Gent amb mèrits (Marilyn) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.634 mensajes • 20.931 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.575 • Último mensaje: 16/12/2025 12:53

Enviado el 05/01/2010 16:23Mensajes: Usuario no registrado
Marilyn

Gent amb mèrits

Conec una persona que va fer una estadística mirant el programa informàtic Epoca de Gencat i dels 100 primers de la llista d´aprovats, 60 treballaven en Administracions Públiques (tenien punts) i 40 no (probablement no tenien punts). Altres van fer la mateixa estadística però mirant els 600 primers de la llista d´aprovats, i les dades eren similars: 45% de gent que no treballava en Administracions Públiques... Feu les reflexions que vulgueu.

4 Respuestas al Mensaje

Enviado el 05/01/2010 17:17Mensajes: Usuario no registrado
Rakatà

RE:Gent amb mèrits

Marilyn, parles de les oposicions de aux. adm de l''ICS? quan parles de les primeres persones de la llista són per ordre alfabètic o per puntuació alta? Tu, fins quina puntuació creus que s''agafarà plaça?

Enviado el 05/01/2010 17:28Mensajes: Usuario no registrado
J.

RE:Gent amb m�rits

jo crec q la nota de tall de les opos d''auxiliar 2008 de l''ics estarà al voltant de 30, però no hi posaria la mà al foc.

de les places q s''oferten a la meva provincia, unes 80, hi ha 30 aprovats. no se si es poden extrapolar aqts percentatges (dóna un 40% d''aprovats) a gent aprovada que treballa a l''ics (i q es podria suposar casi segur q agafen plaça). afegeix-hi la gent q té mèrits q no té interinitat però q van fent copntractes de 2 mesos, 6 mesos, etc. tots seguits, nose si arribem al 60% aqt q parla la marilyn...

és molt difícil parlar, fins q no surtin les llistes no sabrem res, el q si és cert és q ja està pràcticament tot fet i decidit. hem fet el q hem pogut, ara només ens keda esperar i no desesperar :P

Enviado el 06/01/2010 12:05Mensajes: Usuario no registrado
Rakatà

J. Com saps les places ofertades a la teva provincia (de quina provincia ets?) Jo també crec que estarà al voltant dels 30 punts però a la baixa (entre 28-29) Sí que hi ha molta gent amb mèrits, però tambe n''hi ha que no, i a part, hi ha molta gent que no té ni idea si li compten cursos i els està ficant i comptant com a mèrits i a l''hora de la veritat no els hi comptaran i els punts per mèrits baixaran, de fet ho estem veient al foro i al facebook que la gent ho pregunta. Jo tinc 29,55 en total però també estic esperant que em validin un curs que són 4 punts, si no em val em quedaré amb 4 punts menys. (quin rotllo que t''he pegat, eh).

Enviado el 07/01/2010 22:33Mensajes: Usuario no registrado
J.

la meva super va tenir accés a la llista i m''ho comentar por lo bajini. no se fins a quin punt és públic això, imagina-t''ho pel numero de places d''on soc... :P

jo en total tinc 34 i algo de punts però no se quants cursos em comptaran. tinc 11 punts (el màxim) però en total tinc més de 25 punts de cursos. suposo q alguns cursos o altres podré anar rascant fins arribar al màxim de cursos a les opos... de temps treballat tinc poquet, 22 mesos (vaig començar a treballar al maig i no em compta per res :( ).

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.