Enviado el 05/01/2010 16:23Mensajes: Usuario no registrado
Gent amb mèrits
Conec una persona que va fer una estadística mirant el programa informàtic Epoca de Gencat i dels 100 primers de la llista d´aprovats, 60 treballaven en Administracions Públiques (tenien punts) i 40 no (probablement no tenien punts). Altres van fer la mateixa estadística però mirant els 600 primers de la llista d´aprovats, i les dades eren similars: 45% de gent que no treballava en Administracions Públiques... Feu les reflexions que vulgueu.
Enviado el 05/01/2010 17:17Mensajes: Usuario no registrado
RE:Gent amb mèrits
Marilyn, parles de les oposicions de aux. adm de l''ICS? quan parles de les primeres persones de la llista són per ordre alfabètic o per puntuació alta? Tu, fins quina puntuació creus que s''agafarà plaça?
Enviado el 05/01/2010 17:28Mensajes: Usuario no registrado
RE:Gent amb m�rits
jo crec q la nota de tall de les opos d''auxiliar 2008 de l''ics estarà al voltant de 30, però no hi posaria la mà al foc.
de les places q s''oferten a la meva provincia, unes 80, hi ha 30 aprovats. no se si es poden extrapolar aqts percentatges (dóna un 40% d''aprovats) a gent aprovada que treballa a l''ics (i q es podria suposar casi segur q agafen plaça). afegeix-hi la gent q té mèrits q no té interinitat però q van fent copntractes de 2 mesos, 6 mesos, etc. tots seguits, nose si arribem al 60% aqt q parla la marilyn...
és molt difÃcil parlar, fins q no surtin les llistes no sabrem res, el q si és cert és q ja està prà cticament tot fet i decidit. hem fet el q hem pogut, ara només ens keda esperar i no desesperar :P
Enviado el 06/01/2010 12:05Mensajes: Usuario no registrado
J. Com saps les places ofertades a la teva provincia (de quina provincia ets?) Jo també crec que estarà al voltant dels 30 punts però a la baixa (entre 28-29) Sí que hi ha molta gent amb mèrits, però tambe n''hi ha que no, i a part, hi ha molta gent que no té ni idea si li compten cursos i els està ficant i comptant com a mèrits i a l''hora de la veritat no els hi comptaran i els punts per mèrits baixaran, de fet ho estem veient al foro i al facebook que la gent ho pregunta. Jo tinc 29,55 en total però també estic esperant que em validin un curs que són 4 punts, si no em val em quedaré amb 4 punts menys. (quin rotllo que t''he pegat, eh).
Enviado el 07/01/2010 22:33Mensajes: Usuario no registrado
la meva super va tenir accés a la llista i m''ho comentar por lo bajini. no se fins a quin punt és públic això, imagina-t''ho pel numero de places d''on soc... :P
jo en total tinc 34 i algo de punts però no se quants cursos em comptaran. tinc 11 punts (el màxim) però en total tinc més de 25 punts de cursos. suposo q alguns cursos o altres podré anar rascant fins arribar al màxim de cursos a les opos... de temps treballat tinc poquet, 22 mesos (vaig començar a treballar al maig i no em compta per res :( ).