Enviado el 11/01/2010 20:51Mensajes: Usuario no registrado
RE:oposiciones auxiliar administrativo ICS (3era parte)
Soc MMO de Lleida i les meves notes son 12,143 (1r examen), 8,83 (2n examen), 4 punts (curs) suposo que aquest curs em valdrà, a la borsa me l''han puntuat. No se si tinc opcions, però les esperances no les he perdut, al primer examen eram moltes persones, moltes que treballaven a l''ICS, i moltes d''aquestes van suspendre. Jo no he tingut l''oportunitat de treballar ni de fer cap substitució, però encara penso que tinc opcions, ojala. Fins a la llista final tindré esperances, quan vegi el NO, llavors ja parlarem. Per una altra banda, jo penso que la nota de tall, no de conya serà el 30, espero i desitjo que estigui bastant mes baixa per poder tenir opcions. Gracies per la vostra currada i molta sort a tots.
Enviado el 25/01/2010 11:03Mensajes: Usuario no registrado
RE:RE:oposiciones auxiliar administrativo ICS (3era parte)
Hola a todos¡¡¡
¿Alguien sabe cuando está previsto que salgan las puntuaciones provisionales del baremo de los méritos?
Se sabe algo más de la nota de corte.
Muchas gracias.
Enviado el 26/01/2010 19:04Mensajes: Usuario no registrado
Holaaa!!!
Queria saber si alguien me puede vender los libros de las oposiciones de auxiliar administratiu de l''ics. Agradeceria mucho vuestra ayuda.
Graciaaass
Enviado el 03/02/2010 16:01Mensajes: Usuario no registrado
hola si los quieres te los vendo yo
lara311072@hotmail.com
Enviado el 05/02/2010 22:06Mensajes: Usuario no registrado
Hola!!!!
Soc EPF de Barcelona, les meves notes han sigut 14,571 (1er exercici) i 8,833 (2on exercici) i em sembla que no tinc cap merit tot i que a la borsa de treball m''han valorat algun, pero segons les bases de la convocatoria en principi no m''entrarien.
Ara toca esperar, aviam si tenim sort!!!!
Enviado el 17/02/2010 14:12Mensajes: Usuario no registrado
ei ALGÚ SAP QUAN SURT LA NOTA FINAL????????''
Enviado el 25/02/2010 12:18Mensajes: Usuario no registrado
Algú ha rebut una notificació del ICS???? Què ha passat??? Ufffffffff, quina por...
Enviado el 26/02/2010 16:05Mensajes: Usuario no registrado
Aquesta noia que ha impugnat surt a la llista de tort lliure com aprobada totes les probes aixi que no sé quin es el motiu.
Bueno avui he trucat a recursos humans i sortia un contestador que deia que avui surtirien las notes,però mira les hores i encara no han sortit.
Estic farta de esperar.
Sort.
Enviado el 05/03/2010 12:16Mensajes: Usuario no registrado
la notificació era pq aquesta dona volia que es contessin els anys treballats com administratiu pero no en empresa publica, (als merits) nomes era per informar d''aixó. res important. molta sort jo tampoc tinc merits i a la llista la gent te un munt. algú sap quin tant per cent de la nota final ocupen els merits ?