oposiciones auxiliar administrativo ICS (7a part) (J.) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

432.991 mensajes • 20.610 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.546 • Último mensaje: 05/09/2025 10:27

Enviado el 12/02/2010 09:34Mensajes: Usuario no registrado
J.

oposiciones auxiliar administrativo ICS (7a part)

això és una vergonya! encara no hi ha res publicat! ens estan prenent el pèl ja.

290 Respuestas al Mensaje

Enviado el 12/02/2010 09:43Mensajes: Usuario no registrado
Javier

RE:oposiciones auxiliar administrativo ICS (7a part)

Aqui teneis la lista de los miembros del Tribunal, por si os quereis acordar de la madre que los parió:

President: Joan Manel Rebollo Torrecillas.

Vocal primer: Maria Jesús Lisa Lacambra.

Vocal segon: Dora Virto Perez-Soro.

Vocal tercer: Manuel Romera Abad.

Vocal quart: Lucia Gàmez Garcia.

Vocal cinquè: Maria José Piqué Segarra.

Vocal sisè: Lluís Duran Hernández.

Enviado el 12/02/2010 09:46Mensajes: Usuario no registrado
javi

ostia, jo estava convençut que era avui el dia, però avui no es reuneix el tribunal, avui si me cabrejat em cago en tot

Enviado el 12/02/2010 09:57Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo espero q abans de les 15h ja hi hagi algo, encara és una mica aviat potser, però si és cert q, com va dir algú, q es reunien avui els del tribunal... acabaran i piraran aviat a masella o a la molina a esquiar, és molt trist q ens estiguin fent això...

per cert, en rebollo aqt me sona d''algo, crec q té a algun familiar enxufat per aqui girona....

Enviado el 12/02/2010 10:01Mensajes: Usuario no registrado
Javier

¿Y sabeis que esos individuos, cada vez que se reunen, cobran unos 50 euros por reunion? No me extraña que intente alargar al maximo todo este proceso, Si en todo el año se habran reunido unas 20 veces, pues 1000 euros extras al bolsillo.

Enviado el 12/02/2010 10:17Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Jo vaig ser un dels que va dir que es reunien avui: en part ho vaig dir per una coneguda que tinc a RRHH del meu ambit (ella però, "ho havia sentit a dir" a la secretaria del Director d''àmbit.....)

Així que,tampoc feu molt cas. I com que ja ens havien fallat tants pronóstics..m''ho vaig agafar en conya i vaig dir que es reunirien el dia del carnaval, vestits de pallassos i que potser les farien sortir avui... ( A VEURE SI L''ENCERTARE ?? EM PAGUEU EL SOAR EHHH )

Enviado el 12/02/2010 10:19Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Volia dir el SOPAR ..I LES COPES ( OK NEF ?... )

Enviado el 12/02/2010 10:45Mensajes: Usuario no registrado
nef

Aiiiiiiii que malament. Això de que sapigues on trobar-me........ estem canviats. Jo treballo al teu poble i tu al meu.

Si agafem plaça ho celebrem segur........ però aquest pas igual ja som iaiets.

Enviado el 12/02/2010 10:58Mensajes: Usuario no registrado
E.

Almenys podrien dir alguna cosa aquest matí i així poder cel·lebrar el carnaval sense estar pendents de l''ordinador i els llistats.

Enviado el 12/02/2010 11:09Mensajes: Usuario no registrado
Y.

Acabo de trucar a l''ICS, i també en confirmen que a mitjans de la setmana que ve o finals sortirà el llistat, també penso que potser els podriem trucar tots, i així desesperar-los i treurien les llistes més aviat. Fins ara

Enviado el 12/02/2010 11:30Mensajes: Usuario no registrado
M

Bon dia a tothom,

Jo m´uneixo a la idea ben encertada de Y, encara que penso que la o el pobre que li toca agafar el telèfon no té cap culpa de les nostres ires... encara que sí es ben cert, que desde que vam fer l´examen al mes de novembre l´ICS ha muntat un entramat per perdre temps amb la invenció del programa informàtic ditxos pels mèrits que ha estat una autentica història interminable.

Realment ara sí que queda poc perque uns quants afortunats i "enxufats" puguin fer la gran festa per celebrar la seva nova situació de funcionari i mentrestant la resta a patir i a fotren´s durant tot aquest temps amb la espera que certament desespera... perque malgrat tot sempre es manté alguna petitta esperança.de que quedarà mitja plaça per nosaltres....

En fi, mentre continuem esperant només ens queda disfressarem aquest cap de setmana de funcionari i ens consolarem una mica perque ben pensat, igual estem millor així que no patint mobbings diversos a alguna maleïda Administració.

Bon finde i anims i sort per a tothom,

Enviado el 12/02/2010 11:33Mensajes: Usuario no registrado
TERE

Hola a tots! NO es per desesperar-se, jo tinc un mail on diuen A PARTIR DE LA SEGONA QUINZENA!!! I ja fa temps que ho van dir, el que passa és que tots voldriem que sortís d''una vegada per totes.

Enviado el 12/02/2010 13:47Mensajes: Usuario no registrado
J.

varen dir la primera quinzena, però ja se sap q las cosas de palacio van despacio... però com a mínim q es dignin a complir els plaços q diuen! tanta collonada amb la borsa q ja et diu els punts q tens només d''entrar els títols i ara resulta q necessiten un mes per treure els llistats?

sincerament, no. m''ho. crec. ens estan fent patir sense motiu, o estan mirant on recol.loquen els interins suspesos o jo q se. però s''estan regalant de nosaltres a la nostra cara. de fet com diu M, segur q els q coneixen a l''amic d''un amic ja saben si tenen plaça o no ¬¬

Enviado el 12/02/2010 14:49Mensajes: Usuario no registrado
miquel

no antenc perque nno ens han fet presentar els originals directament ...

Enviado el 12/02/2010 15:54Mensajes: Usuario no registrado
.

ah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enviado el 12/02/2010 18:05Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Nef..

Espero que no et desagradi que sapiga on trobarte...si no com ho celebrarem..? ( i ho celebrarem aviat..ja veuras)

Enviado el 12/02/2010 18:24Mensajes: Usuario no registrado
pepa

vosotros dos, pq no hablais por el mesenger

cada vez que decis una chorrada me la manda al email ya está bien,,,

esto son dos y se cae el den medio

que es una chincheta? un lacasito empalmao

Enviado el 12/02/2010 19:17Mensajes: Usuario no registrado

Hola a todos,

Jo llamé el miércoles, y la chica que me atendió, me dijo que volviese a llamar el lunes.

Que posiblemente la semana que viene saldrá algo

Enviado el 12/02/2010 21:06Mensajes: Usuario no registrado

si os inventais la direccion de correo electronico tambien se publican los mensajes y no os molestaran con los mails que comentais, simplemente teneis que respetar la estructura de un correo electronico y ya esta.

Enviado el 13/02/2010 11:04Mensajes: Usuario no registrado
m.

jo m''apunto a trucar ca dia a RRHH ecra que sorti el robot

Enviado el 13/02/2010 11:46Mensajes: Usuario no registrado
Sergi

No tinc tant clar de trucar tant, crec que només agobiem al/la pobre auxiliar administrativa de torn que li tocara agafar el telèfon, mes o menys el que ens tocara fer a la meitat de nosaltres d''aqui poc.

Enviado el 13/02/2010 12:05Mensajes: Usuario no registrado
nef

EL TELÈFON AL QUAL TRUQUEM NO ÉS GENERIC. HO DIU BEN CLARET: MARQUI EL 3 SI VOL INFORMACIÓ SOBRE LA CONVOCATÒRIA D''AUX. ADMINISTRATIU DEL 2008. No ens hem de sentir malamant si algú es passa el dia agafan el telèfon, és la seva feina i cobra un sou per fer-ho. No ho fa de gratis!!!

I PEPA, escriuré tot el que em sembli i a qui em sembli tants cops com faci falta. En tot aquest temps, mai he faltat el respecte a ningú i he tractat de gastar prou educació amb els meus comentaris i opinions... fes tu el mateix si us plau, com a mínim al que respecte a comentaris cap a mi.

Ricard, i tant que ho celebrarem!!!!! i no hem sap gens de greu que em trobis, sinó, ja ho faré jo.

Enviado el 13/02/2010 12:14Mensajes: Usuario no registrado

Vinga mantenim la calma i no fomentem el mal "rollo"

Enviado el 13/02/2010 15:45Mensajes: Usuario no registrado
nonandek

certificats

Hola, no sóc interi. Vaig anar a presentar els certificats dels títols i no els van voler agafar. Em van dir que quan surtin les llistes. No sé si hi ha algún altre interí per aquí que està amb la mateixa situació.

Enviado el 13/02/2010 23:29Mensajes: Usuario no registrado

jj

Enviado el 14/02/2010 09:17Mensajes: Usuario no registrado
nonandek

no sé que vols dir amb jj. Demà aniré presencialment a ver què passe. No obstant, m''agradaria saber si hi ha algú més amb la meva situació.

Enviado el 14/02/2010 12:47Mensajes: Usuario no registrado
albert

He preguntado un monton de veces por telefono. no estoy apuntado en la bolsa porque no me interesa y siempre me han dicho que no puedo presentar los titulos, que tranquilo que aun no los tengo que presentar.

Enviado el 14/02/2010 13:17Mensajes: Usuario no registrado

perque escriviu moltes vegades el mateix? amb una vegada hi ha prou! aixi no m''extranya que s''acabin els foros... y despres el que costa trobarlo!

bueno, a veure si ja surten aquesta setmana i respirem d''una vegada!

Enviado el 14/02/2010 18:52Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Hola a toots i a totes!!!

Com va el CARNAVAL?? jo amb molt de fred!! però molt bé.. de moment desconectant una mica de l''espera .. ja que a falta de notes ... només queda la opció d''esperar...

SI algú encara es troba animat/da per aportar les seves notes.. encara està a temps... ENS AGRADARIA QUE abans que surtin les notes provisionals per part de l''ICS nosaltres poguessim arribar a les 200 notes... ens falten al voltant de 20 notes per aconseguir-ho...

QUI ENS HI AJUDA ????

Moltes gràcies !!!

Enviado el 15/02/2010 09:33Mensajes: Usuario no registrado
fsdfa

alguien sabe algo? les he enviado un emial y no me contestan

Enviado el 15/02/2010 11:04Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Buenos días a tod@s,

Jose te mandé mis notas... de MDM en BCN y no me has dicho en que posición me encuentro. Cuando tengas un rato me lo miras. vale?

Hasta luego,

Enviado el 15/02/2010 11:05Mensajes: Usuario no registrado
xavi

algu ha rebut una carta certificada de l''ics, amb un procediment sobre la nostra convotaria estic flipant

Enviado el 15/02/2010 11:22Mensajes: Usuario no registrado
M.

De quin procediment pales, xavi?

Enviado el 15/02/2010 11:29Mensajes: Usuario no registrado
Angels.

Xavi al face si que hi ha un noi que ha rebut també una carta d''una opositora que ha interposat recurs administratiu.

Enviado el 15/02/2010 11:43Mensajes: Usuario no registrado
J.

això q diueu de la carta certificada diria q és un recurs en contra de les bases o algo per l''estil... ho solen fer els sindicats per tocar la moral i ho solen fer amb toootes les convocatòries. jo en vaig rebre una fa temps per unes opos de la gene, no ho recordo bé però solen ser impugnacions en contra de les bases i tal. jo em vaig espantar pq em pensava q era per mi la impugnació (tot i q estava suspès XD), xò ja us dic q no arriben mai a res aqtes impugnacions.

Enviado el 15/02/2010 12:09Mensajes: Usuario no registrado
CARME

hola,

algú ha pogut parlar amb els de SELECCIO?????? surten les linees sempre ocupades!!!!

Enviado el 15/02/2010 13:09Mensajes: Usuario no registrado

estic flipan... ara una carta?? perque ens fan aixo????? no podem escriure algun lloc per demanar recolzament encara que sigui? algu se li acudeix alguna cosa?

Enviado el 15/02/2010 13:50Mensajes: Usuario no registrado

hola a todos ¡¡¡

He recibido el tema de la carta certificada, ¡que fuerte¡ con lo que ya estamos sufriendo .... ¿Hemos de hacer algo? No tengo ni idea

Chao

Enviado el 15/02/2010 13:58Mensajes: Usuario no registrado
Paulina

Que dice esa carta? Quien la manda? Estamos en ascuas

Enviado el 15/02/2010 14:00Mensajes: Usuario no registrado

algu a trucat per preguntar que vol dir aixo de la carta? jo crec que no l''he rebut.

estic fins els nasos d''aquesta espera! ningu te "contactes" ?

Enviado el 15/02/2010 14:03Mensajes: Usuario no registrado
Mary

Hola. No quiero ofender a nadie, pero creo que el ICS se esta pasando. Esta convocatoria no tiene ningun tipo de cronograma ni planificación, ni siquiera fechas aproximadas. Como es posible que ya llevemos casi 2 años (desde que salió la oferta) y todavia no se haya publicado ni siquiera las provisonales del concurso de merito, esto ya suena a tomadura de pelo.

En esta oposición todo ha sido por sorpresa: tres semanas antes del examen de informatica ni siquiera se sabia la versión del office del examen; tampoco se sabia cuantas preguntas tenia el examen y para colmo salieron despues con que las preguntas erradas no contaban y que serian 60 preguntas.

Después, y sin que tampoco constara en las bases se inventan la "valoración automatica de meritos" dizque por que era más rápido, sin embrago a un mes de haberse cerrado el termino de presentaciones todavia sigue sin haber respuestas. Estamos con el dichoso tema de los meritos desde el 15 de diciembre; y dos meses después los resultados siguen en los bolsillos del ratoncito Perez.

Sera que el ICS no entinde que como administración debe respetar un procedimiento claro, con terminos y condiciones preestablecidas, creo que alguien tendria que exigirle como mínimo la aplicación del principio de celeridad y la publicación de calendarios de las convocatorias, que los derechos de examenes si que los cobran enseguida.

Enviado el 15/02/2010 14:52Mensajes: Usuario no registrado

totalmente de acuerdo mary. pero que podemos hacer? donde podemos reclamar? esque estamos desamparados o que?

Enviado el 15/02/2010 15:11Mensajes: Usuario no registrado
M.

Aqui teniu.

www.gencat.cat/eadop/imatges/5554/10020117.pdf

Si algú pot apropar-se i esbrinar alguna cosa, si es plau que ens mantingui informats als que no som de Barcelona.

Enviado el 15/02/2010 15:15Mensajes: Usuario no registrado
u

a

Enviado el 15/02/2010 15:16Mensajes: Usuario no registrado
DFADF

SI ANUL.LEN LA CONVOCATORIA COSA QEU SUPONSO QUE NO PASARA, JA POT CORRER AQAUESTZA DONA PQ LA TROBARE,POTER QUE HAGI IMPUTNAT PELS BAREMS O PQ SERA

Enviado el 15/02/2010 15:22Mensajes: Usuario no registrado

"versa sobre Desestimación presunta del recurso contra la convocatoria Registro Auxiliar-2008"... así que supongo que la Sra presentó un recurso de alzada contra las bases de la convocatoria y como se lo desestimarón ha recurrido al contencioso administrativo.

Enviado el 15/02/2010 15:27Mensajes: Usuario no registrado

Tranquilos, "afortunadamente" una de las caracteristicas de los actos administrativos es su presunción de validez, eso quiere decir que el no se suspende el procedimiento (al menos no en caso como este).

En España impugnar ante el contensioso es gratis, así que siempre impugnan las bases , pero las convocatorias siempre llegan a "feliz termino".

Enviado el 15/02/2010 15:28Mensajes: Usuario no registrado
marina

la llistes estan parades per aixo? o es casualitat¿

Enviado el 15/02/2010 15:42Mensajes: Usuario no registrado
carles

jo creeo que deberíamos organizarnos y convocar una manifestacion, con todo lo qeu ha pasado , la bolsa y todo esto no puede ser. hagamos algo!!!!

Enviado el 15/02/2010 15:45Mensajes: Usuario no registrado

Algú coneix a aquesta dona?????? algú l''ha de conèixer digo yo.....per curiositat m''agradaria saber per que ha fet el recurs...

Enviado el 15/02/2010 15:47Mensajes: Usuario no registrado

quiza deberiamos esperar una semana al menos... la semana pasada dijeron que la lista saldria la segunda quinzena de febrero, pensais que el recurso de esta sra nos va a afectar tanto?

no se que podemos hacer.

Enviado el 15/02/2010 16:09Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

No ens posem nerviosos..(tot i que hi ha motius), jo crec que hem d''esperar fins final de febrer per a que surti la llista provisional( esperem que surti abans).

Si no sortis la llista el 26 de febrer (data màxima), si que penso seria preocupant i aleshores potser estaria bé organitzar-nos i dedidir que fer ..

Lo del recurs d''aquesta senyora no arribarà més lluny, el desestimaran segur. Ara bé pot fer endarrerir més el procés..

I la carta, jo penso que la anirem rebent tots. El que no és lógic és que la rebi 1 persona de les 1500 i pico que encara estem implicats en això...o la rebem tots o ningú, no?

Enviado el 15/02/2010 16:45Mensajes: Usuario no registrado

Hola a todos,

En la carta pone:" si ho creieu convenient podeu comparèixer en un termini de 9 dies..."

Alguién a presentarse?

Enviado el 15/02/2010 16:49Mensajes: Usuario no registrado

ay pobre mujer, tampoco hace falta que nos enteremos de sus notas ni de nada... ( creo yo )

Enviado el 15/02/2010 16:50Mensajes: Usuario no registrado
AURELIO

El procedimiento administrativo (contencioso incluido) ES LENTO PERO SEGURO no os rompáis las vestiduras por algo a lo que TODOS TENEMOS DERECHO.

Hace poco más de uno de nosotros quería recurrir preguntas del examen (una con éxito) , protestar contra la tardanza de publicación de las notas , de la publicación de los MERITOS PROVISIONALES.

Esto no es la empresa privada aquí TODO ES PUBLICO (en teoría) y las oposiciones necesitan su tiempo.(Se calcula 1 año y medio desde la publicación de la convocatoria )

Soy consciente de los nervios y sobretodo de la incertidumbre y esperanzas que tenemos.

Aunque suene “pesao” esta vez más que nunca CARPE DIEM, disfrutad de lo que tengáis, no os preocupéis de lo que TODAVIA no tenéis

Enviado el 15/02/2010 16:51Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Jo evidentment NO, no se ella però jo no tinc cap interés en demorar més aquest patiment.

Per les notes te tota la pinta de ser una Interina amb uns quant anys treballats a qui no li deuen haver puntuant algun del cursos realitzats.

La puntuació de l''examen no està gens malament, a no ser que així tingut angul problema a l''exàmen d''ofimàtica.

Com que no ens ho diu el recurs, no ho sabrem.

Apa, adeu anims.

Enviado el 15/02/2010 16:51Mensajes: Usuario no registrado

Aquesta noia es algu de nosaltres. Ha aprovat els dos examens.

Enviado el 15/02/2010 17:10Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Heu vist la data de publicació al DOGC:

DOGC 5554 – 27.1.2010 5049

I l''edicte és del 05 de gener, voleu dir que aquest tràmit no deu estar fins i tot conclós.

Enviado el 15/02/2010 17:21Mensajes: Usuario no registrado

El procedimiento no se paralizará por esto. No se suspenderá. Esto pasa en todos los procesos, siempre hay quien impugna. Además el proceso no tiene porque retrazarse porque el que se encarga de hacer frente a las reclamaciones contra la GENCAT y sus organismos dependientes son los abogados de la Generalitat (Cos d''Advocats). Las demandas ya se las notifican directamente a ellos, lo único que tiene que hacer el ICS es enviarles còpia de las bases o de la resolución impugnada y un informe del Director del ICS. Del resto de tramites se encargan los abogados de la Gencat. A la administración la demandan todos los dias, imaginense se tuvieran que suspender todos los procedimientos, estaria paralizada.

Enviado el 15/02/2010 17:37Mensajes: Usuario no registrado
PARA LA SRA. QUE HA RECURRIDO ANTE EL CONTENCIOSO

A ver, esta señora o señorita lee el foro. Solo hace falta ser un poco indagador para saberlo.

¿nos puede aclarar porque ha interpuesto el recurso? no es curiosidad, es desesperación por plazos más largos y falta de información por parte del ics.

Gracias

Enviado el 15/02/2010 17:50Mensajes: Usuario no registrado
cris

como sabes que lee el foro? si no se ponen nombres no podemos saberlo,no? y despues de esto dudo que vaya a decir nada.

en el grupo de facebook no esta, acabo de mirar a todos los miembros.

Enviado el 15/02/2010 18:00Mensajes: Usuario no registrado

SI LEE EL FORO Y DIO SUS NOTAS PARA QUE JOSE LAS PUSIERA EN SU LISTA.

Enviado el 15/02/2010 18:06Mensajes: Usuario no registrado
J.

doncs si, ens agradaria q la carme armengol ens expliqués què és el q ha passat i què demana amb aqt recurs.

Enviado el 15/02/2010 18:15Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Jo estic amb tu també...:

si llegeixes això, Maria Carme..ens pots fer cinc cèntims de perquè ho has fet ??

Enviado el 15/02/2010 18:30Mensajes: Usuario no registrado
J.

i q consti q ningú l''intenta acusar de res, tothom va tenir el dret d''impugnar, jo vaig impugnar un parell de preguntes.

però d''aqta manera evitem paperassa i protocols i aixi entenem una mica els perquès i tothom es queda una mica més tranquil, q estem amb els nervis a flor de pell!

Enviado el 15/02/2010 19:37Mensajes: Usuario no registrado
Visionario

Normalment es reclama alguna cosa després de saber les notes, vull dir: puntuacions, criteris de correcció,preguntes mal formulades, respostes ambigües,etc. Per tant, després de tant de temps, i quan el procés ha estat absolutamet informatitzat, sense marge a la discrecionalitat (preguntes test), no entenc què dimonis es pot haver reclamat...

En fi, es tracta d''un dret, i no crec que demori el procediment. Per tant, que no saltin les alarmes.

Enviado el 15/02/2010 19:44Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Jo hem dic Ma. Carmen però jo no he impugnat res, si us plau que consti en acta.

No desespereu que tot arribarà i esperem que arribi bé per a tots.

Jo ja m''he desestressat, m''he disfrassat i he ballat a tope i em trobo molt millor.

xao

Enviado el 15/02/2010 19:46Mensajes: Usuario no registrado
J.

de fet es una reclamacio q ha arribat al contencios, per tant, ha exhaurit la via administrativa, cosa q significa q ja temps q corre amb recursos. si primer es va fer una solicitud q va ser denegada per silenci administratiu (uns 3 mesos, posem), es devia posar un recurs d''alçada o de reposicio, 3 mesos mes de silenci administratiu i dps ja s''exhaureix la via administrativa i s''interposa el contencios administratiu, per tant, realment pot ser questio de preguntes mal redactades/ambigues/etc.

si la carme no ens ho explica, no podem fer mes q especulacions.

per altra banda, ja te molta nota i merits, nose pq ha de portar les coses tan lluny, segur q te plaça....

Enviado el 15/02/2010 19:56Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Tens raó, sembla que ve de lluny: al Face, el noi que ha rebut la notificació comenta que primer es va posar un un recurs de reposició el 31 de gener del 2009!!!! això va ser molt abans dels exàmens, el que no entenc, que hagi seguit interposant recursos quan a ella també li perjudica, vist les notes que té i els mèrits que ella mateixa va facilitar a aquest forum...això no vol dir que no estigui en en el seu dret. De fet fa uns dies amb això d''escollir per SAP també ens ho plantejàvem molts i m''hi incloc de posar un recurs si acaben no deixant-nos elegir plaça.

La conclusió és que és una vergonya que puguis posar un recurs, però que a la llarga trigui tant la seva resolució que acabi sent millor desistir...et donen el dret pero fan que no et pagui la pena.

Enviado el 15/02/2010 19:58Mensajes: Usuario no registrado

Una pregunta per canviar de tema:

Es parla sempre que els interins i els eventuals tindran merits per treballar si ho fan com auxiliars administratius, però en l''article 12.4 EBEP indica que: la condició de personal eventual no podrà constituir mérit per l''accès a la Funció Púlbica o per promoció interna, sabeu si es així i tots els eventuals aprovats no podran presentar merits per estar treballant com a tals?

Enviado el 15/02/2010 20:02Mensajes: Usuario no registrado

jo a l''academia on anava vaig coneixer moltes persones que estaven eventuals a l''ics i sempre deien que no els hi contaba el temps treballat. nomes als interins. pero no estic massa informada nomes se aixo...

Enviado el 15/02/2010 20:05Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Jo sóc eventual al ICS, sempre han contat els mèrits, si més no a les altres convovatories.

Es suma en aquest sentit que a l''acord de la mesa sectorial vem deixar de ser eventuals i vem passar a ser Interins per sustitució.

Per que us feu una ideia, vaig entrar a l''Ics al 12/2007, porto treballats uns 23 mesos a hores d''ara i han estat 70 contractes diferents.

Enviado el 15/02/2010 20:16Mensajes: Usuario no registrado

ah, doncs estaba equivocada. ho sento, potser ho vaig entendre malament.

Enviado el 15/02/2010 21:18Mensajes: Usuario no registrado

Si no publican las notas esta semana, el lunes 22.02.2010 voy a presentar un escrito solicitando la adjudicación de una plaza por silencio administrativo positivo.

Enviado el 15/02/2010 22:21Mensajes: Usuario no registrado
Jaime

para el autor anterior... Tengo entendido que los procedimientos selectivos siempre el silencio es negativo. así que por muchos escritos que se hagan te lo van a denegar...

Enviado el 15/02/2010 23:06Mensajes: Usuario no registrado
J.

el q pregunta sobre el temps treballat dels eventuals/interins si conta o no compte com a mèrits: fixa''t q parla de la promoció interna. això significa q una persona amb plaça d''estatutari amb 2 anys de temps treballat en la categoria immediatament inferior (zelador en el cas d''aux.adm.) pot opositar en promoció interna amb tots els avantatges que això comporta. només serveix per entrar per promoció interna, però no els compta com a mèrits, aqt temps (molts cops ni el necessiten els punts, ja sabeu com van els resultats de promoció interna). els eventuals i interins, per molt q tinguin 2 anys treballats en la categoria immediatament inferior no els servirà de res pq el requisit per poder entrar en la promoció interna és q la plaça sigui teva.

per contra, tot el temps q tinguin treballat com a auxiliar administratiu (interins/eventuals i gent amb plaça), és a dir, de la mateixa categoria per la qual oposites, això si q et comptarà com a mèrits de temps treballat.

ps: esaaaa carme armengoool q suda de nosaltres.... XD

Enviado el 16/02/2010 02:40Mensajes: Usuario no registrado
Jaime

para el autor anterior... Tengo entendido que los procedimientos selectivos siempre el silencio es negativo. así que por muchos escritos que se hagan te lo van a denegar...

Enviado el 16/02/2010 09:35Mensajes: Usuario no registrado
Sandra

Bon dia,

acabo d''entrar a la meva fitxa personal i encara tinc tots el mèrits pendents de valorar? Vosaltres també? Això vol dir que encara no tenen la feina feta i les llistes trigaràn una mica més?

Quina merda!

Enviado el 16/02/2010 09:36Mensajes: Usuario no registrado
asdfads

algú a trucat aquest mati?

Enviado el 16/02/2010 09:59Mensajes: Usuario no registrado
Sandra

Acabo de trucar. Diuen que torni a trucar dijous, però que les últimes notícies són que sortiran aquesta setmana.

Enviado el 16/02/2010 10:04Mensajes: Usuario no registrado
mm

algu hem pot dir com hem puc agregar a lo del facebook de les opos? es que no ho trobo

Enviado el 16/02/2010 10:16Mensajes: Usuario no registrado
J.

el silence administratiu és sempre negatiu EXCEPTE en els casos dels recursos pels quals recorris per silenci administratiu, llavors es considera afirmatiu.

exemple:

fas una solicitud, passen 3 mesos i no en saps res -- silenci administratiu negatiu -- solicitud denegada

recorres aqta solicitud (recurs d''alçada, per ex.), passen 3 mesos i no en saps res -- silenci administratiu positiu-- solicitud acceptada

és a dir q t''han de dir algo si et volen tornar a rebutjar la solicitud. a partir d''aqui s''acaba la via administriva i comença la judicial (contenciosa administrativa), q és el q ha passat amb el recurs de la susodicha... jejeje

per cert, sabeu quant triguen a resoldre''s els contenciosos administratius? el procés no es paralitza ni de conya, q aqta tia esperarà 10 anys i encara dps li diran q no.

Enviado el 16/02/2010 11:04Mensajes: Usuario no registrado
laura

Algu ha rebut una carta del ics, sobre un recurs que ha posat una dona contra el ics?? la he rebut aquest mati.

Que fort!! crec que ens hauriem de queixar tots perque estan trigant moltissim!!

Enviado el 16/02/2010 11:36Mensajes: Usuario no registrado
J.

a veure si es veritat q surten divendres!

grup al feisbuc: OPOSICIONES ICS 2008.

Enviado el 16/02/2010 11:47Mensajes: Usuario no registrado
E.

Hola Jose, perquè no actualitzes el llistat, no crec que canvií gaire de l''anterior però alguna posició segur que sí.Potser així algú més s''anima i dona les notes.

Moltes gràcies per la teva feina ja que de moment és l''únic que tenim i sembla que va per llarg.

Enviado el 16/02/2010 12:11Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Jo també he rebut la carteta avui...la rebrem tots, però no en feu cas que no paralitza res.

De seleccio del ICS han dit avui (ha trucat una companya), que "segurament" sortiran aquest divendres, que "intentaran" que sigui aquest divendres...però no és segur...

Enviado el 16/02/2010 12:28Mensajes: Usuario no registrado
silvia

Penseu que l''aplicatiu s''actualitza els dijous. Segur que sortirà divendres.

Enviado el 16/02/2010 12:33Mensajes: Usuario no registrado
J.

la borsa s''actualitza els divendres, però no veig quina relació hi ha en què surti la llista o no. total, ja s''ha acabat el plaç per relacionar mèrits.

esperem q surti div!

Enviado el 16/02/2010 12:52Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Yo tb he recibido la carta hoy¡¡¡

Estoy de acuerdo en esperar esta semana a ver si salen los méritos, pero creo que si no nos tendríamos que manifestar de alguna manera¡¡¡¡ Creo que no es normal todo este proceso, les falta seriedad por todos los lados¡¡¡

Enviado el 16/02/2010 13:33Mensajes: Usuario no registrado
Isabel P.

Yo también he recibido la carta,

Pero no veo claro lo que solicita la Carmen, ¿sabéis algo en concreto?, ya que indica que si uno cree oportuno que comparezca en el plazo de 9 días enn el Tribunal Superior de Justicia.

Enviado el 16/02/2010 14:45Mensajes: Usuario no registrado

esque en la carta no dice porque ha hecho el recurso, te tienes que presentar alli para preguntar y por lo que he leido alguien ha ido y le han dicho que tiene que ir con un procurador!!!! no se, pero es un poco raro,no?

Enviado el 16/02/2010 14:57Mensajes: Usuario no registrado
Y

Buenas,

A mi m''han comentat que ha estat treballant durant uns quants anys com administrativa i vol impugnar les bases de la convocatòria per a que aquest temps li comptabilitze, cosa que suposo no aconseguirà.

També he preguntat lo del contenciòs administratiu i no para el procès, el procès continua.

Enviado el 16/02/2010 15:21Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Carta recibida, ahora a hablar con el sindicato y que me den instrucciones de que hacer.

Enviado el 16/02/2010 15:50Mensajes: Usuario no registrado

Pobre señora dejemosla ejercer sus derechos y segun lo que pase ejerzamos los nuestros pero esperemos.

Enviado el 16/02/2010 15:55Mensajes: Usuario no registrado
Montse G

No me parece nada bien que se publique su teléfono. Tiene derecho a ejercer sus derechos.

Enviado el 16/02/2010 15:58Mensajes: Usuario no registrado

Un poco de respeto por favor, una cosa es que se comente el tema y otra cosa es publicar hasta su telefono.

Me parece fatal.

Enviado el 16/02/2010 16:07Mensajes: Usuario no registrado
Pau

Y si alguien le quiere preguntar, trabaja en el CAP de Ripoll, lo que no sé es el turno.

Enviado el 16/02/2010 16:17Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Hola a toots!!! Doncs tal com em comentava algú del foro, aquesta tarda... publico de nou la llista actualitzada de totes les persones que heu anat donant les notes amb els mèrits...

LES persones que encara no ho hagin fet encara i vulguin aportar les seves notes, indicant :

a)Provincia on van fer la prova.

b)Les 3 inicials (del seu nom i congnoms)

c) Nota 1er exercici

d)Nota 3er exercici

e) Mèrits (si no tens mèrits anotar 0 i si tens mèrits comentar en quin concepte són, ex.treball:8p ó cursos 10 punts...)

Moltes gràcies a tots... Fins ara!!!

nota del 1er exer. / nota

Enviado el 16/02/2010 16:34Mensajes: Usuario no registrado
Pau

vale y de paso haz una mención especial para CAR.

Enviado el 16/02/2010 16:49Mensajes: Usuario no registrado
cris

me parece fatal que publiques su telefono, sea lo que sea esta en su derecho y hay que respetarlo. si has sido tan valiente de poner su telefono porque no le has llamado tu directamente?

me parece una falta de respeto hacia esta señora. si nos tenemos que enterar ya nos enteraremos de lo del recurso. saludos!

Enviado el 16/02/2010 16:58Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Cris, totalmente de acuerdo contigo.

Enviado el 16/02/2010 17:47Mensajes: Usuario no registrado
F

Estais enfocando mal vuestra ira. No lo pagueis con Carmen. La culpa de los nervios que padecemos todos, la tienen otras personas, en concreto algun directivo del ICS que ha decidido retrasar todo lo que pueda estas oposiciones. Encarad vuestra ira hacia ellos, que son los verdaderos culpables de lo que estamos viviendo.

Carmen solo pedia que se le tomaran en cuenta los años que habia trabajado como administrativa en los méritos, que aunque se trata de una categoria superior, tambien hacen multitud de veces las tareas de auxiliares administrativos. Y que conste que no la conozco de nada, he leido sus motivaciones en el feisbuc. Tambien estoy convencido de que ha seguido con los trámites de la denuncia por que "algo o alguien" (casi seguro que sindicatos) le han comido el tarro. Seguro que ahora se arrepiente de lo que ha hecho por la polvareda que ha levantado.

Además con las notas que tiene seguro que está dentro y hasta podrá elegir la plaza que querrá.

He pedido a los moderadores del foro que retiren el mensaje en el que se da su telefono. Tios no os paseis que hay mucho loco suelto por la red y le podrian hacer la vida imposible!.

Enviado el 16/02/2010 18:02Mensajes: Usuario no registrado
cris

yo tambien le he dado a mensaje inadecuado, a ver si lo retiran o algo.

sobre lo que dice F " he leido sus motivaciones en el feisbuc." esta señora no se ha defendido ni aqui ni en facebook.

Enviado el 16/02/2010 18:11Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Lo mismo he hecho yo antes de contestar a cris, pero por lo visto es un proceso lento.

Bueno...........como ya nos estamos acustambrando a esperar.

Enviado el 16/02/2010 18:12Mensajes: Usuario no registrado
F

No Cris, ella no ha escrito nada, lo ha hecho una persona que la conoce.

Enviado el 16/02/2010 18:15Mensajes: Usuario no registrado
lluis

En cuanto a defenderse, habria que preguntarse de que o de quien. En pricipio esta actuando dentro de la legalidad, a pesar de que el tema aumente nuestros nervios. Tampoco creo que sea ella la que publico la famosa carta y por tanto no es la unica responsable de la polvareda.

Enviado el 16/02/2010 18:19Mensajes: Usuario no registrado
cris

no, si en esperar ya somos unos expertos! jejeje!

yo no he leido nada de nadie que la conozca pero bueno, si tu lo dices...

venga, animo!

Enviado el 16/02/2010 18:31Mensajes: Usuario no registrado
E.

Posar el telefon d''aquesta Sra. ha estat una falta de respecte, no crec que ningú tingui dret a donar les dades d''una altre persona públicament perquè aquesta persona a volgut exercir els seus dret. Si te la raó o no ho dirà la justicia, no sabem ni el motiu i sembla que te la culpa de tot.

On és la llei de confidencialitat de dades?

Si és pot fer legalment on està l''educació per no fer-ho?

Enviado el 16/02/2010 18:38Mensajes: Usuario no registrado
E.

Posar el telefon d''''aquesta Sra. ha estat una falta de respecte, no crec que ningu tingui dret a donar les dades d''''una altre persona publicament perque aquesta persona a volgut exercir els seus dret. Si te la rao o no ho dira la justicia, no sabem ni el motiu i sembla que te la culpa de tot.

On es la llei de confidencialitat de dades?

Si es pot fer legalment on esta l''''educacio per no fer-ho?

disculpeu, sense accents perque si no ho transcriu malament.

Enviado el 16/02/2010 18:47Mensajes: Usuario no registrado

exacto! un poco de educacion por favor!

Enviado el 16/02/2010 19:22Mensajes: Usuario no registrado
MSR

Les meves notes són:

BCN

1r EXAMEN: 13,929

2n EXAMEN: 9,5

Mèrits: 4 (curset a distància de 200 hores)

Bon treball JOSE i sort a tots!!!!!

Enviado el 16/02/2010 19:31Mensajes: Usuario no registrado
Sandra

Algú ha rebut una carta certificada de l''ICS? Acabo de recollir l''avís a la bústi pq no hi era a casa. Demà l''aniré a buscar. No se que deu ser.

Sabeu alguna cosa?

Enviado el 16/02/2010 19:38Mensajes: Usuario no registrado
nef

Bona tarda nois/es.

Volia penjar com va la cosa durant el cap de setmana i no vaig poder....

Així anem amb 181 mèrits introduïts:

posició 1 - 48.381 STP barcelona

posició 10- 42.647 OLM barcelona

posició 25- 39.986 RFM Tarragona

posició 50- 35.143 TGL barcelona

posició 75- 32.167 MAR tarragona

posició 100- 29.550 LBD barcelona

posició 150- 25.857

posició 200- 24.690

posició 300- 23.310

posició 400- 22.524

posició 500- 21.833

posició 600- 21.286

posició 700- 20.810

posició 800- 20.381

posició 836- 20.214

Algú més s''anima a donar els mèrits??? estic amb el JOSE, fem l''esforç per arribar a les 200, que la llista no se sap quan coi sortirà.

Enviado el 16/02/2010 19:38Mensajes: Usuario no registrado

sandra te has caido de un guindo

Enviado el 16/02/2010 19:44Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Pobre Sandra¡ Igual acaba de llegar a casa y ha visto el correo y no sabe de qué va¡¡

Sandra si te lees los mensajes del foro te pondrás al día enseguida.

Enviado el 16/02/2010 20:09Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Bona tarda,

Perdona NEF y Jose però no entenc lo de la posició. Jo vaig donar les meves notes i dades però no se on he de trobarme.

Gràcies per l''aclaració.

Enviado el 16/02/2010 23:15Mensajes: Usuario no registrado
J.

uiuiui XD

a veure, pel q es comenta al feisbuc aqta paia ha posat un recurs contra les bases pq vol q li comptin el temps treballat d''administratiu. o sigui que S''HA VOLGUT PASSAR DE LLESTA. i punt.

mai han contat els serveis prestats de CAP categoria q no fos la mateixa per la qual oposites, pq li han de fer a ella? vaia flipada. remenar tanta merda i voler tenir raó quan no en té i a més sabent q quasi segur q ja té plaça... ridícul, de debò.

q em digués q recorre unes preguntes de l''examen, ho mig entendria, però q em vingui amb aqtes... NO. a veure quants xiulets s''endú a l''acte d''elecció de plaça XD

Enviado el 17/02/2010 08:36Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Resposta del ICS rebuda avui:

BONA TARDA

Es podrien publicar les llistes a finals d’aquesta setmana, però no es del tot segur encara, de totes maneres al divendres dia 19 de febrer fes de nou la consulta.

SELECCIÓ DE PERSONAL

Enviado el 17/02/2010 08:36Mensajes: Usuario no registrado
nuria

buenos dias

casi me da un telele ayer al llegar a casa y ver tantos mensajes pense que habian salido las notas, pero veo que son porque estais acosando a esta pobre mujer que si lee el foro tiene que tener un disgusto,,,

dejarla en paz que ella tiene derecho a reclamar lo que la de la gana y a nosotros no nos va a afectar para nada. y lo de poner el telefono me parece que a alguien se le ha ido el tarro por completo. Para eso estan los juzgados para reclamar lo que se cree que te corersponde y si ella cree que es justo pues que reclame.

A ver si hacemos una reflesxion que se ha luchado mucho pq hayan derechos y pq haya una constitucion para que ahora cuatro intolerantes crean que no se puede ir al juzgado.

Ahí queda eso hoy me he levantado filosofica jajaj de bvuen rollo pero me parece que no es justo. Yo tambien voy a reclamar mi curso de parchis y plastilina que hice en el cole y que, tambien vais a poner mi movil

Enviado el 17/02/2010 09:54Mensajes: Usuario no registrado
Sergi

Recalco el mail de Nuria y añado que cuidadin con ir publicando los datos personales de otras personas, que os puede salir muy caro.

Enviado el 17/02/2010 10:11Mensajes: Usuario no registrado
Pau

Pues en la pagina www.infobel.com solo tienes que poner nombre y apellidos y te sale el telefono, la direccion, codigo postal, poblacion etc. Sirve para varios paises entre ellos España. Si fuera ilegal no existiria esta pagina, ya la abrían cerrado.

Enviado el 17/02/2010 11:52Mensajes: Usuario no registrado
Ely

Ya se que tarde pero he conocido este foro a traves de uno de vosotros. Jose aqui te dejo las notas para que sigas haciendo las listas.

ESM

Barcelona

1er ejercicio: 12

2º ejercicio:9.5

meritos antes del 31/1/09: 6 de cursos

Yo recibi la notificacion ayer y realmente esta mujer no tiene culpa de nada. Ella comenzo su particular cruzada antes de hacer ningun examen con lo cual tampoco sabia si iba a aprobar o no, de manera que tampoco se la puede lapidar por tener buenas notas ya que le habra costado lo mismo que a nosotros sacarse la oposicion. Ella protesta por algo en lo que cree, tenga razon o no, pero quien no protesta por lo que cree?. En fin, esperemos que realmente esta semana acabe nuestra angustia y todos tengamos nuestro huequito en la administracion.

Enviado el 17/02/2010 12:47Mensajes: Usuario no registrado
m.

pel Pau

tu treballes als ics o vols trebarar-hi, tu has sentit parlar de confidenciliattat i emaptia es el primer que hs d''aprende per treballar al ics.

ni tu ni ningu de dret a donar les dades personals de ningu i es igual d''on les has trobat

penso que tothom es lliure d''impugnar,recurrrir es un dret que tenim i del que no tenim dret es de ficar-nos amb la persona que ho fa.

crec que ja n''hi ha prou es la meva opinio personal

Enviado el 17/02/2010 15:44Mensajes: Usuario no registrado

penseu que penjaran una llista amb la puntuacio total de tothom? o cadascu veura la seva puntuacio a la fitxa personal? si es la segona opcio ho tenim cru per saber res mes!

Enviado el 17/02/2010 16:05Mensajes: Usuario no registrado
Jaime

Yo creo que claro que van a publicar una lista de méritos.. y quizás al mismo momento se verá en la ficha personal... y como oposición que es.. deben de ser transparantes y mostrar el listado porqué lo dice en las bases de la oposición y porqué desde RRHH del ICS no han dicho lo contrario... Siempre han mantenido que la lista se publicará a finales de enero, el proximo viernes, en la 1era quinzena de febrero, a medidados de febreros, el proximo viernes... en fin... Han ido diciendo que la lista se publicará peró sin saber cuando...

Así que QUE LA GENTE CONTINUE, DE MIENTRAS, DANDO SUS NOTAS!! Que así ayudaremos a JOSE y a NEF a que puedan sacar un listado más ajustado... ANIMO A TODOS!!!

Enviado el 17/02/2010 16:09Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo crec q primer sortiran només els mèrits personals de cadascú a la seva fitxa i un cop hagi passat el temps de reclamacions i tal, sortiran les llistes provisionals amb la puntuació final de tothom.

Enviado el 17/02/2010 16:10Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Resposte d''avui a l''altre correu que vaig envia des de casa. Si fem cas al que diuen, publicar és fer públic, si ens diuen a cada un la nostra nota aurien de dir comunicar i no publicar, però a aquestes alçades ja em crec qualsevol cosa.

BON DIA

De moment una data confirmada no podem donar-la, doncs ens diuen la a finals d’aquesta setmana (al divendres) es podria publicar u heu d’anar mirant per internet, si no seria ja la setmana vinent.

SELECCIÓ DE PERSONAL

Enviado el 17/02/2010 16:32Mensajes: Usuario no registrado
nef

m. Carme- jo afegeixo els mèrits de la gent que els dona a una llista on tenim la puntuació total dels dos examens de tothom... sumant els mèrits tenim una llista aproximada i es pot veure que de moment la nota de tall està als voltants de 20 - 21 punts. Sabem que tenim només 181 mèrits introduïts, per tant aquesta nota de tall a de pujar i força.... però ara per ara és el que tenim.

El JOSE, fa una llista més detallada, quan la pengi, podras veure en quina posició virtual estas.... dic virtual perquè estem a les mateixes, només tenim 181 mèrits introduïts.

si vols, torna a posar inicials i notes i t''ho miro a la meva llista.

Enviado el 17/02/2010 16:46Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

gràcies Nef

MDM

BCN

1-12,429

2-9

Mèrits per cursos-4

gràcies

Enviado el 17/02/2010 17:03Mensajes: Usuario no registrado
Sergi

Pau, respecto a infobel, se basan unicamente en las guias telefonicas, que como bien sabras es totalmente voluntaria y por tanto no puede aparecer el nombre de alguien que no haya dado su consentimiento.

Enviado el 17/02/2010 17:07Mensajes: Usuario no registrado
Sergi

Nef, no ho entenc, per que dius que ha de pujar? jo crec que pot pujar, baixar o inclús i potser el més lògic que es quedi mes o menys com està.

Enviado el 17/02/2010 17:14Mensajes: Usuario no registrado
J.

la nota de tall no es quedarà a 21 punts, és impossible. com a molt baixa serà 27-28 punts i encara trobo q és molt baixa. tant de bo es quedés a això, però.

Enviado el 17/02/2010 18:12Mensajes: Usuario no registrado

no comencem amb les suposicions de nota de tall que aquest tema ja esta mes que marejat! ens hem d''esperar al menys a la llista provisional. mentrestant res de res. esperem que sigui aviat!

Enviado el 17/02/2010 18:13Mensajes: Usuario no registrado

alguien que trabaje en el ics me puede decir si los CAP estan abiertos el fin de semana? gracias.

Enviado el 17/02/2010 19:06Mensajes: Usuario no registrado
cristina

a la pregunta de autor desconocido....Sí, los CAPS estan abiertos el fin de semana y se hacen guardias rotativas los sábados hasta las 5 de la tarde, los domingos y festivos los hace el servicio de atención continuada.

Enviado el 17/02/2010 19:36Mensajes: Usuario no registrado
nef

Mª Carmen - no et localitzo a la llista. Hi ha dos persones amb les teves notes, però no coincideix amb les teves inicials. Tot i així, si les notes són les que dius.... ara mateix amb 181 mèrits introduïts estas a la posició 171. recorda que d''aquí cap avall segons els mèrits de la gent que falta.

Sergi- clar que la nota de tall pujarà. Ara per ara em introduït prop de 200 mèrits segons el que ens ha anat dient la gent. Encara faltan per entrar 1300 persones, algunes no tindran mèrits, però molts altres sí, per tant, es segur, segurissim que la nota de tall no anirà cap avall ni es quedarà com està, pujarà. Esperem que pel bé de tots el mínim possible.

Pel qui preguntava el horari dels CAPS- els que fan atenció continuada, els dissabtes fan guardia fins les 20h. No tots tenen la sort de plegar a les 17h.

Enviado el 17/02/2010 21:19Mensajes: Usuario no registrado
silvia

A la zona de Ponent, els horaris de cap de setmana i festius són o bé de 8 a 15h o de 15h a 22h. La nit la fan els zeladors.

Enviado el 18/02/2010 09:37Mensajes: Usuario no registrado

aixo que dieu dels horaris, vol dir que es treballa 6 dies a la setmana o 5? estic una mica perdut, jo tampoc he treballat mai a l''ics i tambe m''agradaria saber d''aquest tema. moltes gracies.

Enviado el 18/02/2010 10:07Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Es treballa 5 dies a la setmana, però com que els dissabtes està obert treballes el dissabte que et toca guàrdia que és rotatiu i depenent dels administratius que sou et toca un dissabte al mes o cada dos mesos.

Enviado el 18/02/2010 10:08Mensajes: Usuario no registrado

Pensa que els hospitals i alguns cap''s estan oberts les 24 hores del dia i es fan torns de matí, tarda i nit.

Jo per exemple estic en torn de matí a un hospital.

Treballo 5 dies a la setmana, 4 de 8 a 15 h i un dia em quedo fins a les 17.

Als CAP''s , els torns de matí o de tarda treballen 5 dies a la setmana (de 8 a 15 h-matí i de 14 a 21 h- tarda) i fan una guàrdia cada 6 dissabtes (normalment pel matí).

La gent que treballa de nit no treballa tots els dies consecutius i normalment l''horari és de 22 a 8 h.

Enviado el 18/02/2010 10:23Mensajes: Usuario no registrado

moltes gracies, no tenia ni idea d''aixo dels horaris. penseu que es millor treballar a un cap o a un hospital?

sortira la llista dema?

Enviado el 18/02/2010 10:40Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Jo sempre he treballat a CAP. I la llista no crec que surti demà tal com van les coses, jo l''espero per mitjan de la setmana que ve, i si surt demà doncs millor.

Enviado el 18/02/2010 12:24Mensajes: Usuario no registrado
IFM

Tranquilsss!!! imagino que el contencios que ha posat aquesta dona es perque no esta d''acord amb alguna de les bases de la convocatoria (per exemple que solament contin els punts de la mateixa categoria i no d''altres). La llista sortira i no us preocupeu que per molt contencios que hi hagi no es parara la oposicio com s''escolta en alguns llocs.

Ja queda menys!!

Enviado el 18/02/2010 14:50Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Holaa a tots/es !!

Contesto a la Autor: ma. carmen dient que en aquests moments després de rectificar els teus mèrits.. estas en la posició : 155

MDM de BCN amb DNI 0523X = 1erExer.( 12,429 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 25,429. Pos. Antiga: 502 / Pos. Actual: 155

En uns minuts publico de nou el llistat de totes les persones que heu anat aportant les vostres notes i els mèrits.. i TORNO A ANIMAR A QUE si algú encara NO LES HA DONAT i ENS VOL AJUDAR que no ho dubti que ho faci que prendrem nota !!! QUANTA més GENT COL·LABOREM més REAL serà la nota de tall...

AIXÍ qUE ÀNIMEU-VOS!!! i totes les persones que no tinguin mèrits com jo, que TAMBÉ s''uneixin perquè això donaria esperances a que la NOTA de tall no sigui molt alta !!.

Enviado el 18/02/2010 15:47Mensajes: Usuario no registrado
Ana

Hola Jose que tal?

Aquí tens les meves notes per fer un càlcul més. 1 examen 10.000 2 examen 7.833 mèrits 7punts

Inicials ABC. Gràcies.

Enviado el 18/02/2010 16:03Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

gràcies Jose

Enviado el 18/02/2010 16:09Mensajes: Usuario no registrado
J.

al meu centre dissabtes, nits i festius ho fan els zeladors d''AC, els administratius solen fer 7 hores: 7.30-14.30, 8-15, 13-20 o 14-21. jo faig de 13 a 20h i els dies q vinc de matins, de 7.30 a 14.30h.

Enviado el 18/02/2010 16:28Mensajes: Usuario no registrado

creo que los del ics estan esperando que JOSE saque una lista nueva para copiarla y dar una lista provisional porque ellos solos no se aclaran

Enviado el 18/02/2010 16:36Mensajes: Usuario no registrado
Ana

AL MEU CENTRE ELS HORARIS SÓN MATINS DE 08:00 A 15:00h

TARDES DE 15:00 A 22:00h

ZELADORS NIT DE 17:00 A 09:00h SI SI 16 HORES DIUMENGES I FESTIUS 24

HORES.

Enviado el 18/02/2010 16:56Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Hoy he estado en CCOO y he estado hablando con un fefe del sector de sanidad.Nos ha comentado que el martes tuvieron una reunión con el ics y de momento han roto las negociaciones por el tema de las evaluaciones de los interinos.De momento la pelota está en el tejado del ics.El pacto vigente es el del 2008, pero tenemos que esperar a que vuelquen las puntuaciones para ver si aplican el pacto o no, es decir si se mantiene por su parte la puntuación normalizada.Tb nos ha comentado que el ha afirmado que hay por cada tres interinos aprobados, 1 de la calle.Que los méritos tardaran 1 mes en comprobarlos.Quieren hacer 2 tandas hasta el 700 los 15 primeros días y el resto en los otros 15 días, es decir 1 mes más.

Bueno de momento todo esto.Armaros de paciencia y ánimo.Sólo nos hace falta que ahora se firme otro pacto.....

Enviado el 18/02/2010 16:59Mensajes: Usuario no registrado
Ana

EI JOSE!!!!

ON TENIM LA LLISTA?

Enviado el 18/02/2010 17:03Mensajes: Usuario no registrado
Sergi

Segueixo sense tenir clar pq ha de pujar impepinablement. Si posem per exemple 1000 persones fan un examen i agafem 100 a l''atzar i fem una mitjana de les seves notes. Per que no pot ser representativa aquesta mostra, per que ha de pujar? tu que dius jose?? sento ser tant pesat amb el tema.

Enviado el 18/02/2010 18:44Mensajes: Usuario no registrado

jo tampoc ho tinc clar...

Enviado el 18/02/2010 19:09Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Hola opositors/es!!!! ESTEM ja tots una mica negres oi? jejeej Com la moreneta de Montserrat que sembla ser el color original era blanca i amb el temps es va anar enfosquint... jeje

Bé fora bromes.. He tingut problemes de connexio a internet.. i ara veig que funciona de nou... així que vaig a afegir la NOTA que ens ha apuntat la ANNa (18/02/2010 15:47:00) i ACTUALITZEM LA LLISTA !! que estem aviat d''arribar a les 200 NOTES però encara falta una miqueta....

Woow CPT !! ja dic jo que volen innovar els de l''ICS i que introduim els mèrits de forma telemàtica... si després ells mateixos han de tornar a comprovar-ho això és una pèrdua de temps.. i molt poc eficients la veritat!! que no són 20.000 notes les que han de valorar !! que només són de torn lliure 1549 expedients.. PENSO que tot aquesta espera es per anar enrederint la opisició per tot el tema de la crisis actual que estem vivint....

JA DEIA JO QUE LES NOTES NO SABREM RES FINS A SETMANA SANTA!! cada vegada ens aproximem més de SETMANA SANTA i ens allunyem de la frase " sortirant a la primera quinzena de febrer ".. i ja estem a la 2ona quinzena!!

PER TANT ho dic SERIAMENT!! CREC QUE HAURIEM D''ACONSEGUIR PER NOSALTRES MATEIXOS PODER CONTINUAR RECOLLINT LES NOTES de les persones que encara no han pogut FER-ho!!

OPOSITORS QUE ENCARA NO HEU APORTAT LES VOSTRES NOTES, COM QUE L''ESPERA SEMBLA SER QUE VA PER LLARG!!! ELS QUE ENCARA NO HEU APORTAT LES VOSTRES NOTES !! SIUSPLAU AJUDEU-NOS A LA RECOLLIDA DE NOTES i així podrem anar sabent quina és la nota de tall....

VINGAAA!! SOBRETOT la GENT que NO TINGUI MÈRITS COM JO, ENS AJUDEU ??? MOLTÍSSIMES GrÀCIES.

ARa Publico la llista que tenim fins ara de les notes recollides i podrem així anar valorant els resultats mentres la GENT que no ens hagi aportat les seves notes HO VAGI FENT!!!!

Autor: Ana

Hola Jose que tal?

Aquí tens les meves notes per fer un càlcul més. 1 examen 10.000 2 examen 7.833 mèrits 7punts

Inicials ABC. Gràcies.

Enviado el 18/02/2010 19:27Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Ah¡ se me olvidaba que tb me ha comentado el de CCOO que querían digitalizar los títulos de los méritos.Ante todo esto, hasta los de los sindicatos les han recomendado que tb los tengan en papel por si acaso, ya que es la primera vez que lo hacen y sólo hacía falta que les saliese mal y vuelta a empezar.....Cada vez tengo más claro que el Ics es IMPRESENTABLE¡¡¡¡En fin, esto es lo que hay¡¡¡ Si lo llego a saber me hubiera presentado aotras oposiciones un poco más serias y con más futuro, porque visto lo visto....

Enviado el 18/02/2010 19:41Mensajes: Usuario no registrado
Jaime

CPT, sabes si van aumentar el 10% de las plazas totales ?? eso se lo has preguntado a los del sindicato??

Otra cosa, si el Pacto que hasta ahora era vigente era el que se acaba de denunciar y por lo tanto se anula, siempre se aplica el PActo anterior.. nunca otro nuevo pendiente de pactar.... Al ocurrir todo esto justo aún en el procedimiento selectivo que COMPORTARÁ??? que saldran beneficiados los de fuera ya que no habrá chanchullos raros con determinados interinos y las avaluciones que sus jefes hacen positivamente sin mercerselo ?.. es decir toda esa problematica que habia de que se estaba favoreciendo a unos y discriminando a otros.. CON EL PACTO DEnunciado y SIN APLICACIÓN !! va a tener consecuencias objetivamente más POSITIVAS NO CREEIS???

Enviado el 18/02/2010 20:03Mensajes: Usuario no registrado

resulta que sin pacto se basan el la bolsa antigua. La que se cerro en el 2007. Eso quiere decir que todos aquellos con puntos bien merecidos por cursos, tiempo trabajado, etc despues del 2007 se quedan con un sin nada de nada. No se que es peor..........

REGIRSE POR UNA BOLSA OBSOLETA ESTA BIEN???????? NO FAVORECE A LOS DE FUERA SI NO ENTRA EN APLICACIÓN.

Yo creo que asi solo favorece a los de dentro, a los antiguos...................................

llamad a algun sindicato y preguntad por la bolsa. Os diran que como queda anulado el pacto, se basan en la antigua sin hablar de las consecuencias.

Hasta que no lleguen a un acuerdo y la bolsa nueva entre en vigor, olvidaros de suplencias, interinajes y demas si no estais en la bolsa antigua.

Enviado el 18/02/2010 20:14Mensajes: Usuario no registrado
Jaime

Como que se basan con el de la bolsa antigua... en las bases pone que se tendran en cuenta los méritos de las personas hasta dia 31/1/2009, SI que les puntuaran aunque el PACTO actual de la BOLSA quede CANCELADO!!

Para nada pienso que puede desfavorecer a la gente que tiene méritos bien merecidos... FAVORECE a las personas que han conseguido las cosas de la forma más OBJETIVA Posible!! NO ??

Enviado el 18/02/2010 20:39Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

CPT,

No sé si treballes al ICS ó no, però ara CCOO ja pot dir el que vulgui..una mica tard, van signar en el seu moment un Pacte vergonyós pels treballadors (junt amb UGT i SATSE). No només hi havia el tema repugnant de les avaluacions i la seva enorme incidència en la puntuació global (50 % !!), sinó moltes altres coses molt perjudicials pels treballadors (sobretot pels no fixes).

Us l''heu llegit el Pacte ? Encara que sigui per sobre val la pena fer-ho per veure el xec en blanc que van signar els sindicats majoritaris...

El podeu trobar a la pagina www.gencat.cat/ics/professionals , aneu al apartat de la Borsa i allà trobareu l''enllaç...

Mireu per exemple també les causes d''exclusió de la Borsa...en fi, indignant el que van signar.

Gràcies a que CATAC i Sindicat de Metges no només NO el van signar, sinó que el van denunciar...i ARA

UGT també l''ha denunciat (però SI el va signar..), ara el Pacte ja NO ES VIGENT en teoria perquè hi ha majoria sindical en contra... (això diu Catac..)

Per tant per ara,transitóriament, han de fer servir la Borsa antiga....

Tot això ja seria unaltre tema i no em vull allargar més..però si vull recalcar que estaria bé que més gent fos conscient del que van signar els sindicats ...ara seguiré..

Enviado el 18/02/2010 20:42Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Se estan mezclando dos cosas bien diferentes. El pacto y "la Bolsa de Trabajo del ICS" es lo que esta en suspenso, y esta dejando que el ICS haga contratos de suplencias a dedo, siempre teniendo sumo cuidado en no hacer contratos que lleguen a los seis meses (Interinajes) NO HACEN NI UNO.

Por otro lado esta el proceso de CONCURSO OPOSICION QUE NADA TIENE QUE VER CON LA BOLSA DE TRABAJO, unicamente coincide en la valoración de los cursos y el tiempo trabajado, eso si hasta el 31-01-2009.

Enviado el 18/02/2010 20:54Mensajes: Usuario no registrado
J.

es una vergonya els cotractes q esta fent l''ics, jo porto des del maig fent contractes de mes a mes i una companya fa un any i mig q està treballant, la noia q substituia s''ha jubilat i per llei li haurien de donar interinitat, ara està igual q jo, de mes en mes. vergonyós! no hi ha una llei q parla d''algo de més de 6 mesos treballant en 2 anys o algo per l''estil? ho diu a l''ebep?

Enviado el 18/02/2010 20:56Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Por cierto, me imagino que cuando hablan de la bolsa antigua, no hablan de la bolsa en si, sino de los criterios de valoración, y estos tampoco faborecen a los nuevos o los de fuera, ya que valoraban al 0.20 el mes trabajado (0.10 en la actual) y a 0.10 los cursos (0.20 en la actual).

Enviado el 18/02/2010 21:02Mensajes: Usuario no registrado

J.

Si has tingut contractes mes a mes, a és molt, jo ha hagut mesos sencers que he tingut contractes de dilluns a divendres i els caps de setmana a l''atur.

El que dius del sis mesos es veritat, per això no en fan cap que el superi, no passan de cinc i mig.

El plaç que tu diu del sis mesos en dos anys, és en el mateix lloc de feina, però encara que fisicament estiguis si et mires el contracte serà per un lloc diferent. SI FOS LA PRIVADA ESTARIAN DENUNCIATS.........

Enviado el 18/02/2010 21:06Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo tb vaig començar així, en contractes de dies... és molt penós i realment una vergonya. ho estic buscant a l''ebep però no ho trobo. se q està en alguna llei escrit, ho vaig llegir fa temps per algunes opos...

de fet sempre he estat al mateix lloc de treball (però ja miraré els contractes) i el meu servei fa temps q reclama reconvertir una plaça d''auxiliar de clinica per una d''administratiu pq fa falta... algú sap en quina llei està això? tpc vull fotre merder, a menys q sapigués q tinc plaça, llavors el fotria a tort i a dret....

Enviado el 18/02/2010 21:12Mensajes: Usuario no registrado
.

El dia que tinguem plaça ja no és caldrà liar el merder.

Per que et pensar que la gent dels sindicats ho firma tot, només els preocupa quan la cosa sels va de les mans i veuen perillar les eleccións sindicals, el majoritaris treuen molta pela per cada un del delegats que aconsegueixen.

Enviado el 18/02/2010 21:18Mensajes: Usuario no registrado

yo soy el que ha escrito antes lo de la valoració rigiendose en la bolsa antigua (18/02/2010 20:03:00)

quiero aclarar que me referia a eso mismo, a la bolsa, en ningun momento me he querido referir a las opos. eso es otro tema. Pero para la gente que se quede fuera, sera una putada muy gorda si no arreglan el tema de la bolsa, porque no contaraa nada de lo que hayamos hecho desde el 2007. incluido aprovar las opos y pasar por delante al resto de gente. Asi de jodido sera!!!!!!!!!!!!

Enviado el 18/02/2010 21:24Mensajes: Usuario no registrado
lluis

OK.

Enviado el 18/02/2010 21:49Mensajes: Usuario no registrado
Marta

Sabeu si després de tant de temps NO es tindrà en compte el 10% addicional de places???

Enviado el 18/02/2010 22:30Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Hola

Entonces como está el tema de la carta que nos va llegando??????

Si ésto no fuese importante no nos la enviarían, no?

Enviado el 19/02/2010 00:04Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Hola a todos¡¡ No, no he trabajado nunca en el ics.Lo del 10% de las plazas no lo he preguntado.Sinceramente pienso que si no aplican el pacto del 2008, no habrá puntuación normalizada y los de la calle lo tendremos bastante mal para poder trabajar algún día en el ics.Se considera estar apuntada en la antigua bolsa, antes de que nos apuntaramos a la telemática?

El de CCOO ha comentado que la actitud del ics en esa reunión era seguir manteniendo los logros que por ejemplo se habían conseguido para los aprobados sin plaza y sólo tocar o renegociar el tema de las evaluaciones( aunque de hecho se renegocie el pacto entero).Ha comentado que el 1 de marzo el ics ha de renovar los interinajes y qué veríamos que pasará.En principio ha comentado que la oposición sí que contaría para la bolsa y los cursos también lo que no sabían era que iban a hacer con la puntuación normalizada, si la aplicarian o no. ¡Ya veremos¡

Enviado el 19/02/2010 03:25Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Holaaaa a tots de nouuuuuuuuuuu!! Acabo de llegir tots els missatges de totes les persones que aneu perticipant... paso a donar RESULTATS ACTUALITZATS AMB DATA 11/01/2010 20:58

Primer de tot, Moltíssimes Gràcies per tota la gent que esteu col·laborant !! I us continuu animant a les persones que volgueu col·laborar no ho dubteu... feu com fins ara porteu fent... Doneu les vostres inicials, les notes del 1er. exer. + 3er exer. i mèrits (Si no teniu mèrits també feu-ho saber.) i prendrem nota ( Que s''animi la gent sense mèrits!!! JO NO TINC MÈRITS i m''''''''agradaria pensar que puc optar a plaça... a veure si us animeu!!! Jo estic entre 23 i 24 i sense mèrits...)

Paso a actualitzar les dades que tinc amb data 18/02/2010 15:47:00

1. -- Núm. de persones que han donat les seves notes desglossades és de = 173 Persones

2. -- Nota de tall fins aquests moments és de = 20,143 punts (ha pujat amb 0.047 punts respecte l''anterior)

3. -- Observacions dels mèrits.

Màx. Nota de mèrits = 24,83 punts

Nota més repetida amb mèrits = 0 punts

Nota mitja amb mèrits és = 9,391 punts (ha pujat respecte l''anterior llistat que era de 9,043 punts )

Nota de tall anterior (19/1/2010) = 20,096 ( No es manté)

4. -- Localitats que han participat :

amb data de 18/01/2010 10:50

BCN 99 de 1159 -- 8,54% (A punt d''arribar a les 100 persones!! algú s''anima a superar les 99 persones?? )

Tarragona 42 de 138 -- 30,43 % (Hem superat el 29% proposat, que tal si intentem arribar a les 50 persones ?? )

Girona 17 de 134 -- 12,69 % (Hem superat el 12% proposat, que tal si intentem arribar a les 20 persones ?? )

Lleida 15 de 120 -- 12,50 % (Hem remuntat molt bé lleidetans!!, que tal si intentem arribar a les 20 persones ???)

5. -- Informació sobre la nota total segons la posició en la que et trobes del llistat (he afegit al final de cada dada la informació del NEF del dia 16/02/2010 19:38 per tal de comparar-la):

NEF -- Continues tenint més notes que jo ehh!!, haig de dir que algunes notes ja les tenia anotades i el que s''ha fet es rectificar conforme ens heu anat dient pel foro. Moltes gràcies a tots

i seguiu aportant les vostres notes !!

la plaça 001 està amb 49,759 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 47,219) -- últimes dades NEF 48.381 STP barcelona

la plaça 002 està amb 48,381 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 43,486) -- últimes dades NEF ¿?

la plaça 003 està amb 47,219 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 43,262) -- últimes dades NEF ¿?

la plaça 012 està amb 41,738 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 40,786) -- últimes dades NEF ¿?

la plaça 025 està amb 39,986 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 36,832) -- últimes dades NEF 39.986 RFM Tarragona

la plaça 050 està amb 34,5 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 32,796) -- últimes dades NEF 35.143 TGL barcelona

la plaça 100 està amb 28,476 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 26,81) -- últimes dades NEF 29.550 LBD barcelona

la plaça 200 està amb 24,643 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 24,262) -- últimes dades NEF 24.690

la plaça 300 està amb 23,262 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 23,143) -- últimes dades NEF 23.310

la plaça 400 està amb 22,5 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 22,357 ) -- últimes dades NEF 22.524

la plaça 500 està amb 21,786 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 21,714) -- últimes dades NEF 21.833

la plaça 600 està amb 21,262 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 21,19) -- últimes dades NEF 21.286

la plaça 700 està amb 20,762 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 20,714) -- últimes dades NEF 20.810

la plaça 800 està amb 20,333 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 20,286 ) -- últimes dades NEF 20.381

la plaça 836 està amb 20,19 (ha pujat respecte la setmana passada q era de 20,096 ) -- últimes dades NEF 20.214

i per últim la plaça 839 està amb 20,143(es manté respecte la setmana passada (20,096). Per sota d''aquesta puntuació sense mèrits és díficil aconseguir plaça ) -- últimes dades NEF 20.119

6. A totes les persones que esteu col·laborant si coneixeu a companys que puguin donar la seva nota feu-els-hi saber que es passin pel foro... respecte la gent del FACEBOOK també vull animar-los a participar i penso que no són massa objectius certs comentaris del Facebook com per exemple que "ens odien perquè som un foro que creem mal rotllo..." Penso que la gent d''aquí com a tot arreu, tenen el dret d''opinar sense que ningú censuri res a priori (sempre i quant hi hagi respecte és clar!!) i exceptuant algun comentari

que frega la falta de respecte o consideració... Tots els altres NO CREEM MAL ROTLLO!!! En primer lloc, perquè ja portem més de 7 canals esgotats amb més de 2.100 missatges !! Si això se''n diu ser un foro absurd i falta de coherència, crec que no tindria tota aquesta afluència de missatges diaris !!

Recordo de quina forma podeu col·laborar i AJUDAR-NOS a arribar a les 200 notes...

Les notes s''''han de donar desglossades:

a)Provincia on veu fer la prova.

c) Nota 1er exercici

d) Nota 3er exercici

e) Mèrits (si no teniu mèrits anotar 0, i si tens mèrits, comentar en quin concepte són, ex.treball:8p ó cursos 10 punts...)

7. -- Incorporació de nova informació Ranking Segons mèrits donats (173).

7.a. ONLY MERITS APORTATS (nova dada 18/2/10) 173 Mèrits

Punts de mèrits // %

De 0 a 0,99 ---- 15,03%

De 1 a 4 ---- 19,08%

De 5 a 9 ---- 17,34%

De 10 a 14 ---- 22,54%

De 15 a 19 ---- 17,92%

De 20 a 20,99 -- 1,16%

de 21 punts ---- 3,47%

de 22 punts ---- 1,16%

de 23 punts ---- 1,16%

de 24 punts ---- 1,16%

De 25 a 30 ---- 0,00%

7.b. Resultats Fase Oposició (1er + 3er Ex.) + Fase Concurs (Mèrits) Auxiliar ICS ''08

Amb un 11,17% "Escrutat" del TOTAL de 1549 Notes tenim que :

Punts TOTALS // Nº persones // %

de 15 a 20 --------- 907 ( 58,55% )

De 21 a 25 --------- 510 ( 32,92% )

De 26 a 30 --------- 55 ( 3,55% )

De 31 a 35 --------- 38 ( 2,45% )

De 36 a 40 --------- 23 ( 1,48% )

DE 41 a 50 --------- 16 ( 1,03% )

+50 punts --------- 0 ( 0,00% )

8. -- Ordre de puntuació de les persones que heu col·laborat. Només apareixen les dades de les persones que han anat donant les seves notes desglossades i ordenades tenint en compte la posició en que es trobava abans i la posició que es troba ara després d''anotar els mèrits. TINGEU EN COMPTE que només portem el 11,17 % del total "Escrutat" i per tant falten moltes notes per poder tenir en consideració aquesta llista... Si hi ha algun error o alguna dada a rectificar no dubteu a dir-ho que ho rectificarem. (He ordenat per inicials, on la primera inicial correspon al Nom, Cognom 1 i Cognom 2)

Us les poso en el següent missatge...

Enviado el 19/02/2010 03:37Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Continuació del missatge anterior 19/02/2010 3:25:00

AMF de BCN amb DNI 0466X = 1erExer.( 15,929 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 24,83 )-- TOTAL= 49,759. Pos. Antiga: 58 / Pos. Actual: 1

STP de BCN amb DNI 0434X = 1erExer.( 16,714 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 22,5 )-- TOTAL= 48,381. Pos. Antiga: 23 / Pos. Actual: 2

NMB de Tarragona amb DNI 0398X = 1erExer.( 16,286 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 21,6 )-- TOTAL= 47,219. Pos. Antiga: 31 / Pos. Actual: 3

ERR de BCN amb DNI 0434X = 1erExer.( 16,714 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 21,1 )-- TOTAL= 46,147. Pos. Antiga: 53 / Pos. Actual: 4

LPD de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 15,286 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 21,8 )-- TOTAL= 45,919. Pos. Antiga: 112 / Pos. Actual: 5

FGR de BCN amb DNI 0317X = 1erExer.( 11,5 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 24 )-- TOTAL= 44. Pos. Antiga: 855 / Pos. Actual: 6

CPE de BCN amb DNI 0409X = 1erExer.( 15,357 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 19,296 )-- TOTAL= 43,486. Pos. Antiga: 108 / Pos. Actual: 7

SCA de BCN amb DNI 0530X = 1erExer.( 11,429 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 23,5 )-- TOTAL= 43,262. Pos. Antiga: 950 / Pos. Actual: 8

OLM de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 14,714 ) + 3er Exer.( 9,833 ) + Mèrits ( 18,1 )-- TOTAL= 42,647. Pos. Antiga: 82 / Pos. Actual: 9

MLS de Tarragona amb DNI 0398X = 1erExer.( 14,786 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 19 )-- TOTAL= 42,453. Pos. Antiga: 172 / Pos. Actual: 10

CTM de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 14,714 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 19 )-- TOTAL= 41,881. Pos. Antiga: 251 / Pos. Actual: 11

ECB de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 12,071 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 21 )-- TOTAL= 41,738. Pos. Antiga: 664 / Pos. Actual: 12

MLC de BCN amb DNI 0523X = 1erExer.( 12,571 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 20,1 )-- TOTAL= 41,338. Pos. Antiga: 544 / Pos. Actual: 13

SLL de BCN amb DNI 0467X = 1erExer.( 10,071 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 22,4 )-- TOTAL= 41,304. Pos. Antiga: 1231 / Pos. Actual: 14

MSL de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 10,857 ) + 3er Exer.( 7,333 ) + Mèrits ( 23 )-- TOTAL= 41,19. Pos. Antiga: 1407 / Pos. Actual: 15

MPZ de BCN amb DNI 0530X = 1erExer.( 14,5 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 17 )-- TOTAL= 41. Pos. Antiga: 121 / Pos. Actual: 16

YCC de Tarragona amb DNI 0526X = 1erExer.( 13,571 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 19 )-- TOTAL= 40,904. Pos. Antiga: 411 / Pos. Actual: 17

JMF de Tarragona amb DNI 0477X = 1erExer.( 14,786 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 17 )-- TOTAL= 40,786. Pos. Antiga: 144 / Pos. Actual: 18

MPO de BCN amb DNI 0381X = 1erExer.( 13,929 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 17,3 )-- TOTAL= 40,562. Pos. Antiga: 194 / Pos. Actual: 19

LMS de BCN amb DNI 0530X = 1erExer.( 11,071 ) + 3er Exer.( 7,667 ) + Mèrits ( 21,7 )-- TOTAL= 40,438. Pos. Antiga: 1279 / Pos. Actual: 20

MCS de Girona amb DNI 0406X = 1erExer.( 12,714 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 19,4 )-- TOTAL= 40,281. Pos. Antiga: 621 / Pos. Actual: 21

YAC de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 12,214 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 19 )-- TOTAL= 40,214. Pos. Antiga: 548 / Pos. Actual: 22

RPS de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 12 ) + 3er Exer.( 7,167 ) + Mèrits ( 21 )-- TOTAL= 40,167. Pos. Antiga: 1141 / Pos. Actual: 23

ANB de Tarragona amb DNI 0398X = 1erExer.( 13,071 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 18,5 )-- TOTAL= 40,071. Pos. Antiga: 468 / Pos. Actual: 24

RFM de Tarragona amb DNI 0398X = 1erExer.( 14,286 ) + 3er Exer.( 8 ) + Mèrits ( 17,7 )-- TOTAL= 39,986. Pos. Antiga: 334 / Pos. Actual: 25

ELB de Tarragona amb DNI 0526X = 1erExer.( 11,5 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 19 )-- TOTAL= 39,167. Pos. Antiga: 803 / Pos. Actual: 26

JCE de Girona amb DNI 0779X = 1erExer.( 13,857 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 16,05 )-- TOTAL= 38,907. Pos. Antiga: 253 / Pos. Actual: 27

EGR de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 13,714 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 16 )-- TOTAL= 38,881. Pos. Antiga: 250 / Pos. Actual: 28

ACP de Tarragona amb DNI 0397X = 1erExer.( 14,929 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 14,523 )-- TOTAL= 38,785. Pos. Antiga: 100 / Pos. Actual: 29

RMC de BCN amb DNI 0384X = 1erExer.( 14 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 15,2 )-- TOTAL= 38,367. Pos. Antiga: 206 / Pos. Actual: 31

IGR de BCN amb DNI 0463X = 1erExer.( 12,5 ) + 3er Exer.( 7,833 ) + Mèrits ( 18 )-- TOTAL= 38,333. Pos. Antiga: 762 / Pos. Actual: 32

CBC de Girona amb DNI 0339X = 1erExer.( 10 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 19,7 )-- TOTAL= 38,033. Pos. Antiga: 1380 / Pos. Actual: 33

EVA de BCN amb DNI 0449X = 1erExer.( 10,929 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 18,33 )-- TOTAL= 37,926. Pos. Antiga: 996 / Pos. Actual: 34

EMT de BCN amb DNI 0777X = 1erExer.( 10,357 ) + 3er Exer.( 8 ) + Mèrits ( 18,9 )-- TOTAL= 37,257. Pos. Antiga: 1379 / Pos. Actual: 35

ACS de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 10,714 ) + 3er Exer.( 6,333 ) + Mèrits ( 20 )-- TOTAL= 37,047. Pos. Antiga: 1561 / Pos. Actual: 36

MGE de BCN amb DNI 0460X = 1erExer.( 17,5 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 10,8 )-- TOTAL= 36,967. Pos. Antiga: 19 / Pos. Actual: 37

IPG de Girona amb DNI 0435X = 1erExer.( 10,929 ) + 3er Exer.( 7,833 ) + Mèrits ( 18,07 )-- TOTAL= 36,832. Pos. Antiga: 1273 / Pos. Actual: 38

NSH de BCN amb DNI 0530X = 1erExer.( 10,786 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 16,9 )-- TOTAL= 36,686. Pos. Antiga: 944 / Pos. Actual: 39

MPS de BCN amb DNI 0409X = 1erExer.( 10,786 ) + 3er Exer.( 6,833 ) + Mèrits ( 18,33 )-- TOTAL= 35,949. Pos. Antiga: 1504 / Pos. Actual: 40

APB de Tarragona amb DNI 0232X = 1erExer.( 12,857 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 14 )-- TOTAL= 35,857. Pos. Antiga: 420 / Pos. Actual: 41

NCD de BCN amb DNI 0350X = 1erExer.( 11,214 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 15,09 )-- TOTAL= 35,637. Pos. Antiga: 710 / Pos. Actual: 42

JMP de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 13,643 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 13,1 )-- TOTAL= 35,576. Pos. Antiga: 306 / Pos. Actual: 43

BBS de BCN amb DNI 0384X = 1erExer.( 17,214 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 9,5 )-- TOTAL= 35,547. Pos. Antiga: 20 / Pos. Actual: 44

LCG de Tarragona amb DNI 0476X = 1erExer.( 12,143 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 14 )-- TOTAL= 35,31. Pos. Antiga: 526 / Pos. Actual: 45

TGL de BCN amb DNI 0533X = 1erExer.( 11,286 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 15,69 )-- TOTAL= 35,143. Pos. Antiga: 1053 / Pos. Actual: 47

RVV de BCN amb DNI 0460X = 1erExer.( 14,643 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 12 )-- TOTAL= 34,81. Pos. Antiga: 257 / Pos. Actual: 48

MOS de BCN amb DNI 0380X = 1erExer.( 10,929 ) + 3er Exer.( 7,333 ) + Mèrits ( 16,3 )-- TOTAL= 34,562. Pos. Antiga: 1392 / Pos. Actual: 49

ECC de Tarragona amb DNI 0476X = 1erExer.( 11 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 15 )-- TOTAL= 34,5. Pos. Antiga: 1040 / Pos. Actual: 50

MCH de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 10,071 ) + 3er Exer.( 7,333 ) + Mèrits ( 17 )-- TOTAL= 34,404. Pos. Antiga: 1534 / Pos. Actual: 52

MRM de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 13,214 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 12 )-- TOTAL= 34,381. Pos. Antiga: 317 / Pos. Actual: 53

... les següents places en el missatge següent....

Enviado el 19/02/2010 03:38Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Continuació del missatge anterior 19/02/2010 3:37:00

JBR de Girona amb DNI 0403X = 1erExer.( 12,5 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 13,2 )-- TOTAL= 34,367. Pos. Antiga: 555 / Pos. Actual: 54

SVS de BCN amb DNI 0467X = 1erExer.( 12,5 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 12,3 )-- TOTAL= 34,3. Pos. Antiga: 392 / Pos. Actual: 55

JGR de BCN amb DNI 0317X = 1erExer.( 15,357 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 10 )-- TOTAL= 34,19. Pos. Antiga: 107 / Pos. Actual: 56

RGR de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 10,786 ) + 3er Exer.( 8 ) + Mèrits ( 15,4 )-- TOTAL= 34,186. Pos. Antiga: 1262 / Pos. Actual: 57

MSC de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 12,571 ) + 3er Exer.( 7,5 ) + Mèrits ( 14 )-- TOTAL= 34,071. Pos. Antiga: 830 / Pos. Actual: 58

MRC de Girona amb DNI 0403X = 1erExer.( 13 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 11,3 )-- TOTAL= 33,633. Pos. Antiga: 325 / Pos. Actual: 59

MPV de Girona amb DNI 0406X = 1erExer.( 10,786 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 14,28 )-- TOTAL= 33,566. Pos. Antiga: 1092 / Pos. Actual: 60

TDD de Tarragona amb DNI 0059X = 1erExer.( 13,357 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 33,19. Pos. Antiga: 352 / Pos. Actual: 62

ABA de BCN amb DNI 0377X = 1erExer.( 13,143 ) + 3er Exer.( 8 ) + Mèrits ( 12 )-- TOTAL= 33,143. Pos. Antiga: 565 / Pos. Actual: 63

RMM de BCN amb DNI 0434X = 1erExer.( 13,857 ) + 3er Exer.( 9,667 ) + Mèrits ( 9,4 )-- TOTAL= 32,924. Pos. Antiga: 166 / Pos. Actual: 64

APG de BCN amb DNI 0381X = 1erExer.( 11,929 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 12,7 )-- TOTAL= 32,796. Pos. Antiga: 817 / Pos. Actual: 65

PGC de BCN amb DNI 0350X = 1erExer.( 12,143 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 11,5 )-- TOTAL= 32,643. Pos. Antiga: 562 / Pos. Actual: 66

EGP de Girona amb DNI 0403X = 1erExer.( 10,571 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 12,5 )-- TOTAL= 32,404. Pos. Antiga: 903 / Pos. Actual: 67

NSM de BCN amb DNI 0373X = 1erExer.( 10,429 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 13,08 )-- TOTAL= 32,342. Pos. Antiga: 1099 / Pos. Actual: 68

MPC de Girona amb DNI 0772X = 1erExer.( 10,571 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 13,6 )-- TOTAL= 32,338. Pos. Antiga: 1280 / Pos. Actual: 69

MAR de Tarragona amb DNI 0471X = 1erExer.( 13 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 32,167. Pos. Antiga: 560 / Pos. Actual: 70

MMC de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 10,643 ) + 3er Exer.( 7,5 ) + Mèrits ( 14 )-- TOTAL= 32,143. Pos. Antiga: 1422 / Pos. Actual: 71

ASN de BCN amb DNI 0409X = 1erExer.( 14,071 ) + 3er Exer.( 7,667 ) + Mèrits ( 10,2 )-- TOTAL= 31,938. Pos. Antiga: 438 / Pos. Actual: 72

MZB de BCN amb DNI 0384X = 1erExer.( 12,571 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 31,904. Pos. Antiga: 615 / Pos. Actual: 73

MMV de BCN amb DNI 0434X = 1erExer.( 12,357 ) + 3er Exer.( 7,333 ) + Mèrits ( 11,6 )-- TOTAL= 31,29. Pos. Antiga: 967 / Pos. Actual: 74

LPG de BCN amb DNI 0369X = 1erExer.( 12,929 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 9,043 )-- TOTAL= 31,139. Pos. Antiga: 370 / Pos. Actual: 75

SCM de BCN amb DNI 0467X = 1erExer.( 13,429 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 9 )-- TOTAL= 31,096. Pos. Antiga: 374 / Pos. Actual: 76

MGV de Tarragona amb DNI 0396X = 1erExer.( 11,071 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 31,071. Pos. Antiga: 828 / Pos. Actual: 77

JPP de Girona amb DNI 0779X = 1erExer.( 14,357 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 7,8 )-- TOTAL= 30,824. Pos. Antiga: 230 / Pos. Actual: 78

MHA de Girona amb DNI 0403X = 1erExer.( 15,286 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 6,5 )-- TOTAL= 30,786. Pos. Antiga: 96 / Pos. Actual: 79

MMD de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 10,714 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 30,714. Pos. Antiga: 959 / Pos. Actual: 80

SGA de BCN amb DNI 0464X = 1erExer.( 14 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 7,62 )-- TOTAL= 30,62. Pos. Antiga: 236 / Pos. Actual: 81

YCG de Lleida amb DNI 0476X = 1erExer.( 13,786 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 7,5 )-- TOTAL= 30,286. Pos. Antiga: 263 / Pos. Actual: 82

SML de Tarragona amb DNI 0397X = 1erExer.( 10,714 ) + 3er Exer.( 7 ) + Mèrits ( 12,5 )-- TOTAL= 30,214. Pos. Antiga: 1492 / Pos. Actual: 83

ARM de BCN amb DNI 0465X = 1erExer.( 15,357 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 6,5 )-- TOTAL= 30,19. Pos. Antiga: 150 / Pos. Actual: 84

MBT de Tarragona amb DNI 0396X = 1erExer.( 11,5 ) + 3er Exer.( 7,667 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 30,167. Pos. Antiga: 1140 / Pos. Actual: 85

RTH de BCN amb DNI 0338X = 1erExer.( 10,071 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 30,071. Pos. Antiga: 1174 / Pos. Actual: 86

MAM de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 11,071 ) + 3er Exer.( 8 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 30,071. Pos. Antiga: 1178 / Pos. Actual: 87

IPR de Tarragona amb DNI 0437X = 1erExer.( 10,857 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 30,024. Pos. Antiga: 1201 / Pos. Actual: 88

MBD de Tarragona amb DNI 0409X = 1erExer.( 10,714 ) + 3er Exer.( 7 ) + Mèrits ( 12 )-- TOTAL= 29,714. Pos. Antiga: 1493 / Pos. Actual: 89

LBD de BCN amb DNI 0530X = 1erExer.( 10 ) + 3er Exer.( 7 ) + Mèrits ( 12,55 )-- TOTAL= 29,55. Pos. Antiga: 1567 / Pos. Actual: 91

IGC de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 10,357 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 29,524. Pos. Antiga: 1340 / Pos. Actual: 92

SLL de BCN amb DNI 0433X = 1erExer.( 11 ) + 3er Exer.( 6 ) + Mèrits ( 12,5 )-- TOTAL= 29,5. Pos. Antiga: 1565 / Pos. Actual: 93

GMP de BCN amb DNI 0338X = 1erExer.( 12,714 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 8,16 )-- TOTAL= 29,374. Pos. Antiga: 546 / Pos. Actual: 94

MFC de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 13,071 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 7,08 )-- TOTAL= 29,318. Pos. Antiga: 343 / Pos. Actual: 95

MVR de BCN amb DNI 0521X = 1erExer.( 14,286 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 5,88 )-- TOTAL= 29,166. Pos. Antiga: 192 / Pos. Actual: 96

MCC de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 13,929 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 5,5 )-- TOTAL= 28,929. Pos. Antiga: 174 / Pos. Actual: 97

MSF de BCN amb DNI 0477X = 1erExer.( 12,643 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 7 )-- TOTAL= 28,81. Pos. Antiga: 426 / Pos. Actual: 98

MGT de BCN amb DNI 0373X = 1erExer.( 15,929 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 3,6 )-- TOTAL= 28,696. Pos. Antiga: 51 / Pos. Actual: 99

SFF de Tarragona amb DNI 0396X = 1erExer.( 10,143 ) + 3er Exer.( 7,333 ) + Mèrits ( 11 )-- TOTAL= 28,476. Pos. Antiga: 1525 / Pos. Actual: 100

MAM de Tarragona amb DNI 0373X = 1erExer.( 12,786 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 6,2 )-- TOTAL= 28,319. Pos. Antiga: 363 / Pos. Actual: 101

SNJ de BCN amb DNI 0441X = 1erExer.( 12,857 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 5,87 )-- TOTAL= 27,56. Pos. Antiga: 448 / Pos. Actual: 104

MSM de BCN amb DNI 0373X = 1erExer.( 12 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 6 )-- TOTAL= 27,5. Pos. Antiga: 482 / Pos. Actual: 106

MSR de BCN amb DNI 0464X = 1erExer.( 13,929 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 27,429. Pos. Antiga: 175 / Pos. Actual: 107

NMF de BCN amb DNI 0373X = 1erExer.( 18,571 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 27,404. Pos. Antiga: 4 / Pos. Actual: 108

SHF de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 14,5 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 27,333. Pos. Antiga: 188 / Pos. Actual: 109

Enviado el 19/02/2010 03:49Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

(aquest missatge és la continuació del missatge anterior 19/02/2010 3:38:00 )

SMH de BCN amb DNI 0393X = 1erExer.( 15 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 27,333. Pos. Antiga: 187 / Pos. Actual: 110

PSC de BCN amb DNI 0435X = 1erExer.( 12,143 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 5,65 )-- TOTAL= 27,293. Pos. Antiga: 453 / Pos. Actual: 111

DVM de BCN amb DNI 0476X = 1erExer.( 14,286 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 27,119. Pos. Antiga: 215 / Pos. Actual: 114

IMC de Tarragona amb DNI 0399X = 1erExer.( 15,5 ) + 3er Exer.( 7,5 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 27. Pos. Antiga: 234 / Pos. Actual: 115

MHP de BCN amb DNI 0347X = 1erExer.( 11,143 ) + 3er Exer.( 8 ) + Mèrits ( 7,72 )-- TOTAL= 26,863. Pos. Antiga: 1151 / Pos. Actual: 117

MMB de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 16,357 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 1 )-- TOTAL= 26,69. Pos. Antiga: 29 / Pos. Actual: 120

SMC de Girona amb DNI 0435X = 1erExer.( 12,786 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 5,21 )-- TOTAL= 26,663. Pos. Antiga: 494 / Pos. Actual: 121

MAA de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 12,786 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 5,21 )-- TOTAL= 26,663. Pos. Antiga: 492 / Pos. Actual: 122

MMA de Tarragona amb DNI 0465X = 1erExer.( 16,643 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 0,6 )-- TOTAL= 26,076. Pos. Antiga: 36 / Pos. Actual: 131

ERG de BCN amb DNI 0467X = 1erExer.( 12,214 ) + 3er Exer.( 7,833 ) + Mèrits ( 6 )-- TOTAL= 26,047. Pos. Antiga: 845 / Pos. Actual: 132

SSM de BCN amb DNI 0381X = 1erExer.( 13,643 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 3 )-- TOTAL= 25,976. Pos. Antiga: 239 / Pos. Actual: 133

YAP de BCN amb DNI 0526X = 1erExer.( 13,286 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 25,953. Pos. Antiga: 398 / Pos. Actual: 134

MMT de BCN amb DNI 0350X = 1erExer.( 11,929 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 5,33 )-- TOTAL= 25,926. Pos. Antiga: 692 / Pos. Actual: 136

NOA de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 15,071 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 2 )-- TOTAL= 25,904. Pos. Antiga: 128 / Pos. Actual: 138

MBC de Lleida amb DNI 0476X = 1erExer.( 15,071 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 2 )-- TOTAL= 25,904. Pos. Antiga: 129 / Pos. Actual: 139

SLI de Tarragona amb DNI 0398X = 1erExer.( 12 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 5 )-- TOTAL= 25,833. Pos. Antiga: 640 / Pos. Actual: 143

ACC de BCN amb DNI 0467X = 1erExer.( 14,786 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 1,42 )-- TOTAL= 25,706. Pos. Antiga: 99 / Pos. Actual: 146

IBS de BCN amb DNI 0380X = 1erExer.( 10,5 ) + 3er Exer.( 6,5 ) + Mèrits ( 8,55 )-- TOTAL= 25,55. Pos. Antiga: 1564 / Pos. Actual: 151

ECP de Lleida amb DNI 0780X = 1erExer.( 13,071 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 3,3 )-- TOTAL= 25,538. Pos. Antiga: 346 / Pos. Actual: 153

MMQ de BCN amb DNI 0384X = 1erExer.( 13,786 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 2,5 )-- TOTAL= 25,453. Pos. Antiga: 242 / Pos. Actual: 154

MDM de BCN amb DNI 0523X = 1erExer.( 12,429 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 25,429. Pos. Antiga: 502 / Pos. Actual: 155

MMO de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 12,143 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 24,976. Pos. Antiga: 596 / Pos. Actual: 173

JCP de BCN amb DNI 0373X = 1erExer.( 12,857 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 2,54 )-- TOTAL= 24,897. Pos. Antiga: 320 / Pos. Actual: 176

MJG de BCN amb DNI 0465X = 1erExer.( 12,214 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 24,881. Pos. Antiga: 622 / Pos. Actual: 178

ABC de Girona amb DNI 0393X = 1erExer.( 10 ) + 3er Exer.( 7,833 ) + Mèrits ( 7 )-- TOTAL= 24,833. Pos. Antiga: 1472 / Pos. Actual: 183

JPL de BCN amb DNI 0533X = 1erExer.( 10,214 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 5,6 )-- TOTAL= 24,814. Pos. Antiga: 1130 / Pos. Actual: 184

MCR de BCN amb DNI 0434X = 1erExer.( 12,786 ) + 3er Exer.( 8 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 24,786. Pos. Antiga: 653 / Pos. Actual: 187

ANS de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 15,5 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 24,5. Pos. Antiga: 83 / Pos. Actual: 203

SOG de BCN amb DNI 0467X = 1erExer.( 14,929 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 24,262. Pos. Antiga: 101 / Pos. Actual: 217

MGS de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 10 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 5 )-- TOTAL= 24,167. Pos. Antiga: 1144 / Pos. Actual: 224

JMA de BCN amb DNI 0477X = 1erExer.( 10,071 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 5 )-- TOTAL= 24,071. Pos. Antiga: 1182 / Pos. Actual: 232

LHC de Tarragona amb DNI 0471X = 1erExer.( 11,214 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 3,22 )-- TOTAL= 23,934. Pos. Antiga: 672 / Pos. Actual: 240

MHR de BCN amb DNI 0454X = 1erExer.( 13,857 ) + 3er Exer.( 9,667 ) + Mèrits ( 0,4 )-- TOTAL= 23,924. Pos. Antiga: 167 / Pos. Actual: 243

PAE de BCN amb DNI 0409X = 1erExer.( 11,571 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 23,904. Pos. Antiga: 904 / Pos. Actual: 245

MCL de BCN amb DNI 0779X = 1erExer.( 11,571 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 23,904. Pos. Antiga: 907 / Pos. Actual: 246

JRB de BCN amb DNI 0477X = 1erExer.( 14,643 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 23,81. Pos. Antiga: 141 / Pos. Actual: 257

NDL de BCN amb DNI 0468X = 1erExer.( 10,857 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 4 )-- TOTAL= 23,69. Pos. Antiga: 969 / Pos. Actual: 265

CAM de BCN amb DNI 0467X = 1erExer.( 12,571 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 2,7 )-- TOTAL= 23,604. Pos. Antiga: 619 / Pos. Actual: 272

CCG de BCN amb DNI 0391X = 1erExer.( 12,429 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 2 )-- TOTAL= 23,096. Pos. Antiga: 570 / Pos. Actual: 323

JGR de BCN amb DNI 0388X = 1erExer.( 15,286 ) + 3er Exer.( 7 ) + Mèrits ( 0,8 )-- TOTAL= 23,086. Pos. Antiga: 333 / Pos. Actual: 325

MBV de BCN amb DNI 0410X = 1erExer.( 14 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 23. Pos. Antiga: 235 / Pos. Actual: 337

MMM de BCN amb DNI 0385X = 1erExer.( 12,5 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 2 )-- TOTAL= 23. Pos. Antiga: 589 / Pos. Actual: 340

Enviado el 19/02/2010 03:50Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

(aquest missatge és la continuació del missatge anterior 19/02/2010 3:49:00 )

PJR de Tarragona amb DNI 0397X = 1erExer.( 13,571 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 0,42 )-- TOTAL= 22,991. Pos. Antiga: 290 / Pos. Actual: 341

RGE de Tarragona amb DNI 0397X = 1erExer.( 12,429 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 1,82 )-- TOTAL= 22,916. Pos. Antiga: 571 / Pos. Actual: 349

RCA de Tarragona amb DNI 0435X = 1erExer.( 13,786 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 22,786. Pos. Antiga: 262 / Pos. Actual: 358

MER de Tarragona amb DNI 0398X = 1erExer.( 14,286 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 22,786. Pos. Antiga: 260 / Pos. Actual: 359

JBP de Girona amb DNI 0403X = 1erExer.( 12,786 ) + 3er Exer.( 9,333 ) + Mèrits ( 0,17 )-- TOTAL= 22,289. Pos. Antiga: 364 / Pos. Actual: 419

SGM de BCN amb DNI 0435X = 1erExer.( 12,429 ) + 3er Exer.( 9,5 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 21,929. Pos. Antiga: 405 / Pos. Actual: 475

SMR de Girona amb DNI 0403X = 1erExer.( 13,429 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 21,929. Pos. Antiga: 403 / Pos. Actual: 479

MGN de Tarragona amb DNI 0396X = 1erExer.( 11,143 ) + 3er Exer.( 7,167 ) + Mèrits ( 3,2 )-- TOTAL= 21,51. Pos. Antiga: 1385 / Pos. Actual: 545

ATR de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 12,143 ) + 3er Exer.( 8,833 ) + Mèrits ( 0,494 )-- TOTAL= 21,47. Pos. Antiga: 597 / Pos. Actual: 555

LLG de BCN amb DNI 0468X = 1erExer.( 11,071 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 2,03 )-- TOTAL= 21,268. Pos. Antiga: 1119 / Pos. Actual: 595

CVE de BCN amb DNI 0463X = 1erExer.( 12,429 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 21,096. Pos. Antiga: 574 / Pos. Actual: 626

EEF de BCN amb DNI 0373X = 1erExer.( 10,857 ) + 3er Exer.( 9,167 ) + Mèrits ( 1 )-- TOTAL= 21,024. Pos. Antiga: 849 / Pos. Actual: 640

CLR de Tarragona amb DNI 0397X = 1erExer.( 10,786 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 1,06 )-- TOTAL= 20,846. Pos. Antiga: 939 / Pos. Actual: 677

TVB de BCN amb DNI 0477X = 1erExer.( 12,929 ) + 3er Exer.( 7,5 ) + Mèrits ( 0,33 )-- TOTAL= 20,759. Pos. Antiga: 750 / Pos. Actual: 702

CPD de BCN amb DNI 0381X = 1erExer.( 11,286 ) + 3er Exer.( 7,5 ) + Mèrits ( 1,67 )-- TOTAL= 20,456. Pos. Antiga: 1261 / Pos. Actual: 776

JBS de Tarragona amb DNI 0398X = 1erExer.( 11,429 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 20,429. Pos. Antiga: 747 / Pos. Actual: 785

MPA de BCN amb DNI 0339X = 1erExer.( 10,357 ) + 3er Exer.( 8,167 ) + Mèrits ( 1,9 )-- TOTAL= 20,424. Pos. Antiga: 1338 / Pos. Actual: 787

ECV de BCN amb DNI 0436X = 1erExer.( 10,857 ) + 3er Exer.( 8,5 ) + Mèrits ( 0,67 )-- TOTAL= 20,027. Pos. Antiga: 1073 / Pos. Actual: 875

ANR de Tarragona amb DNI 0396X = 1erExer.( 10,5 ) + 3er Exer.( 8,333 ) + Mèrits ( 0,6 )-- TOTAL= 19,433. Pos. Antiga: 1249 / Pos. Actual: 1063

JAB de Lleida amb DNI 0437X = 1erExer.( 10,071 ) + 3er Exer.( 9 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 19,071. Pos. Antiga: 1180 / Pos. Actual: 1176

GLC de BCN amb DNI 0776X = 1erExer.( 11,071 ) + 3er Exer.( 8 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 19,071. Pos. Antiga: 1183 / Pos. Actual: 1180

AOP de Girona amb DNI 0403X = 1erExer.( 10,286 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 18,953. Pos. Antiga: 1221 / Pos. Actual: 1214

IOA de BCN amb DNI 0410X = 1erExer.( 11 ) + 3er Exer.( 7,667 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 18,667. Pos. Antiga: 1298 / Pos. Actual: 1283

MPC de BCN amb DNI 0773X = 1erExer.( 12,143 ) + 3er Exer.( 6,333 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 18,476. Pos. Antiga: 1364 / Pos. Actual: 1343

ECS de BCN amb DNI 0476X = 1erExer.( 10 ) + 3er Exer.( 7 ) + Mèrits ( 0 )-- TOTAL= 17. Pos. Antiga: 1566 / Pos. Actual: 1521

-Fi-

De les 38 notes que ens faltaven aconseguir per arribar a l''objectiu que ens marquem de 200 notes, ARA ENS FALTEN 27 NOTES !!! OPOSITORS/ES que encara NO HEU participat.. ENS AJUDEU A ACONSEGUIR-HO ???

MOLTíssimes gràcies !!!

Enviado el 19/02/2010 09:12Mensajes: Usuario no registrado

Acabo de descobrir aquest foro.....

No se si es massa tard però les meves notes son:

Torn lliure de reserva

ECC de BCN 13,071 + 8,333 + 5,10 = 26,504

Això dels mèrits és molt relatiu...!!!

Enviado el 19/02/2010 09:14Mensajes: Usuario no registrado
nuria

me acaban de decir de seleccion que hoy no salen, la semana qeu viene

joderr

Enviado el 19/02/2010 09:26Mensajes: Usuario no registrado

pues nada a esperar ya no nos vendra de una semana

Enviado el 19/02/2010 09:32Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Verguenza les tendría que dar a los del ICS.

Jose espero que entres y si fuera así que te dieran el puesto de Organización y Logística, ya que creo y creo que no soy la única que te lo has currado. Y el ICS necesita personas con iniciativa y ganas.

Esperaremos un poco más. No viene ya de eso.

Enviado el 19/02/2010 09:33Mensajes: Usuario no registrado
dada

algu ha trucat?

Enviado el 19/02/2010 09:47Mensajes: Usuario no registrado
Menuda tomadura de pelo

Acabo de llamar a selección: 93.482.42.92 la chica muy comprensiva se ha comido mi chorreo. la contestación de cada semana:

Si no sale hoy, la semana que viene. le he pedido que me pasara con un referente o superior. Comunicaba, pero si alguién más quiere llamar y hacer presión:

telefono directo de la persona en cuestion: 93.482.43.57.

Enviado el 19/02/2010 09:50Mensajes: Usuario no registrado
nuria

yo tambine he llamao, mas de lo mismo

pero esta vez nos dijeron que hoy, ahora si se han pasao

pq no llamais todos que se jodan

Enviado el 19/02/2010 09:51Mensajes: Usuario no registrado

va a ser que hoy no, es que ellos no pasaron por lo mismo que nosotros para tener su plaza y no se acuerdan.

Enviado el 19/02/2010 10:05Mensajes: Usuario no registrado

Vámonos todos a Balmes a dar la lata al que tiene que decidir cuando saca la lista

Enviado el 19/02/2010 10:09Mensajes: Usuario no registrado
Y.

Acabo de trucar a l''ICS i m''han dit que suposadament la setmana que vinent sortiria

Enviado el 19/02/2010 10:15Mensajes: Usuario no registrado
Pere

Ja us ho vaig dir que sortirien a finals de febrer i em vau dir que era un mentider. Aqui quan les notícies no agraden es talla el cap al missatger.

A mi m''ho va dir el president del tribunal de l''oposició, que, penso jo, que millor que ell ningú sap res d''aquest procés.

Al final el temps posa a cadascún en el seu lloc, i si no, llegiu el mail que em va enviar (és mes amunt en aquest foro).

Enviado el 19/02/2010 10:22Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Sabeu pq diuen sempre divendres o "finals de setmana",no? Crec jo, Pq així de divendres a dilluns hi ha un cap de setmana per tranquilitzar-nos o desconectar una mica...i dilluns hi ha menys trucades.

Enviado el 19/02/2010 10:39Mensajes: Usuario no registrado
.

Y pensar que el ICS nos ha cobrado "a nosotros" mas de 200.000 € por este proceso.

Es vergonzoso.

Enviado el 19/02/2010 10:40Mensajes: Usuario no registrado
j.

Us explico com funciona: L´Ics ens va donant llargues mentre tots esperem una resposta i va mirant l´index de suicidis i malalties mentals que anem patint els opositors ,ho aniran allargant fins que només quedin els 900 més forts ,i així s´estalvien de mirar expedients,validar títols, comptar,etc. que es molt laboriòs!!!!!

Enviado el 19/02/2010 11:16Mensajes: Usuario no registrado
consulta

per PERE:

on és aquest mail que dius? no el trobo més amunt.

gràcies

Enviado el 19/02/2010 11:37Mensajes: Usuario no registrado
Moni

Aqui os dejo mis notas, gran trabajo Jose

15,5 + 9,333 + 11 + 13

Enviado el 19/02/2010 11:39Mensajes: Usuario no registrado
Laurita

Gracies per crear aquest foro, la carta certificada em va espantar i al menys aqui m''heu tranquilitzat, deixo les meves notes per aixi poder seguir amb aquesta feinada

LVP - Tarragona - 14,714 + 9,333 + 10,698 + 12

Graciesss

Enviado el 19/02/2010 11:40Mensajes: Usuario no registrado
Moni

Perdon, se me olvido poner que soy de BCN y mis iniciales son MOP

Enviado el 19/02/2010 11:41Mensajes: Usuario no registrado
C.

Jose aqui tens les meves notes:

CCR BCN

16,786 + 9,5 + 1,6

Salutacions

Enviado el 19/02/2010 11:43Mensajes: Usuario no registrado
A

Buenos dias a todos, dejo mis notas, espero poder ayudar con mis opiniones aunque realmente la espera me esta matando. No veas cuanto trabajo hecho, sois unos cracks. gracias a todos, espero aportar mi granito de arena

ALB de Girona. 12,929 + 7,833 + 10 + 2(fp) + 12 (años trabajados)

Saludos a todos

Enviado el 19/02/2010 11:48Mensajes: Usuario no registrado

Jose, te dejo mis notas y la de dos de mis compañeras, somos de barcelona:

AVO - 14,214 + 8,833 + 11 + 11,2

RVS - 17,214 + 9 + 9 + 9,864

IRB - 14,286 + 8,333 + 10 + 2(nivel D) + 10,2

Enviado el 19/02/2010 11:49Mensajes: Usuario no registrado
nuria

joder de donde ha salido tanta gente de repente?

Enviado el 19/02/2010 11:52Mensajes: Usuario no registrado

Joder que notas!!!!!!!!! alguien da más? por ejemplo un 500 + 850 + 75 (nivel JFK)+ 86 (por paciencia) + 2850 por desesperación

Enviado el 19/02/2010 11:54Mensajes: Usuario no registrado

Parece que los interinos han descubierto el foro, menudas puntuaciones, como todos los que falten tengan estas puntuaciones...ya me veo fuera

Enviado el 19/02/2010 11:55Mensajes: Usuario no registrado

Prefiero no mirar xq cada vez me deprimo más...

Enviado el 19/02/2010 12:00Mensajes: Usuario no registrado
Montse G

WZX de yaestamos tocando los cojoncillos (Lérida)

1.212.234 + 940.000 + 16.574 + 225.395

NO ME LO CREO.

Enviado el 19/02/2010 12:09Mensajes: Usuario no registrado

P...S méritos!!! Ha este paso los q no hemos trabajado en el ics nunca tendremos la oportunidad d entrar...

Enviado el 19/02/2010 12:09Mensajes: Usuario no registrado
Javier

Todos los que dais las notas y poneis tantos puntos de estudios y trabajo, no entiendo que os preocupa. Si ya estais dentro, no os comais el tarro y disfrutad de la vida.

Enviado el 19/02/2010 12:13Mensajes: Usuario no registrado

ICS 20+10+140+140 de BILBAO

Enviado el 19/02/2010 12:14Mensajes: Usuario no registrado

Enviado el 19/02/2010 12:15Mensajes: Usuario no registrado

Enviado el 19/02/2010 12:16Mensajes: Usuario no registrado

Enviado el 19/02/2010 12:19Mensajes: Usuario no registrado
nuria

que alguien le de la pastillita de la hora de comer

tranquilo colega yo tambien estoy de malas pulgas

Enviado el 19/02/2010 12:27Mensajes: Usuario no registrado
JFM

Hay muchas interinos que no saben ni que existe el foro!!!!!!!!! es lo que tiene. contad que llevamos menos de 200 notas y hemos aprobado 1500 asi que.... por cierto JOSE, no aparezco en el listado actualizado que has colgadooooo, mira a ver donde me has dejado. jeje.

no os preocupeis que en breve ya tendremos los baremos colgados y dejaremos de sufrirrrr!!!

Enviado el 19/02/2010 12:27Mensajes: Usuario no registrado
Montse G

Esta gente tan meritoria solo sale en momentos de crisis, que casualidad.

Enviado el 19/02/2010 12:29Mensajes: Usuario no registrado
TAMARA

Buenas, os dejo mis notas. Muy interesante el foro.

TPS - BCN - 15,643 + 8,333 + 9 + 6,26

Enviado el 19/02/2010 12:33Mensajes: Usuario no registrado
DER

Buenos dias a todos, imagino que la carta certificada recibida nos ha asustado un poco a todos y nos ha hecho llegar a foros y mas foros porque la carta no especifica nada, alguien sabe algo??? he encontrado el foro y he leido que la ha recibido mucha gente pero alguien sabe el porque?? o si por eso no salen las listas? os dejo mi puntuacion igualmente y a rezar.

DTA - 10 + 6,333 + 10,8 + 12

Enviado el 19/02/2010 12:52Mensajes: Usuario no registrado
nuria

igual yo tengo un poco la culpa pq en el facebook hay un grupo qeu se llama comunitat ics y puse el enlace de este asi qeu no asustaros pq claro ahi solo hay interinossssss

animoss

Enviado el 19/02/2010 12:59Mensajes: Usuario no registrado
Javier

Aver, por favor : los que pasen de 32 puntos que se vayan a emborrachar ya y dejen de dar sus notas en el foro.

Enviado el 19/02/2010 13:10Mensajes: Usuario no registrado

Ok, gracias Nuri, en eso consiste en saber TODAS las notas posibles. Gracias a aquellos que lo hacéis posible y ánimos.

Poner vuestras notas sean las que sean!!

Enviado el 19/02/2010 13:14Mensajes: Usuario no registrado
tcc

Hola mis notas:

BCN 12,35+8,16+2

Enviado el 19/02/2010 13:17Mensajes: Usuario no registrado
CARMEN

CAB Barcelona DNI 0369X 1.exercici 11.571+8.500 (2.exercici)+ 13 punts de mèrits

Enviado el 19/02/2010 13:31Mensajes: Usuario no registrado
nef

estic d''acord...

no ens hem d''enganyar. la realitat és la que és ens agradi o no. Que tothom doni les seves notes i mèrits que així serà més real.

No serveis de res només tenir les notes baixes. Quantes més millor. Així veurem si surten molts interins que fins ara no ens coneixien.

Durant aquesta setmana vinent, tornem a actualitzar i a veure quants canvis tenim, perquè si hem d''esperar a la llista de l''ICS anem apanyats

Enviado el 19/02/2010 13:37Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

uy.... cuanta gente!!!

bueno, esperaremos otro fin de semana.

xao.

Enviado el 19/02/2010 14:26Mensajes: Usuario no registrado

RLZ TARRAGONA

14,714+9+9 (MÈRITS)

Enviado el 19/02/2010 14:43Mensajes: Usuario no registrado
Pere

Per Consulta: L'' email de que parlava está en el 6e fil. Si punxeu a dalt en Oposiciones administrativos vos sortiran tots els fils oberts.

Enviado el 19/02/2010 15:25Mensajes: Usuario no registrado

MCD

BARCELONA

DNI:0463X

10.286 + 9.333 + 7.360

Enviado el 19/02/2010 15:39Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

MOLT BÉ!!!! WOOW QUantes NOTES ... CONTINUEU COL·LABORANT !! que Si seguim així PODREM ACONSEGUIR TREURE NOSALTRES EL LLISTAT PROVISIONAL i deixar per la gent de l''ICS que treguin ells la Llista DEFINITVA!!!! Vaig a començar a afegir TOTES AQUESTES NOTES !!!!!

I LES PERSONES QUE NO TENIU MEÈRITS També ANIMEU-VOS!!!! ENS INTERESSA PODER ACONSEGUIR TOTES LES NOTES!!! TANT si teniu MOLTS Mèrits com si NO TENIU MERITS...

VINGAAAAAAAA Endavant!!! ÀNIMS!!!

Enviado el 19/02/2010 15:41Mensajes: Usuario no registrado
J.

ueee quantes notes! a veure si treurem les llistes provisionals abans q l''ICS! jajaja

molt bé! :)

Enviado el 19/02/2010 15:56Mensajes: Usuario no registrado
Ana

GRÀCIES JOSÉ!

GENIAL SI TOTS EN COMPTES DE FER ESPECULACIONS COL-LABORESSIM AMB LA TEVA ESTADÍSTICA SABRÍEM MÉS COSSES.

Enviado el 19/02/2010 15:58Mensajes: Usuario no registrado
Ana

GRÀCIES JOSÉ!

GENIAL SI TOTS EN COMPTES DE FER ESPECULACIONS COL-LABORESSIM AMB LA TEVA ESTADÍSTICA SABRÍEM MÉS COSSES.

Enviado el 19/02/2010 16:10Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Esto va dirigido al Autor: JFM (19/02/2010 12:27) Estas en la posición 30.. te añado tu registro aqui abajo vale?? cuando vuelva a actualizar la lista, ya te veras reflejado vale?? No tienes motivos para sufrir mucho ehh...puedes estar bastante tranquilo porqué tienes plaza SEGURO!!!

JFM de BCN amb DNI 0435X = 1erExer.( 12,857 ) + 3er Exer.( 8,667 ) + Mèrits ( 17,2 )-- TOTAL= 38,724. Pos. Antiga: 479 / Pos. Actual: 30

Enviado el 19/02/2010 16:18Mensajes: Usuario no registrado

Pienso que los puntos que da la gente de tiempo trabajado son correctos pero los de formacion no los tengo tan claro que sean de percepcion real

Enviado el 19/02/2010 16:41Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Hola de nou!! Ja tinc anotats i introduits totes les noves notes donades.. Podeu CONTINUAR amb aquest ritme... Només afegeixo que respecte el nombre de persones que van donar les seves notes del llistat que vaig publicar ahir a la matinada... En aquests moments després de TOTES AQUESTES NOTES APORTADES tenim el següent panorama :

a) Acabem de passar del 11,17 % del total "Escrutat" al 12,01%.

b) De les 27 notes que ens faltaven ahir per arribar a 200, ara només ens falten 14 !!!

c) Que han participat (data 18-02-2010) // 19-02-2010 15:25

BCN 110 de 1159 -- 8,54 % ------ 9,49% (hem incrementat quasi un 1% !!! )

Tarragona 43 de 138 -- 30,43 % ------ 31,16% (Aqui també s''ha incrementat quasi 1 % )

Girona 17 de 134 -- 12,69 % ------ 12,69% (Es manté )

Lleida 16 de 120 -- 12,50 % ------ 13,33% (I els lleidetans també han augmentat quasi 1 %)

d) I per últim, us recordo de quina forma podeu col·laborar i AJUDAR-NOS a arribar a les 200 notes...

Les notes s''han de donar desglossades:

i) Provincia on veu fer la prova.

ii) Les 3 inicials (del seu nom i congnoms)

iii) Nota 1er exercici

iv) Nota 3er exercici

v) Mèrits (si no teniu mèrits anotar 0, i si tens mèrits, comentar en quin concepte són, ex.treball:8p ó

cursos 10 punts.

MOLTÍSSIMES GrÀCIES OPOSITOR/ES !! i a SEGUIR COL·LABORANT !!! que NOMÉS ens Resten 14 NOTES per ARRIBAR A LES 200 (que equivaldrà a tenir quasi un 13% del total de NOTES) !!! HO ACONSEGUIREM ????

Enviado el 19/02/2010 17:50Mensajes: Usuario no registrado

estic dacord amb l''autor anonim que diu que potser els merits de temps treballat estan be, pero els de formacio no ho tinc tan clar...

Enviado el 19/02/2010 20:14Mensajes: Usuario no registrado
Eva

Hola Jose!!

Muy bien trabajado, es una acto de generosidad por tu parte, te paso mis notas, que animaran a la gente sin méritos ;)

Examen I: 14,286; Examen III: 8,16; Méritos: 0

Barcelona, iniciales EMF

Gracias, ver tu lista me ha animado un poquito.

Enviado el 19/02/2010 21:51Mensajes: Usuario no registrado
Carmen

Carmen

Tarragona

DNI 4091

CTL. 10,92 + 7,33 + 11 + 5

Enviado el 20/02/2010 00:34Mensajes: Usuario no registrado

Girona

RAC

Examen I: 14,071;Examen III: 8,333; Mèrits cursos: 11

Enviado el 20/02/2010 08:51Mensajes: Usuario no registrado
nonandek

Avui ve publicada una carta a la Vanguardia (pàg 20) on un opositor denúncia tot el que està passant amb les oposicions d''auxiliar Administratiu de l''ICS. Crec que tindría més fruit que enlloc de denunciar el què passa a través del foro, aprofitem que s''ha obert un nou fil i ho denunciem al diari. Hauriem d''enviar cartes al Director de la Vanguardia per donar publicitat dels fets. L''adreça per fer-ho és: digital@lavanguardia.es; cartas@lavanguardia.es. Així si que s''espabilaran, amb la denúncia als mitjans de comunicació.

Enviado el 20/02/2010 09:05Mensajes: Usuario no registrado
nonandek

Aquesta és la carta que ve publicada a La Vanguardia d''avui a la pàg 20.

Oposiciones y plazas

JUAN JOSÉ GIJÓN - Barcelona

En enero del año pasado salieron convocadas 933 plazas de auxiliar administrativo del ICS mediante concurso oposición. El último examen tuvo lugar el 7 de noviembre, fecha desde la cual todos los opositores estamos mirando a diario la página web del organismo convocante, para ver si tenemos plaza. Estamos cansados de llamar al ICS y a los sindicatos. Pasan los días y ni si quiera tenemos las listas provisionales. Vamos acarreando la angustia que todo ello provoca y que nos impide plantearnos nuevos horizontes en un futuro próximo, frenado por el "si mañana salen las listas". No hemos disfrutado de las vacaciones, ni de las Navidades, porque estábamos inmersos en el concurso oposición, pero parece ser que durante la Semana Santa del 2010 también va a acompañarnos el cálculo mental de sumas de notas y méritos que tienen el resto de los aspirantes con la finalidad de conseguir una lista provisional propia que indique subjetivamente quién tiene plaza, quién tiene trabajo.

¿Dónde se ha visto una oposición que no tenga un planning previo establecido? La Generalitat, a fecha de hoy, no ha dictaminado ninguna orden o restricción a esta manera de proceder tan particular del ICS. Quizá es hora de que lo haga.

Enviado el 20/02/2010 09:44Mensajes: Usuario no registrado
nas

Ahir parlant amb una companya de treball ( treballo a l''ICS d''interina) vàrem calcular el temps que va transcorrer des que va sortir la convocatòria del 2003 fins que la gent es va incorporar a la plaça:

Convocatòria: 2003

1r Exàmen: 14-11-2004 ( en aquesta convocatòria només hi va haver 2 exàmens, test i català)

Incorporació a la plaça: 1-04-2006

Com podeu veure...

Enviado el 20/02/2010 10:19Mensajes: Usuario no registrado
nonandek

I què hem d''esperar que facin el mateix? El que està passant no està justificat i estem parlant de la convocatòria d''auxiliar del 2008. Deixa estar d''altres convocatòries. Hem de sol-lucionar el present, el passat ja està sol-lucionat.

Enviado el 20/02/2010 10:41Mensajes: Usuario no registrado
nas

Jo només informava. Saps si estàn incomplint els terminis legals? jo no ho sé per tant no puc opinar...el que sí sé es que són processos llargs ( opos metges , infermeres, etc )

Enviado el 20/02/2010 10:47Mensajes: Usuario no registrado
l

Suposo que el plaços seran legals però de cap manera són ni etics ni lògics.

Com es va dir en aquest foro no ho estan fent gratis, ens han cobrat 226.000 € per al procés, i quan un paga alguna cosa auria de poder exigir, NO?

Enviado el 20/02/2010 10:54Mensajes: Usuario no registrado
sega

Dono les meves notes

CSG de BCN 11.571+8.5+6(temps treballat a altres administracions)

Per cert no estic apuntada a la borsa de l''ICS

Enviado el 20/02/2010 11:42Mensajes: Usuario no registrado

Hola a todos¡¡¡

Los plazos no sabemos si son legales o ilegales ya que el problema es que no hay plazos determinados de antemano que sería lo lógigo y ético, para saber a qué atenernos.Por no saber, no sabemos si el pacto vigente que nos afecta el del 2008, lo aplicaran o no....Yo creo que si esta semana no publican nada, tendríamos que plantearnos movilizarnos etc....Personalmente voy a colaborar con la iniciativa de la vanguardia, pienso que es un modo de hacer presión y de forzar que reaccionen de alguna manera.

Enviado el 20/02/2010 13:39Mensajes: Usuario no registrado

Mi opinion personal yo pienso que esto va para largo, van a salir las listas y pediran documentacion, yo prefiero que valoren bien los meritos y que la gente no cuele cursos que realmente no tienen valor. Pienso que en el procedimiento la han cagado, esta aplicacion serviria si realmente el ics tuviera una buena base de datos informatizada. con cursos que valuan etcetera. yo pienso que las listas provisionales poco tendran que ver con las definitivas por el tema de los cursos. Como muy pronto calculo que elegiremos plaza en mayo o junio. y dudo si en septiembre

Enviado el 20/02/2010 13:54Mensajes: Usuario no registrado
Eva

Si alguien intenta "colar" méritos, le llegará su momento cuando tenga que presentar los documentos, y de paso le dará una alegría a alguien que haya quedado fuera...

Pero es NECESARIO que salgan ya las listas, aunque los nombramiento sean en junio, para saber a que atenernos, así no se puede estar.

Yo p.e. estoy en paro, se me acaba en agosto: estoy buscando trabajo, preparando las opos de Adm., y haciendo algún curso para conseguir puntos, por si me quedo en la bolsa de trabajo. Y no sé en que tengo que centrar mis esfuerzos, estoy super liada, tengo un cacao en la cabeza, y la verdad a mi esta situación me quema ya.

Enviado el 20/02/2010 15:02Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

WOOW!! Molt bé OPOSITORS / ES !! SEGUIU AMB AQUEST RITME!!! que només ens falten 11 notes per arribar a les 200 !!! SI SEGUIM AMB AQUEST RITME D''AQUESTS 2 últims dies PODREM treure nosaltres la desitjada llista !!! I tingueu en compte que per desgràcia no tothom coneix aquest FORO, ja que de lo contrari esteu SEGURS que podriem treure la llista provisional ... US CONTINUO ANIMANT a que les persones SENSE MÈRITS i amb MÈRITS DONEU LES VOSTRES NOTES, QUANTES Més en TINGUEM Més AVIAT podrem tenir la llista PRovisional.

Recordo de quina forma podeu col·laborar i AJUDAR-NOS a arribar a les 200 notes...

Les notes s''han de donar desglossades:

a)Provincia on veu fer la prova.

c) Nota 1er exercici

d) Nota 3er exercici

e) Mèrits (si no teniu mèrits anotar 0, i si tens mèrits, comentar en quin concepte són, ex.treball:8p ó cursos 10 punts...)

Moltíssimes GrÀCIES i a CONTINUAR!!!

Enviado el 20/02/2010 18:19Mensajes: Usuario no registrado
maria

Amb les notes del José no aconseguirem res perquè no són les reals. No entenc com no fem res. Trobo que l''única persona que ha fet alguna cosa ha estat el noi que ha escrit a la Vanguardia. L''hauriem de recoltzar. Enviar una carta conjunta.

Enviado el 20/02/2010 19:33Mensajes: Usuario no registrado

Bona idea ´....la idea seria redactar la carta i firmar-la tots amb D.n.I. i nom....què en penseu?

Enviado el 20/02/2010 19:55Mensajes: Usuario no registrado
jordi

si durant aquesta setmana no surten publicats els llistat haurien de movilitzarnos, aviseu a tothom a veure com ho fem, aixo ja no s''aguanta

Enviado el 20/02/2010 20:17Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Es curios, la persona que vol redactar una carta conjunta possant DNI, nom i cognoms no s''identifica en el foro ni tan sols amb el nom.

De la mateixa manera l''altre company, al que hem d''estar agraïts pel seu escrit publicat a La Vanguardia, no el trovo a les llistes de les Opos.

Enviado el 20/02/2010 21:38Mensajes: Usuario no registrado
maria

Ei!!! al face estan enviant cartes de protesta, em sembla que son més decidits que en aquest foro ja han començat a moures.

Enviado el 21/02/2010 10:00Mensajes: Usuario no registrado
montse dalmau

Dons segueix buscant-los que l''important és que han denunciat a un mijà de comunicació el que està passant, potser és un familiar d''algun opositor/a que d''alguna manera també li afecta i està cansat. No em sembla? Jo m''identifico al foro com tu, però què em fet fins ara, res de res. Quins collons que ha tingut aquest tio.

Enviado el 21/02/2010 10:50Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Dalmau, estic d''acord amb tu, el meu comentari adeçat al company que ha aconseguir que li publiquint la carta no era de critica i de fet ja anotava el meu agraïment, sino la constatació de que és dificil sino agosserat fer front amb aquesta gent amb nom i cognaoms, primer perque segur que igual que estan al tanto del que es publica al mitjans de comunicació tenen algu fent el pipa a aquest foro, al face, etc.etc.

I si no aconseguim plaça i ens fa falta tenir feina a través de la borsa de trball, entre la valoració i (EL PEFIL) del que no és parla gaire, ens tenen a le seves mans.

Enviado el 21/02/2010 11:45Mensajes: Usuario no registrado
Mary

Yo creo que aqui hay uno o dos que no les interesa que se publiquen las notas, si no, no se entienden sus comentarios.

Enviado el 21/02/2010 11:49Mensajes: Usuario no registrado
j

mary lo que hay aki es un par de topos pelotillas de algun jefecillo como el lluis este de arriba qeu quiere meter miedo a la gente. Igual se cree que viviomos en la epoca de franco y que nos vendra a buscar a casa la policia para fusilarnos si escribimos en un periodico. en que mundo vives?

Enviado el 21/02/2010 11:59Mensajes: Usuario no registrado
lluis

J. El referencia a mi, no sabes lo que dices. No pretendo meter miedo a nadie. Por mi parte estoy haciendo la presión que soy capaz de hacer y plantenadome un escrito al Sindic de Greuges con mo nombre y aplledios. Por cierto en el foro encontraras mis iniciales con mis notas y con ellas mi nombre y apellidos, No es tu caso "j"

Enviado el 21/02/2010 12:06Mensajes: Usuario no registrado

yo no creo que haya nadie que no le interese que no salgan las notas... a todos nos interesa lo mismo!

Enviado el 21/02/2010 13:44Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Personalment, crec que ens hem de deixar de tantes històries i passar a l''acció.

Aquesta situació ens està afectant a tots i hauríem de fer alguna cosa al respecte.

Ens podem ficar d''acord i enviar una carta de protesta a tots el medis de comunicació que tenim a l''abast: premsa, ràdio, tv...

És innaceptable el que està fent l''ICS a tots els nivells, pìtjor no ho poden fer.

Enviado el 21/02/2010 14:23Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Tal com deia, acabo de fer la reclamació al Sindic de Greuges, és pot fer per internet a la web: www.sindic.cat, no se si servira d''alguna cosa, però sempre serà millor que no fer res. Si algu te algun conegut a premsa, radio o televisió no estaria de més mirar de parlar-ne,

Enviado el 21/02/2010 14:29Mensajes: Usuario no registrado
xavi

i que tal una carta al 20 minutos o al que, aixo ho llegeix molta gent. jo acabo de ficar una carta al pais

Enviado el 21/02/2010 14:46Mensajes: Usuario no registrado
dalmau

jo vaig a dirigirme al 20 minutos a ver si hi ha sort i a la vanguardia per donar recoltzament

Enviado el 21/02/2010 15:38Mensajes: Usuario no registrado
laura

Tendriamos que hacer algo, un escrito con las 1500 personas o una manifestacion.

Si despues de todo los aprobados sin plaza no los llaman ni para sustutuciones es para demandarlos, porque es durisimo haber aprobado una oposicion en tiempo de crisis, cuando se habian presentado 11000 personas y que no llamen a los 600 que quedaran sin plaza.

El esfuerzo para que sirve? y el dinero gastado? son unos...

Enviado el 21/02/2010 15:41Mensajes: Usuario no registrado
nuria

estoy contigo. Propongo que lo comente la gente que tenga contactos con otras personas del ics e incluso con sindicatos a ver con que apoyo podemos contar. Y hacer una manifestacion por el proceso y por la bolsa.

Enviado el 21/02/2010 16:02Mensajes: Usuario no registrado

Yo tambien acabo de presentar mi queja al Síndic

Enviado el 21/02/2010 16:02Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Hola a todos¡¡¡

Estoy con laura y con nuria¡¡¡¡

Creo que tendríamos que hacer algo de este estilo¡¡¡

Enviado el 21/02/2010 16:04Mensajes: Usuario no registrado
Mary

Yo propongo una cacerolada

Enviado el 21/02/2010 16:04Mensajes: Usuario no registrado
mm

prova per veure si funcionen el missatges.

Enviado el 21/02/2010 16:05Mensajes: Usuario no registrado
nuria

que guay a liarlaa

venga esta semana vamos a empezar a movernos, gente con contactos que se pongan las pilas y que hablen con todo el mundo que conozcan

Enviado el 21/02/2010 16:06Mensajes: Usuario no registrado
m. dalmau

jo tam,bé he presentat la meva queixa al sindic de greuges

Enviado el 21/02/2010 16:11Mensajes: Usuario no registrado
nonandek

No s''ha de confondre borsa amb oposions. Primer hem de lluitar per les oposicions, desprès ja es lluitarà per la bolsa. No es poden fer barretjes. Els sindicats no estàn per la feina si no ja haguessin fet alguna cosa.

Enviado el 21/02/2010 16:14Mensajes: Usuario no registrado
jo

a sanitat no hi ha cap sindicat petit?

Enviado el 21/02/2010 16:45Mensajes: Usuario no registrado
Entrena Cuesta

No sé si alguno de vosotros habéis pensado que el trabajo que está realizando Jose, a pesar de sus buenas intenciones y de su esfuerzo, es bastante inútil. Hay que recordar que la fase de méritos se basa según la propia convocatoria en un término jurídico que aumenta el margen de discrecionalidad tanto que se acerca peligrosamente a la arbitrariedad. La frase es más o menos: "cursos relacionados con las tareas del puesto de trabajo"; por tanto, qúién coño decide qué cursos pueden puntuar en la fase de méritos, pues el ICS!!!!! y es posible que ni ellos mismos lo sepan todavía!!!!!!!!!!!!!.

Enviado el 21/02/2010 16:45Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Nonandek

Es que una cosa lleva a la otra.Los que aprobeis si es el caso no teneis problema.Sin embargo los que aprobemos y no consigamos plaza, creo que por lo menos tenemos derecho a que nos llamen de la bolsa y eso depende de cómo vuelquen las notas de la oposición.Así que creo hay que luchar por las dos cosas a la vez, a todos nos va en ello¡¡¡¡¡

Enviado el 21/02/2010 16:48Mensajes: Usuario no registrado
nuria

si yo tambien lo creo, mucho mejor las dos cosas a la vez, en todas las manifestaciones hay más de un tema y así todos estaremos en el mismo barco.

a moversee

Enviado el 21/02/2010 17:45Mensajes: Usuario no registrado
Albert

Un sindicat "petit" i que segurament ajudaria bastant és CATAC, a més són els que no van signar el pacte de la Borsa segons vaig llegir, i els primers que la van denunciar, no?

Enviado el 21/02/2010 17:53Mensajes: Usuario no registrado
nuria

pues igual nos ajudan en catac,alguien tiene contacfto con ellos?

Enviado el 21/02/2010 18:37Mensajes: Usuario no registrado
nonandek

Escolta, no escriguis amb el meu link perquè sembla que parlis per la meva boca.

Enviado el 21/02/2010 19:46Mensajes: Usuario no registrado
nef

Bona tarda,

estic llegint el munt de suggeriments de cartes i tal i sembla que potser és una mobilitazció que com a mínim els farà fer vía a la gent de l''ICS.

No crec que guanyem gaire cosa més... per`què un altre tema que no ha sortit i és al''hora força important, és el fet de que no hagi sortit el llistat de places a les que optem. Que s''escollirà per SAP i poc podrem fer per triar el CAP que volem, però si aconseguim que es publiqui d''una vegada per totes la llista provissional, alguna cosa tindrem.

D''altra banda, jo recolso la feina del JOSE, no és inutil, serveix per veure per on va la nota de tall. Cal recordar que cadasqu ajuda a la resta com bonament pot.

Enviado el 21/02/2010 22:22Mensajes: Usuario no registrado
san

Hola tothom!!

Fins ara no he descobert aquest foro. El vaig començar a llegir ahir. La veritat és que és desesperant haver de mirar cada dia si ha surtit el llistat...i veure que no.

No sé si arribo una mica tard per donar les meves notes. En tot cas, són aquestes:

BARCELONA

SPV

1r exercici: 13,571

3r exercici: 8,667

Mèrits: 6 (aprox.)

No tinc ni idea de com anirà lo dels mèrits, per això fico aprox. (dubto molt que en tingui més)

Ànims a tothom!!! A veure si surten els llistats aquesta setmana!!!

Enviado el 22/02/2010 08:24Mensajes: Usuario no registrado
manel

als que van trucar divendres, que els hi van dir de quan surtirien les llistes? us van dir un dia? avui no veritat?

Enviado el 22/02/2010 08:49Mensajes: Usuario no registrado
Chicho

Buenos días!!!

Tiene razón Entrena Cuesta, estamos perdiendo el tiempo!!

No entiendo el motivo del empecinamiento de querer llegar a 200 y pico de personas escrutadas. Una muestra de 200 personas no es representativa cuando hay una población de 1500 personas, por tanto no se puede hacer ninguna conclusión válida. Y más si de esa muestra de 200 personas ya hay errores porque no sabemos cómo van a valorar los méritos.

Un poco de paciencia y no estresen más al pobre Jose. Que vaya estudiando otras opos y que aproveche el tiempo. Que no lo pierda con esos cálculos inútiles. Menuda currada se está dando para nada el pobre y encima le damos alas.

Saludos y suerte!

Enviado el 22/02/2010 09:08Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Aquest mati he tornet a enviar un E.Mail al ICS i la resposta, que m''han tramès en 5 minuts, es aquesta:

"BON DIA

Entenem els vostres nervis perfectament, però només us podem dir que la previsió

de publicació dels mèrits es d’aquesta setmana, però tampoc ho assegurem

SELECCIÓ DE PERSONAL"

Sin comentarios........................

Enviado el 22/02/2010 09:17Mensajes: Usuario no registrado
.

que fort em sembla aixo

acabo de escriure un email a catac, aveure si podem contar amb ells per fer alguna cosa, segur que s''apunten al carro

penseu que ja saben lo de la vanguardia? igual li podem dir jajaja

Enviado el 22/02/2010 09:43Mensajes: Usuario no registrado

Ufffffffffffffffffffff, els dels CATAC són els pitjors de tots...

Al damunt es ficaran una altra medalla sense haver fet.

Per la meva experiència us recomanaria un altre sindicat.

Enviado el 22/02/2010 09:45Mensajes: Usuario no registrado
Toni

Esto es una tomadura de pelo, yo desde luego no voy a recomendar a nadie que se presente a unas oposiciones del ICS en la vida. La Gene tarda muchísimo menos en convocar, realizar y cubrir las plazas que oferta. Si no saco plaza, desde luego, estos ya me han visto el pelo a mi en otras oposiciones. Prefiero concentrar mis esfuerzos en una convocatoria donde se tomen en serio de verdad la oposición.

Enviado el 22/02/2010 09:47Mensajes: Usuario no registrado
.

si, doncs digues un altres sindicat, jo no tinc manies

toni tens raó, que ens tornin els calers

jo crec que d''aqeusta setmana no pot pasar que ens organitzaem per fer algo, sino anire´jo a la central i em posare em boles a gran via i creieume no serà agradarble

Enviado el 22/02/2010 11:00Mensajes: Usuario no registrado
Toni

jajajaja, pues mira, con mi cuerpo serrano, ya somos dos. Aunque quizás no sea buena idea, no sea que al vernos se pongan malos y pillen todos/as la baja, con lo que se retrase aún más que saquen el listado, jajaja

Enviado el 22/02/2010 11:05Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Hola a todos¡¡¡

Pienso que tendríamos que plantarnos a las puertas del ics para protestar por todo este proceso.Tendríamos que ir quedando en algo,pedir permisos (si hay que hacerlo ) etc..... porque esto tiene pinta de que tampoco sale esta semana.¿Qué os parece?

Yo creo que ya hemos esperado bastanteeeeeeeeeeeeee¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Enviado el 22/02/2010 11:15Mensajes: Usuario no registrado
,

vinga la setmana qeu ve, un dia al mati quin dia pot ser

em de reatccionar duna vezgada

Enviado el 22/02/2010 11:37Mensajes: Usuario no registrado
pep

em sembla que la gent no esta per la labor de manifertarse, son uns cagats. DOncs res, que us donin

Enviado el 22/02/2010 11:47Mensajes: Usuario no registrado
cpt

Pero que podemos perder? Si lo qe hay es miedo de señalarse, creo que el ics no se enterará de los nombres de los que estemos allí.¿A qué esperamos?

Enviado el 07/03/2022 08:04Usuario registrado el 14/01/2019 15:47Mensajes: 7
Educaedu Be water my friends

probando

Enviado el 07/03/2022 08:04Usuario registrado el 14/01/2019 15:47Mensajes: 7
Educaedu Be water my friends

probando de nuevo

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.