Iniciar sesión
433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

oposiciones auxiliar administrativo ics (parte 8)
Bé, doncs aquí tenim el 8e. fil.............això no acabarà mai!!!!!
76 Respuestas al Mensaje

RE:oposiciones auxiliar administrativo ics (parte 8)
Avui he rebut la carta, algu a trucat al sindicat o sap si hem de fer alguna cosa amb ella, o simplement es per tenir-nos informats com part iteressada.
hi han tres fils oberts de ics 2008 quin embolic.....

FIL ANULAT, ESCRIBIU A L''ALTRE....... SINÓ AIXÒ SERÀ UN EMBOLIC.
l''ha creat la Núria. També es diu (part 8)

Hola,
No encuentro el hilo al cual haceis referencia, me podeis decir exactamente cómo se llama?

oposiciones auxiliar administrativo ICS (8a part)

Notificació a casa del ICS???? Què ha passat??? Ufffffffff, quina por...

Unaltre pujat a la parra.....jajajja.....tranquil tu no en facis cas, no te importancia.

ja estan publicats els merits

Tengo la lista con todas las puntuaciones pero no sé como enviarla. Sería bueno que la tuvieras para ver errores y tal. Es un excel, si alguien me dice cómo, os la paso

Por cierto, la plaza nº 834 tiene un total de 26,187 puntos

Begoña: Te agradecería que me enviases el fichero al correo avg08320@yahoo.es
Lo subiré a alguna web y colgaré el enlace!
Gracias!!!

Podríais enviarme lista a la dirección de mail inmaromeral@gmail.com. Gracias

Alguien me puede decir la nota de corte? es que la vi en el otro hilo, pero ahora no lo encuentro...
Gracias!

Quantes places hi han en total al final per torn lliure?

Nota de tall torn lliure : 26,159 posicio 836 i si afegeixen el 10%: 25,106 posició 924 (esperem que afegeixin el 10%)

Aquestes 836 places de on les as tret? i aquest 10% perquè l''han d''afegir?

Les 836 son les places que hi havien en principi + les que van sobrar de promocio interna, i el 10% ho diu les bases de la convocatoria (que ho poden aplicar si durant el proces de les opos han quedat vacants) pero no se sabra fins que surti la llista definitiva. Tu en quina posicio estas?

Gràcies per contestar.....doncs encara no ho se, perquè no tinc la llista, saps a on la puc trovar? vui dir la que tens tu, amb la mitja de tots ja feta.....però el total meu està en 26

Yo la he vist al facebook (oposiciones ics 2008) ara miro se et puc donar una adreça perque la puguis veure. Si tens 26 pelats hauras d''esperar a veure si apliquen el 10%, jo també l''estic esperant tinc 25,500.

Alicia, et dono l''adraça on pots mirar la llista. filedropper.com/ics

gràcies

Eli, no o trovo apart de l''adreça filedropper.com/ics a on tinc que anar exactament?

Cliques on posa: Download This File i et fara posar unes lletres i un numero i cliques justament a sota d''on ho has posat i ja et surt la llista, Fes-ho i diga''m algo.

No o trovo tu, es que si em poso al google em surt pàgines de comics i si clico directament com a pàgina web em diu que la pàgina is not found

i aquesta llista que dieu es el 100 per 100 fiable?

anna,es la llista segons el primer examen + el segon + merits. pero es la provisional.

anna,es la llista segons el primer examen + el segon + merits. pero es la provisional.

alicia, posau a dalt de tot despres de les www (al google)

Ja o e trovat, estic feta caldo, em fa pena que m''he quedat a fora pero encara em fa més rabia , està a fora per 4 o 5, si tan sols hagués fet ........uf quin rotllo , però felicitats a tots als que eu entrat :-)

Bones,es la primera vegada que em conecto Felicitats! a tots qui heu aprovat, jo segons aquesta llista
provisional que corre tin en numero 923 ja veieu el penultim o l''ultim no se si riure o plorar em queda la
ultima plaça que no vol ningu, ja s''ho val.ànims a qui esteu darrere, res està guanyat ni res perdut, jo tinc 49 anys i ja veieu lluitant amb tots vosaltres que sou unx craks, sobre tot el José,gràcies per tot.

Algú sap alguna cosa d''aquest 10%?

De moment no se sap res del cert

Crec que s''hauria de trucar a algun sindicat i preguntar si en saben res, no creieu? de fet aquest 10% interessa a tots perque aixo vol dir que hi hauran mes places per triar.

Acabo de trucar al sindicat (CATAC) per preguntar sobre el 10%, m''han dit que això ho diuen al moment de triar plaça, convoquen a mes gent per si algu renuncia i per si afegeixen el 10%(ho diuen al moment que estas alli). Si algu renuncia, passa al següent de la llista i totes les places de promocio interna i via reserva que sobrin tambe passan a torn lliure. (molt amable la sra. que m''ha ates.)

HOla, Eli, o algú si ho sap: t''han dit a quanta gent més o menys de més convoquen per a escollir plaça? Nose, si per exemple hi ha 900 places a quantes persones criden?
gràcies

lena, si de moment hi ha 836 places, si incrementen el 10%, cridaran com a minin fins a 924 persones,més les que ells creguin per si algu renuncia. O sigui que depen a la gent que cridin sabrem si faran el 10%. O sigui que a esperar.

bones a tothom
avui entro per primer cop en aquesta pàgina. me la dit una amiga.
llàstima q no l´hagués descobert abans. és força interessant.
el meu gran desig de enhorabona a la gent q ha aprovat i els q no us animo a q seguiu per les de zelador. tinc el temari per si algu l´interessa.
jo estic en el dubte si he entrat o no estic en la posició 866, encara q he fet reclamació doncs algun curset no me l´han puntuat i ho he reclamat.
merci

El montant de places actual es de 1026 que son les 933+el 10%. Aixó es oficial des de fa temps, i crec que es va publicar junt amb la plantilla del resultat de la 1.ª convocatoria.
Segons aquests valors la situació quedaria en 5 places de via de reserva i altres 5 pasarien al torn lliure via de reserva.
50 places de promoció interna. 117 pasen al torn lliure
Total queden al torn lliure 47 places de via de reserva i 924 de torn lliure
5+50+47+924=1026

Alfred, el 10% no és segur

Que jo sapiga i es podria dir que es segur, es va pactar i aprovar a la mesa sectorial. Si trovo l''acte ja us u dirè.

D''acord, tant de bo que fos aixi, pero al sindicat m''ho haurien dit.

o sigui q si he tret un 866 o així entraria?

o sigui q si he tret un 866 o així entraria?

monica, si apliquen el 10% i la llista definitiva no varies gaire, si.

La convocatoria diu:Les places esmentades es podran incrementar fins a un 10% addicional per tal de proveir les vacants que s’hagin produït durant el procés selectiu.
A aquest efecte, el tribunal, juntament amb la llista que doni publicitat del resultat final del procés selectiu, publicarà el nombre final de les places objecte de convocat ...òria, indicant les incrementades com a conseqüència del 10% addicional que s’hagin pogut produir així com les destinacions corresponents a les places que figuren a l’annex 2.
En cas que les places assignades al torn de promoció interna no s’arribin a cobrir s’acumularan al torn lliure.

Aixo esta copiat d''aquest foro.
a) Places DOGC :
Torn lliure ( 719 ), Promoció Interna ( 167 ), Torn Lliure Via Reserva ( 39 ), Promoció Interna Via Reserva ( 8 ).
b) Places DOGC + 10% addicionals Tenim :
Torn lliure ( 791,212 ), Promoció Interna ( 183,772 ), Torn Lliure Via Reserva ( 42,58 ), Promoció Interna Via Reserva ( 8,7344 ).
c) Si ARA Redistribuïm les PLACES que no s''''han ocupat i que per tant se sumen a les places de TORN lliure TENIM el següent:
- Torn lliure ( 924,984 ),
- Promoció Interna ( 50 ),
- Torn Lliure Via Reserva ( 42,58 al aprovar 47 persones quedaran sense plaça 4,42 persones ),
- Promoció Interna Via Reserva ( 8,7344 al aprovar només 5 persones sobren 3,7344 places que Se SUMARIEN o bé a Promoció INTERNA o a TORN LLIURE ¿???? és una questió que encara no té RESPOSTA ... A veure si algú més pot confirmar-ho... )

Aixo esta copiat d''aquest foro.
a) Places DOGC :
Torn lliure ( 719 ), Promoció Interna ( 167 ), Torn Lliure Via Reserva ( 39 ), Promoció Interna Via Reserva ( 8 ).
b) Places DOGC + 10% addicionals Tenim :
Torn lliure ( 791,212 ), Promoció Interna ( 183,772 ), Torn Lliure Via Reserva ( 42,58 ), Promoció Interna Via Reserva ( 8,7344 ).
c) Si ARA Redistribuïm les PLACES que no s''''han ocupat i que per tant se sumen a les places de TORN lliure TENIM el següent:
- Torn lliure ( 924,984 ),
- Promoció Interna ( 50 ),
- Torn Lliure Via Reserva ( 42,58 al aprovar 47 persones quedaran sense plaça 4,42 persones ),
- Promoció Interna Via Reserva ( 8,7344 al aprovar només 5 persones sobren 3,7344 places que Se SUMARIEN o bé a Promoció INTERNA o a TORN LLIURE ¿???? és una questió que encara no té RESPOSTA ... A veure si algú més pot confirmar-ho... )

Acabo de trucar a CCOO, m''han dit que el 10% se sabra si l''apliquen quan surti la llista definitiva pero que creu que si que l''aplicaran. I que les places s''esculliran per SAP.

Hola a tots!!! us volia preguntar quant temps va passar des de que veu fer la sol.licitud per demanar entrar en procés de convocatòria fins que finalmente va sortir la data del primer exàmen. Jo vaig fer la sol.licitud desprès de les vacances i ara, el 26 de febrer, ha sortit la llista amb els admesos. El que no sé es per quan serà l''exàmen i on es pot mirar per anar més ràpid que no sigui a la web de l''ics. Gràcies.

hola eli.
ahir vaig passar un correu a recursos humans i la resposta és que no sabem les places vacans finalment. o sigui q crec no fem tants calculs doncs ja es veurà.
eli tu ets la eli q. q va fer el curs del catac? de ofimàtica. crec q ens coneceixem llavors
merci

monica, no vaig fer el cur a catac. I si, ja es veura perque ningu sap res.

molt bé eli igualment tant de gust coneixet, ja es veurà tot plegat
salud a tothom

—8 Puntuacions finals de la fase de concurs oposició i acte d’elecció de plaça
8.1 Juntament amb la publicació de la llista a què fa referència la base 7.4, el
tribunal, d’acord amb el que estableix el paràgraf tercer de la base 5.3, farà públiques
les puntuacions finals de la fase de concurs oposició, amb indicació del número
d’ordre de classificació assolit per cada persona aspirant, així com les destinacions
corresponents tant a les places que figuren a l’annex 2 d’aquesta convocatòria, com al 10% de places addicionals establert a la base 2 d’aquesta convocatòria, als llocs
establerts a l’annex 6 de la convocatòria.
En cas d’empat, l’ordre de classificació s’establirà d’acord amb la puntuació obtinguda
en l’oposició. Si persisteix l’empat, aquest es resoldrà a favor de la persona
de més edat.
—2 Places objecte de convocatòria
El nombre de places objecte de convocatòria són les que figuren a l’annex 2 d’aquesta
convocatòria. Les places esmentades es podran incrementar fins a un 10% addicional per tal de proveir les vacants que s’hagin produït durant el procés selectiu.
A aquest efecte, el tribunal, juntament amb la llista que doni publicitat del resultat final del procés selectiu, publicarà el nombre final de les places objecte de convocatòria, indicant les incrementades com a conseqüència del 10% addicional que s’hagin pogut produir així com les destinacions corresponents a les places que figuren a l’annex 2.
En cas que les places assignades al torn de promoció interna no s’arribin a cobrir
s’acumularan al torn lliure.

Moltes gràcies Alfred per la informaciò, encara ens queda una mica de esperança a aquellas persones que s''han quedat a fora per poc.....haurem de petir fins l''últim moment...

Moltes gràcies Alfred per la informaciò, encara ens queda una mica de esperança a aquellas persones que s''han quedat a fora per poc.....haurem de petir fins l''últim moment...

Ja es segur el total de places passa de 933 a 1026, confirmat i verificat per fonts oficials
Molta sort a tots/tes

M''encanten aquests números, però quina és la font? com ho sabeu?

Es diu el pecat, no el pecadorrrrrrrr
Pero es 100% fiable

bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen......tant debò sigui així

Amb aquestes notícies com si el pecadorrrrr és Jesusito de mi vida ............. M''ENCANTA

¿Alguien tiene alguna ligera idea de para cuando las listas definitivas?

Supongo que para después de semana santa

1026 places? si home! de debó? ho sento però no m´ho crec Alfred vols dir q no exageres una mica titi
em parti de 700 i pico a 1026 ? ay mara de deu q ilusions i fantisies tenim a vegades noi...
no t´endadis però no m´ho crec. ojala però fos cert.

ACLARIMENT
Per al torn lliure serien 924, la resta fins a 1026 serien per la promoció interna i la via de reserva.

Hola Alfred.
Una Pregunta: Les dades que facilites són fiables, o tan sols són rumorologia?
Salutacions i gracies

això alfred tal com diu l´autor anònim és cert? són fiables? les dades que ens passes.
si us plau digues si és cert. no et deixo per mentider però hi ha molta gent que es fa ilusions com jo i no voldria caure en picat quan vegi que això no era cert. jo estic entre 850 i 890 per tant en teoria entro. però no em vull fer ilusions fins que arribi el moment. gràcies

Hi ha moltíssimes persones sense mèrits, no se si ho heu vist, la qual cosa vol dir que entraran moltes persones amb 0 de mèrits. O ès que ho estic interpretant malament?

Fiables 100%, font ICS, però d''aquí a pocs dies sortirà el llistat definitiu i ho podreu comprovar per vosaltres mateixos/es.
Salutacions

¿Alguien ha llamado? ¿Para cuando una lista definitiva? ¿Cuándo algo?

sí yo he llamado hoy a las 14h y no os quiero desanimar pero me han dicho que va para largo. que a finales de abril podemos llamar para saber cuando salen las listas y si saben algo nos lo diran. me han dicho que va para largo que no saldra nada hasta la primera o segunda quinzena de mayo. les he preguntado si sabian cuantas plazas aprox. iban a salir y no me lo ha dicho, no lo saben.
o sea que el que quiera ya puede empezar a estudiar con las de zelador. vaya teeeela... esto es alucinante.

Y sin saber nada de nada... ¿para cuándo la lista definitiva?

seguro que hay alguien que sabe algo....esto es desesperante

Por cierto, os han validado algun curso? A mi no....

Hola, si truqueu a l''ICS a la bústia de veu diu que la primera quinzena de Maig surtirà una nota informativa.....de les opos Aux-2008

Quin es el telèfon?

Esteu escrivint al fil 8, estem al fil 12 !!!!!!

el telefon de l´ics surt a la pagina web de l´ics. www.gencat.cat/ics a la pestanya d´informació i és el 93 4824292
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.