oposiciones auxiliar administrativo ICS (10a part) (J.) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

Enviado el 04/03/2010 20:19Mensajes: Usuario no registrado
J.

oposiciones auxiliar administrativo ICS (10a part)

obro tema nou!

293 Respuestas al Mensaje

Enviado el 04/03/2010 20:47Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposiciones auxiliar administrativo ICS (10a part)

dfadf

Enviado el 04/03/2010 20:55Mensajes: Usuario no registrado

nn

Enviado el 04/03/2010 20:56Mensajes: Usuario no registrado
D

CULO

CACA

PEDO

PIS

Enviado el 04/03/2010 21:15Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Coeficiente intelectual alto.........teneis plaza???????

Enviado el 04/03/2010 22:07Mensajes: Usuario no registrado
carmeta

PER A : J.

ES NORMAL QUE NO T HAGUIN COMPTAT EL TEMPS TREBALLAT A L IAS JA QUE NO ÉS UNA INSTITUCIÓ PÚBLICA ES TRACTA D UN CONSORCI I AQUESTS PUNTS NO HI COMPTEN TOT I QUE PERTANYIN A LA XHUP.

Enviado el 05/03/2010 08:46Mensajes: Usuario no registrado
nef

Jo també sóc eventual..... tenia un curs validat amb fotocopia compulsada i amb la C puntuat a la borsa. Doncs ara resulta que me l''han descontat............... contra això no sé que podem fer i com demostrar que abans sí puntuava. Qui coi s''hagués pensat que això pasaria??

Enviado el 05/03/2010 09:15Mensajes: Usuario no registrado
Beatrix

Doncs nef la forma de demostrar-ho és si t''haguessis imprès el detall de la puntuació abans de descontar-te els punts i fer una altra impressió de com està ara, i portar-ho directament als sindicats com a prova, és l''únic que se m''acudeix.

Enviado el 05/03/2010 09:36Mensajes: Usuario no registrado
Xavi

Bufff!!!! sembla que tothom té problemes, esperem que es solventin ràpid.

Enviado el 05/03/2010 09:39Mensajes: Usuario no registrado
Eli

A mi tambe m''ha passat i m''han dit a la SAP que cursos que avans comptaven, ara no compten.La C vol dir que els cursos son autentics (que ho han comprovat) pero no vol dir que t''hagin de puntuar.

Enviado el 05/03/2010 09:40Mensajes: Usuario no registrado
D

ESO ES QUE COMO NO CUENTAN EN LAS OPOS EN LA BOLSA TAMPOCO, ASI QEU LAS RECLAMACIONES NI PUTO CASO LE VAN A HACER

Enviado el 05/03/2010 09:44Mensajes: Usuario no registrado
J.

Carmeta ja m ho imagino...! Pero per provar... Depen del departament de sanitat, algo deuen tenir de public a l''IAS... jo no m''he fixat amb aixo dels cursos, crec q si q he vist q havia baixat algo a la borsa de treball en tema puntuacio, haig de mirar si tinc ountuat el mateix q abans. Conec la noia de la borsa de la meva gerencia, li preguntare i ja us dic algo.

Enviado el 05/03/2010 09:49Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Us anava a posar un enllaç on diu quin tipus de cursos entren, però no em deixa la pàgina, em posa que poso spam, així que us comento que a la web de l''ics a l''apartat de professionals / barems i publiquen en pdf com s''han de puntuar per conceptes, i a mèrits per cursos hi posa un asterisc en el que hi diu, copio i enganxo:

Corresponents a Cursos, Tallers i Seminaris autoritzats i/o organitzats pel Ministeri de Ciència i Tecnologia, el Departament corresponent de les

comunitats autònomes, universitats, escoles universitàries, entitats gestores d''Institucions Sanitàries de la Seguretat Social, organismes autònoms

docents dependents del Departament de Salut, o qualsevol administració pública o òrgans oficials acreditadors o acreditats de formació continua

dels professionals sanitaris de les comunitats autònomes o de l''Estat, entitats estrangeres acreditades per a la docència (segons les respectives

lleis dels seus països).

També es valoraran els Cursos, Tallers i Seminaris organitzats per col·legis i/o associacions professionals i organitzacions sindicals, sempre que

estiguin finançats, autoritzats i/o acreditats pels organismes esmentats en el paràgraf anterior, o d''altres departaments de la Generalitat de

Catalunya.

Espero que hi us serveixi

Enviado el 05/03/2010 12:00Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Si Nef...i d''altres, jo en previsió d''això perquè ja estic una mica curat d''espants per part d''aquesta

p... casa, vaig imprimirme la pantalla/es del detall on sortien els cursos valorats i el temps treballat...

per si les mosques que ja ens coneixem..

Enviado el 05/03/2010 12:57Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Hola de nou a tots,

Ja anem per la 10ena part eh!! Crec que és un dels FOROS més llargs de la història de les OPOS.. jeje i segueix creixent...

Havia llegit que algú disposava o sabia la forma de poder saber quins cursos són baremats i si a tots els hi han puntuat el mateix.. Algú sap del cert si això és possible saber-ho??

Ja direu...

Enviado el 05/03/2010 12:58Mensajes: Usuario no registrado
m.

a mi tambè m''han tret un curs de la borsa

Enviado el 05/03/2010 13:16Mensajes: Usuario no registrado

A algú li han puntuat els idiomes?

Enviado el 05/03/2010 14:18Mensajes: Usuario no registrado
J.

els idiomes no compten! només el nivell D de catala en el cas d''auxiliar administratiu (2 punts crec q eren). Jo tinc el FCE d''angles i no me l''han comptat :(

ho acabo de mirar a la borsa i de moment no m''han tret cap curs d''aqts q dieu vosaltres, algu ha trucat a la seva gerencia per preguntar a la gent de la borsa que esta passant?

Enviado el 05/03/2010 14:30Mensajes: Usuario no registrado
Juli

Jo si he trucat, i m''han dit que ho han fet des de Bcna. i que son criteris del tribunal i bla bla bla, total que m''han tret un curs d''ofimàtica, la ofimàtica deu estar relacionada amb la jardinería, la puricultura o la mecànica...... com ens prenen el pel...

M''agradaria saber si la gent que no ha tret provisionalment la plaça o gent que no s''ha presentat si els hi puntua??

Teniu idea de quines places surten per les vostres zones????

Enviado el 05/03/2010 15:02Mensajes: Usuario no registrado
Ely

Del 15 a l 26 se ha de presentar la acreditacion de los meritos. Alguien sabe si hay que llevarlos personalmente la persona que oposita o pude llevarlos alguien en tu lugar?

Enviado el 05/03/2010 15:28Mensajes: Usuario no registrado
E.

Es segur que els dies treballats al IAS no compten?

volia fer una reclamació.....

Enviado el 05/03/2010 16:05Mensajes: Usuario no registrado
P

Beatrix. Avui a la feina, més mogoda, són precisament cursos d''aquest els que estan treien de la Borsa.

Eli, aixó també ha passat a hon treballo amb cursos d''informatica.

Hi ha cursos que el mateix Dijous, ahir, menre amb uns els anotaven a la borsa com a validats, a d''altres, exactament al mateix curs, data i entitat formadora, els hi treien, alguns d''ells no havien participat a les Opos.

la "C" segon el que diu la propia borsa, vol dir "correcte, validat i classificat correctament", això no és haver mirat si la fotocopia estava be, i aquesta anotació només la fan a RRHH del ICS,

Enviado el 05/03/2010 16:32Mensajes: Usuario no registrado
CAB

HI HA UN MÈRIT QUE INDICA NO CONSIDERAT A LA BAREMACIÓ I QUE POSA TEXTUALMENT:

Aquest mèrit resta bloquejat i per tant no pot modificar-se ja que ha estat associat com a mèrit en una convocatòria de selecció fixa actualment en procés.

ALGU SAP QUE VOL DIR AIXÒ?

Enviado el 05/03/2010 16:49Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs vol dir que vas associar el mèrit amb la oposició i no el podrás modificar fins que s''acabi el procés, independentment de que el considerin vàlid o no per a la convocatòria....

Tú no el pots modificar....però ells el poden treure per que tampoc comptin a la borsa...curiós.

Enviado el 05/03/2010 16:51Mensajes: Usuario no registrado
CAB

GRÀCIES BEATRIX PER LA INFORMACIÓ

Enviado el 05/03/2010 16:56Mensajes: Usuario no registrado

mmm

Enviado el 05/03/2010 17:47Mensajes: Usuario no registrado

puntua un curs de base de dades access finançat pel departament de treball?

Enviado el 05/03/2010 17:50Mensajes: Usuario no registrado
J.

a la borsa segurament et comptara algo pero a les opos.... kien sabe!

Enviado el 05/03/2010 17:56Mensajes: Usuario no registrado
E.

La baremacio a la borsa i a les oposicions no es la mateixa? es la mateixa categoria i mateix treball

Enviado el 05/03/2010 18:05Mensajes: Usuario no registrado

,

Enviado el 05/03/2010 18:08Mensajes: Usuario no registrado
J.

d''aixo es keixa tothom!

a veure q quedi clara una cosa... la baremacio es la mateixa. i amb baremacio s''enten la puntuacio: 0.02 punts/h de cada curs a distancia amb certificat d''aprofitament, o 2 punts pel nivell D de catala, per exemple.

pero cada any canvien els criteris del que puntua i el q no puntua a les opos. un any et poden comptar prevencio de riscos i a la seguent convocatoria, per la mateixa categoria, ja no compta (es un exemple). aixo no se sap ni t''ho diuen quan vas a balmes.

logicament, el q et compten a la borsa per auxiliar administratiu hauria de comptar per les opos (i remarco el condicional de l''"hauria"). peeeeeeeeeeero l''ics no fa servir gaire la logica, per tant...

a partir d''aqui tothom sap el q ha passat. jo tenia mes de 25 punts en cursos i s''ha quedat en 12, la meitat.

Enviado el 05/03/2010 19:08Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

J. 12 és el màxim que pots puntuar pel concepte de cursos a la borsa, el que no entenc que abans et contessin més, t''ho posa a l''aplicació de l''ICS selecció temporal/ consultes i clicant la lupa. ho posa molt clar cursets màxim 12 punts. Potser abans no hi havia restricció de punts en aquest concepte? Per que des de que jo em vaig tornar a apuntar per les opos si que ho posava.

Enviado el 05/03/2010 19:12Mensajes: Usuario no registrado
E.

Crec que el maxim per cursos son 11+ 3 de docencia + 2 nivell D catala

Enviado el 05/03/2010 19:14Mensajes: Usuario no registrado
E.

Jo tinc 23 i nomes compten 11

Enviado el 05/03/2010 19:16Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Perdó he dit 12 punts m''he equivocat, com a màxim, són 11 de cursets, 2 d''expdient acadèmic (exel·lents FP), 2 nivell D de català i 3 si has fet de docent en un curs de la mateixa categoria.

Enviado el 05/03/2010 19:22Mensajes: Usuario no registrado
decepcionada

JULI:

Aquest curs que t''han tret d''ofimàtica te l''havien comptat en l''oposició. O sols te l''han tret de la borsa?.

És molt estrany, no?

Enviado el 05/03/2010 19:25Mensajes: Usuario no registrado

Jo en tenia 26 i me quedat amb 17

Enviado el 05/03/2010 19:37Mensajes: Usuario no registrado
J.

nono, 11 es el maxim de punts de cursos, tant a borsa com a opos.

pero a la borsa, diguem que tenia puntuats 10 cursos amb un total de 25 punts i a les opos, d''aqts 10 cursos (es un exemple ehh!) nomes me n''han contat 6 per un total de 12 punts.

el q vull dir es q cada concurs de merits varia a cada convocatoria i un any conten un tema que a la seguent convocatoria no contaran. hi ha molta gent que s''ha sorpres i ja he dit q lo logic seria q contessin el mateix de la borsa a les opos, pero ja se sap...

en fi gent, aixo nomes ens ensenya q hem fer formacio continuada per un tubo, quan et sobren punts a la borsa es quan pots aconseguir rascar el maxim puntuable a les opos.

per lo q he vist fins ara, sol quedar-se al voltant 50% la puntuacio de cursos... de 25 a 12, de 26 a 17....

Enviado el 05/03/2010 20:21Mensajes: Usuario no registrado

no es el 50%. jo tinc 15 punts a la borsa i 4 a les opos

Enviado el 05/03/2010 20:24Mensajes: Usuario no registrado

pero si el maxim de puntuacio per cursos es 11 punts, com es que us han comptat 12 punts? esteu enxufats per l''ics o ke?

Enviado el 05/03/2010 20:27Mensajes: Usuario no registrado
E

Pensais que subirá o bajará la nota de corte despues de las reclamaciones?????????????????

Enviado el 06/03/2010 11:18Mensajes: Usuario no registrado

teoricamente tendria que subir si aceptan algunas reclamaciones de las muchas que se estan interponiendo,no??? eso creo.

Enviado el 06/03/2010 12:33Mensajes: Usuario no registrado

Bon dia a tots,

Jo no tinc clar si puc reclamar.

vaig enviar per carta amb registre de sortida una acreditació del meu institut amb els excel.lents de primer i segon de BUP, que és el que entenc com a "equivalent" a FPI tal i com posa a la convocatòria, i com no tenia clar si s´havia extraviat la notificació,dimarts vaig tornar a passar un fax a RRHH de l´ics, peró veig que la meva nota segueix igual i ningú m´ha contestat res.

Algú sap si aquests excel.lents són baremables o no?,

Moltes gràcies.

Enviado el 06/03/2010 12:39Mensajes: Usuario no registrado

Els exel·lents de BUP no compten

Enviado el 06/03/2010 13:34Mensajes: Usuario no registrado

Com sabeu que no compten?no ho he llegit enlloc i a la convocatòria diu FPI o equivalent i segons educsció FPI és equivalent a primer i segon de BUP.Perdona , no ho tinc gaire clar i 2 punts són molts punts.Gràcies per respondre, m.

Enviado el 06/03/2010 13:37Mensajes: Usuario no registrado

Com sabeu que no compten?no ho he llegit enlloc i a la convocatòria diu FPI o equivalent i segons educsció FPI és equivalent a primer i segon de BUP.Perdona , no ho tinc gaire clar i 2 punts són molts punts.Gràcies per respondre, m.

Enviado el 06/03/2010 13:44Mensajes: Usuario no registrado
Masia

Només es FP1 rama administrativa o la seva equivalencia del cicle formatiu de grau mitja Gestio administrativa.

Enviado el 06/03/2010 13:55Mensajes: Usuario no registrado

Bé, doncs em quedaré amb els meus 7.40punts de mèrits, qué hi farem!, moltes gràcies Masia''

Enviado el 06/03/2010 14:41Mensajes: Usuario no registrado

ESTIC AMB TU

TROBO INJUST QUE NO COMPTIN ELS EXCELENTS DE BUP.

QUAN POSA FP I RAMA ADMINISTRATIVA EQUIVALENT.

SI ET SERVEIX COM A CONSOL JO TINC EL CICLE SUPERIOR EN DOCUMENTACIÓ SANITÀRIA I TAMPOC COMPTA

Enviado el 06/03/2010 14:47Mensajes: Usuario no registrado

és molt injust, doncs si els examens havien anat més o menys bé, ara tot aixó no ajuda gaire, espero que tots tingueu molta sort.

Per cert, algú em sabria dir on estan penjats els llistats de les notes de finitives del examens. Veig que a la web de l´ics no hi figuren i m´agradaria mirar una nota. Gràcies

Enviado el 06/03/2010 15:07Mensajes: Usuario no registrado

Tot és injust quan no et compta. Per els sobretitolats....presenteu-vos a les opos que requereixin la vostra titolació.

Enviado el 06/03/2010 15:15Mensajes: Usuario no registrado

No estic sobretitulada, estic parlant de primer i segon de BUP tan sols, per desgràcia tercer de Bup no el vaig poder acabar i no tinc el títol per poder-me presentar a un nivell superior, peró el que si que tinc aprovat considero que sí s´hauria de meritar, només aixó.

Enviado el 06/03/2010 16:22Mensajes: Usuario no registrado

Siusplau, algú em podria dir on puc mirar les notes dels examens?

Enviado el 06/03/2010 16:25Mensajes: Usuario no registrado

El dimecres vaig anar a Balmes amb la reclamació d''uns cursos que no m''havien puntuat i em van dir que no tenia res a veure la borsa amb les opos i perquè al dia següent estan descomptat els cursos reclamats de la borsa. I al damunt estem en desavantatge amb la gent que no ha presentat reclamacions o amb la gent que no van aprovar o no es van presentar a les opos.

No és just. L''ICS està fent el que vol amb el nostre esforç. Em de fer alguna cosa perquè tot això és il·legal doncs hi ha unes bases i uns barems que s''han de complir.

Enviado el 06/03/2010 17:23Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

"anònim", també hi ha gent que encara no ha reclamat i ja els hi han tret cursos.

Em fa l''efecte que el que passa no és que per que reclamis te''ls treguin, més aviat sembla que de cop han decidit variar el barem de la borsa i acotar més el que entra i el que no i posar-ho al nivell del que es demana a les opos.

També s''està comentant que alguns cursos que es comptaven per auxiliar, realment puntuen a la categoria superior d''Administratiu (o aquesta és l''excusa que dònen des de l''ICS).

Es clar, que ho han fet sense previ avís, sense explicar la nova baremació i just enmig d''un procés selectiu la qual cosa genera indignació i sospita d''actuació poc transparent, alhora que, com s''ha demostrat fins ara, sembla que actuin amb molta improvització.

Enviado el 06/03/2010 17:41Mensajes: Usuario no registrado

Beatrix,

M´han trucat dient que al grup de facebook hi ha penjat el "llistat" fet per algú amb totes les notes, d´on les han tret? i com és que al llistat només surt el torn lliure, i en canvi hi ha una segona pestanya a l´excel on hi surten els mèrits de tothom?

Enviado el 06/03/2010 17:44Mensajes: Usuario no registrado

Hi ha algú de promoció interna??

Enviado el 06/03/2010 18:13Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A veure, les notes són públiques, les diligencies que ha tret l''ICS estan publicades en format pdf a la seva pàgina i els mèrits també, per tant és facil agafar un excel fer copiar i enganxar de cada pdf i després sumar les notes+mèrits. Ara no recordo qui va publicar l''excel però si visites la pàgina del Facebook oposiciones ics 2008 trobaràs el link per baixar-t''ho i mirar-ho si vols. El que dius sobre el torn lliure, es que la majoria som d''aquest torn, però és pot fer el mateix amb els de via reserva i promoció interna. No se si amb això t''ajudo.

Enviado el 06/03/2010 19:07Mensajes: Usuario no registrado
Teresa

Bona tarda,

Estic totalment d''acord amb la beatrix pel que fa a lo del mérits.

Voldria saber si les persones de promocio interna passen davant dels de torn lliure, o si el que compta es la nota i es barrejen tots els torns??

gràcies

Enviado el 06/03/2010 19:08Mensajes: Usuario no registrado

no ho he sapigut trobar peró moltes gràcies, ho tornaré a mirar Beatrix.

Gràcies,

Fanny

Enviado el 06/03/2010 19:18Mensajes: Usuario no registrado
bac

Jo tampoc no he sabut trobar-ho

Enviado el 06/03/2010 19:28Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

primer escolliu plaça els de promoció interna (via reserva), despres promoció interna, depres lliure via reserva i depres lliure.

Jo no se com pujar l''excel al megaupload, però si us interessa molt a mi no em sap greu fer un petit arxiu excel amb les dades i us ho envio per email si em faciliteu una direcció i veieu el que necessiteu.

Enviado el 06/03/2010 19:43Mensajes: Usuario no registrado

Estic mirant la web de l´ics i no ho trobo, a mi m´interessaria saber com està el resultat per a promoció interna, peró potser et dona massa feina i em sap greu.

Bé, si tens temps i no et fa anar mal.lament, el meu e-mail: ealberolacalvo@gmail.com.

Moltes gràcies Beatrix

Enviado el 06/03/2010 20:01Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

no em sap greu home, de fet intentaré publicar-ho aquí com va fer el JOSE, el noi que s''ha fet la currada mes grossa (també d''altres que no m''oblido de nef) publicant les notes dels que anavem per lliure. en post, trigaré una mica per formatar-ho bé, es una forma per retornar als del foro l''ànim i l''ajut que he rebut aquí i al facebook mentre esperàvem (desesperàvem) el resultat dels mèrits.

possaré les inicials 1er cognom/2n cognom/nom 4 digits dni/ notes 1 exam/2 exam/merits.

pero espereu una mica que potser trigaré eh?

Enviado el 06/03/2010 20:07Mensajes: Usuario no registrado

Moltes gràcies, peró ja que tens el meu e-mail, si vols o pots, quant tinguis temps, m´envies un sms per poder fer-te alguna pregunta més concreta, doncs veig que domines força el tema per tot el que he anat llegint sobre el que tu has penjat, i si, he vist la feinada del Jose i del Nef i han ajudat a molts a estar una mica més positius, que sempre és important!

Enviado el 06/03/2010 20:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

a veure que surt

MLJ 0521XXXXX1r exam13,9292n exam8,333mèrits18,3total40,562posició1

BCM 0772XXXXX 1r exam13,2862n exam7,833mèrits18,150total39,269posició2

MSM 0396XXXXX 15,4291r exam15,4292n exam 8,167mèrits14,220total37,816posició3

CVE 0776XXXXX 1r exam12,9292n exam 8,667mèrits15,300total36,896posició4

GRJ 0316XXXXX 1r exam13,6432n exam 7,333mèrits14,540total35,516posició5

PAH 0373XXXXX 1r exam11,7862n exam 7,667mèrits14,920total34,373posició6

GCA 0409XXXXX 1r exam12,5002n exam 7,500mèrits14,300total34,3posició7

ASM 0338XXXXX 1r exam12,7142n exam 7,833mèrits12,980total33,527posició8

RDJ 0350XXXXX 1r exam11,7862n exam 9,500mèrits12,200total33,486posició9

MAG 0384XXXXX 1r exam12,4292n exam 8,333mèrits12,420total33,182posició10

LLR 0449XXXXX 1r exam11,4292n exam 8,500mèrits12,840total32,769posició11

MBJ 0338XXXXX 1r exam14,7142n exam 8,667mèrits 9,360total32,741posició12

GFI 0780XXXXX 1r exam10,5712n exam 7,667mèrits14,200total32,438posició13

FCD 0403XXXXX 1r exam13,9292n exam 8,000mèrits10,380total32,309posició14

CMJ 0772XXXXX 1r exam12,5002n exam 8,667mèrits10,920total32,087posició15

PBG 0460XXXXX 1r exam12,7142n exam 7,000mèrits11,480total31,194posició16

RRL 0403XXXXX 1r exam10,1432n exam 9,000mèrits12,000total31,143posició17

CBM 0338XXXXX 1r exam15,5712n exam 7,167mèrits 8,100total30,838posició18

RLP 0409XXXXX 1r exam10,7142n exam 7,167mèrits12,920total30,801posició19

PSN 0373XXXXX 1r exam10,2142n exam 8,333mèrits11,800total30,347posició20

ACE 0347XXXXX 1r exam14,6432n exam 8,333mèrits 7,040total30,016posició21

HJA 0521XXXXX 1r exam10,7862n exam 6,833mèrits11,760total29,379posició22

FBH 0777XXXXX 1r exam11,5712n exam 7,833mèrits 9,700total29,104posició23

SCD 0434XXXXX 1r exam13,0002n exam 8,333mèrits 7,440total28,773posició24

LLJ 0780XXXXX 1r exam10,0712n exam 7,000mèrits11,000total28,071posició25

MPI 0467XXXXX 1r exam12,6432n exam 8,500mèrits 6,220total27,363posició26

SCI 0409XXXXX 1r exam10,1432n exam 7,833mèrits 9,220total27,196posició27

MCJ 0467XXXXX 1r exam12,2142n exam 9,667mèrits 5,280total27,161posició28

JCM 0770XXXXX 1r exam10,3572n exam 7,833mèrits 8,720total26,91posició29

XAM 0391XXXXX 1r exam12,1432n exam 6,833mèrits 7,800total26,776posició30

FMC 0350XXXXX 1r exam13,6432n exam 8,667mèrits 4,200total26,51posició31

LND 0467XXXXX 1r exam10,0712n exam 9,000mèrits 6,500total25,571posició32

PFM 0350XXXXX 1r exam11,4292n exam 6,833mèrits 7,000total25,262posició33

ASJ 0408XXXXX 1r exam10,9292n exam 9,500mèrits 4,800total25,229posició34

BHV 0381XXXXX 1r exam13,4292n exam 7,500mèrits 4,100total25,029posició35

GAL 0339XXXXX 1r exam11,1432n exam 8,833mèrits 4,900total24,876posició36

GSE 0393XXXXX 1r exam10,4292n exam 9,500mèrits 4,480total24,409posició37

SLE 0339XXXXX 1r exam12,7142n exam 7,667mèrits 3,340total23,721posició38

CCP 0465XXXXX 1r exam10,7142n exam 8,500mèrits 3,200total22,414posició39

GLM 0403XXXXX 1r exam10,7142n exam 8,333mèrits 2,800total21,847posició40

MGA0466XXXXX 1r exam10,4292n exam 6,333mèrits 5,060total21,822posició41

LRM 0369XXXXX 1r exam11,0712n exam 9,500mèrits 0,700total21,271posició42

SMN 0384XXXXX 1r exam10,2142n exam 6,833mèrits 4,100total21,147posició43

MAY 0435XXXXX 1r exam11,5712n exam 8,833mèrits 0,600total21,004posició44

CEM 0384XXXXX 1r exam11,5712n exam 5,833mèrits 2,300total19,704posició45

BGR 0437XXXXX 1r exam12,5002n exam 6,333mèrits 0,000total18,833posició46

MGF 0384XXXXX 1r exam10,1432n exam 8,167mèrits 0,000total18,31posició47

BGA 0437XXXXX 1r exam11,8572n exam 6,333mèrits 0,000total18,19posició48

PRF 0385XXXXX 1r exam10,9292n exam 6,167mèrits 0,000total17,096posició49

FCN 0384XXXXX 1r exam10,0712n exam 6,000mèrits 0,000total16,071posició50

Sento que els espais no "respirin" gaire.

Enviado el 06/03/2010 20:52Mensajes: Usuario no registrado

Vaja currada, moltíssimes gràcies per tot, bé ja m´he trobat, m´he quedat una mica enrere perqué criant quatre fills he tingut poc temps per fer gaires cursos...peró bé, estic pel mig, i com que a la meva sap ja fa temps que ens diuen que no hi ha cap plaça...no hi ha gaire a fer,és millor estar a la posició 800 del torn lliure a Barcelona, que ser la primera o segona del torn de promoció interna, i visquent on Déu va perdre l´espardenya, peró tot té els seus inconvenients i les seves ventatges, és una llàstima, saber que per més que un faci, no hi ha solució i que a més t´ho diguin abans inclús de presentar-te, encara que jo m´he presentat per altres motius.

Moltes gràcies per tot, el que més valoro en les persones és la seva intel.ligència i per tot el que fas i escrius demostres ser-ho molt. No sé com t´ha anat a tu, peró espero que molt bé, perqué a l´ICS fa faalta gent curranta i responsable com tu.

Una abraçada i moltes gràcies Beatrix

Enviado el 06/03/2010 21:14Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

noia, gracies pels elògis però no he fet res de l''altre mon.

Em sap greu si no hi ha plaça per la teva SAP, la veritat és la desventatge de viure retirat, estás tranquil i amb més qualitat de vida, però trobar feina mínimament a prop és difícil.

Jo estic cap la posició 350 mes o menys, però fins que no hi hagi llistat de merits definitiu no em faig gaires il·lusions, encara puc caure moltes posicions i no visc precisament al centre de Barcelona i no tinc cotxe, però si fills petits, així que també pateixo per veure on em tocarà o a on podré escollir (no tinc ni idea de les places ofertades a la meva SAP).

Molts ànims i espero que puguis continuar treballant almenys.

Enviado el 06/03/2010 21:38Mensajes: Usuario no registrado

Per treballar no hi ha problema, després de passar les opos del 2003 i amb plaça, encara que amb comissió de serveis, el problema és que a la meva sap tothom fixs i interins tenen horari lliscant i el mateix, i jo, desde que em van concedir la comissió, al cap on estic treballem 5 amb plaça i tothom fa 4 matins i una tarda i jo faig 4 tardes i un matí, i cada 4 setmanes 5 tardes i com em sembla força injust, m´he presentat per si hi havia alguna plaça a l´unic cap que hi ha "aprop", si més no, per poder veure els meus fills, ja que arribar a casa cada dia a les 21 hores i pico no ajuda gaire a conciliar i sobretot després d´haver entrat a l´ics i per exàmen, no per " endoll" a l´any 1990. Ja em toca tenir algún privilegi, no? i si més no, sí ser tractat amb igualtat com els demés, no??bé, espero que tinguis molta sort!

Enviado el 06/03/2010 22:40Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

uf, mare meva quin horari!

A veure que em trobaré si agafo plaça, ja em veig gastant-me la meitat de sou en cangurs, que no és el pitjor, sino el no poder estar amb els nanos, no poder-los ajudar a estudiar, etc, i tot això per què no ens apliquen l''EBEP a la totalitat, on es té dret de fer reducció de jornada per tenir fills a carrec fins a 12 anys, i ens van posar l''Estatut Marc que només es pot fer amb nanos fins a 6 anys (el petit me''ls compleix al juliol) així que...bé no m''agrada queixar-me doncs hi ha molta gent que tot i així donarien el que fos per tenir plaça i em merèixen molt de respecte.

Per cert jo també vaig començar les suplències el 1990 després de fer un exàmen de mecanografia, però al 2003 no em vaig poder presentar a les opos estava embarassada en repos absolutíssim i amb una altra nena de 2 anys...així que aquesta tercera oportunitat no la podia desaprofitar, encara que ha estat força més difícil. Déu n''hi do! penso que tens molt de mèrit d''haver tret les dos opos treballant i amb nanos, això és voluntat!

Enviado el 06/03/2010 22:56Mensajes: Usuario no registrado

Seguiré d´aprop com et va tot i et dessitjo molta sort, només les que passem per davant el ser mares sabem qué és lluitar de veritat, espero i estic segura que tindràs molta sort, tu també t´ho mereixes, i espero que tot el que diem els serveixi als que creuen que tot és rosa i que els que estem adins ho hem tingut fàcil, doncs no, encara que si que hi ha gent, com els que m´envolten que van entrar al 1994 i mai més no s´han tingut de preocupar per res més que passar unas opos que ens van regalar, perqué jo no he vist un exàmen més ridícul que aquell.Ara si que hem passat una oposició amb majúscules, així que tots els que ho heu fet i intentat, entrant o no, moltes felicitats de tot cor, doncs molta gent que està a dins no ho hagués aconseguit, i en sé de més d´un que no ha tingut valor a fer-ho i s´amaga en falses excuses, peró ja veureu com molts d´aquests cauran a l´opo auxiliar i gent amb coratge i ganes podrà entrar a fer una tasca, que si t´agrada, és molt enriqquidora per qui la rep i per qui la fa, i quan un està malalt, necessita "bona gent" al costat. Molta força, l´Ics s´està transformant i necessita gent que l´ajudi a ser una empresa a l´alçada!

Enviado el 06/03/2010 23:40Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Moltes gracies pels teus ànims.

Enviado el 07/03/2010 00:02Mensajes: Usuario no registrado

no se si perdre el temps reclamant que em puntuin un curs dofimatica avançada que vaig fer en un centre col·laborador de la genearlitat, organ acreditat per a la formacio continuada (no sanitaria, que no se si val) i que ofereix cursos finançats per afcap i fse. el meu curs en concret no estava finançat, el vaig haver de pagar de la meva butxaca? em podeu ajudar? reclamarieu o no?

es que provar a veure si cola es absurd perque no son tontos.

Enviado el 07/03/2010 11:59Mensajes: Usuario no registrado

Lo siento, autor sin nombre. Por muy oficial que sea el centro, si el curso no està autoritzado,financiado o subvencionado, no hay nada que hacer. Puedes probarlo, pero en este caso està bastante claro.

Enviado el 07/03/2010 14:10Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Si no esta finançat no te''l comptaran (ho diuen les bases de la convocatoria)

Enviado el 07/03/2010 17:14Mensajes: Usuario no registrado
alba

Algú sap si es pot demanar excedència avans d''incorporar-se? Treballo a una empresa a prop de casa i siem toques la plaça molt lluny no em compensaria deixar-la però evidentment no la vull perdre.

Gràcies

Enviado el 07/03/2010 17:52Mensajes: Usuario no registrado

hola, soc la noia que vaig preguntar si un curs dofimatica avançada que vaig pagar de la meva butxaca em comptaria o no com a merit. jo crec que el curs no mha de puntuar, pero la meva pregunta es: els de l''ics com saben si el curs que jo vaig fer es finançat o no? es a dir, jo dic que el centre es colaborador de la gene, que el centre ofereix cursos finançats pero clar, el meu curs el vaig haver de pagar de la meva butxaca, pero jo no se si el curs era mes barat perque potser estava finançat. uf que lio! es que memprenya haver de reclamar per res.ai no se que fer.

el certificat ho ha de posar que el curs esta finançat o subvencionat?

al meu certificat no posa res, nomes el nom del centre, que es un centre privat pero colaborador de la gene i que ofereix cursos finançats, pero aixo no ho posa al certificat. si el curs fos finançat ho hauria de posar?

Enviado el 07/03/2010 18:01Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

"alba" per demanar excedència em sembla que has d''haver treballat abans, el que no recordo son el anys...ho posa o bé a l''Estatut Marc o be a l''Acord de la Mesa Sectorial (si t''ho repasses al temari sortia).

autora "anonima" si no ho saps del cert reclama, no perds res, el no ja el tens, és pitjor quedar-se amb el dubte de si comptava o no, no et sembla?

Enviado el 07/03/2010 18:15Mensajes: Usuario no registrado

Si el curs és subvencionat per algún organisme públic ho posa en el certificat i a més hi ha la firma i segell de l''organisme que ho subvenciona.

Enviado el 07/03/2010 20:10Mensajes: Usuario no registrado

pots demanar excedencia per incompatibilitat si ja estas treballant dins ladministracio publica i no tinteressa accedir a la plaça que guanyes on sigui. si treballes a la privada, malauradament hauras dagafar plaça o renunciar a ella, o sigui que si no tincorpores la perdras.

Enviado el 07/03/2010 20:12Mensajes: Usuario no registrado
pere

Per demanar l''excedència voluntària per interès particular és necessari haver treballat els 5 anys immediatament anteriors a la presa de possessió del lloc d''auxiliar administratiu. La seva duració mínima són dos anys i no hi ha duració màxima.

Enviado el 07/03/2010 20:15Mensajes: Usuario no registrado
pere

Pel que fa a l''excedència voluntària per interès particular, quan dic haver treballat els 5 anys anteriors a la presa de possessió, vull dir que s''ha hagut de fer en qualsevol administració pública, en qualsevol tipus de vinculació.

Enviado el 07/03/2010 20:53Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Quina classe d''excedència seria: voluntària per interès particular o per incompatibilitat?

Enviado el 07/03/2010 20:56Mensajes: Usuario no registrado

us han comptat els cursos d''informatica?

Enviado el 07/03/2010 23:38Mensajes: Usuario no registrado
FLORETA

ALGÚ POT EXPLICAR QUE SIGNIFICA ESCOLLIR PLAÇA PER SAP...

GRÀCIES ANTICIPADES

Enviado el 08/03/2010 08:42Mensajes: Usuario no registrado
PEPE

ALGU SAP QUINES PLACES SON LES OFERTADES, on son, quins caps o hospitals ?

Enviado el 08/03/2010 09:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

"anònim" els cursos d''ofimàtica (que no d''informàtica):

Cursos de perfeccionament autoritzats i/o organitzats pel Ministeri d’Educació,

Política Social i Esport, el departament corresponent de les comunitats autònomes,

universitats, escoles universitàries, entitats gestores d’institucions sanitàries de la

Seguretat Social, organismes autònoms docents dependents del Departament de

Salut, entitats nacionals o estrangeres acreditades per a la docència (segons les

respectives lleis dels seus països).

b) També seran objecte de valoració els cursos de perfeccionament organitzats

per escoles professionals i/o les associacions professionals, sempre que estiguin

inançats, autoritzats i/o acreditats pel Ministeri d’Educació, Política Social i Esport,

el departament corresponent de les comunitats autònomes, universitats, escoles

universitàries, entitats gestores d’institucions sanitàries de la Seguretat Social i

organismes autònoms docents dependents del Departament de Salut."

extret de les bases

FLORETA: escollir per SAP vol dir escollir per Subdivisió d''Atenció Primaria, (a la pàgina de l''ICS/informació corporativa/organització territorial) trobaràs com estan organitzades les SAP.

De moment el que sabem és que volen fer-nos escollir una SAP, però no és segur que podem escollir directament la plaça que volem...s''està negociant.

PEPE: no sabem les places, el que diu les bases:

8.1 Juntament amb la publicació de la llista a què fa referència la base 7.4, el

tribunal, d’acord amb el que estableix el paràgraf tercer de la base 5.3, farà públiques

les puntuacions inals de la fase de concurs oposició, amb indicació del número

d’ordre de classiicació assolit per cada persona aspirant, així com les destinacions

corresponents tant a les places que iguren a l’annex 2 d’aquesta convocatòria, com

al 10% de places addicionals establert a la base 2 d’aquesta convocatòria, als llocs

establerts a l’annex 6 de la convocatòria.

Enviado el 08/03/2010 10:06Mensajes: Usuario no registrado
nuria

Que plazas se puede suponer que quedarían libres para los últimos que puedan elegir, en el puesto 836? Las centradas por barcelona, que se supone que hay más o las que esten por las provincias de lleida, girona, etc.?

Por otro lado, cuando se supone que sale el listado definitivo de puntuacion de meritos. No entiendo muy bien que el plazo de reclamacion finaliza el dia 12, y el dia 15 ya se entreban los originales? Y cuando miran las reclamaciones, en estos 12 dias?

Enviado el 08/03/2010 10:39Mensajes: Usuario no registrado
decepcionada

Bon dia a tots,

Algú de Lleida té idea o ha sentit algun rumor de quantes places sortira a la província de Lleida.

També sortiran a l''Hospital Arnau de Vilanova?

Algú em pot respondre?

Merci

Enviado el 08/03/2010 10:49Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

El que ha anat comentant la gent pel facebook és sembla ser que a la gerencia territorial de tarragona hi hauria al voltant de 45 places + o - convocades i em sembla que han aprovat uns 70 de Tarragona (no se si entra aquí terres de l''Ebre o no), no se si passarà el mateix a la resta de comarques de Girona i Lleida, el que sí s''ha comentat que la gran majoria de plces surten Barcelona ciutat i comarques. No se si algú té més informació, però em sembla lògic pensar que els darrers que escullin ho hauran de fer a Barcelona.

Enviado el 08/03/2010 12:12Mensajes: Usuario no registrado
núria

Gracias, supongo que si sería lógico. Y en cuanto a las reclamaciones, no os parece extraño el poco tiempo que dan, no lo entiendo. O es que quienes hemos reclamado cursos habremos de llevar los originales de los cursos reclamados por si acaso....

Enviado el 08/03/2010 12:33Mensajes: Usuario no registrado

Yo tengo un año trabajado como auxiliar de servicios generales, ministerio de defensa y hoy me han dicho que es equivalente al grupo C2, no entiendo porqué no me lo han meritado.

Enviado el 08/03/2010 12:34Mensajes: Usuario no registrado
nuria

leeros esto

.en la bolsa de trabajo hay un aviso nuevo, mirarlo, no me deja poner la direccion

Enviado el 08/03/2010 12:47Mensajes: Usuario no registrado

Beatrix, tu ets de Tarragona??

Enviado el 08/03/2010 12:49Mensajes: Usuario no registrado

Para autor sin nombre : un auxliar de servicios generales, aunque equivalga a C2, no realiza las mismas funciones que un auxiliar adminitrativo, que es la categoria que nombra en las bases, por esto no puntúa.

Enviado el 08/03/2010 12:54Mensajes: Usuario no registrado

Yo si que realizaba funciones de administrativo, con ordenador, etc...aunque eso no figura en ningún lugar del certificado de servicios prestados, pero sí debería puntuar cuando lo que piden es estar en el grupo C2, no entiendo de dónde sacan que las funciones no són equivalentes si el grupo es el mismo.¿Te ha pasado algo similar? o a alguien?

Enviado el 08/03/2010 12:55Mensajes: Usuario no registrado
floreta

NO HO ACABO DE VEURE AQUESTS AVÍS NOU DE LA BORSA.....

QUE HI DIU?????

Enviado el 08/03/2010 12:56Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No soc de Tarragona, soc dels voltants de Barcelona, si mires el facebook hi ha molta gent d''arreu, allà és on han comentat l''informació que us he postejat abans. OPOSICIONES ICS 2008

Enviado el 08/03/2010 12:56Mensajes: Usuario no registrado

Com diu un refrany: "Malpiensa y acertarás", crec que per moltes reclamacions que fem no en resoldran ni una... és el que han fet en les darreres 4 oposicions que hi ha hagut... I al damunt ens treuen punts per haver reclamat...

Enviado el 08/03/2010 12:57Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

l''avís diu el següent, copio y enganxo:

"AVÍS IMPORTANT (08/03/2010):

NOVETATS EN LA PUNTUACIÓ

[ Torneu a la borsa de treball ]

Us informem que la puntuació de borsa de treball, a partir d''aquest mes de març, incorporarà les modificacions següents:

1) Puntuació corresponent a la nota d''oposició . Mentre no s''incorpori per primer cop la puntuació corresponent a la nota d''oposició per a les persones candidates aprovades sense plaça, com a mesura transitòria la puntuació corresponent a aquest apartat serà igual a la puntuació per mèrits en les categories de l''àrea funcional de gestió i serveis, i del doble de la puntuació de mèrits per a les categories de l''àrea funcional sanitària. Aquesta mesura, de caràcter temporal, es mantindrà fins que s''hagi resolt un procés selectiu de concurs-oposició de la categoria de la persona candidata, que inclogui la gerència territorial en què està inscrita.

2) Puntuació d''avaluació i DPO . Per a la puntuació corresponent a l''apartat d''avaluació es tindrà en compte el percentatge d''assoliment dels objectius individuals -o dels grupals quan no n''hi hagi-, a les persones candidates incloses en l''àmbit d''aplicació de la DPO-CPV, atès el que preveu el Pacte de selecció temporal. En aquest cas, la puntuació d''aquest apartat vindrà donada en un 50% pel percentatge d''assoliment dels objectius i l''altre 50% per les avaluacions realitzades pel cap responsable. Per a la resta de persones candidates, l''apartat es valorarà en un 100% amb els qüestionaris d''avaluació.

3) Baremacions. Es faran actualitzacions quinzenals de la puntuació a la borsa en lloc de setmanals. Recordem que la puntuació obtinguda té caràcter provisional fins que els mèrits no hagin estat validats.

Així mateix, recordem que per a una correcta baremació heu de tenir en compte:

1. Que la vostra inscripció estigui activada , en cas contrari no es baremarà.

2. Que estigui informada correctament la titulació necessària per prestar serveis en la categoria que sol·liciteu. La manca de titulació o la titulació informada de forma incorrecta suposa l''exclusió de la categoria. (Consulteu la informació continguda al web sobre les titulacions necessàries i la forma d''informar-les a l''aplicació.)

3. Completeu l''apartat classificació temàtica dels mèrits correctament.

4. Per poder participar en processos selectius amb perfil professional heu d''informar, a l''apartat d''experiència professional, el camp lloc de treball / funció.

Enviado el 08/03/2010 12:59Mensajes: Usuario no registrado

Canvia la baremació dels opositors aprovats i en comptes d´actualitzar cada setmana ,actualitza cada 15 dies...està just a sota de " Inscripció telemàtica a la borsa" que catualmente no està disponible pels canvis de l´avís, que sí que es pot llegir.

Enviado el 08/03/2010 13:00Mensajes: Usuario no registrado

No, no estoy dentro del tema, solo se que las funciones son distintas. Si te fijas bien, las bases especifican que los trabajos tienen que ser de la categoria de auxiliar administrativo (c2) de cualquier administracion. Pero ahora ya me haces dudar, o sea que, si no lo ves claro, reclama.

Enviado el 08/03/2010 13:03Mensajes: Usuario no registrado

Qué vols dir amb que ens treuen punts per reclamar? aixó no és possible, el que està meritat positivament no poden anul.lar-lo sense més

Enviado el 08/03/2010 13:06Mensajes: Usuario no registrado
Patri

Por reclamar no te pueden quitar puntos, pero si puede pasar queal revisar todos los meritos se den cuenta de que han cometido un error, y lo arreglen, ya sea a favor o en contra del opositor.

Enviado el 08/03/2010 13:09Mensajes: Usuario no registrado
Maria

Hay un aviso de la bolsa de trabajo, se ha canviado la valoración. Teneis que ir a gencat.cat/ics y cliclar professionals y debajo de inscripcion telematica, dice aviso canvio de puntuación

Enviado el 08/03/2010 13:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No estan treient punts per reclamar, ja sé que és la sensació que dona per que han tingut la poca vista que variar els varems de la borsa coincidint amb la reclamació dels mèrits, sé del cert que hi ha gent que els han deixat de comptar cursos a la borsa que no ha reclamat a les oposicions per que ara no s''ajusten al nou barem (el qual tampoc han especificat en què consisteix tot s''ha de dir). En alguns casos els han donat l''explicació que s''estaven comptant cursos a auxiliars que pertanyen a la categoria d''Administratiu.

Enviado el 08/03/2010 13:11Mensajes: Usuario no registrado
JORDi

JO VAIG RECLAMAR UN CURS A LES ALTRES OPOSICIONS I AQUEST NO EM VA CONTAR AL FINAL I UN ALTRE QUE M''JAVIEN CONTAT M''EL VAN TREURE. NO SAVIA QUE ES PODIA FER AIXO PERO SI QUE ES POT FER PER TANT ALS QUE RECLAMEU PENSEU-LO BÉ ABANS.

Enviado el 08/03/2010 13:18Mensajes: Usuario no registrado

Claro, ahora ya no sé si reclamar o quedarme como estoi por todo lo que decís, pero quería reclamar el tiempo de C2 y ahora no sé qué hacer

Enviado el 08/03/2010 13:19Mensajes: Usuario no registrado
Patri

Tienes razon, Jordi. Si te lo quitaron es que realmente te lo tenian que quitar. Lo que pasa es que si no hubieras reclamado, hubiera colado.

Enviado el 08/03/2010 13:21Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

autor anónimo, si tienes que reclamar tiempo trabajado de C2, reclama, no te pueden quitar nada. No te revisan cursos si no tiempo trabajado ¿qué puedes perder?

Enviado el 08/03/2010 13:29Mensajes: Usuario no registrado

Tienes razón Beatrix, seguramente solo mirarán el tiempo trabajado.Me has convencido, reclamaré ahora mismo, de perdidos al río.

Enviado el 08/03/2010 13:30Mensajes: Usuario no registrado

En el moment que reclames et revisen tot l''expedient i el que no et poden fer és que cursos que estan dintre dels barems de l''oposició te''ls treguin i al damunt també de la borsa, quan fa un munt de temps que ho téns valorat positivament. On ho fica??? L''ICS continuament s''està treient coses de la màniga que de legal no tenen res.

És millor callar-se que lluitar pels nostres drets.

Enviado el 08/03/2010 14:10Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A qui interessi:

a la pàgina de l''ICS s''ha publicat la data del primer examen per Administratiu : 15 DE MAIG DE 2010

Enviado el 08/03/2010 14:15Mensajes: Usuario no registrado

i de zelador també, dia 15/05/2010

Enviado el 08/03/2010 15:13Mensajes: Usuario no registrado
moni

hola

jo he opossitat i he tret un 866 he reclamat uns cursos un d´ells és igual q un q ja m´han puntuat per això reclamo . en el cas que no em donguin cap punt més,q ho trobaré molt estany , ja q aquest curs en concret és igual q un q ja m´han puntuat però un és d´excel i l´altre de word, sabrieu si amb aquesta puntuació tindré plaça?

Enviado el 08/03/2010 15:31Mensajes: Usuario no registrado
nef

Algú sap que ha passat amb el grup del face? Ha desaparegut.

Enviado el 08/03/2010 16:02Mensajes: Usuario no registrado

no ha desaparegut, es diu oposiciones ics 2008

Enviado el 08/03/2010 17:19Mensajes: Usuario no registrado

moni quin curs than puntuat el dexcel o el de word? a veure jo crec que hi ha dhaver algun motiu, no crec que shagin oblidat. els vas introduir de la mateixa manera?

Enviado el 08/03/2010 17:39Mensajes: Usuario no registrado

el grup c2 no compta, es la categoria que ha de ser auxiliar administratiu.

sobre els cursos, aquestes reclamacions es per a veure per on van els tiros, despres al periode dacreditacio de merits ens faran portar originals i llavors comprovaran que el que hem posat a laplicatiu es cert. es a dir, que posar coses per a veure si colen jo crec que es perjudicial perque et poden descomptar coses si es posen a mirar prim el teu expedient. sha de reclamar el que posa a les bases, no qualsevol cosa. igualment tot ho comprovaran manualment amb els originals.

Enviado el 08/03/2010 18:02Mensajes: Usuario no registrado
monica

hola

no m´han puntuat el de word però jo crec q el motiu sé quin és.el de excel vaig possar a la temàtica ofimàtica i en canvi en el de word vaig possar formació curricular bàsica i així en més de un títol. crec q he ficat la gamba per aquí. vaig vadar alhora d´entrar els cursos en el lloc adequat. la temàtica no la vaig possar bé en tot els q no m´han puntuat. espero q vingui d´aquí i em pugi la nota. però apart d´això sabeu si amb la puntuació 866 tindré plaça?

Enviado el 08/03/2010 20:54Mensajes: Usuario no registrado
m

m

Enviado el 09/03/2010 10:12Mensajes: Usuario no registrado

Algú sap perqué a la nota de barem de la borsa de zeladors no puntúen el nivell C de català?

Enviado el 09/03/2010 10:23Mensajes: Usuario no registrado
Maria

Si que puntua, debe ser un error. Son dos puntos.

Alguien se ha mirado la nueva puntuaciçón de la bolsa, hay gente a la que le han doblado la puntuación con respecto a la semana pasada. No lo entiendo. A mi solo me han subido unos puntitos y tengo las oposiciones aprobadas.

Enviado el 09/03/2010 10:34Mensajes: Usuario no registrado

no me lo han puntuado, i sí, si que me ha subido la nota bastante, en zelador. Lo que no se entiende es la ventanita que se abre cuando abres informació sobre el sisitema de baremació, y po lo que veo,en aux. adm. no están aún computadas las oposiciones, aún no han finalizado.

Enviado el 09/03/2010 10:40Mensajes: Usuario no registrado
Maria

La puntuación que dan es transitoria hasta que finalice todo el proceso de la oposición, pero no acabo de entender como a algunas personas les han doblado la puntuación, hay una persona que la semana pasada tenia 41 y esta semana tiene 82 puntos y así con otras que he mirado.

Enviado el 09/03/2010 10:40Mensajes: Usuario no registrado

Sempre que miro l´apartat d´avaluacions, diu que encara estan pendents, algú sap qué vol dir i perqué no tinc avaluacions fetes???

Enviado el 09/03/2010 10:43Mensajes: Usuario no registrado

Penden vol dir que has de portar els originals i quan comproven que es veritat doncs marquen una C que vol dir correcte i validat.

Les avaluacions les ha de fer el teu cap del centre on fas substitucions.

Enviado el 09/03/2010 10:48Mensajes: Usuario no registrado

jo tinc la documentació validada tota, el que surt pendent són les avaluacions i no faig supléncies, esstic en comissió peró vull un canvi de centre, per aixó em van dir que m´apuntés a la borsa per si sortia alguna altra cosa en un altre cap, no sé si m´ho van dir bé?

Enviado el 09/03/2010 11:45Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

hola a tod@s,

desde ayer cuando entro en la bolsa a mirar la puntuación de los méritos en la bolsa de trabajo. y clico en consultas siempre me da error. Os pasa alguno?

gracias,

Enviado el 09/03/2010 13:27Mensajes: Usuario no registrado

- Grupo C. Dividido en dos Subgrupos, C1 y C2, según la titulación exigida para el ingreso.

- C1: título de bachiller o técnico.

- C2: título de graduado en educación secundaria obligatoria

Tret textualment de l''EBEP.

Enviado el 09/03/2010 16:00Mensajes: Usuario no registrado

Se entiende con este mensaje que sí se tiene que puntuar el tiempo trabajado en la categoría C2 en qualquier administración pública?

Enviado el 09/03/2010 16:16Mensajes: Usuario no registrado

Sois realmente cansinos con este tema. Por favor : leeros las bases : Solo categoria auxiliar administrativo. Y no le deis mas vueltas Ya pediré que la pròxima vez quiten lo del paréntesis (C2) porque en lugar de aclarar os lia más.

Enviado el 09/03/2010 16:26Mensajes: Usuario no registrado

Se entiende por lo de que pedirás que quiten el paréntesis que debes ser alguien muy importante, te agradezco la especificación y ya no lo preguntaré más.

Enviado el 09/03/2010 16:35Mensajes: Usuario no registrado

¿Pero entra o no entra cualquier contrato de categoria c2?

Enviado el 09/03/2010 16:41Mensajes: Usuario no registrado

Otra vez? No, no soy importante, soy una pringada más, por esto lo tengo que pedir. Ahora en serio : solo contratos de categoria de auxiliar administrativo. Gracias.

Enviado el 09/03/2010 17:48Mensajes: Usuario no registrado

Alguien repite por mi, yo no he vuelto a preguntar, són unos graciosillos.

Enviado el 09/03/2010 18:09Mensajes: Usuario no registrado

Por favor que vuelva Jose, esto es muy aburrido

Enviado el 09/03/2010 18:33Mensajes: Usuario no registrado

n

Enviado el 09/03/2010 18:38Mensajes: Usuario no registrado
FLORETA

no puedo entrar a consultar la puntuación en la bolsa de trabajo

os pasa tambien a vosotros????

Enviado el 09/03/2010 19:21Mensajes: Usuario no registrado

Sólo cuenta el tiempo trabajado como aux. admtivo. Lo cual es un agravio comparativo con la única oposición que ha habido (2003) ya que anteriormente se entraba por méritos y ahí sí que puntuaba el tiempo trabajado en otras categorías. Lo hemos de aceptar, pero no estar de acuerdo...

Enviado el 09/03/2010 20:08Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Floreta

Yo tampoco puedo entrar en consultas de la bolsa.

Enviado el 09/03/2010 22:42Mensajes: Usuario no registrado

C1= AUXILIAR ADMINISTRATIVO......DE QUALQUIER ADMINISTRACION PB.(organismo autonomo, empresa publica ETC,ET

EBEP normativa basica estatal (grupos profesionales, categorias C1

ESTATUT MARC ...NORMATIVA ESTATAL....C1

D.L. 1/97 DE FUNCION PUBLICA AUTONOMICA......C1

C1=AUXILIAR ADMINISTRATIVO=todas las administraciones:estatal, autonomica,local,institucional (habeis aprobado el primer examen???? , reclama tranquilamente. sitos

Enviado el 09/03/2010 23:34Mensajes: Usuario no registrado
monica

hola

me gustaria q la gente q escribe en este foro sea legal y seria, tal como dicen algun compañero hay algun graciosillo q esta jugando con el sentimiento de varias personas enviando mensajes y comentarios q son falsos, no jugueis así por favor.Creo q todos estamos muy nerviosos agobiados y impacientes, intranquilos , con ganas de q todo pase y q sea ya lo q dios quiera. por favor no os agobieis mas pensad en lo bueno q teneis en la vida, valorad lo q teneis y si no és esta sera la próxima. os comprendo el esfuerzo que habeis echo todos y todas pero ara ya nos queda esperar y haver q pasa. ýo he sacrificado mi vida, mis hijos, mi tiempo, mi dinero ,en mi vida habia pasado tantas horas de falta de sueño y estudio, por dios espero q todos obtengamos lo q nos merezcamos.

ánimos a todos

Enviado el 10/03/2010 00:40Mensajes: Usuario no registrado

rectificacion del mensaje 09/03/2010 22:42:00 , donde pone C1(administrativos) queria decir C2(auxiliar administrativo)

disculpar el lapsus

Enviado el 10/03/2010 08:55Mensajes: Usuario no registrado

Hola a tod@s,

Os vale todo el tiempo trabajo en cualquier administración pública en la categoria de auxiliar administrativo (Grupo D o según en el EBEP categoría C2).

Espero que os sirva a todos.

Enviado el 10/03/2010 09:47Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

buenos días,

alguien más tiene problemas para entrar en la bolsa?

Enviado el 10/03/2010 10:10Mensajes: Usuario no registrado

si

Enviado el 10/03/2010 11:12Mensajes: Usuario no registrado
M de la O

Bon dia a tothom,

Algú sap si, per la gent que per raons d´honari no pot anar a la Gerència, es pot presentar la reclamació contra la llista de la puntuació dels mèrits per correu administratiu?

Gràcies

Enviado el 10/03/2010 11:24Mensajes: Usuario no registrado
nef

no cal anar a gerència. Qualsevol RRHH també ho agafa. De totes maneres imagino que tal i com dius, també és deu poder fer. però jo de tú, abans trucaria i ho preguntaria a Balmes directament per no trobar-te una sorpresa.

Enviado el 10/03/2010 15:26Mensajes: Usuario no registrado
maria

que pasa si renuncias a elegir plaza? te dan puntos igualmente para la bolsa o no? yo no lo tengo nada claro, puede que si tengo que ir muy lejos haya de renunciar puesto que tengo tres niños pequeños.

Enviado el 10/03/2010 17:01Mensajes: Usuario no registrado
FLORETA

ME HAN SUBIDO MUCHO LA NOTA DE CELADOR

PERO AUN NO HEMOS HECHO EL EXAMEN DE ESA CATEGORIA

ES QUE ACASO EL HECHO DE APROBAR LA OPO TAMBIEN TE SUBEN LAS OTRAS CATEGORIAS

ALGUIEN SABE EXPLICAR LAS NOTAS DE A + B O DE C+D QUE PONE EN LA BOLSA

GRACIAS ANTICIPADAS

Enviado el 10/03/2010 19:26Mensajes: Usuario no registrado
uff

Respondiendo a María:

En las pasadas oposiciones de aux.administrativo se recomendó que el día de la adjudicación de plazas, si las que quedaban por adjudicar no nos interesaban, lo que se tenía que hacer era "no presentarse"(es decir que cuando te llamasen, no contestar) ya que si renunciabas a una plaza te podían hechar de la bolsa. Asesórate antes de esa fecha, pero no en un foro (es un consejo)

Enviado el 10/03/2010 21:19Mensajes: Usuario no registrado
J.

el q parla de les avaluacions: son les avaluacions personals (de com has treballat) q et fa el cap de servei si has treballat d''eventual o interí. si no has treballat mai no hi hauria d''haver res en aqt apartat.

Enviado el 10/03/2010 22:16Mensajes: Usuario no registrado

J. no parlo de eventuals o interins sinó de fixes que estem a la borsa de treball per una categoría superior i no tenim les avaluacions fetes i no entenc perqué?

Enviado el 11/03/2010 01:25Mensajes: Usuario no registrado
AJM

Una altre coseta, ¿Quans''escull plaça, saps si es de matí o de tarda? ¿Et poden possar l''horari que vulgui el centre o bé si vols reducció el pots escollir tú? Depen com quedi la cosa si hem de pagar guarderies, menjadors de cole, etc, etc i no veure gaire als nostres fills xq l''horari que ens impossin ens va com el cul, no sé jo si valdrà la pena agafar plaça; però es clar l''horari no el saps fins que t''incorpores i llavors ja hauràs deixat la feina actual que potser et convenia més. Ai quin "liu" que tinc.

He sentit a dir que encara que obtinguis plaça de matí a un ambulatori, si hi ha gent que té plaça de tarda i vol passar al matí passaran per davant dels que s''incorporin ara. La veritat és que ho trobo lògic.

¿Sabeu si això es veritat?

Enviado el 11/03/2010 09:29Mensajes: Usuario no registrado
nef

Sí és així. I sí és lògic, ells van agafar plaça abans i resten a la espera de poder gaudir d''un millor horari. Imaginat que a tú et passa això mateix. Tens la mala sort d''afagar plaça a la tarda. Resulta que coincidin amb noves opos, algú de matí es jubila per exemple. Que creus més lògic, que arribi algú i ocupi aquella plaça o que tú que potser portes 3 anys de tarda canviïs el torn??

A tots ens arriba l''oportunitat més tard o més d''hora. Però siguem realistes, hi ha gent dins que no deixarà passar l''oportunitat si pot. Tots ho fariem, qui digui que no.........no serà sincer.

Enviado el 11/03/2010 09:40Mensajes: Usuario no registrado

Quan trias plaça tries el cap, eencara que en aquestes opos diuen que tries plaça, peró en cap cas i enlloc parla d´horaris, actualment es solen fer horaris lliscants per beneficiar a tot el personal, encara que, com em passa a mi, hi han caps on el personal és inamobible i ni per companyerisme canvien res, jo vaig entrar l´any 90 a l´ics, tinc dos opos superades i en canvi, actualment faig de 2 a 21 excepte algún dia puntual que passo de matí, i no puc fer res!!! i diuen que podem conciliar vida familiar i laboral???no és veritat, no sé qué fer, totes som fixes i jo no puc fer un horari compatible amb els meus i en canvi tots els demés si, i enlloc no parla d´horaris i si preguntes a personal o sindicats, ningú té res clar, quan s´entén que l´antiguitat és al global de la empresa: ICS, no al centre o ABS que estiguis en aquest moment, no?.

Així doncs, si tens sort i entres a un CAP on hi ha una mica de companyerisme, lliscaràs ( faras horari de matí i tarda combinat) i si entres en un CAP on hi ha gent "de sempre" ves preguntant preus de cangurs, menjador escolar, extraescolars,guarderies...., tot el que sigui per poder tenir els teus fills "ocupats" o col.locats mentre tu treballes i resignar-te a veure´ls de 8 a 9 matí, o de 21 a 22 de la nit en el millor dels casos: "CONCILIACIÖ FAMILIAR".

I no , no ho trobo lògic com dius tú, doncs es pot arribar a fer cuadratures que ajudin a tothom, fixes i interins ( doncs els temporals han de cobrir els torns de la persona a la que substitueixen), jo he estat a caps on tothom gaudiem dels mateixos drets, que és el que hauría de ser, no és tan dramàtic fer alguna tarda i que el personal si que senti que és una empresa on hi ha igualtat, tant que s´en parla d´aixó.

Enviado el 11/03/2010 09:49Mensajes: Usuario no registrado

Nef, aixó no és cert, quan vaig agafar plaça, jo vaig passar a fer els dilluns fins les 22 de la nit i amb una hora de viatge fins a casa meva perqué les interines poguéssin tenir alguns matins, encara que sí que hi va haver gent que no va voler, i em sembla molt mal.lament, és més, mai s´agafa un torn, no trobaràs cap contracte actualment a l´ics que posi que tens un torn assignat, aixó no és veritat, i senyors, algú entén la paraula companyerisme, a més, aixó de que esperes passar unes opos per tenir un horari millor, no és cert, per ex: tots amb la mateixa edat més o menys, per tant no es jubila ningú, tens plaça fixa, peró els demés també, i a la tarda hi havia una interina que ha plegat, t´han donat el seu lloc de treball, ets fixe també, peró els del matí no volen rodar amb tu, i per acabar, el cap més proper, sense plaça està a 20 minuts més de camí, i el següent, a una hora, i també diuen que sense plaça, i així succesivament...qué pots fer???doncs deixar de veure als teus, o renunciar a la plaça i anar-te, n a casa

Enviado el 11/03/2010 10:16Mensajes: Usuario no registrado
nef

el dia que agafis torn de matí no el deixaras anar. Oblidaras el companyerisme per tot el que portes passat. Això ho acaba fent tothom. Així que siguem sincers, cadasqu mira per ell mateix.És la realitat.

Enviado el 11/03/2010 10:22Mensajes: Usuario no registrado

Nef, no m´has entés, jo ja estaba en plaça de torn de matí i vaig baixar dillun s tarda perqué els interins tinguessin algún matí, i ara que per estar aprop de casa tinc fa 2anys comissió i s´em va dir que ja s´arreglaria el meu ´horari, peró les paraules se les emporta el vent, segueixo desde fa més de 2 anys fen torn de tarda, i també sóc fixa a l´ics desde el 2003 i ara he tornat a passar opos per si hi ha un altre lloc a on es llisqui i així poder veure als meus. Pregunta: si hi ha algú de sindicats o que sàpiga una mica del tema: jo perqué no tinc dret a rodar igual que els altres 4? perqué sóc la única que ha de fer horari de tarda? hi ha alguna llei que jo desconegui on parli de torns?

Enviado el 11/03/2010 10:56Mensajes: Usuario no registrado
nef

noia, aquest és un tema difícil i complicat. Ojala tots poguessim triar el més convenient....

De totes maneres i sobre el que preguntes. Crec que ni un sindicat et dirà res al respecte. És més un tema de cada centre. En lloc parla d''horaris. Per exemple: al meu CAP, la gent amb comissió de serveis ha passat per sobre de gent fixa que acaba d''arribar. (parlo d''altres estaments)

Aquest estiu a les vacances d''estiu a mi en van putejar però bé. En fí..........sé del cert, que és cosa dels directors i adjunts dels centres tenir l''última paraula pel que fa a torns i vacances.

Enviado el 11/03/2010 11:12Mensajes: Usuario no registrado

Gràcies Nef, em consta que la direcció del centre no hi està d´acord i ha fet petits canvis peró que no acaben de ser massa efectius, peró qui és el guapo que entra a la direcció d´un centre i talla d´arrel el que s´ha anat formant desde "segles", suposo que si t´han pu. aquest estiu, sabràs de sobra que canviar als grans dinosaures i a les ments tancades és tota una lluita que gairebé ningú no vol assumir i enfrontar-se a gent que té " poders especials". Bé, qué hi farem, sempre em quedarà tornar a la meva plaça i fer 2.30 de cotxe cada dia, no?,

Ah! si, els sindicats no diuen res al respecte i si un d´ells és el sindicalista, tampoc no interessa tocar el tema, bé, que tothom ho veu i ningú no fa res.

Enviado el 11/03/2010 12:17Mensajes: Usuario no registrado

respuesta al todo el tema de los turnos: tú tienes una plaza igual que los que llevan más tiempo, cobras igual y tienes las mismas obligaciones pero, también los mismos derechos, así que todos tenemos derecho a CONCILIAR VIDA LABORAL Y FAMILIAR, lo más justo es ir rotando las tardes y si en tu CAP se niegan, pues llegar hasta las últimas consecuencias y llevar el tema hastsa donde haga falta. Si en tu plaza no pone ningún tipo de turno: A LUCHAR POR TUS DERECHOS.

Enviado el 11/03/2010 12:17Mensajes: Usuario no registrado
m de la o

Hola a tots,

Temps enrere algú va dir que al facebook es podia coneixer en quina posició ens trobem. No se como trobar el missatge que ho posava. Podrieu explicar novament la forma d´accedir a aquesta informació?

Gracies !!

Enviado el 11/03/2010 12:27Mensajes: Usuario no registrado

En mi plaza no pone turno, como en ninguna plaza,aactualmente, y si te refieres a las cuatro paredes del edificio, sí llevan más tiempo, en cuanto al global de la empresa, ICS, no llevan más tiempo que yo, y has dicho la palabra: JUSTO. Parece que la justicia está en mala racha y sólo es merecida por unos cuantos privilegiados.Tienes toda la razón

Enviado el 11/03/2010 12:31Mensajes: Usuario no registrado

si et vols possar en contacte amb el sindicat del catac ells et poden facilitar un quadre amb les posiions.a mi també m´interessa on trobar-les en el facebook

Enviado el 11/03/2010 12:38Mensajes: Usuario no registrado

No hi han places de trasllat a la zona, estic parlant de promoció interna de zelador a aux. administratiu, aixó és injust? no tenim dret a la promoció interna per si surt alguna plaça a on vivim? si tú ets de barna i has d´agafar plaça a Girona, no faràs promoció interna o concurs de trasllats, si s´escau?

Enviado el 11/03/2010 12:57Mensajes: Usuario no registrado

Injust, en tot cas, és haver de tornar a estudiar i tornar a passar per un altre procés selectiu per poder adquirir uns drets , com l´horari en el meu cas, ja que els zeladors estem fent les mateixes tasques, o en alguns casos, més que alguns aux.administratius a primària de l´ics i en canvi cobrem menys sou, menys carrera i menys DPO, i molts es presenten a promoció interna per poder legalment equiparar aquesta situació.¨No entenc lo de INJUST, qué hauria de fer sinó, no hi han places per trasllat, ara em presento a unes opos per si hi ha alguna plaça en un radi de més de 100km., estudio, aprovo i tot per poder estar una mica més amb els meus, i aixó és injust?, en tot cas és injust que ja abans de come´nçar la convocatòria, t´estiguin dient per davant i darrera: - total, no hi ha cap plaça! i que l´ics sigui tan poc clar en aquest tema i després de passar tot el procés, encara no sàpiga si hi ha alguna cosa..., injust també seria que en tota la sap tots els fixes i interins facin horari lliscant entre tots, i que en el teu CAP, únicament en el teu, siguis l´única persona amb plaça que fa horaris de tarda.

Qué seria el just segons tú? anar a direcció-gerència a plorar o fer el que he fet, passar el procés selectiu mitja´çant promoció interna i a ceges intentar canviar la meva situació horària.No entenc potser hi han altres maneres més justes de fer-ho i no s´em han ocorregut

Enviado el 11/03/2010 14:29Mensajes: Usuario no registrado

Hi van haver trasllats l''any 2008 a l''estiu, tant d''auxiliar administratiu com de zelador.

Per tant, vas tenir oportunitat d''agafar un altre lloc.

Per si et serveix: la persona que té plaça té prioritat d''escollir horari, per davant dels sustituts i dels eventuals. En el cas d''haver-hi més places en propietat el que té més edat escull.

Enviado el 11/03/2010 15:59Mensajes: Usuario no registrado

Torno a dir que no hi havia cap plaça en trasllat a la meva SAP, per tant, no vaig tenir oportunitat d´agafar un altre lloc, perqué si no hi ha cap plaça no la pots agafar.Totes tenim plaça.

I que el de més edat escull és en cas d´empat en una convocatòria, no en horaris a dins d´un cap.

Mira, 5 persones, 3 aux adm amb plaça i 2 d´aquestes tres en comissió de serveis, una de la mateixa Sap i una altra d´una altra SAP/// i 2 zeladors, 1 amb plaça CAP i altra amb comissió serveis d´una altra SAP. Totes 4 fan 4 matins i una tarda, i jo 5 tardes o 4 tardes i una matí.Totes amb edats similars, jo la més jove, totes amb plaça 2003.

Enviado el 11/03/2010 18:10Mensajes: Usuario no registrado

Bones,

algú que ha reclamat li han modificat les dades a la pàgina personal de RRHH? he trucat avui a personal i m´han dit que no surt cap llista amb rectificacions, sinó que es penja directament a la pàgina personal i jo he reclamat un temps treballat i no tinc res modificat.

Enviado el 11/03/2010 18:52Mensajes: Usuario no registrado
Maria

las rectificaciones salen con la lista definitiva, que sera publicada despues de haber acreditado los meritos. Supongo que para finales de abril.

Enviado el 11/03/2010 18:54Mensajes: Usuario no registrado
monika

jo tampoc he vist modificat el meu barem i també he reclamat. no entenc res doncs. demà penseu surt on haurem de presentar els mèrits i potser surt modficat llavors les puntuacions del mèrits no? sinó és així jo demà mateix també trucaré i q m´ho expliquin.

algu em pot dir on haig d´anar al facebook per lo dels llistats? crec q algu ja ho ha demanat anteriorment.merci

Enviado el 11/03/2010 19:14Mensajes: Usuario no registrado

maria, avui m´ho han dit a selecció de personal, que surt modificat a la nostra pàgina personal, i a una altra companya li van dir que avui dijous es faría la modificació.

Monika, el llistat de torn lliure provisional que va fer algú, està a dintre del grup oposiciones ics 2008, a uns enllaços que hi ha a mà esquerra, no recordo exactament el nom i ara no ho puc mirar, és un megaupload.

Enviado el 11/03/2010 19:25Mensajes: Usuario no registrado
MAB

A la meva pàgina personal, " de moment" no tinc cap modificació.

Algu ho té modificat?

Enviado el 11/03/2010 19:46Mensajes: Usuario no registrado

No, y dubto que surti res avui ni demà.

Enviado el 11/03/2010 19:58Mensajes: Usuario no registrado

Las correcciones de puntuacion solo saldran despues de haber comprobado las reclamaciones junto con los originales de titulos, por tanto hasta que no finalize el plazo de entrega de originales, no se pondran a analizar cada reclamacion.

Enviado el 11/03/2010 21:19Mensajes: Usuario no registrado
J.

a mi m''han dit q tries el CAP, l''edifici diguem-ne. llavors ells et fan anar a la plaça q sigui.

no em diueu q l''horari intensiu no permet conciliació familiar, estem fent 7h o 7,50h en horari intensiu quan tothom en fa 8 en horari partit i treballant dissabtes alguns... al final ja ens queixem per queixar... si feu de matins dps us queixeu q no podeu dur els nens al cole, si feu de tardes q arribeu tard... nose, decidiu-vos. hi ha la llei de conciliacio familiar i a l''administració es compleix prou bé, hi ha reducció de jornada i polles d''aqtes.

en fi, es el q penso. i jo q no tinc nens? jo no tinc cap dret per la conciliacio laboral i personal, ens hem de fotre per no tenir nens? no se, quan tens nens se suposa q ja saps el q t''espera i t''has d''atendre a les conseqüències. els q decidim no tenir-ne sempre en sortim mal parats.

Enviado el 11/03/2010 23:35Mensajes: Usuario no registrado
monika

hla ja he trobat el llistat està en la 8part d´aquest foro i hi ha l´adreça web llavors has de baixar-ho. gràcies. per cert dieu q no es miraran les reclamacions fins q no portem els originals així no entenc perquè hi ha el periode de reclmacions si en teoria ara no fan res .?? no ho acabo d´entendre...

Enviado el 12/03/2010 08:57Mensajes: Usuario no registrado

Monika, el tiempo de reclamacion de 10 dies se pone porque es el que marca la ley como preceptivo para efectuar las reclamaciones.

Enviado el 12/03/2010 09:15Mensajes: Usuario no registrado

Jo sóc família monoparental (el meu fill petit de 20 mesos i jo) i el de menys és l''horari i el lloc.

Per mi el més important és tenir una plaça i més en els temps que corren.

Enviado el 12/03/2010 11:19Mensajes: Usuario no registrado
noelia

escolteu algu sap quins sous hi han a aux. adm, o si depen dels horaris pots cobrar més o menys?? perque si despres del que hem hagut de passar el sou es miserios ja m''explicareu quina decepcio, llavors val la pena tant de sacrifici?????

Enviado el 12/03/2010 12:41Mensajes: Usuario no registrado
Sue

Tenia entes que avui tenien que publicar una diligencia de com acreditar els merits.Es aixi oi?Que algu sap quan pensen dir alguna cosa?....

Ah! Algú sap quan diran alguna cosa del famos 10%, perque a mi em va la plaça....

Enviado el 12/03/2010 12:56Mensajes: Usuario no registrado
C.

Hola a tots,

acaben de publicar la diligència referent a la presentació de la documentació.

Salutacions.

Enviado el 12/03/2010 13:28Mensajes: Usuario no registrado
Pm

No han dit res de les reclamacions , els que tenim fetes reclamacions hem de presentar també els merits o ens hem d´esperar a que ens diguin alguna cosa?

Enviado el 12/03/2010 13:56Mensajes: Usuario no registrado
m.

Hola a tots

avui he entrat a la pagina de ICS convocatoria au. ad. i he vist una finestra nova que posa exercicis sense especificar dia i hora

algu sap de que va aixo

Enviado el 12/03/2010 14:19Mensajes: Usuario no registrado

Noèlia:

El sou és un 1200 €/bruts al mes. O algú encara es pensava que cobraria molt més?? Amb els zeladors, som els últims micos de l''ICS.

M.:

Aquests exercicis deuen ser les proves que fiquen en les bases de la convocatòria:

"Així mateix, el tribunal, en el mateix anunci de convocatòria de l’acte d’elecció de plaça, si s’escau, determinarà la realització d’un curs complementari de formació que versarà sobre sistemes d’informació, aplicatius propis de l’Institut Català de la Salut i ofimàtica, i que s’avaluarà com apte o no apte. La declaració de no apte en l’esmentat curs comportarà la pèrdua de la destinació escollida"

Enviado el 12/03/2010 14:20Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Hola a tots/es !!

Us informo que la llista definitiva oficial de mèrits amb la suma de la fase d''oposició no sortirà fins passat setmana santa .. així que com a mínim no sabrem res fins a mitjans de mes d''abril 2010.

Així que ja ho sabeu.. ara toca acreditar els mèrits i les titulacions amb l''ordre que indica la diligència publicada avui per l''ICS.

Respecte a la finestra nova que apareix sobre exercicis no li doneu importància, no és important.

I sobre la oposició d''administratius, també apareix la data i lloc de l''examen però quan cliques a sobre no es carrega res.. m''han comentat que fins més endavant no publicaran res.. Sembla com si el tema de terminis no ho porten molt bé... ja que la majoria de vegades que truques per informar-te no et saben concretar ...

Salutacions!!

Enviado el 12/03/2010 15:00Mensajes: Usuario no registrado
J.

el sou depen del nivell q tens, jo actualment tinc el nivell 15 d''auxiliar administratiu i descontant-me el 12% d''IRPF, q crec q es molt (pq fa temps q treballava a diferents llocs i vaig demanar q me''l pugessin), estic cobrant uns 1100€ nets (no arriba).

no es un gran sou ni una gran millonada pero ens permet viure i no se com podeu dir q l''esforc, no hagi valgut la pena, tindrem una feina fixa i no ens haurem de preocupar mai mes de buscar feina, podrem seguir avanc,ant dins de l''administracio i aconseguir nous nivells professionals.

jo crec q sempre val la pena aprovar unes opos. lo q respecta a mi, q encara no m''ho acabo de creure, quan vegi el meu nom en una pagina del DOGC, la penso emmarcar XD

Enviado el 12/03/2010 16:36Mensajes: Usuario no registrado
aaaaa@aaaaaaa.aaa

Hola,

jo ja vaig portar la documentació i fotocòpies i em les van compulsar abans de que sortissin aquestes llistes perquè ho valoressin per la borsa de treball. Sabeu si ho tinc que tornar a portar un altre cop, els mateixos papers, al mateix lloc??

Enviado el 12/03/2010 17:02Mensajes: Usuario no registrado
s

Si, ho has de tornar a presentar al registre.

Enviado el 12/03/2010 17:16Mensajes: Usuario no registrado
J.

aqt periode q s''obrirà ara el dilluns 15/3 fins a final de mes es per presentar els originals? suposo q es pot fer a qualsevol registre no? merci!

Enviado el 12/03/2010 17:17Mensajes: Usuario no registrado
s

si, a qualsevol registre de l''ics t''ho han d''agafar

Enviado el 12/03/2010 18:02Mensajes: Usuario no registrado
C.

A la diligència indica quins són els registres on ho hem de presentar, no serveix qualsevol.

Enviado el 12/03/2010 19:36Mensajes: Usuario no registrado
BUFFFFFF

NO SABEU LLEGIR ???

Enviado el 12/03/2010 19:38Mensajes: Usuario no registrado
PEPE

AKI HAY CADA MONGOLO, LO RARO ES QUE HAYAN APROBADO

Enviado el 12/03/2010 19:42Mensajes: Usuario no registrado

que hem de fer els que hem reclamat mèrits? presentar els originals sense saber si ens els compten o no ?

Enviado el 12/03/2010 22:33Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

bona nit

acabo d''arribar ara i una consulta quan diu Totes les persones? Són totes encara que estem a possicions 890?

gràcies i bona nit,

per cert, hola Jose molts dies sense llegir-te

Enviado el 12/03/2010 22:51Mensajes: Usuario no registrado

ma carmen, és clar que vol dir tots, no has de tirar la tovallola ara, aquesta posició no és real, hi ha gent sense catalogar si són de torn llire o de via reserva, els de vía reserva som molts pocs i ja t´asseguro que hi han uns quants que de ben segur no agafaran o agafarem plaça, doncs no marxarem si no hi ha res aprop, així doncs després de lluitar en la oposició d´auxiliar més dura de l´ics no pots fer la tonteria de en aquesta posició no presentar els originals, recorda, hi han 933 places, a més a nivell de barems les oposicions són molt importants, sempre que estiguin acabades del tot, si ho deixes ara, t´invalidaran tot el que ja has aconseguit, a més si vius en una ciutat poblada amb molts caps, casi segur que tens alguna plaça.Molta gent haurem de renunciar, perqué hi ha alguna SAP que ja ha dit que no té cap plaça, i el que no farem és renunciar a la nostra plaça per marxar al cul del món.Ànims

Enviado el 12/03/2010 22:59Mensajes: Usuario no registrado

A part dels registres que hi figuren a la diligència, hi ha més registres que també ho agafen, informeu-vos a la vostra província. Si sou de Tarragona, també podeu demanar hora a RRHH de Reus ( Cap sant Pere)

Enviado el 12/03/2010 23:01Mensajes: Usuario no registrado

No te puedes matar a hostias ni que quieras y sea tu estilo, las plazas ya estaran numeradas y adjudicadas, y mongolo és el que hace unas oposiciones para trabajar en salut y no sabe que el mongolismo és una enfermedad, no un defecto, así que un poco de respeto, que también hace mucha falta para poder estar al frente de un trabajo com o el nuestro, no me gustaría para nada estar enferma y que alguien como vosotros tuviera ni siquiera que atenderme, pero claro como en todos los trabajos siempre tiene que haver la oveja negra....sinó, cómo saber quién és la blanca?

Enviado el 12/03/2010 23:17Mensajes: Usuario no registrado

ole, ole y ole... yo no lo hubiese dicho mejor... fuera el que no tenga respeto por los demás...

Enviado el 13/03/2010 09:49Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Grácias por la aclaración. A estas alturas ya no sabe una ni lo que lee.

Pensaba... si han de presentar todo el mundo la documentación original y fotocopia para que coy han hecho una lista provisional si ahora van a repasar todos los méritos que habían puntuado. Trabajo de chinos no??

iremos el lunes. Y si yo vivo en zona muy poblada con bastantes caps alrededor y eso que has dicho me ha motivado bastante a ver si tengo suerte.

Gracias.

Enviado el 13/03/2010 10:28Mensajes: Usuario no registrado

Jo no ho entenc massa bé.

Si no m''equivoco s''han de presentar els mèrits que vam associar, els puntuessin o no. És així?

No tots els mèrits que vam posar a borsa.

M''ho podeu confirmar?

Merci

Enviado el 13/03/2010 14:47Mensajes: Usuario no registrado

Si, aixi es.

Enviado el 13/03/2010 15:22Mensajes: Usuario no registrado
nef

vigileu on porteu la documentació. Vaig trucar divendres per preguntar si val qualsevol RRHH. Em van dir que no. Només els que indica a la pròpia diligència.

Enviado el 14/03/2010 11:39Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Vosaltres podeu mirar en quin ordre vau associar els merits, perque jo no.

Enviado el 15/03/2010 07:08Mensajes: Usuario no registrado
Angela

Vaya chapuza, o sea publican los méritos en función de la autovaloració de cada uno y ahora a demostrarlo, no hubiera sido más lógico, como pasa en todos los procesos de selección, primero acreditar y después publicar los méritos de cada uno y un período de reclamaciones.

Insisto, en la autovaloración cualquiera de nosostros podia haber puesto 200 cursos de 200 horas y decir que todos eran de la administración.

Quien haya tenido la original idea de hacerlo así es un/una crack.

Enviado el 15/03/2010 09:00Mensajes: Usuario no registrado

ICS siempre ha comprobado los méritos oficiales después de la lista definitiva, no es logico pero es así. Y si alguien ha mentido, pues simplemente se quedara sin plaza. Allá el o ella.

Enviado el 15/03/2010 09:03Mensajes: Usuario no registrado

Després d''haver escollit plaça, ens convocaran un dia per presentar la documentació.

El que hagi mentit, que digui adéu a la plaça.

Enviado el 15/03/2010 09:05Mensajes: Usuario no registrado
nuria

y para que nos hacen presentarlo todo sino puntua, para pillar a la gente o que?

igual lo usan para la bolsa o que pensais?

Enviado el 15/03/2010 09:10Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Yo tampoco encuentro donde se ven los meritos asociados. Es por Acces places o por bolsa de trabajo?? me podriais decir los pasos por favor? es que lo esyoy buscando y no lo encuentro.

Gracias.

Enviado el 15/03/2010 09:11Mensajes: Usuario no registrado
.

convocatorias de seleccoi auxiliar 2008 y merits asociats

Enviado el 15/03/2010 09:24Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Vaig a convocatories de seleccio, clico Auxiliar 2008 i no em deixa accedir. Es aqui on dius?

Enviado el 15/03/2010 09:34Mensajes: Usuario no registrado

Elena, gencat.cat/ics/professionals,accés a places de l´ics, convocatòries vigents, ICS,Auxiliar 2008,Novetats ( en color taronja), fitxa personal, DNI, clau personal, ja estàs a l´aplicatiu, baixas a llista de convocatòries inscrites i cliques a auxiliar 2008 i a dalt de la pàgina cliques a mèrits associats, i ja està

Enviado el 15/03/2010 09:40Mensajes: Usuario no registrado

Algú sap segur qué hem de presentar???tots els mèrits que vam associar o només els originals i fot.compulsades dels mèrits que ens han valorat i puntuat???

Enviado el 15/03/2010 10:03Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Ja esta, era problema de l''ordinador, ho he fet en un altre i no he tingut problemes. moltes gràcies.

Per l''autor sense nom: S''han de presentar tots el merits associats, les fotocopies te les compulsen ells.

Enviado el 15/03/2010 13:24Mensajes: Usuario no registrado

No llegiu la diligència?

Increïble

Enviado el 15/03/2010 14:14Mensajes: Usuario no registrado

pensais que habra gente que renunciara a su plaza?

Enviado el 15/03/2010 16:46Mensajes: Usuario no registrado

Siempre hay alguien que renuncia.

Enviado el 15/03/2010 16:47Mensajes: Usuario no registrado
DFSASDFA

CUANTOS PUEDEN RENUNCIA MAS O MENOS

Enviado el 15/03/2010 16:52Mensajes: Usuario no registrado

No tengo ni idea, son las primeras opos del ICS que me presento

Enviado el 15/03/2010 18:18Mensajes: Usuario no registrado

una pregunta com pot ser que en aquestes alçades ningú et vol dir ( rrhh ) quines places hi haurà i si són per SAP? cosa que en cap lloc de la convocatòria i posa , vol dir que si ho fan ens colen un bon gol tampoc ens diuen en quins CAPS hi haurà plaça. Em pregunto, hem aprovat unes oposicions i avui dia no sabem amb que podem comptar, em sona tot molt estrany no creieu???

Enviado el 15/03/2010 19:02Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

hola a tod@s,

una pregunta cuando introduje todos los datos académicos y demás, puse las titulaciones que tenía como Aux. d''Enfermeria, bup, un fpII.. y ahora al hacer la asociación de méritos me piden todos los anteriores, cuando en teoria con el bup ya servia. He de presentarlos todos?? Tener los tengo pero no me merita ninguno solamente el del nivel académico exigido en la convocatoria. Os ha ocurrido lo mismo a alguno?

gracias,

Enviado el 15/03/2010 22:43Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Has de portar tos els merits que vas associar tal com diu la diligència, i posar en primer lloc (d''ordre), alhora d''anar al registre, el titol que vas al.legar al full d''inscripció a les oposicions.

Enviado el 15/03/2010 23:22Mensajes: Usuario no registrado
mari

Algú sap si tinc que portar la documentació d'' administrativa de la privada que vaig associar i de zelador de l'' administració. o només la experiència laboral d''administrativa de l''administració????

Perquè això compte per la borsa encara que no sigui de l''administració o de la mateixa categoria???

Enviado el 15/03/2010 23:33Mensajes: Usuario no registrado

Ho sento però no ho acabo d''''entendre, hem de portar TOTS els mèrits que vam indicar o només els que ens puntuen? Si tinc el Bup i una diplomatura i no recordo el que vaig al·legar porto els dos? ...

Gràcies i sort a tothom que ja estem a la recta final i sino ja ens veurem a les properes

Enviado el 16/03/2010 06:46Mensajes: Usuario no registrado

Que efectos tiene renunciar a la plaza que te corresponde, si no te interesa ?

Enviado el 16/03/2010 08:12Mensajes: Usuario no registrado
Visionario

Avui surt al "20 minutos" una carta de queixa sobre el desenvolupament del procés selectiu.

No sé si després de tot això es posaran les piles; crec més aviat que el que comença malament i està planejat amb el peus, acabarà malament, amb retards, impugnacions i més queixes.

Enviado el 16/03/2010 09:55Mensajes: Usuario no registrado

Bon dia,

No sé si a vosaltres també us passa, però jo no m''enrecordo quin títol vaig al.legar per la inscripció.

No hi posa a la pàgina de convocatories de selecció.

On es pot mirar? Jo sols tinc un full del pagament de les taxes, allà no hi posa res més!

Enviado el 16/03/2010 10:05Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

JA SOM DOS

Enviado el 16/03/2010 11:02Mensajes: Usuario no registrado

No, no surt. Has de tenir el full imprés de quan vas apunatr-te a la oposició.

Qué és 22 minutos????

Enviado el 16/03/2010 11:02Mensajes: Usuario no registrado
mari

Al entrar a la teva pagina personal, anar on posa auxiliar 2008, i en dades sol.licitud, apreteu imprimir s''obre un pdf, i hi ha un apartat en el que posa "categoria a la qual s''obta i titulació", alla surt la que vareu posar en el seu moment.

Enviado el 16/03/2010 11:54Mensajes: Usuario no registrado

Gràcies Mari, ja ho he trobat

Enviado el 16/03/2010 13:28Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

moltes gràcies mari, no havia entrat mai aquí ja que possava pdf per imprimir. però sort tot i molt bé detallat.

Enviado el 16/03/2010 20:18Mensajes: Usuario no registrado

ai que pesats queixantvos, a laltra oposicio van triar dos anys tambe, no sigueu pesats. una cosa, hem dentregar el rebut de pagamanent de taxa? no oi? nomes els que estaven exempts han de presentar la justificacio oi?

Enviado el 17/03/2010 08:10Mensajes: Usuario no registrado

S''han de presentar tots el merits o només els que han acceptat??

Enviado el 17/03/2010 08:42Mensajes: Usuario no registrado

Interesantes preguntas. Buenos futuros funcionarios.

Enviado el 17/03/2010 08:52Mensajes: Usuario no registrado
josep

si MELON, si, pero a vivir toda la vida con un sueldo seguro , un trabajo comodo y unas condiciones excelentes. Todo esto pagado en parte por ti. ¿Quien es el tonto y mediocre?, ¿tu o ellos?

Enviado el 17/03/2010 09:04Mensajes: Usuario no registrado

Me río yo con lo del trabajo comodo y las condiciones excelentes.

Aún os creéis que trabajar en el ICS es un chollo???

Enviado el 17/03/2010 09:07Mensajes: Usuario no registrado
MELON

SEGURAMENTE TRABAJEIS A TOMAR POR CULO DE DONDE VIVIS, Y CON LAS PREGUNTAS QUE HACEIS NI CONSIGAIS LLEGAR AL SITIO PQ OS PERDEREIS EN EL METRO.

CON HORARIOS DE TARDE, ASI QEU BAJA DE LA NUBE

Enviado el 17/03/2010 09:28Mensajes: Usuario no registrado

A palabras necias, oídos sordos... no ofende quien quiere sino quien puede... te suena??

No nos interesa tú conversación... no te has dado cuenta... ale, vete a trabajar... aunque por lo que se ve no tienes mucho trabajo...

Enviado el 17/03/2010 15:26Mensajes: Usuario no registrado

hola a todo el mundo.

os quereis tranquilizar por favor. no insulteis, no falteis el respeto a nadie. cada uno se merece lo qu e haigais luchado por ello ya se vera sinó. estais muy nerviosos, quereis una tila o que. venga animos a todos. mua!

Enviado el 17/03/2010 16:26Mensajes: Usuario no registrado
noelia

avui he entregat els merits associats, i ara m''he adonat que en el titol academic al.legat m''he equivocat i n''he presentat un altre, que també serveix per a fer a opo. però es clar no és el títol que en el seu moment vaig al·legar, s''hi ha trobat algú??? que puc fer??

Enviado el 17/03/2010 17:32Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs torna-hi a anar i porta el títol per que te''l compulsin i te l''afegeixin al teu expedient. També pots trucar abans d''anar, però és el que jo faria.

Enviado el 17/03/2010 20:08Mensajes: Usuario no registrado

Sabeis si hay que llevar la vida laboral?

Enviado el 17/03/2010 21:09Mensajes: Usuario no registrado
virginia

quantes tonteries en tant poc espai

Enviado el 18/03/2010 07:56Mensajes: Usuario no registrado

Hay que llevar el libro de familia?

Enviado el 18/03/2010 11:19Mensajes: Usuario no registrado
yoli

diferència entre cap i hospital? com s''escull plaça?

-algu sap quina diferencia hi ha entre treballar entre un cap i un hospital?

.qué es millor? els horaris són diferents? i les funcions?

-Els que escullin plaça, poden escollir horari?

-Al escollir plaça es pot saber si serà d''atenció precensial (guanyen més) o a oficina?

Interins expliqueu les vostres experiències...gràcies

Enviado el 18/03/2010 12:18Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Yoli, de moment això d''escollir... bé pel que sembla ens volen fer escollir per SAP o sigui per un àmbit al qual estan adscrits un grup de CAP que pertanyen a una zona en concret, pel que diuen els sindicats i l''ICS ho estan negociant encara...més aviat direm que ens "tocarà" una plaça.

No podrás escollir horari, això segur, els cap no tenen tots els mateixos horaris inclus et pot tocar treballar un dissabte al mes, poden ser rotatius mati/tarda... els hospitals el més probable que et trobis horari mati 8-15h o tarda 14-22h, en un cap petit está clar que estàs de cara al públic, en un hospital també si estàs a consultes externes, però pots estar de secretària de planta, de servei, en RRHH, nòmines, comptabilitat, admissions, laboratori....però no ho saps fins que t''incorpores.

Enviado el 18/03/2010 12:24Mensajes: Usuario no registrado
yoli

moltes gràcies per les teves explicacions!!!!!

Enviado el 18/03/2010 12:37Mensajes: Usuario no registrado
A.

Yoli:

Sóc interina i si t''explico les meves experiències a l''ICS et deprimiràs.

Els horaris, els que et posin. Només podries triar en el cas de que els altres companys amb qui treballesis fossin interins.

Per a tothom:

Com ens facin triar per SAP les opos es poden impugnar. A les bases d''aquestes opos fica clarament que el nomenament es farà en un sol dia.

Enviado el 18/03/2010 12:54Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A jo no soc interina (ara mateix ni suplències faig) però subscric una per una les teves paraules, sobre tot al que es refereix a la forma de com ens volen fer "escollir plaça" :S.

Enviado el 18/03/2010 14:16Mensajes: Usuario no registrado
monika

hola a tots

avui he anat al centre corporatiu de barcelona(gran via corts catalanes-cant.balmes) us explico:

si us va bé feu un petit escrit primer possant el vostre nom ,cognoms,lloc on ho porteu els mèrits(centre corporatiu) , data i firma,

heu d´adjuntar:

titol acadèmic al.legat

nivell c català

cursos,cursets,formació q tingueu(no val acadèmies privades exemple adams) si voleu presentar-ho vosaltres mateixos

experiència laboral :si només heu treballat a l´ics no heu de portar res doncs ja ho tenen , en cas contrari heu de portar un certificat dels serveis prestats (ajuntaments o qualsevol administració ) no cal els contractes només un certificat dels serveis prestats.

no heu de dur ni llibre de família ni informe de vida laboral es pot saber d´on treieu tantes coses rares?

res més espero haver-vos ajudat

Enviado el 18/03/2010 16:33Mensajes: Usuario no registrado

Para A:

¿Como quieres que la eleccion de plaza se haga en un solo dia? ¿No vés que escoger 900 plazas una a una, e ir informando a los demas de las plazas que quedan es materialment imposible? La eleccion se hara en varios dias seguro.

Enviado el 18/03/2010 17:13Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Las bases hablan de un solo acto de elección. O sea publican un dia en que se elige plaza. Si nos hacen escoger por SAP cosa que espero que no sea así la eleccion es muy rápida pues solo eliges un àmbito y ellos te ponen donde les de la gana... o eso estan "dicutiendo" con los sindicatos, os recomiendo que os paseis por la página del sindicato de CATAC es para llorar.

Enviado el 18/03/2010 20:56Mensajes: Usuario no registrado
mari

Beatrix,

soy mari me ayudaste en una información sobre los excelentes.

Tengo un problema y es que el instituto donde curse los estudios, ya no existe y no me pueden hacer un certificado por asignaturas sueltas, yo lo tengo por areas. En la diligencia dice por asignatura o area.

Si presento el de areas no tengo excelente , pero si presento el boletin de notas, tengo tres.

Es injusto que a algunos opositores por tenerlo desglosado por asignaturas, se los cuenten. y yo como lo tengo todo adjuntado por areas , no me lo pueden contar.

No puedo pedir que me lo desglosen en un certificado ,porque el instituto no existe.

¿Sabes que podria hacer? Si presento el boletin con las notas me los baremarian?. Perdona tanta parafernalia!!!!!

Enviado el 18/03/2010 22:17Mensajes: Usuario no registrado
A.

Per autor anònim 18/03/2010 16:33:00:

Quan hi van haver les opos del 2003 que van escollir plaça al 2006 (i nosaltres ens queixem!!!) van destinar 3 dies amb torns diferents perquè la gent pogués escollir plaça.

El primer dia promoció interna i via reserva i els altres dies per a tota la demés gent.

El total de places eren més o menys igual que ara.

Enviado el 18/03/2010 23:21Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Mari, llama a selecció de l''ICS o enviales un mail explicandoles tu problema (yo cuando he tenido algua duda y les he escrito me han contestado al dia siguiente o así, pero no tardes que se acaban los dias). No se me ocurre otra cosa, si el centro ya no existe (cosa que le puede pasar a mas de uno) no te debería penalizar, pero depende de la buena voluntad de l''ICS, siento no poder ayudarte más, pero no soy ninguna experta...

Enviado el 18/03/2010 23:22Mensajes: Usuario no registrado

vale el certificado de serveis previs o ha de ser de serveis prestats? el de serveis previs es mes clar.

Enviado el 19/03/2010 07:54Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Hola

Sobre el tema de Mari tambien podrías llamar a Ensenyament ya que en algun centro tienen que tener los expedientes académicos, eso no se puede tirar a la ligera y por preguntar no pierdes nada.

saludos.

Enviado el 19/03/2010 10:14Mensajes: Usuario no registrado
Maria

Hola,

He mirado las bases de la oposición y dice que el tribunal puede decidir que hagamos un curso de

formación, me gustaria saber si se cobra y cuanto puede durar. He mirado los apuntes de la oposición de la Adams y solo dice que se nos califica como aspirantes en practicas pero no dice nada del tiempo que dura ni del sueldo.

Si alguien sabe algo al respecto le agradeceria su información.

Saludos

Enviado el 19/03/2010 12:37Mensajes: Usuario no registrado

¿Como te van a pagar por hacer un curso? Por favor... Es mas, si al final obligan a hacerlo es imprescindible aprobar sino pierdes la plaza.

Enviado el 19/03/2010 12:40Mensajes: Usuario no registrado
nef

Recuerdo que cuando se especulo sobre el tema del curso, muy al principio de la convocatoria. En la academia a la que yo iba nos dijeron que en reuniones que tuvieron con el ICS y sindicatos, que se podria hacer un curso de un mes aprox. de duración, sobre el programa que usamos. Imagino que se refieren al SIAP. En esos momentos se decia que era un curso para todos. tanto los que no conocen el programa, como para los que lo usamos a diario.

Sera gratuito. Faltaria más. Todos los currantes lo conocemos y usamos. Seria el colmo que encima de hacernos perder un mes, nos hicieran pagar por algo en lo que invertimos mas de 7 horas diarias.

Enviado el 19/03/2010 15:46Mensajes: Usuario no registrado
mari

Beatrix

Gracias, por fin me han cogido el telefono y me han dicho que presente lo que tenga. Pero no me han aclarado mucho.

Yo creo que un boletin de notas firmadas por el tutor y el director del centro tendrian que servir de Certificado academico.

Me han comentado que luego sale una lista con incluidos y excluidos, creo que es entonces cuando nos diran algo a los que hemos reclamado puntuación. Así me lo han dado a entender.

Espero que me los cuenten!!!!

Enviado el 19/03/2010 16:01Mensajes: Usuario no registrado
mari

Gracias tambien a: ma.carmen

He llamado a enseyament, he hablado con el inspector de educacion, con el Departament d''Educació, con el Consorci, y el expediente lo tengo en la Escuela industrial pero por areas no por asignaturas.

Espero que se me tenga en cuenta por asignaturas, tal cual lo presento porque seria injusto que a algunos les den 0,50 por excelente y a otros no. porque la escuela haya desaparecido y la que se quedo con la información, no lo tenga. Además en la diligencia dicen que por areas o asignaturas.

Enviado el 19/03/2010 18:05Mensajes: Usuario no registrado

jo crec que hi haurà molta gent que renunciarà a la plaça ja que el fet d''haver d''anar lluny de on vius comporta moltes despeses i inconvenient. A més amés el sou no és per a tirar cohets. Les comissions de servei també les donen amb lupa. Molta sort per a tots i totes, la necessitarem!!!

Enviado el 19/03/2010 18:34Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bueno, me alegro que almenos te hayan dicho algo, de todos modos yo intentaria hacerme con una copia del expediente que tienen en la escuela industrial por si acaso y presentarlo todo: el boletin y el expediente. que tengas mucha suerte.

Enviado el 20/03/2010 01:58Mensajes: Usuario no registrado
AJM

Si se elige plaza por SAP, después ¿como se decidirá a que CAP u HOSPITAL va cada uno?¿Quien decidirá sus horarios? ¿Tendrán preferencia dentro de la SAP los aprobados que lleven allí tiempo como interinos? Si por ejemplo yo elijo una SAP con el nº de orden 200 y alguien que ya trabaje allí hace 5 años, tiene el nº de orden 500 pero elegimos la misma SAP y los dos queremos el mismo CAP o la misma plaza, tendrá derecho él a esa plaza antes que yo por llevar 5 años dentro o prevalecerá el orden que teníamos en las opos? Esto no es un caso real, pero es para poder explicar lo que nos puede pasar. Creo que al elegir por SAP se seguirá beneficiando a los interinos. ¿Sabeis cómo se hizo en oposiciones anteriores?Mi SAP más cercana abarca unos 30 km, yo sé que hay dos plazas en los caps más próximos a mi domicilio pero hay 4 interinos que provisionalmente están en la lista por detrás de mí que también las quieren.¿Me pueden hacer ir más lejos por que prácticamente no tengo tiempo trabajado en esa SAP?

Enviado el 20/03/2010 11:47Mensajes: Usuario no registrado
Miriam

AJM, eso es precisamente lo que yo creo que quieren hacer, con lo cual lo acabas de bordar con el ejemplo que has puesto. Acaso no os habéis preguntado el porqué de elegir por SAP y no por orden de prelación, como ha sido toda la vida?.

Pienso que los beneficiados serán los interinos o simplemente funcionará el compadreo y nadie se enterará de nada...luego hablan de transparencia...

Enviado el 20/03/2010 12:13Mensajes: Usuario no registrado
Miriam

AJM pienso que legalmente prevalece tu elección porque tal como dices, el resto de aspirantes de tu zona están por debajo de ti, en la lista. Es decir, que en tu caso está claro porque lo puedes demostrar, pero y quién no tiene esa ventaja, qué pasará? como sabremos si están actuando con el ppio. de transparencia, esa es mi pregunta, tal vez tengamos que contratar a un detective?,no me fío un pelo...

Aprovecho por si algún sindicato lee este foro, se ponga las pilas y no permitan que las bases queden en papel mojado.

Enviado el 20/03/2010 12:48Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Miriam, más arriba ya publiqué que miráseis la página de Catac: tienen un enlace que comentan última reunion de negociacion con el ICS a propósito de la bolsa de trabajo el 10 de marzo... que por cierto no se ha llegado a acuerdo por que el ICS quiere seguir manteniendo las evaluaciones a la mitad del valor(25%) de hasta ahora (el otro 25% serian las DPO), tambien pone que se discutió como se haria la adjudicacion de nuestras plazas y el ICS quiere o hacerlo por SAP o por Gerència Territorial... Catac (junto con el resto de sindicatos) contestó que en una oposicion lo único válido es elegir PLAZA por ORDEN DE PRELACION.

Yo opino que lo único que podemos hacer es ruido con este tema, darlo a concer, cuando se hizo ruido con el tema de los méritos que no se presentaban hasta depues de la adjudicacion de plaza y nos temiamos fraude el resultado ha sido que final se han llevado los originales antes de tener la lista definitiva, cosa que nos beneficiará a la mayoria, quien sabe si protestamos mucho tambien ejerza presion con lo de elegir plaza.

Enviado el 20/03/2010 13:31Mensajes: Usuario no registrado
Miriam

Beatrix, sí, soy consciente que el tema está debatiéndose y que el ICS no cede porque acostumbra a hacer las cosas como le viene de gusto, y aquí viene mi queja.

Me retracto con el tema sindicatos, creo que no me he hecho entender, mi postura es la siguiente:

Yo, como mucha gente queremos que se cumplan las bases y entre ellos el orden de prelación al elegir plaza, y no SAP ni Ambito (como pretende el ICS por intereses creados), dicho ésto, si los Sindicatos son los únicos que pueden tutelar a los trabajadores y fiscalizar al ICS para que cumpla las normas, serán ellos quienes deben defender nuestros derechos, y entre ellos llevar a cabo las bases y evitar que el ICS las cambie a su antojo.

Nosotros podemos hacer ruído, pero realmente si no tenemos el respaldo de los sindicatos, poco podemos hacer. Por eso, espero que siga la lucha hasta conseguir lo que es justo, y si se negocia finalmente que sea con la ley en la mano.

Saludos Beatrix

Enviado el 20/03/2010 18:20Mensajes: Usuario no registrado
....???

Miriam: Totalment d''acord!!!

Principis d''accés a places de FUNCIÓ PÚBLICA d''acord a l''article 23 de la Constitució : MÈRIT, IGUALTAT, CAPACITAT I PUBLICITAT.

Article 9 de la C.E.: NO VULNERACIÓ DE L''ORDENAMENT JURÍDIC: La convocatòria es una resolució d''un òrgan superior de l''administració pública, per tant és normativa, per tant és ordenament jurídic . La convocatoria no estableix que l''elecció de places d''aux. administratiu sigui diferent de com s''ha vingut fent a totes les convocatòries anteriors de funció pùblica (fins la recent aprovació de l''estatut de l''ICS.La COSTUM és una de les FONTS del DRET ADMINISTRATIU.

Per tant, l''elecció de plaça s''hauria de fer per rigurós ordre de la nota obtinguda al concurs-oposicó, almenys fins a la nostra convocatòria (anterior a l''aprovació de l''ùltim estatut de l''ICS).

Això és el que jo crec, almenys ens salvariem del COMPADREOS, MA..EOS, P..ADAS, MANIPUL...... I TOT TIPUS D''ARBITRAR..... I COLAD....Per cert , algú s''ha adonat com funciona últimament la borsa per suplències i substitucions??????

Enviado el 20/03/2010 18:55Mensajes: Usuario no registrado
Miriam

Molt bé autor...???, jo no l''hagués argumentat tan explícitament com tú.

També suscric i faig resaltar especialment el que dius sobre que a la nostra convocatòria es deu fer l''elecció per rigurós ordre de nota total, perquè es anterior a l''aprovació del nou estatut de l''ICS.

Animo a tothom que fem força tots plegats, i que no es prenguin el pèl.

Enviado el 20/03/2010 21:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

La Constitucio Espanyola diu a l''article 9.3 que no pot haver retroacció en la aplicació de ld''una llei si aquesta és perjudicial al ciutadà. En aquest cas si ens fan escollir per SAP faran precisament això, (doncs la nostra convocatoria està subjecta a una llei anterior a els estatuts de l''ICS doncs aquests es varen aprovar després tal i com diu Miriam) ja ho he dit moltes vegades i no em cansaré de repetir-ho les que calgui més per que tothom sigui conscient del que ens volen colar.

Enviado el 21/03/2010 16:50Mensajes: Usuario no registrado
C.

Hola a tots!

Podeu obrir la vostra fitxa personal? Des d''ahir que ho intento i no hi ha manera de poder-hi accedir!. Us passa igual que a mi?

Enviado el 21/03/2010 18:00Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No es pot accedir-hi, deuen estar de "manteniment".

Enviado el 21/03/2010 19:12Mensajes: Usuario no registrado

em passa el mateix i jo dema vull anar a presentar la documentacio i volia imprimir el llistat de merits tu quina rabia...i veure lordenacio. ufff

Enviado el 21/03/2010 19:46Mensajes: Usuario no registrado
pere

El punt 8.2 de la convocatòria és taxatiu, s''escollirà per ordre riguròs de qualificació. Ara bé, crec que poden agrupar les places per unitats, per què no?. Enlloc diu que no es pugui fer d''aquesta manera, o sigui que hagis d''agafar una plaça per àrees, igual que a la generalitat que ho fas per serveis centrals o per direccions generals, que poden tenir vàries adreces.

Enviado el 22/03/2010 10:39Mensajes: Usuario no registrado

Si us plau,algú em pot especificar on puc trobar la diligència per l''acreditació dels mérits que van publicar dilluns passat. Necessito trobar-ne unes dades específiques i no hi ha forma de veure on és la diligència. Em podeu ajudar?

Enviado el 22/03/2010 10:40Mensajes: Usuario no registrado

Si us plau,algú em pot especificar on puc trobar la diligència per l''acreditació dels mérits que van publicar dilluns passat. Necessito trobar-ne unes dades específiques i no hi ha forma de veure on és la diligència. Em podeu ajudar?

Enviado el 22/03/2010 11:03Mensajes: Usuario no registrado
jo

Et refereixes a aquesta??

DILIGÈNCIA DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR DE LA CONVOCATÒRIA PER COBRIR PLACES VACANTS DE LA CATEGORIA PROFESSIONAL D’AUXILIAR ADMINISTRATIU DE LA FUNCIÓ ADMINISTRATIVA PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ

(NÚM. DE REGISTRE DE LA CONVOCATÒRIA AUXILIAR-2008)

Categoria: Auxiliar administratiu de la funció administrativa

Havent finalitzat el dia 22 de gener de 2010 el termini legal de 10 dies, per tal que les persones aspirants que varen superar l’oposició associessin a l’aplicatiu informàtic els mèrits que consideraven avaluables en la convocatòria.

Atès que, de conformitat amb allò que estableix la convocatòria, totes les persones han de presentar la documentació en format original i la corresponent fotocòpia; a fi d’acreditar el requisit, les exempcions i els mèrits associats, aquest tribunal qualificador,

ACORDA:

Primer: Documentació que cal presentar:

- Títol acadèmic al·legat.

-

Acreditació de l’exempció del pagament de la taxa d’inscripció (només aquelles persones que estiguin exemptes del pagament).

a)

Certificació de l’oficina de treball de la Generalitat (OTG) del Departament de Treball que acrediti que la persona aspirant es trobava en situació de desocupació i que no percebia cap prestació econòmica.

b)

Certificació emesa per l’òrgan competent que acrediti la condició legal de discapacitat.

- Acreditació de l’exempció de la prova de coneixements de llengua catalana (només aquelles persones que hagin al·legat el nivell de català).

- Acreditació dels mèrits que es van associar, amb excepció dels mèrits corresponents a l’experiència laboral a l’Institut Català de la Salut.

Segon: Forma de presentació de la documentació:

1r. Aportació de tota la documentació esmentada a l’apartat primer, en format original i fotocòpia.

La persona que us atengui de la corresponent unitat de recursos humans efectuarà la compulsa de la fotocòpia la qual quedarà en poder de l’esmentada unitat.

2n. La documentació s’ha de presentar en l’ordre que es detalla seguidament:

a) Títol acadèmic al·legat.

b) Certificat acreditatiu de l’exempció de la taxa de pagament (si cal).

c) Certificat acreditatiu de l’exempció de la prova de llengua catalana (si cal).

d) Els mèrits s’hauran de presentar en el mateix ordre que figura a la pàgina de “Mèrits associats” de l’aplicatiu de “Convocatòries de Selecció”.

Tercer: Llocs de presentació de la documentació:

La documentació s’ha de presentar a qualsevol de les unitats de recursos humans de les gerències territorials que es detallen a l’annex 1 d’aquesta diligència.

Quart: Termini de presentació de la documentació:

El termini s’iniciarà el dia 15 de març de 2010 i finalitzarà el dia 26 de març de 2010, ambdós inclosos, i l’horari serà de 09,00 hores a 14,00 hores.

Barcelona, 12 de març de 2010

Maria Jesús Lisa Lacambra

Vocal primera i secretària del tribunal

Annex 1

Gerència Territorial de l''ICS a Lleida

Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida Av. de l''Alcalde Rovira Roure, 80 25198 Lleida Telf.: 973 24 81 00

Direcció d’Atenció Primària Lleida

Rbla. de Ferran, 44 25007 Lleida

Telf: 973 72 82 55

Gerència Territorial de l''ICS a Tarragona

Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona C. del Dr. Mallafré i Guasch, 4 43007 Tarragona Telf.: 977 29 58 35

Direcció d’Atenció Primària Tarragona

Dr. Mallafré i Guasch, s/n Recinte Joan XXIII Edifici D 2a. planta 43001 Tarragona

Telf: 977 25 32 10

Gerència Territorial de l''ICS a Barcelona

Hospital Universitari Vall d''Hebron Pg. de la Vall d''Hebron, 119-129 08035 Barcelona Telf.: 93 489 30 00

Àmbit d’Atenció Primària Barcelona Ciutat

Parc Sanitari Pere Virgili. Edifici Mestral C. Esteve Terradas, 30 08023 Barcelona

Telf: 93 259 43 03

Gerència Territorial de l''ICS a Girona

Hospital Universitari Doctor Josep Trueta de Girona Av. de França, s/n 17007 Girona Telf.: 972 94 02 00

Direcció d’Atenció Primària Girona

C. de Santa Clara, 33-35 17001 Girona

Telf: 972 20 00 00

Gerència Territorial de l''ICS a l''àrea Metropolitana Sud

Hospital Universitari de Bellvitge Ctra. de la Feixa Llarga, s/n 08907 L''Hospitalet de Llobregat Telf.: 93 2607500

Hospital de Viladecans Av. de Gavà, 38 08840 Viladecans Telf.: 93 659 01 11

Direcció d’Atenció Primària Costa de Ponent

Hospital Duran i Reynals Av. Granvia, s/n, km 2,7, 1ª planta 08907 L''Hospitalet de Llobregat

Telf: 93 263 25 92

Gerència Territorial de l''ICS a l''àrea Metropolitana Nord

Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona Ctra. del Canyet, s/n 08916 Badalona Telf.: 93 465 12 00

Direcció d''Atenció Primària Barcelonès Nord i Maresme

C. Sardana, s/n (cantonada John Lennon) 08915 Badalona

Tel: 93 489 84 00

Direcció d''Atenció Primària Vallès Occidental i Vallès Oriental

Rambla,229 08203 Sabadell

Telf: 93 693 27 07

Gerència Territorial de l''ICS a la Catalunya Central

C. Pica d''Estats, 13-15 (Pol. Ind. Sant Isidre III) 08272 Sant Fruitós de Bages

Telf: 93 693 00 40

Gerència Territorial de l''ICS a l''Alt Pirineu i Aran

C. Sant Jordi, 13 25620 Tremp

Tel: 973 65 22 60

Gerència Territorial de l''ICS a les Terres de l''Ebre

Hospital Verge de la Cinta de Tortosa C. de les Esplanetes, 44-58 43500 Tortosa Telf.: 977 51 91 00

Direcció d''Atenció Primària Terres de l’Ebre

Av. Colom, 16-20

43500 Tortosa

Telf: 977 50 30 94

Centre Corporatiu

Gran Via de les Corts Catalanes, 587-589 08007 Barcelona Tel. 93 482 41 00

Enviado el 22/03/2010 11:47Mensajes: Usuario no registrado

Per jo. , sí em refiria a això mateix. Moltes gràcies per la teva ajuda.

Enviado el 22/03/2010 19:26Mensajes: Usuario no registrado
J.

signar el pacte q volen fer ara torna a ser lo mateix q abans, ELS INTERINS NO TENIM DPO! has d''estar com a mínim 6 mesos durant un any treballant com a fix.

la borsa de treball funciona bé, porto en ella més de 8 anys i no m''han avisat MAI i estic dins dels primers 100 primers de la meva gerència (que la majoria són interins). només he sobreviscut gràcies a les substitucions q em donava el centre on sabien que treballava bé i em coneixien (però on no vaig començar a treballar fins q vaig tenir una certa puntuació a la borsa, per tant res de favors). ara, dps de 8 anys, em truquen 2 dies seguits de 2 llocs diferents. és una vergonya, però va així. he parlat amb la de la borsa de la meva zona i m''ha ensenyat la llista de la borsa de primària i de l''hospital, se de bona tinta q era el primer de la llista que en teoria no treballava (pq van treure el llistat de la borsa en el moment q m''estaven renovant el contracte).

per tant, sembla q comença a funcionar bé. per sort sembla q ara tinc plaça i em puc permetre el luxe de dir que no m''interessa, a part q ja treballo a un lloc on estic molt bé.

Enviado el 22/03/2010 21:14Mensajes: Usuario no registrado
Jeah

A algú li han contestat en referència a les reclamacions per la puntuació dels mèrits sobre cursos que no han tingut en compte i que hauríem de valdre??

Hem d´esperar alguna resposta per escrit o diligència o què cosa???

Enviado el 23/03/2010 08:57Mensajes: Usuario no registrado

Jo també estic a l''espectativa. Crec que sortirà una diligència amb els canvis i ens ho trovarem sense més. Dubto que ens avisin personalment. També dubto que hagin gaires canvis.

Enviado el 23/03/2010 09:33Mensajes: Usuario no registrado

Qui ha dit que els interins no cobrem DPO''S?

Jo en cobro..

Enviado el 23/03/2010 10:22Mensajes: Usuario no registrado
Xavi

Jeah jo ho vaig preguntar quan vaig portar els titols a Balmes i em van dir que l ´únic que faran es modificar la nostra puntuació a la fitxa personal pero que no sap quan trigaran per què ara tenien molta feina a comprovar tots els merits de tothom un per un o sigui que em sembla que va per llarg.

Enviado el 23/03/2010 15:18Mensajes: Usuario no registrado

Sabeis que ha pasado con el número de orden de la bolsa??

Lo pregunto prque yo antes estaba por el 2000 y ahora he subido al 1000 de golpe y no entiendo este cambio tan grande.

Enviado el 23/03/2010 15:52Mensajes: Usuario no registrado

quan vaig anar a entregar els merits em van compulsar les fotocopies pero algunes que per darrera nomes hi havia el pograma del curs no. pot ser que no em comptin el curs perque no mhan compulsat la copia per darrera (nomes hi havia el programa que es irrellevant i a mes es un error seu)?

Enviado el 23/03/2010 15:54Mensajes: Usuario no registrado

quan vaig anar a entregar els merits em van compulsar les fotocopies pero algunes que per darrera nomes hi havia el pograma del curs no. pot ser que no em comptin el curs perque no mhan compulsat la copia per darrera (nomes hi havia el programa que es irrellevant i a mes es un error seu)?

Enviado el 23/03/2010 15:55Mensajes: Usuario no registrado

Enviado el 23/03/2010 15:56Mensajes: Usuario no registrado

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.