Iniciar sesión
433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

oposiciones auxiliar administrativo ICS (11a part)
Quins collons, ja anem per la part 11 a aquest pas arribarem a la 500 i pico....
289 Respuestas al Mensaje

RE:oposiciones auxiliar administrativo ICS (11a part)
ddddd

.

una pregunta, como mirais vuestra posicion el la bolsa? la gente siempre dice que ve en que posicion esta pero yo no se como se mira.
gracias.

a l''autor anonim q diu q es interí i cobra DPO, que jo sàpiga (almenys m''ho han dit així quan ho he preguntat, no soc interí del tot, però una companya ho va ser un any i mig i no va cobrar res) no cobrem res fins que som fixos, et podries posar en contacte amb mi per parlar-ne? m''agradaria contrastar opinions. gràcies!
el meu correu: aphastus@gmail.com
merci!

Hola J.
Yo soy interino y SI cobro DPO, el requisito para cobrar DPO es haber trabajado con el mismo contrato durante 6 meses en adelante, no es cierto que solo los fijos cobren DPO

Més aviat haurÃes de traballar més de 180 dies dintre de l''any natural (p. ex. dintre del 2009), siguis temporal interà o estartutari fix. A més, el mÃnim d''assoliment global per la percepció del complement de DPO és del 40%.
Per al personal de GiS la quantitat mà xima a percebre està al voltant dels 800 eurillos.
Aixó és temari d''oposició i ho podeu trobar al II Acord

tt

has d''anar a la borsa de treball, consultes i clicar a la fletja d''ambit territorial es desplega i alla veus els punts i la posició.

esperando y esperando...........

El tema de les DPO:
depent del contracte. No és imprescindible ser fixe. Al meu CAp, el cobra gent fixe, interina i eventual.
Has de tenir un contracte superior a 6 mesos. Els contractes de baixes no entren. Jo estic cobrint una de molt llarga. Més d''un any, i no els cobro. (una injusticia més de tantes).

Qué es esto de la DPO?

La DPO es un CPV no accesible para SEU, SOU i MUH.

Efectivament el requisit és tenir un contracte de 6 mesos com a minim, en l''any que s''estigui calculant la DPO.
Si ,p.exemple has treballat tot l''any seguit però amb un contracte de 6 mesos i 2 contractes de
de 3 mesos cadascun, p.exemple, només tens dret a cobrar un 50 % del que et toqui segons DPO aconseguits... (com diu NEF..una injusticia més ). Res a veure amb si ets interi o eventual..dona igual, això si per suplències no es cobren
I un cop més esteu fent servir la paraula INTERI sense saber, alguns, que és un interi.
Jo mateix, no sóc interi..porto 5 anys al ICS amb contractes eventuals (tot i que seguits)...quan han sigut de 6 mesos he cobrat DPO..quan han sigut de menys de 6 mesos, no els he cobrat
Espero que hagi quedat més clar..

no em van compulsar una fotocopia per darrera. no passa res oi? se suposa que si compulsen el davant val per darrera tb oi? a mes el darrera només hi havia el programa del curs. que penseu?

DPO: Has d''haver treballat més de 180 dies per tenir-ne dret. Per una altra banda, en aplicació de l''EBEP ja no existeixen contractes eventuals; tots són interins (les antigues vacants, substitucions i eventualitats).

dfafsad

Pere,
180 dies però en contracte de 6 mesos, si són realitzats en més de 1 contracte no es cobren objectius...
El que dius dels interins, potser és com dius sobre el paper, és a dir el que diu el contracte..
però a efectes reals si un té un contracte de 6 mesos (ó els que siguin) ..per molt que digui interi...quan se li acaba el contracte el poden renovar ..ó no.
En canvi, un INTERI no té data de finalització de contracte, en teoria només pot "saltar" si la seva plaça surt a convocatória..
A això em refereixo quan aqui parleu només d''nterins (o fixes)...hi ha moltissima gent que porta anys en aquesta empresa que va treballant amb contractes d''eventualitat que tenen un principi i una finalització, o bé companys que fan substitucions o baixes (del personal fixe ó eventual)

En el facebook dicen que han recibido un correo de CCOO que dice que la incorporacion de Aux.Adm. sera pasado el verano (septiembre/octubre) y la eleccion de plaza sera por SAP y ellos te mandaran donde quieran. Que fuerte !!!

joeeeer. jo treballo a girona, una companya estava fent una substitució per baixa (ja porta any i mig) i no li van voler donar DPOs. Ara fa eventuals pq s''ha jubilat la noia q substituia i no li han volgut donar la interinitat. Jo estic d''eventual des del maig del 2009 i tpc cobro DPOs. Acabo de parlar amb la meva adjunta i m''ha dit q ara quan portin els papers de les DPOs del 2010 mirarà de demanar-nos-les.
De totes maneres partint d''aqta base, els que no són interins, q som eventuals, com ens valoraran? No ens poden valorar a través de les DPOs si no en tenim....
Vaia lio.

No te res a veure les valoracions amb les DPO. La gent que no cobra DPO tambe els valoren. I ha gent que ha assolit els objectius (i cobren les DPO) i en canvi els han valorat poc.(per ex. perque no li fas la pilota a la cap de UAAU)

Hola! a veure si algu em pot ajudar...
vull fer cursos per tenir merits en properes convocatories i m''agradaria saber a quines academias els puc fer, (ja se que son pagan).
si em podeu dir quins cursos us han puntuat y on els vau fer.
gracies.

QUE VOL DIR AIXO DE COMENÇAR A TREBALLAR DESPRÉS DE L''ESTIU, 2 ANYS DESPRÉS!!!! QUE SÓN LES DPO O EL QUE SIGUI PARLEU CLAR SIUSPLAU, US HEU ADONAT QUE DES DE QUE HAN SORTIT ELS MÈRITS, HA DESAPAREGUT GENT DEL FORO I HAN APAREGUT MOLTS INDESITJABLES, BONA NIT A TOTHOM

ui, aixo de donar les culpes a una mala valoracio pq no li fas la pilota al cap de la uaau... cadascu sap el q fa i sobretot el q no fa, q no ho vulgui acceptar davant dels altres o no ho vulgui veure ja es una altra cosa.
per altra banda si diuen q basen les valoracions en les dpo, no podran fer-ho a les persones q no les cobrin, ja se q son dpo generals i es feina q s''ha de fer cobris dpo o no, pero no ho trobo just q t''exigeixin uns objectius q no cobraras per poder-te valorar.
ps: dpo=direccio per objectius, fas un seguit d''objectius i cobres segons el % d''assoliment.

Ara mateix els que tinguin dpo assignades, i no sigui personal fix clar, li significaran un 25% de la nota de la Borsa. Les avaluacions, en aquest cas, unaltre 25%.
Si no teniu dret a dpo, llavors les avaluacions comptaran un 50 %...

J: Jo treballo de interina en un CAP, m''han valorat a tope pero parlo per companyes que han cobrat les DPO al maxim com jo i en canvi les han valorat malament. Una companya en concret tenia els mateixos punts a la borsa que una altra (intima amiga de la cap de UAAU) doncs a l''intima li ha posat la valoracio a tope i li esta donant cursets perque tingui mes punts que l''altra.

weno, es normal q es vegi d''aqta manera, pero a vegades les coses no son tan senzilles.
parlo per experiencia quan dic q jo em vaig sorprendre molt de valoracions negatives de companys meus pq amb mi sempre s''havien portat molt be i no havia tingut mai problemes, pero quan t''expliquen tot el q hi ha per darrere, q aqtes mateixes persones no t''expliquen a tu, dps entens la valoracio q li han posat.
i molta gent se n''ha salvat pq tenen plaça en propietat i no els hi fan valoracions, q sinó...
tot i q tpc nego q hi hagi casos com els q tu dius, de fet ja s''hauria d''haver suposat quan els sindicats majoritaris van firmar el pacte.

J: Si, es com tu dius pero ja es veu la gent que treballa malament i la gent que treballa be, la noia que et dic es una bona professional i no es mereix que la valorin malament.

No tot és treballar bé o no...hi ha gent que potser treballa molt bé però no només és un pesim company/a sinó una mala persona directament per dir-ho ràpid i ben dit ( i aquesta persona pot estar ben vist per la Direcció o a sobre li posen puntuacions altes..)
A vegades, bastantes, no és el que aparentment sembla..si no s''està a dins no es pot jutjar a ningú per les valoracions que fan els caps...(també hi ha caps de turc i decisions molt "politiques...). En fi, podria escriure un llibre al respecte...

Teniu tota la raó, Ricard i 16:44:00
Per lo que jo he vist, les valoracions baixes gaire bé sempre corresponen a la gent que més i millor treballa i menys distorsiona als altres companys. Els més valorats, mitja jornada ès per practicar "politiqueo" etc, etc, etc .

Hola a tots,
Algú sap si finalment es farà la ampliació del 10% de les places ofertades, com quedaran distibuïdes?
A mí m''han dit que sí que es farà l''ampliació, però m''agradaria que algú m''ho confirmès.
Gràcies

CANSADA D ESPERAR
.AIXÒ SEMBLA UNA TORTURA QUE MAI S ACABA.
ES PODRIEN EMPAPELAR ALGUN DELS DESPATX DEL ICS AMB LA DE VEGADES QUE HE PORTAT PAPERS PER A LA BORSA DE TREBALL.
TROBO AQUESTA OPOSICIÓ ABSURDA I PER MÉS QUE LA PENSO CADA VEGADA MÉS ABSURDA.

ALGU SAP COM FUNCIONA LA PROMOCIÓ INTERNA???
I QUAN DE TEMPS POTS ESPERAR-TE PER PRESENTAR-TE???
ÉS MÉS FAVORABLE PRESENTAR-TE PER PROMOCIÓ INTERNA QUE PER TORN LLIURE????
PACIÈNCIA A TOTS QUE FALTA ENS FA

Floreta, art 34 de l''EM:
Per participar en processos selectius de promocio interna sera requisit estar en possessio de la titulacio requerida i en servei actiu, amb nomenament com a estatutari fix com a minim durant 2 anys en la categoria de procedència.
El personal seleccionat pel sistema de promocio interna te preferencia per a l’eleccio de plaça respecte del personal seleccionat pel sistema d’acces lliure.

JR
Si mal no m''enredordo, també t''hi pots presentar a promoció interna sense el títol a la categoria a la qual optes, (per exemple, que tinguis un nivell inferior) sempre i quan portis treballat a l''administració un mínim de 5 anys.
Si m''equivoco digeu-m''ho.
Salut!!

cashura, tens raó, correcte!
Però em sembla que nomes es per l''acces de categories de GiS de formació professional.
A més si et presentes de promoció interna no et pots presentar al torn lliure.

hola !
Algú sap si s''ha de fer el tercer examen (ofimàtica), per promoció interna o nomès el primer.
He sentit alguna cosa però no ho sé segur.

ALGU SAP COM HO POTS FER PER TAL DE TREBALLAR A UNA ALTRE CATEGORIA A DINS DE L ICS QUE T INTERESA MÉS JA QUE ES SUPERIOR FUNCIONA PEL TEMA DE LA COMISSIÓ DE SERVEI , ES FÀCIL ENTRAR???
O ET POSEN MOLTS INCONVENIENTS????''
GRÀCIES ANTICIPADES

Efectivament Montse..ho has clavat.
S''han de fer les mateixes proves/exàmens encara que et presentis x promoció interna.

NO TROBEU UNA MICA DECEPCCIONANT QUE DESPRÉS DE TANT D ESFORÇ I DE TANT ESTUDIAR EL SOU SIGUI TANT IRRISORI.ESTIC ENFADADA AMB MI MATEIXA O BÉ AMB EL MÓN.....

Si estas tan decepcionada no te presentes, porque nadie te obliga... vete a trabajar a una empresa privada de auxiliar administrativo ya veras lo que te pagan...

...i quant cobra un Administratiu, Gestió i Técnico Superior.
gràcies.

Bon dia, el representants de CC.OO e l''ICS han tret una nota on es diu que l''incorporació dels auxiliar administratius esta prevista per desprès de l''estiu.
així que haurem de tenir una mica mes de paciencia a tots .
un saludo

GIRONA: sobre la promoció interna temporal, que és el que suposo que preguntes, està regulat per l''article 34 de l''Estatut Marc:
Article 35. Promoció interna temporal.
1. Per necessitats del servei i en els casos i sota
els requisits que s’estableixin a l’efecte a cada servei
de salut, es pot oferir al personal estatutari fix l’acompliment
temporal, i amb caràcter voluntari, de funcions
corresponents a nomenaments d’una categoria del
mateix nivell de titulació o de nivell superior, sempre
que tingui la titulació corresponent. Aquests procediments
han de ser objecte de negociació a les meses
corresponents.
2. Durant el temps en què realitzi funcions en promoció
interna temporal, l’interessat s’ha de mantenir en
servei actiu a la seva categoria d’origen, i percebre les
retribucions corresponents a les funcions efectivament
exercides, a excepció dels triennis, que són els corresponents
al seu nomenament original.
3. L’exercici de funcions en promoció interna temporal
no suposa la consolidació de cap dret de caràcter
retributiu o en relació amb l’obtenció de nou nomenament,
sense perjudici de la seva possible consideració
com a mèrit en els sistemes de promoció interna que
preveu l’article anterior.
Com veus depend molt del que disposi el servei de salut

He llegit un escrit de CATAC (el trobareu al feisbuc OPOSICIONES ICS 2008) en el que l''ICS els ha informat de que la elecció es farà per SAP i Hospitals (no per CAP) i que independenment de la puntuació final que es tregui, triaran primer els interins la seva plaça i els que no hem treballat mai a l''ICS ens quedaran les engrunes, o sigui, les places que ningú vol o les que siguin més lluny. Per exemple si ets de Maials (Lleida) et poden enviar a Ponts a 116 Km i amb 1h38min de viatge.
Si al final ho fan així es crearan dos grups: els interins que han aprovat que saven que es queden on treballen i els que no som interins.
No quedará més remei que asociar-nos i portar als tribunals a l''ICS per incompliment de les bases de l''oposició i sobre tot per no respectar l''ordre de prelació a l''hora d''escollir plaça que hi figura en aquestes bases. Jo com a mínim ho faré, arribat el cas, ja que el meu home es abogat i no em costarà diners.
Sembla ser que CCOO i UGT ens han venut.
Quin fastic que em fa la política (sinonim de mamoneo).

Ja fa dies que es deia això, he estat jo qui ha penjat el link al facebook, aquí no ho he fet perque no deixa posar enllaços, però em sembla molt important que no ens prenguin el pél, i avui per fi he vist la confirmació per escrit i no només rumors, per això ho publico avui.
Per tant ja cal que ens posem les piles, i veiem de quina manera s''atura això que contravé absolutament les nostres bases publicades, a més que se salten els principis d''igualtat i publicitat en el proces tal com regulen l''EBEB i l''Estatut Marc.
Si algú té idea de com impugnar la diligencia que es publiqui si és el cas de que s''entesten de fer-ho així que ho publiqui si us plau, i que cadaescú decideixi fer el que consideri mes adient.

Hola, sóc interina des de fa més de 5 anys; he passat les opos però no vull quedar-me al Centre on estic treballant. Això és molt fort!! Tant d''esforç, tanst cèntims, tant pagar a CCOO...
Si es pot fer un recurs o el que calgui... i tant que ho faré

segons m''han dit gent q s''ha presentat a altres oposicions, sempre s''ha fet aixi: tu tries el lloc, l''edifici diguessim, i dps ells et diuen on vas a treballar (la plac,a final, diguessim).
en el meu centre per exemple hi ha diversos serveis (rx, uaau, rhb, ...) i suposo q cadascun es responsable del seu administratiu, llavors si nomes hi ha una plaça en aquell servei, saps q directament tries "plac,a". si hi ha mes d''una plaça com passa als ambulatoris, potser et triaran si vas de matins o de tardes, pero poca cosa mes.
preguntare a l''administrativa q va agafar plac,a com ho va fer, jo he parlat amb tecnics sanitaris.
i weno, si l''ics es una casa de putes... si, i a mes a mes, sense amo XD pero al cap i a la fi, vagis on vagis es una casa de putes.
i la gent q esta decepcionada pel sou... k us pensaveu? gracies q pugueu tenir 1100 euros nets cada mes durant tota la vida, hi ha molta gent q ja firmaria. si realment esteu decepcionats per aixo, ja podeu plegar pq si no heu treballat a dins, us acabareu deprimint. val mes donar gracies per lo q es te i fer la teva feina lo millor q sapigues per poder q t''has guanyat el sou i la plac,a. i sino, aneu a la privada a veure k cobra un auxiliar administratiu... 900 nets en el millor dels casos i horari partit. per l''amor de deu, q us passeu tot el dia queixant-vos.

Hola a todos y todas,
He estado leyendo el dogc de la oposicion de auxiliar administrativo y dice bien claro elección de plaza.
En cambio en el dogc de la oposicion de administrativo dice eleccion de gerencia territorial, por lo
tanto nosotros somos los ultimos que elegimos por plaza. De ahora en adelante en todas las
oposiciones que haya se tendrá que elegir por gerencia.
Así que no os tortureis que no vale la pena.
Saludos

Maria, no nos torturamos en balde, precisamente nos quejamos de que nos quieren hacer colar la nueva normativa que aplican en las opos de administrativo y celadores en la de auxiliar administrativo. Catac y otros sindicatos ya lo han comentado claramente que se reunieron con el ICS (el 26 de marzo) y que su postura (la del ICS) era que en lo referente a la convocatoria auxiliar 2008:
1- Elijamos por SAP no por CAP
2- Que los interinos que tengan su plaza afectada puedan elegir quedarse en ella sin importar la puntuacion que tengan
3- luego los demás eligiriamos por SAP
4- ellos nos dicen en que CAP "nos toca"
Vamos, a mí como mínimo me preocupa ese saltarse tan a la torera las bases.

Per J,
No s''ha fet com tu dius, fins ara han sortit sempre- que jo sàpiga- la relació de les places i els centres
de treball, unaltre cosa es que en un lloc hi hagi varies places i no especifiqui el servei concret (això passarà a Hospitals o centres Cap II potser, no als Cap''s (destinació de la majoria de les places).
J, tens raó amb lo del sou i condicions en general, però es que , a més, si comparem la mateixa categoria profesional també dins la sanitat però en altres CCAA...és per indignar-se: sencillament no hi ha dret, a Catalunya i als catalans ens prenen el pel com volen, gràcies- en bona part- a la merda de politics que tenim.
Un aux. admin. de València, p.exemple se''n va als 1.400 quasi nets...Perquè aqui és on paguem més en tots els conceptes ..i a sobre amb sous més baixos..??? és que és per indignar-se !!
I aquest sistema d''elecció que es preveu-per desgràcia- no està a les nostres bases i jo crec que oportunament denunciat tindria possibilitats de guanyar..
Per Kikina i tothom,
Aquest sistema no és just, no, però per quasi tothom. NO generalitzis dient(o insinuant) que beneficia als "interins", perquè també n''hi haurà molts que ara estan en un centre treball del qual volen marxar pel que sigui i anar a unaltre més a prop de casa seva, per exemple.
O pels motius que vulguin, que cullons, amb perdó, per això han (hem) aprovat i potser a més amb bona nota per poder triar..no? no ens ho hem guanyat o que ??
S''ha de triar per ordre de nota (i hauriem de saber JA la relació de places) i punto que és el que posa les bases i sempre s''ha fet aixi !!
I ara us diré el que he pogut saber d''una bona font sobre com volen fer el sistema d''elecció...:
ens donarien una llista amb les places de la SAP que haguem escollit previament (i que reordenades les notes dels que volen aquella sap resulti que podem escollir plaça en aquella sap segons num.de places d''aquella sap i la nostra nota, suposo que s''enten). Si en la primera opcio de sap no tenim prou nota..doncs ens assiganrien la segona opció de sap que haguessim posat...
Llavors, puntuariem nosaltres cada centre d''aquella sap, suposo que del 1 al 10, les nostres preferències. En una segona fase, els caps dels centres o de la sap (ves a saber això com s''ho faran...) puntuaran els candidats de la llista de la seva sap..segons les seves preferències...i en teoria, aleshores, la destinació final serà en aquella on haguem tret més puntuació...
Això, sembla ser, que és el que pretenen...
estaria bé contrastar-ho

Beatrix, puede ser que l''ics quiera que elijamos por SAP pero una cosa es lo que quieren y otra lo que pueden hacer. En una oposición hay unas normas y todos las han de cumplir, tanto los que opositan como los que la convocan, por lo tanto por mucho que quieran que elijamos por gerencia no lo podran hacer y si no que me expliquen para que sirve el departamento jurídico del ICS.

Maria,
Jo tampoc hi estic gens d''acord..suposo que ja m''has llegit.., però el dep.jurídic del ICS estic segur que ,entre d''altres, serveix justament per que puguin anar al limit de la llei (optant sempre per decisions que afavoreixin a l''empresa evidentment, en perjudici normalment dels treballadors..) sense que, segons la seva opinió, no sel''s hi puguin guanyar judicis...

Ya, de eso se trata Maria, de que estan intentando que se haga a su manera, aunque no sea legal. De verdad, no soy persona que me guste meterme en verengenales, ni armar jaleo por que sí, pero tampoco me gusta que nos tomen el pelo. Asi que cuando lo que primero me parecieron simples rumores (que dicho sea de paso siempre hay en todas las convocatorias) ha pasado a documentos que publican los sindicatos con las intenciones del ICS me lo tomo muy en serio.
Que no pueden? Pues de momento, ya no han seguido rigurosamente las bases publicadas con el tema de los méritos.
¿que podemos impugnar? sin duda, pero un recurso (administrativo) contra una diligencia no pararia el proceso para esperar una resolucion sobre el tema, y quizás si se resuelve a nuestro favor ya se han adjudicado las plazas... y entonces a ver quien es el guapo que dice que tienes que volver a elegir plaza. Por eso cuando he sacado el tema hoy a debate es para preguntar, quien sepa bien del tema de seguir el ICS con sus intenciones, ¿que podemos hacer?

Ricard,
Potser tens rao, peró tinc els meus dubtes que ho puguin fer.

Ricard cuando haces referencia a Cap II a qué te refieres?? yo no he trabajado en el ics.

abans estava estudiant i he arribat a aqta conclusió q he apuntat al feisbuc (copio-enganxo):
--Pero a veure una cosa... Ara pq estic repassant els apunts per administratiu XD
l''organitzacio de l''ics va aixi: gerencia territorial - DCH (direccio centre hospitalari) i DAP (direccio d''atencio primaria) i SAP (servei d''atencio primaria). En el meu context (Girona), la gerencia territorial es tot l''ambit de la provincia. Tenim una DCH (trueta) i dues DAP (em sembla, n n''estic sgur xo l''exemple serveix igual): girona nord (figueres i voltants) i girona sud (gironès i pla de l''estany). Dins de cada DAP hi ha diversos SAP i transcric textualment: "centres, serveis i establiments d''Atenció Primària gestionats per l''ICS que es configuren en unitats productives". Cada centre te la seva unitat productiva (UP), això ho sabreu tots els q heu treballat a l''ICS. amb això, segons s''enten dels apunts, es el q deia jo: tries el centre de treball o servei (rx, rhb, pad, ...), és a dir, SAP.
Què creieu???????--
no se, què en penseu? el q si q no és lògic és lo dels interins q triin primer...

J,
S''hauria de triar per centre de treball..p.exemple plaça al CAP XX de Figueres...no per sap (la que correspongui en aquest cas..)
Ningú a dit que els interins triin primer, trian primer els de promoció interna (o hauria de ser així, si fan aquest sistema..ves a saber qui tria primer..)
Si et refereixes justament a aquest sistema de elecció que s''està rumorejant...tampoc és cert que els interins triin primer (llegeix el meu post de més amunt..)
I que consti que sóc un d''aquests "interins" com dieu alguns (sense ser-ho realment a efectes de contractació, doncs encara estic amb contractes de mes/os després d''anys a la casa..), i no estic gens d''acord amb el que pretenen fer, com he dit més amunt

No es tracta de fer un recurs administratiu, per que l''ICS el te guanyat d''entrada, es tracta d''anar a la justícia ordinaria, ja que, el recurs no atura l''oposició i si es fan les nomenacions abans de que es resolgui el recurs, no hi ha res a fer. Dins la justicia ordinaria es podria demanar que cautelarment s''aturin tot el procés d''oposició per posible corrupció del procés d''assignació de places per afavorir cert col·lectiu dins l''oposició en detriment d''un altre , al modificar a posteriori les bases de l''oposicio que tots hem acceptat i i que hem pagat i per les quals tots ens regim, ja que es vulnerarien el teus drets i quedant en situació d''indefensió sense possibilitat de resarciment o reparació en cas de guanyar. Jo prefereixo entrar més tard que entrar malament. Ho tinc molt clar. De moment m''estan buscant tots els fonaments de dret per fer l''oportuna denúncia, si arriba el moment. Sol cal trobar un jutge que no professi massa agrat als partits politics del govern i presentar en el seu tribunal la denúncia (que en sé d''un que si s''olora possible peloteo dels alts carrecs de l''ICS, si pot involucrar al dirigents politics del tripartit de l''ICS en un escandol, no s''ho pensarà)

weno, a vegades es tracta del q nosaltres pensem q s''hauria de tractar, pero almenys jo, no se gaire bé com van els processos de selecció de plaça i pel q m''han explicat, va així per tothom.
què us penseu? tu no tens una plaça a l''ambulatori X, en el torn de matins, en la planta tercera i només a recepció. no senyor. tu tens una plaça a l''ambulatori X, i gràcies! o us penseu q una persona q acaba d''entrar del carrer, com aquell qui diu, té més dret sobre una persona q porta anys treballant de tardes i vol passar de matins?
això va així senyors, tu tens la plaça a l''ambulatori X o servei Y (que cada un és un SAP que tu has triat previament) i el torn on vagis, la planta que vagis o el lloc on estiguis, el trien els teus caps. quan vas a l''acte d''elecció de plaça no et diuen quin torn faràs ni quina feina faràs, tu tries el teu SAP (=ambulatori, servei, etc.) i això t''ho diuen quan arribes a la teva plaça seleccionada.
l''únic problema és que esteu pensant en termes de la generalitat potser, q només fan matins i generalment a cada lloc on s''incorpora gent, sol ser una sola plaça vacant, per això sembla q agafis AQUELLA plaça. però a l''ambulatori hi ha dos torns (gràcies q no n''hi hagi 3!!) i que en facis un o altre depèn de les necessitats dels companys amb més antiguitat o de les necessitats dels "jefes". a més, en aqtes opos hi haurà diverses places per triar a cada ambulatori gran, ha caigut molta gent de dins, per tant molts ens trobarem amb això.
però les coses així! són com són i no veig pq us preocupeu tant. l''ICS està fent el que s''ha fet sempre i sincerament, per molt q en pogués sortir perjudicat, crec que no fa res mal fet. i crec q s''entén perfectament si us ho plantegeu com ho he explicat.

perdoneu que insisteixi, estic traient conclusions i cabilant...
ara he caigut que, amb el que parlava abans de la UP i fixant-me en l''organització al meu territori, penso en el cas de la zona de Sils-Maçanet-Vidreres i que estan juntes dins d''una mateixa UP. és a dir, seria un mateix SAP però amb diversos centres. l''excepció que confirma la regla.
en aqts casos, pot passar el que es parlava dels interins que es quedin dins de l''ambualtori on estaven. però això ja depèn de si el centre està content amb l''interí i se''l volen quedar (ho diran a l''hora de repartir la gent que s''hagi apuntat en aquell SAP) o potser a l''interí li interessa marxar i tot i que agafa el mateix SAP vol el poble del costat i es pot comentar.
pot ser en aquests casos quan torna a sortir l''omnipresent amiguisme i interessos, tot i no voler posar més llenya al foc... però penseu quantes comissions de serveis s''han confirmat o denegat així...
en fi, ahi os lo dejo, perdoneu el rollo i sobretot la implacable opinió d''abans XD
bona nit.

J,
Si l''ICS aplica aquest sistema d''elecció..ja m''agradaria veure la teva cara quan et canviin varies vegades de centre (de ciutat o poble), de torn..
El que volem és sencillament el que diu les bases i el just: escollir per ordre de puntuació una destinació en forma de "edifici" com dius tú (torno a repetir, cap xxx de figueres,p.exemple, NO per
"comarca" (amb aquest terme potser s''enten més..) i que després et puguin moure com vulguin...
Ja sabem que dins el mateix "edifici" et poden canviar de servei, de feina...però el que volen fer va més enllà..

J, no és el mateix escollir plaça que SAP. És ben diferent. Espero que no t''hi hagis de trovar per saber-ho. Tots sabem que és triar "edifici" i el que comporta. Amb tema d''horaris i consultoris que en puguin dependre. Però és molt diferent, triar un "territoti" molt més ampli i amb molts kilometres de distància entre els possibles CAPS.

Per a Kikina: el que comentes sembla molt interessant.
Creus que també es pot basar en que fan retroactiva l''aplicació d''una norma (estatuts de l?ICS) que va entrar en vigor després de publicades les nostres bases i que fa que s''aparti de la practica que s''havia fet fins ara?

Como ciudadana que se ha apuntado a una convocatoria, pagado por ella, y habiéndola superado con éxito, si no se cumplen las bases siempre me quedará el Sindic de Greuges. Siempre en el caso de que se vea escrito todo ésto de lo que estamos hablando. Estoy afiliada a CCOO y no he recibido ningún comunicado que lo ratifique y los del CATAC no siempre aciertan. También UGT realizó un escrito al ICS con fecha 16.3.2010 en el que se posiciona en contra de este reparto de plazas. Hasta la fecha el ICS no ha dado una respuesta clara a nuestras dudas.

jo nomes he dit el q pensava i entenia per SAP, segons els apunts de les oposicions.
per altra banda tota aqta informacio l''ha escampat un sindicat, com la q en el seu moment deia que la nota de tall seria 37. jo no m''ho acabaria de creure fins q l''ICS no es pronuncii oficialment.

Sense ànim de polemitzar, però la convocatòria diu que l''elecció de plaça serà per ordre de puntuació, però on diu que no es poden agrupar les places per SAP? Us recordo que el costum mai es font del dret administratiu.

Para J que hablas de nota de corte, k crees k pasará con ésta???????Crees k subirá mucho más????????

Quan una norma del tipus que sigui et dona uns drets, no es poden revocar de forma retroactiva, ja que son drets adquirits.. Hem pagat i aprovat una oposició basada en unes normes que ens dona uns drets i ens marca unes obligacions.Hem acceptat jugar amb les regles del joc que ens van imposar. No es poden canviar les regles si no és per donar-nos més drets dels que tenim, i, no ens podem exigir més obligacions que les que es van marcar en les bases. Si no, per a que cony serveixen les bases?
Imagineu el següent exemple en una altre ambit: l''energia solar fotovoltaica. S''han fet moltes instal·lacions d''energia fotovoltaica basades en que hi havia una llei que subvencionava els kilowats produits i sense la qual aquestes instal·lacions no serien rentables. Doncs bé, si ara es volgués revocar aquesta llei i deixar de donar aquesta subvenció, milers d''empreses de l''Estat quebrarien ja que deixarien de rebre prop de 4000 millons d''Euros (si mal no recordo). Aquestes empreses demandarien a l''Estat per que els indemnitzés ja que els han tret un dret adquirit (La llei marca que el final de la subvenció és dintre de 25 anys, per tant existeix el dret de cobrar-la i si no es fa s''ha d''indemnitzar).
Sol es podria treure un dret adquirit si la llei que ho fa sigués de rang superior i d''interés nacional, i encara així ja veuriem si no aniria en contra de la constitució i s''hagués de revocar.

La convocatòria, DOGC 31-12-2008, és NORMATIVA JURÍDICA, és una RESOLUCIÓ o acto administrativo de un organo superior administrativo: CONSELL D''ADMINISTRACIÓ del ICS, GERENT O GOVERN y en ella no hace constar que el criterio de eleccion de la plaza sea por : 1º el criterio de continuidad, y 2º por nota de la convocatoria (grupo de trabajo de la mesa sectorial del 24 de marzo de 2010) segun sindicatos.En derecho hay un principio que dice que donde la normativa o la ley no dice o distingue no hay que distinguir.
Una resolucion del tribunal qualificador de eleccion por SAP supongo que: es de menor rango (porque es un organo inferior al organo que ha dictado la convocatoria ).Es una resolucion posterior a la convocatoria y por lo tanto serà de aplicacion sobre una resolucion dictada por un organo superior, acto nulo de pleno derecho.
CONTRAVIENE O VULNERA EL ORDENAMIENTO JURÍDICO:TITULO PRELIMINAR DE LA C.E. art. 9.3

Pensad que si no fuera legal escoger plaza por SAP los sindicatos ya no negociarian, el ICS sabe muy bien si lo puede hacer, en ningun sitio pone si la plaza la elegiras por SAP o por CAP, solo dice que se elegira plaza.

Os habeis enterado que ya no hacen contratos eventuales? A partir de ahora solo de suplencias, solo los dias que falte alguna persona: por cursos, baja o vacaciones, en el cap donde trabajo se le ha acabado el contrato a una compañera que hacia mucho tiempo que le hacian eventuales y le han dado esta informacion. O sea que como no le interesa trabajar dias sueltos porque necesita el dinero para hipoteca y tiene 2 hijos ha preferido coger el paro. Las suplencias las pagan a un mes vista. Con estos contratos no tienes ni para pipas.

així de ve anem en aqt pais, tothom agafa el paro pq no vol treballar en contractes de 3 dies... en fi.
sí q fan eventuals pq la majoria som eventuals, però si q és cert que només són contractes de substitució directa. per excés o acumulació de tasques necessiten el permís del cap de RRHH i ha de ser una situació molt especial. el tema de pagar a mes vençut ja no ho fan, almenys jo ja cobro correcte des de fa temps. crec q depèn del tipus de contracte q et facin (interí o laboral) i del dia q te''l facin (si arriba a nòmines dps del 10 de cada mes, crec, no entra pel mateix mes, a menys q el teu cap insisteixi a nòmines).
jo n crec q la nota de tall es modifiqui gaire, calculo q la gent es mourà 5-10 llocs endavant o endarrere i a part d''això suposo q no hi haurà gaire gent q quedi fora per aqt moviment. vull dir q la gent es mourà dins dels "admesos" però essent tanta gent, no pot modificar-se gaire la nota de tall. si fos una convocatòria de 5 persones es nota més, si et compten un curs de 100h ja es mou 2 punts la nota, però amb tanta gent no crec, la veritat.
per altra banda, en les lleis existeixen els reglaments, q les complementen o desenvolupen. en aqt cas q son les bases no se com va, suposo q estan en alguna llei, per tant..... de totes maneres vaig llegir més amunt q el costum no és font directa del dret, no ens podem basar en el q s''ha fet sempre per poder dir q el faran ara no és correcte.

Perdonad que insista, hemos pagado y tenemos nuestros derechos y unas normas que nos amparan. Lo que está claro es que si nadie protesta lo intentarán colar. Lo que hay detrás de ésto es que después de haber cogido plaza por SAP, eso les da derecho a poder cambiarte de puesto de trabajo dentro de la SAP (Hay SAPS con más de 15 CAP''s y con unas distancias entre ellos de muchos kilometros, algunos CAP''s sólo accesibles en vehículo propio). Tiene una parte lógica, por ejemplo hay ambulatorios por Pedralbes con 4 pediatras y sin población infantil y en los barrios de la periferia faltan pediatras. Con las opos de antes se ven atados de pies y manos y por eso quieren plazas con cierta movilidad...pero que se lo hubieran pensado antes de haber hecho las bases ... en esta convocatoria no cuela!!!

Hablais de normas y de sindicatos. Los sindicatos no defenderán nada, obedecerán y punto tanto; en la privada como en la pública. A mi me hecharon de la privada, después de 26 años trabajando, pagandome 20 días por año (todavía no los he cobrado ya que eran pagos parciales) El sindicato se lleva el 8% de mi indemnización y la de 40 compañeros más. Miremos las leyes y abogados/asesores privados ,si no harán lo que quieran

Pel que estic llegint, el que va sér fàcil va ser passar les proves. Tot això és molt més complicat i més "politic"

Pel que estic llegint, el que va sér fàcil va ser passar les proves. Tot això és molt més complicat i més "politic"

El que dieun mes a dalt es veritat, a partir d''ara ja no es faran eventuals i hi ha gent que no es pot permetre el luxe de treballar nomes dies sueltos perque no cobren la setmana sencera i amb 1000 euros una persona sola no pot fer front a les despeses si te fills i hipoteca, no te un altre remei que agafar l''atur i dedicar el temps a estudiar i provar una altra cosa.

també és cert que algun tipus de contracte són a més vençut.
Jo tinc la sort "entre cometes" d''haver engantxat un contracte de suplència per una baixa molt llarga. Ara he complert un any i segueixo.... doncs bé, cobro a mes vençut. Aquest més cobraré el mes de febrer,

Si nef, per això els contractes que faran a partir d''ara: baixes, lleures, vacances, formacio, seran a mes vençut. Ens ho va dir ahir la directora del nostre centre i tambe que ja no es faran eventuals.

jo porto des del maig fent contracets de 2 mesos i des del setembre de mes a mes, sempre he cobrat quan tocava, iwal q la meva companya q fa una jubilació. un cop ens van dir q no cobrariem pq els contractes els vam signar tardíssim (el 15 o por ahi, feia potser 2 setmanes q treballavem sense contracte) i amb un correu del cap de servei a la cap de nòmines va quedar arreglat.

Per experiència, són a mes vençut quan cobreixes una baixa sense data de fi estipulada en el contracte. Es curen amb salut (per això són l''ICS ;-)) de no pagar més del compte. Quan és una baixa temporal sense data de fi = mes vençut, quan és baixa maternal (com que se sap la data final), et paguen al dia.

ALGU SAP SI HI HA ALGUN PROBLEMA AMB EL FORO DE LES OPOS AL FACEBOOK...?? NO EL TROBO !!
VAN CANVIAR EL NOM A : OPOSICIONES ICS, HO POSO TAL CUAL I RES...
NO VOLDRIA PENSAR MALAMENT...

Jo tampoc accedeixo al Facebook del grup... és estrany totes les demés pàgines funcionen. No ho entenc.

¡Ups!
Ha surgido un problema. Estamos trabajando para solucionarlo tan pronto como podamos.

Gracies per avisar, ja començava a tenir paranòies.

Continuu sense poder accedir al facebook (oposiciones ics)

Hola,
He trucat a l''ICS, i al missatge que n''hi ha, diu que les llistes definitives surten, està previst que surtin a finals d''abril

Gracias J por contestarme a lo de la nota de corte, es k yo estoy por el 750 y estoy muy asustada!!como había tanta gente k reclamó pensaba que igual subiría 3 o 4 puntos más......
Y si la lista definitiva supuestamente sale en abril como los sindicatos dicen que no nos incorporaremos hasta despues del verano?????

"No se como pero nos han eliminado/saboteado el grupo.OPOSICIONES ICS (facebook)

Per a kikina:
Tu realment creus el que et diu un sindicat com el CATAC que quan es reuneix amb la direcció de l''ICS es baixa els pantalons i diu a tot que si???
Un sindicat que es posa medalles en mèrits que no són seus??
I ara que estan pensant?? La manera com fotre''ns, que és el que han fet tota la vida.
Per una altra banda, tots els que treballem a l''ICS som interins, ho fica ben clar als nostres contractes.
I per a tots els que els sembla que el sou és irrisori, que treballar en un torn que no sigui de matí és perjudicial per la seva salut i que anar-se''n un temps a l''altra punta de Catalunya és el pitjor que els pot passar, ... ja saben el que han de fer... ni us presenteu a l''acte d''elecció i deixeu que molta gent amb ganes de treballar i que s''ha quedat fóra tingui aquesta oportunitat.

La gente que quiera volver al grupo OPOSICIONES ICS. Aquí estamos de nuevo: facebook.com/group.php?gid=107067012659378ref=mf

gi
jo no us trobo

busca a grups: oposiciones ics 2010

busca a grups: oposiciones ics 2010

Invitad al grupo a los compañeros. A ver si vamos recuperando gente.

gi
no funciona

Kikina, la Gerència de Lleida està dividida en dos SAP, una és SAP Lleida ciutat-Segrià-Garrigues i l''altra és la SAP PUNSU Pla Urgell-Noguera-Segarra-Urgell. Maials, és de la SAP Lleida ciutat i Pons és de la SAP PUNSU, és a dir, que si tries la SAP PUNSU, et pot tocar Pons però no Maials que és de l''altra SAP.

A les Bases de la convocatòria al punt 8 posa que és farà elecció de plaça i per riguròs ordre de classificació final.

A les Bases de la convocatòria al punt 8 posa que és farà elecció de plaça i per riguròs ordre de classificació final.

A les Bases, al punt 8 posa que es farà elecció de plaça i per riguròs ordre de classificació final.
Jo fa 5 anys que tinc contracte eventual (plaça estructural) i no em vull quedar on estic....!

MIMACA:
Y donde estás, es para ir yo.

Esperemos a ver qué se publica oficialmente, y entonces decidimos conjuntamente (los que queramos) que acciones legales podemos emprender para que no nos tomen el pelo, ni por Sap y que se respete las notas para el riguroso orden de elección de plaza.

Bon dia,
No puc entrar al grup de facebook, algú em pot ajudar?
gràcies

alguien sabe cuando salen las listas?

Decepcionada, el grup de Facebook va desaparèixer durant les vacances... no sabem què ha passat, però es veu que el Face ha funcionat molt malament aquests dies. Han obert un de nou:
tecleja OPOSICIONES ICS 2010.
nur, les llistes segons l''ICS sortirien a finals d''abril, però aquesta dada s''ha d''agafar amb pinces, doncs han de comprovar tots els mèrits ( a més aquesta data no coicidiria amb la informació dels sindicats de que les incorporacions serien després de l''estiu)...

Algú sap si la nota de tall s''ha modificat després de les reclamacions i quina és? He llegit que comproven els mèrits, els comproven realment un per un o ho fan aleatòriament? Estic ja dels nervis....que donin els resultats finals.......

El grupo Oposiciones ICS ha sido saboteado.
Curiosamente cuando empiezas a teclear oposiciones, sale una Academia que supongo pagara para aparecer primero y "ayudarnos" .
El grupo es para COMPARTIR archivos- links- examenes- inquietudes e INFORMACION sin ningun interes mas que el de COMPARTIR, somos opositores como TU.
Los unicos mesajes que no se aceptan son los de publicidad de academias.
Buscar en facebook "Oposiciones ics 2010"
¿Tu que prefieres compartir o almacenar información?

El grupo Oposiciones ICS ha sido saboteado.
Curiosamente cuando empiezas a teclear oposiciones, sale una Academia que supongo pagara para aparecer primero y "ayudarnos" .
El grupo es para COMPARTIR archivos- links- examenes- inquietudes e INFORMACION sin ningun interes mas que el de COMPARTIR, somos opositores como TU.
Los unicos mesajes que no se aceptan son los de publicidad de academias.
Buscar en facebook "Oposiciones ics 2010"
¿Tu que prefieres compartir o almacenar información?

Yo no creo que haya sido un sabotaje o una conspiración......

Quizá había demasiados administradores???

Quizá había demasiados administradores???

no seamos tan victimistas. Todos cometemos malos actos.......

Alguien sabe si la gente que trabaja en el ICS y no pueda coger plaza si los indemnizan ????

Bueno, ahora que lo pienso no los indemnizan porque no es despido improcedente, solo les arreglan el paro.

Sabeu que hi han gerències que no tenen cap plaça???i vosaltres us queixeu...

Quines gerencies son les que no tenen cap plaça??? I qui es queixa???? es que no se de que va !!!

Home, es queixen de com triar la plaça i de si no esatrà més lluny de casa i entenc que els que sí que hem aprovat i ens estàn dient que no hi ha cap plaça per agafar a tota la nostra sap, alt pirineu i aran, que en km. és la més extensa i en la que només hi han 6 caps desde la seu a oliana passant per pont suert, sort , pobla i tremp, sí que ho tenim ben fotut!

Tienes razon , pero por muy extenso que sea el territorio lo que importa es la poblacion. Cuantos mas habitantes, mas plazas, por esto del 70 al 80 % seran de la provincia de Barcelona.

DONCS NO AGAFEU PLAÇA I JA L''AGAFAREM UNS ALTRES

ya, pero si hubiesemos sabido esto antes del proceso podriamos haber elegido si presentarnos o no, el problema es que te presentas con toda la ilusión y sin haber nada oficialmente contrastado ya te van anunciando que no hay ninguna plaza para escoger,y és muy decepcionante, era tan fácil como decir las plazas afectadas conjuntamente con la convocatória

HO sento Pep, no la pota agafar tú, doncs té dit que no HI HA CAP

com sabeu si hi ha places a les vostres SAP''s?? a la meva no hi ha manera de saber-ho.
Això de la informació infliltrada és una merda. Tot és especulació, rumors.... i de cert no sabem res.

Efectivament Nef, és una merda perqué només ens crean mala sang i mals rotllos, jo no ho sé del cert, peró com hi ha gent que tenen moltes ganes de parlar dels demés i com ells no han tingut nassos a presentar-s´hi, doncs fan d´informadors i per aixó ho mig sé,i tú pots saber-ho preguntant a la teva SAP doncs allà sí que ho saben, el que falta és que t´ho diguin...

He parlat directament amb la responsable de la GIS de la meva SAP. No he tret res de res. Ja sé que ho deu saber. però si no vol obrir boca, no puc fer-hi gaire cosa. Fotrem una mica més de temps.
Ara que de totes maneres, si la gent va dient quines places surten a cada SAP, ens podem fer una idea de com aniran repartides.... Això és un patiment constant.

sempre et queda anar directament a parlar amb el gerent de sap i que ell et concreti, hi ha molta gent que sí que sap les places que surten a la seva zona, a quina sap pertanys?

Hola a tothom!
Jo sóc de la província de Lleida, i no tinc idea quantes plaçes surten, però hi ha rumors que unes 40 com a molt!
Si algú té una altra novetat, si us plau que la comparteixi, així ens fem una idea....
Merci

Veig una mica incrèdul aquest debat de la distribució geogràficade les places. Hem d''esperar primer a què el tribunal resolgui qui en té i qui no, quina serà definitivament la nota de tall després de comprovar els mèrits... Hi ha molta gent que està fregant l''obtenció de la plaça o que ja està descartada i hi té/tenia molta il·lusió; l''objectiu prioritari és aprovar amb plaça.

No os desanimeis, yo no tengo a nadie a quien preguntar y sigo con la esperanza de que puede que llegue a la nota de corte. Así que toca esperar y esperar, y no os agobieis ya que hay mucha gente como yo que no está dentro del ICS y no podemos preguntar a nadie. Pero todo se sabrá.
saludos.

Bona tarda
Jo soc de Tarragona i els "comentaris" parlen de 25 places a la nostra SAP

Ma. Carmen que nota tienes?? es k yo también estoy agobiadilla...

jo sóc de metropolitana nord. Aquí no he sentit res de quantes surten. I he mirat de parlar amb diferents persones.

doncs si unes saps ho estàn dient no entenc perqué d´altres no diuen res, total "alea iacta est", ara ja no hi ha volta res més a fer, ja està tot fet.Tot aixó només està creant mala sang i molt neguit i que no hi haguin places provocarà que es tinguin de tornar a demanar comissions de servei i que si el que pretén l´ICS es que tothom ocupi el lloc de la plaça que té en propietat no s´aconseguirà mai, doncs els que no tenim plaça a les nostres SAPS triarem places que estiguin el més a la vora possible, i la gent que vol agafar aquestes també haurà de fer el mateix, i serà una pilota que no s´acaba mai, sería tan fàcil com treure totes les que no estiguin consolidades i anar situant a cadascú al " seu lloc". No sé Nef, perqué no parles amb UGT o Comissions de la teva zona a veure si et poden dir alguna cosa?, fa temps jo vaig trucar a l´ICS i em van dir que les saps ho saben i que depén d´ells si ho volen o no ho volen dir, el cap de RRHH ho ha de saber segur.Sort

quan sapiga alguna cosa ja us informaré.

a girona (saps sud, nord i maritim) hi ha 80 places, 30 interins aprovats. en resum: 50 places lliures.

suposo que també teniu en compte els de promoció interna, no?

Hola a tots
jo també sóc de metro nord a veure si tenim sort.

Ma. Carmen, tu has sentit alguna cosa de la quantitat de places a la nostra SAP?

hola a tots
que va nef, jo no estic ara treballant al ics així que no sé res. Ho sento per tu i per mí.

Nef, encara no en saps res? i qué et diuen que unes saps ho sàpiguen i d´altres no?

Hola!
Jo també hi treballo al ics, i també he aprovat les opos., l''altre dia vaig veure el director de la SAP metro nor però no vaig gosar a preguntar-li res .

Hola! algu te idea de quan sortiran les llistes definitives?

Hola a tots, avui la directora del meu cap ens ha dit que en l''ultima reunio que van tenir els hi van dir que la gent s''incorporaria al juny, o sigui que les llistes definitives hauran de sortir a final d''aquest mes, no??????

Hola a todos, a mi me han comentado que las notas definitivas saldran a finales de abril o principios de mayo y la incorporacion para junio

Sembla ser que no es possen d''acord, perque a mi m''han dit que la incorporació seria després de l''estiu. I també m''han dit que en la pressa de possessió tindriem que escollir entre SAP o Hospital.

m''han dit q fins a finals de mes no sabrem res, suposo q ja seran les llistes definitives.

Abans si que ho havien dit que seria despres de vacances pero es veu que sera al juny/juliol i s''agafara plaça per SAP o Hospital.

Hola, algú que hagi reclamat punts de mèrits li han alguna cosa?
Gràcies

sabeu k ens faran? agafar plaça al juliol, d''aqta manera CAP de les 900 persones cobrarà DPO (mínim 6 mesos durant l''any). sabeu quanta pasta s''estalviaran? un auxiliar cobra uns 800€ de DPO anuals, suposo q si treballes 6 mesos et donen la part corresponent, compteu 400€ per 900-1000 places...

Hola, algú que hagi reclamat punts de mèrits li han alguna cosa?
Gràcies

Si hay canvios en la puntuación saldrá en las listas definitivas, mientras tanto nada de nada.

M''ho van dir divendres que la incorporació seria per després de l''estiu, la persona que m''ha donat aquesta informació és cap de personal, que havi tingut una reunió del dijous amb el responsable de selecció de l''ics de Barcelona.

Resposta a J., si estas treballant a l''ics i has tingut contractes de 6 mesos cobraras les DPO com sempre
encara que et facin contractes de mes a mes , sempre i quan siguin seguits i no hi hagi cap dia pel mig sense contracte, cobraras les DPO l''any que ve pels vols del maig, i aquest any son mes de 800 euros si cobres el 100%.

A mi m''han dit que escollirem plaça abans de l''estiu però que no ens incorporarem fins després.
No cobres DPO''s si no tens un contracte d''almenys 6 mesos o més.
I ho apliquen tal com és.

Continuu dient que no fa falta tenir un contracte de 6 mesos per cobrar DPO sempre i quan te l''hagin fet abans, ho dic per experiencia propia, l''any passat em varen fer un contracte de gener al juny, un altre de juliol a setembre i un altre d''octubre a desembre i aquest any cobrare les DPO de tot l''any ara pel maig.

per l''autor anonim 19:52: Et va dir si aplicarien el 10%, pots preguntar si en van parlar???? Gracies

La persona amb la que vaig parlar el divendres no m''ho va dir més que res perque no li vaig preguntar, anteriorment el delegat sindical del CATAC hem va dir que si que s''aplicaba el 10%.
Penso que no es factible que escollim plaça abans de l''estiu i que ens incorporem al lloc de treball al mes de setembre, ja que un cop has fet l''elecció tens un mes com a máxim per a incorporat, aixó vol dir que si vols pots fer-ho al dia següent.

Bon dia,
Algú sap quantes places surten a Lleida?
Gràcies

Hola a tots,
Sabeu alguna cosa de com es ressoldràn les reclamacions que es van fer sobre el llistat dels mèrits?
Gràcies.

Bon dia,
fa temps que vaig desconectar de tot això perquè si no és que passa un miracle no tindré plaça, però malgrat això algú em sabria dir en quin punt està el procés?
Es van presentar els mèrits físicament i aquí estem, no? algú em sabria dir per quan està previst que passi alguna cosa més????
gràcies

para la oposicion de aux administrativa local con la eso te convalidan el nivel c d catalan o no?

la convalicación del certificado C de catalán es igual para todas las oposiciones, no existe diferencias por la Administracion que sea. Creo que con la ESO te dan el nivel C.

confirmo que con la ESO te dan el certificado de nivel C de català.
Solo tienes que ir a pedir el certificado al instituto y en unos pocos dias lo tienes.
Yo fui a pedirlo este año, tienes que llevar el libro de escolaridad , te pediran fotocopias de algunas paginas y ya esta.

lo de la ESO només s''ha fet durant molt poc temps, pregunteu-ho al vostre centre escolar.
lo de les DPO no es cobren, les he demanat i nanai i fa des del maig q treballo, casi un any. una companya q feia una baixa tpc les va cobrar dps d''un any i mig. diria molt q han de ser 6 mesos en un sol contracte pq puguis cobrar.

les DPO les cobres si tens un contracte eventual de mes de 6 mesos, si penges d''una baixa encara que treballis un any seguit no las cobres

Bettty hauries de cobrar el 50% de les DPO (el contracte de gener a juny), la resta de l''any no, doncs dius que t''han fet més de 1 contracte desde juliol..
Si ho cobres tot estarien fent irregularitats/errors/discriminacions greus doncs és com dic, no només a titol personal ho dic, conec uns quants companys/es en la mateixa situació que jo i NO cobren DPO per periodes treballats amb contractes inferiors a 6 mesos...
No escollirem abans d''estiu i ens incorporarem després..perquè després de l''acte d''elecció tenim fins a 1 mes per incorporarnos...

A vegades la gent parlar per parlar i realment no s''assessoren abans de fer-ho.
Betty el tema de les DPO''s l''has hagut d''estudiar per aquest examen???
Amb un contracte de menys de 6 mesos no téns dret a DPO''s i si és així els que no en tenen que facin les reclamacions oportunes.

la meva referent em va dir ahir com molt segura que ens incorporarem cap el mes de juliol.
Jo també crec que el tema de les DPO afecta. És veritat que s''estalvien una pasta si entrem després del mes de juliol. vaig preguntar-li sobre aquest tema a la directora del CAp. Em va dir que si entrem el dia 01/07 si cobrarem la part proporcional. Si firmem després, no.
A veure si agafem la plaça ja d''una vegada i comencem a tenir els mateixos drets que els nostres companys fixos. O és que no fem la mateixa feina?
Respecte a quantes places surten o altra informació... no he pogut parlar amb ningú de direcció de la SAP encara. En quant sàpiga alguna cosa, ho transmetre.

Be, no se si haureu de reclamar o no, pero jo penso cobrar-les, es mes tinc el full que ens donen amb la quantitat de diners que cobrare i per cert aquest any cobro el cent per cent es a dir 854,13 Euros, el que no tinc molt clar es si sera a la nomina d''abril o a la del maig.

DPO.
El full posa: Direccio per objectius 2009 Valoracio d''objectius per profesional, i mes avall despres del nom del centre, el meu nom i cognoms i dni, data inici 01/01/2009 data fi 31/12/2009,els objectius de grup, els objectius individuals i mes avall els dies de treball totals i la quantitat que em pertoca.
Vaig trucar l''any passat a recursos humans i els vaig preguntar que passaria amb les meves DPO i em varen dir que si no hi havia cap dia en tot l''any que quedes sense contracte, havent-hi un de 6 mesos, les podria cobrar igualment.

Betty nomina d''abril.

Penseu que abans de cobrar-les el vostre adjunt ha de demanar-ho, li envien el full que heu de signar,i us ha de tornar signat per el director de la SAP.

la persona que li ha dit la seva referent , que la incorcopació seria cap el juliol,si us plau em podies dir de quina Sap parles,i si és segur?
gràcies

metropolitana nord.
No sé si és segur. Ella m''ho a dit molt segura. De fet té bons contactes. Però amb aquestes coses ja se sap.... són rumors, especulacions...
també t''haig de dir, que la data del primer examen "la va clavar" força temps avanç de que la publiquessin. ja veurem si té o no raó. De moment és la única cosa que pels meus voltants he escoltat.

i de la data de les definitives sap alguna cosa

A Nef a quin equip pertanys

Publicat el lloc i els horaris dels examens d''adminsitratius i zeladors a la pàgina de l''ICS, en el cas dels adminsitratius passaran el 500% del número d''inscrits en cada torn (nota de tall) a la següent fase.

Perdoneu, m''he expressat maltament, no és el 500% del número d''inscrits evidentment, sino el 500% del número de places convocades a cada torn.Ho sento, avui no vaig fina en càlculs.

Hola
Esto de las DPO es a más a más de los 1.150€ ??? Hay algún plus más???
Nef en que posición quedaste en la lista provisional?

He visto que hablais de lista provisional con la posición que se ha quedado. ¿Ha que lista os referís? Por que la que salió con la puntuación de méritos no indica posición.

Betty:
Deus ser l''única de l''ICS que cobres el 100% de les DPO''s.
Ni els metges ni les infermeres ho cobren i amb els objectius marcats per l''ICS mai s''aconsegueix el total.
Quina bolaaaaaaaaaaa!!!

Per qui pregunta per la llista provisional, no es oficial, la van fer alguns companys per saber les posicions provisionals i tenen alguna falla, però per a fer-se la idea serveix. també aquí la van publicar però no recordo el número de fil si era el 10è o el 9è.
també la pots trobar en format excel en el grup "oposiciones ics" del Facebook als enllaços

Per Autor de les 9:53
Esperava qualsevol cosa menys que em tractessis de mentidera, al meu CAP quasi tothom aquest any ha aconsseguit cobrar el 100%, (administratius), menys els que han estat de baixa que han hagut de reclamar per que els hi paguin., sino com vols que sàpigue la quantitat exacta que es cobra? a ,i tambe estic cobran trienis.

Betty no miente, no es la unica que cobrara el 100%

La betty te raó.
No només depén del temps treballat si no també del tipus de contracte, has de ser amb nomenament estatutari fix o temporal interí.
Majoritariament el personal GiS cobra el 100%, però sempre hi ha algú que no cobra el 100%, ja que també heu de pensar que hi ha objectius grupals... i si el EAP va malament es reflecteix en la dpo.
Els facultatius i les infermeres ho tenen més dificil perquè solen tenir objectius quantitatius, els quals si no arriben a unes metes... :_( En aquest sentit sol haver-hi de tot.

Betty, tiene razón la mayoría cobra el 100 %. Además lo vimos en un listado que se hizo público, me parece que en el 2008. Desde la última modificación de L''EBEP los interinos cobramos trienios (aunque nos puedan despedir mañana, según el tipo de interinidad que tengamos)

A tots els que m''heu apoyat, Moltes Grà cies!!

Hola chicos/as,
¿alguno de vosotros preparó sus oposiciones en la academia Institut d''Accés?
Es que de cara a la próxima convocatoria que salga (vete a saber cuándo), estoy pensando prepararme en esta academia pero querría saber la opinión de algún alumno.
Gracias.

Jo prepare el segundo examen de esta oposición en la Adams y salí muy contento. Si tengo que volver a opositar o me preparo por mi cuenta o en Adams. Otra opción son los cursos ofrecidos por los sindicatos. A mí no me han llegado muy buenas referencias de esta academia que tú comentas. Infórmate bien y si tienes que pagar que valga la pena.

A qui li pugui interessar: estan a punt de sortir les places, i les llistes, s''anira a escollir plaça a finals de
juny,(la tercera setmana) o la primera de juliol. I ens incorporarem a primers de setembre, es l''ultima informacio que m''ha arrivat de Balmes.

No ens tenim que incorporar a la plaça al mes de triar-la. Com pot ser triar-la al juny o principis de juriol i incorporar-nos al setembre?

No ens tenim que incorporar a la plaça al mes de triar-la. Com pot ser triar-la al juny o principis de juliol i incorporar-nos al setembre?

Si, es veritat, pero, es el que m''han dit segons una persona que treballa a Balmes i esta en el Sindicat.
De fet, l''ICS sempre fa el que vol i quan vol, es l''ICS.
Aqui pot passar de tot, si expliques les coses que he vist i experimentat, no us ho creurieu.

Hola betty¡¡ gràcies per la informació però. quant surtiran les llistes definitives ?

Pel que m''han dit es inminent, o sigui ya!

GRACIES

Per E. :
Despres d''escollir plaça hem d''esperar al nomenament oficial i publicació al DOGC. És en aquest moment quan comença a comptar el mes de termini per incorporar-se, no desde l''acte d''elecció.

Betty, saps si afegiran el 10% ??? gracies per la informacio.

Uff, m''han portat el net i no he tingut temps de res.
Respecte al 10%,se el mateix que vosaltres, normalment a les altres opos. li afexien, pero a aquestes
no se sap mai, tot ha estat diferent, tambe s''ens ha ajuntat la crisi. De fet hi ha molta gent que diu que si, pero fins ultima hora no ho sabrem.

La eleccion de la plaza no significa que ya podamos incorporarnos inmediatamente. Hay que esperar a que tu plaza salga publicada en el DOGC i a partir de ahi tienes un mes para incorporarte. Yo solo tengo la informacion de una amiga que se saco plaza de enfermeria y desde la eleccion de la plaza hasta su publicacion en el dogc aun paso un mes mas, asi que lo que dice betty es completamente factible.

Per tothom que tingui dubtes, sobre el 10% , les llistes i l''eleccio de plaça, llegiu-vos les pag. 10 i 11 de les bases de la convocatoria de la web de l''ICS, crec que ho explica bastant be, sembla ser que el 10% mes, s''hi afegira.

betty quien te ha dicho esa informacion? llamaste a balmes?que significa inminente que saldra este mes? esta semana? ojala salga muy pronto. gracias

betty, jo entenc que el 10% s''afegira si en el temps que ha passat des que van convocar les opos fins ara s''han produït el 10% de vacants, es el que jo he entes des d''el primer dia. I CCOO em van dir que aixo no se sabria fins que no sortis la llista definitiva.

RE: perla
Lo que me han dicho es que los listados ya los tienen a punto para sacarlos, i los sacaran muy pronto, esta semana que viene o la otra a lo mas tardar.(la hija de una amiga que trabaja en Balmes)
Re: Eli
Suposo doncs que haurem d''esperar, fins que surtin les llistes.

vaya gracias que nervios
y no te ha dicho si han cambiado mucho las puntuaciones?

Buena pregunta.
ya que los demás no sacamos mucha información... esprimela, a ver si sacamos algo más.

eso preguntala lo que puedas, a ver si han cambiao los criterios, lo que sea. podemos hacer una recolecta para el soborno

Si sabés alguna cosa mes us ho diria, de moment sé el mateix que vosaltres, o potser que amb l''administracio s''ha de tenir molta paciència; estem de sort en aquestes opos nomes són per tota
Catalunya, si us haguessiu presentat com jo fa uns 22 anys a unes opos que eren per tot Espanya i
Canaries, els meus companys que varen aprovar varen anar a Tenerife a treballar, jo tenia els fills
petits i no vaig voler deixar-los, vaig deixar-ho córrer.
Ara que estic lliure en certa manera ho torno a provar a veure si hi ha sort.

Betty, Canaries es a Espanya també, ho dic per què si totes les teves informacion son iguals....

Betty, ni cas.
Gràcies noia!!

pufff! lo q em pensava, betty!
tots sense DPO :( a mi tb em van dir q sabriem algo (vaig suposar q els llistats definitius) a finals de mes, ppis de maig, tot i que em pensava q agafariem plaça a l''estiu... en fi!
jo q estic cobrint una baixa, se m''acaba el contracte el 15/5/10 i suposo q em donaran una altra baixa de les dues administratives q hi ha de baixa al servei, pero sino... a pillar l''ultim atur de la meva vida! :P
moltes gracies per la info, tu exprimeix els contactes, q aixo ens te amb els nervis a flor de pell! ja seria hora q sapiguessim algo, ja fa mes d''un any q dura la broma!

Paciencia, que ja s''acaba, a mi tambe em fan contractes curts de reforÇ, d''un mes aquest ultim, ja veurem si cobrare les DPOs l''any vinent. Sabieu que quan tens plaÇa pots demanar la carrera professional?, crec que has de tenir 5 anys treballats a la casa per poder-la cobrar, i fent mes cursos pots pujar de categoria?

Betty si tal com dius has cobrat DPO''S vol dir que has treballat el temps suficient per conèixer de sobres que no es puja de categoria fent cursos. Això de que sapigues coses a mitges .....

Si, si es puja de categoria, dintre del nostre nivell, hi ha diferents categories, i estic parlant dels aux. administratius, hi ha 3 nivells del grup, els de primer nivell, i dos de segon nivell, els de l''atenció a l''usuari i els de secr. de direccio, aixo es public ,ho tenim a la web on podem mirar la nomina, i tot el que cobren tota la gent que treballa al ICS, fins ara era al portal EPOCA, i ara es a la pag.sip-web, la quantitat que canvia es el complement especÃfic.

Aún no hemos acabado de sufrir en esta oposición.Ahora falta saber si realmente se aplicará el tema de elección por SAP,es decir,que te puedan enviar los jefecillos a otro centro dentro de la misma zona aunque hayas sacado la mejor nota y tengas preferencia sobre otros opositores.Es aqui donde los sindicatos tendrían que plantar cara.Si esto ocurre,estaremos siempre a su disposición y no tendremos vida familiar,siempre pendientes de si te envian ahora aqui,ahora allá,.......Una buena opción seria hacer,a través del sindicato correspondiente,alguna reunión informativa sobre este tema y que se explicase realmente como esta este tema para no llevarnos alguna sorpresa más adelante.

sobre este tema el ICS ya se ha posicionado claramente y ha comunicado oficialmente a los sindicatos que la eleccion se hará por SAP. Los sindicatos también han informado mediante comunicados de este posicionamiento. El ICS tiene muy claro que legalmente es posible hacerlo ya que las bases no especifican el modo de elección, y ya han dicho que quien no esté de acuerdo, que ponga un recurso contencioso administrativo.

Perdón por mi ignorancia pero... que significa que hagan la elección por SAP??

SAP quiere decir Servei d''Atencio Primaria, dintre de cada SAP hi ha diversos CAPs

Para Betty y demás gente:
1.- Los niveles de aux. admvo que son dos (porque el de atención al usuario y el de secretaria de dirección es el mismo) se obtinen por ocupar alguno de esos sitios, para los cuales no hay cursos específicos, por tanto los cursos no hacen aumentar categoría.
2.- En cuanto a SAP, es correcta la afirmación, pero también hay que incluir hospitales.

Vosotros, que veo que lleváis tiempo trabajando en el ICS, ¿sabéis cada cuántos años salen nuevas convocatorias de aux.adm? Sé que hay academias que ya están empezando cursos pero me sorprende porque creo que tardarán mucho en sacar nuevas plazas, no?

Me acaba de comentar la directora que la eleccion se hara por SAP y se habra de puntuar 5 CAPS por orden de preferencia y la direccion tambien puntuara a la gente que hayan pedido el CAP. Si hay 3 personas que han pedido en primer lugar el CAP Montornes la direccion puntuara a la gente que lo haya pedido. No se si me explico.

se suposa que tindran preferencia per punts no?

se suposa que tindran preferencia per punts no?

Doncs sembla ser que no.

Jo he parlat amb la meva supervisora q ha parlat amb la jefa de RRHH i m''ha confirmat lo de triar plaça per SAP i q els sindicats s''hi oposen, però els de l''ICS estan segurs q se''n sortiran amb la seva. i jo tb n''estic segur q ho faran. ah, i q us oblideu de tenir llistats a final de mes, q si fos aixi hauriem de triar plaça abans d''estiu i NO volen (penseu quantes DPO s''estalvien de pagar...). fins setembre res de començar a treballar.
ICS=casa de putes sense amo
com es confirmi, tothom a escriure als diaris!

Heu vist? Ja ha sortit ell llistat definitiu de valoracio dels merits, es mira individualment a valoracio de merits a convocatories de seleccio

A quin lloc vols dir? a la fitxa personal?

No se de què parles, Betty, però no hi ha res de nou, que no hi hagués des de fa dos mesos.

Està igual que des de fa temps...potser no ho havies mirat encara.... la puntuació de moment és provisional...

No se de què parles, Betty, però no hi ha res de nou. tot lo que hi ha fa dos mesos que ja hi era.

Jo ho veig tot igual que abans

Està igual que des de fa temps...potser no ho havies mirat encara.... la puntuació de moment és provisional...

qui aiiiiiiiiiiiii m''ha fet el cor

Que dius Betty ? Tot esta igual !!
El que ha dit Eli mes amunt sobre el sistema que sembla volen aplicar per eleccio de plaça..el confirmo.
Ja ho vaig dir aqui fa setmanes que volien fer-ho així: si ho fan és sencillament indignant e il.legal.
Això si que es salta tots els principis que hem estudiat per accedir a la funció publica !!
Com es pot permetre fer prevaldre l''interes dels caps per una persona determinada per sobre de l''ordre
establert en la oposició segons la puntuació global que hem aconseguit ??
Lo del ICS es de jutgat de guàrdia , com a aquestes alçades no saber ON ESTAN UBICADES LES PLACES !!!
MOLT BE SINDICATS , US ESTEU COBRINT DE GLORIA !
Ho podia haver dit mes tranquilament però escric després del Inter-Barça i l''atracament arbitral patit...

Ricard, estoy totalmente de acuerdo, como lo hagan de esta manera y los sindicatos lo permitan, nos están vendiendo al diablo, estoy harta de tanta oscura transparencia!

Em sembla que la Betty es un catxond@ mental i ens ha près el pel

Perdoneu!
M''han donat informacio erronia, i us la he passat sense comprovar-ho (mal fet), no li fare mes cas a la meva amiga, em sembla que repapieja.
El que si es cert es que els alts carrecs de l''ICS es varen reunir amb CCOO la setmana passada i varen decidir que escolliriem plaça a finals de juny o principis de juliol per incorporar-nos el setembre o octubre (tenim un mes), el que estigui be en el seu lloc de treball suposo que esperara a ultima hora per incorporar-se, i els llistats ja els tenien a punt per a publicar-los. No se que esperen!

No se, jo he trucat a l''ics i la resposta autamàtica és: "Per informació de les llistes definitives dels mèrits, truqueu a finals d''abril". Automàticament he penjat.

Pero la eleccion sera solo por SAP? o por DAP?? mas bien porque las SAP abarcan mucho territorio y entonces sera jodido. Igualmente dicen que lo mas seguro que la incorporacion sea antes de verano... y los que piensan que no lo haran por las DPO.... cuantos interinos que se quedaran sin interinidad (o les daran otras libres) se quedan sin cobrarlas si saltan antes del 30 de junio????? A finales de Abril a ver si salen las listas definitivas y cada uno a su sitio!!!
Saludos

Pel que veig encara hi ha molts despistats, Resumeixo tot lo que JA s''ha fet oficial, des del 24 de març :
- L''elecció es fara per SAP o HOSPITAL. Els sindicats s''hi oposen, pero l''ICS ho farà. Qui no estigui d''acord que presenti recurs.
- La incorporació es farà després de les vacances, segons informació de CCOO.

No se res mes, o sigui que estic igual que vosaltres.

Les DPO les cobrem ara, al maig i la incorporacio es com diu el Pau, despres de vacances. Suposo que sera l''1 de setembre.

Les DPOs que es cobren al maig son del 2009!!!!!!!
Els interinis que ocupen plaça en aquests moments si superen de contracte el 30 de juny hauran de cobrar l''any que ve, la part proporcional de les dpo''s d''aquest any, si els fan saltar abans no cobren ni un duro perque no hauran treballat 180 dies seguits!!!!!
Lo d''escollir per SAP encara no es segur, els sindicats ja han fet el recurs, pero com be dieu pot ser que l''ICS es sorti amb la seva, encara que crec que tampoc es tan greuª

Els sindicats no han fet el recurs perque l''ICS encara no ha tret la diligència on explica el sistema d''elecció. Només s''han oposat verbalment, o sigui, que això i res, és el mateix.
Sobre la llista definitiva, els van exigir que no se solapes amb l''examen d''administratiu, per tant serà abans del dia 15 de maig. I junt amb la diligencia treuran el llistat de places ofertades per SAP.

Betty:
De veritat et creus el que dius??? S''agafa un mentider abans que un coix.
Si segons dius tu que encara que et facin contractes de mes en mes cobres les dpo''s i a més a més el 100% (et puc dir que els objectius de l''ICS no els compleix ningú), perquè fiques aquest missatge:
19/04/2010 21:23:00
"Paciencia, que ja s''''acaba, a mi tambe em fan contractes curts de reforÇ, d''''un mes aquest ultim, ja veurem si cobrare les DPOs l''''any vinent"

Betty:
De veritat et creus el que dius??? S''agafa un mentider abans que un coix.
Si segons dius tu que encara que et facin contractes de mes en mes cobres les dpo''s i a més a més el 100% (et puc dir que els objectius de l''ICS no els compleix ningú), perquè fiques aquest missatge:
19/04/2010 21:23:00
"Paciencia, que ja s''''acaba, a mi tambe em fan contractes curts de reforÇ, d''''un mes aquest ultim, ja veurem si cobrare les DPOs l''''any vinent"

Si fas contractes de menys de 6 mesos no cobres DPO''s. la unica manera de cobrar-ho seria que els que agafin plaça ho facin abans de l''1 de juliol i cobraran el maig de l''any vinent, la meitat de les Dpo''s del 2010!!!! aixo esta molt clar!

Acabo de parlar amb RRHH del meu ambit, i m''han dit que aquest any com que de moment no tinc 6 mesos seguits de contracte no ho saben si els cobrare, l''any passat si els tenia, els primers 6, aquest any tinc de gener a mars ,( poso esa perque la c trencada no em surt be), i el mes d''abril tot sol, per cert que vaig signar-lo el dia 12/04. Els objectius ja he dit que al 2009 quasi tota la colla d''admini. han estat del 100%, jo tampoc m''ho creia, l''any passat varem cobrar el 85% de l''any 2008.
Sera un any una mica raro, amb aquests contractes dubto que pugui fer vacances, en qualsevol cas me les pagaran, i a la meva edat ,(55) tambe t''agrada fer una mica de parentesi uns dies, ens cansem mes aviat. De tota manera per IFM , has de saber que jo amb dos contractes de 3 i 3, corregeixo 2 i 4 mesos l''ultim semestre de l''any, i el primer senser, cobrare tot l''any el 100% de les DPOs.

Me han dado sustituciones para todo el verano, eso quiere decir que elegiremos plaza después ya que puedo elegir plaza y por tanto deduzco que si me dan trabajo es que va para largo.

Betty ja em diras l''any que ve si cobres tot l''any perque sino es per casos excepcionals, quan se t''acaba un contracte i et fan un altre, depen qui les miri encara que sumin 6 mesos no es cobren pero bueno.... ho dic per experiencia en el meu centre i en els del voltant (el meu company de torn, l''any passat contractes de 5 + 1 + 6 = tot l''any treballant i solament la meitat de DPO''s
per Maria, no se sap quan s''agafara plaça. jo com a referent del meu centre tambe estic començant a trucar als suplents per a les vacances d''estiu pero de moment, o contracte per la gent que es fixa ja o si es per algu que pot "saltar" del centre els hi dic que a lo millor hi ha canvis, aixi que si es per això encara no sabrem si s''escolleix abans o després de l''estiu. tindrem que seguir esperant!!!

confirmo lo de començar al setembre, a mi tb m''ho va dir la jefa de RRHH del meu ambit. ella mateixa va dir q els sindicats s''havien queixat de lo d''elecció de SAP pero q l''ICS faria el q voldria iwalment.
per altra banda, el 2 de maig farà un any q faig contractes de 2 mesos i d''1 mes i no cobrare DPO (quan he fet mes del q han fet els q si q en cobraran).
@IFM: tu q ets referent, t''han dit algo de q en faran dels interins q han suspes? els recoloquen? aixo encara seria mes injust q lo d''eleccio de SAP... no serveix de res fer opos i matar-se a estudiar si dps passa tot aixo!

Als interins no els recoloquen hagin supes o aprovat sense plaça, als eventuals que se''ls hi van acabant els contractes ja els hi han dit que se''n van al carrer i que agafaran per ordre estricte de borsa i ahir ens van dir a la reunio del nostre centre que no agafaran suplents per les vacances, que ens ho haurem d''anar combinant. Estan tancan l''aixeta i tal com veig el panorama em sembla que no posaran el 10% de les places.

ja ho veurem si els recoloquen o no... n''estic segur q mes d''un continuara treballant.

Donç si no agafo plaça a veure si em recol.loquen a mi. jejeje

eli a hores d''ara ja ho hauries de saber on estas a les llistes provisionals, des del 26 de febrer q corren i no crec q es moguin gaire. per altra banda, si no estas a dins i no coneixes algu important... nomes continuaran els q tinguin un amiguet. sempre va aixi.

Conteu que la majoria dels interins porten d''interins 2 o 3 anys com a minim, sabeu quants punts signifiquen a la borsa de treball???? i amb una avaluacio bona???? per aixo els interins es quedaran quasi totes les vacants de plaça que hi hagi!!!!! sobretot si son a la mateixa zona!!!!!!!!

pero en ppi no n''hi hauria d''haver gaires a part de les baixes per IT o les vacances, en ppi totes es cobriran amb les opos no? tot i q sembla q han tancat l''aixeta i no volen fer gaires substitucions..

Estais aceptando sin luchar el que el ICS y Sindicatos hagan lo que quieran con una oposición y se lo monten como ellos quieran? Estemos ya trabajando en el ICS o no, somos ciudadanos que nos apuntamos con unas bases firmadas y éstas se han de cumplir. Los que hemos aprobado siguiendo sus normas de convocatoria y su sistema de méritos y hemos cumplido nuestra parte del contrato que es presentarse y aprobar aceptando sus normas; hemos de exigir que ellos cumplan también ese "contrato" e insisto que yo no presentaré un recurso dentro de L''ICS. Lo presentaré al Sindic de Greuges. En qué país estamos y cómo estamos que lo aceptamos todo...

Una suggerència uff: si has de presentar recurs no ho facis al Sindic, les seves resolucions NO son
vinculants, ves a un Jutjat.

Si es presenta un recurs contra una decisió de l''ICS per no ajustar-se a les bases d''aquesta convocatòria, qui la resol ? És l''ICS? Si es així està perdut d''entrada.
La única opció que ens pot quedar si decideixen de triar per SAP és d''anarr a la justicia ordinaria i demanar la paralització immediata del procés (si el procés continua i s''assignen les places i surten publicades al DOGC ja no hi haurà marxa enrera), bàsicament per incompliment de les bases i per que si continuen endavan amb el procés poden causar un mal irreparable.
Algú havia comentat que es basaven en que no s''especifica com es triarà plaça i jo penso que les bases ho deixen prou clar. Es volen basar en que no s''especifica com ha de ser la plaça. Les places han d''estar ubicades en un lloc concret. Es com dir que un professor que ha aprobat unes oposicions li donen la plaça al departament d''ensenyament i algú decidirà per tú, i de forma arbitraria i totalment subjectiva on aniràs a parar.
Totes les places han d''estar situades en una ubicació específica, i no poden dir que la teva plaça està a la provincia de lleida.
Per ser legals haurien d''especificar exactament quines son les places per servei i secció, i no per ambit geogràfic.
Jo continuo pensant que no se la jugaràn a sortir en tots els diaris per que s''ha arribat al jutjat. En totes les demés oposicions ja especifiquen en les bases l''elecció per SAP, amb el que no hi ha res a petar. Encara quedaran més de 1000 places d''interins que no han sortit a oposició, i en aquestes si que ho faran de triar per SAP en les proximes convocatòries.

J: Ja se on estic en les llistes provisionals, de moment em quedo fora, estic esperant si posen el 10%, llavors estaria a dins, encara que no crec que el possin.

Para la persona que dijo el dia 16 que la publicación de las listas era inminente : ¿que entiende por inminente?, es que ya ha pasado una semana. Gracias.

Es la informacio que vaig rebre aquell dia, no crec que triguin a treure els llistats, la ultima setmana d''abril o la primera de maig, de fet em varen dir que ja els tenien apunt. Molts de vosaltres sabeu que no es poden solapar amb els examens d''administratius i de celadors, o això us han dit almenys.

Gracias, a ver si es antes de abril.

No deixeu que els nervis us facin emfrontar. Tots som companys en aquestes opos, i si algu dona una informacio crec que ho fa de bona fe , si no encerta i ha un dit que diu "si vols mentir, digas el que t''han dit".
De totes maneres sempre que treuen llistats ho fan el divendres a ultima hora , paciencia si es avui fins cap a las 14h o mes no crec.

Es nota que tots sou joves i amb l''adrenalina a flor de pell, si els anys i l''experiencia m''han ensenyat alguna cosa es que s''ha de aprendre a esperar; qui pugues tenir la vostra edat!! a pero, amb l''experiencia d''ara, "otro gallo cantaria".

Eli,
Donde has podido ver la lista provisional, en el facebook no la pude ver yo. La semana que la pusieron estaba en el hospital y luego como dejó de funcionar. Gracias.

ipg, la lista provisional la encontraras en el Facebook OPOSICIONES ICS, el antiguo grupo ha vuelto a funcionar, si clicas en el apartado enlaces lo encontrarás enseguida, es un fichero excel alojado en Megaupload.

Aquí Jose (del k no sabemos nada desde hace tiempo) también colgó la lista, está por el hilo 8 +o-.

Beatrix,
En los enlaces no sale, no tendrás la posibilidad de enviarmelo a mi correo. Es el siguiente: enganchate1@hotmail.com
Gracias

Las listas de Jose están en este foro, tienes que ir a mirar el hilo 8 más o menos.

Ipg, te lo envié a tu correo... no se si te ha llegado, si no también lo puedes buscar donde dice elisi.

Beatrix,
He rebut el correo, moltes gràcies, com et vaig comentar vaig està en el hospital. He tingut un nadó. Vaig fer el primer exàmen sense saber-ho. Espero que vingui amb un pa sota el braç.
Molte sort a tothom

¿Alguien que reclamó ha visto modificada la nota en su ficha personal?

Ho acabo de mirar. En el meu cas, res de res. Imagino que fins que no surti la llista no veurem res modificat si és que ens ho donen per bo.
Vaig trucar a RRHH fa com una setmana aprox. Em van dir finals d''aquest mes. Vaig aprofitar per preguntar per les reclamacions. Em van dir que sortirien publicades juntament amb la llista. Per tant, no crec que veiem res abans.
Penseu que serà per fí aquesta setmana?? jo crec que sí.

he escrito un correo a seleccion y su respuesta es esta
De moment no hi ha cap data concreta de la publicació dels mèrits definitius, fes de nou la consulta a primers de maig
que aburrimiento por dios
no deberian de salir antes del 15 de mayo por el examen de administrativo¿

Estoy de acuerdo con los que están decididos en hacer que se cumplan las bases y que eligamos una plaza concreta, no pueden tomarnos el pelo así; cuesta mucho sacarse una plaza para que ahora te venga con estos cambios de última hora y MENUDOS CAMBIOS...
Y ahora quiero hacer una consulta a ver quién me la puede resolver: en los CAPS que tiene servicios festivos y domingos las 24 horas y además turno de noche el resto de los días, quién hace esos turnos los auxiliares administrativos, los zeladores, te dan a elegir, hay rotaciones y por último esa organización depende de cada Cap???
Gracias

Ascensión,
Los turnos esos que dicess pertenecen a otro tipo de contratos i de plazas, siempre són plazas de zelador como las que se convocan ahora y se les suele llamar ACUT o CUAP, si lo miras en el temario salía, es otro tipo de organización diferente, con un coordinador territorial y són plazas destinadas a la atención de urgencias, pero en cada zona es distinto, no es lo mismo en la ciudad que en las zonas rurales, pero todo esto siempre para ZELADOR no aux. adm.

nadie sabe nada nuevo?

Cuanto silencio! Será que en breve tenemos ya posiciones???? Espero que sí.

La respuesta de siempre: Hoy no , mañaaaaaaaana

Pues no.

no se vosaltres pero a mi m''han canviat la nota dels merits avui, fa una estona, no vaig fer cap reclamacio, pero merits que tenia contats a la borsa no me''ls han contat per les opos, aixi que si ja estava justa a la llista provisional ara estic fora...

però t''ha baixat la nota del merits

t''han posat la nota definitiva?

si, 2 punts

no, la nota definitiva no la posa, aixo ho he mirat a la ficha de la borsa, al passar els merits de opos, m''ho han baixat

Que mania teneis de comparar la bolsa con las opos, son dos cosas diferentes, los puntos de una no son forzosamente los de la otra.
Los puntos de los meritos de las opos, si se han de modificar en el aplicativo seran para todos al mismo tiempo, no hoy unos y mañana para otros.
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.