Iniciar sesión
434.634 mensajes • 20.931 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.575 • Último mensaje: 16/12/2025 12:53
OPOSICIONES ADMINISTRATIVO ICS 2010
A petición del hilo de auxiliares empiezo un hilo nuevo para los que se han presentado a administrativo y no mezclar las noticias de las diferentes convocatorias.
297 Respuestas al Mensaje
RE:OPOSICIONES ADMINISTRATIVO ICS 2010
hola tots
Hola, espero que la gent que hagi fet administratiu vegi el fil, perquè sino no haurà servit de res fer el canvi.
Hola a tots
L''examen d''aministratiu em va semblar molt difícil. A mi m''ha anat molt justet. La meva nota ha estat de 5,6 i pel que veig al meu entorn no ha anat gaire bé. Com ha anat a la gent en la resta de llocs?
Jo un 5,85. Veient com està el pati, ja estic contenta...al cap i a la fi, no espero tenir plaça amb tan poquetes plaçes.
Hola, jo he tret 6,85 i vaig per promoció interna. Podeu dir si sou de promoció interna o torn lliure. Al meu CAP ens hem presentat 5 persones per promoció interna i només he aprovat jo, sembla que no ha anat massa bé. Si us sembla, podeu posar la vostra nota i les que sapigueu per saber quina serà la nota de tall.
Jo un 6,78, promoció lliure.
Al meu CAP encara no saben que nota han tret, potser es que no ha anat gaire be, en la convoc. adm. lliure.
Els de prom. interna , molta gent no s''ha presentat i els que ho han fet diuen que han suspès
Bon dia companys/es, Bé en el meu cas he passat de la decepció a l''alegria doncs he tret un 7,14. Vaig patir molt en el examen, perquè havia estudiat moltíssim i les preguntes eren molt poc entenedores, de fet estem estudiant uns quants companys impugnar-ne un parell o tres.
Si teniu clara alguna pregunta-resposta a impugnar, siusplau comentem-ho tenim 5 dies per fer-ho i ja ha passat 1.
Les que penso impugnar:
1- el principi comptable que fan servir algunes empreses a la seva comptabilitat... la resposta era "caixa"
El principi de caixa no existeix com a tal, no es fa servir en comptabilitat pública, i com a molt es pot anomenar criteri de caixa, és a grans trets el meu argument per impugnar-la.
2- La consolidació del pressupost la fa l''ICS amb.... resposta era "amb totes les empreses que hi te relacions econòmiques"
La llei de creació de l''ICS diu clarament que l''ICS consolidarà el seu pressupost "amb amb els consorcis i les societats de dret privat en què participa" art. 26.4 de la llei 8/2007, Totes les empreses amb qui té relacions econòmiques no s''ajusta al que diu la llei.
També és vol impugnar la pregunta sobre qui correspon convocar les sessions d''un òrgan col·legiat, doncs la pregunta no precissa si parla de qui te la potestat de convocar o qui fa l''escrit de convocatòria per la qual cosa es poden donar dues respostes diferents.
Jo aquesta no la impugno, per que la tinc "encertada" i no se si es trobarà lògic que la impugni, però que ho vulgui fer endavant.
Bé gent, toca moure''s si es vol pujar nota.
Bon dia,
jo he impugnat la pregunta de de la classificació de categories segons l''EBEP i segons la classificació de categories de l''ICS, he posat:
EXPOSO: 1. Que m’he presentat a la convocatòria d’ administratius 2009
2. Que a la pregunta 63:
D’acord amb l’Estatut Bàsic de l’Empleat públic i amb el Pacte de classificació de categories de l’ICS, en quin grup o subgrup es classifica un/a tècnic/a de grau superior sanitari:
a. Grup A1
b. Grup B
c. Subgrup C1
d. Subgrup C2
El Tribunal Qualificador ha donat com a resposta correcta la opció C
Aquesta resposta no és del tot correcta, ja que segons l’EBEP a l’article 76 de Grups de classificació professional del personal funcionari de carrera, el Grup B exposa que per accedir als cossos o escales del grup B s’exigeix tenir el títol de tècnic superior, i a la resolució TRE/3033/2008, de 2 de setembre, actualment posada a la pàgina de l’ICS com a criteris de classificació en la categoria professional de l’àrea sanitària com a tècnic de grau superior sanitari es classifica en el grup 3.
Adjunto l’article 76 de l’EBEP i la Resolució TRE/3033/2008.
Per tant,
SOL•LICITO: Del Tribunal Qualificador l’anul•lació d’aquesta pregunta, o bé la rectificació de la resposta.
hola beatriz!
potser hauriem d''impugnar la pregunta:
presentar una sol.licitud.....organ administratiu
oficina atencio ciutadana
A mes d''aquestes dues que has proposat
bon dia k; aquesta no me l?havia mirada perô tens tota la rao jo la vaig deixar en blanc, perquè no hi havia manera de decidir-me pel mateix que tú argumentes. Molt bé.
Autor sense nom, aquesta també la vaig fallar, me la vaig mirar ahir amb deteniment i les altres tres respostes no poden ser per què hi posen la paraula QUALSEVOL al principi de cada opoció, cosa que les invalida (no pot ser qualsevol administració si no les que figuren en la llei 30/92 o la 13/89 de catalunya, en canvi la llei catalana del procediment administratiu la 13/1989 si que parla especificament d''aquestes unitats unificades que es poden tramitar les sol·licituds de determinats procediments..ho sento, aquesta m''hagués anat bé impugnar-la.
Altres preguntes que m''he mirat però amb la llei a la mà no es poden impugnar són:
- Els principis informadors de la SS, la resposta correcta es la que posen que esta extreta directament de l''article 2 del RDL 1/1994, per tant la opció que hi figurava "suficiencia" no és la vàlida malgrat que també n''és un principi.
La pregunta sobre el perllongament de la jubilació la pregunta correcta està extreta directament del estatut marc, malgrat que és només la darrera frase d''un article que s''ha esmentat en la resposta b) però aquesta b) l''havien canviat la darrera paraula "tothom" i la fa invàlida
Us comento aqueste perquè no perdeu el temps buscant-les.
I que en penseu de la pregunta que fa referència al principi de caixa. Creieu que es pot impugnar?
Jo vaig contestar principi de meritació pensant que era correcta però veig que no.
En que creieu que podria basar-me per impugnar aquesta pregunta.
Gràcies
autor I
aquesta pregunta la comenta beatriz 09:41:00
pregunta a impugnar -1-
MES PREGUNTES A IMPUGNAR??
encara que siguin per redaccio ambigüa , mal redactada, de dificil lectura o comprension.....
Hola a totes,
Soc del pre d''inpugnar algunes preguntes com les que esposeu, la del principi de caixa, no trobo aquest principi enlloc també la del EBEP totes dues estan molt ben plantejades. Suposo que les impugnacions tenen d''anar adreçades al Tribunao
A quin lloc heu presentat les impugnacions?
Es poden presentar al centre corporatiu
Gràcies
Jajajajaja, per aquest concepte, jo impugnaria el 80% de l''examen... però no colarà. Fins i tot la última de reserva... van barrejar la pèrdua de nomenament d''estatutari amb la jubilació i la incapacitat permanent... tot alhora!!!! jo demanaria la anul·lació, però és poden anul·lar les de reserva?
Antonia, jo presentaré el meu escrit al Registre del Centre coroporatiu, suposo que és la única manera, no crec que es pugui fer per via telemàtica...o m''equivoco?
I
pregunta consolidacio de pressupost ICS?
pregunta :EL SALUDA.....LA INVITACIO?
preg. :registre de sol.licitud?
alguna mes????
Vosaltres sabeu si fa falta molta gent que inpugnin alguna pregunta perquè el tribunal l''anul·li o n''hi ha prou si veuen que està ben argumentada.
La que no veig tampoc correcta és la que donen com a bona APROVISIONAMENTS com a grup comptable, quan el grup comptable són EXISTENCIES, com la veieu vosaltres?
LA RESPOSTA SALUDA ÉS CORRECTA.
Però també invitació.
autor sense nom 11:23, la del saluda és correcta, ho sento, es un document protocolari, ho anomena l''Escola d''Adminsitració Pública, la dels registres de sol·licitud també és correcta (jo la vaig fallar) i l''explicació la tens en el meu post de les 10:22.
Escolteu també estic al Facebook OPOSICIONES ICS, he obert un fil de foro per discutir la jugada allà també. de totes formes aquest matí aniré alternant totes dues pàgines ok?
siii!!!
pregunta possible a impugnar.
trobeu alguna mes???
Has adjuntat tota la resolució Resolució TRE/3033/2008.''?
Antonia, ho sento la de aprovisionaments és correcta, el compte de resultat economicopatrimonial de l''ICS és públic i precisament l''anomenen així aprovisionaments, recordea que el grup 3 que és existències està modificat pel pla Especial de Comptabilitat Pública de l''ICS i té aquest grup comptable.
la invitació no és protocol·laria.
las 2 son valides
aprovisionaments i existencies.......impugnable?????
la invitacio podria ser tb , es protocolaria
Sobre les existències: no existeix com a grup
Compte de resultat economicopatrimonial de l''ICS
2. Aprovisionaments:
a)compres de medicaments
b)compres de material sanitari
c)altres aprovisionaments
...no hi ha les dues categories, només una.
Definició de saluda:
El saluda és un document protocol·lari que utilitzen els alts càrrecs per a comunicats breus: felicitacions, agraïments, INVITACIONS...
Bé resumint, clares hi ha 4 preguntes possibles
1- principi de caixa= no existeix, ni s''aplica a la LGCP
2- l''ICS consolida el seu pressupost amb els consorcis i les societats de dret privat en què participa segons la seva llei de creació com a empresa pública i no a totes les empreses amb les que té relacions econòmiques.
3- El president te la potestat de convocar les sessions i el secretari o fa de manera física, la pregunta es ambígua i qualsevol de les dues possibilitats poden ser bones.
4- segons l''EBEP la classificació dels Tècnics superiors sanitaris és la B, encara que en la seva disposició transitòria tercera diu que fins que s''implantin els titols de grau serà vigent per aquesta categoria el grup C1, a la pregunta no s''especifica aquesta circumstància per la qual cosa la fa ambígua i per tant pot tenir dos possibles respostes certes.
estic d''acord, faig la impugnació de totes.
IEP!
Se''ns ha despenjat una pregunta del rànquing de les impugnacions: la de la convocatòria, segons la llei catalana 13/1989 a l''article 29.1 és el president qui convoca les sessions de l''òrgan col·legiat"... així que tenen arguments per dir que el secretari no hi pinta res.
Jo veig impugnable la pregunta de la llei de prevenció de riscos laboral en que la respota correcte diu que l''àmbit d''aplicació és universal.
Aquesta llei diu clarament que la policia, seguretat i duana, la relació laboral de caràcter especial del servei de la llar familiar etc... no estan inclosos en l''àmbit d''aquesta llei
La veritat es que aquesta ni me la havia plantejat, a veure , les altres 3 respostes no podien ser, i encara que l''aplicació no és universal sí s''está obligat a que el reglament que es desenvolupi per a aquests cossos s''inspiri en els principis de la llei de prevenció, de fet en fa de base. Bé, pots intentar-ho, jo aquesta la tinc encertada - i per tant no te sentit que la impugni- (no dic correcta per que en aquest examen es mes propi dir hem encertat o fallat com si fos una travessa més que qualsevol altre cosa).
Ja et dic, proba-ho mirant d''argumentar citant directament la llei, a veure que tal va.
Sabeu com han anat les notes?
Hi haurà molts no presentats?
Doncs les notes no podem saber res fins que no les publiquin (compta ben bé 4 setmanes), a no ser que comencem la gent a dir-les, també si som torn lliure o promo interna jo només tinc noticies de 14 notes de gent aprovada de torn lliure (el promig se situaria en 5,9) i 3 notes aprovades de promo interna (promig 5,85).
Sembla ademés que sí, que hi ha forces no presentats... però fins que no és publiquin... tot el que farem seran càbales
jo soc de bcn i he tret un 5,21
Hola anònim, gracies per l''aportació, una cosa si voleu dir les notes, jo em comprometo a anar-les apuntant i fer el promig, però almenys poseu-me un nick o les inicials del nom i cognoms, perquè llavors no se si repeteixo la gent, gràcies. ;)
Ah!!! i dieu també si sou torn lliure o promoció interna... encara que cada cop estic més segura que a promoció interna no hi haurà nota de tall perque es veu que hi ha molta gent suspesa... Ei que no es cap dada oficial, només ho dic peque si es van apuntar uns 900 i d''aquests passaven el tall 625, si em diuen que molts o no s''han presentat o han suspes doncs...2+2=4.
Hola!!
No sé si servirà per saber per on aniran els trets però sóc PHR i he tret un 5,85 (Torn Lliure).
Està clar que per promoció interna no hi haurà nota de tall!!! Però segurament els de torn lliure sí que en tindrem. Encara que també crec que hi haurà bastants no presentats i suspesos. No sé com ho veieu vosaltres però jo vaig trobar l´exàmen bastant difícil. Més que el d´Auxiliars...i a Auxiliars va suspendre molta gent... A més a més, no sé a les vostres classes però a la nostra faltava moltíssima gent.
Tot especulacions...fins que no surti la llista, res de res. Paciència!!
Hola!!
No sé si servirà per saber per on aniran els trets però sóc PHR i he tret un 5,85 (Torn Lliure).
Està clar que per promoció interna no hi haurà nota de tall!!! Però segurament els de torn lliure sí que en tindrem. Encara que també crec que hi haurà bastants no presentats i suspesos. No sé com ho veieu vosaltres però jo vaig trobar l´exàmen bastant difícil. Més que el d´Auxiliars...i a Auxiliars va suspendre molta gent... A més a més, no sé a les vostres classes però a la nostra faltava moltíssima gent.
Tot especulacions...fins que no surti la llista, res de res. Paciència!!
hola Beatrix bonic nick....soc l''anonim d''abans ..les meves inicials son cbp de barna torn lliure 5,214....anims i gracies
Hola!
Jo sóc la MJB de promoció interna però per la via reserva, no sé si hi ha per aquí algú més amb la meva mateixa situació. HE tret un 5.5. Estic molt decepcionada perquè havia estudiat molítissim i a l''examen em vaig ofuscar, a part que moltes de les preguntes eren poc entenedores... Us volia preguntar, al final s''ha impugnat alguna pregunta?
Merci!
Gracies per les aportacions, prenc nota. La setmana que ve us comentaré en quin promig anem, i així anem passant el temps tenint una mica de idea.
Bé els que us heu presentat a aquesta convocatòria i no a la d''auxiliars dir-vos que això d''agafar les notes ja ho van fer altres companys per no estar amb la angoixa de esperar sense saber per on podien anar els trets. Però no us ho prengueu com una cosa oficial... que després hi ha decepcions... d''acord?
De moment les dades que he anat recabant son aquestes:
TORN LLIURE
14 notes d''aprovats; promig 5,905
TORN LLIURE RESERVA
1 nota aprovada; 5,690
PROMOCIÓ INTERNA
3 notes d''aprovats; promig 5,85
PROMOCIÓ INTERNA VIA RESERVA
1 nota d''aprovat; 5,5
Recordeu, aquestes dades encara no volen dir res, només ens donen una idea de com pot arrivar a anar la cosa.
MJB, doncs sí tots coincidim que l''examen ha estat més que dificil, horrorós per la redacció poc entenedora de les preguntes, i sí, jo almenys he impugnat 3, altres fins i tot n''han impugnat 5, així que ja veurem. La sensació que tú tens és general, sobre tot els que haviem estudiat molt i esperávem superar la nota de l''examen d''auxliar... però bé, ara és el que hi ha.
Hola,
Jo m''he presentat pel torn lliure i he tret un 5,57.
Gracies I.
Recordeu-vos de posar o bé les inicials o bé un nick que us pugui diferenciar dels altres que posin la seva nota... si no falsejarem resultats.
Jo he suspes i no estic d''acord en lo següent:
Havia preguntes molt mal redactades. Qui redacta aquestes preguntes tan malament?
No s''hauria de repetir les mateixes preguntes a l''examen de Celadors i al d''Administratiu?
Bona nit,
Hola Beatrix,
Per si et serveix per fer les mitges, et dic com va anar pel lloc on treballo jo.
1 no presentat (torn lliure)
1 suspès (torn lliure)
1 5.1 (promoció interna)
1 5.2 (promoció interna)
Salut!
Maria, estic d''acord amb tú, les preguntes eren pèssimes, per això hem impugnat algunes.
Però no es poden repetir preguntes d''un examen a un altre, pensa que hi havia gent que es presentaven a tots dos examens.
Gracies MJB prenc nota.
Hola! Algú em pot dir com trobar el pdf de la llista definitiva d´admesos i exclosos d´aquesta convocatòria d´administratius? Poseu el link, plis. Per cert, la meva nota, 7,393.
TIPUS DE FASE ADMESOS EXCLOSOS
PROM. INTERNA 898 38
P. INTERNA RESERVA 32 0
LLIURE 3330 555
LLIURE RESERVA 58 0
TOTAL 4911
Algu sap quants s''han presentat % aprox. , p. interna i p. lliure
...interí, dedueixo que has opositat a torn lliure?
La llista d''admesos i exclosos desapareix quan posen la següent diligencia, et recomano que tot el que publiquin t''ho gravis amb pdf per poder-ho consultar després... per cert, de moment tens la millor nota que he vist, felicitats!!!!
anònim:
No sabem quants s¡han presentat, però podria ser que un 30% NO ho hagués fet. però és una sensació que tenim els que hem comentat el tema, no ho sabrem fins que no surtin les notes.
Bon dia,
Aquest correu va per a Beatrix que vaigi calculant, per la meva zona croncretament Cap Baix Ebre i Hospital de Tortosa, les notes que sé són:
promoció interna:
1 7,5
2 5,2
3 6,5
4 5,2
la resta suspesos o no presentats
de promoció lliure:
1 6,25
2 5,6
3 6,5
4 6,5
la resta suspesos
Fins ara,
Gracies, Terres de l''Ebre, ja esteu tots apuntadets.
Una pregunta sabries dir quin percentatge de no presentats i suspesos hi ha?, per veure si podem fer una extrapolació. :)
PEr què dieu que els de promoció interna no tindrem nota de tall?? Jo vaig er promoció interna i estic "cagada" per la nota tan justeta que he tret...
Perque poden passar fins a 625 persones, i segur que aprovaran menys de 625.
en % de promoció interna jo diria que no presentats 30%, suspesos 50%, aprobats 20%
i en torn lliure no presentats 10%, suspesos 80%, aprobats 10%
Gracies per les dades Terres de l''Ebre
MJB, en efecte creiem que no hi haurà nota de tall perquè ens sembla que hi ha molts no presentats/suspesos entre la gent de promoció interna, podria ser que us la jugueu en el segon examen i els mèrits... de totes formes siguem prudents, no hi ha res segur fins que no treguin la diligencia amb les notes, la hipotètica nota de tall per a promoció interna se situaria en 5,745 i torn lliure 6,090 amb les notes que tinc...
Vinga, ANIMEU-VOS A DONAR LA VOSTRA NOTA!!!!!
poseu el vostre torn i un nick o les inicials que us identifiquin.
BEATRIX!
jo tinc dubtes sobre la utilitat de la mitjana aritmetica perque el topall son 240.
potser seria mes util o encertat un llistat de les notes recollidas, per veure la repeticio de cada nota en relacio al numero total recollit per a cada moment. No ho tinc clar, potser hi ha alguna regla de tres o formula estadistica de aproximacio en funcio de les vegades que es repeteix un valor (nota) en relacio al total recollit, y finalment estrapolat als 330 aprovats (supusant que siguin el 10-12% aprox.
declaracion de Jordi Ausas Conseller de Governacio i Administraccions Publiques, diu que es pot prescindir de la figura de Auxiliar Administratiu i zelador/subaltern porque amb els canvis electronics....que ha viscut l'' Administracio en els ultims 10-15 anys ya no son d''utilitat.
Tantmateix diu que s''ha presentat una llei al parlamentper la nova planificacio de RR.HH.
Que fort!!! Que us hi sembla?.
Hola anònim, el que comentes sobre la mitjana aritmètica, el més segur és que tinguis raó, m''ho haig de mirar bé, tinc nocions molt bàsiques d''estadística, doneu-me dos o tres dies, i us dic alguna cosa, de moment si es poden afegir noves notes tindrem material per fer una mostra més fiable ok?
Si teniu suggeriments comenteu-los, això és la xarxa 2.0 compartir el coneixement és el que dona veritable valor.
Promocio lliure bcn 6,785
Ei! Algú opta per places promoció interna via reserva?? Coneixeu algu que n''opti? Sabeu com ha anat a aquest sector??
MERCI!
Gracies anònim,
Ens aniria bé tenir ni que fos un nick o les inicials per diferenciar-te dels demés i saber quants individus estem calculant i no repetir notes, si no la mostra no és fiable.
MJB
Només tinc dos notes interna via reserva i l''altra és clavada a la teva, podria ser que l''haguèssis donat en un altre lloc? (has estudiat per una acadèmia on-line o pel facebook? són els altres llocs d''on tinc dades).
Què sabem de moment:
TORN LLIURE: 18 NOTES; NOTA MITJANA 6,128
DE 5 A 5,9 = 9 PERSONES
DE 6 A 6,9 = 7 PERSONES
DE 7 A 7,9 = 2 PERSONES
VIA RESERVA: 1 NOTA AMB 5,6
PROMOCIÓ INTERNA: 10 NOTES; MITJANA 5,745
DE 5 A 5,9 = 7 PERSONES
DE 6 A 6,9 = 2 PERSONES
DE 7 A 7,9 = 1 PERSONA
INTERNA VIA RESERVA: 2 NOTES, TOTES DUES AMB 5,5
NOTA MES BAIXA: 5
NOTA MES ALTA: 7,5
JAJAJA, sí, sí BBONA, crec que em estudiat a la mateixa academia... Així que només tens la meva :(... Estic nerviosa perqùè vosaltres sabeu més o menys com han anat els trets però jo només tinc la meva nota i la trobo ridícula...
Perdoneu, m''he deixat un parell de dades
nota més repetida a torn lliure 5,85
nota més repetida a promocio interna 5,6
Ara si.
Jajaja, d''acord guapa, i escolta, de nota ridícula res!!!! Tú saps la de gent que ha suspés?, pel que se sent és una passada, el examen ha estat molt dificil i liós, o sigui que de moment... qui sap, potser passes a la següent fase ;).
Hola Beatrix.
Sóc la teva companya d l''Adams virtual i no se que fer...Tu ja has preparat aquesta prova amb l''Adams? I que tal? Ho fan be? Jo es q amb auxiliar vaig preparar aquesta prova amb el catac i ara no se si seguir o no...
Hola Esther, si continúes fent on-line, definitivament et recomano que hi continuis, per una raó: tenim al tutor que ens va fer la part de riscos i organització del treball el Toni Sanchez, soc de l''opinió que és el millor professor que tenen a l''Adams.
Jo el vaig tenir per informàtica i et prepara de sobres, amb temps suficient, cada setmana et posa fites i és acumulatiu, això és: que si comences amb el word durant un mes, fas exercicis, al mes següent ja fas excel, quan et posa exercicis fas tant de word com d''excel, despres fas access, llavors et posa exercicis de word, excel i access i despres nocions internet i correu electrònic, llavors ja et posa exercicis de tot... examens on-time cada mes... en fi, a mi em va servir de molt. Espero que et serveixi la meva opinió.
Yo també confirmo que el Toni és el millor profe amb diferència!!!
Per cert, una nota més per la estadística: Prom.Inter. via reserva 7,3
Gracies ROL per l''aportació. I vinga que ja ens han posat deures en informàtica!!!!
yo soy CRM y he sacado un 6 en promocion libre.Alguien sabe cuando puede ser el de informatica?
Jo he sacado un 6,36
He tret 6,96 en promoció lliure
Me habia olvidado decir que 6.36 en torn lliure
¿Solo dicen la nota los que han pasado del 6 o que? Yo com mi 5 pelao no voy a ningun sitio
tranqui patri, tu con tu "5 pelao" vas a lo mismo que los demas, estoy seguro de que todos los que han aprobado pasan el corte, vamos que no creo que haya corte.
tiempo al tiempo y ya me dareis la razon.
Hola Patri i Josep, bueno, no sabemos nada. Si de 3300 inscritos en turno libre solo 240 hubieran aprobado, pues entonces seguro que no habría nota de corte, és más, ojalá no la hubiese y estariamos todos más tranquilos... pero como el ICS no se caracteriza por hacer procesos ràpidos que digamos, pues eso, toca esperar semanas, por eso hacemos lo que podemos averiguando si vale la pena seguir estudiando para el siguiente examen o no, que hay gente que se está dejando el dinero en academias y no esta la cosa como para derroche.
Sobre todo ese es el sentido de esto, no es la intencion ir frustrando al personal, pero yo creo que la gente agradece tener algo de información orientativa, desde un principio sabemos que solo podemos conjeturar, y nos alivia la espera.
Dicho esto, lo que si parece probable que los de promocion interna no tengan nota de corte por que 625 pasan a la siguiente fase y solo habia inscritos 900 y pico, y por lo que sabemos han suspendido bastantes personas y otras muchas directamente no se presentaron.
Por cierto Patri, no se si eres de promocion interna o no, y tranquila, que no eres la única que ha sacado 5, en cuanto tenga unas cuantas notas más actualizaré la información y lo verás.
Gracias por vuestra aportacion.
Voy por libre, o sea que la cosa esta chunga
Hola beatrix, es paso aquesta informació a tu i a tots pèr a donar-vos anim i per ajudar.
Treballo a l''ICS a Barcelona ciutat, en una unitat que te contacte amb molts ambulatoris de la ciutat. hem fet un sondeix entre molts centres i creiem que entre un 30 o 40% de la gent no es va presentar i que de la resta han aprovat entre un 10% (en el millor dels casos) i un 20% (en el pitjor dels casos)aixi que feu numeros i vereu que no es tant dificil que passin el tall tots el aprovats de torn lliure (de promocio interna no hi ha cap dubte que entren tots)
A molts CAPs que coneixem no hi ha cap aprovat i a altres son molt poquets (un parell per centre). I et parlo de mes de una veintena de ambulatoris i alguns dels grans)
Jo tinc un 5.5 per torn lliure i al principi creia que no tenia res a fer, pero ara estic molt esperançat i crec de veritat que entrem tots
De fet , les notes que a mi em diuen son que els que aprovem ho fan tots amb 5 i poc, es aqui on la gent te las notes de 6 cap a munt.
Pues eso,anim a tots i paciencia, que ja sortiran les notes i veurem que pasa.
Hola Josep, moltíssimes gracies per la informació :), ajuda i molt.
La veritat que és molt important aquest tipus d''informació que ens dónes, a mida que van passant els dies la gent ens diu dades semblants a la teva, per això, penso que potser si, hi ha esperança pels que han aprovat justet. Tant de bo. Però també em fa por equivocar-me i donar falses esperances a les persones i això hem fa ser molt prudent i remetre''m a les dades que tinc del cert. La principal dificultat en aquest cas és que la gent que no aprova no ho sol dir als foros, cosa comprensible, ja prou fomut és catejar i potser en aquest cas és la dada més important.
Traslladaré amb el teu permís aquestes dades que comentes també al grup del facebook, i a veure si entre tots podem tranquilitzar a la gent angoixada que té una nota més justeta.
Gracies de nou!!! Que paseu bona nit patidors!!!
De totes formes us deixo aquí les darreres dades recabades, aprofito que ho penjat al facebook i així tothom està assabentat alhora.
Bé aquestes notes estan actualizades amb el que han anat aportant durant el dia:
TORN LLIURE: 29 NOTES; NOTA MITJANA 6,10
DE 5 A 5,9 = 13 PERSONES
DE 6 A 6,9 = 14 PERSONES
DE 7 A 7,9 = 2 PERSONES
VIA RESERVA: 1 NOTA AMB 5,69
PROMOCIÓ INTERNA: 10 NOTES; MITJANA 5,745
DE 5 A 5,9 = 7 PERSONES
DE 6 A 6,9 = 2 PERSONES
DE 7 A 7,9 = 1 PERSONA
INTERNA VIA RESERVA: 2 NOTES, MITJANA 6,4
DE 5 A 5,9 = 1 PERSONA
DE 7 A 7,9 = 1 PERSONA
NOTA MES BAIXA: 5
NOTA MES ALTA: 7,5
NOTA MÉS REPETIDA TORN LLIURE: 5,8 (3 PERSONES)
NOTA MÉS REPETIDA PROMOCIÓ INTERNA: 5,2 ( 5 PERSONES)
Ara si, Bona nit a tots!!!!
Hola companys, com que veig que la cosa està paradeta torno a fer una crida per veure si recabem més dades.
Si coneixeu a algú que s''hagi presentat a l''examen d''administratiu de l''ICS, si us plau pregunteu la nota, sobre tot ens interessa el torn lliure (la promoció interna segurament no hi haurà tall, però igualment compto les notes) i també la via reserva de tots dos torns.
MOLTES GRACIES A TOTS. BON CAP DE SETMANA!!!!!!
Hola! Yo soy del turno libre y mi nota es de 5,4. Espero ayudar!MUCHA SUERTE A TODOS!
Muchas gracias Jennifer!!!!!
Holaaaa.
Estem tots avorrits d''esperar oi?
Bé paciència, suposo que si no és aquesta setmana la que ve en sabrem alguna cosa.
De mentre si algú més pot facilitar més notes ens aniría molt bé, no hi ha agut gaire moviment tinc 39 notes, a veure si arribem a la cinquantena i tenim una base per fer una previssió més fiable.
Gracies a tots!!!!
Apostaria que sortiran o divendres o a principis de la setmana que vé...aviso que sóc optimista :o)
Hola a tothom!!!!
M''han dit q d''un departament de la Vall d''Hebron on s''havien presentat 14 persones han aprovat solament 4 i de 4 conegudes que s''havien presentat, també de la Vall d''Hebron, han suspés tots.
No se si aquesta informació servirà de molt...A veure si amb una mica d sort no hi ha nota d tall!!!!
la prova d''informatica és tot tipus test, oi? no hi ha cas practic d''informatica?
asf torn lliure 6,2
pero si impugnen les preguntes que he llegit pel foro tinc les de reserva be :P
Hola Esther, gracies per les dades. No sabras pas amb quina nota han aporvat els 4 de Vall d''Hebron oi? jeje, bé de totes formes seguim estant entre el 20 i 30% d''aprovats, i jo m''atreviria a dir que més tirant al 20 que al 30%.
asf, graciés per l''aportació amb tu ja tenim 39 notes del torn lliure, a veure si aconseguim 50, bé, gairebé tots apujarem punts si les impugnacions tiren endavant ;).
I sí, l''examen d''informatica és tipus test, res de casos pràctics. (en el d''auxiliars van ser 60 preguntes tipus test).
Si puc més tard us posaré un resum de com van les puntacions.
Jo he tret un 5,75 per torn lliure.
Les notes si truqueu al contestador del ics diuen que sortiràn en la segona quinzena de juny.
L''espera es fa interminable tant de les de auxiliar com d''aquestes....és una passada....
Salutacions
Bé com havia promés aquí us poso les dades recollides fins a dia d''avui:
NOTES TOTALS DONADES FINS ARA 55
TORN LLIURE: 39 NOTES, MITJANA 6,07
DE 5,00 A 5,49= 8 NOTES
DE 5,50 A 5,99= 11 NOTES
DE 6,00 A 6,49= 7 NOTES
DE 6,50 A 6,99= 9 NOTES
DE 7,00 A 7,49= 3 NOTES
DE 7,50 A 7,99= 1 NOTA
NOTA MES REPETIDA: 6,50 (3 NOTES)
TORN LLIURE VIA RESERVA: 1 NOTA= 5,69
TORN PROMOCIÓ INTERNA: 13 NOTES, MITJANA 5,85
DE 5,00 A 5,99= 8 NOTES
DE 6,00 A 6,99= 3 NOTES
DE 7,00 A 7,99= 2 NOTES
NOTA MES REPETIDA: 5,5 (5 NOTES)
TORN PROMOCIÓ INTERNA VIA RESERVA: 2 NOTES, MITJANA 6,4
DE 5,00 A 5,99= 1 NOTA
DE 7,00 A 7,99= 1 NOTA
Bona nit.
Buf, Rosa ja havia publicat quan t''he llegit, gracies per la nota i la informació... :(
Quin rotllo d''espera oi? Paciència!!!!
Hola companys, avui un company de can Ruti ens comenta que estan especulant amb les xifres d''un 40% de no presentats i sols un 20% d''aprovats. Això ens permeteria pensar en una nota de tall al voltant del 5,70 segons l''estadística de les dades que he recollit fins ara... bé com veieu hi ha possibilitats que millori la cosa.. encara que serem prudents, pero no perdeu l''esperança encara.
A més si aquest percentatge s''aplica al torn de promoció interna, faria que haguèssin aprovat menys persones que les places ofertades... per tant podria ser que alguna plaça passes al torn lliure, he calculat que com a màxim unes 20!!!!! (això no modifica el tall dels primers 240, pero si dóna més oportunitats als que passin).
En fi no alcem les campanes encara, però no ens enfonsem, que potser hi ha molta gent viva i no s''ho pensen.
MOLTS ÀNIMS A TOTS !!!!! :D
HOLA a tots/es!!!!!!!
Algu sap com ha anat les NOTES , PRESENTATS I APROVATS d''Administratius als HOSPITALS:
HVH,
BELLVITGE,
VILADECANS,
CAN RUTI,
VERGE DE LA CINTA,
TRUETA.
;)
Hola anònim,
No tenim prou dades, la més general que tenim es la que us comentava en el post d''ahir a les 18:13, el company de Can Ruti és feia ressó del que es comentava al departament de RRHH de l''Hospital i estàven comentant de TOT CATALUNYA, o sigui hospitals i CAPS... però no és oficial. En el post de 23/05 a les 10:42 hi havia uns resultats de Terres de l''Ebre que és el més concret que tinc.
En quant a les notes jo tinc una mostra de 59 notes, de les que 43 son de torn lliure, tinc una petita estadística uns posts més amunt...
Però ens aniria molt bé tenir més notes, tu has facilitat la teva? Només necessito les inicials o nick, el torn si es lliure, promo interna o via reserva i la nota i t''afegirem a la llista... i si saps el de més gent també ajudarà molt.
A veure si aconseguim ni que sigui 5 notes més tornaré a actualitzar la llista.
GRACIES A TOTS!!!!
hola aqui van dos notes de torn lliure:
6,32 i 6,73
moltes gracies mbb!!!! Ja tenim 45 notes del torn lliure.
Animeu-vos, 5 notes més i tindrem 50!!!
Moltes gracies a tots/es.
Hola,
JAN torn lliure 6,8
Que tingueu un bon dia
Moltes gracies JAN!!!
algu sap amb general si molta gent ha aprovat de tots els centres?
Per les dades que tinc sembla que hi hagi pocs aprovats...quants? No ho sabem, però ajuda molt que doneu informació de com us va anar, quina nota vau tenir. Si hi havia molta gent a la vostra aula d''exàmen, fa un moment en el Facebook he llegit una companya que comentava que de 70 persones que hi havia d''haver a la seva aula hi eren 29 (40% de presentats només) si això va ser general sembla que la nota de tall sera molt molt baixa, però falten mes dades de la gent.
Per això us continuo animant a què aporteu dades, per fer-nos una idea. Encara poden passar ben bé dos setmanes fins que publiquin les notes.
Bona nit.
Hola beatrix! tinc un dubte. tu saps quin es el % de persones aprovades q poden pasar al segon exercici ? si existeix l''opció de que hi hagi nota de tall es pq nomès pot pasar al segon exam un % concret dels aprovats. Bueno no se si m''explicat bé, espero q si i q em puguis facilitar aquesta dada. Gracies.
Hola Jennifer, t''has explicat la mar de bé, a la diligència que es va publicar amb les instruccions de l''examen aclaria que passaven a la següent fase el 500% de les places ofertades per cada torn això es tradueix en:
torn lliure passen les millors 240 notes
via reserva: 10 millors notes
torn promoció interna: 625 millors notes
via reserva: 35 millors notes
Molte Gracies Beatrix!! Ja ho entès!!!Merci
HOLA
TINC UN 6,57 AL TORN LLIURE
Ja han sortit les notes provisionals a l''aplicatiu!
iiiuuuujuuu m''he quedat fora amb un 4,96 !!! La meva aventura acaba aquí!!! Hi ha alguna pregunta anul·lada segur... bé, tampoc hauria passat la nota de tall...
Us desitjo molta sort!!
Hola MGA!!!! Moltes gracies per la teva aportació ;)
Fa dies que això està molt adormit. A veure si algú més s''anima!!!!!!
Ho he publicat en altres fils i ho poso aquí també pels qui no ho sabeu: Un dels sindicats comenta que el dia 16 es pot signar el nou Pacte de la Borsa de Treball.
Comenten que sembla que els nous barems serien els següents:
40% (temps treballat + formació -"cursets", nivell D, etc-)
40% nota d''examen (només aprovats)
20% avaluació
Pel que diu aquest sindicat els que no hagin aprovat l''examen quedarien a les posicions del darrera de la borsa perquè no tindrien punts a sumar en aquest aparatat (pel que es dedueix que no es faran poderacions als que no han aprovat o no s''han presentat)
Esperarem al dimecres a veure si es confirma.
HAN SORTIT LES NOTES!!!!!!!! MIREU LA PAGINA DE L''ICS.
En quan tingui dades clares us les penjo
Quins nervis!!!!
Bé primeres dades:
Han passat 250 del torn lliure
8 via reserva
101 promoció interna (24 places que s''en van al torn lliure)
i 6 interna via reserva.
La nota de tall en lliure ha estat 10,714 (o sigui 5,35)
Hola BEatrix!!
Passo la nota de tall!! UFF... Estic super contenta!! PErò una pregunta, on són les llistes? com saps la gent que ha passat?? Moltes gràcies!
Hola, voldria saber si algu sap quants dels que han aprovat tenen merits de temps treballat? i quants en cada provincia han aprovat?de torn lliure of course!!!
et fan anar a Barcelona expressament a presentar la documentació acreditativa del nivell de catala? quan ho vaig preguntar hem van dir que es podria fer arribar a traves de registre!
Bon dia, una consulta. Els mèrits són els mateixos que figuren a la puntuació de la borsa de treball?
Bon dia,
Resposta per a Lleida: Al punt 4t de la diligència consta la següent informació:
Les persones convocades a aquesta prova podran quedar exemptes de la seva realització si
es donen les circumstàncies previstes a l’annex 4 d’aquesta diligència i podran continuar
presentant l’esmentada documentació fins al mateix dia de la realització de la prova.
Per tant, s''enten que podrem aportar la documentació als registres corresponents i que, en cas de no presentar-la-hi, podrem presentar-la el mateix dia de la prova.
Salutacions!
d''acord, però on s''ha de presentar? Moltes grà cies MJB
Suposo que on vam aportar la sol"licitut de la convocatòria, però no estic segura.
Com us heu calculat la nota? crec q ho he calculat malament pq em surt 15 punts i apareixo
a la llista de no aptes! si algú em pot dir la fórmula per calcular-ho. Gràcies
Com us heu calculat la nota? crec q ho he calculat malament pq em surt 15 punts i apareixo
a la llista de no aptes! si algú em pot dir la fórmula per calcular-ho. Gràcies
Crec que el problema són les preguntes impugnades.Perquè jo de les 4 impignades tenia tres bé amb la qual cosa estic en no apte.
Per calcular la nota, agafeu la plantilla i treieu les respostes impugnades, ara us compten les 4 primeres de reserva.
1-compteu les respostes correctes= A (recordeu de no comptar les impugnades però si les 4 de reserva)
2-compteu les respostes no encertades= B (si alguna de reserva no està bé també s''ha de comptar, es clar)
3-ara a les no encertades les multipliqueu per 0,25= (B0,25)=C
4-Resteu A menys C = D
5-Feu aquesta operació (D20)/70 i us donarà directament la nota sobre 20, que és com l''han calculat.
Ja teniu nota. El tall es situa en 10,714 les notes més baixes son considerades no apte per a la següent fase.
moltes gràcies. jo havia fet el càlcul sobre 30, ja que a la convocatòria fica que
el valor màxim serà de 30 punts i el mínim per superar exercici 15 punts! per això
no em quadraven els números.Tot i així suposo que la nota de tall no afecta si es
calcula sobre 20 o 30, ja q continua sent 5,35.
Ai, que potser t''has presentat de zelador? perquè llavors has de fer:
(D30)/50, ho sento, perquè moltes vegades dono per fet que parleu d''administratiu ;)
Ai, que potser t''has presentat de zelador? perquè llavors has de fer:
(D30)/50, ho sento, perquè moltes vegades dono per fet que parleu d''administratiu ;)
Fa un parell o tres de dies us vaig comentar que signaven el Nou Pacte de la Borsa de Treball, on comptava 40% la nota d''''examen de les opos... doncs no han signat, s''''han fet enrera els sindicats :(
Hola, dels que us presenteu per lliure. Teniu molts mèrits de cursets, temps treballat... ?
pel que tinc entès, hi ha pocs merits de tems treballat. El tema es mourà més aviat pels cursets. Si no vaig mal encaminada, hi ha pocs interinatges d''administratiu.
Sí, jo també tinc entés el mateix, si hi ha algun interinatge faltaria saber si són dels aprovats... amb l''escabetxina que hi ha hagut no crec que hi hagi gaires. I els que no (eventuals) no els contracten com administratius sino com auxiliars per pagar-los menys, així que...
Amb els mèrits de la borsa no es veu clar perquè els que tenen més puntuació son perquè els han fet l''avaluació que actualment és el 50% de la puntuació de la borsa, així que estarem patint fins al final... com en el examen d''auxiliar.
algu sap la direcció que cal ficar per presentar al registre el titol de catala? i quan serà aproximadament el test d''informatica ? moltes gracies!
Hola beatrix,
Per fer-me una idea, quants punts es poden tenir de cursets. De mitjana.
Gràcies
Hola beatrix!! tinc un dubte, a veure si em pots ajudar!. En quant al mérits, són vàlids només aquells cursets q tinguis abans de la convocatoria o si estic fent ara un curset y l''acabo abans del dia de la presentació de mérits tmb compta? moltess gracies!!
no compta, nomes
fins ultim dia de presentacio de sol.licituds
Hola a tothom!!!! A veure, anem a pams:
1- la direcció coroporativa de l''ICS és Gran Via de les Corts Catalanes 587-589, 08007 Barcelona, Tel. 93 482 41 00.
2- IMPORTANT : EXAMEN INFORMÀTICA, NO ES OFICIAL PERÔ ELS SINDICATS ANUNCIAVEN AHIR QUE SERIA SEGURAMENT EL 18 DE SETEMBRE. (consulteu les webs de UGT i CATAC)
3- Mèrits: ni idea de la mitjana, quan ja haguem fet l''examen d''informàtica mirarem de consultar a la gent si ens vol dir els mèrits que té i farem igual que ara amb les notes, tenir una orientació, però fins llavors no té sentit, no sabem si l''examen serà de pur tràmit com va ser el d''auxiliars o aniran a tombar gent (m''extranyaria, però mai se sap), recordeu que els barems són: el màxim és 12 punts per temps treballat (poca gent tindrà temps), i 11 de cursets...(fins 14 si hi ha temps comptat com docècia, que no ho té ningú) en la formació, hi ha més possibilitats de que la gent tingui punts + 2 puntets pel nivell D de català i fins a 2 punts pels excel·lents en CFGS d''administratiu.
4- Només compten els cursos/temps treballat fins el darrer dia de presentació de sol·licituds de la convocatòria que va ser el 22 de novembre passat. Tot el que s''hagi fet després no compta. Només us comptarà a la borsa. Els cursos d''idiomes, perfeccionament de català no us comptaran a la opo, ja us aviso ara perquè tothom creiem si comptaven (doncs a la borsa compten) i a l''hora de la veritat amb la opo d''auxiliars no ha estat així.
Bé penso que no em deixo res, gaudiu del sol i del cap de setmana!!!!
Hola beatrix! tinc un dubte a veure si em pots ajudar. En quant als mèrits, només puntuen aquells cursets q tens finalitzats abans de la concocatoria de les oposicions o si estic fent ara algun curset i l''acabo abans de haver de presentar els mérits tmb em puntuaria? Moltes Gracies!!
Hola Jennifer, t''he contestat al post anterior de les 12:00 ;)
Vale!!! merciii!!!!!
se sap com quedara la borsa? si la opo contara un 40% o un 25%
Gracies
Algú sap si tenir la llicenciatura en Administració i Dirrecció d''empreses dóna punts i quants?
Doncs tens raó Beatrix, em vaig confondre, vaig agafar la convocatòria de
zeladors per calcular la nota!per això no em quadrava res.gràcies
Hola, la borsa no s''ha signat res, per tant no tenim informació de què comptarà, han tirat enrera que compti un 40% l''examen de la opo, així que suposo que comptarà menys... :(
Jennifer, només si et refereixes a la opo les diplomatures/llicenciatures no compten res. Només els excel·lents de CFGS d''administratiu... a la borsa no em sona que compti, ho hauràs de mirar a la pàgina de l''ICS que posa els barems.
Hola companys, escric perque no es perdi el fil.
Com porteu l''estudi de l''informàtica? recordeu que és probable que tinguem l''exàmen cap al 18 de setembre, ens hem de posar les piles.
Bon dia :)
Hola!
Bona revetlla de SANT JOAN a totom!!!
ups ...ooo
o???
Mor Ángel Fernández Martínez, Delegat
Sindical de CCOO.
Aquest matí d''estiu ens ha portat la freda notícia de
la mort d''Ángel Fernández a l''edat de 61 anys.
Ángel era membre de l''Executiva de la Federació de
Sanitat i membre del Consell Federal de Sanitat de
CCOO, però per sobre de tot va ser un inesgotable
lluitador.
Des de les Seccions Sindicals CCOO ICS de
Barcelona Ciutat, volem acompanyar a la seva
família en aquest dur moment i lamentar la mort del
nostre company i amic.
Seccions Sindicals CCOO
Institut Català de la Salut
Àmbit d’Atenció Primària
Barcelona Ciutat
Barcelona a 23 de juny de 2010
Hola, que tal!!!
Com porteu l''ofimàtica?jo trobo massa ....tema
Algú sap com serà l''examen?
la convocatòria diu tipu test, però no diu quantes preguntes, amb documents, temps. tipus?
Com penseu que pot ser??
Una pregunta los meritos por tiempo trabajdo solo cuentan en la misma categoria?
Gracias
mèritos solocomputan de categoria C ,
de cualquier administracion publica
Només la categoria d''administratiu : C1. Ojo que la categoria d''auxiliar C2 no compta.
Hola! com van els ànims? això sembla molt i molt parat oi? Bé l''examen de català va ser dissabte i he llegit al facebook que potser en una setmana tindran els resultats, potser divendres vinent... a veure si llavors ens confirmen que l''examen d''ofimàtica sigui el 18 de setembre.
jo hi he entes que el resultat de català estaria aquest divendres.
vols dir que el d''ofimàtica no sera cap el octubre, el setembre semble massa aviat, com ho veieu??
i com serà, se sap alguna cosa, que en penseu???
Bé es que els sindicats son els que han donat la data despres d''haver-se reunit amb l?ICS al juny pel tema de la borsa i despres van publicar que seria "probablement" el 18 de setembre... però de moment no està ni confirmat ni desmentit. Jo he estat fora uns dies i no m''he conectat però fent una repassada per les pàgines dels sindicats i de l''ICS no he vist cap canvi.
Gràcies BEATRIX!!!
Tant de bó fos cap a l''octubre, per no tindre aquesta brassa(opo) a l''estiu i passar l''agost amb mésss tranquilitat.......;)
Ja estan penjades les llistes del resultat de català de l''opo d''administratiu.
Es CONFIRMA LA DATA D''EXAMEN D''OFIMATICA EL 18 DE SETEMBRE, només es farà a BARCELONA
La primera setmana de setembre publicaran l''hora i els criteris.
Com a orientació:
En el d''auxiliar administratiu van ser 60 preguntes tipus test amb 10 més de reserva = 70 preguntes. La puntuació final era (i també serà, ja ho posaven a les nostres bases) sobre 10 i no sobre 20 com en el del temari general, per tant aquest exàmen té menys "pes" que el primer.
La meitat de les preguntes (30) van ser sobre ofimàtica en general, i les altres 30 es basaven sobre un cas pràctic on et donaven 3 documents impressos (un full de text, una taula excel i una altre access) i les preguntes giravem al voltant d''aquests.
Recordeu que es basarà en M Officce 2003
A ESTUDIAR MOLT!!!!!
Uffffffff!
Quines preses !!!
un examen con 60 preguntas de ofimatica es una pasada porque es una autentica prueba de resistencia,
esperemos que sean menos preguntas y bien redactadas que faciliten la comprension rapida de la lectura.
A mi en particular, el examen de ofimatica de auxiliar ya me parecio de un nivel mas alto al que corresponde a este grupo y a las tareas que en " teoria " son repetitivas, me da la impreion que nos colaron un nivel de ofimatica para nivel de admininistrativo ,en comparacion con las convocatorias del 2003, 2004 y 2006 de administrativos y ademas con un numero muy elevado de preguntas en comparacion tambien con administrativos.
Es cierto que fue sorprendente la nota y la cantidad de gente que lo aprobo (todos practicamente) pero creo que eso fue circunstancial , vamos que la gente que aprobo el primero se volco en el de ofimatica y se habia preparado lo suyo.
Esperemos que en este no incrementen mucho mas el nivel, porque nos colarian nivel gestion o tecnico(A).
Con todo, entiendo que alguno/a lo encontrara asequible, pero eso es porque se lo habia preparado quizas para un nivel mas alto del que nos correspondia (nivel D), sobretodo por el numero de preguntas y de la 30 a la 60 a contrareloj.
Pues no pienso en absoluto como tú. Los anteriores examenes de otros años eran para colocar sí o sí a quien llevaba desde el cuaternario trabajando en el ICS y no se habian hecho convocatorias, pero no me puedes decir que en un examen donde 1000 personas sacan una nota de ocho para arriba (no es exageracion, las listas estan publicadas) es circunstancial.
Yo me preparé a nivel de administrativo (o sea un nivel medio) y me pareció una tomadura de pelo el examen, además de que las preguntas falladas no restaban. Pues para lo que hicieron se lo habrian podido ahorrar y pasar directamente a los méritos, de verdad, no habria habido mucha diferencia.
Y todo esto me parece injusto. Si haces un concurso de méritos, pues que se haga. Pero una oposcion en la que el 50% sean los mèritos y el segundo examen lo regales... pues me parece un fraude, en ninguna otra convocatoria el tiempo trabajado y los cursillos cuentan tanto.
Yo solo espero que el examen de informática tenga el nivel adecuado, y que por supuesto las preguntas esten claras y bien redactadas, pero que no acaben siendo los mèritos los que determinen si coges plaza o no, por encima del esfuerzo, sino que sea más equitativo que en la oposición de auxiliar.
BEATRIX!
jo creo que en nuestra convocatoria -auxiliar 2008- ha sido un nivel alto, (tema temario general y ofimatica , ha sido una opo en toda regla (tema de meritos aparte, no profundizo) ejemplo. creo que tu misma estas en una posicion estupendau, felicitats!.
A un asi, los examenes de ADMINISTRATIVO de convocatorias de 2003,2004,2006, eran de 16 preguntas que comparado con las 60, si si 60, de auxiliar ja me parece una diferencia importante, el contenido y nivel igual o superior la de AUXILIAR -2008 a las de ADMINISTRATIVO.
En cuanto a meritos y el porcentage respecto al total de la nota ,no he profundizado todavia porque la ofimatica ja me absorve toda mi energia, jo por ejemplo me quede fuera en las de 2003 por este motivo y algun otro aspecto que detecte.
Si creo que la gente fue muy preparada al de ofimatica de AUX., recordemos que el primero fue una escabechina y los pocos que hemos pasado no fuimos ha hacer quinielas precisamente, algunos nos jugamos mucho.
Parece ser que para ADMINISTRATIVOS via LLIURE tienen poco tiempo trabajado , por ejemplo en el pere virgili gente desde el 2008, hablamos de 2 o 3 años, de 2 a 3 puntos . Otra cosa son los cursillos que tenga la gente en general.
Yo tambien espero que el nivel sea el adecuado para un nivel C, no superior o gestion, seria un fraude.
Espero haberme explicado mejor.;)
Hola, con mi comentario simplemente queria hacer hincapié que me defraudó el nivel del examen de ofimatica, no me pareció normal que te hubieras preparado mucho o poco la gente sacara una nota alta, por supuesto no creo que nadie fuera a hacer quinielas, pero esperava algo más de nivel, pero bueno quizà es que me preparé para algo superior, es que hice simulacros de examen de auxiliar de otras instituciones y te aseguro que eran más difíciles.
Ahora que releo mi comentario suena como si estuviera enfadada, no lo estoy eh? simplemente que frustra cuando haces mucho esfuerzo y ves que realmente acabas dependiendo de los méritos que acabes teniendo... pero bueno, tenemos que aceptar que son las reglas con las que jugamos, y no lo digo por el proceso de auxiliar, no me puedo quejar, si no varian mucho los méritos estoy mejor situada de lo que me esperaba.
Dicho esto en cambio si me pareció que se pasaron con el examen de administrativo, mas que por la dificultad, por el planteamiento tan oscuro de las preguntas, espero sinceramente que no se les ocurra que la misma persona elabore este examen... por que le pueden impugnar el examen entero como se descuide... y ojo que tambien puede ser que ahora les de por ahí y se pasen con la ofimàtica... en el ICS todo es posible.
Y del tema de los méritos de lo que me parece injusto, es que conozco a mucha gente que por sistema se le han ido denegando cursos que hacia la casa (que son los que seguro te cuentan) por ser simples suplentes, y en cambio a los que ya tenian un interinage se les concedia... pues bueno, hacer distinciones es lo que me sabe mal pues todos sean interinos o suplentes son personal eventual, y tantos unos como otros tienen derecho a trabajar.
pero bueno, lo importante ahora es estudiar que nos quedan dos meses intensos, que vaya bien ;)
La CAJA DE PANDORA:
Las manipulaciones maquiavélicas
El monopolio de la FORMACIÓN para los de siempre.
weno
però aquest són precissament els que no ......d''això
Hola,
Algú sap on trobar l''examen d''ofimatica de la oposició de l''ICS d''auxiliar administratiu? o d''altres oposicions similars.
Tinc curiositat per veure''l i ens podria ajudar alhora de fer l''examen.
Molta sort a tots !!!
No et puc posar aquí l''enllaç no deixa la pàgina, però si vas a la pàgina del grup de Facebook OPOSICIONES ICS el vaig penjar el dia 18 de juny en un link del megaupload.
Hola, una pregunta. No puc consultar la meva fitxa personal desde la pàgina del ics, a la convocatòria admin. Ho puc fer desde un altre enllaç? Gràcies.
prova per borsa de treball
GRSH I clau
Hola, he provat per borsa de treball, però no surt res de la convocatòria de admin, ni la nota, ni el català...
quan entras a l''aplicatiu, clic a la casita de adalt ...i. clic a convocatòries vigents
Entro a concocatòries vigents, administratiu i quan vaig a consulta de la situació personal, no deixa entrar ?????
que utilizas?
creo que solo funciona bien con "internet explorer", para poder abrir sin dificultat el aplicativo de gestor de r.h.
Si, internet explorer. Puedo entrar en la borsa de treball, pero no en mi situación personal.
JAN, es raro, yo entro sin problemas. Puedes intentar entrar desde otro ordenador? así sabras si el fallo está en tu ordenador o en la aplicación.
l''aplicatiu re pasword i clau, pot ser que s''hagi penjat.
envia un email perqué l''habilitin, i després tornas a donarli altra clau
Actualitzo el fil perquè no es perdi.
Ja de pas, a qui encara no ho sàpiga: ja s''ha signat en nou pacte de la borsa de treball
trets principals:
nota oposicions 40%
temps treballat+formació 40%
avaluacions 20%
Els qëstionaris d''avaluacions s''invalidaran per fer-ne altres de nous basant-se amb els que fan per a la carrera professional.
S`haurà de respectar l''ordre de prelació de la borsa per els contractes superiors a 1 mes.
La gent que hagi aprovat el primer examen però que no hagi fet/aprovat el segon se li comptarà la nota del primer i li valdrà el 25% de la nota.
L''aplicatiu haurà de estar adaptat al nou barem en un termini de 3 mesos des de la signatura (29 de juliol)
mes informació:
ccoostadeponent.blogspot.com/
Hola m''ha arribat d''una companya excel efectuat per CATAC de les puntuacions d''examens + mèrits de la opo d''auxliars. (hi son totes les categories, lliure, lliure via reserva, promoció interna i promoció interna via resrva). L''he pujat al megaupload i us paso l''enllaç:
www.megaupload.com/?d=R77KRSQ3
només s''ha de copiar y enganxar l''enllaç a la barra del navegador.
Gracies Ester!!
???
!!!!
EXAMEN OFIMATICA ADMINISTRATIUS
Ja han penjat a la web de l''ICS els criteris per l''examen d''ofimàtica:
- 50 preguntes en 75 minuts
- cada pregunta val un punt i faran 50 preguntes encertades equivaldrá a un 10 de nota (suposo que serà sobre 10 el total de la nota, per superar caldrá un 5 o sigui 25 preguntes encertades.)
- les preguntes errònies no compten ni resten punts
- serà sobre la versió 2003 d''Officce
LLoc: Universitat Pompeu Fabra
Horari opertura portes: 11:15
Hora començament exercici: 11:45
a partir del dia 7 penjaran a l''aplicació dins la fitxa personal l''assignació d''aula.
més informació a la web de l''ICS
Me n''oblidava: No hi ha preguntes de reserva, si s''anul·la alguna es calcularà la nota sobre el total de preguntes vàlides.
Hola!
Tinc un dubte, el comunicat diu els criteris o requisits per passar l''examen d''ofimàtica igual que pel primer exercici , sabeu que vol dir exactament?.
Nota de tall, aprovar amb 5...???
Hola ofi, vol dir que aproves amb un 5, o sigui amb la meitat de les preguntes vàlides ben respostes.
la nota màxima que es podrà treure en aquest examen és 10.
Gràcies Beatrix!
Com serà l''examen d''ofimàtica???
amb documents word, excel, acces....
preguntes més aviat teòriques
Que hi penseu???¿¿¿
Hola en un post anterior us vaig comentar com havia estat l''examen d''auxiliars, suposo que serà similar encara que aquesta vegada no han comentat com ho farien però va ser així:
La meitat de les preguntes (30) van ser sobre ofimàtica en general (word, excel, acces, power point, outlook, i alguna cosa general senzilla de hardware, i les altres 30 es basaven sobre un cas pràctic on et donaven 3 documents impressos (un full de text, una taula excel i una altre access) i les preguntes giraven al voltant d''''aquests.
aquesta vegada enlloc de 60 preguntes + 10 de reserva tenim només 50 preguntes i cap de reserva.
Aquesta vegada no parla de cap cas pràctic ni documents.
Diu preguntes tipus test, agrupades per temes/programes, sobre el tema 25 del temario.
Teniu raó, no diuen res sobre cas pràctic, de totes formes el cas pràctic no era a desenvolupar sino també tipus test. Bé a veure que ens trobem a l''examen.
Un avís que no se si he comentat en aquest fil:
Els que tingueu cursos de formació continuada a l''ICS fets a partir del 2007 i que NO ESTIGUIN SIGNATS PEL GERENT DE L''ICS ara no els dónen com a vàlids ni a la borsa ni a les opos.
UGT ha fet un recurs d''alçada impugnant aquesta decisió però alhora dona avís a tothom en aquesta situació que vagi al centre on ha fet el curs i s''assebenti de si el curs afectat està inclós al programa de formació continuada de l''ICS que feia en l''any que pertany el curs, i en cas que sigui així, s''ha de demanar que us tornin a fer el certificat del curs amb la signatura del Gerent de l''ICS. Penseu que us pot afectar als que presenteu mèrits a aquesta oposició.
Com dueu l''estudi??? Ja queda poc.
MOLTS ÀNIMS A TOTS I A DONAR-LI CANYA!!!!
Esgotats, molt esgotats física i mentalment.
Tens l''impressió que casi tot s''oblida, s''escapa i torna acomençar de nou.
Amb moltes ganes d''arribar dissabte vinent per pendre el sol i oblidar-nos d''aquest diguem-li mal son.
A veure quin examen ens trobem!
I tu Beatrix que tal? com ho portes tot plegat?
Hola, doncs ho duc a mitjes, reconec hauria d''estudiar més, però fins avui no han començat els meus fills el cole i costa concentrar-me, a més, no estic gaire animada, per un costat les opos d''auxiliar son un disgust contínu i en aquesta d''administratiu em dóna la sensació que l''examen d''ofimàtica serà com el d''auxiliar (dificultat tirant a baixa) si és així potser ens plantem els 250 amb una mitja de 8 i llavors donarà igual la nota d''examen... si és així doncs adéu plaça (no arribo als 2 punts de mèrits). Potser m''ho imagino tot jo sola, però és la impressió vaig treure de llegir els criteris. De totes formes no em dono per vençuda encara no hem fet l''examen, ja es veurà, a partir de demà començaré donar-li canya i a veure que ens trobem :P
Ja han publicat les aules on farem l''examen el dia 18, mireu-vos l''aplicatiu.
A ESTUDIAR QUE ENS QUEDA MOLT POC!!!!
BEATRIX I DEMÉS COMPANYS!
Sabeu quantes places hi han per a promoció LLIURE en total, afegin les que han quedat de promoc. interna i suposo que també el 10%?
Tindrem possibilitats els que no tenim punts de serveis prestats d''administratiu.
Hi ha alguna llista de les notes de la primera prova ordenades per notes mes altes a més baixes?
HOLA
DE PLACES DE PROMOCIÓ LLIURE EREN 48 + 24 DE PROM.INTERNA. PER TANT 72. EL 10% NI IDEA???
Beatrix,quin temari esteu estudiant per l''examen d''ofimàtica d''administratiu??.El que jo tinc és el tema 21 del llibre de l''ADAMS(que deu de ser el mateix que d''aux adm 2008).També estic estudiant el model d''examen d''aux adm que vam fer en el seu moment.Saps si hi ha algún model d''examen concret d''administratiu de l''ICS???He buscat per internet però no he trobat res........
Hola Ramon. (com has matinat!!!!).
Com tu dius no hi ha cap temari concret, el tema 21 és un resum i de l''ICS l''unic que hi ha semblant al que passarem el 18 és l''examen d''auxiliar, doncs l''ICS no te cap dipòsit virtual d''examens com fa la generalitat, el que fem molts és buscar tests d''altres adm. públiques, mirar la pagina d''aulaclic que es poden trobar per internet.
El que s''ha de tenir en compte que son 50 preguntes sobre 6 programes (word, excel, acces, power point, correu electrònic i internet, així que et donen un promig + - 8 preguntes per aplicació.
et deixo un link d''una pàgina amb exàmens d''altres administracions que ens van deixar ahir al Facebook, a veure si el pots aprofitar tu i els demés companys que us connecteu al fil ;)
www.opositoya.es/ofimatica.html
ÀNIMS!!!!
Perdona, hi ha una cosa que no he expressat bé al post anterior: la pàgina d''aulaclic és una pàgina per a repassar les diferents aplicacions, no hi ha examens ben bé, si no petites avaluacions per veure si el que has repassat s''ha assimilat.
Pujo el fil perquè no es perdi.
ESTUDIEU MOLT!!!! QUEDEN 3 DIES. :)
Hola a tots, no creieu que amb 50 preguntes a l''examen d''administratiu les ficaran més dificils que les del examen d''auxiliars que van ser 70?
Jo personalment dubto que ho possin difícil, a priori les condicions son inclús més suaus que l''altre examen, menys preguntes i per tant difícilment s''espera que aprofundeixin, tenint en compte que pregunten sobre 6 temes/aplicacions.
Peeero, mai se sap, jo el que temo es que estiguin mal redactades i no s''entenguin bé... com en el examen anterior.
pujo el fil que hi ha molta activitat per la pàgina
s''ha acabat l''estudi. Demà és el dia.
Molta sort a tots!!!!!
Hola a tothom,
Bé, ja està !!!! Ara toca esperar.
Què us ha semblat el test d''ofimàtica ? Jo penso que ha estat prou selectiu, però a l''hora crec que m''ha anat bé, cosa que em dona esperances que hi hagi distància entre puntuacions.
D''entrada, a la mateixa aula ja se m''han plantejat 2 preguntes per impugnar :
18 - La funció CONCATENAR de l''EXCEL :
a) Serveix per unir dos elements de text en un de sol
b) Serveix per unir diversos elements de text en un de sol
Crec que a i b son correctes, ja que dos elements son diversos, i diversos elements poden ser 2, no ?
35 - En la taula ........ Quantes files noves tindrà la taula de vendes de cotxes ?
a) 14
c) a priori no se sap
Sembla lògic que havent-hi 7 marques i 2 comuitats, la resposta sigui 14, però què passa si alguna marca no ven cotxes de luxe (perquè no en té o no n''hi compren) ? M''he trobat en la disjuntiva de decidir, i ho he fet per la c)
bé, ..... ja hi direu la vostra !!!
Hola Xavi,
la pregunta 35, si no ven cap cotxe de luxe suposo que sortiria 0. Jo he posat la a)
Jo l´he trobat difícil, ja veurem...
Hola Xavi... què tal?
l''examen no ha estat fàcil... però tampoc difícil, ara a casa m''he adonat que he fallat alguna pregunta tonta i d''altres que tinc dubtes. Penso que puc tenir entre 7 i 13 falles (les que veig clarament i els dubtes).
De les que dius tu la de concatenar:
si vas a l''excel i mires la definició de concatenar veus que pots posar varis elements a concatenar en una mateixa expressió, pel que entenc que és la b (jo aquesta també m''ha fet ballar el cap i he contestat a), però crec que està malament)
La de la 35. es clar, podria ser "no se sap", jo he respost 14... ai! cada cop que miro és pitjor.
Jo no he vist cap pregunta clara per impugnar
Hola!
Síiiii, és veritat ja està, per fíiiiiii.
Ës una incògnita, com ens haurà anat fins el diía 21?¿.En principi satisfets nique sigui d''haver-ne acabat de proves, però que han sigut selectives i les respostes et feien dubtar, almenys tinc 10 interrogants, que tinc el costum de posar-los quan faig l''examen.
Jo a la preg. 18 hi respòs la b). exemple: nom, cognom 1, cognon 2.
La 35 : a).
He dubtat en vàries.
Ofi, jo diria que la 18 la tens bé, jo no :´(
Hola de nou,
Per acabar d''embolicar la pregunta 35 :
A algun lloc de l''enunciat diu que no es puguin afegir marques noves (ferrari, porsche) ? Això faria que el nombre de files fos indefinit d''entrada. Vaja, que penso que manquen dades.
uff!!!!....de tota manera no sé si valen la pena les impugnacions : vaig presentar escrit d''impugnació de 2 preguntes del primer exercici i van passar de mi !!! No em van ni respondre.
XAVI,
En Quim ja ha penjat les posibles respostes.Estan al foro:
OPOSICIONES ICS
Ei, perdona però on és aquest fil amb les respostes? no ho trobo!
Gràcies
No ho trobo !!!!!!!!!!!!!!
Algú sap on és aquest foro ????
Al Facebok
El grup es diu OPOSICIONES ICS, un cop a dintre entreu a la pestanya FORUM.
Nois, les respostes que hem comentat al foro de Facebook NOMÉS SON UNA ORIENTACIÓ, s''han d''agafar amb pinces, n''hi ha algunes, que "creiem" que han d''anar per un cantó o un altre, però ho sabrem del cert el dimarts.
Esteu convidats a participar-hi, si alguna de les respostes la sabeu segura també ho podeu comentar si voleu. I si no ho voleu fer a Facebook, feu-ho per aquí, també hi ha gent que no hi és al Face.
Jo tinc el fill petit malalt i potser ni hi puc estar gaire, però segur que dels altres companys podran comentar el que sigui.
Vinga, ara a descansar, que acabeu de passar un bon cap de setmana!!!!
Uf, quin día vas tenir ahir, BEatrix, amb el xiquet malalt i l''examen. Espero que el nen estigui millor.
Bon dia,
Algú que tingui accés al foro del facebook, pot copiar aquí les respostes?
Gràcies
1.b
2.b
3.b
4.b
5.d
6.b
7.c
8.d
9.d
10.a
11.c
12.c
13.b
14.c
15.a
16.c
17.b
18.b
19.c
20.a
21.a
22.d
23.b
24.c
25.c
26.b
27.c
28.c
29.c
30.d
Quim Gonzalez Continuo, 31 i 32 estan en cuarentena. Ni amb els apunts al davant puc dir si son correctes o no.
31.b
32.c
33.c
34.c
35.a
36.d
37.d
38.b
39.a
40.b
41.b
42.b
43.b
44.a
45.d
46.c
47.a
48.c
49.a
50.c
Bon dia a tothom,
No sóc usuari de facebook, però he vist la feina que s''ha fet amb les respostes i és excel·lent.
De tota manera, discrepo en alguna de les respostes donades com a bones. Son les següents :
18.B - crec que A i B son correctes (més avall us exposo els motius)
21.A - jo crec que és correcte la D
22.D - per mi és la C
28.C - segur que és la D
35.A - interpreto com a bona la C (més avall us exposo els motius)
37.D - la bona és la C
Argumentari pregunta nº18
Segons el redactat de les respostes a) i b), totes dues afirmacions son correctes, ja que 2 son diversos i a l''hora diversos poden ser 2. Si l''enunciat de la resposta a) hagués estat "Serveix per unir NOMÉS dos elements de text en un de sol", a les hores si que hauria estat incorrecte l''afirmació. Tot i que la resposta a) no defineix la funció CONCATENAR en tota la seva potencialitat, això no la fa falsa, i per tant s''hauria de donar com a correcte.
Argumentari pregunta nº35
La taula de l''annex 1, s''ha generat pels conceptes (camps) de "comunitat, marca i categoria". Per tant la categoria condiciona la creació de la taula. Si aquest condicionant s''amplia amb "cotxe de luxe", pot entrar a la llista una nova "marca", que no acomplia els anteriors condicionants (monovolum, dos volums, ...) però si que ho fa amb el nou (cotxe de luxe). Per tant, crec que la resposta correcte és la "c) a priori no se sap", ja que sense saber quins valors conté la nova informació que s''incorpora, no podem predir quantes files noves tindrà la taula.
Posem un exemple : Suposem que a la informació de vendes de cotxes de luxe apareix 1 Bentley. És una marca on dificilment podríem classificar els seus vehicles en alguna de les categories ja descrites, en canvi convindreu amb mi que la seva definició encaixa perfectament en la categoria "cotxes de luxe". Si no incloem aquesta nova "marca" (amb les seves vendes) al llistat de la taula, estarem falsejant la informació que aquesta proporciona.
Una altra cosa hauria estat que el redactat de la pregunta fos : "....introduir la informació de vendes de cotxes de luxe UNICAMENT de les comunitats i marques contingudes a la taula". Llavors si que fora clar : 2 comunitats x 7 marques = 14 files noves.
No sé, què us sembla ? Si voleu compartir aquesta informació amb els usuaris de facebook, teniu llibertat de transcriure el contingut d''aquest comentari. Jo no puc, ja que no existeixo
Torno a ser jo,
"... rizando el rizo"
Pregunta nº48 :
Si tenim el nostre ordinador connectat a la xarxa local de l''edifici i a un router d''interconnexió de la resta d''edificis de l''empresa, però NO disposem d''un sistema operatiu WINDOWS o similar, creiu que ens podrem connectar a la intranet de l''empresa ?
.... jo diria que no !!!!
Per tant : c) i d) correctes ?
... ara que recordo !!
Moltes empreses tenen a la seva plana web d''internet una opció d''accés (amb usuari i clau) a la intranet de l''empresa. Això vol dir que no és estrictament necessari tenir connectat l''ordinador a la xarxa local de l''edifici per poder entrar a la intranet de l''empresa.
Com que continua sent necessari disposar d''un sistema operatiu, ja que el navegador va inclòs en la instal·lació d''aquest, això significa que la resposta correcte a la pregunta nº48 seria la D.
Hola bon dia
En la pregunta 10 he vist que son correctes les respostes a) i b), ho he comprovat.
seria altra per impugnar?
Molta sort a tothom
Hola bon dia
En la pregunta 10 he vist que son correctes les respostes a) i b), ho he comprovat.
seria altra per impugnar?
Molta sort a tothom
Hola Xavi, el Quim quan va posar aquestes respostes va tenir algun error de transcripció o que simplement tenia equivocades (creiem, a manca de plantilles)
21 és A
28 es D
37 es C
la 30 i la 31 les tenim en quarantena.
La que comentes de concatenar, la mateixa definció que et posa l''excel es = concatenar(text1; text2...) fins a 30 cadenes de text... així qué és més precisa la b (aquí vaig dubtar i vaig fallar), recordeu que no us acceptaran impugnacions pel simple fet que dues respostes siguin possibles, si no quina s''ajusta més al que us demanen.
La 22 no et demanen la totalitat de vendes per una categoria, si no la VISTA de vendes per una categoria, i això s''aconsegueix amb un filtre, segueixo pensant que és la C
la 35, em sembla que no es complicaran la vida i sera la A, però no estic segura (ho veurem el dimarts)
la 48, idem, em sembla que no es complicaran la vida i serà la C, (necessitar un sistema operatiu no es suficient per connectar-te a una intranet, connectar-te al correu corporatiu no fa necessàriament que et connectis a tota la intranet, si no a una part accessible des de l''exterior, la del messenger la descartem... per tant, opino que C, però ja veurem)
autor desconegut la pregunta 10 amb la tecla F7 accedeixes al corrector ortografic exclusivament, amb alt+F7 al menú contextual que et permet fer també altres coses, així que és més correcta la A.
Hola Xavi, el Quim quan va posar aquestes respostes va tenir algun error de transcripció o que simplement tenia equivocades (creiem, a manca de plantilles)
21 és A
28 es D
37 es C
la 30 i la 31 les tenim en quarantena.
La que comentes de concatenar, la mateixa definció que et posa l''excel es = concatenar(text1; text2...) fins a 30 cadenes de text... així qué és més precisa la b (aquí vaig dubtar i vaig fallar), recordeu que no us acceptaran impugnacions pel simple fet que dues respostes siguin possibles, si no quina s''ajusta més al que us demanen.
La 22 no et demanen la totalitat de vendes per una categoria, si no la VISTA de vendes per una categoria, i això s''aconsegueix amb un filtre, segueixo pensant que és la C
la 35, em sembla que no es complicaran la vida i sera la A, però no estic segura (ho veurem el dimarts)
la 48, idem, em sembla que no es complicaran la vida i serà la C, (necessitar un sistema operatiu no es suficient per connectar-te a una intranet, connectar-te al correu corporatiu no fa necessàriament que et connectis a tota la intranet, si no a una part accessible des de l''exterior, la del messenger la descartem... per tant, opino que C, però ja veurem)
autor desconegut la pregunta 10 amb la tecla F7 accedeixes al corrector ortografic exclusivament, amb alt+F7 al menú contextual que et permet fer també altres coses, així que és més correcta la A.
Jo a la preg. 17 he posat la d), pq a l''excell nome´s s''han de lelecionar les columnes a ordenar del menú dades, crec.
ofi, jo vaig posar el mateix, pero està malament:
et diu que ordenis el FULL SEGONS LES COLUMNES, no únicament les columnes, així que has de seleccionar totes les columnes del full on hi hagi dades i anar a menú dades- ordena- columna A i columna B ascendent...
ho sento :(
Upps!!!
Weno, no perdo l''esperansa, és que crec que a les taules només s''han de marcar les columnes i ja la taula se reordena automàticament, però ho tindré en compte.
Altre de TAULES, la 22 hi respòs la c) pq de TENIR A LA VISTA "no de subtotals o comptatges",---per tant seria FILTRE automàtic del menú DADES.
En el cas de taules crec que no cal selecionar, només cal marcar amb el cursor en un lloc de la taula i aplicar l''opció del menú.
En fí , com ho veieu?.
Upps!!!
Weno, no perdo l''esperança, crec que a les taules només s''han de marcar les columnes i ja la taula se reordena automàticament, però ho tindré en compte.
Altre de TAULES, la 22 hi respòs la c) pq de TENIR A LA VISTA "no de subtotals o comptatges",---per tant seria FILTRE automàtic del menú DADES.
En el cas de taules crec que no cal selecionar, només cal marcar amb el cursor en un lloc de la taula i aplicar l''opció del menú.
En fí , com ho veieu?.
Bé jo ho he probat i si vols que tot el full s''ordeni segons dues columnes concretes és l`''única manera, sinó el que fas es ordenar solament aquelles dues columnes. Jo aquesta la vaig fallar per no llegir bé i amb calma l''enunciat... em vaig ratllar molt i em costava entendre els enunciats, estava espesa.
La 22, en efecte la paraula TENIR A LA VISTA LES VENDES, no implica un calcul, sinó una visió, així que en aquest cas el filtre automàtic en la categoria Tot terreny era la correcta, en canvi si fas per subtotals, no et deixa seleccionar la categoria Tot terreny si estàs en la selecció del rang A1:A71, o almenys jo no ho he aconseguit...
Torno a insistir, ho sento!
O sigui la 22 c) oi?
A la 17, quan reordenes/mous les dades de una columna, les dades de les columnes colindants es reordenen automàticament, no?, i per tant seria la 17 d).
quan ordenes en el Access si que es mouen automaticament totes les columnes.
En el excel nomes es ordenen les que tens seleccionades en el rang. Les que estan fora d''aquest rang no es mouen. Feu la prova
Sí, si perdona, que no ho he puntualitzat seria la 22 C
I la 17, només se''t mouran les altres columnes si fas un filtre automàtic, però ni l''enunciat parla d''aquesta opció (ni les respostes), i si fèssis un filtre automàtic només el fas servir per una columna cada cop, de forma que si primer filtres A i després B, anul·les l''anterior filtre d''A... no se si ho explico clar... és que no és fàcil, així que pensem que la 17 seria B
Bon dia companys, demà tindrem la plantilla de notes.
Hem comentat amb altres opositors de començar a confeccionar la nostra llista de notes+mèrits per entretenir l''espera.
si hi voleu participar
dieu INICIALS DELS NOMS I COGNOMS, NOTA 1er EXAMEN, EXAMEN OFIMATICA+MÈRITS I TORN.
Intentarem fer una aproximació per veure com ha anat l''examen i si els que tenen pocs mèrits tenen alguna oportunitat d''entrar.
Bon dia,
Tinc un dubte (bé, molts però aquest em neguiteja) :
He llegit que els mèrits no et poden fer guanyar l''oposició. El número de places ofertades eren 180 entre tots els torns + el famós 10%, poden ser al voltant de 200 places. Ara ve el dubte : Suposem que aprova l''exàmen d''ofimàtiva més de 200 persones. Totes entren a la fase concurs de mèrits ? Pot una persona que ha quedat al lloc 250 a la fase oposició entrar un cop sumats els mèrits dins de les 200 places ?
Els meus mèrits crec que seran pocs, i crec que estaré patint fins al final.
Hola Xavi, els mèrits no et poden fer guanyar la oposició en el sentit que si no aproves els dos examens, només amb els mèrits no treus plaça, però un cop aprovats els examens, com que després et sumen a les notes els mèrits, a la practica qui te mèrits entra i qui no.... doncs ho te difícil, perquè?
doncs per que pots arrivar a sumar fins a 30 punts de mèrits :
-fins a 12 per temps treballat
- fins a 11 per cursets finançats per l''administració pública que tinguin a veure amb les tasques d''adminsitratiu (més 2 més si has impartit cursos que també tinguin a veure amb la tasca d''administratiu com a docent)
- 2 si tens el català nivell D
- i fins 2 més per excel·lents a fpII d''administratiu (0,5 per excel·lent en la nota global de la FPII)
TOTAL POSSIBLE: 30 punts.
En quan el que dius de les places, no son 200, pel torn lliure son 72 (48 que hi havia + 24 que ens han regalat del torn de promoció interna perquè han aprovat 101 de promoció interna, aquests tots ja tindran plaça perquè han aprovat 24 menys del total de places que hi tenien: 125 pel seu torn), si afegim el 10% en el nostre torn com a molt tindrem 79 places si no vaig errada. (falta saber si posaran 10%... això fins al final mai se sap)
Per això és important saber si la gent te mèrits, se''ns dubte serà el què decidirà. De totes formes qui es quedi fora amb la nova puntuació a la borsa tindrà forces possibilitats de treballar.
Si vols, demà quan sàpigues el que has tret d''ofimàtica em dius la nota i els mèrits (si no ho saps ho podem calcular no et preocupis)
una puntualització, els mèrits no valen tal i com estan posats a la borsa, m''explico.
el càlcul total és normalitzat, o sigui que li apliquen un factor de correcció que distorsiona la puntuació.
Heu de calcular els mèrits segons diuen les bases:
- 0,1 punts per mes treballat en la categoria administratiu C1, en l''ICS o qualsevol adm. pública
- 0,2 punts per hora de cursets de formació continuada que tinguin a veure amb la tasca d''administratius (ofimàtica, gestió administrativa) finançats per les adminsitracions públiques que haguem fet amb aprofitament (o sigui, si hi havia un examen per superar, haver aprovat) els on-line amb aprofitament compten 0,2 punts per hora de curs, i 0,1 punt si és sense aprofitament (no aprovat).
-Si heu fet de "profe" en algún curset de formació continuada per a administratius 0,2 punts per hora impartida.
-0,5 punts per excel·lent a la FPII d''adminsitratiu contat com a nota global en les àrees que tenen a veure amb les tasques d''adminsitratiu (per exemple em sembla que idiomes no comptaven)
-2 punts si teniu el nivell D de català.
Espero que us serveixi l''aclariment.
Eso que pongan de una vez la Nota de oposición en la bolsa de trabajo , para que por lo menos los que hemos aprovado la oposicion por lo menos nos den contratos mejores, o que pasa que se han dado cuenta que los que trabajan y llevan mas tiempo no han aprovado las opos y ahora se les complica la cosa y por este motivo no trasladan las notas que suponen el 40 % de nota de los que si hemos,..... por que las notas en la ficha salen como definitivas para que esperar a que se cierre el proceso ?
Es que pasan dos cosas Raúl, hasta el 29 de octubre no estan obligados a tener la aplicacion de la bolsa adaptada al nuevo pacto (por eso de momento no se refleja, se aprovechan de ese vacio legal) y hasta que no se cierre la oposicion, no se reflejaran las notas de las oposiciones, así que también se alargarà ese tiempo.
Los que estamos en la opo de auxiliares aunque tenemos las notas definitivas de los examenes (no así de los méritos, que está siendo una agonia) aún no estan reflejadas en la bolsa, porque esperan a los nombramientos, ya que todos los que cojan plaza desapareceran de la bolsa de esa categoria.
Es que pasan dos cosas Raúl, hasta el 29 de octubre no estan obligados a tener la aplicacion de la bolsa adaptada al nuevo pacto (por eso de momento no se refleja, se aprovechan de ese vacio legal) y hasta que no se cierre la oposicion, no se reflejaran las notas de las oposiciones, así que también se alargarà ese tiempo.
Los que estamos en la opo de auxiliares aunque tenemos las notas definitivas de los examenes (no así de los méritos, que está siendo una agonia) aún no estan reflejadas en la bolsa, porque esperan a los nombramientos, ya que todos los que cojan plaza desapareceran de la bolsa de esa categoria.
Doncs trobo molt malament que a l''exàmen d''ofimàtica no hi hagui nota de tall. D''aquesta manera els que tenen punts i aprovéssin, triarien millors places, però almenys els demés tindríem alguna oportunitat.
Pot ser que algú amb 16 punts d''oposició entri, i un altre amb 22 quedi fora, no ?
si tens una diplomatura en empresarials i una llicenciatura en administració i direccio d''empreses no puntua cap de les dues, només punta fp ?¿ i l''actic ? els idiomes de l''eoi? o cursets de prevenció de riscos laborals tampoc?
uff quin desànim ;(
Doncs, les diplomatures i llicenciatures no compten, igual que per a auxiliar la FPII tampoc compta, (per a administratiu us compta tant FPII antic com el FPGS actual -que ara és Secretariat-)
Tots aquests, són estudis que et donen accés a les diferents categories (EGB o FPI = auxiliar, FPII = administratiu, Diplomat = grup tecnic, Llicenciat = grup de gestió), d''aquí l''únic que es pot treure punts son els excel·lents.
Idiomes, oblideu-vos, no compten res... només el nivell D de català.
Riscos laborals, pel què he vist a auxiliar sí han comptat quan el curs deia expressament que estaven orientats a professionals dels serveis de salut, però agafem-ho amb pinces, per què no hi ha acord sobre això...
Informatica no sol comptar (per exemple un curs sobre programació JAVA, pàgines WEB o xarxes locals)... només Ofimatica (programaris tipus officce i similars, i algú havia dit que d''algun programa de comptabilitat)
per exemple, del Servei d''Ocupació de Catalunya (SOC), ens han comptat a la borsa, gestió del temps, gestió d''equips, gestió administrativa en general i els d''ofimàtica.
Recordeu IMPORTANT us compten cursos finalitzats ABANS del 21 de novembre del 2009 que va ser el darrer dia d''admissió de les sol·licituds per a participar a la convocatòria, per exemple, a la borsa jo tinc 2,68 punts però em compten 1,68 punts perquè el punt que em falta son cursets fets després d''aquesta data.
....per cert,
Creieu possible que, si hi ha algún dels 101 de promoció interna que no aprova l''exàmen d''ofimàtica, ens "regalin" noves places als de torn lliure ?
Jajaja, tant de bo, si algú suspen de promo interna, i tant, ''pa la saca''!!!!
Encara que no ens treuria de pobres... som 250 per menys de 100 places, t''ho miris com t''ho miris. Però bé, realment creieu que hi hauran suspesos d''ofimatica? no va ser fàcil, però per suspendre si havies estudiat, penso que tampoc.
Buf, us faig una correcció del que he explicat sobre els mèrits
CORRECCIO PUNTUACIÓ MÈRITS:
No és 0,2 punts per hora de curs de formació sinó 0,02. Així un curs de 50 hores equival a 1 punt.
Sento la confusió :S
Hola, torno a ser jo.
Perdoneu el "bombardeig" de preguntes, però fa poc que he descobert aquest "foro" i he viscut tot el procés d''oposició en soledat !!
He estat fent indagacions, i he vist que molts dels que ens "oposem" en aquesta convocatòria també van participar a la d''auxiliar 2008. Resulta que he comparat noms amb la llista de mèrits d''auxiliar i he vist molta gent, ara a torn lliure d''administratiu, que té un fotimer de punts. La pregunta és : suposo que no tots els punts d''auxiliar seran vàlids per administratiu ?
Si no és així, ....cagada pastoret !!!!
Tranquil, xavi pregunta tot el que necessitis, et respondrem el que sabem, per això es fa el foro.
El temps treballat d''auxiliar no compta, només el d''administratiu, per tant creiem que poca gent tindrà pocs punts pel concepte de temps treballat, per els altres conceptes és molt més fàcil que la gent tingui punts.
Ja ha sortit la plantilla de respostes d''0fimàtica!!!!!
No estic d''acord amb les respostes següents:
39 A - jo diria D
41 A - jo diria B
Com ho veieu vosaltres?
Hola ISC
La pregunta 39 es la A perque una comarca engloba diversos municipis
La pregunta 41 també diria que és la B
Jo he encertat 36, i vosaltres?
Apa, ja hi som !!!
Resultats :
exercici 1: 13.214
exercici 3: 8.163 (provisional)
torn : lliure
mèrits : 0 (crec ??)
No tinc facebook, si voleu podeu traslladar els meus resultats al foro "OPOSICIONES ICS", els podeu incloure a la base de dades que voleu engegar.
Impugnacions :
Voldria impugnar les preguntes 18, 35 i 48. Hem podeu dir a qui he d''adreçar la reclamació, i on s''ha d''enviar. Tinc una mala experiència amb el 1er exercici, i no voldria tornar-me a equivocar.
Gràcies.
Jo també n''he encertat 36.
Sobre la pregunta 39, tens raó que una comarca engloba diversos municipis. Però si tens una taula amb municipis, per exemple:
Santa Coloma
Gavà
Barcelona
Girona
Badalona
Viladecans
...
I una altra taula amb comarques:
Baix Llobregat
Alt Penedès
Garraf
...
Jo entenc que no hi ha cap camp que pugui relacionar-les
Jo també n''he encertat 36.
Sobre la pregunta 39, tens raó que una comarca engloba diversos municipis. Però si tens una taula amb municipis, per exemple:
Santa Coloma
Gavà
Barcelona
Girona
Badalona
Viladecans
...
I una altra taula amb comarques:
Baix Llobregat
Alt Penedès
Garraf
...
Jo entenc que no hi ha cap camp que pugui relacionar-les
Si les podries relacionar, creas un camp a municipis que sigui la comarca.
La pregunta 30, vaig posar la c), Per què és la d)?
Es que tú nomes has posat els camps clau a cada taula. Es poden relacionar posant a la taula de municipis, un camp que sigui la comarca a la qual pertany, simplement.
Hola companys, bé m''ha anat pitjor del que m''esperava, m''ha fastidiat que anul·lesin la 24, què hi farem, la que està molt clar per impugnar és la 41. Així que de moment em quedo amb un 7,755.
ISC la de les comarques és el que dius JAN, son taules no llistes, per poder relacionar un amb altres crees un camp comú, et pregunten quin tipus de relació definiràs, es com si et preguntèssin en una taula de metges i una altra de servei mèdics, com la relacionaries? Doncs està clar que a un servei mèdic poden pertànyer diferents metges, però un metge pertanyerà només a un servei mèdic.
JAN: La 30: una clau es veu que sí pot ser creada amb diferents camps, no es aconsellable, ni pràctic, però si és possible (i la pregunta c diu que no es pot crear, si haguès dit "és millor fer una clau nova" llavors sí hagués estat la correcta).
Xavi, gracies per les dades, em podries facilitar les teves inicials per saber on buscar-te i dir-me quin torn ets? et suposo del lliure, però pensa que també hi ha lliure reserva i promoció interna/promoció interna reserva. Gracies. Les reclamacions el millor és a Balmes, al registre i dirigides al Tribunal Qualificador de la nostra oposició.
Els demés esteu convidats a donar (si voleu) el resultat de l''examen i els mèrits que creieu que teniu, uns posts més amunt teniu la informació per poder-ho calcular.
Només heu de posar les vostres inicials notes 1r examen, examen ofimatica, mèrits i torn. A veure si tenim una mica de idea de per on aniran els trets. També estic recabant la informació del Facebook, així que no cal repetir-la allà. Gracies de nou.
Xavi, perdona, sí que havies posat el torn :P
Bé ja t''he trobat, no cal que em donis més dades.
Els demés si us animeu podem tenir una provisional abans que l''ICS i podrem veure que ens espera, si cal patir o no...
15,00 1r examen
6''1 ofimatica
2 punts nivel D
0,04 cursos
IMC lliure Tarragona
Gracies Mary apuntada.
Bones,
Si s''ha d''impugnar, .....s''impugna !!!
Per la meva banda, he decidit impugnar les preguntes 18, 35, 41 i 48. Estic acabant de redactar l''escrit, però continuo sense tenir clar on enviar-lo. A la web de l''ICS posa que l''adreça de contacte és GRAN VIA DE LES CORTS CATALANES, 587 b. Però per altra banda la Beatrix diu que millor a BALMES. No he trobat l''adreça complerta, me la pots passar. Suposo que s''ha d''adreçar a : TRIBUNAL QUALIFICADOR CONVOCATÒRIA ADMINISTRATIU-2009, oi ?
Si hi ha gent interessada en impugnar alguna de les preguntes a que faig referència, no m''importaria compartir l''argumentari.
Xavi, quan dic Balmes, es la direcció de Gran Via, perdona, es que fa cantonada amb Balmes i no se perquè tothom ho diem així, perdona la confusió. Les impugnacions el millor es dur-les personalent al registre General (de Gran via esclar) amb una còpia que te la quedes tu.
Hola Beatrix,
He llegit al facebook alguna cosa 600 impugnacions ? ... de què va ?
hola beatrix
jo tambe penso que la que està molt clar per impugnar és la 41. Així que com a mínim impugnaré aquesta.
algú enten la pregunta 19 si me la pot explicar li agrairia molt.
gràcies
lleida, la 19 no tiene mucho que explicar, son dos funciones concatenadas, puedes mirar en excel que hace cada una, y probarlo. El truncar al no llevar numero de decimales, no trunca nada, Y entero coge la parte entera del numero. no tiene mas misterio.
perdon perdon, queria decir la pregunta 20, que da como resultado la A: 19
la pregunta 19 la tengo bien :P
gracias !
Pues lo mismo, pero con tres funciones concatenadas. esta es mas dificil porque hay que saber que hacen las tres funciones, es cuestion de mirar como funcionan individualmente y probarlo en excel.
ESPACIOS, le quita los espacios en blanco a la frase
IZQUIERDA, coge los 19 caracteres a la izquiera de la frase resultante
LARGO cuenta los caracteres de la frase, que como ya sabiamos, habia 19.
Esa pregunta (la 20) la odié profundamente.....
xavi lo de las 600 reclamaciones es de la opo de auxiliares que sigue nuestra agonia...
Beatrix,
És normal el que ha passat amb la convocatòria d''auxiliar-08 ? Es preveu que en aquesta d''administratiu també hi hagi tanta demora ?
... no sé, no ho trobo normal !!!
... ah, per cert, com porteu la redacció de les impugnacions ? Es fa front comú, o cadascú s''espavila ? Jo ja ho tinc llest. Tinc previst presentar-ho divendres.
Jajajaj Xavi, el ICS no fa les coses de forma nomal mai... però amb aquesta convocatoria s''han passat tres pobles i mig. Es per plorar.
Les impugnacions es millor fer-les individuals, perquè potser a tu no t''interessi que s''impugni una pregunta que altra la discuteix i tu la tens bé. A més no et preocupis que la 41 la impugnarem molta gent.
Per a Xavi ...... recorda que divendres es la Merce i els decan Balmes faran festa .....
Ostres !!!
Gràcies Joan, segurament m''has estalviat un viatge en va !!! No hi hauria caigut, segur.
Hola de nou, he passat per veure si hi havien preguntes pendents... això de la mercè ni me''n recordava (i això que és el meu aniversari de noces, vaig bé jo), doncs fins el 28 hi ha temps oi? Quin plaç mes justet que han donat, normalment són 10 dies, voldran enllestir aviat.
Xavi, allò que t''he comentat abans de que cadascú fa la seva impugnació em referia a el fet de presentar-la, però si vols comentar amb els demés l''argument, ho pots exposar aquí si necessites un cop de mà/opinions etc. Jo de moment clara per impugnar només veig la 41, però si vols demà comentem les altres.
Bé ja em retiro, bona nit.
Creieu que haurà suspès molta gent?
Jo he aprovat però em va sembar bastant dificil (sobretot comparat amb l´exàmen d´Auxiliar!)
Si les preguntes errònies haguessin restat hi hauria hagut una escabetxina.
Por favor, alguien podria darme el telefono de la secretaria de Balmes que lo he perdido?
Otra cosita, para impugnar alguna pregunta has de presentar tu un escrito de casa por duplicado o te dan ellos alli un formato de escrito especial?
Bon dia,
Algú a suspés?
Hola
Torn lliure
11,071 primer exàmen
5,71 ofimàtica
mèrits: encara no ho he mirat, però crec que alguns cursos en punturaran (ja ho diré)
Hola
Torn lliure
13.071 1er exàmen
6,3 ofimàtica
Mèrits: 5 cursets + 5 temps treballat
Bon dia companys:
Ely i demés que us pot interessar, direcció i telèfon de l''ICS:
Gran Via de les Corts Catalanes, 587-589 08007 Barcelona Tel. 93 482 41 00, aquesta informació la trobareu a la pàgina web de l''ICS en l''apartat de Info Corporativa/ organització territorial/ centre corporatiu.
i ja que hi som la direcció de correu electrònic de la subunitat de selecció de persona per si teniu dubtes en quan algun mèrit si ha de puntuar o no: seleccio.ics@gencat.cat
Ely cualquier escrito que envies al registro lo puedes hacer tu sin problemas, por duplicado, te ponen registro de entrada en el original que se quedan ellos y en la copia que te quedas tu. El escrito de alegaciones lo puedes hacer estilo ( lo pongo muy resumido solo la idea general):
"(pones tu nombre) com participant del proces de concurs oposicio administratiu 2009
EXPOSO
(aquí numeras los `párrafos y pones la/s pregunta/s a impugnar i el argumento por lo que crees que debe ser anulada/s)
per la qual cosa,
DEMANO
que pels motius abans esmentats s''anul·li/n la pregunta/es i no compti per a la calificació final.
firma
lugar y fecha
A LA ATENCIÓ DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR DEL PROCES CONCURS OPOSICIÓ AUXILIAR 2009"
JAN i desconegut, no sabem encara de ningú que hagi suspés.
Gracies MAG per la teva aportació, ja ens diràs els mèrits que creus que tens
Hola LIL, aquestes son les teves incials reals? per que no et trobo per enlloc...
No, no, les reals son PFP
Hola nois/es,
Us passo els meus arguments d''impugnació. Si voleu els comentem :
Pregunta nº18
Segons el redactat de les respostes a) i b), totes dues son correctes, ja que “dos” son “diversos”, i “diversos” poden ser “dos”. Si l’enunciat de la resposta a) hagués estat “Serveix per unir NOMÉS/ÚNICAMENT dos elements de text en un de sol”, a les hores sí que hauria estat incorrecta l’afirmació. Tot i que la resposta a) no defineix la funció CONCATENAR en tota la seva potencialitat, això no la fa falsa, i per tant caldria considerar-la com a correcta.
Pregunta nº35
La taula de l’annex 1, s’ha generat pels conceptes (camps) de “comunitat”, “marca” i “categoria”. Per tant la “categoria” també condiciona la creació de la taula. Si qualsevol d’aquests condicionants s’amplia, pot entrar a la llista una nova “marca” o fins i tot “comunitat”, que abans no acomplia els condicionants per entrar a la llista, però que ara amb la nova “categoria” (cotxe de luxe) sí que ho fa. A l’enunciat de la pregunta, en cap moment especifica que haguem de introduir tant sols aquella part de les vendes corresponents a les “comunitats” i “marques” contingudes a la taula, per tant s’interpreta que s’ha d’introduir totes les dades incloses a la informació de vendes dels vehicles dins la “categoria” de “cotxe de luxe”. Llavors, la resposta correcta hauria de ser la ”c) A priori no se sap”, ja que sense saber quins valors conté la nova informació que s’incorpora, no podem predir quantes files noves tindrà la taula. D’altra banda, si obviem o prescindim d’una part de les dades de vendes, estarem falsejant la informació que la taula ens proporciona.
Pregunta nº41
Si el tribunal dóna per bona la resposta a), també ho ha de fer amb la b), ja que entre ambdues respostes es genera una relació d’equivalència. Quan a una igualtat li afegim una excepció, a les hores estem generant una diferència, i per tant en realitat estem dient que totes les diapositives de la presentació poden tenir un disseny diferent, encara que sigui per l’excepció, que no és res més que el que ens afirma la resposta b).
Pregunta nº48
L’afirmació de la resposta donada com correcta és falsa, ja que actualment NO és “necessari que el nostre ordinador estigui connectat a la xarxa local de l’edifici i a un router .....”. En l’actualitat, la connexió a INTRANET es pot fer també per INTERNET, doncs totes les empreses que disposen d’una INTRANET corporativa, també tenen una WEB des d’on els seus empleats poden accedir, mitjançant usuari i clau, a la INTRANET corporativa. Ja no existeix una dependència física de connexió a la xarxa local de l’edifici, i cada empleat s’hi pot connectar des de qualsevol lloc, sempre que disposi de connexió a INTERNET. Hi ha diverses aplicacions que possibiliten la interconnectivitat entre INTERNET i INTRANET, com ara : Internet Exchange, TeamViewer, OutlookWebAcces (OWA), MicrosoftExchangeServer, ... Tot plegat fa INNECESSÀRIA l’afirmació de la resposta c), i per tant incorrecta, per aquest motiu considero que s’hauria d’anul•lar la pregunta del qüestionari.
Xavi , respecte a la 48, si no tens un router (físic o inhalambric) ja em diras com et connectes a internet.
Gracies LIL, ja està entenc que el temps treballat el tens de la categoria d''adminsitratiu, no d''auxliar veritat? llavors acumules 10 punts de mèrits. Molt bé.
Xavi, m''haig de pendre una mica de temps que he de fer el dinar, en quant pugui comento amb tu això de les preguntes, d''acord? Gracies per la teva paciencia.
Per cert he estat una hora i mitja sense poder accedir-hi a la pàgina a vosaltres us ha passat el mateix?
Xavi , respecte a la 48, si no tens un router (físic o inhalambric) ja em diras com et connectes a internet.
El que si puc de mentre comentar-vos com penso argumentar la número 41, potser també impugno la 18 encara que crec que aquesta no l''acceptaran (les altres les tinc teoricament bé i no les impugnaré es clar).
Be la 41 he posat al meu escrit:
La pregunta número 41 que té l’enunciat: “ El disseny d’una diapositiva de POWERPOINT:”
S’ha donat per bona la opció a) “Ha de ser igual en tota la presentació, excepte en aquelles diapositives que hem modificat el fons”
La qual cosa no és certa, doncs després de comprovar el funcionament de l’aplicació Powerpoint, i tal com especifiquen diferents manuals cada diapositiva pot tenir un tipus diferent tant de disseny com de presentació (el que inclou tant el fons de la diapositiva, com tipus de lletres, inclús diferents animacions) Per tant l’afirmació “Ha de ser igual en tota la presentació” en cap cas és certa.
Hola desconegut,
Si et fixes a l''enunciat de la resposta c), defineix una conjunció de criteris necessaris articulats amb el nexe "i". "connexió a la xarxa local de l''edifici" i "connexió a un router d''interconnexió de la resta d''edificis".
El nexe d''unió de les dues necessitats, fa que s''hagi d''acomplir totes dues. Si no és així, la resposta és incorrecte.
La connexió és pot fer amb un portàtil i amb un pendrive internet everywhere, i llestos !!
Hola Beatrix,
T''importa que inclogui part del teu argumentari a la impugnació de la pregunta nº41 ?
Cap problema Xavi, per això l''he escrit per si us servia i per veure si creieu que es pot millorar. Fins després ;)
Pero, Xavi, un pendrive internet everywhere porta internament un router o modem que et permet fer la connexio, sinó seria impossible connectarse.
Beatrix, si, el temps treballat és d''administratiu
Si, i amb això s''acompleix una de les condicions, però l''altra en cap cas és necessària. Si el nexe d''unió de les dues condicions hagués estat "o", d''acord, però amb "i" no es necessari, i si no son necessàries ambdues condicions, l''afirmació és incorrecte.
D''acord, a mi m''has convençut. Que tinguis sort amb el Tribunal.
Xavi, l''ICS te un grapat d''aplicacions porpies a les que no es poat accedir desde internet. sense anar mes lluny l''aplicació SIAP que fan servir els aux. i els administratius als seus CAPs.
Moltes empresses tenen servidors locals amb programes als quals només es pot accedir desde l''intranet.
El fet de no tenir internet habilitat no impediex traballar amb aquestes aplicacions.
A l''ICS mateixsi "cau" internet pots treballar amb els seus aplicatius.
Els arguments que dones penso que no impugnaran la pregunta
Que puguis accedir, o no, a aquestes aplicacions que dius, no depen de internet, si no dels privilegis que l''usuari tingui. Quan tu entres un usuari i password, automàticament el servidor sap a què pots tenir accés i a què no, ja que algú així ho ha determinat. Els programes que comentes treballen en xarxa, i tots els programes d''aquest tipus estan allotjats a un servidor, que pot ser el mateix o estar connectat amb el servidor que allotja la pàgina WEB de l''empresa.
L''intranet no és res més que una internet privada, i generalment connectada localment. Evidentment, si cau internet podràs continuar treballant amb les aplicacions internes, sempre que no caigui el servidor que les allotja, i naturalment sempre que tinguis activat el privilegi d''ús amb el teu usuari i password.
Ja sé que dificilment rectificaran, però ho he de intentar, doncs estic segur que m''assisteix la raó.
Que puguis accedir, o no, a aquestes aplicacions que dius, no depen de internet, si no dels privilegis que l''usuari tingui. Quan tu entres un usuari i password, automàticament el servidor sap a què pots tenir accés i a què no, ja que algú així ho ha determinat. Els programes que comentes treballen en xarxa, i tots els programes d''aquest tipus estan allotjats a un servidor, que pot ser el mateix o estar connectat amb el servidor que allotja la pàgina WEB de l''empresa.
L''intranet no és res més que una internet privada, i generalment connectada localment. Evidentment, si cau internet podràs continuar treballant amb les aplicacions internes, sempre que no caigui el servidor que les allotja, i naturalment sempre que tinguis activat el privilegi d''ús amb el teu usuari i password.
Ja sé que dificilment rectificaran, però ho he de intentar, doncs estic segur que m''assisteix la raó.
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.