Iniciar sesión
433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

oposiciones auxiliar administrativo ICS (13a parte)
Increible però cert anem per la 13a part!!! també van dir que no arribariem als 4 milions d´aturats i anem a pels 5! això no se com acabarà, però nosaltres segur que desquiciats!
294 Respuestas al Mensaje

RE:oposiciones auxiliar administrativo ICS (13a parte)
no hay noticias?=

De momento nada nuevo, solo que nos han bajado el sueldo un 5% antes de empezar a trabajar :(
Hasta julio esto se nos va a hacer larguísimo.

jo crec que noa sera a principis de juliol ens faran patir tot el julio

.

Jo crec que fins a final de juliol no sortira res de res. El millor es desconnectar i aixi passa mes aviat.

Una consulta (a lo mejor ya se ha ido diciendo pero al ver que me quedaba fuera me desconecté):
Qué se sabe del 10%? se aplicaría sólo en las plazas libres o también en las de promoción interna?
Gracias y animos!

Hola Esther, el 10% deberia aplicar a todos los turnos, libre i promoción interna i las de reserva... lo que me da muy mala espina esto de que solo van a cubrir 1 de cada 10 jubilaciones por los recortes(que es de donde se saca ese 10% adicional), ya veremos si lo aplican o acaban cubriendo menos de ese porcentaje.
Pero saberse, no se suele saber hasta el dia que se escoge plaza (bueno en nuestro caso SAP), que es cuando se hace público. Espero haberte sacado de dudas. :)

Muchas gracias Beatrix.
Pues nada a esperar a ver que pasa....

El 10% se sabra si s''aplica quan surtin les llistes definitives.

Moltes Gràcies Beatrix

mmmm

decepcionada, vas llegir el darrer missatge del fil 12? És que just et vaig contestar i es va acabar el fil :(
no sabia si copiar-ho aquí altra vegada o no. Et contestava sobre el que cobren (mes o menys) els suplents.

Els Aux.Adm. cobren net per dia 47,64 (en un CAP)

Si Beatrix, ja el vaig llegir, més amunt et dono les gràcies.
Una altra vegada gràcies

Jaja, decepcionada, de res i de res ;)

.

uffff

Bones a tots, bé jo tinc tots els números de no agafar plaça i per això m''interessaria saber com funciona realment la borça, algú em pot ajudar??? els meus dubtes són:
1- Està funcionant ara realment o quan necessiten algú tiren de curriculums presentats??? ja que si agafessin gent de la borça hauriem d''anar baixant de posició i jo em sembla que cada dia estic més lluny.
2- Quan començarà a funcionar amb la puntuació final, quan surtin les llistes definitives o quan es faci adjudicació d plaça.
La veritat és que em comformaria en treballar nocturns festius....substitucions...etc, però no sé si arribarà mai el dia o realment acaben entrant els apadrinaments.
Bé moltes gràcies a la gent que em pugui contestar i als que no també....jaja...molta sort a tots.

Hola Sandra¡
A mi tb me interesa saber lo mismo que a ti, porque estoy en tu misma situación¡¡¡¡
A ver si alguien se decide a echarnos un cable¡¡¡

Hola, les noticies que tinc és que la borsa funciona normalment, encara que com sabreu el barem que s''aplica és provisional.
Que com funciona? evidentement a qui truquen abans és a qui està a les posicions del davant, de fet se suposa que les primeres posicions hi son els que tenen algun interinatge, per tant els que van trucant per a substitucions son a partir dels primers que no tingui interinatge o contracte per 6 mesos d''aquests de excés de tasques, o ja estigui substituint una baixa, etc. en teoria en estricte ordre de la borsa... (no se si es compleix a "rajatabla" això, abans no es complia del tot) Depenent de cada Gerencia Territorial hi estarà en una posició determinada o un altre. Com que es renova la puntuació cada 15 dies els que van treballant, fent cursets, etc, van pujant llocs perquè acumulen punts, els que no treballem actualment, doncs anem baixant.
La puntuació dels examens se suposa que s''aplicarà a la borsa quan s''agafin les places i s''aplicarà evidentment als que es quedin sense, i això farà que els aprovats sense plaça pujin substancialment a la borsa, fins a un màxim de 25 punts, suposo que faran una ponderació per fer el càlcul.
Oblideu-vos de currículums, a no ser que us fessin una entrevista per un lloc especial concret, el currículum no els interessa si has de treballar en un lloc d''atenció a l''usuari (essencialment donar hora als pacients), baja a mi en 10 anys només em van entrevistar dos cops per a llocs molt concrets per treballar per a un cap de servei important... però no és l''habitual vaja.

suplencies fins 3 mesos, trucan a qui volen.
suplencies de 3 mesos o superiors , truquen per ordre de la borsa.
ara esta pendent d''aplicar la nota dels aprovats de les opos d''auxiliar administratiu, aprox, juliol. que modificara la puntuacio de les posicions actuals.
barem
25% nota opos aux.
25% valoracio dels que estan treballant (sino nota opo x 2)
25% punts cursets
25% temps treballat
si no hi ha nota opo , ni valoracion del cap, dons 50% cursets+ 50% temps teballat (sempre ponderacio sobre 100%)

Muchas gracias¡¡¡Me pregunto si después de aplicar la nota de la oposición nos llamarán en algún momento....porque yo ya no me creo nada de nada....Se supone que los que están en primer lugar muchos habrán conseguido plaza, ¿no? por tanto desaparecerán de esa lista por lo menos 933 personas y el resto subirá, pero ¿nos llamarán?Esa es la cuestión....

...desapareceran de la borsa de treball 832-933 participants aprx. quan s''incorporin els nous auxiliars administratius a la seva plaça, que pel que diuen es pel OCTUBRE-NOVEMBRE

el 10% dubto molt q s''apliqui ara mateix amb la crisi però s''aplica a tots els torns, però com q el torn intern hi ha menys aprovats que places, en ppi aqt 10% aniria tot pel torn lliure i això no ho sabrem fins el mateix dia d''agafar plaça crec.
de la borsa puc dir q per contractes de menys de 3 mesos es pot triar substitut, generalment algú q sap com funciona el servei i ha agradat com treballa, però la borsa ja funciona i ens fan tirar d''ella. s''actualitza cada 15 dies, el dilluns.
a nosaltres ens estan denegant un merder de substitucions i anem sota mínims, no espereu gaire res..

entonces, si el 10 por ciento se aplica a todos los turnos y falta gente en los otros turnos, a cuanto asciendoe el turno libre si se aplica? jo que dificil es todo
tengamos todavía fe, la esperanza es lo útlimo que sepierde,
alguien sabe cuando saldra la lista? que pensais que habra bajado la nota con las reclamaciones y la comprobacion o que ha subido?

doncs si el total són 933 places, compte que un màxim de 93 places més, però no és segur q sigui el 10%, és a dir que depèn de la gent q es jubili i tal, sempre és un màxim del 10% i mínim de... 0 :P
ara no recordo el nº, però eren 933-60 de torn intern i +93 (màxim). ho estic dient de memòria.
fins al juliol no ens diran res definitiu, i jo voto més cap a finals de juliol ppis d''agost...
i espero q no s''hagin carregat gaires cursos, però la gent q teniem el CV validat i comprovat d''abans de les notes de mèrits crec q ens hauriem de kedar almenys amb la mateixa puntuació si no has reclamat res, ja q tots els cursos els ha comprovat i validat (el tema) una persona. llavors la màquina fa la tria de temes q compten i els q no en funció del q el jurat hagi decidit, però si el tema ja el tens validat correctament, crec q no hi hauria d''haver problema.
on si pot haver-hi problemes és amb gent q no treballava i no li han validat el CV, per tant el tema q hagi posat cada un personalment pot estar malament i haver comptat quan realment no compte (pq hem posat un tema per altre).
no se si m''explico, això es un lio!!

LISTA probablemente julio.
eleccion plaza, despues del verano aprx. sept.
incorporacion oct-nov.-2010...aprox.

Ei moltes gràcies per la vostra informació, ara ja ho tinc més clar, a veure si algun dia estem de sort, i sort per a tots!!!!!

jo vaig portar el merits el novembre passat i encara ho tinc tot pendent de validar estic apuntat a la borsa a vosaltres us passa el mateix

jo des de mitjans de desembre 2009.....mmmm

LLISTA DEFINITIVA: FINALS DE JULIOL
ELECCIO DE PLAÇA: DESPRES DE L''ESTIU (OCTUBRE/NOVEMBRE
INCORPORACIO: GENER

NO HI HA CAP RUMON SOBRE LA NOT ADE TALL SI SERA MES BAIXA O MES ALTA?

No, no diuen res.

deuen esperar que ens doni un infart de tant esperar

BON DIA
AIXÒ ESTÀ MOLT ADORMIT.POTSER ÉS QUE TOTS ESTEM JA UNA MICA MASSA TIPS D AQUESTA ESPERA INJUSTIFICADA.
US ESCRIC PERQUE FA JA UNES SETMANES ALGÚ DEL FORO VA COMENTAR QUE HI ANIRIA AL SINDIC DE GREUGUES DE GIRONA PER TAL D EXPOSAR EL TRACTE I LA DESINFORMACIÓ A QUE ENS HA ACOSTUMAT L ICS EN AQUESTA OPOSICIÓ DEL TOT INJUSTIFICADA.
M AGRADARIA SABER SI FINALMENT HI VAN ANAR I QUE ELS HI VAN DIR
APROFITO PER A DESITJAR-VOS UNA BONA ESPERA I UNES BONES VACANCES A AQUELLS QUE EN TINGUIN.JO CONTINUO SIGUENT SUBSTITUTA I NO EN TINC, DE FET ARA TREBALLARÉ QUE FEIA MESSOS QUE NO EM CRIDÀVEN
ESPERO QUE FINALMENT PUGUI ENTRAR JA QUE EN LES LLISTES DEL JOSE SEMBLAVA QUE SÍ
APROFITO TAMBÉ PER A PREGUNTAR PER EN JOSE QUE FA MOLT QUE NO SABEN D ELL.TAMBÉ M AGRADARIA PREGUNTAR-LI SI ES VA PRESENTAR A ZELADOR I QUE TAL LI VA ANAR
LO DICHO , BON ESTIU I BONES VACANCES A AQUELLS QUE EN TINGUIN.

Hola bon dia a tots!!!
Estic a la borsa de l''ICS, i com quasi tots faig substitucions de tant en tant, ara ha surtit una oportunitat però per culpa de no estar actualitzada la borsa pues l''he de perdre! Es molt injust!!! Perquè ja que no sabem si optarem a plaça i si la tenim no sabem encara quan començarem a treballar, almenys haviem d''haber tingut la consideració de regulartitzar la borsa i poder optar a un treball algo més estable per a les persones que em aprovat els dos examens mentre acaben de resoldre i de més!!! No ho veieu com jo???
Estic molt contenta de que almenys tingam una terapia per aqui i ens pugam queixar ja que tots estem en la mateixa situació! No hi ha dret.
Sento el missatge de queixa però necessitava dir-ho!
MOLTS ANIMS A TOTS!!!

Estoy totalmente de acuerdo con Empar¡¡¡Lo que me gustaría saber es si realmente la bolsa está funcionando y cómo saber porque nº están llamando, porque sinceramente todo esto de transparente tiene bastante poco¡¡¡¡
Muchas gracias¡¡¡

Hola CPT, això que comentes de la borsa doncs depen de cada borsa, pensa que hi ha 9 bosses diferents!!! Cadascuna anirà una mica depenent de RRHH de la zona en concret (Gerencia Territorial).

Hola! Algú sap si estan contestant les reclamacions i si han habut moltes errades??? es per saber si variarà molt la definitiva del llistat provisional que teniem! Gràcies!!!

Gracias Beatrix por contestarme. Ya sé que hay varias bolsas, lo que no sé es cómo acceder a la información de por qué nº están llamando, ¿Con quién hay que hablar?
Mil gracias¡¡¡

CPT, supongo que llamando a RRHH de la zona donde estés inscrita.... otra cosa es que te lo quieran decir.
autor anònim... no han contestat a ningú, ni ho faran fis que es faci pública la llista definitiva al juliol... pensa més cap al final de juliol que cap al principi.

Muchas gracias Beatrix¡¡¡

Nois i noies
Visto lo visto i per la trajectòria que s´ha demostrat en aquesta convocatòria penso que la llista la treuran l dia 31 de Juliol a les 14 hores.
Que en penseu???
Jo també estic d acord amb Empar i crec que no és just
Respecte a les suplencies d estiu i sempre i quan el contracte no sigui superior a 3 messos el referent del CAP `pot trucar a qui vulgui independenment de la nota que la persona tingui a la llista de la borsa
Quan la suplència es preveu que sigui superior a 3 messos si que es regeixen per la llista de la borsa
De fet així ens ho van explicar un dia la nostra referent.

floreta!
tu t''hi vas presentar a les opos. d''auxiliar administratiu???
vas aprovar?
a quina posicio de la borsa, mes o menys, estas?

floreta!
tu t''hi vas presentar a les opos. d''auxiliar administratiu???
vas aprovar?
a quina posicio de la llista provissional, mes o menys, estas?

Tengo la sensación de que estamos igual que antes de que saliesen las listas provisionales porque puede cambiar todo totalmente. Que si tiempo trabajado no contado, que si podríamos haber colocado mal la temática de los cursos, que si cursos que no cuentan pero qu se dic q han d contar...

QUE INTUICIONES TENEIS, BAJARÁ O SUBIRA LA NOTA?

INTUICIONES JUT??? PUES SEGUN EL DIA! HAY DIAS QUE PIENSO QUE TAMPOCO PUEDE CAMBIAR TANTO, PERO HAY DIAS QUE PIENSO COMO EMPIECEN A CONTAR CURSOS... CAMBIARÁ TOTALMENTE. BUENO LO DE SIEMPRE ESPERAR, PERO CLARO DESPUES DE TANTOS MESES DE INCERTIDUMBRE PUES ES PEDIR MUCHO YA! ESPERO QUE NO VARIE MUCHO, Y QUE CUENTEN SOLO LOS MERITOS QUE TIENEN QUE VER DIRECTAMENTE CON EL TEMARIO Y SI SIGUEN ESTE CRITERIO PUEDE SER NO VARIE TANTO Y TANTO! QUE CREEIS XIC@S? CONOCEIS A ALGUIEN QUE HAYA PRESENTADO UNA RECLAMACION? YO NO PRESENTE RECLAMACION PORQUE ESTAVA TODO CORRECTO.
YA QUEDA UN DIA MENOS......... ;)

hola a tots, investigant per la web he trobat a la del sindicat CATAC IAC la noticia que el proper dia 16 de juny els sindicats signen les noves condicions de la borsa de treball, sembla que es valoraria de la següent manera:
40% temps treballat+formació (cursos)
40% nota de l''examen de la convocatoria (nomes aprovats, suspesos i no presentats no comptaran per aquest concepte)
20% avaluació.
Pel que diuen o valoren aquesta manera de puntuar perjudica a quí no hagi aprovat o no s''hagi presentat a les oposicions que quedarien relegats als darrers llocs...
No tinc cap informació més, de moment això és el que hi ha.
Bon cap de setmana

BEATRIX:
Aixo vol dir que uns 800 opositors dels 1650 aprovats a la OPO d''Auxiliars Administratius , si no obtenen plaça,
passan al davant de la puntuacio de la borsa , d''acord a les noves condicions de la borsa de treball,
pel 40% de nota de l''examen???.
Que en penseu?

Que tal com porteu l''espera!!!
Jo crec que almenys, aquesta nova proposta de sembla ser més EQUITATIVA , amb un criteri de valoració MÉS AMPLI
personal a la borsa de treball amb:
20%de FORMACIÓ, 20% de TEMPS de TREBALL i 40% de NOTA de l''OPOSICIÓ.
;)

Bé als que no han treballat mai a l''ICS però han aprovat examen els beneficia, als que han treballat a l''ICS però no han aprovat els perjudica, i molt, perquè ni tan sols els comptarà cap nota...
No se com van les borses d''altres administracions, el que si se és que el sindicat en qüestió no està gens d''acord amb aquesta nova proposta.
Com sempre hi haurà opinions per a tots els gustos depenen de la situació de cadascú.

hola !
Beeee almenys ara , aprovar l''examen de la oposicio conta i aixo es molt just per la sobredosi d''esforç, energia, dedicació, autoorganització personal ( i familiar) durant mes d''un any.
Crec que esta be que es valorin aquestes qualitats del personal d''una Empresa com l''ICS que cada dia es projecta MES CAP A L''EXCEL.LENCIA , es racional i objectiu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben segur que els usuaris HO percebran mes o menys soterrat com a QUALITAT de SERVEI i SATISFACCIO DE L''USUARI.
ANDAVANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per a NI-NI, només comentar-te que no es 20%temps treballat i 20% formació, sino que TOT fa una suma del 40%, no a parts iguales, a mi personalment em sembla que han rebaixat un pel massa el temps treballat, ho dic pensant en qui duu anys treballats i s''ha presentat a l''examen però no ha aprovat (no estic parlant dels que han "passat" de tot )... però es només la meva opinió que ningú s''ofengui ;)
El que si em sembla molt bé és que compti d''una forma rellevant la nota d''examen, això donarà oportunitat a treballar al que ha aprovat i s''ha quedat sense plaça, crec que és just.
i de l''avaluació penso que, mentre no es faci amb criteris objectius... directament no hauria de ser inclosa...el que passa que segons l''EBEP és un requisit que s''ha de tenir en compte, estan obligats a fer avaluacions al personal, però com no està regulada la forma de portar-la a termini, doncs això a estat, en més d''un cas, una excusa per donar punts al que et queia bé o donar per sac a qui no et seguia el joc... o sigui un instrument que enlloc de incentivar la qualitat, ha estat subvertit en una eina de manipulació... una llàstima. Almenys ara tindrà un pes específic menor en el total del barem.

Beatrix.
Has fet un raonament brillantissim!!!
Nomès una petita aclaració quan als que porten anys treballats.: L''ICS a la convocatoria 2003 va confeccionar un examen i un BAREM que els garantia totalment la plaça.
Dit d''una altra manera, els ALTRES que van aprovar amb notes molt altes , no van aconseguir plaça
cap ni una, nomès van entrar TOTS els que portaven fins a 12 anys treballats.
De la OPO 2003 a la convocatoria de 2008 son com a max. 5 anys treballats
i en qualsevol cas hem tingut una segona oportunitat : la convocatoria de ZELADORS (que recorda a la del 2003, bastant assequible, nivell catala A, sense ofimatica...), i fins i tot una tercera oportunitat : la d'' ADMINISTRATIUS.
Quan a l''avaluació , totalment d''acord!!!.....;)

EVALUACIONES.
Ahora tendran MENOR peso específico....SI
Un INSTRUMENTO O ARTEFACTO SOSPECHOSO para dar puntos al que le cae bien (intereses)....SI
Donar pel sac a qui no el segueix el JOC (intereses).......SI
Incentiva la calidad del servicio, equipo, trabajo?......NO
Subvertido..........SI
Herramienta de manipulacion.....SI
Una làstima.....SI
El espiritu del EBEP seguro que tiene otra finalidad!

Algú te idea si es tornaran a convocar aquestes oposicions???? ho pregunto perque algú m''ha dit que podia ser que no en convoquessin més.....Gràcies.

Ja, ja. NI-NI, tens tota la raó. No tinc excusa ni jo, que no em vaig poder presentar a les del 2003, amb un embaràs de repós absolut i una nena de dos anys inclosa... va ser impossible, vaig perdre una oportunitat... però no em penedeixo, els meus petits van valdre qualsevol sacrifici laboral llavors.
Ara m''he resarcit treient la millor nota que podia en una convocatoria amb cara i ulls, i doncs això, ara no tenia excusa per no presentar-m''hi.
Així que, realment et dono la raó que serà més justa la borsa ara, encara que les avaluacions seguiran fent la guitza malgrat estiguin "desactivades" com a armes per fer mal o per promocionar amiguismes, (tampoc dic que tothom hagi utilitzat malament la avaluació... però a la vista està que s''han comés abusos en el passat).
Sandra... ni idea si tornaran a convocar oposicions, El Acord de la mesa sectorial que acaba el 2010 (però que algú em va comentar en aquest foro que es prorrogava per un any mes) prevèia que cada dos anys s''havien de fer convocatòries de cada cos. El problema és que:
1- encara no ha finalitzat el procés de convocatoria d''auxiliar (i ben bé penso que tenim fins a finals d''any)
2- l''ICS triga ja de per sí MOLTÏSSIM en convocar (de fet una mica més amunt veuràs posts que fan referència a convocatòries que han estat un pur concurs de mèrits encoberts per fer fixos a gent que duia treballant més de 12 anys sense que hagués hagut cap convocatòria).
3- La situació de crisi no ajuda gaire a ampliar plantilles.
Així que no veig fàcil que ara per ara hi hagi altres convocatòries a dos anys vista o més... però no ho se del cert.
Per altra banda si t''interessa estàs a temps d''inscriure''t a les d''auxliar administratiu de la Generalitat que acaben de sortir aquesta setmana pasada. En Gencat.cat et pots inscriure telemàticament (són 20 dies naturals des de el 10 de juny). Les d''administratiu de la Generalitat estan previstes per el quart trimestre d''aquest any.

Atenció als que han fet l''exàmen d''ADMINISTRATIU, no auxiliar, no ha sortit res encara.
HAN SORTIT LES NOTES DE L''EXAMEN DEL DIA 15 DE MAIG!!!!!!!! MIREU LA PAGINA DE L''ICS.
En quan tingui dades clares us les penjo
Quins nervis!!!!

Bé primeres dades:
Han passat 250 del torn lliure
8 via reserva
101 promoció interna (24 places que s''en van al torn lliure)
i 6 interna via reserva.
La nota de tall en lliure ha estat 10,714 (o sigui 5,35)

Gràcies per la informació Beatrix.

Bona nit, acabo de quedar-me una mica parada al veure les notes del d''administratius, ja que en la diligència de 14 d''abril enlloc diu que la nota de tall era 10,714 pels del torn lliure, és més diu expressament:
"Així mateix, la nota mínima de superació de l''exercici haurà de ser igual o superior a 5 punts en una valoració de 0 a 10 punts.
Totes aquelles persones que tinguin la mateixa puntuació que la nota mínima que donaria accés a la superació de l''exercici es consideraran aptes".
Enteneu res?

C. entenc la teva confusió, quan van sortir les bases (punt 6.1) es va establir aquest criteri de puntuació:
"El tribunal estableix amb caràcter previ el criteri que cal seguir per determinar
la puntuació que s’haurà de superar per aprovar l’exercici. En cas que el tribunal
estableixi una puntuació mínima de superació de l’exercici aquesta serà de 10 punts
sobre 20. Les persones que no superin l’esmentada puntuació restaran excloses de
la convocatòria."
Després es va comprovar que hi havia més de 3000 inscrits per a 48 places en el cas de torn lliure, pel que el normal en aquests casos es fer una nota de tall, en aquest cas a la diligència que tú esmentes va establir que superarien la prova el 500% de les places ofertades (48 places X 5= 240 aptes per a la següent fase), i que posant com EXEMPLE en una valoració de 0 a 10 punts per aprovar l''exercici la nota ha de ser igual o superior a 5 (en el cas nostre com es valora de 0 a 20 per superar seria 10), però en el cas que més persones d''aquest 500% superes "l''aprovat" la nota de tall se situaria en aquest tant per cent. De fet al final han passat 250 i no 240 persones en el torn lliure ja que la nota de tall ha situat aproximadament aquest 500% en 10,714 (o el que és el mateix un 5,3 sobre 10)
Buf, no se si m''he explicat bé, la veritat que jo vaig trigar una mica en entendre com ho valoraven.

bon dia gent.
necessito la vostra ajuda, us explico la meva situació:
porto més d''un any treballant a l''ICS fent contractes de mes a mes i ara al meu servei han fet canvis de plantilla i passem de 2 auxiliars a 4. actualment ha plegat una de les auxiliars i jo feia les seves vacances. total, q ara sembla q tinguin pressa per ficar els interins (o els interessa ficar a unes persones determinades o els interessa q jo marxi...). He aprovat les oposicions i de moment estic en bona posició.
com sempre, el tracte al treballador (dps d''haver-te dit a les jornades d''administratius q som els millors i q no poden viure sense nosaltres) és fatal. a mi ningu m''ha dit res, només 4 paraules de la supervisora, q plego a finals de mes, q dps de la putada de treballar 1 any i 3 mesos amb contractes de mes a mes i sense vacances, dps de currar-te les coses, de ser un referent de SAP sense cobrar DPO (ni per això ni per res), de la disponibilitat per canviar de torn, dps de tot, et tracten com una merda i "potser aniràs a treballar a un altre lloc".
em sento molt estafat i molt decebut, de 3 places no me''n donen cap, no tinc cap dret en haver ocupat una d''aqtes places durant tant de temps i d''aqta manera tant poc legal. però a les oposicions sembla q ser interí en una plaça si que dóna algun dret o preferència, això no és un precedent?
en resum. m''estic plantejant posar una denúncia a l''ICS o impugnar les interinitats (o les dues coses) i se que hi ha una llei que parla d''accions que pot emprendre el treballador en el cas q sigui contractat durant més de 6 mesos en un any, algú sap de quina llei es tracta?
moltes gràcies per endavant a tothom i ànims als que espereu les llistes al juliol.

Gràcies Beatrix,
t''he entés perfectament. No m''ho vaig mirar així al llegir-ho. Gràcies de nou.

Hola J., bé el que expliques "és marca de la casa", ja em sonen aquestes coses. La qëstió és que si saben que estàs esperant ocupar una plaça deuen afanyar-se a col·locar a qui els interessi on ells vulguin, perquè deuen pensar que al cap i a la fi el més segur que tinguis la feina segura.
Dit això, si pagues a algun sindicat són ells els que estan obligats a assessorar-te el que pots reclamar/denunciar i el que no (si no, potser és el moment de mirar-te el que et convenci més, solen tenir advocats que et comentaran què pots fer i que no, a més que són ells els que tenen l''obligació moral de vigilar com gestionen la borsa de treball). De la llei aquesta que comentes, no em sona, però tant l''EBEP, com l''estatut Marc diuen molt clarament que els si et contracten més de 6 mesos en un any ja no pot ser contracte eventual.
Que tinguis sort.

a l''EBEP no ho sapigut trobar, crec q me l''he llegit 3 cops del dret i del revés, de l''estatu marc me l''he mirat molt per sobre amb el cercador i tpc res. saps els articles?
és una putada molt grossa, miraré de parlar amb una companya q està als sindicats, tot i q és del ram de l''educació algo em podrà assessorar.
és q és indignant, encara no hi ha res definitiu, no estan fent servir un kleenex q poden usar i llençar, som persones i moltes estem donant molt valor afegit a l''empresa! a sobre venen els jefecillos a dir mentides, dient q estic a la posició 140 de la borsa de treball quan a girona estic a la posició 80.... és increïble. de moment només entren 2 interines de les 3 q haurien d''entrar, si al juliol no hi ha ningú m''agafen a mi, però jo no penso ensenyar a ningú si no m''asseguren hores de docència. no és personal ni culpa de la gent q entra nova a treballar, però jo no penso donar res a aqta empresa dps q m''hagin utilitzat d''aqta manera, no soc la puteta de ningú.
el més cardat de tot és q molts hem arribat a la conclusió q molta gent no suporta el nostre jefe i només ho fan per cardar-lo, però el nostre jefe sempre ha passat de tot i mai li hem importat...

articulo 15 estatuto de los trbajadorers i reial decret 2720/1998
contracte eventual. durada maxima de 6 mesos en un peiode de 12 mesos. per convenio colectu es podra ampliar a 12 mesos dins un periode de 18

mteles una inspeccion, a los inspectores les encanta saber cosas de esos contratos

de què va això de les inspeccions? amb qui s''ha de parlar? miraré d''amenaçar-los una mica primer, a veure si baixen del burro.

para poner una inspeccion ha que ir aki
TRAVESSERA DE GRÀCIA 303-311 - 8ª Planta
08025 - Barcelona
redactas los hechos ocurridos y lo que quieres denunciar y en aprox unos 4 o 5 meses se te cita a ti y a la empresa para que hableis con un inspector y el decide que hacer, si multar, o si avisar a la emprsea, o etc... es una forma de denunciar cosas de prevencion de riesgos o tipos de contratos mal hehcos, cosas asi. No hace falta que vayas con representante.

J. l''estatut Marc fa la mateixa menció que l''EBEP, no crec que t''ajudi gaire, has de consultar amb els sindicats, son qui millor et poden assessorar...si volen.
Jo fa bastants anys em vaig veure en una situació similar, i vaig haver de passar pel "trago" d''ensenyar la feina a la que posaven en el lloc que habia estat jo treballant (fent la feina de 2 persones durant 9 mesos). Per sort no vaig haver d''anar més a aquell lloc a fer suplències perquè literalment era "el haren de las favoritas" i jo no era "de las favoritas" i molt orgullosa de no ser-ho, segons quins jefes toquen... millor canviar de lloc en quan es pugui, al final va ser per bé.
Ara estàs molt enfadada, i és normal, t''entenc perquè m''he vist en aquestes més d''una vegada. Lluita pel que es teu, però si no aconsegueixes el que vols, a vegades és bo canviar el xip, pensa que si estàs en bona posició en la convocatòria (si ho he entés bé) en uns mesos potser tens un lloc fixe, millor concentra''t en el que ve.

veig que per aquí hi ha companys molt millor informats que jo, molt bé, va bé saber-les aquestes coses.
;)

si, és molt dur i ho estic passant molt malament, a vegades m''implico massa i veig q no se''n sortiran, no es q em tiri floretes ni res, ja sabeu q la mitjana d''edat de treballadors de l''ICS es força alta i els costa agafar les coses a vegades i jo encara q estigui desbordat ho acabo assumint tot... en fi. perdran un gran treballador XD
quan finalment es decideixin a treure les llistes definitives, miraré de parlar amb la gent de serveis centrals amb els pocs contactes q tinc, per veure si hi ha possibilitats de poder agafar una plaça allà, si finalment es fa lo de preferència amb els interins. i per això mateix tpc vull liar-la gaire... almenys si tot això fos al juliol que ja sapiguéssim les llistes definitives, m''agafava el paro pels meus primers i últims mesos de la vida i a disfrutar de les vacances que no he tingut mai.
en fi, moltes gràcies a tothom pel suport moral :)

Si J., fes això , agafa''t l''atur i comença a treballar amb plaça fixe, que la cosa llavors ja cambia una mica..
Aqueta p.... casa es passa moltes normes i lleis pel forro..i poca cosa s''hi pot fer. Si la injusticia es molt gran i ja no tens res a perdre, jo sóc el primer que aniria a per totes..però si has de tenir plaça..(com jo), jo no em complicaria la vida (com jo), i fliparies amb el que et puc explicar que m''han fet i he vist en aquesta p... casa.., en 5 anys...; tant que necessito fer un reset de varis mesos per intentar començar de zero mentalment quan tingui la plaça..

Si teniu plaça d''auxiliar, agafeu el paro, cobrareu igual o més, i desconnectareu durant uns mesos i així l''aprofitareu, perquè segurament mai mes podreu cobrar-lo.

Ara J que..no tens avia..ehh, tampoc et passis de frenada

home, si almenys s''haguessin espavilat per dir-nos si estem a dins o no, no em preocuparia tant agafar el paro, directament ho faria amb tot el morro.
però com q fins al juliol no sabrem res i en ppi jo ja plego a finals de mes... no m''haig de preocupar pq a les llistes provisionals estic al lloc 351 però és involuntari, de cursos nomes tinc 12.70/11 i ho trobo super just pq la majoria són de moltes hores (i en total a la borsa tinc més de 27 punts), si me''n tombessin algun baixaria un merder de posicions...
en fi, no ens hi trenquem més el cap, avui a les 3 de la matinada encara m''estava menjant l''olla i he dormit fatal, almenys ja estic una mica més calmat.

Hola J. jo estic a la mateixa situació que tu, sols que a mi no m''han dit que ensenye a l''altra persona perque això ja em semblaria molt fort, però ho faria, perquè no m''agraden gens els mals rotllos, però al igual que tu se m''acaba el contracte el 30-juny després m''han dit que li han de donar l''interinatge a una altra persona, i això que jo estic molt ben col·locada però va per davant de mi 3 llocs!!! No sé per a que volen el perfil, ni romanços d''aquestos si després fan el que volen, jo també m''he deixat la pell fent les meues tasques, ja estic ací temps i a part de que m''agrada la feina que estic fent ara i em duc genial amb tots els companys pues desde dalt diuen que no s''hi pot fer res i que s''ha d''incorporar ja. La meua impotència es que esta persona no va aprovar oposicions i que em fotra el lloc de treball perque a l''ICS van molt retrassats!!
Imagina''t com estic, pues que he estat moltes nits sense poder dormir.... però aquesta setmana he decidit que ja està bé, que si eres treballador i tens bon caràcter acoplaras a un altre lloc de treball i que no puc fer res més. Jo a les llistes provisionals estic per la mitat, el que passa es que no sé si tendre plaça, no sé si canviaran molt les llistes... i això em té HISTÈRICA!!!
Però lo de sempre amics de penes ajajajajaja MOLTS ANIMS A TOTS!!!!
Petons

Doncs està molt clar el que està passant , amb els vostres comentaris es desprén que els interins suspessos/no presentats els estan recol·locant perquè el lloc que ocupen són de places afectades per les opos, o bé els interessa pel que sigui que aquests continuin.
El que és molt injust que amb aquesta política deixen sense feina uns quants mesos (els que es trigui en fer la incorporació) als que suposadament tenen plaça... però el que és una punyeta de veritat es que no sabem la posició definitiva, amb el que molta gent encara està amb l''ai al cor i potser no tots tenen aquesta plaça segura...
De la posició en la borsa la seva importància serà relativa per que recordeu que no podem escollir plaça, els directors de SAP/Hospital son els que escolliran per nosaltres :(

Bones A,
jo tb fa dies q em costa dormir, em costa desconnectar de la feina i a vegades ho passo fatal menjant-me l''olla... és una injústicia o més aviat una porcada.
a mi em van dir q em tocaria ensenyar a la noies que arribessin. tots els del servei em diuen q no ho faci, fins i tot la meva jefa ho entén, però ja he dit q només ho faré amb la condició q des de recursos humans em facin un certificat de docència el mateix dia que se m''acabi el contracte, no penso fer la feina bruta de ningú pq dps em cardin fora. si no me''l volen donar, em negaré a fer docència de gratis a algú q em fotrà el lloc de treball. i em sap molt de greu per la persona q entra nova, q no en té cap culpa, però és així. la meva jefa ja ha avisat q ella tpc pensa ensenyar a ningú.
total, q demanis hores de docència, no és la teva feina fer-la i com a mínim que te la certifiquin, que et comptarà per la borsa. jo ja tinc 10h d''un dia q vaig anar a blanes q ensenyar a una noia el SAP i em van posar algo axí com "formació teoricopràctica de SAP".
només demanem el q ens pertoca, dps de la putada de fer-nos fora és el mínim q poden fer. i res d''esperar 6 mesos per una merda de certificat (q jo m''hi he trobat, lo de blanes va ser al desembre i ho vaig rebre fa 1 mes màxim).

Hola a tots!! bé jo tinc un dubte a veure si algú em pot ajudar. Tinc la possibilitat de fer dos cursets que són de Sistemes operatius i xarxes locals i unaltre de Introducció a l''ordinador i perifèrics, ara vaig vigilant de fer cursets que en un futur em puguin contar per les opos, però no sé si aquests dos entrarien com a tal. Algú em podria passar el nom d''alguns cursos que es sapigui segur que conten??
Gràcies per endavant.....

Jo he fet docència i no compta........(una putada)

NINGU TE NI IDEA DE QUAN SORTIRAN LES LLISTES?

de la manera que actua el ics i al pas que anem 31 de juliol

Eli, només compte si has fet docència a la mateixa categoria professional q tu. Jo em vaig equivocar amb les dates (vaig posar desembre 2010 enlloc de 2009) i encara no se si em compte, no hi diu res al certificat però ja veurem...

jo dic que el 30 a les 15h, el 31 es dissabte

ok el dia 30 tanquem la paradeta per vacances i ens deixaran amb un pam de nas

Fa un parell o tres de dies us vaig comentar que signaven el Nou Pacte de la Borsa de Treball, on comptava 40% la nota d''examen de les opos... doncs no han signat, s''han fet enrera els sindicats :(

Lo que no entiendo es porqué no han firmado...
Por lo tanto estamos con los mismos criterios que antes, y mi pregunta es, ¿Nos beneficia a los aprobados sin plaza?
Es que si no tenemos la oportunidad de que nos llamen en algún momento, ¿Cuándo voy a tener méritos como experiencia laboral...?

Para J.
Si tienes 27 puntos de exámenes+11 de méritos no tienes que estar preocupado. Yo creo que estás dentro, vamos las cosas tendrian que cambiar tantísimo...

La docencia que no m''han puntuat a la borsa és d''ara i de la mateixa categoria, em pensava que quan actualitzesin la borsa me''l puntuarien però no ha estat així. (és docència com a tutora d''un noi que va venir a fer pràctiques de CFGM Administratiu) A la meva SAP m''han dit que no ho puntuen, a algu li han puntuat ????
Una altra cosa, els punts de les opos que quedaran a la borsa si no s''agafa plaça també hi sumaran els mèrits que vas al.legar ????

es verdad, ¿Cuándo vamos a tener méritos como experiencia laboral...?

jo ho tinc mal entrat de dates i encara no se si puntua...
la nota de la borsa crec q està desglossada en opos+merits (cursos i temps treballat) per una banda i valoracions+DPO per l''altra, tot valorat en un 25% (si hi ha alguna cosa q no tinguis, per exemple DPO, se''t valora les valoracions en un 50%).
per tant si no agafes plaça tindràs la nota de les opos sumada a la nota final de la borsa amb els mèrits, les valoracions i les DPO.

Bon dia companys!!!
Algu em podria enviar la llista provisional??? la tinc pero a l''ordinador de casa, i estant operant-lo... jajajaja. Es per pegar una miradeta i calfar-me un poc més el cap.
Com ho porteu? Jo pense que no sabrem res fins el dia 30 com comentaveu, pensava que contestarien les reclamacions però ara tornant-ho a pensar quan publiquen les llistes definitives pues ja s''entenen desestimades, no???
Buffff quines ganes de saber si tenim plaça! Jo m''agafaria unes vacances merescudes, però clar com fins l''últim moment no sabrem res, a treballar tot l''estiu si tot va bé, clar!

A
Jo penso que les modificacions de mèrits, abans que els publiquin, les veurem al programa de l''ICS, ja amb validació. Per això vaig mirant de tant en tant, aviam si han canviat quelcom o ho han deixat tal qual.

Sòc de Lleida i voldria saber com esta el tema de comissions de serveis a les vostres SAP. A mi m''han dit a RRHH que en principi si que les donaran sempre i quan ens reclami el nostre cap. Vosaltres sabeu alguna cosa?

a mi m''han dit q miren de donar-ne poques i q cada cop en donaran menys, pero aqui al servei tenim 3 persones amb comissio de serveis i a tots els hi han renovat no fa gaire...

A...
Escriume al mail i t''hoenvio.. i parlem
marcxx2004@hotmail.com

A!!!
Però vas fer la sol.licitud per a presentar-te a l''examen d''auxiliar administratiu???
Vas aprovar la 1ªprova?

J....
Quan dius servei vols dir SAP, oi ???
I de quina gerencia territorial , és per situar-nos, aprox.?

weno, em refereixo al servei de radiologia de la sap girona sud, tot i que és allà on ho autoritzen tot, suposo q es podria dir q si, tot i q no se quantes comissions de serveis hi ha fora del meu servei...

Hola a tots!! Com va l''espera???
He estat absent un temps perquè cal desconnectar per evitar agobiar-te....
No sé si els que us heu presentat a l''examen d''auxiliars de l''ICS també ho heu fet per el d''administratius... Jo si que ho vaig fer... i la sorpresa és que sense estudiar, he aprovat l''examen... i quina ha estat la part negativa ?? doncs que han fet diferenciació de la nota de tall segons torn (promoció interna i torn lliure no tenen la mateixa nota!!!) NO HO TROBEU INJUST???on està la igualtat???? a sobre que optem per TORN LLIURE i sempre tenim menys punts.. ens trobem amb aquesta discriminació...
La diligència d''administratiu diu el següent :
" la puntuació mínima per superar el primer exercici ha quedat establerta en 10,714 punts per al torn lliure, i en 10 punts tant per als aspirants del torn de promoció interna, com per als aspirants del torn lliure que opten per la via de reserva. "
A VEURE qui em pot explicar si és normal que facin aquesta diferenciació... ??
Moltes gràcies!!

Hola JOSE!!!! Crec que parlo per molts quan et dic que et trobàvem a faltar.
Bé això de la nota de tall més que just o injust... També hagués hagut nota de tall en el torn de promoció interna si haguèssin aprovat més de 625 aprovats (el 500% de les places ofertades al torn promoció interna 125 places), si en el cas del nostre torn lliure haguèssin aprovat menys de 240 (500% de les places ofertades 48 a torn lliure) no hagués hagut nota de tall, tot això ve donat perquè hi ha molt poques places (sobre tot de torn lliure) i molts els inscrits, mira la diligència què va sortir a l''abril quan van publicar la data d''examen i com s''establia un percent (500%) de tall sobre les places ofertades per la gran quantitat d''inscrits.
Recorda que en el cas d''auxiliar la debacle va ser tant gran que no va haver nota de tall (hi havia previst que només pases el 300% de les places ofertades) i que si haguèssin aprovat 3000 ens hauriem vist igual que ara.
De fet, a la opo d''administratiu han deixat passar a 250 enlloc dels 240 que crèiem que passarien el tall i a més ens trobem que optem a 72 places enlloc de les 48 inicials perquè a la promoció interna han aprovat només 101 de les 125 places ofertades... així que encara no hem sortit tant perdent com estavem al principi.
Per cert, has passat el tall?
Jo crec que el que no és just és que la nota només sigui el 50% de la oposició, així si t''has matat a estudiar si no arrives per mérits (i ho saps per la opo d''auxiliars) no tens opció a plaça i si no ho arreglen tampoc hi haurà opció a estar en bona posició a la borsa. I això t''ho diu una persona que he treballat 10 anys a l''ICS, però tinc molt clar que el que et dona dret a la plaça es superar l''examen com sempre s''ha fet.

Hola Jose, Benvingut de nou
Aixi que tu ets dels 249 que em faltaven!!! Felicitats.
La Beatrix te rao amb la nota de tall, pero si hi han 250 en lloc de 240, es perque la persona aprovada que fa 239 te justament els 10,714 que tambe tenen las onze persones seguents. aquest es el motiu de l''ampliacio.

Hola JOSE!
Benvingut !!!!!!.
Si , et trobem a faltar!
tant com a la BEATRIX i els altres, en el dia a dia.

Bon dia, UGT informa que el darrer trimestre de l''any es convocaran places per l''antic grup E "agrupacions professionals", els antics marmitons, planxadors, bugaders, cosidors, etc. La oferta de places es preveu que es publiqui el juliol.
Dit això, que AVORRIDA és aquesta espera :(
Que passeu bon dia.

la semana quee viene ya es julio, nadie sabe nada de la fecha de la publicacion de meritos definitiva? Les tenemos muy tranquilos

Jeje Pepe, lo que ocurre es que el ICS ya nos tiene acostumbrados a ir al raltentí y francamente si lo publican a primeros de julio seria una sorpresa... es más, me atreveria a decir que la mayoría no esperamos que publiquen nada hasta la segunda quincena o a finales...
Pero bueno, tambien es verdad que los resultados de los examenes de administrativo los han publicado una semana antes de lo que dijeron, así que todo puede ser. Parece ser que las nuevas incorporaciones al servicio de Seleccion de Personal que se efectuaron en abril-mayo se empiezan a notar (quien no lo sepa se convocaron en enero tres puestos -dos de responsables directos y uno de refuerzo- por el método de concurso de mèritos, para ocuparse directamente de todos los procesos de convocatoria abiertos y por abrir). Esto es lo que tiene el esperar tanto, que investigas por la web y te acabas enterando de estas cosas, no os penseis que tengo ningún contacto que me lo explique, es cuestión de investigar.
I bueno, recordad que la nota sobre la publicación de la lista definitiva hablaba de que se publicaria en "el decurs de juliol", eso es todo julio...ya veremos que pasa.

Bon dia,
suposo que com jo esteu ja fars d''esperar, però no m''imagino l''ics publicant la llista que ens faci estar tranquils fins el 31 de juliol; perdó el 30 ja que el 31 és dissabte i és clar, hauran començat les vacances!!!
Bè, bona revetlla a tothom.

Bon dia companys de fatiga!!!
Sols nosaltres i les persones que ens envolten saben lo mal que es passa, la gent ja ni em pregunta perque clar si hi ha un moment que no m''enrecordo ve algú i em diu "això com potser" i buffff avall! Com aneu per la llista provisional? Ja sé que no es una garantia, després de totes les reclamacions que hi han pot passar de tot, jo estic pel mig i acollonada, crec que tinc uns 30 punts mes o menys, no m''enrecordo... no tinc molta relació amb ningú que haja aprovat així que no sé si les reclamacions (ja que jo no en vaig posar) són per fer-les o variaran molt la nota de tall.... com ho veieu??
Menys mal que tenim aquesta TERAPIA DE GRUP!!! jajajajaja
Jo també pense com vosaltres, es publicaran el dia 30 a les 14:59:54 jajajajaja, vinga anims a tots ja queden menys dies....
i gaudiu molt aquesta nit!!!

Jo no crec que varií massa de la llista provisional....el fet que hi hagin hagut moltes reclamacions no vol dir que que les exceptin. Penso que n''hi han hagut tantes és perquè ha creat molta confusió el que valia o no valia

una pregunta sabeis si volveran a convocar plazas de auxiliar y de zelador como esta firmado, o no convocaran. Gracias

Yo también creo que la nota no variará mucho ya que he ido viendo gente que estaba confundida y ha reclamado. Muchos que han reclamado tiempo trabajado resulta que no es de la categoría de auxiliar así que por mucho que reclamen... y luego el tema cursos creo que no variará, si al principio no han aceptado contabilidad o riesgos laborales tampoco lo aceptarán luego aunque reclamen.

comença la conte enrera, per tornar mirar cada dila la pàgina de ics dijous es dia 1
bona revetlla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BONA REVETLLA DE SANT JOAN A TOTS !!!
ups 00000000

algú que s''hagi quedat fora a les llistes provisionals encara té esperança. Jo dec ser una mica tonto però encara la conservo.

penseu que era veritat el que es deia que a la comprobació de mertis molta gent no li contava? avui estic una mica pesadet , serà la resaca d''ahir?

Bon dia a tothom!!! companys de patiment i desesperats per l espera
Felicitats a tots els Joans i Joanes i Joanets!!!!!

Mor Ángel Fernández Martínez, Delegat
Sindical de CCOO.
Aquest matí d''estiu ens ha portat la freda notícia de
la mort d''Ángel Fernández a l''edat de 61 anys.
Ángel era membre de l''Executiva de la Federació de
Sanitat i membre del Consell Federal de Sanitat de
CCOO, però per sobre de tot va ser un inesgotable
lluitador.
Des de les Seccions Sindicals CCOO ICS de
Barcelona Ciutat, volem acompanyar a la seva
família en aquest dur moment i lamentar la mort del
nostre company i amic.
Seccions Sindicals CCOO
Institut Català de la Salut
Àmbit d’Atenció Primària
Barcelona Ciutat
Barcelona a 23 de juny de 2010

Quin silenci!!! S''acosta ja juliol, sort.

ningú ha sentit res? sembleu fantasmes

Segurament tots mirem aquesta pàgina per si hi ha algun rumor. Jo he llegit al facebook que es comenta que es publicaran els mèrits definitius cap el 15 de juliol.
Sort!

cooommm??? el 15 de juliol?? Ai mare! Ojala per surtir de dubtes però no pareix molt fiable, no? Jo estic mossegant-me les ungles... la gent comenta que no canviaran massa les llistes, anem a creuar els dits.
Molta sort a tots!!!!

qui comenta que no canviaran?

Moltes felicitats a tots els Peres!!

gràciesss

Del 15 de juliol res, sera a finals i si no ja ho veureu.

Beatrix,
Hola guapa! soc Carme, que ja m''has ajudat en altres preguntes. Jo vaig reclamar pels 3 excel.lents.
La meva pregunta es aquesta: si no em donan els punts, puc tornar a reclamar per un altre via???? les noies de Gran via em van dir de fer un recurs o recurs de reposició. Saps alguna cosa d''això???
Moltes gracies!! Desitjo no tenir que fer res més. Però a mi em va de poder entrar o no d''aquest punts!!

Hola a tothom, fa la tira de temps que vaig desconectar perquè això és esgotador. Avui per casualitat m''han dit que els que porten el tema s''han reunit aquesta setmana i que la llista va per llarg i la cosa està parada. L''única cosa bona d''això per dir-ho alguna manera, és que també és va dir en aquesta mateixa reunió que la posesió serà sens dubte abans d''acabar l''any.
És un rumor, però ara per ara és l''única cosa que he sentit i la font és fiable. Com en aquests moments estic fora de l''ICS no m''arriba gaire informació.
Bé, com tots, ara em toca tornar a mirar la pàg, de l''ICS i el foro sovint tot i saber que la llista es fara esperar.
ens veiem per aqui

Nef que quieres decir?? Se hará esperar para julio no?? o crees que será para después?

pues yo he llamado hoy y me han dicho segunda quincena de julio.

textualmente me han dicho:
juliol, agost o...... no se sap, ara per ara estan liats amb les titulacions.Hi ha moltes que s''han conta tcom a bones i no ho són pas. Per flipar que ara surtin amb això!!!!
La meva opinió personal:
Penso que cada vegada surten amb alguna excusa diferent.
A la diligència es parla de dilatació de temps pel tema de les reclamacions. Ara per allargar-ho més, parlan dels títols. En fí, un culebro dels que fan història!!
Jo vull pensar que no se saltaran la diligència pel forro i com a molt sortirà a finals de juliol, però mai se sap, potser a mitjans o finals treuen un altra diligència on digui "donde dije, digo Diego"

titulacions que vols dir, cursets?

Per les persones que estem a la línia del bé i del mal (jejeje, entre l''aprovat i el suspens) això és esgotador. Si us plau, que ho treguin al juliol, encara que sigui l''últim diaaaa!!!!! Si donen més excuses, morim.

Se m''acaba d''accelerar el cor!!!!! Com que agost o no sé sap? Però açò és molt INJUST!!! No ho entenc! I a més ara diuen que els mèrits seran a la baixa? Mireu no comment, no es possible que duren tant, ni que estem ja tots histèrics! Pense que entre el temps que ens hem preparat les oposicions, i el temps que estem esperant... INCREÏBLE!!

YO NO CREO QUE SE RETRASEN MAS, YA HE LLAMADO ESTA MAÑANA Y ME HAN DICHO QUE SALDRAN LA SEGUNDA MITAD DE JULIO

Per la Carme:
Si no t''accepten els excel.lents, has de presentar un recurs de reposició. Recorda que a més del recurs, hauràs d''acreditar amb un certificat oficial del centre on vas estudiar on quedi acreditat les notes que vas tenir, i que només puntuen els d''FP1, (no FP2) i que no valen totes les assignatures (per exemple religió, idiomes, etc no compten).

Dios te oiga Rober, porque esto es desespeante. A mi me lo dijo mi ex- referente. Según ella de una reunión con los de la SAP de nuestra zona. M-Nord.
Yo por mi parte creo que este mes saldra algo, pero por el amor de Dios, que no sea otra diligencia atrasando el tema por las titulaciones (cursillos, por la persona que me preguntaba más arriba)
Y vuelvo a opinar de forma personal: por lo que yo lei entre lineas de lo que me dijo, interpreto que en todo caso, las puntuaciones iran a la baja, a excepción de algunos a los que les concedan la reclamación. Que creo que seran pocos.

Que las puntuaciones irán a la baja que quiere decir?? que bajará la nota de corte o que no harán caso a todas las reclamaciones??
Nef del 10% sabes algo???

Hola companys i companyes, la llista definitiva sortira el 30 d''aquest mes, apuraran fins a l''ultim moment i el tema dels cursos ja ho vaig dir en el ("fil 12" 1-5-10 11:39) que ja m''ho havien dit a la meva SAP que l''ordinador ho comptava tot i que a l''hora de la veritat, quan ho repassessin manualment veurien que no tot compta. Esperem que baixi la nota i que la gent que estem de moment fora poguem agafar plaça.

Hola!!! Jo no he escoltat res del 10% la veritat, esperem que si i pugui entrar més gent. Respecte a la publicació jo crec que serà el dia 30, els mèrits, sobretot els cursets... jo pense, almenys al meu cas, que han contat sols el que hi tenien a vore directament amb les tasques i sanitat, però com la probabilitat/lógica m''han fallat tantes vegades... El mateix dia que publiquen les llistes també publicaran l''ordre que tindriem (espere estar dins "optimisme") i també les places, veritat???

del 10% no he sentit res.
Jo segueixo pensant, que no crec que hagin tants cursets a treure o restar a la gent. Si ha hagut prop de 1000 reclamacions, és just pel contrari. La gent es queixa de que no han contat certes coses que semblen logiques.
Per tant, no creieu que "las gallinas que entran por las que salen"? Vull dir:
aceptaran alguna reclamació i treuran algún curset, però crec que la cosa quedarà bastant igualada...
jo crec més que és una estrategia per anar allargant el próces.

Efectivament..segur que tenen en compte molt poques reclamacions, per diversos motius:
1. Mandra a mirar-s''ho amb detall...
2. Hi ha molta gent que no es mira les bases i reclama fins i tot un curs de ioga o submarinisme...
3. Aquesta gent (ICS) estan acostumats ha fer i desfer a "su antojo", a saltar-se normes, reglaments, lleis...per tant imagineu com es miraran les reclamacions...
I, per altra banda, tampoc crec que treguin massa punts perquè molts dels primers 800 o 900 ja es gent
que ha treballat o treballa al Ics, i ja va portar els titols per que els compulsesin per la Borsa, és a dir, tenen una puntuacio de mérits molt fiable perquè ja els hi van validar en el seu moment, per la mateixa categoria professional.

Ricard entonces por qué tardan tanto en sacar las listas??

Para Eli
Otros compañeros del foro decían todo lo contrario, que "el ordenador" no había contado casi nada y que mucha gente se había equivocado a la hora de introducir datos en la temática y que por eso reclamaban. Decían que en muchos casos el filtro no había funcionado bien.

que otro foro? hyo leo cada dia el foro y eso no lo he oido

Jo crec que la nota de tall pujará . hi ha hagut moltíssimes reclamacions perquè el sistema informàtic no va comptar en el seu moment un munt de mèrits que són vàlids. A la baixa mai hi podrà anar.

hola!

anirà a la baixa i molt !!!!! precisament el sistema informàtic es deixa introduir cursos que no comptaran

pero yo tenia entendido que luego lo comprobaron visualmente una persona, despues de la manera informatica no?

Ahora es cuando lo están comprobando personas.
Con el tema cursos que pensais, si al principio algo no se contó, por ejemplo riesgos laborales ahora tampoco se contará, no?
El baremo seguirá siendo el mismo o creeis que aceptarán cosas que en princio no aceptaron como contabilidad??????

yo creo que no va a cambiar nada en lso baremos, esta gente esta a costumbrada a salirse con la suya

Es que eso de cursos relacionados con el puesto de trabajo les da manga ancha para lo k quieran...

lo que me extraña es que nadie sabe nada, no se filtra informacion por ningun sitio denada, que raro todo

Es raro pero todas las informaciones que se comentan aquí o en el facebook son diferentes. De momento sólo nos keda hacer cabalas!

y los sindicatos tampoco dicen nada?

Creo que no dicen nada ni de lo de escoger por sap, que ahora que pienso hace mucho que no hablamos ya de lo de escoger por sap. Cómo kedó el tema?? yo con entrar ya tengo suficiente luego ya me dirán pa donde me mandan...

y yo , en las provisonales estoy fuera pero si entro ahora voy donde me manden, que sumisos jajaja

en que posición estás en las provisionales??

creo que 1040 o asi, asi que dificil pero mientras hay vida hay esperanza, no crres? tu como vas?

yo estoy por 750. Tengo una duda a ver si tu sabes como encontrar las listas provisionales de técnicos y de gestión que se hicieron hace unos meses para compararlas con las definitivas y así ver por donde van los tiros. Yo he estado buscando pero no encuentro nada.

no trobo res, ja no hi es pq ja estan finalitzades.

lo pongo en google y me salen un montón de listados pero no del ics

no hagais comparaciones porque no sirve de nada. estas son las primeras opos con introducción de meritos telematicamente y es por eso que se ha montado este cacao.
Aunque yo en mis trece de que la nota de corte no se movera mucho. A los que les concedan algun curso, por a los que les resten alguno...

sobre lo de escoger. Esta clarisimo y todos los referentes lo saben (por reuniones)y asi lo han ido diciendo a sus compañeros, se escogera por SAP nos guste o no.

Com es pot entrar al grup de facebook, quin nom tinc que escriure al buscador?
gracies anticipades.

no enviarRE:oposiciones auxiliar administrativo ICS (13a parte)
Hay dos grupos:
Grupos
OPOSICIONES ICS 2010
OPOSICIONES ICS

nef!
jo crec que no es per cacao , sino que volen donar una mica de marge de temps a que surtin les de administratius (2ª i 3ª prova ofimatica )
Perquè???
perque els que aprovin la d''administ. , ja no hi agafaran la plaça d''auxiliar, han sigut molt seguides!!!
d''altra banda , al barem de mèrits d''auxiliarsi que haurien de comptar algunes coses que no han fet d''acord al plans d''estudis

Hola companys!
buf he estat una setmana fora desconectada i veig al arribar que no hi ha gaires novetats... per cert, no hi ha confirmació de la data d''examen d¡ofimàtica d''administratius oi?,
Jo també penso com nef, que potser esperen que agafin plaça els que aprovin administratiu... crec que seria una avantatge per que llavors algun dels auxiliars que es queda fora agafaria plaça... i penso que això seria més just, però implica que s''allargui més el procés d''auxiliar...

nef!
los referententes hace mucho tiempo que NO INFORMAN,
ni como han de entrar las gallinas ni como salen,
són o quieren ser GALLOS!!!

Beatrixxx!!!
Benvinguda de nou al foro!

Hay una cosa muy pero que muy clara. Y es que los referentes saben mucho mas de lo que cuentan.
Mi referente sin ir mas lejos, esta en el ajo de esta convocatoria. Y siempre ha estado sin ni gota de preocupación. Eso me ha demostrado que sabe de más. Quien esta tranquilo?? nadie sino es que sabe con seguridad que puede estarlo. Si tienen reuniones y hablan del tema... saben de antemano sobre el tema.
A menudo le he preguntado y una cosa es cierta. Nunca me ha mentido si me ha dicho algo. Aunque la mayoria de veces a escurrido el bulto para no soltar prenda. (en otras ocasiones le he notado que al decirme, "no se nada" ha sido verdad)
Al caso, ya he comentado otras veces que con antelación, me dio la fecha del primer examen, antes incluso de que se filtrara por los sindicatos. También me dijo antes de que se rumoreara que se escogeria por SAP. Y ahora me dice que el proceso esta parado y que no saben cuando se activara. Sus palabras textuales fueron: julio, agosto o no se sabe. Lo seguro, que pase lo que pase, la posesión de plaza sera dentro del 2010.
Tambien que se estan revisando los cursos y que hay que descontar cursos que no deberian haberse contado. De las reclamaciones no me dijo nada. Asi que ya veremos por donde salimos.

Nef tu referente te ha dicho algo de la note de corte o es impresión tuya??
Aquí se dice las dos cosas, los menos que subirá y los k más decimos que se mantendrá o incluso que bajará.

Si el proceso esta parado como dices, hasta que se active, tienen tiempo de re-visar i descontar los cursos no relacionados.
Otra cuestion son las reclamaciones que en estos momentos ya deben estar resueltas y probablemente algunas las habran tenido en cuenta

Julio y agosto parado???? No puede ser. No, no me lo creo... ¿Como es posible que esta gente se vaya de vacaciones?
Y os preguntareis.... pero ¿dos meses? Si amiguitos, porque los que se quedan en julio no van a hacer el trabajo de los que se iran en agosto y viceversa. Y encima en septiembre les va a costar arrancar que no veas, con lo que nos plantamos en octubre... para que empiecen a trabajar!!!!!
Dicen por ahi que "Lo seguro, que pase lo que pase, la posesión de plaza sera dentro del 2010". Si hombre, el 31 de diciembre.
Desde aqui vaticino que hasta Semana Santa... nasti de plasti.
Por cierto, visteis el partido? La Seleccion Nacional esta que se sale. Vamos a ganar el Mundial, seguro. Nadal ha ganado tambien... Viva España!!!! Oeeee, Oe- Oe- Oe-, Oeeee Oeeee.... Es-pa-ña!!!!Es-pa-ña!!!!Es-pa-ña!!!!

no lo pienso yo. Fueron sus palabras.
No menciono nada de las reclamaciones. Esto lo añado yo: claro que aceptaran alguna.
Si menciono lo de los cursos. Que hay cosas que se descontaran. Esto lo añado yo: los que descuenten por las reclamaciones que acepten. No creo que la cosa cambie mucho.
Le cambiara al que le afecte de forma personal al alza o a la baja. Pero en general se quedara igual.
Y no os confundais. Una cosa es la posesión de la plaza y otra bién distinta la incorporación. De una cosa ala otra va un mes. Asi que bién podria ser que se escogiera el 31 dediciembre y entonces esta claro que la incorporación podria ser a finales de enero en 2011. Nada de semana santa.

Yo creo que habran mas cursos que no cuenten que reclamaciones porque si no, no lo comentarian tanto desde la SAP i RRHH. No crreis ???

Resulta increible tot aquest procés. Si m''ho explican quan em vaig inscriure no m''ho haguès cregut i a aquestes alçades ja no es tracte de tenir paciència sino de no pensar-hi massa per a no parar boig. I més si necessites treballar. Al·lucinant!.

Nef:
Tot el que em dius em sembla molt fiable, encara que ojala i almenys lo de la data de publicació no ho fos... i espere que tingues raó amb la resta, perque això voldria dir que molts tenim plaça, i també desitge que afegisquen el 10% per tot el que estem patint.
La meua referent no té ni idea, així que ho sento molt però no puc ajudar massa, el que si que em va dir es que la tria es fara per SAP, algú em pot explicar en què consisteix??? Com es divideixen les arees???
Merci

Triar per SAP vol dir triar la zona (no sé quantes n''hi ha) un cop has triat la zona et donaran per triar 5 CAP per ordre de preferencia (hauras de puntuar de l''1 al 5) llavors la Direccio dels CAP que has triat tambe puntuaran de l''1 al 5 a tothom que hagi triat aquell CAP i la suma de les dues puntuacions decidira qui entra.

Moltes gràcies! Ja m''ha quedat molt més clar. Jo no sé quantes places surten aqui... primer espere tindre plaça i després espere tindre sort on em toque!
Petons!

com va això???
pensava que havies de triar 5? SAP per ordre de preferencia i son ells o rr.hh. qui t''envia a algun CAP de alguna de les SAP
com es?

Nos quedan 26 días para saber finalmente como quedan las listas. Positivo: menos de un mes. Negativo: desesperanteeeeeeeeeeeee

HOY HE LLAMADO AL ICS Y ME HAN DICHO QUE HOY S REUNE EL TRIBUNAL DE LA OPOSICION AUX ADM. PARA TERMINAR DE DEFINIR LOS PLAZOS DE LA OPOSICION Y QUE A FINALES DE ESTA SEMANA VUELVA A LLMAR

Quins neerrrviiiiisssss!!!!!
A veure si a finals de setmana ens diuen a que ens hem d''atenir.

Quins neerrrviiiiisssss!!!!!
A veure si a finals de setmana ens diuen a que ens hem d''atenir.

Beatrix tu saps on es fan els certificats mèdics que amb sort (si entrem clar) s''han d''aportar el dia de l''adjudicació de plaça? Primària? Col·legi de metges? Centres privats?

Hola Toni, la veritat és que no tinc ni idea, ha estat el primer cop que faig unes opos, així que no sé del cert com va això... el que hem sembla pel que he llegit que dónen un temps per presentar-ho després de l''elecció de plaça, però no se on s''ha de fer.
Si algú ho sap aniria bé que ens fessin cinc cèntims. :)

jo que he treballat a l''ICS i m''han vingut a preguntar molts cops per altres opos... bombers, polícia i tal.
Depent del CAP. En un dels que treballava, cobrant 11.8€ li feiem a tothom, pasant pel seu metge de família previament. Al últim, depenia del metge de família que tenia la persona. Si es negava, doncs ajo i agua. L''enviavem a un centre privat. Penseu que un metge de la pública no té l''obligació de fer aquests tipus de certificats i es poden negar.
És tan fàcil com apropar-se quan arribi el moment al CAP pertinent i preguntar. Si tenia sort, els hop faran pagant prop de 12€ sinó, a la privada, tipus certificat i calers com si fos per renovació de carnet de conduir o simil.

Quin mun de faltes, perdoneu...

Hola, jo pensant que el haviem d''entregar quan ens van demanar tots els papers vaig comprar l''imprès a l''estanc i desprès vaig demanar hora al meva metgessa de familia, que me''l va fer. A la recepció em van cobrar 11,80 euros. Caduca als tres mesos, així que me''l hauré de fer altre cop, cosas de la espera. No em van posar cap problema. Salutacions.

DESESPERANTE

El certificat mèdic el fa el teu metge de capçalera i no es pot negar, val 11,80,quan te l''ha fet el pagues al mostrador i et fan la fra. Jo al meu CAP soc l''encarregada de la Facturacio a Tercers.

Hola a tots!!! Ja veig que estem parlant del certificat espero que tots ens el fem, bona senyal!!! Si, jo també treballo a un CAP i es podria dir que sóc la responsable de facturació, i corrobore a Eli.
Ja per "rizar el rizo" algú sap si quan tries les places de la SAP saps l''horari???
Merci

Si, si que es pot negar a fer-te''l, quan no t''ha visitat mai, o no te historia clinica teva, si no et coneix, com vols que certifiqui que estas be?, al meu CAP s''hi va trovar fa poc una pacient

Hola a tots!!! Ja veig que estem parlant del certificat espero que tots ens el fem, bona senyal!!! Si, jo també treballo a un CAP i es podria dir que sóc la responsable de facturació, i corrobore a Eli.
Ja per "rizar el rizo" algú sap si quan tries les places de la SAP saps l''horari???
Merci

Si, si que es pot negar a fer-te''l, quan no t''ha visitat mai, o no te historia clinica teva, si no et coneix, com vols que certifiqui que estas be?, al meu CAP s''hi va trovar fa poc una pacient

Merci

Dons si no te HCAP o no s''ha visitat mai, que la visiti, que per aixo es el seu MG.

No digueu que no es poden negar si no ho sabeu del cert. Que es faci a uns CAP''S no vol dir que el facin a tots.
Jo he treballat a un CAP on concretamnent dos metges no en feien cap coneguessin o no al pacient. Jo també he fet un mun de factures cobrant els 11.8€ i sé del que parlo. Vaig parlar amb la referent i després de parlar amb la persona de la SAP responsable, em va ratificar que es podien negar.
Així que potser algú es pot trobar amb el mateix, tot i no ser gaire habitual. Perquè normalment el fan.

Hola, trobo que no cal complicar-se massa, si vas al cap i no t''ho fant doncs toca anar a un centre mèdic on facin certificats per temes com el carnet de conduir. Suposo que allà també deuen tenir tipificat els que correspon a la funció pública, no?
Salutacions.

Reial Decret 63/1995.Annex I Llei 41/2002 de 14 de Novembre (Certificats Mèdics Oficials) Obligatorietat per part dels professionals de l''ICS a fer-los. (Per Oposicions)

Els certificat medic pel carnet de conduir val 50 euros. Proveu primer d''anar al metge del cap Que no arriba a 12€.

Hoy he hablado con un compañero que está en el sindicato y me dicho que el tema está bastante parado porque el ics está sin pasta y seguramente nos incorporaremos el año proximo, dice que para éste lo ve muy justo. Dice que las listas se van a quedar prácticamente como están, que no cree que haya muchas variaciones. Le he preguntado cómo va la note de corte y me ha dicho que intentará averiguar (él trabaja de otra cosa). Dice que lo de coger por sap es porque se han encontrado con problemas en un centro que tienen que derribar y que los trabajadores les han pedido indemnizaciones porque esa es su plaza y no quieren ir a otro centro.

Si a les bases de la convocatòria no diu clarament que ho de fer el metge de família, ja us dic que depen del metge (ells tenen l''última paraula. I és més, a poques convotòries ho espeficica.
Però és el que ja s''ha comentat més amunt.
1ª opció - la més economica. Metge de família. Sempre s''ha de provar
2ª opció - pagar a la privada.

No entiendo que el ics este sin pasta para que no nos incorporemos, ¿no estan pagando igualmente a los interinos que la ocupan durante este tiempo? Lo unico que comprenderia es que prescindieran del 10% adicional para no aumentar el presupuesto, pero lo demas no les traera ningun gasto, es dejar de pagar a unos y empezar a pagar a otros.
¿que os parece ? puede que este equivocada...

No tengo claro como funciona pero la lógica me dice que todo el problema es que a los interinos que estan ahora ocupando las plazas convocadas no los pueden despedir, si son fijos; así que tendran que buscarles otras plazas que no esten afectadas. Van a tener que seguir pagándoles, con lo cual sí que se incrementa el gasto, si además de a ellos tienen que hacer frente al pago de todos los que consigamos entrar. Agradeceré, que de los que estais trabajando dentro, me indiqueis si voy muy equivocada. Saludos.

doncs que demanin una partida al palau de la música i tot resolt.
SALUT!!!!

C
primero:Los interinos son SIEMPRE personal TEMPORAL.
segundo:En la oferta publica de empleo solo convocan una parte de las plazas ocupadas temporalmente ni que lleven 10-15 años como interinos continuan siendo personal temporal, de estas plazas algunas (pocas) no estan afectadas por motivos X, ejemplo: interina/o que le falten 10-15 años para la jubilacion, más que nada por motivos racionales, no arruinarle la vida profesional y la jubilacion.
tercero:el resto de plazas que no salen a la oferta publica/convocatoria, en teoria seran las ocupadas por el personal con mas puntuacion de la bolsa (cada CAP ja tiene su cantera i paracaidistas varios) . Estas son las plazas que quedarian para las convocatorias de traslados o siguientes ofertas publicas de empleo.
Y los interinos continuan siendo personal temporal.

De la reunion del tribunal auxiliar adm. del dia 5, se sabe alguna conclusion o algo?

M''imagino que potser diuen alguna cosa el divendres aprofitant que han de publicar els resultats de català de la opo d''administratiu, a veure si hi ha sort, però potser ens trobem amb la sorpresa que el que fan és donar una nou plaç per tots els rumors que vaig veient, esperem que no sigui així i almenys se sapigui definitivament qui entra i qui no per que la gent es pugui fer una idea del que l''espera d''una vegada.

Gracias por la aclaración

Ja estan penjades les llistes del resultat de català de l''''opo d''''administratiu.
Es CONFIRMA LA DATA D''''EXAMEN D''''OFIMATICA EL 18 DE SETEMBRE, només es farà a BARCELONA
La primera setmana de setembre publicaran l''''hora i els criteris.
Com a orientació:
En el d''''auxiliar administratiu van ser 60 preguntes tipus test amb 10 més de reserva = 70 preguntes. La puntuació final era (i també serà, ja ho posaven a les nostres bases) sobre 10 i no sobre 20 com en el del temari general, per tant aquest exàmen té menys "pes" que el primer.
La meitat de les preguntes (30) van ser sobre ofimàtica en general, i les altres 30 es basaven sobre un cas pràctic on et donaven 3 documents impressos (un full de text, una taula excel i una altre access) i les preguntes giravem al voltant d''''aquests.
Recordeu que es basarà en M Officce 2003
A ESTUDIAR MOLT!!!!!

Avui he parlat amb la meva referent i m''ha dit que encara trigaran a treure les llistes d''aux. administ, estan repassant els títols amb lupa, s''han trovat que hi ha gent que ha falsificat documents, i s''ho repassen be un per un, amb les impresores que hi ha avui dia es facil de copiar un document oficial.
Es per aixo que tarden tant.

ara ja de seu ser universal

no hi ha centims però els ics va treient convocatories i nosaltres anant esperant

Jo suposo que ara el plantjament es avançar les d''administratiu, sobre tot per les de promoció interna, que deixaran molts
llocs lliures d''auxiliar administratiu.

Jo suposo que ara el plantjament es avançar les d''administratiu, sobre tot per les de promoció interna, que deixaran molts

Si això de les falsificacions és veritat, quedarien automaticament fòra de la convocatòria.
De totes formes no penso que hi hagi gaires... baja, no m''imagino que molta gent s''arrisqui tant, però també és veritat que com n''hi hagi una de sola farà que totes les demés se les mirin amb més deteniment, total ells no tenen pressa i és una bona excusa per enlentir la convocatòria.
De totes formes, ja ho he dit alguna vegada, encara que sigui un rotllo, si acaben abans les d''administratiu beneficiarà als auxiliars que es quedarien sense plaça, tindrien alguna oportunitat i compensaria el que eventualment no apliquessin el 10% que amb la que està caient cada cop es veu pitjor.

De mica en mica es va veient el que es rumorejava, que hi haura gent a la qual no els hi comptara el que havia posat, ja sigui per falsificacions o perque eren cursos que no comptaven per la categoria de aux.Jo crec que la nota de tall baixara una mica.

doncs desde la meva DAP em comenten que realment el que estan fen es enrederir intencionadament les de aux. admin. perque les seves intencions son les de seguir el seguent ordre a l´hora de triar plaça:
Administratiu
Aux. admin.
Zelador
fredament, si analitzem el que està pasan no em seblaria tant estrany aixó que diuen

Si nosotros no entregamos los originales y ellos delante sólo tiene fotocopias cómo saben que eso es una falsificación?? no lo entiendo!!
yo cuando entregué los méritos la chica no se fijó en nada puso el sello y listo, debe ser que estén llamando a los centros para verificar que se hayan hecho los cursos.

Pero aunque ese sea el orden a seguir (adm, aux y cel) ellos pueden sacar la lista definitiva igualmente, no? no nos van hacer esperar todo el proceso de adm??

jo he trucat a perseonal dos cops i m''han dit que sorten la segona quinzena. Tot aixo que dieu no te cap sentit perque encara falten examens de asquestes dues oposicions i no poden retrassar la d''auxiliars tant com perque sigui abans l''eleccio de plaça. Ja ho podien haver pensat abans si ho haguessin volgut fer. No digueu mes tonteries sisplau em fan mals els ulls de lleguir ximpleries.

Estic amb tu Iris, això no té sentit!!!!!!

Estic d''acord , estan agilitzan les de administratiu i enralentint les de aux. i zelador(del 15 de maig el primer fins el 18 de setembre el català, 4 mesos).
Els curset, estan enregistrats al departament de la GENE de titulacions i certificats, carrer llull, amb nº de registre, llibre...
nom del titular, data , centre, organisme oficial que el subvenciona ...etc

Iris, em sembla que estas confonent els desitjos i la teoria amb la realitat.
Referent al que comenten sobre aquest suposat ordre a seguir a l''hora de triar la plaça, no hi ha quelcom que els pugui impedir continuar ralentint les de aux. admin., ni cap norma ni llei que indiqui el temps màxim que poden trigar en aplicar les resolucions al concurs.

1-El que voldran fer sera que si tambe t''has presentat a Administratiu i has aprovat ja deixis la plaça de aux. per una altra persona de la llista. (Digo yo).
2-Crec que les llistes definitives d''Aux.Adm. ja fa dies que estan preparades i les estan retrasant pel motiu que he dit abans i hara s''esta filtran la informacio de les falsificacions i altres errades.

Trobo una mica absurd tot això que dieu, per aquesta norma que us heu inventat no heu tingut en compte que la oposició d'' auxiliar administratiu és de l any 2008 i la d'' administratiu del 2009.

El fet que les places que quedin vacants d''auxiliar-adm perquè hagin passat a administratiu de promoció interna quedin vacants....simplement quedaran cobertes per interins i a esperar a la pròxima convocatoria d''auxiliar-adm....Queda molt camí encara per fer en les d''Administratiu , no poden passar al devant de les d''Aux a més penso que no té cap sentit per ells

esto que decis no tiene ni pies ni cabeza a alguno le han comido el coco y se lo ha creido todo. este mes saldran las listas y ya está yo también he llamado y me han dicho que a mediados de julio.

no baregem una convocatòria amb les altres. No té res a veure. Cada una segueix el seu procés individual. A l''ICS li rota tres parells de collons si un aux. treu plaça de Adm. per a ells som números. Qui ocupi les places plim, si queden desertes algunes perquè treus dos places, en menys d''una setmana hi ha un ínteri o suplent ocupant el lloc de treball sense més.
Que de totes maneres es filtre informació sobre errades, cursos falsos i demés sí. Però crec que és una estrategia per endarrerir i prou. Amb la crisi no és el mateix colocar unes 50 persones administratives que 800 i pico d''aux. Politicament tampoc és el mateix. Per tant, podrien pasar-nos al davant i finalitzar el procés abans, però crec que seria per qüestió de números no per altre motiu. De fet tinc entés que cada convocatòria va per lliure i la gestiona gent diferent. Cada una al seu propi ritme.

Bon dia,
no hi ha cap novetat? la rumorologia s''ha aturat? A veure si sabem alguna cosa aviat.

Hola a tots!!!
Buffff quin estrés!!! algú té alguna informació FIABLE sobre la data de publicació? Açò és un malviure!

l''ICS diuen que a final d''aquesta setmana o la que ve, sortirà alguna cosa.
altre diligencia o llista

no sabes si es una diligencia o una lista? pues menuda diferencia de una cosa a la otra. quien te lo ha dicho? en gran via?

per l''autor de les 20:31 d''on ho has tret

hola nois i noies... ara mateix són les 14:00 h del dia 12/07/2010; acabo de trucar a l''ICS i atenció resposta:
A finals d''aquesta setmana o bé la que ve.... (es dir, la que vé o l''altra), sortirà publicat "alguna cosa" (es dir, no saben el que.....)....
que us sembla? ja ve sent el de sempre... incògnites i més incògnites.....

suposant que quedesin vacants d´aux. admin. perque una persona ha aconseguit plaça de admin., zelador o per la raó que sigui, mai aquesta plaça queda per a un interí. Quan es fa la tria de plaça ( aquest cop es per DAP no per plaça ), sempre es convoca un tant per cent més d'' aprovats ( són els que queden a la reserva ) que son els que trien les plaçes que queden lliures de les persones que no es presenten a la selecció de la plaça.

A més a més dels de reserva s''han d''afegir el 10%, oi?

Ahir vaig escriure un email als de l''ICS, em van dir q es preveu q
surti la llista la setmana del 19. A veure si és veritat!! algú privilegiat
sap si la nota de tall a baixat o pujat?

jo torno a dir el q ja he comentat diversos cops, referent als cursos que t''han comptat:
crec (i dic crec, no ho se segur) que el problema estaria en q t''hagin comptat un curs o no, depen nomes de la tematica q hi hagis posat. es a dir, per passos:
- tu entres un curs i poses la tematica X.
- l''ICS llavors especifica q l''ordinador compti per les opos tots els cursos amb tematica X.
- quan presentes els originals i ho revisen amb el q has entrat a la borsa, veuen q t''has equivocat i la tematica X hauria de ser tematica Y.
- com q tots els cursos de tematica Y no compten, quan et canvien la tematica per la correcta, aquell curs q abans et puntuava (erroniament), ja no et puntua.
en resum es aixo.
llavors jo torno a repetir q si realment es aixo, molts interins i substituts ja vam presentar i validar els cursos i els teniem revisats i "correctes", es a dir q la tematica ja es la correcta pq el nostre CV ha estat revisat per una persona.
es per aixo q tota aqta gent q ja tenia el CV validat abans q sortis la nota provisional de merits, no li hauria de variar la nota.
tot i aixo, no treu q l''ics torni a revisar-ho tot, q per algo ens han fet presentar altre cop tots els titols.

Para J.
También podría ser al revés, no? que alguien haya puesto un curso con la temática equivocada y luego lo tengan que aceptar.
Hace unos dias comentaban que muchas reclamaciones habían sido por eso, que la gente no había puesto correctamente las temáticas.

Para J.
También podría ser al revés, no? que alguien haya puesto un curso con la temática equivocada y luego lo tengan que aceptar.
Hace unos dias comentaban que muchas reclamaciones habían sido por eso, que la gente no había puesto correctamente las temáticas.

Dicen que como norma general no suelen aceptar demasiadas reclamaciones y que las listas suelen quedarse bastante iguales.

Suposo que quan facin públiques les llistes o la possible diligència com a mínim indicaran que passa amb les reclamacions, oi?

hi ha una companya del Facebook que ha trucat avui a l''ICS i li han dit que probablement a finals de la setmana que ve surti la llista definitiva, a veure si és veritat.

La llista definitiva? Jo he trucat i la veritat, el que es desprèn és que publicaran qualsevol cosa.. La llista definitiva de mèrits... pel que he parlat, dubto molt que vagi a sortir...
Potser massa aviat?
P.D.: Le duele la cabeza? Se le ha escapado el perro? El peluquero se ha pasado cortando pelo? Demasiada calor? Oposite a plazas del ICS y todo eso se le pasará rápido... o no...!!!

La nota de corte, a lo sumo, subirá unas décimas. No más allá de 28.

Si ja ho he vist, que també ho acaben de comentar això al Facebook, bé haurem d''esperar (com no) fins a la setmana vinent per estar segurs del tot... és desesperant. Gracies Cashura per l''aclaració, almenys parlo per mi que prefereixo no fer-me il·lusions i després frustrar-me.

Esto es lo que han escrito hoy en facebook:
Dejadme que os diga una cosa... yo he llamado y me han dicho que si, que la semana que viene saldrá algo. ¿El qué? Bien, podría ser una NOTA-INFORMATIVA-Nº2, o una lista provisional NUEVA.. la chica dudaba de que fuesen a publicar los méritos definitivos. Así es como ha sido y así lo he comentado. Ale!
Ahora incorporamos un nuevo término LISTA PROVISIONAL NUEVA!!!!!!!!!!

Para Práxedes
Esto del 28 es intuición tuya o tienes algún chivatazo??

Práexedes, ¿en que te basas? ¿Tienes alguna información o es una suposición tuya? Si és información ¿nos puedes decir algo más? Gracias.
Jaja Cashura, la llista definitiva està més perduda que "los brotes verdes".

La explicacion que se me ocurre a todo esto és:
que la introduccion de datos al aplicativo, fue un fiasco, como no es nada intuitivo la gente entró mal cosas que luego el programa no contaba. De ahí vienen 1000 reclamaciones. Por lo tanto si ellos entran de nuevo los datos podria ser que hicieran una nueva lista (empezando de cero) pero que en este caso no fuera definitiva o por decirlo de otro modo, que fuera recurrible, y que por ello hubieran de dar legalmente otro periodo de tiempo para volver a reclamar... cosa que entenderia si no hubieramos entregado ya los mèritos, pero siendo que sí se han entregado... pues no entiendo nada de nada.

Es intuición. Que la nota de corte bajara significaría que muchos o bastantes han presetado méritos muy inflados. Yo tiendo a pensar que se les han escapado (al programa informático) más méritos reales que los inflados. La cosa estará por ahí. No creo que se altere mucho, pero bajaar, lo dudo.

Para beatrix
Si fuera como tu dices la nota de corte tendría que bajar, no? creo que la temática más escogida fue algo así como soporte administrativo o algo así y ésto engloba casi todos los cursos.

Recordais donde está ahora la nota de corte?? era 26.5 +o-, no?
Y tu hablas de 1.5 puntos más, no es mucho??

A desconocido: si la gente tuviera más puntos por mèritos el corte subiría no bajaría.
No creo que el problema fuera la temática entrada, sino si el curso contaba o no. Depende de si es subvencionado o no por la administración publica, o si opinan que entra dentro de las funciones administrativas. Hay gente que tenia cursos prevencion de riesgos y que dicen que no les contó, en cambio recuerdo una compañera que hizo uno de prevención de riesgos laborales en el àmbito sanitario y ese sí le contó... hablo de cosas de ese estilo, que es dificil que nosotros sepamos si puntuan por que no han publicado una lista clara del tipo de curso que aceptan, hasta hay gente que comentaba que algunos cursos no les han contado para auxiliar porque eran de un nivel superior.

Dejaros de especular sobre la demora por si están mal contados o no los cursos y si bajara o no la nota. Eso lo hacen única y exclusivamente por alargar el proceso.
A mi me dijo mi referente de buenas fuentes, literalmente: el tema esta parado por completo. No se sabe cuando se reanudara. Comento lo de los cursos inflados (pero empiezo a creer que ciertas informaciones que les dan son bulos para que los comentemos luego nosotros y se desvie el tema principal. LA DEMORA PURA Y DURA.
Pensad: 1600 expedientes, aunque se tuvieran que volver a mirar de nuevo, desde el mes de febrero, no ha habido tiempo de sobra?? que no vendan más falsas películas.
Hagamos números: 1 expediente por hora de media (TIEMPO DE SOBRA) porque habrá gente con muchos cursos, pero los hay que no tienen ni uno, con lo cual esos expedientes van que vuelan...
si calculamos 20 días laborales por mes, desde marzo, por poner una fecha. Con 3 operarios ya tendrían que tener el trabajo listo!!
Que pensáis??

a tot això que esteu dien s''ha de contar que si hi ha gent que ha treballat a un altre administració els punts no hi esta van contats a la primera valoraciò i amb aquestes persones els hi pujara la nota de tall

reclamacions aceptades hi hauran les mínimes i sinó ja ho veureu. Ho demoren com van demorar la data de la convocatòria fins el últim moment legal. Per tant, conteu que seguirem així fins allargar-ho fins a finals d''any. Però no hi ha cap motiu que no sigui economic o polític.

Es probable que tinguis raó nef, però també és cert que fins al maig no s''ha incorporat el nou responsable directe per a tots els processos, que com ho se? Per casualitat vaig veure publicada la convocotoria de 3 places per Selecció de Personal, 1 responsable de directe per TOTS els processos vigents de convocatòria que executa les decissions dels diferents tribunals i que publica al DOGC les diligències. Les altres dues :una es un comandament intermig i l''altre un "matxaca" perquè ens entenem al mateix servei de Selecció de Personal. El nomenament venia publicat si no recordo malament a meitat d''abril per fer l''incorporació a meitat de maig com a més tard d''aquestes tres persones. Així que fins al maig no s''han posat seriosament en el tema, i la veritat que fins llavors no va haver la nota informativa (signada per aquesta nova persona responsable que posava que fins al juliol no hi hauria llista).
De fet parlo pel procés d''administratiu, des de llavors la cosa va més fluïda, les notes s''han publicat abans del que dèien i la convocatòria d''examen d''ofimàtica serà un més abans de les previsions. Així, que podria ser que el paron d''auxiliar sigui artificial per que a les altres convocatories les coses van més ràpid pel que sembla.

La nota de tall esta en 26,176

Bon dia, a veure si me n''entero. Voleu dir que no sortirà la llista definitiva i que potser ens col·loquin una altra diligència per allargar el termini que van establir? No em crec que aquestes alçades no els hi hagi donat temps a revisar tots els expedients. I si treuen una llista provisional de nou, no estarien incomplint les bases de la convocatòria? Com s''entent això?

Bones,
El cap de la Subunitat de processos de selecció de l''ICS, en Francesc Martin, ens ha
fet saber que durant aquesta segona quinzena de juliol surtiran publicades les llistes
definitives de la convocatòria Auxiliar-2008.
Com sempre, tan punt ho veiem us ho farem arribar per e-mail.
Fins aviat,

Bé almenys informació d''una font que es pot pressumir fiable. Moltes gracies. A esperar!

I el tema d''escollir per SAP que ja no s''en parla, ¿Sabeu com està? Si tu esculls plaça a dins d''una SAP qui o com es decidirà a quin CAP et toca i quin horari tindràs. Jo tinc a la SAP més propera dos CAPS a 10 min de casa caminant i altres a pràcticament una hora en cotxe o més. Si jo escullo aquesta SAP, ¿A on m''enviaran? Fem una suposició, si algun "enxufat" escull la mateixa SAP que jo (nº d''ordre d''elecció de plaça 500 per exemple)i ja el coneixen i el volen a un determinat CAP, potser a mi que escullo plaça abans (nº d''elecció de plaça 200) em tocaria a un CAP més llunyà perqué no tinc padrins???
Ajudeu-me vaig perduda ...

l''horari a l''ICS ja no és determinant, almenys amb les noves eleccions de plaça.
al meu centre ja estan dient d''implantar horaris lliscants. evidentment depèn del centre, el servei, situació familiar (els q no tenim fills sembla ser q no tenim vida...), etc. jo crec q fins i tot jugaran amb el tema q si falta algú a l''ambulatori del costat i al teu hi sobra gent aquell dia, et facin anar al que hi falta personal. horari i plaça lliscants. quin merder. i quina putada.
de totes maneres tingueu clar lo de l''horari, està en alguna llei o acord.
el q portarà problemes serà el q diu l''alba d''elecció de SAP...

A partir d''ara, horari lliscant, la meva cap ja em va informar abans d''ahir.

Si Alba..aixi en principi serà..per desgràcia. Aquesta sembla que és la peculiar manera que té l''ics d''aplicar els principis de mèrit, capacitat, igualtat...
Ara bé que tampoc cundeixi el pànic, tampoc estarem rotant per diferents caps, això és inviable i tampoc els interessa a ells. Sobre lo dels horaris lliscants, si que conec algun centre que els aplica, però no a personal fixe (estem parlant només de personal no sanitari ).
Aquest tema s''ha de preguntar i consultar bé amb sindicats, no sé fins a quin punt et poden obligar.

Donde se puede consultar la lista de SAP que hay?

Clar no falla, ha de sortir la segona quinzena de juliol.

Qué vol dir horari lliscant? És terminologia que els que no estem dins no entenem. Gràcies.

Horari lliscant vol dir que fas algunes tardas i alguns matins.

Però que seria un mes de tarda i un de matí? per exemple o seria sempre uns dies de matí i uns altres de tarda?

Sempre, per exemple 3 matins i 2 tardes

Sé per una companya infermera, que no ens poden obligar a fer lliscant per llei.
El que també és cert, és que no podem escollir horari. T''el assignen ells segons conveniència al centre.
I això dels que no teniu fills teniu menys dret al horari, serà a algún CAP determinat, perquè pels que he circuat jo, això no s''ha tingut mai en compte. Sempre prevaleix la persona (si agrada més o menys o temps treballat o enxufisme)

Preferències, enxufisme, no pot ser veritat això, costa de creure !!!
Deu ser una fantasia o un miratge, oi?????????????????????????????????

res de fantasia..... porto 12 anys a l''ICS i de sempre ha prioritzat l´enxufisme i el caure be.
Que facis be la teva feina, que compleixis amb les teves tasques, que no agafis mai cap baixa, que en 12 anys no tinguis cap queixa ni cap full de reclamacions..... tot aixo no serveix de res si hi ha un altre amb enxufisme ( caps, sindicats, politics, alcaldes.....)

Qué vol dir caure bé, quins criteris s''han de fer servir?
ho pregunto per començar a fer cos comú amb els ignorats, ninguneats, treballadors de cantera ;)
Molt interessant!!!
Les nenes ho practiquen molt més.
Els nens apujan, a on no ho se, peró les nenes els apollen per a que apujin ràpidament....
FÒRMULA= nen+molt lleviscos(escurridís)+donar mínima informació+aparentar molta pressa sempre...=jefe

la llista de SAPs està a la web de l''ICS: gencat.cat/ics/usuaris/cerca_ambit.htm
està organitzat per DAPs, si cliques a dins la q t''interessa et surten totes les SAP q hi ha en aquella DAP, i si cliques la SAP, et surten els ambulatoris adscrits.

DAP = Direcció d''Atenció Primària ( A catalunya n''hi han 8 )
Lleida, tarragona, Barcelona, Girona, Metropolitana Sud, Metropolitana Nord, Catlaunya Central i Terres de l''Ebre
SAP = Serveis d''Atenció Primària ( Cada DAP té varies SAP )
CAP = Centres d''Atenció Primària (ambulatoris)

Para cuando algo, snniffffff snifffffffff

Para cuando algo, snniffffff snifffffffff

Algú sap si agafaran el 10% més. M''han comentat que sempre agafan de reserva per si algú rebutja la plaça, això es veritat ????? Sabeu quina quantitat, (si es cert ).

és cert. sempre convoquen més gent perquè sempre hi ha qui renuncia a la plaça.
Tot i que aquest cop com triem per SAP o DAP, serà més difícil que algú renuncii perquè tot i triar, no sabrem on anirem a parar... no pots renunciar a alguna plaça sense saber on és!! les renuncies crec que vindran més tard, a l''hora de la incorporació i no a l''hora de l''elecció com fins ara.

Para Nef
Pero los sindicatos ya han aceptado ésto??? ya han cerrado la negociación?
En facebook una chica ha llamado y le han dicho que saldrá algo esta semana. A ver si es verdad!!

A ver si es verdad y cuelgan algo esta semana... vaya tela!

Bufffffffffff quina desesperació!!!! Algú sap la data "concreta" d''elecció de plaça i de incorporació??? Ho he llegit bé? Aquesta setmana???? Jo per no fer-me massa il·lusions penso que serà el dia 30-Juliol!
ANIMS COMPANYS!!!

En cuanto a lo de escoger por sap''s, si no está en la convocatoria hacerlo así (que no está), deberían sacar una diligencia para cambiarlo, no? y eso sería válido? Pueden cambiar una de las bases de la convocatoria así, sin más?. Ya imagino que direis que pueden hacer lo que quieran, para ejemplo la pasada que se estan pegando con nosotros, pero legalmente es aceptable? Elegir de esta forma quiere decir que no tienes un puesto fijo y que hoy te envían a un cap y mañana te pueden enviar a otro, no? lo he entendido bien? O simplemente que ellos eligen el cap donde tendrás la plaza fija? Alguien sabe cómo va realmente elegir por sap?

En principi l''elecció per SAP sera així (i no es per res però vaig ser el primer de dir-ho x aqui, esta publicat de fa bastantes setmanes..):
- Escollirem la Sap que ens interessa, puntuarem del 1 al 5 els caps que ens interessi més d''aquella Sap (d''entre els que surtin places logicament).
- Els jefes dels Caps també puntuaran del 1 al 5 als candidats que hagin escollit el seu Cap..
- La puntuació per determinar la destinació serà la suma de aquestes notes. Del cap que tinguem més punts, allà tindrem la plaça.
El tema d''escollir per sap es per poder fer aquest sitema d''elecció (per poder-hi "ells" dir-hi la seva),
NO per que vulguin-puguin fer-nos canviar de centre..(en principi).
Conclusions: es saltaran a la torera els principis de merit, capacitat , igualtat..etc que tant hem estudiat, si res ni ningú ho impedeix..., perquè -per exemple- :
Una persona x coneguda per el Cap x i que agradi (sigui perque ja hi ha treballat o per endoll, "recomanació"..etc), té moltes més possibilitats d''entrar allà que tots els altres opositors, malgrat puguin tenir molt millor nota de les opos i per tant un numero d''ordre molt superior..., suposo que s''enten.
Això es injust, sencillament, i treu importància (un 50% !!) a l''ordre, a la posició final de tot el procés, a l''esforç realitzat en definitiva.
Però bé ..que hem d''esperar d''una empresa que ha fet , i fa, barbaritats amb tot el tema de les avaluacions de la Borsa..??
Gràcies sindicats, moltes gràcies
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.