Oposició Aux. Administratiu de Catalunya (Mary80) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.634 mensajes • 20.931 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.575 • Último mensaje: 16/12/2025 12:53

Enviado el 31/05/2010 18:45Mensajes: Usuario no registrado
Mary80

Oposició Aux. Administratiu de Catalunya

Hola a tots!! algu hem pot ajudar?? m''estic preparant per aquesta oposició, el tema aquests del mèrits i punts, a part de haver treballat a la funció pública, q mes t''ajuda?? es a dir, q és el q et pot donar punts a part d''això??

4 Respuestas al Mensaje

Enviado el 02/06/2010 22:19Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

RE:Oposició Aux. Administratiu de Catalunya

Hola,

Et volia demanar si voldries intercanviar tests,suposits practics o el q sigui.

Ja q jo estic una mica just de temari.

Et deixo el meu mail.

opo77@hotmail.es

Moltes gracies.

Enviado el 26/09/2010 18:44Mensajes: Usuario no registrado
Rosa

HOLA.

Agrairia alguna mostra de suposits practics,tests o similar.jo estic com tu una mica fluixa ,jo tinc els 25 temes que m''han passat per internet si t''interessa algun enviam un e-mail.

rosagilc/telefonica.net

Gràcies

Enviado el 26/09/2010 18:45Mensajes: Usuario no registrado
Rosa

HOLA.

Agrairia alguna mostra de suposits practics,tests o similar.jo estic com tu una mica fluixa ,jo tinc els 25 temes que m''han passat per internet si t''interessa algun enviam un e-mail.

rosagilc/telefonica.net

Gràcies

Enviado el 26/09/2010 18:58Mensajes: Usuario no registrado
rosa

HOLA.

Agrairia alguna mostra de suposits practics,tests o similar.jo estic com tu una mica fluixa ,jo tinc els 25 temes que m''''han passat per internet si t''''interessa algun enviam un e-mail.

rosagilc@telefonica.net

Gràcies E-MAIL INCORRECTE

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.