QUINES OPCIONS REALS TENIM EL QUE ESTEM DESPRÉS DE LES 750 PLACES??? (Ester) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.634 mensajes • 20.931 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.575 • Último mensaje: 16/12/2025 12:53

Enviado el 06/08/2010 20:08Mensajes: Usuario no registrado
Ester

QUINES OPCIONS REALS TENIM EL QUE ESTEM DESPRÉS DE LES 750 PLACES???

Segons les llistes extraoficials que he vist jo estaria la 855 o 859, i com que només hi han unes 750 places de torn lliure, QUÈ? Ja estic llesta i em quedaré fora?

Tinc alguna opció de debó a tenir plaça o no? Només si no s''omplen les 175 places de promoció interna i les quasi 50 per a minusvàlids? O ni així?

ALGUNA ÀNIMA CARITATIVA M''HO POT ACLARIR, SISPLAU?

I que és això del 10% adicional? Em pot ajudar a tenir plaça o tampoc?

Ah, volia comentar que a mi com a mèrit sí que m''han comptat els 3 cursos d''ofimàtica que havia fet del Fons social europeu i l''Inem, per quasi 500 hores en total tots tres, i de fet són els únics mèrits que he pogut al.legar, perquè el nivell D de català me''l vaig treure DESPRÉS de convocades les opos, i NO el compten, BRRRRRRR! I l''experiència a empreses privades tampoc, i NO en tinc a cap de pública, o sigui, després de les reclamacions, he passat a tenir només de 4 punts a 7 pels 3 cursos d''ofimàtica i prou, i encara sort!

A veure el què, però ja veig que encara em tocarà passar l''agost i el setembre amb el dubte, patint, i a continuar en el punyeter atur per 3r any...

Fantàstic!

MOLTS ÀNIMS A TOTS ELS QUE ESTEU COM JO!!! BONA SORT!!!

Ester

3 Respuestas al Mensaje

Enviado el 06/08/2010 20:20Mensajes: Usuario no registrado
Ester

OPOS AUX. ADMVA. ICS: OPCIONS REALS A PLAÇA PER SOBRE DEL NÚM. 750?

Si només es cobreixen unes 50 places de promoció interna, se suposa que quedarien unes 125 per als de via lliure? I el mateix si no s''arriben a cobrir les 50 aprox. de minusvàlids?

Estic fent més números aquests dies però NO me''n surto!!!! Sóc de lletres, que hi farem... así me va...

Amb tants dubtes a hores d''ara, després de tot 1 any, 1 ANY!!!! d''aprovat el primer examen i que encara NO sapiguem res del cert... és molt i molt frustant, i jo només estic a primer de psicologia, així que encara no se com treballar prou bé allò de la "tolerància a la frustració i demés" BRRRRRR!!!!

Així qualsevol es concentra i es posa a estudiar pels exàmens de setembre... i m''han quedat 2, de primer de psicologia, molt més interessant i divertit que el temari de les "opos" ja us ben asseguro...

A veure si algú de vosaltres que domini molt més el tema opos m''ho pot aclarir, això dels que estem a la frontera, i depenem de que sobrin places de promoció interna i demés...

MOLTES GRÀCIES I BONES VACANCES!

Ester

Enviado el 07/08/2010 10:08Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

RE:QUINES OPCIONS REALS TENIM EL QUE ESTEM DESPRÉS DE LES 750 PLACES???

Hola ester.

A veure, la posició de tall sense comptar el 10% es la 836, o sigui fins a la 836 tindran plaça segur, després s''haurà d''esperar si hi ha el 10% addicional de places que no es sap fins el dia en que s''escull plaça, sempre criden més gent de la que té plaça per això i per que sempre hi ha algú que no es presenta o que renuncia al no poder agafar plaça a la zona on vol/pot treballar.

Pel que dius estas 30 places més endavant del tall, si s''apliqués el 10% entres segur... en depen d''això... o que 30 persones no es presentin o renunciïn, de moment ja sabem d''algú que ha tret plaça en les opos de la gene i no vindrà... qui sap si hi ha més?

ànim, ah i pots escriure el que vulguis en el 16è fil... que no passa, res tots tenim les nostres neures, i mes o menys ens anem responent els dubtes :)

Enviado el 10/08/2010 18:18Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

RE:QUINES OPCIONS REALS TENIM EL QUE ESTEM DESPRÉS DE LES 750 PLACES???

Moltes gràcies Beatrix!!! CREUARÉ ELS DITS!... A veure si hi ha sort i tinc alguna plaça, com que m''és igual anar a una o altra banda de Catalunya... això no serà un problema.

Almenys així ja tinc alguna idea més, que fins ara ni això!

Ester

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.