Enviado el 06/08/2010 20:08Mensajes: Usuario no registrado
QUINES OPCIONS REALS TENIM EL QUE ESTEM DESPRÉS DE LES 750 PLACES???
Segons les llistes extraoficials que he vist jo estaria la 855 o 859, i com que només hi han unes 750 places de torn lliure, QUÈ? Ja estic llesta i em quedaré fora?
Tinc alguna opció de debó a tenir plaça o no? Només si no s''omplen les 175 places de promoció interna i les quasi 50 per a minusvàlids? O ni així?
ALGUNA ÀNIMA CARITATIVA M''HO POT ACLARIR, SISPLAU?
I que és això del 10% adicional? Em pot ajudar a tenir plaça o tampoc?
Ah, volia comentar que a mi com a mèrit sí que m''han comptat els 3 cursos d''ofimàtica que havia fet del Fons social europeu i l''Inem, per quasi 500 hores en total tots tres, i de fet són els únics mèrits que he pogut al.legar, perquè el nivell D de català me''l vaig treure DESPRÉS de convocades les opos, i NO el compten, BRRRRRRR! I l''experiència a empreses privades tampoc, i NO en tinc a cap de pública, o sigui, després de les reclamacions, he passat a tenir només de 4 punts a 7 pels 3 cursos d''ofimàtica i prou, i encara sort!
A veure el què, però ja veig que encara em tocarà passar l''agost i el setembre amb el dubte, patint, i a continuar en el punyeter atur per 3r any...
Fantàstic!
MOLTS ÀNIMS A TOTS ELS QUE ESTEU COM JO!!! BONA SORT!!!
Ester
Enviado el 06/08/2010 20:20Mensajes: Usuario no registrado
OPOS AUX. ADMVA. ICS: OPCIONS REALS A PLAÇA PER SOBRE DEL NÚM. 750?
Si només es cobreixen unes 50 places de promoció interna, se suposa que quedarien unes 125 per als de via lliure? I el mateix si no s''arriben a cobrir les 50 aprox. de minusvàlids?
Estic fent més números aquests dies però NO me''n surto!!!! Sóc de lletres, que hi farem... así me va...
Amb tants dubtes a hores d''ara, després de tot 1 any, 1 ANY!!!! d''aprovat el primer examen i que encara NO sapiguem res del cert... és molt i molt frustant, i jo només estic a primer de psicologia, així que encara no se com treballar prou bé allò de la "tolerància a la frustració i demés" BRRRRRR!!!!
Així qualsevol es concentra i es posa a estudiar pels exàmens de setembre... i m''han quedat 2, de primer de psicologia, molt més interessant i divertit que el temari de les "opos" ja us ben asseguro...
A veure si algú de vosaltres que domini molt més el tema opos m''ho pot aclarir, això dels que estem a la frontera, i depenem de que sobrin places de promoció interna i demés...
MOLTES GRÀCIES I BONES VACANCES!
Ester
Enviado el 07/08/2010 10:08Mensajes: Usuario no registrado
RE:QUINES OPCIONS REALS TENIM EL QUE ESTEM DESPRÉS DE LES 750 PLACES???
Hola ester.
A veure, la posició de tall sense comptar el 10% es la 836, o sigui fins a la 836 tindran plaça segur, després s''haurà d''esperar si hi ha el 10% addicional de places que no es sap fins el dia en que s''escull plaça, sempre criden més gent de la que té plaça per això i per que sempre hi ha algú que no es presenta o que renuncia al no poder agafar plaça a la zona on vol/pot treballar.
Pel que dius estas 30 places més endavant del tall, si s''apliqués el 10% entres segur... en depen d''això... o que 30 persones no es presentin o renunciïn, de moment ja sabem d''algú que ha tret plaça en les opos de la gene i no vindrà... qui sap si hi ha més?
ànim, ah i pots escriure el que vulguis en el 16è fil... que no passa, res tots tenim les nostres neures, i mes o menys ens anem responent els dubtes :)
Enviado el 10/08/2010 18:18Mensajes: Usuario no registrado
RE:QUINES OPCIONS REALS TENIM EL QUE ESTEM DESPRÉS DE LES 750 PLACES???
Moltes gràcies Beatrix!!! CREUARÉ ELS DITS!... A veure si hi ha sort i tinc alguna plaça, com que m''és igual anar a una o altra banda de Catalunya... això no serà un problema.
Almenys així ja tinc alguna idea més, que fins ara ni això!
Ester