Iniciar sesión
433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

oposicions auxiliar administratiu ICS (17è fil)
..
180 Respuestas al Mensaje

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (17è fil)
Fil nou!!!! Aquest pas no sé a quin fil arrivarem, je je je. Salutacions.

u

Estem ja tan acostumats a escriure en aquest foro, que el dia que s''acabi tot això ens quedarem desorientats.....jajjajaja 17 fil....qui ho havia de dir.....

Pensais que la lista definitiva cambiará tanto como la última o que más o menos nos quedaremos como estamos????????

faig la mateixa pregunta que en juanan. jo tb tinc cursos que mhan comptat que crec que no mhan de comptar per la tematica. tb crec que altres cursos que mhavien de comptar, no mels han comptat i magradaria reclamar, pero em fa por que es mirin tot lexpedient i em treguin lo altre que em dona mes puntuacio. que farieu? pel que veig han comptat tots els cursos malament a tothom oi? aixo ho han de subsanar.

el dia que no tinguem que escriure o llegir el foro, ens anirem a dormir pensant que ens hem deixat alguna cosa per fer durant el dia.Però penso que encara tenim fil per estona

Hi ha alguna predicció sobre quan sortirà el llistat definitiu??

Aquesta es la pregunta del millon.

depende todo depende
de les ganes que tinguin de treballar quan tornin de vacances

Yo creo que agotarán todas las posibilidades¡¡¡saldrán en diciembre....¡¡¡¡¡

la data limit es el desembre?

Fem una porra. Arribarem al foro 20.

la meva porra
pasarem de 21

Fa goig, estem tan acostumats/des a que res surti en una data raonable que ara fem porres i apostem per la data més llunyana. Potser que ens après la llei de murphy.

BENVOLGUTS I BENVOLGUDES COMPANYS I COMPANYES DE PATIMENT -PER CORTESIA DE L''ICS, quin detall!!!!- I LLICENCIATS TOTS I TOTES AMB MATRÍCULA D''HONOR EN PSICOLOGIA DE LA PACIÈNCIA:
La meva aposta és que els que tinguin o tingueu (o tinguem, que jo ja no goso comptar-m''hi entre els afortunats sent la número 860 i que això podria canviar encara, a pitjor suposo...) la sort de tenir plaça per fi (això sí, amb el sou NO congelat, no i ara, sinó retallat!!!) prendreu possessió de la plaça el mes de gener del 2011... pel cap baix... ¡JUST 2 ANYS DESPRÉS DE CONVOCADA L''OPOSICIÓ!!!!
I NO HO DIC DE CONYA, NO... De debò que a hores d''ara és que n''estic convençuda, i tant! Assumir quasi 1000 funcionaris nous podria dur a la ruina més absoluta a l''ICS, n''estic convençuda, hauran de fer potser una nova partida pressupostària per tal de poder pagar aquesta grandíssima despessa, així que com que els pressupostos del 2010 ja estan aprovats i negociats, va a ser que potser el 2011 SÍ!!! Suposem...
Ja m''agradaria ser més optimista, pero visto lo visto...NO, i ara!
I NO, que tampoc NO tinc cap més informació que vosaltres, és que veig que aquest és el ritme de l''ICS, pel que es veu... DOS ANYS, DOS!!!! NO TROBEU QUE ÉS UN MOLT BON PROMIG? Segur que sortiran al Guiness i tot!!!
Però bé, sempre ens quedarà París, a alguns, a d''altres la cua de l''atur (a mi, pel que es veu, segur que encara hi seré mooooolt de temps) i tot plegat, i sobretot doncs res, EL QUE SI QUE TENIM SEGUR ÉS AQUESTA TERÀPIA DE FORO QUE ENS VA TANT I TANT BÉ!!! I QUE DURI!!!! Jo crec que al fil 25 hi arrivarem....
A més, sabeu la pasta gansa que li estem estalviant entre tots a l''ICS, la vostra futura empresa, en antidepressius, ansiolítics i demés?!!!! que no ens estem fotent la majoria -jo prou que ho faria, a hores d''ara...!!!!- gràcies a que fem TERÀPIA DE FORO? Que a més NO té efectes secundaris....
DONCS RES, CONTINUAREM FENT TERÀPIA DE FORO, per molts anys!
SALUT I FEINA!!! ... lo segon és un dir... també "gràcies a l''ICS..."
APA A10!!!
Ester

Cashura:
Tens raó, ens hem après ben apresa la llei de Murphy, i prou que ens caldrà si al final treballeu o treballem a l''administració pública, oi que si?
Doncs, apa vinga va, ja tindrem la meitat de les pràctiques fetes!
I continuant amb la porra, ja sabeu, jo dic que el 25...
El bon i negre humor ja és l''únic que em queda... això o la més negra de les desesperacions...
Apa A10!
Ester

nnn

A mi no m''han contat dos excel·lents i nosè perquè algú més li ha pasat el mateix?

A mi tampoco me han contado un curso que en principio sí puntuaba y tampoco sé porqué¡¡¡Yo creo que están haciendo todo esto para retrasar el proceso todo lo que puedan¡¡¡¡

Hola companys, anem igual d''ànims eh?
Bé jo crec que a aquest ritme al fil 25 o 30 no és cap bajanada.... :(
I és veritat que no hi ha diners... encara que les places que ocupem ja les estan pagant, amb contractes eventuals suposo, si han sortir a oposició és perque estaven dotades de pressupost. Però és que penseu que no son 1000 places... no som l''única convocatoria, hi ha els zeladors, els administratius .... i de metges i infermeres i ha un munt més....no som nosaltres el problema a col·locar, crec que és una cosa general. A veure si quan aprovin els nous pressupostos la cosa els quadra més.

això és desesperant.....ahjjjjjjjjjwwrrrr

Que si arribarem al fil 25??
i tant, i el pasarem de llarg, ja ho veure-ho.
La posessió a finals d''any i la incorporació al 2011.
I tot i que no s''en parla gaire del tema... vaig ser jo qui va dir que la meva referent mai s''ha equivocat (en temes d''aquesta opo) i va ser ella mateixa qui em va dir el tema de la possible casi segura contractació laboral. I no sé ni com, però ja comença a ser un rumor i amb cara i ulls després del canvi de llei d''ara a l''agost. Casualitats???? no sé jo...
No es per fotre merder, però si és per pensar-hi i començar a veure les possibles repercusions del diguem-li nou tipus de contracte. Jo no hi entenc gens en el tema. Algú ens podría explicar els inconvenients please?

potser no que no hi ha diners però aquestes places estavan pressupostades, quan van sortir la convocatoria i les estan cobrin eventuals tan es pagar, a fulanito com a menganito.
les altes concocatories van a desprès que nosaltres, zeladors i administratius estan en procès encara ha de fer examens.
ja ho se que no som els únics però aquesta convocatoria està gafada o le volen gafar ells.
cursos que valen no els compten els que valen els treuen
mèrits que si valien ara amb l''anex 2 no valen i no estan a le bases del DOGC (d''on ha sortit)
S''HO MANEQUEN COM ELLS VOLEN
no crec que sigui qúestió de diners

nef
que vols dir de la possible casi segura contractació laboral?

Hola bé aquest canvi de la llei de l''ICS, de moment NO afecta als estatutaris, en el sentit que els canviï la seva situació com a tals ni tampoc als que optem en una convocatoria on en les bases clarament s''identifica que el nostre nomenament és de personal estatutari. De fet en la llei de l''ICS que ha canviat la generalitat segueix sent la primera opció que el personal de l''ICS el compongui personal estatutari (o sigui funcionari especial dins del servei de salut).
Malgrat això alguns canvis seran evidents:
Si volen, poden a partir d''ara fer menys convocatories... (bé de totes formes recordem que el promig de l''ICS és una cada 7-10 anys, així que...), doncs poden agafar gent amb contracte laboral per cobrir places que sigui facilment despatxable.
Conviuran en un mateix espai de treball, amb mateixes obligacions i càrregues però amb diferents condicions i drets els treballadors estatutaris i els laborals, i això a la llarga generarà conflictes.
Fins ara han estat convertint en estatutaris (de fet hi ha un proces d''aquests en marxa actualment) gent que venia d''altres administracions... suposo que a partir d''ara com podran conviure gent amb diferents tipus de nomenament ja no ho faran més.

Quin pal tot plegat!!!
Quina mala sort haver anat a aprovat justament aquesta opo i no una altre... és clar que més mala sort serà haver-la aprovat i quedar-me a les portes, que jo també dec estar gafada com aquesta opo pel que es veu... BRRRRRR!!!
En fi, santa paciència!
I algú sap del cert si els que hem aprovat però potser no tindrem plaça serem REALMENT contractats com a interins en un futur pròxim? O ni això perquè ara ja no contracten gent? I com que algú comentava al foro que contracten a partir de 70 punts i jo no en tinc ni la meitat...
Total que a seguir a la cua de l''atur... tot esperant que l''Inem m''ofereixi una feina que NO podré rebutjar... JA JA JA, què més voldria jo, oferir-me una feina l''Inem o el SOC?!!!!! I un bé negre!!! NO viure per a veure-ho!
Tot plegat, que bé!!!!
Bé, malgrat tot... MOLTS ÀNIMS A TOTHOM!!!
Ester

¿QUÉ PENSAIS DE LAS LISTAS? CREEIS QUE CAMBIARAN MUCHO O SE QUEDARÁN PRÁCTICAMENTE COMO ESTÁN?
PORFA DECIDME ALGO QUE ESTOY EN EL SETECIENTOS Y PICO Y NO PUEDO CON MI VIDA...

en el 700 i pico no creo que te quedes fuera... por detrás tienes a batante gente. Normalmente si ocurre como en otras convocatorias, se suelen mover alrededor de unas 30- 40 plazas.
Claro que esta convocatoria esta siendo rara de cojones.
Beatrix, tampoc habia passat mai que sortis més d''una llista provisional, tampoc habia passat que no es respectes el termini, tampoc habia passat que s''escollis per SAP, quan a la convocatoria nostre no ho diu i a les següents sí, i s''ho pasin pel forro... amb això vull dir que no em semblaria extrany que sortin la llei que els empara, tornin a fotre el que els convingui...

Hola nef, entenc el que vols dir, ja s''han saltat les bases amb això dels mèrits i per la forma com ens volen fer escollir plaça...
el que passa que vaja, alguna gent ha comentat/preguntat amb els sindicats si ens poden colar un nomenament amb caràcter laboral i la resposta ha estat que de moment no, de cap manera ho poden fer (jo de totes formes diria que aban de signar el nomenament s''ha de llegir).
El que canviïn un paràgraf de la llei no elimina l''altre part de la mateixa. Serem estatutaris i deixarem de ser-ho només si hi renunciem, per exemple, en el foro dels zeladors ho expliquen molt fàcilment: hi ha ambulatoris de la zona de tarragona que la seva gestió ha estat traspassada a ens privats, aquests ens han fet escollir a la gent que hi treballa, seguir treballant amb ells renunciant a ésser estatutaris i fent-los un contracte laboral o seguir sent estatutaris i llavors espera que l''ICS els traslladi a un altre lloc, per què no hi ha altre forma legal de fer-ho. Fins que no aboleixin el "estatut marc" no poden suprimir a l''estatutari com a tal.

es que ni fet expresament es fan tan malament les coses.

Algú sap realment com serà l''acte d''elecció de plaça...? Si serà com diu a les bases (per ordre de classificació assolit en el procés i triant una plaça determinada), o bé , només podrem triar Gerència, Àmbit i SAP(des de la SAP corresponent ens diran la plaça a cobrir, com diuen els rumors)?

Les 933+% addicional, en el moment de la convocatòria ja estan pressupostades, no poden dir ara que no hi ha diners i per això van retardant els terminis.
Ara mateix s''estan creant places noves, mes que res per la gent(interina que ICS i sindicats)pensaven que aprovarien les opos i han suspés. Aquest és el problema que fem amb la gent que porta 15 o 20 anys interins(alguns passen de tot), han suspés i la seva plaça ha sortit a concurs en aquestes opos.

Alguns d''aquest interins no s''han ni presentat a les opos. Els guardaran la plaça prop de casa, com ja tenen i pot ser jo que he aprovat a les opos me''n hauré d''anar a treballar a un centre a 50 km o més de casa meva.......!!!!! Això no és just.....! Més que res per la gent que tenim família, tot i treballar a l''ics o altres llocs i hem fet l''esforç( hem estudiat dia i nit, hem fet les vacances per estudiar, alguns com jo ens hem deixat la salud) per obtenir la plaça que nosaltres volem i ara resulta que altres persones (Directors ABS...) ens diran si ens volen o no al seu centre....!!!!!

espero tinguis raó beatrix...
però la meva font (referent) és tant fiable que tremolo només de pensar-hi. Ara no la veig fins mitjans de setembre i espero que per aquestes datas ja hi hagi sortit alguna altra info sobre la convocatòria. De no ser així, li tornaré a fer un interrogatori a veure si méxplica alguna cosa nova.

ALGUIEN SABE QUE POR CIENTO DE GENTE SUELE RENUNCIAR A LA PLAZA? O AHORA ESTA TAN MAL LA COSA QUE NADIE RENUNCIARA? QUE PENSAIS
OTRA COSA, PENSAIS QUE A LA GENTE QUE NO RECLAME SE LE VOLVERAN A REVISAR LOS EXPEDIENTES, O NO LOS TOCARAN Y SOLO MIRARAN LOS QUE RECLAMEN. PQ SI HAY CURSOS QUE NO HAN DE CONTAR, CUANDO LOS DESCONTARAN?
UN SALUDO A TODOS Y ANIMO

ALGUIEN SABE QUE POR CIENTO DE GENTE SUELE RENUNCIAR A LA PLAZA? O AHORA ESTA TAN MAL LA COSA QUE NADIE RENUNCIARA? QUE PENSAIS
OTRA COSA, PENSAIS QUE A LA GENTE QUE NO RECLAME SE LE VOLVERAN A REVISAR LOS EXPEDIENTES, O NO LOS TOCARAN Y SOLO MIRARAN LOS QUE RECLAMEN. PQ SI HAY CURSOS QUE NO HAN DE CONTAR, CUANDO LOS DESCONTARAN?
UN SALUDO A TODOS Y ANIMO

perdon por poner el mensaje tantas veces se ha quedado colgado el ordenador.
felices vacaciones a quien las tenga

Nef yo no creo que sepamos nada hasta antes de finales de septiembvre como mínimo...

esperem que sigui a finals de setembre, perque si hem de esperar uns 4 mesos mes es morirem esperant

¿yqué pensais que pasará con la gente como yo que hemos superado todo el proceso selectivo y no tendremos plaza?¿Nos llamarán algún día o siempre habrá interinos que ni siquiera se presentan a la oposición ocupando los puestos de trabajo que en principio como es empleo público se ha de acceder a través de una oposición y no por la cara?
¿Creeis que el nuevo pacto del ics nos beneficia?

algú em pot donar una aderça d''un llistat amb el merits??????????

Pel llistat de mèrits prova aquest enllaç (copia i enganxa al navegador):
www.megaupload.com/?d=R77KRSQ3
nef una pregunta, la teva referent quins contactes té?, perque pel que dius és de les persones que solen tenir les informacions més fiables, saps d''on li venen? ... en fi això d''esperar es un rotllo!!!!

Nef preguntale por una información que dió una chica la semana pasada, dijo que ccoo había dicho que añadirían casi seguro el 5%

La meva aposta és que l´acte d´elecció de plaça serà el 18 de desembre i la incorporació efectiva, al gener de 2011. Mulleu-vos tots una mica a veure qui encerta!

I del tema del
"Així mateix, el tribunal, en el mateix anunci de convocatòria de l’acte d’elecció de plaça, si s’escau, determinarà la realització d’un curs complementari de formació que versarà sobre sistemes d’informació, aplicatius propis de l’Institut Català de la Salut i ofimàtica, i que s’avaluarà com apte o no apte. La declaració de no apte en l’esmentat curs comportarà la pèrdua de la destinació escollida."
que apareixia a les bases de la convocatòria, algú en sap alguna cosa?

Hola, em sona que va ser nef a qui li van comentar que com no hi havia diners el més probable és que no hi hagi curset... m''equivoco nef?

dijo la chica que se añadiria el diez por ciento no? o el cinco?

A veure si no em deixo res:
Beatrix, la meva referent asisteix a reunions de la nostra SAP, amb el director de la SAP i la responsable del administratius.
Ella mateixa va ser la que em va dir que el curs l''han deixat de banda per falta de pressupost. Tens força memòria, perquè d''això ja fa temps que vàrem parlar.
Si resulta que no sabem res abans del 15/09. Jo torno a parlar amb ella. Ara mateix estic a l''atur a l''espera d''un contracte d''un mes per suplencia d''unes vacances.
No patiu que tan bon punt arribi el dia, l''enganxo per banda i li pregunto tot el que calgui:
1.10% adicional
2.tipus de contractació
3.presa de posesió
4.incorporació.
Tot i que ja em va avançar que fins a finals d''any, res de res. També em va assegurar tant ella com la responsable dels administratius de la SAP en persona, que sí o sí, aquest any ha de quedar ressolta la convocatòria.

Vamos a ser optimistas, ¿para cuándo la posesión de la plaza? Con sinceridad!! Yo creo que para Noviembre... si soy optimista creo que a finales de septiembre la lista definitiva de méritos y en 30 días posesión! ¿Cómo lo veis? NOVIEMBREEEEEEEEEEEE!!!!

Espero que afegeixin un 10 % addicional amb la de temps que fa segur que hi han places noves....

.

espero que si Anna, jo necesito aquestes places per poder entrar

Jeje nef, et fem fer hores extra eh?, per cert tu et vas presentar a adminsitratius?
jo fa temps que tinc bastant clar que de treballar fins al gener res, es nota que s''ho han fet venir bé perquè sigui a principis de l''any vinent... sigui per les raons que siguin, nosaltres només podem especular... penso que encara hi ha molta gent que diu que els cursos estan mal comptats, tant els que entren com els que no (cada cop veig més gent que diu els han comptat cursos que en teoria no valdrien, aixi que..., no estic segura que la següent llista que surti sigui la refinitiva hi ha molts errors encara)... en fi que això és etern el dia que ens incorporem no ens ho creurem :P

Les convocatòries d''administratiu i zelador que penseu es podrien resoldre també aquest any. D''aquestes no es sap res nou, la prova de català per a zelador el 18 de setembre i l''examen d''ofimàtica dels administratius també aquest mateix dia. Algú sap alguna cosa més.

És ben desesperant oi? aquesta refotuda espera sense solta ni volta... per a tothom, potser els que no treballem ni a l''ICS ni a enlloc ho estem passant pitjor, perquè veiem cada cop més incertes les possibilitats de deixar d''estar a l''atur en un futur pròxim, però suposo que també pels que teniu feina ha de ser dur, perquè al capdevall també us haurà costat mooolt aprovar la opo aquesta i més d''1 any després no sabem res de res del cert!!!! Quina m...
Jo també tinc molt dubtes sobre que la següent llista que surti pogui ser la definitiva, i només faltaria que sent-ho o no, encara ens descomptessin punts, com he vist que van fer d''una llista a la següent, no sabia que això podia passar...
Perquè si ara ja ho tinc magre, estant la 860, a menys que posin el 10% addicional, que a saber si ho faran, doncs si a sobre apugen punts a molta gent, quan jo ja no tinc res per a reclamar i no puc tenir més puntuació que la poqueta que tinc, que ja m''agradaria que em comptessin el D de català, però NO... fantàstic!
Sí, si mai acabo sent funcionària de l''ICS, en els diguem-ne 6 propers mesos, de debó que em semblarà que no pot ser!!! Quasi el primer que faré será demanar hora amb el psiquiatra del meu CAP, ja ja ja... estres post-traumàtic agut i crònic alhora post-oposicions ICS!!! Nova patologia a investigar...
I això que jo per tal de tenir plaça estic disposada a agafar la plaça que sigui al recó que sigui de qualsevol part de Catalunya, m''és ben igual si haig de marxar a 150 kms. de Barcelona, tant més, i potser ni així... pel que a fa a mi més facilitats no puc donar-los, entenc que no tothom pot o vol agafar els trastos i traslladar-se a l''altre punta del pais, però jo si que podria fer-ho, i a més encantada de la vida...
Sí, sóc dels que penso que NO començareu, o començarem, a treballar abans de gener del 2011, vist el ritme lentíiiiissim que porta aquest "opo" de cargol que ens ha tocat patir...
Fem una porra?
Jo dic, com el company, que la presa de possessió abans de finals d''any, posem com a mínim al novembre i com a màxim al desembre, i al gener incorporació a la feina.
¿QUIEN VA MÁS?
Bé patidors de l''ICS... ÀNIMS ÀNIMS ÀNIMS!!!!
Que no por mucho sufrir el ICS dará los resultados más "temprano"...
A10!
Ester
PD: Gràcies als companys per les informacions que ens aneu donant!!!

No beatrix, només em vaig presentar per aquesta. Ni zeladors ni administratius. Vaig quedar molt farta d''estudiar. A més a més, les meves notes d''examen eran suficientment bones per agafar plaça... clar que després amb els merits de la gent... he baixat un munt!!!
Jo també crec que possesió entre finals de novembre i desembre. Incorporació gener.

beatrix, tu creus que ho tornaran a repasar tots els mèirts de tots els 1600 i pico

Yo por lo que he ido viendo no hay demasiada gente que se queja de que no le hayan contado cursos...acordaos de la primera lista!!! todo el mundo se quejaba!! pero en la 3ª creo que han sido pocas.
Por otro lado no se si se vuelven a revisar todos los expedientes antes de colgar las definitivas porque he visto que dicen que han contado cosas que no deberían como creación de webs, photoshop, etc.
Sabeis cómo se procede ahora?
Es cierto que el dia de la firma hay que volver a presentar originales de todo?

La semana que biene los que tenemos que reclamar hay que seguir el mismo sistema que la última vez? supongo que tenemos que ir a buscar aquella hoja que nos dieron en balmes y llenarla y presentar los titulos que alegamos...porquè a mi me an puesto que no me cuentan un titulo por falta de acreditación y jo estoy segurisimo que lo entregue...no entiendo nada, a estos de l''ICS les encanta fastidiar a la gente.......

jo tambè he de reclamar
però jo no anirè a Balmes ha buscar la fulla la reclamaciò la fare jo

A mi tampoco me han contado un curso que creo que me lo deberçian haber contado.
¿Dónde puedo ver el motivo de porqué no me lo han contado?Estoy entrando en mi ficha personal y no lo veo, no sé que pestaña he de desplegar etc...
¿Alguien me puede ayudar?
Mil gracias¡¡¡¡

Hola a todos¡¡¡
¿Dónde puedo mirar porque un curso no me lo han contado?EStoy buscando en mi ficha personal pero no lo encuentro.¿Alguien puede ayudarme?
Mil gracias¡¡¡

a la convocatoria de selecció (puntiació de mèrits)

Sí, ya he entrado en este apartado, pero no logro ver el motivo de porqué no me han puntuado un curso, y tampoco me aparece en el apartado de méritos asociados....
No sé si es porque falta documentación , no está validado, etc....
Mil gracias¡¡¡

mira a la puntuació de mèrits veure detall i baixant la barra lateral dreta interior

Això és el que em van contestar els de CCOO quan els hi vaig preguntar pels cursos que han comptat i que no haurien de comptar i el tema del 10%. "He comunicat als companys de Barcelona que fan el seguiment de les convocatòries i oposicions de l''ICS els comentaris que ens fas. El cert és que tot aquest procés està resultant molt poc seriós i, si no fos pel que és, sembla un acudit tot plegat: no paren de pifiar-la.
En quan a la pregunta de si els afectats ho podeu reclamar t’haig de dir que si. Per començar hauríeu de remetre un escrit al tribunal qualificador indicant les anomalies detectades i demanant que les solucionin. Seria en cas que no ho fessin que caldria iniciar un procediment judicial que malauradament és llarg i costós.
En quan al 10% de places dir-te que, per les informacions que hi han, si que les afegiran.
Si necessites qualsevol ajuda ens ho fas saber."

Sí ahí ya he mirado pero no veo el motivo por el que no me han puntuado el curso¡¡¡
Mil gracias¡.

perquè nomès posa no considerats a baremació o manca de documentació

cpt: Quin curs és ???

Vale, ya lo he encontrado¡¡¡¡Muchas gracias por la aclaración¡¡¡¡
¿cómo puede ser que no puntuen un curso de ofimática de Word y Excel y sí creación de Webs o Photosnap etc....?
Me pone no considerado en la baremación....¡Que yo sepa en las bases de baremación no se excluyen los cursos de informática....
¿Cómo hay que reclamar?

Cpt: Hay que reclamar del 30/8 al 9/9. Los cursos de Webs, Photoshop etc no tienen que contar....por eso me contestaron los de CCOO que hicieramos un escrito al Tribunal Qualificador para que lo arreglaran. En cuanto a tu curso, has mirado que sea oficial y que tenga todos los requisitos ???

jo he fet un escrit i adjunto còpia dels cursos que jo crec que m''han de comptar, en el meu cas es el famos anex 2 de la última llista.

A mi tampoc m''ha contat cursos de word, excel, acces impartits en Hosp. Vall Hebron, durant el periode requerit.
En fi...reclamarem, pero no crec, despres de ja haver-ho reclamat un cop. Seria un miracle, suposo.

Para el que dice que su caso es el del annexo 2 yo le pregunto que para qué va a reclamar. Si han dicho las cosas que NO cuentan para que seguimos mareando la perdiz? a mi también me han quitado un curso porque está financiado por el ayuntamiento local y no lo voy a reclamar.
A los que dicen que no les han contado algo que digan de que es el curso, la fecha y quien lo ha financiado a ver si entre todos entendemos algo...

joan: jo en faria varis, a veure si aixi fan mes cas.

Algo sobre la normativa de la borsa de treball, la normativa de seleccion temporal de la bolsa esta regulada por el "TRE/2604/2008, de 14 de juliol, per la qual es disposa la inscripció i la publicació
del Pacte de la Mesa sectorial de negociació de sanitat sobre regulació del sistema
de selecció per al nomenament de personal estatutari temporal en l’àmbit de l’empresa
pública Institut Català de la Salut (ICS) (codi de conveni núm. 7902732)." publicada en el: Diari Oicial de la Generalitat de Catalunya Núm. 5199 – 21.8.2008,
Donde estan publicados los pactos postriores

.

Para el que dice que tiene un curso de word, excel, acces hecho en el Hospital Vall d''Hebron y no le han contado, has mirado si es de fecha posterior a enero de 2007 y si esta firmado o por el Gerente del ICS??? porque yo tengo 3 cursos hechos en Vall d''Hebron y como no estan firmados por el Gerente del ICS y la fecha es posterior a enero de 2007 no me los han contado.

Para el que dice que tiene un curso de word, excel, acces hecho en el Hospital Vall d''Hebron y no le han contado, has mirado si es de fecha posterior a enero de 2007 y si esta firmado por el Gerente del ICS??? porque yo tengo 3 cursos de programa SIAH hechos en Vall d''Hebron y como no estan firmados por el Gerente del ICS y la fecha es posterior a enero de 2007 no me los han contado.

BUFFF

Hola Eli¡
Gracias por contestarme.Sí en principio es un curso hecho en un centro avalado por la generalitat y el fondo europeo y debería contar.Ha contado en todas las convocatorias anteriores.
No pensaba reclamar, pero visto lo visto creo que sí reclamaré, ya que no están las cosas para pasar del tema ¡¡¡¡
Tendríamos que hacer ese escrito pidiendo que se repasen los cursos porque es absurdo que puntuen cursos con alguna temática tanc concreta y otros no¡¡¡

Hola Eli¡
Gracias por contestarme.Sí en principio es un curso hecho en un centro avalado por la generalitat y el fondo europeo y debería contar.Ha contado en todas las convocatorias anteriores.
No pensaba reclamar, pero visto lo visto creo que sí reclamaré, ya que no están las cosas para pasar del tema ¡¡¡¡
Tendríamos que hacer ese escrito pidiendo que se repasen los cursos porque es absurdo que puntuen cursos con alguna temática tanc concreta y otros no¡¡¡

Hola Eli¡

Hola Eli¡
Tendríamos que hacer ese escrito pidiendo que se repasen los cursos porque es absurdo que puntuen cursos con alguna temática tan concreta y otros no¡¡¡

Por lo que yo tengo entendido, en esta convocatoria no cuentan los cursos de INFORMATICA.
Solo los de OFIMATICA. Que aunque lo parece, no es lo mismo. Quizá por eso no te lo han contado.

Por lo que yo tengo entendido, en esta convocatoria no cuentan los cursos de INFORMATICA.
Solo los de OFIMATICA. Que aunque lo parece, no es lo mismo. Quizá por eso no te lo han contado.

Nef que diferencia hay entre informática y ofimática?

Perdón por la repetición de los mensajes¡¡¡
Mi curso es de ofimática, por eso me ha sorprendido que no lo puntuen.

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (17� fil)
A alguien le pone que no le an contado un curso por falta de acreditacion? aviendolo entregado seguro

Suerte que el examen era tipo test porque hay faltas de ortografía que le dolerían a los ojos hasta a un niño de primaria....

Cursos de Informatica: cualquier curso que comprenda el estudio de software (sistemas operativos, programas ofimaticos, lenguajes de programacion, programas de diseño) o hardware (componentes físicos del ordenador, montaje de redes informaticas, etc..)
Cursos de Ofimàtica: SOLO cursos sobre programas orientados al trabajo de oficina (tratamiento de textos, hojas de cálculo, bases de datos, presentaciones graficas, lo que entendemos por officce y si me apuras un programa de windows o sistema operativo tambien valdria)

avui primer dia reclamacions

Hola Hola!!! Com van els nervis???
Unes preguntetes comp@nys, vaig una mica peix ;)...
Em podrieu confirmar si a RRHH es poden presentar les reclamacions?, es la primera vegada que reclame.
jo no vaig presentar cap reclamació perque tenia més punts de formació del màxim, però em fa una mica de por que publiquen la definitiva canviant el criteri, que hi penseu, ens hi poden treure cursets que havien donat com a vàlids??? No sé si presentar reclamació dels exclosos perque hi han 2 que pense que deurien contar... uffff que acabe ja per favor!!!

gràcies beatrix per l''explicació...
reclamar només als centres que van publicar a la diligencia pasada m''imagino (la de la Primera llista provisional). No val qualsevol RRHH. Jo ho vaig preguntar l''altra vegada i així m''ho van confirmar.

Gràcies nef!
Algú em podria passar la llista dels centres on es pot presentar la reclamació???
Bufffffffff!!!!

Tinc el titol de programador i al darrere estan desglosades les materies, una de les quals es Ofimatica basica. Creieu que me l''haurien de comptar ???

Crec que les reclamacions es poden entregar a qualsevol Gèrencia Territorial o directament a Balmes

estem molt callats
tothom està reclamant

segurament m.m., amb la qual cosa el més probable és que aviat tinguin tantes reclamacions com l''altre cop i tornarem a riure tots plegats del temps que trigaran en mirar-s''ho tot de nou. Què hi farem!!!!

C.; doncs ens tocaran les campanades de raïm i estarem igual

algu hem pot ajudar,
vull cargar un arxiu amb megaupload, busco l''adreça www.megaupload.com i no trobo on es el boto d''examinar nomès trobo descargar
ajuda

Això de reclamar es esgotador....ja em posa de mala llet només pensar-hi

autor desconegut : jo he buscat al google "megaupload" i he clicat la primera opció i m''ha carregat la página correcta per pujar arxius, pots probar...
A la resta de gent...TANTS RECLAMEU?..... !!!!!!! em sembla que ens tocaran les d''aquest cap d''any i alguna més...Ei que no dic que no es reclami, s''ha de fer per què és just... però com diu la Laia és esgotador aquest procés, els que em pregunten com va la opo no es poden creure que encara no sabem res del cert.

tens raó a mí la gent em pregunta i no s''ho creuen que encara estigui sense saber res, a més jo estic en el 10 %. Arribarem al 2011 i al fil 25 ja ho veure-ho.

os han contado cursos de ergonomia?

Ana, ergonomia y prevencion son lo mismo verdad? (ergonomia es una de las especialidades de prevencion). Por lo que he leido a algunos les ha contado y a otros no... y el criterio de a cualos si y a cualos no... no está claro, así que tendrás que reclamar, por que no está claro por que a algunos les cuenta y a otros no. :S

Aquest procés és tant increible que a hores d''ara encara no està clar quins cursos s''han de reclamar i per què han meritat uns que penseu que no i no ho han fet en altres que penseu que sí. És veu que l''anex 2 serveix de poc com orientació. Així que aviat estarem com al febrer. Sort a tots el que reclameu!

NOTA IMPORTANTE PARA LOS QUE RECLAMAIS:
Acabo de ver esta nota de UGT sobre los cursos que no se valoran por que no estan firmados por el gerente del ICS desde el 2007
copio y pego:
"En data 27 d’agost la UGT de Catalunya ha presentat Recurs d’Alçada, contra la diligència del tribunal qualificador de la convocatòria d’Auxiliars Administratius 2008, mitjançant al qual s’establia que no son susceptibles de valoració els cursos realitzats per l’Institut Català de la Salut amb posterioritat al dia 1 de gener de 2007 que no estiguin signats pel director gerent de l’ICS, i per tant, no compleixen els requisits exigits al barem de la convocatòria i no són susceptibles de valoració.
Aquesta diligència anul.la per tant tots els certificats de formació continuada que durant els anys 2007, 2008 i 2009 ha realitzat el propi ICS i que per error i/o desconeixement de gerents i directors de SAP han estat signants per aquests en lloc del director gerent de l’ICS.
Per tant, ACONSELLEM A TOTS ELS TREBALLADORS, DE TOTES LES CATEGORIES PROFESSIONALS QUE ESTIGUIN EN POSSESSIÓ DE CERTIFICATS DE FORMACIÓ CONTÍNUA EMESOS A PARTIR DEL
2007 I SIGNATS PER PERSONES DIFERENTS A LA DEL DIRECTOR GERENT DE L’ICS, SOL.LICITIN LA COMPROVACIÓ DE SI FORMA PART O NO DEL PLA DE FORMACIÓ DE L’ICS, I SI ESCAU, L’EMISSIÓ DE UN NOU CERTIFICAT AMB ELS REQUISISTS FORMALS AUTOESTABLERTS PEL MATEIX ICS."
visto en la web de UGT Sanitat - Noticies

A sobre ara aquest rotllo del gerent de l''ICS...ara a revisar tots els titols un altre cop a tornar a reclamar abans del dia 7 de setembre i bla bla bla .....uf¡

Ostras.... acabo de llegir el que esteu posant i ara si que m''ha caigut el mon als peus!!! Tenia l''esperança de que es resolguera la p oposició enguany.... :( i amb tantes reclamacions i histories penso que endarrerirà més si cap el procés!
A mi ja em dona vergonya i em posa tensa que em pregunten, pareix que siga la HISTORIA INTERMINABLE, de fet sempre dic ja us diré alguna cosa... QUE FORTOR!!!

alguien me puede decir si tengo que ir a reclamar a la gran via, o puedo ir a otro sitio, no me va bien ir a barcelona, a mi no me han contado un periodo trabajado...

Tengo una duda.Para reclamar el curso que no me han contado, tengo que volver a llevar fotocopia compulsada del título o sólo se hace la reclamación por escrito sin presentar la documentación de nuevo?
Muchas gracias.

A mi m’han dit que sinó reclames no es miraran l’expedient però si reclames , potser que et treguin un títol que l’havien contat bo per error i que no esta bè , increible

en part això que diu la Laia té sentit. Si se suposa que aquesta última llista la donen per bona, només revisaran les reclamacions i en conseqüència només els expedients d''aquestes persones que reclamin. Crec que si ho fan així és una bona notícia per tothom. Senyal que no trigaran tant a mirar-s''ho i la cosa començarà a anar per bon camí, per quedar resolt abans de finals d''any. Que en penseu la resta de companys?????

M''ho a dit una noia que li han dit també a ella nose que pensar.......al final tot això es bastant caòtic, però el que està clar que s''ha d''anar em la veritat per la cara i aixà ho penso fer jo

Bea los cursos de 2009 no cuentan, no? creo que era sólo hasta el 31.01.09.
Nef yo creo que tendrán que mirarse todos los expedientes ya que la siguiente tendría que ser la lista definitiva y darnos el nº de posición final, no?
Por lo que he visto en facebook no han contado riesgos.
Una pregunta: los cursos financiados por la diputación cuentan? es k no lo recuerdo.

Hola companys patidors de la oposició interminable!!!!
Sí, a mi també se''m cau la cara de vergonya quan em pregunten perquè ja no se què carai dir!!!!
NO entenen que fa més d''1 any que hagi aprovat l''examen i encara no tingui plaça i estigui treballant... crec que algú fins i tot pensa que NO he aprovat i no ho vull dir... vergonyós tot plegat oi?
I com que jo també depenc del 10%...
Però al pas que van, ni per Nadal no podré donar una alegria a la família i tenir-la jo...
Em temo que hauré de continuar anant a segellar a l''INEM força temps més... brrrrrr!!!
Si al final les eleccions són el 28-N NO hi comptem de saber res del cert ABANS d''aquesta data... estem llestos!!! Matrícula cum laude en psicologia de la paciència i tolerància a la frustració!!! és el que sí tenim assegurat!
En fi, bona sort als que reclameu.
Records. A10!
Ester
PD: Algú es presentarà a les pròximes opos d''aux. administratiu de la Generalitat i ja les està preparant? Ho dic per comentar-ho.
Jo sí, per si de cas al final res de res a l''ICS...

Nef jo no tinc gens clar que la última llista sigui la definitiva ja que, per el que veig, hi ha molta gent a la que li han comptat cursos que no corresponien i d''altres que sí no els hi han comptat. Si ara, a més a més, molta d''aquesta gent reclama aquests cursos que no els hi han comptat el que resulta lògic és pensar que els hi revisin tot l''expedient, amb la qual cosa el que serà normal és que hi hagi variacions a la llista al detectar totes aquestes errades; que suposo que si revisen les veuran. Però com tot se està desenvolupant de manera tant caòtica, doncs no sé que dir. I el que és pitjor, tampoc tenim manera de saber si acaben rectificant totes les errades que han comés ells solets al hora de baremà els mèrits.
La veritat és que a les alçades que estem i tal com anat tot, sento com si en lloc de formar part d''un procés de selecció seriós per oposició-concurs, estigués dins del "bombo" esperant que em toqués la grossa de nadal per a saber si tinc o no tinc un lloc de treball. Trist però real. Salutacions.

Com diu el C. aquesta diguem-ne "oposició" resulta que està sent això: com tenir un número per a la grossa de Nada, a veure si per fi fan el sorteig i treuen el teul!!!!... o no.... BRRRRRRRR!!!!
Jo també tinc els meus dubtes que la següent llista sigui la definitiva, i a saber QUAN es dignaran treure-la, a més a més....
Desesperant, tot plegat!
I no puc estar-me de preguntar si tot això és del tot legal... perquè hi deu haver un temps màxim per a fer tot aquest procés, oi? O no?
En fi, suposo que l''únic fet real és que l''Administració pot fer el que vulgui, com sempre...
ÀNIMS A TOTHOM!
Ester

Si a tot el que dieu i més.........
Fins als nasos........
Quan tindran a be deixar-nos descansar i donar-nos les respostes que ja fa tant de temps que ens mereixem???????????
UFFFFFFFFF

Referent a la pregunta d''Estertxu, estic preparant les opos a la Gene, per si de cas, perquè aquesta oposició d''''ICS sempre no tingui final.

Estic totalment d''acord amb C

cada cuanto actualizan la bolsa? pq he puesto un par de cursos. Y otra cosa, alguien cree que nos llamaran algun dia para hacer alguna sustitución cuando añadan la nota del exsamen? o nos jubilaremos antes de que3 eso pase?

Bon dia companys, Els que heu reclamat us han compulsat el que heu presentat o només us han registrat la instancia ?? A mi, nomes m''han registrat la instancia, no se si tornar i que em compulsin el que he presentat.

Feu el que vulgueu igualment ells tambè ho faran

EXAMEN OFIMATICA ADMINISTRATIUS
Ja han penjat a la web de l''ICS els criteris per l''examen d''ofimàtica:
- 50 preguntes en 75 minuts
- cada pregunta val un punt i faran 50 preguntes encertades equivaldrá a un 10 de nota (serà sobre 10 el total de la nota, per superar caldrá un 5 o sigui 25 preguntes encertades.)
- les preguntes errònies no compten ni resten punts.
- no hi ha preguntes de reserva, si alguna s''anul·la comptaran la nota pel total de les preguntes consideràdes vàlides.
- serà sobre la versió 2003 d''Officce
LLoc: Universitat Pompeu Fabra
Horari opertura portes: 11:15
Hora començament exercici: 11:45
a partir del dia 7 penjaran a l''aplicació dins la fitxa personal l''assignació d''aula.
més informació a la web de l''ICS

TETAS GORDAS PRINCESA ME GUSTARIA CONOCERTE,
OJALA ESTE FORO SIRVA PARA ALGO AL FIN
YA QUE NO TENGO PLAZA IGUAL PUEDO HECHARME UNA NOVIA

si no has sacado plaza para que va a querer conocerte?

home mira no se sap mai, potser no aconsegueixi la plaça però ni una novia

Hace media hora Esther en facebook ha dicho que desde el catac se ha confirmado el 10% adicional!!!!!!!!!!!!! ¿alguien sabe algo más?

a mi tambien me han comfirmado el 10 adicional, asi pues habrá unas 930 plazas para libre no? hasta cuanta gente puede renunciar? y como funciona, te llaman despues si mucha gente renuncia o citan a mas gente para el dia de eleccion de plaza, si es asi secuetrare a unos cuantos.
tetas gordas te animo aque conozcas al rober quien sabe igual te gusta jejejeje.

Julio a ti quien te lo ha confirmado?
Son 930 las plazas totales para el turno libre?

una pregunta?
el 10% adicional es de les places ofertades o de les vacants que s’hagin produït durant el procés selectiu.

a mi me lo ha dicho uno que conoce a uno que conoce a otro que esta afiliado a comisiones

A mi em van registrar la reclamació i compulsar la fotocópia del titol...crec que és lo normal.., a algú altre que hagi reclamat no li han fet així ??
Molts comentaris sobre el que està tardant aquesta opo, hi estic d''acord totalment, però sempre tinc molt present les ultimes de auxiliar del 2003 (convocatória del novembre aprox.): no es van incorporar fins l''abril del 2006. Per tant, seguim els terminis "normals"..no ho oblideu.

SEGUR QUE ÉS SEGUR QUE SÍ POSARAN EL 10% ADDICCIONAL? SIIIIIIIII? UNA BONA NOTÍCIA PER FI! TANT DE BO!!!
SÓC UNA DONA FELIÇ DONCS!!!!!
POTSER DEIXARÉ D''ESTAR A L''ATUR PER FI!!!!...
SI NO HI HAN CANVIS PER LES RECLAMACIONS I PASSO DEL 855-860 AL 1000 QUE TOT PODRIA SER, VISTO LO VISTO...
PERÒ NOIS I NOIES, COMPANYS I COMPANYES DE LLARG PATIMENT, EM PERMETO ESTAR TAN CONTENTA ARA MATEIX QUE NI UN BON CLAU -AMB PERDÓ- AMB EL MEU ESTIMAT JEFF BRIDGES M''ANIMARIA MÉS!!! SORT QUE EL MEU MARIDET MAI NO HO LLEGIRÀ AIXÒ, JA JA JA!!!
ÀNIMS TETAS GORDAS I ROBER, QUE TOTAL, D''ALGUNA MANERA ENS HEM DE DISTREURE D''AQUESTA AGONIA DE LES "OPOS"....
EN FI, SANTA PACIÈNCIA!!!
RECORDS
ESTER

Ei companys!!!!!!!!
a veure si és veritat això del 10%, me n''alegro per tots als que us afecti, ja era hora que ens diguessin alguna cosa bona.
:DDDDDDD

Ojalá sea así lo del 1o % pero hasta que lo confirme el ics o lo cuelgue algún sindicato... no sea que donde dije digo digan diego

Jo no dic res ni a casa per si de cas. Fins que no mirin totes les reclamacions jo calladeta.
Em puc esperar a dir-li, estic acostumada a esperar i esperar.
bona nit.

Hola, soc la dona mes feliç del mon espero que sigui veritat lo del 10 % si aconsegueixo plaça faré una festassa després de tant patiment

jo tambè estic amb amb el 10% , Anna m''apunto a la festa

Anna i m.m.
Com que jo tabé estic pendent del 10% m''apunto a la festassa. Que sigui AMB MOLT PERÒ MOLT ALCOHOL, SISPLAU! Que prou que ens ho estem guanyant...
ON LA FEM, LA MEGASUPERHIPER FESTASSA? Que ja toca i tant que si!
Saber QUAN ja serà una altre història, però...
I mentrestant jo també ben calladeta no fos cas que al final res de res...
Records, MOLTS ÀNIMS A TOTHOM I BON CAP DE SETMANA!!!

Me apunto a la "FESTASSA", ejjejeje
Todo por beber acompañado!!!, la vida ya es bastante amarga!!!!!!!
Saludos!!!

buenos dias
me consta que hay mucha gente a la que se le han contado cursos que en realidad no cuentan, alguien va a hacer un escrito? pq estos son capaces de no volverlo a revisar. saludos a todso y buen finde semana

Cuando se saca la lista provisional, ya no se vuelve a repasar nada. Solo se revisan las reclamaciones que llegan. Si a alguien le han dado más puntos, mejor para el y peor para el resto. Recuerdo en el 2003 una persona a la que por error le dieron 6 puntos de mas y consiguio una plaza gracias a este error. Siempre nos quedara la duda si han puntuado bien a todo el mundo por igual

algú sap i em pot explicar com es fa l''eleccio de plaça? quan es publiquen les places, es pot anar acompnyat? es fa en dos dies? si no t''interessa cap plaça ho has de dir o has de callar quan et cridin? es pot dir a l''elecció que si i després pendart-ho millor i dir que no?

yo solo he estado en convocatorias mas pequeñas y era en un solo acto de eleccion. esta es tan grande que es IMPOSIBLE hacerlo en un solo dia, a no ser que hagan 24 horas seguidas sin dormir, ni comer ni ir al lavabo, por mucho que digan las bases, y la gente se empeñe. Se reune a toda la gente, no solo los que tienen plaza sino los que estan sin plaza y se va llamando por nombre, hasta 3 veces. Si no sale la persona se llama al siguiente, si sale tiene que ir, identificarse y escoger la plaza. Se puede ir con más gente, familia o amigos, y si alguien no puede ir puede delegar su eleccion en otra persona. Si renuncias a la plaza no hace falta salir, y esto no tiene vuelta atras, si renuncias es para siempre. Mientras queden plazas libres, se va llamano a gente por orden de posicion, hasta que se completen todas la plazas.

Patri estas segura de eso? ja no habra otra lista provisional?

yo he explicado el procedimiento normal, pero el tribunal puede improvisar lo que quiera, o sea que seguro no hay nada

Me parece un poco fuerte que nadie reclamara por ese error que comenta Patri¡¡¡¡
¿Va a pasar lo mismo en esta convocatoria?
Madre mía¡¡¡¡¡Nos acostumbramos a todo¡¡¡¡¡

PER RECLAMAR QUE ES TORNIN A REVISAR ELS CURSOS QUE NO S''HAVIEN DE COMPTAR S''HA DE FER UN ESCRIT AL TRIBUNAL QUALIFICADOR DEMANANT QUE HO REVISIN.

Els que heu reclamat us han compulsat la fotocopia ??? A mi m''han dit a Balmes que ja no es compulsava res.

Entonces Eli, que se ha de llevar a la hora de reclamar? El título del curso, fotocopia o nada, y sólo presentas la reclamación?

Entonces Eli, que se ha de llevar a la hora de reclamar? El título del curso, fotocopia o nada, y sólo presentas la reclamación?

CPT: Solo la instancia, porque lo que reclamas ya te lo compulsaron cuando presentaste los meritos.

Muchas gracias Eli.

joan, "soys" se escribe asi: "sois". Yo prefiero tener compañeros que se ayuden entre si y que sean educados, si fueran cortos no habrian aprobado las opos. Por lo que veo no tienes mucha paciencia y es la primera virtud que hay que tener para trabajar en el ICS, porque tienes que trabajar de cara al publico, te lo digo por experiencia. "MUCHA PACIENCIA"

a les persones com aquesta (joan) el millor que es pot fer es ignorar-les

Joan si estas a fuera no fastidies a los demás los celos son muy malos

Espero que no me toque trabajar contigo

Que nivelazo Joan!!!! Enhorabuena por tu educación. Reitero el comentario de Pere.

Hombre, Malaleche, otra vez por aqui ??? Ya te dijo el Psiquiatra que no te tomaras toda la medicacion de golpe.

A persones aixi el que se sol fer es ignorar-les (buit), ell que vagi fent, tots els companys es posen d''acord i, poden fer-te la vida impossible, si s''ho proposen, fins que recapaciti i rebobini. "El que siembra vientos recoge tempestades".

NO QUEREMOS TROLS

bones, soc de girona i vull saber on he danar per posar la reclamacio? no puc anar a qualsevol registre oi? EM PODRIEU DIR ELS LLOCS, ADRECES, ETC?

Que tal si NO COLAPSEU AQUEST FIL REPETINT EL MISSATGE 50 VEGADES, SISPLAU?
Perquè m''he trobat 125 emails d''aquest foro i NO m''ha fet gens ni mica de gràcia...
La bona educació és una virtut que a tots ens caldrà si volem treballar a l''ICS de cara al públic, a més de la paciència, com ha dit un company.
Doncs aixó: lo cortés no quita lo galante, diguèssim.
MOLTS ÀNIMS A TOTS I TOTES ELS QUE ESTEM PENDENT DEL 10%, I DE PAS TAMBÉ ALS ALTRES, NOMÉS FALTARIA! SORT PER A TOTHOM!
Ester

Que tal si NO COLAPSEU AQUEST FIL REPETINT EL MISSATGE 50 VEGADES, SISPLAU?
Perquè m''he trobat 125 emails d''aquest foro i NO m''ha fet gens ni mica de gràcia...
La bona educació és una virtut que a tots ens caldrà si volem treballar a l''ICS de cara al públic, a més de la paciència, com ha dit un company.
Doncs aixó: lo cortés no quita lo galante, diguèssim.
MOLTS ÀNIMS A TOTS I TOTES ELS QUE ESTEM PENDENT DEL 10%, I DE PAS TAMBÉ ALS ALTRES, NOMÉS FALTARIA! SORT PER A TOTHOM!
Ester

Hola,
algú ha rebut una carta certificada del catsalut? Jo no hi era a casa i m''han deixat l''avís de correus. Suposo que es alguna cosa de les opos.

Jo no e rebut res

Potser l''avís no te res a veure amb les opos. Demà l''aniré a buscar. Ja us diré.

potser es de la tarja sanitaria no? jejeje. Smebla ser que molta gent està reclamant, oi? Potser trigaran a sortir les definiives no? Igual encara aprovem les de la gene abans. Conexeu algu que tingui plaça en unes altres opos i sigui de l''ics?

Jo conec algu que va treure a les ultimes opos lloc sense haver d''examinar-se, (Metge), i te plaça fixe,
ara, s''ha de dir tot, esta ficat amb politica.

MARIO,
Que podríamos hacer para que REVISEN las irregularidades del cómputo de los mèritos de los CURSOS que NO han de puntuar y que a algunos/muchos les han puntuado???
Que opinais!

Hola, para esto que comentais sobre los cursos mal contados, yo creo que lo más lógico es hacer un escrito estilo EXPOSO/SOL.LICITO al presidente del tribunal de la opo, explicando el tema, el escrito se lleva al registro general de Balmes i cuando ya tiene el núm de entrada del registro se hacen 3 fotocopias, una cada sindicato, se les entrega i les hacemos peticion a ELLOS para que se responsabilicen del seguimiento. ¿qué os parece la idea?
Otra opción es pedir a los sindicatos que sean ellos quienes hagan el escrito como representacion nuestra... por aquello de lo dificil que es hacer un escrito conjunto entre todos i firmarlo, no seria la primera vez, lo acaban de hacer (en concreto UGT) hace unos dias pidiendo a l''ICS que se retracte de no contar los cursos que a partir del 2007 no estan firmados por el Gerente de l''ICS, así que, por probar...
No se, alguien con más ideas? :P

algu sap a quins llocs de girona puc presentar reclamacio?

SI ALGUNA PERSONA PRESENTA ALGÚN ESCRITO SOBRE LOS CURSOS QUE HAN CONTADO Y NO TENÍAN QUE PUNTUAR QUE CUENTE CONMIGO QUE YO LO FIRMO. DEPENDO DE ESE 10 %, ASÍ QUE HAY QUE IR A POR TODAS.

BEATRIX, Ma. CARMEN Y MARIO !
Me parece muy acertada y adecuada la propuesta de beatrix, los dos pasos, porque sinó a la altura que estamos de listados
ya no los revisaran, tal como avisa Mario.
La cuestión es quien de los opositores hace el escrito antes de que acabe el periodo de reclamaciones y paralelamente se lo entrega a los sindicatos para el posterior segumiento?
Por otra parte, la revision se deberia hacer por terceras personas , por aquello de intereses intencionados, afines, familiares...

No es por desmoralizar pero lo veo un poco difícil, estos de l''ICS no quieren tanto trabajo.....

Muy buena propuesta Beatrix. Podría entregarse en Balmes dentro del periodo de alegaciones? De ser así sólo queda hoy, mañana y pasado para hacerlo.
Aceptarán algo así en el registro de las alegaciones?

Beatrix:
Pense que el millor seria que anessim a algún sindicat, jo estic afiliada a UGT, però estic desvinculada ja que lo poc que he telefonat sabia jo més que ells, així que no confio massa en aquesta delegació... :(. Llavors si algú pertany a alguna delegació fiable, es el millor camí, perque sino com ho signem tots si el termini acaba passat demà???
No sé vosaltres però jo ja estic esgotada, ja que l''oposició està trigant tant almenys deuriem de tindre la convicció de que tot s''està fent bé... però lamentablement no és així!!! Lo més patètic ja seria que alguns amb els mèrits erronis obtinguessin plaça i altres amb tot correcte no!
Bufffffffffffff!!!! Quin merder!!!
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.