oposicions auxiliar administratiu ICS (20è fil) (C.) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.634 mensajes • 20.931 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.575 • Último mensaje: 16/12/2025 12:53

Enviado el 14/10/2010 11:34Mensajes: Usuario no registrado
C.

oposicions auxiliar administratiu ICS (20è fil)

Doncs ja sóm al fil 20è. Ànims a tots que això arriba aviat a la fí.

297 Respuestas al Mensaje

Enviado el 14/10/2010 11:38Mensajes: Usuario no registrado
C.

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (20è fil)

Per cert, heu aconsseguit possar els hospitals a "les meves preferències"? Jo encara no puc fer-ho.

Enviado el 14/10/2010 11:41Mensajes: Usuario no registrado

uau!!!!! fins a a quin fil arribarem

Enviado el 14/10/2010 11:51Mensajes: Usuario no registrado

I espera''t que encara no hem acabat!!! ja ja ja

Enviado el 14/10/2010 12:19Mensajes: Usuario no registrado
nef

escolteu cada cop que s''esgota un fil i em d''obrir un altre. El buscador es torna ximple buscant si no posem el títol exacte...

Podriem instaurar el títol per tots igual. El que més cops em posat es just aquest:

oposicions auxiliar administratiu ics (x fil)

hi esteu d''acord??? així tothom sabrà com l''ha de buscar.

Enviado el 14/10/2010 12:22Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Àpali, 20è fil, qui ens ho anava a dir fa 17 fils, jeje. XD, :-I, :-(

Ja ens queda menys... o això espero.

Algú ha pogut introduir els hospitals a l''aplicatiu? jo encara no puc.

Enviado el 14/10/2010 13:19Mensajes: Usuario no registrado
Esther

Hola Beatrix! Quant temps!!

Jo he agafat solament hospitals i em surten en la pestanya dades sol·licitud, en les meves preferències no puc afegir rés.

Enviado el 14/10/2010 13:38Mensajes: Usuario no registrado

Madre mía el 20 hilo del foro...¡¡¡Cuando se acabe todo esto tendremos que entrar de vez en cuando porque estaremos enganchados...¡¡¡¡

Enviado el 14/10/2010 14:04Mensajes: Usuario no registrado
ñ

d

Enviado el 14/10/2010 15:33Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

fil 20 i continuem!!!

Enviado el 14/10/2010 18:05Mensajes: Usuario no registrado
lluís

fil 20, encara som aqui.................., ja ho avia dit però aggggggg....uffffffff.....grrrrrr......

Enviado el 14/10/2010 18:25Mensajes: Usuario no registrado
lara

Hola a tots!

Beatriz a la contestación del anterior hilo, sobre las plazas.

Yo tengo trabajando conmigo gente que ganó plaza en lerida y sigue en la provincia de Barcelona.

Y por queé por enchufe, comisio de servei desde el primer dia.

Es una m lo de los tongos.

Enviado el 14/10/2010 21:05Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Si pongamos siempre el mismo título porfi.

Nef tienes alguna imformación porque en el facebook también se comenta que la lista para mediados de noviembre...

Enviado el 14/10/2010 21:06Mensajes: Usuario no registrado

Qué era la comossió de serveis que desde el examen ya ha pasado muxo...

Enviado el 14/10/2010 23:01Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Lara tengo entendido que una comision de servcios nunca puede ser sobre una plaza afectada por una opo, tu pides una comision de servicios y si te la dan siempre es por otra plaza que no estava ofertada en la opo (la que ocupava otro interino por ejemplo) Yo havia visto a gente que les habian concedido comision de servicios y siempre habia sido así... si ha cambiado la cosa ya no se.

Per qui no ho sàpiga la comissió de serveis, és quan et traslladen a un altre servei, cap etc, perquè et reclama aquest centre, això s''ha utilitzat molt quan la gent guanyava plaça, però que es quedava amb poca puntuació i no podia escollir la que volia, llavors si era una persona molt coneguda del servei per haver treballat allà, la reclamaven d''aquest servei, i encara que conservava el nomenament en la plaça del nomenament, treballava efectivament en aquesta altra plaça, però repeteixo, no es pot ocupar una plaça afectada per una opo en una comissió de serveis, i si algú sap que això es fa... doncs es denunciable.... ah si, espera... que parlem de l''ICS :P

Enviado el 14/10/2010 23:04Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Ester, ja se que em prodigo poc darrerament, però estic fent un curset intensiu tots els dies, i vaig de bolit... em va genial per desconnectar de l''opo, encara que quan arribo a casa, caic igualment, jajaja.

Enviado el 15/10/2010 12:23Mensajes: Usuario no registrado
ipg

¿Alguien tiene idea de cuantas plazas pueden salir en el maresme?

Gracias

Enviado el 15/10/2010 13:16Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Misterios misteriosos ipj, a mi me gustaria tambien saber llobregat nord o el hospital de Bellvitge.... peeero va a ser que es un secreto de estado no sea que subvirtamos la transparencia del proceso...

si, estoy ironica.

Enviado el 15/10/2010 15:50Mensajes: Usuario no registrado
ipg

Se que es un misterio Beatrix, pero me ha llegado un comentario de que solo 3 plazas, pero mi duda es que la zona que a mi me interesa ahora no sale como maresme sino en Girona y la zona Marítim.

Habrá que esperar, que ya nos estamos acostumbrando, que remedio.

Enviado el 15/10/2010 16:51Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola companys

Doncs sí, ja estem al 20è fil, jo vaig dir que arribariem al 25, i em penso que vaig quedar-me curta.

Bé, al final, uns diuen que les llistes sortiran a principis de novembre, altres que a mitjans...

Què en penseu?

No se''ls acabava el temps a final d''any per tal d''enllestir tot el procés legalment? JA JA JA

I ENCARA DEL 10% NO SE''N SAP RES OI QUE NO? BRRRRR!!!!

Jo diumenge aniré a fer l''examen de les opos d''aux. de la Gene, però no he estudiat i ben poca cosa recordo de les opos de fa méeeees d''1 any, en fi...

ÀNIMS A TOTHOM! I SORT ALS QUE FAREU L''EXAMEN DIUMENGE 17!!

Ester

Enviado el 15/10/2010 16:51Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Per això fa temps que corre que de comissions de servei es donaran poques ..perquè ? pel sistema d''elecció de plaça que sembla faran ( tant de bo NO !): elecció per sap i després per escollir lloc concret: tongo. És a dir, qui ja conec i em cau bé..o endollat..etc aquest el vull aqui..i així anar fent.

Dic jo que per aquest motiu ja no els caldrà donar tantes comissions de serveis..., ara bé suposo que tots prefeririem elecció per ordre estricte de puntuació i que donin les comissions que reglamentàriament han de donar ( cosa que , evidenment no fan, d''entrada han de durar com a molt 2 anys..i jo ja en sé de 2 comissions que porten 4 anys..)

Enviado el 16/10/2010 09:28Mensajes: Usuario no registrado
.

:(

Enviado el 17/10/2010 11:45Mensajes: Usuario no registrado
A

Hola companys/es de fatigues!!!

Al no rebre correus del foro estava molt preocupada, em faltava algo!!! Estem enganxadíssims!!!

Anem a creuar els dits per a que les publiquen el més aviat possible, tant de bo si es a finals d''octubre principis de novembre.

Respecte el que comenteu de les comissions de servei... maxim 2 anys? Esteu segurs? Em sembla que cada any es renova sempre i quan aquella plaça no surti a oposicions i el centre estigui d''acord!

Enviado el 17/10/2010 19:01Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Com us ha anat els que us presentàveu avui a la Gene???

Enviado el 17/10/2010 19:43Mensajes: Usuario no registrado
J.

apa! 20è fil, vaia tela!

per cert, ja fa temps q es diu que no es concediran comissions de serveis amb tanta facilitat com es donaven abans, algú ho preguntava.

Enviado el 18/10/2010 03:40Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Hola a tots!!

COM ESTEU?? ja veig que els de l''ICS segueixen amb la dinàmica d''anar allargant tot el procés selectiu de fa més d''un any !!! quina Vergonya!!.. Deu ser per la crisi...

Us volia comentar que ahir diumenge, van haver les oposicions d''auxiliar de la Generalitat.. i em vaig presentar i he provat l''examen ... VOlia comentar-vos 2 coses :

1era. Algú sap quan es preveu que surtin les llistes definitives d''aux. de l''ICS ???

2ona. De tota la gent que aneu entrant al FORO, US HEU PRESENTAT a l''exament d''Auxiliar de la Generalitat ??? I en cas afirmatiu... COM us ha anat ??? HEU APROVAT??? com l''heu trobat l''examen??? Dificil, normal... A VEURE si podeu anar comentant i intercanviant opinions !!!

Moltes gràcies!!!

Fins aviat!!!

JOSE

Enviado el 18/10/2010 03:44Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

A TOTES LES PERSONES que us heu presentat a les oposicions d''auxiliar de la Generalitat d''ahir diumenge... COM US HAN ANAT ????

ALGú coneix algun FORO on s''intercanvien opinions sobre aquestes oposicions de la GENE ???

A Mi m''ha anat força bé!! però de 16.427 persones que s''han presentat pel Torn LLiure, només podran passar les primeres 1.872 posicions... això vol dir que la proporció que hi ha d''''optar a poder fer la part pràctica de la GENE, és 1 de cada 11,4 persones tindrà la possibilitat d''entrar.... TOT dependrà de la NOTA DE TALL !!!

JA anireu Comentant !!!

Moltes gràcies!!

Enviado el 18/10/2010 09:10Mensajes: Usuario no registrado
mj

en buscaoposciones.com, ves al foro y auxiliar administrativos locales

Enviado el 18/10/2010 09:11Mensajes: Usuario no registrado

buscaoposiciones.com (lo habia escrito mal, perdon)

Enviado el 18/10/2010 09:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola JOSE!!!!!

Jo no m''he presentat... masses convocatories per a mi. Però sí que hi ha molts de l''ICS que s''han presentat, diuen que ha estat difícil... a veure si tens sort i en aquesta agafes plaça, que ja t''ho mereixes. almenys no es depen tant dels mèrits.

Les definitives d''auxliar segons les nostres darreres informacions seran a meitat de novembre, hi ha hagut altre vegada moltes reclamacions... encara que també sabem que abans del 31 de desembre han d''estar els nomenaments publicats al DOGC.

Enviado el 18/10/2010 10:42Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (20� fil)

.

Enviado el 18/10/2010 11:54Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Hola a tots, segons una jefa de la meva SAP a sentit rumors que les incorporacions seran al Febrer, o sigui que encara falta mogollon !!!!

Enviado el 18/10/2010 15:38Mensajes: Usuario no registrado

algu ha pogut desar el hospital/sap en la borsa.Jo encara no hi he pogut!!! Vaig anar a Balmes hi en van dir que enviés un correu amb incidència i tampoc es pot fer. Hi ha algú que li passi al mateix ??? Que puc fer si no puc desar i em trucan a la borsa per suplències a la Seu?????

Enviado el 18/10/2010 17:37Mensajes: Usuario no registrado
lluís

Vaig preguntar a selecció per E.Mail divendres, aquesta és la nova resposta:

"Bon dia,

Per tenir més informació de la convocatòria d’auxiliars administratius, pot anar consultant la pàgina web a partir de la segona quinzena de novembre.

Selecció de personal"

Sense comentaris.

Enviado el 18/10/2010 17:40Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Hola Jose!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, me n''alegro de llegir-te, feia molt de temps que no teniem noticies teves, al ICS com veus tot igual, nosaltres, com veus, cada vegada pitxor dels nervis.

Enviado el 18/10/2010 18:01Mensajes: Usuario no registrado
lara

Estem fins els co... de esperar.

Enviado el 18/10/2010 18:14Mensajes: Usuario no registrado
ENRIC

Ei, com uns han anat les d''auxiliar administratiu de diumenge?

Jo no em preparo per aquestes, però vaig anar-hi a probar sort, i seré sincer, ja que ningú s''arrisca a dir puntuació, he tret 36,5 punts sobre 50. No és massa, sabent que era un exàmen fàcil desde el meu punt de vista. Si hagués anat a administratiu probablement hagués mirat CONVENI LABORAL VI y almenys aquelles dos preguntetes jo crec que les hauria contestat...i ale, més puntets a la motxilla

Vosaltres què heu tret d''auxiliar del test? Va! sigueu sincers!

Enviado el 18/10/2010 18:35Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Et referixes a les opos de la Gene?

Enviado el 18/10/2010 18:55Mensajes: Usuario no registrado
ENRIC

SI! em refereixo a les d''auxiliar administratiu de la Generalitat del 17/10/10!

Acabo de fer el càlcul sobre 5 y tindria un 3,65

El problema es que la nota de tall per torn lliure será fins als 1872 persones primeres. Per això m''interessa tant saber quina és la nota general, per fer-me a la idea de si puc estar en aquests 1872 o no

He llegit por ai que per començar van faltar d''un 25 a un 30% a l''examen. Per tant, el rang de gent podríem dir que es de 12.000 persones presentades

A partir d''aqui, la probabilitat de poder fer el pràctic es d''aquest 10% si s''aconsegueix entrar dins els 1872. Jo ja directament descarto tenir plaça, però almenys em faria gràcia aprobar les oposicions i qui sap si algun dia em criden per fer d''interí.

Ja que he estat llegint que han cambiat la manera de treballar i ara els aprobats d''opos van per davant de la gent de borsa, almenys és una alegria pel cos no creieu? ;-)

Enviado el 18/10/2010 19:16Mensajes: Usuario no registrado
Isabel

NO puc dir l''origen d''aquesta informació perque em descobriria i ara mateix no m''interesa, però puc assegurar-vos que ICS te previst que al gener tothom consolidi la plaça.

Per ara tant el concurs d''administratius com de celadors esta complint-se tal i com tenen previst perque les places s''ocupin al gener i estan segurs que tambe aconsegurar fer-ho amb les d'' aux.admin.

Quan sàpigui alguna cosa mes ja informaré.

Enviado el 18/10/2010 20:16Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Jo un 3,2 a les d''auxi de la gene, penso que em quedaré fora.

Enviado el 18/10/2010 21:02Mensajes: Usuario no registrado

.

Enviado el 18/10/2010 21:52Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola companys, vaig enviar un mail a selecció d''ICS per la incidència al seu programa, ja que no em deixava a la pestanya "preferencies" posar alhora un hospital i diferents CAPS, la contestació, per si us interessa:

Hola Bon dia,

Pel que fa a la selecció de centres hospitalaris a l''apartat de preferències ja no es pot fer ja que aquests centres se seleccionen a l''apartat de sol·licitud.

Pel que fa als CAP i EAP, només en pot seleccionar d''aquells àmbits que, previament, hagi triat a l''apartat de sol·licitud.

Atentament,

ICS - Borsa de treball"

O sigui que tranquils que ja ho tenen en compte si ho heu posat a l''apartat de sol·licitud.

Enviado el 18/10/2010 22:53Mensajes: Usuario no registrado

quin fart d''esperar

Enviado el 19/10/2010 08:25Mensajes: Usuario no registrado

e.

Enviado el 19/10/2010 11:35Mensajes: Usuario no registrado
nef

ipg d''on has tret que són només 3 places al maresme???

jo he sentit unes 20. De fet sé d''un centre on surten 2, per tant em sembla que 3 és poc poquisim per no dir increíble!!!!

Confio més en la meva font,jejejeje.

Algú em preguntava si sé alguna novetat més. de moment no, ara torno a estar a l''atur senyors companys... difícil saber noticies internes. però no patiu, que qualsevol cosa, seguiré informant.

Enviado el 19/10/2010 11:56Mensajes: Usuario no registrado
ipg

nef me''l va comentar una noia que està traballant en un cap i su van comentar. De totes maneres jo fins que no sorti el llistat mai pots creura tots els rumors.

Enviado el 19/10/2010 11:59Mensajes: Usuario no registrado
?

Bufffffffffff aquesta espera és infernal!!!! Com pot ser que s''incorporen el mateix mes que els aux. els adm i zeladors si la convocatòria va ser molt més tard? No entenc res!

Enviado el 19/10/2010 13:40Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Jo he tret un 3,9 i la veritat no les tinc totes si passarè al pràctic.

Enviado el 19/10/2010 15:36Mensajes: Usuario no registrado
JOSE

Hola Elena,

No has tret mala nota ehh!! jo he tret menys que tu .. i tinc esperances a poder entrar... per tant Tranquil·la i preparat el pràctic !!!

ànims!!!

Enviado el 19/10/2010 15:47Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 19/10/2010 15:52Mensajes: Usuario no registrado

no us ho prengueu malament però podrieu estar comentant les opos de la gene en unaltre foro no???

Enviado el 19/10/2010 19:54Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Para Isabel,

Tu que tienes información podrías decirnos que se oye del 10% ? Gracias

Ah Nef tu también mientras estabas escuchaste algo del 10?

Enviado el 20/10/2010 09:33Mensajes: Usuario no registrado

.

Enviado el 20/10/2010 09:34Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Me aburroooooooooooooooooooooooooo (Homer)

Enviado el 20/10/2010 09:52Mensajes: Usuario no registrado

eterno y vergonzo son las palabras idóneas para mí.

Enviado el 20/10/2010 09:58Mensajes: Usuario no registrado
C.

Otro día igual.............. la espera, desespera. ja ja ja.

Enviado el 20/10/2010 11:21Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Cashura, que? ja has acabat l''examen i altre cop a la realitat de l''espera oi? pues no nos queda na''!! Toooodooo siguie igual.

Enviado el 20/10/2010 13:18Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Si Beatrix, el que passa és que he anat superjusta, i no se si posar-me a estudiar.. o el què.. haurien de treure la nota de tall ja.

Una cosa hem après de tot això: a tenir paciència. Jo sempre he sigut bastant eixelebrada tot i que ja tinc la meva edat, però ara sembla que he crescut (i no cap amunt) mentalment.

L''hora pronobis del cada dia és.. "no pensis en aquelles coses" (l''espera i la possibilitat de poder aconseguir un lloc de treball estable).

Darrerament em dóna per pensar que on treballo potser que ja desitjen que me''n vagi. Des que vaig aprovar les opos em van deixar de banda.. com dient "aquesta no és de les nostres". Inclús els caps em giren el cap, i jo no els he fet res, i no saben el malament que es passa quan una està penjada a uns números, a una publicació, durant tant de temps. Jo abaixo el cap i de vegades m''entren ganes de plorar. Però paciència. Espero que aquesta espera sigui profitosa i que a més d''un treball maco on poguem desenvolupar el millor que sabem fer i aportar les nostres idees, ens serveixi per a més, relacionar-nos amb gent maca, reflexiva, humana, empàtica i sense afanys de fer mal a ningú, ni de discriminar per qualsevol raó física o en d''altres nivells.

Beatrix, tu què fas?

Potser que demano el cel i la lluna, i la comprensió de què només vivim un temps i que som com les fulles en les mans del vent..

Enviado el 20/10/2010 14:45Mensajes: Usuario no registrado
tito

DIOSSSSS una solución quiero!!!!!

Enviado el 20/10/2010 20:49Mensajes: Usuario no registrado

cashura en que posición estás ahora? o dependes del 10%?

Enviado el 20/10/2010 22:34Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola companys, Cashura que et tenim per aquí de nou, això està essent molt dur per a tots. La comprensió jo no se perquè és difícil de trobar a no ser que sigui amb gent amb les mateixes circumstàncies que un mateix...en el mateix temps que tú, doncs la ment humana oblida molt fàcilment i l''empatia és un esport que es practica molt poc en la nostra societat, no ens ensenyen a posar-nos en el lloc dels altres per actuar en conseqüència, sinó a envejar o a donar pena... doncs ni una cosa ni l''altra... és una llàstima.

Jo ara estic contenta perque he aconseguit que m''agafin en un curs presencial del SOC, es de 4 hores diàries, per això estic menys activa al foro vaig molt més ocupada, això ajuda a no pensar en el temps que passa, les inseguretats, el no saber la posició final, si podré escollir, si estaré treballant lluny de casa, si amb l''horari podré estar prou pels meus fills que encara em necessiten molt... en fi les cabòries que més o menys tenim tots, si no és per la familia, doncs per altres circumstàncies... tots tenim una història al darrere.

Tant de bo en el futur pugui tenir de companys de feina a molts de vosaltres que manifesteu companyerisme y recolzament...doncs la unió fa la força però l''individualisme ens empobreix.

Enviado el 21/10/2010 09:12Mensajes: Usuario no registrado

Cashura!

Jo no podría explicar-ho mijor que com tu ho has fet.

És exactament això el que ens em trobat després d''aprovar les opos.

Jo espero que hi hagin centres amb gent raonable i un ambient sa almenys, doncs és una institució SANITÀRIA i això es fàcil de detectar i corregir a tots els nivells ni que sigui pel bon funcionament de la empresa.

Enviado el 21/10/2010 09:51Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Cashura,

No esperis tant de la feina i sobretot dels companys i caps perquè t''enduràs una decepció munumental....i sinó ja m''ho diràs.

Enviado el 21/10/2010 10:02Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bon dia, us paso enllaç del resum de la INFORMACIÓ DE LA COMISSIÓ DE

SEGUIMENT DEL II ACORD

DEL DIA 7/10/10. Informació sobre algunes opos pendents de convocatoria, i en concret, la d''auxiliars confirmant que hi ha 600 reclamacions i que la data d''elecció de plaça encara és una incógnita. :(

Com que no em deixa compiar el Link a la página del CATAC, he pujat el pdf al megaupload perquè el podeu descarregar

www.megaupload.com/?d=4G6EOLOZ

Enviado el 21/10/2010 10:58Mensajes: Usuario no registrado
C.

Bon dia,

gràcies per la informació Beatrix. Pel que sembla haurem de seguir esperant. A saber quan de temps més necessitan per donar sortida a més de 600 al·legacions!!!

Qui va dir que havien de fer l''acte d''elecció abans de finals d''aquest any? D''on s''ha tret aquesta informació? A les bases no recordo que es trobés. M''agradaria mirar-m''ho. Tu ho recordes?

Salutacions.

Enviado el 21/10/2010 11:29Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola C. No ho posa en les bases això de l''elecció a final d''any. Crec que té a veure amb alguna llei que imposa un plaç determinat, però en aquest cas amb tantes incidències no crec que es pugui complir... ja ho veurem.

Enviado el 21/10/2010 11:58Mensajes: Usuario no registrado
N.S.C.

Hola a todos¡¡¡

Tuve una conversación hace poco con un sindicato y me confirmaron que la elección de plaza antes de que termine el año¡¡¡¡

Enviado el 21/10/2010 12:01Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Ui, acabo de llegir...

Ricard, no, no espero tant de la feina, només poder treballar a gust i, si és possible, treballar feliç amb els companys que tingui. Gràcies.

Al company sense nom. Sento que també t''estigui passant com a mi, és tot un desencant amb les persones.... Gràcies.

Beatrix, aviam si és possible que tot això es resolgui el més aviat possible. Jo també estaria encantada de tenir companys com vosaltres.

Gràcies per la info sobre les al·legacions del catac. Respecte a l´últim que heu escrit, si mal no recordo, hi ha alguna cosa sobre la resolució màxima en temps d''un procés selectiu, i, no és que vulgui portar la contrària, però és de 3 anys, i m''agradaria saber on ho vaig llegir.

De totes maneres, ens podien haver contractar a nosaltres per treballar àgilment en aquest procès, i la cosa hauria estat resolta fa molt temps xDD

Enviado el 21/10/2010 12:04Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

N.S.C, no se si la elección sera para final de año (¿has leido el enlace que he puesto hoy sobre la comision de seguimiento del II acord?)

Pero los rumores son muy insistentes (ya lo he leido en varios sitios distintos, de unos y otros) que la incorporacion no antes de Febrero...o sea que si se atrasa por que hay de nuevo 600 reclamaciones, pues se atrasa y "no pasa nada"... en fin. De hecho decian que las definitivas se esperaban a mitad de noviembre... ahora dicen que llamemos a PARTIR DE MITAD DE NOVIEMBRE para ver la PREVISION... o sea que va para largo.

Enviado el 21/10/2010 12:18Mensajes: Usuario no registrado
C.

Ja ja ja!!! Cashura estic d''acord amb tú, fa dies que això s''hauria acabat. Uns quants de nosaltres amb ganes de pencar i ja tindriem les llistes definitives penjades. Segur que sí!!!.

Y com diu el dit: "A otra cosa mariposa" ja ja ja. Millor que ens ho penguem bé, no queda altre cosa a fer.

Enviado el 21/10/2010 12:21Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Obviament, els falta personal, no se a què s''esperen.

Salut!

Enviado el 21/10/2010 13:01Mensajes: Usuario no registrado

Aunque tengan 600 reclamaciones, el plazo para reclamar terminó el 9 de setiembre, o sea que ya llevan un mes y medio. ¿ Que pasa? ¿Que solo hay un pobrecito pringao, revisando o que? ¿ Y los 10 o 12 miembros del tribunal no pegan ni golpe?

Enviado el 21/10/2010 13:16Mensajes: Usuario no registrado
Raúl

Pongamos 600 reclamaciones, pongamos 6 personas dedicadas a una media de 10 reclamaciones diarias cada uno 60 en 10 dias tendrian las 600 que es lo que pasa, creo yo que cualquiera de nosotros seguro que hace mas de 10 diarias solo hay que conprobar si esta bien conpulsado tematica si entra o no y si esta dentro de las fechas que se convoco la convocatoria la inscripcion al proceso o sea año 2008 todo lo demas directamente no se cuenta no veo tanta dificultad vamos.

Enviado el 21/10/2010 15:00Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Jajaja, Raúl 6 personas, para las reclamaciones... ni en sueños, tendran a una i estará no solo por la convocatoria de auxiliar, si no también por las otras que estan en marcha o tienen que salir, más otras faenas que le den, no lo dudes, los miembros del tribunal solo se reunen para tomar sus "sabias" decicsiones, dudo mucho que comprueben ellos los méritos. Ya lo dije en el Facebook, hasta este año no han tenido personal exclusivo para convocatorias por que hasta ahora no tenian necesidad, se hacía una convocatoria cada 2 o 3 años de una o dos categorias y para de contar. Entre este año y el pasado se les estan juntando hasta 10 opos distintas, y tienen pendientes 3 o 4 más ... esto no habia pasado nunca, no los estoy excusando solo digo que no han montado una logistica adecuada para la avalancha de gestión que se les venía encima, de hecho hasta mayo no han empezado a tener gente exclusivamente para ello.

Enviado el 21/10/2010 15:05Mensajes: Usuario no registrado
l

.

Enviado el 21/10/2010 15:06Mensajes: Usuario no registrado
C.

Ay Raúl, que tú no eres todavía funcionario!!!. Que parece que el mundo cambia cuando firmas el nombramiento y no pueden estresarse resolviendo demasiadas alegaciones al día. Ja, ja ja. Se verían obligados a coger la baja. Deja, deja, que sigan a este ritmo que iba a ser peor ya que no tendrían quien los sustituyera i aún nos íbamos a tener que esperar más tiempo.

Lamento si alguien se ofende, no es mi intención pero..... cosas de la espera. Hoy ando un poco cínica.

Saludos

Enviado el 21/10/2010 16:09Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 21/10/2010 17:03Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Sobre la nota de l''examen de les opos d''aux. de la Gene. jo només tinc un 2,6 o sigui que segur que em quedaré fora perquè he aprovat pels pèls, i suposo que l''apujaran, dic jo, com va passar-me a la darrera convocatòria, però a veure, no havia estudiat, així que no em queixo.

Pel que fa al tema de les nostres oposicions, després de llegir la nota del Catac -MOLTES GRÀCIES BEATRIX PER LA INFORMACIÓ!!!- jo també penso que l''ICS continuarà en su linea i que si el termini legal per a l''acte d''elecció de plaça REALMENT s''acaba el 31 de desembre, DONCS NO PASSA RESSSSSS!!!! I ARA!!! Ja es trauran de la butxaca qualsevol normativa que els permeti allargar-ho 2 o 3 mesos més... i llestos!

Perdoneu la mala o.... però jo també n''estic ben farta!!! NO HI HA DRET, de com ens prenen el pèl!

I sisplau, ALGÚ SAP ALGUNA COSA DEL FAMÓS 10%?

O continurà sent un secret d''estat por los siglos de los siglos?

Em sembla que estic a un pas de començar la dieta del Tranquimazín, cortesia de l''ICS... apa vinga va...

Enviado el 21/10/2010 22:51Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Esther guapa, de veritat que em sap greu quan us penjo enllaços, perquè normalment no són bones notícies... sempre penso si val la pena posar la informació per que molts de nosaltres ens desanimem, però esclar al igual que el pacient que te una enfermetat, hi te tot el dret a saber "de que ha de morir" penso que tots tenim el dret a tenir el màxim d''informació possible, encara que no sigui del nostre gust, almenys potser durant aquesta espera podem pendre algunes decisions o fer accions que ens ajudin més endavant, jo per exemple estic fent tots el cursos que puc per augmentar punts a la borsa d''administratius, almenys així em sembla que faig alguna cosa que serà positiva al futur i també de pas aprenc coses noves... en fi espero que les properes informacions que donem siguin més positives.

Enviado el 21/10/2010 23:14Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Fas molt bé Beatrix, gracies per la informació.

Per cert, és estrany que de CCOO no s''ha dit res -no han donat res x escrit crec- de la reunió de la Mesa sectorial del 7 d''octubre.

Si algú sap res que ho digui..a vegades les versions dels sindicats difereixen ja sabeu..

Enviado el 21/10/2010 23:21Mensajes: Usuario no registrado

Us esteu oblidant, pot ser, que les eleccions de la Generalitat sòn el 28 de novembre???¿¿¿¿

Està molt rebé que hagin tret totes les convocatòries possibles per i para el poble (SOCIALISTES) i això que ja ens portem de fet segur, concluir-les, jo sospito que ho deixaran pel pròxim GOVERN entrant, si es que no és el mateix. Tanmateix(sin embargo) AQUEST ens ha assegurat un nombre de convocatòries important!, MOLTES GRÀCIES!!!

NO ENS IMPORTA ESPERAR EL QUE CALGUI, perque intueixo que la finalitat ha sigut poguer donar estabilitat al màxim nombre de personal de diferents categories.

Quan els nomenaments, obviament serà posterior al 28-nov. pel pròxim Govern, però les ofertes i convocatòties ja estaran en marxa.

Només és la meva intuició, potser és una vanalitat i estic equivocada però és el que intueixo.

Per tant, no es tractaria de ineficiècia o poc personal sino de tot el contrari, terminis gestionats amb aquesta finalitat, enllestir totes les ocnvocatòries possibles i assegurar que estiguin en marxa per quan caviin de llocs els grans Caps.

Enviado el 21/10/2010 23:36Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Si no hi ha plaç, en posem el més llarg.

Si hi ha queixes sóc sorda. Si són 600 les persones que reclamen em compro 10 revistes del "hola" o millor, de la "superpop".

Si no hi ha calendari, no importa, el dia que faci sol i hi hagi un arc de sant martí més quatre papallones de color violeta al costat de la finestra dreta del lloc on treballo, aquell dia publico llistes.

Millor no publico encara que hi hagin quatre papallones de color de violeta al costat de la finestra dreta, no veus que es queixen? A més, tenim temps.. no hi ha plaç.

Enviado el 21/10/2010 23:38Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Oh, hi ha una altra de possibilitat, esperen que ens jubilem o que ens posem paranoics/ques!!! Quins cobones... he dit cobones!!

Enviado el 22/10/2010 08:30Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Cobones Cashura? Estàs refredada? jajaja.

Sí Ricard, és estrany que ni UGT, no CCOO és fa ressó de la reunió del dia 7, jo miro cada día les págines dels tres sindicats com a rutina diaria per veure una visó més global de l''assumpte, però no hi ha res de nou en les seves pàgines.

Una cosa que han comentat al Facebook que potser és indicatiu de que sí possin el 10%: ens ha comentat un company, que hi ha hagut notificacions a gent que fa interinatges de que la plaça que ocupen està afectada per la convocatòria, la qüestió és que els ho han notificat aquesta setmana passada... aixó indica que no són les que estàven ofertades al principi sinó que són noves... ànims, als que esteu pendents d''un fil, que hi ha esparança!!!!!

Enviado el 22/10/2010 09:29Mensajes: Usuario no registrado
anna

això es la historia interminable

Enviado el 22/10/2010 10:46Mensajes: Usuario no registrado

A mi no me han notificado nada de plaza afectada ni he oido que hayan notificado.

a vosotros si???

Enviado el 22/10/2010 11:00Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Desconocido, lo comentaba un compañero del Face, que en algunos CAPS si han recibido esa notificación algún interino. Debemos pensar que son plazas afectadas por jubilaciones, etc, no seran muchas.

Enviado el 22/10/2010 11:34Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola de nou

Beatrix, a mi ja em va bé que ens posis enllaços, encara que no siguin sempre bones notícies, m''estimo més estar ben informada, la veritat. Així que moltes gràcies i tranquila, que ja no ve d''aquí... tu dóna''ns la informació que puguis, bona o dolenta, que jo ja començaré aviat la dieta del Tranquimazyn, total...

Pena que aquest curs tampoc no tinc al temari el crèdit de PSICOLOGIA DE LA PACIÈNCIA, les pràctiques ja les estic fent gràcies a l''ICS i de ben segur que l''aprovava amb nota, ja ja ja...

Sí, jo també estic fent cursos, 2 del SOC alhora, per si de cas, sempre seran més punts a la borsa, com tu molt bé dius, i estic per a 2 més en espera, si és veritat que es poden fer 4 per any, doncs a veure si els pogués fer abans d''acabar aquest any...

Bé, veig que em doneu una mica d''esperança, a mi i a molts companys que estem igual, pel que fa a això del 10%, tant de bo sigui veritat que el posaran!

Ara falta veure si en resoldre les 600 reclamacions, el dia que per fi ho facin, els que estem a la corda fluixa, no canviem gaire de posició, que si no, ja estem llestos!

M''han agradat els càlculs, optimistes, crec, que ha fet un company, sobre el nombre de persones i de reclamacions que resoldrien per dia, ja ja ja, que bo, LLÀSTIMA QUE POTSER CAL DESCOMPTAR:

la pausa per esmorzar, la del café o el cigarret, les d''anar al lavabo, a trucar pel mòbil, a retocar-se el maquillatge o el pentinat, a trucar la mamà o el papà o el nòvio o nòvia, a consultar el correu personal, anar un momentet a les botigues del carrer Pelai, canviar el tóner de la impresora o la fotocopiadora, comentar què faran el cap de setmana, o que han vist per la tele la nit passada, i alguna altre cosa que ara no hi penso, ja ja ja

Perdoneu el cinisme o la mala llet...

Sí, ja se que m''he passat, i que molta gent a l''ICS de segur que SÍ QUE TREBALLA I MOLT, almenys els nois i noies del meu CAP comprovo que no paren, la veritat, d''agafar el telèfon i de programar visites, van de bólit...

Però NO deuen ser tots els que no paren ni un moment, no, pel que es veu en la ràpida eficàcia i eficiència en la resolució de les nostres opos... en fi...

Lo dicho: PACIENCIA!!!

Cashura, molt bon humor! que ja ens ve bé, i tant!

MOLTA PACIÈNCIA I MÉS ÀNIMS A TOTHOM!!!

Ester

Enviado el 22/10/2010 11:36Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola de nou

Beatrix, a mi ja em va bé que ens posis enllaços, encara que no siguin sempre bones notícies, m''estimo més estar ben informada, la veritat. Així que moltes gràcies i tranquila, que ja no ve d''aquí... tu dóna''ns la informació que puguis, bona o dolenta, que jo ja començaré aviat la dieta del Tranquimazyn, total...

Pena que aquest curs tampoc no tinc al temari el crèdit de PSICOLOGIA DE LA PACIÈNCIA, les pràctiques ja les estic fent gràcies a l''ICS i de ben segur que l''aprovava amb nota, ja ja ja...

Sí, jo també estic fent cursos, 2 del SOC alhora, per si de cas, sempre seran més punts a la borsa, com tu molt bé dius, i estic per a 2 més en espera, si és veritat que es poden fer 4 per any, doncs a veure si els pogués fer abans d''acabar aquest any...

Bé, veig que em doneu una mica d''esperança, a mi i a molts companys que estem igual, pel que fa a això del 10%, tant de bo sigui veritat que el posaran!

Ara falta veure si en resoldre les 600 reclamacions, el dia que per fi ho facin, els que estem a la corda fluixa, no canviem gaire de posició, que si no, ja estem llestos!

M''han agradat els càlculs, optimistes, crec, que ha fet un company, sobre el nombre de persones i de reclamacions que resoldrien per dia, ja ja ja, que bo, LLÀSTIMA QUE POTSER CAL DESCOMPTAR:

la pausa per esmorzar, la del café o el cigarret, les d''anar al lavabo, a trucar pel mòbil, a retocar-se el maquillatge o el pentinat, a trucar la mamà o el papà o el nòvio o nòvia, a consultar el correu personal, anar un momentet a les botigues del carrer Pelai, canviar el tóner de la impresora o la fotocopiadora, comentar què faran el cap de setmana, o que han vist per la tele la nit passada, i alguna altre cosa que ara no hi penso, ja ja ja

Perdoneu el cinisme o la mala llet...

Sí, ja se que m''he passat, i que molta gent a l''ICS de segur que SÍ QUE TREBALLA I MOLT, almenys els nois i noies del meu CAP comprovo que no paren, la veritat, d''agafar el telèfon i de programar visites, van de bólit...

Però NO deuen ser tots els que no paren ni un moment, no, pel que es veu en la ràpida eficàcia i eficiència en la resolució de les nostres opos... en fi...

Lo dicho: PACIENCIA!!!

Cashura, molt bon humor! que ja ens ve bé, i tant!

MOLTA PACIÈNCIA I MÉS ÀNIMS A TOTHOM!!!

Ester

Enviado el 22/10/2010 12:45Mensajes: Usuario no registrado
J.

estertxu! de la manera q ho has pintat m''estic imaginant la victoria beckham treballant a l''ICS amb les reclamacions! jajajaja! l''unic q ella no fa pausa per esmorzar, q no menja, ella es fot un lingotasso de vodka, q no engreixa XD

ai en fi............. ens estem tornant tots locos! maleida neverending story d''opos de l''ics XD

per cert, jo em vaig arriscar massa a les opos de la gene pensant en q tenia aprovades aqtes i vaig suspendre. no havia estudiat gaire pero tpc eren pas gaire facils...

Enviado el 22/10/2010 13:18Mensajes: Usuario no registrado
elsi

BEA

Entonces cuando empezó la opo notificaron las 933 plazas a los interinos? y ahora han notificado a otros? podría ser lo del 10% ?

Que cursos haces tú? es q yo he mirado y los que había eran de creación de webs y mantenimiento del ordenador...

Por cierto no me llegan al correo los mensajes del foro le pasa a alguien más?

Enviado el 22/10/2010 14:13Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Elisi, no se si notificaron a los 933... yo personalmente no estaba XD. Bromas a parte, no tendria sentido que ahora notificaran las que ya estaban afectadas, porque recuerda que la lista definitiva de méritos se esperava para antes del verano, y fue precisamente entonces cuando hubo baile de interinajes, esas plazas se sabian fijo porque eran las afectadas desde el principio, el 10% lo añaden de gente que se jubila, por separaciones del servicio definitvas i estas cosas, o sea son plazas que se saben DURANTE el proceso, por eso es creible que estas últimas notificaciones pertencezcan al 10%, evidentemente, nos podemos equivocar, pero es la suposición más plausible, de todas maneras como en el ICS todo es posible, ya pongo todo en cuarentena.

Cursos SOC: estoy haciendo el de Gestió d''Equips on line en diciembre empiezo gestion administrativa, organizacion de viajes, actos protocalarios y reuniones (llevo 4 meses reclamandolos y me los han dado ahora de golpe), y luego hago presencial (se me ha juntao to) de ofimatica básica, que de básica no tiene nada, la profe nos da tanta caña que hace una semana que sueño en Excel.

A mi tampoco me llegan las notificaciones de correo :P

Bueno chicos, que empiezo dentro de un rato el intensivo de ofimática, voy a tomarme unas cuantas fórmulas condicionales y de postre tomaré filtros o mailings, hasta la noche.

Enviado el 22/10/2010 15:57Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

J.

Segur que el lingotazo de vodka NO engreixa, segur? ¡¡¡Pues me voy a dar a la bebida ahora mismo!!!

Sempre serà millor que el Tranquimazin... no voldria tenir càrrec de conciència per dur a l''ICS a la bancarrota si em recepta uns tranquilizants... per culpa d''ells mateixos... ja ja ja

Sobre els cursos del SOC, jo estic fent 2 alhora, els de gestió documental i el de gestió d''equips de treball, on line, i estic en espera pels d''atenció a malats... i pel de gestió del temps.

NO tinc clar si es poden fer màxim 4 cursos en 1 any natural o no es compte així.

Es a dir, que si fos que és l''any 2010, jo o faig els 4 abans del 31 de desembre o els "perdo"? Algú que ho tingui clar m''ho pot aclarir sisplau''

Enviado el 22/10/2010 16:04Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

ANIMS AMB L''EXCEL, BEATRIX!!!!

A mi tampoc no m''arriben els avisos al meu email de nous missatges al foro, misteri misteriós...

Enviado el 22/10/2010 16:07Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

ANIMS AMB L''EXCEL, BEATRIX!!!!

A mi tampoc no m''arriben els avisos al meu email de nous missatges al foro, misteri misteriós...

Enviado el 22/10/2010 20:23Mensajes: Usuario no registrado

m

Enviado el 22/10/2010 20:26Mensajes: Usuario no registrado

e

Enviado el 22/10/2010 20:28Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Dilluns vaig firmar l''interimnatge que us havia comentat. Però segueixo UFFFFFF...... GRRRRRRR.... AGGGGG........

A mi tampoc m''arriven els e.mails.

Enviado el 22/10/2010 23:11Mensajes: Usuario no registrado

Encara no han notificat cap de les places afectades.

Enviado el 23/10/2010 09:53Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Lluís,

Ens pots dir en quina posició estàs a la Borsa ?

Es per fer-nos una idea de sobre quina posició estant donant actualment interinatges..? Gràcies

Enviado el 23/10/2010 10:51Mensajes: Usuario no registrado

LLuís la posición que tienes en Bolsa es en Barcelona o metropolitanas u otras?

Para hacernos una idea de porqué nº van llamando para interinajes....se supone que con otros nº serán suplencias o cosas más cortas¡¡¡¡

Mil gracias¡¡¡

Enviado el 23/10/2010 11:08Mensajes: Usuario no registrado
Ines

Les plaçes afectades les saven els coordinadors i directors dels CAPs i Hospitals.

Estan en l''obligació d''informar personalment a les persones que els afecta el que passa es que no ho fan, si no els preguntem no ens diuen res, per a ells no som importants.

Jo vaig preguntar-ho al meu coordinador perque sospitava i al moment em va respondre que si, es a dir, que ell o savia perfectament.

Per si pregunteu, estic a SAP de Tarragona

Enviado el 23/10/2010 13:57Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Barcelona ciutat, per sota del 150 per sobre del 250, a les opos estic per sota del 550.

No m''han dit res, però m''imagino que és una plaça afectada, o sigui que és un nomenament molt efímer,

Enviado el 23/10/2010 18:17Mensajes: Usuario no registrado
nef

Nens i nenes començeu a tenir esperança.

Jo estic a una de les metropolitanes entre el 150-200 de la nova llista i m''han ofert PER PRIMER COP un contracte de 6 mesos. Fins ara sempre eran suplencies curtes o la baixa que vaig fer que per sort va ser llarga. Però un contracte com eventual amb el meu nom ocupant una plaça MAI fins ara!!!!!!!!!!!

Per raons personals vaig desactivar la meva solicitud el dia abans de la trucada i ara haig d''estar 2 mesos minim sense poder currar... per tan l''he perdut. en quant passin aquest 2 mesos si encara estem igual, al tornar a activar-la crec que m''haurien de trucar per coses del estil...

De veritat veig que les coses comencen a rotllar!!!

També sóc de les persones que creuen que les eleccions ens fan molt de malt allargan el procés i sovint no em pensat que és un factor de pes...

Paciència una mica més!!!!!!!!!!!!!

Enviado el 24/10/2010 17:55Mensajes: Usuario no registrado

Factor de pes..... i gestio de terminis......doncs suposo que els carrecs signants de les convocatòries deuen estar vivint moments d''incertesa dels seus propis llocs de w. Sí jo crec que les eleccions són el motiu..

Places convocades (Tècnic superior, gestió, administ , aux. adm.,zelata. metges, ATS, aux infermeria. etc, etc...

Ara només hem d''aprovar i nomenaments.

BONA feina feta!!!!!!!

MERCI BEAUCOUP,

THANK YOU VERIIII MACH.

MOLTES GRÀCIES.

GRACIAAAAAAS

Enviado el 24/10/2010 18:40Mensajes: Usuario no registrado

Parlant d''eleccions,

us imagineu una dona de ILLMA. Presidenta!

Quina il.lusió, ....fantasia, no això no pot ser, és irreal!!!!

Encara seguim essent només dones sobradament preparades o no(no és preceptiu), invisibles i "pasto" de la resta de dones, hem de mantenir el autonivell de automisogínia, encara no, AIXÒ NO TOCA!

no home no..... , que encara no toca.

Ufff quan queda? procrear, gestionar l''abituallament logístic(CAPRABO), controlar-cuidar la prole inclós maromo per qué prosperi en el seu/NOSTRE mon ....no, encara no ...NO TOCA ....

Enviado el 25/10/2010 11:56Mensajes: Usuario no registrado
C.

I tot segueix tranquil!!!

Enviado el 25/10/2010 16:27Mensajes: Usuario no registrado

Ja veureu que sí que posaran el 10%. Resulta places que abans no estaven afectades, ara et diuen que sí ho estan (extraoficial, ja que fins que no surten llistes no hi ha res oficial). I això és degut, crec jo, al 10%. estic cagada, perque la meva no estava afectada, i pot ser que ara sí que ho estigui. Quin pal!

Enviado el 25/10/2010 16:28Mensajes: Usuario no registrado

bé...si gràcies al 10%, milagrosament entro...no seria tan pal...però tants dubtes, i tanta espera...bufff

Enviado el 25/10/2010 16:39Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 26/10/2010 11:52Mensajes: Usuario no registrado
A

Hola a tot@s!!!

Que llarga l''espera... buffff :(, algú sap alguna cosa més?? (extraoficial). Avui estic una mica desanimada tinc ganes de saber quan acabarà. Només amb saber que tenim plaça i la data d''incorporació encara que sigui d''aqui uns mesos seria feliç! Aquesta incertesa em menja per dins!

Vinga anims!!!!!!!

Enviado el 26/10/2010 13:50Mensajes: Usuario no registrado
C.

Hola A,

penso que estem tots igual que tú, però sembla que no toca més que seguir esperant. I es fà llarguíííííísima.

Ànims!

Enviado el 26/10/2010 18:45Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Jo també estic molt cansada i molt decebuda, de tant i tant esperar, i total per a no saber-ne res del cert més d''1 any després.

I com que també dependré del 10% per tenir plaça o no, oh miracle, doncs dels nervis cada dia més, cada dia que passa es fa més difícil de suportar aquesta espera, i més a l''atur i amb la prestació mínima que cobro i que s''acabarà abans de començar a treballar a l''ICS, si tot va bé, al pas que van...

Tot plegar molt molt Injust injust injust!!!!

De totes maneres no ens queda una altre que fotre''ns amb perdó, ben fotuts, i ens ho hem de prendre amb filosofia i paciència, quin remei, i esperar esperar esperar esperar... qui sap fins quan, però esperar amb esperança, encara!

Creuem els dits, companys i companyes! Un darrer esforç de santa paciència, i que sigui que sí a tot:

sí la llista definitiva al novembre, sí el 10%, sí l''acte de tria i nomenament abans del 31-D!!! SÍ SÍ SÍ SÍ SÍ SÍ SÍ!!!

I se m''en fot qui guanyi les p... eleccions al novembre la veritat!

Però que s''enllesteixi ja el tema de les nostres opos interminables!!!

ÀNIMS A TOTHOM!

Ester

(a hores d''ara adicta ja a aquest foro, al Facebook, a la pàgina de l''ICS, etc, cortesia de l''ICS també!!! UFFFFF, BRRRRR!!!)

Enviado el 27/10/2010 09:32Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bon dia companys, felicitats als que hagueu passat el primer examen de la gene. El tall s''ha situat a 3,15 punts!!!!!

Enviado el 27/10/2010 12:34Mensajes: Usuario no registrado
a

a

Enviado el 27/10/2010 17:34Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Beatrix, gràcies!!!

Prueba superada, pasemos a la siguiente!

jajajajaja, bueno, mejor vivir el momento.. :-)

Enviado el 27/10/2010 18:06Mensajes: Usuario no registrado

j

Enviado el 27/10/2010 22:54Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Eiiii Cashura!!!! has passat??? Què bé, me''n alegro!!!! :)

a més els de la lliure us quedeu de moment amb 568 places amb la debacle que hi ha hagut a promo interna... no està malament, els que heu passat el tall ara mateix ho teniu més fàcil que els que hem aprobat adminsitratiu de l''ICS (hi ha més possibilitats doncs compten menys els mèrits), així que com diu un company nostre CARPE DIEM!!!! Estudia molt per a la segona que aquesta compta més la nota eh?

Enviado el 28/10/2010 08:07Mensajes: Usuario no registrado

.

Enviado el 28/10/2010 09:21Mensajes: Usuario no registrado
anna

Que mort que esta això? ningú te noticies de les nostres opos?

Enviado el 28/10/2010 13:50Mensajes: Usuario no registrado
auxiliar administrativa via reserva

hola a tothom, fa temps que no dic res al foro. Salutacions i paciència

de personal contesta

" Bon dia,

La previsió de la llista definitiva de mèrits de la convocatòria auxiliar administratiu, pot consultar la pàgina web a partir de finals de novembre.

Selecció de personal"

Així que ja no se que dir, sense paraules

Enviado el 28/10/2010 14:38Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Un pasito para alante....

dos pasitos para atrás....

Al final a aquest pas ni en setamana santa....

... esperem que almenys segueixin endavant amb la prorroga d''ajuda als que estan a l''atur, ho dic perquè se que alguns de vosaltres ja esteu en situacions desesperades, no defalliu.

Enviado el 28/10/2010 15:05Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Bon dia,

Fa molt temps que segueixo aquest fòrum. Es una forma de poder compartir la interminable espera que suposa aquesta oposició. També l’única via de rebre alguna informació. Hi ha una cosa que gairebé mai falla. Es el contestador de personal. On surten el missatges informatius de com van tots el processos d’oposicions de l’ics. Si truqueu veureu que el missatge per Auxiliars administratius per fi ha canviat. Diuen que la previsió del resultats definitius serà a finals de novembre. La meva previsió es la següent: Publicació llista definitiva 26 de novembre y acte d’elecció de plaça el 18 de desembre. Ser funcionari oficial gener o febrer 2011.

Ànims a tothom.

Enviado el 28/10/2010 15:32Mensajes: Usuario no registrado
lara

pues ja estem farts d''esperar.Ara un mes més.

Quins conyons i perdoneu l''expressió pero.....................

no és per menys.

Enviado el 28/10/2010 15:41Mensajes: Usuario no registrado
juanjo

un altre cop? puffffff no puc mes

no penseu que molta gent ja tindrà plaça en un altre lloc? a ajuntament o alguna cosa així? pq en dos anys poden passar moltes cosses.

Enviado el 28/10/2010 17:46Mensajes: Usuario no registrado
C.

Qué razón tienes Juanjo, "quien sabe''ande" estaremos de aquí a dos años más. Espero que colocados ya....ja ja ja.

Enviado el 28/10/2010 18:29Mensajes: Usuario no registrado
s.

Si al menys la gent que està ja amb plaça en propietat en un altre lloc (Generalitat, Ajuntaments....) no l''agafés aquí...però, és clar, no caera esa breva, doncs el que és lògic que fassin es agafar la plaça i demanar instantaneament l''excedència per prestar serveis al sector public. uffff¡¡¡.

Enviado el 28/10/2010 18:31Mensajes: Usuario no registrado
juajo

pero no van dir que aixo ja no es podia fer?

Enviado el 28/10/2010 21:14Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Pero alguien que ya es funcionario en otro sitio para que quiere cambiar? explicádmelo porque no entiendo pasar por este sufrimiento... si quieres promocionarte puedes hacerlo allá donde estés no?

ah! ya me llegan los avisos del foro!

Enviado el 28/10/2010 21:36Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

elisi, és cierto, a mi tambien me ha llegado, el correo está vivo, debe ser el único

Enviado el 28/10/2010 22:10Mensajes: Usuario no registrado
s

El criteri de prudència diu que malgrat ja siguis funcionari en un altre lloc, la vida dona moltes voltes, igual t''interessa en un futur canviar d''administració, crec jo, per la qual cosa no està malament tenir una opció de reingrès a l''ics.

Enviado el 28/10/2010 22:32Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Ara fins noviembre...

Enviado el 28/10/2010 23:00Mensajes: Usuario no registrado

fins -final -de novembre

Enviado el 29/10/2010 01:10Mensajes: Usuario no registrado
C.

Serà que s''espereran a desprès de les eleccions?

Enviado el 29/10/2010 08:44Mensajes: Usuario no registrado
David

ufff

Enviado el 29/10/2010 08:46Mensajes: Usuario no registrado
juanjo

son capaces de acabar antes las de zeladores y administrativos que estas

Enviado el 29/10/2010 09:33Mensajes: Usuario no registrado
Isabel

Hace pocos dias que informé que ICS tenia intención de que la consolidación de las plazas se hicieran efectivas en enero las correspondientes a los 3 concursos, pues bien, ahora parece ser que hay un "problema" que paraliza las de aux. admin., por ahora las correspondientes a zelador y administrativo todo funciona como es debido por lo que seguramente se va a cumplir lo previsto y las plazas seran ocupadas en enero, pero las aux. admin. se paralizan hasta, inicialmente, febrero, y ya dan por sentado que la tercera lista definitiva que se va a notificar en noviembre no va a ser realmente la definitiva, en resumen, que se va a tener que pedir a los Reyes Magos un saco de paciencia para tod@s l@s opositor@s de aux. admin.

A Medida que sepa mas cosas iré informando

Enviado el 29/10/2010 09:45Mensajes: Usuario no registrado

¿Que insinuas ?¿ Que van a sacar otra cuarta lista provisional ? Esto ya seria un recochineo para las 1600 personas que estamos esperando.

Enviado el 29/10/2010 10:39Mensajes: Usuario no registrado

Isabel!

Tienes alguna idea o rumor de si varian mucho las posiciones de la ultima lista?

Han aprobado muchas reclamaciones, aumentando posiciones/puntos..???

Enviado el 29/10/2010 10:52Mensajes: Usuario no registrado

Pero la cuarta lista....sera para rivisar los cursos que decian que han puntuado DE MAS, a gente y que van a revisar ????

Enviado el 29/10/2010 11:46Mensajes: Usuario no registrado
A

No sé si estareu amb mi, però jo pense que açò ja és massa!!! Hauriem de dirigir-nos a algun lloc tots junts i fer una denúncia, NO PODEM MÉS! Jo avui estic de molt mal humor... em sento una TONTA, com molts de vosaltres, necessite tindre les coses clares i em sembla abusiu que treguin una altra provisional! VAAA PER FAVOR!!!! que les altres opos si que vagin bé i pq no les nostres???? Algú m''ho pot explicar?

Que hi penseu???

Enviado el 29/10/2010 12:15Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

una consulta,

si acabo d''introduir un curs que he fet del SOC on-line del qual ja tinc el certificat, aquest he d''entregar fotocopia al ics o ja el demanaran. si es que sí, cada cop que tingui alguna cosa més que afegir a la borsa he de presentar originals a Gran via??

gràcies,

Enviado el 29/10/2010 12:21Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ja us feu una idea de lo bé que es fa el treball a l''ICS. Ens han cambiat les bases a meitat de procés volent-nos fer escollir SAP enlloc de plaça, els mèrits també s''han valorat diferent i han canviat criteris...després ni ells son capaços de baremar sense falles sobre uns criteris que han posat i canviat ells mateixos...

No hi ha excusa A. penso que el que potser ha passat és que la nostra malauradament ha estat la primera de la serie de convocatories que hi havia... i no estaven preparats. L''altre cosa ha estat fer-nos possar a nosaltres els mèrits i associar-los, això va ser una cagada monumental perquè el programa és horrorós i poc clar, alhora que MAI han posat quins son els mérits que compten, així sempre tindran un munt de reclamacions, tant difícil és posar un llistat amb el tipus de curs i organismes que donen per bons com es fa amb els títols de català?

En el curset intensiu d''ofimatica que faig els deixo de pedra quan els parlo del procés, la meva profe es va quedar amb la boca oberta quan li vaig dir que el curs el faig per tenir punts perquè encara que tinc l''ACTIC mitja l''ICS no el valora... em va dir que no ho entenia, que si ho posa la Generalitat com a requisit com pot ser que un organisme que cobra de la generalitat no ho accepti, ho va comentar davant meu amb la persona que organitza els cursos del SOC i no s''ho creia, em va dir i llavors "per que ens presiona la generalitat per que li diguem a tothom que se''l tregui?"... sense comentaris.

Enviado el 29/10/2010 13:45Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Hola!

Sort que encara que sigui justet he passat el tall de la Generalitat del dia 17, i mira que anava cremada i sense haver estudiat com d''altres vegades de la mala llet que porto acumulada amb les de l''ics... i ara dieu finals de novembre... O sigui, faré abans l''examen pràctic de les opos de la Generalitat.

Per cert, a la "Gene": cada cop que hi ha un canvi no cal que estiguis tu pendent, t''envien un correu per avisar-te; claven els terminis; a mi no em cal tornanr a presentar el nivell "C" de català perquè ja els hi consta de les anteriors i el recuperen ells d''ofici; i si passo el tercer examen l''ACTIC me''l compten ells d''ofici i la mateixa web et facilita el model per presentar mèrits de temps treballar i els cursos.

M''agrada molt la meva feina a l''ics, tinc vocació i gaudeixo treballant, però son tant barroers amb el tema organització (i no només de opos, també de gestió de molts dels seus centres) que intentaré preparar, ara sí, el millor que pugui l''examen del 27/11/10 per optar a plaça. Ah! I enhorabona als altres que com jo heu passat el tall!

Enviado el 29/10/2010 16:40Mensajes: Usuario no registrado

Al setembre deien que a l''octubre, a l''octubre que al novembre. No creieu que aixó de que l''ICS no tingui obligació de complir cap termini no deu ser molt legal, crec que ha de haver alguna llei que obligui a complir algún termini, no sé a on preguntar, potser al Sindic de Greuges? si algú té alguna idea de on informar-se...

Enviado el 29/10/2010 17:19Mensajes: Usuario no registrado
ufff

El motivo más importante , creo,de este retraso es la aprobación del decreto 13/2009 de 3 de febrero, por el cual se aprueban los estatutos de l''ICS. Os aconsejo que os leais este decreto sobre todo los artículos 39 y 42 ya que puede influir en nuestros "destinos". Aunque CCOO no piensa mover un dedo para que la elección no sea por SAP (qué pena de 30 euros que pago), hay opositores que nos negamos a que se nos tome el pelo y que se quieran saltar las bases de nuestra convocatoria que difiere y mucho de las de admtvo. y celador.

Enviado el 29/10/2010 17:33Mensajes: Usuario no registrado
N.S.C.

Hola a todos¡¡¡¡

Me parecen muy bien todos los comentarios de la gente, pero ¿no podríamos hacer algo conjuntamente?Se me ocurre manifestación delante del Ics, por ejemplo.......¡¡¡¡¡¡

Todo este proceso es de Juzgado de guardia directamente.....¡¡¡¡¡Basta ya de abusar de la buena fe de la gente.....¡¡¡¡

Repito, NOS TENDRÏAMOS QUE MOVILIZAR TODOS JUNTOS LOS 1600 que hemos pasado.....Nos interesa a todos¡¡¡¡¡

Enviado el 29/10/2010 18:00Mensajes: Usuario no registrado
lara

yo me apunto decir dia y hora

Enviado el 29/10/2010 21:28Mensajes: Usuario no registrado
Fede

Yo creo que estaria bien que entrasemos cada uno en el Facebook de partidos de la oposicion y sindicatos ,lo explicamospuede que algunonos haga caso . Vienen elecciones .

Enviado el 30/10/2010 10:23Mensajes: Usuario no registrado
rocky

no os precupeis , esto no lo van a retrasar mucho. Que pueden retrasarlo 2 o 3 meses mas? ya no viene de aqui!!!!!.

mi opinion es que no cojeremos plaza hasta el año que viene !!!

En diciembre todo se para y en noviembre hay eleciones....

El que espera desespera!!!!!!

Enviado el 30/10/2010 10:51Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

M''HAN TRUCAT PER A TREBALLAR A L''ICS!!!!!! PER FI, 1 FEINA!!!!

Dit això, aclarir que NOMÉS és per a una baixa de 5 dies, 5!!! Però tot es començar.

US HO DIC PERQUÈ JO MAI NO HAVIA TREBALLAT A L''ICS I FA MÉS D''1 ANY I MIG QUE ESTIC APUNTADA A LA BORSA D''INTERINS.

PELS QUE ESTEU A L''ATUR, com jo, i esperant a veure si teniu plaça I ESPERANT I DESITJANT QUE US TRUQUIN DE LA BORSA PER TREBALLAR vull comentar-vos el que m''ha dit la jefa de personal d''aquest CAP, quan li vaig preguntar que com que m''havien trucat per tants pocs dies si no tinc gens ni mica d''experiència a l''ICS, i que com que no trucaven a interins que ja saben com va tot:

"QUE ARA HEM DE TRUCAR ALS QUE SÍ QUE TENEN PUNTUACIÓ ALTA A LA BORSA D''INTERINS, PER A COBRIR BAIXES O EL QUE SIGUI, ENCARA NO HAGIN TREBALLAT MAI A L''ICS. PASSEN PER DEVANT DELS INTERINS QUE TENEN MOLTA EXPERIÈNCIA PERÒ MENYS PUNTUACIÓ UN COP S''HA ACTUALITZAT LA BORSA AMB LA NOTA DE LES OPOS.

Que molts interins amb experiència han baixat molts llocs a la borsa perquè no tenen la puntuació d''haver aprovat les opos, i vosaltres sí!!!

ENS HI OBLIGUEN A TRUCAR-LOS ENCARA QUE NO TINGUIN EXPERIÈNCIA, PERQUÈ SÍ QUE TENEN MÉS PUNTUACIÓ, AL HAVER APROVAT LES OPOS.

I que aconseguir que et facin el primer contracte és molt difícil però que un cop te''l fan ja et comencen a trucar per a cobrir baixes arreu, encara que sigui per pocs dies, però que ja entres a la "roda" i et van trucant"

Això és el que ella m''ha dit i suposo que ho sap per experiència.

O SIA QUE TRUCAR, SEMBLA QUE SÍ ENS TRUCARAN. ANIMEU-VOS!

Jo, per aquests 5 dies que suposo que cobraré poquet i no fins a finals de novembre, haig de parar el subsidi d''atur -que sols em queden 6 mesos i prou- per només 5 dies, i espero que cobrare lo que sí que he estat a l''atur d''octubre, els 26 dies que no he treballat, espero cobrar-los el dia 10, SINÓ NO MENJO!!!

Però ESTIC MOLT CONTENTA DE TORNAR A TREBALLAR!!! Ni que siguin 5 dies, que estic a l''atur des de març del 2008!!!

Abans que m''ho pregunteu, estic a un CAP de la Metropolitana Nord, i la meva puntuació allà es vora 48 punts i estic la 450 o així.

Això sí, em van trucar a les 12,30 h per a començar a treballar a les 14 h del mateix dia... em pensava que almenys avisaven d''un dia per l''altre.

I que vaig de p... cul perquè no se fer res de res!!!

Sort que just abans havia anat uns dies al meu CAP a aprendre com anava el SIAP.

D''estranquis i sense contracte i sense cobrar res de res, evidentment, ni podent tocar el tel. ni programar visites ni fer res, evidentment, però si a veure com treballaven els companys del mostrador i que m''anessin explicant el programa i demés.

US PROPOSO ALS QUE NO HI HEU TREBALLAT MAI A L''ICS ENCARA, si voleu, podeu provar a fer com jo, per si us diuen que sí: ANEU AL VOSTRE CAP I PARLEU AMB LA CAP DE PERSONAL, EXPLIQUEU-LI QUE HEU APROVAT LES OPOS FA TEMPS, QUE ESTEU A L''ESPERA DE PLAÇA I QUE SI PODRÍEU FER UNES PRÀCTIQUES UNS DIES AL VOSTRE CAP PER APRENDRE COM VA EL SIAP, per si us truquen de la borsa d''interins, saber de que va una mica... o per si al vostre CAP necessiten personal més endavant, etc. EL NO JA EL TENIU!

La pena és que això a mi no se m''hagués acudit just aprovades les opos, i no fa un parell de mesos, igual ja fa temps que estaria treballant al meu cap...

ÀNIMS!!! QUE JA DEU FALTAR POC PER A LA P... LLISTA!!!

Enviado el 30/10/2010 11:23Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Estertxu me alegro muchísimo por tí. te lo digo de corazón.

Enviado el 30/10/2010 11:42Mensajes: Usuario no registrado
natalia

Hola Estertxu moltes felicitats, jo tinc un dubte...no se si hi ha un error, jo tampoc he treballat mai a l´ICS i tenia una puntuació de 6 abans que l´actualitzessin amb el tema de les opos....que tinc aprovades, el cas es que abans tenia 6 i ara tinc una puntuació de 4....

Com has dit que tampoc has treballat mai i que tens 48..alguna cosa no em quadra, que en penseu? potser hauria de trucar per comentar-ho?

Un altre tema és que tinc alguns cursos per validar, vaig portar els papers a Balmes i em van dir que ells no agafen la documentació per la bossa de treball...llavors, qui l´agafa? i si no em conten els cursos fins que no porti els originals, mai els contaran...be no se, si algú te idea.

Gràcies

Natalia

Enviado el 30/10/2010 11:59Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

MUCHAS GRACIAS Mª CARMEN Y NATALIA.

Natalia:

A MI TAMPOC NO EM QUADRA LA TEVA PUNTUACIÓ. NO hi entenc gaire, però mira-ho.

Si has aprovat les opos hauries de tenir més punts, em penso.

Et comento la meva puntuació:

Jo tenia uns 15 punts o així a la borsa des d''abans de fer i aprovar les opos fins a mitjans d''any o així, a les 3 categories que em vaig apuntar: aux., admva., telefonista.

Després vaig passar a tenir-ne uns 30 aprox., quan van fer la primera revisió cap el juny o el juliol, no em preguntis per què aquest canvi, que les dades eren les mateixes, potser va ser per aprovar les opos, no ho se, no se com ho fan, la veritat.

Després he passat a tenir uns 47-48 punts a la categoria d''aux. admva. UN COP AFEGIDA LA NOTA DE LES OPOS PERÒ m''he quedat amb només uns 18 punts com a admva. (suposo que he baixat de 30 a 18 punts a la borsa perquè hauran posat la nota dels que han aprovat les opos d''admva. sinó no entenc perquè) i de telefonista igual, he passat de 30 a 18 i NO se per què, en fi, ja miraré d''esbrinar-ho.

Natalia: has mirat si a la borsa de treball et posa com a "validat" (et surt la C al costat de cada curs?) tots els cursos i la experiència professional?

Jo ho vaig portar tot a Sabadell, vull dir la documentació dels mèrits, de les opos d''aux.

També tinc 2 cursos del SOC per anar a validar, provaré de fer-ho a Sabadell, o potser a Mataró, aquests pocs dies que hi treballo, t''ho preguntaré al CAP on estic, a veure si ho esbrino.

Em sap greu però no puc ajudar-te més PERÒ PARLA AMB SELECCIÓ O ENVIA UN EMAIL, perquè sembla com si no t''haguessin posat la nota de les opos, pel que a mi em sembla, igual m''equivoco.

ÀNIMS!

ESPERO QUE DE DEBÓ JA QUEDI POC POQUET PER A LA LLISTA DEFITIVA...

¡¡¡Y POR DIOS QUE PONGAN EL 10%!!!!!!!

BON CAP DE SETMANA LLARG A TOTHOM!!!

Ester

Enviado el 30/10/2010 12:15Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

C.... ARA SÍ QUE ARRIBEN ELS EMAILS AVISANT QUE HI HA MISSATGES AL FORO!!!!

M''han colapsat el correu amb 50 o més emails de cop!

UNA COSA QUE POTSER NO HE EXPLICAT BÉ: Jo vaig dur a Sbd la documentació per a validar per a les opos, NO PER A LA BORSA DE TREBALL, ojo! i sí que me la van agafar tota.

Però entenc que al comptar-me-la i validar-me-la per a les opos ALHORA també està ja validada per a la borsa, a mi em surt la "C" al costat de cada títol o curs presentat, com a validada correctament a tot lo presentat menys a un curs d''anglès, que deu ser que no compta, suposo.

PERÒ NO HE TINGUT CAP PROBLEMA PER POSAR-LOS AL MEU CV DE LA BORSA DE TREBALL, HI FIGUREN COM A PENDENTS DE VALIDAR, ho comento perquè algú deia que l''aplicatiu no li deixava posar.

ARA BÉ, LA NOVA DOC. DELS 2 CURSOS DEL SOC QUE VULL QUE HE FET ARA A L''OCTUBRE I QUE VOLDRIA QUE ME''LS COMPTIN A LA NOVA REVISIÓ DEL DESEMBRE miraré de dur-la també a Sabadell, o a Mataró o Sta. Coloma (al carrer Balmes, pel que dieu, ni ho penso provar) i igual no me la volen agafar, però ho provaré i us dic el què.

ALGÚ HA FET LA PROVA DE DUR LA DOCUMENTACIÓ NOVA AQUESTS DIES I LI HAN POSAT PEGUES O LI HAN AGAFAT SENSE PROBLEMES? Comenteu el què sisplau.

RECORDS I ÀNIMS!!!

Enviado el 30/10/2010 12:19Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Felicitats Ester, un cop entres a la roda, t''aniran cridant, ja ho veuràs.

Això que dieu de la puntuació que no us quadra, te una explicació. Sabeu que encara que la borsa està unificada, cada Gerència Territorial té la seva borsa, així una persona amb 50 punts en una gerencia pot estar en el lloc 250, però en un altre gerència la persona que tingui 50 punts estar en el lloc 150, per tant potser que hi hagi divergències. També els interins (no parlo dels que fan suplencies) molts tenen desactivada la seva sol·licitud per que ja estan treballant de forma "fixa", i d''altres també perquè treballen a altres llocs o no els interessa fer suplències com jo que ara mateix tinc desactivada la meva sol·licitud a la borsa d''auxiliars doncs m''interessa ara mateix fer cursets per pujar la puntuació a administratiu que és el meu objectiu, sinó estic segura que ja estaria fent suplències amb la puntuació que tinc uns 53 punts a la metropolitana sud ( a mi em surt més a compte, perque fent suplències si no treballo tots els dies em gasto mes en transport i cangurs que el que pugui cobrar, així que a fer cursets!!!). Doncs tots aquests elements fan que divergeixin molt una borsa d''una altra.

Enviado el 30/10/2010 13:06Mensajes: Usuario no registrado
N.S.C.

Felicidades Esther¡¡¡Me alegro mucho por ti.Una pregunta:¿Estás trabajando estos días o ya los has trabajdo?¿Cómo te ha ido?¿En qué ha consistido tu trabajo? ¿Qué tal el ambiente de trabajo con los compañeros?Es para hacerme una idea para cuando me llamen¡¡¡

¡¡¡Felicidades¡¡¡ Espero que esto sea el empiece de algo mejor¡¡¡¡

Enviado el 30/10/2010 13:11Mensajes: Usuario no registrado
C.

Felicitats Ester,

m''alegro molt per a tu. I quina imaginació més bona que tens!!! A mí també em van trucar el divendres passat però al preguntar-me si coneixia el siap i dir que no, em van dir que ho havian de consultar i no em van tornar a trucar. Així que miraré de posar en pràctica la teva idea per a la propera vegada. Com dius, el no ja el tinc. Que et vagi molt bé!

Enviado el 30/10/2010 13:12Mensajes: Usuario no registrado
juanjo

vaya c, que putada, oye ester que es loq ue dijiste para que aun sin saber el siap te cogieran?

por cierto ester enhorabuena, mira me has dado animos

Enviado el 30/10/2010 15:25Mensajes: Usuario no registrado
joanna

esther, et puc preguntr en quin cap vas fer les pràctiques? i quan ho vas dir al cap, no et va mirar una mica raro?

Enviado el 30/10/2010 19:23Mensajes: Usuario no registrado
Asl

Potser ke surtin abans las d administratiu ke les nostres?

Enviado el 30/10/2010 20:09Mensajes: Usuario no registrado
nef

Hola nois/es,

sobre el tema d''anar presentant nous cursos per anar actualitzant la vostra sol·licitud:

Els podeu anar entregant sempre que volgueu a qualsevol RRHH de la vostra zona. Ells l''envien a Balmés.

El normal és fer un escrit on posar les dades personals i unes línees dient que entregueu fotocopia compulsada per tal d''ampliar la vostra puntuació a la borsa...

Una altra cosa, per aquells que com la Beatriz o jo tingueu la sol·licitud desactivada:

Quan us interessi activar-la, la propia noia de RRHH em va dir que és aconsellable trucar a RRHH i avisar que l''activem, perquè ara s''actualitza cada cert número de mesos i ells treballen amb una llista que imprimeixen de paper. Llavors si avisem estant a l''aguait per si surt alguna cosa. És una bona cosa a tenir en compte.

I de la nova info sobre la publicació de la llista a finals de novembre: Quina putada!!!!!!!!!! per esbrinar novetats ara ho tinc realment fotut.

Enviado el 30/10/2010 22:23Mensajes: Usuario no registrado
a.

hola a tots una pregunta estic fentun curs del soc que ja acabo qua tardan a donarte el titol?

Enviado el 30/10/2010 22:33Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Estertxu

Moltes felicitats per la feina! he vist que dius que també estàs a la borsa de telefonista, jo això on ho puc trobar? porto estona a la pàg de l´ics però no ho veig!

Una altre coseta jo sóc de sabadell em podries dir on has anat per lo del programa de l´ics?

yo tinc 46 punts i tres cusos que estan validats però que no estan contats i haig de reclamar perque són d´informàtica...

Dilluns a veure si trobem la forma de parlar amb algún sindicat per saber si els nous rumor són fiables perque jo només de pensar en un altre nadal com el passat...

Bea això d´activar l´alarma de la borsa on ho veus? és per confirmar que estigui activada.

Enviado el 31/10/2010 10:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bon dia.

A. els cursos del SOC quan s''acaba el temps del curs, al dia següent de la finalització veuràs que t''activen un qüestionari per respondre sobre la satisfacció dels cursos, quan ja l''has respós al cap de 24h. mes o menys et pots baixar el pdf. on està el certificat del curs que et pots imprimir. No se si també el poden donar físicament.

Elisi, no hi ha cap "alarma" simplement si et dones d''alta per a una categoria ja estas activada, segur. Per desactivar-me simplement vaig desclicar l''opció d''auxiliar administrativa i em surt a la pestanya de "consultes" en groc fosforito com que no estic activada però només en aquesta categoria.

Nef, gracies per l''avís. De totes formes crec que la plaça d''auxiliar la tinc assegurada...l''any que l''agafem esclar :( , així que de moment espero no haver de recorre a activar-me de nou... si es que triguen menys d''un any....

Enviado el 31/10/2010 12:38Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Ostres quantes preguntes!!!

Bueno, la veritat és que quan em van trucar i em van preguntar si coneixia el SIAP vaig dir que sí, NO vaig dir que no en cap moment, perquè portava tot l''octubre anant al meu CAP a fer aquestes diguem-ne pràctiques, i veritablement podia dir que el SIAP ja el coneixia sense faltar a la veritat.

UNA COSA QUE M''HA DIT LA CAP DE PERSONAL DEL CAP ON ESTARÉ TREBALLANT AQUESTS POCS DIES, com a consell per a tots els que heu aprovat però encara no us han donat la primera feina:

ANEU AL VOSTRE CAP, AL QUE HI TENIU ELS VOSTRES METGES, QUE POTSER FINS I TOT JA US CONEGUIN, DEMANEU PEL CAP DE PERSONAL, PRESENTEU-VOS I EXPLIQUEU-LI QUE HEU APROVAT LES OPOS, QUE ESTEU A L''ESPERA DE PLAÇA I PREGUNTEU SI SERIA POSSIBLE QUE POGUÈSSIU ANAR UNS DIES A FER UNES PRÀCTIQUES PER A SABER COM VA EL SIAP.

JO US ACONSELLO QUE HO FEU JA!

Podria ser que us diguin que no, però també us poden dir que sí, i també podria ser que quan necessitin personal us tinguin primer en compte a vosaltres.

Ja m''ho direu què us diuen!

La veritat és que jo vaig anar a parlar amb la dra. del meu CAP, que havia la meva metge uns quants anys, i ja ens coneixien, i li vaig dir que feia més d''1 any que havia aprovat les opos i que encara res de res i que em calia feina, per si de cas sonava la flauta, i li calien interins, però ja ho tenia tot cobert, em va dir, abans de l''estiu, però em va oferir d''anar uns dies a aprendre com va el SIAP i la feina nostra en general, quan s''acabessin les vacances i tornessin els veterans que em podien ensenyar millor és clar, i com veieu m''ha anat la mar de bé!

Quina pena que això no se m''hagués acudit l''any passat per exemple, en fi... De fet quina llàstima que no ho haguèssim fets tots els aprovats i no interins alhora, potser estaríem tots treballant fa temps!!!

Bueno, una altre pregunta: l''ambient de treball molt bé, tot i que anem de bòlit a estones, perquè jo haig de preguntar molt sovint i evidentment vaig més lenta que les meves companyes fent qualsevol atenció a l''usuari, però haig de dir que els companys molt bé, la veritat és que han tingut molta paciència per a explicar-m''ho tot, si més no el més bàsic, i és d''agrair la seva comprensió cap els novatos com jo, i la seva paciència i ajut. No en tinc cap queixa, al contrari.

He treballat aquesta setmana i serà ja només la setmana vinent i prou, si la baixa no s''allarga.

La meva feina és la de tots els UAUA (GUAU, com diuent les companyes de SBD), crec:

programar visites a metge, infermera, especialistes, analítiques, imprimir plans de medicació i receptes, baixes i altes, etc.

Veig que els companys fan més coses com donar d''alta a usuaris al sistema o fer canvis de metge, els papers de les derivacions i les analítiques, preparar la valissa, arxivar documentació, etc, però això jo no ho aprendré pel poc temps que estaré ja no m''ho expliquen.

Per sort per a mi en el cap on estic NO es dóna visita al metge ni infermera per telèfon, sort d''això! per la qual cosa el telèfon sona menys i distreu poc.

En canvi al meu CAP de Sbd sí que es fa, i tenen mooolta més feina, han d''estar atenent alhora a l''usuari al mostrador i programant visites per telèfon!

En fi, bàsicament és això el que he fet.

Més preguntes.

NO sóc capaç de recordar com carai em vaig apuntar a lo de telefonista. Fa més d''1 any i mig, penso que havia d''anar obrint les categories a les que et podies apuntar. De totes maneres ho miraré amb calma a la borsa i si ho trobo, comento com.

Lo del certificat dels cursos del SOC és com ha explicat la Beatrix.

En fi, suposo que dv. vinent tornaré a l''atur i a esperar que sigui veritat que m''aniran trucant...

ÀNIMS A TOTHOM!

Ester

Enviado el 31/10/2010 12:47Mensajes: Usuario no registrado
nuria

pero no es normal que solo puedan trabajar los que sepan el programa no? eso no es logico pq si nunca empiezas nunca aprenderas.

Enviado el 31/10/2010 13:29Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Nuria

¡PUES CLARO QUE NO ES NORMAL, NI LÓGICO NI JUSTO!!!

Ahora bien, y visto el proceso tan anómalo e injusto de nuestras opos, del ICS ya no me extraña nada...

Ester

Enviado el 31/10/2010 15:41Mensajes: Usuario no registrado
meri

Felicidades Esterxu!! pero esto de los puntos como funciona? porque yo tengo algunos mas y no me han llamado...que tengo que hacer? nos van a llamar?

gracias!!

Enviado el 01/11/2010 11:52Mensajes: Usuario no registrado

yo no se donde estan utilizando el SIAH, porque desde hace un tiempo que se ha quitado y se utiliza el SAP!!, es mejor que se aprenda a utilizar el SAP

Enviado el 01/11/2010 12:21Mensajes: Usuario no registrado
LUA

Hola Bon dia tinc un dubte a veure si algú em pot ajudar.

En cas d''embaràs i posterior maternitat sabeu si l'' ICS t''acosta a prop de casa?

Es que estic a punt de ser mare i tinc por que m''enviïn a la conchinchina....

Moltes gràcies.

Enviado el 01/11/2010 12:32Mensajes: Usuario no registrado

No, no t''acosten a prop de casa, per fer-ho haurien de canviar a algú de lloc de treball i em sembla que no agradaria a ningú. És una pregunta que em sembla que es contesta sola.

Enviado el 01/11/2010 13:12Mensajes: Usuario no registrado
LUA

No entenc perquè em contestes d''aquesta manera, no trobo que sigui una pregunta que es contesti sola, hi ha funcionaris (per exemple a mossos) que els acosten a casa seva en cas d''embaràs i maternitat durant una temporada, no se si a menys de 15 km., per això ho preguntava. A més no pretenc que treguin a ningú del seu lloc de treball per posar-me a mi, entenc que poden haver-hi més opcions..

Apa, adeu.

Enviado el 01/11/2010 13:23Mensajes: Usuario no registrado

No era la meva intenció ofendre''t, desconec el que fan altres administracions però sí que conec l''ICS i té, a través de l''estatut marc, altres opcions en cas de maternitat. Mai he vist un apropament al domicili, sí que hi ha reducció de jornada cobrant el 100% del sou ( el 1r any) i la resta fins a 6 o 8 anys ara no ho recordo bé, la part proporcional del sou.

Enviado el 01/11/2010 16:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

LUA, en el cas de l''ICS al estar sota l''estatut marc, no hi ha apropaments, i segons la llei 8/2006 de conciliació de la vida familiar tens com a molt una reducció de jornada cobrant en 100% del sou com ha dit el company, el que passa que la llei també diu que la potestat per concedir-te o no el permís la te el servei on treballis. un cop superat l''any tens també la posibilitat de reducció de jornada però cobrant menys fins que el fill compleix els 6 anys, i aquesta també és a potestat del servei.

La veritat és que no està gaire fàcil. Pensa que tot dependrà de la SAP que puguis escollir per la posició que tinguis i potser dins d''aquesta SAP "negociar" si et poden donar el lloc més proper... pero no ho veig fàcil, ni tant sols sabrem quines places en concret están afectades, només diran les generals per cada SAP.

Enviado el 01/11/2010 17:07Mensajes: Usuario no registrado
pere

En relació al tema de l''embaràs: Es veritat que no existeix la possibilitat d''apropament però si hi ha una prestació de la seguretat social que es diu risc durant l''embaras o durant la lactància. Això vol dir que si per les condicions del lloc de treball, i això pot incloure la distància, hi ha alguna merma en la salud de la mare o perill pel fetus o desprès el nadó es pot canviar de lloc de treball o es pot agafar la baixa per aquest concepte (es una opció complicada però crec que seria una possibilitat). L''altra, evidentment, es intentar negociar amb l''Administració estar en un lloc prop de casa.

Pel que fa a les reduccions: Es una inexactitud dir que l''atorgament de la guarda legal (fins als 6 anys del fill)depèn del servei, es un dret que correspon exercir al funcionari: la guarda legal es absoluta soberania del treballador, el que només pot fer l''Administració es discutir el moment de la jornada en que es disfruta, però mai el dret.

Enviado el 01/11/2010 18:07Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 01/11/2010 18:40Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Pere, el tema que he comentat és perquè (pel que tinc entès) hi ha uns Criteris d''interpretació d''aquesta llei per homogeneïtzar l''actuació de l''ICS, a aquests criteris es veu que CCOO els va recórrer i el Tribunal Superior de Justícia ha donat la raó a l''ICS. Pots llegir la sentència a la pàgina de CCOO.

ccoobllprat.blogspot.com

Així que encara que la guarda legal com tu dius es absoluta sobirania del treballador (seria el que ha de ser), no estic segura que es compleixi el 100%... de totes formes no tinc tota la informació per opinar amb total seguretat. No se si per aquí hi ha algú que s''hagi vist en la situació. Perquè jo recordo fa uns anys a una persona que li havien concedit la mitja jornada per cuidar de un fill amb una discapacitat (havia de fer rehabilitació) quan van cambiar la cap d''equip i es va assabentar de la situació, va dir clarament que si hagués estat per ella no hagués donat la conformitat pel permís, allò em va sobtar moltíssim perquè sempre havia pensat que no estava en mans del cap, sino que la llei t''amparava.

Enviado el 01/11/2010 23:32Mensajes: Usuario no registrado
pere

Entenc que no cap interpretació; la llei 8/06 s''aplica a tota la Generalitat, i l''ics hi és. Una altra cosa és el debat si també es poden agafar coses de la llei d''igualtat 3/07, però això és una altra història.

Beatrix, el tema que comentes està emparat actualment per la llei esmentada, el que podria ser, i el que justificaria legalment la decisió presa és que la norma anterior (6/02) no emparés la guarda legal dels discapacitats i només coneixés de la guarda legal per fills menors de 6 anys, i podria ser que la citada persona discapacitada tingués en aquell moment més d''aquesta edat. Es la meva opinió.

Enviado el 02/11/2010 01:18Mensajes: Usuario no registrado
bla

blabla

Enviado el 02/11/2010 09:55Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bé Pere, ja et dic que tampoc tinc tota l''informació. De totes formes pel que fa a la companya penso que on millor la poden orientar és a Personal del Centre Corporatiu del l''ICS, sé que altres companys han fet consultes sobre excedències i altres situacions. Crec que és el lloc més adient on preguntar.

Enviado el 02/11/2010 10:37Mensajes: Usuario no registrado

Con todos mis respetos, creo que sería mejor volver a temas que nos interesan a todos.....y la duda de esta compañera ya sabe dónde resolverla¡¡¡¡

Enviado el 02/11/2010 11:13Mensajes: Usuario no registrado
tito

No salían hoy listas??????

Enviado el 02/11/2010 11:19Mensajes: Usuario no registrado

¿Qué listas?

Enviado el 02/11/2010 11:35Mensajes: Usuario no registrado

Que hi ha unes llistes?

no se res jo

Enviado el 02/11/2010 11:46Mensajes: Usuario no registrado

Que hi ha unes llistes?

no se res jo

Enviado el 02/11/2010 11:46Mensajes: Usuario no registrado
juan

aqui mas de uno fuma porros

Enviado el 02/11/2010 12:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Tito, (si es que la pregunta no era irónica, retòrica...) ahora dicen que a finales de noviembre.

Enviado el 02/11/2010 14:10Mensajes: Usuario no registrado
a

A este paso todos vamos a acabar fumando porros

Enviado el 02/11/2010 14:11Mensajes: Usuario no registrado
juan

pues venga que rule

Enviado el 02/11/2010 14:17Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

jajaja XD

juan y a. Me habeis hecho reir, falta me hacía hoy.

Enviado el 02/11/2010 14:27Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Resposta de CATAC d''aquest dematí: "NO EN TENEN CAP NOTICIA NOVA...........NI VELLA", de seguida que en sapiguen alguna cosa nova la diran

Enviado el 02/11/2010 15:41Mensajes: Usuario no registrado
nef

"fliping" amb la resposta de CATAC. Es mullen que és un content.....

No penseu que és hora de començar a escriure als diaris on-line com l''altre vegada, ara que s''acosten les eleccions... si fem mala premsa, potser algú que li interessi recolllir votants faci alguna cosa.

Recordo que l''últim cop fins i tot va respondre algún directiu de l''ICS a aquests diaris on-line i la llista va sortir als pocs dies.

Per provar..... algú s''enrecorda de on es van publicar aquestes cartes???

Enviado el 02/11/2010 15:55Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo es q ja flipo... escolteu, m''acaba de dir una de la feina q CiU volen fer q tots els funcionaris q han entrat l''ultim any es pugui revocar i fer-los fora pq diuen q n''hi ha masses... n''heu sentit algun comentari??

Enviado el 02/11/2010 16:33Mensajes: Usuario no registrado

J. jo he escoltat al Mas i no és aixó el que ha dit, el que volem eliminar es "carteres", consellers, ajudants...... Tot relacionat amb "vividors" que hi ha al Govern de la Generalitat.

Enviado el 02/11/2010 19:03Mensajes: Usuario no registrado

Alguien sabe como está el tema de las evaluaciones? Si no lo he entendido mal, a partir del 2 de noviembre se han de hacer nuevas evaluaciones y eliminar las anteriores.

Enviado el 02/11/2010 20:26Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Passeu-me un piti, perquè els ulls ja els tinc com si fos una porreta... no ho sóc però ho seré.. i el dia de la presa de possessió diré... guai, guai carai no s''acabava mai, chi chi, titi, on signo? Però perdona, què estic signant? Ah, la possessió, sip, ja vaig possessa, quin piti més guai!!

Enviado el 02/11/2010 22:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Mare "meua" com estem avui..... XD

Cashura, tu a estudiar, que si aproves t''incorporaràs abans a la Gene que a l''ICS, mira que et vigilo, porta''t bé!!!!! XD

Vinga nois, fem uns castellers davant de l''ICS i que l''anxaneta els faci un pam i pipa enlloc de l''aleta. Segur que sortiriem als mitjans de comunicació.

Aissss. Millor me''n vaig a dormir.....

Enviado el 02/11/2010 23:11Mensajes: Usuario no registrado
ofi

J!

Això que dius és molt greu...hauríes de preguntar a on l''ha sentit: premsa, tv, etc. perque si això s''ha filtrat potser si tindriem que estar molt previnguts i.......

Enviado el 03/11/2010 09:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bon dia.

En quant a la polèmica aquesta de les declaracions d''ahir d''en Artur Mas, investigant per internet l''únic que he trobat ha estat això, llegiu les seves declaracions que copio i enganxo (diario laRioja.com):

"Vamos a adelgazar la estructura política de la Administración pública en el Generalitat, esto significa reducir el número de consellerías, secretarías generales, direcciones generales, los altos cargos, el personal de confianza, los asesores y fusionar organismos públicos que pululan por doquier y que algunos, seguramente, no son estrictamente necesarios", ha asegurado en una entrevista en Onda Cero recogida por Efe.

Según Mas, en la Generalitat hay organismos duplicados o "creados" por el Tripartito "para situar a determinada gente". "Todo aquello que nosotros consideremos que sobra, o que duplica funciones, o que está excesivamente cargada de estructura directiva, lo vamos a reducir entre un 20 o un 25 por ciento en pocas semanas", ha explicado.

De esta manera, de las 15 consellerías que existen actualmente, quedarán reducidas a 12.

Sin embargo, para Mas, hay una consellería que tendría que existir, que es la de Universidades e Innovación, a la que hay que darle "una relevancia más grande" de la que tiene.

El presidente de CiU ha querido dejar claro que esta modificación de la Administración Pública NO AFECTA A LOS FUNCIONARIOS, a los que -ha asegurado- "no vamos a tocar"."

Així que de moment no hi ha polèmica, no se que va sentir aquesta companya però va fer una interpretació errònia de les seves paraules.

Enviado el 03/11/2010 11:05Mensajes: Usuario no registrado
N.S.C

Claro¡¡¡¡Esto me parece coherente....¡¡¡¡ Tocar a un funcionario de carrera es cargarse todos los votos de ese sector, además de que un funcionario de carrera tiene unos derechos adquiridos, por uno mértios....¡¡¡El primer mérito, aprobar los ejercicios de una oposición...¡¡¡

Ya se preveía que las declaraciones fueran en ese sentido, pero volviéndolo a leer nos quedamos todos mucho más tranquilos¡¡¡¡¡

Enviado el 03/11/2010 11:53Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Beatrix, gràcies per aclarir-ho. Què faríem sense tu! Ets un tresor. Hauries d''estar ja, però ja!, treballant a l''ICS. Per cert, m''han trucat per fer una suplència curteta, i me l''agafo!

Estudiar? Si porto una gripassa...

Enviado el 03/11/2010 12:04Mensajes: Usuario no registrado
pin y pon

SABEIS CUANDO VUELVEN A ACTUALIZAR LA BOLSA DE TRABAJO?

Enviado el 03/11/2010 12:17Mensajes: Usuario no registrado
fins els collons!!!

Creieu que a finals de novembre publicaran la llista definitiva??? Jo no he escoltat res, per la meua area es diu que no poden donar interinatges fins gener... penseu que es perque s''han d''esperar a que triem plaça? Buffffffffffffffff

Enviado el 03/11/2010 14:18Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

`Jaja cashura cuida''t molt, ara entenc del tot el comentari d''ahir.

pin y pon:la actualización es cada tres meses, así que cuenta tres meses desde la última actualitzación (ahora no recuerdo cuando fue la fecha, ¿alguien que lo recuerde lo puede poner por favor?)

Fins als c.....:si no donen interinatges és per que no voldran, a una amiga meva li acaben d''oferir un a un altre cap lluny d''on treballava (feia suplències fins ara) perque ha pujat punts a la borsa per aprobar les opos (encara que segur es queda sense plaça per que es va quedar per la 1200 mes o menys). Així que no crec que hi hagi un criteri unificat, dependrá de cada SAP segurament, a més estan obligats a respectar les borses... sembla ser que en aquest sentit hi ha hagut un canvi molt important i s''està notant.

Enviado el 03/11/2010 15:34Mensajes: Usuario no registrado
nef

què penseu d''escriure als diaris pel tema de la dilatació del termini de la llista definitiva??

Algú s''anima?? i algú s''enrecorda a quins diaris es va escriure l''altra vegada??

segueixo pensant que ara seria el moment ideal per fer-ho.

Enviado el 03/11/2010 15:45Mensajes: Usuario no registrado
bel

La última actualització de la borsa de treball dia 26/09/10

Enviado el 03/11/2010 15:52Mensajes: Usuario no registrado
ño

la vanguardia.. la carta va ser aquesta:

Oposiciones y plazas

DONALD PEÑA | 20/02/2010 |

En enero del año pasado salieron convocadas 933 plazas de auxiliar administrativo del ICS mediante concurso oposición. El último examen tuvo lugar el 7 de noviembre, fecha desde la cual todos los opositores estamos mirando a diario la página web del organismo convocante, para ver si tenemos plaza. Estamos cansados de llamar al ICS y a los sindicatos. Pasan los días y ni si quiera tenemos las listas provisionales. Vamos acarreando la angustia que todo ello provoca y que nos impide plantearnos nuevos horizontes en un futuro próximo, frenado por el "si mañana salen las listas". No hemos disfrutado de las vacaciones, ni de las Navidades, porque estábamos inmersos en el concurso oposición, pero parece ser que durante la Semana Santa del 2010 también va a acompañarnos el cálculo mental de sumas de notas y méritos que tienen el resto de los aspirantes con la finalidad de conseguir una lista provisional propia que indique subjetivamente quién tiene plaza, quién tiene trabajo.

¿Dónde se ha visto una oposición que no tenga un planning previo establecido? La Generalitat, a fecha de hoy, no ha dictaminado ninguna orden o restricción a esta manera de proceder tan particular del ICS. Quizá es hora de que lo haga.

i aquesta va ser la resposta del director de recursos humans:

XAVIER SABALLS | Director de recursos humans de l''Institut Català de la Salut | 02/03/2010 |

En resposta a la carta del 20/ II/ 2010 en relació amb la convocatòria d''auxiliars administratius de l''Institut Català de la Salut (ICS), voldria puntualitzar: el darrer examen de la fase d''oposició de la convocatòria es va realitzar el dia 7 de novembre del 2009. Un cop respostes les reclamacions presentades pels aspirants, es van donar els resultats finals un mes després. Aleshores va començar la valoració dels currículums, l''anomenada fase de concurs, un termini en què tots els interessats van haver d''introduir les seves dades curriculars i que va acabar el 22 de gener.

Per últim, cal informar que la unitat de selecció de personal de l''ICS ha fet la valoració de tots els currículums, més de 1.600, i ja s''han publicat els resultats de la fase de concurs.

QUINA GRAN MENTIDA SENYOR SABALLS! ESPERO QUE AMB EL NOU GOVERN DE LA GENERALITAT VOSTÈ SIGUI UN DELS PRIMERS EN SER DESTITUIT PER LA SEVA MALA GESTIÓ! LES COSES NO ES PODIEN HAVER FET PITJOR!

Enviado el 03/11/2010 16:52Mensajes: Usuario no registrado

Sr. Saballs le va a crecer la nariz !!!!!

Enviado el 03/11/2010 17:03Mensajes: Usuario no registrado
J.

escriure als diaris i anar als matins de TV3 d''en josep cuní!!!! algú s''atreveix a anar-hi??

Enviado el 03/11/2010 17:04Mensajes: Usuario no registrado
ANDY

PUES NO ESTARIA MAL HACER UNA ESPECIE DE COPIAR/PEGAR CON FECHAS INCLUSIVE Y VOLVER A MANDAR UN ESCRITO. NO VEO QUE SEA UNA MALA IDEA. ¿NO PERDEMOS NADA NO?

Enviado el 03/11/2010 17:12Mensajes: Usuario no registrado

pel que tinc entés, això es de les coses que els hi fa mes mal a l''ICS, ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ! UUHHH!

Enviado el 03/11/2010 18:15Mensajes: Usuario no registrado
Ll

Acabo de renviar por E.Mail la carta a cartas@lavanguardia.es, adjuntado las dos cartas anteriores, quizas si reciben unas cuantas se interesen por el asunto.

Enviado el 03/11/2010 18:20Mensajes: Usuario no registrado
Ll

Copia de la carta a digital@lavanguardia.es por si acaso

Enviado el 03/11/2010 20:49Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Cashura tu que número tienes en la bolsa y en que gerencia territorial estás?es por saber porque estoy por el 466 de la norte.

Enviado el 03/11/2010 22:27Mensajes: Usuario no registrado
A

N

Enviado el 04/11/2010 00:30Mensajes: Usuario no registrado
Víctor

Hola!

Algú sap quan es convocaran oposicions per auxiliar/administratiu de l''ICS? Segons vaig escoltar aquest any es convocarien, però no sé jo ....

Merci!

Enviado el 04/11/2010 08:36Mensajes: Usuario no registrado
a

a

Enviado el 04/11/2010 09:34Mensajes: Usuario no registrado
nef

Li,

se ha publicado la carta en la vanguardia digital?? la he buscado y no la encuentro. Si tienes notícias de que se publica avisa porque personalmente es un tema que me interesa y añadiré mi apoyo y algún comentario al respecto.

Algo hay que ir haciendo. Si sirve para que por lo menos el director del ICS ratifique y confirme que sacan la lista definitiva a finales de mes ya será algo!!

Enviado el 04/11/2010 10:29Mensajes: Usuario no registrado
C.

Jo tampoc ho trobo. He mirat a les cartes dels lectors i no ho he vist enlloc.

Enviado el 04/11/2010 11:08Mensajes: Usuario no registrado
I

Penseu que primer ha de passar per la criba (censura), i despres dessideixen si la publiquen o no, això comporta un determinat temps, també és possible que no la publiquin.

Enviado el 04/11/2010 15:16Mensajes: Usuario no registrado
Pere

Qui més s''anima a escriure als diaris, a mi em sembla bona idea

Enviado el 04/11/2010 15:17Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 04/11/2010 22:57Mensajes: Usuario no registrado

Hola a todos¡¡¡

Hoy he estado en el Ics personalmente¡¡¡¡¡Les he puesto verdes....ya sé que no conseguiré nada, pero no os imaginais lo bien que me he quedado.....¡¡¡¡Os lo recomiendo¡¡¡

La información que me han dado es la siguiente:

Publicación de listas definitivas , con posiciones etc.... 2ª quincena de noviembre.

Elección de plazas en enero.

Posesión de plaza en marzo (tirando a largo.....que igual es más.....)

Me han reconocido que retienen el proceso pq no hay dinero.

Resumiendo: unos impresentables de cabo a rabo¡¡

Enviado el 04/11/2010 23:36Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Se junta que no hay dinero y que sí hay elecciones... el muerto para otro.

Si no tienen dinero para este proceso, tampoco lo tendran para administrativo y celadores... y estos de momento en tiempo no van demasiado atrasados (en conparación, digo).

En fin, oye, publicalo en el Facebook si tienes cuenta, que se entere el personal.

Enviado el 04/11/2010 23:49Mensajes: Usuario no registrado
Mary

Como que no hay dinero? pero si habia más de 10.000 personas inscritas y aunque habia mucha gente con erecho a exención, la mayoria pagamos nuestros derechos de examen, ese dinero no se puede haber esfumado.

Enviado el 05/11/2010 07:53Mensajes: Usuario no registrado
Raúl

Yo creo que lo del dinero es una excusa por que si no que pueden hacer se supone que las plazas que salieron a concurso oposicion son las de los interinos que a su vez cobran por dicho puesto lo unico que hay que hacer es un cambio de papeles el que aprueba pasa a su puesto y el interino si no aprobo y no tiene plaza le corresponde nuestro lugar que es el banquillo, yo creo que no es un problema de dinero si no de ganas de hacer tiempo.

Enviado el 05/11/2010 09:13Mensajes: Usuario no registrado

a mes a mes de tot aixó que dieu, quan van sortir les places convocades al DOCG era perquè ja stavan pressupostades

Enviado el 05/11/2010 09:59Mensajes: Usuario no registrado
j

Que pasada, si supieran lo que pienso yo, también me apetecería desahogarme un poco oye no iría mal sacar todo este fustre

Enviado el 05/11/2010 10:17Mensajes: Usuario no registrado
C.

No será que el problema es que no saben qué hacer con todos aquellos que no habiendo aprobado son personal laboral fijo y no los pueden echar y eso incrementa el coste del proceso?

Enviado el 05/11/2010 10:19Mensajes: Usuario no registrado

j, yo te recomiendo que te pases por le ics y lo sueltes.....de verdad es genial.... te quedas muy, muy a gusto.....

Enviado el 05/11/2010 10:23Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

FASTIGÓS TOT PLEGAT!!!!

NO TINC PARAULES!!!

LEGALMENT NO S''HAVIA DE FER L''ACTE D''ELECCIÓ I POSSESSIÓ DE PLAÇA ABANS DEL 31-D?...

Sí, em penso que hauríem d''anat tots a l''ICS a cantar-los les 40, potser, no segur que no aconseguirem res de res, però si més no baixarà una mica el nostre grau de ràbia, frustració, impotència, etc. La pega és que segurament només li podrem fotre la bronca a una pobra aux. admva. que no té cap culpa de res, i no al responsable de tot el pèssim procés d''aquestes oposicions.

En fi... santa paciència!

ÀNIMS!

Ester

Enviado el 05/11/2010 10:30Mensajes: Usuario no registrado
C.

Y en cuanto al dinero, exactamente éramos 10.513 inscritos (según sus estadísticas del primer examen) por 22,10 euros por persona, son 232.337,30 euros. Qué podemos descontar, mil personas con exención? No creo que fueran tantas pero bueno, descontemos. Siguen siendo 210.237,30 e. Una pasta! Y tiene razón alguien que dice que las plazas ya estaban presupuestadas. Tengo entendido que si no hay presupuesto para asumirlas no pueden convocarlas, no? Pués no debe estar tan claro visto lo visto.

Enviado el 05/11/2010 11:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No se exactament com funciona això dels diners per al personal, però les places del 2008 es van pressupostar el 2007 (abans de la crisi), ara la generalitat no te diners a la caixa (els 210.000€ son una minúcia, ja no existeixen, no els tenen al banc guardadets) l''ICS cobra principalment de la gene i la gene s''està procurant líquid a través dels bons... imagineu-vos, ara hi ha una retallada bestial de pressupost als hospitals, estan fent reunions amb el personal d''aquests per explicar-ho, aquest estiu en alguns hospitals perillava la paga extra... la cosa no pinta bé. Jo no se si hi ha diners per les places o no, però pel que veig no estan amb l''economia molt alegre.

Enviado el 05/11/2010 11:43Mensajes: Usuario no registrado
C.

Si que no sembla que pinti gaire bé, tens raor, però hauran de finalitzar el procés i d''on sigui hauran de treure els diners per cubrir totes les places de totes les categories que tenen obertes, i no som només nosaltres. Aguna cosa hauran de fer, i nosaltres no queda altre que seguir esperant.

Enviado el 05/11/2010 13:36Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 05/11/2010 15:30Mensajes: Usuario no registrado
bel

Que no hi han diners per continuar el procés de que van, en el meu cas personal quan es va obrir el plaç per presentar les instàncies no cobrava cap tipus de subsidi, i vaig quedar exempta, com que triguen tard en treure les llistes quan van publicar les llistes provisional vaig quedar exclosa i vaig tenir que tornar a acreditar la meva situació, com en aquell moment tenia l''ajuda de ZP del 426€ vaig tenir que abonar les taxes d''examen. En això vull dir que d''exempts els mínims.

Enviado el 05/11/2010 15:31Mensajes: Usuario no registrado
lara

Bueno, yo no sé quien os habra dicho lo del dinero.

Pero eso es una excusa.

Las plazas ofertas están cubiertas por interinos,por eso son ofertasdas por que ya existian y existen.

No són plazas nuevas.Eso quiere decir que cada mes se paga una mensualidad a ese interino.

Ara viene donde está la falta de dinero?

Sale la plaza y ese interino va a fuera, sustituyendolo el que tiene plaza de oposición.

Si es cierto que no tienen dinero, y que no quieren hacer sustituciones.

Pero lo que esta claro es que la plaza de interino se esta pagando.

Y que se sustituye NO SE APLIA.

Enviado el 05/11/2010 15:34Mensajes: Usuario no registrado
lara

Queria decir que no se AMPLIA pero ya sé que me habeis entendido.

Enviado el 05/11/2010 15:46Mensajes: Usuario no registrado
wi

no és per falta de diners, hi estic d''acord, el que passa és que volen allargar el procediment pq coincideixi amb els nomenaments de les convocatories d''administratius i zeladors, ja que amb tot el moviment de places que hi haurà dins de l''ICS, així poden assegurar-se de recolocar la gent que hi treballa...

Hauriem de fer un escrit als diaris i posar pressió, ara és el moment

Enviado el 05/11/2010 16:22Mensajes: Usuario no registrado
lara

Yo pensaba que saldrian la lista definitiva el 2 de novembre por que cuando habrias la bolsa de trabajo en comentaris ponia la 2ª fase pel 2 de novembre.... tal tal tal ahora entiendo aún más que era esa la fecha que ellos pensaban publicarla que por asuntos X no la han publicado.

Por que digo eso:

Por que curiosamente ahora dicen que las listas para la segunda quincena de noviembre.

Y ahora si abrimos la bolsa de trabajo el primer comentario que sale es la fecha de la 2ª fase rectificada por el 15 de noviembre.

Eso quiere decir que la fecha de publicación prevista es para el 15 de diciembre.

También os queria comentar que l''ics son bastante retrasados para todo los tramites, os explico l''ics cada año da un pago que se llama fons social, que entre otras dá una ayuda por si te has comprado una gafas graduadas. Pues la convocatoria anterior de este fons social por que este aun no se a pagado fue de la siguiente manera.

Gafas compradas 2008, solicitar importe que es cuando salio para solicitarlo marzo 2009, pues lo pagaron el 31 de diciembre del 2009.

Si señores lo pagaron antes de acabar el año.

Pero el 31 de diembre que dá risa.

Así es el ICS.

Enviado el 05/11/2010 16:23Mensajes: Usuario no registrado
lara

QUERIA DECIR PREVISIÓN LISTA PARA ELLOS 15 DE NOVIEMBRE

Enviado el 05/11/2010 17:05Mensajes: Usuario no registrado
cashura

lara,

el fons d''acció social és un ajut que es rep de la CEE, al menys, així funciona per la informació que donen a la generalitat, i, si fos el mateix, ja m''imagino.. l''aldarull que es deuen portar.

Enviado el 05/11/2010 17:27Mensajes: Usuario no registrado

Penseu una cosa que tots els interins que saltin els hauran de donar el finiquit

Enviado el 05/11/2010 17:29Mensajes: Usuario no registrado

saltaran o els recol·locaran?

Enviado el 05/11/2010 17:40Mensajes: Usuario no registrado
lara

El finiquit es la part proporcional de vacances y paga extra.

I això s''ha de donar igualment.

Enviado el 05/11/2010 17:43Mensajes: Usuario no registrado

Yo lo que os digo, es lo que me dijeron ayer en el ics....Que se retrasa por el tema del dinero....Además, el hecho de que las plazas estén presupuestadas, para mi no es garantía de nada.....con lo impresentables que son ( por no decir otra palabra que les define perfectamente pero prefiero callarme) son capaces de gastárselo en otra cosa....Ya sé que eso es ilegal....pero habeis visto legalidad en algún momento en el Ics....?Empecemos por analizar los chanchullos a la hora de contratar y mantener puestos de trabajo a gente que ni siquiera se ha presentado a la oposicion.....En fin, que ayer me quedé muy a gusto, diciendo lo que pensaba...incluso les pedí el mail de la consellera para despedirme " cariñosamente de ella", porque esperemos que el día 28 la mandemos a través las urnas a su casa, que debe ser el único sitio en el que la quieran.....Y no sigo, pq me caliento....¡¡¡¡¡

Enviado el 05/11/2010 17:58Mensajes: Usuario no registrado
J.

no hi ha diners pq l''ICS no es posa les piles. encara q sigui una empresa publica, s''hauria de gestionar com una empresa privada.

mireu, jo treballo al servei de radiologia d''un centre d''especialitats. fins ara teniem 2 maquines de mamografies, nomes s''utilitzava una d''elles, en horari de matins i nomes 2-3 dies a la setmana, 4 com a molt (finalment la segona maquina se l''han endut a l''hospital pq se''ls hi va espatllar, pero contiuem fent les mateixes mamos, o menys. es a dir, tenim una maquina morta de riure, quan a l''IDI, estan fent ressonàncies les 24h del dia. i no exagero, no us n''han fet mai cap a la 1, les 2 o les 4 de la matinada?

ara resulta q amb les modernors de la historia compartida, ens estalviem molt en plaques pq no imprimim cap placa i passen totes per intranet. qui les vulgui pel privat, ha de demanar CD i pagar 5 euros. ah, espera''t, q les plaques de les dents si que s''han d''imprimir? i qui l''ha demanat aqta placa? doncs el dentista privat, evidentment, previa visita al capçalera pq faci la peticio de la seguretat social. el dentista de l''ICS tb te acces a l''historia compartida, pq cony s''han d''imprimir les plaques de les dents?

i aixo son 2 de molts exemples q podria exposar i no us vull avorrir. pero realment creieu q aixo pot anar be? joder, q ens estan dient q ja veurem si cobrem la paga doble de nadal, i a sobre nomes sera del 60%!

no podem pas anar be aixi, l''ICS s''hauria de redissenyar de zero, cosa impossible, per tant, continuarem sense tenir diners per pagar als currantes com nosaltres. ens estan governant una panda d''inutils q a la privada ja serien fora pq l''empresa hauria quebrat. van amb la idea al cap de "com q no son els meus diners" i contents q a final de mes tinguin una nomina de 6000 euros.

espero q amb el canvi de govern es modifiquin certes coses

Enviado el 05/11/2010 18:18Mensajes: Usuario no registrado
lara

Si!No hay dinero! pero resulta que en mi ambulatorio ponen unas teles en la sala de espera para qué?

Que me lo expliquen! por que hay no las he visto encendidas ningún dia.

Eso si que es tirar el dinero.

Y las han puesto recientemente hace un mes.

Enviado el 05/11/2010 19:10Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Una cosa que vull dir és que això de desfogar-se i "cantar la canya" com se sol dir...alla cadascú, ho entenc, sempre i quan es faci a alguna persona realment responsable del procés o del tema en questió.

Fer-ho al / a la pobre de darrera el taulell em sembla injust i covard, la veritat (no acuso a ningú..no sé com ha anat, parlo en general, si algú es sent aludit és unaltre cosa).

I el tema dels diners és una excusa efectivament. Les places estan pressupostades i estem parlant d''unes oposicions, o sigui que tranquils.

Unaltre cosa es que no posin tots els substituts que cal per vacances o baixes.. que no ampliin serveis i que redueixin despeses en general o que, potser, en alguns centres si per exemple eren 5 persones al mati ( 1 de elles eventual, no interina ! ) doncs decideixin passar amb 4 i es "carreguen" al eventual que li anaven renovant cada x mesos...m''enteneu?

Però nosaltres passarem a ocupar llocs que ja són de plantilla, estructurals, i per aqui ja no retallaran. Sencillament la nomina que ja estan pagant a aquests interins de fa anys, canviara de persona.

I a alguns d''aquests interins, em consta, que ja els van recolocar a altres llocs , en perjudici de eventuals, abans del darrer canvi en les puntuacions de la Borsa (puntuació de les opos als aprovats).

En tot cas, si no segueixen, no tenen dret a "finiquito" (vacances que els quedin i part de pagues dobles, i prou), res de indemnitzacions - no sé si us referieu a això -: saben perfectament i per escrit que la seva plaça la perdran al finalitzar aquest procés d''oposicions, a no ser que treguin plaça i puguin obtar a la mateixa..cosa complicada.

Bon cap de setmana

Enviado el 05/11/2010 19:49Mensajes: Usuario no registrado
lara

Tot això es lo que estant dient jo Ricard!

Estic amb tu!

Bon cap de setmana i a esperar.

Enviado el 05/11/2010 20:31Mensajes: Usuario no registrado

Para Ricard¡¡¡¡

Yo no he ido al Ics para desfogarme,Fui a hacer una gestión.Lo 1º que hice es preguntar por algún responsable del proceso.Al darme largas...fue cuando dije a la persona que me atendía, lo que prentendía decir al responsable.Lo siento, pero si son tan corporativistas para algunas cosas, tb lo han se de ser para lo menos agradable.Así que de cobarde nada de nada....( y que conste que no me siento aludida, pero realmente no sabes como ha ido la cosa y hablas sin conocimiento).

Enviado el 05/11/2010 21:14Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Per ..desconeguda

Ja he dit si llegeixes bé que parlaba en general arrel de comentar aquest tema i que no parlaba del cas en concret (tranquila..), ja que , sovint, els de la "trinxera", els que estem darrera el taulell o la taula rebem injustament per part de gent ,que pot tenir tota la raó, però que s''atreveix amb nosaltres i ens tracta fatal i no amb el responsable real, que molts cops tampoc és cap comandament intermig..sinó que la cosa (les politiques) venen de més amunt.

Potser si la gent es desfogués menys i reclames per escrit als de més amunt, hi haurien coses que millorarien o no tardarien tant a fer-ho..

Ja t''ho trobaràs per desgracia si entres al ICS o a casi qualsevol feina d''atenció al públic, sobretot a l''administració..,llavors estaras al''altre banda..veuras les coses sensiblement diferent, ja m''ho diràs.. i sort que no t''has sentit aludida.

Apa, bona nit

Enviado el 05/11/2010 22:06Mensajes: Usuario no registrado
lara

Tens tota la raó Ricard moltes vegades m''han fotut bronca algú usuari, que tenia culpa el metge i una vegada dintre la consulta no els hi diuen res a ells.

Bon cap de setmana!

Enviado el 06/11/2010 10:55Mensajes: Usuario no registrado

Hola Ricard¡¡¡

He trabajado de cara al público, en la sanidad privada/ concertada, y por supuesto que también me he comido broncas que no me tocaban, pero era parte de mi sueldo, y así me lo tomaba.¡¡¡¡Claro que os entiendo....más de lo que os pensais....¡¡¡¡Y por supuesto que tb he reclamado por escrito y por varios cauces¡¡¡

Y tranquilo, que no me lo tomo como un tema personal¡¡¡

Que tengas un buen fin de semana¡¡¡

Enviado el 06/11/2010 11:15Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Doncs estem bé, auests nervis!!!!!!!

Si torneu a llegir el correus veureu que tots reniu rao i molta, jo també he estat cara al públic, també he rebut broncas gratuites, potser alguna vegada, a un lloc o un altre, també les he donades......qui no?

El que si us pus asegurar és que, ara per ara, l''únic que tenim són molts nervis i que d''aquest nervis solsament hi ha un culpable i és l''ICS.

No hi ha atacs personals, de fet no és coneixem, sino una manera d''explaiar-nos, que menys.....no?

Si no compartim les angoixes i els neguits entre nosaltres....amb qui ho farem que ens entengui millor?

Apa, la parrafada, bon cap de samana a tots.

Enviado el 06/11/2010 12:55Mensajes: Usuario no registrado

Gracias LLuis¡¡¡

Me siento un poco más comprendidia¡¡¡¡

Buen fin de semana.

Enviado el 07/11/2010 11:58Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 07/11/2010 12:47Mensajes: Usuario no registrado
J.

ricard, i tant q els han recolocat els interins, a la meva feina n''han ficat 2, jo estava eventual i encara em volien fer fora pq no em tocava per borsa (dps de més d''un any fent contractes de mes a mes), ens duiem 20 llocs de diferència (elles per davant). dps de la puntuació de les opos jo estic al 49 i aqtes dues han baixat al 200+.

no em digueu q això no és injust. ara aqtes dues estan ocupant una interinitat q per nota q no els tocaria, pq els han recolocat abans de la nova puntuació de la borsa. ara tenen un merder de gent per davant, q no deu treballar, ni deu poder impugnar res pq ja deu haver passat el temps per impugnar aqtes coses (no se quant és, deu ser un mes).

repecte a queixar-se amb el primer q trobes... estic amb la lara i en ricard tb, per molt q et paguin, em sap greu però a mi no em paguen pas prou per aguantar bronques per errors q no he fet jo. MAI. això q quedi claríssim. per algo existeixen els fulls de reclamacions no? els fulls de reclamacions SEMPRE han d''anar dirigits a alguna persona, sempre s''ha d''especifcar qui creus q és el culpable, d''aqta manera sempre es demanarà responsabilitats a la persona "culpable". i això queda registrat i es demanen proves per escrit. ho dic pq jo porto tema de reclamacions a la feina i se de què va. per tant, tots els problemes q tinguem, es poden intentar parlar, però si et donen llargues, full de reclamacions.

Enviado el 07/11/2010 17:48Mensajes: Usuario no registrado

SI, SI!!!!!

LOS INTERINOS QUE ESTAN TRABAJANDO ACTUALMENTE , estan en una posicion en la bolsa de 2.000 +o- . Cuando haya la eleccion de plazas quedaran , unas 900 menos, en una posicion de 1.200-1.500 aproximadamente, dependiendo del ambito territorial.

Por otro lado, justo antes de la eleccion-posesion de las plazas de la convocatoria, TODOOOOS los puestos ocupados por interinos han de quedar LIBERADOOOOS, es decir que todos estos contratos han de quedar RESCINDIDOS y si no hay trampa ni carton, en condiciones legales han de ser ocupados por gente de la bolsa con la puntuacion pertinente de la 1 a .........la ultima INTERINIDAD.

Ejemplo ,el que no haya aprobado la OPO,....... la gran mayoria hacía apología de la QUINIELA y los pardillos que se atrevian a prepararselas, era como certificar que no formaban parte del grupo de los relajados, bien informados, vamos sin mucho esfuerzo....como decia, estan en la posicion 2.000-2.200 si restamos las 900 se quedaran en la 1.000-1.300, despues del acto de eleccion y siguiente ocupacion.

Y los que ahora estan alrededor de la 800-900, quedaran los primeros, segun los ambitos....

Es decir, los contratos los han de poner a cero , todos los interinos, justo antes de la posesion de plazas.

Enviado el 07/11/2010 18:13Mensajes: Usuario no registrado
LAS VIRTUDES

Ah!

En cuanto a las reclamaciones....tal como te ven a ti asi te tratan. Es casi una formula matematica y es muy muy gratificante.

Lo USUARIOS son muy receptivos y el Principio CAUSA-EFECTO sigue funcionando como el reloj suizo y el acero aleman, jejejejjjjj. Probarlo!

Otra cosa es que esta forma de eficacia-eficiencia sea valorable o interese o no , los cargos intermedios se quedan sin faena practicamente, bueno cuanto mas ruido mas necesarios, mas escapismo...terreno abonado para vividores.

Enviado el 07/11/2010 18:37Mensajes: Usuario no registrado
J.

si, per això la majoria de bronques te les endús per telèfon, és molt fàcil cridar a una persona sense mirar-li als ulls.... ¬¬

Enviado el 07/11/2010 19:06Mensajes: Usuario no registrado

Por telefono los usuarios tienen hasta codificada tu voz , tu timbre y son muy tolerantes, muchas veces hasta entrañables.

Cuando no les va bien y les das alternativas, las valoran y.....aceptan....a veces demasiado reiteradamente me atrevo a decir.

Enviado el 07/11/2010 20:12Mensajes: Usuario no registrado
k

bon cap de setmana....

Enviado el 08/11/2010 15:12Mensajes: Usuario no registrado
J.

hola gent, acabo de rebre una circular d''ugt, q des de l''ics diuen q han rebut mes de 600 reclamacions i q l''acte d''eleccio sera en ppi al gener-febrer 2011.............

Enviado el 08/11/2010 15:31Mensajes: Usuario no registrado
uff

Hola:

Los contratos de interinos no tienen pq quedar a cero. Existen dos tipos de interinos, los que están por una persona (existe un estatutario con esa plaza en propiedad) y los interinos por cubrimiento plaza nueva. Aunque parezca raro el 60% de los trabajadores del ICS no tenemos plaza, somos interinos o suplentes.

P.ej. mi interinidad (llevo 2 años en ella) es por vacante, pero curiosamente mi plaza no está afectada y no sale a oposición. En bolsa salgo aprox. en la posición 120 y en el últimos prov. de las opos 240.

Lo que puede pasar es que al coger yo plaza (cuando Dios o el ICS quiera) mi interinidad la pueden cubrir (por necesidad del servicio) a la pueden suprimir por falta de presupuesto.

Llevo 10 años en esta santa casa y he visto de todo...

Enviado el 08/11/2010 15:33Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 08/11/2010 20:16Mensajes: Usuario no registrado

El acto de elección qué es, cuando vayamos a firmar el contrato?

Enviado el 08/11/2010 20:19Mensajes: Usuario no registrado

Hola J. y todos:

Es lo que os dije que me confirmaron en el ics el jueves pasado.

Enviado el 09/11/2010 08:52Mensajes: Usuario no registrado
a

Aviam si almenys surt la llista definitiva de mèrits aviat

Enviado el 09/11/2010 09:06Mensajes: Usuario no registrado
nuria

no tenia que sailr a mediados de este mes la lista definitiva?

otra cosa, alguien nos podria decir desde que número llaman de la bolsa de trabajo? es por si algun dia ocurre el milagro y me llaman y tengo una perdida!!!!!

saludos a todos

Enviado el 09/11/2010 09:49Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 09/11/2010 09:57Mensajes: Usuario no registrado
J.

anant bé l''alcte d''elecció serà abans de nadal o dps de reis....?

Enviado el 09/11/2010 10:08Mensajes: Usuario no registrado
A

Hola a tots!!! Esperem primer la llista definitiva a finals de novembre i ja faran bastant! Ja no sé que pensar la veritat... No oblideu que una vegada anem a l''elecció de plaça tenen/tenim un mes per incorporar-nos al nou lloc de treball!

Quan es cansaran de recolçar-se amb les reclamacions!!! Hi han 600? Pues contracteu a més gent que agilice el procés, fins quan pensen enganyar-nos?? VERGONYOS!!!!

Qui va comentar algo sobre que havien de resoldre l''oposició durant el 2010? A que es referia amb resoldre, a que treguessin les llistes definitives??

Merci

Enviado el 09/11/2010 10:34Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Jo també tenia entès que el procés d''aquesta opo havia de quedar resolt abans del 31 de desembre, data en la que farà 2 anys, DOS ANYS!, que s''havia publicat al DOGC la convocatòria, però pel que aneu dient ja veig que sembla que no cal que compleixin els terminis legals oi?

Pel que pregunteu sobre la posició a la borsa jo estic la més baixa la 129 i la més alta 569, perquè estic apuntada a 5 àmbits.

Fins ara només he fet la suplència aquella de 5 dies i a esperar que torni a sonar el mòbil, o que surti la llista definitiva per a sortir de dubtes... i tal i com ho veig és més probable que em tornin a contractar moooolt molt abans que no surti la llista definitiva.

APA A10!

Enviado el 09/11/2010 11:42Mensajes: Usuario no registrado

Acabo de ver que a celadores y administrativos ya les estan solicitando asociar y presentar la documentación para baremar los méritos. Con fecha de ayer hay diligencias en ambos procesos, muy rápidos ,No? Comparados con el nuestro, en éstos van a la velocidad del rayo. Cierto que, según las diligencias, en la de administrativos sólo ha habido dos alegaciones y en la de celadores ninguna, pero aún y así pienso que van bastante más rápidos.

Una pregunta para quien sepa responder: Si hay gente que ha aprobado en varias convocatorias, ¿puede acceder al nombramiento de éstas y después decidir en qué plaza se queda? ¿Debería de renunciar la, o las, que rechaza en el acto de nombramiento o está permitido tomar posesión de la plaza y luego pedir una excedencia para tomar posesión de otra?. Creo recordar que ésto no se podía hacer, ¿verdad?.

Gracias.

Enviado el 09/11/2010 11:53Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola desconocido, es cierto que adminsitrativos y celadores podemos asociar méritos... bueno es un decir, ya hay incidéncias múltiples en el aplicativo, y creo que los celadores no tienen ni activada la pestaña, por lo tanto de momento no pueden asociar, los administrativos tenemos incidencias en los tiempos trabajados... puede ser que no vaya tan rápido a partir de ahora...

A tu pregunta sobre varias plazas. Hay una excedencia que creo que permite que cojas varias plazas..., coges la primera, y si la siguiente te conviene, entonces pides excedencia de la primera y te incorporas en la segunda, es muy polémico, porque con la sitación de crisis se decia que no se iba a permitir más, pero que yo sepa de momento es una excedencia que sigue en vigor, no recuerdo ahora, pero creo que és la de "excecendia por servicios especiales".

Enviado el 09/11/2010 12:27Mensajes: Usuario no registrado

Gracias por tu aclaración, Beatrix

Enviado el 09/11/2010 15:24Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 09/11/2010 21:05Mensajes: Usuario no registrado

si se puede coger las plazas, puedes elegir la que quieras y el resto dices por incompatibilidad y seran esas plaza/s tuyas para siempre, no tienes porque renunciar a ninguna y si algun dia por el motivo que sea te interesaria coger la que tienes por incompatibilidad la puedes reclamar y dejar la otra por incompatibilidad

Enviado el 09/11/2010 23:11Mensajes: Usuario no registrado
GEMMA

AIXO AGAFEU TOTES LES PLACES PQ LA POBRE GENT QUE NO TENIM PLAÇA ENS QUEDEN A L''ATUR VISCA LA SOLIDARITAT, DE QUE SERVEIS TENIR TANTES PLACES SI DESPRES SI L''AGAFESSIU ET POARIEN A UN LLOC ON NO ET VINDRIA BÉ, PENSEU UNA MICA EN ELS DEMES SI POT SER SISPLAU.

Enviado el 09/11/2010 23:33Mensajes: Usuario no registrado
¡¡¡

Sí, son places en propietat, guanyades per oposició i legalment establert per LLEI de Funció Pública(Parlament)

Enviado el 09/11/2010 23:35Mensajes: Usuario no registrado
GEMMA

DONCS RES TOTES PER A TU AIXÍ TINDRAS UNS DIPLOMES QUE NO SERVEIXEN PER RES ON POSA TOTES LES PLACES QUE TENS Y QUAN MORIS LES POTS POSAT A L''ATAUT. QUE T''APROFITIN

Enviado el 10/11/2010 00:02Mensajes: Usuario no registrado
pere

Si, pots tenir les places que vulguis (sempre que siguin de categoria diferent), estas una en servei actiu i la resta en excedència per prestar serveis al sector públic.

Si les tens és que perque t''ho mereixes, les has guanyat legalment, alimentes la teva autoestima i, a més, quan ho consideris oportú pots demanar el reingrès a la categoria on tens reservada la vinculació.

Crec que al finals tots mirem pels nostres interessos personals, o hi ha algú que no ho fa?

Per cert, em sembla de pèsim gust l''últim comentari fet Gemma. El meu nom haurà quedat immortalitzat al DOGC, quan em van nomenar, no cal que m''ho emporti a l''altre mon.

Enviado el 10/11/2010 00:34Mensajes: Usuario no registrado
J.

XDD

gemma, si realment t''ho has currat quan tocava, quan aqta persona agafi la incompatibilitat et donaran a tu la interinitat per la seva plaça que no utilitza, si no... a l''atur, com tu dius.

aquí cadascú es mira per lo seu, no crec q tu renunciessis a una plaça si te l''has guanyat amb el teu esforç.

au, bona nit!

Enviado el 10/11/2010 08:42Mensajes: Usuario no registrado
l

a

Enviado el 10/11/2010 09:23Mensajes: Usuario no registrado

Doncs jo cosidero, a part de ser un acte d'' avaricia, que auria de ser il.legal tindre en propietat mes d''una plaça

Enviado el 10/11/2010 09:41Mensajes: Usuario no registrado

A mi també em fot quedarme sense plaça i pensar que altra en te dues, però no és un acte d''avaricia. Imagineu que un dia a la persona li convé canviar per motius x de plaça.....Si se les ha guanyat que ha de fer, donar-te-les a tu por tu cara bonita...doncs no, es guarda en salut per si un dia la necessita.

Qui vulgui plaça que estudii una mica més i es calli la boca, pq si fos jo, també faria el mateix.

Enviado el 10/11/2010 09:50Mensajes: Usuario no registrado

...i ser Conseller y Ministro, con estudios primàrios y dirigir el gobierno del pais,......?

por ejemplo un zelador con reserva de plaza, por excedencia.

Enviado el 10/11/2010 10:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Eso es un cargo público, hay un tipo de excedencia especial en estos casos por que no puede ser compatible un puesto de funcionario con el de cargo público (lease cargo político) y además duras una legislatura o dos, pero tarde o temprano te quedas "sin trabajo" (eso sí, te arreglan la jubilación de por vida...)

Enviado el 10/11/2010 10:38Mensajes: Usuario no registrado

Amb estudis primaris,......un alto cargo publico????

mmmmm????

Enviado el 10/11/2010 10:53Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si que es raro, pero yo diria que alguna vez se ha dado el caso....no te piden el certificado de estudios cuando es un cargo político elegido por votación, no hay que confundir cargo público con funcionario de carrera porque no es lo mismo.

Enviado el 10/11/2010 11:13Mensajes: Usuario no registrado
J.

el més fort q es donin carteres a gent q no tinguin ni idea del q fan ni han de fer. vull dir, la geli és metgessa i està a salut, OK. en corbacho sense anar més lluny, només te la secundària. es molt trist tb, s''haurien d''exigir estudis superiors per entrar a ser un càrrec polític...

Enviado el 10/11/2010 11:44Mensajes: Usuario no registrado

J. de la Geli no me hables por favor.....¡¡¡Cuando la Geli estaba haciendo la residencia y le tocaba urgencias, es escondía en los box, porque no se atrevía a disgnosticar a los pacientes.....lo sé de muy buena fuente....¡¡¡¡

Enviado el 10/11/2010 13:20Mensajes: Usuario no registrado
opos2008

Ahir mirant tv1, tinc una pregunta per vosté, ostras se''m va acudir que hagués set molt bo que hi hagués hagut dels nostres per poder denunciar el gran tracte que hem tingut en aquestes meravelloses opos...llàstima!! era una bona oportunitat per denunciar davant tot Catalunya el que ens ha passat.

Enviado el 10/11/2010 16:48Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 10/11/2010 17:54Mensajes: Usuario no registrado

Hola¡

Algú sap, més o menys quan s''han de renovar els contractes dels actuals interins? novembre, desembre?

Moltes gràcies¡

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.