Enviado el 25/10/2010 14:41Mensajes: Usuario no registrado
OPOSICIONS AUXILIAR GENERALITAT
Obro aquest fil per que podem comentar com han anat les opos d''auxiliar de la Generalitat
Podeu posar-hi les vostres notes, comentaris, quina nota de tall creieu que serà, etc
Enviado el 26/10/2010 08:32Mensajes: Usuario no registrado
RE:OPOSICIONS AUXILIAR GENERALITAT
¿Cómo será el tercer ejercicio de la primera prueba? Alguien me puede informar.
Enviado el 26/10/2010 11:36Mensajes: Usuario no registrado
Hola
Com estem? Esperant la nota de tall, per veure si passem a la següent prova.
Enviado el 27/10/2010 22:03Mensajes: Usuario no registrado
Hola si os interesa intercambiar tests,supuetos practicos...
Poneros en contacto conmigo mi mail
opo77@hotmail.es
Enviado el 28/11/2010 22:35Mensajes: Usuario no registrado
Hola a tots!!
és dificil trobar un foro que sugui sobre les oposicions Aux. de la Generalitat...
Com us ha anat el 3er exercici de les opos de la generalitat d''ahir dissabte 27 de nov. de 2010 ?
La veritat que vaig fer bastant bé la part dels documents... però el pitjor va ser lo de l''atenció telefònica... pel que he estat llegint en diferents foros.. Molta gent a la primera pregunta sobre la identificació ha posat els seus noms i cognoms.. no sé si això vol dir que podria ser o no declarat nul... però la veritat és que ha sigut un examen amb bastantes complicacions..
Com us ha anat a la resta??? creieu que podeu rascar el aprovat amb els documents ?? o entre els 3 exercicis??? ja direu....
Enviado el 29/11/2010 22:57Mensajes: Usuario no registrado
Hola!
Jo no vaig poder acabar l''acta pq no vaig calcular bé el temps...
Algú té clar quina era la resposta correcta dels terminis? Jo vaig posar 2 d''agost i 2 de desembre. L''altre termini el vaig fallar pq no vaig tenir en compte q era un acte prwssumpte.
Quina és la impressió general? Fàcil o difícil? Jo no l''he trobat molt difícil però el temps era molt just.
Enviado el 13/12/2010 15:40Mensajes: Usuario no registrado
Hola a tots!
És el primer foro que trobo sobre aquestes opos!!
tinc dubtes amb el primer exercici, algú sap del cert si la persona que demanava l''ajut tenia dret o no?, jo vaig posar que tenia dret però he trobat dues persones que m''han dit que no hi tenia dret en aquesta convocatòria de la resolució...???