oposicions auxiliar administratiu ICS (21è fil) (C.) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

432.991 mensajes • 20.610 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.546 • Último mensaje: 05/09/2025 10:27

Enviado el 10/11/2010 19:18Mensajes: Usuario no registrado
C.

oposicions auxiliar administratiu ICS (21è fil)

Bé, sembla mentida però ja anem per el 21è fil. A veure si aquest és l''últim, encara que ho dubto, je je je.

301 Respuestas al Mensaje

Enviado el 10/11/2010 20:38Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (21è fil)

Que complicado es encontrar el hilo nuevo!

Enviado el 10/11/2010 22:17Mensajes: Usuario no registrado

Hola¡

Algú sap, més o menys quan s''''han de renovar els contractes dels actuals interins? novembre, desembre?

Moltes gràcies¡

Enviado el 10/11/2010 22:33Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

de vuelta otra vez!!

Enviado el 11/11/2010 08:48Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (21� fil)

Me han comunicado que se esta hablando de contratar auxiliares administrativos para trabajar de diciembre a febrero. Esto nos da una idea de cuando preveen que sera la incorporación de la gente.

Enviado el 11/11/2010 09:04Mensajes: Usuario no registrado

fil 21 quina passada!!!!!!!!

Enviado el 11/11/2010 09:17Mensajes: Usuario no registrado
nef

Hola nois/es

aquí et despistes uns dies i quan tornes, fil nou obert...

Enviado el 11/11/2010 10:49Mensajes: Usuario no registrado
C.

Pero la lista se supone que la sacaran este mes, no?

Enviado el 11/11/2010 11:20Mensajes: Usuario no registrado
pepo

quan ens començaran a cridar per fer susticions? aviat o que? que penseu yo estic al 500 més o menys

Enviado el 11/11/2010 11:37Mensajes: Usuario no registrado

anonim pregunta:

Hola

Algú sap, més o menys quan s''''''''han de renovar els contractes dels actuals interins? novembre, desembre?

Moltes gràcies¡

Els interins NO renoven contracte ja que aquest es fins que el propietari d'' aquesta la reclama o fins que la plaça és amortitzada per concurs d''oposició.

Enviado el 11/11/2010 11:46Mensajes: Usuario no registrado
nef

potser la pregunta del anonim està mal enfocada i es refereix als eventuals de 6 mesos.

La resposta imagino que depen de cada SAP.

A la meva per exemple jo calculo que deuen ser de cara a finals d''any, perquè durant el mes de juny hi va haver força moviment...

Enviado el 11/11/2010 11:48Mensajes: Usuario no registrado
pepe

aixi que cap a finals d''any començaran a cridar molt de la borsa?

Enviado el 11/11/2010 11:50Mensajes: Usuario no registrado

Sí, perdoneu¡¡¡ He fet mal la pregunta¡¡¡¡Em refereixo al que diu Nef.

Enviado el 11/11/2010 14:45Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Mail de CCOO d''avui amb informació diversa i pel que fa a les nostres opos diuen textualment:

El Tribunal del concurs-oposició d''auxiliars administratius es reunirà la setmana vinent. L''acte d''elecció està previst que sigui al gener de 2011.

Res més.

Enviado el 11/11/2010 15:10Mensajes: Usuario no registrado
C.

I això què vol dir? que les llistes sortiran aquest mes o potser el desembre?

Enviado el 11/11/2010 15:13Mensajes: Usuario no registrado

Acabo de trucar a l''ics i el contestador diu, textualment: "la previsió de publicació de la llista definitiva de mèrits és de finals de novembre".

Enviado el 11/11/2010 15:16Mensajes: Usuario no registrado

u

Enviado el 11/11/2010 15:25Mensajes: Usuario no registrado
J.

l''administrador de la nostra gerència ha dit q fins al març res de res, suposo q es referia a començar a treballar...

Enviado el 11/11/2010 19:58Mensajes: Usuario no registrado

Quedan unas 2 semanas para finales de noviembre...

Enviado el 11/11/2010 20:16Mensajes: Usuario no registrado
uuiii

Us conto lo poc que sé!... a la meua zona:

- No estan donant cap interinatge fins l''any que ve (en teoria gener) no entenc el motiu la veritat. Just quan havien canviat les lllistes i estic impressionantment bé a la borsa diuen això, estic farta d''aquesta inestabilitat encara que sóc molt conscient de que no em puc queixar però necessito relaxar-me... un dia vindre a casa i la meua parella ja no estarà!!!

- L''altre dia vaig parlar amb una persona que té contactes i li digueren que no hi havien diners, i que s''esperaven als pressupostos del 2011 (es veu que han cremat els del 2010) per "col·locar-nos"

Jo espere de veritat que publiquin les PUTES LLISTES a finals de novembre i que després siga el que siga però que pugan passar un pont de desembre feliços i ho pugam celebrar en nadal amb la familia! CREC QUE ENS HO MERESQUEM!!!

P.D. Per a passar aquest MERDER de la millor forma possible m''he apuntat a ioga! recomanable 100%

Enviado el 11/11/2010 20:56Mensajes: Usuario no registrado

A una amiga mía le han ofrecido un interinaje ayer mismo... y es de las que han aprobado sin plaza y tienen nueva la puntuación gracias a la puntuación de la oposicion....¡¡

A mi tanto los sindicatos como el Ics me han reconocido que la idea es beneficiar en la bolsa a la gente que ha aprobado la oposiciòn, a los que han sacado plaza por supuesto y el resto que esta vez no lo hemos conseguido tb...Esperemos que sea verdad....¡¡¡¡

Enviado el 11/11/2010 23:20Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

De quina Gerència es la teva amiga i en quina posició esta aproximadament..?

Enviado el 12/11/2010 19:15Mensajes: Usuario no registrado

m

Enviado el 12/11/2010 19:28Mensajes: Usuario no registrado
J.

pues si la idea es beneficiar a la gent q ha a aprovat les opos, no entenc pq s''han afanyat a recolocar un piló de gent, al meu servei es van crear dues noves places d''aux. administratiu (i una q quedava vacant), i a part de mi, les interinitats les van donar a dues ties q abans de la puntuació nova estaven per davant meu, ara estan 150 llocs mes envall. i son interinitats, aixo no ho trobo gens just. ara ves a saber quant de temps triguen a tornar a fer opos (us recordo q van dir cada 2 anys i aqtes q estem esperant son del 2008, ja toca altre cop). estaran ocupant un lloc q una persona es mereixeria mes, no dic q siguin males treballadores, pq no ho son, pero joder, q una no ha aprovat i l''altra ni es va presentar!

maleida bipolaritat de l''ics i de tots els nostres governants en general...

Enviado el 13/11/2010 10:22Mensajes: Usuario no registrado

Para J.

Pienso que tendríamos que denunciar estas cosas que están pasando en el Ics...si no , no acabaremos nunca con las trampas....Sinceramente no me parece justo que dos personas que no han aprobado o no se hayan presentado estén ocupando estos puestos....¡¡¡Lo siento J. pero no podemos ser cómpllices de lo que sigue pasando, con nuestro silencio....¡¡¡¡Si tú te ves comprometido para hacerlo facilita la información por ejemplo a los sindicatos y ellos se encargarán de poner la reclamación......

Por favor, basta ya de convertir el Ics en un cortijo...¡¡¡¡

Enviado el 13/11/2010 11:13Mensajes: Usuario no registrado

AUTOR 10:22!

resulta que en todos los CAP y hospitales hay "delegados " , son mas afines y agudos para detectar antes que cualquiera de nosotros estas y otras circunstancias, se consiente, se mira a otro lado, silencio, apoyo por debajo, ......y se valora a gente que ciertamente no es muy valorable ni por los compañeros mas cercanos ni por los usuarioscon un 2.000 en la bolsa.

El modus operandi es el contrato sucesivo, bajas largas....lo que sea, pero son intocables con 2.000 y pico en la bolsa y la complicidad de """jefes"""" cargos intermedios i """delegados sindicales """"del mismo centro de trabajo, que lo ven todo, lo saben todo, con antelacion y ...........................

Ah! fallos y errores son consentidos y en todo caso acaba recayendo la solucion o culpa en el otro compañero....

mantener esta tropa es una cuestion de "manifestar el poder" que creen tener para perpetuarlos.

Enviado el 13/11/2010 11:46Mensajes: Usuario no registrado

Para anónimo¡¡¡

Pues qué pena de gente....¡¡¡¡De todas formas sigo sin creerme que no haya ningún modo de parar esto por lo menos un mínimo.....

Si nos pusiérmos todos en pie de guerra, otro gallo cantaría....Pero claro con esta pasividad en el cuerpo..... ¡¡¡¡NO VAMOS A NINGUNA PARTE¡¡¡

Enviado el 13/11/2010 13:05Mensajes: Usuario no registrado

Los sindicatos???, pero si son los primeros que callan!!!!, lo que es peor es que contraten gente de la calle (sin estar ni siquiera en la bolsa de trabajo) con contratos de interinaje de gestión!!!, eso si que es peor!

Enviado el 13/11/2010 13:47Mensajes: Usuario no registrado

Como anécdota, en el CAP donde estoy yo le han dado un interinaje a una persona que ni estaba en la bolsa de trabajo, se lo hemos dicho a CATAC, estos preguntaron y a los pocos dias la respuesta que nos dio CATAC fue esta:

Esta persona ha entrado a trabajar porque el jefe de recursos humanos le devia un favor a un delegado de CCOO, este delegado se ha cobrado el favor metiendo a trabajar a esta persona que resulta ser familiar suyo y que como CATAC no quiere problemas con CCOO van a hacer como que no saven nada.

Resumiendo, quien es mas mafia, ICS o los sindicatos ?

Enviado el 13/11/2010 14:16Mensajes: Usuario no registrado
C.

Hola a tots/es!,

heu vist l''article de El Periodico d''avui que parla de l''Ics:

"La crisis acelera la supresión de mil empleos en la sanidad pública".

Interesant! Només espero que no ens afecti.

Enviado el 13/11/2010 16:28Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

M''agradaria saber si algú em pot dir per quina puntuació estan cridant a la regió metropolitana nord. A mi m''han sumat ja la nota d''oposició i 2 cursos més que he acabat fa poc, però com que em vaig afegir a principis d''octubre només tinc el lloc que ocupo a la de Barcelona ciutat, del mes de juny.

Una altra cosa, com em penedeixo de pagar una quota sindical, he demanat que em miressin una cosa fa 3 setmanes i encara espero resposta. Abans d''estar afiliada i quan vivia i treballava en una altra gerència cap problema perquè m''ho miraven delegats amb qui tenia una bona relació personal, però en aquestes 2 noves, que no em coneix ningú, passen de mi olímpicament. Serà questió de donar-se de baixa, com segueixin així.

Gràcies

I ànims als que van passar el tall de les opos de la Generalitat d''auxiliar i han de fer l''examen del dia 27!!

Enviado el 13/11/2010 16:31Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

algu, puntuacio, regio,...oposicio, mes, pero, nomes.

gerencia, perque, relacio, pero, ningu, sera, questio, aixi.

gracies

anims

No se perque no em marca be els accents, per aixo aquest missatge "traduint" el de dalt.

Enviado el 13/11/2010 21:03Mensajes: Usuario no registrado
elisi

En el facebook ayer una compañera ponía que el catac les había dicho que de nuestras opos hasta enero nada. Sabeis algo vosotros?

Enviado el 14/11/2010 09:37Mensajes: Usuario no registrado
Raúl

Para mi un sindicato que encima se aprovecha de esas cuestiones en este caso me comentais un delegado de ccoo coloca familiar o lo que sea vamos es para denunciarlo ir a via laietana a la central y esponer el caso por escrito y con acuse de copia y luego para delante si no prospera vamos hay unos pactos firmados por los sindicatos sobre bolsa de trabajo vigentes si ellos no firmaron es su problema vamos.

Tenemos todos que poner nuestro grano de arenita para corregir estas cosas si no vamos mal que verguenza vamos.

Luego en las elecciones sindicales mirar a quien votais no sea que se aprovechen de tu voto en tu contra.

Enviado el 14/11/2010 11:48Mensajes: Usuario no registrado

Totalmente de acuerdo contigo Raúl¡¡¡

Pero es que la gente es muy cómoda y no mueve un dedo hasta que el asunto le salpica a ellos, y claro cuando hemos consentido entre todos estos chanchullos, el tema ha tomado tanto cuerpo que es imposible pararlo.....¡¡¡¡Yo creo que nos jugamos mucho ahora que parece que va a haber un poco más de transparencia, no digo al 100% que es lo que tendría que haber, pero se está intentando mejorar el asunto....y creo que tendríamos que poner todos de nuestra parte , denunciando dónde veamos más conveniente las irregularidades manifiestas....¡¡o personalmente ya lo hecho en dos ocasiones¡¡¡¡

Enviado el 14/11/2010 11:58Mensajes: Usuario no registrado
Raúl

Yo personalmente lo que pediria es una lista al igual que la que tenemos de bolsa de trabajo con la puntuacion que todos la podemos ver y controlar es una lista mensual con todas las contrataciones que se hicieron donde coste todos los datos Nombre, Puntos, Tipo de contrato realizado y que todos tuvieramos acceso ya sea en tablon de anuncios de recursos humanos o mediante la figura de los Mediadores de contratacion que se puso en el pacto, de esta manera tendriamos mas control y se podrian denunciar las irregularidades que se vieran en dicha lista.

Esto creo que en teoria es pero el mediador no se si hace bien su función yo personalmente lo mirare de averiguar en mi lugar de trabajo .

Enviado el 14/11/2010 12:14Mensajes: Usuario no registrado

En ocasiones salpica taaanto, que decides que no te has de mover.

El mediador, me suena a figura concertada-privada, y ...mas chanchullo

Enviado el 14/11/2010 12:27Mensajes: Usuario no registrado

Si se llegara a hacer una investigación profunda sobre la forma que se ha contratado hasta hace poco en ICS, podriamos decir que mas de la mitad de la plantilla a nivel de toda Catalunya deveria ser despedida por irregularidades en su contrato, concurso......, es por eso que todo el mundo mantiene la boca cerrada, en especial los que estan ocupando cargos altos como ese responsable de Recursos Humanos que comentan mas arriva, porque, ¿ podeis imaginaros cual era el favor que le devia al delegado de CCOO ?

La corrupción ha sido hasta hace poco el pan de cada dia en ICS, y siempre respaldada por los sindicatos a su conveniencia.

Enviado el 14/11/2010 12:30Mensajes: Usuario no registrado

El mediador,tiene esa función y puedo decirte pq lo he presenciado personalmente que intentan que haya la máxima transparencia.Yo he presenciado una llamada de un mediador de un sindicato a bolsa de trabajo pidiendo explicaciones e información sobre un tema y puedo decirte que hacen su labor y ponen a la gente en su sitio.Pero hemos de colaborar todos a que esto sea así¡¡¡¡

Si a uno le salpica mucho, habrá otro al que le salpique menos.....y ese puede y "debe" poner de su parte.¿Queremos que haya transparencia o no? Yo creo que la gran mayoría sí que queremos y necesitamos que haya transparencia, por eso pienso que es labor de TODOS....¡¡¡¡¡

Enviado el 14/11/2010 13:21Mensajes: Usuario no registrado

Justamente pq la corrupción ha sido lo corriente y normal en la forma de contratar del Ics tenemos que empeñarnos que esta nueva etapa, no pase más, y repito " ES TAREA DE TODOS" conseguirlo un poco más.No podemos ser pasotas en este tema, pq nos va mucho en ello.....

Enviado el 14/11/2010 13:30Mensajes: Usuario no registrado

En un principio l@s que finalmente consigan plaza van a poder elejir SAP de forma libre, ahora bien, una vez tengan SAP va a ser los "enchufes" de ICS o sindicatos los que van a ayudar a decidir quien y que plaza van a ocupar, y quien crea que esto no va a ser así es porque es el mayor ignorante del mundo, y los mediadores van a tener que cerrar la boca ya que no hay nada que les impida hacerlo.

Enviado el 14/11/2010 14:44Mensajes: Usuario no registrado

.

Enviado el 14/11/2010 16:43Mensajes: Usuario no registrado

Por eso es tan importante la eleccion por orden estricto de puntuacion, no??? y

y no por SAP,...los que disponen de PREVENDAS a gestion y TODO lo demas a radiologia y similar....

Enviado el 14/11/2010 17:00Mensajes: Usuario no registrado
PLAZAS AFECTADAS

ALGUIEN sabe qué places estan afectadas???¿¿¿

Somos parte INTERESADA EN EL PROCEDIMIENTO y los interinos no saben las PLAZAS AFECTADAS a dia de hoy???

Esto es legal?

Es una irregularidad, amparada en la complicidad y el consentimiento distraido???????

Quien habria de informar, en el supuesto caso de dejacion de funciones, irresponsabilidad, complicidad o lo que sea que este sucediendo?

No hay nadie que a estas alturas del procedimiento del concurso oposicion asuma la responsabilidad de informarnos a la PARTE INTERESADA en este procedimiento o convocatoria.

Algo se esta incumpliendo con absoluta impunidad

Enviado el 14/11/2010 19:31Mensajes: Usuario no registrado
marga

Por si a alguien le interesa.El dia 17 en el programa Aquí hay trabajo de la 2, a las 9:30 de la mañana voy a hacer una consulta telefónica en directo.Preguntaré que si habiendo aprobado una plaza de aux.administrativo del ICS puedo coger excedencia y continuar trabajando en la empresa privada.Me diran los tipos de excedencia que hay.

Enviado el 14/11/2010 20:02Mensajes: Usuario no registrado

En varias ocasiones le he pedido al delegado sindical que preguntaran a ICS cuales son las plazas afectadas y que pidiera una lista ya que estamos opositando por un puesto de trabajo "fantasma" en el que teóricamente savemos que es lo que tenemos que hacer, pero no savemos donde lo vamos a hacer.

En todo momento, según el sindicato, les han dado largas sobre dicha información, por lo que deduzco que no tienen ninguna intención de darla, solo van a informar de las SAP de destino, de esta forma los cordinadores de CAPs y hospitales pueden seleccionar quien se queda con las plazas buenas y los nuevos que cubran aquellas que nadie quiere.

Enviado el 14/11/2010 20:07Mensajes: Usuario no registrado

La excedencia por interes particular, requisitos:

haber trabajado con plaza fija 5 años con anterioridad a la peticion de la exced., sino se entiende que renuncias a tu plaza.

termino minimo de excedencia de 2 años.

Enviado el 14/11/2010 20:13Mensajes: Usuario no registrado

Uffff

Que oscuro, tirando a negro,

gracias 20:02:00

Enviado el 14/11/2010 20:34Mensajes: Usuario no registrado

En varias ocasiones le he pedido al delegado sindical que preguntaran a ICS cuales son las plazas afectadas y que pidiera una lista ya que estamos opositando por un puesto de trabajo "fantasma" en el que teóricamente savemos que es lo que tenemos que hacer, pero no savemos donde lo vamos a hacer.

En todo momento, según el sindicato, les han dado largas sobre dicha información, por lo que deduzco que no tienen ninguna intención de darla, solo van a informar de las SAP de destino, de esta forma los cordinadores de CAPs y hospitales pueden seleccionar quien se queda con las plazas buenas y los nuevos que cubran aquellas que nadie quiere.

Enviado el 14/11/2010 20:35Mensajes: Usuario no registrado
C.

A desconocido 20:02:00

En las convocatorias de técnicos y gestión la lista de las plazas ofertadas salió junto con la lista definitiva aunque no especificaban puestos concretos, sólo centros de trabajo y cantidad de plazas a ocupar en cada uno de ellos. Supongo que esta vez lo haran igual. Y si al final se escoge por SAP y la decisión de la plaza concreta depende de los coordinadores como tú dices se estarán pasando por el forro el punto 8.1. de las bases de la convocatoria, lo cual puede dar pie a más de una reclamación ya que de momento, ¿alguien recuerda que haya aparecido alguna diligencia cambiando las bases en cuanto a este tema?

Enviado el 14/11/2010 20:41Mensajes: Usuario no registrado
A

Es decir que la lista de plazas saldra a finales de noviembre.

Postetiormente tendremos otros 3 años por las reclamaciones de puestos, porque en la convocatoria/normativa/ley no contempla SAP???

Pues cuanto nos queda por delante para plaza de aux.

Enviado el 14/11/2010 21:18Mensajes: Usuario no registrado

Para la bolsa os acordais de cuanto vale cada hora de un curso, por ejemplo 1 hora = 0.6 puntos, es q no se donde buscarlo. Gracias.

Enviado el 14/11/2010 21:28Mensajes: Usuario no registrado
C.

creo que sale a 0,02 cada hora, ya que por un curso de 25 horas puntúan 0,50

Enviado el 15/11/2010 09:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola, C. Aunque el grupo de gestión y técnicos sí se les publicó las plazas por centros parece ser que no tienen ninguna intención de publicarlas ahora así, lo harán por SAP y se escoge por SAP... se saltan las bases, pero ya te digo que esa información la he visto publicada por varias fuentes distintas, así que veo que es muy verosímil...

y en efecto cada hora de curso vale 0,02 puntos (en el caso de online o a distancia 0,02 si es con aprovechamiento (aprobar posible examen) y 0,01 si no se pasa la prueba.

Enviado el 15/11/2010 10:33Mensajes: Usuario no registrado
J.

si, exacte, els sindicats son els primers q callen, pq? doncs pq son els primers q paren la mà i obtenen algo, l''ics prefereix primer tenir contents als sindicalistes pq així dps callen. ells et diran q no, ui no no, però no vulguis saber el q es porten per sotamà. ja va passar amb les avluacions de la borsa: qui va firmar el pacte? qui va ser els primers de queixar-se? exacte, els sindicats. pq algun sindicalero en va sortir escaldat amb les avaluacions.

i respecte als interins q haurien de marxar pq han suspès/no s''han presentat, ja saben q la seva plaça surt a concurs. almenys en el meu centre ho saben tots. i si no s''ha fet públic oficialment, els adjunts de cada servei, si tenen una mica de dignitat i respecte per aquella persona, ja els hi han dit (pq ells tenen la llista de places de la seva gerència des del primer examen q es va fer a l''estiu del 2009).

per altra banda, tb es molt facil dir q la gent no es mulla fins q no l''esquitxa algun proces d''aqts "foscos" però tb s''ha de mirar la situació personal de cadascú, si estàs fent substitucions, si no tens plaça, si has estat l''últim d''arribar, què hi tens a perdre... ufff! és molt complicat, cadascú mira una mica per lo seu i cadascú sap el q té a casa, és molt dur, però és així, i més en temps de crisi. ja sabeu què diuen "más vale caer en gracia que ser gracioso". i és ben veritat.

Enviado el 15/11/2010 10:43Mensajes: Usuario no registrado
J.

per cert, la persona q comentava la noticia dl periodico, parla de places laborals, en ppi no hauriem de sortir-ne escaldats els q hem fet oposicions.

Enviado el 15/11/2010 11:33Mensajes: Usuario no registrado
lara

Hola! Semblava que avui sortian les llistes però veig que no.

Quin fart d''esperar...........

Enviado el 15/11/2010 12:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Les darreres noticies eren que fins a final de novembre res de res... i ja veurem.

Enviado el 15/11/2010 12:25Mensajes: Usuario no registrado
A

Bon dia a tots i a totes!

Lara... siguent optimistes si les publiquen al novembre, seran el dia 30 que ja tenim experiència, però una part de mi espera que sigui aviat.

Algú sap alguna cosa més?

Bufffffffffffffffffffffffffffffffff

Enviado el 15/11/2010 15:15Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 16/11/2010 09:57Mensajes: Usuario no registrado

Habeis visto la nueva puntuación de la bolsa?

Enviado el 16/11/2010 10:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Sí, los administrativos aprobados han subido como la espuma, estan en los primeros puestos.

Pero no funciona bien, no se pueden ver/imprimir los listados. Yo por ejemplo no tengo la nota reflejada en la bolsa, bueno supongo que iran arreglando las cosas.

Enviado el 16/11/2010 10:30Mensajes: Usuario no registrado
C.

Tens raor Beatrix, no es pot veure els llistats de cap de les dues convocatòries.

Enviado el 16/11/2010 12:38Mensajes: Usuario no registrado
A

A quina borsa es referiu? a la d''aux. adm o a la d''administratius. Acabo d''entrar i estic a la mateixa posició en les dos borses.

Enviado el 16/11/2010 12:44Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola A. Em referia a administratius, de totes formes, com no funciona bé la pàgina, l''estan manipulant i torno a veure els punts abans del canvi... que no cundeixi el pànic.

Enviado el 16/11/2010 13:02Mensajes: Usuario no registrado
C.

A les d''auxiliars també han baremat amb data 14/11, ja que aquest matí he observat canvis en les posicions, encara que ara està altre cop com dies enrrera i no s''hi pot accedir als llistats.

Enviado el 16/11/2010 13:55Mensajes: Usuario no registrado

Habeis visto que tambien hay cambios en el apartado de avaluaciones?

Enviado el 16/11/2010 17:20Mensajes: Usuario no registrado

A vosaltres us dóna la mateixa errada?

Enviado el 16/11/2010 18:24Mensajes: Usuario no registrado
marga

Ya que a mí me van a contestar mi duda en el programa Aquí hay trabajo, quizá alguien deberia preguntar si los plazos de estas opos entran dentro de la legalidad. Más que nada porque todo en dia nos estamos quejando y tal vez podríamos denunciar o algo.

Enviado el 16/11/2010 18:42Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Bueno, en el ebep, artículo 70 dice:

"En todo caso, la ejecución de la Oferta de empleo público o instrumento similar deberá

desarrollarse dentro del plazo improrrogable de tres años”.

La oferta pública salió en noviembre de 2008 y la convocatoria en diciembre. Aún nos pueden hacer esperar 1 año. Bueno... si no nos jubilamos antes del nomenament...

Enviado el 17/11/2010 00:32Mensajes: Usuario no registrado
...

Cuando nos diran si nuestras plazas estan afectadas?????

Desde AMBIT, SAP ????????????????????????

Todavia estamos en la mas plena ignorancia!!!, aunque supongo que ...mejor no

Enviado el 17/11/2010 09:05Mensajes: Usuario no registrado
anna

Hola, jo tinc títols que encara no m’han validat , que els tinc pendents des de que varem entregar els mèrits i encara no m’han cridat per que els porti a validar.....

Espero que aquest més surti la llista definitiva d’una vegada....

Enviado el 17/11/2010 11:20Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Anna, ves-te''n directament amb original i copia a un lloc on te''ls agafin i que et donin còpia del registre amb dia i hora conforme ho has entregat. No es poden negar a agafar-los i fer-los arribar a Balmes o al lloc encarregat de compulsar.

Jo he entragat directament a l''hospital de Tarragona, on ho tenen centralitzat i compulsen, pero des del SAP de Tarragona te''ls fan arribar. Penso que a Barcelona ciutat el SAP on s''entreguen és al carrer Sardana, però no t''ho puc assegurar. Jo ho he fet així i ja tinc validat tot el que vaig entregar a finals d''aquest estiu, i entregat i pendents de validar els cursos d''octubre.

Enviado el 17/11/2010 11:41Mensajes: Usuario no registrado

Et diran si la teva plaça está afectada, una setmana abans del dia de presa de possessió. T''enviaran una carta si és així.

Enviado el 17/11/2010 12:44Mensajes: Usuario no registrado

Las personas que tienen su plaza afectada hace dias que lo saben porque se lo han dicho los referentes de cada servicio. Yo conozco dos personas que tienen su plaza afectada (auxiliar administrativo), ambas han aprobado la oposición así que podran elegir (si nadie la piede antes) la suya.

Enviado el 17/11/2010 14:08Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola desconocido. No entiendo que esas personas puedan elegir su plaça (aunque sea por orden de prelacion) si nadie podremos elegir plaza, solo àmbito, los jefes eligen por nosotros. Espero que no haya agravios comparativos, porque solo nos faltaría eso, y se puede liar una muy gorda. O eso o elegimos todos plaza que es lo que dicen nuestras bases...

Enviado el 17/11/2010 14:26Mensajes: Usuario no registrado
w

que salgan ya las listas.....

Enviado el 17/11/2010 14:29Mensajes: Usuario no registrado
C.

Encara no podeu accedir a les llistes de la Borsa? A mí no m''ho deixa fer, cada cop que ho intento em diu que s''ha produït un error.

A vosaltres també us passa?

Quant a les llistes definitives, dubto que surtin abans del 30. Tenen molta feina!!!!

Enviado el 17/11/2010 15:08Mensajes: Usuario no registrado

Jo també estic segura de que les llistes sortiran el 30, ells sempre apurant el màxim

Enviado el 17/11/2010 15:09Mensajes: Usuario no registrado

Jo també estic segura de que les llistes sortiran el 30, ells sempre apurant el màxim

Enviado el 17/11/2010 15:33Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 17/11/2010 16:11Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Sabeis algo de la reunión del comité de esta semana?

Esta mañana he ido al cap y he aprovechado para preguntarles a las chicas y me han dicho que se esperan las listan para enero!!!!!!!!!!!!!! espero que sea sólo un rumor aunque no es la primera vez que lo oigo...

Enviado el 17/11/2010 16:56Mensajes: Usuario no registrado

Ahir una companya va anar a Balmes i li varen dir que les llistes def. dels mèrits sortirien el 29 0 30

Enviado el 17/11/2010 17:04Mensajes: Usuario no registrado
J.

una companya m''ha comentat q ahir CCOO va enviar un correu i q al gener seria elecció de plaça.

Enviado el 17/11/2010 19:09Mensajes: Usuario no registrado
lara

Hola!

La cap de administrativas me ha dicho que la elección de plaza seria para enero.

Las listas saldrán a seguramente el dia 30.

Pero la verdad es que ya no los creo ,si no lo veo no lo creo como dice el refrán.

Enviado el 17/11/2010 19:34Mensajes: Usuario no registrado

beatrix, si la persona que ocupa una plaza y esta afectada si esa persona ha aprovado la oposicion, y si a la hora de elegir puede elegir el destino (sap), normalmente le dan la plaza que ocupa, y es lo normal, porque esa persona sabe como funciona el servicio. Siempre se ha hecho asi, no es que la gente sea enchufada o no. Cuando salgan las listas nunca sale el lugar determinado sino que saldra X plazas en el SAP que sea, luego una vez se tiene que incorporar a trabajar, unos dias antes te llaman de RRHH y te hacen entrevista para colocarte en un servio.

Enviado el 17/11/2010 19:57Mensajes: Usuario no registrado
roser

Alguien ha visto el apartado de avaluaciones de la bolsa de trabajo? parece ser que podemos marcar aquellas avaluaciones con las que no estamos de acuerdo, peró a mi no me deja hacerlo porque no tengo avaluaciones marcadas con el símbolo rojo. Alguno de vosotros podeis marcar las avaluaciones que os han hecho los jefes y con las que no estaís de acuerdo?.

No se si me he explicado bien.

Enviado el 17/11/2010 20:17Mensajes: Usuario no registrado

Sabeis cuanto se gana en total, sueldo base y objetivos?

A cuanto va la hora extra? suelen dar horas extras o sábados?

Enviado el 17/11/2010 20:19Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

No he tingut cap problema per descarregar i guardar el nou llistat de la Borsa.

El tema de les avaluacions si surt com si puguesim marcar les que no estem d''acord, però no m''ha deixat fer-ho.

Sobre el que algú ha comentat més amunt de la forma d''elecció per SAP dient que era just..que sempre s''havia fet així.., res més lluny de la realitat: mai s''ha fet així sinó per ordre de prelació que és el que diuen les bases, unaltre cosa és que ara s''ho vulguin saltar.

I no és just, crec, que algú es quedi en un lloc perquè ja hi ha treballat per molt que els caps el vulguin allà, mentre hi hagi algu amb nota i posició superior en unes oposicions..

Sobre la llista definitiva, jo crec que sortira la setmana que ve, per vàries informacions que m''han arribat, però em puc equivocar..

Incorporació ? jo aposto per 1 de Abril. Penseu que a partir d''aquesta data es tanquen els plans comptables de l''any anterior, això es normativa comptable general.

I les ultimes places de auxiliar (opos del 2003) es van incorporar també un 1 de Abril (després de 2 anys i mig de procés) ó tenien 1 mes a partir d''aquest dia..

Enviado el 17/11/2010 22:56Mensajes: Usuario no registrado
...

Autor anonimo 19:34

Estas totalmente equivocada

de donde has sacado esas conclusiones erroneas?

Si una persona ha trabajado en un sitio un cierto tiempo y quieren que siga alli , es que probablemente es una politiquera, si no tiene la puntuacion suficiente y en estos casos seguro no ha aprobado opos.... pues ale.... con su musica a otra parte donde le corresponda por puntuacion, porque muy probablemente que lo que hace no es la feina , sino cuento...teatro...porteria... escapismo ......

Hasta luego lucas, y a prepararse un poquito las siguientes OPOS y sobretodo que se plantee una colaboracion mas a favor de la EMPRESA.

Enviado el 18/11/2010 00:00Mensajes: Usuario no registrado
BORSA

A la meva Gerència hi ha gent que ara està al lloc 90 i no l''han cridat mai ni per fer una substitució d''uns dies, en canvi hi ha gent que està treballant en contractes renovables estan en el lloc 2.300 de la borsa.

A la meva Gerència hi ha gent que són interins, que no s''han presentat a les opos. i ni tan sols figuren a les llistes de la borsa.

Sí, 2.300 de la borsa i amb CONTRACTES RENOBABLES continuats.

Enviado el 18/11/2010 08:21Mensajes: Usuario no registrado
nuria

hola, he subido en la bolsa con unos cursos qu ehe hecho y ahora estoy en la 300, cuando penseis que me llamaran?

Enviado el 18/11/2010 08:51Mensajes: Usuario no registrado
a

a

Enviado el 18/11/2010 10:07Mensajes: Usuario no registrado

per borsa:

quina es la teva gerència

Enviado el 18/11/2010 10:08Mensajes: Usuario no registrado
nuria

metropolitana nord

Enviado el 18/11/2010 10:19Mensajes: Usuario no registrado

barcelona ciutat

Enviado el 18/11/2010 13:18Mensajes: Usuario no registrado

Hola a todos¡¡¡

A mi no me sale la puntuacion real que tengo, estoy en todas las categorías alterada¡

¿a alguien más le pasa?

Enviado el 18/11/2010 13:50Mensajes: Usuario no registrado
J.

el problema es q per contractes de menys d''un mes (crec, ara no n''estic segur si es 1 o 3 mesos) els serveis poden llogar a qui vulguin sense passar per la borsa (logic, per un mes no agafaras algu q no ha vingut mai si quan marxi encara no sabra la meitat de com funciona el servei). llavors es normal q passin aqtes coses, feta la llei feta la trampa.

Enviado el 18/11/2010 15:32Mensajes: Usuario no registrado
roser

Para contratos igual o superior a 3 meses han de coger obligatoriamente personal de la bolsa. Para contratos inferiores a este tiempo pueden escoger a quien quieran. También hay que decir que hay gente que son eventuales o interinos que han bajado muchos puestos con la nueva puntuación, pero ellos ya estaban contratados antes de hacer esta nueva puntuación por lo tanto, no les pueden anular el contrato.

Enviado el 18/11/2010 16:18Mensajes: Usuario no registrado
lara

Roser ja.......... coneixo a una del meu Sap que esta fent la sustitució de una baixa que va per llarg i es la número 1300 i pico i no fotu lio per que a mi gradaria quedar-me per qui quant sortint les places que si no........ imaginat això es una merda!

Aixi de clar una merda!

Enviado el 18/11/2010 17:21Mensajes: Usuario no registrado
eli

Per qui preguntava per hores extres i dissabtes: No es fan hores extres i els dissabtes treballes quan et toca guardia pero paguen 13 € nets. representa que son hores que has de fer (pel comput anual)

Enviado el 18/11/2010 17:23Mensajes: Usuario no registrado
eli

Els 13 € son per tot el dissabte, no per hora (no et facis il.lusions) jejeje

Enviado el 18/11/2010 18:40Mensajes: Usuario no registrado

tot, tot, tot no.

Paguen 13€ per currar les 7 hores el dissabte de 08:00h a les 15:00h, aixo si, no et toca currar tots els dissabtes

Enviado el 18/11/2010 19:53Mensajes: Usuario no registrado
S.

Hola, jo crec que surtiran les llistes després de les eleccions...

Enviado el 18/11/2010 21:38Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Autor desconegut de les 13:18, si tens alteracions a la teva puntuació envia ja un mail a Selecció.ics@gencat.cat, i els expliques l''incidència per que la corregeixin.

Per qui estava comentant això dels contractes de 3 mesos, ara amb la nova borsa son contractes superiors a un mes els que han de pasar obligatòriament per la borsa... i no valdrá que siguin encadenats, per saltar-se-la.

Enviado el 18/11/2010 22:39Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Beatrix..els de 1 mes o superiors ..ó superiors a 1 mes ?

Jo crec que la setmana que ve surten (aquesta setmana es reunia el tribunal):

voto pel 26/ 11 divendres.

Enviado el 18/11/2010 22:40Mensajes: Usuario no registrado
?¿

Sí , d''això,....... són renovables encadenats, .....mesos , anys.

Enviado el 18/11/2010 23:36Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

sÍ Ricard, superiors a 1 mes. Entenc que si és un mes just ho poden fer a dit.

Es cert que fins ara es feia molt això de les renovacions, però ja hi ha llocs que s''està deixant de fer... així que potser comença a canviar alguna cosa al ICS....

Enviado el 19/11/2010 09:08Mensajes: Usuario no registrado
anna

No hi ha cap canvi al meu currículum respecte a els títols que vaig reclamar

Enviado el 19/11/2010 12:23Mensajes: Usuario no registrado
nef

que els de l''ICS t''escoltin Ricard i la llista surti ja!!!!!!!!!!

jo també crec que nop passarà d''aquest mes.

Enviado el 19/11/2010 18:18Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Jo com que sóc totalment ateo, no hem crec res.

UUUUUUUAAAAAAA........massa temps esperant.....GRRRRRRRRRR

Enviado el 20/11/2010 00:35Mensajes: Usuario no registrado

no os pasa que esto esta tardando tanto en terminar que casi parece que no vaya ya con vosotros?

Enviado el 20/11/2010 07:08Mensajes: Usuario no registrado
lara

Pues si pero tengamos paciencia que parece que empezaremos el año con buen pie.

Aunque a veces pienso tanto rollo para ganar 1000 euros.

Enviado el 20/11/2010 07:45Mensajes: Usuario no registrado

mmmm....buen pie....mmmmmmm.....1000....mmmmmm....aixxx, uffff......ufff

Enviado el 22/11/2010 08:38Mensajes: Usuario no registrado
juan

Alguien sabe si para pedir una excedencia de 2 años a partir de cuanto tiempo tienes que haber estado en la misma plaza? y cuenta si antes de coger la plaza en propiedad ya estabas como interino en la misma?

Enviado el 22/11/2010 10:25Mensajes: Usuario no registrado

me suena que un par de años

Enviado el 22/11/2010 10:29Mensajes: Usuario no registrado
Geno

Hola Juan

En principio tienes que haber permanecido 5 años en tu plaza y cuenta solo el tiempo que has estado como funcionario de carrera, es decir con plaza en propiedad, no cuenta el tiempo de interino. Sí computaría a efectos de trienios y demás, pero me parece que cara a la excedencia no.

Enviado el 22/11/2010 11:20Mensajes: Usuario no registrado
nuria

una cosa, ahora estoy en la posicion 300 de metropolitana nord, pero no he llevado los cursos a que me los validen, da lo mismo a la hora que te llamen o te los tienenque validarr para que estes en esa posición realmente? un saludo a todos

Enviado el 22/11/2010 12:07Mensajes: Usuario no registrado
juan

Estas segura Geno porque me han comentado que los años de interino también cuentan siempre que sea la misma plaza?

Enviado el 22/11/2010 12:14Mensajes: Usuario no registrado
maria

hola, acabo de trucar a CCOO i m''han dit que les llistes surten aquesta setmana. Que hi havia 600 reclamacions pero la mayoria no tenien res a reclamar i que segurament no s''aplicarà el 10%.

Enviado el 22/11/2010 12:16Mensajes: Usuario no registrado
PERE

NO AL 10 PER CENT, PERÒ NO VAN DIR QUE SI?

Enviado el 22/11/2010 12:22Mensajes: Usuario no registrado
Roser

Hola Nuria, no pasa nada si no están validados los cursos, te los haran validar cuando te ofrezcan una sustitución o interinidad.

Enviado el 22/11/2010 12:52Mensajes: Usuario no registrado
rosa

algu pot confirmar lo del 10%, m''ho jugo tot amb això i desde que he llegit aquest missatge estic molt nerviosa!!!! sisplauuu

Enviado el 22/11/2010 13:07Mensajes: Usuario no registrado
A

Hola Maria!

Pel que dius es basant fiable i a més no variaran molt les llistes anteriors, oi?

Quins nervis!!!!! Creuem els dits i espere que afegisquen el 10% de tot cor

Enviado el 22/11/2010 14:18Mensajes: Usuario no registrado
Maria

Si truqueu a CCOO o a UGT us diran que no, que no l''afegeixen. A mi també em sap greu perquè depend d''aquest 10% però és el que m''han dit. També han dit que les llistes surtirien aquesta setmana i que no hi ha massa canvis.

Enviado el 22/11/2010 17:08Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

COM QUE NO AL 10%?

ARA DIUEN QUE NO, ELS SINDICATS? PERÒ SI HAVIEN DIT QUE SÍ!!!

DONCS M''ACABEN DE BEN FOTRE, AMB PERDÓ!

AMB EL 10% TENIA PLAÇA I ARA EM QUEDO FORA!

Quina m... tot plegat, després d¡1 any esperant i total serà per a no res...

Estic que no se si tallar-me les venes, deixar-me-les llargues o anar a cremar-me a lo bonzo devant del ICS... total...

Enviado el 22/11/2010 17:25Mensajes: Usuario no registrado

Hola a todos¡¡¡

Alguien sabe cada cuanto bareman la bolsa? Ya sé que la han baremado la semana pasada pero no recuerdo si es cada 2 meses etc....

Mil gracias¡¡¡

Enviado el 22/11/2010 17:28Mensajes: Usuario no registrado
C.

Tranqui Estertxu!!!

No facis massa cas. Fins que no surti la llista més val pensar en positiu, no serà el primer cas en que diuen una cosa i en fan una altra, oi?

Doncs tranqui que sembla que falten pocs dies per deixar de patí. Je je je. No m''ho creuré, em faltarà alguna cosa, je je je.

Enviado el 22/11/2010 18:54Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Desconocido, en teoria cada tres meses, pero........sorpresa.......actualizaron las listas el dia 19 de este mes, hace tres dias........y.....sorpresa....las han vuelto a actualizar hoy.

Enviado el 22/11/2010 19:17Mensajes: Usuario no registrado
Alfred

Fa 6 mesos vaig parlar en persona, amb un membre del tribunal, i em va comentar que lo del 10% d''increment estava aprovat. Demà trucaré a l’ICS a veure si hi han hagut canvis d’última hora, però en principi si estava acordat no tenen perquè canvia-ho. D’altra banda en van dir la setmana passada que les llistes definitives sortirien entre el dia 29 i 30 d’aquest mes.

Salutacions

Enviado el 22/11/2010 19:24Mensajes: Usuario no registrado

Hola LLuís¡¡

¿Cómo has visto que han actualizado hoy la bolsa?se supone que tienen que mandarte un aviso ( en el apartado de avisos de la Web) y yo no tengo ninguno¡¡¡¡

Enviado el 22/11/2010 19:27Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Estertxu, ¿dónde está tu lado positivo? Yo estoy igual que tú y hasta que no salgan las listas del ICS no has de mal quemarte, pues no vale la pena. Hasta que no sea oficial tú sigue con el SI. al menos esa es mi forma de pensar. así que ánimos a tod@s.

Enviado el 22/11/2010 19:30Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

Perdoneu-me pel desànim però és que ja estic molt cansada d''esperar i esperar i esperar i no arribar a saber-ne mai res del cert, em costa molt ser positiva, a hores d''ara...

Ja no se què pensar ni que ni a qui creure''m...

MOlts ànims a tothom, ja que jo no en tinc gaires...

Enviado el 22/11/2010 19:32Mensajes: Usuario no registrado
Roser

La bolsa está igual que hace una semana. Que sabeis de las avaluaciones, dicen que se pueden marcar las que no estemos de acuerdo, pero yo no puedo hacerlo.

Enviado el 22/11/2010 19:37Mensajes: Usuario no registrado

Gracias Roser¡¡¡Es lo mismo que me ha parecido a mi¡¡¡¡

Enviado el 22/11/2010 19:41Mensajes: Usuario no registrado
J.

roser, nomes tens uns dies per impugnar-les, ja et deu haver passat el plaç. de totes maneres no se exactament com funciona.

ps: la borsa es va actualitzar a meitat de mes amb les notes d''administratiu i zelador, ara no se quan torna a tocar, crec q son 3 mesos.

Enviado el 22/11/2010 19:44Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Desconocido, aparte de que yo he bajado 4 puestos, si bajas qualquiera de las dos listas posibles A-Z o 9-0 veras que la fecha de las listas es del dia de hoy.

Al lado de cada una de evaluciones hay un simbolito i debajo dice que únicamente se pueden moficar aquellas evaluciones que tienen un simbolo en concreto.

Enviado el 22/11/2010 19:48Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

J,Tengo la costumbre de guardarme copia del Pdf de todas las listas que publica la borsa de Auxiliares Administrativos, la anterior era del 19 de Noviembre y la de hoy, claro està es del 22, es tan facil como bajarlas y verlas

Enviado el 22/11/2010 20:07Mensajes: Usuario no registrado
Roser

Tiene razon el Lluís, la lista es de hoy y la he comparado con la del 14 y hay diferencias aunque son pequeñas, hay gente que ha subido dos o tres puestos y otros han bajado, pero son pocas personas a las que les ha afectado.

Enviado el 22/11/2010 20:31Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Alfred

Amb qui vas parlar del tribunal?

Si no recordo malament els tres sindicats van confirmar el 10% per diferents persones... i ara qui dona la cara?

No serà que es volen guardar les plaçes per fer la nova convocatòria de la que es parlava fa poques setmanes?

Enviado el 22/11/2010 20:40Mensajes: Usuario no registrado

Ok Lluís, ya he visto la fecha de la baremación en las listas, lo que no encuentro es lo dices después:

"Al lado de cada una de evaluciones hay un simbolito i debajo dice que únicamente se pueden moficar aquellas evaluciones que tienen un simbolo en concreto."

Es que yo no estoy en mi puntuación real, pq han baremado y me pedían los títulos de los cursos que tengo hechos.Me mandaron varios avisos en la Web, pero no se reflejaban al abrir mi inscripción y no los vi.Llevé la documentación el viernes.¿tendrá que esperarme a una nueva baremación o podrán cambiar esto antes?

Muchas gracias.

Enviado el 22/11/2010 21:45Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola compañeros, es cierto que hay unos cambios en la bolsa, entre otras cosas yo no tenia aplicada la nota de examen y lo reclamé este jueves. Hoy ya figuro con la nota, incidencias como la mía pueden haberse comentado y parece que hoy las han arreglado.

Enviado el 22/11/2010 21:51Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Anonimo, no hablava de Baremacion, sino de Evaluacion, esa una contestación para Roser, perdona.

Enviado el 22/11/2010 22:01Mensajes: Usuario no registrado

Ya, luego me he dado cuenta¡¡¡

De todas formas gracias¡¡¡

Enviado el 22/11/2010 22:02Mensajes: Usuario no registrado
a.

els del ICS i els sidicats el que volen ens que ens tornem ximples, els que depenem del 10% ens ha caigut una galleda de aigua freda al damunt, i totes les esperances a la merda

Enviado el 22/11/2010 22:37Mensajes: Usuario no registrado
G

No cal especular ja es veurà

Enviado el 23/11/2010 08:35Mensajes: Usuario no registrado
a

e

Enviado el 23/11/2010 09:43Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Bon dia, sembla que l’espera ja desespera. Jo sóc un altre d’aquestes persones que depèn del 10% addicional. Jo fa un temps vaig trucar al sindicat i em van dir que si. Però la veritat tant si com no ja estic fart d’esperar. Crec que no s’ha de donar massa importància als rumors. Els rumors dels sindicats deien que aquestes altures estaríem treballant. Si fem cas al sentit comú i a la lògica es deuria aplicar. Recordeu que aquesta oferta es del 2008 i gairebé estem al 2011 no hi calen més persones, no s’ha jubilat ningú. No pot ser. Esperem, tinguem paciència i bona voluntat. L’Ics diu al seu contestador que sortiran les llistes per finals de novembre i aquesta es la bona. Ànims i endavant. I sobretot que no ens fotin i posin el 10%.

Enviado el 23/11/2010 10:37Mensajes: Usuario no registrado

Algú sap si hi ha de l''oposició d''auxiliars administratius que hagin aprobat i estiguin també a la llista d''aprobats de zeladors. El nomenamen dels auxiliars serà abans dels de zelador i per tant deixaràn plaça lliure de zelador ? Si es així algú sap quans ?

Enviado el 23/11/2010 12:31Mensajes: Usuario no registrado
Alfred

Hola a tots/tes. Acabo de parlar amb un membre del tribunal de tota confiança, i m''ha dit que lo del increment del 10% esta aprobat per l''ICS, per lo tant 933+93=1026 places.

El llistat definitiu de merits sortira la setmana vinent.

Anims que ja falta menys.

Salutacions

Enviado el 23/11/2010 12:43Mensajes: Usuario no registrado
Roser

no son 933 sino 833 plaças. Ojala fueran 933.

Enviado el 23/11/2010 13:24Mensajes: Usuario no registrado
C.

Hola Roser,

te debes confundir, son 976 para el turno libre ya que del turno de promoción interna sólo aprobaron 50 personas (lo acabo de comprobar) y si no tengo mal entendido lo que no se cubre con el turno correspondiente se pasa al turno libre.

Si hay un 10% más son, como ha dicho alfred, 1026 plazas. Descuenta 50 del turno libre y el resto deberían ser para el libre. Así que hay unas pocas más para nosotros.

Enviado el 23/11/2010 14:18Mensajes: Usuario no registrado
jo

Em sembla que us lieu:

A la convocatoria diu 758 torn lliure, pero 47 són per persones amb discapacitació.

Si li restes 758-47=711

Sumem unes 100 de promocio interna que no han aprovat: 711+100= 811

O no cal restar les 47?

Ara no ho tinc clar, quin lio

Que algú ho aclari

merci

Enviado el 23/11/2010 14:23Mensajes: Usuario no registrado
Alfred Seció Sindical FSP - UGT Primària ICS Camp de Tarragona

El tema de l''increment del 10%, esta pactat i signat des de fa temps, i es va passar comunicat a tots els sindicats, per lo tant podeu contar amb 1026 places totals entre promoció interna i torn lliure.

Salutacions

Enviado el 23/11/2010 14:29Mensajes: Usuario no registrado
C.

Les places per a persones amb discapacitació estan incloses dins de les 758 de torn lliure i les 175 de promoció interna. No cal restar-les. així que cal contar les 1026 que diu l''Alfred, que sembla que té informació de primera mà.

Enviado el 23/11/2010 14:34Mensajes: Usuario no registrado
Roser

Són 758-39(discapacitados)=719 turno libre

175-8(discapacitados)=167 turno promoción interna

A las 719 plazas via libre se le suman las de promoción interna que no hayan aprobado y si no recuerdo mal quedaban en total 833 plazas.

Enviado el 23/11/2010 14:42Mensajes: Usuario no registrado
Roser

Són 833 plazas via libre que sumadas a las de promocion inerna que han aprobado han de dar 933 plazas en total.

A las 833 se ha de sumar un 10% por lo tanto són en total 916 plazas via LIBRE.

Enviado el 23/11/2010 14:54Mensajes: Usuario no registrado
J.

em sembla q us esteu liant a base de be...

sumeu el 10% del total de les places i resteu els aprovats per via interna, la resta es per nosaltres.

Enviado el 23/11/2010 15:42Mensajes: Usuario no registrado

en total quantes en queden per via lliure? perquè si no vaig equivocat eran 836 vila lliure + 10%

Enviado el 23/11/2010 15:45Mensajes: Usuario no registrado
Mari

Ojalá salga la lista el viernes 26, todas han salido en viernes y el de la semana que viene ya es Diciembre.

Suerte a todos!!!!!

Enviado el 23/11/2010 15:55Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 23/11/2010 17:44Mensajes: Usuario no registrado
Roser

Tiene razón la persona de las 15:42:00

Són 836+10% = 919 plazas para el turno libre.

Enviado el 23/11/2010 17:53Mensajes: Usuario no registrado
J.

no son 919. no ho esteu entenent be:

el 10% es refereix al TOTAL de les places (933), es a dir, 93 places mes.

sumades a les 933 son 1026, entre lliure i intern. si restem les 50 persones que entren d''intern, les places q sobren passen a lliure.

933+93-50=976

aixo es el total de places pel torn lliure.

ara falta saber quin es el % de places afectades pel torn lliure via reserva (minusvalids) i falta veure si es cobreixen totes, ja que tambe tenen preferencia.

Enviado el 23/11/2010 17:57Mensajes: Usuario no registrado
J.

ok, les places de minusvalids son el 5% (47/933), per tant, s''ha d''entendre q tambe augmenten les seves places, el 5% de 976 son 49 places, pero ara si q no se si ho estic fent be. crec q falla algo en la meva teoria XD

el q si esta clar es q hi ha molta gent q s''aprofita i intenta entrar per via reserva, sempre sol emplenar el cupo de places.

tinc el cap com un cencerro amb els estudis, no tinc ganes de pensar-hi mes XD

Enviado el 23/11/2010 18:01Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Les places lliures per al Torn Lliure amb el 10% son 924, passo el quadre no se si es veura be, per cert altre cop han actulitzat borsa, llistes data 23 de novembre, és a dir: Avui

OFERTA 10% TOTAL OCUP. LLIURES

TORN LLIURE 719 72 791 791

TORN LLIURE RES. 39 4 43 47 -4

PROM.INTERNA 167 16 183 50 133

PROM IINT.RESE 8 1 9 5 4

933 93 1026 102 924

Enviado el 23/11/2010 18:13Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Com sempre el quadre es desmonta i veu un llap,

Torn lliure------------Oferta: 719.....10%: 43;Total: 791;Ocupades: 0; Lliures: 791

Torn lliure Reserba---Oferta: 39...10%: 4;Total: 43;Ocupades: 47; Lliures: -4 (Se Compensa)

Prom. Interna---Oferta: 167...10%: 16;Total: 183;Ocupades: 50; Lliures: 133

Prom. Interna Via Resr.---Oferta: 8...10%: 1;Total: 9;Ocupades: 5; Lliures: 4 (Se Compensa)

Total------------Oferta: 933.....10%: 93;Total: 1026;Ocupades: 102; Lliures: 924

Enviado el 23/11/2010 18:34Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Personeu, he mirat malament, les llistes són les mateixes, data 21 de novembre.

Ja no se ni el que veig.

Enviado el 23/11/2010 19:43Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!

Benvolguts companys i companyes de patiment:

Sapigueu que JA NO TINC UNGLES PER A MOSSEGAR-ME!!! I perquè NO arribo a les dels peus! que si no, MAI NO HAURIA D''HAVER DEIXAR DE FER IOGA, ARA SÍ QUE ARRIBARIA A LES DELS PEUS I TINDRIA UN CALMANT... una mica fastigós per això, deixem-ho...

Sapigueu que ja no em quede cap caramel per a crospir-me dels molts que duia al bolso... he esgotat el quart de kilo que vaig comprar-me el dia 10...

Sapigueu que ja no em poden sortir més canes perquè no guanyo per a Farmatint...

Sapigueu a més, oh colmo de la crueldad, mal de males, que a sobre NO em puc donar a la bebida -cafeínica, s''enten- perquè al meu CAP NO hi ha màquina de cafés ni de coca-cola (Deu meu senyor, per què se''m nega d''aquesta manera tan cruel la dosi diària de cafeina!!!!)...

Sapigueu a més, que per a més desgràcia meva, tampoc NO hi ha màquina de xocolatines...

DEU MEU SENYOR!!!

Tot plegat aquest any ja m''he aprimat uns 15 kilos... ¡LA DIETA DE L''ICS!!! ¿LA PATENTO I POTSER ME FAIG D''OR?!!! Ves a saber....

PER QUÈ... PER QUÈ... PER QUÈ?!!!! Tant de misteri RESPECTE EL MISTERIÓS I NECESSARI 10%:

SOBRE EL 10% QUE ARA ES POSA ARA NO, amb tants números diferents que esteu dient i fent tots m''estic posant dels nervis!!! MÉS ENCARA, i de debó que era mooooolt difícil que em quedessin nervis per a posar-me!!!!!

Tingueu una mica de pietat de mi -ja que l''ICS no la té- que sóc de lletresssss!!!! AHHHHHHHH!!!! AYYY AY AY AY!!!! I NO M''ACABO D''ACLARIR AMB TANTA NUMERACIÓ DIFERENT!!!

Ja se que tots ho feu amb molt bona voluntat, però NO PUC MÉS!!!!!

Com deia el Llach quan ell era jove i jo joveníssima: NO ERA AIXÒ COMPANYS NO ERA AIXÒ...!!!

L''ICS EM FA PATIR!!!

Resumint, que jo a les llistes no oficials que corrien pel Facebook estava la 855 i la 859.

Si a la desitjada llista definitiva no canvio massa de posició: tindrè plaça o no?

Perquè a hores d''ara ja no entenc res de res!

S''acepten respostes clares al respecte. Jo ja NO tinc clar fins a quin número d''ordre SÍ tindran plaça...

SÓLO SÉ QUE NO SÉ NADA, i a hores d''ara fins i tot dubto de saber del cert això...

Això si, avui he rebut un email de selecció de personal dient-me que sí, que la llista definitiva sortirà la setmana vinent, lit. Es el primer cop que NO em diuen que consulti la pàgina web...

Enviado el 23/11/2010 19:51Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

PD: Si algú ha sonrigut una mica llegint el meu missatge anterior doncs ja era això, ja estaré contenta...

que per a patir JA TENIM L''ICS!!! JA JA JA!!!

ANIMS A TOTS I TOTES!

Enviado el 23/11/2010 19:51Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Estertxu, si el ICS no fa cap cosa extranya, a hores d''ara i amb el 10 % ben contat entrarien fins al número 924, és a dir, si no hi ha massa mogoda amb les reclamacions estaries dins.

Enviado el 23/11/2010 21:13Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Sabeis algo de aquel compañero/a que iba a llamar a la tele para hacer una pregunta referente a lo nuestro?

Ánimo que como mucho nos queda una semana de no vivir y sólo pensar!!!

Estertxu podrías decirme como funciona esto de estudiar en la uoc, me apetece pero no se si a distancia seré capaz de hacerlo! estoy mirando psicología y educación social pero me faltan ánimos y confianza en mi misma...

Enviado el 23/11/2010 21:28Mensajes: Usuario no registrado

Si entro en mis prefencias (de la bolsa) está sin datos pero yo rellené lo del cap y el hospital, esto está bien? y en la lista salgo por el nº 400 , a vosotros también os pasa?

Enviado el 23/11/2010 22:28Mensajes: Usuario no registrado
Alfred - UGT

Extracte bases convocatòria. Això es el que passarà a partir d''ara.

—8 Puntuacions finals de la fase de concurs oposició i acte d’elecció de plaça

8.1 Juntament amb la publicació de la llista a què fa referència la base 7.4, el

tribunal, d’acord amb el que estableix el paràgraf tercer de la base 5.3, farà públiques

les puntuacions finals de la fase de concurs oposició, amb indicació del número

d’ordre de classificació assolit per cada persona aspirant, així com les destinacions

corresponents tant a les places que figuren a l’annex 2 d’aquesta convocatòria, com al 10% de places addicionals establert a la base 2 d’aquesta convocatòria, als llocs establerts a l’annex 6 de la convocatòria.

En cas d’empat, l’ordre de classificació s’establirà d’acord amb la puntuació obtinguda

en l’oposició. Si persisteix l’empat, aquest es resoldrà a favor de la persona de més edat.

—2 Places objecte de convocatòria

El nombre de places objecte de convocatòria són les que figuren a l’annex 2 d’aquesta

convocatòria. Les places esmentades es podran incrementar fins a un 10% addicional per tal de proveir les vacants que s’hagin produït durant el procés selectiu.

A aquest efecte, el tribunal, juntament amb la llista que doni publicitat del resultat final del procés selectiu, publicarà el nombre final de les places objecte de convocatòria, indicant les incrementades com a conseqüència del 10% addicional que s’hagin pogut produir així com les destinacions corresponents a les places que figuren a l’annex 2.

En cas que les places assignades al torn de promoció interna no s’arribin a cobrir

s’acumularan al torn lliure.

Enviado el 23/11/2010 23:55Mensajes: Usuario no registrado

Para Estertxu:

¿Te han vuelto a llamar para trabajar después de los 5 días?

Lo digo por las referencias a que en tu cap no hay máquina de café ni chocolatinas etc...

Enviado el 24/11/2010 08:42Mensajes: Usuario no registrado
a

ànim a tothom tot anirà bé

Enviado el 24/11/2010 08:59Mensajes: Usuario no registrado
betty

Això ja s''acava, estem a la recta final.

Per cert, he conegut a l''Estertxu a la feina, alguna cosa bona n''ha sortit de tot això.

Enviado el 24/11/2010 09:26Mensajes: Usuario no registrado

Se hacen apuestas del día que salen las listas, yo tengo la esperanza que salgan este viernes, no?

vosotros que creeis?

Enviado el 24/11/2010 10:28Mensajes: Usuario no registrado
A

Jo suposo que per a final de festa ho publicaran el dia 30 a les 14:58:59, però seria tota una alegria que ho publiquessin el dia 26... passat demà?

Encara que no em puc queixar pq treballo, vull deixar aquesta feina i trobar l''estabilitat que tant desitgem!!!

Espero que compten amb el 10%.

Anims que ara si que estem tocant el final....

Enviado el 24/11/2010 15:48Mensajes: Usuario no registrado

De la persona que llamó a la tele sabemos algo?

Cuando se acabe este hilo quien lo abra que lo haga fácil de encontrat! porfa...

Enviado el 24/11/2010 16:14Mensajes: Usuario no registrado
J.

em sembla q va dir q preguntaria sobre un tema de permisos i llicencies, no per parlar d''aqt proces...

Enviado el 24/11/2010 17:47Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Moltes gràcies al company que m''ha aclarit que el nombre diguem-ne fatídic és el 924!!! SÍ, esperem que NO hi hagi molta moguda i així tindré plaça allà on sigui, que m''és ben igual a hores d''ara.

Pel que fa a coses que em pregunteu: doncs SÍ, ara estic fent la meva 2º suplència a l''ICS, una altre baixa al mateix CAP.

I a sobre m''han trucat de la borsa d''interins de la Diputació, per a començar a treballar a mitjans desembre... Feia més d''1 anys que hi era i mai cap contracte i ara que ja treballo van i em truquen...

Bé total, la tira de temps a l''atur i res de res, i ara tots alhora, apa vinga va... O res o tot!

Així que ara, en acabar aquesta baixa a l''ICS, provaré com es treballa a la Dipu... Busque compare y si encuentra algo mejor... ¡¡¡doncs a preparar opos pel lloc millor!!! Només em faltava... patir TOOOOT una altre procés (s)upositori, ja ja ja...

I a veure si menstrestant per fi comencem tots a l''ICS com a funcionaris... algun dia del 2011...

Mira que si els incas, o era els mayas? tenien raó i el món s''acabés del 2012... Tant de patiment per morir-nos tots en 1 any llarg! ja ja ja

Una altre resposta: aclareixo que estudio a la Uned, sobretot la vaig triar en lloc de la UOC pel tema "peles", ho deixo clar, ja que la matrícula de la Uned val la meitat que la de la UOC, i a més es pot demanar beca i NO pagar la matrícula fins que te la deneguin, cosa que em sembla que a la UOC no va així, em penso.

A mi la Uned ja m''agrada, com va: tú te lo guisas tú te lo comes.

Cal estudiar i prou, i cadascú s''ho organitza al seu ritme i la seva manera, i no cal fer treballs obligatoris, tret d''algun, pocs. I tenim un dia de tutories per setmana, que vol o pot hi va i qui no, no.

La pega és que tot tot és en castellà, pero es lo que hay...

Bé, i moltes gràcies a tothom pels ànims i pels aclariment!

Acabat el procés (s)upositori aquest, jo proposo fer un macromegahiperbotellón i com a punt de trobada quedem tots a Balmes... Qué us sembla?

Ah, ja aniriem a beure fora de Bcn, que allà resulta que no es pot beure pel carrer, ecccssss! i encara ens multariem! La ciutat del NO es pot! i la critico perquè és la meva... però Barcelona m''esborrona i l''ICS em fa patir!!!

ÀNIMS A TOTHOM!!!

Enviado el 24/11/2010 18:32Mensajes: Usuario no registrado
lis

hola a tots algú sap quina es la quantitat de places que queden via reserva si amb el 10%?

Graciès.

Enviado el 24/11/2010 18:40Mensajes: Usuario no registrado
nef

jo aposto per final de mes, es a dir, dia 30. Sigui com sigui, ja queda menys!!

i sí, jo també recordo que la persona que deia que sortiria a la tele era per preguntar sobre excedencies i tal. Res pel que fa a terminis.

Enviado el 24/11/2010 18:57Mensajes: Usuario no registrado

Una pregunta:

¿podeis conectaros a la bolsa de trabajo del ics? Me sale que hay un error en la página y que lo intente más tarde.¿A alguien le pasa lo mismo?

Enviado el 24/11/2010 19:09Mensajes: Usuario no registrado

A mi también me pasa, lo intentaré más tarde

Enviado el 24/11/2010 19:13Mensajes: Usuario no registrado
Roser

Es general. Deben estar cambiando alguna cosa.

Enviado el 24/11/2010 19:57Mensajes: Usuario no registrado

Ok¡¡

Enviado el 24/11/2010 20:37Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Es preveu la llista definitiva entre el 30 de novembre i el 4 de desembre. Ens ho ha comentat una companya que ha rebut correu de CATAC comentant-ho (la font de la informació es veu que es de dins de l''ICS fiable...) apa, total ja pel que queda esperem una setmaneta.

Alea iacta est!!!!

Enviado el 24/11/2010 20:50Mensajes: Usuario no registrado

Primera quinzena de setembre.. segona quinzena de setembre... primera quinzena d''octubre.. segona quinzena d''octubre... blah blah blah. Total, que tampoc és la segona quinzena de novembre...

Moltes lleis i contra tanta mentida no hi ha res?

Enviado el 24/11/2010 22:14Mensajes: Usuario no registrado
ana3

no creo que salgan el viernes, recordar que hay elecciones el dia 27 y los tachariamos de oportunistas, si salen, insisto si salen saldrán para la semana proxima, aunque yo ya desconfio. Lo que si garantizan es que para enero ya tenemos que estar ocupando las plazas.

Yo en la última lista estaba sobre el 400 con lo cual si no cambia mucho la cosa estaria dentro.

Cierto es que llevo 8 años trabajando en el ics y ya era hora que consiga plaza fija, aunque tal y como se está poniendo la cosa no se como acabaremos incluso los que hemos aprobado.

Alguien sabe porque han dimitido los de ccoo de sagrera, pare claret y alguno más, .....

Bueno espero que este enlace lo utilicemos a partir de ahora para darnos la enhorabuena.

Suerte a todos

Enviado el 24/11/2010 23:18Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Em c... en el p... Tribunal si no treuen les llistes el 30 de novembre com a molt tard i ara resulta que s''esperen vés a saber a quin dia de desembre... Em tornanran a fer la punyeta amb una cosa que tinc pendent (per desgràcia meva) de quan surtin elles i serà la 3a vegada...

Com agafi plaça en aquestes opos i amb el patiment que porto (bé, portem) prometo que agafaré el llibre de les opos de l''ics i el cremaré abans de la foguera de Sant Joan de l''any que ve (ho tenia guardat per això, no és broma), per fer catarsi purificadora de la mala llet acumulada...

Enviado el 25/11/2010 08:25Mensajes: Usuario no registrado
pepe

me han dicho en ccoo que si al 10 por ciento.

Enviado el 25/11/2010 08:53Mensajes: Usuario no registrado
A

AAAAAAAAAAAAAAAAAA

Enviado el 25/11/2010 09:06Mensajes: Usuario no registrado

Jo crec a la nef.

Què surtin el 30!!

Enviado el 25/11/2010 09:55Mensajes: Usuario no registrado
C.

Bon dia, espero que surti la llista aquest mes encara que dubto que la penjin abans del 30. L''aplicatiu de la borsa segueix donant error i no em deixa entrar. A vosaltres també?

Enviado el 25/11/2010 10:06Mensajes: Usuario no registrado
C.

Pels que dieu que quan canviem de fil us costa trobar-lo.

Entreu a aquest mateix i a dalt, al principi, sota el faldó groc posa: oposiciones - foro - oposiciones administrativos. Doncs cliqueu a oposiciones administrativos i allà trobareu la llista de tots els fils oberts d''aquest tema i el nou fil del ics que s''hagi obert.

Segur que hi ha altres maneras però un cop em vaig tornar mig lela buscant i al final així vaig trobar el fil sense problemes.

Enviado el 25/11/2010 10:32Mensajes: Usuario no registrado
nef

si sempre posem el mateix títol no és difícil trobar-lo... és fomut quant algú posa abreviacions o en lloc de català o escriu en castellà.

Fem servir aquest mateix tal cual amb el número 22, funcionarà perquè és el que em fet servir més cops.

Enviado el 25/11/2010 11:05Mensajes: Usuario no registrado

Hola. He trocat al ICS i m''han dit que els mèrits de zelador i administratiu sortiràn a finals de gener i els d''auxiliar administratiu a finals de novembre.

Enviado el 25/11/2010 11:34Mensajes: Usuario no registrado

Sí, yo tb estoy entrando en la pagina del Ics y me sale error¡¡¡

Deben estar actualizando alguna cosa o introduciendo nuestras listas definitivas....¡¡¡¡ojalá¡¡¡¡

Enviado el 25/11/2010 11:57Mensajes: Usuario no registrado
juan

IGUAL SALEN MAÑANA NO? SI DA ERROR TANTO TIEMPO

Enviado el 25/11/2010 12:09Mensajes: Usuario no registrado
C.

tant de bó s''acabi aquest patir!

Enviado el 25/11/2010 12:12Mensajes: Usuario no registrado

Ojalá sea como pensais, pero a mí si que me deja entrar en la página y no me da error!!!!!!

Enviado el 25/11/2010 12:26Mensajes: Usuario no registrado

No deja entrar al apartado de selecció temporal

Enviado el 25/11/2010 12:27Mensajes: Usuario no registrado

¿Puedes acceder al apartado de bolsa de trabajo para consultar cosas?

Yo enlazar con la página web sí puedo, lo que no puedo es entrar en el aplicativo de la bolsa¡¡¡¡

Enviado el 25/11/2010 12:34Mensajes: Usuario no registrado

Ahora sí que me deja acceder a todos mis datos, validación de cursos etc...en el único apartado que no puedo entrar es en el de bolsa de trabajo que me sigue saliendo error.

Enviado el 25/11/2010 12:42Mensajes: Usuario no registrado
cashura

No és per res, però segur que ho publiquen molt molt aviat. He entrat a la pestanya de Selecció, a la Fitxa Aspirant, a la Convocatòria ... On estan les notes que vam treure i el lloc on ens vam presentar, i hi ha un títol on posa:

Convocatòria: Auxiliar-2008

(Llistats definitius admesos/exclosos publicats.)

Enviado el 25/11/2010 12:48Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Aneu a pixar abans d''obrir-lo... però tingueu en compte que encara no ha sortit el llistat!!

Enviado el 25/11/2010 14:08Mensajes: Usuario no registrado

Tiene razón Cashura¡ si afirman esto quiere decir que igual mañana salen las listas definitivas....

Enviado el 25/11/2010 14:15Mensajes: Usuario no registrado
C.

ja he pogut entrar i està tot igual que dies enrrera, a saber què han estat fent. Paciència i a seguir esperant.

Enviado el 25/11/2010 16:02Mensajes: Usuario no registrado
nonandek

Hola, algú em podría fer arribar la nòmina d''aquest mes, es que la meva està incorrecta i vull veure on hi ha el fallo, és el primer mes complet que treballo i no puc comparar amb cap. El meu correu és nonandek@hotmail.com Gràcies

Enviado el 25/11/2010 16:59Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 25/11/2010 18:11Mensajes: Usuario no registrado
mari

Pensaba que las listas saldrian este viernes pero creo que NANAI "mi gozo en un pozo", vaya mmmmi...... no sé a vosotros pero a mi se me está haciendo interminable, no hay derecho a que nos tengan así, imaginais que tampoco salgan en Noviembre y tengamos que pasar el puente así!!!! NO QUIERO SI PENSARLO, PERO LA VERDAD ES QUE PODRIA SER, YA PUESTOS....

Bueno al hablar con vosotros aquí en el foro parece que uno se desahoga.

un saludo y suerte para todos/as.

Enviado el 25/11/2010 18:16Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Espermos que mañana sea el dia X y podamos por fin descansar!

Suerte a todos

Enviado el 25/11/2010 18:33Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

elisi, Que SNUPY te oiga

Enviado el 26/11/2010 08:08Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Bon dia,

Aquesta nit he tingut un somni increïble i molt real. Era avui divendres dia 26 i sortien les llistes definitives. L’acte d’elecció de plaça era pel desembre i per Gener ja estàvem col•locats. La sensació era tant sumament gratificant que el pensar que això es pot fer realitat m’ajuda a poder continuar esperant. Ànims i paciència.

Enviado el 26/11/2010 08:14Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Bon dia Opositon,

Saps què? Estaves borratxo! Jajajaja

Enviado el 26/11/2010 08:42Mensajes: Usuario no registrado
a

de moment na de na

Enviado el 26/11/2010 09:24Mensajes: Usuario no registrado
Mari

CREO QUE POR HOY NOS PODEMOS OLVIDAR

Chicos creo que por hoy nos podemos olvidar de las listas, sino fuera asi seguro que ya no iba el portal y va perfectamente,vaya tela, que mas les dará ponerlas hoy viernes y olvidarse ya, no me digas que todavia no han acabado de resolver las reclamaciones que pusimos en Agosto,estoy segura que es todo burocracia, el que tenga que firmar algo o dar la orden estará haciendo algo mas importante,.........

bueno otro finde igual.....

Enviado el 26/11/2010 09:26Mensajes: Usuario no registrado

HOY DIA 26 SE CONSIDERA FINALES DE NOVIEMBRE?

Enviado el 26/11/2010 09:27Mensajes: Usuario no registrado

GRRRRRRRR QUE CABREO TENGO, NECESITO SABER ALGO YAAAAA!!!!!

Enviado el 26/11/2010 09:30Mensajes: Usuario no registrado
J.

collons, q son les 9 tot just. encara estan fent el cafe! XD espereu a final del dia, estan esperant l''SMS del banc a veure si han cobrat (com jo XD), llavors depen de com, penjaran les llistes XD

Enviado el 26/11/2010 09:34Mensajes: Usuario no registrado
cashura

No han tocat ni la pàgina web, i es pot accedir amb total normalitat.... Aviam si es comença a encallar, serà bon símptoma.

Les 9:30 pels patidors i les patidores d''aquest matí. Per cert, cel clar sense núvols.

Enviado el 26/11/2010 09:36Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Mari, normalment les llistes les penjen cap a les... a última hora de l´últim mínut de l''horari de feina, de vegades inclús una mica més tard.

Enviado el 26/11/2010 09:40Mensajes: Usuario no registrado
J.

aixi dps truques i no trobes ningu XD

Enviado el 26/11/2010 10:10Mensajes: Usuario no registrado
C.

Res de res! agggggggggggsssssssss

Enviado el 26/11/2010 10:13Mensajes: Usuario no registrado

Yo soy la primera que me desespero pero os doy animos y pensar que no nos queda otra.

Estamos en sus manos.

Enviado el 26/11/2010 10:26Mensajes: Usuario no registrado

Yo esta semana no he podido acceder a la bolsa durante un día y medio y si entrais en vuestra ficha del ics en oposición 2008 sale que las listas ya se han publicado, el problema es que no es verdad, pero ya lo han puesto....si no las publican hoy, puede que las publiquen el lunes¡¡¡¡

Enviado el 26/11/2010 10:37Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Que algú truqui si us plauuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

Enviado el 26/11/2010 10:38Mensajes: Usuario no registrado

Lo que acabo de comentar es en relación a los listados de admitidos y excluidos del principio....¡¡¡

Madre mia, ya no sé ni lo que leo....¡¡¡¡Perdón por la falsa alarma¡¡¡¡

Enviado el 26/11/2010 10:40Mensajes: Usuario no registrado
Roser

Hola,

He mirado la ficha de arriba a bajo y toda la pagina web del ics y en ningun sitio dice que haya listas definitivas, solo hay las listas provisionales del 29de julio.

Enviado el 26/11/2010 10:48Mensajes: Usuario no registrado

Estamos muuuuuuuuy mal !

Enviado el 26/11/2010 10:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola nois, em sembla ja haver comentat que l''intenció de l''ICS era publicar la llista definitva la setmana que ve... no se qui ha dit que les penjaven avui, però ja fa dos dies o tres que es diu que la setmana que ve. De totes formes amb els administratius s''ha adelantat la data alguna vegada... però vaja, m''estranyaria que sortís avui, tant de bo.

Enviado el 26/11/2010 10:55Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 26/11/2010 11:30Mensajes: Usuario no registrado
idem

Hola a todos!!! yo soy una más de las víctimas de este agónico proceso y para nuestra desesperación os informo que según el sindicato CATAC, la lista definitiva se calcula que saldrá entre el 29-11 i el 4-12 de 2010. Ojalá no fuera verdad y salieran hoy pero me temo que no.

Qué asquito de nuevo!!! qué más les dará publicarla hoy y dejarnos ya el finde tranquilos.

Enfín!!! es lo que hay. Paciencia y ánimos a todos y un saludo para los fieles de este foro que en tantas ocasiones habeis hecho que no me sienta sola en esta agonía.

Enviado el 26/11/2010 12:07Mensajes: Usuario no registrado
a

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Enviado el 26/11/2010 13:07Mensajes: Usuario no registrado

Vaya mmmmmmmm........

con las ganas que tenia que llegara hoy, como siempre las han publicado en viernes pensaba que las pondrian hoy. por lo de finales de noviembre. o sea que hoy tampoco me voy a comer esa pizza que tengo esperandome para el dia que las pongan, si salgo dentro claro!!!

jajaja

Enviado el 26/11/2010 14:51Mensajes: Usuario no registrado
cashura

beatrix, l'' últim divendres del mes de novembre és avui... tinc esperances fins a les 16 h

Enviado el 26/11/2010 15:49Mensajes: Usuario no registrado
Ada

Esto es increíble! Llevamos meses esperando y todavía nos hacen sufrir hasta el último momento. Esto es desesperante. Si alguna vez entramos estaremos medio tarados. Venga ánimo! No caigamos en el intento. Buen finde a todos!

Enviado el 26/11/2010 15:57Mensajes: Usuario no registrado
maria

He trucat a l''ICS i m''han dit que truqués la setmana vinent, ja sabeu el que vol dir...

Enviado el 26/11/2010 16:45Mensajes: Usuario no registrado
lara

Que quiere decir que llamemos la semana que viene?

Esto es un timo!

Vale ya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enviado el 26/11/2010 18:21Mensajes: Usuario no registrado

estoy contracturada de tanta tensión. Creía que hoy saldría ya de dudas y esto parece que no se acaba nunca. Menudo bajón!!! Ala, a esperar hasta la semana que viene.

Enviado el 26/11/2010 18:50Mensajes: Usuario no registrado
mar

Ja, ja, ja, cashura m''has fet riure amb el missatge de què estava borratxo el del somni! Espero que acabem tots borratxos la setmana que ve, això voldrà dir que han sortit les llistes i sobretot que tenim plaça (sino ja em veig a Montserrat duent ciris a la moreneta, aiii!)Ànims a tots que queda poc, i bon finde!

Enviado el 26/11/2010 19:23Mensajes: Usuario no registrado

Ahora lo que me asusta es que la semana que viene tampoco las pongan, os imaginais?

me hace pensar que digan que llamemos la semana que viene, y que no hayan dicho que se ponen la semana que viene.

Enviado el 26/11/2010 19:45Mensajes: Usuario no registrado
nef

A veure nois una mica de calma.

És cert que avui és l''últim divendres del mes, però també és cert que no s''han de publicar les coses per força els divendres...

Aquest mes té 30 dies i encara estem a 26. Coneixen l''ICS com ja el coneixem és de supossar que esperaran a l''últim dia. A més a més les eleccions són aquest diumenge i no sé perquè però m''olorava que es publicarien a posteriori!!

Queda poquet per final de mes i els sindicats tant CATAC com CCOO ja han dit que serà entre el 29/11 i el 04/12. Alguna cosa segura saben i per això s''han mullat amb data.

Enviado el 26/11/2010 20:11Mensajes: Usuario no registrado
ofi

.....despres de les eleccions, per motius d''abituallament llogístic.....despres de 28 N....mmmm

Enviado el 26/11/2010 20:12Mensajes: Usuario no registrado
ofi

.....despres de les eleccions, per motius d''abituallament llogístic.....despres de 28 N....mmmm

Enviado el 26/11/2010 20:13Mensajes: Usuario no registrado
ofi

Enviado el 26/11/2010 21:36Mensajes: Usuario no registrado

Hem de pensar que la llista dels mèrits sortiran a final de mes perquè segons surt a la convocatòria “En un termini no superior a 30 dies comptadors des de la publicació de la llista definitiva de puntuacions finals, el tribunal determinarà el dia, el lloc i l’hora en que es convocarà les persones aspirants” si hagués sortit avui, el màxim de termini seria el dia 27 de desembre...i seguríssim que la adjudicació de places seran pel mes de gener.

Enviado el 26/11/2010 23:20Mensajes: Usuario no registrado

molt encertat, tens raor. Paciència fins el dimarts. Què hi farem!

Enviado el 26/11/2010 23:30Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

eIIIIIIII!!!!!Hola minyons... una tarda dura eh?

Cada cop que miro quan arribo a la nit els vostres comentaris em fa cosa, perque realment la gent está tant cansada!, la veritat tinc sort d''estar fent el curset, noto que m''ajuda molt a distanciar-me del tema i això és molt sa.

Espero de tot cor que la setmana que ve ja s''acabi aquesta punyertera agonia que ens porta a tots pel camí de l''amargura.

En fi només us volia desitjar bon cap de setmana a tots/es.

Ah!!!!! I els que us presenteu demà a examen MOLTÍSIMA SORT!!!!!

Enviado el 27/11/2010 06:49Mensajes: Usuario no registrado

dios te oiga beatrix !!!!!!

para allá salgo ahora mismo.....cruzo los dedosssssss y ojalá no sea muy dificillll.

Enviado el 27/11/2010 10:46Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 27/11/2010 13:15Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

27-N:

SIN RASTRO DE LA INVISIBLE LLISTA DEFINITIVA!!!! BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

I JA SOM 27!!!!!!!!!!!!! MÉS BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!

JO APOSTO QUE EL 30 NO SORTIRÀ, TAMPOC!!! PUES VA A SER QUE NO...

SERÀ EL 4-D, BEN PASSADES LES ELECCIONS AQUESTES QUE ENS HAN BEN FOTUT!!!

EN FI, PACIÈNCIA!!! MÉEES PACIÈNCIA!!!

MOLT BO AIXÒ DE PORTAR UN CIRI A LA MORENETA!!!

Jo vaig arribar ja a tal extrem de desesperació i desesperança, que tot i no ser creient -amb respecte per aquells que sí ho siguin- vaig fer una promesa a la Mare de Déu de Queralt si treia plaça i si la treia a Berga!!!!

Jo mateixa vaig fer això, que si ho explico als qui em coneixen em diran que ni de conya jo faria això!!! Que sóc tan anti-tot... En fi, l''ICS en té la culpa!!!!

I perquè no he pogut anar a l''ermita de Falset o la Foia o a Sant Roc de Cabacés, que si no hauria fet lo mateix si treia plaça a Falset (impossible, el CAP és molt petit, però ja m''agradaria... posats a somniar...) o a prop del Priorat!!! A quins extrems hem arribat alguns!

Queda clar que vull una plaça, i si puc triar diguem-ne que de Berga cap amunt i de Falset cap avall!!!

Quan més lluny de Barcelona millor!!!

Barcelona m''esborrona, Sabadell em fa patir!!!

UFFFFFF!!!

Potser encara tindré la gran sort de tenir plaça però a la ciutat de Barcelona, BRRRRR!

Que val a dir que hi vaig néixer però no hi vull tornar viure mai més, ni treballar-hi, si pot ser...

He pensat seriosament que podria agafar una bona mona, ara que ja he acabat el meu segon contracte a l''ICS, una borratxera que duri fins el dia 4, a veure si no em desperto fins llavors i em duc una BONA SORPRESA!!!

De debó que ho estic considerant.... que malament que dec estar!!!

Lo fotut és que lo més fort que m''agrada és el vi d''agulla i el cava i no tinc clar que per molt que begués, d''això, pugui agafar una bona borratxera, ai las, quina mala sort...

EN FI, COMPANYS I COMPANYES: Accepto idees útils per a poder resistir el patiment que haurem de passar tooooota la setmana vinent!!!

Si se us acut alguna idea brillant, COMPARTIU-LA SISPLAU!!!

Mentrestant, ÀNIMS A TOTHOM I BON CAP DE SETMANA! APA A10!

Enviado el 27/11/2010 15:08Mensajes: Usuario no registrado

Que bo xD.... jo tambe vaig fer promesa si aconseguia treure la plaçaa Falset

Enviado el 27/11/2010 20:01Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola com a anat l''examen de la gene????

Bé sembla que es comença a confirmar el 10%, mireu el facebook, del Quim m''en refio.

Va, que ja quasi no queda res no ens desesperem :-)

Enviado el 27/11/2010 20:03Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Bea yo ho he vist ara això del Quim, jo també em refiu d´ell.

Enviado el 28/11/2010 09:56Mensajes: Usuario no registrado
lara

Hola a tots llegint les bases........

L’anunci que assenyalarà el dia, el lloc i l’hora en què es farà l’acte d’elecció de plaça serà publicat amb la llista de puntuacions finals de la fase de concurs oposició, esmentada a la base 8.1 d’aquesta convocatòria, amb una antelació mínima de 48 hores.

AIXO VOL DIR QUE AQUESTA SETMANA JA S''HA DE SAPIGUER LES PLACES I DIA QUE ESCOLLIM NO?

Enviado el 28/11/2010 11:35Mensajes: Usuario no registrado

Hola!

Algú sap com funciona l''acte d''elecció de plaça?

En teniu alguna idea?

em dona molt de respecte no saber ben bé com va el procés pq m''ho imagino com una mena de subasta o algo així.

ah i el certificat mèdic?

Enviado el 28/11/2010 12:49Mensajes: Usuario no registrado
cashura

No funciona en plan subhasta sinó per ordre de puntuació que hagis obtingut. A més puntuació més possibilitats tens d''escollir la plaça que vulguis. Si estàs a l''última posició només podràs agafar-te una plaça, la que quedi.

Enviado el 28/11/2010 12:52Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Això seria tal com ha de funcionar. Ara bé, diuen que funcionaràn per gerències, la qual cosa vol dir que no sé exactament com ho faràn.

Em poso al cas que diguin, X números de places per la Gerència de la Sud, tals per la Centre, etc, i a partir d''aquí s''hagi d''agafar.. no se bé...

Enviado el 28/11/2010 13:34Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola, volia fer una puntualització al comentari de la Cashura (per cert,benvinguda al mon dels "vius", suposo que tindrás el "bajon" del dia després de l''examen XD).

Bé el que deia, escollim per SAP, hi ha 9 Genrencies Territorials i cadascuna d''aquestes tenen diverses SAP , una SAP pot ser un hospital o bé un territori que comporta entre 6 i 12 CAPS aproximadament.

Nosaltres escollim una SAP i pel que sembla el CAP concret ja no dependrà de nosaltres. En un prinicipi s''habia arribat a dir que els interins que agafesin plaça tindrien preferencia per agafar la seva sota un criteri d''eficàcia (per que ja saben con va la feina) pero els sindicats es van negar en rodó i sembla poc probable que ho facin així. L''altra prossibilitat era que nosaltres puntuéssim els 5 CAPS que preferísim i despres els "jefes" d''aquests CAPS també valoresin als aspirants, no se sap si al final es fará això, si és així tindran preféncia els coneguts davant dels de fora. El lògic seria que es respectes l''ordre de puntuació... però suposo que faran el que vulguin i no el que és lògic.

Enviado el 28/11/2010 14:40Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Gràcies Beatrix,

Estic encara una mica consternada. L''examen no va ser pla, sinó ple de trampes, i gairebé he caigut en la majoria de trampes. Estudiar tant per això....

Si, i torno al món dels vius. Gràcies Beatrix per tota la teva tasca i per aquests petits detalls que et marquen com una gran persona.

Continued be... Abraçades!

Enviado el 28/11/2010 20:16Mensajes: Usuario no registrado

Demà dia 29 de novembre, felicitats als Miquels!

Demà passat 30, publicaran les llistes??????

Enviado el 29/11/2010 08:46Mensajes: Usuario no registrado
anna

El proper pas després de les llistes es el certificat mèdic, es pot anar a qualsevol cap i presentar-lo a gerència?

Enviado el 29/11/2010 09:32Mensajes: Usuario no registrado
A

A què creieu que ens afectarà el canvi de govern? Per cert els càrrecs de confiança es veuen afectats pel govern?

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii NECESSITEM QUE LES PUBLIQUIN DEMÀ!!!! Vinga fem força!!!! Pensament positiu! Demà ho celebraria........ buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Enviado el 29/11/2010 09:50Mensajes: Usuario no registrado
C.

Com és possible que torni a haver variacions en las posicions de la borsa si no han baremat de nou des del dia 15?

Enviado el 29/11/2010 09:53Mensajes: Usuario no registrado

antes pensábamos que hasta que no fueran las elecciones no las publicarian, ahora debemos pensar que hasta que no sea el Barça-Madrid no las publicarán?

Unas narices, hasta el viernes con suerte por lo menos lo nas publican, no veis que tiene que ser publicarlas y darse el zure para que no les taladremos con las llamadas!!!!

Enviado el 29/11/2010 09:59Mensajes: Usuario no registrado

Yo he mirado mi puntuación en la bolsa y sigo estando en el mismo lugar¡¡¡¡No he visto niguna variación¡¡¡ Y sí, la última baremación es del 21 de noviembre¡

Enviado el 29/11/2010 10:39Mensajes: Usuario no registrado
friqui

següents passos a seguir....

si us plau si algú sap com funcionarà a partir d''ara,quin son els passos a seguir? es veritat això que algú va comentar d''una revisió médica?

gracies i sort a tothom.

jo també dic: fem força perque les penguin aviat!!!!

Enviado el 29/11/2010 11:01Mensajes: Usuario no registrado
J.

els càrrecs de confiança són els primers q cauen, la definició dels eventuals és que marxen quan marxa la persona que els va nomenar (amb paraules planeres :P). la majoria de jefes de l''ICS ho són, o sigui q...

però no se en què ens pot afectar tot això, ni si el procés queda bloquejat fins que s''instauri el nou govern o pot continuar perfectament... la veritat és que jo cada dia estic més cagat, realment em pensava q s''arreglaria tot abans del canvi de govern, ja s''ha vist q no... a partir d''ara, poden passar moltes coses. jo he anat a remenar la bossa de paper reciclat per rescatar la carta q CiU va enviar a casa i me l''he rellegit. l''últim punt diu: "situarem l''adció catalana entre les millors, seguint criteris d''austeritat, aprimament, agilitat i avaluació.

torno a dir q tinc por sobre el procés. i espero equivocar-me de llarg, però només us recordo que hi ha una cosa q es diu excedència forçosa... i copio dels temaris de l''EAPC:

1.7. Excedència forçosa

Es declara l’excedència forçosa en els casos següents:

– Si, d’acord amb els procediments legalment vigents, es produeix una reducció de llocs de

treball i no és possible de mantenir els funcionaris afectats en servei actiu per manca de

llocs vacants amb dotació pressupostària .

– Si un/a funcionari/ària que ha estat declarat en situació de suspensió ferma sol·licita el

reingrés, pel fet d’haver complert la sanció imposada, i aquest no és possible per manca de

vacant amb dotació pressupostària.

– Quan, estant en expectativa de desti nació, s’incompleixen les obligacions descrites.

Els funcionaris que es trobin en situació d’excedència forçosa tenen dret a percebre les retribucions bàsiques. A més, el temps durant el qual s’està en excedència forçosa és computable a l’efecte de drets passius, triennis i grau personal.

se que hi ha gent de l''administració de l''estat d''hisenda que fa més de 10 anys q amb les opos aprovades i q està esperant tenir plaça.

en fi...!

Enviado el 29/11/2010 11:07Mensajes: Usuario no registrado
C.

Doncs acabo de mirar la data dels llistats i és d''avui 29/11/10, independenment de l''avís de nova baremació que és del dia 15/11/10, com he dit abans. Qui els entengui.... que els compri!

Enviado el 29/11/2010 11:19Mensajes: Usuario no registrado
C.

J. l''únic cas que ens podria afectar el que senyales és el primer punt i així i tot és de suposar que els llocs vacants ja ténen dotació pressupostària. No és necesari tenir-la per a poder convocar oposicions?. I tot i que els llocs estiguin ocupats per interins, aquests hauran de deixar-los lliures quan els aprovats prenguin possessió de la plaça, no?

Enviado el 29/11/2010 11:21Mensajes: Usuario no registrado
jhfdhfdf

Be, pel que jo he vist, i he comprovat, estan baremant cada setmana pel que fa als cursos que anem afegint, no així amb els dies treballats, és per aixó que la llista es velluga una mica, jo mateixa, la setmana passada estava 2 llocs més endavant, fa dues setmanes vaig afegir un títol i vaig pujar 4 llocs.

I de fet encara no els he presentat, nomes sumen els títols (cursos).

Enviado el 29/11/2010 11:23Mensajes: Usuario no registrado
J.

per cert, acabo d''entrar i el document de "Informació 2n. i 3r. exercici de l''oposició" i no funciona. els altres si, però no se si té res a veure...

Enviado el 29/11/2010 11:26Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs C. tens tota la rao, jo he baixat 24 llocs a la llista, o bé s''ha donat d''alta molta gent que abans no hi era apuntada a la borsa i que habia aprobat, o molta gent esta fent cursos i va pujant llocs...

Enviado el 29/11/2010 11:41Mensajes: Usuario no registrado
C.

I una altre cosa. És possible reduïr llocs convocats a aquestes alçades de la convocatòria? Entenc que una excedència és viable quan portes.. 5 anys? va dir algú l''altre dia, però sense haver ni entrat, quina excedència és?.

No sé. Se m''escapa.

Enviado el 29/11/2010 11:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

C. Entenc que no es poden reduïr llocs, si algú te una excedència i passa de cert temps quan t''incorpores ja no ho fas en aquella plaça si no on hi hagi una dins de la teva gerencia o àmbit. No se si és això el que preguntes, de totes formes en l''estatut marc és on està explicat vom va (haurem de treure la pols als apunts XD)

Enviado el 29/11/2010 11:53Mensajes: Usuario no registrado
Esther

Jo també he baixat llocs a la borsa....i les meves preferències han desaparegut!!!! No surt res!!!

Enviado el 29/11/2010 11:56Mensajes: Usuario no registrado
A

Acabo d''entrar a veure si havien penjat alguna nota informativa o alguna novetat i he pogut accedir a la fitxa personal sense problemes el que pot indicar que avui (almenys) no surtira res de res.

Jo estic a un sindicat però els veig uns incompetents, sabia més que ells, i vaig deixar de trucar, però algú no podria trucar a algún sindicat a veure si ens treien de dubtes.... és el que ens faltava!!!!

També apunto pel que comentàveu, els llocs que suprimiran són els intermediaris que anaven a dit, però s''ha de dir de manera DIPLOMÀTICA! Que estem en crisis... i tal... QUITATE TU PA PONERME YO! això és el que entenc.

Buffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!

Enviado el 29/11/2010 12:16Mensajes: Usuario no registrado
C.

Beatrix, les meves preguntes tenen a veure amb el que ha comentat en J. més adalt pel que fa als possibles canvis que ens poguessin afectar desprès de les eleccions. Jo penso el mateix que dius, per això preguntava.

Enviado el 29/11/2010 12:28Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

D''acord, C. L''acabo de llegir ara, bé em sembla que de moment hi ha voluntat de que acabi el procés sembla que tot s''està accelerant aquests mesos... esperem que sigui així.

Enviado el 29/11/2010 12:30Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Quin patiment, senyor, quin patiment!!!

Jo també crec que publicaran la llista definitiva el dia 3 a darrera hora, quan ja hagin plegat i així s''estalviaran les nostres trucades... Espero que sí que posin el 10% com diuen pel foro.

Amic o amiga de Falset: ho tenim cru (almenys jo) em temo, el CAP de Falset és molt petit!

Igual no surt ni una sola plaça!

I llàstima que els hospitals de Móra i de Reus no són de l''ICS, en fi... que també m''anava bé per allí a prop... en fi...

Jo em penso que no tindré plaça, cas que la tingui, ni cap a Berga ni cap a Falset, em tocarà a Bcn o rodalies, que n''hi han moltes més, en fi... millor això que cap plaça!!!

Jo que volia fotre el camp ben lluny de Bcn i rodalies...

ÀNIMS I encara una mica MÉS DE PACIÈNCIA A TOTHOM!!!!

Ester

Enviado el 29/11/2010 13:41Mensajes: Usuario no registrado
desesperada

He ido al centro corporativo a hacer unas gestiones y he preguntado por la famosa lista y me han dicho que lo que se oye es que no será la defiitiva!!!!! no se, yo ni como ni duermo y casi ni vivo...

Enviado el 29/11/2010 13:44Mensajes: Usuario no registrado
C.

¿Cómo que no será la definitiva? ¿Eso te han dicho?

Enviado el 29/11/2010 13:47Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bueno, tranquilicemonos, piensa que la gente que justo esta en Selecció hablan de oidas. El hecho de trabajar ahí no tiene nada que ver, la chicha que me atendió el último dia me hizo preguntas a mi que en teoria deberia saber por el sitio donde está. Las últimas noticias de gente que lleva el proceso era que eran listas definitivas... no nos precipitemos. (aunque ya tengo la mosca detrás de la oreja).

Enviado el 29/11/2010 13:58Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo a les ultimes llistes provisionals extraoficials, tenia marcat amb verd les 836 places que son segures i amb taronja les del 10%, es a dir, fins al nº 924. per si algu esta pendent del 10% i sap a quin lloc esta... tot i q no se si canviaran gaire les coses amb les llistes d''aqta setmana...

per cert, llistes definitives-definitives (amb la posicio final) o llistes definitives de merits? pq si tornen a ser merits.....

Enviado el 29/11/2010 14:32Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Les llistes definitives de mèrits, el que no se si també publiquen alhora una amb la suma de tot, segons les bases hauria de ser així, junt amb el llistat de places.

Enviado el 29/11/2010 14:41Mensajes: Usuario no registrado
ñ

quins nervis

Enviado el 29/11/2010 14:47Mensajes: Usuario no registrado
J.

doncs a veure si es veritat, si van dir a finals de novembre, ha de ser dema! ja n''estic fins el cul de tot plegat!

Enviado el 29/11/2010 14:49Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Tant de bo J. d''aquesta setmana no hauria de passar.

Enviado el 29/11/2010 15:17Mensajes: Usuario no registrado
mireia

Hola, algú té el núm de CIF i el codi de compte de la patronal? estic fent una carta a la vanguardia i vull posar aquestes dues dades, ja que he trucat a la vanguardia i m''han dit que millor que les posi per a que quedi clar que és l''ICS, malgrat que desprès no figura al text. Gràcies

Enviado el 29/11/2010 15:32Mensajes: Usuario no registrado
nef

A veure nois/es una cosa sobre la supossada llista:

Quan vaig parlar del tema amb la meva referent, i d''això ara ja fa un temps, em va dir que ara el que sortirà quan parlem de llista definitiva és:

la llista definitiva de mèrits, única i exclusivament. I que en un termini curt sortirà la llista definitiva amb ordre de puntuació juntament amb el número de places de cada SAP.

Jo vaig fotre una cara que valía "mil duros" i no m''ho volía creure, per això no vaig voler dir res aquí al foro per no remenar més merda... però que no us extranyi ara que algú a preguntat tan explicitament, que el que ens trobem sigui just això, una confirmació dels mèrits i prou.

Tot i així, seria una bona notícia. Una llista definitiva i en procés d''acabar d''una puta vegada (permeteu-me la paraula...)

També em va dir que a partir d''aquesta llista definitiva tot aniria força ràpid...

El meu consell és que tothom esperi a fer-se el certificat perquè val diners i té una validessa de tres mesos... no sigui que s''el hagi de fer dos cops!!

I no patiu que tot i semblar que anem perduts i no sabem els pasos a seguir, tenim el foro i entre tots ens anem posant al dia... Ja veureu com tots acabem fent les coses al seu temps i de forma correcte.

Una última cosa: Anims que sí, que ja està a tocar!!

Enviado el 29/11/2010 15:34Mensajes: Usuario no registrado
nef

Mireia, si es pública la carta avisa si us plau.....

Enviado el 29/11/2010 15:45Mensajes: Usuario no registrado
C.

Mireia he mirat de buscar-lo a la pàgina web però no l''he trobat, el cif. Déu trobar-se a les nòmines, allà segur. Sort i avisa si surt publicat.

Enviado el 29/11/2010 15:59Mensajes: Usuario no registrado
desesperada por el ics

La chica me lo ha dicho muy segura y yo le he empezado a hacer más preguntas y entonces ella me ha dicho que esperemos y que no me podía dar más información.

Nef entonces aunque fuera la lista sólo de méritos como luego hacemos nosotros una "parecida a la que será la real" las posiciones sí que serán las definitivas , no?

Enviado el 29/11/2010 16:11Mensajes: Usuario no registrado
MIREIA

C, m''ho pots mirar a la nòmina? es que jo no treballo a l''ICS, i no crec que tingui plaça per aquest motiu els posaré fins, mira''m el CIF i el departament, i també quan et descompten pel tema de la crisis, pel concepte crec que es diu reduccció per crisis.

Enviado el 29/11/2010 16:47Mensajes: Usuario no registrado
C.

Ai Mireia, complicat ja que jo tampoc hi treballo a l''ICS i ni hi he treballat mai. Així que ho sento però no t''ho puc facilitar. Només t''ho comentava perque allà segur que hi és, tant el cif com el número de patronal.

Enviado el 29/11/2010 17:00Mensajes: Usuario no registrado
J.

noies:

CIF

Q5855029D

Codi del compte patronal

17004348200

no se si caldria comprovar-ho, a mi em posa al mateix requadre "primaria girona", aixi q no se si es general o cada provincia te el seu.

Enviado el 29/11/2010 17:01Mensajes: Usuario no registrado

Entonces con la próxima lista no sale el dia que iremos a firmar?

Enviado el 29/11/2010 17:01Mensajes: Usuario no registrado
mireia

ok, doncs no podré enviar la queixa...

Enviado el 29/11/2010 17:04Mensajes: Usuario no registrado

Hola el cif va per gerencies si vols un cif Q5855029D

Enviado el 07/03/2022 08:08Usuario registrado el 14/01/2019 15:47Mensajes: 7
Educaedu Be water my friends

Probando

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.