Iniciar sesión
433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

oposicions auxiliar administratiu ICS (22è fil)
Jo!
290 Respuestas al Mensaje

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (22è fil)
No es pot esborrar l''altre fil... és que ha quedat duplicat!!!

El otro hilo va a nombre de Mireia supongo que la gente ya se dará cuenta.

Roser, pero la referencia del titulo del hilo es este...

Es que cada vez que comenta algo abre un nuevo hilo....
Mireia!!! Escribe por aqui!

Si, supongo que la Mireia no se ha dado cuenta todavia.

Hola,
Que pasa si ahora cuando salga la lista definitiva de meritos, hay alguna persona que no se lo han contado bien? Tiene que presentar un recurso? Si es lista definitiva ya no se pueden hacer reclamaciones y entonces solo queda la via del recurso, pero supongo que el proceso no se para.

m

Hola "m"
XD

Ja tornem a estrenar fil.... uf!!!
Algú m''havia preguntat al anterior fil si podrem fer una llista nosaltres amb els mèrits definitius. Doncs esclar que la farem!!!
I és tal i com heu dit. Amb la llista definitiva ja no s''acepten més reclamacions per aquesta via, penseu que sinó no acabariem mai...

Y sólo para sacar la lista definitiva estan tardando tanto?,
vaya tela.........yo pensaba que sacarian tambien la final, los dias de eleccion de plaza, las plazas afectadas.......

.

Yo también pensaba que tardaban tanto porque nos iban a dar hasta el nº de posicion final, la fecha para ir a escoger plaza ...que ilusa soy!

Esperemos a mañana, a ver qué sacan ya que teóricamente deberían de sacar la lista, más las posiciones finales más las plazas que estan afectadas. Si no deberan sacar una diligencia que modifique las bases.

.

m

fem una porra? jo dic q obrirem el 23è fil.... XD

Ostres noies, que dificil de seguir la conversa, amb tants fils i temes XD...
Bé, a veure que passa demà, si es que passa alguna cosa.

penseu que sortira demà lallista, jo aposto pel dia 3 divendres i un pont per endevant pel calmar les trucades

Sí a. També podria ser...

m''apunto a la Porra i jo també dic que s''arrivarà fins al fil 24

kdkd

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (22� fil)
de moment res de res

Bon dia, Què? avui serà el dia de "sant F5" i esperarem el miracle de la publicació? o ens faran patir tota la setmana? Aquest serà el fil definitiu, o arribarem al 25 sense desvetllar el misteri?
Tinc moltes preguntes sense resposta...

XD no se però de moment no hi ha res... no se si és q és massa aviat o què... però capaços són de no penjar-ho fins divendres, amb tot el pont per descansar de trucades...

Anava a fer la broma de:
JA ESTAN LES LLISTES DEFINITIVES! Però no penso fer-la... a aquestes alçades no... bufff

No té pinta la cosa de què estiguin tocant res al web

algu pot trucar? a la feina em tenen molt controlat des d''aqui no puc

Segueixen dient la mateixa locucio, "les llistes definitives a finals de novembre", si no surten avui, ens hauran enganyat com a xinos.

Cashura una mica més i m''agafa un cobriment, t''he llegit per sobre i només les majúscules... XD, sort que no m''he deixat dur per l''euforia....:(

No hi ha cap telefon que no surti la locucio i que puguis parlar amb una persona???? Perque si han posat la gravacio potser que estiguin preparant per penjar-les i que no els atabalem, no ???

sempre surt el contestador, hi havia gent q deia q si esperaves et derivaven a un telèfon que agafava algú, però a mi sempre m''han penjat... i si truques a centraleta et donen el telf. del contestador :(

Beatrix
xD

Cashura la culpa és meva per discriminar les minúscules... XD
En fi jo això ho veig paradíssim, dubto que aquest matí facin res, no es veu moviment en les págines. Son capaços de deixar-ho pel divendres i així els deixem el pont tranquils com diu J.

Bon dia,
serà possible que avui s''acabi aquesta espera insuportable??? De debó que ja en tinc ganes.

quins nervis

jo avui no puc trucar però sempre que truco surt la locució i si m''espero sempre i dic sempre he parlat amb algú.

Jo he intentat trucar al telèfon de centraleta a veure si em passaven amb algú i la persona que m''atès, bastant borde (imagino que deu portar un fotiment de gent avui que truca donant la tabarra per les opos d''aux adm) m''ha dit que no hi havia cap més altres telèfons per trucar que els de la gravació, i punt.
I és clar, truques i et surt la tornada de sempre...Si no treuen el llistat avui, al menys podria tenir (si saben el que és) la poca vergonya de canviar el missatge del contestador...
Per cert, és veritat que a l''examen de la Generalitat d''aux adm adm van tenir bastant mala idea amb això dels terminis a la conversa telefònica escrita. Jo vaig intentar respondre sense mullar-me de forma definitiva en les preguntes en què no t''ho obligaven a fer-ho per intentar salvar punts per si m''equivocava al calcular els terminis, sempre justificant amb la 30/92 i cia el perquè ho feia. Els documents no eren difÃcils, una acta i un certificat, imagino que molts exà mens passaran el tall grà cies a ells.

Be, he de dir que he parlat amb algú de Balmes, i m''ha dit que no creu que surtin les llistes avui, pensa que potser sortiran aquesta setmana, però no ho sap segur, no els han dit res.
PACIENCIA, MOLTA PACIENCIA I QUAN S''ACAVA, TORNAR A COMENÇAR, ES EL QUE NECESSITEM TOTS.!!!!!!!

30 DE NOVEMBRE:
FELICITATS A TOTS ELS ANDREUS I ANDREAS!!!!!!
Dit aixó...
A DIA 30 DE NOVEMBRE ENCARA NO HI HA LLISTA DEFINITIVA NI RES QUE SE LI ASSEMBLI!!!!!!
BRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! ÉS QUE NO TENEN PERDÓ NI PARAULA NI RES DE RES!!!!
En fi, a seguir esperant una miiiiica méssssssssssss....
¿Hasta cuándo Catilina (ICS) abusarás de nuestra paciencia...?!!! que deien els antics romans....
Bona notícia, i la vull compartir per la part que us pot tocar:
AVUI M''HAN TRUCAT DEL SAP DE MATARÓ I M''HAN OFERT UN CONTRACTE DE 6 MESOS
-RENOVABLES- PER A COMENÇAR L''1 DE GENER, A UN CAP DEL MARESME.
US HO COMENTO PEL QUE M''HA DIT LA NOIA DE RRHH:
QUE ESTAN TRUCANT A TOTS ELS QUE HEM APROVAT LES OPOS ENCARA QUE NO HAGUEM TREBALLAT MAI A L''ICS PERQUÈ TENIM MOLTA PUNTUACIÓ, I QUE ÉS PER A CONTRACTES DE 6 MESOS!
Que s''hi ha trobat que tothom que ha trucat li ha dit que està a l''espera de la llista definitiva, però que així i tot ens contracten i si al final tenim plaça podem renunciar al contracte, que en teoria passarà als que no tinguin, o tinguem, plaça.
US HO DIC PER ANIMAR-VOS LA LLARGA ESPERA!!!!
A mi em va dir la Cap de personal del CAP de Mataró que era segur que ens trucaríem als primers de la llista que no aconseguissim plaça per a contractes de 6 mesos, però jo pensava que seria després d''acabat el procés de les opos, però no. Ho estan fent abans.
Es veu que deuen cessar els interins actuals a 31 de desembre i han de trucar-nos als que hem aprovat la opo.
Espero de tot cor que sí que sigui veritat que van trucant-nos de tots els SAPS als que hem aprovat la opo i així almenys començar l''any treballlant!!!
Se que molts, com jo, porteu temps a l''atur i ho necessiteu, tant de bo us truquin i comencem a treure el cap del forat!!!
MOLTÍSSIMA SORT A TOTS I MOLTS ÀNIMS!!!
Res companys i companyes:
Jo avui, amb pluja i tot, me''n vaig a passejar per Sant Andreu, el barri on vaig néixer (la part de Bcn que sí que m''agrada i que m''estimo!!!) a celebrar els meus 6 mesos amb un capuccino, tot i que encara no obriré l''ampolla de Gramona, està refredant-se fa mesos a l''espera de l''esperada llista definitiva i del 10%...

buuuuaaaaaaaaaaaaaa buuuuuuuuaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
me subo por las paredes!!!!!!!!

Ostres Esther, me n''alegro moltíssim per tu, ja et tocaba un bon contracte, :-D
FELICITATS!!!!

Moltes gràcies Beatrix!!!
La veritat és que estic la mar de contenta, després de quasi 3 anys a l''atur, pots comptar oi?
I sobretot perquè veig que si al final no tingués plaça, que encara goso tenir l''esperança de tenir-la, almenys sí que sembla que serà veritat que aniré treballant, que és del que es tracta!
A veure si surt la llista i tots ho podem celebrar!!!
Records
Ester

yo también quiero un contrato de 6 meses, cuanto s puntos hay que tener?????????¿¿¿¿¿¿¿¿

n

Enhorabona Ester!!!
Déu ser com t''han dit ja que a mí també m''han trucat i desprès de tant de temps sense treballar, ja et pots fer una idea de com estic: Super nerviosa (per la tensió de l''espera de les opos) però enormement contenta!!!.
Espero que truquin a molts més.

de que zona sois y cuantos putnos teneis necesito trabarjar yaaaaaaaaa felicidadess

A mi també em van trucar, i pel que em van dir, estàn trucant per ordre de la llista, independentment que s''hagi aprovat ó no les opos (com ha de ser), oferint 6 mesos.
Altre cosa és que els que obtinguin plaça hauran de renunciar al contracte abans d''incorporarse..perquè ens haurem incorporat abans de 6 mesos !!
Jo penso que si surt serà el divendres 3, després ve cap de setmana i pont..i ja coneixem les seves
tàctiques. Després tindran un mes per publicar dia, lloc i hora per l''acte de elecció.

Bon dia,
EL Mòdul de gestió dels processos de selecció de personal de la web on es veuen les notes del exàmens no funciona. Pot ser casualitat, però pot ser que estigui actualitzant dades i que per fi surtin les llistes difinitivessssssss.
Paciència, encara que a tots ens queda gairebé res.

ENHORABONA C!!!!! ME N''ALEGRO MOLT PER TU!!
Ara deixa enrera els nervis i a treballar!!! Que la feina és fàcil, o té complicació i te''n sortiràs sense problemes, ja ho veuràs! I així anem agafant pràctica i guanyant calerons -IMPORTANT!!!!- fins que arribi el dia per fi de triar plaça i si tot va bé, d''incorporar-nos al CAP que ens toqui...
ÀNIMS!
JOSE:
Yo he puesto TODA la provincia de Bcn, TODA, y tengo 48,26 puntos, por si te sirve de guia. ¡ANIMO, que te llamarán, ya lo verás!!!

no se que pasa pero pnogo toda la provincia y luego se me desmarcan los hospitales y todo la siguiente vez que entr oeso pq es?

Jo entro sense problemes a l´aplicatiu i em funciona tot bé.
No havia pensat en això de qui si publiquen divendres després ve el pont...segur que ho fan així!
Però em sembla que sempre que han dit final de mes han publicat l´ últim dia no? vosaltres ho recordeu?
Ah! Ester felicitats que t´ho mereixes, ja pots começar a celebrar que s´ha de celebrar tot! que ens donen un dia a celebrar i que ens donen 6 mesos a celebrar encara més per tot el patiment que portem fa tant de temps...

a

nanai, que no surten...
Perdona Beatrix que abans no et contestés. Havia de sortir... i nanai, que no mouen la pàgina... no toquen res... :(((

Hola Cashu tranquila noia, sembla que avui va a ser que no.

Beatrix, patience

Al facebook han trucat i li han dit que sortirà entre demà i demà passat!
cadascú té una informació diferent...

n

Jo també penso que això és un "agravi moral repetitiu", no compleixen ni dates ni paraules, em sembla un abús de autoritat. On són els sindicats per ajudar-nos? Se suposa que tindran alguna força. Moltes Felicitats als que us han trucat!

De vegades m''he imaginat que nosaltres erem objecte d''un objectiu indiscret. I que en qualsevol moment se''ns diria... és bromaaaaaaaaaaaaa!! Somrieu i mireu a la càmera!!

A mi también me han llamado para ofrecerme el trabajo de Mataró.
He renunciado porque el horario es de 14h a 21h y me voy a dejar el sueldo en el colegio y en canguros.
Pero que van llamando.

Sabeu que ?
Que estem fins els collons!!!!!!!!!!!!!!!
Y perdonar la expresión pero es que aún y así tengo la corazonada de que saldran las listas o mañana o pasado...
Ya es que hasta da igual por que parece cachondeo y que se rian de nosotras/os.
Pero como iva diciendo saldra la lista pero no con la lista de orden de puntación ni el dia de elección, o sea otra vez a esperar hasta que a ellos les salga de las narices si no como es que llaman para hacer contratos de 6 meses y para a partir de enero.
Significa que nos estaremos esperando seis meses más?
Ya no sé que pensar...............

Si vas dient que no per els horaris...al final no et trucaran. Tots hem hagut d''agafar i pagar canguros al menys jo.

lara, m''han comentat que si, que sortiran les llistes però per SAP. La Beatrix ho sap millor..

Jo segueixo amb el F5 per si es compleix el miracle!! quina capullada,no? :)

cabreado,
Si hubiesemos estudiado derecho.. a alguien se le iba a caer el pelo... Todas/os estamos iguales... como tu, muy cabreadas/os

nef, no cal que li donis... es notaria massa si estan tocant el web o no, i quan demanes la pàgina la dóna sense cap problema... potser un altre dia...

moltes felicitats estertxu!! ja veuras com t''anira molt be, 6 mesos es molt de temps!! i a mes renovables!! yiha!
doncs tu, has anat a firmar? fixa''t quin tipus de contracte firmes, si interi o laboral, si us plau!! per informacio i anar averiguant a que es devia el canvi de la lleig de l''ICS...
i ja mes endavant, si no et diuen res quan comencis, truca a RRHH i pregunta si et paguen vacances o tens dret a fer-les. amb 6 mesos potser les pots fer pq es prou llarg el periode, pero mai se sap. en tot cas, tens els 9 VP per any, facis o no vacances.

ah, 9 VP per any si tens contracte d''interinitat, si es laboral crec q eren molts menys... 3?
en tot cas, com q es un contracte prorrogable tu si has de fer algun dia de festa, posa''t d''acord amb tota la gent i parla amb el cap, q vegin q vas amb bona fe, q hi ha gent q te mes cara q esquena (i solen ser els q no tenen bones valoracions dps)...
bona sort wapa!

J. què són el 9 VP?

VP=dies de lleure.
encara no m''ha sapigut dir ningu que volen dir les sigles XD

Estoy desesperada, no tengo cuerpo para hacer planes ni nada en mi vida, siempre esperando la p.lista, creeis que tardará mucho en salir el excel? porque con la lista que sale tampoco veremos nada seguro hay que esperar que salga la total con el orden,
vaya tela, y solo para sacar la definitiva sin orden total ni dias de eleccion ni plazas tanto tiempo, pues para esperar la siguiente ya nos podemos esperar un mes mas completo que me parece que es lo que tienen por ley, ahora ya hasta despues de fiestas no tendremos la siguiente noticia del fantasma del Ics.
como lo veis?

desesperada, estas dins de les llistes provisionals extraoficials? perque no crec q canvii gaire, la ultima llista de merits estava prou afinada, crec.
l''excel extraoficial segur q surt el mateix dia q surtin les definitives de merits, aixo es rapid de fer.
anims :)

Gràcies J. ho tindré en compte. Podria ser Vacances Personals (VP)? És el que més s''assembla.

hola J. estoy dentro del excel que hicimos nosotros pero si cambia el definitivo me saldré,por eso yo tengo ganas que salga el definitivo de meritos porque entonces el nuestro si que sera seguro,

J.
Moltes gràcies per tota la informació que em dones, jo no en tenia ni idea, ara ja ho miraré tot i estaré ben al cas!
Als que esteu cabrejats: amb tota la raó del món!!! No hi ha dret! Jo també penso que ens estan prenent el pèl i molt!!!! Dit això, resulta que tampoc no val la pena cabrejar-se, la p... llista continuarà sense sortir fins que algú vulgui...
A desesperada: ÁNIMOS ANIMOS Y MÁS ANIMOS.
NO hay otra cosa que podamos hacer que esperar, aparte de protestar claro.
Y comprendo que el no saber nada aún condicione tu vida, y demás, pero no permitas que eso te impida vivir. Lo único cierto en esta vida es que no podemos cambiar ni a los demás ni las circunstancias que nos rodean, pero lo que sí que depende de nosotros es decidir qué actitud tomar ante todo esto, así que ya sabes que NO importa lo que te pase, lo realmente importante es lo que tú decidas hacer al respecto.
Aunque suene a psicología barata, es una muy buena filosofía de vida.
Si algo no depende de ti, sí que depende cómo te lo tomas. ÁNIMOS.
En todo caso ya debe de quedar menos...
A aquest pas, com el Barça abans, AQUEST ANY NO!!!!
Paciència!!!! I MOLTS ÀNIMS!

muchas gracias Estertxu, pero la verdad es que llevo un mes supermalo desde que llego finales de octubre y dijeron que un mes mas ya me afectó, pero la semana pasada cuando el viernes no salió ahí si que desesperé y tengo que reconocer que me está afectando en mi vida privada (niños y demas), y me da mucha rabia pero es como algo que no puedo evitar, no sé, a ver si pasa esto ya, porque una vez salga la definitiva de meritos ya por lo menos sabes si estas dentro o fuera.
un saludo.

w

bé nois/es la web ja no permet l''accés, a veure si tenim sort i penjan ja la llista. Creueu els dits. Sort a tots/es.

ah si?
voy a probar, ahora vuelvo

Hola a tod@s,
Ante la falta de notícias cuando ayer me llamaron para hacer una suplencia por una baja en la categoria de zelador, pues como comprendereis acepté. Mi pregunta es ¿pueden seguir llamándome del ICS en otra categoria como la de auxiliar si estoy trabajando ahora de zelador?. Yo acepto lo que me den, pero claro, puestos a elegir prefiero el auxiliar. He mirado y mi solicitud está activa, así que supongo que si hay alguna demanda estaré disponible como cualquiera no?
Grácias,

han cambiado algo en el portal pero a la ficha individual si que deja entrar.

Animo, desesp.
A mí también ha habido días que se me ha caído el mundo encima, y he tenido la gran suerte de ponerlo en el foro y que todos me dierais ánimos.
Porque esta espera tan larga e injusta ya pasa de castaño oscuro: no té solta ni volta, no hay justificación posible.
Si encima estás sin trabajo, como yo, y sobreviviendo de los 426 €, y que hay compañeros que ni eso, que ya no cobran nada, pues es para desesperarse, y tanto.
Pero lo que sí que es cierto que esto tiene que estar ya en el final, de verdad, y todos lo sabemos, aunque estamos super hartos de esperar cuando el tema tendría ya que estar resuelto hace meses.
Mira, yo también dependo del 10% y si no lo ponen me quedaré fuera, y entonces dependeré de que me vayan contratando o no, pero prefiero pensar en positivo y creer que al final sí que pondrán el 10%, o que si no me llamarán como hoy, me niego a deprimirme más, no no y no.
Mira, igual tú necesitas muchísimo la plaza, seguro que sí, pero mientras no llega, que llegará, disfruta de que aún no la tienes (y a falta del sueldo, que buena falta nos hace a todos, y la tranquilidad de saber que tienes un trabajo fijo) pues intenta al menos que te afecte lo menos posible y disfruta del hecho de tener aún más tiempo para compartir con tus hijos, que igual luego no lo tendrás: dales tu tiempo ahora, y cuando trabajes en el ICS ya les darás otras cosas.
SOLO POR HOY, ANIMO, GUAPI.
ESTO TAMBIÉN CAMBIARÁ.
Recuerdos

ma.carmen: em sembla q si q et poden anar avisant, sense anar mes lluny, al meu servei hem trucat una noia pq vingui d''auxiliar de clinica i ja estava treballant d''auxiliar administrativa en un cap de l''ics, a l''aplicatiu no t''avisa, necessites un programa que tingui acces a les dades de la SS, nomes el tenen a RRHH.
desesperada: no se si tens el mateix ecxcel q jo, q hi havia les places segures en verd i les del 10% en taronja, si t''hi fixes, q hi ha les posicions anteriors amb els colors tambe, veuras q no hi va haver gaires moviments. jo estava al 390 i vaig baixar al 395, a menys q estiguis a l''ultim lloc... jo deixairia un marge de +-10 places.
penseu q les opos no es nomes els examens, tot el proces es una prova de paciencia en general, no hem de deixar q ens afecti gaire, sino dps podem acabar malament.

Doncs NO deixa entrar al resultat de les convocatòries NO NO I NO!!!
Serà pura casualitat o no?
Jo a la meva fitxa personal sí que he pogut entrar, i no hi ha res més que la nota provisional, i al borsa de l''ICS també he pogut entrar, en canvi al resultat de les opos, que és el que ens interessa a tots, RES DE RES!
QUE SERÀ SERÀ?
Igual només és que està col.lapsada perquè 1600 pacients opositors no parem d''entrar a mirar-ho avui, no ens fem massa il.lusions.
Com diu J. cal tenir moooolta paciència, jo no ho sabia però ara prou que ho he après!
Així doncs, ÀNIMS, PACIÈNCIA I MOLTA SORT A TOTHOM!

gràcies J.
què és lo que comentes un excel de colors on està el link?

nada falsa alarma!!!!!!
ahora ya se puede entrar en el portal y no ha cambiado nada en convocatories vigents,

Hola a tothom, tot està igual que abans, cap novetat

crec q el llistat me''l vaig baixar del feisbuc, no ho recordo be.

hola com sabeu si esteu activats a la borsa, per trucar-vos per treballar?
I cashura que dius que sortirá la llista per sap?
Però per ordre de puntuació no entenc?????

Res de res, un altre dia sense novetat. Ahir estava més nerviosa que avui, pensava que sortirien llavors; "enfins", a esgarrepar una mica més de paciència!
Felicitats als que us han anat trucant per contractes, tant de bo a tots/es ens passi igual!

bueno, creo que hoy ya lo tenemos todo hablado,
mañana seguiremos a ver si tenemos mas suerte, aunque no es por ser pesimista pero si hoy 30 no las han puesto yo creo que hasta el viernes no las ponen , con SUERTE!!!!!

per J
SI EL TENS EL POTS PENJAR AQUEST LLISTAT PERQUÈ JO TAMBÉ DEPENC DEL 10%
GRÀCIES

aqui el teniu gent:
/files/434106779/
llistat_provisional_auxiliar
_2008__29_Juliol_
2010_.xls
està penjat a rapidshare(punt)com, heu de construir vosaltres mateixos l''adreça pq no em deixa posar adreces web aqui.
ajunteu les 4 linies de l''ubicacio (sense espais!) i copieu-ho a darrere el radpishare(punt)com en un navegador i seguiu les instruccions per baixar-vos-el.

Hola a tots/es,
he hagut de sortir i pensava que al tornar ja hauria la llista penjada, increible!!! No tinc paraules per expresar la meva indignació. Ale, a seguir esperant.

Sembla que això només s''acabarà a mitges, al menys de moment...

Bona nit a tots!!!!!!!!!
Fins demà!

Escolteu, ja que no ho entenc massa bé, a l''''apartat de selecció temporal, a les avaluacions, a mi m''''hi posa "encara no hi ha disponibles dades d''''avaluacions" que vol dir això????, que la meva puntuació a la consulta no és la correcta o què??????

Escolteu, ja que no ho entenc massa bé, a l''''apartat de selecció temporal, a les avaluacions, a mi m''''hi posa "encara no hi ha disponibles dades d''''avaluacions" que vol dir això????, que la meva puntuació a la consulta no és la correcta o què??????

noa, estat parlant de avalucions i aquestes no compten per les opos.
Són les pumtuacions que et donen els caps dels serveis on treballes per la tasca que fas.
Per les opos et compten, els mèrits = cursos fets + temps treballat i les notes de les opos.

Bona nit a tothom!
Desprès d''un dia de nervis com el d''aviu més val descansar. A veure si demà surt la llista i podem desconnectar una mica d''aquesta història, que ja toca.

Hola J.
lo de rapidshare dice que ya no está disponible. puedes colgarlo tú?
gracias,

Hola a tots! Que será, será????
Estertxu ara que he pogut rellegir els missatges (ahir anava de cap) donar-te les gràcies per comparir-ho amb nosaltres i per animar-nos, jo estic esperant que em truquin per una millora de contracte, a veure si podem celebrar els nadals com cal!!!! Enhorabona!!! Me n''alegro molt per tu!
Vinga nois i noies, algú va comentar que potser surtiriem avui.
F5!!!!!!

Bon dia gent.
En quant al llistat també podeu probar aquest enllaç, l''acabo de comprobar i va bé:
www.megaupload.com/?d=R77KRSQ3
hi ha els punts dels examens i els merits de les tres provisionals. Està per ordre alfabétic.
Lara: per saber si estas activat a la borsa de treball, hi has d''accedir a l''aplicatiu on posa selecció temporal/consultes: si hi ets reflexada en algun ambit et posarà el número de posició a la borsa (clicant al combo de la categoria et surt). De totes formes tu ets la que t''has de donar d''alta a la borsa, si no ho has fet, ho pots fer en qualsevol moment.
Les places a les que optem creiem que estaran reflexades per SAP (ambit hospitalari o grup de CAPS propers), això vol dir que no sabrem en quins CAPS i ha plaça i quantes.
L''ordre de prelació només ens servirà per escollir SAP, com s''asignaran les places, encara no ho sabem.
En fi avui 1 DE DESEMBRE fum fum fum, increïble...
Ahir no era sant F5, ni miracle de publicació ni res (bé era Sant Andreu la festa del poble on visc)... i es que els temps han canviat molt ni tant sols els sants tenen un dia fixe.... XD
Bé, a veure com va avui la cosa, si no publiquen al matí em passaré la tarda en el curset mengant-me les ungles que em queden vives. :S

a la gent que li han trucat per 6 mesos quan comenceu? pq no em truquen a mi? si també estic al 330??????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ i em podieu pasar el telefon des d''on us han trucat, per cert felicitats, sembla que es veu la llum ja! i molta sort a tot p er la llista que espero sigui avui el dia definitiu.

Gràcies Lluís, però potser no m''he explicat bé, de fet m''estic referint a la borsa de treball, així doncs que vol dir "encara no hi ha disponibles dades d''avaluacions" de la selecció temporal, llavors la puntuació que tinc a la consulta no és la definitiva?????

de moment res de res

Noa, les avaluacions son un qüestionari que fa et teu cap sobre el teu treball durant la suplència, aquesta nota s''afegirà un cop acabis el contracte o cada 3 mesos. Si no has treballat no pots tenir nota d''avaluació, per això en la borsa quan no tens aquesta nota t''ho compensen multiplicant la teva puntuació total per 1,25 (ho pots veure reflexat en l''apartat consultes clicant a la lupa al costat de la categoria i després et fixes en la puntuació reflexada a sota de tot) ... suposo que és això el que preguntaves ;)

Gràcies Lluís, però potser no m''he explicat bé, de fet m''estic referint a la borsa de treball, així doncs que vol dir "encara no hi ha disponibles dades d''avaluacions" de la selecció temporal, llavors la puntuació que tinc a la consulta no és la definitiva?????

Buenos dias a todos, que tal estais? espero que bien, yo esta noche NO HE SOÑADO NADA, que alegria!!! estoy hasta las narices de soñar con la lista de....
bueno hoy creo que lo iré mirando pero no tanto, porque creo que si no la pusierona ayer 30 "ultimísim de Novembre" ya no la pondran hasta el viernes con SUERTE!!!!!
SALUDOS A TODOS.

Gràcies Beatrix. Ah!!! i perdoneu no sé perquè em surt el mateix missatge tantes vegades, no m''havia passat mai.

serà avui el dia?????

DIA 1 DE DESEMBRE... I OH SORPRESA....!!! HO ENDEVINEU TOTS OI QUE SI?
NO NO I NO, NI RASTRE DE LA LLISTA!!!!
Segur que existeix aquesta llista?
Bé, tindreu raó els que aposteu pel dia 3 o el 4, segurament, i encara sort si la publiquen llavors...
Mentrestant jo ja no se què fer, les ungles no em creixen prou ràpid... ai ai ai...
En fi... el que ja sabem tots: SANTA PACIÈNCIA!!! La nostra estimada patrona del foro oi que si?!!!
A Pepón: el meu contracte és per a començar l''1 de gener, suposo que volien dir el 2.
I això suposo, que no ho se, que serà per a tothom, perquè ja estan comunicants als interins de molts CAPs que cessen a 31 de desembre, ja que tenen menys punts que els que hem aprovat les opos.
Per tant NO et desesperis, pensa que hi ha toooot el mes de desembre per tal que et puguin trucar a tu també!!! ÀNIMS I SOBRETOT MOLTA SORT!
MOLTS ÀNIMS I RECORDS A TOTHOM!!!

Hola Estertxu, solo se van los interinos cuya plaza está afectada por la oposición, el resto de interinos aunque no hayan aprobado y tengan menos puntos siguen en su puesto de trabajo como hasta ahora ya que son contratos anteriores que entrase en vigor la nueva bolsa de trabajo.

una pregunta.....que no tengo ni idea....a ver si alguien me ayuda...
Estoy en paro, pero no estoy apuntada al inem, o al spee, porque cuando finalizó mi contrato estaba de baja, por una operación...asi que estoy cobrando de la SS y sigo de baja.....sabeis si por este motivo puede que no me llamen de la bolsa? que comprueben antes si estas en el paro o no?

Algú te notícies?

no

Alfred si estás por aquí... tu tienes alguna noticia de tu contacto?

He trucat i encara tenen el mateix missatge al contestador QUE FORT!!!!!! NO COMMENT!!!!

Roser:
Los interinos que están cubriendo plazas no afectadas se tendrán que acoger al nuevo pacto, pq supongo que es para todos.Si alguien tiene menos puntuación estará a la cola de lo que tengan más.Eso es lo que yo he entendido desde el principio con el nuevo pacto y bolsa.( Hay que contar con las excepciones de enchufados que siempre los habrá....)

¿Sabeis más o menos cuando vuelven a baremar la bolsa?
Es que estoy en una puntuación bastante más baja que la mía, pq la última vez que baremaron, no me habían validado unos cursos.Ya los tengo validados.¿Puede que cuando salga la famosa lista que todos esperamos baremen otra vez todo?
Mil gracias.

Hola companys de fatigues. Avui s''ha obert el termini per sol·licitar el 1r nivell de carrera professional, si ja haguesim pres possesió de les places ara ho podriem demanar les persones que portem 5 o més anys treballas a l''ICS, però com que aquest Srs. no s''han dignat a donar les places, ens quedem sense aquest dret (de la injusticia del ser retard també ens afecta en aixó). Algú te idea si es pot alegar d''alguna forma que no tenim la plaça perque ELLS no ens l''atorguen???? Gracies i om om om

Y ningún sindicato dice nada de que no las cuelguen ya?

yo he trucat moltes vegades, al final s''ha possat una noia i ha dit que hi ha previsió que surtin aquesta setmana, a remarcat lo de previsió. Indignant, indignant. No han canviat la locució del tlefon no hi ha cap info més al web. tindrien que rodar caps....

Pues a les hores será per divendres a última hora.Impresentables

Esperem al divendres 3...si no surten, jo crce que ja si hauriem de fer alguna cosa seriosa conjuntament.

Los interinos que no tienen la plaza afectada se quedan en el sitio hasta que esta salga a concurso.

o sigui fins d''aqui 10 anys. llavors els sindicats pressionaran per fer opos i els regalaran la plaça amb un examen tirat.

¿Cómo y cuándo se crean plazas de interinos?
¿Alguien me lo puede explicar que no estoy muy puesta en el tema?
Muchas gracias.

J. es aixà com funciona penso com tu, els que ja hi son es quedaran i els que ens quedarem fora amb les opos aprovades si no es creen altres interinatges nous estarem esperant.

Com és possible que a hores d''ara, no hagin modificat la puntuació, des de el mes d''agost, quan es van presentar les al.legacions per cursos o temps treballant?

nose, no ho trobo bon sistema. jo crec q l''unica manera d''aconseguir una bona administracio es q entrin els millors, i per aconseguir aixo s''haurien de regalar els examens (us recordo q totes les preguntes de l''examen del 2003 eren en plan "qui signa la recepta? el metge, l''administratiu o l''infermera?"). fet i fet, si aqta gent aprova, entren de calaix amb 10 anys de temps treballat de merits.
se q es una putada si portes 10 anys currant i dps q et fotin fora i en tens 50, pero nose... tb hi ha gent molt apalancada q no valoren el fet d''aconseguir la plaça pq no els ha costat res aconseguir-la, conec molta gent de la "generacio auxiliar 2003" i no n''hi ha cap q valgui un duro. el contrari, nomes porten problemes. evidentment hi ha excepcions i mil variables pero weno.
en fi, es la meva opinio, es possible q algu em vulgui lapidar, pero jo he suat tinta per aprovar i he entrat gracies a tots els cursos q tenia fets (pagant-los jo) i amb menys de 2 anys de temps treballat fet en contractes de dies comptats (2 anys acumulats en 6 anys naturals). crec q la gent q s''ho curra per entrar valora mes el q te i s''esforça mes per fer be la seva feina. res mes.
comentari off-topic totalment.

Què, seguim sense llista???? Doncs si avui ja no surt més val que ens fem a la idea de que no la penjaran fins divendres.

a aquest pas esgotarem un altre cop el fil i no habrà sortit la llista. Mare Deu, santissima paciència!!!!!!

jo ja vaig fer la porra q obriem almenys un altre fil abans no tinguessim les places XD

Perdoneu-me però jo no tinc clar que surtin ni el divendres! Trobo que deuriem denunciar-ho ja!!!! ON ESTAN ELS PUTOS INDIATS QUAN SE''LS NECESSITA????? Hauriem de fer alguna cosa ja mateix! Ens mereixem com a mínim una NOTA INFORMATIVA! VERRRGGGOOOONYYYOOOSSSSS!!!

Vaya mmmmmmmmmm............... esto es vergonzoso que fueeerrrrrte!!!!!!!!!!!!!!
ESTOY HASTA LAS NARICES, LUEGO NOSOTROS TENEMOS UN FALLO EN ALGO O LLEGAMOS UN DIA TARDE A ALGO Y LO TENEMOS TODO PERDIDO.
LO QUE HACE EL PODER!!!!!!!!!!!!!!!!QUE PENA

Desconocido de las 12:46, Roser tiene razón, la gente que esta ocupando una plaza que no esta afectada, no se va a la calle, sigue en el mismo sitio y plaza ya que esa plaza la esta ocupando antes de la nueva lista y el contrato de interino finaliza hasta que esa plaza la ocuparía una persona que sacase la plaza o que la plaza fuera amortizada, como no es así, no le pueden cesar el contrato.

Casun l''olla, un alte dia sense llista ¬¬
a aquest pas acabarem fen-nos un harakiri col·lectiu...
Doncs res, com no em crec que surti demà fins divendres...i ja començo a dubtar.

Estoy pensando en un titular para enviar a los medios de comunicacion que diria esto más o menos:
EL DEPARTAMENT DE SALUT DE LA GENERALITAT A TRAVES DEL ICS LLEVA DOS AÑOS APROVECHANDOSE DE MAS DE 200.000 € DE PARADOS Y PRECARIOS.
Entre diciembre del 2008 y enero del 2009 el ICS recaudo 23 € a más de 10.000 opositores para cubrir 900 plazas de Auxiliar administrativo/a, dos años despues ni siquiera ha hecho publicas las listas definitivas del concurso oposición, ni mucho menos la fecha de incorporacion de los que superaron las pruebas hace mas de un año.

Pues no estaria mal.
LO QUE ACABA DE PUBLICAR UNA COMPAÑERA EN EL FACEBOOK, NO TIENE DESPERDICIO:
"Des de ccoo han enviat un mail dient que sortiran dijous o divendres i que si no ho poden fer aquests dies ja no sortiran fins al gener, passat festes."
Ja està bé la presa de pèl aquesta que es tenen amb nosaltres, perquè no parlen clar?

Beatrix, ho dius de veritat que han comunicat això els de CCOO? Quan t''he llegit no he pogut deixar de riure per no plorar, quins nassos! I els dels sindicats es queden tant tranquils i es fumen un "puro", no?. Al·lucinant!

Bea eso lo dije yo el dia 17 que fui al cap y al preguntarle a la chica del mostrador que también está opositando me dijo ésto " hasta después de fiestas nada".

Enlace al diari ARA,
ara.cat
/societat/
salut/
sanitario-rechaza-cualquier-resquicio-hosteleria
_0_382162435.html#a_comments
con las tres w dobles delante mas el punto

A quien ha escrito a este diario digital
Los demás qué hacemos ahora? publicamos todos comentarios detrás del tuyo?
Tendríamos que ponernos de acuerdo porque si ccoo dice eso será que algo sabrán... además sabeis si este diaro lo lee mucha gente, es que yo es la primera vez que lo veo!

Esta de moda, acaba de salir a la calle, trabajan todos los periodistas actuales, de TV3 y Catalunya Radio.
En cuanto a lo que cada cual puede o quiere hacer, es cosa de cada una/o.

els sindicats es fumaran un puro i es quedaran tan tranquils com diu C, però nosaltres ens haurem de fumar alguna altre cosa per poder aguantar tot aixó

jo, la veritat m''he quedat tant xocada... es que si no surt res aquesta setmana i ens deixen tirats un altre mes sencer es per pensar-ne una de grossa... el pitjor es que no diguin clar, el que sigui: "escolteu no hi ha diners, fins tal mes no ho podem fer"... i punt, però tenir així a la gent amb l''ai al cor una setamana darrera l''altra és maltractament psicològic.

Estem fent teràpia de grup que no està malament perquè aquest patiment ja és insuportable, ens està costant diners, salut, dignitat... i no sé quantes coses més. Crec que hem de mostrar públicament aquesta situació, en aquests moments ens estan prenent el pel. L’Administració actua com sempre “Torni vostè demà” i a més contemplem la passivitat dels Sindicats. Les últimes noticies són al•lucinants.Hem d’actuar, ja!

Pues a mi desde UGT me han comentado hoy en un mail lo siguiente:
"La famosa lista de méritos, es un cachondeo, pues cada vez que hablamos con el ICS, dice algo distinto. Ahora dicen que el acto de elección será en Febrero, por consiguiente calcula que 1 mes antes sandrán las listas."
Creo que está todo dicho.Tendríamos que movilizarnos ya conjuntamente.Esto es indignante¡¡¡¡¡

El mes antes saldrá la lista oficial con la posición de cada uno pero antes tiene que salir la definitiva de méritos!
Ya se que cada uno tiene que hacer lo que quiera pero yo digo que conjuntamente haremos más fuerza porque esta situación es insostenible!

Esto es indignante hoy es dia dos y nada de nada

Buenos dias a todos, francamente después de lo que leí ayer tengo la sensación que ni hoy ni mañana... que no, que nos han entretenido hasta ahora para mantenernos "tranquilitos y quietos" y no la liásemos que no es buen momento...
en fin...

Los méritos están más que calculados desde hace dias. Estan retrasando la publicación intencionadamente, para que la incorporación sea en marzo o abril.A prinicipio de semana me dijeron que saldrian este jueves o viernes, o sea que veremos si es verdad o no.

Beatrix,
fa dies que no m''he pogut conectar hen pots fer 5 cèntims del que vas sentir ahir
Gràcies

Actualmente estan contratando auxiliares de forma temporal, con contrato de 6 meses, de 1 de enero a 30 de junio. Y nosotros aquí espereando. Esto es incomprensible.

Bon dia m.
Està aquí publicat i també en el Facebook, el que han dit els companys ahir a la tarda que alguns sindicats ens han fet saber (ccoo i ugt) que si no ho publiquen avui o demà la llista definitiva, ja haurem d''esperar fins després de festes o sigui despres de reis. En fi, indignant.

pues a mi no me llama nadie estoy harta de escuchar losc ontratos y no me suena el movil

Be, com tots vosaltres desesperada i incapaç de creure el que està pasant...La setmana pasada vam tenir un dinar familiar, i amb la broma un familiar va treure les cartes del tarot..(és aficionat), i clar la gran pregunta que tothom va fer, va ser el tema de les meves opos...Les cartes van dir que no em veien en la plaça en els pròxims 6 mesos....Jo els hi vaig dir: veus com no es pot creure en això, a finals d´aquest mes (Novembre) surten les llistes....Ells em van dir: sisi, no se quan temps portes dient això....
La de trucades que vaig tenir el dia 30..i a totes els hi vaig dir el mateix: res de res.....Avui veig això que potser desprès de nadal, i més tard serà setmana santa i clar, de seguida torna l´estiu....Desesperant

Bon dia a tothom!!!
comence a pensar que ens estan prenent el pel, ja veureu com aquest caxondeig no passa a les opos d''infermeria, pq tenen estan col·legiats, però nosaltres estem totalment desemparats i a més els sindicats són lo més PATETIC del món! Deuriem trucar a TV3 o a algún periòdic, TENIM TOTA LA RAO i ens mereixem com a mínim un comunicat PERÒ ESTA GENT DE QUE VAN!!!! Però nosaltres estem ATONTATS, SABEU ALLÒ DE QUI NO PLORA NO MAMA??? A què esperem?

pepo, en que posicion estas y en quales SAP te has apuntado???

estoy apuntado en todos los de barcelona y en la posicion 320, pq no me llaman buaaaaaaaaaaaaaaaaaa

YO SINCERAMENTE NO TENGO PLAZA Y POR ESO NO VOY A HACER NADA, PERO SI TUVIERA PLAZA YA HUBIERA ESCRITO A TODOS LOS PERIODICOS Y MÁS COSAS. SE ESTAN RIENDO DE VOSOTROS, ES QUE NO LO VEIS?

pepo, no estas muy abajo pero ahora se lo piensan mucho antes de contratar a gente, tiene que ser fuerza mayor, pero no pierdas la esperanza, tardaran 1 mes o 2 pero te llamaran. Cogeras plaza ???

Nois, desde la fitxa d''aspirant no es pot entrar a la puntuació de la opo d''auxiliar...
a veure si és senyal de que avui passa quelcom...

pq tanto tiempo si estan llamando a gente no? no, no tengo plaza por eso. a la gente que llaman en que posicion estais por ejemplo de metropolitana nord, yo el 330

Beatrix jo entro sense problemes....com no posin les llistes aquesta setmana em donarà un atac al cor!!!! Hauriem de fer algo...
Pepo, a mi tampoc em truquen i d''auxiliar a bcn estic 436 i metrop sud 325...i crec q no em trucaran!!! Una merda tot plegat!!!

Yo soy interina y estoy en la 180 y pico en Metropolitana Nord pero no se por que posicion estan llamando. No se si cogere plaza, depende si me cuentan un curso que he reclamado. Si no cojo plaza tambien tendre que esperar a que me llamen porque la plaza que ocupo a salido a concurso.
Beatrix, a veure si es veritat i les penjen avui !!!

Ara no puc entrar....a veure si tenim sort!!!!

Pepo, yo estoy en el 307 de Metropolitana Nord. Me llamaron anteayer para Granollers- Mollet, me ofrecieron contrato de 6 meses. No saben si de mañana o de tarde. Y que me llamarían desde el Cap que me tocase.

Jo ara sí que entro :P
Ho sento, no volia possar a ningú ja més nerviós del que estem tots plegats, em semblava senyal de que avui podia ser...
En fi, casi prefereixo no estar tant pendent perque llavors el cobriment de cor està assegurat! Això és un fàstic :C

Hola a todos¡¡¡
Yo tb entro sin problemas en aux.administrativo.
Respecto de las posiciones, no os preocupeis.Tengo una amiga que ha aprobado sin plaza estas opos y más o menos está por esa puntuación y le han ofrecido un interinaje de una plaza afectada, pero la han llamado....¡¡¡¡No desespereis que nos llamarán...Yo creo que tardarán quizá unos meses, pero ya vereis como nos llaman, trabajo hay, pelas las nuevo presupuesto para este año,y tenemos una buena posición.Aunque recorten y suplan lo menos posible, ya vereis como nos llaman....¡¡¡¡
Los que no tenemos plaza, tb tenemos que apoyar este proceso, pq nos importa que el Ics no se ría de nosotros y no haga lo que le de la gana¡¡¡¡

Estaran fent cosetes però d moment res d res!!! Em sembla pel q esteu dient q no sortiran...ja no se q pensar!!!

Como puede ser que le den un interinaje de una plaza afectada??? Si esta afectada la cubriran ahora cuando salgan las definitivas, a no ser que la persona que la esta acupando ahora de interina le haya pasado algo (que haya cogido una baja larga o que se haya ido a trabajar a otro sitio)

Hola a tothom,
igual no serveix de res però a veure que us sembla això. Enviar avui cadascún de nosaltres un e-mail a la selecció de personal consultant quan tenen previst publicar la llista definitiva dels mèrits un cop han passat dos dies del termini que havien previst. Si podem redactar un text que ens sembli bé seria bó que tots enviessim el mateix. Si reben 1600 i pico e-mails hauran de dir alguna cosa, no creieu?

Elena, puede ser si se alarga aún más el proceso, esa plaza tiene que estar cubierta porque es necesaria, pensaran que es mejor que la cubra alguien de mientras que igualmente tendrá plaza. Por lo que tengo entendido, los que actualmente estan ocupando esas plazas acabaran su contrato el 31 de diciembre... si la cosa se alarga como cubren las plazas? pues con quien tendrá plaza y así matan dos pájaros de un tiro, nos tendran trabajando mientras se resuelve la opo. Es mi opinión, pero le veo la lógica.

Bon dia,
Soc nova a aquest foro i a mi des de el 22 de decembre que ja m''han trucat de 6 o 7 llocs per a cobrir uns 6 mesos llocs de treballs a l''ics a diverses províncies . Els he dit que no, estic esperant la plaça, perquè actualment estic treballant.
també trobo molt desesperant l''espera. A cada una que em trucava em deia alguna cosa diferent uns deien que al febrer uns altres aquesta setmana que es publicarien les llistes o sigui que m''he quedat igual. I estic com tots vosaltres.

Volia dir 22 de novembre

ja han sortit les notes !!!!

beatrix, yo estoy ocupando una plaza que esta afectada igual que otros compañeros y hasta que no venga la persona titular nosotros seguimos en nuestro sitio tengamos plaza o no, y nos han dicho que hasta marzo o abril estaremos trabajando. (una interinidad es ocupar una plaza hasta que salga a concurso y alguien la gane a no ser que renuncies mientras estas de interina. No te pueden sacar asi por las buenas)

De on ho treus???? Jo veig l''aplicatiu i el web de l''ICS igual!!!

ja han sortit les notes !!!!

Bien, Elena, pues entonces en cada sitio se hará distinto, en algunos casos hay gente que se le acaba el contrato el 31, y se está llamando a los primeros de la lista para que empiencen a trabajar en enero con contratos de 6 meses... por eso me cuadraba, ahora con lo que dices, pues no está tan claro...

Jo també ho veig igual. Posa llista provisional de juliol.
Bea, ja veus visions jejeje. TRANQUI.LA !!!!

beatrix, si se les acaba el contrato el 31 es que no son interinos, son eventuales de 6 meses, esto es diferente.

OK, Elena, debe ser eso, gente con contratos con fecha de duración que no se renuevan. Gracias por la aclaración.

beatrix, te explico como funciona: cuando crean una plaza nueva ponen a una persona de interina ocupando esta plaza hasta que convocan oposiciones y alguien la gana, si tardan 5 años, la persona interina estara 5 años y no la pueden sacar a no ser que ella renuncie.

Sí Elena si eso ya lo tenia claro antes, lo que me despistó fue el comentario de gente que se le acababa el contrato el 31 no caí que no podian ser interinos sino con contratos con una duración determinada. De hecho ya se que hay gente que tiene desde hace tropecientos años un interinage de una plaza no afectada (excedencias, etc) y que ni siquiera se han presentado a la opo porque saben que tienen trabajo para largo... aunque tarde o temprano...

Si, tarde o temprano se les acabara el chollo y mas ahora que es imprescindible aprobar las opos. En mi ambulatorio hay una chica que hace 18 años que trabaja de interina, las opos anteriores las aprobo pero se quedo fuera por 3 o 4 puestos y las de ahora no las ha aprobado, pero la verdad es que estudio. Y ahora se ha quedado en el puesto 400 y pico y ya se ve en la calle.

Hola
Jo ja ho he anat fent això d''enviar emails a selecció i avui m''han contestat literalment:
"La previsió de la publicació de la llista definitiva serà al llarg d''aquesta setmana".
Ens ho hem de creure o no? Com que diu previsió...
Però sí trobo que és una bona idea que tothom els comenci a enviar emails preguntant la data real de la publicació de la famosa llista!!! FEU-HO TOTS JA MATEIX! A verue si espabilen d''una p... vegada!!!!
Pepon i demés: ÀNIMS I PACIÈNCIA, QUE JO CRES QUE ANIRAN TRUCANT A TOTHOM DURANT EL MES DE DESEMBRE!!
Perquè es veu que sí que hi ha interins que saltaran a 31 de desembre perquè són els que tenen contractes de 6 mesos -NO els que ocupen les places afectades per les nosters opos- i és llavors que podrem entrar-hi nosaltres en llloc de renovar-los el contracte a ells, perquè ara nosaltres tenim més punts!
Com ha dit un company ens donaran feina mentre ens fan esperar encara més a saber si tenim plaça o no, jo també ho penso... així es pensen que ens tindran calladets! AL.LUCINANT TOT PLEGAT!
En fi...
SANTA PACIÈNCIA I MOLTS ÀNIMS!
Comencem l''enviament d''emails ja, ara mateix!

Bea no estem per a bromes, on veus les llistes no han sortit.
Avui he parlat amb un de recursos humans del meu sap i m''he dit que esta al caure tot però que avui no.

Lara, no crec que la Bea aixi gastat cap broma, simplement es deu haver confós, estem tots molt nerviosos, jo mateixa aquest matí no podia accedir a la página i imprudentment ho he comentat pensant que la cosa ja estava al caure... i no.
Al facebook a gent se''ls ha dit que la setmana que ve o depres de festes... a veure, l''ICS no parla oficialment així que realament no sabem res.

Quan dic que l''ICS no parla oficialment ho dic perque tots aquests rumors ens venen dels sindicats, volia aclarir.

Acabo de parlar amb una persona de CCOO. La noticia no és gens bona. L''ICS volia que agafessim plaça al Juny i CCOO se''ls hi ha tirat al damunt i al final els hi han dit que entre Gener i Febrer (per això estan fent contractes del Gener al Juny. Gràcies a les eleccions el Gerent de l''ICS està fent la maleta i suposo que no signarà res i la merda serà per qui entri. La Geli salta i tots els Gerents dels Hospitals i CAPS també. Tot s''atura. De les llistes no els hi han volgut dir res de res.

Doncs si és així, em sembla que se''ls vindrà un bon merder a sobre, la gent ja no està per punyetes, això sortirà als medis i hauràn de dir alguna cosa a la cara. Ells ja sabien que hi hauria un canvi de govern... ho han dil·latat tot artificialment per carregar-li el mort a altre... quines penques!!!!!!

penso sincerament que hauriem d''escriure als mitjans de comunicació avui mateix. Independenment de si surt la llista demà o no.
Si comencem a fer soroll JA, s''espavilaran i no ho deixaran per després de festes (espero, perquè la mala prensa no li agrada a ningú). Si ens mobilitzem tard ja no hi haurà marge de moviment perquè tothom estarà de vacances.
Que algú amb facilitat de redacció, faci un escrit i el pengi, la resta podem fer un copiar/ enganxar per enviar-ho i acribillar als mitjans a saco...

Jo m''he posat com una moto i els hi he preguntat si no havia cap manera de forçar el tema o ells mateixos com a Sindicat i m''han dit que l''Admon pot fer el que vulgui que les places ens les donaran però en el plaç que ells vulguin i que a ells també els toregen. SÓN IMMUNES!!!!!. M''han dit que podem escriure al Síndic de Greuges però ell no té potestat per denunciar-los o amonestar-los sinó que tant sols pot avisar-los de que no està ben fet el que fan i de pas nosaltres a menjar-nos el marrón. Anem als MITJANS DE COMUNICACIÓ per DENUNCIAR-HO!!!

Jo m''he posat com una moto i els hi he preguntat si no havia cap manera de forçar el tema o ells mateixos com a Sindicat i m''han dit que l''Admon pot fer el que vulgui que les places ens les donaran però en el plaç que ells vulguin i que a ells també els toregen. SÓN IMMUNES!!!!!. M''han dit que podem escriure al Síndic de Greuges però ell no té potestat per denunciar-los o amonestar-los sinó que tant sols pot avisar-los de que no està ben fet el que fan i de pas nosaltres a menjar-nos el marrón. Anem als MITJANS DE COMUNICACIÓ per DENUNCIAR-HO!!!

tots a enviar mails seleccio.ics@gencat.cat:
Bon dia, volia saber quin dia exacte sortirà el llistat de mèrits de les opos d’auxiliars administratius 2008.
Al contestador diu ultima setmana de novembre (ahir) i al web no diu res. Actualitzin la informació.
contestació:
Bon dia,
La previsió de la publicació del llistat de mèrits de la convocatòria auxiliar administratiu, probablement serà durant aquesta setmana.
Selecció de personal
PROBABLEMENT, PROBABLEMENT, PROBABLEMENT A ENVIAR MAILS TOTHOM, SI EL DIVENDRES NO SURT TINDREM QUE PENDRE MESURES

he enviado el email desde dos correos diferentes, lo que sea por molestar almenos. Y estoy de acuerdo en publicar en todos los periodicos gratuitos y en la vanguardia el domnigo

pfff, us anava a dir "fem una porra per veure si entrem dps de l''1 de juliol aixi no cobrem DPO???". si diuen fins al juny, ja no vindrà d''un mes +.... tb diuen q no cobrarem les DPO del 2010 pero almenys evitaran que 900 persones es queixin pq no cobren, pq no tenen dret a cobrar-les (pq has d''estar treballant 6 mesos durant un any).
en fi.... beatrix, jo crec q ja hauria d''haver sortit als medis: diari, tele, radio i internet. algu q no li faci vergonya ho hauria de denunciar als matins de tv3, la noia q porta l''espai de denuncies es posa sempre en contacte amb l''administracio per preguntar a veure q... ens hauriem d''esperar almenys a veure si surten aqta setmana o no, a la no q surtin, hem esbombar-ho. podem començar ficant un anunci ben redactat, en plan noticia-resum, en el mur dels matins en el feisbuc.

per cert, jo tb he enviat un correu als de seleccio, preguntant pels merits i alguna data mes (acte d''eleccio i llistes definitives per ordre de puntuacio). ja veurem q diuen....

A veure, el mail a Selecció no fa cap pressió i explico perquè:
La les persones que atenen el correu de Selecció, són auxiliars com nosaltres sense cap poder de decisió i a vegades fins i tot amb menys informació (vaig estar parlant no fa gaire quan vaig dur els mèrits d''adminsitratiu amb una d''elles i és el que vaig veure).
Els mails haurien de ser dirigits a algú més important. La web de l''ICS penso que hi son els mails de tots els "carrecs" importants de l''ICS.

O sea, que siguen manteniendo, que será hoy o mañana.

J. "carinyu" podries escriure sense accents? és que cada cop que et llegeixo m''haig de pendre una biodramina... :S
Ja us dic que amb Selecció de personal no fem res de pressió. La pobra auxiliar s''agafarà la baixa per estrès, però que ella no ens sol·lucionarà res.

beatrix, a data d''avui no se si val la pena fer aixo q dius, tota aqta gent ni es dignara a llegir-se un correu q parla d''una cosa de la qual ja no n''es responsable...
1.- al llarg d''aqta setmana significa dema, aixo significa 5 dies sense merders de trucades i correus.
2.- ens deixaran 10 dies per reclamar, habils (dl a ds), el plaç acaba el dl 20/12/10.
3.- qui treballa a final d''any? NINGU. tothom te vacances.
4.- aixo ens deixa q tot torna a la "normalitat" el 10/1/11.
a partir d''aqui, ja no m''atreveixo a fer mes especulacions... si tot va be, llistes definitives a finals de gener-ppis de febrer i acte d''eleccio al març. concorda amb el q va dir l''administrador a una companya de promocio interna, que, paraules textuals, "fins al març, res de res".
en fi gent........ compreu molts torrons de xocolata o directament una bona pedra de "xocolata" i relaxar-nos una mica, q ja toca....
pel q fa a mi, ja tinc la carta de reis feta: la puta llista definitiva XD

beatrix XD perdo, he fet copiar-pegar el correu i no me n''he enrecordat de treure els accents, ja miro de no posar-ne cap... maleit firefox!!

J. gracies per això dels accents ;) ara se''t llegeix molt millor :)
Et volia comentar que aquestes llistes han de ser definitives, pel que no hi ha reclamacions, i els mails se''ls pot enviar a cap de RRHH ell és totalment responsable. De fet va ser qui va contestar a la carta que li van fer de denúncia (us recordeu) per aquest mateix procés quan no sortien les llistes definitives dels resultats d''ofimatica (encara no sabiem la que ens esperava).

Beatrix, em podries donar el correu del cap de RRHH??? Així farem pressió a veure que ens diu!
Gracies a tots!

I si intentem "bombardejar-los"
Gerent ICS: Enric Argelagues direcciogerencia@gencat.cat (intentem també eargelagues@gencat.cat)
RRHH : Xavier Saballs xsaballs@gencat.cat
Economia : M. DOlors Gonzalez Cuyas lola.gonzalez@gencat.cat
Posem anterior: Bon dia, volia saber quin dia exacte sortirà el llistat de mèrits definitiu de les opos d’auxiliars administratius 2008. Al contestador diu ultima setmana de novembre (abans d''ahir). Si us plau els hi demanem que tinguin consideració i ens diguin alguna cosa però que aquesta vegada sigui certa i no ens donguin més llargues.

jo m''afegeixo a escriure a la gent aquesta de l''ICS, però crec que fàrem més via si ho fem a diaris i mitjans de comunicació...
Només es mouran quan vegin que els comença a esquitxar la merda de la mala prensa, ara que després de les eleccions totos s''aesta´n omplint la boca amb paraules de. em de fer els deures, estem aquí per el poble, etç... doncs a veure si és veritat.
Qui s''atreveix a redactar i pnejar una carta per fer-la pública avui mateix?

SOU UNA MICA CAGATS, NO PASSA RES PER ESCRIURE EN UN DIARI NO ESTEM A LA EPOCA DE FRANC NI RES D''AIXÒ, SI NO FEU RES EL TEMPS CONTINUARÀ PASSANT. JO NO HO FARÉ PERQUE ES IMPOSIBLE QUE TINGUI PLAÇA PERÒ AL VOSTRE LLOC HO FARIA.

J que vol dir deu dies per reclamar?
Aquesta es la definitiva

Nanos aquest és el mail que acabo d''enviar al senyor Saballs, agafant el mòdel que heu penjat abans:
Bon dia,
m''agradaria saber quin dia exacte sortirà el llistat de mèrits definitiu de les opos d’auxiliars administratius 2008.
Al contestador diu ultima setmana de novembre (abans d''''ahir). Si us plau li demano que tingui consideració i em digui alguna cosa, però que aquesta vegada sigui certa i no em doni ni vosté ni ningú més llargues.
Aquest procés està sent excesivament llarg i som moltes les persones afectades.
Imagino que vosté amb el seu càrrec estarà al dia del procés i per tant em podrà donar una resposta.
Gràcies

Només volia dir, tornar a dir de fet, que les ultimes oposicions de auxiliar es van convocar el 2003 (finals) i es van incorporar el 1 d''abril del 2006..
Segon, ja ho vaig dir també, però penso que la data d''incorporació serà la mateixa, el 1 d''abril.
La comptabilitat del any anterior es tanca (ó es pot tancar) fins al ultim dia de març...imagino que es per això que si ha processos que els poden endarrerir "una mica", els intenten "quadrar" en aquesta data,perque comptablement els hi va millor.
Ja veurem, pero no m''extranyaria aquesta data unaltre cop, i juntament amb nosaltres els administratius i zeladors..(unaltre possible rao del endarreriment)
No ho justifico,només explico com crec que pot anar ja que ha passat altres cops.
Aixo si, no pot ser que ens tinguin aixi fins gener, hem de pressionar perque treguin la definitiva ja i almenys sabem em que comptem..
Jo aposto per "els matins" de tv3, ara be, haurem de vigilar com es planteja el tema, vull dir, ens hem de posar tambe a la pell de molta gent a l''atur, amb la crisi que hi ha, etc.. i tot això acompanyat de la mala fama dels funcionaris.
Es un coctel una mica "perillos", encara podria porovocar rebuig contra nosaltres, no se si m''explico..
Cartes a la vanguardia també pot ser bona opció, però com la tv res..
Tambe penso que si ho hem de fer no se si estarem a temps, el "timing" de la tv no te res a veure amb "cartes al director" de qualsevol diari.., s''hauria de actuar el mateix divendres si no surten..
Esperem que no faci falta i demà suti la p..llista.

Bon text, nef. A veure que diuen.

Si, molt bé el text

Pel que sembla, avui ja ho tenim tot vist.

Hi ha una sentència que empara "la Pérdida de Tiempo Irreparable". Jo li dic la "PTI", i m''agradaria aprofundir sobre aquesta sentència perquè estic convençuda que l''administració hauria d''indemnitzar a totes les persones que estem en aquesta convocatòria.
El fet de què l''ICS ens hagi fet tenir expectatives ha estat un impediment perquè ens podem plantejar altres coses. Les dates de les quinzenes postergades moltíssimes vegades. Les afirmacions que després no han estat certes, m''ha fet pensar en aquesta sentència. Altra cosa és que l''ICS des del seu començament amb aquesta convocatòria hagués avisat o advertit que la convocatòria es podia perllongar més enllà del què ens podíem imaginar.
Si alguna persona té temps i amics que toquin temes jurídics administratius, podria mirar-s''ho.

M''agrada''t moltíssim nef
Jo també vaig a enviar un correu.... Almenys ens servirà de teràpia!
Podriem començar a escriure un carta entre tots, motivada amb lleis... indicant les dades, les publicacions, els endarreriments..... queixant-nos vaja!

A Elena
Dices que una compañera tuya se ha quedado fuera con el nº 4oo y algo, no lo entiendo si hay más de 800 plazas!

Ricard has hablado con tu contacto? tienes alguna noticia?
Cuando llaman del ics para ofrecer trabajo el nº que utilizan es normal o tienen uno de esos muy largos?
Seguís confiando en que hoy salga algo?

Quan actualitzaran la borsa?

està bé això que comentes cashura, però dubto que tothom tingui papers i proves que demostrin que s''han incomplert els plaços... s''haurien d''haver gravat totes les locucions, guardar tots els pdf de les notes informatives... en fi...! esperem que surti demà!
e: deuen estar parlant del nº 400 a la borsa.

e: estavem parlant de la puntuació de la borsa
elisi: el nº es normal
J: T''han dit al mail que "PROBABLEMENT" sortiran aquesta setmana. O sigui que pot ser que no ???

Hola a todos hoy es la primera vez que me conecto con vosotros, la verdad es que cada dia que pasa parece que lo miro menos, ya parece que no va conmigo.
No se si me daran la plaza pero si lo hacen creo que no la voy ni a saborear.
ESTOY ACOJONADA DE VERDAD, ya me puedo encontrar cualquier cosa, igual no salen ni mañana, ahora con esto del cambio de gobierno.....
CON TODOS LOS QUE SOMOS QUE NO HAYA NADIE QUE TENGA MANO PARA ADELANTAR ESTO!
Ojalá mañana a estas horas ya sepamos algo, sino si que de verdad..... baja por ansiedad....

n

apufff! tot és possible dps de lo q hem vist.... és realment frustrant, la beatrix ho deia, maltractament psicològic. no és normal q facin esperar a la gent d''aqta manera.
jo suposo q ho tinc molt millor q molta gent, vaig treballant i aquí mateix a l''ICS, però jo crec q molts de nosaltres respirariem i dormiriem millor si almenys sapiguessim alguna data. encara q fos al juny del 2011...

HOLA COMPANYS I COMPANYES:
Us adjunto l''email que he enviat a les adreces facilitades per la Beatrix, per si els voleu inundar d''emails, cada dia uns quants, fins que ens donin una resposta real, concreta i efectiva, NO previsions que mai no acompleixen.
APROFITEU EL QUE US SEMBLI MILLOR I AFEGIU DE LA VOSTRA COLLITA, PERÒ INUNDEM-LOS DE EMAILS, FEM NOSA, A VEURE SI AIXÍ ES POSEN LES PILES...
Records
Estertxu
---------------
Sr. Argelagues
Com a persona afectada per l''oposició d''auxiliar administratiu 2008 de l''ICS, que vaig aprovar ja fa més d''un any i degut a que, malgrat el llarg temps passat, no han estat publicades encara les llistes definitives i per tant desconec, a dia d''avui -i insisteixo, passat més d''un any d''aprovada aquesta oposició- si tindré plaça o no, i estant pròxim a esgotar-se el suposat termini legal màxim de 2 anys per tal que l''ICS fixi data de l''acte d''elecció i presa de possessió de plaça, i donat que vostè és el director gerent de l''ICS, em permeto d''adreçar-me a vostè perquè voldria saber el dia exacte i real -NO el dia previst, previsions que vostès estan incomplint reiteradament des de fa molts mesos- en què finalment sortirà el llistat de mèrits definitiu així com l''ordre de classificació i la data de l''acte d''elecció i possessió de la plaça d''aquestes oposicions d’auxiliars administratius 2008.
Al contestador de selecció de personal de l''ICS diu el següent: data de publicació de la llista definitiva l''última setmana de novembre, és a dir abans d''ahir.
La resposta que he rebut per email de selecció de personal de l''ICS: "Data previsible de publicació de la llista definitiva al llarg d''aquesta setmana".
Donada aquesta lamentable i repetida situació de manca total d''informació real per part de selecció de personal de l''ICS, li agrairia molt la seva resposta, que espero que sigui ben ràpida i concreta.
Tot agraint-li per endavant el seu interès aprofito l''ocasió per a saludar-lo cordialment.
Signat: ------

yo mandaria este texto mismo a los periodicos, en especial a la vanguardia el domingo

Hola a todos otra vez¡¡¡¡
A mi amiga, que le han ofrecido el interinaje se lo han ofertado hasta marzo más o menos....
Está en la posición cuatro cientos y algo.... y no tendrá plaza seguro...
Yo creo que cuando cojais plaza, todos los que esta vez la habeis consegido, la bolsa se vaciará y los que hemos aprobado estaremos en los primeros puestos....Creo que sí nos llamarán para trabajar, ya lo vereis......¡¡¡¡
Podríamos mandar un mail a todos los partidos políticos, que no sean los que se han ido, y ponerles al día de nuestra situación, a ver por dónde salen....

A esta amiga de la que os hablo es la del interinaje de una plaza afectada.

avui m''han fotut fora de la feina i de l''ics no en truquen, no se que fer estic molt deprimida. A més jo estic a unes posiciones abans que vosaltres que dieu que us han trucat i a mi no m''han trucat de moment.

Laia,
estabes fent una baixa o que ? Perquè no t''han renovat si estas en posicions més amunt de les que estan trucant a la gent ?. De totes formes, si estas amunt dels 350 primers, et trucaran i molt aviat, però portes 1 dia dona..espera una mica.
Tot això que dieu confirma el que vinc dient de la incorporació per primer d''abril..., això no treu que ja toca que ens diguin definitivament els que entren..
Enviem aquests correus...i diem per aqui el que ens contesten, ok?
I resem una mica aquesta nit...a veure si demà s''acaba aquest malson..

pq dius entre els primers 350 i els altres? no jo estava a la privada, fent una sustitució. Es que us llegeixo i en feu una mica d''enveja sana la veritat, jo vull que em truquin encara que sigui un dia per començar. Necessito veure que tot aquest patiment ha sigut per alguna cosa bona.

Laia
ANIMS que segur que a tu també et trucaran!
Perquè el que sembla bastant cert és que sí que estan trucant a molts dels que hem aprovat la opo, si ens hem de refiar que és veritat el que diu la gent pel foro i pel facebook, i vull pensar que sí, altre cosa seria matxacar-me gratuitament, la veritat.
A mi ja m''han trucat 3 cops en poc més d'' 1 mes, i jo no hi havia treballat mai a l''ICS i no tinc cap enchufe.
I em sembla que estan trucant als que hem aprovat i tenim més punts que els interins que ara estan treballant i se''ls acaba el contracte a 31 de desembre, ojo, que no a tots els interins se''ls acaba el contracte a 31-D, però sembla que a molts sí, i com que resulta que nosaltres NO haurem triat plaça a dia 1 de gener, doncs algú haurà d''anar a treballar el dia 2-G oi?
I pel que es veu i diuen NO poden trucar a interins que estaven fent aquesta feina en aquests llocs perquè ara ells tenen menys punts que nosaltres, en resum, que tenim tots el números perquè ens truquin a nosaltres.
OJO, això és en teoria, tampoc no vull que ningú s''ho agafi com a cosa segura!!!!
Però SEMBLA que estigui sent així... amb totes les precaucions ho dic!
ÀNIMS i mentrestant siguem constructius i comencem a inundar de emails els que manen encara a l''ICS!!! A veure si es posen les piles o les fan posar a qui toca i publiquen d''una santa vegada la llista invisible i surtim tots de dubtes!!

A veure...no lieu el tema i, perdoneu, però no es que estiguin trucant qui si uns o altres, interins , que si els que hem aprovat..etc, estan agafant el llistat de la borsa actual, per gerencies, on estan tots els que estem disponibles per treballar i estan trucant per ordre de la llista, per puntuació i punt.
Unaltre cosa es si a un interi (no eventual que te finalització de contracte) que ocupa una plaça NO afectada per opos, que es fa en aquests casos, que no ho sé del cert.
laia, lo dels 350 ho dic pel meu cas i algun altre que conec (gerencia metropolitana nord), oferint aquests dies 6 mesos per gent entre el 300 i el 350, d''acord?

Es perque et facis una idea de per on van..en aquesta gerència-només puc parlar d''aquesta-
Lo de com ho fan per trucar és aixi, no us mengeu el coco ni veieu fantasmes, truquen per ordre del llistat de la borsa segons la puntuació, no tenen es comte res de les opos, nomes la puntuació i , per tant, l''ordre.

Un dubte,
Quan s´afagin les places, tota aquesta gent que hi ha a la borsa , deixarà d´estar-hi, oi?
Llavors els que ens hem quedat en portes pujarem més posicions, i tindrem més possibilitats de que ens cridin ? digueu-me que sí, si us plau.

si clar, la borsa es per seleccio temporal, quan agafes la plac,a ja no hi ha cap motiu per ser-hi. llavors els cursos et compten per carrera professional, que no se exactament si tb funciona pel mateix aplicatiu, pero els q agafin plac,a deixen de sortir als llistats de la borsa per la categoria professional per la qual han entrat. i aixo fara modificar molt les posicions de la gent q no hagi pogut agafar plac,a (i els q hagin aprovat pujaran com l''espuma en els llistats).

Los que hemos aprobado la opo tenemos por lo general buena posición.....Tranquilos que ya vereis como nos llaman.Esto tb me lo han confirmado los sindicatos.No es que llamen por haber aprobado la opo, sino pq gracias a la nota de la opo tenemos buena puntuaciòn en bolsa.

gràcies, J.
Llavors tenim l´esperança de que ens truquin...
Sort a tothom.

esperem a demÃ

una cosa que sembla que hi ha molt@s que no teniu clar es :
UN INTERINATGE NO TE DATA DE FINALTZACIÓ DE CONTRACTE
finalitza en el moment que el propietari d''aquesta la reclama o s''amortitza per concurs d''oposició.

les places no s''amortitzen per concurs d''oposició, sino que l''ics digui en un moment donat que una plaça no fa falta per cobrir i es quan l''amortitza o sigui....la dona de baixa, anul·la

Alguien sabe cuándo vuelven a baremar en la bolsa?

A ver que pasa hoy, snifffff sniiiiffff

Bueno, ya estamos a dia 3. Espero que salga la lista a lo largo de la mañana.

Tranquil C, si de cas, primera hora de la tarda..

Imagino que tens raor, coneixent ja el "percal"....

Hola avui no puc estar gaire pel tema per motius personals pero volia compartir amb vosaltres un correu que m''han reenviat que prové de la delegació de CCOO de Costa de Ponent (això és l''actual metropolitana sud)
"AUXILIAR ADINISTRATIU 2008 - SÓN RUMORS!!
Benvolguda / Benvolgut,
Els rumors diuen que: és possible que demà, divendres 3 de desembre, surti la llista, però és poc probable.
És més probable que surti la propera setmana.
Ja saps a fer clic a l''enllaç!
Molta sort!"
La història interminable....

argh! kill it with rocks! and fire! XD com es regalen de nosaltres...!

nois confirmo el que diu Ricard i algú més:
Quan parleu de finalització de contractes no parleu d''interins que la gent es s''embolica. Són eventuals. Ja és molt tenir un contracte de 6 mesos tenin en compte la durada que han estat fent fins ara.
Jo porto tres anys a la casa i mai he fet un contracte superior als 2 mesos, a part d''una baixa molt llarga (cosa que va al marge perquè amb les baixes mai se sap la durada) ha sigut ara quan em van trucar també de la nord per oferir-me''n un que per circumstancies no vaig agafar... jo ala borsa estic entre els 150 primers i tot i aquesta bona posició tampoc m''han ofert cap interinatge!!
Els interins que no tinguin la plaça afectada no saltaran, és la diferencia d''un eventual sigui quina sigui la durada del seu contracte (normalment no superior a 6 mesos) que quan se li acaba si salta.

no en deuen quedar gaires de places sense afectar... només les que s''han creat dps de les opos, q no crec q siguin gaires tpc...

Todos los interinos quedan rescindidos, cuando salgan publicadas las plazas de la lista definitiva al DOGC, excepto alguna plaza que tenga ya propietario (por excedencia por incompatibilidad) ocupada en comisio de servei.
Posteriormente, se ocupan las plazas de las opos y el resto que queden libres se ocupan por orden de la borsa de treball.

No quiero entrar en modo muerte y destrucción, por DIoSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!

x

Se va confirmando el rumor que otra semana más sin la p. lista. Ahora dicen que hasta el dia 10. Es dificil decir lo que pienso sin utilizar insultos, prefiero callar.

Noves notícies!!!!!!!!!!!!!
Han canviat la locució del telèfon, diuen que el dia 10 de desembre. Si cobresin per les vegades que em entrat al web serien multimilionaris, no perdeu el temps fins divendres res de res i tot i aixi tinc els meus dubtes. quin patiment quin patiment..........

i que sapigueu que el mail no m''el ha contestat ningú. Això és una vergonya monumental!!!

¡No me lo puedo creer!
Dentro de lo malo hemos conseguido que cambien la locución y en esta no dicen PROVABLEMENTE! igual ha sido por los mails enviados a los responsables.
No se entre la decepción, los nervios...no puedo ni explicar lo que siento!

Ara provaré jo també això de la locució, i de totes maneres enviaré els missatges que tenia desats a selecció i RRHH.
També consultaré al grup del facebook d''on em vaig baixar les llistes a veure si la gent té pensada fer alguna cosa més.
A mi també m''han ofert un contracte a la metropolitana Nord de 6 mesos, tenia el 203 i ara he baixat 3 llocs, em penso. El cas és que porto un any a Barcelona ciutat apuntada i mai m''havien cridat. Encara sort que han decidit sumar ja les opos i com a mÃnim això a molts ens ha servit per treballar mentre no surti el llistat i l''elecció de plaça.

Bon dia,
Efectivament han canviat la locució al contestador de l’ICS. Però s’ha de ser positiu i realista. L’altre missatge deia previsiblement finals de novembre i aquest missatge no diu una previsió sinó una data en concret. En algunes de les llistes de resultats dels exàmens va passar una cosa semblant. Primer van dir una previsió de publicació que no es va complir com sempre i després van donar una data exacte que si la van complir. Hauria estat molt millor passar el pont sabent alguna cosa. El dia 10 sortiran el resultats definitius de tot el procés, el total de les places convocades, les places possibles a escollir i la data d’elecció de plaça. Tal i com ho indica la convocatòria. Jo crec que la plaça la escollirem passat les festes de nadal i la incorporació podria ser entre febrer i març. Aquesta es la meva visó personal de com pot anar. Lo millor seria dia 10 les llistes i dia 18 elecció de places que si volguessin ho podrien fer.
Ànims i paciència tot arriba sempre al final.

crispeta
el telèfon desde on et truquen és normal o és d´aquells molt llargs?

No, es un telefon fixe i era el de L''ABS la Llantia de Mataró, ho se perque soc de alli i em conec com comencen els 3 primers dÃgits dels telefons "mataronins". No m''en recordo ara del num., pero era 93 757, o 93 798, o 93 799... Alguna cosa de l''estil.
Sort, anonim, i veure si et truquen aviat!

pel que es veu ja han trucat a uns quants, oi? suposo que als que no han trucat fins ara ja no els trucaran per sis mesos, sino per substitucions curts, oi?

Crispeta, era el telf. de RRHH de Mataró que és allà dalt, es veritat, estant trucant a tothom.
Al meu ABS hi ha hagut un daltabaix, plega un munt de gent a finals d''any, em quedo jo perque he aprovat les opos i estic bastant amunt de la borsa, espero no haver de passar-ho malament el que resta de mes, et sents culpable ells fa molt de temps que hi son i marxen i jo em quedo.
Em tocarà anar de volit amb els nousvinguts, una temporada ensenyant-los tot, és una feinada, per una sola persona, atenent la gent , el telèfon, els companys nous que pregunten continuament,(una putada) i mes en temps de grips i constipats. I quan els tingui ensenyats, haure de marxar a treballar a algun altre lloc perque haure tret plaça qui sap on.

betty pero ja han agafat a tots els nous o encara han de seguir trucant?

I et truquen a casa o al mobil? es que jo no agafo números que no conec!

pues hijo coge todos los números más te vale, solo faltaria akiesperando que nos llamen y luego no lo cojes

por cieto te llamaran al telefono que hayas puesto en dades personals, en la solicitud de la bolsa. Otro no pueden tener mira a ver cual has puesto.

es k puse el fijoo, el movil y el imail!

Una pregunta IMPORTANTE para mi, por favor que alguien me consteste¡¡¡
Baremarán el día 10 la bolsa?
Lo digo porque, que mi posición en ella sea la lreal y me puedan llamar ya, depende de esto....¡¡¡
Por favor decidme que sí.....¡¡¡¡¡Necesito ver un rayo de luz.....¡¡¡
Mil gracias¡

betty reina, q no et passi res XD
una cosa molt important: els auxiliars administratius casi mai podem completar la puntuacio de merits pq no fem mai docencia, ara q arribaran els nous apunta''t totes les hores que estiguis ensenyant-los, tant les teves, com les que facin de "Formacio" cada persona nova. parla amb el teu cap i digues q et demani a Formacio els certificats de docencia per tu i els de formacio continuada per aqta gent (q no sembli q nomes mires per tu :P).
o sigui q el dia 10 no? vaia tela, aixo es de jutjat de guardia. qui fa la carta al diari? qui va amb en cuni als matins de tv3? XD

Antes actualizaban cada mes y últimamente lo hacen cada dos meses así que creo que lo harán cuando salgan las listas o en Enero 2011

Gracias Rosetath¡¡
Creo que lo harán cuando salgan las listas, porque cambiará la púntuación y por tanto la situación en la bolsa....¡¡¡
Me parece que cuando sacaron información de administrativos y celadores, como yo estaba apuntada en las dos categorías, me varió la puntuación en función de esta información.
Supongo que sí, que será así....¡¡¡¡

na de na

A quin telefon truqueu i us surt el missatge del dia 10 les llistes ?
J, : fa mesos un de ccoo em va dir que les 900 i pico places convocades, significaven aprox. un 40 x cent de tots els interinatges de la mateixa categoria a tota Catalunya...perquè et facis una idea.
Jo m''ho crec bastant, volen tenir marge per posar "als seus" com interins, tot i que hi ha una borsa per tothom i ,en teoria, han de seguir per ordre estricte..
El que s''hauria d''aconseguir per una transparencia total es, com passa al dep.d''educació, que els nomenaments (les contractacions) fossin publiques (publicades a la web).
A educacio, p.exemple ,3 dies a la setmana surten publicats els nomenaments, amb nom i cognoms i el centre on va i la durada prevista del contracte. No hi ha trampa ni cartro, si es contracta algu amb menys punts que tu, ho veus al instant , aixi que no poden fer "martingales"..
Els que no tingueu plaça, lluite-ho tb per això, transparencia en els nomenaments.
Esperem al dia 10, ja no ve d''aqui, pero que no passi d''aqui..

no segueixen cap ordre, ara ho estavem parlant amb la noia del mati. ella estava en un ambulatori q al costat, enganxat, hi havia serveis centrals. feia molts anys q treballava i va demanar a uns dels caps per veure si podria anar a serveis centrals algun dia, pq li interessava. el cap va dir q no podia fer fora a la persona q hi havia (com si li hagues demanat allo!) i ella li van anar reduint el contracte en hores fins q li van oferir la interinitat q te ara...
i jo, q conec moltes interines q van agafar la interinitat estan MOLT per sota meu... com tu dius, hi hauria d''haver transperencia, es molt cardat q reclamis per algo q hi tens dret i encara et facin fora...
jo estic veient q has d''anar amb puteria i fer contactes, quedar be amb tothom i somriure a tothom encara q et repategin, i no m''agrada gens, jo no soc aixi, pero si es el joc q s''ha de jugar, hi jugare, q si per algo estic per davant seu a la borsa es pq soc millor, nomes em falta la puteria...

Gracies J, ho provare, pero no conto que m''ho demanin, no se de ningu que li hagin donat aquest certificat per ensenyar a "novatos", si fos així tindria molts punts de docència, tots els "nous" me''ls endossen a mi perque tinc mes paciència, i els altres companys no volen saber res.

Hola
DONCS FINS EL DIA 10 RES DE RES!!!! I ESPERA''T A VEURE QUÈ PASSARÀ EL DIA 10!!!
QUIN PEBROTS!!!
NO cal dir que NO he rebut cap resposta, cap ni una, dels 3 emails que vaig enviar als srs. jefes de l''ICS... deuen estar molt enfeinats fent les maletes, i me n''alegro, per lo malament que han gestionat això de les nostres opos, per ex.
Betty: Sí, serà "divertit" quan et trobis 2 nous per ensenyar i la cua que es va fent llarga...
Ara que jo també sóc "nova" i ja m''han avisat al CAP on treballaré els propers 6 mesos que molt bé podria trobar-me que els altres companys també siguin nous, i que tot el torn comenci l''1 de gener, sense que ningú no en tingui ni idea, no vull ni pensar-hi!
Me n''alegro molt que em facin un contracte per sis mesos però ostres imagina''t el pla, jo tampoc no vull imaginar-m''ho... MAAAAAAMA POOOOOR!!!!
En fi, almenys treballaré mentre surt, o no la p... llista!
Pels que pregunteu a mi també m''han trucat del CAP La Llàntia per un contracte de 6 mesos al Maresme, per aquest SAP sembla que si estan trucant els que hem aprovat les opos i no havíem treballat mai a l''ICS, no puc opinar dels altres, no ho se, tot i jo estic apuntada pels 2 Vallés, pel Barcelonés, el Bages, Metropolitana Nord i Sud, etc, però fins ara sols m''han trucat del Maresme, i no és per la que tinc més punts, però oh misteri... almenys truquen.
ANIMS QUE US TRUCARAN DURANT EL DESEMBRE, EM PENSO.
Agafeu el tel. encara que sigui un núm. desconegut!!!
MOLTA SORT I MÉS PACIÈNCIA!!!
I malgrat tot BON CAP DE SETMANA I BON PONT!

Betty intentalo, por probar no pierdes nada. Pero ya te digo que no te haran ningun certificado de docencia.
Saludos de "otro que tiene mas paciencia que los demas"

Si J..per desgracia es aixi com dius, jo no puc i es superior a mi, ni soc pilota ni se fer-ho i no se disimular i fer una cara per davant i altre per darrera. Als nois ens costa mes en general..
Ara, una cosa, això que dius..que com estas per davant de la borsa ets millor, no se com entendre-ho..pero no puc estar-hi mes en desacord, sobretot, quan a la borsa i tu ho saps hi ha encara un apartat totalment subjectiu i ,en bastants casos - com el meu- discriminatori, com son les avaluacions.
Ara tenen menys pes, pero un 20..es un 20.
A mi per exemple, sencillament per no riure les gracies i/o defensar els meus drets com treballador i a sobre treballant com el que mes i millor (resultats canten, dpo, volum programacio ..etc), m''han fotut en aquest apartat.
Podrien fer servir dades estadistiques objectives per les avaluacions, pero clar es millor una travessa totalment subjectiva per poder fer pujar com l''escuma als amiguets i amiguetes de la casa i poder enfonsar una mica als que cauen malament o no son pro-direccio..per molt be que treballin...
Es aixi..encara, i m''ha pasat a mi. Perdona, es que el comentari aquest que soc millor perquè tinc mes punts a la borsa m''ha alterat una mica...

Ricard:¿Tú crees que baremarán la bolsa el día 10?Te lo pregunto pq me das confianza y sabes lo que dices¡

Hola a todos! No sé cuando leí por aqui que des de el dia de la publicación de las listas definitivas de méritos tenian un mes para publicar el dia y hora de la elección de plaza.
Si esto fuera cierto....
De ahí la publicación del listado el dia 10 de diciembre, para tener tiempo de publicar el dia de elección el dia 10 de Enero que es el siguiente lunes después de navidades y reyes que todos vuelven al trabajo.
Si lo hubieran publicado para fines de noviembre, el plazo sería finales de diembre cuando todos están en casa por NAVIDAD.
Así que creo que tendremos que esperar hasta después de reyes para saber dia y hora elección plaza.
QUE CREEIS VOSOTROS/AS???

En contestación a A de 9:53h, los interinos que serán rescindidos, “solamente” serán aquellos que su plaza esté afectada por la oposición, los que su plaza no esté afectada, no se quedarán sin trabajo, continuarán con ese mismo interinaje, que tienen, Las plazas no tienen porque ser plaza que tenga propietario por comisión de servicio o por incompatibilidad, sencillamente pueden ser plazas que han salido posterior a la convocatoria de gente que se ha jubilado!!!!! A VER SI NO LIAMOS A LA GENTE

betty demana-ho, jo ho he demanat en 2 ocasions i me les han donat (la segona encara estic esperant per tema de persmiso o pressupostos o no se que de formacio), pero trigaran MOLT. jo el de desembre 09 el vaig rebre al març o aixi, el de juliol 2010 encara no l''he rebut i ja m''han dit q m''haure d''esperar al 2011 amb el programa de formacio nou... pero no es la teva feina ensenyar a la gent, aixi q demana-ho, parla amb el teu cap pq ho demani a formacio o truca tu mateixa a veure q et diuen.
estertxu, si tens algun dia per anar al CAP abans q comencis, millor, aixi vas veient com funciona, q t''expliquin algo i veuen q hi tens interes... i tu aniras molt mes tranquila el primer dia, si almenys ja saps algo.
ricard, es q soc molt egocentric XD no es broma, a mi tb em costa molt fer el paperet, t''entenc perfectament. i per lo de la borsa, doncs ho dic pq se q estic a davant de molts d''aqts q et deia pq m''ho he currat fent cursos com un matat i tots pagant-los de la meva butxaca, i pq conec a tota aqta gent q et deia i se q soc molt millor q elles. no soc ni vago, ni egoista, ni mandon, ni agafo baixes quan em conve, etc. i efectivament, les valoracions en aqt cas m''han anat be, pq em duc be amb la gent del servei, la supervisora, el jefe i faig be la meva feina i encara arreglo la dels altres. pero es ben cert q en molts casos nomes ha servit per beneficiar als amiguetes. ara per posar valoracions del 100% et fan emplenar els motius pels quals els dones la totalitat dels punts. pero no ens pensem q amb la nova valoracio s''arreglara res, continua essent una valoracio no? canviaran les preguntes, l''objectiu i l''us q se''n faci, continuara essent el mateix.
jo el proxim dia q vagi a serveis centrals, q es on vull agafar plaça, em colocare amb flors de bach i a coneixer gent s''ha dit XDD

Algú en pot donar el telèfon del ICS, gracies.

93 4824292
93 482 43 70

n
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.