Iniciar sesión
434.629 mensajes • 20.928 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.574 • Último mensaje: 10/12/2025 18:05
oposicions auxiliar administratiu ics (24e fil)
llll
294 Respuestas al Mensaje
RE:oposicions auxiliar administratiu ics (24e fil)
Gràcies palito
ahora si que han contado bien, al menos a mi si.
de nada, he puesto el palito para ir mas rapido......................no como el ICS
lluis, ja xD
a mi tambè m''ho han fet bè
podre levantar el culo del ordenador y hacer alguna cosa que no sea actualizar el facebook y foro y mirar cada 10 minutos la pagina del ics?????
Desconocido/a, me parece que de momento, NO
Ara sí que surt el meu resultat definitiu! I hi posen el lloc final. No ha variat gens respecte de l''última classificació. Estic dintre! Encar no veig que hi hagi surtit el famós PDF.
m
A mi em surt desplego merits y em surt 8 punts,y a la final 5.3 algú m''ho pot explicarrrrrrrrrrrr
Sí, ya pone el número de clasificación final en la ficha personal, y la puntuación definitiva del proceso. No he tenido sorpresas, en mi caso.
Ha alguien le ha pasado como a mí, que no me han contado el tiempo trabajado? Los cursos están igual, me dice aceptado el tiempo trabajado pero uego no me lo cuenta?
Yo he bajado unos 40 puestos pero ya me lo esperaba.
joder,24 ja!! sort q ja s''acaba... espero!
jo he pujat una mica des de l''última llista provisional, estic content :)
Quina tarda! Per cert, a mi hi han cursos de l''ICS que no m''han comptat i que ja me''ls van treure al juliol perque no estaven signats pel director-gerent, sino per delegacio, i ara tampoc no me''ls han comptat. Amb aquests cursos estaria dins i sense ells potser em quedo fora. Podrien ser els mateixos cursos que diu altra gent que els hi han restat. La resta ho tinc be, temps treballat i dos miserables cursos de poques hores.
hola yo voy por discapacidad pero claro me pone la puntuacion de discapacitado y me sale que puesto veinti pico, cuantos tengo delante.
son los 26 de discapacitados, hoy ahi tambien estan los de promocion interna alguien puede informarme?
Gracias
hola a mi me salen todos los cursos pendent de validar.
Ostres, no m''ho crec! Estic dins! Al 748! Tot i que si hi ha hagut tongo amb molta gent al baremar a la millor quedo fora...Avui m''hauré de prende un diazepan, que deia no se qui al forum... O un valium...
He subido diez puestos más o menos respecto de la lista de excel que se colgó en julio. No ha habido muchas variaciones, espero que este suplicio acabe pronto, por favor.
ja hi ha pdf
Ja han penjat la llista!!!!
PLACES OFERTADES: CONVOCATÒRIA AUXILIAR-2008
Places convocatòria: 933
Increment del 10 % addicional: 93
Total places convocades: 1.026
Quantes eren per Torn Lliue?
discapacidad: mira''t el pdf de la web de l''ics, q estan tots els torns separats.
ja ha sortit el llistat coi no m''ho puc creure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cuantas plazas eran por turno libre? que se escoge plaza de aqui mas o menos un mes?
Per si algú te problemes per descarregar el PDF amb els llistats definitius fico un link a megaupload
megaupload.com/?d=5Y94LTX9
Algú em pot confirmar els meus càlculs? Em surten 925 de torn lliure. Jo tinc el 915 i estaria dintre.
Estinc dins, per fi, quin calvari, he pujat 20 llocs des de juliol.
Ahora a esperar 30 dias a las ocho de la tarde o las nueve!
torn liure 972 (sumat 10% i restat promoció interna), si no m''equivoco.
felicitats a tots els q som a dins!!!
J. també has de restar els de reserva, no? Jo he restat de les 1026 els 50 de promoció interna i les 51 places que s''oferten de reserva. Surten 925 de torn lliure.
son 919 crec, no havia restat els de torn lliure via reserva.... sorry!
Alguien me puede decir como una persona discapacitada no puede elegir plaza en la Catalunya Central ? ya que veo que no hay ninguna plaza reervada para personas con disminucion!!!!!!!!
Per fí ha sortit el llistat. Qué patiment portem tot el día.
Sandra, segons el meus cálculs també surt pel torn lliure 924 places , si tenim en compte 1 plaça més del torn de reserva, així que sí que estaries dintre.
Encara no sé per quin motiu m''han tret 1 punt.
Felicitats a tots i molt bon cap de setmana!
No m''ho puc creure!!!! Si us plau confirmeu-m''ho: si sóc la 911 estic dins o què???????????
Perdó 925, ja no se ni el que dic.
Hola,
Me gustaria saber como se hace la elección, supongo que por SAB. Peró entonces como sabemos a que ambulatorio u hospital nos toca ir, es todo una incognita.
Buaaaaaaaaaaaaa jo encara no m''ho crec!!!
Per cert, alguna anima caritativa podria treure el llistat definitiu amb la província igual que l''ultim així ens fariem una idea de la gent que tenim per davant... ara ve el següent nivell pero ja puc dir I''M IN (MATRIX)!!!!
ENHORABONA I BON CAP DE SETMANA A TOTHOM!!!
ENHORABONA A TOTS ELS APROVATS!!!!
M''agradaria saber quina es la preferència a l''hora d''escollir plaça, si van primer els de promoció interna, els de via reserva, etc, ??? I bé tinc mil dubtes més com suposo que la majoria.... però més o menys sempre ens hem anant resolent entre tots. Bon cap de setmana
EL SISTEMA D''ELECCIO PELS DISCAPACITATS ES INDIGNANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EL SISTEMA D''ELECCIO PELS DISCAPACITATS ES INDIGNANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LA SETMANA QUE VE , JO ANIRE A FER UNA RECLAMACIO A BALMES PEL SISTEMA D''ELECCIO PELS DISCAPACITATS , SI ALGU SI VOL APUNTAR JA EM DIRA ALGUNA COSA!!!!!
AQUESTA GENT SON UNS IMPRESENTABLES!!!!
AQUEST SISTEMA D''ELECCIÓ ES UN DESASTRE , NO SABEM NI ON ESTAN LES PLAÇES JA HEM DIRAN COM PUC TRIAR UNA PLAÇA SI A LA MEVA ZONA NO HI HAN PLAÇES DE DISMINUIT I LES ALTRES A SOBRE NO SE NI A QUIN CAP SON...
HI HA ALGÚ QUE TINGUI EL MATEIX PROBLEMA.
Hola, des del meu punt de vista el sistema d''elecció de plaça pels discapacitats està mal fet, perquè en les bases no posa que es faria d''aquesta manera. Jo crec que sí, que ens hauriem de queixar. Les places de reserva poden escollir sempre la destinació, i aquí aquest punt no es respecta.
Estic d''acord amb A, a veure si algú sabria treure un llistat de posicions per provincies així podriem saber quines possibilitats tenim de quedar-nos prop de casa. Gràcies i salut!!!!!!!!!!!!!!!
quin desastre.
Jo he baixat 2.4 punts (més de cent posicions) d''un curs que vaig reclamar i que a l''última provisional em van contar com a bo. Aquest últim cop tampoc vaig reclamar res i m''han tocat la puntuació, així que puc verificar que han revisat tots els expedients.
En fi, estic dintre, mirem-ho així. Però sóc de les persones que creu que torna a estar mal baremat.
Sobre aquest llistat per saber els que tenim al davant dins de la nostra area, seria genial si algú s''ho curra.
Felicitats a tots els que som a dins!!!!!!!!!!!
Ara a passar unes bones vacances de nadal i a esperar noves noticies d''aquesta gent...
A mi me han contado un curso que he reclamado y que injustamente no me contó en julio. Creeis que sera la defitiva o hay gente que le han quitado puntos
A mi me han contado un curso que he reclamado y que injustamente no me contó en julio. Creeis que sera la defitiva o hay gente que le han quitado puntos
Hola!!
estoy en la plaza 978, no se si entro, alguien me puede responder, gracias.
crec que per via lliure són 924 places. estas a tocar. Has d''estar a l''aguit perquè sempre hi ha gent que renúncia... et tocarà patir una mica més i esperar fins al final.
claro que es la definitiva....sino esto sería un sin fin de reclamaciones.....ahora si quieres reclamar...te queda el recurso administrativo
pues a mí si que me va a dar un yuyu. estoy en la 926
tienes posibilidades. Siempre hay gente que renuncia
espero que alguien te oiga.
Esperem que ho sol.lucionin per poder treballar aprop de casa.... això ja seria la llet !!
Estic rebentada de tanta tensió avui. Estic dintre però m''han tret 1 punt i he baixat unes quantes places. No entenc res però estic dins. Felicitats a tots els que ho han aconseguit!
Felicitats a tots els que dependen del 10% a mi m''han restat punts pero despres de tot estic a dins i Per fi ja s''esta acaban
Enhorabuena a todos ! Creo que solo en paciencia nos deberian haber dado una plaza a cada uno.
Ahora a despejarse un poco.
Hola,
amb el llistat definitiu m''han tret els cursos d''informàtica (excel, informàtica bàsica). A la temàtica m''hi han posat "ofimàtica" però no estan puntuats. Hi ha algú que li passi el mateix? M''ho podeu explicar?
n
bona nit a tothom
JORDI!
Los cursos han de estar registrados en la generalitat, el departament o servei territorial de certificats de cursos, calle llull.
Si solo presentas el certificado de la academia, que te entregan cuando lo acabas, no es valido.
Has de acreditar el curso con el certificado que te envia la GENE al cabo de 6 o 8 meses,que acredita que el curso es valido y que esta registrado al servei territorial de cursos, a barcelona esta en la calle llull...
La gene no considera validos todos los dipomas, a veces no estan avalados por organismos competentes (comunitat europea ,etc) en otras las academias han cerrado y no han acabado de aportar toda la documentacion y tu has de reclamar al servei territorial....etc
Yo después de tanto estrés no puedo dormir ni con valium. Felicidades a todos los que han entrado y lo siento muchísimo por los que no, os lo digo de corazón.
Estertxu tu cómo has quedado, dinos algo.
ALGUIEN PUEDE INFORMARME LOS DISCAPACITADOS COMO ESCOJEN PLAZA ??????
GRACIAS.
Jordi, a mi m''ha passat com a tu que no m''han comptat cursos. Jo els vaig fer a l''ICS dins del termini establert, m''han tret ¡¡¡¡4 PUNTS!!!! he baixat més de 200 llocs, això no és normal, crec que ha hagut una errada molt greu. Des del principi ho tenia tot correcte, el dilluns aniré a que em diguin alguna cosa, això és una "CHAPUZA"!!!!!!!
mucha felicidades a todos, yo estoy fuera por unas 60 plazas en turno libre (980). Alguien cree que tengo posibilidades? habrá tantas renuncias¿ a cuanta gente convocan de mas para la eleccion de plaza?
sdafsda
pepo te toca sufrir hasta el final, porque aunque no lo creas siempre hay gente que renuncia. He oido decir que llaman como a un 10% más de las plazas ofertadas a la hora de escoger. No lo tienes facil pero tampoco imposible.
n
pero con lo del sap menos gente renunciara no? cuantos saps se pueden escoger?
A mi m''han tret un curs de 4 punts que sempre me l''havien comptat i el tinc puntuat a la borsa "RECICLATGE ADMINISTRATIU" PATROCINAT PEL FONS EUROPEU I LA DIPUTACIO, crec que s''han equivocat, on es pot reclamar. Si no me l''haguessin tret estaria a dintre.
elena en que posicion has queedado?
según el facebook un compañero ha anotado los siguentes dados:
Places TOTALS Sumant el 10% de places addicionals tenim que :
Torn lliure ------ 927,9 ( 928 places) Passen totes les persones que h ...agin tret + o = de 25,391)
Prom. Interna ----- 50
Discap. T.Lliure ---- 43
Discap. P.Interna -- 5
TOTAL PLACES 1025,9 ( 1026 places)
SON CORRECTOS?
mare de deu!!
amb aquests numeros no sé quan ma''rribarà el torn d''escollir... entre la promo interna + discapacitats de totes dues categories passant per davant...
Em veig a la quinta folca!!!!!!!!
Ara tenim un altre patiment, on anirem a parar?????
w
Para Jordi¡¡¡
A mii me ha pasado lo mismo no me contaron un curso de Word y Excel...la verdad como estaba harta no reclamé, pero por lo que veo no los han contado ¿pq? Ni idea, es un misterio, pq en las bases no he encontrado motivos para que los excluyan, al revés.....
Yo creo, sinceramente, que tampoco ellos lo saben.....¡¡¡¡
ma.carmen de discapacidad han salido 51 plazas.Si vas sumando todas las de discapacidad sale ese numero y la putada es que son 52, o sea una se que sin plaza no lo veo justo que hayan aumentado el tanto porciento y una persona discapacitada se quede sin plaza.
Hola! Enhorabuena a los que han entrado. Yo estoy en la posición 1014....pues a pesar de sacar buena nota tengo méritos 0 y sin méritos lo tenía francamente difícil. Alguien me podría decir si tengo posibilidades de que me llamen para hacer sustituciones una vez la gente fija se incorpore. Ahora mismo estoy en la posición 552 de la bolsa dentro del área que escogí en preferencias...pero ésto subirá una vez la gente se incorpore no??? Tendrán en cuenta la gente que ha aprobado y se ha quedado a las puertas por órden de puntuación no?? y por último no pueden llamar a alguien que no tenga las opos aprobadas para hacerle un contrato eventual verdad??? Bueno espero que alguien me ayude o me oriente en mis dudas de forma sincera...
Muchas gracias
Por favor a todos los que nos han quitado puntos reclamar entre mañana y el martes llamemos todos y presionesmos por que he hablado con una persona que sabe como funciona el tema y me han dicho que si en una provisional te han puesto un supuesto 4, en la definitiva no pueden poner 2.
Se o no correcto el anterior a lo echo pecho.Que nunca puede bajar la puntuación aun suponiendo que ellos se he quivocaran la primera vez.
Pero es que aparte a mi me suele a poner que es por falta de documentación cuando yo la entregue 25 veces estoy harta si no entra pues deberia estar en no entra, no en falta de documentación, o sea que solo por eso ya lo estan haciendo mal.
Si a mi tb me han quitado el único punto que tenia desde el principio y es un curso de informática y no entiendo porque....de la posición 958 he pasado a la 1014...pero tampoco entraría con el punto asi que no sé que hacer...a qué número hay que llamar para reclamar??????
Sí, pero si miras la distribución por zonas y sumas salen 51 disca y no 52 como dices.
en otras ocasiones suele ser un 10% de personas que renuncian , por tanto las personas con 970-980, creo que seran las ultimas que escogeran plazas pero habra que estar alli para ir contando cuantas plazas van renunciando delante tuyo, yo estoy en las 968 y por tanto a sufir hasta el ultimo minuto.
suerte.
Dseconocido 11:01:00 eso de que no te pueden modificar de un listado provisional a un listado final dile que tu amigo que se lo haga ver..............
la ultima persona discapacitada NO queda fora, passa a competir en igualtat de condicions (per nota) amb la resta de mortals. si anava per torna intern, entra, si va per lliure, més li val haver tret bona nota...
para m, si renuncian el 10 por ciento serian las ultimas 1010 o 1020 no? a ver si tenemos suerteeee
algu hem pot dir com com un discapacitat pot triar plaça a les terres del Ebre?
Hola
Doncs ja ha sortit la famosa llista!!!! I han posat el 10%!!
ME N''ALEGRO MOLT PER TOTHOM QUE AIXÒ L''AJUDARÀ A TENIR PLAÇA!!1
Jo crec que em quedará fora! Perquè m''han tret 1 punt, no se per què! I he passat de tenir 7 punts de mèrits a només 6, o sia de estar en la posició -extroficial- 855-860 a estar la 923, o sigui que suposo que em quedaré a les portes pels pèls, com sempre...
Estava convençuda que amb el 10% sí que entraria, allà on fos m''era igual, però havent baixat tantes places serà res de res!
De totes maneres ENHORABONA A TOTHOM!!!
I MOLTS ÀNIMS ALS DEMÉS!!!
Em començaré a preparar unes altres, què hi farem...
Records
Ester, t''ho has mirat malament, hi ha 925 places lliures i si tens la posició 923, penso que estas dintre!!!! no?
"Este estres que nos ha vuelto lelos a todos"........ Enhorabona!
Bon dia a tothom!
Sembla que en la valoració de cursos hagin canviat el criteri. Jo vaig reclamar per dos vegades un curs d''informàtica i ara me l''han posat, en canvi m''han tret un altre amb més puntuació que sempre me l''havian valorat. He baixat casi 50 llocs. No ho entenc. De totes maneres sembla que estic a dins.
Estic d''acord que amb la paciència que hem tingut haurien de donar-nos plaça a tots. Felicitats!
J. te equivocas!
Yo no sabia si obtar a discapacitados o libre por la diferencia de plazas.
Se me dijo que si obtava a discapacidad si habia 50 plazas y 55 aprovados.
5 se quedaban fuera al igual que quien va por libre que si hay 1000 plazas pero hay 1500 aprobados 500 van a fuera.
Te lo digo por que al principio yo dude si a puntarme a discapacitados o a libre yo escojo de la primeras pero aun así como discapacitada me da mucha mucha rabia que uno de los mios se quede fuera
estertxu yo estoy rozándote en la 926 y me va a dar algo. por que cada uno dice una cosa diferente. Podrían haber especificado la clasificación por libre, disca, pi... así que nos toca esperar.
Han de penjar a la web els documents que haurem de portar el proper dia...
1)La declaració jurada de no estar inhabilitat ni estar incurs en cap procediment penal o similars.
2)El certificat del metge.
3)El paper de l''IRPF, depenent de la situació familiar es descompta més o menys, mensualment.
A banda d''això, penso que a partir de la publicació de la llista definitiva hi ha un mes pel nomenament. Després ens haurem d''esperar un altre mes, o, a prop del mes per a la presa de possessió.
Calculo que cap el març es començara a treballar, no?
m.carmen, jo de tu no em preocuparia, hi haurà gent que no anirà al nomenament, simplement, perquè no els interessa, ja que saben que entren d''administratius a l''ICS, i altra gent agafen places a altres llocs.
eso espero, por que es que no me encuentro ni bien. es desesperante y estresante .
¡¡¡ANIMO MA. CARMEN!!!
Yo estoy igual, en lugar del alivio y de la alegría que esperaba sentir cuando por fin saliera la lista y sobre todo si era con el 10%, resulta que ahora estoy fatal, porque NO sé a qué atenerme, si entro o no entro, tanto una cosa como la otra, por los pelos... Es un patiment insoportable!!!!
Total, que seguimos igual igual, sin certezas de nada aún, al menos nosotras.
Pero me alegro mucho por todos los que ahora ya saben seguro que sí tendrán plaza, al menos tienen ya esa tranquilidad bien merecida. SUERTE QUE TIENEN, y que ya tocaba.
Y con este estado de nervios y de tensión, resulta que el lunes empezaré a trabajar en la Diputació, todo nuevo, no conozco el trabajo, ni a los jefes ni a los compañeros y a hacer buena cara y a intentar, no, a conseguir hacerlo todo rápido y bien, Dios mío!!!
Y que soy afortunada, que lo sé: tendré trabajo los próximos 3 meses si més no... mientras esperamos salir de dudas...
Sé que hay compañeros que han conseguido plaza y que dependen de eso para tener trabajo.
Y sé también que algunos por desgracia no la han logrado y siguen sin trabajo, y eso es muy duro.
Me sabe muy mal.
Por lo tanto no tengo derecho a quejarme: me como mis nervios y a seguir esperando, y ojalá me toque la lotería, o sea, la plaza donde sea, pero la plaza. Sería una alegria inmensa para mi padre, sobre todo, eso le mejoraría más que la quimio y la radio juntas, creo yo. Veremos.
En fi, ENHORABONA A TOTS ELS QUE JA HO SABEU QUE TINDREU PLAÇA!!! MOLTES FELICITATS!!!!
MOLTA SERENITAT I MÉS TRANQUILITAT A AQUELLS QUE ENCARA ESTEU (ESTEM) A LA VORA DE....
I MOLTS MOLTS MOLTS ÀNIMS I MOLTA SORT ALS DEMÉS!!! NO DEFALLIU, NO US DESANIMEU, PERQUÈ SEGUR QUE US TRUCARAN AVIAT!!!
A10!
Ester, jo penso que hi ha 923 places
50+48+5=103 (interna i via reserva tots dos torns)
933+93= 1026 (Totals amb el 10% addicional)
1026-103= 923
Per tant, tu estas a dins. No entenc perquè dius que si tens incertesa. No se d''on heu tret números estranys.
Cashura
Gràcies pels càlculs.
Jo tampoc ja no ho se d''on treuen els números, però val a dir que jo no m''aclaro, estic molt i molt nerviosa, perdoneu.
Ja no ho se, no paro de pensar que si varia el càlcul d''una sola plaça jo em quedo a fora, no penso amb claredat, en fi, demà potser m''asserenaré i ho veuré tot més clar. DISCUPEU.ME TOTS!!!
A més, cal aclarir:
ANNEX DE LES PLACES OFERTADES:
"Torn de promoció interna: 175, de les quals 8 estan reservades per a persones discapacitades.
Torn lliure: 758, de les quals 39 estan reservades per a persones discapacitades."
Les bases de la convocatòria, sobre les places reservades a discapacitats diu:
Es reserva el 5% de les places incloses en l’oferta d’ocupació pública corresponent per a aquelles persones aspirants que tinguin la condició legal de disminuït, d’acord amb el que preveu la Llei 4/2000, de 26 de maig, de mesures fiscals i administratives.
Per tant,
Persones de torn lliure via reserva: 48
" Via Interna...................: 50
" Promocio reservia via interna; 5
No em vull equivocar però penso que tots entren, els 103, independenment de la nota global que hagin tret, cosa que no es el cas del torn lliure.
Has de pensar el contrari Ester, amb més de 1000 places et creus que no hi haurà gent que no vulgui el nomenament???? Vinga dona! Molts ànims. Hi haurà molta gent que no li interessi agafar plaça. Jo calculo... (OBRIU ELS ULLS, VINGA!!) UNES 50 persones!!!
Ester,
Et vull veure arreglada en 5 minuts per anar a celebrar-ho!!!
Una abraçada!!
(Núria, tu preparat que et tocarà anar al nomenament -estic convençuda-)
Muchas felicidades a todos los que hemos entrado y espero de todo corazón que los que os habeis quedado a las puertas os llamen para hacer interinajes.
Al final viendo las plazas veo que las han sacado por SAP...esto es una veguenza. El principio de unas oposiciones es que tienen preferencia los que tengan más puntuación y que coño es esto de elegir una zona? entre 1 cap y otro puede haber una hora y media de viaje...que quiere decir esto? entiendo que los que tengan mejor puntuación (que no es mi caso) deberian poder elegir entre que cap quieren ir. Aqui las personas tenemos familia y no es lo mismo irte a la quinta ostia que trabajar a una distancia razonable sobretodo si te lo has ganado en unas opos. Siguen sando prioridad a los interinos que estan a dentro y yo me rio de que sea porque ya saben hacer el trabajo, por dios que no vamos a hacer trabajos de ingenieros nucleares somos auxiliares mil euristas y creo que debe tener más derecho de elección un opositor con una plaza aprobada que un interino. Yo opto por recoger firmas entre todos y que nos ayude algun sindicato. que pensais????????
Elena, he quedat a la 1200 i pico, si no me l''haguessin tret tindria 25,500 punts i estaria dintre perque amb 25,485 tenen la posicio 917. Haig de reclamar com sigui, dilluns trucare a RRHH de la meva SAP i que em diguin com ho haig de fer. A mi no em posa pq me l''han tret, a vosaltres us ho posa??? on??
Hola a todos,
Las oposiciones siempre han sido así, el que escoge plaza puede que tenga que estar más lejos que un interino, es injusto, pero es como está montado. Lo lógico seria que todas las plazas interinas salieran a concurso-oposición y que después de elegirlas las personas que han aprobado, las que queden sin elegir sean para los interinos. Esta es mi manera de pensar.
Enhorabona als que esteu dins. Als que no, molta força, espero de tot cor que igualment us truquin per a treballar.
He fet un excel per provincies. No está complert em falta la provincia de 69 persones, pero per fer-se a la idea...(si algú la pot completar aniria molt bé si te la informació, jo no he estat capaç de trobar-la).
Esta ordenat per ordre de posició final, al costat hi veureu l''acumulat de gent de cada provincia que hi ha fins a la vostra posició, espero que us serveixi, i si hi ha alguna errada m''ho comenteu per rectificar-la.
www.megaupload.com/?d=72H767II
Bé..estem al principi del final, jo tambe estic dins -estaba ben situat-, tot i que he baixat uns 60 llocs per un curs de comptabilitat basica informatitzada que sempre m''havien comptat (1 punt).(??)
La veritat, potser mes endavant estaré mes content i ho valoraré més ,pero em quedo amb bastant mal regust per com ha anat tot plegat.
No han sigut transparents ni coherents amb els criteris de valoració dels cursos (ja els hi va be aixi). Tampoc ho seran amb l''adjudicació final (el desti concret) de cada persona (es el que volen, tenir la ultima paraula per decidir amb qui es queden..), ja que tal com preveiem han sortit les places per sap.
I mentrestant, els sindicats com a molt posaran un recurs pel fet d''escollir per sap ( que menys! va contra les bases de la convocatótia), ..que no servira de res.
Se que algu que m''estigui llegint i que no tingui plaça..en fi, no se que pensara. Pero he estat prop de 5 anys en aquesta p.. casa, i creieu-me que es una casa de putes, amb perdo.
Apart de tot el tema de les opos que no ho podien haver fet pitjor, podriem continuar una mica:
Avaluacions totalment arbitraries i discriminatóries a molts companys (jo entre ells,) que han significat la no renovacio de contractes (tambe en el meu cas); I creieume que son les paraules exactes per definir aquestes avaluacions (sense anar mes lluny, al cap de 3 mesos, l''adjunta d''unaltre centre et fa una avaluacio que signifiquen 40 punts mes que les de l''altre adjunta.., nomes per aixo ja es pot deduir el motiu de moltes avaluacions negatives: personal, venjança, com "plantes cara" a les reunions jo exercire el "poder " que tinc per enfonsarte a la borsa..etc..
Contractacions o nomenaments totalment opacs: no sabem a qui estan contractant, per tant ens hem de fiar d''ells...de que segueixen al peu de la lletra el llistat de la borsa ( a Ensenyament, els nomenaments son publics, a traves del web amb noms i cognoms , durada del contracte i centre destinatari de la persona..).
I tornant a la opo..es que hi han coses que clamen al cel, com pot ser que s''accepti las segona reclamacio per un mateix curs ( i la primera no) ?? ( cas de Ada)
Lo de Nef si ho he entes be es de jutjat de guardia (i hi ha unaltre noi al facebook amb el mateix cas..): un curs que va reclamar previament i li van concedir i ara...tachan tachan..li treuen.
I molts casos pel que veig ( jo tambe) de cursos que ens havien comptat sempre i ara, despres de 3 llistas provisionals !! ens el treuen.
En fi amb tot plegat si una cosa queda clara es la INCOMPETENCIA manifesta d''aquesta gent.
Ja dic, hauria d''estar content i en el fons ho estic i ho estare mes, mes endavant.
Pero ara em domina aquesta sensacio tan gran de que estem en mans de gentussa que es creuen amb impunitat ( i a la practica la tenen) de fer les injusticies que els hi roti, saltarse les lleis o normatives que nosaltres hem d''estudiar tant i aplicar-les a la nostra feina ( sobretot ehh, perque sino ja veure-ho ja com us "apreten").
En fi, ja paro. Que serveixi per molts nouvinguts perque sapiguen on es fiquen.
Espero que altres administracions no siguin com l''ics en tots aquests aspectes (pel que em diu alguna gent que hi treballa, es aixi: l''ics es de lo pitjoret que hi ha), perque la meva idea es canviar d''administracio, en principi, sobretot si es fa efectiva la mobilitat entre administracions que volien implantar..
Roser, crec que no has entes el sistema d''eleccio que preten l''ics.
La injusticia sera entre els que tinguem plaça. Deixa estar els interins.
A veure...tornem-hi, 1 exemple i que aneu a saber quants cops pasara en aquestes maleides opos : una persona X amb posicio 500 i unaltre posicio 300, han escollit la meteixa sap (zona) pero clar, a on aniran a parar concretament ?.
Doncs la 500 vol justament al cap del poble on viu (o no ) I JA HI ESTA TREBALLANT O HI HA TREBALLAT, i la que esta el num. 300 tambe vol aquell centre sigui pel que sigui.
I malgrat tenir millor nota i posicio, doncs si es confirma el que volen fer, li pasara per davant una persona amb menys puntuacio.
I aixo perque? doncs perque despres d''haver escollit x sap, el que volen es d''alguna manera que els jefes dels centres "puntuin" a tots aquells aspirants que han manifestat voler treballar en aquell centre.
Resulta que- tornant a l''exemple- com la num.500 no ho fa malament, pero sobretot es pilota i amb riu les gracies i diu si a tot..el puntuare el doble d''aquell altre ( que resulta que te bastant millor nota)
Queda clar ?
A mí em pasa com en Ricard, tinc un regust amarg de que alguna cosa ens han colat. El que van fer ahir de tocar les notes dels mèrits sense ni una diligència que ho anunciés, a últim hora, directament a les fitxes personals, a correcuita, abans de penjar la llista, a gent que ni havia reclamat (al menys que diguéssin que havia hagut un error al comptabilitzar cursos que definitivament no hi entraven...), no sé.
La transparència no ha sigut el seu fort i dóna mal regust.
Beatrix, aquest link demana que et descarreguis una aplicacìó, no és com els altres cops que només descarregaves l''arxiu. Pot ser o m''he equivocat?
hola beatrix
No entec que es el llistat que has fet...em fas cin céntims? per cert diu que esta temporalment fora de servei no el puc veure. gràcies.
hola, el link es normal del megaupload, se que tres persones l''han descarregat, en principi no hi hauria d''haver problemes, si no us deixa haureu d''intentar mes tard. L''explicacio de com va l''entendreu millor quan tingueu l''arxiu descarregat i obert, ja veureu no l''he fet gens complicat, nomes heu de buscar la vostra posicio.
hh
un cop ja esta clar qui entra ara ens hauriem de centrar en l''elecció de plaça que no queda massa car!!
en aquest ultim escrit donen les plaçes que hi han per zones (i saps) pero no diu res de com s''ha d''elegir la plaça. No creieu que això ho haurien de dir abans de l''eleccio de plaça?
Els saps son molt grans i jo mateix no se quin triar , em definiria si sapigues quins caps hi ha a cada zona.
Un altre tema que he vist es el tema que han ficat on son les plaçes de disminucions per zona, pero hi ha 2 llocs a sobre no tenen plaçes (terres de l''ebre i catalunya central). Hi haura gent que haura que renunciar a la plaça o cambiar de provincia!!!
Ara que ja sabem qui entra. hauriem de fer una queixa als sindicats, a veure si mouen el cul una mica ja de moment no han fet res!!!!!
no se si algu pensa com jo!!
ICS = = INCERTESA
Hola Beatrix,
He vist el teu llistat i esta suber bé!! Però no se si en ell està tothom per provincies (via reserva, promocio interna...) perque si ells trien primer que crec que es així el llistat es desvirtuarian les posicions considerablement, veig que tens moltisima traça en fer aquests llistats, es posible fer un mix amb tota la gen???'' gracies macaaaaaaaa
Hola, gracies anonim "per beatrix", això també ho vaig pensar de fer, però em faria falta els llistats d''admesos i exclosos definitius (on posa les provincies) i no els tinc. si algu me''ls fa arribar potser m''hi poso... i el faig més complert i currat ;)
Hola Beatrix, aquest llistat que has fet em sembla collonut, ara bé jo vaig per discapacitat i m''interessaria que treguessis la llista dels discapacitats per saber a què m''he d''atendre. T''ho agrairia molt. Si us plau, si pots fer-ho.
Gràcies.
per discacitats amb els poques plaçes que hi han (unes 50) i com que ja estan distribuides per gerencies i la teva posicio no hi ha gaire marge de maniobra.
Gerència Territorial de Lleida:
4 places són reservades per a discapacitats.
Gerència Territorial de Tarragona:
2 places són reservades per a discapacitats
Gerència Territorial de Terres de l’Ebre:
0 places reservades per a discapacitats.
Gerència Territorial de Girona:
6 places són reservades per a discapacitats
Gerència Territorial Metropolitana Sud:
10 places són reservades per a discapacitats
Gerència Territorial Metropolitana Nord:
12 places són reservades per a discapacitats
Gerència Territorial de Barcelona:
17 places són reservades per a discapacitats
Gerència Territorial Catalunya Central:
0 reservades per a discapacitats.
ja veus la cosa esta complicada pels discapacitats , quan hauria de ser al reves , com no estiguis molt amunt tindras que anar a la que quedi... casi segur hauras de triar alguna de barcelona....
Per en Ricard,
Dius que deixi estar els interins, doncs no puc. Jo faig des de fa uns tres anys substitucions al ICS i veig que les places afectades són si fa no fa les mateixes que la gent que ha aprovat, es a dir, els interins que no han aprovant es queden on són i els que han aprovat han de marxat ves a saber a on. No és just els que haurien de moures són els que no han aprovat o ni tan sol s''han presentat al examen.
Hem de fer força i mirar que els sindicats facin alguna cosa per què es pugui triar per CAP u hospital i no per SAP. Ens podem recolçar en les bases de l''oposició.
Jo penso que no s''esperaven que aprovés tanta gent de fora ( per asegurar-se que la seva gent quedi on és doncs han decidit fer-ho per SAP) i per aixó les bases no diuen res de que s''hagi de fer per SAP.
Ricard i C., a mi em passa el mateix... tant esperar aquests llistats i la sensació que tinc ara és de decepció i de impotència. Havia treballat 4 anys a l''ICS i ara, ingenua, pensava que les coses havien canviat, però ja veig que cada vegada pitjor... Tant fer cursos, suplències, estudiar, per res.. perquè ens colocaran on vulguin, quan vulguin, i amb qui vulguin.... Ens volen fer creure que l''ICS ha canviat i és més transparent....Quina mentida més grossa aquesta oposició!!!
Si nois, és el que dieu tots. Els que hem entrat ho fem amb el regust amarg de no veure gens clar aquest darrer ball de puntuacións, l''arbitrarietat que sembla reflectir-se en aquest darrer moviment fa sospitar com sempre la poca transparència del procés.
En quant al que es comenta del procés de elecció per SAP, penso que ara ja dificilment podrem fer res (estem a un mes i una mica més de l''acte d''elecció) això ja ho van decidir cap el febrer i la gent no s''ho creia, ni es va mobilitzar pressionant als sindicats en el tema i ara sindicats (pel que he sentit) sembla que encara que no vulguin diuen que no s''hi pot fer res, que l''ICS farà el que vulgui com sempre ja que les bases son prou ambigües (com son el barem de cursos) per fer i desfer a la seva conveniencia ja ho han demostrat sobradament. I encara hem de donar gracies que tindrem feina... en fi la cosa està així.
Jo també em sento tan i tan cansada i decebuda...
No se, tot plegat, tinc la impressió que m''he equivocat preparant justament les opos a l''ICS i no a un altre lloc.
En fi... anava a dir massa tard, però no ho és, ara surtiran unes 40 o 50 places a la Diba, y aniré a per totes!!!
Quan se''m passin aquest cansament degut a l''ansietat i als nervis dels darrers mesos, m''hi posaré sí o si!
Necessitem descansar, dormir i posar-hi distància amb tot plegat, i tornar a començar. Crec.
ANIMS ÀNIMS ÀNIMS!
pues si s''ha de fer alguna cosa l''hauriem de fer ja sino despres ho lamentarem.
jo crec que cadascú hauria d''anar a balmes o sindicats a per una reclamació per l''acte d''elecció , que hauria de ser com sempre.
1 er tria la plaça que vol
ultim tria la que queda
amb la preferencia de promoció interna i via reserva....
Si no fem res despres ho lamentarem....
ALGU S''APUNTA?
despres no hi podrem fer res!!!!
tenim 30 dies!!!!!!!!!!!!!!!
Si Joan..jo estic d''acord (en part només) , però qui és el primer que la presenta i tot solet ?..coneixent com les gasten aquesta gent.
Et deia només en part perquè els recursos dels sindicats sel''s passen pel forro normalment..per tant, per lógica, penso: si als sindicats tampoc els hi fan cas, me''l faran a mi ?
o em treuran 5 punts de cop dels merits al.legant que es van equivocar amb la ultima llista i em deixaran sense plaça ??
El que si es cert es que els sindicats no podien fer res fins el dia 10, que es quan van publicar les places per sap i no per cap o eap. Ara bé, com dic, tot i que facin recurs, dubto que serveixi per res.
Sento ser pesimista, pero es el que penso.
L''unic potser viable i no se si amb mes força, pero molt dificil d''aconseguir, es presentar un sol recurs contra l''eleccio per sap, signat per tots o la gran majoria dels opositors.(il.lús, no?)
Roser, a veure, crec que estas barrejant els temes. Una cosa es que es fara amb els interins que no han aprovat o ni s''han presentat, la posició a la borsa els hi ha baixat en picat i hi ha gent que ha pujat molt que si no te plaça es mereixeria un interinatge, aleshores no se com es resol, si sel''s hi rescindeix el interinatge, no ho sé.
Si que es diu que interins, la plaça dels quals esta afectada i que no han aprovat , sel''s ha canviat de centre mantenint l''interinatge.,no ho se´, no m''estranyaria gens però.
AH i no pensis que aquestes 1000 places de aux. son tots els interinatges que hi ha.
Ja ho he dit per aqui algun cop. Un delegat sindical s''ho va mirar i em va dir que aquestes 900 i pico (sense el 10 x cent) no arribaba al 40 per cent dels interinatges a Catalunya, d''aquesta categoria. Ja quadra, volen marge per posar als "seus"..no ho veus?
Unaltre tema es el sistema d''eleccio a les nostres opos, tots som opositors que volem justicia en el sistema d''eleccio.
Ara bé, pels que estiguin treballant i estiguin be alla on son (o hi van estar treballant anteriorment) aquest sistema els hi pot anar de fabula: poden quedarse en un centre que molt possiblement tambe voldria unaltre opositor, que podria tenir mes nota i millor posició..
ja per acabar només volia dir, aquesta oposició és el reflexe de com és i actua l''ics.
Para afinar aun más la lista de Bea podríamos decir donde queremos la plaza. Tendrámos números más aproximados, no?
Yo quiero Sabadell, metropolitana norte.
Elisi esta muy bien pero sin saber tu posicion (sin no quieres publicar nombre y apellidos) no se donde ponerte ;)
A ver, tengo un conato de lista por ámbito (donde estabamos apuntados en cada bolsa hace un año, pero aquí aun me falta más gente que en la anterior (muchos no estaban apuntados en la bolsa, por eso no me atrevo a publicarla, seria aun más inexacta, necesito más información y más tiempo)
Hola a tots i enhorabona als que han tret plaça!!
He intentat més d´una vegada veure el llistat del que parlava la Beatrix però no he pogut. perquè diu que està desactivat. Estaria bé saber aproximadament quanta gent de la que ha quedat a dins escollirà lloc a fora de Barcelona. Així podríem tenir més idea de les possibilitat que tenim d´escollir les places que hi han aquí. Els llistats on cadascú posava les seves preferències de destí d´admesos i exclosos ja no està penjat enlloc oi? Conegueu alguna forma de saber com està això abans de l´acte d´elecció?
I una altra cosa, per l´acte d´elecció ja no cal aportar cap documentació més, no?
Bea yo estoy en la posición 779 y en tu lista y la de Albert me pone + o - por la 550. Lo que yo quería decir es que si todos especificamos a que lugar de bcn queremos ir afinaríamos más los números de los lugares. Por ejemplo bcn 550 pero en sabadell 113 por ejemplo. Porque hace tiempo se hablo de que escogeriamos 5 caps diferentes pero en la diligencia de ayer no se tocó este tema. Bea tu sabrías donde pudo encontrar todos los caps de la metro norte y bcn porque hay que mirar si toca fuera que haya combinación de trenes, lo vi en la pág del ics pero ahora no logro encontrarlo.
elisi, a la web del ics, menu superior -- info corporativa
Hola a todos y felicidades a los que entrais.
Quería haceros una pregunta.
Yo soy discapacitada y en la zona donde quiero elegir hay diez plazas para discapacitados como se puede saber en que sap estan,por que supongo que si en un sap hay 12 plazas no van a meter a los diez discapacitados en la misma sap.ç
Alguien puede informarme?
Jo també vull SABADELL, però ni de conya, és clar, seré la darrera a triar, lo de triar és un dir...
Aquella plaça que no vulgui ningú ¡¡¡PAAAAAA MIIIIIII!!! I AGRAIDA!!!
Elisi: pel que fa al Vallés Occ. de la metro nord, jo no m''amoinaria perquè tindràs RENFE o FERROCATAS a quasi tots els pobles grans, que serà on surtiran places, suposo.
I si vius a Sbd és clar et pot tocar el Maresme o per ex. Granollers (que també són la metro. nord) però per sort "ara" hi ha el bus Sabadell-Granollers-Mataró per anar arribant, amb paciència és clar...
I per anar a Bcn des de Sabadell o Terrassa hi ha Renfe, Ferrrocatas i bus, ja més no es pot demanar...
HO DIC PER ANIMAR-TE, es pot arribar sense cotxe bastant bé arreu de l''àrea metropolitana, això sí, amb santa paciència i trigant més que en cotxe... però t''estalvies buscar aparcament, a canvi, per exemple...
I jo que volia plaça a Berga o ja posats a somniar a Falset, ja ja ja... que cachonda que sóc, en fi... si teniu tots raó I TINC 1 PLAÇA ENCARA GRÀCIES I NO EM QUEIXARÉ!!!
Jo tampoc no tinc cotxe, bé cotxe sí, però carnet no, el meu home ja diu que es posarà la gorra de plat i a fer-me de xófer, ja ja ja ....
Sabeu què?
Vistos els nervis d''avui, al final m''he anat a comprar l''ampolla de cava i torró de xocolata... del més barat barat! val a dir perquè l''Inem (aquests sí que són cachondos, us explico per què: aquest dia 10 m''ha deixat NOMÉS amb la quarta part del meu estupendo subsidi de 426 €, JA PODEU COMPTAR QUE BÉ QUE PASSARÉ EL DESEMBRE I EL NADAL!!!! perquè han corregut a descontar-me els dies que he treballat a l''ICS al novembre, PERÒ QUE JO NO COBRARÉ FINS A FINALS DE MES... Wea wea wea...!!!! ja se que legalment ha de ser així però res, proveu a passar des del 10 fins el 30 amb 100 euros, veureu que diver...)
Quin Nadal més glamurós i fantàstic m''espera!!!
Bé, doncs res, sempre he estat per UN NADAL NO CONSUMISTA, i ho anava fent, doncs aquest any sí que sí!!!
I pensar que fa 6 mesos que tots podríem estar ja treballant a l''ICS, i fins i tot haver cobrar mitja paga extra...
ILUSA ILUSA ILUSA ILUSA ILUSA...
APA VINGA VA, que más se perdió en CUBA, diuen....
Jo, però, no va ser allí que vaig perdre la paciència, no...
La part bona de tot plegat: ENCARA LI PODRÉ DONAR UNA BONA NOTÍCIA AL MEU PARE, el millor regal que vol i espera rebre, pobret! Doncs això!
Records i ànims!
Ester
Ester la noticia al teu pare jo crec que és el regal més maco que li pots donar :´)
YO NO VEO BIEN QUE UN DISCAPACITADO SE QUEDE SIN PLAZA EN SU ZONA POR MUCHA MOVILIDAD QUE TENGA ENTONCES PARA QUE SIRVE ELEGIR ANTES?
PARA NADA?
ALGUIEN SABE COMO RECLAMAR?
Si eres discapacitado y estas en la zona de catalunya central o ebro lo mejor sera que renuncies a la plaza ya que en esta zona no hay ninguna plaza!!!!!!!!!!!!
ES ALUCINANTE, ESTO NO ES UNA OPOSICION SE ESTAN RIENDO DE NOSOTROS !!!!!!
Elisi, me referia a tu posicion en la lista definitiva XD, actualmente no tengo las puntuaciones de las bolsas de todos... me volveria loca!!!!
Lis, nadie vamos a saber donde estan ubicadas las plazas por CAP, ni discapacitados ni nadie. Es lo que venimos denunciando desde hace mucho, desde que sabemos de las intenciones del ICS de hacernos escoger por SAP, por que ¿con que criterio eliges si te pueden enviar a un sitio que no llegue el transporte público por ejemplo y no tienes coche (mi caso)?, y en el vuestro pues aún peor porque se supone que muchos tendréis dificultades de movilidad... está muy mal.
PERDON POR PONER NOMBRE PERO QUIERO QUE COMPROVEIS UNA COSA PARA QUE VEAIS LAS INJUSTICIAS Y QUE NO ME PUEDO FIAR Y LOS QUE ESTEIS APUNTADOS EN LA BOLSA DE METRAPOLITANA SUD POR FAVOR ENTRAR Y COMPROBARLO POR QUE ESTO NO ES NORMAL ESTAS DOS PERSONAS OBTAN A LA PLAZA DE DISCAPACITADO PERO COMO ESTA IRREGULARIDAD CUANTAS ABRAN:
COMO PUEDE SER QUE DOS PERSONAS QUE TIENEN 0 puntos ME LEEIS 0 PUNTOS, O PUNTOS DE MERITOS ,0 PUNTOS DE TRABAJO REALIZADO ESTEN EN LA POSICION UNA NURIA MARTIN BERMUDEZ EN LA BOLSA POSICION 240 CON O PUNTOS Y OTRA QUE TAMBIEN ESTA EN LA BOLSA EN LA POSICION 244 RAQUEL MARTINEZ DUARTE CURIOSAMENTE TAMBIEN CON 0 PUNTOS ESTAS DOS PERSONAS OBTAN A DISCAPACIDAD Y ELIGEN DE LOS PRIMEROS DE DISCAPACIDAD POR FAVOR COMPROVAR LAS QUE ESTAN EN BOLSA METROPOLITANA SUD Y VEREIS QUE ES VERDAD NO HAY DERECHO A ESTO UNAMONOS Y DENUNCIEMOS.
URGENTISIMO NOTICIAS
Se bareman lo mismo pero hay diferencias. Te explico. A los de turno libre somos muchos, 933, los que tienen menos puntos se quedan fuera. Los que van de promocion interna son como una lista aparte. Dentro de su propia lista tienen sus propios baremos, igual que los nuestros pero con muchisimas menos personas. Y pasa lo mismo para los discapacitados. Al tener su propia lista, y el número de discpacitados máximos que podían entrar eran 39, al ampliarse el 10% adicional unos 50, por lo tanto, tanto entran todos, tanto los que tienen 0 puntos como los que tienen 20.
En las opos de la gene funciona lo mismo. Por ejemplo, en el turno libre tuvieron que poner nota de corte, un 6 y pico. Pero dentro de la lista de los que accedian via reserva no tuvieron que hacer nota de corte porque no habían aprobado tantos como para hacer nota de corte.
No se si me he explicado bien. Y.. porfi, no te alteres.
no entiendo muy bien lo que dices, me lo puedes aclarar? Quieres decir que llaman antes a los discapacitados en la bolsa que al resto? No lo entiendo. Si es así, porqué lo hacen?
pues yo prefiero tener nota de corte que una discapacidad, porque la discapacidad te la dan porque tienes alguna disfunción. No sé cómo no os dáis cuenta que peor lo tienen ellos porque no tienen salut.
Maria, a ver, si puedo explicarlo más claro.
Las listas van por separado. Las de libre, las de promoción interna y las de via reserva.
Si tu apruebas la de libre y el número de plazas ofertadas es superior a la gente que ha aprobado, pues entonces entra a trabajar de funcionarios todo el mundo, aunque tengan 0 méritos. Pasa lo mismo con las de promoción interna y con las de vía reserva. Si resulta que hay menos gente aprobada que las plazas ofertadas, entra todo el mundo que se presente por ahí.
Maria, respecto a la bolsa, probablemente hagan algo similar.
Tengo una duda, no acabo de verlo claro... alguien sabe en que momento i como se solicira la preferncia de sap???
cashura te estas equivocado en la bolsa van todos juntos y te lo digo por que yo soy discapacitada.
Aqui hay una irregularidad y URGENTISIMO TIENES TODA LA RAZON YO SOY DISCAPACITADO y estoy mucho más abajo que estas dos personas y tengo muchisimos puntos en la bolsa.
Cashura lo que yo quiero decir es que si en la bolsa de trabajo hay dos personas que tienen 0 puntos y estan el las posiciones 240 y 244 es por que informaticamente no va bien.
maria los discapacitados en la bolsa estan igual mirados que cualquier otro por que no es una oposicion
Si hay dos personas con 0 puntos. en la 240, yo que tengo 54 puntos como estoy mas lejos.
Además unas personas que han aprovado las oposiciones ya deberian tener puntuacion por lo tanto anda algo mal informaticamente para que les salga 0 en la bolsa de trabajo.
El mismo fallo que ha echo que no hayan bajado puntos.
Por favor mirarlos los de metrapolitana sud
No se quien ha sido el cafre que ha escrito el post de "urgentisimo noticias" pero esta claro que lo único que quiere es crear mal ambiente.
Para empezar cada grupo opta a las plazas que tiene disponibles, tanto la via reserva como la via libre como la promoción interna, todos hemos de aprobar los examenes y a todos nos bareman de la misma manera, si solo quedaban 52 personas para las plazas reservadas y hay 51 plazas, es porque el resto de personas que se presentaron via reserva suspendieron alguno de los exámenes y no consiguieron llegar hasta el final.
El tema de la bolsa de trabajo me parece que te lo has sacado de la manga porque yo opto a plazas reservadas y en aux. administrativo despues de sumar los puntos por aprobar la opo estoy mas abajo de la posición 500 en la zona que escogí, metropolitana sur, y en la bolsa de administrativos donde tengo cerca de 4 puntos estoy mas abajo de la posicion 1600 en mi zona, asi que no creo que se esté dando prioridad a nadie en la bolsa; te diré mas hay personas del foro que han compentado que después de sumar las puntuaciones de la opo les han empezado a llamar para sustituciones y yo aun espero sentada que suene el teléfono.
Que cada uno se ocupe de lo suyo y deje de echar mierda encima de los demas
alguien sabe en que momento i como se solicita la preferència de Sap???
Natalia sieres de metropolitana sud por que no te metes en la bolsa te vas a la lista de las personas que hay y compruebas que esos 2 nombre tienen 0 puntuacion y estan en la posición 24o, 244.
Yo no digo que esas personas no tengan puntos ya lo he dicho que por aprovar las opos tienen puntos pero informaticamente hay un error por que salen 0 puntos y estas en la posición 240,244.
Quien te dice que esas dos no te quitan plaza a ti que tb obtas a metrapolitana sud.
Por un error informatico por que no lo miras natalia y luego me dices algo.
Cashura hola!
Em sembla que no ho dius bé n''hi han 51 places de discapacitat.
N''hi han 47 de lliure i 5 de promoció interna-
1 es quedará fora, lo que urgentíssimo vol dir em sembla es que hi ha irregularitats informátiques jo no estic a puntada a aquesta bossa i no ho puc veure pero si algú que estigui a puntada a metrapolitana sud, si us plau comprobeu el noms aquests posició 240 i 244 que tenen 0 punts i ens dieu alguna cosa .
eiiiiiiiiiii yo soy metropolita sud es verdad la posicion 240 y 244 tienen 0 puntos y han aprovado la oposicion como podemos saber que es correcta su puntuacion tb?
no us puc ajudar, just m''he tornat a dornar d''alta a auxiliars fa uns dies i encara no m''han baremat. Si es un problema informatic ho hauran d''arreglar (heu tingut en compte que potser si tenen punts i no estan reflexats, però si estan en la posició correcta?) s''envia un mail a selecció explicant la falla i llestos.
si us fixeu en el llistat de merits definitius aquestes persones si tenen punts...així que els zeros estan malament, si us plau no liem mes la troca.
hola per qui no sapiga entrar al llistat de la borsa ha d''anar.
Dins borsa de treball a avaluaciones,surt un desplegable per veure la puntació a la metropolita sud.
Una vegada esta aixo al costa tenia la gent per ordre alfabetic jo ho he comprovat i es veritat la a la Raquel martinez duarte, y nuria martin bermudez tenen 0 punts i estan a les posicions 240,244, he anat al cosata per mirar per orde de numero on posa 1-9 i alla es salen posiciones no nomes aquestes si no altres.
Ostres es veritat n''hi han fallos informatics com podrem saber si les oposicions están bé.
Estic del nervis a mi m''han baixat 4 punts.
Beatrix no es liar la troca segurament que aquesta gent tindra punts tan sols per aprobar les oposicions ja tenen punts però lo que esta clar es que aixo a passat i si ha passat es pero ho fan tot malament i jo no m''enfiu ni un pel
DEJAR LAS OPOS PERO LO QUE ESTA CLARO ES QUE LA BOLSA ESTA MAL
Si ja ho entenc lara, pero el que dic que tenen punts de mèrits a més de que hagin aprovat la opo, i segurament ara en tindran més si han treballat o han fet cursets des del 2008 com molts estem fent, el que passa que pel que sigui el programa no els ha sumat punts posa zero, pero en canvi si estan en una posició "lògica".
I creu-me, a mi també m''han tret un curset "inexplicablement", entenc el malhumor i el cabreig, però també penso que hem de ser prudents en les nostres afirmacions, només volia dir això. també és veritat que malauradament mai podrem saber 100% la punutació veritable de ningú, pero no hi podem fer res.
dejar de paranoiar!!!!!!!!!
lara..............TIA RARA
TODAS LAS FORISTAS SOIS UNAS FREAKS:::::::::::::poneos a estudiar en serio!!!!!!!!!
SUPONGO KE TOAD LAS HISTERIKAS QUE ESTAVAN EN LA ACADEMIA ESTUDIANDO LA INFORMATIKA HABEIS ENTRAO PQ SI NO ES PA KORTAOS TOS LOS PELOS DEL POTORRO!!!!!!!!!!!!!!
las ke tenen 0 merits i bona posició a la classificació són les fulanes de torn????????les hauran pagat una bona pasta per fer el seu kurrele
hola beatrix tu ke num de classficacion tienes?
-
la bolsa de trabajo me parece que te lo has sacado de la manga porque yo opto a plazas reservadas y en aux. administrativo despues de sumar los puntos por aprobar la opo estoy mas abajo de la posición 500 en la zona que escogí, metropolitana sur, y en la bolsa de administrativos donde tengo cerca de 4 puntos estoy mas abajo de la posicion 1600 en mi zona, asi que no creo que se esté dando prioridad a nadie en la bolsa; te diré mas hay personas del foro que han compentado que después de sumar las puntuaciones de la opo les han empezado a llamar para sustituciones y yo aun espero sentada que suene el teléfono.
.
si us fixeu en el llistat de merits definitius aquestes persones si tenen punts...així que els zeros estan malament, si us plau no liem mes la troca.
¿¿Mensaje Inadecuado??
aqui no se he esta diciendo que estas personas no esten en su posicion
si no que informaticamente los del ics lo hacen mal a ver si os enterais ya que ers l''ics el que la caga
Entra todo el mundo que se presente ¨"Estic del nervis a mi m''''han baixat 4 punts. " lianla troca !!!!!segurament que aixo a passat i si ha passat és.Pero ho fan tot malament i jo no m''''enfiu ni un pel !!!!!Una vegada comprovat i síes veritat al llistat de la borsa ha d''''anar per aprobar les oposicions.Tenen puntos però informaticament.!!!Quien te dice que esas dos no te quitan plaza !!!!A ti que tb obtas a metrapolitana sud.!!!!
Por un error informatico...........Porqué no lo miras y luego me dices algo???Porqué no te metes en la bolsa ???..........Que cada uno se ocupe de lo suyo y deje en que momento i como............ Por un error informatico?????Hay un error por que salen 0 puntos y alguien sabe en que momento i como se solicita la preferència de Sap???
Informaticamente los del ics no te lo aseguran que todas estas personas no esten en su posicion real.si no que informaticamente aqui no se he esta diciendo la verdad.Muy mal a ver si os enterai no todos del ics lo hacen mal y estas personas lo estaran pasando muy mal porque es ers l''''ics el que la caga a veces.Que pena porque es cierto que no se he esta diciendo que estas personas no esten en su posición
Suerte para todos ellos!!!
Hay un error por que salen 0 puntos .Siempre pasa que informaticamente los del ics lo hacen mal .....s ti que tb obtas a metrapolitana dreta i escogesdespués de estas personas,entras tu'' o ellas?Alguien lo sabe?Muchisimas gracias espero respuesta foristas!!
Alguien me puede decir si la Sap Berguedà Nord queda muy lejos de barna?me gustaria escoger la plaza allí es una buena zona está muy comentado en el foro.Grácias a ver si alguien tiene esta info
Mira esa Sap que citas creo que no salen plazas alli.De todos modos repasate el anexo 3 de la diligencia.allí tienes todas las plazas a optar.
Oscar como puedes decir que lo mejor que puede hacer es renunciar a la plaza de discapacitado a lis por no haber en la zona que ella quiere??, con lo que ha costado sacar la plaza....nunca se ha de renunciar...con el tiempo se puede pedir traslado.. se puede estar un tiempo mal en la plaza que ha conseguido...pero luego en convocatorias de traslado puede pedirlo!!!, lis no renuncies a la plaza!!!
"oposicions auxiliar" a la SAP Bages Berguedà-Solsonés, hi ha 10 places, però no especifica més, així que és dificil saber si just a Berguedà nord hi ha places, de totes formes esculls tot el SAP, el lloc concret malauradament no depen de tu.
Respecto a la polémica generada ayer con las dos personas que se les refleja cero puntos en la bolsa:
1- la bolsa no tiene nada que ver con las oposiciones.
2- aunque evidentemente tienen puntos de méritos por un error informático no se ven reflejados en la bolsa (que insisto no tiene nada que ver con la oposición) però si se refleja en la posición que estan en la bolsa.
3- Estas personas tienen puntos reflejados en la lista definitiva de méritos DE LA OPOSICIÓN y su posicion es correcta, no le quitan el puesto a nadie.
El programa del ICS tiene fallos eso es evidente. Lo lógico en vez de acusar a estas personas de tonterias como he visto en comentarios de más arriba (supongo que será el troll que de tanto en cuanto nos visita) es avisar del fallo i ya está. No hace falta que nos acusemos los unos a otros y nos faltemos al respeto, no me refiero a los primeros comentarios que sacaron el tema que entiendo son fruto de los nervios y la mala gestión del ICS, pero algunos cometarios que se hicieron despues me parecen ofensivos.
Bon dia,
què ja heu començat a mirar on es troben els caps de cada zona? Hi ha un munt de caps local a tots els àmbits. A la part de la catalunya central (on hi ha poques places, per cert) quasi tot són caps locals que no sembla que tinguin atenció tots els dies. I a girona, deu n''hi dó!.
Una cosa que no em queda clara. És de suposar que estarem adscrits a un sap, però ens donaran una plaça en un lloc concret o vol dir que ens podran enviar (segons necessitats del servei) d''un cap a l''altre? A segons quins llocs hi ha uns quants kilòmetres de distància. Què creïeu?
Doncs aquí está el quid de la qüestió C. que si estem adscrits a un SAP i no a una plaça concreta amb el temps podria passar això que dius (fins ara això nomes passava amb els metges, poden arribar a treballar fins i tot a dos llocs diferents compartits).
PARA LARA:
Lara, tienes razón¡¡¡Yo tb estoy en esta zona apuntada y no es normal que ellas con esa puntuación estén en esa posición, yo tengo muchas más puntos y estoy mucho más lejos, además no estoy en mi posición real pq en la última baremación, al no presentar los certificados de unos cursos, me desaparecieron los puntos que ya me habían sumado y tengo que esperar a que vuelvan a baremar para estar en mi posición real....
Algo está pasando con el funcionamiento de la bolsa y el programa informático.Creo que tendríamos que decirlo.Yo personalmente no pierdo ni gano nada pq no tengo plaza, pero los que os jugais la plaza y habeis tenido irregularidades en la puntuaciòn de méritos, vamos, de todas todas tendríais que moveros....
Que baremen otra vez, miren si el sistema informático funciona etc....
¡¡¡¡OS JUGAIS MUCHO::::Y LUEGO SERÁ TARDE.....¡¡¡¡¡¡
Bueno, lo repito de nuevo. la bolsa y la oposción son listas distintas, haced el favor de miraros el pdf de la LISTA DEFINITVA DE LA OPOSCION. Nadie quita la plaza a nadie, estas personas tienen puntos y posicion de acuerdo con sus puntos, olvidaos de lo que veis en la bolsa, la bolsa no determina tu lugar en la oposicion.
Otra historia és que los que no han conseguido plaza los puntos mal contados si determinen el orden de llamada para suplencias... por favor no confundamos mas.
A ver, yo por ejemplo, tendré plaza posicion 455 en la lista definitva de la oposcion.
Pero en la bolsa estoy (estaré que aun no me han baremado) más atras que otra gente que ni siquiera ha aprobado, poca pero hay, por la sencilla razon que tienen más puntos que yo de méritos (12 por trabajo, 11 por cursillos, de 18 a 20 de evaluacion + esta puntuacion multiplicada por 1,25 ya que no tienen nota de examen)... y me pasan por delante, y ¿que? no pasa nada, no me van a quitar plaza, ni siquiera se han presentado.
Bon dia,
Com molts de vosaltres tinc un doble sentiment. Jo em trobava al marge del 10% i per sort tinc plaça de resquitllo. Volia aprofitar per felicitar a tothom que ha obtingut plaça i als que no ànims i sort. Aquesta es la 4º oposició que he fet en altres sempre em quedava a les portes ( el que la sigue la consigue). La part incomoda es la forma d’escollir plaça. Però no només això, jo opto per les places de via lliure reserva i soc dels últims. Escollirem plaça els primers si però amb moltes restriccions. Les persones discapacitades ja tenim prou desgracia amb ser discapacitats i teòricament a l’administració publica et donen facilitats per tenir una feina digna i estable. Amb les limitacions que tenim no poden enviar una persona discapacitada a 100 km de la seva casa per treballar. Jo per exemple visc a la zona del Baix Llobregat nord. Si quan em toqui escollir nomes queden a Girona, Lleida o Tarragona em compliquen més la meva ja fotuda situació. Com jo els altres companys discapacitats. Jo mai havia vist això a cap oposició. Els discapacitats trien primer la plaça que volen de totes les possibles. La veritat si em deixen quedar-me al meu sap per mi perfecte.
Una pregunta algú sap mes o menys quin es el salari aproximat que tindrem. A les taules salarials de l’ ICS 2010 diu que uns 1350€ de mitjana. Aquí segur que s’ha de descomptar alguna cosa.
Uff! deixo de llegir i és "lia parda"...
beatrix a la llista que has fet (la que vas penjar ) ara no sé si tens alguna altra... dius que et faltan 69 persones per afegir les provincies i a més a més tots els de promo i discapacitats, per tant a la gent que tenim davant ens falta sumar un bon grapat més,no??
Hauriem de veure com podem anar perfilant aquesta llista i penso que sería una bona idea anar dient la SAP que volem triar per tal de tenir les coses més clares. Que penseu?
Ricard,
La manera de triar per SAP es totalment il.logica. Una SAP es molt gran i que jo sapiga las SAPS no tener un mur, el terreny es continu i per lo tant a una persona li por interesar el poble d''una SAP o d''una altre perqué está més a prop d''on viu. Això que fan no es conciliar la vida familiar i laboral es tot al contrari, sembla que vulguin que renunciem-hi. Demà trucaré a una noia que conec del sindicat per què me expliqui les raons d''aquesta manera de triar, perquè no hi ha ningú que ho entengui.
Opositon,
Jo he treballat d''auxiliar tres mesos seguits y el sou va ser de 1.150€ nets/mes amb un 8,9% de IRPF.
Hola nef, ja tinc la llista d''admesos i exclosos on posa el lloc on es va optar a fer l''examen que ens donen una idea de l''ambit. Ara ho treballaré per a incloure a tothom i tenir l''idea més aproximada. Només us demano paciencia per que haig d''integrar més dades de les que tenia. La llista que vaig penjar ahir ja la tenia mig feta i per això vaig trigar molt poc.
Gracies Roser per la informació. Era per tenir una referència.
gràcies beatrix, esperarem i entre tots la acabarem de omplir...
Jo aposto per fer com aquelles llistes inicials que tant el JOSE com jo anàvem anotan mèrits. (s''hi va sumar un munt de gent) Ara podriem treballar a partir de la llista que estas fent tu i anotar les preferències de les SAP''s de la gent que vulgui col·laborar.
jo no he dit que lis renuncii a la plaza pero posem un exemple.
vuins a les terres del ebre que no hi han places de discapacitat segons el que finca al llistat (si no ho cambies). Pot ser que quan triis plaça nomes quedin a girona o barcelona pot ser que tinguis la feina a mes de 100 km de distancia.
Com t''ho fas amb un sou de 1000 euros no dona per molt.
ESPERO QUE ELS SINDICATS FAGIN ALGUNA COSA!!!!
O ES QUEDARAN CALLADETS COM HAN FET DURANT TOT EL PROCÈS!!!
NO SE PERQUE ELS TENIM , JO HEM DONARE DE BAIXA DE LA QUOTA QUE PAGO!!!
aixo descollir per sap es una merda pk si escullo una sap a girona per exemple, girona sud, doncs puc anar a treballar a una hora de casa pk fins i tot hi ha algun cap de la provicnia de barcelona aal sap de girona...es molt fort! ens haurien de deixar triar alguns caps com a minim.........
Para Beatrix:
Ya,entiendo que los que teneis plaza, quizá no veais importante reclamar por lo que comenta Lara de estas dos personas.A mi personalmente, sí me afecta por lo que comentas de posición en bolsa y llamadas para hacer suplencias.Por tanto yo sí voy a reclamar y pedir una explicación de ese " error".
Los demás haced lo que querais, yo de vosotros tb investigaría pq puede haber errores informáticos que afecten al tema de los méritos ( creo que hay gente que se ha sorprendido de que le hayan bajado o no contado cursos, etc....).
Anonimo. entiendo que te afecte. Lo único que digo que esas personas sí tienen méritos porque en la opo ya tenian... por lo tanto es de cajon que no tienen cero puntos (una de hecho solo de méritos sin contar examen ya tiene 12 puntos en la opo... no son pocos)
Te diré que a mi me han quitado puntuancion inexplicablemente, pero la lista es definitiva, hay que ir por el contencioso adiministrativo, tardan 3 años...¿me vale la pena? no, ¿me cabrea? muchísimo, pero siempre tienen las de ganar.
Cuando he visto "irregularidades" o "fallos" informáticos en la bolsa he llamado al ICS y lo he noficado, todos podemos hacer eso, no creo que haya mayor problema.
Per fer això que voleu de les preferencies SAP i que sigui minimament fiable haurieu d''incloure promocio interne i lliure reserva, sino no sera gens fiable, i menys a la provincia de Tarragona, on molta gent s''haura d''anar a buscar la plaça fora, es un consell, nomes. Per exemple, jo m''he presentat per Tarragona pero vull la plaça a Barcelona ciutat o 1a corona metropolitana, pero no resto cap plaça a Tarragona perque estic la 62 o 63 i nomes agafaran els 49 primers i a aquests hem de restar lliure-reserva i promocio interna que trien primer.
I per les tardes.... sabeu si ens tocarà treballar al lloc recòndit i llunyà que ens toqui dins del SAP? Algú ho sap?
Sí, mañana mandaré un mail al Ics notificando estos fallos...a ver si así se espabilan un poco y rebareman pronto....¡¡¡¡
w
A quants els ha passat que li han modificat els punts que tenien en l''ultima llista provisional a la llista definitiva sense haver fet cap reclamació? Aixó és un cas d''indefensió total. Si el curs que no m''han comptat no valia m''ho havien d''haver dit en la llista provisional (que si que val ja que és un curs del SOC d''ofimatica excel, word, access, etc, fet al 2003) per poder presentar l''oportuna reclamació. Si presenten una llista provisional i després modifiquen a discreció les puntuacions, sense mediar cap recurs dels interessats, en la llista final, que en teoria no es pot recurrir, crec que estan fent una irregularitat, que podria fins i tot ser il·legal. Demà mateix telefonaré a veure com ho arreglen, i si no volen arreglar-ho, hauriem d''organitzar-nos els perjudicats per tal de veure si fem podem fer alguna acció legal conjunta.
Algú sap quans saps es poden triar el dia d''elecció de la plaça o nomès es pot triar un sap?
només pots triar un.
Triar per sap es una barbaritat, les distancies son molt lluny!!!!
Que passa que els sindicats no es queixaran?
els sindikats són uns BORTIFLERS de molta categoria.sempre apareixen als llocs de kurrele quan volen que els votem!passeu del rollito sindikalero queda molt progre però és una farsa de les gordes!!!aburr companys jo kom que je pillat ´plaça de les primeres passo del sindikati!!!
se me ha saltado el corazon!!!!. No teneis ni idea ni sabeis nada de nada antes de juzgar a nadie.
1.- Porquè se acusa y se tiene que poner nombre i apellidos publicamente (jo hacia esta oposición anonimamente porque sufro "mobbyn" en mi trabajo y en lugar de coger una baja con la excusa de mis problemas de salud y minusvalia, me he dedicado a opositar por segunda ver (la primera 4 años de mi vida para sacar plaza sin enchufe años 90 crisis y mucho carnet de partido y mi salud muy delicada)
2.- Con muchas lagrimas esfuerzo he opositado y sacando una nota muy respetable, teniendo una edad, mi salud y mi familia.
3.- Tengo un 0 en meritos porque los cursillos que me puntuaban 3,60 , sacaron la diligencia de julio que me los invalidaron porque era de otra administración (más otros estudios que no me puntuan en la oposición pero si para la bolsa)
4.- Tengo 12 puntos por la experiencia que reales son 19
Si me hubiera presentado por libre (como siempre he echo) estaria entre el 200 y 300 de posición sin ninguna ayuda. Me presento via reserva para que se tenga conocimiento de mi salud.
Siempre he luchado mucho y no he culpado a nadie de mi sutuación hasta hoy estoy trabajando más que muchos de mis compañeros. Con esfuerzo, no dejo de formarme ni de estudiar, siempre pienso en positivo y miro hacia adelante . En dos ocasiones he pedido yo , el alta voluntaria, estando de baja por larga enfermedad.
Estoy muy nerviosa y indignada... aún me tiemblan las manos
sento no haber contestat en català però ara mateix no en surtia!!!
Bé sort a tothom que ha obtingut plaça i també als que a la borsa han obtingut contracte per 6 mesos
cert company!!jo porto uns 10 anys kurrant en un cap de barna i conec a un sindikat que ve a veuren´s a dies -de les seves eleccions!!per pillar elvot..??? no sigueu mal pensats!!!jjjaa
no...venen per donart´te un cop de mà...........i uns koll.... de mico t´ho expliko???????!!!!!!!!
Imagino que els sindicats faran alguna cosa al respecte a partir de demà (fins que no sortis publicat les places per sap com va passar divendres, no es podia fer res).
Dema trucare a un membre sindical de ccoo, per veure que diu al respecte.
Per cert, ALFRED, DE LA UGT, que has escrit varies vegades al foro, el teu sindicat pensa presentar algun recurs o fer alguna acció contra la elecció per sap ?
En cas afirmatiu (espero..), creieu que pot servir ? que us faran cas ?
Per Roser, a mi no m''has de convèncer de la injusticia d''escollir per sap, ho vinc (no nomes jo)
avisant/denunciant per aqui fa mesos..
Beatrix, ..jo ho deixaria, penso que son gent que nomes volen maraña i enredar-ho tot, no val la pena. Quan un no vol escoltar..no hi ha res a fer, em de anar a la nostra.
Aqui a casa nostra,Catalunya, això ho sabem molt bé..
Ariadna, a mi me ha pasado lo mismo. Me han quitado 8 puntos en la lista definitiva y me he quedado con 0 puntos. De estar con plaza me he quedado sin ella. Tengo 2 cursos de 4 puntos cada uno. En la primera lista provisional, cuando apuntamos los méritos telemáticamente me puntuaron 1 curso, osea 4 puntos. En la 2ª lista provisional, cuando presentamos la documentación en papel, me sumaron los 4 puntos del otro curso, SIN HABER PRESENTADO NINGUNA RECLAMACIÓN. los anotaron de oficio. En la 3ª lista provisional, me mantuvieron los 8 puntos. Y ahora en la lista definitiva sin haber presentado ninguna reclamación, me quitan TODOS los puntos.
Conozco el caso de otra persona a la que le ha pasado lo mismo, también sin hacer ninguna reclamación.
Yo también llamaré mañana , ya comentaré lo que me digan.
a la que acaba de hacer naRRATIVA DE SU NOVELA.MENUDO ROLLO TAS TIRAO!!!NO NOS DAS NINGUNA PENA!!!HAZ UN CURSO DE CATALÁN DE PASO :)
RD..QUE INNOCENT SI ESPERA SENTADET
Com a tots els ambits hi ha gent poc seriosa, corrupte, hi han interessos particulars..etc etc.
Però es el sistema que tenim, prefereixo mil cops tenir sindicats - i diversos- que no tenir-ne.
Lluitem per millorar el sistema, els partits politics , els sindicats, el seu finançament, el que vulgueu...jo m''apunto, però denunciant amb rigor, fent critica constructiva, aportant idees, reclamant..etc.
La critica anti-sistema, anti-tot i sistemàtica, millor no saber on ens porta
Per "plaza reserva sin meritos" : molts anims i suport, i ara ja has dit el que tenies que dir, passa ja d''ells, no mereixen que et molestis mes. Tota la sort.
Perdona pero tinc el nivell C, i penso que més educació i no escric aquí per pena, amb la pena i les quixes tontes no s''arriba en lloc...i no torno a escriure més però acusar a la gent anonimament no es digne.
Aquí hi ha gent que l''agrada parlar per parlar, potser estudiar més per la propera. I ho sento per la gent tant maca que he trobat en aquest foro.
Adèu.. i punt
MIRA LLESTA JO TINK PLAÇA HAURIES D´ESTUDIRA L´ART DE SER HUMIL!!!
NENA VES A DONAR UNA VOLTA I DESPEJA.T
Bueno a quien le interese y quiera colaborar en vez de discutir o trolear puede bajarse el listado por provincias y decirme si veis algun problema.
Primera pestaña: turnos p.interna y luego turno libre
Segunda pestaña: via reserva interna y via reserva libre (porque sus plazas estan acotadas a unas determinadas por lo que se desprende de la última diligencia)
Tercera pestaña: ubicacion de las plazas por SAP y como se suman por ambito y provincia.
enlace (si no os funciona a la primera tened paciencia suele bloquearse):
www.megaupload.com/?d=WMC2D7YJ
Hola, acabo d''entrar a la meva fitxa i he vist que m''han tret punts de mèrits. Jo no vaig fer cap reclamació ja que a l''útima llista provisional em comptaven 17 punts de mèrits. M''he quedat a la llista definitiva amb una mica més de 13 punts dels 11 de màxim + el temps treballat . Veig que han tornat a mirar tots els expedients ( em sembla bé ) Jo com a altra gent m''han tret cursos d''ofimàtica del fons europeu, també cursos de l''ICS. Vull pensar que aquest cop han seguit el mateix criteri per a tothom, se de gent que els havien comptat cursos que al meu entendre no valien i ara els hi han tret.
Ahh! els punts de mèrits de cursos de la borsa no tenen res a veure amb els de l''oposició a mi me''n compten 21 punts
molt currat noia.
Ara que us sembla si el comencem a omplir amb la SAP que vol cadasqu?
Precisament, el que he fet és protegir les fulles y només es pot canviar la provincia.
La evolució lògica d''aquest full seria fer separació per Gerencies Territorials o SAP (això últim més complicat de saber).
Penso que si aconseguisim els llistats de les borses de tots els ámbits tindriem més facil saber a on vol optar cadascu. Jo d''actual ara mateix no en tinc cap (em vaig desactivar d''auxiliar i ara espero que em tornin a baremar...) vull optar a alguna SAP de metropolitana sud.
felicidades a todos los forofos he visto que en una metropolitana solo hay 12 plazas para discapacitados si cuando llegue elegir a mi no hay plazas de discapacitados no puedo elegir un sap dentro de esa metropolitana verdad?
Està molt bé l''excel, Beatrix.
Beatrix, el teu llistat està molt bé, peró em podries explicar els números que surtan a cada província. A que fan referencia. Gràcies.
Beatrix esta molt bé el teu llistat, no trobo cap errada, pero no se com va l''orde d''elección, a veure si m''explico.... Primer trien els de via reserva promocio interna, promocio interna, via reserva lliure, torn lliure, si a la meva SAP Girona, diguem que de via reserva hi han 2 places i hi han 4 aprovats, els 2 ultimos trien avans que els de promocio interna?? es que no ho tinc gens clar i es important per mi saber mes o menys les possibilitats que tinc de quedarme, perque no tinc cotxe. Gracies guapa
merche, pel que es veu volen ficar le plaçes de discapacitats per gerrencia, si es així un cop s''acavin aquestes 12 pel que es veu s''haria de triar unaltre.
hi ha llocs que no hi han plaçes de discapacitats, si això va així els discapacitats ho tindran molt malament per trobar una plaça a prop. De totes maneres jo crec que això no es just , i jo epero que ho modifiquin.
jo la setmana vinent trucare per demanar això i si es així fare un instancia.
De totes maneres ens hauriem de movilitzar tots i per algun escrit.
Pues si jordi jo trbo que no es just ens em de mouere tots
jordi de discapacitat promocio interna son de barcelona si de discapacitat lliure estas de los dos primer de girona tindras plaça
A mi me han contado un curso de ofimatica del fons europeu. Has de tenerlo firmado por el Director del Servei de Colocacio. Ha de constar el numero de horas y que lo has aprovechado y ademas el numero de registro. El tuyo lo tiene?
Ja veig què deu haver passat el curs es d''ofimàtica administrativa del fons europeu.... és del 96 i veig que no hi ha el segell de la generalitat i els altres que tinc del fons europeu sí que hi és el segell. Em sembla que s''ho han mirat amb lupa`. Suposo que si vols fer-ho d''una manera estricta has de mirar-ho tot. Sort que tot i així tinc els 11 punts
Hola, a veure responc a les vostres preguntes sobre el llistat:
-Curro, els números que surten a cada provincia al costat dels noms son tota la gent que està davant teu que es suposa que triarà cada provincia (segons el lloc on van fer l''examen que figura a la llista d''admesos i exclosos), o sigui si tens 3-4-3-2, vol dir que fins a la teva posicio hi hauran segurament escolliran 3 a barcelona, 4 a girona, 3 a lleida i 2 a Tarragona. Evidentement en algun cas no es complirà que a on hagis fet l''examen és a on t''interessi treballar, però si a la majoria de casos.
-Jordi, l''ordre d''escollir segons les bases em sembla que es primer la via reserva de promoció interna, despres promoció interna, després via reserva de torn lliure i torn lliure. Però tal i com han reservat les places que són concretes això és enganyós. Els de la via reserva sembla (si no ho he entés malament) estan acotats a les 51 places disponibles i per tant les primeres 5 seran per els de promo interna i la resta agafaran d''aquestes places el que puguin, crec que 1 o 2 quedaran fora. El torn de promoció interna i de lliure escullen places diferents als de reserva. Aquest és el motiu d''haver fet l''excel en fulls per separat en uns i altres.
- Això que comenteu dels cursos crida l''atenció que en molts casos (també en el meu) han tret cursos que desde el principi valien i no han estat reclamats ni impugnats. En el meu cas era d''ofimática fet per l''ICS, i no entrava en aquests que havien de ser signats pel Gerent si eren de després del 2007 perque és anterior. A la fitxa ni tant sols figura el motiu. Mosqueja molt això.
Hola antes que cunda el panico, en facebook he publicado una noticia de El Periodico donde se notifica que han sido detenidos personas de un sindicato en cadiz que daba cursos "falsos" con el sello ESSCAM, la directora de ESSCAM tambien ha sido detenida. Como muchos teneis cursos de otras academias que no tienen nada que ver con ese sindicato pero sí certifica los cursos con el sello ESSCAM, lo publiqué para que estemos al tanto por si casualidad tambien revisan estos cursos. De momento no hay noticia de que eso deba pasar, pero si alguien (como era mi caso) piensa empezar algun curso, creo que debe de tomar en cuenta esta información antes de decidir.
Doncs jo al final estic contenta perquè tot i que m’han tret punts amb la llista definitiva, tinc la consciència tranquila perquè m’han contat el que em mereixo.......
l''altre dia em van enviar un missatge al movil per treballar a sabadell, vaig trucar i em van demanar el nom. Ja estant trucant a la gent per treballar? algú sap alguna cosa més?
cashura guapa felicidades, te acuerdas del dia despues del examen cuando hablabamos ? jaja mira ahora tienes plaza, me alegro mucho por ti.
Yo me quedé en le 988, que le vamos a hacer. He pensado en encerraros a unos cuantos en el lavabo así que tener cuidado el dia de los nombramientos no vaya a ser que os secuestremos jaja.
Felicidades a todos y a los que no tenemos plaza a esperar que nos llamen algún dia, que espero que sea pronto. Por dios, no quiero volver a hacer más entrevistas, estoy harta!!!!!!!!!!
Teniu idea com es podrà triar plaça als Saps si no et diuen exactament d''on son les places. Com ho haurem de fer a l''hora de triar plaça????
Estic trucant al ics , per demanar que s''ha de fer per queixame del sistema d''eleccio de plaça i nomes puc parlar amb un contestador?
estic trucant als telfons
934824292
934824370
que hi ha algun altre telefon ?
algu ha trucat hi ha parlat amb algu?
Júlia, a mi no m''han trucat però a una amiga que està al voltant de la 400 sí, li van prendre el nom com a tu, però no li han tornat a dir res de res. Tu quin número tens? si tens un número inferior, suposo que et trucaran abans.
Acavo de trucar a l''ics per informar-me sobre l''eleció de places, sobre els diferents saps que hi han entre gerencies territorials i m''han dit que els tribunals ho han publicat així, i m''han dit que truque al cap del meu territori o sigui que no he aclarit res. Si sabeu alguna cosa ..... Gràcies
Joer...i aquest senyor atendrà totes les nostres trucades? no s''ho creuen ni ells...cap de qué, de personal? quan diu territori es refereix a barcelona, tarragona lleida girona, terres de l''ebre? quin coi es el cap del territori...i de quin dels territoris? això es com dir truca a la bruja Lola que t''ho aclarirà...
A qui podem molestar perque ens aclareixi una mica tot això?
La persona que demana com es pot parlar als telèfons de l''ics, ha de premer despres de trucar la tecla 4. Tarden en agafar-ho, però l''agafen.
Volia dir, que no me he explicat bé. El sap territorial del meu territori o sigui de les terres de l''Ebre. M''han donat el número de telefon i tot perquè truque a veure si ells m''aclareixen alguna cosa. Encara no he trucat però que han de sapiguer ells??? Qui ho han de saber son els tribunals qualificadors que son ells qui fan tot el procés selectiu o potser algun sindicat....
Aquest missatge és per Beatrix,
Hola Bon dia. No he pogut baixar l''arxiu de magaupload. em diu que no està disponible. Com puc baixar-mo el llistat aquest??? Una altra cosa em podries passar l''arxiu de la llista d''admesos i exclossos perquè així podré veuré la gent que està per damunt de mi de quin lloc son. Per favor m''interessaria molt, ja que per la meva zona (les terres de l''Ebre) hi han molt poquetes places i no m''agradaria traslladar-me molt. Gràcies
Doncs Vero la meva opinió és que t''han tret de sobre, el tribunal decideix com serà tot el procés, si ells decideixen que la tria de places per a discapacitats són unes específiques i no son compatibles amb la resta, son ells els que tenen la potestat per dicidir si és així. La tria per SAP i no per plaça (de la que no hi ha cap precedent fins ara) l''han triada ells, i d''ells depen que es faci així o no. el cap de la Gerencia Territorial s''ha d''ajustar per força al que diguin les bases, per tant no tindrà poder de decidir. Altra cosa és si mitjançant una diligència el tribunal delega en aquests caps la darrera decisió de la tria de plaça, però això no s''ha produït encara.
n
El megaupload deu estar encallat per que la gent se''l deu estar baixant massivament, amb el llistat no et cal la llista d''admesos i exclosos perque allà no et posa si son de les Terres de l''Ebre, només posa tarragona, ho hauràs de comprobar amb la teva borsa de treball, de totes formes si vols te''ls envio tots dos per correu si me''l facilites.
he trucat al ics i diuen que si no hi han plaçes a les terres de l''ebre i catalunya central deu ser aixi i que ja esta.
Ho trobo molt be , com que jo no podre agafar la catalunya central haure de mirar que es el que tinc mes aprop, com que no puc agafar les terres de l''ebre , haure d''agafar tarrangona cosa que hi han 2 plaçes, esperant que en quedi lliure alguna, sino haure d''anar a lleida o barcelona...
Aquest llistat que ha sortit amb provincia , es orientatiu ja que el fet d''anar a fer examen a un lloc no vol dir que vulguis aquesta zona, jo viag anar a fer l''examen a barcelona i m''interesa la zona de terres de l''ebre o tarragona per força.
Espero tenir sort i agafar alguna de les 2 plaçes que hi ha pels diminuits.
Si ho arribo a saber hem presento per torn lliure ja que hagues quedat per la posició 300, i amenys hagues pogut intentar agafar alguna plaça de les 12 que hi ha a les terres de l''ebre.
TROBO QUE HAN FET UN INJUTICIA PELS DISCAPACITATS, suposo que el que volen es que renunciem a la plaça ja que sino no entenc aquest sistema d''eleccio.
A sobre no hi ha cap lloc on puguis trucar i queixate ja que t''ignoren.
No s''hauria de fer un escrit a la vanguardia o algun lloc!!!!!!!
ON SON ELS SINDICATS!!!! SOU UNS VENGUTS!!!
Moltes gràcies Beatrix,
He pogut baixar-me només el primer llistat que vas fer. Està molt però que molt bé. El segon com t''he dit abans no el puc baixar. Una pregunteta de la primera llista, aquesta llista és per a la borsa de treball o de les opos???
Et dono el meu correu per si no puc baixar el 2n llistat. verope2@gmail.com per a la llista d''admessos i exc.
He pogut comprobar que al primer llistat no estic jo. Jo em vaig presentar a Tarragona però m''interessaria terres de l''Ebre i estic a la 296 del llistat per lliure. si me vols icorporar???
I la última pregunteta saps la gent dins de Tarragona que podria ser de les Terres de l''Ebre??? Gràcies per tot em faries un gran favor!!
Moltes gràcies Beatrix,
He pogut baixar-me només el primer llistat que vas fer. Està molt però que molt bé. El segon com t''he dit abans no el puc baixar. Una pregunteta de la primera llista, aquesta llista és per a la borsa de treball o de les opos???
Et dono el meu correu per si no puc baixar el 2n llistat. verope2@gmail.com per a la llista d''admessos i exc.
He pogut comprobar que al primer llistat no estic jo. Jo em vaig presentar a Tarragona però m''interessaria terres de l''Ebre i estic a la 296 del llistat per lliure. si me vols icorporar???
I la última pregunteta saps la gent dins de Tarragona que podria ser de les Terres de l''Ebre??? Gràcies per tot em faries un gran favor!!
A Beatrix,
Felicitats si entres i moltisssimes gracies pels llistats, no nomes per penjar-los, sino pel temps dedicat del que ens hem beneficiat moltissima gent.
Bon dia Beatrix,
Intento baixar el llistat i no puc. Sembla que es cosa del meu ordinador.
Podries penjar la llista aqui? si us plau
Gracies.
Hola a tot@s!!!
Enhorabona als que tenim plaça i als que no pq treballaran segur!!!!
Beatrix o qui em puga ajudar, no se que collons faig però no em deixa veure l''arxiu em podries dir una vegada a l''enllaç que he de fer???
Vero t''acabo d''enviar els llistats. En el l segon vaig afegir a tothom que em faltava.
Com et comento al correu que la meva l''intenció és a partir d''aquest llistat fer una altre per gerències basant-nos en les borses de treball, però no les tinc, jo només podre accedir a metropolitana sud que és a on soc (i de moment tampoc perque em vaig donar de baixa, i ara encara que me he activat de nou no estic baremada i no me''ls puc baixar). A poc a poc.
A. has d''esperar 45 segons fins que la página diu que tel pots descarregar. El que passa és que es satura facilment i per això a vegades no deixa. Es qüestió d''anar probant.
Si voleu m''aneu deixant el correu i jo us els envio. (ara no anire tant rapid que faig el dinar i se''m ve la tarda a sobre XD)
Indignat he trucat per lo mateix que tu i diuen que truqui demà pregunti per lluis que avui estaba a lleida pe lo de les places discapacitat el numero telefon es ja em diràs alguna cosa 934824108
Beatrix
si et va be el pots enviar al meu correu (ter6610@hotmail.com)
si vols no l''enviis tot nomes fins el 379 que es la meva posició es per
saber la gent que tinc per devant de girona.
gracies
Beatrix
si no et sap greu el meu correu es (amparonc@hotmail.com)
Moltíssimes gracies em mossego les ungles!
Hola nois/es
que tal si ara ampliem l'' excel que ha fet la Beatrix?
Només heu de posar la posició en la que esteu i la SAP. Entre ella i jo l''anirem omplint.
Gràcies per la vostra col·laboració.
Noies, ja us els he enviat ;)
Gracies nef :), jo vull optar a metropolitana sud (la SAP estic entre l''hospital de Bellvitge i llobregat nord :P, dependrà del que quedi...)
Jo no esborraré la comuna de provincies en tots cas afegiré una columna nova amb la SAP o gerencia.
Bé ja plego per avui fins a la nit. Fins després :)
Pel que vec tothom esta content!!!
La gent no veu que eligirem per sap i que un sap es molt gran i despres ens colocaran on vulguin i aqui tindran preferencia els enxufats.
No se vosaltres pero jo vull un proces just!!!
Hauriem de triar segons nota !!! i ja esta.
hE TRUCAT AL CAP BAIX EBRE I M''HAN DIT QUE PER LO DE TRIAR PER SAP . QUE TRUQUI DEMÀ A LA SECRETÀRIA DEL DIRECTOR DE PERSONAL QUE M''INFORMARÀ SOBRE ELS LLOCS QUE HI HAN DINTRE D''UN SAP. A VEURE SI ES AIXÍ. TROBO QUE TOTHOM HO HAURIEM DETRUCAR A CADA TERRITORI PER VORE SI SABEN ALGUNA COSA ELLS I AIXÍ PODER FER UNA LLISTA ENTRE TOTS PER VORE ELS LLOCS PER CADA TERRITORI
Hola desconegut, no creguis que estem la mar de feliços amb el métode d''elecció, en el seu moment ho vem denunciar als sindicats, que en teoria tenen la força per negociar... i ja veus el resultat. l''altra opoció ficar-se en un contenciós administratiu... busca advocats i gasta''t peles mentre estàs a l''atur, en fi que tots volem un procés just, i saber a on podem optar i no que ens ho trobem i que altre decideixi per nosaltres. Però no veig ara per ara que altre cosa podem fer, els sindicats s''han donat per vençuts... Ja m''agradaria ja, saber que més podem fer.
ja esteu segurs que es fara per sap? a les bases posa per ordre de posició
a veure,
d''aquest tema s''en va parlant des de fa molt de temps i al principi ningú s''ho creia i ara venen les sorpreses.
El procés està clar des de fa temps i per molta pataleta que tinguem no dubteu a que es farà així.
Com escollim:
el dia d''elecció triem una SAP, persona per persona per ordre de puntuació triarà la que li convingui i així fins l''última persona que agafarà la que ningú hagi volgut.
A partir d''haver triat una SAP (per ordre riguros) és quan arriva l''incognita, on segurament per endoll o preferencies el directors de cada centre fotran la cullerada per quedar-se al interi de torn que els interessi (em refereixo als interins aprovats dins el procés clar) serà en aquest moment on hi haurà tongo i tornarem a estar igual, pataleta, rabieta, però no podrem fer res, sinó ja ho veureu... això l''ICS ja ho té coll avall i nosaltres ho acabarem assumint igual que ara assumin una llista definitiva amb alguna errada.
Qui vulgui pot anar dient la seva preferència a l''hora de triar SAP per tal d''anar anotant al llistat. Ara per ara és l''única cosa que podem fer per tal de tenir una idea aproximada de quines opcions tenim.
Jo si arribo, vull triar Metropolitana Nord
Aquesta llista definitiva ja hi es publicada al DOGC?
senyor anònim, bonica pregunta.. molt bonica...
POS NO... ho acabo de mirar, en el dogc d''avui no surt res
Esta molt be aixo que dius nef pero no es va dir que de moment els sindicats no feien res perque no s''havia publicat res.
Jo espero algun moviment per part de sindicats (sense la publicacio oficial de places ofertades per sap, és cert que tampoc no podien fer res oficial,com un recurs). Ara ja tenen el motiu per escrit..
Altre cosa es que sigui escèptic amb el resultat del/s recurs, si arriben..
Per cert, ALBERT , DE LA UGT. NO SE SI EM VAS LLEGIR FA 1 DIA O DOS...
PERO TORNO A PREGUNTAR : EL TEU SINDICAT QUE PENSA FER RESPECTE AL TEMA D''ELECCIO PER SAP QUE VOL FER L''ICS ?
QUINES OPCIONS HI HAN DE QUE PROSPERI UN RECURS CONTRA AIXÒ ?
ALGU DE CATAC ??
VA..Sindicats...que aquest foro és seguit i una font potencial de afiliats , i no crec equivocar-me amb això. A veure qui s''endú el gat al aigua..
Em sembla que no es publica al dog fins que no tenim la plaça i després de la publicació tenim 30 dies per la incorporació, crec! ja em direu si estic en lo cert
WAAAALA!!!!
Quina passada, NO m''he connectat a Internet des de ds. i em trobo 265 emails del foro!!!
A mi també m''han descomptat 1 punt dels mèrits d''un curs d''ofimàtica del FSE i sense haver reclamat res! Primer me''l van comptar perquè vaig reclamar i vaig passar de 4 a 7 punts i ara m''he quedat amb 6 punts i suposo que no ho se que em deuen haver descomptat un dels cursos d''ofimàtica que sí que m''havien comptat... PER QUÈ? NO SE SABE, NI SE SABRÁ NUNCA JAMÁS!!!
Ves a saber quin criteri han seguit.
En fi, resulta que sense aquest punt entraré pels pèls, i encara sort!!!!!
Bueno... per a "distreure''m" avui he començat el primer dia de feina a la Diputació: Tot el matí fent registres d''entrada d''al.legacions de multes.
Espero que just quan acabi els 3 mesos a la DIBA començarem a l''ICS.
Total: Renunciaré al contracte de 6 mesos a l''ICS per a començar al gener i faré aquests 3 a la Diba, que per horari i proximitat em va millor i sobretot perquè he començat a pencar ja, que ho necessito!!!!!
Per exemple tinc la biblio de la Uned en sortir mateix de la Diba, i em vindrà de perles per poder estudiar pels exàmens de gener i feber!!!
Espero de tot cor que a algú dels que us quedat fora per poc us ofereixin aquest contracte de 6 mesos, suposo que sí, no té massa lògica que l''ofereixin als que ja saben que tindran plaça oi?
Beatrix: jo tampoc no he pogut obrir el teu arxiu al megaploud aquest, deu ser això que dius, que està saturat, si pots enviar-me''l em faràs un favor. NO corre presa, total, com que poc o gens podré tirar....
GRÀCIES PER TOT GUAPI!!
Sí ara me''n vaig a veure el meu pare i li donaré per fi la bona notícia!!!!! Sort que encara està prou bé per a alegrar-se''n i celebrar-ho!!!!
ÀNIMS I AGRAIMENT A TOTS PEL VOSTRE SUPORT!
Ester
Que sigui esceptic no vol dir que sigui conformista..tampoc un boig que creu que pot lluitar sol contra un "monstre" -mai millor dit- de la admin. com l''ics.
Però, no em penso quedar de braços creuats.
Us proposo ,almenys, lluitar una mica e intentar-ho. Com? Apretan als sindicats.
TRUQUE-LOS, ENVIEU-LOS MAILS, ANEU PERSONALMENT. INCORDIEU.
SI NO VEUEN QUE ENS IMPORTA..POTSER NO FARAN NI TAN SOLS UN RECURS
Si no esteu afiliats es igual, dieu la veritat, esteu a punt d''obtenir plaça al ICS, però ja abans d''entrar volen vulnerar els vostres drets, no deixant-vos escollir REALMENT el vostre desti.
I no hi ha precedents. Tenim la raó i le bases de la mateixa oposició al nostre favor, tot i certa ambigüitat de les mateixes.
Mes important encara, el decret del ICS que ja preveu que les places pertanyen a Gerències o saps..ES POSTERIOR A LES NOSTRES BASES. NO EL PODEN APLICAR RETROACTIVAMENT !
Tot això ho saben els sindicats, molesteu-los, aneu a la seccio sindical del vostre poble o ciutat..
Que us donin una resposta, que pensen fer ? quines possibilitas hi ha ?
Escribim per aqui, que diuen i que no...almenys intentem-ho.
Jo no em vull resignar, potser no servirà al final, però podré dir que he lluitat, que ho he intentat...
dins el que em podia permetre.
Salut
Ester, hauries de presentar un recurs per a que et tornin aquest punt. A mi me n''han tret 3 d''un curs que sempre me l''havien donat per bo. Demà mateix presentaré el recurs. El resultat de les llistes definitives han de ser iguals o superiors al de les llistes provisionals, si no quin sentit té publicar llistes provisionals si en les definitives publicaran el que els doni la gana? Endemés si no ho arreglen abans de publicar el dia de l''acte d''elecció podrien estar incurrint en un delicte de prevaricació, al dictaminar una diligencia injusta sabent que és injusta (busqueu el significat de prevaricació en la wikipedia). Ningú està per damunt de la llei, ni l''ICS. I sabràn que és injusta si tots els que esteu afectats per la rebaixa de punts poseu un recurs. Jo ho tinc clar: A per totes.
Estertxu, el curs esta avalat per algun departament de la Generalitat? Està signat per la persona competent i consta del numero de registre?
I Ariadna, la llista provisional es provisional, la poden modificar clarament. La que compta es la definitiva, de que son el cursos que t''han tret i quin organisme els ha avalat?
N
Si tens rao en una cosa, la provisional la poden modificar clarament, però si ja la tens una nota en la provisional, sense mediar una notificació previa de l''ICS, no te la poden baixar pel morro en la llista definitiva. Com la recurreixes? Si tens raó, i en el meu cas la tinc, els obliga a publicar una altra llista definitiva. Torno a dir, quin sentit tenen les llistes provisionals si en les definitives després posen el que els dona la gana?
Esteu d''acord amb mi que si es publica una llista provissional i ningú reclama res, la llista definitiva hauria de ser igual a la provissional, no?.
El curs que m''han tret és d''ofimatica (word, excel, access i internet) del SOC firmat pel director del Servei d''Ocupació de Catalunya i finançat per la Unió Europea.
Ariadna, te el numero de registre el curs i consta el departament de la Generalitat?
Has agafat plaça?
Ariadna tens tota la raó jo tb reclamaré.
Com es fa aquest recurs per que m''han dit es un recurs al contensios i trigas 3 anys.
Que fort!!!!!!!!!!
Algú sap explicar-me les places de discapacitat en quin sap son.
Per que no les especifica.
ESTAIS SEGURAS DE QUE LOS CURSOS QUE OS HAN QUITADO CUENTAN?
TENEIS QUE VER ESO Y NO QUE OS CONTABAN EN LA LISTA PROVISIONAL.
LO DIGO PORQUE METEROS EN UN CONTENCIOSO NO VALE LA PENA SI NO ESTAIS SEGURAS DE ESO.
si nomes faltaria que les plaçes de discapacitat estiguesin per sap , encara estariem mes limitats.
No sé quines raons tenen per fer triar a la gent per SAP. Parlaré amb una noia del sindicat a veure que em diu.
Roser la raor sembla clara: movilitat. Si la gente que té plaça en aquests moments, no es vol moure del seu lloc, dubto que puguin fer-los anar a un altre lloc (sempre per necessitats del servei, clar)a la força i a nosaltres, si estem adscrits a un sap, ens poden moure quan convingui. Igual m''equivoco però pel que veig dubto que ens donin una plaça en titularitat. No sé com s''ho faran però, mentre no ho expliquin només podem fer suposicions. A veure que et diu aquesta noia del sindicat.
Perdò: volia posar "mobilitat".
Consta el numero de registre i esta fet a l''any 2005.
De moment faré un recurs normal i si no me l''accepten i surt la data d''elecció de plaça sense que me l''hagin contestat o denegat, el que faré es anar a la justícia ordinària i denunciaré al tribunal pel delicte de prevaricació, demanant que aturin el procés i anulin la diligencia de notes definitives.
Soc pobra, estic a l''atur, i aniré per justícia gratuita, però procuraré donar tota la publicitat que estigui en la meva mà per fer que el fiscal es fixi en aquest cas, i si és necessari averiguaré com contactar amb ell i li faré arribar el que passa.
Tinc que enterar-me de quins jutges han portat a l''administració a judici i l''han comdemnat més vegades, per que alli es on presentaré la demanda.
Continuo dient que si el curs es dona per bó en la llista provisional no pot passar a donar-se per dolent en la definitiva sense donar-me la possibilitat de recurrir. Que facin bé la seva feina i no ens trobarem en aquests berenjenals.
I endemés el curs que m''han tret es correcte. Ha de comptar per que compleix amb tots els requisits que es demanen en les bases i també amb la darrera circular que modificava els requisits del cursos per ser comptats.
De tenir una bona plaça (estava ben situada) m''hauria de conformar amb les deixalles.
Pera Ariadna estás dentro o no
Fes el que creguis convenient Ariadna. A quina posicio et trobes?
Podria ser una bona explicació, peró si ara triem una plaça (dintre de la SAP que previament hem triat) que està suposem a 50 km de casa nostra i més endavant ens fan anar a una (dintre de la mateixa SAP) que està a 100 km doncs no ho veig bé, ni per la vida familiar, ni per la feina. Crec que ni a la mateixa empresa pública, que es l''ICS, li pugui interesar tenir gent treballant tant lluny de casa.
Podria ser una bona explicació, peró si ara triem una plaça (dintre de la SAP que previament hem triat) que està suposem a 50 km de casa nostra i més endavant ens fan anar a una (dintre de la mateixa SAP) que està a 100 km doncs no ho veig bé, ni per la vida familiar, ni per la feina. Crec que ni a la mateixa empresa pública, que es l''ICS, li pugui interesar tenir gent treballant tant lluny de casa.
Hi ha el segell de la Generalitat?
A mi em va passar el mateix a la segona llista provisional i vaig mirar a la meva fitxa on diu "puntuació de mérits" i vaig veure que deia que no s''havia tingut en compte per falta de la documentació acreditativa (tot i que si la havia presentada com pots comprendre). Vaig reclamar a l''agost i ara està tot bé.
Imagino que a ells els és igual, mentre arribis a l''hora a treballar. A nivell general el mon empresarial està tant obsesionat en que la gent es mogui quan l''hi convé a l''empresa i sense posar problemes, que d''aqui trec la meva deducció lógica al respecte. Tot i que per saber-ho de cert, haurem de seguir esperant una mica més. Ja no ve d''aqui, oi?.
Jo vaig tenir problemes amb els certificats del SOC, fins q no em van estampar un segell original no me''ls van aceptar els de l''ics. Com son certificats autoimprimibles pensaran q es poden manipular i no es refien massa...
ariadna a molta gent ens han baixat punts de la provisional a la definitiva. estava clar que la provisional esta totalment erronia i nomes faltaria que no poguessimn rectivicarla, per aixo era provisional...mare meva
Ariadna igual es pel nivell del curs. Un curs d''ofimàtica avançada no val per auxiliar.
això és un autèntic "caxondeo", que anul·lin cursos d''ofimàtica.. i que donin punts els de gestió sanitària.... Si senyors... s''han lluït. Gollllllllll !
Ariadna cuando cuando consigas que anulen la diligencia del listado definitivo ya estamos jubilados !!!!!!!!!!!
n
La cosa esta calenteta..
A veure jo vull insistir en el tema de pressionar els sindicats JA, perquè es moguin.
Crce que val la pena intentar-ho, ens HI JUGUEM MES DEL QUE SEMBLA.
ELLS HO TENEN DECIDIT...SI ESTEM A VEURE-LAS VENIR, A VEURE QUE PASSARA DESPRES, ESTEM SENTENCIATS.
REPETEIXO, CREC QUE EL MES SENSAT I GENS ARRISCAT PER NINGU, I QUE A MES COMPORTA DEDICAR-HI POC TEMPS, ES PRESSIONAR ELS SINDICATS.
A ELLS ELS TOCA FER AIXÒ, NO A NOSALTRES.
La eleccio per Sap, ja d''entrada et pot colocar en una plaça no desitjada quan per POSICIÓ FINAL podries optar a la que volies. Però hi ha una SEGONA PART, A MES:
Despres, passat el temps, quan els hi convingui per x motius (p. exemple "canvi de cromos"), podrien canviar-nos de centre, mentre estigui a la mateixa sap. Qui s''hi oposarà o es moura via sindicats, si ara, que ENS AFECTA A TOTS 1026 i NO FEM RES ?
ICS DIRA: "EN EL SEU MOMENT ES VA FER PER SAP I NO VA HAVER-HI NI RECURSOS EN CONTRA...", per exemple..
US ADONEU ?
Dubto molt que aquesta "mobilitat" sigui sistemàtica, a ells tampoc els hi convé, no ja per tenir gent que ve de lluny, sinó perque cada Cap és un submón i entrar gent nova es un petit gran trasbals per varia gent, sobretot quan ja tens un equip "fet" i ensenyat..i no "problemàtic"..
Però en els casos que al jefe li pugui interessar.. o per culpa d''un marron en unaltre centre...podriem sortir perjudicats i ala...carteta i "el dia x comences al cap de no se ón..."
ENS ENFRONTEM A AIXÒ TAMBE.
Pues a mí me han quitado 4 puntos (injustificados) que me habían aceptado tras las alegaciones. He estado hablando con más gente a la que también le han quitado cursos y parece ser que somos bastantes. Hay que ir al ICS a quejarse y a los sindicatos y quejarse en masividad porque han vuelto a hacer irregularidades y habría que impugnar este listado definitivo, que de definitivo no tiene nada.
Ara vaig a donar les dades que pugui de les centrals dels principals sindicats CCOO, UGT i CATAC.
IMAGINEU QUE TOTHOM D''AQUI, QUE ESTEM TOTS AFECTATS, PRESSIONA UNA MICA O MOLT A UN SINDICAT..EL QUE VULGUEU..( O DOS, O TRES)..,
NO EM CREC, ALESHORES, QUE ES QUEDIN DE BRAÇOS CREUATS !!
PENSO QUE ES MOLT MILLOR QUE TOTS TRUQUEM, ANEM O ENVIEM MAIL ( O mes de 1 cosa..)
A AQUESTES ADREÇES.
INTENTARE DONAR ELS DIRECTES DE LES SECCIONS DE SANITAT, SINO PREGUNTEU PER LA SECCIO DE SANITAT, PEL RESPONSABLE.
Ara busco adreçes i les poso. ALMENYS INTENTEM.HO.
PERO JA, DEMA , DEMA PASAT, L''ALTRE. NO MÉS !!
Es pot presentar un recurs que es diu d''alçada amb un marge d''un mes des de que van sortir les llistes definitives.
No es pot anar al contencioso directament.
Aqui van les adreçes, telf..i correus electronics. (ugt no, son llestos, nomes he vist a la web per enviar un missatge com intern..no donen correu electronic, si algu el veu que el digui..,ok?)
PENSO QUE ES MOLT MILLOR E-MAIL SOBRETOT, LO ALTRE TAMBE..PERO JA SABEU LES PARAULES SE LES EMPORTA EL VENT.
JO ENVIARE MAIL A TOTS 3 SINDICATS ARA. A VEURE QUE DIUEN.
I TRUCARE TAMBE DEMA ALS 3.
AIXÒ SI, SI VEIG QUE PER AQUI NINGU O QUASI NINGU "ESTA PER LA CAUSA", NO FARE RES MES..
Estic d''acord amb el Ricard. Ens hem de queixar massivament per a invalidar aquest llistat definitiu i, en segon lloc, per demanar que es retorni a la mateixa manera d''escollir plaça de les últimes convocatòries. No volem novetats que ens perjudiquin!!!!
Bona nit, Sí Ricard, almenys intentem-ho. La gent no s''ho creia fa uns mesos (si mireu els fils, varem parlar del tema i la gent va reaccionar amb apatía, no s''ho creien que l''ICS s''atreviria a canviar les bases i el tema esta encara lluny) a veure si ara pel que ens juguem fem més pressió.
En quant al que dieu dels cursos, no s''enten, a mi m''han descomptat un curs d''ofimàtica que des de l''any 95 el tenia validat, està signat pel Gerent de l''ICS, i ara de cop sense cap explicació el treuen (no habia fet cap mena de reclamació), ho sento, però això ha estat molt arbitrari i irregular... vaja como tota la oposcició.
Ricard al final no has publicat les adreces XD
vinga, almenys intentem-ho, queixar-se no serveix de res si ens quedem enxovats al sofà.
H
CCOO (Federacio Sanitat)
Via Laietana, 16 , 4a planta (Barcelona)
fsanitat1@ccoo.cat
tel. 4812845
CATAC :
Can Ruti (Badalona) : hcanruti@catacctsiac.cat
93-4978787
607181693
Vall d''Hebron : hvalldhebron@catacctsiac.cat
93-4894540
607181690
UGT (Federació Serveis Públics)
Via laietana, 18, 7è (Barcelona)
93-2956100
Per enviar e-mail..: no l''he trobat al seu web. E
En el mateix, a l''apartat "contactar amb nosaltres", hi ha un formulari per enviar un correu...
També es pot intentar.
Gracies Robert.
Gràcies Nadia, Beatrix..va, MOVEM-NOS.
DE VERITAT, ES AQUESTA SETMANA O RES, PQ VINDRAN FESTES I NI AQUI NI ENLLOC, RES ES MOURÀ.
TEF. SANITAT de CCOO: 93- primer, 4812845.
Respecte a lo dels cursos, errors en merits..etc, no penseu que m''oblido.
A mi m''ha passat el mateix, i he baixat uns 80 llocs, pero continuu dins.
Sóc sincer, no me la jugare. Tindria les de perdre. Es el mes sensat, crec.
Es lluitar contra un monstre. Si no tingués res a perdre, potser si, però tenint plaça :NO.
Penseu una cosa (si teniu plaça),- i va en contra del que estic promovent aqui però crec que és cert i ho haig de dir-,:
si al final es per sap, la elecció, està bastant ó molt avall en la definitiva NO ES TAN DETERMINANT:
SERA RELATIVAMENT FACIL PODER ESCOLLIR UNA ZONA O AMBIT MES O MENYS GRAN.
SI FOS PER CENTRE CONCRET, LLAVORS SI US QUEDARIA EL QUE NO VOL NINGU. PENSEU-HI
Si em signifiqués quedarme sense plaça, estaria pel que diu l''Ariadna..a per totes, segurament, almenys inicialment..
T''entenc ( o us )perfectament.
Ara bé, jo procuraria ser diversos i fer un recurs conjunt i intentar esbrinar d''alguna manera que realment, teniu raó. O assesorar-vos abans amb un advocat laboralista, no sé, és complicat i no voldria estar a la vostra pell.
Assesoreu-vos primer: sindicat, advocat laboralista que pugueu saber té exeperiencia en admin.publiques... ; Tota la justicia i sort també per vosaltres.
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.