Iniciar sesión
433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

oposicions auxiliar administatiu ics 25è fil
25è fil... no tinc paraules.
300 Respuestas al Mensaje

RE:oposicions auxiliar administatiu ics 25è fil
Copio i enganxo el darrer post del Robert. Les direccions dels sindicats per protestar per la llista i l''elecció per SAP, a veure si es mouen.
CCOO (Federacio Sanitat)
Via Laietana, 16 , 4a planta (Barcelona)
fsanitat1@ccoo.cat
tel. 4812845
CATAC :
Can Ruti (Badalona) : hcanruti@catacctsiac.cat
93-4978787
607181693
Vall d''''Hebron : hvalldhebron@catacctsiac.cat
93-4894540
607181690
UGT (Federació Serveis Públics)
Via laietana, 18, 7è (Barcelona)
93-2956100

es mou la borsa de treball?

Lo de los cursos me supera. Hubo gente en la anterior lista provisional que decia que le habían contado cursos que no entraban. Creeis que esta vez no se lo han mirado todo bien, ya no se que creer.
Antes de reclamar como dice Ricard aseguraros que esos cursos entran, es dinero y años de juicio.
si yo tuviera plaza no me la jugaria

Mira, en mi caso tendré plaza, solo me han quitado 0,480 del curso, evidentemente si fuera 4 puntos lo que me hubieran quitado reclamaria. En mi caso no vale la pena, me supone 30 plazas de diferencia i al elegir por SAP pues ya ves la diferencia que supone... si no me conocen donde elija, tanto me va a dar estar en una posición que en otra, me pondran en lo que les rote...los administrativos y los zeladores no les tocará más remedio que elegir así, por causa de los nuevos estatutos del ICS, pero a nosotros nos lo hacen con efecto retroactivo.
Ahora, a quien le han quitado 4 puntos y se queda fuera, eso no tiene nombre.

m

Beatrix, es Ricard..jejej, no Robert
Vaig a copiar i enganxar un parell de misatges que he deixat just al final del fil 24, que sino,
no els veura quasi ningú...QUAN PRECISAMENT AQUESTS VULL QUE ELS LLEGIU TOTS.
(Gràcies Beatrix per penjar el de les adreçes, mails i telfs. dels sindicats )
PERQUE A TOTS ENS AFECTARA I MOLT SI FINALMENT HI HA ELECCIO PER SAP.
NO ENS RESIGNEM !

La cosa esta calenteta..
A veure jo vull insistir en el tema de pressionar els sindicats JA, perquè es moguin.
Crce que val la pena intentar-ho, ens HI JUGUEM MES DEL QUE SEMBLA.
ELLS HO TENEN DECIDIT...SI ESTEM A VEURE-LAS VENIR, A VEURE QUE PASSARA DESPRES, ESTEM SENTENCIATS.
REPETEIXO, CREC QUE EL MES SENSAT I GENS ARRISCAT PER NINGU, I QUE A MES COMPORTA DEDICAR-HI POC TEMPS, ES PRESSIONAR ELS SINDICATS.
A ELLS ELS TOCA FER AIXÒ, NO A NOSALTRES.
La eleccio per Sap, ja d''''entrada et pot colocar en una plaça no desitjada quan per POSICIÓ FINAL podries optar a la que volies. Però hi ha una SEGONA PART, A MES:
Despres, passat el temps, quan els hi convingui per x motius (p. exemple "canvi de cromos"), podrien canviar-nos de centre, mentre estigui a la mateixa sap. Qui s''''hi oposarà o es moura via sindicats, si ara, que ENS AFECTA A TOTS 1026 i NO FEM RES ?
ICS DIRA: "EN EL SEU MOMENT ES VA FER PER SAP I NO VA HAVER-HI NI RECURSOS EN CONTRA...", per exemple..
US ADONEU ?
Dubto molt que aquesta "mobilitat" sigui sistemàtica, a ells tampoc els hi convé, no ja per tenir gent que ve de lluny, sinó perque cada Cap és un submón i entrar gent nova es un petit gran trasbals per varia gent, sobretot quan ja tens un equip "fet" i ensenyat..i no "problemàtic"..
Però en els casos que al jefe li pugui interessar.. o per culpa d''''un marron en unaltre centre...podriem sortir perjudicats i ala...carteta i "el dia x comences al cap de no se ón..."
ENS ENFRONTEM A AIXÒ TAMBE.

Ara vaig a donar les dades que pugui de les centrals dels principals sindicats CCOO, UGT i CATAC.
IMAGINEU QUE TOTHOM D''''AQUI, QUE ESTEM TOTS AFECTATS, PRESSIONA UNA MICA O MOLT A UN SINDICAT..EL QUE VULGUEU..( O DOS, O TRES)..,
NO EM CREC, ALESHORES, QUE ES QUEDIN DE BRAÇOS CREUATS !!
PENSO QUE ES MOLT MILLOR QUE TOTS TRUQUEM, ANEM O ENVIEM MAIL ( O mes de 1 cosa..)
A AQUESTES ADREÇES.
INTENTARE DONAR ELS DIRECTES DE LES SECCIONS DE SANITAT, SINO PREGUNTEU PER LA SECCIO DE SANITAT, PEL RESPONSABLE.
Ara busco adreçes i les poso. ALMENYS INTENTEM.HO.
PERO JA, DEMA , DEMA PASAT, L''''ALTRE. NO MÉS TARD !

Aqui van les adreçes, telf..i correus electronics. (ugt no, son llestos, nomes he vist a la web per enviar un missatge com intern..no donen correu electronic, si algu el veu que el digui..,ok?)
PENSO QUE ES MOLT MILLOR E-MAIL SOBRETOT, LO ALTRE TAMBE..PERO JA SABEU LES PARAULES SE LES EMPORTA EL VENT.
JO ENVIARE MAIL A TOTS 3 SINDICATS. A VEURE QUE DIUEN.
I TRUCARE TAMBE DEMA ALS 3.
AIXÒ SI, SI VEIG QUE PER AQUI NINGU O QUASI NINGU "ESTA PER LA CAUSA", NO FARE RES MES..
CCOO (Federacio Sanitat)
fsanitat1@ccoo.cat
tel. 4812845
CATAC :
93-4978787
607181693
Vall d''''Hebron : hvalldhebron@catacctsiac.cat
93-4894540
607181690
93-2956100
Per enviar e-mail..: no l''''he trobat al seu web. E
En el mateix, a l''''apartat "contactar amb nosaltres", hi ha un formulari per enviar un correu...
També es pot intentar.

Creieu-me que no m''agrada gens fer-me passat, però em de lluitar perquè no ens ho facin, perquè és de justicia, segons la NOSTRA CONVOCATÓRIA.
Ens hi va el poder decidir fins el final on volem treballar MOLTS ANYS i PODER MANTENIR AQUEST LLOC EN UN FUTUR( a no ser que NOSALTRES VULGUEM CANVIAR, NO ELLS !! )
ESPERO RESPOSTES VOSTRES PER AQUI, DE QUINES ACCIONS HEU FET, A QUIN SINDICAT I...
QUE US HAN DIT, CLAR.
JO FARIA TELEFON -no cal dir cap nom concret si voleu- i E-MAIL, A LA VEGADA.
Perquè el e-mail no sabem quan respondran..
Bona nit i perdoneu el rollo, però si no creies que val la pena intentar-ho no ho faria, segur que no.

ho sento Ricard, me fet un lio amb el nom :P
I el que dius es cert, si no fem res, ens penedirem, almenys intentar alguna cosa, el no ja el tenim.
enviarem mails a veure que passa, mirare de parlar amb una antiga companya que es de comisions, sino s''ha jubilat. ja us dire el que.

RE:oposicions auxiliar administatiu ics 25� fil
.

.

ufff

.

Estoy totalmente de acuerdo con vosotros en el tema de reclamar lo de la ELECCIÓN POR SAP, si dejamos que se haga así, "entonces valdrá todo", "harán con nosoros lo que quieran". Sí comenzamos YA a dar el follón podemos conseguir algo, tenemos la convocatoria de nuestro lado, es ilegal lo que pretende hacer. Como ha dicho otro compañero vale la pena intentarlo, nos jugamos muchísimo, pero tenemos que ir todos a una, incluso los interinos del ics, a los que les pueda ir bien este sistema; les puede ir bien de entrada, pero con el tiempo pueden padecer las consecuencias de una elección tan OPACA Y POCO TRANSPARENTE, en la que el único beneficado es el ics, PENSADLO SOLO UN MOMENTO Y ACTUEMOS.

Hola,
He trucat a la noia que concec del sindicat però avui fa festa. La trucaré demà.
TÈ RAÓ EN RICARD hem de fer alguna cosa, al menys hem de intentar-ho. Ara enviaré correus a les
adreces que ens n'' ha facilitat.

Hola, yo he conseguido los teléfonos de UGT SANITAT, los paso:
93 2956103 (Nines)
93 2956271 (Blas e Imma)

aqui hi ha unaltre direcció :
intersindical CSC
Villarroel 45, entresol 1er Barcelona
tel 93 481 36 60
www.intersindical-csc.cat
sanitat@intersindical-csc.cat

he agrupats tots els llocs on hem de trucar i enviar correus:
CCOO (Federacio Sanitat)
fsanitat1@ccoo.cat
tel. 4812845
CATAC :
93-4978787
607181693
Vall d''''''''Hebron : hvalldhebron@catacctsiac.cat
93-4894540
607181690
INTERSINDICAL CSC
tel 93 481 36 60
UGT SANITAT:
93 2956103 (Nines)
93 2956271 (Blas e Imma
SI ALGÚ HA ENVIAT ALGUNA COSA QUE PENJI AQUI L''ESCRIT
PERQUE TOTS ELS POGUEM COPIAR I REENVIAR.
ELS TENIM QUE ANAR REEENVIANT I ANAR TRUCANT , SI DETECTEN QUE ENS VOLEM QUEIXAR
POTSER FARAN ALGUNA COSA , SINO ES PENSARAN QUE JA ENS ESTA BE.
TAMBE HO HE PENJAT AL FORO DE FACEBOOK.

a trucar s''ha dit...
d''altra banda a mi m''agradaria que també col·la boresiu a donar la vostra posició i preferència a l''hora de triar per SAP per tal de fer un llistat el més complert possible. Ens anirà bé a tots i ens ajudarà a saber per on naveguem...
Entre Beatrix i jo tenim algun llistat de les borses, però no és del tot fiable perquè hi ha gent apuntat a més d''una SAP, cosa que dificulta saber quin posa en primer lloc...
SI US PLAU, COL·LA BORACIÓ. QUE NO DEMANEM TANT!!!!!!
EXEMPLE: ESTIC A LA POSICIÓ 1600 I M''AGRADARIA SAP TARRAGONA

Catac- Vall Hebron. 93-4894540
He parlat amb una noia del CATAC, m''ha comentat que ja tenen aprovat presentar recurs contenciós administratiu contra l''elecció per SAP, que està al caure vaja.
Que previament ja van enviar al ICS varies cartes demanant explicacions sobre el tema..i no han rebut resposta. Sobre si servirà d''algo, ha dit que s''ha d''intentar, que no potser que sempre facin el que vulguin..
Gràcies YOLANDA I ROSER.
Ara trucare i a veure que diuen. Truqueu també i contrastem "com respiren" per aqui,ok?.
Va , a veure si fem una mica de pressio entre tots !!
Beatrix, NEF i molts d''altres VA !!
ENVIEM MAIL A ELS SINDICATS DEMANAN EXPLICACIONS, QUE PENSEN FER, FEM ALGUNA TRUCADA...ANEM A VEURE A ALGU QUE CONEIXEM DELS SINDICATS..
ENTRE TOTS HEM DE FER QUE ES MOGUIN I JA !!

penso que fer un llistat es una tonteria i una perdua de temps, ja que un cop un no tingui la plaça que vol agafara unaltre per tant no servira de res.
Es la meva opinio.
pero si el voleu fer endavant.

-Hola estic intentant contactar amb els sindicats però no trobo a ningú. Tornaré a trucar aquesta tarda.
Enviaré mails...vinga nois tots junts!!!!! vinga!!!!!
coi que hi ha gent adormida!!! tots a trucar i a enviar mails!!!!

He fet aquesta carta per enviarla al sindicats però no m''acaba d''agradar.
Bon dia senyors,
Els envio aquest correu amb motiu de la publicació de la llista definitiva del concurs-oposició AUX-ADMINISTRATIU 2008. Sóc una de les aspirants que podré escollir plaça. En aquesta llista surt la relació de les SAPs on hi ha llocs lliures. No entenc com es que no surten les places afectades una per una. Si surten les SAPs, vol dir que haurem de triar-ne una, això significa que no sabem a on anirem a treballar, ja qué una SAP compren una gran quantitat de centres de treball.
Les bases de la convocatòria diu que triarem una plaça concreta i no una SAP. M’agradaria saber si vostès poden fer alguna cosa per evitar que l’elecció de plaça sigui per SAP.
Jo no sóc afiliada, treballo a l’ICS de tant en tant, fem substitucions, des de fa tres anys.
En espera de la seva resposta els hi dono les gràcies anticipades.

A mi m''agrada!!! jo la copio i envio. No cal que posis que no ests afiliada, siguem o no afiliats els sindicats per algo estan. o no?

Gràcies Joan i Nef !
Aquest es el correu que vaig enviar ahir nit a CATAC, CCOO i UGT (sense resposta per ara)
Si voleu copiarlo, modificar-lo, fer un de nou, dona igual..el que importa es que tots n''enviem, truquem i ens mobilitzem perquè ells actuin JA.
Bon dia,
Davant la publicació el passat dia 10 de desembre de les llistes definitives i
de les places ofertades d''aquesta convocatória (AUXILIAR 2008) per S.A.P.(àmbit)
i NO per C.A.P ó E.A.P concret, cosa que vulnera clarament els drets dels opositors, va contra
les própies bases de la convocatória i contra el que feia l''administració fins ara en aquest aspecte del sistema d''elecció, les meves preguntes són:
Quan i qué pensa fer aquest sindicat per oposar-se a aquest (més que previsible) sistema d''elecció de plaça que vol imposar l''ICS ?
Quines possibilitats hi ha de guanyar un recurs, en aquest cas ?
Quina altre alternativa viable tenim ?
Podem comptar amb aquest sindicat ?

OK ... "Y"

Hem de posar el nostre nom a la carta?

A mi em sembla be la carta Roser, si, perquè no?
Penso que es millor que cadascu faci el seu escrit, hi posi de la seva collita.
Rebre sempre un mateix text, perd com força,no?. No sé, poden pensar que es la mateixa persona enviant mails amb adrfeçes diferents..
Però com vulgueu, el que es tracta és de emprenyar tots junts !

Hola!!
el divendres a les 23:01, vaig comenta si la posicio 978 tènia plaça, algú d''aquest fòro va respondre que no, però que no habia de llançar la tovallola ja que el dia dels nomenaments solen trucar a un 10% per les possibles baixes que pugui haver-hi.
He cridat la ICS dues vegades consecutives i he parlat amb dues persones diferents, la meva sorpresa ha estat quan m''han confirmat que hi ha total de 1026 places per al torn lliure, altres per promocio interna i discapacitats.
Entenc que totes les persones de la llista de torn lliure fins al 1026 entren??
This is the question??

bé aquí tenia la meva a partir de la escrita pel Ricard:
Bon dia,
Sóc una de les més de mil persones que després de la publicació del passat dia 10 de desembre de les llistes definitives, opta a una plaça.
Davant la sorpresa d''haver de triar les places ofertades d''''aquesta convocatória (AUXILIAR 2008) per S.A.P.
i no per C.A.P concret, cosa que vulnera clarament els meus drets d''opositor, i a més a més va contra
les própies bases de la convocatória i contra el que feia l''''administració fins ara en aquest aspecte del sistema d''''elecció, les meva pregunta és:
Quan i qué pensa fer aquest sindicat per oposar-se a aquest sistema d''''elecció de plaça que vol imposar l''''ICS ?
Atentament,
Per la persona que abans a escrit sobre el llistat.... ja sabem que no serà 100% fiable però sí podem tenir una orientació.
Més val això que res,no?? a vosaltres us costa ben poc possar el granet de sorra, nosaltres ja fem la feina d''introduir les dades...
No siguem exceptics i fem el possible per col·laborar. Jo per exemple acabo defer-ho enviant correus a tres dels sindicats... pel tema SAP. Feu-lo vosaltres pel llistat!!!!!!!

Hola!!
el divendres a les 23:01, vaig comenta si la posicio 978 tènia plaça, algú d''aquest fòro va respondre que no, però que no habia de llançar la tovallola ja que el dia dels nomenaments solen trucar a un 10% per les possibles baixes que pugui haver-hi.
He cridat la ICS dues vegades consecutives i he parlat amb dues persones diferents, la meva sorpresa ha estat quan m''han confirmat que hi ha total de 1026 places per al torn lliure, altres per promocio interna i discapacitats.
Entenc que totes les persones de la llista de torn lliure fins al 1026 entren??
This is the question??

hi ha una cosa tambe que s''hauria d''afegir a la carta.
El tema dels disminuits, ja que no pot ser que hi hagi lloc que no hi han plaçes (terres del ebre, i catalunya central). Amb tan poques plaçes (51) no les poden limitar per zones , com a molt podrien dir que no hi hagues un% molt alt, pero tal com esta fet , es UNA INJUSTICIA.
Podrien limitar a 10 plaçes per gerencia com a maxim , pero de la manera que esta , es imposible trobar plaça a 50 Km de casa. Pensava que els disminuits tenien preferencia , pero en aquest cas , hagues siguit millor presentarse per torn lliure!!!!
Es indignant!!!!!!!!!!!!!!!!

Despres de provar varis telefons..
UGT- 93-3046800 , demanant per Sanitat- ICS...
He parlat amb un noi. Sere esquemàtic:
- Diu que els sindicats no poden presentar recurs perquè no son part implicada en el procés.
(Fa 1 h, una noia del Catac.-Vall Hebron,93-4894540, m''ha dit que ells presentaven recurs)
- Que ja fa 1 any -des que es veien les intencions del ICS d''aplicar l''elecció per SAP-, ells sempre s''han
mostrat contraris i així els hi han manifestat en les reunions amb ells (ics).
-Que la raó la tenim, doncs el decret del ICS que modifica aspectes com el sistema d''elecció i que diu que una plaça concreta pertany, per sobre de tot, a una Gerència, ES POSTERIOR a la nostra convocatória. A dreta llei, no ho poden aplicar.
- Que el dia 20 de desembre hi ha reunió de la Mesa Sectorial. Un dels temes sera els criteris d''elecció de la nostra oposició..

me acaban de llamar de la bolsa para seis mesesssssssssss oeoeoeoe.
Aunque no se en que ambulatorio que contenta estoy!!!!!!!!!

La meva preferència és el sap de les Terres de l''ebre , però si no puc aquà agafaré sap tarragona. Per nef.

Jo triaré si puc sap Granollers-mMollet, després Cerdanyola-Ripollet i després Barcelon dreta.

Manel,
aix• que dius no quadra. Si mires 1026 ‚s exactament el 10% del total de places (933). Places en les que estan les de torn lliure, promoci¢ interna i reservades.

Jo he enviat els mails, només he pogut trobar a una noia d''UGT. M''ha dit el mateix Ricard, que ells no ho poden presentar que ho ha de fer un de nosaltres com a part interesada i per el contenciós administratiu, que ells no poden fer res. I jo em pregunto això vol dir que l''Ics es pot passar pel forro unes bases sense que cap sindicat pugui fer res? Ja no se que fer em sembla tot tant injust...

Gràcies vero i M, però necessito la vostra posició per tal d''anotar-ho al llistat...

He posat per aqui les respostes telefóniques d''aquest mati (Catac i UGT) sobre el tema d''eleccio per SAP, perquè tots veiem qué ens contesten, si són coherents, PER DONAR LA INFORMACIÓ ALS COMPANYS.
Feu el mateix si voleu, però que SABER EL QUE CONTESTEN NO FACI QUE NO TRUQUEM NI ENVIEM TOTS ELS E-MAILS , OK?
ES TRACTA D''ANAR TRUCANT TOTS I ENVIAR MAILS PER QUE VEGIN QUE ESTEM EMPRENYATS ,
NOMÉS AIXÍ POTSER ELLS FARAN MES DEL QUE TENEN PREVIST FER.

Jo també els enviaré aquest correu als sindicats. A veure que penseu!!!
Hola bon dia,
Sóc una de les persones que tinc plaça a l''ics d''acord amb la puntuació de la publicació de data 10 de desembre de 2010 de les llistes definitives convocatòria Auxiliar 2008 de l''ics.
Mostro la meva disconformitat per la manera que hem d''escollir els llocs de les places per SAP I no per caps.
Després de lliutar tant per aquesta convocatòria i del temps que hi ha tardat, ara ens trobem en aquesta. Segons les places ofertades haurem d''escollir plaça per SAP, i no sabrem de quin cap es tracta. No ho trobo lògic , és una passada no saber-ho , no sabrem on anirem a treballar, ni els kilometres que ens separa d''un cap a l''altre, ni sabem si ens quedarem al mateix lloc o ens translladaran a un altre en el temps... Ja pensareu tots vosaltres que és el que això significa per a nosaltres no cal dir cap comentari. Jo particularment estic treballant a una administració diferent i la meva il.lusió era poder conseguir alguna plaça a l''ics que prou m''ha costat aconseguir-la i amb aquestes maneres d''elegir ho trobo inhumà .
És per això que necessitem de la vostra ajuda. A veure que podem fer de la nostra part o de la vostra.
En l''espera de rebre notÃcies, us saludo ben atentament,
Verònica

CONFIRMAT !!!!!!!!
ELS SINDICATS IMPUGNEN LA LLISTA DEFINITIVA !!!!!!!!!!!!!
Si no teniem prous nervis, ara a tornar a patir toca

Nef la meva posició es la 296

Molt bé Y..ja has fet molt ! Tot plegat es molt injust ja ho sé.
Gràcies JOAN. A VEURE SI POTS MOURE TAMBE UNA MICA A LA GENT DEL FACEBOOK.
APART DE DONAR ADREÇES, EXPLICAR I MOTIVAR UNA MICA, QUE LA GENT EMPRENYI ALS SINDICATS AQUESTS DIES, JA, S''HA DE INTENTAR !!
Es tracta de fer soroll ara amb els sindicats, ells són els que tenen reunions amb l''ICS..
i cap de nosaltres (amb plaça) no crec que posem cap recurs, o si ?
p.d. NEF, a mi ja em pots posar on tu creus.la posicio ja la saps.

A veure ISABEL, QUE VOLS DIR ?
Pots ser una mica mes explicita ? Acabo de parlar amb Catac i Ugt...

explica''t ISABEL!!!!!!!!!

he parlat amb el CATAC ara mateix un llistat definitiu no es pot impugnar. Es poden presentar reclamacions particulars només.

Mireu el que m''han contestat catac vall d''hebron
Bon dia,
En primer lloc un aclariment, l’elecció per SAP es fa, no per que ho hagin decidit en aquesta convocatòria sinó perquè ho marquen els estatuts de l’empresa ICS, encara que en aquesta convocatòria serà la primera vegada en que s’apliqui. El decret de transformació de l’ICS en empresa pública va ser aprovat pel Parlament de Catalunya i per tots els partits, el juliol de 2007.
Nosaltres ens vam oposar frontalment a aquesta decisió que sabÃem aniria en contra del conjunt de personal i aixà ho vam plantejar a tots els grups parlamentaris, però malauradament ni a la convocatòria de vaga ni a la concentració a les portes del Parlament el dia que es votava, hi va haver la participació que esperà vem.
No obstant això des que es va començar a desenvolupar-se aquesta convocatòria estem plantejant aquesta qüestió que considerem molt injusta, i altres , tan o més greus que aquesta, a la direcció de l’ICS sense que fins el moment haguem tingut cap resposta.
El penúltim intent el farem el dia 20 de desembre en la Mesa Sectorial. A partir del que manifestin aquest dia, decidirem les accions, tan legals com possibles mobilitzacions,que proposarem com sindicat i en les que esperem tenir el teu suport.
També estem elaborant un model de recurs d’alçada per aquelles persones que no estan d’acord amb la puntuació obtinguda en la llista definitiva.
Salut,

Hola Esther!!
és el que m''han dit 2 persones diferents, et convido a que truquis i facis la mateixa la consulta, no se...

Hola acabo d''enviar els meus mails als dos sindicats, a UGT intentaré trucar. La noia de comisions lo l''he localitzat encara, ho segueixo intentant.
He agafat el vostre escrit i l''he modificat una mica a veure que us sembla (encara que ja l''he enviat:
Bon dia,
Sóc una de les més de mil persones que després de la publicació del passat dia 10 de desembre de les llistes definitives, opta a una plaça.
He vist amb sorpresa que haig de triar les places ofertades d''aquesta convocatória (AUXILIAR 2008) per S.A.P.
i no per C.A.P concret, cosa que vulnera clarament els meus drets d''''opositor, i a més a més va contra
les própies bases de la convocatória i contra la pràctica que feia l''administració fins ara en aquest aspecte del sistema d''elecció, les meva pregunta és:
Quan i qué pensa fer aquest sindicat per oposar-se a aquest sistema d''elecció de plaça que vol imposar l''ICS ?
Davant de l’argument que ens hem trobat amb sindicat que ens diuen que els nous estatuts de l’ICS fan que a apartir d’ara es faci aquest sistema d’elecció, han pres en compte que les nostres bases són publicades abans de l’aprobació d’aquests estatuts i per tant l’ICS ens vol imposar una norma (no publicada) amb efecte retroactiu que perjudica els nostres interessos i per tant vulnera la Constitució?
Espero la seva resposta
Atentament"
Manel, son en total 1026 places per a tots. Llegeix-te la diligència i veuràs que les places publicades son 1026 en total (les he comptat per gerencies territorials), per a tothom. Qui t''ha comentat que només eren de lliure està confós, i que no t''estranyi, jo a vegades he preguntat coses a gent de dins de l''ICS i nosaltres estavem millor informats.

Hola Beatrix/Esther!!
Podeu trucar si voleu, no pretenc enganyar a ningú, és el que m''han dit.
Salutacions.

Per NEF i BEATRIX:
Estic a la posició 403: SAP Tarragona-Valls, SAP Reus-Altebrat o SAP Alt Penedés-Garraf.

Núria, felicidades. Me alegro mucho!!! puedes decirme para qué zona y si anteriormente te habían enviado un sms? Gracias

Manel, ja sabem que no vols enganyar, no ho deia per ofendre ni res ;) t''entenc molt bé. Trucaré de totes formes, però vaja, la diligència ho deixa molt clar que amb el 10% addicional el total de places son 1026 (tant de bo fossin més creu-me), de totes formes ja que hi som ho aclarim perque tothom quedi tranquil, hi trucaré.
He fet un altre escrit, a veure que us sembla, aquí hi afegeixo això dels cursets:
Bon dia,
Soc una de les persones que estan prenent part en el procés d’oposició d’auxiliar administrativa de lICS.
Com sabran aquesta convocatòria ha estat plena d’incidències i fets irregulars, els darrers son el fet que a la darrera llista definitiva es suprimeixin punts de mèrits de cursets que havien estat validats prèviament per l’ICS, i no havien estat mai objecte de cap reclamació ni impugnació, i produïnt-se aquest fet sense cap tipus de explicació ni raó del perquè ara aquests cursets no són baremables.
També s’ha de dir que l’ICS mai ha fet res per aclarir quin és el seu criteri per admetre o no com a vàlids els cursets de formació continuada, la qual cosa ha fet que generi molta confusió arribant a donar per bons cursets a algun aspirant i a altre no, essent el mateix curs.
També he vist amb sorpresa que les places ofertades d''aquesta convocatòria (AUXILIAR 2008) són per S.A.P. i no per C.A.P concret, cosa que vulnera clarament els meus drets d''''opositor, i a més a més va contra les pròpies bases de la convocatòria i contra la pràctica de l''administració fins ara en aquest aspecte del sistema d''elecció, llavors meva pregunta i dels demés companys que fem aquest procés és:
Quan i què pensa fer aquest sindicat per oposar-se a aquest sistema d''elecció de plaça que vol imposar l''ICS ?
Davant de l’argument que ens ha donat algun sindicat, sobre que els nous estatuts de l’ICS fan que a partir d’ara s’imposi aquest sistema d’elecció segons els seus articles, han pres en compte que les nostres bases són publicades abans de l’aprovació d’aquests estatuts i per tant l’ICS ens vol imposar una norma amb efecte retroactiu que perjudica els nostres interessos i per tant vulnera la Constitució?
Espero la seva resposta
Atentament,

A mi em sembla que tots ho estem fen malament, perquè enlloc d''escriure tant en el foro cadascú de nosaltres hauria d''anar a l''ICS i fer una reclamació. Aquest procés ha estat una merda, des del principi fins ara i ningú s''ha queixat legalment. LLavors, deixem-nos estar d''enviar mails i tonteries que no condueixen a res. SOM UNS CAGATS I PROU. I SEGUIU CONFIANT AMB ELS SINDICATS.

Bé..a mi també m''ha respos Catac al e-mail, amb la mateixa resposta.
Al final del post l''enganxo per veure si es llegeix milor.
El cas es que estan parlant -el Catac, en aquest mail- de un decret del 2007..
NO, NO..AQUEST SERA UNALTRE.
EL QUE FA REFERENCIA A QUE LES PLACES PERTANYEN A UN AMBIT O GERENCIA TERRITORIAL SENSE PERJUDICI DE LA INCORPORACIO EFECTIVA EN UN CENTRE DETERMINAT...ETC ETC..
AQUEST DECRET, QUE ES EL QUE ENS PERJUDICA EN AIXÒ, ES D''AQUEST ANY !
LES NOSTRES OPOS SON DEL 31-12-2008
Per tant, està molt clar.
Molt bé Beatrix aquest apendix final al escrit.
VA ACABEM DE MOUREN''S TOTS !
TRUQUEU I ENVIEU MAILS !!
ARA FARE RECORDATORI DE ADREÇES

Molt bé !!! aquest escrit Beatrix

Jo també he parlat amb diferents sindicats i un llistat definitiu no és pot impugnar, el procés continua fins al final, però si es pot fer de manera particular, llavors quan el contenciòs administratiu ho resol a favor de la persona demandant se li otorga si li correspon la plaça, pot durar un temps, però és l''única forma.

Maria,
Estem d''acord en que aquest procés ha estat una merda..però es que és l''ics.
Ja vaig dir que per mi aquestes opos eren el reflexe de com es i com actua l''ics i, qui no s''ho cregui, ja s''ho anirà trobant.
Ara, nomes estem d''acord en això. La gent que hagi de posar recursos perquè no esta d''acord amb la puntuació i potser li representa no tenir plaça, no et preocupis que ja els posarà.
Però qui és el "maco/a" que, estan amb plaça, posa un recurs d''alçada o se''n va al contenciós contra el
"previsible" sistema d''elecció d''aquestes oposicions ?
Tens idea del que significa això ? no ja només en l''aspecte económic..
Dir això es molt fàcil i fins i tot quedes be, però et dic el mateix. Quan hagis posat tú el recurs, ens ho expliques per aqui el foro amb detall, ok? tú que ets tan valenta.
No confiem en els sindicats, però es el recurs que ens queda. Ells poden apretar algo, pressionar..,
són ells que es reuneixen amb l''ics i COBREN de molts de nosaltres perquè som afiliats.
Es la seva feina !
El que està clar que si els sindicats detecten que no hi ha queixes al respecte, correus, trucades,etc...
no s''hi mataran gaire per intentar impedir que l''ics faci el que lo doni la gana.
Per tant, SI que serveix això que estem fent.
I a més, anem reben informació, comparant, ens anem fent una idea de per on van els trets.
Ja sabem tambe que el 20 hi ha una reunió i es tractara el tema, per exemple.
La valentia molts cops no va lligada amb la inteligència, i en aquest cas va lligada justament amb el contrari..

D''una banda, a mi també m''han contestat del vall D''hebro que es un dels tres mails que he enviat aquest matí.
Tenen un mòdel i ens el envien a tots paraula per paraula perquè es identic que el que han contestat abans...
Copio:
Bon dia,
En primer lloc un aclariment, l’elecció per SAP es fa, no per que ho hagin decidit en aquesta convocatòria sinó perquè ho marquen els estatuts de l’empresa ICS, encara que en aquesta convocatòria serà la primera vegada en que s’apliqui. El decret de transformació de l’ICS en empresa pública va ser aprovat pel Parlament de Catalunya i per tots els partits, el juliol de 2007.
Nosaltres ens vam oposar frontalment a aquesta decisió que sabíem aniria en contra del conjunt de personal i així ho vam plantejar a tots els grups parlamentaris, però malauradament ni a la convocatòria de vaga ni a la concentració a les portes del Parlament el dia que es votava, hi va haver la participació que esperàvem.
No obstant això des que es va començar a desenvolupar-se aquesta convocatòria estem plantejant aquesta qüestió que considerem molt injusta, i altres , tan o més greus que aquesta, a la direcció de l’ICS sense que fins el moment haguem tingut cap resposta.
El penúltim intent el farem el dia 20 de desembre en la Mesa Sectorial. A partir del que manifestin aquest dia, decidirem les accions, tan legals com possibles mobilitzacions,que proposarem com sindicat i en les que esperem tenir el teu suport.
També estem elaborant un model de recurs d’alçada per aquelles persones que no estan d’acord amb la puntuació obtinguda en la llista definitiva.
Salut,
D''altra banda, gràcies a Vero i Patricia, ja estan les dades introduides...
Qui més s''apunta a donar posició i SAP de preferència?????

CCOO (Federacio Sanitat)
fsanitat1@ccoo.cat
tel. 93-4812845
CATAC :
93-4978787
607181693
Vall d''''''''''''''''Hebron : hvalldhebron@catacctsiac.cat
93-4894540
607181690
93-3046800
93-2956100
INTERSINDICAL CSC
tel 93 481 36 60
UGT SANITAT:
93 2956103 (Nines)
93 2956271 (Blas e Imma

Manel he parlat amb una noia de l''ICS, m''ha dit textualment "les places son les que figuren a les bases amb el 10% addicional, son les que s''ha publicat a l''annex dels llistats definitius, no s''agreguen més"
copio i enganxo el que diu la diligència:
ANNEX 3
PLACES OFERTADES: CONVOCATÒRIA AUXILIAR-2008
Places convocatòria: 933
Increment del 10 % addicional: 93
Total places convocades: 1.026
Li he preguntat que com és possible que algú doni la informació de que les 1026 places siguin del torn lliure i hi hagin addicionals pels altres torns, resposta literal "és deuen haver confós"
toma ya eficàcia i eficiència. Ho sento perque la veritat això es fer patir al personal més del compte.
Anònim, el problema d''això és que un cop has pres possessió de plaça gairebé és impossible moure a ningú, perquè a qui treus?, a més no és poden crear places addicionals perquè està prohibit per llei això en el cas dels que es quedin fora per aquest barem. I en el cas dels que els hagi descomptat injustament i igualment agafi plaça tampoc els dona cap ventatge amb el sistema d''elecció per SAP, o sigui que t''han dit que no es pot fer res i que ens aguantem....
Robert la persona que coneixia de CCOO està de vacances :S
estic a l''espera de si em contesten els mails.

Para patricia el sap penedes garraf tiene pueblos rurales que estan a 35 km de donde hay linea de tren o sea hay que ir en coche.
Ejemplo olesa de bonesvall,torrelles de foix,sant marti sarroca,ordal,etc.
Yo lo estube mirando por eso escojer por sap es una caca si no se sabe donde estan las plazas de los caps.por que torrelles esta a 17 kimlometros de vilafranca del penedes que es donde te deja el tren pero hasta torrelles no hay tren solo bus que sale a cada hora.
Como no sabemos las plazas que hay por sap os aconsejo que os mirais con lupa que hay dentro de cada sap a no ser que a ti te interese.

perdon queria decir que sale cada dos horas el bus.
Me estado mirando todo los sap con lupa y esto es una caca luchemos por que nos digan los caps.

perdon queria decir que sale cada dos horas el bus.
Me estado mirando todo los sap con lupa y esto es una caca luchemos por que nos digan los caps.

Montse,
Si no et preocupis que encara que sigui el ultim dia, ens hauran de dir on són les places exactament.
I recolliran d''alguna manera les nostres "preferències" (apart de la sap).
Però es tracta que decidim NOMES NOSALTRES, sobre on anem a parar. Que no ho acabin decidint els jefes.

Ja per això m''ho miro em lupa per no trobar-me sorpresas.
Per que si ens envien a la quinta china.
He sentit rumors que hi ha gent que ha aprobat y esta dels ultims pero ja esta treballant i els volen quedar a la mateixa plaça on són per això fan aixo.
Tu tens la 200 ejemple i escollirias cap pepito pues la del cap pepito te la 400 será per ella i això no ho trobo just.

doncs si per aixo per aquest foro hi han molts interins que estan votant d''alegria i es callen com putes...
Es completament injust...ja s''ho trobaràn endollats de merda!!!!, quina ràbia de gent.

Hola!! Vuelvo a hacer la pregunta que hice hace algunos días a ver si hay algún alma caritativa que sabe algo y me lo puede chivar y es si tendremos que trabajar por las tardes y si hay opción de hacer horas extras... ya sé que ahora el tema candente para todos es el destino, en saps y caps.. y sobre esto no encuentro información útil y valiosa en la página del ICS. Alguien sabe donde podemos saber los centros que pertenecen a cada Cap y donde están ?. Ufff que incertidumbre me/nos acecha....
Moltes mercis !!

autorix!
Tengo una amiga dentro de un cap.
Lo de trabajar por la tarde va cantado.
Los que ya hacen años que trabajan quieren por la mañana,y los últimos nosotros los pringados a pringar por la tarde.
En el cap d mi amiga se trebaja los sabados a ella le toca cada 5 sabados, pero ese sabado lo pagan a 30 euros. Una m. y perdón la expresión.
Si tu quieres cobrar o alguien quiere cobrar algo más puede ir a trabajr al ACUT, en barcelona ciudad hay 14 plazas pagan más que en cualquier otro sitio por que se trabaja todos los dias todo el año y eso lo pagan extra.

jo desconec el funcionament dels acuts però sé que de hores extres als CAPS res de res.
Com a molt pots doblar fent canvis amb companys. Jo ho he fet a vegades... treballes tot el dia seguit, des de les 8h. fins a les 21h. i llavors a canvi tens un dia lliure que és el que has pactat amb el company que et dobli a tu. M''explicat bé??
A tots els CAPS és treballa cada cert número de dissabtes, i si et toca un consultori que tanca els dissabtes doncs et toca la guardia al ambulatori (CAP) al que pertany.
Supossadament només cobrem uns 24€ (no arriba als 30€) perquè és compensació de l''horari laboral que fem... 7 hores diarias.
I en referència al torn que tindrem: doncs els que em estat a la casa, sabem que com sempre, els últims pringan amb l''horari que no vol ningú. "Les tardes"

Merce i Nef,
Muchas gracias por la información majetes!!
Un abrazo,

lllllllllllllll

Hola "company",
sóc interina des de fa 5 anys i 5 anys + fent suplències; he aprovat i no vull quedar-me al centre on treballo i per a mi és totalment injust el que estas dient. Tinc companys interins que despres de 16 anys aniran al carrer i els hi han dit aquesta setmana que al febrer deixaran de treballar (sense indemnització i amb més de 50 anys); això només passa a l''ICS.
No tots els interins treballem on volem, i ja patim prou com per rebre insults.

però que voleu dir que surten a opos les places de tarda només? i els interins es queden en les del matí? a mi l''altre dia em van oferir una de matí per la borsa de treball¿¿¿???? no entenc res això qué coi es el mundo al revés??? jo treballo d''interí de la Generalitat i això no ho he vist mai, jo ocupo una plaça en espera que sigui guanyada per el seu propietari i ja està.....
pero es veu que l''ics es el paradís dels interins, ficats a dedo i que a sobre tenen preferencia sobre els propietaris que guanyen la plaça, en horaris, en escollir destinació... impresentables de l''ics, chanchulleros, que només saben ficar els seus amics, amb aquestes opos s''ha lluits tan''t de bó surti tota aquesta merda d''administració corrupta, els tindrien que fotre a tots al carrer, no m''estanya que despres l''administració pública del nostre país tingui tan mala fama...

ALGUNA RESPOSTA MES D''ALGUN SINDICAT ?
ALGU A CONTACTAT AMB CCOO ? INTERSINDICAL ?
DEMA S''HA DE SEGUIR TRUCANT I ENVIANT MAIL ALS SINDICATS QUIXANT-NOS I DEMANANT SOLUCIONS PEL TEMA D''ELECCIO PER SAP.
PER AQUELLS QUE NO HO HEU FET, NO COSTA GAIRE.
COPIEU I ENGANXEU ALGUN DELS ESCRITS QUE HI HA MES AMUNT I ENVIEU ALS CORREUS ELECTRONICS QUE HEM POSAT X AQUI.

Vull matisar això dels torns. Si que es cert que el gruix de la plantilla "estable" (fixes e interins) estan al mati: Per lo general es prefereix el mati i els que tenen la plaça o son interins tenen prioritat per escollir.
Tambe es cert que ens poden intentar donar "gat per llebre" al entrar amb plaça i dir-nos que la plaça "es de tarda"( per afavorir a algun interi que porta temps alla i no haver de canviar-lo a la tarda..)
PERO SI AL MATI HI HA ALGUN EVENTUAL O INTERI..QUE SEMPRE N''HI HAN...AHH AMIC MEU, ALESHORES JA RECLAMAREM EN EL SEU MOMENT I PER FORÇA ENS HAURAN DE CONCEDIR PEL MATI, AIXÒ TAMBÉ ES AIXI.

Pues a mí no me dan ninguna pena los interinos que llevan 16 años trabajando y ahora se van a la calle por no haber querido estudiar y aprobar unas oposiciones. De salida, los interinos lo tienen muchiiiisimo mejor que cualquier otra persona para hacerse con esas plazas, simplemente aprobando con una nota media y añadiendo los puntos de tiempo trabajado, así que si se van a la calle, QUE SE LO HUBIESEN CURRADO MAS, pena, NINGUNA ME DAN.
Yo soy del turno libre y tengo plaza y bien orgulloso que estoy de haberla conseguido, como tantos y tantas compañeras del turno libre que lo hemos conseguido, no teniendo tiempo trabajado como Auxiliar Administrativo. NOS LO HEMOS CURRADO.
No me dan pena los interinos de 16 años trabajados, claro que no, la mayoría son hijos, primos, hermanos, tios, nietos, sobrinos de médicos, enfermeras, jefes, administrativos, celadores e incluso de la señora de la limpieza, que eso lo he visto y vivido en los 3 años y pico que hace que trabajo para esta casa.
Que lo miren desde otro punto de vista; HAN ESTADO TRABAJANDO 16 AÑOS OCUPANDO UN PUESTO QUE LES HAN REGALADO. Yo llevo 20 años con contratos precarios, temporales, aguantando carros y carretas y al hijoputa de turno, para llevarme una mierda de sueldo a mi casa, aguantando putadas cada dia, soportando amenazas de no renovación si no hacia esto o lo otro y nadie me ha REGALADO NADA en esta vida, nunca, ni el trabajo más asqueroso que os podais imaginar, que también he tenido que hacerlo, nadie me ha regalado nada y veía gente que no sabia hacer la O con un canuto, dándoselas de funcionario porque mamá o papá los habia enchufado aquí o allá.
En fin, que estoy cansado de tanto victimismo y evidentemente no todos los interinos son iguales, los habrá que se lo han ganado ellos, ahí, simplemente felicitarles, pero en esta casa, el 90% de los interionos han sido y son (esperemos que con la bolsa nueva, esto cambie), enchufados.

n

A mi m''han descomptat un curs finançat pel fons Europeu, aixo que dieu que s''han de validar per la Generalitat.......... Algu em pot informar ??? On s''ha d''anar perque t''ho validin????

Bona tarda! Des de el meu punt de vista crec que hem de comunicar totes les anomalies d''aquest procés. He escrit un resum de totes elles per enviar als sindicats i penso que ells són els més adients per aconseguir quelcom:
"El dia 10 de desembre per fi va sortir el llistat definitiu de les oposicions a Auxiliars Administratius 2008, un llistat que esperàvem impacientment més de 1600 persones que vam aprovar l’oposició des de fa més d’un any. Durant aquest temps l’ ICS va publicar tres llistats provisionals de mèrits, en cadascú d’ells variaven molt les puntuacions aplicades. Amb tot això, el sentiment general de tots els aspirants ha estat:
1- El procés ha estat llarg i traumàtic, portem pràcticament 2 anys , la convocatòria es va publicar al DOGC el 31/12/2008.
2- Molt poca informació i transparència.
3- S''han comés massa errors a l’hora de valorar els mèrits. Cursos que havien valorat en llistats provisionals no es valoren en el llistat definitiu i no sabem per què motiu.
4- Canvis de criteri a la hora d’escollir plaça. Indiquen les places per SAP no per CAP com abans. El SAP engloba un territori massa gran on pot haver CAP’s que no interessin.
5- Les persones discapacitades, en algunes gerències no tenen plaça, això dificulta molt el seu accés a la vida laboral.
6- La borsa de treball ha de ser més transparent i que tothom pugui conèixer en que lloc es troba i quines expectatives té per incorporar-se.
Desprès de tan llarga espera i silenci voldríem sentir el vostre recolzament perquè el procés d’oposició s’ha de regir per el principi de eficiència i tot el que això representa: eficàcia, transparència, agilitat, equitat, etc. i actuïn per aconseguir-ho i a la mateixa vegada que exposin totes les nostres reclamacions a la Mesa Sectorial del proper dia 20."

JA HEM ARRIBAT AL 25 I EL PASSAREM!!!
Em vaig quedar curta!!!
PELS QUE PREGUNTEU SI LA BOSSA ES MOU: SÍIIIII!!!
AVUI M''HAN TORNAT A TRUCAR PER UN CONTRACTE DE 6 MESOS A PARTIR DEL GENER PEL CAP O SAP DE CERDANYOLA RIPOLLET, TORN DE TARDA O LLISCANT.
Ho he rebutjat perquè ja he signat l''interinatge a la Diba, i ara per ara em convé més, per a les opos següents.
I avui també he renunciat al contracte de 6 mesos al CAP de Vilassar, era també per la tarda.
HO COMENTO PER SI ALGÚ ESTÀ INTERESSAT I VOL TRUCAR ALS SAPS CORRESPONENTS I PREGUNTAR SI ENCARA ESTAN DISPONIBLES AQUESTS CONTRACTES, EL NO JA EL TENIU!!
PEL QUE FA ALS PUNTS QUE ENS HAN TRET I A LA ELECCIÓ PER SAP I NO PER CAP, jo penso que no hi haurà res a fer, ens tenen ben agafats!! Aquesta opo ha estat un desastre des de bon començament i ja no té solució!!! Digueu-me pessimista si voleu pero visto lo visto...
Què penso fer jo? Doncs de moment aguantar-me amb la plaça que em caigui en sort, però no resignar-me!!! I ara! NO NO I NO!!
En fi, que avui m''he apuntat a un curs de la Diba que puntua com a mèrits per a les properes opos, i que servirà també per a preparar-me el temari, i a por todas!!!
Que resulta que a la Diba, en principi, es cobra més que a l''ICS, i en teoria sols torn de matí, i cap dissabte, o sia que està clar, oi?
Però aquest cop sí: per a aquestes opos sí que em comptaran el D de català, l''experiència que ja tindré a l''ICS fins que es convoquin (espero que puntuarà, perquè també serà de la mateixa categoria) i la de la Diba, espero que també els cursos del SOC, l''ACTIC i totes les punyetes i punyetetes vàries que em pugui treure!!!!
Tot això no ho sabia ni ho tenia llavors, quan les opos de l''ICS, però aquest cop no em pillarà el tren, no no i no!
Un cop he pecat d''ingenua i ximple però 2 ja no!!!
En fi, i mentre a esperar el "gloriós" dia de la presa de possessió... paciència!!!
Estic una mica cremada, ja ho veieu: quasi 3 anys a l''atur malvivint i ara m''ofereixen feina de dos en dos!!!!
Potser n''hauria d''estar contenta però no, trobo que no hi ha dret, era fa 1 any, quan van aprovar la opo, que ens hauríem d''haver començat a contractar prioritàriament a tots 1600, i NO als enchufats de sempre, no hi ha dret!!!

Estertxu,
Em sembla que si dius que no a un oferiment de feina et penalitza a la borsa de treball i ten vas bastant avall.
Corregeix-me si m''equivoco.

NO si estàs treballant a una altre administració pública, i ho demostres, és clar, o això m''han dit!
Té a veure amb no se què de les incompatibilitats, ja no ho recordo, i em sembla que això era del temari, en fi...

Maria, si estas treballant a un altre lloc no et penalitza i si a sobre has agafat plaça no t''afecta a la Borsa.
Algu em pot ajudar amb el missatge que he posat mes amunt ( 19:02)???

El curs ha de tenir el segell de la generalitat, del fons social europeu, o d''alguna administració que no sigui la local. Ha de ser adequat a les feines d''auxiliar administratiu, ni inferior ni superior i s''ha de haver fet abans de finalitzar la data de solicitut per formar part en la convocatòria d''oposició.
No cal que estigui avalat per més d''una administració, amb una n''hi ha prou però que sigui de les que diuen les bases de la convocatòria.

Eli,
Els cursos s''han de registrar i ho fa el centre autoritzat per la Generalitat per impartir-los. Al carrer Urgell hi ha el centre de registre. Mira-ho per internet.

Jo dema parlare amb ccoo de la meva comarca per veure si poden influir en que almenys dins del sap es respectin preferencies d''eleccio segons puntuacions individuals...

si quisieran hacer eso, que sentido tendria no espeficar las plazas y no dejarnos escojer la plaza???????
el rollo de la mobilidad me lo paso por el forro, es una pura estrategia de las muchas que se esta mangoneando el ICS para escoger donde colocar a sus interinos aprovados a dedo y el resto ya se vera

para Ya esta bien, la gran mayoria de interinos auxiliar administrativo de enchufados nada de nada.....yo para conseguir un interinaje estuve pringando con contratos de 1 dia...1 mes... durante 8 años!, antes de hablar mide tus palabras...que segun tu estas trabajando hace 3 años...(TAMBIEN ERES UN PUTO ENCHUFADO?????)

Para " Ya está bien "... no hay que medir a todo el mundo con el mismo rasero, porque tú hayas tenido una mala experiencia, no es justo que metas a todo el mundo en el mismo saco... somos currante, no enchufados ni nenes de papá ... así que como te ha dicho el compañero/a, mide tus palabras, que en este foro siempre ha habido muy buen rollo...

A ver no os peleis que los dos teneis razón.
A mi no me dió nadie mi puesto ,no tengo a nadie trabajando en el ics y tb empeze trabajando por un dia.
Pero tb os digo que me estan esperando que eliga mi sap para poderme quedar en el mismo sitio que estoy.

Pido disculpas por mi segundo mensaje, ha estado fuera de tono completamente.
En mi primer mensaje no he expuesto más que lo que yo he vivido e injusticias que veo y he visto en los 3 años que llevo trabajando de suplente en unas condiciones pésimas y que me ha tocado aguantar.
Ahora apruebo unas oposiciones y leo por aqui "que pobrecitos interinos", pues lo siento, se me ha encendido la sangre y he posteado lo que he posteado, que creo que ha sido correcto en todo momento. Un poco bruto, eso si, pero correcto, no he insultado a nadie y si alguien se ha sentido insultado, es porque a querido, porque yo en ningún momento he utilizado ni palabrotas ni palabras mal sonantes. Solo exponia una opinión, que evidentemente no tengo porqué medir si estoy siendo correcto.
Y sigo pensando lo mismo, que los interinos han tenido mejor oportunidad que los que no lo somos para sacarse la plaza y que ahora no me vengan con que "pobrecitos" que tienen 50 años. Yo también tengo casi 50 años.
En fin, disculpas a todos y buenas noches.

Queria decir que elija.

Per Montse:
Tinc entès que una vegada triat el SAP, ens poden destinar a caps, no a consultoris locals que és el que hi ha als pobles que m'' has dit. Algú em pot confirmar o desmentir això?

Si se hace el recurso paro lo de escoger por cap se retrasará o seguirán el calendario (previsto por ellos)?

patricia al consultoris també treballa gent amb oposició de l''ics.
Al consultori del meu poble n''hi han tres que son de l''ics al mati i un de l''ajuntament a la tarde.
Ell amb va explicar que es va trobar una sorpresa quan li va tocar anar allà no s''ho esperaba.

Bon dia:
Catac fa un comentari sobre escollir per SAP i la llista definitiva:
per veure el pdf cliqueu a la dreta punt 3- ICS convocatòries, un cop a dins és la primera noticia.
En el seu comentari tornen a no tenir en compte que els estatuts de l''ICS són aprovats posteriorment a les bases de la nostra convocatoria, i per tant fan una aplicació retroactiva de la norma.
iac.pangea.org/sanitat/

a

resposata a un dels mails que vaig enviar, els altres eren, els que vau ensenyar ahir:
CCOO ens hem manifestat en diverses reunions de la Mesa Sectorial en contra de la idea de l''ICS de treure les places per SAP. El proper dilluns tots els sindicats amb presència a la Mesa Sectorial hem convocat una reunió de la Mesa per tractar aquest assumpte; ja t''avanço que en aquest cas la posició de tots els sindicats serà la mateixa: volem que les places surtin per centre de treball i així ho manifestarem a la Direcció de Recursos Humans per enèsima vegada.
Gràcies per adreçar-te a nosaltres,
Rep una cordial salutació,
Juan Antonio Vázquez
Secretaria de Comunicació
Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya

A mi també m''han contestat el mateix, mireu
Benvolguda Verònica,
CCOO ens hem manifestat en diverses reunions de la Mesa Sectorial en contra de la idea de l''ICS de treure les places per SAP. El proper dilluns tots els sindicats amb presència a la Mesa Sectorial hem convocat una reunió de la Mesa per tractar aquest assumpte; ja t''avanço que en aquest cas la posició de tots els sindicats serà la mateixa: volem que les places surtin per centre de treball i aixà ho manifestarem a la Direcció de Recursos Humans per enèsima vegada.
Grà cies per adreçar-te a nosaltres,

A mi també m''''han contestat el mateix, mireu
Benvolguda Verònica,
CCOO ens hem manifestat en diverses reunions de la Mesa Sectorial en contra de la idea de l''''ICS de treure les places per SAP. El proper dilluns tots els sindicats amb presència a la Mesa Sectorial hem convocat una reunió de la Mesa per tractar aquest assumpte; ja t''''avanço que en aquest cas la posició de tots els sindicats será la mateixa: volem que les places surtin per centre de treball i això ho manifestarem a la Direcció de Recursos Humans per enèsima vegada.
Grà cies per adreçar-te a nosaltres,

Maria, ho estic buscant per internet pero no ho trobo, em pots dir l''adreça exacta o com buscar-ho.
Gracies.

Ricard, els de Catac m''han contestat exactament el mateix text que us han enviat a vosaltres tot i que vaig enviar un segon mail puntualitzant això de que les nostres bases són anteriors als estatuts de l''ICS... en fi.
Us aniré comentant a mida que sapigui més coses.

He trobat un lloc on adreçar els correus a UGT:
www.ugt-cat.net/
subdominis/
sanitat/
index.php?option=com_contactItemid=3
ja hi he enviat el meu.

Molt be Vero, y,..!!
Beatrix, jo tambe vaig contestar el mail de Catac, no entenc perquè diuen això dels estatuts del 2007: el que afecta juridicament a que puguin fer escollir unicament per sap es un decret..d''aquest mateix any, no Beatrix ?
Espero que em contestin aviat a veure que diuen, perquè ANEM APANYATS SI EL MATEIX SINDICAT VA EQUIVOCAT I NO SAP QUE SI L''ICS ENS APLICA AIXÒ ARA A LA NOSTRA CONVOCATORIA, HO ESTARA FENT RETROACTIVAMENT, PER TANT IL.LEGALMENT EN AQUES CAS, DONCS NO ENS BENEFICIA.
Saps o algú sap exactament quin es el decret on consta lo de -mes o menys-: " la plaça sense perjudici de la incorporació efectiva en un centre determinat, PERTANY A UN AMBIT O GERENCIA TERRITORIAL.."
?
BE COMPANYS..ESTEM FENT JA UNA MICA DE MOGUDA, TAMBE VAIG PARLAR AMB 2 COMPANYES QUE DESPRES EM VAN DEMANAR ELS MAILS DELS SINDICATS..
EM DE SEGUIR AVUI I DEMA ALMENYS, TRUCANT I ENVIANT UN CORREU ALS SINDICATS, PREGUNTANT SOBRE LA ELECCIO PER SAP, QUEIXANT-NOS, PREGUNTANT-LOS QUE PENSEN FER..
EL/LES QUE ENCARA NO HO HAGUEU FET...FEU-HO, COSTA MOLT POC I PENSEU QUE ENS HI JUGUEM MOLT.
ARA PENSEU EN LA PLAÇA I POTSER AIXÒ HO TAPA TOT...PERO DESPRES ENS HO TROBAREM I NO HI PODREM FER RES !!
ARA ES EL MOMENT DE PRESSIONAR ELS SINDICATS.
EL DIA 20 HI HA REUNIO DE LA MESA SECTORIAL, I COM MES VEGIN ELS SINDICATS QUE ESTEM EMPRENYATS, MES FARAN O INTENTARAN ATURAR.HO, PRESSIONANT ELLS AL ICS.
S''HA D''INTENTAR.
ARA TORNARE A POSAR ADREÇES DELS SINDICATS

Ricard, el decret son els estatuts de l''ICS aprovats el 3 de febrer del 2009, la nostra convocatòria es va publicar el 31 de desembre del 2008. En concret, copio i enganxo en què es basen:
"Article 39
Provisió de places, selecció i promoció interna
1. En relació amb el personal estatutari, els processos de selecció i promoció interna
que es convoquin abastaran l’àmbit territorial d’una gerència territorial, llevat
que la convocatòria determini un altre abast. Els i les professionals així seleccionats
seran nomenats en aquest àmbit o en l’àmbit que la convocatòria determini, sens
perjudici de la seva incorporació a un centre, servei o establiment sanitari concret,
escollit en funció de la prelació resultant del procés selectiu."

CCOO (Federacio Sanitat)
fsanitat1@ccoo.cat
tel. 93-4812845
CATAC :
93-4978787
607181693
Vall d''Hebron : hvalldhebron@catacctsiac.cat
93-4894540
607181690
93-3046800
93-2956100
www.ugt-cat.net/
subdominis/
sanitat/
INTERSINDICAL CSC
tel 93 481 36 60

Alg£ em sap dir si hi ha periode de pr…ctiques? o ‚s ingr‚s directe al centre que et toqui...

algu sap de quin sap es el numero 93594....? merci

sense accents..
algu em sap dir si hi ha periode de practiques?o es ingres directe al centre que et toqui...

No hi ha pràctiques. Es que no se si hi ha periode de proba, diria que no encara, però ho acabaran implantant també pels funcionaris que agafin plaça.
El normal és anar dies abans d''incorporar-te a aprendre les aplicacions de lloc on aniràs.

Gràcies Beatrix..ets una crak !
Però es que llegint aquest article, pel que diu al final, vaja no sé si m''ho miro malament o que, però jo interpreto clarament que tot i estar nomenats en un àmbit o gerència, la incorporació a un centre concret ha de ser en funció de la posició final de cadascú..
copio el final :
sens
perjudici de la seva incorporació a un centre, servei o establiment sanitari concret,
escollit en funció de la prelació resultant del procés selectiu."
Això si (encara que ens agafessin aquesta interpretació favorable), al estar nomenats per una sap...
ens podrien traslladar a la seva conveniència (no a la nostra ) sense haver d''al.legar res.
VA COMPANYS QUE ENCARA NO HEU TRUCAT A CAP SINDICAT NI ENVIAT E-MAIL, FEU-HO !!
PER CERT, ALGUNA RESPOSTA PER ESCRIT DE UGT ? INTERSINDICAL ?

Gr…cies Beatrix

bon dia a tothom...
D''una banda,
ja m''han contestat de CCOO, justament com ahir amb UGT. Tenen un mòdel que ens envien a tots i a més a l''hora:
torno a copiar:
CCOO ens hem manifestat en diverses reunions de la Mesa Sectorial en contra de la idea de l''ICS de treure les places per SAP. El proper dilluns tots els sindicats amb presència a la Mesa Sectorial hem convocat una reunió de la Mesa per tractar aquest assumpte; ja t''avanço que en aquest cas la posició de tots els sindicats serà la mateixa: volem que les places surtin per centre de treball i així ho manifestarem a la Direcció de Recursos Humans per enèsima vegada.
A banda del que fem CCOO i la resta de sindicats, si tu com a opositora penses que no s''han complert les bases de la convocatòria també pots interposar el recurs corresponent.
Gràcies per adreçar-te a nosaltres,
La única cosa positiva que trec és el fet de que tenen la reunió el dia 20... a veure si com diu Ricard, tothom toca la pera i la pressió és més forta.
hauriem de reenviar mails amb la informació de la llei del 2009 recordant que la convocatòria és més antiga. Potsser per aquí es pot rascar alguna cosa.
D''altra banda
per Patricia: cada consultori pertany a un CAP. La plaça és del CAP i des de el propi CAP decideixen qui treballa al consultori. Ho sé de primera mà perque he treballat a dos... no trobaràs que surti la plaça de cap consultori directament, sempre surt la plaça del CAP, que això no vol dir que després t''enviin allà.
Més coses:
sembla ser que els rumors de impugnació de la llista i els recursos que estan fent alguns dels afectats no serviran per gaire... la llista la donan per bona i tiran endavant. Així que no tremoli ningú pels terminis que sembla que la cosa segons el previst.
I encara més:
Qui coi s''anima a dir posició i SAP de preferència??
Si no prospera la moguda de triar per CAP (cosa molt difícil d''aconsseguir) ens emportarem un disgut i a més no haurem fet deures per ompli la nostra llista....
Beatrix hauràs de demanar-ho tu, et tenen més afecte i potser et fan més cas,jeje.

De res Esther.
Ricard, ja ho se, és que és molt fort. Passen per sobre inclús dels seus estatuts, per que en aquesta convocatoria i les que venen despres (recordem que els administratius i els zeladors tambe pringuen) fan l''acte d''eleccio per SAP per ordre de prelació, pero no la plaça, i ho diuen els seus propis estatut que la plaça ha de ser per ordre de prelació!!!!!
Per altra banda jo crec que els sindicats confonen el fet que l''ICS esdevingues Empresa Publica al 2007, amb la posterior aprobació dels seus estatus que varen ser més d''un any després.
I per altra banda (que és lo fort) la llei de l''ICS de 18 de juliol del 2008 NOMÉS DIU AIXÒ SOBRE EL PERSONAL ESTATUTARI DE L''ICS:
Article 19. Personal
1. El personal de l’Institut Català de la Salut pot ésser integrat per:
a) Personal estatutari dels serveis de salut, que es regeix per la Llei de
l’Estat 55/2003, del 16 de desembre, de l’Estatut marc del personal
estatutari dels serveis de salut, i per la normativa de desplegament que
aprovi la Generalitat. Per raons d’interès general determinades per acord
del Govern i amb la finalitat de garantir la prestació del servei públic
sanitari equitatiu a tot el territori de Catalunya, es pot eximir del requisit
de la nacionalitat en l’accés a la condició de personal estatutari de
l’Institut Català de la Salut; a aquest personal se li exigeix un
coneixement suficient de català i de castellà per a accedir a la condició
de personal estatutari de l’Institut."
no hi diu res més, que no s''inventin coses. I si m''equivoco que em diguin on està escrit en una llei o decret anterior a les nostres bases que em d''escollir per SAP.

oo

Hola nef, estic treballant en el "nou disseny" de la llista per gerències territorials.
Nois, la nef té tota la raó no costa res dir a on us interessa treballar, si al final em d''escollir per SAP arribarem allà sense cap idea del que ens espera.
Va que no costa res.
La nef ha estat en aquest foro molt més abans que jo, ha currat moltes vegades la llista al igual que el nostre estimat JOSE, si valoreu aquesta feina, siusplau només es fer un post, dieu la posició a la llista definitva i el sap on voldrieu treballar. Moltes gracies a tots.

Que xula que ets, sí senyor!!

Nef, mira''t el facebook del grup, he obert un fil de foro exclusiu per que la gent vagi dient la seva preferencia. Hi esteu tots convidats a participar-hi.

molt bé beatrix...
jo aniré omplint el llistat que et vaig reenviar m''entres fas els canvis...

Hola,
Els sindicats si volen tenen las de guanyar ja què lo de triar per SAP va en contra de las bases de la convocatòria. RES MES.

No cuesta nada y me parece una buena idea
algunos ya lo estamos haciendo

Acabo de parlar amb un membre sindical de ccoo.
M''ha confirmat que si, que el que preten l''ICS de quedarse amb la gent aprovada, que ja esta treballant ó el/la coneixen d''haver treballat..i estan contents amb ells..,- va contra els propis estatuts del ICS -modificats amb posterioritat a la nostra convocatória-.
Perque aquest nous estatuts (article 39) diu que encara que estiguem nomenats per sap o gerencia territorial , el criteri per determinar el centre concret de treball ha de ser l''ordre de prelació de les oposicions. Esta molt clar.
M''HA DIT QUE TENEN MOLT CLAR LA SEVA POSTURA. ORDRE DE PRELACIO I PUNT.
I QUE " ES NOTA QUE US ESTEU MOVENT ", A pregunta meva. : "Ho noto ho i també he rebut trucades al respecte de companys de ccoo ".
SEGUIM AIXÍ, POSEM LES PILES ALS SINDICATS I QUE ELL DIA 20 ENS DEFENSIN COM MEREIXEM !!

Elecció per SAP
Podem posar una reclamació al Sindic de Greuges, de fet està per defensar a les persones o colectius davant l''administració pública. Perque en aquest cas el que estan fent es incomplir unes bases que van sotir publicades al DOGC.
Ho podem fer nosaltres? perque no ho fan els sindicats?
Vull presentar una queixa Contactar amb l''oficina del Síndic és ben fàcil. Les queixes s''han de presentar per escrit, han d''anar signades i incloure les dades personals. El Síndic en garanteix la confidencialitat.
Com presentar una queixa
Per mitjà del Servei d''Atenció a les Persones. L''horari és de 9 a 19 hores, de dilluns a divendres. Passeig de Lluís Companys 7, 08003, Barcelona Metro (L1 i Rodalies Renfe: Arc de Triomf) i Bus (19, 39, 40, 41, 42, 51, 55, 141, B-25). Veure mapa.
Per correu ordinari a la mateixa adreça
Per Fax: 933 013 187
Per Internet. Per mitjà d''aquest formulari
Per videoconferència. Informació del servei
La queixa ha d''anar signada i incloure les dades personals. Si l''envieu per correu electrònic o per mitjà del formulari per Internet la queixa ha de portar les vostres dades personals.
Si voleu més informació, podeu trucar al telèfon 900 124 124
Guia per presentar una queixa per escrit
L''escrit de la queixa ha de ser senzill, directe i concís.
Elements que ha d''incloure la queixa:
El fet que motiva la queixa.
Nom de l''administració o empresa de servei d''interès públic contra la qual es planteja.
Una explicació breu dels passos ja fets prèviament i de les circumstàncies relatives als fets denunciats.
El nom i cognoms, l''adreça postal i el telèfon (si és possible) de la persona que formula la queixa.

Hola Y, això del Síndic està molt bé, es pot intentar, l''únic que sàpigues que les seves recomanacions no són vinculants.

Vinga, un bon tou de gent s''està animant a dir quina és la seva preferencia de SAP, això rutlla, animeu-vos, només cal que publiqueu:
TORN, POSICIÓ AL LLISTAT DEFINITU I LA SAP O HOSPITAL DE PRIMERA PREFERENCIA
Gracies a tot/ES!!!!!

y,
Gràcies també per tot el que està fent, però amb lo del Sindic..jo no ho faria.
A veure, no es perd res, però crec que es malgastar esforços.
Al cap i a la fi, les decisions del Sindic, No són vinculants.
A part de la demora que pot significar fins que es pronuncii.
També el que passa..es que de fet, encara no s''ha comunicat per part del ICS com sera la elecció
de places..per tant, dubto que facin res per ara.
En canvi, EL QUE SI SABEM SEGUR ES QUE ELS SINDICATS TENEN REUNIO DE LA MESA SECTORIAL EL DIA 20/12, ON ELS CRITERIS D''ELECCIO DE LA NOSTRA OPO ES UN DELS TEMES A TRACTAR..O EL TEMA..

Cert no es vinculant, es tracta d''un intermediari entre parts al igual que els Sindicats.
Posats a tocar els collons els podem tocar bé, de fet tenen la obligació de contestar al Sindic no com el que està pasant amb els Sindicats.
A més el Sindic ha de fer una memoria explicativa de les causes portades, davant el Parlament.
Es una altre forma de pressionar.

Si y, això també es cert. Pot ser util, ho faras?
Com mes coses fem millor. Jo es que tampoc em puc multiplicar, tinc mes coses a fer, encara que no ho sembli aquests dos ultims dies.., entre d''altres cursos que estic fent.

Si ho fa una persona sola no anem enlloc això ho tindriem que presentar com a col.lectiu.
M''estanya que no sigui una opció entre els Sindicats....si dilluns proper a la Mesa l''Ics diu que no, no hi ha res més a fer. I si l''ics no vol baixar-se els pantalons els sindicats no poden pressionar amb res. De fet fins ara l''ICs ni tan sols ha contestat als escrits presentats pels sindicats, imagineu el cas que els fan. Estem venuts.

Es preveu quan ens poden citar per escollir plaça (com ho han fet altres cops?)?

nois/es
la gent s''està animant, ja tenim un grapadet anotats al llistat. Oi que després tothom el voldrà mirar i remenar per veure les possibilitats, doncs animeu-vos a dir la vostra:
torn - posició - SAP

Beatriz, que vol dir torn?
Nosaltres no escollirem tort.

Lliure o reserva o discapacitats...

Hola Merche, el torn es Promoció Interna, lliure o la via reserva d''aquests anteriors, ens facilita trobar-vos al llistat ;)

Ahhhhhhhhhhhhh que tonto soc jajajjajajajjaja

Donde está lo del listado?
Otra pregunta, si empezamos a hacer recursos el proceso se ralentizará? lo digo porque yo necesito trabajar lo antes posible. Todo seguirá su paso normal o nos llevará más meses coger la plaza? y a esto si la gente que reclame (por el contencioso ) lo de los puntos quitados luego se los den y nos varien a los demás la poción. Aclarame las dudas porque pienso que me van a variar mi posición y me voy a quedar en la calle!

estic a les 380 i la gerencia territorial catalunya central

"el", el listado lo tienes aquí:
www.megaupload.com/?d=WMC2D7YJ
El proceso no creo que se ralentice, por que la lista es definitiva i lo unico que se puede hacer es recurso de alzada cosa que no suspende el proceso, el contencioso administrativo tampoco suspende el proceso. En su dia este proceso fue impugnado en sus bases por un contencioso adminsitrativo... ya has visto que no ha parado el proceso (a persar de lo lento que ha sido)
Moltes gracies anònim de la 380, alguna SAP de prefència?, ja de pas te la posem :)

la sap Bages -Bergada-Solsonés
gràcies

UN MES (desde el 10/12/10) PER POSAR RECURS D''ALÇADA ADREÇAT AL GERENT DEL ICS PEL TEMA DE PUNTUACIÓ DE MERITS.
DOS MESOS X CONTENCIOS ADMINISTRATIU (DESACONSELLABLE TOTALMENT).
RES ATURA EL PROCES. SI EN EL FALLO, PER EXEMPLE, OTORGUESSIN PLAÇA AL DEMANDANT (QUE NO EN TENIA), NO LI TREUEN PLAÇA A NINGU, EN TOT CAS AFEGIRIEN.
NO POT SORTIR PERJUDICAT NINGU QUE JA ESTIGUI DINS
LA LLISTA DEFINITIVA NO ES TOCA JA.
Tot això més o menys ja ho sabiem però m''ho ha confirmat avui un delegat sindical de CCOO.

Algú mes ha trucat a algun sindicat ? Enviat e-mail ?
Que us han dit ?
VA..QUI NO HO HAGI FET, ARA ES EL MOMENT, FINS AQUEST DIVENDRES.
EL DILLUNS 20 ELS SINDICATS TENEN REUNIO SINDICAL PER TRACTAR ELS CRITERIS D''ELECCIÓ DE LES NOSTRES OPOSICIONS.
UNA COSA ES QUE VAGIN ALLA (els sindicats), "NETS " DE QUEIXES AL RESPECTE I ALTRE DIFERENT QUE ARRIBIN JA SABENT QUE MOLTS OPOSITORS ESTEM EMPRENYATS AMB EL QUE PRETEN L''ICS DE FER-NOS TRIAR NOMES SAP, PER PODER POSAR ELLS ," A DIT" , ALS QUE LI CONVINGUIN I ALLA ON ELS HI CONVINGUI...

Jo no he rebut cap noticia més Ricard
Això que comenten que si un te raó i li donen plaça a posteriori, espero que sigui veritat, perque estic segura que en una opo no es poden "ampliar" places, està prohibit per llei. No fa gaire al pais Basc va passar a una opo d''infermeria, que el barem estava malament, no van aplicar els punts per tenir l''euskera que per llei han de comptar, llavors hi havia ball de llocs, estaven a punt d''incorporar-se la gent perque ja havien escollit plaça, i els que es quedaven a fora injustament no van tenir cap lloc. Vaig penjar la noticia al Facebook fa uns mesos.

Ricard la llista provisional també la treuen una vegada, pero en el nostre cas van ser 3 llistes provisionals.
Estem parlant de l''ICS, així que no digueu que pot fer i que no. Si una diligencia está mal feta, segons la llei 1/1999 en els articles 62 i 63 están obligats a anular-la i dictar-la de nou bé.
Si la llista definitiva és errònia, l''hauran de rectificar, del contrari es poden enfrontar a acusacions greus de prevaricació ,delicte amb castig de presó i expulsio de la funció pública per la justícia ordinaria que segons la wikipedia es defineix:
La prevaricación es un delito que consiste en que una autoridad, juez u otro funcionario público dicte una resolución arbitraria en un asunto administrativo o judicial, a sabiendas de que dicha resolución es injusta. Creerse con tanta autoridad como para estar por encima de la ley sin ser así.
Dicha actuación es una manifestación de un abuso de autoridad. Está sancionada por el Derecho penal, que busca la protección tanto del ciudadano como de la propia Administración.
Requisitos
La prevaricación tiene los siguientes requisitos:
La persona que realiza la prevaricación debe ser una autoridad o funcionario.
En el ejercicio de su cargo.
Que la resolución injusta se dicte sabiendo que lo es. Debe existir dolo.
Si una vegada dictaminada la resolució i assabentats pels recursos que pugueu fer de que és errónia, si no la reparen amparant-se en la llei 1/1999, que els dona potestat i els obliga a tornar a treure una altra llista definitiva, poden estar cometent un delicte.

Yo no soy una entendida en leyes pero no creo que lo hayan hecho sea prevaricación, yo soy de la calle, jamás he trabajado en el ics y he conseguido plaza. Al principio me contaron cursos que luego me quitaron por algún motivo que desconozco pero sigo estando dentro.
El ics no tiene ningún interés en que yo entre o me quede en la calle y para que haya prevaricación tiene que haber ese interés por la parte influyente.

Bea
turno libre, 779, metropolitana norte, si puede ser sabadell

No us preocupeo per el recursos, si algu no te plaça perque li han tret algun punt i va a un contencios administratiu i li donen la rao el ricard te rao:, ni modifiquen llistes ni anul.len res,ni li treuen el lloc a nungu,el jutje fa que l''ics doni plaça a qui la ha guanyat i el ficaran a una vacant (que sempre hi han en aux.) i sino hi haguessin restaria en excedencia cobrant el sou base fins que hagi un forat on recolocar-ho.
Qui vulgui anar a contencios pot anar tranquilament però es un procès que en aquests casos triga molt, val diners i es sol perdre, has de tenir-ho molt i molt clar.

Bona tarda, aqui va la meva preferencia
Torn lliure reserva, 45, metropolitana sud, sap baix llobregat nord

torn lliure, posicio 974, sap cerdanyola-ripollet
hoy me han llamado de la bolsa para ofrecerme aun contrato de dos mese en el cap de barbera, para empezar el 2 de enero horario de tarde, a alguien mas le han llamdo de esata zona sap cerdanyola?

Me han llamado del Valle Hebron a la 13:30 para empezar este mismo dia a las 14:00...justamente tenia medico y otras cosas programadas q hacer, asi q no he podido y me han dicho q ya me irian llamando...Era para una suplencia...
Están llamando a la gente q tiene aprobada la opo...

mari tu podrías darme el telefono desde el que te han llamado, porfa. Es que necesito hablar con alguien de la metropolitana norte y me es imposible, me sería de gran ayuda que me lo facilitaras, muchas gracias

Nova informació que us treurà de duptes:
CATAC Ha publicado una hoja informativa en la que explica el estado del conflicto con la elección por SAP.
megaupload.com/?d=TAZISZHY
na nit

lliure 748, i per aquest ordre:
sap maresme
sap badalona
can ruti (hospital badalona)
centre corporatiu (somia truites) i sap-primaria bcn
sap eixample esq bcn, sap eixample dreta bcn, litoral bcn, muntanya bcn
Vall d''Hebron hospital
sap hospitalet
Bellvitge hospital
O sigui, alla on pugui arribar sense cotxe des del Maresme i entrar en qualsevol torn de mati o tarda.

Hola a tothom
Primer de tot gràcies als que heu penjat les adreces sindicats (Ricard, beatrix, etc). Ahir al vespre vaig enviar-los un mail; a més de lo de l''elecció per sap, també hi vaig afegir la queixa de la forma en què haviem d''escollir els de via reserva, gerències sense plaça, etc. Encara no m''han respost de cap lloc, a vosaltres, quan us ha tardat la resposta? és que trobo estrany que cap m''hagi contestat.
A veure què companys, almenys que es noti que en movem.
Bona nit

Para ESTHER:
Hola Esther, puedes decir más o menos en qué posición en la bolsa?
Muchas gracias¡¡¡¡

torn lliure, 911, lleida, sap Segrià o Hospital Arnau, vaja, el que jo necessito és un miracle!!!

torn lliure, 911, lleida, sap Segrià o Hospital Arnau, vaja, el que jo necessito és un miracle!!!

916 metropolinata-sud
penedes-garraf

Para desconocido 21:53, en la bolsa d bcn estoy 436

Bea te paso mis datos 926 Metro Norte, Barcelona o Metro sur.
aunque no os escriba leo TODOS los mails. Estoy con una baja de celador ya que hay que aprovechar cualquier oportunidad y me pego unos madrugones del nueve.
Así que hasta mañana.

Hola a todos Guauuuuu genial la participación!!!!! Muchas gracias esto ayuda un montón.
No puedo leer el megaupload que ha colgado el compañero sobre lo del SAP :(
Sigamos haciendo fuerza a ver si motivamos al los sindicatos para que peleen por nosotros con más ganas si cabe.
Ma carmen (al filo de lo imposible) si optas a Barcelona ciudad apuesto un café a que pillas plaza :)
De todos modos a todos os pongo solo la primera opcion (no me caben todas) cuando lo tengamos listo tendreis más claro si podeis optar o no a donde quereis.

Mar,
A veure Catac va contestar el mateix dia (almenys a mi ), de CCOO al dia seguent.
De UGT no he tingut resposta encara, per escrit.
A algú l''han contestat de UGT per escrit ? Podeu publicar-ho ?
Sobre lo dels recursos, no dic que no estigui malament la definitiva, a mi mateix m''ha perjudicat e injustament, crec, com a molts d''altres (i amb pitjors conseqüències per desgràcia), però que ja no és toca. Ara ja segueix el procés fins el final.
Que hagi hagut 3 provisionals (excepcionalment) ,no vol dir que hagi d''haver més d''una definitiva, estariem apanyats, aleshores si que ja seria per fotrel''s al carrer o a la presó.
Si hi ha resolucions dels recursos presentats, s''aplica individualment i serà en tot cas quan ja estiguem treballant els que hem obtingut plaça.
Algú crec preguntaba perquè no posen recursos els sindicats. No poden, no són part implicada en el procés.
Per acabar, sobre CATAC, resposta ràpida però, ho sento, no s''enteren:
- per telèfon diuen -m''ho van dir a mi dilluns- que posarien recurs, ja el tenien "aprovat", quan resulta que, legalment, no poden posar-lo.
- en la resposta per mail a la queixa sobre elecció per sap, diuen que no estan d''acord,clar, però que això ho fa l''ICS en base a una resolució de parlament del 2007 que convertia l''ICS en empresa pública.
FALS, EL DECRET QUE ENS AFECTA AL TEMA DE LA ELECCIO PER SAP ES DEL 3 DE FEBRER DEL 2009, COM HA POSTEJAT ABANS LA BEATRIX.
Es per això, que només pel tema que s''aplicaria amb retroactivitat, ja reclamem que no sen''s apliqui i ja tenim raó. En cap moment fa referència a això Catac.
Havent contestat x mail a catac amb tots aquests arguments i enganxant l''article en qüestió, encara esperem resposta de Catac, tant jo com la Beatrix, com a minim.

Para Esther:
Muchas gracias, yo todavía no estoy en pmi posición real hasta que no baremen de nuevo, pero más o menos estaré en esa posición con lo cual es muy animante¡¡¡¡Por lo menos que nos llamen para suplencias¡¡¡

me han llamdo desde el sap cerdanyola el telefono es: 935942194, espero que te sea de ayuda

eso espero.
buen día

oposicions auxiliar administatiu ics 25è fil
Hola,
A ver si alguien me puede aclarar alguna cosa, que diferencia hay de trabajar en un CAP o un Hospital, se realiza el mismo trabajo? son los mismos horarios? en el hospital se trabaja en turno de noche?
Muchas gracias.

Els sindicats diuen que no ens hem queixat prou, però jo em pregunto: com volen que ens queixen abans de saber com es farà l''elecció? i com volen que ens queixen sense saber si tenim plaça?
ARA si que és el moment de queixar-se.

volia dir queixem

Per a EL en el missatge de 15/12/2010 20:24:00,
la prevaricació comença en el moment en que saben que la llista esta malament i no fan res per arreglar-ho, i ho saben oficialment des del moment que hi ha recursos presentats per la gent. La llei 1/1999 en els seus articles 62 i 63 els obliga a anular la diligencia erronia i a publicar-ne una de correcta. Si no ho fan, es per que es creuen que estan per sobre de la llei, i aqui comença la prevaricació, per que sabent-ho estarien causant perjudici, de forma expresa i amb dolo, a les persones afectades.

TORN LLIURE, POSICIÓ 331, SAP TARRAGONA-VALLS

.

Bon dia a tots.
Al ataquerrrrrrrrrrr!!!!!!
Yolanda, Tarragona valls és la SAP Tarragona Reus oi?, es per especificar com ho fa l''ICS sinó no és fiable per fer el còmput de quanta gent vol una sap concreta.

Hola, algu em pot dir on es valida un curs finançat pel fons Europeu?? Estic trucant a la Generalitat i ningú en sap res. En aquest foro van dir que era al carrer Urgell pero no van dir el nº ni a quin departament correspon.
GRACIES

anotat.

He estat mirant el que diu la convocatòria del concurs-oposició que hi haura aquest diumenge pels metges de família i respecte a las places diu això:
8.2 En un termini no superior a trenta dies comptadors des de la publicació de la llista definitiva de puntuacions finals, el tribunal determinarà el dia, el lloc i l’hora en què es convocarà les persones aspirants perquè, en acte públic i per rigorós ordre de classificació, facin l’elecció de destinació d’una gerència territorial i d’un servei d’atenció primària dins de les destinacions previstes per aquesta gerència territorial
En la nostra convocatòria en cap moment diu que fareml''elecció d''una gerènica territorial ni d''un servei d''atenció primaria, només diu elecció de plaça.

Jo també faré la pregunta que més amunt a fet un company/a.
Quina diferència hi ha entre treballar en un cap o un hospital? gràcies

Hola Eli,
El que vaig dir l''altre dia es que els cursos els ha de registrar el centre a on els has fet i que el registre està al carrer Urgell però no se el número.
Ves o truca al centre on els vas fer i ells et diran el que pots fer.

Hola a tothom,
Acabo de parlar amb una noia del sindicat i m''ha dit el que ja sabeu tots. Dilluns es reuneixen per parlar del tema, també m''ha dit que no hi ha dret que facin el que estan fem i que hem de esperar a veure que pasa.

Jo ja no he rebut més mails dels sindicats.....

Correu del CATAC, moltes queixes referent a aquest tema amb el mateix missatge q té penjat al web i q ja ja s''ha exposat en aquest foro i al face i CCOO més o menys igual i q el dilluns es reuneixen per parlar del tema

Per a qui esteu treballant en Caps . o si algú ho sap Quin horari es fa de mati continu o de tarde continu i cuantes hores es fan. Es treballen dissabtes??? Quin sou???
I per contra en un hospital, horaris, sou, etc???
Moltes grà cies

Per Bon dia,
D''on treus això que dius que els sindicats diuen que no ens estem quiexant prou ?
Jo crec que no està malament el soroll que estem fent, ara bé, hauriem i podriem de fer-ne més.., el que passa, ja vaig dir-ho, MOLTS NO SOU CONCIENTS DEL PERJUDICI QUE SIGNIFICA NO NOMES ESCOLLIR PER SAP, SINO ESTAR NOMENAT PER SAP !!
TAMBE ES LOGIC QUE GENT QUE NO HA TREBALLAT MAI O MOLT POC A LA CASA I ARA ES VEU AMB UNA PLAÇA FIXE...NO VEGI RES MÉS, PERO PER AIXÒ TAMBÉ UNS QUANTS D''AQUEST FORO INTENTEM OBRIR ELS ULLS I ACLARIR ALGUNES COSES..MODESTAMENT.
També dius que com que encara no sabem com sera la elecció..no ens podem quiexar massa ó vens a dir algo similar...;
Bé, no del tot,clar, per l''hermetisme sobre el tema que ja li convé al ICS, però el que si ja sabem son les intencions, dolentes, del ics.
I més que això, QUE HAN SORTIT PUBLICADES PER SAP, QUAN FINS ARA SEMPRE LES HAVIEN PUBLICADES PER CAP Ó EAP (equip d''atenció primària), és a dir, per CENTRE CONCRET.
Ens volem amagar les plaçes concretes fins a l''ultim moment i, després, rapidament haurem de decidir-nos per un lloc concret ( com a preferencia). Despres sera l''ics el que no sabem com, S''HO MANEGARA PER POSAR A CADASCU ON LI CONVINGUI, SEGONS LES SEVES CONVENIENCIES.
TOT AIXÒ, SI NO HO ATUREN ELS SINDICATS.
I LA SEGONA PART, ES EL FET D''ESTAR NOMENAT PER SAP. JA SABEU, POT SIGNIFICAR QUE UN BON DIA ET DONIN O T''ENVVIEN UNA CARTETA AVISANTE QUE T''HAS D''ANAR A TREBALLAR AL CAP x, COM ES DINS DE LA MATEIX SAP...NO PODRAS DIR RES..

Eli!
servei territotial de qualificació professional de barcelona.
carrer llull, 297(metro L-4 groga)
tel 93 553 61 00

El curs el vaig fer a l''ajuntament del meu poble i porta el segell de l''ajuntament. El registre que tu dius del carrer Urgell es de la Generalitat o d''on es???

Ricard, no me has entendido. He dicho que ANTES de saber si teniamos plaza y ANTES de saber si la elección era por SAP no podiamos quejarnos. Ahora que ya lo sabemos si podemos quejarnos. Si yo no tengo plaza no me ire a quejar, OK........

Eli!
Servei Territoral de Qualificació Professional de Barcelona.
Generalitat de Catalunya
´
carrer llull, 297(metro L-4 groga)
tel 93 553 61 00

per el curs aquest firmat per
l''ajuntament.... em semble que no deu comptar si no ho recordo malament no comptaven els d''altres administracions públiques.

MOLTES GRACIES !!!

Eli, he enviat un correu al centre on vaig fer el cursos i els he demanat l''adreça a veure si em contesten.
Em sembla que si el curs es de l''ajuntament hauries de trucar-los i demanar-los la adreça. Aquesta adreça em sembla que es de la diputació. Potser estic confos.

Pero esta patrocinat pel Fons Europeu i la Diputacio, tinc companys que els hi han comptat i a RRHH em dien que me l''han de comptar. I a les llistes provisionals me l''havien comptat, a sigut a la definitiva que me l''han descomptat.

-El curs tenia que ser del fons social europeu, si estava subvencionat per un ajuntament no entrava ja ho van dir

Doncs hauras de fer un recurs d''alçada

Si, si que el fare, ja m''ho van dir els de RRHH, tambe m''ho estan mirant en CCOO.

Jo tinc 4 cursos del fons europeu, 3 tenen el segell de la generalitat i un no. ( el centre on el vaig fer me''l van entregar així i a més han tancat )Vaig trucar al 012 i els vaig demanar que havia de fer perquè me''l certifiquessin i em van dir que anés a l''inem que allà és on porten tot el tema de formació i que en principi me''l tenien de posar el segell ells.

Respecte a això dels cursos per aclarir matissos, que potser la companya no és l''única
un curs organitzat i finançat per una administració local= no compta
Un curs (fet - organitzat) per una administració local PERO finançat per una administració autonoma, estatal o europea= ha de comptar
O sigui recurs d''alçada com diu la companya.
Dels altres dos sindicats no en se res encara.

OK Bon dia, entes.
DONCS JA SAPS..JA SABEU, QUEDA NOMES AVUI I DEMA PER FER ALGUNA TRUCADA I ENVIAR MAILS ALS SINDICATS QUEIXANT-NOS PER NO HAVER SORTIT LES PLACES PER CAP I PEL PREVISIBLE SISTEMA D''ELECCIO PER SAP..I TOT EL QUE COMPORTA.
VOLEM ELECCIO UNICAMENT PER ORDRE DE PRELACIO I SABER ON ESTAN LES PLACES JA !!
CCOO (Federacio Sanitat)
fsanitat1@ccoo.cat
tel. 93-4812845
CATAC :
93-4978787
607181693
Vall d''Hebron : hvalldhebron@catacctsiac.cat
93-4894540
607181690
93-3046800
93-2956100
www.ugt-cat.net/
subdominis/
sanitat/
INTERSINDICAL CSC
tel 93 481 36 60
UGT SANITAT:
93 2956103 (Nines)
93 2956271 (Blas e Imma

ara vaig a enviar emails als qui no he enviat Ricard

w

He trobat aquesta informació en la web d''UGT:
Bona tarda, companys i companyes.
Donat el considerable volum de queixes i reclamacions que hem rebut amb el tema de la Diligencia final del Tribunal Qualificador de la convocatòria AUXILIAR - 2008 i la publicació del resultat final de la fase de concurs oposició, amb indicació del número d’ordre de classificació final assolit per cada persona aspirant i que es va publicar el 10 de desembre de 2010
Dir-vos que us demanem paciència durant 24 hores, el temps que ens donem per preparar una macro resposta amb els nostres serveis jurídics, per donar una solució contundent i extrapolable a tot el territori.
"Creiem que val la pena esperar aquestes hores."
De totes formes si algú vol fer un recurs d''alçada, tenim alguns models per que pugeu fer-los, no mes ho teniu que demanar a la adreça que correspongui : ugtarnau@gmail.comAquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d''spam, necessites activar Javascript per veure-la o ugtprimaria@gmail.comAquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d''spam, necessites activar Javascript per veure-la
Seguirem informant

Bona aportació Esther ;) gracies.

De res...I no se q he fet en el face q em sembla q l''enllaç no funciona...

Ja ho he vist, si que funciona però demana un codi d''entrada ??
no se que passa amb la página d''UGT a la principal mai posen les darreres noticies de l''ICS, fa la sensació que passin del tema.
Almenys ens ho has pogut transcriure :)

Si si, la veritat q dona aquesta sensació...No se com acabarà aquest procés, però no m''agrada gens la manera q té d funcionar...la generalitat es més transparent!!!

n

alguien puede decirme cual es el horario de tarde de los caps? más o menos?

GRACIES ESTHER..
BE, JA VEIEU COM SI TE INCIDENCIA EL QUE ESTEM FENT ENTRE UNS QUANTS D''AQUI AL FORO,
VA..UNA MICA MES DE PRESSIO , PER AQUELLS QUE NO HAGIN FET RES ENCARA !!
ALMENYS LOGRAREM QUE ELS SINDICATS ARRIBIN "CALENTETS" EL DIA 20 I "PLANTIN CARA" , SEGUR, MES DEL QUE HAGUESSIN FET, SI NOSALTRES HAGUESSIM ESTAT CALLADETS I A VEURE-LES VENIR..
VINGA !!

Ara passare els numeros de torn lliure de persones que treballen actualment al SAP Tarragona, tenen plaça a les opos i m''han dit que si poden triaran segur aquesta sap on ja treballen o hospital de Tarragona: no posso els seus noms perque haurien de ser elles qui escriguessin, i no els hi he consultat si volien posar les seves preferencies aqui, jo ho faig extraoficialment,
46, 113, 158, 463, 487 triaran SAP Tarragona, i com a 2a opcio hospital de Tarragona
68 i 150 triaran hospital de Tarragona i com a 2a opcio SAP Tarragona

anotats.
Gràcies crispeta.
Va nois que no portem gens malament el llistat...
De moment estem treballant amb les borses de la Metro Nord i Sud. I afegim totes les dades que aneu donant.

He rebut resposta d''un sindicat, que al menys m''ha contestat, jo exposava tota les queixes que hem tingut durant el procés:
Ja ens informaran del que diguin el dia 20.
En referència a la transparència de la Borsa de treball em diuen que les queixen haurien de dirigirles als Sindicats que les van signar.
Sobre les queixes de la convocatòria diuen que també les hem de enviar a l''ICS i a qui presideix el tribunal perquè són els responsables del procés i els sindicats no estan als tribunals.

D''acord nef.
Gracies Ada, no tenen penques ni res el sindicat que t''ha contestat això, o sigui si hi ha manca de transparencia es culpa del sindicat que ha signat la borsa? Si no haguèssin signat la borsa qui sap si ara enlloc de borsa tindriem ETTs. Els que han aprovat i es queden sense plaça no els trucarien per fer suplències perque mai s''ha fet comptar els examens a la borsa.
Les irregularitats a la borsa no l''ha causat qui ha signat el pacte sinó l''ICS, o sigui si hi ha una incidència "apañatelas que yo no he firmado esta bolsa" OLE I OLE, si els ICS abusa jo no penso ajudar...
Els tribunals van redactar les bases i no deien res de SAP, ha estat decisió posterior de l''ICS. Si no pots esperar que els sindicats et defensin per que això no és treball seu anem apanyats!!!

Una curiositat, només entrar, després de la presa de possessió es pot demanar algun tipus d''excedència??? (No em puc permetre anar-me''n lluny de casa, i no sé com fer-m''ho)

Para Eli
Yo tengo dos cursoos hechos por el ayuntamiento y financiados por el fondo europeo, primero me contaron y luego los descontaron. No lo reclamé porque en la diligencia anterior se dijo que los cursos de los ajuntamientos no cuentan. Despues de preguntar en rrhh me ha quedado claro que lo que diga cualquiera q coje el teléfono no es palabrita del niño jesús, sólo cuenta lo que diga el tribunal cualificador.
Para Ricard
Mira lo de ugt ya hablan de las muchas quejas sobre la lista definitiva, sabes si hay alguna posibilidad de que se anule. Yo no podré dormir hasta que no firme!!!
Para Mari
muchas gracias por el telf, miraré si allí atienden para toda la metro norte

Només en el cas que tinguis plaça en una altre administració pública es pot demanar excedència per incompatibilitats. Les altres excedències em sembla que com a mínim has d''haver treballat 2 anys en el lloc on t''incorpores.
A l''Estatut Marc ho posa. allà tens tota la informació.

Beatrix, un cop s''hagi pres posesió de la plaça d''auxiliar, de zelador o d''administratiu, els que no obtinguin plaça. Els punts de l''oposició és conservan a la borsa de treball o és perden.

los puntos se conservan hasta la siguiente convocatoria.

para nuria el horario de tarde es de 14:00 horas a 21:00 horas.

El,
Tranquila, no poden tocar la llista definitiva,. Nomes resoldre casos particulars a partir de recursos presentats.
Com tambe es deia per aqui, clar, si a més resulta que hi ha hagut algun recurs al CONTENCIOS, i de la investigacio d''un o diversos casos concrets, detectessin que podria haver-hi prevaricació...doncs aleshores si, de poder ser..poden ser moltes coses, però tot i així, anular la llista.. això dubto molt i molt i molt..que passi.
Entre d''altres perquè , encara que tot això anterior passes..que ja es suposar, 1026 persones faria ja ..quants mesos o anys que estariem treballant¿
Com a molt, crec jo, resoldrien casos particulars demostrats, mai anular el procés.

para "el" tienes razon tal y como se aclaró en la diligencia de lista de mèritos definitiva los cursos ORGANIZADOS (da igual quien los financie) por la administracion local no se tienen en consideración.
Copio y pego lo que dice en la diligencia el 2º anexo:
"Segon: Els cursos impartits per l’administració local no són susceptibles de valoració, atès
que el barem no contempla la valoració de cursos organitzats i/o impartits per
aquesta administració"
Eso no quiere decir que no te cuenten por ejemplo en la bolsa de trabajo ¿???? ¿alguien lo sabe? Justo acabo de terminar uno de 150 horas presencial del SOC i el puñetero diploma dice que lo organiza el ayuntamiento (lo cogi porque decia que estaba financiado por el FSE), me va a dar algo.

Quan faran la publicació al dogc?

Bea
A mi no me los han contado para la bolsa de aux, tampoco los reclamé para la bolsa porque pensé 1º en terminar con la opo, seguramente sí cuenten para la bolsa. Tu sabes el telf de la bolsa de la metro norte?
Miento, en la 1º provisional sí me los contaron y en la 2ª provisional me los quitaron y al ver la diligencia ya no los reclamé.

No tengo el telf. llevo mucho sin trabajar y estoy totalmente desconectada, ese tampoco es mi àmbito. No se si alguen que suela trabajar en metropolitana norte...te lo puede dar.
O sea que tampoco te lo han contado en la bolsa?... entonces he perdido dos meses inúltilmente y todo porque en la web del soc no te dan esa información :¨(
incluso me desactivé temporalmente de la bolsa para cumplir los requisitos del curso...y ahora no me llamarán porque aun no me han vuelto a baremar. snif.
Pues nada ajo y agua.

Ricard poden anular la llista definitiva i tornar-la a confeccionar, de fet si hi ha un error estan obligats a corretgir-lo per llei, llegeix-te els articles 62 i 63 de la llei 1/1999. Si el que ha passat és un error del programa que tenen, sol han de posar la llista definitiva al costat de la provisional i tots els que han baixat de nota, tornar-los-hi els punts i tornar a fer una diligencia que anul·li l''anterior trient una nova llista. Aixó jo seria capaç de fer-ho solet en un dia com a molt.
Pensa-ho bé: quin sentit tenen les llistes provisionals si això fos legal?. Tots tenim ganes de que això s''acabi, però volem que s''acabi bé. Si t''haguessin tret tots els punts a tu, probablement pensaries com jo.

Jo vaig parlar per telèfon amb algún responsable de RRHH i em va deixar molt claret que de tirar enrrere la definitiva que res de res. Que qui vulgui recurs d''alçada, que el faci a nivell personal (que de fet em va confirmar que ja s''han fet alguns) i que tot i així es preveu que no prosperaran...
Us ho dic, al igual que va passar fa molt de temps quan avisàvem que escolliriem per SAP i la gent era desconfiada, ara està passant el mateix amb la definitiva...
NO LA TOCARAN, i a més a més, em van dir que sí és possible treure punts a la definitiva. D''on treieu aquesta llei que diu que no pot contenir menys puntuació que una provissional?? (m''agradaria mirar-me-la)

Donde puedo ver la diligencia donde dice que no cuentan los cursos financiados por el Fondo Social Europeo ???

Los cursos financiados por el Fondo Social Europeo, si cuentan, a no ser que esten Organizados por entes locales: Ayuntamientos, Diputaciones, Consejos Coarcales, etc....
Estos cursos tampoco pueden contar para la Bolsa de trabajo, la normaiva de la bolsa dice que: "los criterios de valoracion de los mèritos, seràn en todo caso, los mismos que los aplicados a la ultima convocatoria de provisiòn de plazas"

Carmenchu el tema no es que no cuenten los cursos financiados por el FSE, mirate la bases dice que tiene que ser un curso ORGANIZADO por una administración estatal o autonomica (por lo que si es organizado por un ayuntamiento aunque este financiado por administraciones estatales, autonomicas o europeas no te contaran).
En cambio segun la bases tambien sirven los que organicen las universidades, sindicatos o otras organizaciones siempre y cuando esten financiados (esten financiados por las adm. publicas estatal o autonomica o europea).

Pues a mi me cuenta en la Borsa y lo tengo validado con la C.

Tengo una compañera que tiene uno de ofimatica organizado por un ayuntamiento i financiado por la union europea y se lo han contado.

Pues no entiendo nada !!! alguien puede decir donde se puede ver esta diligencia ?

Me imagino que todo lo que han descontado de mèritos en el último listado de la Opos, lo volcaràn en la próxima actualización de la Bolsa.
Jo tenia 8 puntos de mèritos en la Bolsa, en el listado de febrero me los quitaron y me los descontaron de la bolsa en la siguiente actualización.
En julio después de la correspondiente reclamación me los devolvieron y volvieron a aparecer en la bolsa.
Ojo, en la categoria de Administrativo, donde tambien estoy en la bolsa, me han contado desde el principio y nunca me los han tocado, claro està que no me he presentado a esas opos.

Turno libre- posicion 783- Barcelona Sap Esquerra

Apuntada,
Gracies Ely, la primera de Barna ciutat!!!!

Ostres tu a veure si tinc sort perque estic embarassada de mes de 36 setmanes de la meva primera nena i possiblement siguin els meus pares de quasi 70 anys els que hi hagin d''anar a la eleccio de plaça i si han d''escollir fora de bcn es faran un lio. A mes que el separar-me de la meva nena em doldria molt. Creuarem els dits per veure si tinc plaça on sigui dintre de bcn.

hola, torn lliuer pos 544 barcelona sap esquerra

Ely creume, les de Barcelona ciutat seran les menys demanades... no dic que podras escollir el que vulguis, pero que Barcelona ciutat serà el últim que quedarà estic gairebé segura.
Enhorabona per l''embaràs :)
Gracies josepm
Nef ja l''apunto.

Gracies Beatrix. Deu t''escolti y quedi alguna plaça per mi a la capital encara que amb la meva posicio...

lliure, pos.385, SAP Bages-Berguedà-Solsonès
Beatrix, això ho penjaràs un cop ho tinguis?

Si que ho penjarem però paciencia que aquest proces de recol·lectar dades i afegir les que ens faltin de les borses trigarà una mica, ho estem fent entre la nef i jo.
Gracies montse.
nef apuntada

Be Jordi, no sé, el temps dirà el que..
A mi de sindicats em van dir el mateix que li han dit a Nef i que la definitiva pot tenir menys punts que la provisional.
Que potser no és massa lógic (l''ICS posriem dir que té la lógica com una característica intrínseca..? mmm..diria que no), però que pot passar.
Jo que faria si m''haguessin tret tots els punts ? el mateix que faré ara que m''han tret 1 i no m''han donat un de 4, fer recurs d''alçada. Em pot venir d''un punt només, o de menys, d''entrar on vull, que a més hi ha poques places..
RESPECTE A LA MOGUDA AMB SINDICATS JO CREC QUE PODEM ESTAR MODERADAMENT SATISFETS. A MI DE CCOO JA EM VAN DIR QUE HAVIEN NOTAT EMPRENYAMENT AMB EL TEMA I UGT, A LA SEVA WEB, PARLA DE QUE DONARA UNA RESPOSTA - en teoria demà, demanaven 24 hores- AL TEMA DESPRES DE CONSULTAR AMB SERVEIS JURIDICS..DEGUT A LA NOTABLE QUEIXA GENERADA PER L''ELECCIO PER SAP..
DEMA ULTIM DIA PER ELS QUE ENCARA NO HEU TRUCAT O ENVIAT MAIL A CAP SINDICAT, QUEIXANTVOS I PREGUNTANT SOBRE EL TEMA.
DILLUNS 20 RECORDO QUE HI HA REUNIO DE MESA SECTORIAL ( DEMANADA PELS SINDICATS ),
PER PARLAR SOBRE EL TEMA DE CRITERIS D''ELECCIO DESPRES DE LA SUPERACIÓ D''UN PROCES SELECTIU.
SI ALGU DEMA VOL CONTACTAR AMB ALGUN SINDICAT (TELEFON O MAIL) I NO TE LES DADES D CONTACTE, QUE HO DIGUI I TORNEM A ENGANXAR X AQUI.
BONA NIT

Secciónsindical primariabarcelona ugtpbarna@gmail.com
Aquí escribo otra dirección de UGT, yo ya he hecho mi escrito. Espero que todo este movimiento tenga el final esperado,
Saludos.

ultim dia fer fer queixes:
CCOO (Federacio Sanitat)
fsanitat1@ccoo.cat
tel. 4812845
CATAC :
93-4978787
607181693
Vall d''''''''''''''''Hebron : hvalldhebron@catacctsiac.cat
93-4894540
607181690
INTERSINDICAL CSC
tel 93 481 36 60
UGT SANITAT:
93 2956103 (Nines)
93 2956271 (Blas e Imma

Us heu llegit be la diligència del dia 10/12/2010?
Posa:4t. En un termini no superior a 30 dies el tribunal determinarà el dia, el lloc i l’hora en què
es convocarà a les persones aspirants per a la realització de l’acte d’elecció de PLACES.
No diu: elecció de SAP. Llavors, és possible que ho fem com totes les convovatòries anteriors.

Hola Betty, sabem del cert que ens volen fer escollir per SAP, doncs així ho han fet saber als sindicats des del març, no hi ha dubtes. La llista de places afectades estan especificades per SAP, AIXÒ NO S''HAVIA FET MAI. S''haurien d''especificar per CAP, això ja t''indica clarament la seva intenció, com pots escollir una plaça si no saps on és?

Hola Ricard, no he tornat a tenir noticies dels sindicats. Teniu alguna novetat?

Crec que els sindicats no es velluguen prou, potser si que hauriem d''anar al programa d''en Cuni, el meu gendre treballa a TV3 ja li ho dire, ell el coneix.

Algu està disposat a donar la cara? perque jo de facilitat de paraula no en tinc gaire.

No tinc més noticies , Beatrix. En teoria avui, UGT, segons van dir, donaria una resposta oficial a totes les queixes que han hagut sobre el tema -després de consultar els seus serveis juridics-.
Així ho van dir a la seva web.
Molt bé anónims per la nova adreça de UGT i el recordatori de adreçes !
Penso que deu n''hi do el moviment que hem fet. Sobre si servirà d''algo com deia un company més amunt. Jo penso que per mobilitzar i concienciar més als sindicats de lo que estaben si ha servit..pel que he vist, escolto , em diuen etc.
Ara, si es lograrà fer tirar enrera al ics de les seves intencions, sóc més escèptic.
Almenys ho haurem intentat.
Sobre lo de tv3, si, segurament això seria el més eficaç. I veig però un problema,ja ho vaig dir fa dies també. Potser tant el programa en si, com l''audiència no estarà massa sensible a les reivindicacions de futurs funcionaris amb la feina assegurada i amb els temps que corren..
No sé, com ho veieu ?
SI ALGU TE ALGUNA RESPOSTA MES AVUI DE SINDICATS O HA PARLAT PERSONALMENT, TELEFONICAMEnT..QUE DIGUI COM A ANAT, OK?
Salut

.

jo crec que els sindicats poc es pronunciaran ara ja fins passada la reunió. És la meva opinió.

Avui he enviat un email al email de la Sección sindical primaria barcelona i m''han contestat:
Hola Veronica:
Te adjunto los correos donde puedes canalizar tus consultas.
"FSP JORDI FIGUERA" ics@catalunya.ugt.org,
"JUAN COBACHO MARIN" jcobacho@catalunya.ugt.org,
Saludos
ANNA LLAURADO
UGT-PRIMARIA DE BARCELONA
Podeu enviar també tots algun correu quan més siguem millor.

Gracies Vero per la aportació.
Vaig a enviar ara mail a aquests dos correus. El que dius tú, quants més rebin ,millor.

hola, estic provant

Correu del CATAC:
Els qui presenteu recurs d''alçada recordeu que teniu trenta dies per presentar-lo.
Que si per culpa d''això no obteniu plaça, és el pas previ per la via judicial que
s''hauria d''iniciar fins al cap de tres mesos de silenci administratiu.
A la Junta de personal del Trueta d''avui ens han informat que l''acte d''elecció de
plaça serà la segona quinzena de gener i la incorporació a principis de febrer.
Bones festes,

SOC DISMINUIT I NO TINC CAP PLAÇA A LA CATALUNYA CENTRAL QUE TINC QUE FER?

Sabeu quan s''ha d''aportar el certificat mèdic i els documents de no estar separat mitjançant expedient disciplinà ri ni inhabiltat absolutament ??? Suposo que deu ser després de l''acte d''elecció, no???
sabeu on es demana aquests certificats??? El del metge ja ho sé però els altres no ho sé.
A les bases també diu de fer un curs d''ofimà tica que ens avaluen en apte o no apte, si ho fem i ens surt no apte?? ens treurien de la plaça??? Creus que ho faran???
Grà cies i salutacions,

Avui fullejant la convocatòria he llegit que es possible que ens facin fer un curs i que es pot avaluar com apte o no apte i per tant perdua de destinació escollida (punt 8.2) que en sabeu d''això? Ho faran o què, només ens faltaria això!

El certificat metge i el de no estar inhabilitat per al servei public ho han de dir penso que a la diligència on s''indiqui l''acte d''elecció.
El certificat metge (si m''equivoco corregiu-me siusplau) es compra a l''estanc i l''emplena o bé el teu metge de capçalera o vas a un centre d''aquests que fan certificats. Em sembla que te una validesa de tres mesos.
El de no estar inhabilitat em penso (tampoco ho sé 100% segur) que és una declaració jurada que et fan signar el mateix ICS.
Del curset ja us podeu oblidar que no hi ha peles, això és salta, a més si es fes ja s''hauria anunciat, i no s''ha sentit res de res al respecte.

Anonim de la via reserva, la veritat és que ho veig cru, sembla ser que les places reservades per la gent amb disminució han de complir uns requisits (jo no se quins), i n''han habilitat només en uns llocs molt concrets (el que no s''enten que ni tant sols els tingueu identificats per SAP).
Has pogut parlar amb algun sindicat? Perquè no aprofites les direccions que ha facilitat el Ricard i t''hi poses en contacte? segur que en la teva situació hi ha més opositors, els de Terres de l''Ebre tampoc hi tenen plaça a la seva gerència, hi poden haver més de 100km, des d''on viuen a alguna plaça de Tarragona.

el certificat tan si vas a un centre privat com si vas al teu metge de capçalera els has de pagar.
al teu metge costa 11''80€

Per a :
SOC DISMINUIT I NO TINC CAP PLAÇA A LA CATALUNYA CENTRAL QUE TINC QUE FER?
Doncs si a Catalunya Central no hi ha plaçes deu ser perque ja estan complertes y auras de desplaçar-te fins on en tinguis una disponible.
Jo tinc una minusvalia i faig 60km cada dia per anar a treballar

Jo ho vaig pregunta i van dir que nomes tindria plaça al costat de casa seva el discapacitats amb movilitat reduida.

Hola companys i companyes
TINC EL 923 I volia els SAP Berguedà, el de Girona Marítim (la zona de Tordera i demés és aquest oi?) o els SAP del Maresme o Can Ruti, o o bé els de Reus o Tarragona (a prop del PRIORAT), en tot cas ben lluny de Bcn i de Sbd, però en fi, ja veig que no podrà ser... Jo estava disposada a anar a viure cap a alguna d''aquestes zones, però ja veig que no caerá la breva, no, PACIÈNCIA! Pel que em dieu les darreres places que no voldrà ningú seran a BCN CIUTAT, quina m.. em tocarà una d''aquestes, doncs! Ja em vaig fent a l''idea... brrrrrrr!!!! Clar que millor això que cap plaça...
A mi si m''han comptat 1 curs del FSE d''ofimàtica, i en canvi m''han descomptat un altre també del FSE d''ofimàtica...
INCOMPRENSIBLE OI?
PACIÈNCIA!!!
Però aquest punt de menys NO em permetrà opció a triar cap plaça... la que quedi i prou!
En fi, más se perdió en Cuba.
Mentre esperem que arribi el dia d''elecció i possessió... arribarà aviat?
Doncs mentrestant he acabat la meva primera setmana de feina a la DIBA: ¡¡¡REGISTRAD REGISTRAD MALDITOS!!!! No he fet altre cosa tots aquests 5 dies que registrar i fer registres d''entrada, que guay!!! apa vinga va! i que els papers no s''acaben mai!!!
PA MI QUE POR LA NOCHE MONTAN JUERGAS Y SE MULTIPLICAN, OYE!!! En fi...
El dilluns méssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss papers.... apa vinga va!!!
ÀNIMS I BON CAP DE SETMANA!!!

Ester, estàs a un registre? Jo és on més hi he treballat, a l''Hospital, ho feiem a mà, res d''ordinadors!!!!
Ja, quins bons temps, són els millors records que tinc de la feina perquè amb el grupet que hi treballava al principi era molt maco (hi havia dos registres ubicats fisicament al mateix espai, l''hospital i la DAP) ens ajudavem sense importar si la feina era d''uns o d''altres...
Després ens van traslladar i van deixar només a una persona (de tres que hi havia d''haver) i vaig cobrir alguns mesos la baixa de la titular, allò ja era altra cosa, la feina era imponent. Aquesta persona és de la que més he aprés a la meva vida laboral, ja està jubilada fa anys, però li tinc molt d''afecte, recordaré els seus bons consells mentre visqui.

SÍ, estic a registre, coordinació i contractació.
Però jo el que faig és registrar registrar i registrar al.legacions de multes i més i més i més al.legacions, i identificacions de conductor i registre de correspondència i fins ara res més, però només fa 1 setmana que hi treballo, temps al temps, ja em donaran més coses noves per a fer...
La veritat és que sí que hi ha mooolt bon ambient amb els companys, igual que al CAP de Mataró on vaig treballar els 15 dies. AL CAP AQUELL I ARA A LA DIBA NO EM PUC QUEIXAR. ESTIC MOLT CONTENTA.
Els companys t''expliquen les coses, els cops que calgui i amb paciència i bon rotllo, la veritat.
Dóna gust treballar així! Encara que siguis nova vas a la feina amb ganes!!!
AHHH: I HI HA 2 MÀQUINES DE CAFÉ, DOS, I UNA DE CAFEINA IANQUI!!!
I a més ¡¡¡1 NESPRESSO!!!! APA VINGA VA OH WEEEEEEAAAAAAAHHH!!!!
EM PUC DONAR A LA CAFEINA!!! QUE BÉ!!!!!!!!!!!!!!! LA GLÒRIA!! VISCA LA CAFEINA!!!!
TOT I QUE .... AI AI AI LA MEVA TENSIÓ!!! ARA ENCARA LA TINDRÉ MÉS ALTA!!!!
Potser és que jo vaig tenir una pèssima experiència a la meva darrera feina a la privada i anar a treballar per a mi era CADA DIA I TOTS ELS DIES ANAR A PATIR I A SER MATXACADA EMOCIONALMENT PEL JEFE (un vell de 78 anys que ja NO hauria d''haver estat alli, però hi era per a tocar-nos els ovaris a totes, ep, només a les noies! curiós... i com que l''empresa era seva se li permetia el mobbing tan bestial que ens feia!) i els companys no ajudaven gens o gaire, ans al contrari, si era a tu que et cridaven, miraven cap un altre costat, així no era a ells que els hi tocava el rebre, aquell cop....
I així de bé, noia... tot i que molt pitjor ha estat estar a l''atur taaant de temps... o no, ves a saber.
Ara bé, ja ho va dir Nietzsche: LO QUE NO NOS MATA, NOS HACE MÁS FUERTES.
Y SÍ, tenia raó, és així i jo he après la llicó, i molt ben apresa. MAI MÉS NO AGUANTARÉ UNA SITUACIÓ AIXÍ... Total al final t''acomiaden igual i estàs feta caldo emocionalment, a sobre, millor dir prou i que t''acomiadin sense haver d''aguantar tanta m...
waaaaaaaaaaaaala vaya rollo que he deixar anar...
Bé, la capacitat de sintesi ja veieu que NO és una de les meves virturts, ja ja ja
Després d'' "ALLÒ" qualsevol altra feina, per dolenta que sigui, serà millor!!!
Així que no em queixo, en absolut:
estic ben contenta de tenir feina, del que sigui, i registrar ja m''està bé, i atendre a l''usuari a un CAP també!
I a sobre horari intensiu. Res d''horari partit.
I a sobre no haig de regalar hores... com a la privada.
I a sobre tinc la sort de tenir "persones" com a companys de feina i jefes.
Què més vull?
VALOREM EL QUE TENIM!!!
Aquest ha estat el meu lema del curs de creixement personal aquest any: VALORAR I AGRAIR!
Y en eso estoy.
I a seguir esperant la data del dia E+P!!!
Bueeeeno no m''enrollo més, que deu n''hi do!
BON CAP DE SETMANA!!!
Ester

Genial Ester ;)

torn lliure 498 SAP OSONA

Gracies 498, apuntat, cap a Osona falta gent.

TORN LLIURE, 674, SAP MARITIM

ipg, gracies, ja et tenia.
Us recordo que si per casualitat heu donat la SAP de preferència al Facebook, no cal repertir-la aquí, la nef i jo mirem tots dos llocs :)

Ok Beatrix,
Sabeu com esta el tema per aquest sap maritim

Aixó, com està el tema pel sap maritim? I per Berga? I per a prop del Priorat o de Reus?
Jo estic mirant pisos de lloguer per Tordera i per Berga, per si de cas, il.lusa... i també per Falset, Móra...
Es que per allí sí que podria pagar un lloguer amb el nostre magnífic sou de l''ICS, en canvi a l''àrea metropolitana ni de conya... en fi... fijo que me toca BCN, o que hauré de seguir per Sabadell, BRRRRRR!!! Quina m....
Barcelona m''esborrona, Sabadell em fa patir!!!
¡¡¡QUIERO HUIR DEL MUNDANAL RUIDO!!!! PORFAVORCITO, BEN LLUNY DE LA CIUTAT!!! AHHHHH
Bueno, plego d''internet per avui!
QUe he vingut a la biblio a estudiar pels exàmens de febrer de la Uned i no ho estic fent, mare meva, que mal lo veo, suspesa suspesa suspesa si no em poso ja mateix...
BON CAP DE SETMANA A TOTS I TOTES!!!!
APA A10!
PD: Fijo que demà em trobaré el correu inundat d''emails del foro, I APOSTO QUE ENTRE AVUI I DEMÀ COMENCEU EL FIL 26!!! Ja ho veureu.

Torn lliure 570 Vall d''Hebron

Torn Lliure 959. Hospital Tortosa o SAP Terres Ebre. Encara que necessito 2 miracles seguits: Un per tenir plaza i altre que em toqui on vull. Pitjor impossible.

Bé per dir com estan les SAPs és molt aviat per fer valoracions el porcentatge de gent que ha participat encara és molt petit, dels SAP només tenim 57 persones que han dit la preferencia, entre 1700 son poques, quan tiguem pasada la gent per gerencies territorials aproximarem una mica més.
Per això estaria molt bé que si coneixeu a gent aprobada pregunteu-los la posició i la preferència i podrem contribuïr a fer un llistat més aproximat.
gracies per les vostres aportacions.
Bona nit i bon cap de setmana.

Bon dia,
M’han trucat de la borsa per treballar el caps de setmana i festius amb un contracte de 14 hores setmanals. Algú sap si a més del sou corresponent també t’han de pagar un plus per treballar el cap de setmana i festius. Algú que ja estigui treballant dins em sabria dir alguna cosa.

hola opositon, no se la quantitat però les hores de cap de setmana i festius seguríssim que es cobren diferent.
En algun lloc han d''estar publicats els sous si m''assebento ja possaré l''enllaç és d''aquelles preguntes que cada cop són més recurrents.

Mary
Difícil ho tens, però NO impossible!!!
Pensa que amb el miracle que dius, o només amb moooolta sort, podries aconseguir plaça, estant la 959 potser encara si hi ha bastant gent que renuncia, que podria ser, hi entris!!!
I mira, per l''hospital de la Cinta hi ha 8 places, just el doble que pel Joan XXIII, i això et podria venir bé!
Jo també voldria anar cap a les terres de l''Ebre, bé, primer cap el Priorat, però total, si em toqués Tortosa, en cotxe no és tant vivint a Móra o a Falset...
En fi, com que jo també necessitaria un miracle per a poder triar Berga o Falset... ni de conya, vaja!!! Ho podem demanar a la M. D. de la Cinta...
ÀNIMS!!! Que encara hi ha alguna possibilitat!!!

Para Opositon:
Yo lo único que sé es que tengo un amiga que ya la han llamado y los tres sábados que trabajará al año se los pagan a 12 E.Supongo que tu contrato es distinto pq es sólo de fin de semana y festivos.No te puedo ayudar más.Lo siento.
Por cierto en que posición estás más o menos en bolsa?Trabajarás en un hospital o en un cuap etc...?

hola, alguien sabe cual es el sueldo neto de un auxiliar adm voya comenzar ahora en un contrato de dos meses y no tengo ni idea. Y se trabajan algunos sabados y se cobran aparte?

No creo que la gente renuncie ahora, en todo caso cogeran plaza y renunciaran después si ven que no pueden. Yo me pregunto que pasa con esas plazas que renuncian después, se convierten en interinidades? Seria mejor que no se presentarse a escoger plaza y asi si que podria llegar hasta más alla del número 925, pero si renuncian después esas plazas quedan para interinos.

Dudas, hay gente que si pudiese no cogerian 2 plazas sino que cogerian todas las que pudieran sin importar a quien jodan, a eso se le llama avaricia y esa avaricia es una de las desgracias que hoy en dia esta formando parte de esta sociedad.

Anònim quan parles de 12 euros vols dir per cada hora de treball no(12€/hora) ??

No 12 E el sábado entero¡¡¡Pero ella no tiene un contrato de fines de semana y festivos, sino de lunes a viernes, y sólo trabajará 3 sábados al año¡¡¡¡

A la Junta de personal del Trueta d''avui ens han informat que l''acte d''elecció de
plaça serà la segona quinzena de gener i la incorporació a principis de febrer.

OFI, si l''acte d''elecció de plaça es fa a la segona quinzena, el nomenament seria a la segona quinzena aproximadament, de febrer, i començar, probablement seria al març.

Per Batrix, Jos i nef!
Estic la 542 i no crec que pugui agafar plaça a Tarragona, pero les meves preferencies son Terres de l''Ebre, Reus o Tarragona per aquest ordre

Jo no crec que es faci tan aviat l''eleccio de plaça més be la incorporacio per a ultims de març, abril......

ALGU EM POT DIR QUANT ES COBRA D''AUXILIAR I COM FUNCIONA LO DE LA BATA AQUESTA QUE PORTEN, ET LA DONEN ALLA? L''HAS DE COMPRAR?

interino 1070, suplente 1400 aprox. por acumulacion prorrateo de vacaciones y descuento IRPF minimo

jo sóc zelador i cobro uns 1000 euros un auxiliar cobra uns 150 euros més al mes, al nostre cap fem de 8 a 15:00 i de 14:00 a 21:00 i un disszbte c/4 i un diumenge c/4 els dissabte es cobra a 3,06 euros /hora i el diumenge 6,10 euros /hora i són obligatoris perquè la nostra jornada es de 1599 h / anuals.i si et passes d''hores t''ho compensen amb dies, res de cobrar extra.

la bata tranquila que te la donaran allà on vagis.

MOLTES GRÀCIES I LO DE L''UNIFORME COM FUNCIONA?

Hola beatrix, ja que tothom et demana coses: Quin numero sortira a la rifa de nadal??
Gracies

QUE PASA SI TE LLAMAN DE LA BOLSA Y LUEGO AL ENTEEGAR LOS CURSOS NO VALIDADOS UNO NO TE TIENE QUE CONTAR? TE QUITAN EL CONTRATO? NO ESTOY SEGURO DE QUE UNO ME CUENTE EN REALIDAD

copio i pego de facebook!
En realitat a cada convocatòria haurien de sortir totes les places interines que hi hagi fins al moment de la convocatòria. Se suposa que hi ha uns 4000 interins, han tret 1000 places i hem aprobat 1600. Lo legal seria que als 1000 primers se''ls doni una plaça i als 600 restants com a mínim se''ls doni un interinatge(només per l''esforç, hi ha molts intrins que ni tan sols, s''han presentat i no els pensen tocar d''on són). Aquests interins són els que es queixen de que hagin aprovat gent que no ha treballat mai a l''ICS(com si fos casa seva). Però això no s''està complint, com a mínim a Lleida. Els que han aprobat les opos, no els toca plaça i no han treballat mai, no els han truca''t ni per fer les vacances de Nadal del personal. El meu marit és d''aquests els ho vaig preguntar i em van dir que si no havia treballat mai que era complicat !!! Quan els ho vaig dir era al Novembre i els vaig dir però si encara té temps de fer pràctiques i és una persona amb dos dits de front. Contestació: és una mica complicat!!!!!!!!!! Per cert hi ha gent amb contractes renovables mensualment fins i tot de 6 mesos que estan els 200-300 a la borsa i se''ls ha renovat el contracte!!!!!!!!!

rectificacion!
......hay contratos renovables.mensualment........que estan en posicion 1700 a la borsa i se''ls ha renovat el contracte!!!!!

anotat fins aquí...
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.