oposicions auxiliar administratiu (27è fil) (beatrix) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

Enviado el 31/12/2010 10:20Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

oposicions auxiliar administratiu (27è fil)

27è i pujant....

294 Respuestas al Mensaje

Enviado el 31/12/2010 10:38Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

RE:oposicions auxiliar administratiu (27è fil)

Feliç any nou i fil nou.

Enviado el 31/12/2010 10:41Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

jajaja bona ocurrència, igualment a tots!!!

Enviado el 31/12/2010 10:42Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposicions auxiliar administratiu (27� fil)

.

Enviado el 31/12/2010 12:00Mensajes: Usuario no registrado

m

Enviado el 31/12/2010 13:00Mensajes: Usuario no registrado

Feliz año nuevo para todos¡¡¡

Ojalá el 2011 nos traiga trabajo a todos los que hemos aprobado esta oposición.....y ¡¡¡¡muy pronto...¡¡¡¡

Enviado el 31/12/2010 13:21Mensajes: Usuario no registrado
b

Feliç any nou i feina per tots

Enviado el 31/12/2010 14:34Mensajes: Usuario no registrado
tito

¿Sabemos algo de la posible lista con la elección de los posibles sitios a ocupar por SAP''s? He leído en antiguos posts que la gente indicaba su puesto y preferencia.

Enviado el 31/12/2010 15:06Mensajes: Usuario no registrado

Bon Any per a tots i que els reis ens portin la dichosa plaça que tan hem suat

Enviado el 31/12/2010 15:11Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Uff! com m''ha costat trobar aquest fil amb el google!

La setmana passada vaig parlar amb delegats sindicals i m''han dit que la cosa no pinta be, que no tenen gens ni mica clar que aconsegueixen que, tot i triar per SAP, publiquin cuantes i quines son les vacans que hi haura per centre.

I se ja de 3 interins que si haguessin de triar per nota perdrien segur el centre (pero no el SAP) on son.

Saben que podran per nota triar el seu SAP i ja els hi han confirmat (ells mateixos ho han explicat) que estan molt tranquils perque els seus superiors ja els hi han confirmat que ELLS no es mouran de centre, independentment de què hi hagi gent amb millor nota que vulgui també el seu centre de treball. Aixo es important saber-ho perque confirma que algunes persones, per molt que triin SAP amb la millor nota possible, si no han treballat en aquell centre d''aquell SAP, no tindran cap mena de preferencia sobre les persones que ja ocupen interinatges en aquells centres del SAP, els hi donaran "el que sobri", per dir-ho d''alguna manera. Que hi farem!

Bona entrada d''any i a veure si surt rapid el dia d''eleccio de plaça.

Enviado el 31/12/2010 15:29Mensajes: Usuario no registrado

Confirmo el que diu crispeta.

Jo soc interia, he tret plaça i el director del meu centre ja m''ha confirmat que aquesta plaça que ocupo ara serà per mi, o sigui, que per part meva res canvia, estic contentísima....que mes es pot demanar per l''any nou ?

Bon any a totes i tots

Enviado el 31/12/2010 15:55Mensajes: Usuario no registrado

Weno la questió és que surtin el numero y descripció de places per centre.

Tenin en compta que de cada centre nomes han aprobat 3,4,5 persones,

no veig cap problema en ppi i en general , que la gent aprobada es quedi on

està , doncs quedaran moltes vacants sense cubrir.

Enviado el 31/12/2010 17:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs sí que hi haurà problemes, i molts. Que us semblaria que de sobte us moguèssin a 70 o més km de on viviu a un lloc on no hi hagi transport public perque no us coneixen i a d''altres simplement perque els coneixen es quedin on son encara que no els toqui per puntuació a una plaça afectada??? Doncs jo, per la meva part l''únic que demano és un tracte just: igualtat mèrit i capacitat. Si estem conformes que no ens compleixin la llei quan ens va bé a nosaltres perquè ens beneficia, després no tindrem autoritat moral a demanar justicia si més endavant ens perjudica. A més des de sempre han existit les comissions de servei, que facin servir aquesta figura si els interessa però que no perjudiquin a un munt de gent per manegar i desmanegar essent que ho fan d''una forma ilegal.

Altre cosa és saber on son les places afectades, jo simplement no podré demanar la meva zona perque no se quins CAPS son afectats, si son de muntanya de poblets no m¡hi puc arribar, si fossin dels pobles mes propers doncs no tindria cap problema d''escollir SAP, però que ni tant sols tinguin en compte les teves circumstancies i et possin on els sembli... en fi. Ara s''estan queixant els metges de primària del mateix.

Tito, referente a la lista, solo tenemos a 70 personas que han dicho su preferencia, se ha publicado un enlace para descargársela en el hilo 26 i tambien en el Facebook. Yo por mi parte no pienso volverla a publicar si no se anima un número significativo de gente a dar su preferencia ya que no tendria sentido al no aportar demasiadas novedades más. De hecho incluso he leido personas que me comentavan fallos de la lista pero como no me han dado datos más específicos para corregir pues se van a quedar como están. Si se animásen otros 70 entonces hariamos una segunda edicion.

Enviado el 31/12/2010 19:25Mensajes: Usuario no registrado
15:55 h

BEATRIX!

Estic totalment d''acord , en la elecció de plaça per rigurós ordre de puntuació!!! NO per SAP

pel ppi :igualtat, capacitat i mèrit.

Dit això, a la gent que ja li han dit que es queda al CAP que està d''interino/a, tot i que sembla que ja quedan cubrin les places que ocupen, doncs volia aclarir que només han aprobat un numero o Parcentatge de La GENT que hi treballa és força baix

Enviado el 31/12/2010 20:25Mensajes: Usuario no registrado

.

Enviado el 31/12/2010 22:11Mensajes: Usuario no registrado
nimfa

Hola companys,

US DESITJO UN MOLT FELIÇ ANY NOU.

Enviado el 31/12/2010 23:56Mensajes: Usuario no registrado
OFI

FELIÇ ANY 2011¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Enviado el 01/01/2011 12:53Mensajes: Usuario no registrado
nef

bé, any nou, fil nou... serà l''últim??? jejejejejje. Ja ens agradaria.

Enviado el 01/01/2011 13:48Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola nef ;)

Tinc la intuició que hi seguiran els fils inclós quan ja haguem pres possessió...

En teoria abans del 10 han de publicar la diligència dient el dia de l''elecció de SAP

Bona sort als que comenceu a treballar el dilluns, no us posseu nerviosos/es, al cap d''una setmana o així ja se sol agafar el ritme :)

A veure si ens truquen als que quedem...

Enviado el 01/01/2011 17:25Mensajes: Usuario no registrado
ofi

Butlletí de la Junta de Personal

LLARG PERIPLE- POPSOCIONS AUX. ADM.

Una llarga llista d''incidències d''unes oposicions convocades l''any 2008. La Junta de Personal creu que aquesta demora no justifica la llarga espera dels treballadors que, havent aprovat l''oposició, encara no se''ls ha convocat per a la tria de plaça. Tot apunta que les 933 places pendents de destí i les 458 persones que han aprovat sense poder obtenir plaça, obligaran a canvis que afectaran les contractacions d''interins i eventuals que actualment les ocupen. ës una patata calenta que passa d''unes mans a altres.

Enviado el 01/01/2011 23:59Mensajes: Usuario no registrado
A.

Per Crispeta i companyia que es quedaran al centre on estan:

Com sigui així hi hagi persones per darrera meu que es quedin al mateix lloc on estan penso denunciar-ho.

Feliç Any 2011!!!

Enviado el 02/01/2011 00:03Mensajes: Usuario no registrado
A.

Beatrix, estic amb tu...i per cert compteu que amb el nou govern la majoria de Directors marxaran i els que entraran no coneixen a ningú...

Enviado el 02/01/2011 00:03Mensajes: Usuario no registrado
.....

Madre mía, vamos de mal en peor...

Enviado el 02/01/2011 00:15Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Jo NO em quedo al centre on estic, senyor A., al contrari, per culpa de no poder triar per plaça em quedaré amb les "deixalles" del SAP que vull triar que no és on estava treballant fins ara, es un diferent, i no em coneix ningu o sigui que anire de "pringada". I si haguessin respectat la puntuació, si que podria triar algunes de les places i horaris que jo volia.

A veure si llegim millor els missatges i entenem allo que s''ha escrit abans de llençar calumnies gratuites.

Precisament ho comentava per com m''ha baixat la meva moral al tenir per excompanys de feina del meu antic SAP la confirmacio de que la distribucio dels que triem un determinat SAP anira aixi.

Enviado el 02/01/2011 00:30Mensajes: Usuario no registrado
A.

Crispeta,

Doncs si no ho trobes just, com jo tampoc ho trobo, denuncia-ho... Si en un lloc i ha 5 places crec just que s''escolleixin per ordre de puntuacio...

Enviado el 02/01/2011 00:35Mensajes: Usuario no registrado
?

....afectaran les contractacions d''''interins i eventuals que actualment les ocupen (places).

És una patata calenta que passa d''''unes mans a altres.

Y amb el canvi de govern, a quines mans passarà la "patata calenta" ?

Enviado el 02/01/2011 02:59Mensajes: Usuario no registrado
Ricardo

Madre mía que mala es la envidia que cada uno se preocupe de lo suyo y deje vivir a los demás al final cada uno tiene lo que se merece y punto

Enviado el 02/01/2011 03:18Mensajes: Usuario no registrado
A

Estic d''acord Ricardo bon any a tothom i menys mala llet

Enviado el 02/01/2011 11:23Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 02/01/2011 11:49Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Vinga nois, ningu més s''anima a dir la SAP de preferencia?

Independentment de que ens ho puguin "arreglar" o no, no és la majoria (suposo), a molts us interessarà veure si teniu possibilitats d''escollir una SAP determinada o no, veritat? doncs la forma és comentar-nos la vostra SAP de preferencia, recordeu :

TORN - POSICIÓ - SAP

No cal res mes, si hi ha un bon tou de gent podrem tornar a publicar la llista més complerta i que sigui útil la feina que hem fet per a més gent!!! Podeu preguntar als vostres companys si volen col·laborar, i a més, si algú no te possibilitat de descarregar-se el llistat jo no tinc cap problema en enviar-lo per mail si me''l facilita.

Gracies a tots/es!!!!!!

Enviado el 02/01/2011 12:29Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Bueno, lo importante es que firmemos la plaza, asegurarla, sea la que sea, que tal como está el tema laboral, nos podemos dar con un canto en los dientes de haber sacado plaza en estas oposiciones.

Una vez dentro, cada cual que haga los movimientos que crea oportunos para conseguir lo que quiere, cambio de destino dentro del ICS, cambio de conselleria e incluso cambio de administración pública.

Felicitémonos porque vamos a ser funcionarios y tendremos una seria de ventajas que mucha gente quisiera en el sector privado y alegrémonos por lo que tenemos.

Estan jugando sucio y a la corta o a la larga, les estallará en las manos el tema y lo saben, porque lo que quieren hacer de favorecer a unos sobre otros en un proceso de oposición se llama "agravio comparativo" y está regulado y penado por ley, así que ellos mismos.

Que no nos quiten la alegría de haber conseguido una proeza, que no nos amarguen el 2011

Ánimo a tod@s y Feliz Año.

Enviado el 02/01/2011 14:27Mensajes: Usuario no registrado
ofi

PEDRO!

Es un mensage gratificante y esclarecedor.

Que mecanismos conoces para cambiar de conselleria...?

Enviado el 02/01/2011 14:33Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Pedro, felicidades por el comentario i muy buen año 2011.

Los nervios, creo, nos hacen decir cosas que en frio no didiriamos i espero que con la plaza en propiedad tampoco.

Buen año a todos.

Enviado el 02/01/2011 15:05Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Bueno, para cambiar de conselleria, una vez cumplas los requisitos legales (de eso debes enterarte tu particularmente) es solicitar el cambio en aquel proceso que esté en vigor en el momento en que quieras cambiar. Los mecanismos en concreto no los conozco al detalle, pero existen.

No hace mucho un compañero celador se cansó de mover camas, enfermos y patear todo el dia haciendo recados, solicitó el traslado al departament d''educació y ahora está de subalterno en un colegio, mucho mejor y más cerca de su casa. Lo cual quiere decir que mecanismos hay, supongo que cada uno se ha de despabilar en mirar de cumplir los requisitos y poner esos mecanismos en marcha cuando sea necesario.

Otro caso el año pasado, un compañero, celador también pidió traslado a otra región por motivos familiares y ahora está en un hospital de Cáceres, como celador también, pero ya no pertenece al ICS, sino al INSALUD.

Siendo funcionarios, estatutarios o como queráis llamarle, soluciones a medio plazo hay para cambiar de aires si las cosas no van como a uno le interesa.

Igual no, igual caemos en un destino que después nos gusta, a pesar de los inconvenientes que pueda tener y nos quedamos tan ricamente ahí. Por eso digo que cada cual mire su situación y que una vez dentro mueva los mecanismos que necesite para solucionarlo.

Recordad, una cosa es cambiar de destino dentro de la misma categoría laboral (concurso de traslados) y otra diferente optar a categorías superiores (concurso-oposición) en este caso, por promoción interna.

Enviado el 02/01/2011 15:15Mensajes: Usuario no registrado
OFI

GRACIAS¡¡¡¡

Enviado el 02/01/2011 18:57Mensajes: Usuario no registrado

sort a tots/es els/les que comenceu demà a treballar!!!

Enviado el 02/01/2011 20:35Mensajes: Usuario no registrado
Ada

FELIÇ ANY 2011!!!

Sembla que la llarga espera que hem patit, ja acaba.

En Bellvitge sembla que a la majoria ens han dit l''horari de les 8h (per a qui li havien deixat un missatge).

A Beatrix , Nef i d''altres persones que han fet els llistats i que ens ajuden en moltes temes que els novatos no tenim ni idea: moltes gràcies.

Estic molt sorpresa de com funciona això, mai haguès pensat que tot fos tant caótic, pensarem en positiu i que tot millorara.

Enviado el 02/01/2011 21:02Mensajes: Usuario no registrado

Tengo una duda,

¿ya estan cubriendo las 32 plazas afectadas para la opo del H. de Bellvitge?

No acabo de entender porqué llaman ahora a gente de la bolsa que ha aprobado la opo, justo en vísperas de que salga la diligencia para eleccion de plazas.

Enviado el 02/01/2011 22:12Mensajes: Usuario no registrado
A

.

Enviado el 02/01/2011 23:20Mensajes: Usuario no registrado
lara

bon any a tots!

Enviado el 03/01/2011 08:59Mensajes: Usuario no registrado

Bon any a tots!!!!

Enviado el 03/01/2011 10:27Mensajes: Usuario no registrado

D''aquesta setmana no passa, ens han de dir quin dia anem a escollir plaça.

Que tothom tingui molta sort, la necessitem!!

Enviado el 03/01/2011 10:34Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bon dia en teoria tenen fins dilluns que ve que serà dia 10 (també és el darrer dia per fer recurs d''alçada si algú l''ha pensat fer)

Desconegut, a la borsa de Bellvitge truquen perque estan obligats a trucar a la gent amb més puntuació, ells no saben si han guanyat plaça o no, i fins que que és resolgui la oposició han d''anar cobrint llocs, no te res a veure amb el procés.

Enviado el 03/01/2011 10:40Mensajes: Usuario no registrado

Ja pero, si finalment aplica la elecció per SAP , si son les primeres posicions 300 aprx, els que estan entran ara es que han aprobat i tindran dret a quedarse a bellvitge , per continuitat,i de fet a la practica estaran cubrint una part dels 30 llocs de la opo, no???

Enviado el 03/01/2011 11:01Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 03/01/2011 11:07Mensajes: Usuario no registrado

He trucat a l''ics per si podien dir més o menys quina data sortia publicat , el dia de l''elecció.

M''han dit que truqui durant aquesta setmana que com a molt el dia 10. Joer això ja ho sabem ainssss

Enviado el 03/01/2011 11:12Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs no tinc ni ideia, però tot podria ser, ara mateix tot pot passar, ja no depen de nosaltres sino de la voluntat de cada SAP, de totes formes molt probablement l''Hospital ha agafat més gent que les places que hi ha... així que no es pot assegurar això que dius. I bé, tampoc debem carregar les tintes l''únic que aconseguim es posar-nos malament els uns i els altres.

Enviado el 03/01/2011 12:45Mensajes: Usuario no registrado

Hola a todos¡¡¡

¿Creeis que estando en la posición alrededor de 400 en barcelona tengo qlguna posibilidad de que me llamen para hacer suplencias?Estoy preocupada, ya que aunque he aprobado la oposición pero no tengo plaza pues no tenñia méritos, al menos que me llamen para poder trabajar¡¡¡¡

¿Qué pensais?

Muchas gracias.

Enviado el 03/01/2011 13:41Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Poned algún tipo de identificación en Autor, porque ahora quiero responderte y no se a quien dirigirme.

Ten en cuenta que cuando se proceda a cubrir las plazas de la oposición, desaparecerán de la bolsa todas las personas que obtienen dichas plazas, con lo que si estás la 400, subirás muchas posiciones, con lo que las posibilidades de que te llamen para un interinaje interesante, se multiplicarán para ti.

Tranquila, estás en buena posicion.

Enviado el 03/01/2011 14:39Mensajes: Usuario no registrado
J.

bon any a tothom!!

si finalment fan aixo de triar per SAP i q la persona q sta d''interina te preferencia per davant dels altres, se suposa q te preferencia per davant de fins i tot els de promocio interna i els de via reserva oi?

Enviado el 03/01/2011 14:47Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

j. penso que no és així exactament, no hi ha criteri, no es que els interins tinguin preferencia, tindran preferencia qui vulgui el cap del CAP, siguin interins o coneguts, està clar que els interins que no els interessi la plaça on son ara o no estiguin mirats amb bons ulls pel cap de torn o tindrà igual de magre que la resta, no veig que sigui un problema d''interins (això no fa més que ens enfrontem els uns als altres, ells no han decidit això) el problema es que passen per alt els criteris estipulats per llei i ho deixen a la decisió del cap en qüestió.

Enviado el 03/01/2011 14:52Mensajes: Usuario no registrado
joan

exactament que ha de sortir abans del dia 10? nomes la data de elecció de plaça ?

Que passa que no ens informaran de res, suposo que ho fan perque no ens queixem i aixi faran el vulguin amb nosaltres....

Com menys informació tinguem millor per l'' ICS, ells poden fer les irregularitats que vulguin , i els SINDICATS no no fan res , van a una reunio i ja esta, son ells que tindrien que fer una demanda formal sobre aquest proces i paralitzarlo fins que tot sigui legal!!!!!!!

Jo he anat a balmes avui i no saben res...

Enviado el 03/01/2011 15:03Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Suposo que la data d''elecció de SAP i l''horari (el lloc sempre és Balmes que jo sàpiga). Suposo que tambe diran si es fan en diferent horari per a cada grup de gent i fins quanta gent va convocada a més del nombre de places que hi hagi (per allò de les possibles renúncies).

Tenen fins al dia 10 per fer la diligència... coneixent-los son capaços de penjar-la el mateix 10, penseu que molts estan de vacances fins al 6, el 7 cau en divendres i faran pont...tant de bo m''equivoqui.

Enviado el 03/01/2011 15:03Mensajes: Usuario no registrado
J.

ja.... es q ara q s''esta acostant la data d''eleccio de placa estic comencant a pensar en k em conve mes, si provar d''agafar on m''interessava al ppi o quedar-me on estic ara...

de fet el q es deia en el document aquell era q es primaven els ppis de volunterietat i el de continuum assistencial no? era un document "oficial" dels sindicats o algo? algu te el pdf encara? m''agradaria rellegir-me''l.

merci!

Enviado el 03/01/2011 15:10Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

J. el document aquest es d''UGT (fes-me un privat si vols al FB amb el teu mail i te l''envio), de totes formes no tinc clar que segueixin aquests criteris que es deien allà, aquest document sembla que era la idea del que es faria abans de fer la reunio del dia 20/12, i semblava que deien això: preferencia per qui fos treballant al lloc si s''hi volia quedar i la resta per ordre de prelació després de que cada escú digues la seva preferencia per CAP (i tal i com estan les coses, dintre de lo nefast, mira encara no seria tant dolent), però després de la reunió el que es va comentar que no pensaven dir quin criteri hi hauria, i que no se sabrien els CAPs en concret, traducció: tu esculls SAP i un dia et truquen i et diuen, t''ha tocat tal CAP i tens aquest horari, i com no t''incorporis perds la plaça. Almenys és el que jo entenc

Enviado el 03/01/2011 16:39Mensajes: Usuario no registrado
N.S.C.

Gracias Pedro¡¡¡¡

Es muy animante poder por lo menos contar con un contrato e ir trabajando¡¡¡¡

Feliz año a todos¡¡¡

¿Se sabe algo de los que empezaban hoy en Bellvitge?

Enviado el 03/01/2011 18:07Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

BON ANY A TOTHOM!!!

Bueeeeno veig que avui dia 3 tampoc no sabrem quin dia ens tocarà anar a l''ICS a NO triar plaça, tot lo més a triar SAP i com diu la Beatrix, pobre de tu si no tens cotxe!!!!

Apa vinga va... res, que com acostumen a fer, ho deixaran pel darrer dia, el 10...

Pregunta del milió: tinc entès que pots triar la teva plaça i després al.legar incompatibilitats, mantenir-la i quedar-te a l''altre administració on estiguis treballant oi?

Però la pregunta és si això també fora possible si com és el meu cas, a l''altre adm. on estàs treballant NO TENS UNA PLAÇA EN PROPIETAT, sinó que estàs NOMÉS COM A INTERINA?

Perquè, què voleu que us digui, visto lo visto, I BEN DESENGANYADA I DECEBUDA I EMPRENYADA COM ESTIC AMB L''ICS I TOT PLEGAT, prefereixo seguir a la DIBA si tinc la més mínima possibilitat:

són mooooolt més seriosos, l''horari és només i sempre de matí, no es treballa cap dissabte, a la llarga paguen millor que l''ICS, etc etc.

I si a sobre acaba resultant que al final em toca una plaça a un lloc on no puc arribar-hi, sense cotxe, doncs ja me direu... No m''importa anar-me''n allà on em toqui, sempre ho he dit i sóc de les que no tenen problema per anar a viure a l''altre banda de Catalunya, però si no hi ha transport públic ja és una altre història...

Perquè per ex. pel contracte que em van oferir pel CAP de Vilassar, CALIA tenir cotxe propi, ja que alguna tarda et tocava sí o sí anar de 2 a 3 al CAP de Vilassar, de 3 a 8 a la consulta de Cabrera i tornar de 8 a 9 al CAP de Vilassar... I igual per a les guàrdies de dissabtes...

Que no tens cotxe o carnet? Ja t''ho faràs....

I si en tens suposo que la benzina te la pagaves tu, tot i que reconec que això no ho vaig preguntar...

Perdoneu, igual dic tot això per l''emprenyamenta que encara sento, mai no hagués pensat que unes oposiciones es fessin així de malament!!!

Què és això que no puguem triar la plaça directament?

Com pot ser que "sembla" que s''estigui dient a interins que no han aprovat, i tu sí, que no es preocupin que ells es quedaran a on estan, quan aquesta plaça potser l''hauríem de triar nosaltres?

Què és això que més de 2 anys després encara no haguem triat plaça i estiguem treballant ja fa temps?

LO DICHO, UNA VERGONYA!!!

Un cop passada l''alegria de saber que tens plaça t''arriba la mala llet de veure i comprovar tantes irregularitats i injustícies!!!!

NO ERA AIXÒ, ICS, NO ERA AIXÒ, PEL QUE VÀREM ESTUDIAR I APROVAR L''OPOSICIÓ!!!!

En fi i malgrat tot, BONA SORT A TOTS ELS COMPANYS QUE HEU COMENÇAT A TREBALLAR AVUI A L''ICS!!!!

Enviado el 03/01/2011 19:55Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Bon any

Estic con l''Estertxu, treballant en una altra administració i com interina, però en vista de tot aquest procès, també m''agradaria quedar-me on estic. Alguna persona sap com es pot fer?

Enviado el 03/01/2011 20:17Mensajes: Usuario no registrado
per estertxu i elena

Per demanar una incompatibilitat per una altra administració, has de tenir la plaça en propietat, si ets interina o agafes la plaça guanyada o la perds!!!, o sigui que si voleu tenir la plaça heu de renunciar a la interinitat

Enviado el 03/01/2011 22:24Mensajes: Usuario no registrado
pere

A veure, l''estatut marc es categòric. Si una persona amb plaça amb propietat (la plaça d''auxiliar de l''ics) presta serveis en algun organisme públic passa a la situació d''excedència per pretar serveis en el sector públic.

Es l''article 66 de l''estatut marc. Crec que és evident que si s''està treballant a la diputació encara que sigui com interí es pot quedar a la situació dita, que no té límit de temps. Quan s''acabi l''interinatge s''haura de demanar el reingrés a l''ics.

Enviado el 04/01/2011 09:49Mensajes: Usuario no registrado
ros

Bellvitge........

Un caos....., hem vaig presentar a les 8, no sabia res més.(elles esclar tampoc) hem van fer donar voltes tot el matí d''un lloc de treball a un altre, a on deien es clar.... va resultar que el meu horari era x la tada, je, je , je.....(ara ric).

Els companys dels diferents llocs molt bé, gràcies, tot i que alguns els fan fora.

Enviado el 04/01/2011 10:12Mensajes: Usuario no registrado
Esther

estertxu i elena

Hola, jo ho vaig preguntar al sindicat i em van explicar que s''ha de demanar incompatibilitat (indistintament que siguis funcionari de carrera o interí)

Enviado el 04/01/2011 10:48Mensajes: Usuario no registrado
Vero

BON ANY PER A TOTS!!!

Enviado el 04/01/2011 11:59Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 04/01/2011 12:14Mensajes: Usuario no registrado
J.

suposo q si esteu com interines per vacant (sense data de finalitzacio de contracte) es mes facil aixo de la incompatibilitat, pero no n''estic del tot segur si es pot fer sense tenir plaça.... la llei diu:

EXCEDENCIA VOLUNTARIA PER INCOMPATIBILITATS

Durada: Sense límit.

Termini de Resolucio: 1 mes. Si no hi ha resolucio expressa, s''entendra

desestimada la peticio.

Observacions:

Es concedeix si els funcionaris publics estan en situacio de servei actiu en

un altre cos o una altra escala de qualsevol de les administracions publiques

o passen a prestar serveis en organismes o entitats del sector public, sempre

que no els correspongui de quedar en una altra situació i llevat que

hagin obtingut l''autoritzacio pertinent de compatibilitat, d''acord amb la legislacio

d’incompatibilitats. L’organ competent pot concedir automaticament i

d''ofici aquest tipus d''excedencia.

no diu res de si has d''estar fixe o no, seria questio d''informa-te''n, sobretot per demanar-ho des del primer dia, tens un mes per incorporar-te i ells un mes per resoldre, has d''estar al tanto per saber quin es l''últim dia per incorporar-te en el cas q te la deneguessin...

Enviado el 04/01/2011 12:47Mensajes: Usuario no registrado
pere

J: Has agafat una llei diferent. Has d''agafar l''estatut marc i no el Decret Legislatiu 1/1997.

Salutacions.

Enviado el 04/01/2011 12:49Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 04/01/2011 14:47Mensajes: Usuario no registrado
w

w

Enviado el 04/01/2011 15:37Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

J, yo entiendo que se ha de ser funcionario y eso equivale a ser miembro de plantilla, osea, personal estatutario.

Un interino, "presta" sus servicios como funcionario, trabaja en una plaza mientras "no es cubierta" por un funcionario de carrera, por lo tanto no tiene la condición de tal. Para ser funcioanrio, has de firmar un nombramiento en un acto público, que es lo que haremos en breve. Corregidme si estoy equivocado.

Enviado el 04/01/2011 18:41Mensajes: Usuario no registrado
ESTHER

Pedro

Pedro, un interino es un funcionario.

Hay funcionarios interinos y funcionarios de carrera.

Cuando firmas un contrato lo haces como funcionario interino.

Enviado el 04/01/2011 18:43Mensajes: Usuario no registrado
mar

Bon any per a tothom!!

Algú podria dir-me, sisplau, a quines categories es refereig la convocatoria ACUT de l''ICS? (esta anunciat a l''adams). moltes gràcies.

Enviado el 04/01/2011 18:49Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Esther, si, ya se, pero voy más allá, un interino firma y realiza las funciones de un puesto o plaza que en teoría deberia estar ocupada por un funcionario de carrera y que por los motivos X no lo está y se acude a la figura del interinaje para poder cubrir dichos puestos.

Yo soy interino, pero no soy funcionario, no nos engañemos con eso. Si fuesemos funcionarios, no harian falta oposiciones, ni nombramientos públicos, ni nada de eso.

Enviado el 04/01/2011 18:57Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Para mi, un funcionario es alguien que ha sido nombrado para tal efecto y que su nombramiento ha salido publicado en el Boletín Oficial del Estado, en el DOGC, etc. Para mi un interino, por mucho que ponga en mi contrato, no es un funcionario. Los nombramientos de interinos que yo sepa a dia de hoy no salen publicados en ningún sitio, aunque a efectos laborales tengamos las mismas funciones, sueldo y categoria laboral, etc, no somos funcionarios. Es mi opinión personal y evidentemente habrá quien discrepe de ella, :-)

Enviado el 04/01/2011 19:04Mensajes: Usuario no registrado
j

I algú em podria explicar que CONY i fan 17 places ACUTS a una convocatòria d''auxiliars administratius?

Aquestes places acuts han d''anar a unes altres oposicions i ens les posen a aquesta convocatòria i ningú hi ha dit res es una ensarronada com una casa.

Enviado el 04/01/2011 19:20Mensajes: Usuario no registrado
alba

Yo he obtenido plaza y me gustaria seguir trabajando en la empresa privada durante unas horas a la semana. Sabeis ¿Como y cuando se pide la compatibilidad? ¿Me he de esperar a entrar a trabajar o bien una vez realizada la elección de plaza se puede pedir? No quiero decir en la empresa privada donde trabajo actualmente que me voy a ir y además si puedo hacer los dos trabajos no me iré peró si me espero a la respuesta quizá los deje colgados de un dia para otro.

Me parece que me he liado un poco. No se si me habeis entendido.

Enviado el 04/01/2011 19:36Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Companys, fa setmanes algú va proposar (entre d''altres actuacions) cridar els medis de comunicació i explicar públicament el que està passant. No creieu que potser és l''única manera de que l''ICS rectifiqui i deixi de fer totes les irregularitats que està fent?

Enviado el 04/01/2011 19:46Mensajes: Usuario no registrado
pere

Alba: La compatibilitat es demana un cop prens posesió del lloc d''auxiliar. Tot està a la llei 21/1987, no pots treballar més de la meitat de la jornada (anual) de l''ics i tens altres incompatibilitats diguem que funcionals: no pots treballar del mateix que fas a la pública, etc.

Demanar la compatibilitat, sigui l''activitat que sigui, es una obligació. Si no es fa es pot aplicar el regim disciplinari.

Enviado el 04/01/2011 21:40Mensajes: Usuario no registrado

---

Enviado el 04/01/2011 22:28Mensajes: Usuario no registrado
t

.

Enviado el 05/01/2011 08:19Mensajes: Usuario no registrado
nuria

hola a todos y feliz año nuevo,

cuando hacen las evaluaciones? cuando acaaba el contrato? me han dicho que las vacaciones hay que hacerlas antes de que se te acabe el contrato, pq el ics sino no te las paga y pierdes los dias, es verdad eso?

Enviado el 05/01/2011 08:26Mensajes: Usuario no registrado
J.

nuria: quin contracte tens? les substitucions curtes generalment no et deixen fer vacances i te les paguen, truca a nòmines i q t''ho confirmin. si te les paguen, no en pots fer, si no te les paguen, les has de fer dins del període del contracte.

Enviado el 05/01/2011 09:31Mensajes: Usuario no registrado
nuria

J, tengo un contrato de 6 meses. Y las evaluaciones las hacen al final o como

Enviado el 05/01/2011 09:47Mensajes: Usuario no registrado
J.

home, 6 mesos son 15 dies de vacances, es un contracte força llarg. lo mes segur es q te les deixin fer, pero pregunta-ho a la coordinadora o a nomines i q t''ho confirmin.

les avaluacions les fan quan s''acabi el contracte.

weno, parlant de tot, surt avui la diligencia o fins dilluns? nosaltres el 7 tenim el centre tancat!

Enviado el 05/01/2011 09:52Mensajes: Usuario no registrado
nuria

muchas gracias J. por cierto, a mi no me han vuelto a llamar de la bolsa, ellos saben qeu trabajo? o es qq ya no llaman a nadie?

Enviado el 05/01/2011 09:52Mensajes: Usuario no registrado
J.

perdona, el q no t''he dit i no se si hi pensaves: tens 4.5 dies de lleure i aqts no te''ls paguen pas encara q et facin liquidacio de vacances. els pots fer quan vulguis (subjectes a necessitats del servei, clar).

Enviado el 05/01/2011 09:55Mensajes: Usuario no registrado
J.

si q ho saben, quan treus el llistat de persones posa quin tipus de contracte tenen amb l''ICS (nomes ICS, ni altres empreses publiques com seria l''ICASS i menys privades). el q no estic segur es si aqta informacio es actualitzada el primer dia q es valida el contracte al BDpersonal o s''actualitza amb la borsa (pq es treu tot pel mateix aplicatiu).

Enviado el 05/01/2011 10:55Mensajes: Usuario no registrado
A.

Bon dia,

A veure si els Reis per fi ens porten el dia d''elecció de plaça.

L''altre dia amb unes companyes vam anar a parlar amb una responsable de RRHH del nostre centre i ens va dir en un principi que en l''acte d''elecció ja esculliríem per centre. Després que no, que per SAP i que ja es veuria on aniria cada persona. El tema de les comissions de servei, molt i molt xungo... A qui li interessi que la demani però que la cosa pinta malament... Així que cada dia ho veig més negre, ... Espero que els Reis portin un bon sac de carbó a qui tan malament ho està fent amb les nostres opos... Espero que al final del camí s''ho repensin i ens facin triar con déu mana...

Enviado el 05/01/2011 11:07Mensajes: Usuario no registrado
nef

algú sap alguna cosa de la diligència??

es que si no surt avui (demà festa i divendres pont per a molts) ja no crec que surti fins dilluns.

com sempre esperant a l''últim dia...

Enviado el 05/01/2011 11:08Mensajes: Usuario no registrado
J.

segurament fins dilluns ja res :(

o aqta tarda a les 18 o les 19, com l''utima diligencia XD

Enviado el 05/01/2011 11:54Mensajes: Usuario no registrado
nuria

y ya puestos cuanto voy a cobrar? pq todavia no lo se, y cuantas pagas hay?

Enviado el 05/01/2011 12:57Mensajes: Usuario no registrado
J.

XD quan cobris el mes sencer, uns 1000eur pelats. al juny fan la paga doble, q te''n tocara mitja. son 14 pagues, 12 mesos + juny i desembre.

Enviado el 05/01/2011 12:57Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Algú em sap dir que vol dir això del acut? En que consisteix aquest lloc de treball?

Enviado el 05/01/2011 13:07Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Los ACUTS son los centros de urgécias de atención primaria. Tienen atención continuada 24 horas, 365 dias al año y pertenecen a un ámbito territorial concreto, que suele abarcar varias SAPS.

Osea, se trabaja, mañana, tarde y noche los 365 dias del año. Es parecido a un hospital de dia con sus limitaciones, claro.

Enviado el 05/01/2011 13:29Mensajes: Usuario no registrado
Abel

quien me puede contestar:

que franjas horarias hay en un hospital para los aux.? es la misma que los caps? y los fines de semana se trabaja? hay turnos por la noche, o eso es cosa de celadores?

ya conozco el horario de los caps, pero desconozco del todo el de los hospitales y paraescojer plaza me gustaria saberlo. Muchas gracias de antemano.

Enviado el 05/01/2011 14:06Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

En un hospital los auxiliares administrativos que pertenecen al departamento de admisiones, trabajan de noche. Si tu plaza es de tia, tranqui, porque siempre trabajarás de dia. Pero te puede tocar admisiones en turno noche.

Se trabajan los sábados y festivos que te toque por cuadrante, depende del personal te tocará trabajar un sábado cada 6, 8, 12, etc.

El horario normalmente es de 8 a 15 de mañana, de 15 a 22 de noche y de 22 a 08 (10 horas) por la noche. Si trabajas en un servicio del tipo DIVAS, ECO, etc, como secretario, entonces depende del servicio, hay un horario de 9 a 17 con una hora para comer (que te la pagas tu), tambien te tocaria trabajar algún sábado, pero nunca en festivos. Pero depende del hospital y del servicio que te toque.

Enviado el 05/01/2011 14:07Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Jajajaja, perdón, me he equivocado y he puesto "si tu plaza es de tia", jajajaja, queria decir "si tu plaza es de día", jajajaja, claro que si te toca plaza de tia, con ir disfrazao todos los dias al trabajo, se arregla, jajajaja. Disculpad el error.

Enviado el 05/01/2011 14:29Mensajes: Usuario no registrado

En un termini no superior a 30 dies el tribunal determinarà el dia, el lloc i l’hora en què

es convocarà a les persones aspirants per a la realització de l’acte d’elecció de places.

30 DIES CORRESPON AL DIA 9 DE GENER QUE ES DIUMENGE, PER TANT COM A MOLT TARD HO HAURIEN DE PUBLICAR DIVENDRES O AVUI QUE SON ELS UNICS DIES QUE QUEDEN LABORALS

SUPOSO QUE L''ICS SO PASSARA PEL FORRO JA QUE EN AQUEST PROCES NO HI HA NINGU QUE ELS PARI. ELS SINDICATS , QUE PASSA QUE NO PODEN ATURAR EL PROCES O PRESENTAR UN RECURS?

JO JA M''HE DONAT DE BAIXA DEL SINDICAT , I ESPERO QUE HO FAGI TOTHOM JA QUE VEC QUE NO SERVEIXEN PER RES , AL FINAL CADASCÚ S''HA D''ESPAVILAR....

Enviado el 05/01/2011 14:33Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Yo apuesto por el viernes 7 a las 20:00 horas

Enviado el 05/01/2011 14:37Mensajes: Usuario no registrado

Si no lo especifica són 30 dias hábiles, por tanto los domingos y festivos no cuentan.

Enviado el 05/01/2011 14:43Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Si, pero si los rumores que corren que hacen referencia a comenzar a trabajar el 1 de febrero, son ciertos, debemos elegir plaza ya. Haciendo unos cálculos (más fruto de la desesperación, que de la lógica de un proceso selectivo) creo que entre el 15 y el 22 habremos elegido la plaza ya.

Enviado el 05/01/2011 14:45Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Porque si lo que dices de que son dias hábiles, nos vamos al 18 de enero para notificar el dia del acto de elección. Claro que tambien pueden convocoarnos para pocos dias despues, nos e, me parecen muchos dias, si son hábiles.

Enviado el 05/01/2011 14:48Mensajes: Usuario no registrado
rosetath

Han hablado de 30 dias por lo cual yo entiendo que se cuentan los días hábiles de lunes a sábado y nos vamos al día 18 porque sinó hubieran puesto un mes que sería del 10/12 al 9/01.

Enviado el 05/01/2011 14:55Mensajes: Usuario no registrado
pere

La diligencia marca 30 dias. La misma ley 30-92 dice que si no se dice nada son habiles, habrá que descontar domingos y festivos (25 de diciembre, 1 de enero, 6 enero....).

Enviado el 05/01/2011 14:58Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Si, la ley tambien dice que la elección de plaza es por riguroso orden de prelación, etc. Creo que si lo hace hábiles, osea para el 18 de enero, vemos claramente que éstos utilizan la ley como les sale de las narices para su uso u conveniencia nada más. Precisamente, estoy con una compañera ahora discutiendo el tema de elección por SAP y demás y noto como a los dos nos va subiendo la temperatura sanguinea por momentos, estamos echando chispas ya. Es que hay para encenderse.

Enviado el 05/01/2011 15:00Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Esperemos y deseemos que al final, prevalezca la cordura y el acto de elección solo sea remarcable porque se han añadido más plazas y que más gente ha podido pillar plaza, que no por las irregularidades que parece ser se preveen.

Enviado el 05/01/2011 15:55Mensajes: Usuario no registrado
DIAS NATURALES

Si NO ESPECIFICA NADA SE CONSIDERAN DIAS NATURALES ,

POR LO TANTO O HOY O EL VIERNES SINO COMETERAN OTRA

IRREGULARIDAD.....

Enviado el 05/01/2011 16:35Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

INFORMACIO QUE M''HAN DONAT DES DE L''ICS, TOTAL TAMPOC NO ÉS QUE M''HAGIN DIT GRAN COSA... PERÒ AQUÍ HO DEIXO PER SI US POT INTERESSAR. APA A10!!!!

I QUE VAGIN BÉ ELS REIS!!!

Subject: RE: INFORMACIÓ SOBRE CERTIFICAT MÈDIC PER A LA PRESA DE POSSESSIÓ DE LA PLAÇA D''AUX. ADM . ICS

Date: Wed, 5 Jan 2011 09:26:00 +0100

From: seleccio.ics@gencat.cat

To: estertxujb@hotmail.com

Bon dia,

La publicació del dia, hora i lloc de l’acte d’elecció de l’oposició d’auxiliar administratiu, previsiblement, sortirà la setmana del 10 de gener.

Referent al certificat mèdic, aquest ha de ser un certificat mèdic oficial que es ven a qualsevol estanc i l’ha de fer un centre mèdic, NO el metge del CAP però això ja li diran el dia de l’acte d’elecció o quan es publiqui la diligència de l’acte d’elecció.

Referent al dia si es feiner o en cap de setmana, fins que no es publiqui la diligència del tribunal, no ho sabem.

Selecció de personal

Enviado el 05/01/2011 17:11Mensajes: Usuario no registrado

Bueno, pues otra vez incumplen lo que ellos mismos dictan y sancionan con firma y todo. En fin, si todo lo hacen igual, que nos cojan confesaos.

Enviado el 05/01/2011 18:37Mensajes: Usuario no registrado
ufffff

Els certificats es compren al estanc, però crec que sí el pot omplir i signar el metge de família, ja que per fer-ho l''ICS fa pagar 11,80 euros. El que no val és un informe normal. Però puc estar equivocada.

Enviado el 05/01/2011 18:41Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Los certificados, los médicos pueden cumplimentarlo o no, es una opción voluntaria que tienen, quiero decir, que no están obligados a hacerlo. Eso si, se cobran 11,80 €, eso es cierto.

Enviado el 05/01/2011 18:42Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Evidentemente, me refiero a los médicos de familia. Los médicos privados, todos te lo rellenarán, eso si, por menos de 50 € no.

Enviado el 05/01/2011 18:44Mensajes: Usuario no registrado
ESTERTXU

1. Des de selecció de personal de l''ICS em diuen que NO el fan als CAPS!!!

2. Al meu CAP em diuen que NO saben si el metge me''l voldrà o podrà fer!!! Si en té l''obligació o no...

PER AIXÒ HO HE PREGUNTAT A SELECCIÓ, DESPRÉS DE VEURE QUE AL MEU CAP NO HO SABEN, NO HO TENEN CLAR....

I JA VEIEU QUE L''ICS EM DIU QUE VAGI A UN CENTRE MÈDIC OFICIAL, ON NO COSTARÀ NOMÉS ELS 11 EUROS...

EN FI, SANTA PACIÈNCIA!!!

Enviado el 05/01/2011 18:52Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Cualquier centro médico de los que hacen revisiones para el carnet de conducir, te lo hará, Estertxu, pero ya digo, no hace mucho, el precio "standard" era de 50 Euros por cumplimentarlo, más los 6 Euros que te cascan en el estanco cuando lo compras.

Enviado el 05/01/2011 18:52Mensajes: Usuario no registrado
ESTERTXU

Ya me lo imagino, que en un centro médico oficial te lo harán, claro, pero 50 pavos como tú dices, o más.

C... y siendo para las opos del ICS precisamente nos lo tendrían que hacer en nuestro CAP no?

Yo en todo caso tiro pel dret, y le he enviado un email a la directora de mi CAP para que me lo aclare, que no es lo mismo pagar 11 euros que 50.

Ya os diré qué me dice, igual es optativo de cada CAP y de cada médico.

APA A10!

Enviado el 05/01/2011 18:54Mensajes: Usuario no registrado

El certificat i la declaració jurada s''han de presentar deprés de triar la plaça. Hi ha un termini de 10 dies. És el que diuen les bases. Suposo que ja ho diran a la diligència.

Enviado el 05/01/2011 18:59Mensajes: Usuario no registrado

El certificat el fa el metge de capçalera i s''han de pagar 11,80€ més el preu de comprar-lo al estanc.

Enviado el 05/01/2011 19:34Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Jo ja el tinc, me l''ha fet el meu metge de capçalera al Cap, vaig comprar el imprès a l''estanc i al Cap de la meva zona m''han fet una FACTURA que puja 11,80 €, com és lògic el metja em va volguer veure abans de fer-me el cerfificat.

Enviado el 05/01/2011 19:54Mensajes: Usuario no registrado
Ely

Alguien podria decirme donde esta la Gerència d''Ambit Barcelona Ciutat?. Gracias

Enviado el 05/01/2011 23:22Mensajes: Usuario no registrado
TRUDY

Gerència Territorial de l''ICS a Barcelona

Parc Sanitari Pere Virgili, Edifici Mestral

C. Esteve Terradas, 30

08023 Barcelona

Enviado el 06/01/2011 00:09Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

ey...ely falta ese y la costa ponent de metro sur que tampoco sale en la relación que tiene el ics. empezamos bien!!! Por cierto, que vaya bien y rápido.

Enviado el 06/01/2011 00:39Mensajes: Usuario no registrado
nou

una destinacio tant absurdament desproporcionada com es la gerencia, fa evident el seu unic us com a eina de favoritismes, control i repressio

Ningu hauria de ser ingenu pensant que no li tocara mai. I nomes ARA podem defensar els NOSTRES DRETS amb la LLEI a la ma. Si no despres ho lamentarem

ens estem jugant un nomenament de per vida, crec que es crucial que es constitueixi per centre i no per gerencia, pero no s''enganyi ningu pensant que si esta dels ultims del llistat tant s''hi val perque igualment anira lluny. Aixo sempre ha passat ,pero mes prompte o tard s’aconsegueix anar al centre que es vol. El realment important es que no puguen desplaçar-nos arbitrariament

Amb aques tipo de gent segur que s’haura d’arribar al contencios i com que val peles (crec que mes de 700 €) el millor seria agruparse per fer un recurs conjunt

Enviado el 06/01/2011 14:08Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Hola! Fa dies que no entro al forum i volia aclirir que no era la meva intenció crear mal ambient amb el meu comentari que hiha gent que ja està avisada que es quedaran on son sempre que puguin triar el seu SAP, sino constatar el que malaudarament és ja una realitat, que en funció del que ells anomenen "continuitat assistencial" s''ho han preparat per tenir màniga ampla en la distribució dels aspirants.

Jo sí que he fet coses per intentar canviar això, ja que MAI he estat d''acord en triar per SAP. Per exemple, en el meu cas, les meves primeres preferències eren places concretes en horaris de matins distribuides ara en diferents SAPs i hospitals, i al triar per SAP perdo totalment, com la resta, la possibilitat de triar torn de matí (que per nota podria, si fos per plaça concreta). He anat als sindicats, he escrit cartes/emails a selecció de personal, a Gerència de l''ICS, als diaris, i encara estic esperant que serveixi d''alguna cosa...

Jo no em puc permetre econòmicament anar al contenciós si val això que diu "NOU". Ara bé, si es fes una conjunta entre un grup grandet de gent i es distribuissin despeses sí que podría fer un esforç extra econòmic i plantejar-m''ho.

Enviado el 06/01/2011 18:39Mensajes: Usuario no registrado
JEPETO QUE TE LA METO

JEPETO..........eina de favoritismes, control i repressio....JUASS........no hauría de esser veritat!!!!, no, no, i mes nooooooooo, vols dir ,,,,,,,? ainssss, no ho crec pas possible , no sería...en fí, la mare de deu i tots els angels que me va a dar un soponcio .

Kiss Kiss

Enviado el 06/01/2011 19:50Mensajes: Usuario no registrado
wikileaks

Pues por lo que dices, para mi que esta wikileaks sólo se ocupa de distraer a la gente, como muchos productos ociosos de hoy en día. Al final, la mejor forma de mantener a la gente en la ignorancia es privándolos de la educación y dándoles distracciones como estas. Sólo con educación abres la visión de las personas y les entregas acceso a la información, les das opciones para que ellos mismos escojan lo que creer. ¿Wikileaks? No creo que eso ayude mucho a "despertar" a la gente, más bien, tan sólo se le aviva para que reaccione sin toda la información necesaria. ¿Has estado en China? Al menos yo no, ni nadie que conozca, sin embargo todos hablan de lo que allí ocurre como grandes conocedores.

No me gustan nada los regímenes totalitarios, creo que son una arcaica manera de represión a estas alturas (s. xxi), pero en lugar de mirar tanto los embrollos de otros países, hay que ocuparse de los propios, fijarse bien lo que ocurre a nuestro alrededor más cercano, en donde realmente podemos hacer algo para mejorar. Mas vale buscar la manera de educarse, de mejorar la educación (hay muchos países donde educarse es un lujo y no un derecho). Me sirve más a mi y a mis futuros hijos indagar sobre lo que realmente ocurre en mi propio país que en china o cuba (donde por cierto, tienen educación y salud gratis). Si quiero hacer algo por esos países, leer un artículo dudoso de la internet no creo que ayude mucho. Lo que realmente sirven son las acciones; y por el momento, dónde puedo actuar es donde me quede más cerca.

Enviado el 06/01/2011 21:41Mensajes: Usuario no registrado
Ely

Gracias Trudy por la informacion.

Mª Carmen, aun sigo por aqui. Parece que mi hija no quiere salir y fijo que me va a coincidir la eleccion de plaza con el parto.....como si lo viera venir. En fin, a ver si tengo una horita corta y no me quedan muchas secuelas.

Enviado el 07/01/2011 05:26Mensajes: Usuario no registrado
aa

1ER MIG RECURS (----------REVISEU ACCENTS, DIERESIS, ETC----------)

AL GERENT DE L’INSTITUT CATALA DE LA SALUT

Na --------------------, major d’edat, amb de DNI. num., -----------------, amb domicili a efectes de notificacio a l’----------------------------, de la localitat de (-------LOCALITAT---------) amb CP num., (----------XXXXX----------), comparec i, com a millor procedeixi en Dret,

EXPOSO

Que per mitja del present escrit vinc a interposar RECURS D’ALÇADA, de conformitat amb els articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Regim Juridic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comu, contra la DILIGENCIA DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR DE LA CONVOCATORIA PER COBRIR PLACES VACANTS DE LA CATEGORIA PROFESSIONAL D’AUXILIAR ADMINISTRATIU DE LA FUNCIO ADMINISTRATIVA PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIO (NUM., DE REGISTRE DE LA CONVOCATORIA AUXILIAR-2008), adoptada en data 10 de desembre del 2010.

Que la formulacio del present Recurs d’Alçada, es fonamenta en els seguents:

ANTECEDENTS DE L’ACTE RECORREGUT

La diligencia de 10 de desembre del 2010, s’acorda en el seu punt 3 el que textualment es transcriu:

3r. Donar publicitat de les destinacions corresponents tant a les places que figuren a l’annex 2 de la convocatoria (933), com a l’increment del 10% de places addicionals (93) que s’han produit, d’acord amb la relacio que figura a l’annex 3 d’aquesta diligencia.

A l’annex 3 de l’esmentada diligencia es dona publicitat, “suposadament” de les destinacions pero, aquestes estan agrupades per hospitals i seguidament per Direccions d’Atencio Primaria, que al seu torn estan desglossades per SAPS i ACUTS. S’acompanya copia com a document 8 per a facilitar la resolucio.

En aquest punt cal fer les precisions seguents:

1. Amb data 31 de desembre del 2008 fou publicat al DOGC –num., 5288-, la Resolucio SLT/3916/2008 mitjançant la qual es procedia a fer-se publica la convocatoria per cobrir places vacants de personal estatutari de gestio i serveis de la categoria professional d’auxiliar administratiu de la funcio administrativa pel sistema de concurs oposicio.

En l’esmentada resolucio, en el seu punt 8 s’establia:

8. Puntuacions finals de la fase de concurs oposicio i acte d’eleccio de plaça

8.1 Juntament amb la publicacio de la llista a que fa referencia la base 7.4, el tribunal, d’acord amb el que estableix el paragraf tercer de la base 5.3, fara publiques les puntuacions finals de la fase de concurs oposicio, amb indicacio del numero d’ordre de classificacio assolit per cada persona aspirant, aixi com les destinacions corresponents tant a les places que figuren a l’annex 2 d’aquesta convocatoria, com al 10% de places addicionals establert a la base 2 d’aquesta convocatoria, als llocs establerts a l’annex 6 de la convocatoria.

En cas d’empat, l’ordre de classificacio s’establira d’acord amb la puntuacio obtinguda en l’oposicio. Si persisteix l’empat, aquest es resoldra a favor de la persona de mes edat.

8.2 En un Termini no superior a 30 dies comptadors des de la publicacio de la llista definitiva de puntuacions finals, el tribunal determinara el dia, el lloc i l’hora en que es convocara les persones aspirants perque, en acte public i per rigoros ordre de classificacio, facin l’eleccio de plaça, […].

2. A 9 de febrer del 2009 fou publicat al DOGC –num., 5314-, el Decret 13/2009, de 3 de febrer mitjançant el qual s’aprovaven els Estatuts de l’Institut Catala de la Salut. A l’art 39 es regula la Provisio de places, seleccio i promocio interna, tot dient:

1. En relacio amb el personal estatutari, els processos de seleccio i promocio interna que es convoquin abastaran l’ambit territorial d’una gerencia territorial, llevat que la convocatoria determini un altre abast. Els i les professionals aixi seleccionats seran nomenats en aquest ambit o en l’ambit que la convocatoria determini, sens perjudici de la seva incorporacio a un centre, servei o establiment sanitari concret, escollit en funcio de la prelacio resultant del proces selectiu.

[...]

2. La seleccio del personal estatutari s’efectuara mitjançant convocatoria publica ajustada als principis constitucionals d’igualtat, merit i capacitat, seguint les normes reguladores d’aquesta relacio de serveis. En els processos de seleccio s’incloura la valoracio del coneixement del catala, de conformitat amb la legislacio aplicable.

3. [...]

S’evidencia aqui que la Resolucio SLT/3916/2008 mitjançant la qual es publica la convocatoria per cobrir places vacants de personal estatutari de gestio i serveis de la categoria professional d’auxiliar administratiu de la funcio administrativa pel sistema de concurs oposicio, es del 31 de desembre del 2008 (DOGC num., 5288) i, la norma legal que habilita l’ICS a que en els processos de seleccio i promocio interna que es convoquin abastaran l’ambit territorial d’una gerencia territorial, llevat que la convocatoria determini altre abast, es el, de 3 de febrer, publicat al DOGC num., 5314, del 9 de febrer del 2009, o sigui 40 dies mes tard.

Denunciar per tant que l’annex 3 de la diligencia de 10 de desembre del 2010, s’hi:

1. Aplica una legislacio posterior a un acte administratiu anterior. L’article 39 del Decret 13/2009 es refereix clarament als processos de sel.leccio que es convoquin, no als que ja estaven convocats

2. Canvien les bases de la convocatoria, per quant en aquestes s’establia que amb la publicacio de la llista definitiva es farien publiques les puntuacions finals de la fase concurs oposicio, amb indicacio del numero d’ordre de classificacio assolit per cada persona aspirant, aixi com les destinacions corresponents a les places.

3. Admetent, que no es aixi, l’aplicacio d’una normativa posterior a un acte administratiu anterior, es vulneraria igualment la normativa, per quant a les bases de la convocatoria s’establia un abast diferent al de l’ambit territorial d’una gerencia Territorial –en paraules propies del Decret 13/2009-, aixo es, a la convocatoria d’AUXILIARS-2008, la publicacio de les destinacions corresponents a les places era per centres d’Atencio Primaria i/o d’hospitalaria.

4. Conculca el dret a triar plaça i el principi de merit

Enviado el 07/01/2011 05:29Mensajes: Usuario no registrado
aa

-------------2on MIG RECURS-------------(----------REVISEU ACCENTS, DIERESIS, ETC----------)

...............4. Conculca el dret a triar plaça i el principi de merit

Als anteriors fets li son d’aplicacio els seguents,

MOTIUS DE LA IMPUGNACIO

En els apartats seguents s’examinen cadascuna de les infraccions a l’ordenament juridic comeses en la resolucio aqui recorreguda:

A) Vulneracio de l’article 9.3 de la Constitucio.

La Constitucio garanteix els principis de legalitat, la jerarquia normativa, la publicitat de les normes, la irretroactivitat de les normes sancionadores o restrictives de drets individuals, la seguretat juridica, la responsabilitat i la interdiccio de l’arbitrarietat dels poders publics.

Es vulnera els meus drets per quant la Constitucio garanteix:

I. La irretroactivitat de les normes restrictives de drets individuals.

A la Resolucio SLT/3916/2008, de 31 de desembre, mitjançant la qual es publica la convocatoria per cobrir places vacants de personal estatutari de gestio i serveis de la categoria professional d’auxiliars administratius de la funcio administrativa pel sistema de concurs oposicio, s’establia que:

“juntament amb la publicacio de la llista definitiva, el tribunal, fara publiques les puntuacions finals de la fase de concurs oposicio, amb indicacio del numero d’ordre de classificacio assolit per cada persona aspirant, aixi com les destinacions corresponents tant a les places que figuren a l’annex 2 d’aquesta convocatoria, com al 10% de places addicionals establert a la base 2 d’aquesta convocatoria, als llocs establerts a l’annex 6 de la convocatoria. En cas d’empat, l’ordre de classificacio s’establira d’acord amb la puntuacio obtinguda en l’oposicio. Si persisteix l’empat, aquest es resoldra a favor de la persona de mes edat”. A mes es deia: “En un Termini no superior a 30 dies comptadors des de la publicacio de la llista definitiva de puntuacions finals, el tribunal determinara el dia, el lloc i l’hora en que es convocara les persones aspirant perque, en acte public i per rigoros ordre de classificacio, facin l’eleccio de plaça”.

A la diligencia del dia 10 de desembre les places no hi figuren per centres d’atencio primaria sino per SAPs, aplicant l’ICS una distribucio de places que li ha estat facultat en virtut del decret 13/2009, de 3 de febrer. Aquesta nova distribucio de places restringeix la meva possibilitat d’eleccio de centre concret on voluntariament vull prestar els meus serveis.

S’ha de dir a mes, que el Tribunal Qualificador no explicita com i de quina manera amb posterioritat a l’acte d’eleccio de places es fara l’assignacio concreta de centre de treball.

II. La seguretat juridica

Per quant el que va publicar en les bases de la convocatoria del dia 31 de desembre del 2008 ha estat modificat en la darrera diligencia del Tribunal.

Aixi s’ha passat de que en un acte public i en rigoros ordre de classificacio s’escollia el centre que cada opositor consideres mes oportu en funcio de les seves necessitats, a un sistema que es divideix en dos actes, aixo es, un acte inicial en rigoros ordre de classificacio a escollir SAP i un segon acte, que sense explicitar criteris als opositors els sera atorgat un centre de treball on prestar els serveis

III. El principi de legalitat.

S’aplica una normativa posterior a un acte administratiu anterior.

S’han modificat les bases de la convocatoria, passant com ja hem dit, d’un acte d’eleccio de places a dos actes, un public –el primer-, i un segon que no s’explicita com es dura a terme, restant la meva destinacio final a l’arbitri d’algu .

B) Vulneracio de l’article 14 de la Constitucio

No tots i totes les participants que han superat el concurs oposicio de la convocatoria tindran igualt dret a escollir plaça en un unic acte public. Aixi aquells opositors i opositores que triïn plaça en centre hospitalari o en centre Acut sabran de la seva destinacio final i que hauran pogut triar en funcio de les seves conveniencies. En canvi, aquells opositors i opositores que triïn plaça per a prestar els seus serveis en atencio primaria, hauran d’esperar a que algu altri els designi un lloc concret dins del ventall de possibilitats existents en les diferents SAPS

De conformitat amb els fets exposats i les disposicions legals citades,

SOL•LICITO QUE: admeti el present escrit amb la documentacio que s’acompanya, i tingui per interposat RECURS D’ALÇADA contra la DILIGENCIA DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR DE LA CONVOCATORIA PER COBRIR PLACES VACANTS DE LA CATEGORIA PROFESSIONAL D’AUXILIAR ADMINISTRATIU DE LA FUNCIO ADMINISTRATIVA PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIO (NUM., DE REGISTRE DE LA CONVOCATORIA AUXILIAR-2008), adoptada en data 10 de desembre del 2010 i que, previa a la tramitacio que correspongui, es dicti Resolucio per la que es revoqui i deixi sense efectes l’acte objecte de recurs.

(-------------LOCALITAT, DATA--------------)

Enviado el 07/01/2011 10:06Mensajes: Usuario no registrado

Tema : certificats mèdics

Vaig fer-me el certificat mèdic la setmana pasada al meu metge de capcelera, l''imprés em va costar 3,50.- a l''estanc i la meva doctora em va dir que no cobrava res (li vaig preguntar explícitament quan costava). No entenc tanta diferència de criteris i de preus.

Chao a tots i a veure si ens trobem aviat a l''acte d''elecció de plaça.

Enviado el 07/01/2011 10:50Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Bon any i bona plaça..

A mi la meva Dra. de capçalera em va dir que me''l faria sense problema, el certificat, però que esperés a la diligència o a que l''ICS es pronuncii en relació a quina formula exacta volen que consti al certificat.

Segons el que vulguin que posi igual alguns certificats ja fets s''han de repetir..

Enviado el 07/01/2011 12:42Mensajes: Usuario no registrado

Bé, no sembla que avui hagi de sortir res de nou, oi? Com sempre a seguir esperant!

Enviado el 07/01/2011 17:25Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 07/01/2011 17:50Mensajes: Usuario no registrado
J.

Crispeta: els horaris mai han estat vinculats a una plaça, si algu amb mes antiguitat q esta de tardes volgues passar de matins, tu t''hauras de quedar amb el que hi hagi. Suposo que ho trobes logic no? Quan et trobis en la mateixa situacio (molts anys anant de tardes i entra una persona nova) tu voldras les mateixes prerrogatives que venen donades nomes per l''antiguitat.

Enviado el 07/01/2011 20:04Mensajes: Usuario no registrado

Para lo que les interesa, hacen cumplir la ley y las normas: el plazo de 30 dias ya se está biendo que son hábiles y para lo que les interesa, se las saltan a la torera, como el tema de la elección de la plaza.

Esto parece Sicilia y el clan de los Corleone, que no nos pase na.

Enviado el 07/01/2011 21:27Mensajes: Usuario no registrado
J.

aa no tens res més a fer vaya manera de perdre el temps.....

Enviado el 07/01/2011 21:31Mensajes: Usuario no registrado
l

jo esperare a que surti la diligencia a fer-me el certificat mèdic aviam com volen que sigui

Enviado el 08/01/2011 01:54Mensajes: Usuario no registrado
xyz

Bona nit!

Vaig presentar un recurs a la llista definitava pels cursos d''informàtica que comptaven en la llista provisional i no en la definitiva.

Avui he trucat per saber la situació i m''han comentat que s''ho estan revisant. I què estan contestant per correu ordinariun a un cada recurs. algú que ve presentar recurs a la puntuació ha rebut aquesta carta? Què li han dit?

Enviado el 08/01/2011 12:44Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Hola, J.!

M''ha estranyat això que em dius, perquè quan van fer l''últim concurs de trasllat, i al menys les places del SAP Tarragona primària, si que sortien vinculades a un horari determinat, de fet la gent va triar les places en funció dels horaris i es van respectar, no les van fer a la tarda si havien triat una plaça que era de matins. Ho dic perque estava treballant, coneixia els horaris i les places que sortien al detall en 4 dels centres de la SAP. Hi ha gent que va saltar, amb mes antiguitat que la gent que va triar aquella plaça "seva", a les tardes perque era el que quedava lliure, i com no havien pogut participar en el concurs, i ells estaven ocupant una plaça o be en interinatge, o be en comissió de serveis.

La veritat es que jo pensava que les places tornarien a sortir vinculades a un horari com en aquell concurs de trasllat, e que es va fer despres de les opos anteriors. No entenc res de com funciona aquesta empresa, ni els seus canvis de criteris. En fi, què hi farem!

Enviado el 08/01/2011 20:41Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Crispeta, els darrers cocursos de trasllats (et parlo de zelador que fa menys de 2 anys que es va fer) ja no sortien les places vinculades a cap horari ni servei concret, et parlo de la zona Costa de Ponent, si demanaves un CAP et deien quin horari et tocava quan ja havies triat la plaça, un tiet meu que es zelador fa molts anys es va trobar que va demanar una població i fins al darrer moment no li van dir que li tocava un CUAP i torn de nits (durant el dia es CAP normal i CUAP les nits i caps de setmana), imagina''t, així que pel que veig aquesta manera de fer ja fa temps que la tenen. Ens podrem trobar qualsevol cosa, si ara a més no sabem ni quins CAPS tenen plaça.

Enviado el 09/01/2011 11:12Mensajes: Usuario no registrado
---

---

Enviado el 09/01/2011 19:51Mensajes: Usuario no registrado
y

contestant a j:

Doncs jo no ho trobi llogic com tu dius. A la Generalitat quan surten les places a oposició hi està vinculat l''horari i el nivell. Hi ha algo que es, a més nota més opcions d''escollir una millor plaza, un millor horari. Que es aquesta anarquia de que les places no vagin vinculades a un horari? es un chanchullo, aixo vol dir que ni el tio/tia que tregui millor nota tindrà dret a escollir el millor per ell. Noi donc això no son unes oposicions això es un ñap. Les opos es guanyen als examens estudiant i no com a la privada "al nou li donem la pitjor cadira, la pitjor taula, i l''horari més puta y cuidadito que se queje", que coi que això son unes oposicions públiques!!!!!!!! no una empresa privada !!!!!!!!

Enviado el 09/01/2011 20:04Mensajes: Usuario no registrado
A

Totes les oposicions son iguals els últims a entrar son els que pringan

Enviado el 09/01/2011 22:18Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Y. pensa que J. ho troba lògic per que a l''ICS les coses SEMPRE han funcionat així. Fixa''t si es així que quan em van dir que a la Gene pots escollir una plaça que ja saps l''horari no m''ho creia... això a l''ICS ni en somnis, a no ser que tinguis un endoll trifàsic.

Enviado el 10/01/2011 08:41Mensajes: Usuario no registrado

Dime cuando, cuando, cuando...

Enviado el 10/01/2011 09:34Mensajes: Usuario no registrado
josep

algu sap algo de quan sortirà la diligència? heu trucat? i sabeu si el dia d''escollir plaça ho fan al mati o a la tarda¿?

Enviado el 10/01/2011 09:36Mensajes: Usuario no registrado

He trucat aquest matí al ics. Diuen que es trata de dies hàbils i que nosaltres estem contant dies naturals, que no sap exactametn el dia que sortirà.

Si triem el 25 de desembre i l''1 i el 6 de gener + diumenges a mi em surt que tenen marge fins el 18. qué us surt?

Enviado el 10/01/2011 09:41Mensajes: Usuario no registrado

Doncs .... aquesta setmana o dilluns vinent???

Enviado el 10/01/2011 09:43Mensajes: Usuario no registrado

Quan no s''especifica dies hàbils es que son dies naturals, aqui i en Pekin, que ja esta be la broma!! :(

Enviado el 10/01/2011 09:56Mensajes: Usuario no registrado

weno , ja ho tenim a sobre si l''ICS vol!

Sabeu com funciona l''acte de elecció de plaça?

Enviado el 10/01/2011 11:34Mensajes: Usuario no registrado
U.

Crispeta,

Mai han sortit places vinculades a un horari de treball... Ni a Tarragona ni enlloc... I t''ho dic pk un familiar meu és l''única persona que té la plaça en un CAP i la van ficar a treballar en el torn de la tarda... mentres que les interines (les consentides de la cap) estan de matí...

Enviado el 10/01/2011 11:35Mensajes: Usuario no registrado
valeria

Hola a tots!!

A les persones que saben mes d''''aquest tema, com Beatrix etc...Voldria saber una cosa, a mi em van avisar per treballar fa uns quants mesos perque vaig aprobar la opo...amb aquest enrenou, de quan la gent ocupi la seva plaça, tinc posibilitats perque em recoloquin en algun puesto??

Crec que les persones que han aprobat son les que han d''''estar treballant i no les persones que no han fet el sufiient esforç tot i estar anys treballant d''''aprovar, o tan sols presentar-se, perque si jo sense cap nocio he aprobat pot aprobar tothom.

Sé que les coses estan canviant molt, ara se li dona mes importancia a la gent que ha aprovat, pero no m''''agradaria que tingues alguna sorpresa, crec que ens mereixem treballar.

gracies

Enviado el 10/01/2011 12:24Mensajes: Usuario no registrado
LRJPAC

Quan no s''especifica res s''enten que són SEMPRE dies HÀBILS excloent del compte els festius i els diumenges. Els dissabtes també es compten com a hàbils.

Enviado el 10/01/2011 12:52Mensajes: Usuario no registrado
JFM

Bon dia,

les places de l''ICS MAIIII han anat vinculades a un torn. Quan s''agafava una plaça si per exemple, sortien 5 a un centre, tenies que informar-te al centre si eres de torn de matí o de tarda, si n''hi havia 2 de matí i 3 de tarda, tenia preferència a escollir torn el que escollia amb un número d''elecció més bó, però la plaça igualment no està lligada a un torn.

igualment, ara, com es suposa que s''escollirà per SAP i no per centre, quan es faci l''acte d''elecció a l''ICS no es sabrà res, sino la zona on s''escull. Després, IMAGINO, es farà un altre semi-acte d''elecció a la zona escollida i diran quantes hi ha de torn de matí, lliscant o de tarda i es tindrà preferència per l¡''ordre d''elecció, però tampoc està clar.

A veure si surt el llistat jaaaaa no????? habils o no habils ha de sortir jaaaa!!!

Enviado el 10/01/2011 13:26Mensajes: Usuario no registrado
J.

m''han explicat q l''acte d''eleccio es fa com en un auditori molt gran i q et van cridant per ordre de llista i tries la plaça q t''interessa amb una gent q hi ha a l''escenari, q has de firmar dos cops. pero aixo era abans quan es triava plaça directament.... crec q tb em vna dir q et cridaven fins 3 cops, si no et presentaves volia dir q renunciaves a la plaça, i em sembla molt q pots designar algun "portaveu" amb certificat de notari crec.

va q surtin ja les p... llistes!!

Enviado el 10/01/2011 13:55Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Bon dia,

Si l''1 de gener és festa, els 30 dies hàbils finalitzen el 18 de gener, tal i com diu l''autor sense nom amb hora

10/01/2011 9:36:00. He descomptat el dia 25, 1 i 6 i els diumenges.

Enviado el 10/01/2011 16:28Mensajes: Usuario no registrado
J.

i l''ics no s''ha manifestat?

Enviado el 10/01/2011 17:31Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Acabo de connectar-me, al face estan comentant que han trucat a l''ICS i fins la setmana vinent res de res, que compten com a dies hàbils, per tant tindrien temps fins el 18, no? Quina manera d''allargar els terminis!!!

Enviado el 10/01/2011 17:31Mensajes: Usuario no registrado
Ana

Cuando se ha de presentar el certificado medico y la declaracion jurada.

Enviado el 10/01/2011 21:44Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Fixeu-vos en la gran diferència de com treballa la Generalitat (conv. aux.adm):

Valoració definitiva de mèrits, resultat del concurs oposició i proposta de nomenament de persones funcionàries Abril 2011 (previsió)

Termini de presentació de la documentació per al nomenament 20 dies

Convocatòria a l''acte públic d''adjudicació i places Maig 2011

Publicació del nomenament al DOGC Juny 2011 (previsió)

Això parla molt i molt malament del funcionament de l''ICS quan podem contrastar el funcionament "normal" de qualsevol estament públic.

Enviado el 10/01/2011 22:26Mensajes: Usuario no registrado
anna

la declaració jurada que es?

Enviado el 10/01/2011 23:54Mensajes: Usuario no registrado

J!

Gràcies pel comentari de l''acte d''elecció de plaça.

Això de l''auditoti, escenari és una mica curiòs no? fins i tot extressant?

Enviado el 11/01/2011 09:13Mensajes: Usuario no registrado
nuria

hola atodos,

y oqueria saber como os va a los que os habeis incorporao a trabajar hace poco? os parece chungo? a mi más o menos me salen algunas cosas, pero los especialistas son un poco rebuscados no? creeis que exigen mucho a la hora de hacer evaluaciones o de renovar el contrato? pq a mi me han dicho 6 meses y posiblemente prorrogables, de que depende eso? de como me porte o de los puntos? a saber. un saludo atodos

Enviado el 11/01/2011 09:33Mensajes: Usuario no registrado

nuria, la idea que me he hecho sobre el ICS es que depende de como pelotees la cosa te va bien o mal. Si se la chupas a tu referente o le regalas un jamón, siempre tendrás buenas evaluaciones.

Enviado el 11/01/2011 09:45Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Jeje, Nuria, ya has topado con el tema de los especialistas y las agendas?, jeje, bueno, es todo tan rebuscado como quieran ellos que sea. Además, no te acostumbres mucho a un sistema, porque cuando quieras darte cuenta, te lo habrán cambiado. Ya has tenido que ir a alguna reunión a las 14:00?. Eso es el pan nuestro de cada dia en cualquier CAP, las dichosas reuniones.

Enviado el 11/01/2011 09:49Mensajes: Usuario no registrado
nuria

uy pues no voy a hacer carrera, pq yo de pelota tengo poco más bien pasota que pelota jjejeje.

pedrito todavia no he tenido reunión

Enviado el 11/01/2011 09:52Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Si ves a Ana, dale recuerdos y un besazo muy grande y a Dolors también y a Carmen y a Rosa y a Mati y a Marta y a Cristina, ah!! y otro pa ti también :-)

Enviado el 11/01/2011 10:07Mensajes: Usuario no registrado

nuria

donde estás?

Enviado el 11/01/2011 10:09Mensajes: Usuario no registrado

que diferencia hay de trabajr en un cap o en un hospital? que funciones o diferencias hay? por fa que contesten los que ya han trabajado dentro...mil gracias!!!!

Enviado el 11/01/2011 10:12Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Perdon?, no entiendo tu comentario, no recuerdo haber dicho nada de ninguna invención ahora mismo, refréscame la memoria.

Enviado el 11/01/2011 10:17Mensajes: Usuario no registrado

Pedro,

Disculpa si no me expliqué bien. Solo buscaba en cierto modo la ratificación de lo que estaba comentando, por lo que he ido viviendo y viendo. Esperemos pillar plaza lo antes posible y que todo ese maremagnum de conductas poco deseables y funcionamiento peor, se acaben pronto.

Enviado el 11/01/2011 10:17Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

Básicamente, la diferencia es el tipo de paciente y la patología de todos ellos.

En los CAPs hay más embrollo, por llamarlo de algún modo, más problemas que resolver en un momento dado, hay que ser resolutivo.

En un hospital a menos que estés en urgencias, es todo más "programado".

Los programas informáticos son diferentes, aunque basados en la misma o similar base de datos.

En los CAPs la relación laboral entre compañeros es más familiar.

En los Hospitales es algo más fria esa relación (dependiendo del caso, vaya), pero como todo está programado y tan masificado, solo te queda tiempo para trabajar.

Los CAPs son más tranquilos, sobre todo de tarde. Los hospitales por la mañana, son una locura, entre las consultas externas, análisis, pruebas varias, es un hormiguero, si te va la marcha, un hospital.

Enviado el 11/01/2011 10:49Mensajes: Usuario no registrado
nuria

en mi cap la gente se cabrea pq el medico esta de vacaciones, con razón pero también hay gente maja y amable no todos son ogros ehhhhhh.

Enviado el 11/01/2011 11:00Mensajes: Usuario no registrado

Y que tal son los hospitales por las tardes? son tranquilos como los caps? gracias

Enviado el 11/01/2011 19:56Mensajes: Usuario no registrado

si l''incorporacio es al febrer , que collons esperen aquesta gent!!!!!!!!!!!!!!

NO HI HA DRET , FAN EL QUE VOLEN !!!!!!!!!!!!!!

Enviado el 11/01/2011 20:49Mensajes: Usuario no registrado
elisi

eso de que la incorporación sea en febrero...está por ver!!!!

Enviado el 11/01/2011 20:51Mensajes: Usuario no registrado
nef

no diré cap novetat... només una reflexió:

si són dies hàbils, en una setmana tenim diligència a la vista, així que paciència i estalviem-nos la crispació i desesperaciói comencem a obrir ampolles de cava perquè ja queda poc per brindar per la nova feina estable!!

Enviado el 11/01/2011 20:58Mensajes: Usuario no registrado
ana

Hola,

Teneis que pensar que la incorporación a la feina se hace después de salir publicado en el boletin oficial, así que todavia hay para unos cuantos dias por no decir meses.

Enviado el 11/01/2011 21:25Mensajes: Usuario no registrado

En facebook se dice que alguien ha llamado rrhh y le han dicho que van a contestar a las reclamciones antes de la elección de plaza. Están comentando que la lista definitiva podría tocarse! qué opinais?

Enviado el 11/01/2011 21:57Mensajes: Usuario no registrado

Hola

Doncs jo també he trucat a rrhh i m''han dit que no tocaran la llista definitiva i

q tenen 3 mesos per respondre els recursos.

Incorporació al febrer.

Salutacions

Enviado el 11/01/2011 22:58Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Incorporació al febrer????

Doncs no se com ho pensen fer, aquesta setmana no publiquen la diligencia sino la que ve, com al molt molt aviat l''acte d''elecció es pot fer el cap de setmana seguent (que m''estranyaria molt, jo aposto perque deixaran 15 dies per mig) després obrir plaç per presentar els certificats mèdics i les declaracions jurades, publicar el nomenament al DOGC (les darreres de zelador van trigar dos mesos) i llavors es té 1 mes per incorporar-se... si això ho aconsegueixen abans del febrer seria el rècord del mundo mundial....

Enviado el 12/01/2011 08:56Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Te raó Beatrix...no es per res pero ja fa molt que vaig dir incorporació a 1 de abril, igual que les anteriors opos de auxiliar 2003. També per tema comptable, es la data màxima per tancar la comptabilitat de l''any anterior.

Ja veurem, però de febrer res de res, no hi ha temps material.

Enviado el 12/01/2011 09:13Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Ricard,

A mi també m''han dit que ens incorporarem l''1 d''abril... En quant als recursos, crec que és impossible resoldres tots en tan poc temps... Ànims, que ja ens queda menys...

Enviado el 12/01/2011 09:47Mensajes: Usuario no registrado

termini per resoldre recurs potestatiu de reposicio 1 mes.

Enviado el 12/01/2011 09:52Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Bon dia,

El potestatiu només és pot fer quan ja no hi ha organs superiors on recórrer, en aquest cas hi ha superiors. No crec que hagin posat aquest recurs, sincerament.

Enviado el 12/01/2011 10:17Mensajes: Usuario no registrado

No exactament,...el de reposició es per quan la resolució prové de un organ superior.

Si no recordo malament, el tribunal de un procés competitiu com ès una oposició està considerat òrgan superior...

Enviado el 12/01/2011 10:23Mensajes: Usuario no registrado
nef

Ara no recordo si per recurs d''alçada es pot aplicar el silenci administratiu. De ser així són 3 mesos i la resposta es "res". Denegació del que s''ha demandat.

I coneixent a L''ICS.... me temo que potser per aquests afers podría anar la cosa.

Enviado el 12/01/2011 11:08Mensajes: Usuario no registrado
AVQ

A l´Institut Català de la Salut

Volem expressar el nostre rebuig contra el procés que està seguint el concurs

oposició per cobrir places de la categoria auxiliar administrativa, Auxiliar-2008.

Aquesta convocatòria ha estat utilitzada com a conillet d’indies del flamant

aplicatiu que l’ICS s’ha tret de la màniga per fustigar el personal on la

improvisació i la manca de transparència estan a l’ordre del dia. I les altres

categories que estan en curs seguiran, sens dubte, el mateix camí.

No s’havia vist mai que una convocatòria canviés els criteris de puntuació

dels mèrits durant el procés de selecció, ni tampoc que sortissin tres

llistats provisionals de puntuació de mèrits.

Els i les candidats/es ja fa dos anys que estan arrossegant-se per un via

crucis que no sembla tenir final, malgrat les promeses que al febrer

s’incorporaran encara no s’ha publicat la data de l’acte de presa de possessió i

elecció de destinació.

CATAC-CTS/IAC ha registrat en data 10 de gener de 2011 dos escrits exigint

transparència i que es facin públics els criteris que s’adeqüin als principis que

han de regir els processos selectius:

1. Realització i publicació abans de l’acte de destinació, d’un llistat de places

vacants amb identificació dels centres de treball, que a primària ha de

ser el CAP i l’ABS.

2. Elecció del centre de treball concret per part dels aspirants en l’acte

d’elecció de destinació.

3. Fixar l’ordre d’elecció de la plaça únicament a la puntuació obtinguda

en el procés de selecció corresponent.

4. Que es facin públics els criteris de puntuació dels mèrits, especialment

en aquells casos més conflictius, com per exemple la no valoració dels

serveis prestats en empreses públiques en l’àmbit sanitari com l’IDI o la

puntuació dels cursos i en general en tots aquells casos on el criteri del

Tribunal hagi estat canviat.

Enviado el 12/01/2011 11:16Mensajes: Usuario no registrado

setmana que ve surt el dia i l´hora!

Enviado el 12/01/2011 12:20Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Efectivament tenen 3 mesos per resoldre el recurs d''alçada, que no atura el procés nomes faltaria, i sinó hi ha resposta és dona desestimat per silenci administratiu. Això creia i m''ho van confirmar de ccoo.

Nef, no sé res de tú..,quan puguis posa''t en contacte.

Enviado el 12/01/2011 12:28Mensajes: Usuario no registrado

La carta adreçada al ICS no serveix absolutament de res. Fins ara no han contestat ni en reunions ni per escrit a cap sindicat. Els hi entra per una i els hi surt per una altre. Hi de fet es que no tenen cap obligació de contestar ni de fer cas a cap sindicat. En aquest país els sindicats estan per fer bonic, no tenen ni força ni poder, ni credibilitat. Que coi esperen per enviar una carta al Sindic de greuges , al Parlament o al conseller de salut? aquests sí que han de contestar.

Aquesta carta es perque pensem que s''està fent algo. Però els de l''ics es netejaran el cul amb ella i els Sindicats "queden bé amb nosaltres".

Enviado el 12/01/2011 13:09Mensajes: Usuario no registrado

Sabeis si están contratando o si se prevee que lo hagan pronto?

Alguien había comentado que tanto en Bellvitge como en Vall d''hebron habían dicho a nivel masivo a algunos que no habían aprobado que no les renovaban,¿Sabeis algo?

Enviado el 12/01/2011 14:53Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo el q veig es q abans del canvi de govern van fer molts de contractes de 6 mesos, quan jo porto des del 2009 sentint q no hi ha diners i jo feia contractes de mes a mes. ara el conseller diu q fotran fora a molts dels eventuals (suposo q es refereix a substitucions, els eventuals politics ja els van reduir). no quadra res.

Enviado el 12/01/2011 15:14Mensajes: Usuario no registrado
mosqueada

Hola a todos!

Primer decir que como siempre a esperar al último dia por que a ellos les importa un rabano.

Y segundo que hoy me he enterado que estaba haciendo suplencias el hijo de fulanita de tal y esta de los últimos de la bolsa,entonces para que sirve la bolsa para nada, solo para ir llamando si no estan los enchufados trabajando.

Pero bueno como yo estoy contratada y tengo las opos aprobadas pues a callar, por que el que no calle a la calle.

Animos a todos.

Enviado el 12/01/2011 15:27Mensajes: Usuario no registrado
a

El sindicato CATAC-CTS también recuerda el pasado del consejero de Salud de Cataluña, Boi Ruiz.

www.bolinf.es/wp/?p=28512

Enviado el 12/01/2011 15:36Mensajes: Usuario no registrado

No sé, pero estoy alrededor de los 50 puntos, ¿Pensais que tengo alguna posibilidad de que me llamen para trabajar?

Es que tuve la mala pata de cuando contrataron últimamente, en mi última baremación no me puntuaron los cursos en bolsa, porque no había presentado la documentación ( no me la habían pedido antes) y claro estaba en una posición que no era la mía, por lo que gente con 2 puntos menos que yo la llamaron y yo en mi casa¡¡¡¡Me tuve que esperar a que baremaran de nuevo¡¡¡¡ Ahora ya está arreglado, ¡¡¡Espero que me llamen pronto¡¡¡

Enviado el 12/01/2011 16:26Mensajes: Usuario no registrado
J.

50 punts esta molt be, tot i q depen molt de la gent q hi hagi per davant teu...

i recordo q per contracte de menys d''un cert temps (crec q ara es 1 mes) es pot trucar a qui vulguis passant una mica de l''ordre de la borsa.

Enviado el 12/01/2011 17:32Mensajes: Usuario no registrado
ana

No es por desanimar pero conozco una persona que le hacen contrato mes a mes (es una eventualidad)

y está muy abajo en la bolsa, claro está tiene enchufe.

Enviado el 12/01/2011 18:47Mensajes: Usuario no registrado
cashura

ana,

Pienso que hay muchisima gente trabajando en suplencias sin puntos, pero muchísima...

Enviado el 12/01/2011 19:29Mensajes: Usuario no registrado
n

n

Enviado el 12/01/2011 21:12Mensajes: Usuario no registrado
miquel

jo estic a bellvitge, 6 mesos també però estic veient molts enxufats.No se si quan s''acavi el nostre contracte ens veurem altre cop al carrer, ho penso a vegades.

Enviado el 12/01/2011 21:30Mensajes: Usuario no registrado
isa

DONDE YO ESTOY HAN SACADO A UN CHICO PARA PONERME AMI 6 MESES PERO ESTE CHICO YA LO HAN MANDADO A OTRO SITIO Y NO HA DEJADO NINGUN DIA DE TRABAJAR Y SUSPENDIO OPOS, ¿ QUE SENTIDO TIENE HACER ESTO? ¿A QUIEN QUIEREN ENGAÑAR?

Enviado el 12/01/2011 21:45Mensajes: Usuario no registrado
jo

Algú sap qui fa les declaracions jurades??? On es poden aconseguir??? gràciessss

Enviado el 13/01/2011 00:37Mensajes: Usuario no registrado
xyz

Hola,

La setmana passada vaig trucar a l''ICS per demanar com estava la situació dels recursos presentats sobre els cursos que estaven puntuats en la llista provisional i no en la definitiva. I em van contestar què s''ho estaven revisant i què contestarien per carta un a un.

Algú què reclamés la puntuació ha rebut aquesta carta? Què li han dit?

Enviado el 13/01/2011 09:32Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Tenen un mes per respondre al recurs d''alçada des de que es va interposar perque l''acte va ser exprés (hi havia una publicació sobre la decisió dels cursos) així que tenen com a màxim el dia 10 de febrer per respondre als recursos d''alçada, en cada cas depenent de la data d''interposició del recurs de cadascú.

Enviado el 13/01/2011 09:45Mensajes: Usuario no registrado
R.

BON DIA ATOTHOM, JO TAMBÉ HE COMENÇAT AL DESEMBRE AL VALL D''HEBRON. SI DEU VOL HI SERÉ TRES MESOS I HAIG DE DIR QUE NO ESTIC GAIRE CONTENT I NO EM SEMBLA UNA BONA FEINA. TINC MOLTISIM TREBALL I NO PUC PARAR GAIREBÉ PER FER EL DESCANS. ARA JA NO SÉ SI TOT AIXÒ QUE TANT DE TREBALL M''HA COSTAT ARRIBAR FINS AQUI TÉ SENTIT. ESPERO QUE MILLORI EL MEU PENSAMENT. SALUTACIONS A TOTS

Enviado el 13/01/2011 10:04Mensajes: Usuario no registrado
w

w

Enviado el 13/01/2011 11:01Mensajes: Usuario no registrado

R quina feina fas? estàs de tardes o matí?

Enviado el 13/01/2011 11:03Mensajes: Usuario no registrado
N

Para R:

¿En qué posición más o menos estás de la Bolsa? Es para hacerme una idea y calcular si me tocará pronto.

Muchas gracias.

Enviado el 13/01/2011 11:11Mensajes: Usuario no registrado

Os dejo nuevo mensaje de UGT sobre el sistema de elección de plaza en el Ics:

Ens diuen que el CATAC ha fet un recurs a l’ICS i un altre al Tribunal del

Concurs oposició d’Auxiliars Administratius-2008.

La UGT vol deixar clar el següent:

Tots els sindicats en l’última Mesa de Negociació de l’any 2010 i en totes

les del 2009, varem fer palesa del gran despropòsit en que l’ICS ha abocat

en aquesta convocatòria

La CATAC podrà presentar els recursos que estimi convenients, altra cosa

és la legalitat de la mesura i la responsabilitat o irresponsabilitat

d’aquesta.

La UGT considera un despropòsit sindical fer aquesta mena d’accions que

afecta a totes les persones aprovades, tant a les que obtindran plaça com a

les que no -per la seva vinculació a la borsa de treball-. D’altra banda, des d’

UGT hem donat suport i donarem el que calgui a totes aquelles persones que

ha nivell individual -és la única forma legal i vàlida de fer-ho- volen

defensar el que creguin oportú.

Així doncs, si el que aquest sindicat pretén amb aquesta maniobra és quedar

bé davant el col·lectiu d’auxiliars administratius/ves, sabent de que aquests

recursos no portaran enlloc, és afegir més llenya al despropòsit i donar

falses esperances a uns i neguitejarà a molts més.

Enviado el 13/01/2011 11:20Mensajes: Usuario no registrado

???

..."fer palesa de un despropòsit " .....be a ser una mera declaració d''intencions.

Posar un recurs administratiu es un pas legítim (procediment administratiu) es a dir passar a fets, ni que sigui de tipología administrativa, que és la prèvia a la judicial (contenciòs adm.) si cal.

Enviado el 13/01/2011 11:51Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Una seccio de CCOO també ha publicat una carta al respecte (si ho vole veure es la seccio sindical de CCOO de St. Boi)

copio:

AUXILIARS ADMINISTRATIUS CONVOCATÒRIA 2008

Benvolguda/Benvolgut,

T’adrecem aquesta carta per reforçar el que ja vam dir a la Mesa Sectorial de la Sanitat del passat

20 de desembre de 2010:

L’ICS ha de donar una relació de totes les places, especificant el centre i lloc de treball, que

treu a concurs en una convocatòria pública.

Cal que aquestes places siguin escollides pels opositors en rigorós ordre de puntuació.

Ja fa uns anys que l’ICS fa el que vol, perquè incompleix normes i només s’atura quan perd plets

als jutjats del Contenciós Administratiu. El problema d’aquests plets és que s’han de presentar

individualment i suposen un cost econòmic i de temps, cosa que per a reclamar certs drets, per

exemple un dia de permís per alguna raó justificada, no valgui la pena fer-ho.

Moltes persones ens heu consultat sobre aquest tema de l’elecció de plaça i ens heu ajudat a la

cerca d’arguments els quals adjuntem a continuació.

Consulta el teu assessor legal o advocat perquè t’orienti alhora de poder fer una reclamació per la

via administrativa i, si no s’aconsegueix, seguir per la via del contenciós administratiu.

Només ens queda posar-nos a la teva disposició per a qualsevol dubte.

Ben cordialment

Secció Sindical CCOO Baix Llobregat Litoral – El Prat

Rda. Sant Ramón, 187

08830 Sant Boi de Llobregat

Tel. 93 652 50 13 – Ext. 118

ccoodapbll.bll.cp.ics@gencat.net

secció sindical

Baix Llobregat Litoral – El Prat

CAP Vinyets

Afiliada a la confederació europea de sindicats (CES) i a la confederació sindical internacional (CSI)

2

Estatut Marc Llei 55/2003:

Article 8. Personal estatutari fix.

És personal estatutari fix el que, una vegada superat el procés selectiu corresponent, obté un nomenament per a l''acompliment amb caràcter

permanent de les funcions que derivin d''aquest nomenament.

Article 14. Ordenació del personal estatutari.

2. La integració del personal estatutari a les diferents institucions o centres es realitza mitjançant la seva incorporació a una plaça, lloc de treball o

funció.

Article 20. Adquisició de la condició de personal estatutari fix.

1. La condició de personal estatutari fix s''adquireix pel compliment successiu dels requisits següents:

a) Superació de les proves de selecció.

b) Nomenament conferit per l''òrgan competent.

c) Incorporació, amb el compliment previ dels requisits formals establerts en cada cas, a una plaça del servei, institució o centre que correspongui

en el termini determinat en la convocatòria.

Article 31. Sistemes de selecció.

2. L''oposició consisteix en la celebració d''una o més proves dirigides a avaluar la competència, l''aptitud i la idoneïtat dels aspirants per a

l''acompliment de les funcions corresponents, així com a establir-ne l''ordre de prelació.

Article 32. Nomenaments de personal estatutari fix.

1. Els nomenaments com a personal estatutari fix s''han d''expedir a favor dels aspirants que obtinguin una puntuació més alta en el conjunt de les

proves i avaluacions.

2. Els nomenaments s''han de publicar en la forma que determini cada servei de salut.

3. En el nomenament s''ha d''indicar expressament l''àmbit a què correspon, d''acord amb el que preveuen la convocatòria i les disposicions

aplicables a cada servei de salut.

L’EBEP (Llei 7/2007):

Exposició de motius

“(...) En matèria d’accés a l’ocupació pública ha estat una preocupació essencial garantir tant com ha estat possible l’aplicació dels principis

d’igualtat, mèrit i capacitat, així com la transparència dels processos selectius i la seva agilitat, sense que això últim menyscabi l’objectivitat de la

selecció. (...)”

Article 2. Àmbit d’aplicació.

4. Cada vegada que aquest Estatut faci esment al personal funcionari de carrera s’hi ha d’entendre comprès el personal estatutari dels Serveis de

Salut.

Article 61. Sistemes selectius.

6. Els sistemes selectius de funcionaris de carrera són els d’oposició i concurs oposició, que han d’incloure, en tot cas, una o diverses proves per

determinar la capacitat dels aspirants i establir l’ordre de prelació.(...)

7. Els sistemes selectius de personal laboral fix són els d’oposició, concurs oposició, amb les característiques establertes a l’apartat anterior, o

concurs de valoració de mèrits.(...)

Article 62. Adquisició de la condició de funcionari de carrera.

1. La condició de funcionari de carrera s’adquireix pel compliment successiu dels requisits següents:

a) Superació del procés selectiu.

b) Nomenament per l’òrgan o autoritat competent, que és publicat en el diari oficial corresponent.

c) Acte d’acatament de la Constitució i, si s’escau, de l’estatut d’autonomia corresponent i de la resta de l’ordenament jurídic.

d) Presa de possessió dins el termini que s’estableixi.

2. Als efectes del que disposa l’apartat 1.b) anterior, no poden ser funcionaris i queden sense efecte les actuacions relatives als que, una vegada

superat el procés selectiu, no acreditin que compleixen els requisits i les condicions exigits a la convocatòria.

Convocatòria Auxiliar-2008

Annex 1 Bases

8.2 En un termini no superior a 30 dies comptadors des de la publicació de la llista definitiva de puntuacions finals, el tribunal determinarà el dia, el

lloc i l’hora en que es convocarà les persones aspirants perquè, en acte públic i per rigorós ordre de classificació, facin l’elecció de plaça, d’acord

amb l’ordre preferencial següent:

1r: torn de promoció interna.

2n: torn lliure. (...)

Convocatòria Administratiu-2009

Annex 1 Bases

8.2 En un termini no superior a 30 dies comptadors des de la publicació de la llista definitiva de puntuacions finals, el tribunal determinarà el dia, el

lloc i l’hora en què es convocarà les persones aspirants perquè, en un primer acte públic i per rigorós ordre de classificació, facin l’elecció de

destinació d’una gerència territorial, d’acord amb l’ordre preferencial següent:

1r: torn de promoció interna.

2n: torn lliure. (...)

Enviado el 13/01/2011 12:07Mensajes: Usuario no registrado

R

Yo también he estado en Valle Hebron trabajando. Me ha servido para darme cuenta de que no me gusta trabajar en un hospital y que el ICS es la mayor casa de putas que he visto nunca.

El trabajo depende del puesto que te toque. Yo me tocaba las narices todo el día, pero tampoco me parecia bueno.

Enviado el 13/01/2011 12:53Mensajes: Usuario no registrado

Por lo que veo aqui, o eres nacionalista, o de la "pesoe" o no tienes nada que hacer. Enchufe por todos lados.

Enviado el 13/01/2011 13:10Mensajes: Usuario no registrado
Vero

Bon dia , avui he enviat un missatge a l''ics referent a la data de l''elecció i m''han contestat dient:

Bon dia,

La diligència sortirà durant la setmana del 17 al 21 de gener.

Selecció de personal

O sigue que fins la setmana que vé res de res

Enviado el 13/01/2011 15:07Mensajes: Usuario no registrado
boigpertu

No compareu els horaris de la Generalitat amb els de l''ICS. El personal de la gene treballa matis i una tarda a la setmana i sols de dilluns a divendres (o intensiu en determinades èpoques de l''any). El de l''ICS ha de garantir la prestació del serveis sanitaris (24h al dia, 365 dies l''any) als ciutadans.

Si la diligència és la setmana vinent, com sembla, l''acte d''elecció segur que serà al febrer i la incorporació podria ser l''1 de març (no crec que sigui abans).

Els llocs de treball mai es vinculen a horari (altra cosa és que s''hagi fet) atès que l''horari es pot modificar.

És d''agrair comentaris com el que abans he llegit "no tenia trabajo, me tocaba las narices", segurament amb "companys" així aconseguirem que ens tornin a retallar el sou.

Els recursos no aturen el procediment, llevat que siguin davant del contenciós, atès que l''Administració pot decidir aturar-lo en espera de la decisió del Tribunal.

Enviado el 13/01/2011 15:32Mensajes: Usuario no registrado
nef

qui em pot facilitar un telèfon per trucar al RRHH que gestiona la borsa de treball directament?

Abans hi havia un telèfon i un mail per adreçar-se, ara o no ho veig o l''han tret de l''aplicatiu perquè no toquem els collons!!

Pd. he escrit un correu a l''adreça que he trobat, on possa enviar incidencies i ningú s''ha dignat a contestar!!! vull un telèfon on em respongui alguna persona directament.

Enviado el 13/01/2011 16:23Mensajes: Usuario no registrado

Yo he trabajado en un puesto que podía estar las 7 horas tocandome las narices, llegar tarde y salir antes. Yo no quiero llegar a la Administración y tener esa plaza. Esta es mi opinión y es tan válida como la tuya. Yo no creo que tenga tanta influencia como para bajar el sueldo a ningún colectivo.

Enviado el 14/01/2011 08:57Mensajes: Usuario no registrado
.

Com a de ser la declaració jurada?

Enviado el 14/01/2011 11:32Mensajes: Usuario no registrado
Vero

ESCOLTEU JA HA SORTIT LA DILIGÈNCIA!!!!!!!

MIRE-HO A LA WEB !!!!!!!!

Enviado el 14/01/2011 11:36Mensajes: Usuario no registrado
Vero

PERDONEU HA SIGUT UN ERROR, ES QUE ERA EL ULTIM QUE SORTIA!!!!

Enviado el 14/01/2011 15:36Mensajes: Usuario no registrado

perdonat!!!, deu ser la impaciència???

No hi ha res.

Enviado el 14/01/2011 22:03Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bones a tots, m''acaben de reenviar un correu de CCOO on diu que els rumors de la data d''elecció apunten a que sigui mitjans de febrer. Però que ho prenem com a rumors perque no tenen confirmació d''això. Que és possible que sigui en dissabte com s''ha fet altres vegades.

Enviado el 14/01/2011 23:10Mensajes: Usuario no registrado

Grácies BEATRIX!

Enviado el 15/01/2011 11:19Mensajes: Usuario no registrado
N

Hola a todos¡¡¡

Ayer hablé con una responsable de UGT y me ha confirmado que en la última reunión que tuvieron con el Ics las fechas de las que hablaron son febrero- elección de plaza, marzo- incorporación al trabajo.Yo le comenté que si no le parecía un poco justo y me dijo que no, que quieren cumplir los plazos y que de hecho les dará tiempo¡¡¡

Enviado el 15/01/2011 11:33Mensajes: Usuario no registrado
ofi

Ufff, ara si que estíc nerviosa, com anira, a on anirem a parar, amb qui....?

Enviado el 15/01/2011 11:36Mensajes: Usuario no registrado
P

UNA COSA I SI HO FAN EN TRES DIES COM SABREM EL DIA QUE ENS CORRESPON? DIRAN PER EXEMPLE: DEL NUMERO TAL AL TAL EL DIMECRES, AIXI? I ELS QUE ESTAN FORA HAURAN D''ANAR NOMÉS L''ULTIM DIA NO?

Enviado el 15/01/2011 17:13Mensajes: Usuario no registrado
jo

Si us plau algú em podria contestar? on es poden aconseguir les declaracions jurades??? gràcies

Enviado el 15/01/2011 17:16Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Convoquen X números el primer dia. Un cop han triat plaça, aquella tarda, el Tribunal publica una diligència amb els següents números convocats. En arribar a la sala d''actes del Centre Corporatiu et proporcionen una llista actualitzada amb les places restants. El darrer dia fan el mateix, però convoquen un número addicional de persones per si de cas

Enviado el 15/01/2011 17:42Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Resposta per a Jo, no et preocupis per les declaracions jurades, ells et diran en quin moment s''han de fer, simplement es un paper on jures que no tens cap motiu que t''exclogui de ser funcionari. Suposo que el model el donaran ells i tu només hauràs de signar.

Enviado el 15/01/2011 20:03Mensajes: Usuario no registrado
nef

Això ja comença a tenir final...

una pregunta pels que sabeu om va el tema de l''elecció:

seran només dues convocatories per anar a triar plaça?

i això que es comentava més amunt sobre la diligència que redacta el tribunal, es fa públic enseguida abans del segon torn per poder actualitzar les nostres preferències abans d''anar els del segon torn?

Jo crec que a mi em tocarà el segon, jeje i sí ja sé el que no puc triar doncs menys feina i menys escalfamen de cap!!

i per últim, algú que em faciliti el telèfon de RRHH que gestiona la borsa??? el necessito please.

Enviado el 15/01/2011 20:49Mensajes: Usuario no registrado

El telèfon de RRHH és 934824100, truques aquí i dius que et

passin amb la borsa de treball.

Respecte l''opo si vas a elegir plaça el segon dia, ja et donen la

llista actualizada de les que queden per elegir

Enviado el 15/01/2011 20:53Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Pero tendremos acceso desde internet a la lista actualizada o nos lo encontraremos cuando lleguemos allí? porque a mi me sacas de las 4 cosas que se de bcn y me matas! vamos que tendría que hacerlo al azar!

Y del tema turnos que sabemos? nos lo dirán junto con el lugar de destino? necesitamos saber los turnos que hay ya!

Enviado el 15/01/2011 23:19Mensajes: Usuario no registrado
anna

Per fi em arribat al final....

Enviado el 16/01/2011 00:03Mensajes: Usuario no registrado
P

Es probable que quan hagi d'' incorporar-me a la plaça, estigui de baixa perque m'' hauran operat. Algu sap si me d'' incorporar quan diguin o pot ser quan acabi la baixa?. Com funciona?

Enviado el 16/01/2011 07:42Mensajes: Usuario no registrado

el turno que te toca lo sabras en el momento que te incorpores al centro que te han destinado.

Lo normal es que, como somos las últimas en llegar, nos toque por las tardes ya que es el turno que nadie quiere.

Enviado el 16/01/2011 11:12Mensajes: Usuario no registrado
per a P

t''hauras d''incorporar el dia que et diguin ja que sinó no consolidaras la plaça i la pots perdre

Enviado el 16/01/2011 12:00Mensajes: Usuario no registrado
cashura

P, hauras d''enviar una persona a què prengui plaça per tu, amb poders notarials si no m''enrecordo. Si un cas truca a l''ICS i els preguntes com ho has de fer, potser que no et calguin poders notarials (així t''estalviaras) perquè altre persona que tu enviis prengui la plaça.

Pensa que després encara queda a fer el nomenament, i ja tot seguit s''ha de començar a treballar. (pocs dies entre el nomenament i començar)

Enviado el 16/01/2011 12:25Mensajes: Usuario no registrado

el nomenament es fa al mateix temps de selecció de poaça, no? o es un altre dia?

Enviado el 16/01/2011 12:29Mensajes: Usuario no registrado
cashura

altre dia

Enviado el 16/01/2011 12:31Mensajes: Usuario no registrado
betty

Primer ha de sortir el dia que anem a escollir plaça, o SAP, despres quan la tinguem, ha de sortir publicat al DOGC, i a partir d''aqui tenim 30 dies de temps per incorporar-nos.

Enviado el 16/01/2011 12:43Mensajes: Usuario no registrado
betty

Quan hagim escollit plaça, tindrem 10 dies per a presentar els mèrits, el certificat mèdic i la declaració jurada.

El director gerent de l’Institut Català de la Salut, dictarà la resolució d’adjudicació amb indicació de les destinacions atorgades, que serà publicada al DOGC i que tindrà la consideració de nomenament de les persones adjudicatàries.

Les persones nomenades hauran de prendre possessió de la plaça adjudicada en el termini de 30 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de la resolució d’adjudicació al DOGC.

Enviado el 16/01/2011 12:48Mensajes: Usuario no registrado
OFI

gràcies BETTY!

Enviado el 16/01/2011 13:26Mensajes: Usuario no registrado
????

Però, Betty, em de tornar a presentar els mèrits? però si ja els hem presentat 40 vegades, a veure si se''ls ocurreix tornar-los a mirar altra vegada i així els tornen a avaluar i tornen a treure una altra llista definitiva, això no s''acabarà mai!!!

Enviado el 16/01/2011 13:36Mensajes: Usuario no registrado
cashura

No, ja no caldrà tornar-los a presentar

Enviado el 16/01/2011 13:47Mensajes: Usuario no registrado
eli

Diuen que por haver nova concocatoria al 2012, segons Adams, algu sap alguna cosa???

gracies

Enviado el 16/01/2011 13:51Mensajes: Usuario no registrado

¿Creis que la gente con la opo aprobada tiene mas oportunidades de quedarse? a mi me gustaria que me vayan renovando hasta la proxima convocatoria, creo que es lo justo para la gente que ha aprobado, pero tambien veo mucho enchufe, espero que acabe o al menos ya no haya tanto o tan descarado.

Enviado el 16/01/2011 16:10Mensajes: Usuario no registrado
jo

Gràcies Beatrix!

Enviado el 16/01/2011 16:45Mensajes: Usuario no registrado
betty

Podriem presentar-nos a l''altra convocatoria ,ja posats, si comencem a treballar seriosament trobarem a faltar tot aquest enrenou, totes aquestes xerrades que fem, total el que no estigui content amb la seva plaça, i suposo que en seran uns quans, que torni a començar, be ,no seria el mateix moltes coses ja les sabria, en definitiva seria mes facil. Per a mi ja es la cuarta vegada que em presento a unes opos, les primeres eren de justicia l''any 1987 us asseguro que la Constitucion me la se de "cabo a rabo", les estones que he passat en les academies m''ho he passat molt be.

Enviado el 16/01/2011 16:52Mensajes: Usuario no registrado
betty

A casa em diuen la noia de les opos. l''any 87 anant a classe vaig coneixer a molta gent que treballa en els jutjats, qui sap si algun dia em servira per alguna cosa, el nostre mestre era un magistrat del TSJ,

llavors estava en el Consell Consultiu de la Generalitat,(una persona molt trempada i divertida).

Enviado el 16/01/2011 17:09Mensajes: Usuario no registrado
betty

Per ??? de les 13:26

-9 Adjudicació, nomenaments i presa de possessió

Realitzat l’acte d’elecció de plaça i una vegada feta L''ACREDITACIO MITJANÇANT DOCUMENTS ORIGINALS DEL MERITS AVALUATS INICIALMENT AMB UNA FOTOCÒPIA, d’acord amb el que estableix la base 3.11 i també haver presentat el certificat mèdic oficial d’acord amb la base 4.1.d) i la declaració prevista a la base 4.1.e)

No m''ho invento, tot aixo esta a les bases.

Enviado el 16/01/2011 18:17Mensajes: Usuario no registrado
ofi

BETTY,

mmmm...desde el 87 es mucho tiempo, 24 años, estas de interina en dep. de justicia o en el ICS quizas? cuentanos porfi como te ha ido... debes tener muchos puntos, no ?

Enviado el 16/01/2011 20:30Mensajes: Usuario no registrado
P

Gracies, cashura i per a P. Per una vegada que m'' han d'' operar ...i encara em coincidira amb la incorporacio, pero que hi farem!

Enviado el 16/01/2011 22:08Mensajes: Usuario no registrado
betty

Ofi, no, no tengo muchos puntos. En aquella época era muy joven con dos crios pequeños i me presente a las opos de justicia por probar suerte, pero nunca he trabajado en los juzgados. Cuando me di cuenta que mis compañeros que havian aprobado i tenian que ir a incorporarse a Tenerife, (eran para toda España) lo dejé.

Creo que esto ya lo expliqué en otro hilo.

Mas tarde una amiga me contó lo de l''ICS la bolsa de trabajo y cuando y como tenia que apuntarme, me llamaron un buen dia y empecé a trabajar, esto fue por el 2002 mas o menos ,entonces tenia a mis hijos mayores y podia dedicarme de lleno a las opos, estas son las segundas de l''CS que me presento.

He aprobado y tengo plaza pero no se adonde ire a parar. No soy interina, me hacen contratos cada 6 meses al menos de momento, pero he pasado mucho tiempo con contratos de un dia y de dos, etc,etc,etc luego una baja de una semana y asi hasta el 2007, hoy aqui, mañana allí cada dia en un lugar distinto, he estado en mas de 20 CAPS, he dado mas vueltas que un ventilador, pero aqui estoy.

Enviado el 16/01/2011 23:59Mensajes: Usuario no registrado
ofi

Enhorabuena!!!

Por fin , espero que te toque un buen centro de trabajo, creo que tenemos opcion al mismo CAP donde estas,

mi trayectoria es paralela.

Ainsss....;)

Enviado el 17/01/2011 07:05Mensajes: Usuario no registrado
ramon

A veure si entre avui i demà surt la famosa diligència del tribunal.Potser amb una mica de sort ens emportem alguna sorpresa i l''elecció de les places acaba sent per CAPS(tal i com hauria d''ésser).

Enviado el 17/01/2011 07:39Mensajes: Usuario no registrado

tan de bo sigui així però crec que estan disposats a fer-nos patir fins acabar el procés.

Enviado el 17/01/2011 08:24Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Faig una porra. La data de la pressa de possessió la treuen demà a la tarda (per fer-nos patir). Si guanyo em pagareu un cafè!

Enviado el 17/01/2011 09:04Mensajes: Usuario no registrado
anna

Que són els nomenaments? i els mèrits de debò un altre cop però si ja els em presentat mil vegades...que haurem de presentar l''original dels cursos que ens an contat bons i la fotocòpia? suposo que els anys treballats no cal oi?

Enviado el 17/01/2011 09:31Mensajes: Usuario no registrado
laura

Ramon la esperanza nunca se pierde, pero lo de escojer por sap ya está firmado

Enviado el 17/01/2011 10:10Mensajes: Usuario no registrado
nef

gràcies a qui em va facilitar el telèfon, com no m''he conectat abans no ho he pogut agrair abans...

el tema del segon torn d''elecció de plaça, ja sé que al arribar ens donaran un llistat actualitzat, però la pregunta és:

si quan el tribunal actualitzi (la mateixa tarda de l''elecció del primer torn) com s''ha comentat més amunt, es publica en algún lloc? perquè els del segon torn ja anem amb les coses més clares. O ens trobarem la sorpresa allà mateix?

Vull dir, que si fins que no arribem allà no sabrem quines places resten lliures? algú ens ho pot explicar del cert??? gràcies.

Enviado el 17/01/2011 11:13Mensajes: Usuario no registrado
cashura

laura, nadie ha firmado lo de escoger por SAP salvo el propio ICS. Todo el revuelo actual viene precisamente determinado por eso. Repásate las bases de la convocatoria y verás que la elección se realiza por plaza, no por SAP.

Si el ICS incumple debe denunciarse. En las opos posteriores de adm y de celadores creo que ya viene lo de escoger por SAP, o por gerencia territorial, en la nuestra NO.

Enviado el 17/01/2011 11:16Mensajes: Usuario no registrado
cashura

nef, a saber... suposo que ja diran alguna cosa...

Enviado el 17/01/2011 11:21Mensajes: Usuario no registrado
N

Pues prepararos para denunciar, porque como siempre harán lo que quieran¡¡¡¡

Enviado el 17/01/2011 11:23Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Nef:

No ho publiquen a cap lloc... Quan entris a la sala et donaran un llistat actualitzat.

Enviado el 17/01/2011 11:44Mensajes: Usuario no registrado
nef

merci.

doncs quina putada els primers que hagin d''escollir sense saber que está triat i que no!!!

Enviado el 17/01/2011 12:09Mensajes: Usuario no registrado
betty

A mi algu m''ha dit que entrarem a la sala i hi haura una especie de panell on hi hauran totes les SAPS

aniran cridant per ordre i ens donaran un paper on consta la SAP que volem, quan a ells els consti que una SAP ha tingut prou demanda, desapareixera del panell i haurem de triar una altra, i aixi aniran quedant les que hi tinguin plaça fins acabar. El principal es saber on estan ubicades les SAPS i els centres que ens interessen.

Enviado el 17/01/2011 12:48Mensajes: Usuario no registrado
y

He rebut això:

Us informem que l''acte d''elecció de places de la convocatòria d''Auxiliars Adm. serà el cap de setmana del 18 al 20. Estan pendents de la confirmació dels espais per fer la distribució.

També us enviem un Excel amb la puntuació "definitiva", és pot consultar per províncies.

Fins aviat,-Secció Sindical CATAC-CTS/IAC Vall d''Hebron

Antiga escola d''infermeria, planta baixa

Telf. 93-489-45-40 / 607-18-16-90

www.catacctsiac.cat

Enviado el 17/01/2011 13:43Mensajes: Usuario no registrado
tito

Parlem de febrer?

Enviado el 17/01/2011 13:46Mensajes: Usuario no registrado
y

Sí, de fet he rebut un segon mail que ho especifica, ningú més l''ha rebut?

El cap de setmana de l''acte d''elecció és el del 18 al 20 de febrer 2011

Disculpeu

Us informem que l''acte d''elecció de places de la convocatòria d''Auxiliars Adm. serà el cap de setmana del 18 al 20. Estan pendents de la confirmació dels espais per fer la distribució.

També us enviem un Excel amb la puntuació "definitiva", és pot consultar per províncies.

Fins aviat

Enviado el 17/01/2011 13:49Mensajes: Usuario no registrado
N

Sí, a mi me lo vuelto a enviar corregido:

El cap de setmana de l''acte d''elecció és el del 18 al 20 de febrer 2011

Disculpeu

Fins aviat,

Enviado el 17/01/2011 14:20Mensajes: Usuario no registrado
manu

quin excel us envien? el podeu penjar?

Enviado el 17/01/2011 15:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Manu, l''excel es el que vaig confeccionar i penjar al Facebook fa un parell de mesos, la nef i jo vam elaborar un més treballat després d''aquest.

Posa això al navegador per baixar-te''l de megaupload el més complert.

www.megaupload.com/?d=ECKZY1WK

Enviado el 17/01/2011 15:20Mensajes: Usuario no registrado

Para ver lo del catac podrías poner exactamente la dirrección, porque esta te lleva a la pág principal y no encuentro la noticia.

El ics va alargar todos los plazos al máx?cuantos dias tendrá para publicar porque después de lo visto también lo hará el último dia!

Enviado el 17/01/2011 15:26Mensajes: Usuario no registrado
nef

que lleig que els sindicats donin ja la data i l''ICS no hagi penjat la diligència...

Jo ja ho dono per fet. Cap de setmana del 18-20 de febrer. El meu cumple,jeje. Això sí és un regal d''aniversari!!!!

Enviado el 17/01/2011 16:17Mensajes: Usuario no registrado
J.

espero q no sigui divendres 18/2 q tinc examen de la UNED i si ha de ser-ho, q avisin JA per fer-lo la setmana de tardes.... :-S

Enviado el 17/01/2011 16:21Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola

D''aquí 1 mes, doncs, pel que sembla, potser "triarem" plaça, és un dir... en tot cas SAP, i encara si pots triar, que no serà el meu cas...

Bueno, doncs res serà just acabar els examens de la UNED, el darrer el dia 18, i apa vinga va cap a l''ICS a veure qué me caerá en suerte... Jo ja fa temps que vaig mirant pisos de lloguer per tot Catalunya... almenys així potser podré saber la comarca, aprox. ja que no hi podrem triar per CAP, que seria el raonable, oi?

RAÓ I LÒGICA A L''ICS?!!! JA JA JA... Llàstima que he trigat massa a descobrir-ho... en fi.. millor treballar a l''ICS, malgrat tot, que l''atur oi?

Suposem que els impresentables de selecció de personal esperaran fins el darrer dia, o sia demà 18, PER A DIGNAR-SE DIR-NOS ALGUNA COSA, a nosaltres oh pobres i desgraciats mortals...

DOncs res, ja no ve d''aqui, som tots graduats cum laude en psicologia de la paciència i en tolerància a la frustració...

ANIMS COMPANYS I COMPANYES!!!

Mentrestant val a dir que a la DIBA s''hi está de conya, llàstima que no m''hi podré quedar... en fi...

Records

Estertxu

Enviado el 17/01/2011 16:38Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Segons informa la Unitat de Plantilles i Selecció de Personal de l’ICS els dies 24 i 31 de desembre no eren dies hàbils. El període de 30 dies hàbils per treure la diligència de l''acte d''elecció finalitza el 20 de gener.

Enviado el 17/01/2011 17:19Mensajes: Usuario no registrado
J.

a mi tb em van dir q el 20, els de seleccio...

Enviado el 17/01/2011 20:10Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Ei,

Us dóna error la pàgina de l''ICS, a "accés places ics"?

Enviado el 17/01/2011 20:22Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Ei.......no,

Sin novedad, lastima

Enviado el 17/01/2011 20:22Mensajes: Usuario no registrado
cashura

seria falsa alarma perquè ja funciona...

Enviado el 17/01/2011 21:50Mensajes: Usuario no registrado
N

Una duda:

¿Cuándo desaparecerán de la bolsa de trabajo del ics los que han conseguido plaza, cuando hagan la elección o cuando se incorporen?

Lo digo pq el resto que hemos aprobado estaremos pendientes de tener una posición mejor que la actual en bolsa para que nos llamen para suplencias, etc....

¿Alguien lo sabe o lo intuye?

Mil gracias¡¡¡

Enviado el 17/01/2011 22:25Mensajes: Usuario no registrado
l

la lista de megaupload esta mal a mi me han puesto barcelona y soy metrapolitana sud

Enviado el 17/01/2011 23:15Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Dime tu posicion y lo corrijo, gracias por el aviso.

Enviado el 18/01/2011 09:13Mensajes: Usuario no registrado
A.

Bon dia,

Ja han passat els 20 dies "hàbils" i no hi cap diligència. Quina serietat!!!!

Només dir-vos que ja s''estan creant places pels "enxufats" que no han aprovat, així no els han de fotre al carrer.... I a molts dels que agafem plaça ens estant "castigant" amb les valoracions dels nostres caps... Vergonyós!!!

Per altra banda, fins que l''ICS no doni la data de l''acte d''elecció no doneu res per fet... Quantes vegades els sindicats ens han donat una data i al final l''ICS sempre ha acabat fent el que ha volgut????

De totes maneres, ja queda menys per acabar aquest patiment.

Enviado el 18/01/2011 09:22Mensajes: Usuario no registrado
a

A els sindicats els i encanta liar la troca

Enviado el 18/01/2011 09:25Mensajes: Usuario no registrado
A.

a Com es nota que aviat es faran eleccions sindicals...

Enviado el 18/01/2011 09:32Mensajes: Usuario no registrado

En este pais, los sindicatos no valen para nada. ¿Como puede un sindicato obrero defender los derechos de los trabajadores cuando la mano que les alimenta es la misma que jode a los propios trabajadores?.

Si los sindicatos se financiasen solo con las cuotas de sus afiliados y otros métodos de financiación que no fuese recibir subvenciones multimillonarias del gobierno, otro gallo nos cantaria.

Enviado el 18/01/2011 09:37Mensajes: Usuario no registrado
A.

Cuánta razón tienes??

Las manifestaciones y reivindicaciones que habia programadas contra la reforma de la jubilación ya se han anulado todas... Me pregunto A CAMBIO DE K???

Así va este país.

Enviado el 18/01/2011 09:48Mensajes: Usuario no registrado

de que serveix que " castiguin" amb les valoracions als que han guanyat plaça, no ho acabo d''entendre....

Enviado el 18/01/2011 09:55Mensajes: Usuario no registrado
A.

Últimes notícies:

Acabo de trucar al Centre Corporatiu i m''han confirmat que demà es publicarà la data de l''elecció de PLAÇA.

Mentres valorin a la baixa a la gent que hem aprovat les opos tindran més possibilitats de treballar la gent que no ha aprovat.

Enviado el 18/01/2011 09:57Mensajes: Usuario no registrado
rosa

una pregunta. Jo estic a u nhospital amb contracte de 6 mesos, quan sabré si em renoven o no? uns dies abans? podria cambiar de lloc? et truquen de la borsa abans de que se t¡acabi per dirte si vols anar a un altre lloc o no?

Enviado el 18/01/2011 09:57Mensajes: Usuario no registrado
A.

Últimes notícies:

Acabo de trucar al Centre Corporatiu i m''han confirmat que demà es publicarà la data de l''elecció de PLAÇA.

Mentres valorin a la baixa a la gent que hem aprovat les opos tindran més possibilitats de treballar la gent que no ha aprovat.

Enviado el 18/01/2011 10:00Mensajes: Usuario no registrado

Claro, de este modo, la hija del doctor tal y la nieta del Cap de Àrea cual, no les faltará el trabajo. Son unos impresentables. Pero en esta casa de putas, llamada ICS, siempre ha sido así. Yo tengo una vecina que es una simple celadora de un cap que tiene 3 hijos y a los tres los metió dentro hace años. Ninguno de los 3 a aprovabo, pero ya les han dicho que tranquilos, que trabajo no les faltará, que siempre hay soluciones, así que este es el tema, el enchufismo, por mucha bolsa electrónica que quieran implantar, mientras le den facultades a los jefecillos para hacer y deshacer a su antojo, seguirá existiendo.

Enviado el 18/01/2011 10:08Mensajes: Usuario no registrado
SL

Jo dono fe de que han baixat les valoracions, a mi m''han baixat 15 punts de la valoració d''un contracte de setembre a un altre també de setembre... jo soc la mateixa, així que "me huele a chamusquina "

Enviado el 18/01/2011 10:12Mensajes: Usuario no registrado
SL

m''he deixat de dir que la valoració l''ha fet un mateix referent pel mateix lloc de treball

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.