Iniciar sesión
433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

oposicions auxiliar administratiu ICS (30)
nou fil.
290 Respuestas al Mensaje

RE:oposicions auxiliar administratiu ICS (30)
Vaya tela, otro hilo y otro follón que parece se avecina con un supuesto listado nuevo.

Que lio. Conoceis a alguien a quien le hayan aceptao el recurso? A mi no.

Parece ser que los únicos recursos que se han aceptado son gente con el nivel D que no se les habia contado, si és así es de ley que les pongan donde corresponda, 2 puntos pueden hacerte variar 100 o 150 puestos, lo que no es de recibo es que no lo hayan hecho bien ANTES. Quienes más sufriran son los que estan en los últimos con la duda que alguien de estos este fuera, aunque lo dudo, imagino que los aceptados ya estaban dentro. Ahora a esperar la nueva posición, imagino que a todos nos moveran unos cuantos puestos. Es lo que hay.

tela, tela i tela el que ens estan fen

.....a saber....lo que hay y tal vez no deberia de haber.
hace tiempo, algun sindicato expresó que se habian contado cosas que no debian a algun agazapado/a, despues mas y mas listas provisionales para desgastar al personal y callar bocas...

mmmm

mmmmmmmmmmm

..

ara que el rumor ja agafa pes, ens falta saber quan pensen treure el nou llistat definitiu. Aquesta és un altre!! capaços de fer-ho a l''últim moment per tenir-nos calladets i sense temps físic de reclamar quelcom si és dóna el cas...

doncs sí, la realitat és que a aquestas alçadas ja estem en el últim moment com per treure nous llistats i menys definitius, desconec si això és legal, però no em sembla gaira normal. Pot ser la alternativa de les 12 persones amb D sería afegir les places.
Entrem en la responsabilitat patrimonial de les aa.pp. i Dany antijurídic, dany que no tenim el dret de suportar perque la causa és per error reincident de la Administració.

fadsa

Ya se que si quiero reclamar lo tenia que haber hecho antes...........................................
Pero digo que si modifican --- , tendré derecho ahora a reclamar no ? solo si me perjudica

Hola!!
Pues si no fuera por vosotros no me hubiera enterado de esta ultima?? fechoría del ICS... gracias compis. Me parece inaudito.. como diría Bisbal.. esto es increíble..!! En fin, a ver cómo acaba el tinglao.
Escuchemos la voz del ICS que nos dice... Resistid malditos, resistid!!
Apa, me callo ya que no quiero tocarle lo que no suena a nadie..

Acabo de trucar, diuen que surtirà una diligència amb les persones que pujan puntuació, però que no surtirà cap llistat. M''han dit que això nomès afectarà a les perones que estiguin al costat però que no mourà tot el llistat. li he preguntat 3 vegades que si es mou per devant mourà tot el llistat i que per tant es com una llista nova. I diu que no, jo no he estés res. Volen ficar el nom de diligència en lloc de "nou llistat definitiu". A més al final m''ha dit que només afectaria als que estan els ultims al llistat. Jo de veritat no he entés les explicacions, entenc que si es mou per davant mou tot el llistat, però la noia insistia que no. Desprès de preguntar 3 vegades he desistit. Algú pot trucar i enterar-se millor?
Diu que no sortirà avui, però m''he ficat al web i esta com penjat, encara que podem ser nosaltres mateixos..
vinga a trucar tots...

un mundo sin fin.........

doncs jo fent "d''investigador privat" entre el face i aquí, sé que la llista és mou al mig del llistat (un noi del mig diu que té el seu número de posició modificat a la seva solicitud de les opos) , per tant, la lògica diu que com a mínim la meitat s''hauria de moure,no???

meitat en avall... que no habia especificat.

Bon dia, acabo de veure que he baixat una posició a la fitxa personal respecte al llistat definitiu que va sortir.
Així que ens estan modificant el llistat sense treure cap resolució. De moment!

hola,
acabo de mirar la meva fitxa de l´aplicatiu i també m´han baixat una posició estava a la 863 i ara estic a 864, abans però he trucat avui i m´han dit q no sortirà cap llistat q treuran una diligència amb les persones nom i cognom posició q estaven i posició que queda actualment i que per saber si ens hem mogut hem d´anar a la nostra fitxa personal que és lo que jo acabo de fer i pel que veig ja ho han tocat o ho estan fent. no sé si ja hauran acabat però jo ja he rebut... .
:(

Hola a tots,
Jo també he baixat un posició. Espero no baixar més.

Hola,
Jo igual, he baixat una posició.

hola, yo tambien he bajado pero dos posiciones, cada vez mas dificil de conseguir plaza... esto es la desilucion mas grande que he tenido en tema profesional en mi vida.

Jo també he baixat una posició, és per agafar un infart!!
A hores d''ara, a aquestes altures, i passar aixó, be, no té explicació possible. En resum, no té nom el que ens estan fent.

betty tranquila no? només és una posició pensa en la gent q està dels ultims o la 924 deuen està super atabalats els hi envio moltes forces i recolzament en aquests moments tan difícils per a tots i totes.

bé recomano que tothom que s''ho va mirar ahir o durant el cap de setmana s''ho torni a mirar...
Jo ho vaig mirar ahir i estava igual. Bé avui no una sinó dos posicions he baixat. Això és un no acabar!!!!

ok nef així o anirem fent almenys jo no fos q arribi el dia 20 f. i encara no s´apiga la posició q estic uiuiuiuiui ostres ostres...

Doncs jo estic a les últimes posicions i a més no puc entrar a la meva fitxa, que us sembla, no sé si tirar-me al tren o al maquinista?

mijor tirar al maquinista, per la finestra.

Bé ja he pogut entrar, també he baixat una posició, però no entenc res, NEF si tú has baixat 2 posicions els quins estem darrera teu també les hauriem de baixar no???, que vol dir que aniran baixant posicions durant tot el matí??
Algú sap alguna cosa més?

Per a tu nef és fàcil dir-ho perque estas per la meitat de la llista, pero jo estic cap el final, i no em fa cap gràcia que em moguin el lloc, bufff...
Molts ànims a Estertxu que sé que ho esta passant pitjor, esperem que nomes sigui un mal son.
I també per la nº 925, la conec personalment i no es mereix quedar-se a fora.

M''han baixat dos posicions, sense paraules

Baixarem posicions sempre i quan la persona que reclami estigui per darrere nostre i sumi mes punts, sino, no tenim per que baixar.

No se si ho poden fer això. Tot i que no modifiquin cara al públic les llistes definitives, que a l''hora de cridar a la gent la cridin per un llistat nou. Treballa tan malament l''ICS que demanaria la dimisió de totes les persones que tenen càrrecs, tots tenen a veure. Venen d''una empresa privada i continuen treballant com si encara estiguessin a la privada. Funció Pública de la Generalitat de Catalunya hauria d''estar assabentada de tot aquest procediment i ficar la ma perquè tot això no es torni a produir.

betty estiguis on estiguis a la llista és una merda. Potser aquestes dos posicions em deixen fóra de la sap que vull. Això no és agradable per ningú. Clar que més dificil serà per el de l''última posició, pèrò de cap manera és fàcil per ningú. I estar al mig de la llista és un treball meu que m''he guanyat. Faltaria més!!!
I ojala m''hagués guanyat la posició 1.
Per mi és una llàstima que per tema de mèrits estigui a la meitat del llistat , per nota d''examens vaig quedar entre els 30 primers.... tots em rebut d''una o altra manera en aquestes putes opos!!! no m''hi considero de les persones afortunades precisament.

Tan se val on estiguis de posició a la llista, en aquestes opos tot funciona diferent, sé de dues companyes en concret que es quedaran al lloc de treball , i no són de les primeres precisament, hi ha plaça al lloc on treballen i ja els hi han ofert quedar-se, o sigui que el fet d''anar a triar serà una "pantomima". Només has de caure bé al teu jefe o fer tot el que et diu, aixó si hi ha d''haver plaça on estas treballant.En el meu cas no és aixi, ni hi ha plaça ni li caic be al jefe,no m''agrada fer la pilota, així és que ho tinc doble malament.

la SAp la triaràs tu i de la teva posisció en depens... ja veurem que passa quan a aquesta gent (interins que tenen tranquilitat) que estan a ves a saber a quina posició, tinguin la mala sort de no poder triar la seva sap... els recursos, i merder que liarem els que estem a una sap determinada, triada per nosaltres i ens passi algú per davant que supossadament a triat altra sap (per tema posisió). Això encara s''ha de veure, però dubto que acabi bé. O ens fan contents a tots o ja en parlarem... aquestes opos no acaban el dia 20, tindrem camí per fer.

Si el temps i els anys treballats al Ics m''han ensenyat alguna cosa és que, amb els "endollats" no hi ha massa a fer, se''n surten de tot i no saps com, sempre porten les de guanyar.

però una cosa és a la borsa on fan i desfán i altra ben diferent a unes opos que s''ha nde publicar al dog...
Ara per ara, és parlar per parlar... toca esperar i veure a on anem a parar i amb quines diferencies de segons qui (enollats de posicions endarrerides). Arribat el moment ja en parlarem de què es pot fer i deixar de fer.

Ningú més a trucat per telèfon per preguntar?

peerdoneu la meva ignorancia, peró desprès del dia 20 ja sabeu com es farà per colocar-nos qui tria a qui

Jo de moment no m''he mogut de possició.

que fort jo he baixat una posició aixo es indignant!!!!!!!!!!!!!!!
aquesta gent son uns impresentables!!!!!!!!!!!!!!!

No entiendo nada, esto es una broma de muy mal gusto, como es posible que jueguen así con la personas. Entiendo perfectamente que a personas que no se les a valorado algo se les valore. Pero esto no puede seguir así. Sacaron 3 listas provisionales distintas que tiene delito y ahora van a sacar otra definitiva. Francamente después de todo este proceso tengo muy claro que nada es lo que parece. Ahora tengo plaza pero a lo mejor mañana no. Me siento engañado, frustrado y arrepentido de haberme metido en medio de este proceso quitavidas. Lo único que deseo es que todo esto acabe de una vez. Habrá que esperar hasta el dio 19 para saber si finalmente somos o no somos funcionarios. Que después de todo lo sufrido me quedara un sabor amargo. Ahora como siempre a esperar. Ánimos a todos y espero que esto nos sirva de experiencia para que no se vuelva a repetir.

Perdoneu però es que no m''he tornat a ficar a la Borsa des que la vaig omplir hi ara m''he ficat y no se on tinc que ficar-me per veure la meva situació tal i com esteu fent. Algú em va cinc cèntims?

Opositon, por lo que he leido por aqui, no van a sacar nuevos listados. Por lo que deduzco que entonces en el acto de elección de "plaza" llamarán a la gente por el orden del "listado que ellos tienen -teniendo en cuenta los recursos de alzada-", con lo cual incumplirían las bases de la convocatoria de nuevo, pues han de llamar segun la lista definitiva. Sin duda, como tu bien dices, esto es una broma de muy mal gusto.

Jo he perdut també una posició (de moment!). Estic enfadada amb tot això i molt decebuda.
Aquesta gent tan incompetent no els fa fora ningú, com pot ser? Beatrix, tens raó que si el problema ha estat el català D aquestes persones es mereixen una revisió i agafar la posició que els pertocava, però el que no es pot tolerar és que aquesta gent ineficaç, negats, ineptes e incapaços de l''Ics, que han fet tants errors, irregularitats i negligències, es quedin treballant com si res hagi passat. Mira, es mereixen que els facin fora de l''Ics, però ja, i sense cobrar ni tan sols l''aquitança, fins aquí hem arribat!!!!!

y,
a convocatòries de selecció, fitxa personal i després a la convocatòria d''Auxiliars-2008

Y, et fiques a la borsa de treball i continues així:
- vas a "Inici" (amb el dibuix que és una caseta)
- en "selecció i provisió" cliques a "convocatòries de selecció"
- cliques a "auxiliar 2008" (a sota, al llistat de convocatòries inscrites)
- en la pestanya de "dades sol.licitud" a sota de tot veuràs que posa Núm de classificació final en blau, i és la teva posició actual. Si la comparas amb la del llistat definitiu veuràs si has perdut posicions.

Gràcies Cashura!!!
Jo també he baixat una posició. Però aqui hi ha algo que no quadra...com podem baixar nomès una posició si són varies persones les que han pujat??? no entenc el que estàn fent...algú entenc com es posible que perdem una posició si han acceptat varis recursos i no només un?

Sí Nadia totalment d''acord. Hi han hagut moltes falles i no es responsabilitzen de res, ara a esperar que publiquin qui ha guanyat el recurs i quina nova posició te per tornar a fer un altre llistat, perque ells no el faran. Sobre tot la gent que estàveu als voltants del 220 i el 575 torneu a mirar bé quin torn teniu ara, que poden haver-hi equivocacions. Tot plegat és tant penos!!!!!!

Jo també he baixat una posició. Que bé......?

A mi también me han movido una posición de la lista DEFINITIVA. Increible.
Entonces que pasa con los últimos, que pueden salir de la lista? Eso no puede ser legal.

Y, depen del lloc on estiguis baixes una o dues o cap, pensa que som 925 si tota la gent estava dins es poden haver mogut 100 o 200 posicions, pero ja partien de posicions diferents (alguns més endavant altres més endarrerits), al no ser gaires el moviment es notara solament a la fanja afectada.

Perdoneu m''he explicat faltal, a veure només ens afecta que ens moguin a aquells que tinguin gent que hagin estimat el recurs uns 100 o 200 llocs darrera nostre. La resta fora d''aquests llocs no ens poden moure. No se si ho explico clar.

entre la 550 - 600 aprox. són dues posicions.

ja però si aquest baixen dues posicions perquè no baixen dues posicions a partir de la 600 també?

hola nef, just hauran coicidit dues persones a posicions pròximes a la vostra... un rotllo. A la via reserva també hi ha com a mínim un que li han acceptat recurs.

Beatrix, quina pena tot això...

Si noia, una pena, i tot perque segur que si és pel nivell D, ha estat error de l''aplicatiu!!!

Beatrix, però dona.. aviam, si ha sortit la llista definitiva, el dia d''elecció de "plaça"... no poden cridar per un altre ordre que el dia la publicació d''aquesta llista. No poden canviar l''ordre. Jo ho veig com una il·legalitat. Entenc que als companys que han reclamar li reconeguin els punts segons el barem, però la definitiva està publicada... No sé si m''explico...

doncs si prop de la 300 són dues posicions, entre la 550-600 són dues també i a molts una... ens han tocat a quasi tothom la posició!! quina merda tot plegat. Ja cal que els últims estiguin ben atens als últims moviments!!!

Pobres informàtics sempre es mengen la bronca ells...són els del tribunal els responsables no hi ha més, al puto carrer per chanchulleros i venuts. Es que ningú repasa els números abans de publicar? que rodin caps...

Tal i com em va dir una noia del sindicat, estem fem de conillets d''indies.

y,
no costa gaire repassar tot el llistat, si es precís, diverses vegades, per tal que sortin en condicions. Jo he treballat a diversos processos selectius i mai han passat coses d''aquestes (no a l''ICS)

Si t''expliques perfectament, el que passa que jo em poso en el lloc dels que han fet recurs, si no t''han comptat uns punts per error d''ells bé que ho hauran d''arranjar, el que no és de rebut es que hi hagi hagut tants d''errors, i us dic una cosa que m''ensumo... van haver 400 recursos, els cursos els han desestimats tots de pla, no és logic, només accepten el nivell D... perque no es discutible, si haguèssin estimat els cursos que valien de veritat potser no estariem parlant de baixar un o dos llocs sino molt més moviment....
Jo mateixa no he reclamat un curs que SEMPRE m''ha comptat, perque pensava que no valia la pena, pero se que hauria de comptar...en fi que eficacia, eficiencia, igualtat, merit i capacitat acaben sent paraules buides sense cap sentit.

nef, doncs si.
Beatrix, perdona, ho he dit potser amb un to que sona estrany. Només em feia la pregunta, i alhora la feia a qui tingués coneixements sobre si poden modificar l''ordre del llistat definitiu. A tu sempre t''estaré agraida per tot.

Cashu, no t''has de disculpar de res dona, si estem tots indignats, jo la primera, també m''han mogut. El que és irònic que estic empatada en punts amb una altre persona i jo hauria d''estar davant d''ella per que tinc millor puntuació al primer examen... i no han estat capaços d''aplicar bé un miserable filtre de dades per l''ordre correcte... el que passa es que no em vaig adonar i em va avisar un company... però ja no es podia reclamar. així que per això dic del programa... no es posar les culpes als informàtics, els tinc molt de respecte, es que la persona/es encarregades no ho fan bé.

jo tb he baixat una posicio...... i avui m''he aixecat amb el peu esquerra, o sigui q fatal pel tema d''anims....
una altra cosa: ja em perdonareu, pero si al llistat definitiu encara no havien arreglat algo tan flagrant com lo del nivell D de català..... a mes, com poden remenar res sense fer una diligencia oficial, i lo q es mes fort, a 2 setmanes de l''acte d''eleccio?????
ufffffffff! es per posar-se a plorar, de veritat!

Beatrix,
Aviam, enganxo:
"En cas d’empat, l’ordre de classificació s’establirà d’acord amb la puntuació obtinguda en l’oposició. Si persisteix l’empat, aquest es resoldrà a favor de la persona de més edat."
La qüestió que estiguessis en la mateixa posició... aviam, jo el que penso és que tu NO tens perquè assabentar-te de si aquella persona té més edat que tu o no. És l''ICS qui en principi ho ha de vigilar.
Només se m''ocurreix que escriguis al "sindic" perquè esmeni si hi ha errat l''ICS. Ja que només sol·licites allò que segons les bases és teu: el reconeixement d''un desempat.
Quant al curs, poca cosa puc dir. A mi em van valorar un d''un d''informàtica i altre no, i són del mateix tipus. Han fet aberracions. No han funcionat valorant ells els cursos sinó que han deixat que un aplicatiu mal dissenyat faci la tasca per ells. Nosaltres paguem, tu ho has dit.
Espero que puguis fer alguna cosa dins de tota la impotència del que estan fent.

Es que si mireu a tots els que estem en una opo (auxiliars, zeladors - els han comptat la meitat del primer l''examen als que no han passat el tall, i no ho diu això la borsa del treball- les enfermeres que amb el seu examen surrealista han aprobat només 8% dels presentats, queden més de la meitat de les places desertes...)
Tots, absolutament tots estem rebent el maltracte de l''ICS...
o no saben de fer oposicions o no els interessa cobrir places, perquè no s''entén aquest desgavell generalitzat.

Gracies Cashura, ja vaig escriure per aixo de la SAP, en fi amb tant poc temps dupto que aconsegueixe res.

Tot això és increïble e indignant!!!al principi em pensava que tot això era una brometa
de mal gust però ja veig que no.He mirat a l''aplicatiu i he baixat 1 posició, estic de les
últimes i la veritat és que no em fa gens de grà cia.
He trucat a l''ICS, primer m''han dit que no tornaran a modificar les posicions però desprès diu que encara estant resolent els recursos, com s''entèn llavors? i q la nova llista ens la donaran
el dia de l''elecció.és una vergoña. Quan podrem està tranquils? són uns incompetents, inútils,........., no tinc paraules

perquè pq surten aquests sÃmbols?

Opositora, o canvies la codificació de caracters, posar per exemple UTF_8 o iso8859-15, o europeu.. aviam si ho aconsegueixes. O parles sense accents i així sortirà bé el que escriguis.
Beatrix, intenta-ho, no costa res i és un intent perquè les coses siguin com han de ser... (el que es pugui fer.. endavant).
He llegit a opositora, què diu que la llista ens la donaran el dia de l''acte d''elecció?????????? REDÉU! COM ES PASSA L''ICS AMB NOSALTRES!!! Uy, que malament ho veig tot...

Opositora, has d''escriure sense accents, el teu navegador deu tenir una incompatibilitat amb el sistema del foro...
T''han dit que la nova llista no la donen fins el dia d''elecció i que encara estan resolent recursos???
Això si que no, a trucar als sindicats!!! Ho han de publicar abans!!!! no el mateix dia, i la gent que està en una posició frontera amb dos torns diferents??? s''han de presentar dos dies per si de cas? Però això que és?

Gracies cashura, intento sense accents.
Tot aixo es increïble e indignant!!!al principi em pensava que tot aixo era una brometa
de mal gust pero ja veig que no.He mirat a l''aplicatiu i he baixat 1 posicio, estic de les
ultimes i la veritat es que no em fa gens de gracia.
He trucat a l''ICS, primer m''han dit que no tornaran a modificar les posicions pero despres diu que encara estant resolent els recursos, com s''enten llavors? i q la nova llista ens la donaran
el dia de l''elecció.es una vergoña. Quan podrem esta tranquils? son uns incompetents, inutils,........., no tinc paraules.
Els de l''ICS m''han dit q torni a trucar el divendres que ho sabran segur.

Jo he baixat 3 posicions, tot això és.... QUE FORT EM PAREIX TOT!!!!! A veure si s''acava tot això perquè o si no!!!!!

Ho torno a dir, estem fem de conillets, es la primera vegada que es fa una oposició amb aquest tipus d''aplicatiu i per això ho estem pagant molt car. A les següents oposicions ja no pasarà perquè tindran experiència gràcies a nosaltres.

He baixat 3 posicions de la 296 a la 299. pot ser possible??? Molta gent dieu que només us a baixat 1 posició?????

Llevo entrando en este foro desde el principio, porque aunque he aprobado la oposicion no he conseguido la plaza.Sinceramente, no entiendo cómo no os movilizais ya delante de la conselleria de sanitat urgentemente......¡¡¡Es alucinante todo este proceso, indignante ver cómo están jugando con un tema tan importante y serio como una oposición¡¡¡¡¡¿Cómo lo permitís?Ya sé que os habeis movido con el síndic etc...Pero tb vemos los resultados.....Nada de nada.....¡¡¡¡¡¡
Creo que teneis que movilizaros antes del acto de elección y pedir responsabilidades al Ics.....
Todo lo que ha pasado, no tiene nombre......¡¡¡¡

Jo vaig per discapacitat que es indepent de les de lliure i també he baixat una posició.
m''agradaria saber si entre el només 47 que som de discapacitat té el curs d.
Per que ja ni m''ho crec.

Vero pot ser possible si just 3 persones que tinguessi darrera teu els hagin estimat el recurs, a la gent que estigui darrera d''aquestes 3 persones no els afectarà però als que hi estàveu davant si.

He baixat dues posicions.
Quina és la credibilitat de l''ICS?
Cap ni una... En quina oposició es treuen 3 llistat provisionals i dos de definitius.
Quanta il·legalitat ha tingut el nostre procès??
Em sembla vergonyós i indignant i em sento estafada moralment.

soy de las ultimas 10 personas de la lista, y también he caido una posición.....ésto es totalmente indignante!!!!!!

Sabeu que penso... k estan col·locant la gent a dit...
Ho dic com ho sento.
Guardeu el llistat definitiu bé, per veure quina és la diferència.
Y. els que estem per damunt de 300 també hem baixat 2 posicions. K no diguin que només és problema dels últims.
Estic molt cabrejada!!!

Jo estic entre la 450 i 500 i no he baixat...veig que depèn d''on estaven col·locats els que els han donat els 2 punts

jo ja penso com A.
a guardar el llistat definitiu i ara sí penso que ja és tema de televisió, etç. No pot ser que fins el dia d''elecció no tinguem un llistat actualitzat. Així ni sabrem qui coi a passat per davant, ni quants punts de més s''el a comptat. Imagineu que no són 2 punts del D, imagineu que són els necessaris per estar a una posició determinada per triar una sap determinada per acabar a un cap determinat.... tot molt sospitós!!!
M''explico: (si puc)
A cada RRHH de cada sap ja saben qui de la zona a aprovat i en quina posició es troba. Quines probabilitats té cadasqu de quedar-se a la seva SAP (que per territori, és molt fàcil de saber, la primera opció de tothom) és de logica pensar que tothom triarà la sap més propera, tenint en compte la kilometrada entre unes i altres.... (sé que sempre hi ha excepcions, però són les menys)
doncs bé:
si resulta que tal "endollat" i no parlo dels recursos del "nivell D" (que això supossadament ja es va arreglar al seu dia) parlo de irregularitats poc transparents. (motiu per el qual no tenim un nou llistat) és coloquen a certes posicions per sobre, de forma que si puguin triar una sap determinada, amb això es garanteixen poder colocar a aquests "endollats" més facilment. Perquè us recordo que perquè tal o qual "endollat" que treballa ara a un centre concret, pugui quedar-s''hi, ha d''haber triat el sap corresponen.
Que passa si un "endollat" està a la posició 600 i vol Centre Corporatiu perquè està treballant?? que a part de les 9 places que hi ha, sortirà una més per aquest personatge? ho dubto. Si per contra, ara el coloquen estrategicament més amunt al llistat, especulant la gent que té per davant...
El dia d''elecció tria una d''aquestes places i llestos.......
Potser s''enten més amb l''exmple d''una sap:
SAP Marítim (Girona) només en té 10 places. Si un "endollat està molt endarrerit al llistat, serà poc probable que pugui triar aquesta SAP. Porta treballant tota la vida i té coll avall que es quedarà... si s''esgoten les 10 places, serà més difícil colocar-lo, mentre que si ara el coloquen en una posició "segura" al llistat, triant sap, el coloquen al cap on està.
Això sembla el guio d''una pelí, però perdoneu però cada cop tira més a ficció tot aquest procés!!!!
No sé si heu entes tot el rotllo que he deixat anar...................... però ja no sé que pensar!!

jo ja m''he imprès el canvi de posicio, de divendres a avui he baixat una posicio... si el divendres ja hi havia gent que havia baixat, que podem esperar? una posicio menys cada dos dies que passin? en dues setmanes quantes posicions son aixo?
es per FLIPAR.

Nef, s''enten perfectament, la llista definitiva "antiga" no la penso perdre i mirarem si es tema del nivell D que son dos punts justos, sino veurem el que hi ha.

Al final el ics ha hecho lo que le ha dado la gana! y no podremos estar tranquilos hasta que firmemos porque estos se pasan la ley...
Es imposible e ilegal que saquen otra lista definitiva y ellos van y lo hacen aunque de momento ya nos han cambiado en el aplicativo. Lo digo de verdad esto es maltrato psicológico y tenemos que tomar medidas contra ellos porque si es cierto que la lista nos la van a pasar cuando lleguemos allí...prefiero callarme.

jo ja he enviat la meva queixa al sindic de greuges. Potser no servira de res, pero despres d''aixo d''avui com a minim que ens quedi la "pataleta".

Mala tarda,
Laura jo tambe vaig per el torn de discapacitats i tambe he baixat un lloc i yo era el 45 y ara soc el 46. Osigui que alguna persona de les que estaba per sota meu deu tenir el d de catala. Igualment m''agradiara que tot esl discapacitats tinguin plaça. Espero que algu que no vulgi la plaça renunci.

Sabeu que es pot demanar revisar l''expedient d''altres aspirants de la convocatòria?
Diria que es pot demanr revisar l''expedient de dues persones per sota i dues persones. per sobre. M''ho va comentar una persona d''un tribunal de la convocatòria de sanitaris.

pero si no treuen la llista fins el dia 19 com es deia mes amunt, no sabrem a qui hem de mirar... de veritat q em costa de creure q cap d''aqtes persones q autoritza tot aixo no sapiga q esta fent ni q li esta passant a tota la gent implicada...

volvamos a escribir a los medios digitales. Es lo más facil y rapido.Por lo menos que se nos oiga. Lo hacen a cosa hecha eso de no sacar ninguna lista nueva porque igual todo es ilegal y mientras nosotros sin saber nada. Yo pienso en como estarn los del final de la lista y es para denunciarlo

A la web de l''ICS a novetats han ficat un nou concepte MODIFICACIÓ RESULTAT DEFINITIU, l''enllaç no funciona, alguna cosa deuran ficar.

Hola a totohom,
Jo també sóc de via de reserva, era la 27 abans que em treguessín tots els punts dels mérits, he fet recurs d''alçada i me l''han desestimat, la meva sorpresa ha sigut avui al veura que hi ha una persona més al torn de via de reserva, he trucat i m''han dit que aquesta persona tenia tots els requisits per estar en aquest torn,
i el Director de l''Ics l''hi ha estimat el recurs, doncs avui són la núm 48, és tot indignant, fan el que volen amb nosaltres, ara estic a l''espera que 2 persones del meu torn deixin la plaça. Crec que ens hauríem de movilitzar i si cal anar al programa matinal del Cunit.
Sort per tothom.

Aixo que vol dir?q ja han fet les modificacions pertinents i no tornaran a fer canvis,no?

Hola O,
La persona de la que parles és una aspirant aprovada que havia desaparegut de les llistes malgrat haver aprovat.
Va fer el recurs i l''han tingut en compte. Ho sé per què és amiga d''una companya meva.

jo també probo d''entrar a la nova petanya de "modificació del llistat definitiu" i no hi ha manera.
Imagino que amb aquesta nova diligència ens treuran d''algun dubte.

Què hem d''esperar ara, que encara s''equivoquin amb aquesta llista i que l''esmenin el dia de l''acte?????

Hola Ewur,
Així aquesta noia é interina?
A mi, em sembla be que li ho arreglin, el que no em sembla be és el que ens fan a la resta, que jo de poguer escollir passo a esperar que algú pel motiu x hagi renunciat a la seva plaça, crec que és inconstitucional, i és saltan les lleis com volen i nosaltres paguem les seves errades.
Estan jugant amb el nostre futur.

diossss quina santissima merda, tot aixo m''esta fent agafar migranya. i moltes ganes de pirar a la gene...

no sé d''on ha sortit això del nivell D, perque jo conec gent que el té i ho tenia comptat, per tant, el programa ho devia comptar per a tothom, no sé si els recursos que han acceptat poden ser per altres cursos que ja s''ha comentat en aquest foro que no havien comptat, després si i després els havien tornat a descomptar. En fí, des-de aquest foro s''ha animat molt a la gent a reclamar, doncs alguns casos s''han acceptat. Aixó no vol dir que no cregui que són uns ineptes perque la seva feina era fer-ho bé des-de el primer moment, que temps han tingut de sobra.

Ja han tret la diligència... quina vergonya!!

ja ha sortit la segona diligencia.... tela. ja he descobert qui m''ha fet baixar un lloc... ¬¬
cal q mirem si son interins per confirmar la teoria de la conspiracio o k? jajaja n''hi ha una q estava al 200 i pico i passa al 80... a aqta si q li ha tocat la grossa!

"Es modifica a tots els efectes la diligència del tribunal qualificador de la categoria d’auxiliar administratiu de la funció administrativa de data 10 de desembre de 2010 així com l’annex 3 en el sentit aban

Despres d''aquesta diligencia, podem estar tranquils d''una puta vegada?

No creo...

Fins que no agafis plaça i siguis nomenat i facis l''acte de la presa de possessió, rien de rien. Els de l''ICS no veus com treballen?

Algu sap com es diu el director gerent de l''ICS?

Enric Argelagués

ICS
Responsable
Sr. Enric Argelagués i Vidal
Càrrec
Director gerent
Adreça
Gran Via de les Corts Catalanes, 587
Població
08007 Barcelona
Telèfon
93 482 41 00
Fax
93 482 45 22
Contacte
direcciogerencia (ARROBA) gencat.cat
Adreça web
gencat.cat/ics

Per beatrix o qui ho sapiga:
Si us plau per demanar una comissio de servei, s''ha de fer quan tinguem el nomenament del diumenge o hem d''esperar a la publicacio al DOGC per demanar-la?
No recordo com era allo dels criteris de l''ICS per lo que fa al continu de les activitat, se que hi havia alguna cosa publicada al respecte, ja que porto 6 mesos treballant a un ambulatori i a veure si aixi me la concedeixen??
Gracies
PD: Avui més decepcionada perque he baixat 2 posicions i estic al limit..

crec q aixo ho diuen pels interins q ocupin la plaça //afectada// i hagin aprovat les opos. llavors esta que tinguis prou puntuacio per poder triar la SAP on hi ha aqta plaça...
en tot cas la comissio de serveis l''has de demanar quan tinguis la plaça, s''adreça al cap de RRHH de la gerencia on vols anar a treballar i tb t''haig de dir q ultimament no en conceideixen cap, o almenys es el q es diu.

Com heu vist el percentatge que se''ls hi ha sumat és petit, aixó no és del nivell D de català, crec que són alguns interins que per col·locar-los els hi han pujat la puntuació, a mi m''han tret 2 cursos: 1 d''ofimàtica i l''altre de secretariat, i els dos estan segellats per la Generalitat, i finançats pel Fons Europeu, algú més s''ha trovat amb aixó?
Salutacions

JO AL FINAL M''ACABARÉ QUEDANT FORA!!!
AQUESTS INUTILS I INCOMPETENTS LA VAN CAGANT I APA VINGA VA!
I PERDONEU PERÒ JA HE ESGOTAT LA PACIÈNCIA!
ARA JA ESTIC LA 924!!!!
UN SOL CANVI MÉS, DEGUT A LA SEVA INEPTITUT, NO A LA MEVA, I EM QUEDO SENSE PLAÇA!!!
JA EM VAN TREURE 1 PUNTS DELS MÈRITS PERQUÈ SÍ, I RES A FER...
ARA RESULTA QUE LA LLISTA DEFINITIVA NO HO ERA PAS...
O SIA, QUE ENCARA PODEN SALTAR UNS QUANTS, I JO LA PRIMERA, O LA SEGONA.
FANTASTIC!!!!
¡¡NUNCA DEBÍ PREPARAR OPOS AL ICS!!!
ESTA CLAR...
QUÈ VOLEU QUE US DIGUI?
L''EMPRENYAMENTA QUE PORTO ARA JA SI QUE ÉS MONUMENTAL!!!

Noi que rapid han anat a resoldre recursos?

Hola companys!!
Veig que hi ha molta mogudeta avui al foro.. i no és per menys!! Jo també he baixat una posició.. estic, com alguns de vosaltres deieu, decebuda i indignada per tot el funcionament d´aquest procés selectiu.
Te raó la Maria quan diu que tota aquesta moguda i sobretot, la eternització d´aquest procés selectiu ha vingut donada en gran mesura per la utilització de l´aplicatiu informàtic per introduir nosaltres els mèrits. Ha sigut la millor manera de fer el rifi rafa de ara et dóno i després et trec, però ara ha estat passar-se tres pobles i mig perquè aquesta última?? era una llista definitiva... o sigui, intocable!! Serà que no ens adaptem als nous temps en que tot està potes enlaire.. però que em diueu del tema de la edad de jubilació.. que sí 65, que sí 67.... realment tot plegat no té nom....

Estertxu,
Espero que agafis plaça i que hi hagin renúncies, t''ho desitjo de tot cor. Tot aquest procediment ens ha trasbalsat, i tot aquest dany moral no es pot denunciar.
Recordo una sentència que va sortir fa un temps en què la persona que va denunciar va sortir guanyant, per "PÉRDIDA DE TIEMPO IRREPARABLE". El nostre cas no seria el mateix, seria ben distint, que es que han jugat amb nosaltres, com si fóssim titelles o pitjor encara. Si pugués posar una denúncia per tot el greu moral que ens han estat fent i que ens fan, la posaria sense pensar-m''ho.
No se què dir, estic com tu "inaudita parte", decebuda...

es tan facil com entrar al correu gencat i buscar aqta gent si treballa o no... llavors sabreu si es pot confirmar la teoria de la conspiracio.
jo estic completament esgotat i fastiguejat de tot aqta merda de proces. no es gota serios ni recomanable presentar-se a opos de l''ics. jo començare a lluitar per passar a la gene, aixo esta clar.

MOLTES GRÀCIES PELS ÀNIMS BETTY!!!
Jo a hores d''ara estic que ja NO PUC MÉS!!!!
PEL QUE FA A TENIR PLAÇA A L''ICS JA ESTAVA TRANQUILA EN SABER QUE ALMENYS TINDRIA ALGUNA, ON FOS, JA QUE ERA LA LLISTA DEFINITIVA, PERÒ ARA JA NO!!!
QUINS COLLONS!!!
M''he passat el cap de setmana pendent de la salut del meu pare, que es va passar dissabte a urgències, i mira, amb això us ben juro que ja en tenia prou!!!
PERÒ NO, GRÀCIES AL P... ICS, I PERDONEU PERÒ ÉS QUE NO ES MEREIXEN UNA ALTRE CALIFACIÓ, ARA JA NO PODRÉ DORMIR FINS EL DIA 19, SI NO ÉS QUE EM DONEN UNA ALTRE MALA NOTÍCIA ABANS!!!
I HEU PENSAT EN EL COMPANY O COMPANYA QUE ESTAVA LA 925, ELL QUÈ?
HAURAN TINGUT LA MALA BABA DE DEIXAR-LA SENSE PLAÇA, ARA?
PERQUÈ SI JO ERA LA 923 I ARA, DE MOMENT, ES CLAR, SÓC LA 924...
CAL PENSAR DONCS, QUE EL/LA 924 ARA DEU SER EL/LA 925!
I EL 925 FORA, SENSE PLAÇA?
AIXÒ NO ES FA! AIXÒ NO TÉ NOM!!!!
ESTAVA INTENTANT ESTUDIAR PELS EXÀMENS, I NO PENSAR MASSA EN LA MALALTIA DEL MEU PARE.
ARA JA NO TINDRÉ NI UN SOL MINUT DE TRANQUILITAT, NI UN.
A AQUEST PAS ACABARÉ JO AL PSIQUIÀTRIC, PERQUÈ AQUESTA TENSIÓ CONSTANT JA NO ÉS SUPORTABLE!!
I el fet d''estudiar psicologia, o intentar-ho, en aquests moments, ni això no m''ajuda a aserenar-me...
Perquè vist això, entre avui i el 19, poden estimar algun recurs més, i deixar-me fora, a mi, i algun més del final de la llista...
AIXÒ NO ÉS VIDA, NO ÉS LÓGIC, NO ÉS NORMAL.
I LEGAL, HO ÉS?

Estertxu,
La veritat és que jo si fos la 925 aniria el dia de l''elecció amb un periodista, i si li diuen que no apareix a les llistes, ella que presenti les llistes definitives de desembre, i que digui que si, que si que surt. Aviam qui es vol retratar a la tele!
De fet, el que hauríem de fer tots junts es convocar una "kedada" a barcelona, a les portes de l''ICS abans de l''acte d''elecció. Ells ja han fet i desfet el que han volgut, si?. Ens vestim tots normals però ens posem als braços fils d''aquests que són dels xorissos, saps els que vull dir? O corda de pita... i ens posem fils al cap i als braços, amb un cartell: SOM TITELLES DE L''ICS, ON ESTÀ EL PROCÉS DE TRANSPARÈNCIA, EFICÀCIA, IGUALITAT I LEGALITAT???
Proposo això per la setmana vinent. Truquem als mitjans de comunicació. Fem uns papers informatius de tot el procés. Els repartim i aviam... Això si que li donaria por a la "gran institució", no? Si les institucions ens representen, d''on cony ha sortit l''ICS?. Jo no em sento representada ni de bon troç per ells.
Estertxu, endavant!

De les 14 persones que surten a les resolucions 6 surten al correu corporatiu. De les 6 una queda fora de les persones amb plaça.

Nomès es mou la llista per la meitat, al final del 813 fins el 932 no hi ha moviment, tothom cnserva el seu lloc.
És lamentable que modifiquin la llista a aquestes alçades, però com a mínim no ha caigut ningú ni tan sol el 925, aixó hagues estat una canallada per a aquesta persona.
Be si voleu la llista m''ho dieu i la penjo del Mega

Penja-la Lluís, se t''agraeix l''amabilitat

anims Estertxu, jo crec que no hi haura mes canvis!
entenc com et sents jo tambe estic del final i es un patiment pero nomes em de tenir
una mica mes de paciencia i esperança!

jo estic entre 813 i 932 i he baixat un lloc

Lluis abans de penjar la llista mira-ho bé la que estava la 925 si que salta (el lloc 937 passa al 893 i per tant desplaça un lloc a tota la franja) , jo també l''estic confeccionant el llistat però no el tindré llest fins demà, ara ja em va molt just amb el sopar i tot plegat, si l''enllesteixes tu abans millor, jo demà penjare el meu.

anims estertxu, de debo espero q tinguis plaça dps tot.

algu esta entre dues saps? jo no se que fer... magradaria triar uns caps duna sap i uns altres caps de laltra sap...es un rollo haver de triar pk clar, si trio una sap i em posen a la lluny i en canvi triant laltra sap em posessin on jo vulgues. algu esta amb el dubte de triar entre dues saps?
ens haurien de deixar triar entre caps encara que fossin de diferents saps pk si estas al limit entre dues provincies per exemple hostalric? que triarieu? girona sud o maresme? aixo es una merda

Bea, m''havia saltat un del 14 moviment, i lamentablement és cert el 925 si cau, confiem que hi hagi gent que en tant de temps que arrosseguem si hagi repensant i es dediqui a patir en una altra banda, bé l''enllaç
megaupload.com/?d=HT7J8W85

Hola companys, si mireu la diligència veureu que la gent que ha reclamat en el recurs, no és nomès referent al nivell D, sopuso que hi han altres conceptes.

Estertxu estoy totalmente de acuerdo contigo y te comprendo perfectamente.
Es más el viernes pensando en ti escribí un post diciendo que los últimos de la lista no os preocupaseis porque esto es totlmente ilegal y cual es mi sorpresa cuando el lunes pasa esto. He vuelto a hablar con la abogada y sigue diciéndome que es ilegal y yo le digo y que coño hacemos si estos se pasan la ley por ahí mismito. Si es que no nos podemos fiar de que hagan algo ilegal porque hecha ley hecha la trampa! La verdad es que estamos totalmente desprotegidos, sin nadie, ni sindicatos ni colegios corporativos, NADIE nos respalda. Hoy que han dicho los sindicatos? nada porque ni siquiera todos lo sabían.
De verdad que en este momento estar en el 924-925 es un sin vivir y aunque no os conozco personalmente se lo que estais sufriendo y sobre todo la persona que hoy se queda fuera.
Yo estoy cerca del 8oo y no he he celebrado nada, ese dia mi familia decía de hacer algo y yo les contestaba que del ics no me fio que hasta que no firme la plaza no la brindo porque no tengo la seguridad de que esto no se toque, mira mi intuición!

A estas alturas yo creo que ya no tocarán nada más. En este mes se habrán mirado todos los recursos y la diligencia de hoy será el resultado de todos los aceptados. Pero hasta los sindicatos digeron que todo lo que se resolviese positivamente iba al margen de la lista definitiva ( a mi también me lo dijo así la abogada que consulté) y hemos visto que no, que como siempre hacen lo que quieren incluso por encima de la ley.
Tu céntrate en cuidar y disfrutar de tu padre porque esto del ics no está en tus manos y sólo hace que augmentar tu sufrimiento.
Un abrazo Esther.
Ah por cierto el D de catalán donde te lo sacaste?

Lluís,
Han tocat per on han volgut... Jo estic entre les 350 primeres i he baixat 2 llocs.
El tema del Síndic no ha servit per a res... doncs anem per feina.
Estic d''acord amb Cashura... Es pot fer una nota de premsa per convocar-la i reivindicar els nostres drets i denunciar tot aquest procés que és il·legal.
Si ems quedem de braços creuats ens guanyaran l''última partida.
Ànims Estertxu...

A,
El que comentava és que podríem fer una "trobada" a les portes de l''ICS de BCN un dia de la setmana vinent. Cridar els periodistes i passar alguns fulls informatius de tot aquest procés. No costa gaire. L´únic és poder comptar amb tothom.
Penso que seria massa trist, per nosaltres ehhh, perquè l'' únic que ens demostraríem és que som uns "cagamandurries" amb tot el que ens han arribat a fer i nosaltres sense plantar cara per a res. Al menys, és l'' última possibilitat que tenim de poder cridar fort i comentar el que ha passat.
Si no fem alguna cosa tindrem TOTA LA VIDA l''espineta clavada de les coses que podríem haver fet i que no varem fer. És una oportunitat única que tenim.
Aneu dient alguna cosa, si us sembla.

tot el meu suport a la persona que abans tenia la posició 925

Si, perdó, tot el meu suport... espero que la 925 entri a treballar!.

Algú ha dit que del 813 fins el 932 no s''ha mogut el llistat. Jo us puc ben dir que sí....

Tothom que escriu diu que està cansat de tot, decebut, emprenyat i una llarga llista de com se sent cadascú.... Doncs llavors, què més ens han de fer per reacionar? doncs mira, potser no s''esperaven a aquestes alçades que ens decidíssim a moure''ns però vet aquí que encara ens queda una mica de diginitat per lluitar i dir-los que s''ha acabat de jugar amb nosaltres.
Compteu amb mi pel tema de la mobilització a les portes de l''Ics de la conselleria de Salut, i també per fer públic aquest circ que estem vivint.
Per tant, hem de concretar: quin dia voleu que quedem per fer la mobilització? jo inclús la faria aquesta setmana.... dijous és molt d''hora? I el tema de la denúncia als medis públics... seria bo denunciar-ho aquesta setmana a algun diari o tv i a més convocar a una televisió per a que vingui el dia de la mobilització i que surti tot per tv. De fet, deuríem de trucar la tv espanyola per a que surti per tot el país i tothom s''assebenti del que estan fent amb nosaltres.
Llavors... com comencem a coordinar-nos?

Perdó, em referia a les portes de l''Ics o bé a les de la Conselleria de Salut

Sembla que no només han acceptat recursos pel tema del català D. N''hi han 3 persones que han aconseguit fins a 4 punts, segurament de cursos.

Nadia, a mi aquesta setmana.... és una qüestió familiar...
quant al lloc, si penses que la conselleria de salut pot ser millot, doncs allà. Demà amb temps ho parlem entre tots, aviam si ens posem d''acord d''una vegada tots.

es curioso pero la especulación de la que se ha ido hablando por aqui empieza a cobrar sentido. me he mirado el listado de un par de personas de las que le han aceptado el recurso y sorpresa. resulta que por la posición se quedaban fuera, ya no hablo de sap, hablo de gerencia que es peor, . lo he contrastado con el listado que hizo nuestra compañera bea. no pongo los nombres porque tampoco quiero acusar a saco, pero es gente con una suma de puntos que les ha hecho subir muchisimas posiciones de manera que ahora si pueden estar en su gerencia... habra que comprobar al resto pero esto pinta muy feo.
se aseguran gerencia, quien sabe si incluso sap, y despues metiditos a dedo en un cap concreto. feo, muy feo.

Jo també ho penso i ho continuaré pensant... Si us doneu compte hi ha gent que surt a la diligència que només li han sumat dècimes però n''hi ha que els han sumat un munt de punts... 4 punts... perquè pugessin un munt de llocs i assegurar-se un lloc entre els primers 300... quina casualitat no???? I totes les que no sabrem mai...

ser mal pensat és lleig però jo també començo a creure amb fantasmes!!

Nef,
Com diu el refrany "Malpiensa y acertarás"... No és que sigui lleig però a aquestes alçades i després de tot el que hem viscut en aquest procediment començo a creure-m''ho tot d''aquesta gent ...
Des d''aquí molts ànims a la Laura i esperem que algú renuncïi i puguis tenir la teva plaça.

jo tot això es una merda. Jo no em quedaré fora ni res però ja m''està afectant tant que aquesta nit he somniat que 4 persones renunciaven i pujava fins al 400 joer això ja arriba a la obsesió, a més estic pasant un refredat i segur he tingut una mica de febre aquesta nit imaginat quina parida de son, ainsssss

he trucat a CCOO i m''han dit q entenen q ja estan revisats
tots els recursos i q per tant no hi haura mes canvis.

home, jo tb suposo q ja estan totes les reclamacions repassades i revisades i ara ja han fet la diligencia amb el resultat final(?).
de totes les maneres m''imagino q no soc l''unic q anira a l''acte sense ilusio pel fet d''anar-hi i haver aconseguit el teu objectiu, jo nomes tinc ganes d''anar-hi pq s''acabi tota aqta puta merda de proces. aixi de clar. i em fa MOLTA rabia q hagin aconseguit imposar-me aqt sentiment envers una cosa q m''ha costat molt d''aconseguir i q m''hauria de fer molt feliç :(

Hola a tohom,
Jo també penso que s''hauría de fer alguna cosa ja que els únics perjudicats sóm nosaltres, ens han tret punts, n''han pujat a segons qui????, s''ha d''escollir per sap en lloc de per cap, tot encontra de les lleis de la contitució i l''estatut que tant ens van fer estudiar, ens hauríem de manifestar tots els que estem afectats davant de l''ics, i si conve de la conselleria de salut, anar a TV3, si convé demanar hora per l''Artur Mas, etc.., convoquem-ho i anemi tots!!!!!!!!
Anims é l''ultima oportunitat que ens queda!!

Si alguien sale de la lista definitiva, o se queda en puertas tras las renuncias, que denuncie en el juzgado. Si no es hoy será dentro de un año, pero la plaza es vuestra y un juez os dará la razón. Todo lo que se ha decidido tras la lista definitiva, tenía que haberse llevado al margen.

gfregregkjgoekgjorejgoirtjygoijthoijtrhoipwr. flipante.

Estic d''acord amb vosaltres. Ja ni ha prou!!!!

Me da la sensación de que la gente se queja mucho y se lamenta mucho, pero no veo actuar a nadie¡¡¡¡
¿Es tan difícil quedar a las puertas del ics para pedir que se respete a la gente y las reglas del juego limpio?
No sé que me da más pena, si todas las injusticias que hace el Ics o la pasividad de la gente¡¡¡¡
Alucinante¡¡¡¡
¿Acaso hay miedo?¿A qué?

M''ha arribat aquest correu. Per si us pot interessar:
Perquè en prengueu coneixement i en relació a la distribució de les places ofertades a la Gerència d’Àmbit d’Atenció Primària, us informem que les Unitats i Serveis del Servei de Diagnòstic per la Imatge, Laboratoris i altres Unitats, estan inclosos dins dels SAP Territorials ofertats a excepció del ACUT Barcelona.

més que laboratoris i serveis de Rx volem saber els cap''s. Em surt un. fills de p....!!!

ICS ECS!!! ICS ECS!!!! ICS ECS !!!
Oi que m''enteneu?
Jo treballo a la Diba de Trav. de les Corts i cada matí veig el nostre estimat conseller arribat amb el seu flamant cotxe.
Avui fins i tot l''he vist a fora, al jardí, parlant pel mòbil, i no us diré el que he tingut ganes de fer amb ell!!!!!
TANT DE BO EM RENOVIN A LA DIBA!!!!! M''HI QUEDO D''INTERINA, PER FAVOR!!!!
Pel que vaig veient SÓN MOLT MÉS SERIOSOS!!! PER L''AMOR DE DEU, NI PUNT DE COMPARACIÓ!!!
BUENO, DIT AIXÒ GRÀCIES A TOTHOM PELS ÀNIMS!!!!
EL MEUS ÀNIMS I SUPORT AL 925!!!
ELISI:
EL NIVELL D DE CATALÀ NO ME''L VAIG PREPARAR ESPECIALMENT, VAIG REPASSAR EL LLIBRE DE COU, QUE ERA EL MATEIX TEMARI, I LLESTOS, VAIG ANAR A FER L''EXAMEN I JA ESTÁ! NO ÉS NI DE BON TROS TAN I TAN DIFÍCIL COM DIUEN, I ARA!!!
PER A L''ESCRIT DONAVEN 3 HORES, QUINA PASSADA, NO CAL!! JO EN 1 H. I 30 MS. EN VAIG TENIR PROU!!! I L''ORAL, DONCS SI JA PARLES CATALÀ, NO ÉS GENS NI MICA DIFÍCIL.
EL VAIG FER A SABADELL EL 2009.
ÀNIMS, PACIÈNCIA I SORT A TOTHOM!
Estertxu

He passat el llistat, us el podeu descarregar pel Megaupload
www.megaupload.com/?d=0L4L9CLQ

No se lo que hareis vosotros, yo personalmente, cuando tenga firmada la SAP, plaza o llamalo como quieras y cuando ya este trabajando ahí y deje de ser interina, pienso denunciar todo este proceso; si me cuesta tiempo y dinero pues me aguantare, pero vaya que si lo hago. Tode este proceso ha estado lleno de irregularidades.
No ha servido ni Sindic ni nada, pero sigo creyendo que ésto que ha pasado es denunciable y que se han de pedir responsabilidades.

Estertxu guapa i tot els demés (especialment a la Laura que ara t''han despenjat de les places, tota la meva solidaritat) això ja no s''aguanta més, espero que no tinguem més ensurts,
De totes formes, això que comenteu de quelcom sospitós amb els darrers canvis... que voleu que us digui, la sensació que tinc al veure que hi ha almenys a 4 persones que igualment estaven fora de les places que segueixen igual de fora, aquestes encara que han millorat no els servirà de res... no em fa la sensació de favoritisme, tot plegat han acceptat 14 de 400, i d''aquestes beneficien realment a deu persones i accepten que almenys i hagi una plaça de discapacitat a la Catalunya Central (insuficient, però han volgut fer el gest). Ens cabreja a tots endarrerir posicions, però si fossim al lloc d''aquestes persones ens hagués agradat que ens estimessin el recurs. A mi el que hem fa veure que si haguèssin fet bé la feina no hauriem arribat a aquesta situació.
Del que dieu de anar a Balmes, us comento: les infermeres ho van fer la setmana passada, es van plantar davant l''ICS a protestar, va sortir el Gerent a parlar amb elles, tot bones paraules però no es va comprometre a res (recordeu que impugnen l''examen per que un terç estava mal fet 24 preguntes)... el resultat es que han sortit les notes i nomes han tret dues preguntes. O sigui NO HAN FET NI CAS, només aproben el 8 i pico per cent...vist això, veig que a l''ICS tant se''ls dona, que vagis a la tele (elles van anar al Cuní), que et manifestis... l''únic que els fa moure son sentencies de jutjat... és la meva opinió.

Hola a tots, en algun moment algú va dir que tenia un conegut en comú amb el Cunit o algu aixi per portar-lo a Tv3.
Jo crec que ara si que es el moment, en el seu dia no estava tan clar això de que vulguesin la història d''uns futurs funcionaris que a la fi tindrien feina assegurada, tal i com està el tema amb més de 4 milions d''aturats.
Però ara que ja es tant alarmant el tema dels chanchullos de la direcció de l''ICS, si hi ha algu que li fot a la gent es saber que hi ha tanta gent endollada a dit i que son capasos de cometre qualsevol irregulariat, començant amb la bossa, diferents llistats a una oposició, llistat definitiu que no es definitiu, voler salvar als interins "amiguets" amb l''elecció per SAP (aqui dintre també es troba el personal sanitari) i que a pocs dies ni tan sols han publicat les places ofertades, fins i tot saltan-se les bases de la convocatòria.
Estan fent un abús de poder, el posar a una persona a treballar ha de ser un procés transparent i públic, ja sigui d''interir o com a personal estatutari.
El que la gent del carrer no vol veure es com els que estan a dalt continuent endollant a familiars i amics sense cap impunitat, fins i tot a carregar-se un procés publicat al DOGC.
Ja es masa evident, ara si que podem moure el tema dels mitjans de comunicació!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quin era aquesta persona?

beatrix,
Ja ho se que no aconseguirem cara a l''ICS res. Ja tenim prou experiència amb l''ICS en la seva manera de treballar. Es tracta de què aconseguim ser escoltats per denunciar tot aquest procediment selectiu. Només això, i és molt perquè pot modificar substancialment qualsevol altre procés selectiu que porti l''ICS. En part, és nostra l''obligació de posar en coneixement públic tot el que ha passat en aquestes opos.
Jo ahir vaig proposar la trobada a les portes de l''ICS. Nadia va respondre i va comentar que podia ser a "Salut" i "j" també ho va veure positivament, i un altre usuari. Però clar, no ens podem quedar en quatre gats. La cosa hauria de tenir ressò.
avui gairebé que no he vist contestes a aquesta proposta, per la qual cosa haurem d''arxivar els bons propòsits.

cashura, tens tota la rao del món, però fitxat que el més impetuossos, entre cometes, són en la seva majoria, gent que no s''identifica.
Quan va començar el proces, fa molt fils, també es proposaven movilitzacions, vaig ser tan "crèdul" que fins i tot vaig parlar amb un sindicat, i ens deixaven una sala per a fer una reunió, doncs bé, es varen apuntar quatre amb nom i sis anònims, et pots imaginar el ridicul que vaig fer amb el sindicat de torn.
Per la meva part vaig aprendre molt bé la lliçó.

Si jo també se per experiencia pròpia que és dificil moure a la gent, vaig estar 3 anys a l''associació de pares del cole dels meus fills i moltes vegades erem només dues davant dels problemes i de encarar-nos amb els diferents estaments (ajuntament, generalitat)... els pares es queixaven de tot però no gosaven donar la cara,vaig acabar ben farta i tot plegat per res, i a més ara ningú no s''enrecorda de l''esforç, potser per experiencies com aquestes soc molt escéptica.
A més també hi ha por, per això la gent dificilment donarà noms i cognoms, tal com estan les coses ningú no se la juga.

Hola a tots, m''acabo de connectar abans d''anar-me a sopar.
Teniu raó els últims que escriviu. Tothom es queixa però a l''hora de la veritat ningú vol sortir a fer res. Deu ser un tarannà nostre, del nostre país, perquè no només ens està trepitjant l''ICS, la situació al país està fatal i ningú fem res de res. Avui mateix he rebut un e-mail que parlava d''una estafa dels sindicats respecte el tema de les jubilacions als 67 anys i de l''extranyesa d''haver de cotitzar 38 anys I MIG, i en una part de l''email posava això que us remeto literalment i que ens ha de fer pensar:
"ÁNGELA MERKEL estuvo hace unos días en España comprobando cómo se implantaban los recortes sociales. En sus palabras, el caso español es un ejemplo para el mundo: No sólo están implantando las agresiones, sino que lo están haciendo en ausencia de conflicto social. ¡Es fantástico! ¡Les machacamos y además les mantenemos quietos, a por la siguiente!".
Això és molt significatiu, així ens veuen fòra d''Espanya i és que som així de xulos i passotes. Abans havia escrit un/a company/a identificat com "kcaray" i deia que quan agafés plaça ho denunciaria tot. Però, per què quan acabi tot? les coses són més difícils de canviar quan ja s''han implantat o s''han resolt oficialment. I això si veritablement ho denuncies kcaray, que no és que no et cregui però normalment, quan tot acaba, estem tant cansats que decidim no fer res més.
Al final hauré de donar-li la raó a un conegut que em deia: TENIM EL QUE ENS MEREIXEM.

Si ni ho intentem potser el dia demà serà massa tard...

Lluís, Nadia, Beatrix...
Tots teniu raó. Lluís, tu per la qüestió de passar-ho malament davant els sindicats. Beatrix, per trobar-te lluitant a l''ampa i quedar-te pràcticament sola. Nadia, amb la teva argumentació que la gent a l''hora de la veritat no vol fer res.
Em pregunto si no seria més fàcil que fos un sindicat el que organitzés una mobilització, amb l''ajuda nostra. No ho sé. Només deixo caure la idea. Jo no estic sindicada.
Lamento haver de baixar les orelles i mirar el terra.

A,
t''acabo de llegir, és cert, potser després sigui una mica tard. Dona''ns idees.

Jo hi estic completament d''acord son els sindicats els que tindrien que moure tot això i cridar-nos a nosaltres. Ells estan impunament veien com els de l''ics es salten a la "torera" unes oposicion que son publiques, i tenim tot un tribunal amb noms i cognoms, una junta directiva, i tota una conselleria de salud pel mig.
El que es una vergonya son els sindicats que son uns xorisos i a sobre pagats per nosaltres. Prou subvencions als sindicats, chaqueteros.
El tema de reunir-nos nosaltres es força complicat, primer perque no tenim un sindicat derrera que ens recolzi i que faci "bulto" de gent. Penseu que nosaltres som 925, però clar aqui dintre hi ha de tot, per començar no tothom està al foro ni al facebook, segon que aqui dintre ja estan els interins que no es mouran de lloc i ja fan palmetes, tercer perque en les posicions de la 1 a la 200 (es només un numero hipotetic ehh) pasi el que pasi no crec que es vulguin mullar perque ja estan ben situats i quart el que comenteu que la gent es una rajada i "per lo menys tindrem feina", total que quedariem 4 gats ridículs.
ho han de preparar els sindicats !!!! abans he preguntat per la persona que va comentar lo del Cunit sabeu qui era?

per desgracia jo també m''he trobat més d''un cop en una situació com la de la Bea i el Lluís, per tant, els entenc perfectament.
no és fàcil movilitzar a 900 persones...

Nois l''enllaç que us vaig posar del megaupload, no el descarregueu, hi ha una errada. Es veu que em fa enveja l''ICS i jo també haig de fer 4 o 5 "definitives".
En fi, aquests dies tinc un dels nanos malalts i em costa estar amb això, demà us ho intentaré fer bé i penjar-ho. Ah i disculpeu si l''heu descarregat.
Bona nit

Y,
Sóc interina i et puc dir que al meu centre cap dels interins tenim el lloc assegurat...
Ens haurem de buscar les castanyes i de padrins res de res...
Si us plau, no generalitzeu amb el tema dels interins.

Cashura,
L''únic sindicat que s''ha mullat fins ara és la Intersindical-CSC... Ademés a aquests els mola el tema de les mobilitzacions i els merders... Els hi podem plantejar... Potser seran els únics que ens donaran un cop de mà...

Reconec que em calento i m''animo i somnio en canviar el món sencer, però és que em costa acceptar que hi ha gent que no vol o no pot reaccionar i lluitar o simplement que espera beneficiar-se de la lluita dels demés. Però bé, llegint LA CASHURA he vist que TÉ TOTA LA RAÓ DEL MÓN. Amb el recolzament d''uns sindicats això seria una altra cosa!. Seria tot més fàcil. I encara que sabem que els sindicats no volen "causar moltes molèsties" a qui els dòna de menjar, penso que si els insistim i els fem entendre que és la seva obligació ajudar-nos tampoc es poden negar. A més, portan temps enviant-nos e-mails reconeixent que l''ics s''ha passat amb nosaltres, que mai havien matxacat tant una categoria professional en unes oposicions, etc, per tant dubto que es vulguin mobilitzar tenint de franc als seus seguidors.
I per cert, si no som 900 a les portes de l''ICS i som 300, doncs aixequem una mica més la veu i se''ns sent com si fòssim 1000.
Per cert Beatrix, m''agraden moltes de les teves reflexions, veig que no parles per parlar i ens fas pensar. Encara que estiguis cansada de ser la guerrera i ara et quedis en segon pla en quant a temes de reivindicacions, estic segura que tots t''agrairíem que t''unissis a nosaltres si finalment aconseguim sortir al carrer.

Ainssss, jo també escric malament últimament. Quan he dit que dubtava que els sindicats es volguèssin mobilitzar tenint de franc els seus seguidors volia dir precisament el contrari, que dubtaba que es neguèssin a mobilitzar-se quan, a més, ja tenien seguidors de la protesta.
Per cert, jo fa poc temps que he començat a llegir aquest foro, tant de bo m''hagués assebentat abans, potser m''hauria estalviat problemes amb les vostres informacions, tot i que veig que som molts als que ens han fet la mateixa "jugarreta", però us volia preguntar com aneu "actualitzant" aquesta pàgina. Vull dir que si no surto i torno a entrar no m''entren les vostres noves respostes. Potser tinc la solució al davant però no trobo on "refrescar" (com fem amb al Sap) la pàgina.

Bon dia,
nef, doncs aviam què fem ara...
Beatrix, no et preocupis, quan puguis la puges, jo sempre dic que qui no s''equivoca és molt sospitós.
A,
Podríes parlar amb aquest sindicat aviam què diuen? Mentrestant tantegem per aquí aviam si tothom es pot decidir, podem fixar un dia i un hora per la mobilització o plantada davant alguna porta. El facebook ens pot servir, i l''altre foro, el buscaoposiciones també. Potser que aleshores molta més gent s''animi.
Nadia, jo l''actualitzo amb la tecla F5, no se si et refereixes a això.

desconeixia el foro de canaloposiciones. L''utilitza molta gent??
Entre aquest i el Face ja anem sobrats d''informació.... i a aquestes alçades del partit, crec que passo de enmerdar-me amb un altre... amb la tonteria de posar-te al dia, perdem no sé quan de temps davant la pantalla a diari o quasi diari. (Reflexionsen veu alta de les meves) ni puto cas em feu, jeje.

La lista definitiva que estava colgada no la han actualizado verdad?

j,
No la han actualizado. En la diligencia de la "modificación de la lista" informan que miremos el número de posición en la aplicación de ellos..... ufff

Hauriem d’aprofitar que el dia “d’eleccio” estarem reunits per signar un contencios conjunt i repartir els costos
En antelacio s’hauria de contractar un advocat
Fa dies que em va pel cap, pero he de consultar com se pot fer. Com que ja s’aproxima el dia llenço la idea per si algu s’em vol anticipar

Hola a tots,
Estic amb vosaltres, crec que ens hem de manifestar, i si cal fer un contencios entre tots tenim més força, és l''ultim que ens queda.
Convoquem una manifestació i anem-hi tots!!!!!

Llavors qui te contactes a algun sindicat? tenim possibilitats de que ens facin recolzament en una manifestació davant la conselleria de salut?
jo personalment crec que seria millor davant la secretaria de salut, ja que son aquests els que tenen contractats a l''ics.
jo m''apunto al bombardeo encara que tingui que faltar a la feina, hi ha coses que s''han de fer per justicia.
Que parli la resta del foro si anirien o no però de veritat res de despres "rajarse"
Jó sí.

si lo acabo de leer gracias...joer ¡¡¡¡

acabo d''enviar el seguent mail al catac de la valld''ebron, esperarem resposta:
Hola bon dia sóc una indignada opositona d''auxiliars de l''ics. Estem farts de tant de chanchullo, 3 llistats erronis, un llistat definitu que no es definitiu, unes places que no surten publicades, una elecció a dit per part de l''ics, 2 anys d''espera per 3 exàmens , gent que no li han puntuat bé, gens d''informació per part de l''ics, gents d''implicació per part de la Conselleria de Sanitat, i que encara que nosaltres em guanyat unes opos públiques sembla que tenen més privilegis els interins ficats a dit, ja que fins fa 4 dies no hi ha havia ni borsa.
Quines places hi han ofertades en aquesta convocatòria? perque el dia 19 i 20 em d''escollir una m......de sap que no vol dir res
en realitat quantes places d''interins té l''ics? quin procés han passat per entrar? quants endollats hi han? tots sabem que l''ic es una republica bananera, que fa i desfà el que vol amb el beneplàcit de la Conselleria de Salut.
Qui té la culpa de totes les errades que em sofert en aquestes oposicions?les bases publicades al DOCG estan ben clares. Volem responsabilitats.
Volem tranparència, volem una plaça digna segons les nostre puntuacions, volem que el tribunal i la junta directiva respongui de la seva "cagada", volem una explicació de la Conselleria de Salut, volem una administració neta i digna.
Crec que els sindicats tindriau que encapçalar una manifestació davant de Salut i de l''ics, potser es podrien ajuntar els colectius sanitaris que també els fan escollir per SAP. Seriem molta gent, em de provocar un canvi.Nosaltres sols no tenim força ni tenim gent.
Qué en penseu es viable?
gràcies

Algú dels que treballeu actualment, coes pot fer més força.
Ells ja s''estan movent, no crec que tinguin gaire inconvenient a juntar-se un dia amb nosaltres...

Hola companys
Ja em perdonareu..jo també n''estic fins als collons parlant clar, però penso que pel que queda i per tot el que em passat, més que res per un tema de dignitat, em de fer una mani i convocar els mitjans.
Compteu amb mi si la convoqueu. S''hauria de promure aqui i al facebook com a minim, i l''ideal seria fer-ho conjuntament amb infermeria.(tenen un foro al facebook crec , no?)
Jo proposo fer-la no ja a la conselleria, sinó al Palau de la Generalitat, a la plaça St.Jaume de Barcelona..és a dir, apuntar a dalt de tot.
S''hauria de fer alguna pancarta..fullets informatius per repartir en plan resum del que ha passat i reivindiquem.., i convocar els mitjans. Això com a minim.
I penso que la reivindicació estrella hauria de ser l''eleccio per sap, que és el manifestament il.legal i el que ens perjudica més. Perquè torno a repetir, el sistema ha estat desastrós si, i potser no tenim els punts que mereixem, alguns, però..si escollisim centre concret, per molt avall que estiguessim a la llista el mes probable és que poguessim escollir prop de casa, per la comarca, potser no on voldriem, però si a prop.
Amb el sistema sap..si no tens prou puntuacio per escollir la que vols..ja has d''anar a unaltre zona i a més..si són "ells" els que et posaran a un lloc o unaltre junt amb l''extensió territorial de moltes saps...ens pot tocar a la quinta ostia.
Això NO pasaria escollint x centre concret. Es vergonyós.
Sembla poca cosa per fer la mani, però si es vol fer bé no és fàcil, hauriem de organitzar-nos..però com ?
Tot per aqui el foro ? que penseu ? I la mani s''hauria de fer a primers de la setmana que ve i ja aniriem tard.., el temps se''n tira a sobre ja. Ho veig complicat, no impossible, si MOLTS ens impliquem

k

Yo pienso que se tendría que convocar la manifestación como muy tarde para el lunes¡¡¡
Con que asistiesen la mitad de personas que estamos implicados en este proceso, ya me daría por satisfecha¡¡¡
A ver si se une enfermería y nos respalda algún sindicato ( es un poco fuerte estar cuestionando si nos respaldarán o no, cuando es su obligación...¡¡¡¡

hola a tots, avui vaig de bòlit però volia posar-vos aquest enllaç del grup d''infermeria del Facebook ahir el vaig trobar, per si us voleu posar en contacte:
www.facebook.com
/home.php?sk=group
_169365773099596
Pel que comenten catac els està donant un cop de mà. (per cert també té facebook però l''enllaç és llarg i no me''l deixa posar aquí pero des del grup d''infermeria és facilment localitzable perque hi intervé al mur)
be la meva petita contribució per ara. Us deixo que estoy "mas liá que la pata un romano" a la nit m''hi torno a connectar (si puc).

Ja tic contestació del meu mail a la CATAC ( a baix pego el meu mail):
"Estem d''acord amb tú caldra que tots plegats ens posem les piles, per
la nostra banda ho hem intentat tot, hem portat una lluita molt
decidida en contra de la nova borsa de treball, que te bona part de
culpa de tot el que esta pasant ja que hem entrat en una fase en la
que ningú sap quines son les places afectades, a més es neguen a
informar-nos, també ens hem queixat per la forma en que volen que
escolliu plaça.
Tot plegat la veritat es que n''em tret ben poca cosa,malgrat fer
concentracions a tots els hospitals, fins i tot durant un matí el
nostre sindicat va ocupar la seu de l''ICS, la veritat es que no varem
tenir gaire suport popular, potser és que la gent quan està pendent
d''unes oposicions, és dificil demanar-lis que es mobilitzin.
Tot i així en quan tingueu la plaça volem comptar amb vosaltres per
canviar moltes coses d''aquesta casa i fer fora a tota la banda
d''ineptes. Està pasant el mateix a totes les convocatòries, per a
mostra llegueix l''arxiu que t''adjunto.
Continuarem en contacte."
Hola bon dia sóc una indignada opositona d''auxiliars de l''ics. Estem farts
de tant de chanchullo, 3 llistats erronis, un llistat definitu que no es
definitiu, unes places que no surten publicades, una elecció a dit per part
de l''ics, 2 anys d''espera per 3 exàmens , gent que no li han puntuat bé,
gens d''informació per part de l''ics, gents d''implicació per part de la
Conselleria de Sanitat, i que encara que nosaltres em guanyat unes opos
públiques sembla que tenen més privilegis els interins ficats a dit, ja que
fins fa 4 dies no hi ha havia ni borsa.
Quines places hi han ofertades en aquesta convocatòria? perque el dia 19 i
20 em d''escollir una m......de sap que no vol dir res
en realitat quantes places d''interins té l''ics? quin procés han passat per
entrar? quants endollats hi han? tots sabem que l''ic es una republica
bananera, que fa i desfà el que vol amb el beneplàcit de la Conselleria de
Salut.
Qui té la culpa de totes les errades que em sofert en aquestes
oposicions?les bases publicades al DOCG estan ben clares. Volem
responsabilitats.
Volem tranparència, volem una plaça digna segons les nostre puntuacions,
volem que el tribunal i la junta directiva respongui de la seva "cagada",
volem una explicació de la Conselleria de Salut, volem una administració
neta i digna.
Crec que els sindicats tindriau que encapçalar una manifestació davant de
Salut i de l''ics, potser es podrien ajuntar els colectius sanitaris que
també els fan escollir per SAP. Seriem molta gent, em de provocar un
canvi.Nosaltres sols no tenim força ni tenim gent.
Qué en penseu es viable?
gràcies

Una pregunta, pot portar problemes escollir plaça el dia 20 estant de baixa per IT, o per estar de baxa maternal, si fos el cas que ja he tingut el fill?.
També hem pot agafar ingressada, que en tal cas tinc feta una autorització.
Gràcies.

perdoneu el que he escrit abans 11.59h. no s''en ten res de res...
venia a dir si els que esteu dins coneixeu infermer/ers per donar-nos suport per fer la manifestació...
no m''enrotllo més que amb el que heu anat escrivint després ja ve a ser el mateix.

Bona tarda,
Com he dit aquest matí penso com vosaltres, i ens hauríem de manifestar!!!
També vull dir-vos que avui he parlat amb una cartera pensant-me que era funcionaria, i m''ha dit que no i que en el tema d''oposicions correus, jutjats, etc. també funciona igual, tot son xanxullos i enxufisme, es a dir que no hi ha res de clar en lloc, i no hi ha cap administració que funcioni be.
MANIFESTEM-NOS!!!

DE SELECCIÓ DE PERSONAL M''HAN CONTESTAT AIXÒ, QUAN ELS HE PREGUNTAT SI PODIA SER QUE ENCARA ES RESOLGUESSIN MÉS RECURSOS I HI HAGUÉS MÉS CANVIS A LES LLISTES "DEFINITIVES":
Bon dia,
No hi han més recursos, per això es va publicar la diligència del tribunals amb les modificacions pertinents dels recursos estimats.
Selecció de personal
Suposo que ens ho de creure, o no... En fi, prefereixo mirar de creure-m''ho, encara que no del tot... a veure si podem dormir tranquils d''un cop!
A10!
Estertxu

Jo si feu la mani al matí podria anar-hi, a la tarda no, ja que treballo sempre en aquest horari. Per cert, jo, com ha fet altra gent, també he escrit al Síndic.

Gràcies Cashura, sí, em referia al F5.
Jo també penso que la mobilització hauria de ser dilluns o dimarts com a molt tard. I clar, si aconseguim també el recolzament d''infermeria seríem més gent.
Per cert, m''han parlat molt i molt bé del sindicat API-UGT. Es veu que és dels pocs que es mouen quan n''hi han problemes, i diverses persones m''han parlat per experiència pròpial. M''han donat l''extensió del de la Vall d''Hebron, no tinc l''email, però podríem trucar i preguntar-los si ens recolzarien en aquesta manifestació.
S''ha de trucar a l''hospital: 93 489 30 00 i marcar o demanar per l''extensió: 4765.
Ara és tard però demà jo trucaré.

lalalallalalalalalallalalalalallalalalalala una mani una mani

Estic més que farta de llegir "els endollats interins", la gran majoria dels interins auxiliars administratius tenim l''interinatge per mèrits propis, de estar fent suplencies amb contractes d''un dia...setmana...mes..., sense tenir vacances, acceptan contractes que "molta gent ho rebutjava" perque clar...treballar per un dia....o treballar en mesos de vacances..o treballar amb un horari que no agrada.....aquesta gent deia que ells també volien tenir vacances.....i després llegeix aqui que diuen "putos enchufados a dedo" l''interinatge ens ho em guanyat a pols!

Per cert, he llegit la resposta que el CATAC ha donat a Y i diu al principi "Estem d''''acord amb tú caldra que tots plegats ENS POSEM LES PILES (...)", però finalment diu "un matí el nostre sindicat va ocupar la seu de l''''ICS, la veritat es que no varem tenir gaire suport popular, potser és que la gent quan està pendent d''''unes oposicions, és dificil demanar-lis que es mobilitzin. Tot i així EN QUAN TINGUEU LA PLAÇA volem comptar amb vosaltres per canviar moltes coses d''aquesta casa i fer fora a tota la banda d''''ineptes (...)".
Amb això no queda clar si ens recolzen o no, perquè primer diuen que ens hem de posar les piles, i entenc que és per fer alguna cosa, i al final dieun de fer res desprès de tenir la plaça. En principi donen aquest argument dient que quan ells han convocat alguna mani gairebé ningú ha anat, però Y, podries preguntar-los si estan disposats a convocar una altra mobilització sabent d''avantmà que hi serem bastants els que hi anirem (espero que tots anem de veritat!)? Diguel''s-hi de fer-la ja dilluns o dimarts com a molt tard. Jo demà pregunto a API-CGT (o API-UGT, no sé segur com s''anomenen) i us dic algo.

Totalmente de acuerdo con el compañero de las 17:13.
Ya esta bien de acusar de enchufados a los interinos !!

Sabeu que els d''infermeria van fer una manifestació i van anar-hi quatre gats? Sabeu que es van presentar 6000 persones, hi havien 600 i pico places i només han aprovat 300 i pico? Sabeu que de 90 preguntes n''hi havia 20 de mal formulades i només n''han anulat 8? Sabeu que no els ha servit de res? Que voleu ara? Que els que hem aconseguit una plaça anem a fer merder ? Ara ? Lo que volem es agafar la plaça el dia 19 i donar gràcies perquè en anys no es tornaran a convocar unes oposicions. No som conscients de la sort que hem tingut d''aprovar. Toqueu de peus a terra.

em sembla q "torneu a la realitat" acaba de dir el que molts pensaven i ningu deia...
tb estic d''acord amb el comentari sobre els interins, molts de nosaltres hem treballat durant molt de temps fent substitucions de pocs dies o amb contractes de mes a mes, sense saber que seria de nosaltres dps del contracte i sense fer vacances, es clar... jo mateix portava 8 anys aixi i veient com molts interinatges els donaven a dit.

Per autor tornem a la realitat,
Així van les coses... gràcies a gent que passa de tot com tu... com que ja tenim una plaça no cal fotre merder... És a dir, tot aquest procès és il·legal, però encara hem de donar les gràcies perquè tindrem treball per tota la vida...
Així li va a aquest país gràcies a gent com tu.

Estic absolutament d''acord amb "torneu a la realitat". Esperem que arribi ja el dia 20, per agafar la plaça, sigui la que sigui, que es publiqui el nomenament i al dia següent començar a treballar. No heu vist l''anunci del Mas que es suspén la tramitació de les opos? Doncs això, baixem el cap, traguem-nos l''orgull i no fem massa soroll.
Això al menos és lo que jo penso.
pd: A la persona que pregunta si estant de baixa es pot agafar la plaça: Per suposat, el que no es pot és prendre posessió després del nomenament.

TOTALMENT D''ACORD AMB EL COMPANY "TORNEU A LA REALITAT!!!
ALGUNS, MOLTS, SINÓ TOTS, ESTEM TAN TAN I TAN FARTS QUE JA NOMÉS VOLEM AGAFAR LA PLAÇA QUE SIGUI, I COM SIGUI, I O COMENÇAR A TREBALLAR!!!
I suposo que l''ICS prou que ho sap i d''això es valen, no ens enganyem.
JO SÍ SOC CONSCIENT DE LA SORT D''APROVAR, I SI COM SEMBLA, PER ARA, AL FINAL TINC PLAÇA, DONCS I TANT QUE TINDREM MOLTA SORT!!!
MALGRAT LA MANERA IRREGULAR DE "TRIAR" PLAÇA, L''IRREGULAR I LLARG PROCÉS, ETC...
PERQUÈ PENSEU QUE:
LA GENE HA DIT QUE NO ES CONVOQUEN MÉS OPOS, DE MOMENT. I HA REDUIT A LA MEITAT LES DE ENSENYAMENT, ETC.
UNA BONA P... PER LA GENT QUE LES ESTAVA PREPARANT!
ES CLAR QUE TINDREM MOLTA SORT!!! HI ENTREREM PELS PÈLS...
TOT I QUE AIXÒ NO ENS FACI OBLIDAR TOTA LA M... D''AQUESTA OPO.
I Mireu, a mi NO me la fará oblidar: NO.
I PER AIXÒ
Estic fent 1 curs de formació a la Diba, on treballo per ara, en faré un altre, i m''he apuntat a 3 més, que suposaran 3 tardes ocupades, 3, i que crec que podré fer ABANS de marxar a l''ICS, I PER A QUÈ AQUESTA PALLLISA? DONCS PER A PODER TENIR MÈRITS I PRESENTAR-ME A LES OPOS DE LA DIBA, APROVAR-LES I TREURE PLAÇA, QUE ELLS SEMBLA QUE SÍ QUE SÓN MOLT MÉS SERIOSOS!!!
Ara faré l''esforç de sortir de casa a les 7 del mati i tornar a les 9 de la nit, tot fent els cursos aquests, però després espero que SÍ que em servirà, perquè visto lo visto sapigueu que jo NO em resignaré a quedar-me a l''ICS, NO NO I NO.
Vaig cansada i més que hi aniré però ES INVERTIR ARA QUE ENCARA ESTIC A LA DIBA PER DEMÀ TENIR OPCIONS REALS D''APROVAR LES SEVES OPOS.
SABEU QUÈ? DONCS RESULTA QUE JO D''AQUEST PROCÉS DE LES OPOS DE L''ICS N''HE APRÈS MOLT!!!!
UNA DE LES COSES QUE HE APRÈS: CURSOS CURSOS CURSOS I MES CURSOS, PER DESPRÉS TENIR TANTS MÈRITS COM PUGUI!!!
DE LO MALO SACA LO QUE PUEDAS, I AIXÒ FAIG I FARÉ!!!
TANT SI AL FINAL TINC LA PENULTIMA PLAÇA, COM SI PASSÉS RES MÉS, I FOS QUE NO...
PER TANT: TOTS A TREURE-US EL D DE CATALÀ, L''ACTIC, CURSOS D''OFIMATICA OFICIALS, ETC etc etc...
I PELS INTERINS, A LA QUE NO TREBALLEU, ENTRE CONTRACTE I CONTRACTE:A FER ELS 4 CURSOS DEL SOC L''ANY, que per ara puntuen!!! I QUAN TREBALLEU DONCS CURSOS DE L''ICS A MANTA APA VINGA VA!!!!
I CONSELL PELS FUTURS INTERINS QUE ENCARA NO US HAGIN CRIDAT MAI DE LA BORSA:
ANEU JA AL VOSTRE CAP I DEMANEU SI PODEU ANAR-HI UNS DIES A FER UNES PRÀCTIQUES PER APRENDRE COM VA EL SIAP!!!!
AIXÍ QUAN PER FI US CRIDIN DE LA BORSA SÍ QUE PODREU DIR QUE SÍ QUE SABEU COM VA EL SIAP. PROVEU.
I no per això DEIXO DE VEURE QUE SEREM AFORTUNATS, MALGRAT TOT!!!!, DE TENIR PLAÇA I COMENÇAR A TREBALLAR... a l''abril o quan ells vulguin... perquè han tancat l''aixeta de les opos...
I PELS QUE TINGUEU TAMBÉ LA "SORT" QUE US TRUQUIN DE LA BORSA D''INTERINS, EL MATEIX PENSAMENT:
MILLOR AIXÒ, CONTRACTE TEMPORAL, QUE ESTAR A L''ATUR! JO M''HI HE PASSAT 2 ANYS I MIG, I DE DEBÓ QUE NO LI DESITJO A NINGÚ! Es molt trist que amb la p... crisi hagin aconseguit que tots ens resignem a "que millor una mala feina que cap" i que ho han aconseguit, i tant, però... Més val anar fent voltes d''interí que res de res!!!
ÀNIMS A TOTHOM!
Estertxu

jo tambe crec q ens deixem de manifestacions. anem a elegir plaça i un cop estiguem treballant
ja ho denunciarem. ara el q ens interessa es acaba tot aquest proces de merda el mes aviat millor.

COM QUE NO FEM MASSA SOROLL? COM QUE EL QUE VOLEM ÉS AGAFAR PLAÇA SIGUI ON SIGUI? doncs jo no vull agafar-la a 200 km de casa meva i haver de llogar un pis tenint ja una hipoteca on visc. És que amb la meravella de sou que tinc no em dóna per pagar dos pisos, ni tampoc vull viure lluny de la meva família. Segur que els que dieu això esteu ben posicionats, encara que us hagin tret alguns punts injuntament, que no sé si és el vostre cas.
Tampoc tolero que amb una procès tant il.legal com el que estan portant haguem d''escollir un Sap per treballar avui en un lloc i demà ens diguin que hem d''anar a un altre centre a 30 km perquè tenen aquesta necessitat i tenen el dret de poder fer-ho.
El més increible és la passivitat que teniu, ja està bé!!!!! Vale, és la vostra opinió i la vostra posició. Però és que ens trepitjen i encara hem de donar les gràcies? És que encara no sabeu que no estem en una dictadura, que existeixen unes lleis i que nosaltres les hem de complir però ells també? És que els que ens sentim enganyats i reclamem el que es just i que està a les bases del concurs és per una pataleta de nen petit? Es que no ens mereixem ser tractats amb respecte? Com he dit abans no sé si a vosaltres us han fet alguna irregularitat però si és així dubto que us hagi afectat massa perquè sino no parlariau així. Ja m''agradaria veure la vostra reacció si us haguèssin fet algo incorrecte que us hagués fet perdre 300 posicions! JO NO ESTIC ENFADADA PER RES. SÉ ACCEPTAR QUAN ES COMET UN ERROR PERÒ NO QUAN ES TRACTA D''UNA IRREGULARITAT!!!!!!!!!!!!

Dos apreciaciones:
1.- El proceso selectivo ha estado pleno de actos que han bordeado la legalidad. Entiendo, porque así me lo han dicho, que en un tribunal, en este caso, no se apreciaria ninguna ilegalidad de la Administración. Otra cosa es la immoralidad que un proceso como este dure más de dos años y se hayan llevado a cabo actuaciones digamos que no demasiado académicas.
2.- No se si la gente comprende el contexto en el que estamos. Se está procediendo a suspender, de manera urgente, las convocatorias de concursos y oposiciones en la Generalitat (nosotros estamos en ella). En nuestro caso probablemente esto no suceda dado que estamos en la fase final del proceso, por eso entiendo que seria mejor "no liar la troca", agenciarse la plaza y hacer mutis por el foro....mejor vivir de rodillas que morir de pie....

Per a Nadia,
si espero per fer la denuncia a tenir plaça, es pq treballo a l''ics fa 9 anys i se molt be com actua. D''altra banda, he parlat amb UGT i CCOO, he fet escrit al Síndic i res de res. Soc dona i amb 50 anys i amb aquest moment no trobaria cap feina mes.
El que no fare es donar gracies a ningu per haver tret aquestes opos, he hagut de pagar-me una academia, sortir a les 7 del matí i tornar a les 10 de la nit, m''he tret el catala. Vull el que em toca de llei, res mes. Però no crec que a deu dies de la data tingem temps de res.
El que vull per a mi ho vull per a tothom. Sort!!!!

Nadia,
Ho has clavat.
Per anònim 09/02/2011 18:53:00:
M''ha agradat el teu discurs, però pensa que com tu està molta gent... i per desgràcia molts i moltes dels que escollirem plaça properament som caps de família i depenen totalment del nostre sou... I no per això ens rendim... i continuarem pensant molt de temps que tot això és irregular i que quina casualitat que algunes de les persones a les que li han acceptat el recurs treballen al Centre Corporatiu... I com aquestes moltes i nosaltres anant callant pk ens hi juguem la feina...
I pel Juan... Res de bordejar la legalitat... l''han traspasat i tantes vegades com han volgut... I de genolls només viuen els cobards...

ESTERTXU, no som afortunats. Hem treballats dies "sueltos" durant anys en els diferents horaris que existeixen (almenys jo), hem canviat de servei i de lloc de feina durant anys, havent-nos d''adaptar als nous programes d''informàticas, nous companys, noves maneres de trebabllar... sense vacances. Hem fet vint-mil cursos i els hem pagat per mantenir-nos a la borsa de treball i per fer mèrits a les oposicions i hem pagat acadèmies i estudiat dies sencers per guanyar aquesta plaça. No som afortunats perquè no ens han regalat res, ens ho hem guanyat, amb suor, hores d''estar fora de casa i còrrer cap a la feina sense menjar, i deixant-nos molts "calés" per aconseguir tot això. Saps què? hem pagat per tenir una plaça, l''hem comprat. Ara bé, et dic una cosa: he guanyat "una" plaça però no la "meva" plaça, perquè si m''han tret punts i he canviat de posició injustament, la plaça que agafaré el pròxim diumenge no serà realment la meva. Això també vull que ho sàpigues.
Per a "18:53h": Quan ens queixem no ho fem de manera no constructiva perquè precisament som els que volem fer alguna cosa. També dius que veus les injustícies, sí, les veus però has decidit no fer res. I per últim, que sàpigues que amb el que estan fent SÍ T''ESTAN EXPLOTANT, SÍ T''ESTAN HUMILIANT I SOBRETOT: SÍ ESTÀN ABUSANT DE TÚ. Dius que el país està fatal i que t''han fotut un golàs però que passes per l''aro per totes les raons que dones en el teu missatge. Doncs bè, precisament per tot això que t''han fet i que tan malament que l''has passat no deuries de restar impassiva. Ara guanyes una plaça i ja ho oblides tot. Penses que com ja tens una feina segura ets intocable però et poden putejar igualment i llavors et queixaràs i voldràs fer algo. És el mateix que volem nosaltres ara.

Quien tenga claro que se han producido ilegalidades (corrupciones, tráfico de influencias, nepotismos...), tiene expedito el camino del contencioso. Si tan evidentes son, no cabe duda que el sr. juez les dará la razón. No hay motivo para que el presunto contubernio existente se extienda hasta la judicatura.
Para A: Las colas del paro estan repletas de gente muy valiente que defendieron a ultranza sus derechos pero que no tienen un techo bajo el que cobijarse. En definitiva son opciones plenamente válidas, yo reitero que prefiero vivir de rodillas, con la plaza en el zurrón e ir por la vida sin aspavientos....eso es cobardia? Interpretable es..

Els metges a la seva convocatoria estava especificat que tiarien per SAP igual que nosaltres, doncs be, avui m''han comentat que s´han sortit amb la seva i finalment triaran centre i no SAP, saveu que hi ha de cert en aixó ?

A, estic totalment d''acord amb tu. En tot.
KCaray, gràcies per desitjar-nos sort... al fi i a la cap: todos estamos en el mismo barco!
Per cert, jo també he sentit dir (no oficialment) que amb el nou Govern i l''estat actual de crisi volen tancar processos d''oposicions. Però tampoc em val que com volen fer això hem de callar. Primer, que el nostre procès no el tancaran i podem denunciar aquest delicte que estan cometent. Segon, tampoc estic d''acord que tanquin processos per la crisi. La crisi l''han creada ells, els bancs i els especuladors.També hem de protestar pel que està passant al país i no pensar que no podem fer res.
També entenc que estem cansats amb tants fronts pel davant. Bé, la idea és anar un per un. Ara toquen les oposicions, desprès la resta.
Bona nit, me''n vaig a sopar.

Sinceramente creo que todo lo comentado hasta el momento no justifica la pasividad que muestran algunos...¡¡¡¡
Para 18.53 :
Todos tenemos problemas muy parecidos a los tuyos, pero creo que vivir de rodillas no es la solución¡¡¡

Xavi,
De quina font ve això que dius de la convocatória dels metges, si es pot saber ?
Algú mes sap alguna cosa al respecte ?
No m''estranyaria que ells si ho aconseguissin, ells són srs.metges, col.legiats..nosaltres som l''ultim mono del puto ics..
Carpe diem..

Ricard, avui al meu centre no es parla de res mes que aixó i sembla que ha sortit de la boca de un sindicalista del CATAC, vist tot, els del CATAC tot el que han dit s''ha complert, per exemple, van ser els primers en dir que sortiria una seguna llista definitiva, tothom deia que era fals i al final així ha estat.
A les hores, si ells trien per centre pk nosalrres no ?
Aclrir que no soc del catac

Cada cop que veig algu intentar desalentar i sabotejar els que intentem lluitar per les coses justes (per a tots)
ESTIC VEIENT A UN MES QUE PROBABLE ENDOLLAT PRIVILEGIAT QUE ES VEU AMENAÇAT PELS QUE ENS EM SACRIFICAT.
La desmoralitzacio i l’engany son antigues tactiques de guerra. Sempre he sentit dir als endollats, que no hi ha per a tant, que no hi ha res a fer, etc. Com ells ja estan be...
No li veig altra motivacio (els passius al menys no fan res) Aixo canta molt i fa pudor. Doneu-vos vergonya. Si no teniu res constructiu o alentador que dir , calleu perque amb la vostra absurda actitud us delateu
Com que ja es prou complicat estar al corrent i sintetitzar, les majuscules nomes s’haurien de fer servir per a informacions importants i constructives, pero veig que sobre tot aquests elements destructius l’usen cada cop mes provocant que els demes tambe ho facin (com ara jo) i aixi montar un guirigai i fer perdre el temps i l’energia convertint aquest foro en una pescaderia, que es el que els conve
Jo despres de molt sacrifici i d’aguantar abominables miseries de l’ics que ni us creurieu, estic dels primers de la llista. He estat llepant culs i fent-li la feina a alguns endollats bastants anys, i no em va servir mes que per a que s’ensanyessen mes, amb consequencies molt greus per mi i la meva familia. Pero deixem per a mes avant lo de contar la vida, que es molt llarga
Precisament la rabia (ben conduida) es el combustible que m’ha fet continuar aquests anys i no penso quedarme ara parat mirant com es consoliden els privilegis d’alguns mamons i seguir passant el que em queda de vida agenollat, aguantant burles i prepotencia infinites
Preneu exemple dels metges que se saben organitzar i lluitar.(Una de les coses que tenim pendents els administratius es col.legiar-nos.) Ara no passem de ser bestiar (amb els mansos de torn)

Que pesats sou em els endollats precisament crec que aquestes opos de endollats res, estan retallant places i tothom a d''anar a triar plaça des del primer fins l''últim per rigorós ordre de classificació, tot esta explicat i publicat al DOG

per al comentari 10/02/2011 2:43:00
He estat llepant culs i fent-li la feina a alguns endollats bastants anys !!!!!!!!!!!!!
la gent como tu és que ha aconseguit aquestos nivells de corrupció a l'' ICS

per al comentari 10/02/2011 2:43:00
Mare mevaaaaa....tela tela....QUI ETS TÚ PER DIR EL QUE HAN DE DIR ELS DEMÉS, JAJAJA...jo comparteixo també la idea, que a pesar de les irregularitats, el que vull, es pendre plaça ja. Soc interina, m''he guanyat l''interinatge fent punts poquet a poquet, podria haver llepat culs allá on he treballat, mai ho he fet, simplement m''he comportat el més correcte que he pogut, tot i havent moltes vegades abusos, més que res per conservar el lloc de treball, no per gust. Sí es veritat que toca moltes vegades cedir, sobretot quan tractes amb caps...però d''aquí a llepar culs, jajaja, ni de conya!
Els que no volen merder estan en el seu dret de no voler-ho, i expresar-ho en públic i MAJÚSCULES. Els que volen merder també estan en el seu dret. No estar a favor no significa que no sigui constructiu, es una opinió com la teva sr. anónim, i igual de válida, això son lluita d''interessos. Jo només espero, tenir la plaça ja.

COPIO Y PEGO DE facebook ¡¡¡¡¡
Ya, pero al menos los procesos selectivos no se habrian parado. Si una cosa buena ha tenido el anterior govern ha sido que ha hecho oposiciones en todos los ámbitos. ¿Que ha hecho CiU nada más llegar?, paralizar todo lo que estaba ya firmado y proclamar a los 4 vientos que va a reducir la administración pública catalana en 15000 personas. Increible, ellos montan la crisis, porque son ellos los causantes de todo esto, la derecha especulativa que ha llevado a la ruina al 90% de las familias de este pais y ¿quien lo paga?, pues nosotros, claro, ellos nunca pierden. Si ganan, ganan ellos y si pierden, pagan otros, es un sistema genial, por cierto, creado por ellos mismos. Perdonadme, pero es que me hierve la sangre cuando entro en este tema.
Y....ADEMAS
moltes infraestructures
totes les figures-estatues de la ciutat ,
places, carrers
LA MAJORIA DE LES ESTACIONS DEL METRO,que tinien la " mugre " de 25 anys...
etc, etc...

com es nota que a alguns els reserven una bona plaça. A mi ja m’han dit que llocs que fa un any estaven afectats per les opos seguiran ocupats pel mateix cul que ni s’ha presentat a opos, amb l’excusa del perfil o ni aixo, perque ara podran legalment estar tota la vida

Hola, em sembla que hem de tenir una mica de tranquil·litat tots, un forum és per expressar les nostres idees inquietuds, etc, no per anar els uns contra els altres. Malament aniriem si no poguessim expressar opinios diferents. No tots tenim les mateixies circumstàncies, ni reaccionem igual davant els problemes. Cadaescú té la seva experiència i normalment sobre això actuem. Em sembla poc constructiu titllar a alguns d''endollats, quan precissament aquí es parla molt de forma anònima. Molts no ens coneixem, i per tant prejutjar als demés sense identificar-nos nosaltres és com a minim irònic, ja que volem ser anònims almenys siguem conseqüents amb això, i potser si que hi hagi al foro que li fan el "favor" de quedar-se a on és... i fa molta ràbia, moltíssima pero llençar les nostres culpes a ells em sembla erroni... les culpes és di qui ho consenteix i ho promou.
Per altra banda potser ens podriem plantejar ser pràctics, m''explico:
- Es pot confirmar si és veritat que tot i que en les seves bases sí es contempla escollir per SAP els metges de primària escolliran per CAP?
- Si això és demostrable, es pot utilitzar com a proba a favor nostra?
Llenço la pregunta al aire, perque em sembla la única escletxa realitsta que ens queda.
El grup face de les DUI comenta que demà en el programa del Cunit es tornarà a comentar alguna cosa sobre el seu procés (encara que no va cap infermera), podriem escriure al programa perque també sàpiguen de les nostes irregularitats i que hi hagi constància pública, no se, si ningú s''hi atreveix d''anar a donar la cara (cosa que comprenc perferctament) potser almenys que sàpiguen que hi ha...
En fi ja anireu dient si sabeu res del cert d''això dels metges.

He preguntat a la Catac sobre el tema dels metges, no els conec ni res, però com que tinc els seus mails i sempre contesten molt ràpid;
enganxo la resposta
"En principi no en saben res d''això, o sigui que oficialment no hi ha res, una altra cosa és que algún que tingui un curriculum determinat tingui la preferència per anar a un lloc concret, crec que serà dificil tindre certesa sobre el tema tot i així estarem al tanto del tema."

Buenas beatrix,
Lo de los medicos no esta seguro. Cuando cojan plaza, de aqui a varios años quien sabe como lo haran, lo que si puedo decirte es que los medicos eventuales - interinos, ya van asignandolos a una SAP no a un centro de atencion primaria.
Por cierto he leido por ahi, informaciones con muy mala idea. Por favor no os creais todo lo que pongan.
Yo llevo muchos años en la casa y ni los todos interinos son enchufados (para muestra estas opos, y si no recordar como fueron las anteriores) y tal y como estan con la bolsa de trabajo es dificil que los interinos que no hayan aprobado las opos se queden, Una cosa esta clara, las plazas que han salido son para los ganadores de las opos.

Independentment del que facin o deixin de fer el metges crec que hem d''escollir plaça i no pas SAP. Els sindicats potser que s''hagin manifestat, però sobre això m''agradaria saber si l''actitud d''aquests cap a nosaltres és de recolzament o de cansament, depenent d''això, ens podríem plantejar la manifa pel proper dilluns com s''ha parlat per aquí.
Un procés de transparència implica publicació de les places afectades, encara que no les coneguem bé aquestes places i que estiguien codificades (com sol ser en el cas de la gene), però al menys, sabríem la ubicació. Escollir per SAP ens suposaria arribar a un nivell inferior que qualsevol interí, donat que jugarien amb nosaltres de manera perpetua, fins el cansament. Els interins temporals que ocupen places de personal estatutari fix, no afectades, es trobarien en un esglaó superior a nosaltres, per la raó de que sap que ocupa la seva plaça fins que el funcionari la reclami, i per tant, continua en una ubicació estable.
No cal saber casos d''il·legalitats per veure que en aquest procediment hi ha desigualdats. No seríem nosaltres el mateix que una altra persona que es va guanyar la seva plaça fa anys, doncs aquella persona va escollir plaça, sap que no la poden moure, excepte casos legislats.
Ara mateix no puc seguir donant explicacions perquè em reclamen. Caldria la mobilització ja.

Creo que lo que comenta Javier es lo justo.Que una persona que haya aprobado las oposiciones por lo menos tenga derecho a ocupar una interinidad, es lo mínimo....pq no nos olvidemos que se trata de ocupar un puesto en la admon pública, dónde se valora la igualdad, cpacidad y MERITO, y yo pienso que es suficiente mérito haber pasado un proceso de oposición entero, donde no hay enchufes etc...sino mucho trabajo y esfuerzo.....
Yo personalmente no he conseguido la plaza, pq no tenía méritos para el concurso, pero después de haber aprobado la oposición,por lo menos aspiro a poder conseguir en breve un interinaje.
Desde luego cuando sea interina, no me consideraré enchufada.

Disfruten de lo votado.

Pues sí...¡¡¡¡Es lo que hay¡¡¡¡¡

RECORDEU QUE EL NOMENAMENT NO ES PER SAP SINO PER GERENCIA SEGONS ELS ESTATUTS DE L’ics. Estan jugant a confundir-nos. Entre altres coses, al desglossar les gerencies (pero dintre d''un quadret) a la publicacio de destinacions
UNA GERENCIA ES TOTA GIRONA, TOTA LLEIDA I QUASI TOTA TARRAGONA (mes de 100 Km lineals)
Un altra cosa amb que pretenen confundir es que posteriorment i “per ordre de llista” ens “escolten” a l’hora de col.locarnos a un SAP, centre o el que els surti d’alla, pero si no ho recorrim, podran traslladar-nos a l’endema mateix i legalment, i aixi tota la vida

Estatuts de l''ICS:
Article 39
Provisió de places, selecció i promoció interna
1. En relació amb el personal estatutari, els processos de selecció i promoció interna
que es convoquin abastaran l’àmbit territorial d’una gerència territorial, LLEVAT
que la convocatòria determini un altre abast. Els i les professionals així seleccionats
seran nomenats en aquest àmbit O EN L''ÀMBIT QUE LA CONVOCATORIA DETERMINI SENS PREJUDIC DE LA SEVA INCORPORACIÓ A UN CENTRE, SERVEI O ESTABLIMENT SANITARI CONCRET, ESCOLLIT EN FUNCIÓ DE LA PRELACIÓ RESULTANT DEL PROCÉS SELECTIU.
La nostra convocatòria no contempla res de res, no menciona cap tipus d''àmbit

Si, quizas se asi. Pero esta claro que tu escogeras una SAP. i tu plaza sera de esta SAP.
Todos los funcionarios no solo del ICS si no de todas las administraciones, estan expuestos a una mobilidad obligarotira dento de un territorio y sin posiblididad de queja tengas SAP, CAP o lo que quieras..
Lo que quieren hacer con esta medida es que las sap puedan gestinonar mejor los cambios de poblacion y abertura de centros nuevos, y puedan mover sin tanta dificultat al personal.
Yo estoy entre los 50 primeros de las opos y creerme que NO ESTOY DE ACUERDO CON ESTA MEDIDA, pero es asi. En las bases de las opos no "pone" que la eleccion de plaza sea por SAP, el problema es que tampoco pone expresamente que sea por CAP.
El ICS evoluciona para bien de los gestores y para mal de los tarbajadores, esto es asi y no os voy a descubrir nada ahora.
Por ejemplo, antes a los "funcionarios sanitarios" se les asignaba un augmento de sueldo por antiguedad de un % de su sueldo, llegando asi a cobrar mas de antiguedad que de suedo. Eso llego un dia que cambio. ¿fue justo?, unos cobraban una pasta de antiguedad y otros una miseria. Bueno pues las cosas cambian.
Repito yo no estoy NADA DE ACUERDO CON ESTO, pensar que habra gente que esta el 800 en las opos y tendra mas opciones que yo que estoy en los 50 primero de coger el centro que quieren. Pero hay que aumirlo porque las administraciones evolucionan.

seria interessant acabar de saber si és veritat o no el tema de l''elecció dels metges per CAP o SAP.

Si els estatuts son retroactius se pot discutir, pero el que si que veig clarament es que el seu enunciat pres amb exactitud no es pot aplicar a la nostra convocatoria:
Als estatuts diu:
1-“que es CONVOQUIN” --- no que s’hagin convocat. El temps verbal per si sol ja els fa inaplicables a la nostra convocatoria, que es anterior
2-“abastaran l’àmbit territorial d’una gerència territorial, llevat
que la convocatòria determini un ALTRE abast” ---No el determinava. Per tant, no se si en aquell moment, per defecte habia de ser Catalunya. A la publicacio de destinacions queda aixi determinat perque les destinacions estan escampades per tota Catalunya i per tant el nomenament hauria de ser en l’ambit de tota Catalunya, cosa que ja si que desvirtua i fa totalment ilusori el dret a triar plaça i l’ordre de prelacio
3-“Els i les professionals AIXI seleccionats” ---L’adverbi “aixi” es refereix a tot lo anteriorment esmentat, o sigui als processos que es CONVOQUIN (1er punt)

hola javier,
no entiendo cuando dices que los q estan por ejem. en la posción 800 tengan más opciones q tu de cojer el centro ? si estas en la pos. 50 ? en teoria tienes tu más opciones, explicamelo porque no lo entiendo. entonces q sentido tiene estar tan arriba como tu.
merci

Hola monika
Es sencillo, quando cojas SAP, la direccion de esa SAP te asignara un centro. Si el que tiene la posicion 800 ya trabaja en un centro de esa SAP, tiene todas las opciones de quedarse en este centro (hay excepciones que no comentare ahora), en cambio si yo quiero esa plaza de ese centro (donde no estoy trabajando) no depende de mi, sino de la direccion de la SAP
Se comenta, se rumorea que el dia de reparto de lugares de trabajo, todas las SAP tendran unos criterios similares y objetivos.
No se si me explicado con claridad.

Doncs avui m''han tornat a confirma extraoficialment que els metges trien plaça y no SAP, i encara mes, sembra que SATSE esta a punt d''acoseguir el mateix per les plaçes d''infermeria

Un amic que treballa a l''ICS a Balmes m''ha confirmat una cosa que em temia respecte als despropòsits en la llista definitiva (i que per aixo van tardar tant en confeccionar-la).
Doncs resulta que hi ha gerents de SAPS que han pressionat a RRHH centrals per a que es puguin quedar amb la gent que tenen, independentment de si han aprovat o no i de la posició que tinguin en la llista, i la única manera "legal" que han tingut des de Balmes per aconseguir-ho, i així aplacar les demandes que tenien, ha estat alterar la llista definitiva per tal de garantir que la gent que ha aprovat i que, per situació en la llista definitiva, no haguessin pogut triar la SAP convinguda, s''els hagi fet pujar llocs a base de fer baixar als competidors "desconeguts". Com a mínim ha passat en Catalunya Central, Lleida i Tarragona.
De fet sol han acceptat els recursos inexcusables (nivell D de català i temps treballat), la resta han estat denegats amb respostes que moltes vegades ratllen el surrealisme.
Estic intentant recopilar proves del que estic dient amb l''ajuda d''el meu col·lega, que obviament quedarà en el total anonimat.
Una de les proves serà la llista de nomenaments en la qual es veurà "la casualitat" del repartiment de places entre la gent que ja hi treballa en aquests llocs.
Es possible que em facin falta les respostes negatives als recursos que us han donat. Si és així ja us els demanaré i us donaré un lloc de contacte i els que vulgueu col·laborar, ja ho sabeu.
No aconseguiré res respecte a aquestes oposicions, doncs jo estic molt avall i em quedo fora, pero, si puc fer que expedientin a algun directiu (o fins i tot que perdi la seva condició de funcionari), els que segueixin s''ho repensaran abans de saltar-se la llei a la "torera". Això és així per que penso portar el tema a la justícia ordinària , acussant-los de mala praxi, prevaricació i nepotisme entre d''altres coses.
Els diners, gràcies a Deu, per mi no son un problema, i si em costa diners tot aquest merder doncs mala sort.

Ostres Josep M. m''has deixat de pedra, per aquí alguna gent ja havia comentat el tema, però evidentment sense probes un ho posa com a mínim en quarentena, pel que dius doncs podem donar per bona la "teoria de la conspiració". En el meu cas no vaig fer recurs tot i que hauria hagut de fer-lo perque sincerament amb l''arbitrarietat que han demostrat durant tot el procés no esperava guanyar-lo i suposo que el cansament va fer la resta.
En quant a la teva actuació haig de dir que ets d''admirar. Tu no sabràs pas res del rumor sobre això dels metges que a ells si els deixin escollir CAP, perque ja seria de traca que amb ells els concedissin una cosa contraria a les seves bases i a nosaltres ens fessin just el contrari (amb això no vull dir que ells s''aguantin i també triin per SAP, no ho vull per a ningú això.)
En fi em trec el barret. Espero que aconsegueixis el que et proposes i que no et perjudiqui.
Per cert haig de comentar-vos en que en blog de la Intersindical CSC comenten van posar con sabreu una queixa al Sindic sobre el nostre proces i el dimarts passat els van demanar mes informació per ampliar i documentar la queixa... tant de bo es movèssin amb suficient rapidesa, estem tant sols a una setmana de l''acte d''elecció.
potser no treurem res de tot plegat però no serà per haver callat.

Lo siento pero no me lo creo Josep M.
Si un director de una SAP quiere a un trabajador y este ha cogido otra SAP lo unico que tiene que hacer es llamar a el director de la otra SAP y hacer un cambio de plaza.
O en su defecto hacer una comision de servicio. El ICS tiene la postestad de cambiar a un trabajador de una SAP a otra, sin afectar a ningun otro trabajador.
¿Para que arriesgarse a que alguien pida la revision de otro opositor y vean que le han contado mas puntos?
Ah, y esto no me lo han contado, lo he visto con mis propios ojos.
Llevo muchos años en la casa y he visto de todo, pero hay que andar con cuidado de lo que se rumores y dichos.

Totalmente de acuerdo con Javier.
Tu te crees que se van a jugar su CUELLO para que se quede un interino o alguien con plaza por amiguete que sea. ???
NO CUELA

yo tambien estoy totalmente de acuerdo con Javier! cada vez se dicen cosas mas absurdas por aqui.

Para cuando publiquen en el dogc, donde lo podremos comparar? se vende en el corte inglés? o solo se puede descargar de su página?

el DOGC no se publica en papel desde el año 2007, solo te lo puedes descargar.

Josep Maria,
Estic totalment d''acord amb tu... personalment des de que es començava a rumorejar que hi ha hauria una nova llista vaig creure que s''estava afavorint a gent que d''una altra manera mai haguessin tingut opció a escollir el que volien.
Et puc dir que el cas de Tarragona és una noia que no li van comptar uns cursos.

Josep María, jo també estíc d''acord.
A la "segona llista provissional" van apujar bastants punts gent i...., potser de cursos fets amb posterioritat.
tot i que curiosament "per fallos a l''aplicatiuuuu" continuaben pendents el nivll D i serveis prestats a altres Administracions
Algu menbre de sindicat (crec recordar UGT?) ja ho va manifestar.

Hola a tot@s!
Avui he rebut aquest correo:
Mesa Sectorial de Negociació del personal
d’administració i tècnic de 10 de febrer de 2011
Avui ha tingut lloc la primera reunió de la Mesa Sectorial de Negociació de personal
d’administració i tècnic amb el nou Govern i ha assistit la Sra. Pilar Pifarré, Secretària
d’Administració i Funció Pública
La Sra. Pifarré, ha establert quin és el full de ruta del Govern en temes de gestió de personal
pels propers mesos i que te com a trets fonamentals els següents:
#8722; El Sector Públic s’ha de racionalitzar i reduir.
#8722; S’ha de contenir i reduir la despesa de personal.
Per portar a terme aquesta reducció el Govern té previst:
#8722; Reducció de les estructures departamentals:
Després d’una primera fase que ha consistit en la reducció de departaments, d’alts càrrecs
i personal eventual, cal iniciar una segona fase de reducció del organigrama de cada
departament. Això inclou la reducció d’estructures duplicades, la supressió de càrrecs de
comandaments i llocs singulars i la reducció de llocs bases en departaments on per motiu
de les fusions hi ha excés de personal.
#8722; Congelació de les noves ofertes públiques d’ocupació
És suspèn la publicació de noves convocatòries d’ofertes públiques i oposicions fins
l’aprovació del pressupost de l’any 2011 (les que hi ha publicades fins ara es mantenen),
amb l’objectiu d’analitzar el dimensionament de l’administració i de poder reduir el personal
interí en aquelles estructures administratives amb excés de personal.
#8722; Supressió dels nomenaments de nou personal interí
El personal interí que sigui desplaçat per ocupació de la seva plaça serà cessat, llevat que
el funcionari que tingui que accedir al lloc s’incorpori a un altre lloc de treball.
.../...

Es a dir, les que no hem tret plaça pero quedem a dalt de la borsa ja ens podem oblidar d''interinatges ?
es reduirà el nombre de substitucions per la qual cosa farem menys substitucions ?
Tan d''estudiar i petimens al final per no res ?

Hola jo soc un altre josep maria (no el que ha escrit una mica amunt) , he escrit alguns cop aqui i en administratius.
Treballo al''ICS a BCN ciutat i desdes que van sortir les opos, la gerencia sempre ha dit que la gent ha d''aprovar i que degut a que han aprovat pocs dels interins no podran recol.locar els interins que no han aprovat i la seva plaça esta afectada. De fet conec molts interins que sortiran i ningu els hi ha dit res de res de que es quedin (es el normal)
Per la qual cosa "desmiento" el que diu l''atre company Josep M sobre el tema de moure llocs per col.locar interins.
Que us quedi clar una cosa: "LES PLAÇES QUE NO VOLIEN QUE SORTISIN ELS INTERINS QUE LES OCUPAN, NO VAN SORTIR A L''OPO XQ LES QUALIFICAN DE LLOCS ESTRATEGICS NO LES TREUEN", Potser en aquestes plaçes tambe estan els que dieu"enchfats" no ho se.
I per altre banda, els metges de la SAP on estic (i els directors de centres) tenen molt clar que els metges tambe escolliran per SAP, al menys en aquesta opo.
No val axió de he sentit un rumor que diu.... no feu cas de tot el que diu la gent que hi ha molta gent que diu animalades jugnat amb els nervis dels que estem en l''opo
sort a tots el 19 i el 20

......ningu els hi ha dit res de res de que es quedin?
Se nota en el ambiente desde hace semanas que la consigna es que los interinos se quedaran. Todo apunta a lo que explica Josep M. - 1.
visto lo que hay, la colocacion de los nuevos con plaza es de preveer todo tipo vetos y maquinaciones para que les queden huecos sin cubrir, en mas de un y dos ... CAP, para recolocar a los enchufados-corazas que les interesa que sigan en el centro, sobre todo para seguir haciendo y desaciendo sus intereses ...."particulares" muy particulares.
uf! ya lo veremos.
Es muy difenente lo que teòricamente estan pregonando las SAP a los intereses particulares internos del personal de cada CAP.

Para Nuria:
Nuria lo que ya sabemos es que se cubren un 50 % de las necesidades con suplencias etc...Yo pienso que suplencias sí se van a hacer, pq no se trata de pasar de todo a nada, sino de racionalizar estas suplencias.
Yo tb estoy como tú, aprobada sin plaza y tengo buena puntuación.si quedamos en los primeros lugares de la bolsa es imposible que no nos ofrezcan nada¡¡¡¡
Así que tranquila, yo pienso que nos irán llamando para trabajar.....¡¡¡¡Ya lo verás¡¡¡Eso no significa que no siga habiendo enchufados y que tengamos que convivir con ellos¡¡¡¡

una cosa, si una persona tiene un contrato de 6 meeses y surge un interinaje, le llaman igualmente aunuqe tenga un contrato si esta por encima? o solo llaman a los que actualmetne estan disponibles y sin trabajo? gracias.

A mi estos días atras me han ofertado varias cosas que luego me han comentado que no me las podían ofrecer hasta que no se haga la lección de plaza el fin de semana del 19-20 de febrero.
¿os ha pasado lo mismo a alguien?

no a mi no me ha pasado, pero estoy trabajando y tu? que cosas eran

y a mí

explicar un poco mas, porfiiiii

Pues no¡¡¡Eran mis priperos contratos con el Ics....Me ofrecieron dos bajas maternales y un interinaje ( pero no era de toda la jornada).
A mi me han comentado que en cuanto se vacíe la bolsa, si tenemos buena puntuación nos llamarán.
¿Tü cuántos puntos tienes más o menos?Yo alrededor de 50.
¿Estás currando en Bcn?

EL QUE HEU DIT ALGUN HAIG DE DIR QUE EM CABREJA I MOLT!
JO DE ENCHUFADA, RES DE RES!!!
QUÈ US PENSEU? ENCHUFADA AMB LA POSICIO FINAL 924? DONCS VAYA ENCHUFE TAN BO!!!
I jo també he aprovat les opos pagant-me la academia del que cobrava de l''atur, que eren menys de 700 E!
Ningú no m''ha regalat res de res, que ja m''agradaria, però no!
I que estava la 860 aprox. a la darrera llista provisional, i he baixat cap al final després que em treguessin TOT 1 PUNT D''UN CURS D''OFIMATICA, NO se sap perquè... NO s''han molestat a aclarir-m''ho.
I A MI EL NIVELL D DE CATALÀ NO ME''L PUNTUEN, TAMPOC, com és del 2009, doncs em foto!
I LES OPOS JO LES HE APROVADES SENSE HAVER TREBALLAT MAI ABANS A L''ICS, que quedi ben clar, o sia, sense ni un trist pu.. punt pels mèrits per aquest concepte!
I JO TAMPOC NO VULL ANAR A VIURE A 200 KMS. DE LA FAMILIA, però si penseu que el meu plantejament és derrotista, això ho acepto, és el que penseu vosaltres, i les idees dels demés són exactament tan bones com les meves, només faltaria, i mireu, potser ho sigui, de derrotista,
PERÒ EL MEU PENSAMENT ÉS QUE PREFEREIXO ANAR A VIURE ON EM TOQUI LA PLAÇA -DEIXANT DE BANDA LA IRREGULARITAT DEL PROCÉS, QUE N''HI HA!!!- QUE NO CONTINUAR A L''ATUR...
I si tinc lluny la família, què hi farem, jo NO vull continuar sent la càrrega que he estat per la família, precisament per NO tenir feina ni enchufes enlloc.
A TOTS ENS FOT, I MOLT, LA IRREGULARITAT, I FINS TOT DUBTOSA LEGALITAT D''AQUESTA OPO, A MI TAMBÉ! i està molt bé que els que tingueu ànims i ganes lluiteu contra això, jo reconec que JA NO EN TINC!!!
I VULL DIR-HO BEN CLAR I EN MAJUSCULES: JO NO VUL DESANIMAR NI DESMOTIVAR NINGÚ!!!!
EM SEMBLA MOLT BÉ QUE LLUITEU!!! I TANT! NOMÉS FALTARIA!!!
Que jo només vull agafar la meva plaça i prou, i acabar ja amb aquest tema, és cert, I ÉS NOMÉS LA MEVA OPCIÓ, NO he dit mai que sigui la millor opció, NOMÉS que és la meva opció i prou! SEGUR QUE NO ÉS LA MILLOR PERÒ...estic cansada i tipa i ja está, vull treballar i després ja veurem què puc fer.
I DIR BEN CLAR, TAMBÉ: JO NO PENSO QUE TOTS ELS INTERINS SIGUIN UN ENDOLLATS!!!
NO SENYOR!
Hi deu haver que ho són, d''endollats i de llepaculs,
i molts, moltíssims, la majoria segurament, que NO ho són. GENERALITZAR SEMPRE ES DOLENT, penso.
A banda d''això, SOU CONSCIENTS DE LA QUE ESTÀ CAIENT? DE DEBÓ QUE HO SOU?
PER QUÈ HO DIC? C.... han reduit a la meitat les places de les opos d''Ensenyament, NO es convocaran més opos de la Gene, per ara...
SOU CONSCIENTS QUE POTSER SEREM ELS DARRER A ENTRAR A LA ADMINISTRACIO EN ANYS?
Amb l''excusa de la crisi TODO VALE, i tancar l''aixeta de les opos també!
HEU LLEGIT AVUI EL PAIS?
A PRIMERA PÀGINA DE CATALUNYA PARLA DEL MERDÉ I EL CHANCHULLO DE LES OPOS D''INFERMERIA DE L''ICS!!!
En fi, PERDONEU, no crec que valgui la pena seguir amb aquest tema, per part meva NO.

aquesta mateixa setmana m''han ofert un interinatge a temps parcial i després m''han dit que s''ha parat i que ja dirien alguna cosa. La primera cosa que em van preguntar era que si havia aprobat les opos i en quina posició estava, li vaig dir que sí però que estaba a la 927.I ja està això és tot.

Ma.carmen
BONA SORT AMB L''INTERINATGE!!!
Penso, que no ho se, és clar, que potser en dir-los que estaves la 927 han decidit esperar a veure si tindràs plaça o no, dic jo, és només una idea...
De totes maneres, penso que tens molts números per a aconseguir alguna plaça, ja fora estrany que no hi haguessin almenys 2 renúncies, penso.
Així que potser a partir del dia 21 t''enduguis una alegria i tinguis alguna plaça, espero de tot cor que sí!
ÀNIMS i records

Estertxu em fa la impressió que els comentaris que van fer els companys no anáven per a tu, qui t''hagi llegit ha de saber prou bé per la mala situació que has passat. Ara a esperar (com deia la Trinca, amb "el cul apretat" amb perdó, a que passi aquesta setmana rapidet i s''acabi el malson)
ma carmen, a mi em van oferir una baixa maternal fa dues setmanes, però en saber que tenia plaça no me l''han donat perquè volien a algú que fes la suplència sensera i que no haguèssin d''ensenyar a dues persones... ho entenc, encara que fa ràbia.

gràcies, això espero ja que abans amb una renúncia en tenia prou ara com he baixat com tots, necessito dos. La vida és així.
Como dicen: Yo tengo un circo y me crecen los enanos, pues eso me pasa a mí.

Me explicaron el otro día, que tiene orden de no ofrecer contrstos largos a los aprobados de las opos hasta la fecha de elección, para no tener que anular contratos después y tb tener que formar a dos personas la que se va y la que se incorpora.Pero me he dado cuenta de que ellos no distinguen entre quienes tendrán plaza y los que no¡¡¡¡Los que no tendremos plaza y nos incorporemos con un contrato no les daremos ningún problema¡¡¡¡

pero pueden llamarte de una interinidad si estas trabajando o no? porfi me gustaria quem erespondierais

Ostres Beatrix ho has clavat!!!! Sí, amb el cul ben apretat, amb perdó també!!!
Es ben bé això, quin patiment! En fi...
Pels que fa als contractes als qui han aprovat té una certa "lógica" que no vulguin haver de fer canvis d''aquí 4 dies. Ara bé, ja té pebrots, perdó de nou!, que l''ICS NOMÉS apliqui la lógica quan li ve de gust... En fi... trobo que no és just, per això!
De totes maneres, jo sí que penso que els qui no tinguin plaça seran els primer a ser contractats després de l''acta de diguem-ne elecció. Així m''ho van dir al CAP on vaig estar uns dies, I AIXÍ FORA JUST I LOGIC QUE FOS!!! ESPEREM-HO!
Tot i que la justícia i la lógica i l''ICS són termes antagònics... em temo!
Total, a esperat tots que passi aquesta llaaaarga setmana, i després a veure el què.
Jo la passaré dels nervis, tinc només 5 examens, 1 cada dia, val a dir que distreta diguem-ne que ho estaré... és un dir...
ESPEREM, I SORT EL DIA 19 I EL 20 A TOTHOM!!!
Apa A10!

mira ros, yo estoy apuntada en la bolsa de auxiliar y en la de celador, porque lo que quiero es trabajar y me da igual en que categoria. Por lo que he percibido no tienen constancia de las altas, ya que cuando a mí me han ofrecido algo de auxiliar que luego no ha salido estaba trabajando de celador.
no sé si te ha servido de algo, pero es mi experiencia.

Perdoneu perquè he tingut que fer una sèrie de reparacions a casa i ahir no em vaig poder connectar. Vaig trucar el sindicat API però em va sortir el contestador automàtic, vaig deixar les meves dades, i encara no m''han trucat. Dilluns parlaré amb ells de moltes qüestions, vull preguntar-los el tema de sortir al carrer, i aprofitaré per veure si saben alguna cosa del tema de que els metges i potser infermeria podran escollir per cap, cosa també irregular (però millor per ells) ja que les seves oposicions sí que es regeixen pel nou Estatut. Per tant dilluns també trucaré al Satse per asegurar-me de això de les infermeres i, algú em podria dir quin és el sindicat dels metges? així també els hi preguntaré si els metges ho han aconseguit de debò.
Ooohhh, he vist llavors que no s''ha quedat en res de sortir al carrer, no? realment hem de parlar amb un sindicat a veure si ens pot dirigir. Sinó, de veritat que hauríem de sortir nosaltres igualment i avisar als medis perquè es presentin. Jo penso que si parlem amb els medis deuríem d''especificar els punts que volem denunciar públicament, els hem de concretar per poder parlar amb coneixement de causa. I si veiem tan difícil lo de sortir al carrer, llavors cridem només els medis i expliquem el que estan fent amb nosaltres! (tot i que lo de mobilitzar-nos al carrer s''hauria de fer). Amb el tema dels metges i les infermeres ja tenim el camí obert....
Per cert Josep Maria, crec que els recursos que han estimat no només inclouen català D i temps treballat, perquè n''hi han tres persones, crec recordar, que han apujat 4 punts i això sona a curs de 200 hores. Si realment aconsegueixes proves de tot el que estàs dient, les podríem utilitzar també en els contenciosos que es portin a terme individualment.
Javier, jo penso que els que es trobin en la posició 800 que deies no tenem més possibilitats que tú, tant de bo!. Dónes per fet que poden agafar la mateixa sap que tú i llavors escollir el cap que vulguin però es que estant a la posició 800, quan arribi el seu torn, en lloc de tenir per exemple 34 saps (no sé el número exacte de saps que n''hi han) potser ja només en queden 6. Tú hauràs tingut la possibilitat d''escollir entre 34 saps i el nº 800 entre 6, és per tant el mateix?
Bé, som a dissabte i encara no hem quedat en res per mobilitzar-nos i reclamar tot allò que s''està fent malament. Si és veritat el que diu Josep Mª, i és que és la sensació que dóna tot aquest merder, s''ha de denunciar ja. Jo crec que no hem quedat en res perquè tots volem fer algo però ningú estem organitzant ja el tema, ni trucant medis, ni fent pancartes. Lo de les pancartes és fàcil perque no hem de quedar per fer-les, cadascú pot fer-se una de tipus cartell amb una cartolina a casa (només caldrà apujar-la amb les mans a la manifestació perquè es vegi). Lo de quedar també és fàcil, diem el dia concret i ens veiem a on quedem i a l''hora escollida. I lo dels medis és també només qüestió de trucar-los i explicar-los el que passa i saber si vindrien a la mobilització. I podem només escriure a un diari. Algú s''anima a escruire en aquest foro els punts que volem denunciar als medis de comunicació?

Mª Carmen, jo també crec que aconseguiràs una plaça perquè ens han convocat només fins al número 925 però van ofertar 933 places i a més van decidir incloure el 10% més, que suma fins a 1026 places. Tard o d''hora hauran de donar aquestes places, no? Penseu que se les estan guardant per si la gent anem a contenciosos i els guanyem? tot i així penso que s''estan guardant masses, oi?

Crec que no és així Nadia en les 925 places ja contemplen el 10 %. Només tindré plaça si d''aquestes 925 renuncien dues persones.

Nadia, no es por desanimarte, pero la gente no está por la labor se salir a la calle ni de mobilizarse¡¡¡
Es una pena , pero es lo que hay¡¡¡¡

Ros, encara que estiguis treballant amb un eventual, si la propera interinitat a temps complet et toca a tú, et trucaran per a oferir-te-la, t''´ho puc dir de ben segur (a no ser que fiquin algú "endollat" abans, que també ho he vist, però treient això estigues tranquil.la perquè si la preocupació és saber si treballant amb un eventual et truquen o no, la resposta és que sí).

Nadia, les 1026 places ja estan totes donades, també estan incloses promoció interna i via reserva, penso que ho tens mal entès... mira-ho bé a les diligències

Mª Carmen, com pot ser que si n''hi han 1026 places i convoquin només 925 i aquí estigui inclós el 10%? Vols dir que la diferència entre les 1026 i les 925 (101 places) són per als opositors de la via reserva i les promocions internes? són potser massa, no? algú ho sap?

Ok, sl, penso que ja m''has respost. Llavors aquestes 101 places són pels via reserva i promoció interna, com deia en l''altre comentari. Era de suposar.
Bé Mª Carmen, quina llàstima, llavors sí que hauràs de creuar els dits a veure si n''hi han dues renúncies, molta sort! i pensa que pot passar, és possible, ha passat a d''altres convocatòries.

muchas gracias por la respuesta nadia, me quedo mas tranquila. Pq si hay gente que coje plaza y al final no se incorpora por excedencias o lo que sea, a ver si tenemos suerte a la gente que estamos sin plaza y nos toca alguna interinidad. MUcha suerte para el finde que viene a todos

Nadia, cuando me refereia al 800 me referia a cualquier posicion posterior a la mia. es igual si sale 60 que 125 que 500...
Si, es correcto que yo cojere con mas posibilidades la sap que quiero, pero la expeciencia (de otras opos) me dice que la gente sobre todo los interinos cogen en su zona y que socre el 700 y 800 estan casi todas las SAP.
Para mas informacion, en las ultimas opos de aux. una plaza de mis sap fue de las ultimas en escoger al rededor de la 1000. Y no es de las grandes ni de las pequeñas ni da las pazas "feas".

Per cert, jo tinc fortalesa i perseverància, però si ningú diu ja més de sortir al carrer o d''escriure al medis, jo paro també. Això desgasta molt i estic cansadíssima com tots vosaltres però pensava que el fet de saber que, no només que ens estan trepitjant sino que DESPRÈS D''ESCOLLIR PLAÇA TAMBÉ ENS PODRAN MOURE COM SE''LS FOTI (perdò l''expressió), treuríem força per aturar-los.
Estic cansada de tot aquest procès, però també estic cansada de que tothom es queixi i ningú fem res. De fet és el que ells volien i ho han aconseguit, han guanyat, com sempres. Quan passen aquestes coses penso en els francesos, els anglesos, italians.... i en com tenen coratge per no permetre que es riguin d''ells. Nosaltres sempre estem amb la frase de "perquè fer res i és que no aconseguirem res", doncs sabeu que això és de mandrosos i cobards, però sobretot mandrosos. Volem aconseguir les coses sense esforç. Som uns panplines que sempre el Govern fa el que vol amb nosaltres. Som una generació de ganduls en quant a reivindicar el que és just. I amb aquesta actitud penso que el que ens està passant només serà el principi.
Bé, no em nego a gastar més energies amb això, ja lluitaré per compte meva.
Sort el proper cap de setmana!

Ros:
Más o menos qué puntuación tienes ?

Nadia, el que no s''ha fet en 2 anys creus que es farà en una setmana ?, desperta !!!
Segur que els metges i les enfermeres aconsegueixen triar plaça perque ells en lloc de quedar- se plorant pels foros s''han mogut, i molt. Ells ja han sortit a premsa, tv.....

Me interesa Bellvitge, ¿sabeis cuanta gente quiere optar, si tengo posibilidades?, estoy casi al final.
Gracias

no te enteras, las 1026 plazas ya tienen incluidas las de 10%, si lo miras bien...en las 1026 estan las plazas de promocion interna y reserva.

Dons això és el que estàvem dient de fer. Però nosaltres plorem i ja està. No s''ha fet res en 2 ays perquè tampoc s''havia proposat de fer res. Ens queixem de que no tenim un sindicat però no és cert. Encara que no n''hi hagi un específic que digui "sindicat d''auxiliars administratius", un pot anar a qualsevol i demanar ajuda. Jo individualment ho he fet un parell de vegades.
És igual Xavi, ja ho he dit, no gasto més energia en això. Jo també tinc un límit. Però tens tota la raó i així ens va. A partir del que ens passi ara jo ja no vull sentir més queixes, tindrem el que no hem intentat canviar.

Gracias a "Para Nadia", ya me he enterado y no hace falta que me lo digas en ese plan de "no te enteras". Que sí hij@ mí@, ya me he enterado hace rato!

Para Laia, Bellvitge està muy dificil, solo hay 31 plazas, los Hospitales es lo que primero caerá según mi opinion, y Bellvitge está muy muy solicitado, mucha gente ha hecho suplencias allí y ya sabes eso de que más vale malo conocido... era también mi primera opcion ya que no puedo elegir mi SAP poque hay muchos ambulatorios "perdidos" en los que se necesita coche y no me puedo arriesgar,y estoy la 456... dudo mucho que entre en Bellvitge, ojalá tubiéramos esa suerte. Yo ya me he mirado otras posibilidades para mentalizarme.

algu sap quan sera l''incorporacio?

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.