oposicions auxiliar administratiu (31è fil) (beatrix) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

Enviado el 12/02/2011 17:17Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

oposicions auxiliar administratiu (31è fil)

I continuem l''agonia.....

Proximament en els millors cinemes

298 Respuestas al Mensaje

Enviado el 12/02/2011 17:34Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposicions auxiliar administratiu (31è fil)

algu sap com triaran els de via reserva ?

primer es de promoció interna via reserva i despres els els de via reserva? o anira per nota?

Enviado el 12/02/2011 20:27Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Bea per que dius que primer escolliran els hospitals, jo mai he treballat a l´ics i no tinc clar com haig d´escollir. Sóc de sabadell i si agafo la sap nort em poden enviar fins a mataró així que no se si haig d´agafar un altre cosa...

Enviado el 12/02/2011 21:20Mensajes: Usuario no registrado
betty

per a elisi, si et donen Mataro, i a mi em donen Sabadell, doncs canviem, se de alguns que s''ho han canviat de mutu acord.

Enviado el 12/02/2011 21:31Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Bona nit,

Algu podria penjar el llistat difinitiu tal i com quedara, es que l''enllaç que hi havia en l''altre foro no funciona. El llistat on surten les posicions finals de tots i les preferencies de saps...

Enviado el 12/02/2011 21:34Mensajes: Usuario no registrado
Laia

Beatrix, gràcies, ara ja sé que no puc comptar amb Bellvitge. Hospi com està?

Enviado el 12/02/2011 21:49Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No Elisi el que vinc a dir, que els que estem en segons quines zones preferiran abans un hospital que un lloc més a prop de casa seva pel fet que si esculls un hospital ja saps on vas, de l''altre forma hi ha més inseguretat del lloc on aniràs a parar, evidentment mooolta gent escollirà preferentment un SAP, però tinc la sensació que precisament Bellvitge s''acabarà ràpid perque molts (la majoria) de gent que fa suplencies a Metro Sud hi treballa allà... potser es tant sols una sensació meva.

De totes formes veig que hi ha molta gent que va confosa, per això et comento no tries per Gerencia (Metropolitana Nord) sinó per SAP, en aquest cas Metropolitana Nord té 7 SAP (1 hospital i 6 SAP) els que sou de Metropolitana Nord disposeu de més places a la vostra gerència. Per exemple Elisi a SAP Sabadell-Rubí-Terrassa teniu 31 places, no se en quina posició estas però mira que per exemple a Cerdanyola Ripollet tens 50 places que queda en una zona no tant llunyana com Mataró Maresme.

Qué es pot fer? El que jo he fet és anar a Google maps i veure junt amb la informació que ens dona la pàgina de l''ICS sobre on son els ambulatoris de cada SAP quins em van millor per temps de transport. A partir d''aquí he confeccionat les meves preferencies per ordre de prioritat. Així un cop allà aniré esborrant el que ja s''hagi agafat, així un cop em toqui ja sabré quina SAP escollir. Es una manera de treure''m pressió en aquell moment.

Enviado el 12/02/2011 21:54Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Laia Hospitalet jo penso que hi tenim més probabilitats...no hi he treballat mai a un CAP només conec l''Hospital, però per exemple a mi en qüestió de transport públic es una de les SAP que em va bé, fes una recerca com he comentat en el post anterior a veure si t''ajuda.

Opositon, ho sento molt, això de l''enllaç és culpa meva, el llistat el vaig confeccionar jo però el vaig haver de treure perque hi vaig cometre una equivocació i el vaig haver de retirar abans que la gent es descarregues un llistat erroni. Hi estic treballant (he estat tota la setmana amb el fill petit malalt i no he pogut posar-me), tant bon punt el tingui us el tornaré a penjar al megaupload o bé també al google docs perque el tingueu a l''abast.

Enviado el 12/02/2011 22:45Mensajes: Usuario no registrado
lara

Per la pregunta que com escollir un discapacitat

Primer via reserva torn promoció interna

Desprès promoció interna

Desprès via reserva lliure sempre per ordre de puntuació

i per últim lliure

Enviado el 12/02/2011 23:57Mensajes: Usuario no registrado
ramon

Com que s''ha modificat la llista definitiva( provisional) hi ha un mes per poder presentar recurs d''alçada a la nova llista definitiva

Enviado el 13/02/2011 00:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

El llistat ja torna a estar disponible al Megaupload

www.megaupload.com/?d=BJZA0HP7

Si veieu res malament aviseu-me. Gracies.

Enviado el 13/02/2011 00:16Mensajes: Usuario no registrado
PK2

El govern dóna ordre de no cobrir cap vacant a la Generalitat

dijous, 10 de febrer de 2011 17:38

Les places vacants per jubilació, defunció o extinció de relació laboral dels empleats públics desapareixeran de la plantilla

El servei quedarà en suspens si només l''ofereix un treballador -com passa a moltes localitats- i pateix qualsevol malaltia o accident

El Govern de la Generalitat ha adoptat un acord pel qual no es permet fer noves contractacions per cobrir les places que quedin vacants, ja sigui per jubilació, defunció o extinció de qualsevol relació laboral dels empleats públics. Aquestes places s’amortitzaran i desapareixeran de la plantilla de la Generalitat. A més, es prohibeix substituir els empleats públics en cas de malaltia, accident o qualsevol altra causa. Per tant els serveis bàsics no queden garantits.

Els ciutadans tenen dret a saber quines conseqüències pot tenir aquesta decisió del Govern de la Generalitat.

En serveis on l’atenció es donada per una persona, com pot passar en molts pobles o comarques del nostre país, aquest servei quedarà en suspens si qui fa el servei pateix qualsevol malaltia, accident, etc

Aquesta mesura no té en compte el tipus de servei on es poden produir les necessitats i, per tant, no és una mesura fruit d’un estudi o d’una planificació, sinó que es deixa a l’atzar el servei que es pugui donar en els centres i empreses de la Generalitat.

Aquesta mesura indiscriminada pot afectar greument els serveis públics que dóna l’Administració de la Generalitat i, per tant, l’atenció i obligacions que té el Govern vers la ciutadania, ja que hi ha molts serveis que s’ofereixen mitjançant una sola persona o dues en molts centres de treball de moltes poblacions catalanes.

A més, tampoc s’ha tingut en compte el tipus de servei. La disminució de veterinaris als escorxadors pot afectar la salut pública; la de docents, a l’ensenyament; la de metges, infermeres i la resta de personal sanitari pot afectar el funcionament dels serveis de Salut; la de mossos, a la seguretat ciutadana; la de bombers, a les emergències i focs; la de personal penitenciari, a les presons. Serveis com l’atenció a la gent gran i discapacitats amb un alt grau de dependència, aturats, infància en risc, neteja dels boscos abans de l’estiu són simples exemples de l’horrible planificació d’aquesta mesura i de com pot afectar molt greument els ciutadans.

La UGT de Catalunya troba absolutament irracional aquesta mesura que només respon a motius matemàtics sense tenir res més en compte. Si aquesta és la primera mesura del “govern dels millors”, no volem pensar com poden ser les que ens esperen.

Enviado el 13/02/2011 02:43Mensajes: Usuario no registrado
sl

moltes gràcies Beatrix

Enviado el 13/02/2011 10:00Mensajes: Usuario no registrado
CURRO

Bon dia.

Betty, el que li comentas a l''Elisi de canviar de plaça amb un altre company que ha tret plaça on tu vols i tu l''has tret on ell vol. Com es fa? D''on pots treure el llistat dels propietaris de cada plaça un cop s''hagin adjuticat?

Enviado el 13/02/2011 10:11Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Curro no tindrem llistat fins que el publiquin al DOCG, això és que t''assebentis que algú escull un lloc que a tu t''interessa i el company li interessi el teu, ja he escoltat que això s''ha fet més d''una vegada. El problema que veig és que com escollim SAP encara no sabras exactament a on treballaràs, si ja ho sabèssim abans de la publicació al DOGC potser seria el moment, però com sabrem els CAPS de tots? Això no s''arribarà a publicar enlloc... no se com ho podriem fer això, a no ser que fessim algun tipus de "taulell d''anuncis" i possèsim "tinc plaça al lloc X i m''interessa el lloc X"...

Enviado el 13/02/2011 11:37Mensajes: Usuario no registrado

no es mala idea, jpara el tema de las permutas crear un "tablon virtual" y que cada uno apunte donde está y que le gustaria...

Enviado el 13/02/2011 12:54Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Doncs no se si en aquestes opos funcionara aixi, pero en les altres si a la sala hi havia un company que per equivocacio agafava una plaça que no li agradava, o s''hi repensava, crec que s''ho podien canviar amb un altre que es trovés en les mateixes condicions.

No sé si ens deixaran quedar, o ens faran marxar els que ja hagin triat, pero alla mateix es pot intentar arreglar lo de la plaça.

De tota manera tenim el foro, cosa que anys enrera no es tenia i també podem posar-nos d''acord, el que no estigui content amb la seva plaça, comentar si a algú li interessa més.

Enviado el 13/02/2011 14:10Mensajes: Usuario no registrado
y

això de les permutes estaria genial.

Enviado el 13/02/2011 14:38Mensajes: Usuario no registrado
Opositora

RE:oposicions auxiliar administratiu (31� fil)

Si, es una gran idea aixo de la permuta

Enviado el 13/02/2011 14:43Mensajes: Usuario no registrado

Algú sap si els papers que s''haigin d''entregar després de l''acte d''elecció es poden entregar el mateix dia o a partir de quin dia i on ? . La gent que som de lluny de Barna ens afecta bastant més o menys viatges a Barna Gracies .

Enviado el 13/02/2011 16:18Mensajes: Usuario no registrado

si, jo tambe tinc aquest dubte. la documentacio original no s''havia de presentar a lacte de leleccio de plaça? quan ens la faran presentar? nomes hem de portar DNI a l''acte deleccio?

Enviado el 13/02/2011 16:57Mensajes: Usuario no registrado
?????

Llavors a l''acte d''elecció es veritat el que heu comentat per aquí, que primer s''ha d''elegir SAP i després ens deixaran elegir 5 CAPS?

Enviado el 13/02/2011 16:59Mensajes: Usuario no registrado

l''acte d''elecció només DNI, se suposa que el dia 19-20 ens diran quan hem de portar la documentació.

Enviado el 13/02/2011 18:48Mensajes: Usuario no registrado

però el mateix dia del''acte d''elecció de SAP alla mateix hem de dir els 5 CAPS que volem, com va aixó?

Enviado el 13/02/2011 19:22Mensajes: Usuario no registrado
MARGARITA

...Despres amb RR.HH. de cada SAP , supusadament.....

Enviado el 13/02/2011 19:30Mensajes: Usuario no registrado
nef

és segur això que dieu que dues persones es poden canviar la plaça? No ho veig gaire clar... no entra en joc el tema de comissions de serveis i tal?

Si fos veritat, és una opció a estudiar per a més d''un...

Enviado el 13/02/2011 19:47Mensajes: Usuario no registrado
pere

La permuta com a tal només és possible quan ja ets estatutari fix, o sigui quan t''han nomenat i has començat a traballar. Canvies plaça en un sap per plaça en un altre sap, sempre que les dues siguin iguals.

Altra opció no és viable doncs el tribunal té l''obligació de proposar a l''ics el nomenament de les persones amb la plaça que han elegit a l''acte.

Enviado el 13/02/2011 20:12Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Betty ens hauríem d´informar primer si això es pot fer no sigui que ens organitzem i després ens diguin na nai, que sabem com és l´ics... si és viable d´acord, per a mi genial.

Bea gràcies perque no he treballat mai a l´ics i vaig molt perduda!

Demà truquem a rrhh i preguntem això de les permutes

Enviado el 13/02/2011 22:12Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Si les permutes poden ser una possible solució per, almeys obtenir la sap desitjada.

Ens hauriem de enterar bé com es fan fer i quan poden fer-se.

Si no es poden fer fins a la pressa de possesió, doncs obrim un fil sobre això quan toqui..

Poder aniria be fer saber d''alguna manera als aspirants dels 3 torns l''existència d''aquest foro..doncs la majoria no el deuen conèixer..com ho veieu ? com més siguem més opcions hi hauran de poder fer el canvi..

Enviado el 13/02/2011 22:30Mensajes: Usuario no registrado
lara

Alguien sabe cuanto tiempo tarda en salir el Dog la resolución del acto de elección.

Y para cuando se prevee la incorporación.Gracias.

Enviado el 13/02/2011 23:14Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bé si algú pregunta sobre les pemutes a veure si demà comencem a aclarir, potser algú es pot beneficiar.

Podriem obrir un fil o tenir un lloc comú... Estic engegant un lloc web com a contenidor d''informació per que hi puguem accedir-hi tots i trobar la informació que normalment preguntem. De moment hi ha poqueta cosa perque no hi he pogut dedicar gaire temps, no se si el lloc també hi podria servir per a això de les permutes és un site web de google. Espero poder donar-vos l''enllaç demà.

Lara, el DOGC tarda lo que tarden en publicar... me explico, parece ser que hay cola con el movimiento del cambio de Govern i toda la pesca, pero podría ser muy bien que el ICS hubiera cogido "tanda" para no retrasar demasiado la publicación, porque cada vez són más insistentes los rumores de que nos podremos incorporar a partir del 1 de abril, así que quizà tengan prevista la publicación para el 31 de marzo. Sería factible, porque otras veces también se han manejado con esta fecha.

Enviado el 14/02/2011 01:52Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Bona idea per mi també el tema de permutes! Si com diu Pere hem d''esperar a estar treballant per a poder fer el canvi, faríem el canvi d''una sap a una altre sap, però l''avantatge és que encara que una sap tingui p.ex 5 caps, el canvi sabríem que ho fem a un ambulatori específic, que és el Cap en el que està treballant la persona amb la que fem el canvi i no pas altre que no voldríem.

Enviado el 14/02/2011 02:22Mensajes: Usuario no registrado

Voldria llençar una idea (perfeccionable):

ES PODRIA OBRIR UN COMPTE PER PAGAR UN CONTENCIOS i posar qui vulgui una quantitat (p.ex.; 10 € ) reintegrable (presentant el resguard) o per a Caritas, si es guanya (o finalment no es fes).

Per si s’hagues de completar qualsevol gestio en conjunt, que no crec (p. ex.: signar individualment, Dilluns consultare a un advocat si caldria, etc ) millor fer-ho aquesta setmana, i aixi aprofitar que ens reunim el cap de setmana. Com serem tants ens podriem visualitzar p. ex. Portant una carpeta roja

Enviado el 14/02/2011 09:09Mensajes: Usuario no registrado
lara

Graciès Beatrix!

Enviado el 14/02/2011 09:11Mensajes: Usuario no registrado
j.

Ostres, aixó de les permutes, em sembla una mica surrealista, esteu parlant de irregularitats, i us sembla bé que així sense més et puguis canvia la plaça amb un altre de paraula por la patilla ala...... home a mi em semblaria perfecte especialment si em toca súper lluny simplement em sembla estrany que es pugui fer.....

Enviado el 14/02/2011 09:18Mensajes: Usuario no registrado
cashura

j, es pot fer si la categoria i el nivell que tens, i les particularitats del lloc són semblants. És legal.

Enviado el 14/02/2011 09:29Mensajes: Usuario no registrado
j.

o.k, doncs si es legal crec que hauriem de fer una pàgina que ens poguessim comunicar els uns amb els altres i contactes per poder fer els canvis....ai quin merdeeeeeeeeeeeee

Enviado el 14/02/2011 09:30Mensajes: Usuario no registrado

en los hospitales por lo que me han dicho nos tocará el turno de tarde, noche y también urgencias que es lo que la gente no quiere. La gente ya se está moviendo de sitio para dejar los turnos de tarde y noche.

Enviado el 14/02/2011 09:46Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bon dia, si això de les permutes es confirma ja estic preparant un lloc on recollir tant el que es plantegi en aquest fil (si es fa un fil independent aquí) com en Facebook, ho aniré recabant perque tot també hi figuri en un sol lloc, aquesta tarda us donaré l''enllaç.

Si algú hi vol ajudar a mantenir aquest lloc nou (no hi haurà gaire feina, però així ho repartim una mica sobre tot si es fa això de les permutes) podeu escriure a aquest correu i se us facilitarà accés per ser co-administrador del lloc, de moment ja som dues persones que hi tenim acces, potser dues més hi aniria bé.

oposiciones.ics.auxadm@gmail.com

autor desconocido, me suena raro que la gente no quiera turno de noche... se cobra más y suele haber cola para cogerlo.

Enviado el 14/02/2011 09:52Mensajes: Usuario no registrado
Vero

A veure si els de primer torn ens van informant de com ha anat la forma d''elecció, gràcies!!! I molta sort a tothom!!!!

Enviado el 14/02/2011 10:07Mensajes: Usuario no registrado

en los hospitales por lo que me han dicho nos tocará el turno de tarde, noche y también urgencias que es lo que la gente no quiere. La gente ya se está moviendo de sitio para dejar los turnos de tarde y noche.

Enviado el 14/02/2011 10:13Mensajes: Usuario no registrado
.

adfad

Enviado el 14/02/2011 10:17Mensajes: Usuario no registrado
Luisa

Esto es lo que me han dicho. Estoy de acuerdo contigo, el turno de noche siempre está más solicitado y seguramente será el de tarde pero lo que si que es cierto es que la gente ya ha pedido los cambios para dejar los sitios "menos buenos" para los nuevos que entren. Pues si es así, tarde por tarde, prefiero escoger por SAP ya que en un hospital con lo grande que són vete tu a saber dónde te meten. Los Caps son mucho más familiares. Chicas/os suete para el sábado y domingo.

Enviado el 14/02/2011 10:22Mensajes: Usuario no registrado
joan

Este fin de semana vamos a elegir SAP? pero alguien ha hablado de elegir 5 caps despues , es asi?

Alguien sabe com funcianara tod una vez hayamos elegido SAP?

Enviado el 14/02/2011 10:30Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Joan, lo de elegir 5 CAPS se dijo en un principio, pero parece ser que no hay ninguna garantia que se haga siendo que se deja totalmente al criterio del jefe de la SAP la asignacion de sitios. Así que se pudiera dar el caso que en unas SAP si se aplicara esto de los 5 CAP y ese jefe en concreto asignara por orden de prelacion y en otras fuera totalmente a "dedo".

Enviado el 14/02/2011 10:34Mensajes: Usuario no registrado
inaudita parte

Si lo que nos den es chungo-chunguísimo, el plazo para renunciar se abre después de que seamos nombrados en el DOGC. Realmente hay un plazo para renunciar?

Enviado el 14/02/2011 10:38Mensajes: Usuario no registrado
noa

Així que farem aquest cap de setmana trirem una sap i ja està?

Enviado el 14/02/2011 10:42Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Inaudita parte, si no te incorporas en un mes despues de la publicación del DOGC se entiende que estás renunciando.

Noa, en efecte aquest cap de setman solament escollim SAP, a partir de llavors es posaran en contacte amb nosaltres i ens diran on ens toca.

Enviado el 14/02/2011 10:47Mensajes: Usuario no registrado

Sinceramente, sigo alucinando de que a 4 días no sepais ni cómo vais a escoger la plaza¡¡¡¡¡

Enviado el 14/02/2011 10:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Be nois, us poso l''enllaç del NOU ESPAI WEB "OPOSICIONS ICS", ja el podeu visitar:

sites.google.com/site/oposicionsics

A veure si ens resulta una bona eina per a tots.

Enviado el 14/02/2011 11:17Mensajes: Usuario no registrado

Gracias Beatrix, está muy bien...¡¡¡

Enviado el 14/02/2011 11:20Mensajes: Usuario no registrado
C.

Gràcies Beatrix, sembla interessant, a veure si ens és útil en un futur proper.

Enviado el 14/02/2011 11:36Mensajes: Usuario no registrado
a

Els qui ens ha tocat anar el diumenge...algu ens podra informar de les places que queden despres del dissabte?

Enviado el 14/02/2011 11:38Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

a, tranquil·la que ho mirarem d''organitzar per que a la nit del dissabte tingueu la informació.

Enviado el 14/02/2011 11:48Mensajes: Usuario no registrado
Opositora

Gràcies Beatrix, quina currada! està molt bé

Enviado el 14/02/2011 12:03Mensajes: Usuario no registrado
nef

Estem pensant a reunir-nos dissabte tarda després de l''elecció en un punt concret de la Vall d''Hebró (o barteo) per coneixer-nos i posar al día el llistat de les palces ja triades... els de diumege ho agrairem molt!!

Jo sóc del torn de diumenge, però tot i així baixaré dissabte. Si algú més de diumenge vol baixar, que sàpiga que més d''un ens reunirem!!

Ja anirem concretant lloc.

El tema hora serà més complicat. (els de diumenge ho tenim més fàcil per quedar a una hora, els de dissabte, a mida que aneu sortin, us podeu anar incorporant...)

Enviado el 14/02/2011 12:09Mensajes: Usuario no registrado
Montse

una pregunta. Si quieres ambulatorio tienes que pedir SAP, y si quieres hospital tienes que pedirlo directamente? porque no pertenecen a ninguna SAP, no?

Enviado el 14/02/2011 12:16Mensajes: Usuario no registrado
Javier

Buenas.

Lo de las permutas es IMPOSIBLE

Para hacerlas tienes que cumplir unas condiciones y una de ellas es:

LLEVAR 5 AÑOS EN TU PLAZA.

otras por ejemplo:

faltar mas de 5 años para jubilarnos (esta si que la cumplimos)

las plazas tiene que ser de la misma categoria (esta tambien)

Enviado el 14/02/2011 12:29Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

He trobat aquesta informació sobre les permutes, abans però cal dir, que la norma que ho regula és preconstitucional però no ha estat derrogada i com l''EBEP no en diu res d''aquest fet es considera llei supletòria a nivell estatal i autonòmic, a continuació hi enganxo l''article en qüestió:

NORMATIVA ESTATAL. Art 62 LFCE

1. El Subsecretario, en su Departamento, y el Vicepresidente de la Comisión

Superior de Personal, si se trata de Ministerios distintos, podrán autorizar

excepcionalmente permutas de destinos entre funcionarios en activo o en

excedencia especial siempre que concurran las siguientes circunstancias:

#61623; Que los puestos de trabajo en que sirvan sean de igual naturaleza y

corresponda idéntica forma de provisión.

#61623; Que los funcionarios que pretendan la permuta cuenten,

respectivamente, con un número de años de servicio que no difiera

entre sí en más de cinco.

#61623; Que se emita informe previo de los Jefes de los solicitantes o de los

Subsecretarios respectivos.

2. En el plazo de diez años, a partir de la concesión de una permuta, no podrá

autorizarse otra a cualquiera de los interesados.

3. No podrá autorizarse permuta entre funcionarios cuando a alguno de ellos le

falten menos de diez años para cumplir la edad de jubilación forzosa.

4. Serán anuladas las permutas si en los dos años siguientes a la fecha en que

tenga lugar se produce la jubilación voluntaria de alguno de los permutantes

Enviado el 14/02/2011 12:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Més sobre el tema:

un pdf de CCOO que adreçaven al personal funcionari de la Generalitat:

PERMUTES:

A sol·licitud de les persones interessades i per raons degudament justificades,

el secretari general de cada departament pot autoritzar la permuta de

destinació entre el personal funcionari en actiu del seu departament, sempre

que aquest ocupi els llocs a permutar amb destinació definitiva, que

hagin transcorregut al menys dos anys des de l’obtenció d’aquesta destinació

definitiva i que li manquin més de tres anys per a la seva jubilació. A

més, han de ser llocs d’igual categoria i nivell, que puguin ser exercits indistintament

pel personal funcionaris que permuta i tinguin el mateix sistema de

provisió.

També es pot autoritzar en les mateixes condicions, la permuta entre personal

funcionari de diferents departaments de la Generalitat. En aquest cas,

correspon a la Direcció General de la Funció Pública d''atorgar la corresponent

autorització, amb informe favorable dels departaments respectius.

Les anteriors autoritzacions per a la permuta de destinació s''han d''inscriure

en el Registre General de Personal.

Termini de Resolució: 3 mesos. Si no es dicta resolució, s’entendrà desestimada

la petició.

Enviado el 14/02/2011 12:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bé el que està clar és que la figura de la permuta seria per a funcionaris de més de dos anys d''antiguitat.

Llavors el que estàven comentant alguns companys que dins del mateix acte d''elecció hi havia hagut en alguna ocasió un intercanvi de llocs és una cosa diferent i que sembla que seria circumscrit a aquell moment en concret ja que se sabia del cert a quin CAP anaves. Entenc que com escollirem SAP això es donarà dificilment.

Enviado el 14/02/2011 12:51Mensajes: Usuario no registrado
nef

ja ho veia jo massa maco!!

Enviado el 14/02/2011 13:41Mensajes: Usuario no registrado
B

Disfruten de lo opositado.

Enviado el 14/02/2011 14:35Mensajes: Usuario no registrado
a

Crec que hauria de sortir un altre comunicat que ens donés més informació sobre si triarem 5 saps i tot això?

Enviado el 14/02/2011 14:52Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Copio e-mail de ccoo que he rebut avui sobre com anirà l''acte d''elecció i criteris, segons la reunió del divendres passat de la Junta de Personal.

Confirma el que m''havien dit ja fa molts mesos de bona font i vaig comentar aqui. La unica diferencia és que la llista de preferencies de centre és de 4, no de 5..

Dins el dolent, almenys podrem posar les preferències. Els citeris tb. seran els que hem anat comentant ultimament. La ultima paraula..el director de cada centre..

La gran pregunta que tinc és..podran posar-nos en algun centre que NO sigui cap dels 4 que hem posat al llistat ?

Per com es diu, suposo que això es farà en el mateix dia de la elecció de sap..

Agafa ara importància mirar-se amb detall cada sap susceptible de que l''escollim..per poder triar 4 centres amb criteri.

Enganxo :

Quan a la presa de possessió dels auxiliars administratius, que són els primers que la faran per SAP, ens varen explicar quin mètode utilitzaran per ubicar als companys i companyes que triïn l''Àmbit Metropolitana Nord (Vallès Occidental, Vallès Oriental, Barcelonès Nord, Maresme). Consisteix en: a cadascú li lliuraran un llistat amb les places disponibles a la SAP triada i haurà de triar-ne 4 per ordre de preferència. Les persones noves a l''Àmbit se''ls farà una entrevista. Per dir a on aniran a treballar s''intentarà respectar les preferències marcades i es valorarà primer la continuïtat (que ja es treballi al lloc on es demana) i segon la proximitat del domicili. El Director del lloc escollit tindrà l''última paraula. CCOO varem manifestar la nostra total oposició a aquest sistema i varem proposar que es pogués triar en funció de la puntuació obtinguda. A proposta nostra tots els sindicats presents a la Junta de Personal varem fer constar en acta el nostre rebuig total al sistema proposat per l''empresa.

Enviado el 14/02/2011 15:07Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracies Ricard, això sembla que sería en la zona de metro Nord... dels altres llocs no sabem si faran servir el mateix criteri.

Jo entenc que si hi ha gent que demana els mateixos caps que tu i ja hi estan treballant o estan més a prop que tu si ja ocupen totes les places tu t''en vas a un altre que no hagis escollit...

I dic jo perque carai no ens diuen abans quins caps estan afectats amb plaça? perque a mi depenen d''això sabria quina SAP demanar i quina no... tot depen de si hi ha transport públic, estic disposada de fer un desplaçament de fins a una hora de casa si cal!!!

Missatge pel Lluís, coneixes algun lloc per quedar a Vall d''Hebron dissabte a la tarda i posar en comú les dades que quedin per passar als companys de diumenge? algun bar a la vora? Jo estic pensant d''atansar-m''hi ja al migdia a veure si puc saber abans com està la cosa... buf quins nervis.

Enviado el 14/02/2011 15:30Mensajes: Usuario no registrado
J.

desconnectat com cada cap de setmana, o em tornaria boig... sort que ja queda poc! merci pel site Beatrix!

i merci per la info Ricard.

esteu nerviosos? jo divendres tinc l''ultim examen de la UNED i dissabte a bcn! penso anar-hi de bon matí i cremar la targeta de credit per fer passar els nervis!

Enviado el 14/02/2011 15:51Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Si Beatrix..es refereix als que vulguin Metro Nord ja ho posa el mateix mail.

Però es que tot plegat es tan surrealista !! A aquesta zona ho faran així, en unaltre amb criteri

diferent, en unaltre " a boleo ", en alguna segur que a dit..PERO AIXÒ QUE ES ??

En fi..ja estic mentalitzat de fa temps..però es que ja els hi val, no hi ha dret.

He respos al correu que m''han enviat, preguntant això..si podiem anar a parar a lagun centre dels que

NO haviem escollit com preferents..a veure que diuen, ja ho penjaré quan contestin..

Pq això canvia i bastant l''estrategia a l''hora d''escollir

Enviado el 14/02/2011 15:56Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

A mi també em semblava tan maco allò de les permutes... en fi...

Doncs jo avui he fet el primer examen de la Uned, i me''n queden 4 més!!!

Pensava fer com el J i donar-me un bon homenatge divendres a la tarda, ja que fins diumenge no "triaré" plaça, però el meu cos diu que NO, ja em va avisant que tonterías las justas, avui tot el dia vomitant, entre abans i després de l''examen... ¡TOMA NERVIOS!!

En fi, que bé quan per fi arribi el dia 21...

Almenys sabrem aprox. cap a quina comarca ens tocarà, més o menys...

Es un dir, perquè llavors estarem "patint" esperant la trucada del CAP que ens "vulgui".... Fantàstic!

En fi, companys i companyes, un darrer esforç més, que ja no ens vindrà d''aquí.

ANIMS I RECORDS!

Enviado el 14/02/2011 16:03Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Estertxu que et milloris, i força amb els exàmens. Jo crec que hi ha una passa, jo tampoc estic fina avui, espero que no ens posem malalts ara... en la recta final!!!!!

Ai Ricard això és un sinvivir... solo se que no se nada.

Enviado el 14/02/2011 16:14Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo ja he imprès l''autoritzacio q has penjat al site, beatrix! jajaja! mai se sap!

Enviado el 14/02/2011 16:20Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Me n''alegro que us faci servei J., d''això és tracta, que tots ens podem beneficiar de la informació compartida. XD

Enviado el 14/02/2011 16:57Mensajes: Usuario no registrado
nef

nois/es si algú més rep algun correu com el del Ricard del tema d''elecció (si escollirem cap''s i tal) aneu avisant, a veure si ens ajuda a l''hora de triar.... seria bo saber a quines SAP''s faran servir aquest metode.

Enviado el 14/02/2011 17:30Mensajes: Usuario no registrado

Perdoneu la meva ignorancia però com he d''accedir a aquest nou lloc, pq posant-ho a google no obro res.

Enviado el 14/02/2011 17:40Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Posa la direcció (copiar+enganxar) a la barra de dalt del navegador i hi aniràs directament.

Enviado el 14/02/2011 19:23Mensajes: Usuario no registrado

que hem de portar el dia de leleccio de plaça? mhan dit que tota la documentacio original, merits.

Enviado el 14/02/2011 19:27Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo diria q aixo t''ho demanen mes endavant, juntament amb la declaracio jurada i el certificat medic, suposo q ho haguessin dit a la diligencia amb la data de l''eleccio si s''hagues de dur algo més que el DNI/passaport...

Enviado el 14/02/2011 19:29Mensajes: Usuario no registrado
m..

gràcies Beatrix està molt i molt bè

Enviado el 14/02/2011 19:30Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A la diligència només diu que hem de dur el DNI o similar per identificar-nos. Res més, ja tenen fotocòpies compulsades dels nostres mèrits que són equivalents als originals, no crec que "s''atreveixin" a demanar-nos-els altre cop!

Enviado el 14/02/2011 19:37Mensajes: Usuario no registrado
mar

Hola a tots!

A mi em tocarà triar al torn de dissabte al matí, quan arribi a casa ja us faré cinc cèntims de com va la cosa, el que no sè és si em donarà temps d''informar als de la tarda (visc fora de Barna), als de diumenge no hi ha problema.

Per cert Beatrix, he entrat al blog i és fantàstic! moltes gràcies per la feina feta!

Sort a tothom que amb aquesta gent, bé que la necessitem.

Enviado el 14/02/2011 19:54Mensajes: Usuario no registrado
l

Hola hi ha algú via reserva que volgui escollir metropolitana sud?

Gràcies

Enviado el 14/02/2011 21:11Mensajes: Usuario no registrado
S

O SIGUI QUE EL DIA D''ELECCIÓ DE LA PLAÇA HAUREM DE TRIAR UN SAP I 4 CENTRES?

Enviado el 14/02/2011 21:27Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

S:

Dubto molt que això dels 4 centres sigui el mateix dia de l''elecció de SAP, entre altres coses perque no tenim la garantia de que aquest criteri l''apliquin totes les Gerències Territorials, m''inclino més a pensar que ens trucaran per entrevistar-nos i llavors ens faran escollir els 4 CAPS...

Enviado el 14/02/2011 22:06Mensajes: Usuario no registrado
nef

jo també crec que la cosa anirà com diu beatrix.

Triem només SAp i així ho diu la diligència, el tema de "escollir nosaltres / que ens escolleixin" ja serà otro cantar que vindrà més endavant.

Trànquils que el día 20 això no haurà acabat i seguirem en contacte vía foro per seguir amb un munt de dubtes...

Enviado el 15/02/2011 10:47Mensajes: Usuario no registrado
.

estic super nerviosa

Enviado el 15/02/2011 10:49Mensajes: Usuario no registrado
y

Ho jo també, pujaré el dissabte per veure el "percal" tot i que sóc de diumenge.

On podem quedar pels que pujareu? com ens reconeixarem?

Enviado el 15/02/2011 10:52Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

ACUT Barcelona, 14 places, l''unic centre és el del carrer Manso de Bcn ?

Algú sap on són els centres o el centre que acullen aquestes places ?

Condicions..horaris..feina..?

Enviado el 15/02/2011 10:57Mensajes: Usuario no registrado

Aixo de que triem SAP ja ho veurem, nomes tenen obligacio de deixar-nos triar gerencia (o sigui Girona, Lleida, Tarragona...)

Enviado el 15/02/2011 11:04Mensajes: Usuario no registrado
m..

i aixó d''on ho has tret no s''ha acabara mai aquest procès

Enviado el 15/02/2011 11:16Mensajes: Usuario no registrado
nef

es triarà per SAP, és un fet dit des de l''inici de la convocatòria per gent que tenia info de primera mà. No posem més por al cos a la gent!!!

Per quedar dissabte tarda els de diumenge i els que vagin acanbant de dissabte (després de triar) qui coneix algún lloc per estar-nos?? ... tipus bar, per no passar fred.

Ens reconeixarem segur, perquè tos portarem la mateixa cara desencaixada de nervis!!!!!

Enviado el 15/02/2011 12:02Mensajes: Usuario no registrado
e.

No ens reconeixarem, perquè la cara desecnaixada la portarem tots, els dels foro i tots el altres.

Enviado el 15/02/2011 12:24Mensajes: Usuario no registrado
decepcionada

Bon dia,

Algú sap quants euros cobra de més un auxiliar administratiu a un hospital.

O és el mateix sou.

Sols per curiositat, per si de cas...

Merci i Ànims a tots

Enviado el 15/02/2011 12:29Mensajes: Usuario no registrado
e.

volia dir els del foro i tots els altres, quins nervis.......

Enviado el 15/02/2011 12:37Mensajes: Usuario no registrado
S

algú sap com s''ha de fer lo de la delegació de plaça a una altra persona?? n''hi ha prou amb un escrit i els DNI ?? o s''ha d''enregistrar a algun lloc?? els sindicats diuen que no, però per si les mosques... que no ens agafin en res...gràcies

Enviado el 15/02/2011 12:49Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola de nou

Avui ja torno a estar bé, dels nervis però bé!!!

A CONTINUAR ESPERANT AMB PACIENCIA...

PER A ELISI:

Si vols, pots anar a la pàg- del ICS i imprimir-te TOTS els SAP on pots veure una relació dels CAP de cada SAP, i així si més no quan "triis" un SAP sabràs quins CAP et poden tocar i tot plegat. ES MIRA A INFO CORPORATIVA, ORGAN. TERRITORIAL.

Per ex. el que deies tu de la metropolitana nord, doncs compren:

HOSP. CAN RUTI

SERV. CENTRALS QUE ESTAN A LA RAMBLA DE SABADELL

I 6 AREES MÉS, A SABER:

1. BADALONA-ST. ADRIA.

2. CERDANYOLA-RIPOLLET

3. GRANOLLERS-MOLLET

4. MATARO-MARESME

5. SABADELL-RUBI-SANT CUGAT-TERRASSA (AQUESTA SERIA LA MÉS PROPERA A SABADELL!!!)

6. SANTA COLOMA

En fi, i així pots imprimir-te totes les regions per SAP i ho mires.

SI ET TOQUES GRANOLLERS O MATARO JA SAPS QUE HI HA UN BUS DIRECTE DES DE SABADELL?

he mirat els horaris i el podries agafar tant per torn de matí com per de tarda, per anar-hi per tornar-hi en plegar, IMPORTANT, si una no te cotxe...

Es una hora de camí o més, però si més no t''estalviaries haver d''agafar 2 trens.

SORT AMB LA PLAÇA! A veure si et toca a prop de Sabadell city...

JO PERSONALMENT M''HE IMPRES TOT EL PETRICOL DELS SAP I CAP DE TOT CATALUNYA I EL PORTARE EL DIA DE L''ELECCIÓ, tot i que esperava poder "triar" alguna cosa més, ara que m''he quedat al final no podré triar massa, però si per ex. queden 2 SAP, doncs almenys saber on estar cadascun...

RECOMANO QUE EL PORTEU, Per si de cas.

I NO US RIGUEU, també duré un mapa de les comarques de Catalunya, petit, és clar, perquè hi ha SAP que no tinc ni idea d''on paren, per si em toca triar entre un d''aquests dos...

Aquí deixo la idea, per a qui la vulgui posar en pràctica.

ANIMS, COMPANYES QUE JA QUEDA POC!!!

Records

Ester

Enviado el 15/02/2011 13:03Mensajes: Usuario no registrado
nef

A veure si m''explico:

per estar a un lloc s''ha de quedar. Si la gent no ho llegeix no ho sabrà. (ho dic pel comentari d''abans, de si ens coneixerem o no)

Altra cosa es que algú aparegui per casualitat al bar triat, però a malas preguntant sortim de dubtes. Portem no sé quan de temps fent preguntes per aquí no vindrà de fer alguna més en vivo i en directo!!

jo no em tallaré a aquestes alçades i preguntaré a qui calgui si és del foro i és algú dels que hem quedat!!

Si voleu portem un distintiu, però no crec que faci falta.

Enviado el 15/02/2011 13:15Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Tota la raó Nef!

PROPOSO UNA ENGANXINA EN VERMELL I BEN GRAN: PATIDORS DEL ICS!!! PICS!!!! JA JA JA. PER EX.

Es per riure una mica, jo tampoc, a aquestes altures ja no em ve ni de preguntar ni de res!!! total....

Que jo recordi a dins de la VALL D''HEBRON, vull dir abans d''entrar a l''hospital, hi ha el restaurant, no era res de l''altre món, però per a quedar tots ja serveix, és molt gran.

Pel que veig pel plànol el bar estaria a l''entrada de l''hospital i el pavelló docent molt més lluny, cap a la part de darrera, al final de tot del recinte, sembla, que no ho conec gaire, en fi, no se, ja direu el què.

APA A10!

Enviado el 15/02/2011 13:18Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

REF. DOCUMENTACIO A DUR EL DIA DE L''ACTE D''ELECCIO DE PLACES.

DE SELECCIO DE PERSONAL M''ACABEN DE CONTESTAR:

CAL QUE VAGI ACREDITADA AMB EL DNI.

I res més.

Per si encara en teníem dubtes.

Res de dur certificat ni títols ni res de res, per ara.

Enviado el 15/02/2011 15:05Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

ACUT Barcelona, 14 places, l''''unic centre és el del carrer Manso de Bcn ?

Algú sap on són els centres o el centre que acullen aquestes places ?

Condicions..horaris..guàrdies..feina..?

Enviado el 15/02/2011 15:18Mensajes: Usuario no registrado
Montse

El único ACUT en Bcn es manso.

En las condiciones laborales no te puedo ayudar.

Enviado el 15/02/2011 16:19Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Es que dins del ACUT (atencio continuada d''ugencies territorial) a barcelona, em memories del ics que he vist i consten varis PAC ( punts d''atenció continuada) que estan a diferents centres de BCN.

Dic jo que les 14 places akestes estaran repartides en aquests centres..,no? no totes a Manso.., com donen la informació que donen aquests ..impresentables..!!

Enviado el 15/02/2011 16:27Mensajes: Usuario no registrado
Cris

Diuen que també han obert acut st martí amb places afectades. Però ara mateix tenen un mal rollo amb els horaris.

Enviado el 15/02/2011 16:30Mensajes: Usuario no registrado
Cris

Sembla ser que estan canviant tots els horaris dels acuts per reduir pasta. I així quan arribin la gent amb plaça ja estigui tot canviat i no es puguin queixar. Filosofia Ics.

Enviado el 15/02/2011 16:34Mensajes: Usuario no registrado
Silvi

Respecto al Acut: Aparte del Cuap Manso y del cuap Sant Martí tambien hay plazas afectadas en la mina y Guineueta. Cuantas de cada, no lo sé.

Enviado el 15/02/2011 16:45Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

ok..gràcies.., joer..vaja "perlas"..:mina, guineueta, st. marti..., em sembla que adéu al acut..

Enviado el 15/02/2011 16:58Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Beatrix, moltes gràcies per totes les currades que fas, no sé d''on treus el temps amb els nens, treballant i tot plegat. La web que has creat està requetebé, m''ha encantat, i la informació que s''exposa.

Estertxu, ànims que ja queda poc!

No puc creure''m el que estan fent amb nosaltres ni que els sindicats no facin res. Al missatge que Ricard ha adjuntat posen que CCOO expressa la seva disconformitat a l''acta de la reunió, però només amb això no es canvia res. De veritat us dic que no sé com aquesta oposició està tirant cap endavant, la deuríem d''haver impugnat demanant "els caps" dels membres del Tribunal. És una pena perquè m''havien dit que això es podia fer, però ara és massa tard.

Bé, esperem que tots poguem escollir el que realment volem. Fins desprès.

Enviado el 15/02/2011 17:01Mensajes: Usuario no registrado
nef

jejejejje Ricard. No et veig en aquets indrets!!!

Enviado el 15/02/2011 17:07Mensajes: Usuario no registrado

sabeu que fan els sindicats a Vall d''hebron tot el matí posant cartells de la retallada de sou. Es lo que les importa!!! No nos vayamos a engañar, poca ayuda.

Enviado el 15/02/2011 17:11Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Lo de barrio Sant Martí, mina etc. son CUAP

Como ACUT (Territorial) sólo Manso.

Enviado el 15/02/2011 17:31Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Gràcies pels ànims Nàdia!!!

Bueno, ara acabo de fer el segon examen de la setmana, psicologia del desarrollo, afortunadament per a mi NO era de desarrollar sino tipus test que si no... ja ja ja. GLORIÓS em deu haver quedat, l''examen!!! EN fi, ja no ve d''aquí!!! Aquests dies ESTOY QUE NO ESTOY Y NO DOY PARA MÁS. Què hi farem...

Parlant de llocs gloriosos, mira que com em toqui el CAP del Fondo de SANTACO.!!!!!

Doncs res: vuelta a los orígenes, i a viure a casa del papi otra vez!!!

O si em toca can Ruti, doncs res, entre que la meva cunyada treballa allà de nit, més el temps que s''hi passa el meu pare,

i que ens hi passem tots amb ell allí, ja semblaria la nostra segona residència...

Res, que he decidit prendre-m''ho amb filosofia tot plegat, i pels 5 dies que queden...

ÉS CLAR QUE AQUESTA OPOSICIÓ ÉS PLENA D''IRREGULARITATS I POTSER IL.LEGALITATS!! I TANT!!! PERÒ.... I aquí quasi tothom, consti que NO he dit tothom, ens hem resignat i deixat fer... JO LA PRIMERA.

I SUPOSO QUE LO FOTUT DEU SER QUE AQUESTA MANERA DE FER-NOS "TRIAR" SAP, QUE NO CAP o sia plaça, JA CREARÀ PRECEDENT PER A PROPERES OPOSICIONS. MAL ASSUMPTE!!!

SI HEU LLEGIT L''ARTICLE DE EL PAIS DE DISSABTE PASSAT JA HAUREU VIST LA BARBARITAT DE LES OPOS D''INFERMERIA!!!!

Les ganes de fer una barbaritat amb tots i cadascun dels membres del tribunal que deuen tenir ells!!!!

En fi, maneres de fer de l''ICS!!!

UN CLARÍSSIM EXEMPLE DE "LA FEINA BEN FETA"!!! Que deia CIU, ja ja ja!!!!

Pel que fa a l''article de El Periódico de dissabte en el que el sr. Mas deia que en general NO es renovarien contractes als interins per més de 6 mesos, a la DIBA ara mateix SÍ QUE ESTAN RENOVANT. Ja se que la DIputació no és la Gene. però bueno es saberlo. I tampoc NO congelen el tema oposicions. Us ho comento.

PER SI US INTERESSA:

PROPERA PUBLICACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE 54 PLACES D''AUX. ADMS. PER A L''ORGT DE LA DIBA.

Difícil aconseguir plaça si NO has treballat mai a la DIBA, però NO Impossible.

Us aniré dient el què. A més, que sols són 6 € de drets d''examen. Quina diferència amb la Gene i l''ICS...

Bé, aquí ho deixo, vaig a fer un darrer repàs per l''examen de demà... previsiblement (NO puc evitar-ho, li he acabat agafant carinyo al p... mot aquest!!! ja ja ja) serà en el que treuré pitjor nota!!! Es que és de números i jo sóc una inútil de lletres, así em va...

APA A10!

Estertxu

Enviado el 15/02/2011 17:34Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Ah,

MOLTS ÀNIMS I MOLTA SORT EN ELS EXÀMENS AL COMPANY DE PATIMENT DEL FORO QUE TAMBÉ ESTUDIA A LA UNED!!!!

¡DURO CON ELLOS!!!

I que vagi molt bé la juerga post-examens i pre-elecció plaça!!! APA VINGA VA!!!

Records

Ester

Enviado el 15/02/2011 17:47Mensajes: Usuario no registrado
J.

ese soy yo! jajaja! divendres faig l''ultim pero tb estic q no estic i per molt q intenti.... ufff! (sociologia). el llibre de la bibliografia basica es horrorosament dens i filosofic i l''assignatura q m''hauria d''agradar mes d''aqt quadrimestre sera la q em quedi... en fi! anirem a fer acte de presencia, q no sigui dit! :P

Enviado el 15/02/2011 18:13Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

I TANT QUE SI, J!!! NO vindrà d''esgotar una convocatòria.

Jo, acte de presència i poc més, però apa vinga va, total, ja no vé d''aquí!!!

Sí, noi. alguns llibres de la UNED són terrífics, no tots, per sort!!!

La sociologia deu ser interessant, ara, que a vegades, poden fer-te avorrir la asignatura més interessant, si l''autor és un "peñazo".

En fi, crec que després d''haver-nos estudiat el manual de les "opos" ja el que sigui.

LO DIT: MOLTA SORT!!! QUE HO APROVIS TOT!!!

Jo personalment, diumenge per la tarda... ¡¡ME DARÉ A LA BEBIDA SÍ O SÍ!!! CAVA, AMB XOCOLATA, MÍNIM!

I de pas sobredosi d''insulina, per si de cas... A partir de llavors potser que firmi "diabética acelerá" ja ja ja...

No, si encara acabaré a un hospital de l''ICS, ja ja ja.

He decidit ja riure''m de tot... total... Pura desesperació.

APA A10!

Enviado el 15/02/2011 18:14Mensajes: Usuario no registrado

Para Ricard:

Yo vivo en la zona de la Guineueta y el barrio y la gente nada que ver con la Mina y St.Martí.La guineueta forma parte de nou barris¡¡¡Ya te digo nada que ver con los otros dos barrios¡¡¡

Enviado el 15/02/2011 18:30Mensajes: Usuario no registrado
xavier

Als de la UNED: No sabeu l''hàbit d''estudi que s''adquiereix estudiant a la UNED. Es una universitat terrorífica però et fa adquirir un mètode d''estudi i una disciplina de vida inigualable. Ho se per experiència: soc llicenciat UNED en dret i en ciencies polítiques i sociologia (un contertuli parlava del llibre de Sociologia General: tenia el d''un tal Tezanos, brutal...). A més, molt probablement gràcies a la UNED vaig aprovar les opos de tècnic superior de l''ICS i del Cos Superior de la Generalitat.

De quan en quan em deixo caure per aquest foro, us admiro per la vostra valentia i perseverància.

Sort a tothom i disculpeu la meva intromisió, però quan algú parla de la UNED no me''n puc estar.

Enviado el 15/02/2011 18:35Mensajes: Usuario no registrado

Que es aixo de la DIBA?

Enviado el 15/02/2011 18:49Mensajes: Usuario no registrado
e.

Feia un cop d''ull a les SAPS, i algunes estan molt recollides en pocs kilometres, pero els que tinguin que triar Sap Girona Nord per exemple....( com exemple perque conec la zona, he trobat mes casos semblants ) de Camprodon i Olot fins a Roses i Cadaques, quina passada, aquest pobres si que els han be tocat els nassos amb aixo de triar per Sap i sense gaires combinacions de transport i carreteres que no son precisament autovies. No hi ha dret el volen fer, i cap sindicat pot fer res......anims a tots i demanar com minim aconseguir un CAP a menys d''una hora, que ja es dificil i segons a quina SAP impossible.

Enviado el 15/02/2011 19:00Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

DIBA= DIputació de BArcelona

A veure companys, propostes de llocs per reunir-nos el dissabte:

Al carrer Angel Marquès (a tocar del hospital baixant per la parada de Montbau, l''hospital queda a l''esquerra si mirem cap a Collserola) el nº 1 es un Frankfurt no molt gran i al costat el nº 3 els mateixos amos tenen un Restaurant que sembla enorme (però em sembla que no serà pas barat, he vist la seva pàgina a internet i deu ni do)

Es diuen respectivament Frankfurt ALVAR i Restaurant ALVAR.

L''altre alternativa és la cafeteria self-service que hi ha a peu de l''Hospital junt a les escales de l''entrada principal, el que passa que m''han dit que sempre estar a petar de gent...

Si teniu més suggeriments...

Enviado el 15/02/2011 19:05Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ah, una cosa interessant en aquest carrer, hi ha una biblioteca municipal amb acces a Internet i WiFi... si fos oberta se m''acudeixen bons usos al menys per al migdia

Enviado el 15/02/2011 19:08Mensajes: Usuario no registrado
J.

hola xavier! jo tb estic fent politiques (i gestio publica, pero). exactament, el llibre d''en tezanos per sociologia, es terrorific jajaja! si que tens rao amb lo dels habits d''estudi, la veritat es q ho duia tot força al dia, amb el calendari que et donen va molt be per organitzar-te. espero q algun dia tb pugui aprovar les opos del cos superior!! :)

Enviado el 15/02/2011 19:20Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Si trieu SAP primària pensant que per això tindreu millor horari aneu equivocats en part, ningú agafarà matins, al menys que ja treballi ara en aquest torn i sigui un interí.

La resta anirà tothom a tardes, ja han passat tothom als matins, ho dic perquè treballo en una abs i conec molta gent de moltes abs i a tot arreu estan fent el mateix. L''única cosa és que de nit les urgencies les fan els zeladors, i que com a molt et toca una guardia de dissabte cada 4 setmanes (poden ser de 8h-17h o de 9h a 20h)

Enviado el 15/02/2011 19:31Mensajes: Usuario no registrado
laura

crispeta si tu entras a trabajar de tarde y te enteras que hay un interino que esta de mañana,lucha si quieres la mañana por que la ley dice que tu tienes plaza fija y el otro no.

Te lo digo por que yo sé de gente que lo ha denunciado y le han acabado dando la mañana pero eso si siempre legalmente por sindicatos,nunca por vuestra cuenta.

Enviado el 15/02/2011 19:44Mensajes: Usuario no registrado

bé Estertxu no és per res però al fondo de santaco com tu dius hi pots trobar gent de tota mena, com jo, per exemple.

Enviado el 15/02/2011 21:15Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Yo soy del domingo pero si quedamos para el sábado voy. Nef conoces los sitios que ha dicho Bea? yo no pero buscaría.

Estertxu tu vendrás?

Bea a que hora crees que saldrás tu? y a qué hora creeis que se puede terminar los k vais por la tarde?

Cuantos os animais a quedar por allí el sábado tarde?

La verdad es que me gustaría mucho conocer a todos estos compañeros/as de penurias!!!! y que por fin podamos compartir algo de alegría

Enviado el 15/02/2011 21:42Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Los sitios que os he dicho no los conozco personalmente, mi tio que ha vivido muchos años por allí (y tambien trabajó) me los ha comentado. Yo lo que he hecho es "visitarlos" por el Street View del Google maps, y no me han parecido mal. Mirádlo vosotros a ver si os da el pego.

Yo estoy por la mitad del turno de la tarde, pero quiero intentar quedarme hasta el final (de hecho si es un acto público deberian dejarnos quedar) sinó, esperaré fuera hasta que acaben para saber como ha quedado la cosa a no ser que alguien más de los que estan los últimos se comprometa a acercarse donde estemos para decirnos como queda (creo que en el caso de la tarde lo ideal seria quedar en la cafeteria de allí la entrada del complejo por no hacer desplazar a nadie más de la cuenta). Yo calculo que en total puede durar de dos a tres horas... dicen que va muy rápido, pero no se, eso seria a las 18:00 o las 19:00, pero lo mismo va más ràpido.

Bueno id diciendo que opináis.

Lluís, donan''s senyals de vida!!! que volem parlar amb tu ;)

Enviado el 15/02/2011 22:09Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Os sigo, si no digo nada, es porque no creo tener nada interesante que aportar.

El sabado acaba el turno en el 575, bien yo tengo ahora el 572, ja os diré.

El tema de quedar, lo estoy pensando, seria conveniento esperar a decidir sitio, miraré por alli, los fines de semana hay muchos que cierran, lo de muchos es un decir, no hay demasiados lugares, y Pavellon Docente esta muy arriba, si quedamos a la altura de la General para quien tenga que subir serà un palo.

Mañana intento deciros algo más, buenas noches

Enviado el 15/02/2011 22:16Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

ok Lluís, (siento el llamamiento, pero no sabia si seguias por aquí), entonces esperamos a ver que nos puedes decir tú conociendo más el sitio, si que és verdad que parece que la cafeteria de la general queda lejos (es que todo es enorme!!!).

Enviado el 15/02/2011 22:48Mensajes: Usuario no registrado
inaudita parte

Hola!!

Lluis, quanta estona més o menys hi ha desde la parada de Vall d´Hebrón fins al Pabelló on hem d´escollir? T´ho pregunto a tu perquè m´ha semblat que ho saps. Resulta que he de venir de lluny i potser hi ha tota una expedició...

Moltes gràcies a qui m´ho pugui respondre!!

Enviado el 15/02/2011 22:53Mensajes: Usuario no registrado

com a molt, de la parada de vall d''hebron fins a pavelló docent....de 5 a 10 minuts...depent de la marxa!, penseu que es tot de pujada

Enviado el 15/02/2011 23:22Mensajes: Usuario no registrado
AV

des de sortida de metro "vall d''hebron",

BUS B-19, fins al Pavellon Docente (final)

són dos o tres parades

Enviado el 15/02/2011 23:34Mensajes: Usuario no registrado
AV

Si no recuerdo mal, en la planta baja del Pavellón Docente está la cafeteria que ocupa toda la planta baja, supongo que el sàbado estarà abierta y más con una concentración de tanta gente.

Alguno del foro de la Vall podría preguntarlo!

Enviado el 16/02/2011 08:47Mensajes: Usuario no registrado
anna

jo me apunto a quedar , creo que estaria muy bien comentar la jugada... y poder ajudar a los del domingo aportando nuestra vivencia

Enviado el 16/02/2011 10:24Mensajes: Usuario no registrado
algumo

en vall d hebron a los nuevos que escojais hospital os van a pasar a consultes externes o a urgencies en la cual podeis estar tanto en mostrador haciendo entradas pacientes o controlando libro enfermeria ambas cosas extresantes. tambien podeis optar por plantas os encargareis del control pacientes, altas, control quirofanos, programacion pruebas y todo lo que jefe servicio quiera (secretaria/o personal) hareis servir SAP asistencial

Enviado el 16/02/2011 10:26Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola a tots, per si us serveix, acabo de parlar amb la SAP d''on visc (Baix Llob nord), preguntant pels criteris d''assignació de plaça un cop escollim SAP, i m''han dit que tota metropolitana sud tindran els mateixos criteris de situació geografica de la persona, o sigui on viu (també la mobilitat, que és el que més m''amoïna doncs no tinc cotxe), el perfil que tinguem (ens faran a tots una entrevista d''acollida), i les necessitats de cada EAP, (ambulatori-consultori), l''ordre que he donat no ha de ser necessàriament l''ordre d''importància jo m''inclino a pensar que el perfil i les necessitats de cada EAP tindran més pes. De la prioritat als interins que ja estiguin treballant no m''ha comentat res, encara que jo dono per segur que tindran preferencia al no haver d''ensenyar ja a aquestes persones. També que tots els horaris són de tarda i com a molt alguns horaris lliscants (alguns dies matins altres tarda). Tampoc m''han dit res de demanar 4 caps per preferències.

Jo per la meva part tenia descartada la meva SAP i ara me la torno a plantejar... quin lio!, però ja no veig tant impossible treballar "relativament" a prop de casa.

Enviado el 16/02/2011 10:37Mensajes: Usuario no registrado
Teresa

bon dia aqui teniu la respota del sindic de greuges

Benvolgudas enyora,

Us comunico que fins el moment en qué m''adrego a vós s''han rebut en

aquestai nstitució un seguitd e correuse lectrónicsp, rácticamenta mb el

mateix conüngut que el de Ia vostra queixa, en qué s''exposa el

descontentamentd e les personesq ue han superate I procésd e selecció

en qué van participar per cobrir places vacants de personal estatutari de

gestió i serveis, de la categoria professional d''auxiliar administratiu de la

funció administrativa, pel sistema de concurs oposició (núm. de registre

de la convocatória Auxi1iar.2008i) que ara han d''escoilir destinació.

En els esmentats documents s''afirma que, per diligéncia del dia 10 de

desembre de 2010, eI Tribunal qualificador del procés selectiu ha fet

públiques les places donant només el número i la distribució per ámbit o

servei territorial, confirmat així els rumors sobre les intencions de

I''organisme de deixar escollir als opositors en un ámbit territorial i no

un centre concret de treball.

Igualment,s ''exposal a preocupacióq ue siguinl es di¡eccionsd e recursos

humans de cada ámbit territoriai les oue decideixin el centre concret de

treball de cadat reballadorq uan en convocatóriesa nteriorsa questa

decisió ha correspost de forma única a I''opositor tenint en compte la

puntuació i l''ordre final del procés de concurs-oposició.

VuIl, en primer lloc, informa¡-vosq ue el Síndicd e Greugesé s una

institució que té com a missió la defensa dels drets fonamentals i les

llibertatsp úbliquesd e les personesi amb aquestaf inalitat supervisa,

entre d''altres,I es actuacionsd e les administracionsp úbliquesc atalanes.

És per aquest motiu que un cop es van comenear a rébre eis escrits de

queixa vaig formular una petició d''informació a l''tnstitut Catalá de Ia

Salut amb relació amb I''assumpte exposat.

Síndic de Greuges de Catalunya

Passeig Lluís Companys, 7

08003 Barcelona

Tel933 018 075 Fax 933 013 187

sindic@sindic.cat

www.sindic-cat

Examinada tota la informació de qué disposo constato que a les bases de

la convocatória a qué us referiu no hi ha cap relació de destinacions

específiques dels centres de treball, sinó una única referéncia al nombre

total de places ofertes que será de 933, d''acord amb alló establert a

l''annex 2.

Igualment,i pel que fa la publicitat de les desünacionse, n la base8 .1

s''estableixq ue "Juntamenta mb Ia publicaciód e Ia llista a qué fa

referéncia la base 7.4 (la de puntuacions finals del concurs) el tribunal,

d''acord amb eI que estableix el parágraf tercer de la base 5.3, fa¡á

públiques les puntuacions finals de la fase de concurs oposició, amb

indicaciód el número d''ordred e classificacióa ssolitp er cadaD ersona

aspirant,a ixí com les desünacionsc orresponentsa lls placesq ue

figuren a I''annex 2 d''aquesta convocatória..."

Aquesta publicitat va tenir lloc en data 10 de desemb¡e de 2010 i la

distribució de Ies places s''ha fet per geréncies territorials, ámbit que

correspon amb l''organització dels centres, serveis i establiments de

l''lCS,s egonsI ''article 13d e la Llei3/2007,d e 30 de juliol, de I''ICS,s ense

que em consti que en cap moment s''oferissin llocs de treball concrets o

específics.

Cal tenir en compte que, d''acord amb el principi d''autonomia en la

gestió dels centres, els serveis i els establiment de I''ICS, I''autonomia de

gestió de personal suposará dotar als centres, els serveis i els

establiments de la capacitat de definir Ia composició de la plantilla més

adient al projecte assistencial.

Es, per tant, en virtut d''aquest principi d''autonomia en la gesüó de

personali d''acorda mb la sevao rganitzacióq, ue l''lCSh a deciditq ue els

professionalss iguin nomenatsd int¡e del ámbit territorial d''una geréncia

territorial, ja que la convocatória no establia altre abast.

En aquest sentit, val a dir que la supervisió del Síndic de les decisions

adoptades per l''Administració en exercici d''una potestat discrecional,

com és el cas que en ocupa, només escau si es constata una actuació

arbitrária a I''hora d''optar entre diverses solucions, fonamentant la

decisióe n criterise xtrajurÍdics( d''oportunitat,d e conveniénciae, tc.)n o

inclosos en Ia llei i que es remeten al judici subjectiu de I''Administració.

En Ia situació que em plantegeu entenc, peró, que Ia decisió és

motivada, ha estat objecte de publicitat i no és cont¡ária ni a les bases de

la convocatória,n i al marc normatiu vigent.

En conseqüénciah, e de dir que fins al moment en qué m''adregoa vós

no he pogut detectarI ''existénciad ''una actuacióa dministrativai rregular

en 1a situació que em vau exposar que habiliü la meva intervenció.

Aixó no obsta al fet que, si un cop efectuats els nomenaments en l''ámbit

territorial no es respectés Ia previsió que la incorporació en els centres,

els serveis o els establiments concrets d''acord amb la vostra elecció, en

funció de la prelació resultant del procés selectiu, us pugueu tornar a

adreEara la nostra institució per exposar-nos-hoi per tai que estudiem

una possible actuació.

Us agraeixol a confianqaq ue m''heu dipositati resto a la vostra

disposició per a qualsevol altra qüestió que em vulgueu plantejar i en

qué sigui possiblel a meva actuació.

Rafael Ribó

Síndic

Barcelona1, 5d e febrerd e 2011

TOTALMENT INDIGNANT

Enviado el 16/02/2011 11:13Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ja es va dir en el seu dia que quan l''ICS actua ho fa amb un assessor jurídic al darrere, per tant haurà tingut en compte les possibles interpretacions de les lleis abans de fer les passes que han fet. Tot i això és decebedora la resposta del Sindic.

Enviado el 16/02/2011 11:27Mensajes: Usuario no registrado
algumo

sabeis lo que es un corre-turnos? pues eso pasa en vall d hebron en plantas hareis altas por toda la casa alli donde se os necesite ni penseis que podreis acceder a u servicio no assistencial es ya esta cojido o consultas externes o urgencies tanto de trauma, hospital general o area materno infantil turno tarde por supuesto o sino de 9 a 17h

Enviado el 16/02/2011 11:46Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Hola, anem per parts,

La distancia entre la cafeteria de la General i en Pavelló Docent, si poden ser 5 o 10 minuts, problemas posibles, pluja o aire, aqui quan bufa, fuja fort.

Busus qoe pujan fins al Pavelló, on tenen la final, sortin a la parada de MONTBAU línea III el 76, sortin a la para de Vall d''Hebron Línees III i V el 76 i el 19, Problema els dissabtes la freqüencia de pas es desesperant, aneu amb força temps si opteu pel bus.

La cafeteria del pis inferior del Pavelló Docent és segur que estarà tancada i barrada, tot i això en aquesta planta hi ha lavabos i maquines de cafè i aigua, posiblement sigui el millor lloc per quedar.

Ens Veiem.

Enviado el 16/02/2011 11:52Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Moltes gracies per la informació!!! Just acaba de posar al site web això del metro i dels busos, prendrem nota de que la freqüencia de pas és llarga.

La cafeteria del Pavelló docent encara que hi estigui tancada i ha algun lloc per seure-hi?

Enviado el 16/02/2011 12:08Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Espera, vaig a contar els seients que hi ha

Enviado el 16/02/2011 12:14Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

16 sillons al vestíbul de la sala d''actes.

27 cadires al vestibul del costat de la cafeteria, la cafeteria, tal com us deia estarà tancada, no es podrà accedir

Enviado el 16/02/2011 12:17Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Que voleu que us digui..quedar en un lloc que hi han maquines de cafe, lavabos i potser algun seient..

a més, potser som bastants i es quedara gent de peu..

Jo voto pel bar gran que va dir la beatrix al carrer...no recordo, total, son 10 minuts caminant..no?

UNALTRE TEMA: SINDIC. jo tambe he rebut la carta avui de resposta..i si, és decebedora.

M''estalvio de posar cap paragraf pq la companya ja la posada tota crec...però jo em quedo amb el seguent: EN CAP MOMENT FA REFERENCIA AL PRINCIPAL ARGUMENT NOSTRE..QUE ES QUE EL DECRET QUE VAN MODIFICAR DELS ESTATUTS DEL ICS I QUE DE LA SEVA INTERPRETACIO SE''N DERIVA AQUEST SISTEMA D''ELECCIÓ.., ÉS POSTERIOR EN EL TEMPS A LA NOSTRA CONVOCATÓRIA.

A MES, I POSATS A CEDIR EN INTERPRETACIONS, PODRIEM ESTAR NOMENATS PER AMBIT , OK, PERÒ ESCOLLIR UNA PLAÇA, UN CENTRE CONCRET , I SABER-LOS AMB ANTELACIO !! EVIDENMENT..

LES BASES PARLEN DE DESTINACIONS, DE PLAÇES.., NO DIUEN RES QUE ESCOLLIREM PER SAP, NI PER AMBIT..

EN FI, JA SE QUE TOT AIXÒ HA ACABAT, PERÒ ES ABSOLUTAMENT INJUST !!

PERQUE PER EXEMPLE, SI NO PUC ESCOLLIR LA SAP KE VULL, HAURE D''ANAR A CAN RUTI ??

PQ NO ME LA PUC JUGAR ESCOLLINT ALTRES SAPS..ON EM PODEN ENVIAR A LA CONCHINCHINA ..

I COM JO..LA MAJORIA..JA HO SE,

RESPECTE A LA RESPOSTA DEL SINDIC I EL QUE RECLAMAVEM..QUE US SEMBLA ? NO SE BEATRIX PER EXEMPLE.., LLEGINT LES NOSTRES BASES..., TU CREUS REALMENT QUE LEGALMENT ESTA AGAFAT AMB PINCES EL QUE HA FET L''ICS O ES DIRECTAMENT IL.LEGAL ??

Enviado el 16/02/2011 12:29Mensajes: Usuario no registrado
nef

bones gent,

si deixes de conectar-te un xic.... mare meva!! porto llegint la tira de rato!!

A veure, Elisi, jo baixo dissabte sí o sí. Els llocs no els conec. De fet no conec cap recó, no baixo mai a la Vall d''Hebro, però és igual, un cop tinguem dicidit el lloc, ja em buscaré la vida per trobar-lo.

El tema de quedar, jo penso com Ricard, a la mateixa sala del Pavelló pot ser un caos de gent i soroll. Personalment voto per la cafeteria que diu la Bea. M''adapataré a la opció més votada perquè com baixo amb moto, jo no haig de caminar gaire. Vosaltres direu..

Enviado el 16/02/2011 12:45Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Jaja Lluís no calia comptar els seients XD, gracies per la informació de veritat!!

doncs quedem on vulgueu, ja sabeu que per la meva part em moc a on calgui, però que sigui on li convingui a la majoria i li vagi bé, no soc partidaria d''allunyar molt a la gent, allò és enorme qui no hagueu anat mai, la zona és boscosa per alguns indrets o sigui que des de la entrada principal fins al pavello docent hi ha una petita excursió i s''ha d''estar atent en no perdre''s. Jo m''imprimiré el mapa que adjunten a la diligencia de l''anunci de l''acte d''elecció.

Ricard, jo el que penso que encara que les nostres bases no diu escollir SAP, esta redactada d''una manera ambigua, diu elecció de plaça, no esmenten àmbit. Degut a que les bases estan redactades igual a altres bases anterior on es donava per suposat que escollies centre, el fet que en les nostres no ho especifiqui potser a estat l''escletxa que ells han vist per poder aplicar a posteriori els nous estatuts. Malgrat això però, esperava de part del Sindic que tinguès en compte que essent unes bases iguals a les anteriors l''administració hi actua d''una manera diferent (fent-nos escollir per SAP) sense raonar aquest canvi d''actuació, ni tant sols fent un anunci oficial. A més tampoc han tingut en compte la possible irregularitat de descomptar mèrits que havien comptat anteriorment.

Enviado el 16/02/2011 12:54Mensajes: Usuario no registrado
nef

Bea anem creuant mails amb el tema del lloc, jejejejejje.

Potser teniu raó i marzar fora queda lluny per alguns.... doncs quedem al mateix pavelló i ens asegurem que ningú es perd. Que penseu??

Si el lloc és gran i no hi ha prou seients, doncs ja seurem a terra.............

Altra cosa és l''horari pels que venim de diumenge. Quina creieu?? 17.30 - 18h.? no sé. Per dir alguna.

Enviado el 16/02/2011 12:56Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Companys i companyes:

LO DEL SINDIC JA US HO VAIG DIR: NO SERVEIX PER A UNA P... M...!!!1 I PERDONEU EL TO, però és que jo ja he tingut resposta a 2 queixes i han estat igual de decebedores!!! QUÈ HI FAREM!

I a més, en el improbable cas que us hagués donat la raó RESULTA QUE LES SEVES RESOLUCIONS NO SÓ VINCULANTS NI D''OBLIGAT COMPLIMENT PER A LA ADMINISTRACIÓ, o sia, una m...

PERÒ HO HAVIEU DE PROVAR, I TANT!!!

Company/a del CAP del FONDO:

LO DEL FONDO QUE VAIG COMENTAR ERA SENSE ÀNIM D''OFENDRE NINGÚ!

PERÒ EM DISCULPO SI HE POGUT OFENDRE ALGÚ!

Lo d''aquest CAP ho deia NO pels treballadors, sinó per la dificultat d''haver d''atendre tanta població que sovint NO parlà la nostra llengua ¿com us ho feu?!!! Algun company m''ha comentat que pot ser complicadet... no ho deia per res més que això, que el Fondo prou que el conec, el meu pare viu a prop. Bé, ell té el CAP del c/Roma o Perú, mira que si em toca allí mateix, doncs res a dinar cada dia a can Papi...

Suposo que arreu de Bcn deu haver més d''un CAP amb majoria de població estrangera i que tenen aquest "problema", jo només comentava lo del Fondo per ser un barri que conec bé.

ELISI:

Jo aniré directament diumenge, ja t''ho dic que dissabte descanso d''exàmens i d''ICS, em dedicaré a donar-me alguna alegria de la mena que sigui, no tant, però, com per estar grogui diumenge, i NO poder anar a NO triar plaça, només faltaria, ja ja ja.

Espero que t''hagis pogut mirar molt bé lo dels CAP de la metropolitana nord, i això potser podràs triar "con conocimiento de causa".

AL FINAL, DIUMENGE QUEDEM? A ON?

RICARD: SÍ, DECEBEDOR, INJUST, FASTIGÓS, I SEGURAMENT DE DUBTOSA LEGALITAT TOT EL PROCÉS, O COM QUE SÓN MOLT LLESTOS, MÉS AVIAT AL.LEGAL, I LLAVORS NO TENIM PER ON AGAFAR-LOS, EM TEMO!!!

Bé, jo d''encà que va sortir la suposada llista definitiva ja tinc les maletes fetes i tot lo del pis empaquetat, tot tot tot, a punt per la mudança allí on sigui, mireu si tinc clar que NO em quedaré a prop de Bcn... mira que si m''equivoco, quina feinada per a no res... ja ja ja, por lista I per voler córrer massa i avançar esdeveniments!!! AQUESTS DIES JA EM RIC FINS I TOT DE LA MEVA OMBRA!!!

A LA MEVA FAMILY FAN APOSTES: CAP A GIRONA O CAP A LLEIDA?

Tothom se''m fot de mi, per si em toca un lloc molt fred, que sóc molt fredolica, aniran a comprar-me un equip complet d''esquí al Decatlon, ja ja ja ja.

En fi, ja se que el tema NO té gens ni mica de gràcia, sobretot pels que ho tindreu mooolt difícil per a canviar de residència a molts kms. perquè teniu marit, muller, nens...i demés obligacinos familiars. COMPLETAMENT INJUST!!!

Però com que no és el meu cas, doncs, apa, oi que volia canviar de ciutat i demés? Doncs apa vinga va! ¡Donde el ICS quiera!

TOT I QUE LO BONIC I IDEAL, A MÉS DE JUST I LÓGIC I LEGAL HAURIA ESTAT, PERÒ, TRIAR JO LA CIUTAT O POBLE ON ANAR A VIURE PERÒ... JA SABEM EL PA QUE S''HI DÓNA, A L''ICS!

MOLTES GRÀCIES ALS COMPANYS PER LES DIFERENTS INFORMACIONS: GRÀCIES BEATRIX, LLUÍS, TERESA, RICARD I DEMÉS!!! SOU UNS SOLS!!!!

NO m''enrotllo més, es nota que no tinc gaire ganes de posar-me a estudiar oi? en fi...

Records

Estertxu

PD: Records als companys de la UNED!!!

Parlant de llibres insofribles APA QUE EL DOMJAN de psico. del aprendizaje!!!! FIns i tot el temari de les opos és més interessant!!!

Deixo el tema, que aquest NO és el foro adient, perdoneu la resta de compis del ICS! JO TAMPOC NO M''HE POGUT ESTAR...

Enviado el 16/02/2011 13:01Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Eiii Estertxu, guapa a Lleida ni somiis que s''acabarà ràpid, com a molt lluny Girona... però m''inclino a pensar que el que quedarà serà BCN Ciutat.

Enviado el 16/02/2011 13:21Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola Beatrix

A mi Girona ja m''estaria bé, com més lluny de BCN millor.... Segur que s''hi viu molt millor i més tranquils, i els lloguers dels pisos són molts més barats, IMPORTANT!!!

BEN POQUES GANES TINC DE SEGUIR A PROP DE BCN, NO NO I NO!!! ECS!!!!

I que sóc de BCN, no us penseu, abans que algú es pugui sentir ofès...

Però.. BARCELONA M''ESBORRONA, SABADELL EM FA PATIR...

Veurem... a veure si ara ja m''han comprat l''equip complet d''esquiadora i no em farà falta.... ai ai ai... sospito que sí, que me l''han comprat com a regal per la plaça i pel meu cumple a principis d''abril...

I AMB TOT EL PIS EMPAQUETAT!!! AI AI AI... Riuré!!! Ja us diré i així riureu tots amb mi!!!

GUAPÍSSIMA, COM I ON QUEDEM DIUMENGE??? Els de diumenge vull dir.

Ah i tant de bo SÍ QUE ET PUGUIS QUEDAR A PROP DE CASA TEVA!!! PENSAREM EN POSITIU PER TU!!!

I PEL 2012, JO, AMB LA PRIMERA PAGA EXTRA SENCERA -O LA PART QUE ES DIGNIN DONAR-NOS!!!- EL CARNET DE CONDUIR SÍ O SÍ!

Pel futur, poder demanar plaça a l''hospital de Olot o el de Puigcerdà, si els acaben, és clar, i si són titularitat del ICS...

Jo ja faig plans ABANS d''hora, NECESSITO UN BON PSIQUIATRA, JA JA JA!! Vejam, vaja futura psicològa estic feta, ja ja ja...

MOLTS RECORDS

Ester

Enviado el 16/02/2011 13:42Mensajes: Usuario no registrado
Rosetath

Ei, acabo de parlar amb gent d'' Hoteleria de la Vall d''Hebron i m''han confirmat que la cafeteria de Pavelló Docent estarà obert tant dissabte com diumenge. Dissabte fins a les 18h. i diumenge fins a les 14h. El menjar que hi haurà serà gairebé tot fred; pizzes, bocates, pastes, etc.

Enviado el 16/02/2011 13:49Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

BIENN!!!!

Encara que ho veig justet fins a les 18:00, potser s''hi repensen si veuen que som colla allarguen una mica més? No, no ho crec. Sempre podem fer l''excursió fins a la cafeteria de la general si ens fan fora.

Al migdia jo hi dinaré per allà pero no estic segura de voler estar tantes hores al mateix lloc...si algú s''apunta potser m''en vagi al frankfurt del carrer Angel Marques, aniré veient.

Pel demés està clar que la cafeteria del Pavelló és la millor opcio oi?

Enviado el 16/02/2011 13:56Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

GRÀCIES ROSETATH!!! ETS UNA CRAC!!!

AIXÍ, COM PODEM QUEDAR ELS DE DIUMENGE?

JA DIREU EL QUÈ SISPLAU!!!

Plego que a les 4 tinc un examen més per suspendre, aquest sí!!!

Ja no ve d''un... apa vinga va...

Records a tothom i fins a la tarda! A10

Enviado el 16/02/2011 14:05Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

CONFIRMAT, acabo de pujar de dinar i els han dit, al personal de la cafeteria, del Pavello Docent, que han de venir a treballar Dissabte mati i tarda i Diumenge al mati, sembla ser que fins i tot faran dinars, aixó últim demà ja ho confirmaré.

Enviado el 16/02/2011 14:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Mare meva potser ens estan maleïnt en aquest moment els treballadors de la cafeteria XD

Enviado el 16/02/2011 14:10Mensajes: Usuario no registrado
y

(jo sóc de diumenge) Crec que el segon torn de dissabte comença a les 4.

A quina hora pujareu?

Enviado el 16/02/2011 14:29Mensajes: Usuario no registrado
a

ens veiem a la cafeteria del pavello docent de vall d''hebron

Enviado el 16/02/2011 14:44Mensajes: Usuario no registrado
m..

jo soc del diumenge si voleu quedar com diu l''Estertxu ja direu quelcom cosa

Enviado el 16/02/2011 15:03Mensajes: Usuario no registrado
AV

Beatrix!

no crec que ens malaiexin , pq suposo que es un concesionari, o algo subcontratado y suposu que un dia aixi els convé obrir, és una suposició

Enviado el 16/02/2011 15:06Mensajes: Usuario no registrado
nef

a veure nois, sembla que tenim lloc. Que tothom s''ho anoti:

CAFETERIA PAVELLÓ DOCENT

Hora pels de dissabte tarda (que ens afegirem els de diumenge que ens acostarem a tafanejar) que us sembla de les 17h.?? ho dic perquè si la idea és que tanquin a les 18h. senyal que tenem previst que la cosa vagi depreseta, no???

Que penseu de l''hora???

Els de dissabte que aneu sortin, ens anirem veient a la cafeteria... però si els de diumenge anem cap a la mateixa hora ja començarem a agrupar-nos i a passar-nos la info que tinguem de dissabte matí del foro i de gent coneguda que hagi triat.....

Enviado el 16/02/2011 15:13Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No se quanta estona es trigarà, pero penseu que a la tarda anem 354 persones a un minut per persona donen unes 3,5 hores aprox. si estic fent bé el càlcul... i em sembla moooolt ràpid. Ho dic pels que quedin els últims, la cafeteria ja no seria oberta a les 19:30h

Enviado el 16/02/2011 15:22Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

El càtering de tot l''Hospital, del públic en general i dels menjadors del personal, els porta la firma ARCASA, però la veritat és que el tracta que mantenim amb ells és el de companys de feina.

Per cert no els agobieu, si no hi posen més gent, només són tres, per cobrar, fer els bocates i els cafès.

Enviado el 16/02/2011 15:25Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Per que us feu una idea el zelador s''ha de quedar fins les 21.00 hores.

Enviado el 16/02/2011 15:25Mensajes: Usuario no registrado
Arg!

Per els que anem en cotxe, sabeu si el parking del carrer de Natzaret es de pago?

Enviado el 16/02/2011 15:33Mensajes: Usuario no registrado
nef

osti bea, jo no habia fet calculs del que es pot trigar... Llavors les 17h. potser és aviat????? aiiiiiiiiiiiii quin merder tot plegat.

PROPOSEU HORARI PELS DE DIUMENGE QUE ANIREM DISSABTE A VEURE EL PERCAL. GENT IMPLICADA QUE PENSEU?????

Enviado el 16/02/2011 15:38Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Lluís fas bé de dir-nos que no son gaires treballant a la cafeteria, tampoc es qüestió d''agobiar. Jo amb els de Bellvitge també hi tenia relació de companys de feina, perquè és el que són companys que treballen en un mateix lloc amb comeses diferents.

Enviado el 16/02/2011 15:45Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Nef aneu venint a l''hora que vulgueu, tampoc ens mourem d''allà, no se si ens deixaran entrar/sortir de la sala, suposo que no perque sino serà un xou, però la qüestio (almenys parlo per mi) que jo encara que sortís quan agafi plaça igualment em quedaré fins al final per allà per comentar amb el Lluís com ha quedat la cosa. A més si a les 18:00 tanquen tampoc te gaire sentit quedar molt tard, per això penso que a les 17:00 està bé, els primers fara una hora que habran escollit i gairebé haurà escollit una tercera part. (igual va més ràpid nef, jo es que no tinc experiència de com va)

Enviado el 16/02/2011 15:48Mensajes: Usuario no registrado
nef

Doncs t''agafo la paraula.......

NOIS/ES DE DIUMENGE QUE VOLEU ANAR-HI DISSABTE: QUEDEM A LA CAFETERIA DEL PAVELLO DOCENT A PARTIR DE LES 17H.

Els de dissabte, us aneu afegint a mida que aneu sortin de la sala, no us oblideu de nosaltres, jejejejeje que us hi esperarem amb candeletes!!!!!!

Enviado el 16/02/2011 15:52Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

La ideia es que vagi molt ràpid, però..............per fi els del ICS faran alguna cosa bé?

Bé, de bon rotllo, els donem, de moment, un vot de confiança?

SI!!!!!!!!!!!!!, que co...ns, si no tenim més remei!!!!!!!!

He intentat saber si deixaran entrar i sortir de la sala, però de moment ningú sap res, si esbrino alguna cosa ja ho diré.

Enviado el 16/02/2011 16:20Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Jo em veig alla fins les 9 o 10 de la nit., sóc de la part final del torn de tarda, i a jutjar per

la eficàcia i eficiència de la casa.., si de cas em portare el café jo en un termo..

Enviado el 16/02/2011 16:34Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Ricard, tranquil jo soc el 572, et faré compnyia

Enviado el 16/02/2011 16:55Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

DONAR-LOS UN VOT DE CONFIANÇA A AQUESTES ALTURES?!!! SÍ, HOME, I UN BÉ NEGRE!!!!

Lluís: fas molt bé, però NO només el termo, si m¡apures fins i tot un sac de dormir, amb lo lentos i inútils que són...

Bé, jo per diumenge em duré UNA MOTXILLA, O POTSER TOTA UNA MALETA AMB TOT AIXÒ: LLISTAT DE TOTS ELS SAPS I CAP, i a més, plànol de les comarques de Catalunya.

I A MÉS: AIGUA I DINAR. MOLT!!!

I a més: VALIUM i/o TRANQUIMAZIL O SIMILAR, per si de cas i per raons òbvies...

CAFINITRINA, per a i infarts, que encara em moriria esperant-me a urgències si en tingués un...

INSULINA varia i/o Glucagón, per si de cas les "bones notícies" em provoquen un "subidón" o un bajón

VENTOLÍN, per si tinc una crisi i l''ICS m''ofega abans d''hora...

COCA-COLA o Redbull, per si em baixa la tensió, o el sucre... i porque sí!!!

EL MÒBIL AMB MOLT DE SALDO!!!!

PAPERS I BOLIS per anar entretenint la llaaaarga espera i de pas anar escrivint un futur best-seller sobre el tema... Mai no se sap...

MOCADORS DE PAPER, MOLTS, per si acabo, o acabem, plorant tots de ràbia o el que sigui...

Còpia del meu testament per si falla la Cafinitrina...

Eh, i penseu que estic sana, només és por si...

Potser em descuido res? ja ja ja... no se, no se, no ho tinc clar... ONDIA, EL DNI TAMBÉ I SOBRETOT!!!!!

AH, i un amic psicòleg que m''esperi fora, per si surto amb ganes de suicidar-me i ni el Valium o similar no em calmen...

Ah, sí, I MOOOOOLTA MOLTA MOLTA MÉS PACIÈNCIA!!!

I Potser un diccionari de sinònims per tal d''entretenir l''espera i poder recordar-me de la família de tots els membres del tribunal amb un ampli i variat repertori de calificatius d''allò més agradables...

LES GANES DE MATAR-LOS A TOTS ELLS ME LES DEIXARÉ A CASA, que no val la pena... I EM TEMO QUE LA IL.LUSIÓ TAMBÉ ES QUEDARÀ A CASA...

I JA NO SE M''ACUT RES MÉS!!!

CAL DIR QUE A LA CAFETERIA EM CONEIXEREU PERQUÈ DURÉ UNA MALETA GRAN?

JA JA JA, ja veieu que he decidit prendre-m''ho amb bon humor.

ACCEPTO SUGERIMENTS SOBRE QUÈ MÉS PORTAR...

Enviado el 16/02/2011 17:03Mensajes: Usuario no registrado
m..

molt bona aquesta, Esterxu

Enviado el 16/02/2011 17:05Mensajes: Usuario no registrado
m..

no et preocupis els del diumenge buscarem una maleta molt grossa

Enviado el 16/02/2011 17:05Mensajes: Usuario no registrado
NEF

amb tot això, tindras lloc per portar el DNI?????

Enviado el 16/02/2011 17:29Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

NO se, Nef, no se, igual me''l descuido, i tot...o el cap! ja ja ja.

Si em recordo de posar-me les ulleres, ESTARÉ SALVADA! serà perquè prèviament m''hauré recordar de posar-me el cap, problema resolt!!! Tot i que no ho tinc clar, com que demà suspendré previsiblement Psicologia de la memòria...

MÉS val riure de tot, que de plorar i demés ja hem anat ben servits!

Ei, acabo de fer el tercer examen de la setmana, crec que he aconseguit millorar, o empitjorar, no se com cal mirar-ho, el record de la setmana i del curs passat també, que era un 3 o així!!! FANTÀSTIC! Però no us penseu, el puc millorar, o empitjorar, sense gaire esforç, a més, entre els exàmens de demà i divendres, guay!!! WEA!!

Ens veurem a la cafeteria, potser que NO ens descuidem de dur diners per a fer un cafetó, tampoc! Digo...

Bueno, em vaig a berenar una bona dosi de pa amb xocolata i cafeina, jo a aquest pas no arribo viva a diumenge...

Total, más se perdió en Cuba... és broma... Voldria arribar a fer els 43 anyets que COINCIDIRAN PREVISIBLEMENT (NO US IMAGINEU QUIN CARINYO LI HE AGAFAT A AQUEST MOT TAN I TAN BONIC!!! I QUE NO ENS SONA DE RES...) just a principis d''abril i per a la PREVISIBLE incorporació a la nostra estimada plaça... REGAL D''ANIVERSARI DE L''ICS!!! ENVERINAT O NO?

AH, NO SE SABE... SORPRESA!!!

La il.lusió i la esperança les he quasi perdudes PERÒ EL SENTIT DE L''HUMOR NOOOO!! AIXÒ MAI!!! ¡¡¡ANTES MUERTA QUE SERIA!!!

APA A10 SIAU! FINS DEMÀ!

Estertxu

PD: NOM DEL FUTUR BEST-SELLER? NO HO ENDEVINEU, NOOOO? HOME... PREVISIBLEMENT PREVISIBLE!!! O La previsibilitat del previsible... o algun altre títol IMPOSSIBLEMENT PREVISIBLE, SOBRETOT, JA JA JA, ESTOY EN ELLO.

Enviado el 16/02/2011 17:51Mensajes: Usuario no registrado
J.

q bona estertxu! XDD per cert, girona es molt maco, si... tot i q no soc objectiu XD a veure si acabarem essents companys de SAP! :)

eii a mi tb m''agradaria saludar-vos a algunes del forum, pero dubto molt q a les 17 estiguem.... suposo q un cop has acabat pots sortir pero... en fi, ens veurem abans de les 16h els q estem convocats dissabte a la tarda :)

natra cosa: a tots els interins q no han aprovat els hi fan agafar vacances a partir del 21/2 i no saben si tornaran dps de vacances, pero es molt problable q no. era aqui al forum q es va comentar q la incorporacio s''allargaria?

Enviado el 16/02/2011 18:03Mensajes: Usuario no registrado

algu sap quin programa informàtic fan servir al ICS? a quin dels més comuns s´assembla''? ho dic per començar a mirar- m´ho... sóc una mica masoca....¡¡¡

Enviado el 16/02/2011 19:23Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Autor desconegut el programa informatic es una base de dades feta a mida per als ambulatoris i una altra versió als hospitals es diu SAP (quina ironia oi?) o SIAP, així que tranquil no et miris res perque ens hauran de fer un "curset" als que no estem al dia, el van canviar l''any passat així que tranqui de moment.

Enviado el 16/02/2011 19:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

j. avui m''han dit RRHH de la SAP on aspiro anar que incorporació 1 d''abril... així que no sembla que s''allargui. ens veurem dissabte :)

Enviado el 16/02/2011 19:37Mensajes: Usuario no registrado
maria Her.

Bea, com ho fas per estar tant assabentada de tot ¡¡¡ tens algun "infiltrat" o ^què¡¡¡¡ ( és broma... que la teva informació ens a serveis a tots... si no sigués per tú¡¡¡¡

Enviado el 16/02/2011 19:43Mensajes: Usuario no registrado
lalalallala

lalalalalal lalalalla lalalala, cantar por no llorar.

Enviado el 16/02/2011 22:29Mensajes: Usuario no registrado
lara

Hola!

Bones noticies per la 926, tinc una amistad de primera má,que está a la posició 700 i pico que renuncia a la plaça.

Aixi que felicitats a la 926 que era abans la 925.

Enviado el 16/02/2011 23:12Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Jaja no tinc cap infiltrat, simplement investigo tot el que puc. Bé també l''experiencia de 10 anys a un Hospital m''ajuda, però ara per ara és el contacte amb tots vosaltres i buscar molt per Internet... i llegir-se les coses 50 vegades també ajuda... jeje. Així que el mèrit no es meu jo només faig d''esponja arreplegant tota la informació que doneu vosaltres ni més ni menys.

Enviado el 16/02/2011 23:18Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Moltes gràcies Lara!! conec personalment a la 926, ella crec que no llegeix el foro, pero li passaré la noticia tot seguit. Li donarem una bona alegria.

Enviado el 16/02/2011 23:36Mensajes: Usuario no registrado
AV

Com ja sabeu, l’Acte d’elecció de les places són els dies 19 i 20 de febrer de 2011, una vegada s’hagi escollit la plaça per SAP, es publicarà al DOGC. Segons l’ICS, l’incorporació es farà a partir del dia 1 d’abril de 2011 i haurà un mes per incorporar-se.

En la Junta de Personal de l’Atenció Primària de la Metropolitana Nord del dia 11/02/2011 l’empresa va explicar els criteris que es tindran en compte per a fer l’elecció del centre on hi han vacants en aquest àmbit.

• Es donarà un llistat dels centres amb vacants de la SAP triada a cadascun dels aspirants a centre, on podran escollir 3 o 4 centres per ordre de preferència.

• A les persones que no han treballat mai en la SAP escollida, es farà una entrevista d’acollida i també es tindrà en compte els centres de preferència.

Es donarà prioritat a:

1. Criteri de continuitat: (La persona que estigui treballant en el lloc que vol escollir)

2. Criteri de Proximitat ( La persona que visqui més a prop del centre).

Aquests criteris han segut escollits unilateralment per l’empresa sense comptar amb la part social.

Enviado el 16/02/2011 23:43Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Us puc confirmar que avui he parlat amb la SAP d''on visc i RRHH m''ha dit que a Metropolitana Sud també faran servir els mateixos criteris.

Enviado el 16/02/2011 23:53Mensajes: Usuario no registrado
AV

COPIO I ENGANXO

Reducció de les despeses de personal en un 6% i d’un 5%

La Instrucció de Governació i Economia que insta a reduir masses salarials i plantilles va arribar als centres sanitaris dependents de la Generalitat sense passar abans per Salut.

Una instrucció conjunta de la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals i la Intervenció General del Departament d’Economia i Coneixement (instrucció 1/2011) ha demostrat que la Generalitat de Catalunya ja ha decidit, al marge de quin sigui el seu pressupost per al 2011, reduir el seu pressupost global un 5% i sumar-li una retallada de plantilla del 6%, incloent-hi la sanitària, encara que en aquest últim àmbit acaba de donar marxa enrere parcialment i així ho plasmarà en una nova instrucció de rectificació.

La primera instrucció va arribar al Servei Català de la Salut, l’Institut Català de la Salut i les empreses públiques i consorcis sanitaris vinculats sense que fos notificada prèviament al Departament de Salut de la Generalitat.

El que sí farà Salut es no reposar el 50% de vacants per jubilació, defunció o altres formes d’extinció de la relació laboral, tal i com estava ja previst en el decret de pròrroga dels pressupostos de la Generalitat. Recordem que fins a nova data s’han congelat els processos selectius, mantenint-se vigents aquells que ja s’han iniciat.

Fonts de Governació, han anunciat: "La instrucció és genèrica per a tota la Generalitat, però en el cas de Salut s’exceptua d’aquesta forma: reduirà el seu pressupost global un 5%, com la resta, però sense sumar-li la retallada de plantilla d’un 6% ".

Podeu accedir a la Instrucció 1/2011 de Funció Pública,

Enviado el 17/02/2011 00:35Mensajes: Usuario no registrado

que pasara con la gente que no se quiere quedar donde esta como interino? tambien tiene prioridad para escoger otra vacante en la misma sap?

Enviado el 17/02/2011 00:45Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Ja només faltaria això..no??

PER AV I BEATRIX,

Entenc, que el tema de posar les preferencies dels 4 centres sera POSTERIOR al acte d''elecció d''aquest dissabte..no?

Perquè aleshores..jo ja no sé si fiarme de si ho faran així ó cambiaran d''idea..i llavors la sap ja estara escollida i et poden enviar a la conchinchina...quan podies haver escollit un hospital p .exemple..

Es que tambe els conec i tot plegat em provoca una desconfiança...no hi ha dret que estiguem així ! sense saber on són realment les places i quins seran els criteris per tot el territori !!

Enviado el 17/02/2011 00:46Mensajes: Usuario no registrado

...esta es una buena pregunta.

alguien tiene la respuesta?

Enviado el 17/02/2011 07:51Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ricard, jo ahir nerviosa perduda sabent que s''estaven reunint les juntes de personal vaig fer un cop de cap i vaig trucar a la SAP d''on visc. Jo ni me l''havia plantejat, perque no tinc cotxe i una part molt important és rural, o sigui consultoris de pobles sense transport public.

Be doncs, vaig parlar amb el cap de RRHH i em va dir que primer escollim SAP el dissabte i que despres un altre dia (no va especificar però no crec que triguin) ens trucaran per fer-nos una entrevista d''acollida. Jo li vaig plantejar això de que si no tinc cotxe i no em puc desplaçar a segons quins llocs si ho tenen en compte, perque sino ni m''ho plantejava que la "meva" zona fos una possibilitat, em va dir que per suposat es tindrá en compte la proximitat de domicili i la mobilitat, però que també tindran en compte el nostre perfil i les necessitats dels EAPS (diferents zones com ells distribueixen els caps, com una subdivisió de la SAP per entendre''ns), i que els torns tots son de tardes o lliscants.

No em va fer cap comentari sobre la preferencia dels interins que ja hi treballen (desconec si aqui n''hi ha, de la meva zona em fa l''efecte que no som gaire gent aprovada... pero potser m''equivoco) Ni tampoc em va dir res de que nosaltes diguèssim les nostres preferencies, només que tindrien en compte on vivim, el que ens podem moure i les necessitats dels EAPS, també em va dir que aquests criteris s''aplicarien a tota la Metropolitana Sud.

Resumint: el dissabte només escollim SAP

Enviado el 17/02/2011 08:47Mensajes: Usuario no registrado
a

Que són torns lliscans?

Enviado el 17/02/2011 09:49Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

a. els torns lliscants son uns dies de matins i altres de tardes.

Enviado el 17/02/2011 09:49Mensajes: Usuario no registrado
lara

Els torns lliscans són uns dies de mati ,uns dies de tarde.

Enviado el 17/02/2011 09:59Mensajes: Usuario no registrado
nef

jo estic d''acord amb Ricard. No ens poden dir directament que faran el que voldran i ens colocaran a la "conchinchina" sabent que els interins estiguin a la posició que estiguin pasaran davant... perquè és surrealista a unes opos de la Gene.

Però com sempre amb l''ICS, donde dije digo, digo diego. Amb això vull dir que no seria prudent confiar a que un cop triem sap estarem a tocar de casa, perquè ens podem endur més d''una sorpresa.

Sempre ens poden dir que no som el perfil per tal o cual cap i quedar-se tan amples...

El tema dels hospitals és una bona elecció en quant a movilitat. Sabem que no ens poden moure entre centres com a una sap... és un punt a tenir en compte.

A més a més del horari, ara parlo per parlar, però veig més factible poder tenir un lliscant a males en un hospital, donat que als centres totes les saps ens estan dient que serà horari tarda!!!

Uff!! a aquestes dates, i crec que més d''un no tenim el llistat de preferències definit...

Enviado el 17/02/2011 10:06Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Be l''horari lliscant s''està implantant als CAPS, als hospitals no he sentit mai que hi hagi. En els hospitals el dolent més aviat son els corretorns que comentava un company més a dalt, que no t''assignen a un servei i vas a dos o més llocs cada dia (apagant focs), per a mi és el mes xungo d''un hospital. Abans els horaris eren majoritariament de matins, ara han ampliat força serveis de consultes, radiografies, etc a la tarda i suposo que seran els llocs que "ens" estan guardant.

Jo encara que he tornat a incloure la SAP on visc no tinc 100% definida les prioritats

Enviado el 17/02/2011 10:16Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Us vull comentar que avui al espai Web que hem fet he penjat una escaleta amb totes les SAPs per anar tatxant a mida que la gent agafi plaça, es per imprimir i dur el dia d''elecció.

El lloc web és sites.google.com/site/oposicionsics

a l''apartat Arxius - LListats i utilitats, l''arxiu s''anomena "escaleta elecció de plaça"

per descarregar-lo un cop obert l''arxiu menu Arxiu-descargar como - Excel

Us aviso que per imprimir per tal que quedi en una sola pàgina haureu d''ajustar els marges i la proporció posarla gairebe al 65% del tamany real per que càpiga tot.

Espero que us ajudi. Tambe al mateix apartat teniu fulls per delegar l''elecció de plaça per si no us podeu presentar vosaltres i un model per demanar comissions de serveis.

Enviado el 17/02/2011 10:44Mensajes: Usuario no registrado
C.

Redéu, quanta estona porto llegint! I això que només he deixat de connectar-me dos dies! Quant al temps que hi serem a l''acte penso que una miqueta més del que dieu: 354x1 minut= 354:60 (minuts/hora)= 5,9 (6,30h) , si no m''he equivocat. Ja cal que ens portem alguna cosa per beure i per menjar mentre anem esperan torn, encara que amb tants nervis qualsevol menja res, je je je. Sort a tothom!

Enviado el 17/02/2011 10:48Mensajes: Usuario no registrado
joan

Es un poco triste que la eleccion sea asi , una vez hayamos elejido por sab , de que servira la posición de la eleccion?

QUE TRISTE!!!!

Enviado el 17/02/2011 11:00Mensajes: Usuario no registrado
tere

Hola a tothom, pels que estem a partir del 925, us agrairiem als que escolliu aquest cap de setmana, que després de la vostra elecció, ens fessiu cinc cèntims de si heu vist si ha renunciat poca gent, molta, etc. així tidrem una mica d''idea de cara al que ens podem esperar al llistat del dia 21 de la segona convocatòria.

Per cert, enhorabona Beatrix per la currada de la web.

Enviado el 17/02/2011 11:10Mensajes: Usuario no registrado
monika

hola tinc dos preguntes,

si algu renuncia a la plaça el següent q escull també li deixaran escollir més ventall de preferencies ja q l´anterior a renunciat a la plaça? o van a parar pels q no han entrat en aquest cas el 926?

una altre pregunta, la incorporació és a partir de l´1 d´abril en endavant o sigui q mínim començar 1 d´abril màxim 1 maig

espero haverma explicat amb la primera pregunta, vull dir q per ex. si la posició "x" renuncia llavors la següent té més llocs per poder triar?

Enviado el 17/02/2011 11:11Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Menú previst per al dissabte dia 19, alguna cosa semblanta a: Pizzas, lasanyes i bocates calents i freds.

En principi no hi ha res més previst.

-Seguiremos informando-

Enviado el 17/02/2011 11:15Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Si Joan..es així de trist un cop escollida la sap la posició final de cadascú no servira de res..només si

"ja et coneixen i els agrades" i la proximitat del domicili, en teoria.

Aquest mati he parlat amb un delegat sindical de ccoo: m''ha confirmat que el tema de posar 4 centres de preferència es farà després del acte d''elecció i abans ,evident, de la publicació al dogc que preveu pel 31 de març.

Entre aquest periode es quan ens cridaran de la sap escollida per les preferencies, entrevista si s''escau..etc.

PERO CLAR, ESCOLLIR UNA SAP QUAN NO SAPS ELS CENTRES ON HI HA LES VACANTS..TE COLLONS !!

AMB PERDO.

C. , jo penso que sortiem al "estrado" en grupets de 3 o 4 (perquè hi hauran vàries persones alla que estaran per la tasca..no una sola ! ..no?? ), per escollir de un en un..pero seguidament no se si m''explico, i en 2-3 minuts igual 4 persones ja escullen..

Enviado el 17/02/2011 11:27Mensajes: Usuario no registrado
nef

per mi, primeres opos (així que no tinc idea). Però sempre he sentit dir que l''elecció va molt ràpid.

A més els deu interessar enllestir, penseu que és cap de setmana i quant abans ventilin millor.

Jo crec que està bé anar a les 17h. els de diumenge per anar esperant a els que surtin.

Per cert, de diumenge finalment hi vindrà algú més... aneu dient!! Jo segur que sí.

Enviado el 17/02/2011 11:41Mensajes: Usuario no registrado

yo estaba tranquila pero leyendo el foro habeis llegado a ponerme de los nervios nerviosos, aaarrgg

Enviado el 17/02/2011 11:46Mensajes: Usuario no registrado
monika

porque? estas tan nerviosa? para eso esta el foro para hablar tampoco tienes q cojertelo tan al pie de la letra, todos estamos nerviosos en estos momentos , pero seguro q todo sale bien compayeros de fatiga, ànimos

Enviado el 17/02/2011 12:25Mensajes: Usuario no registrado
Betty

La Estertxu i jo anirem agafadetes de la maneta com si anessim cap el "cadalso" el diumenge al mati,

segur que entrem juntes com si ens anèssin a guillotinar, quins nervis!!

Tinc ganes de que tot això hagi passat, aquest hivern ja he agafat 3 0 4 refredats, tinc por de no poder

ser-hi el dia D.

Potser si que me''ndugui provisions de menjar i beure per si se''sgota tot , valeriana i paracetamol per si de cas. UNA MALETA BEN GROSSA QUE M''HI CAPIGA TOT.

Enviado el 17/02/2011 12:54Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Betty

NO T''HI AMOINIS QUE JO PORTARÉ DE QUASI TOT!!! JA JA JA.

Bueeeeno, no he aconseguit tranqulitzants, tu que hi treballes al ram, li podries fer un tram al dr. M. per ex, a veure si et fa alguna recepta, ja ja ja...

Jo ja fa dies que m''inflo de prendre equinacea per a per millorar les meves defenses físiques, que les mentals i emocionals no és tan fàcil...

Si, noia, de la maneta cap a la guillotina plegadetes, ja ja ja... el cap potser el conservarem però la moral i els ànims és més dubtós! TInc els caves -si, VARIS!!!- a la nevera per a la tarda de diumenge!!!! NO se si serà per a celebrar res o per a consolar-me...

Ostres espero que justament NO et toqui plaça al CAP que tu ja saps.. suposo que no!

A J: I TANT QUE GIRONA ÉS MOLT MACO!!! JO HI VULL VIURE!!! Dónde el ICS me lleve, me temo, però!

A LA COMPANYA QUE ES POSA NERVIOSA: TRANQUILITAT I ÀNIMS, QUE JA ESTEM AL FINAL DE TOT!! O més ben dir al principi de la nostra meravellosa i estimulant vida com a funcionaris de l''ICS, APA VINGA VA!!! SERÀ FANTÀSTIC!!! Pots comptar...

PERO AQUEST FORO ÉS PER A FER UNA MENA DE TERAPIA DE GRUP I AUTOAJUDA, i per mirar de calmar-nos els nervis entre tots!!! BENVINGUDA AL CLUB DE OPOSITORES DESESPERADOS ANONIMOS (ADO, diguin?!!) ja ja ja

NEF: També és la meva primera opo, vull dir la primera que aprovo totalment i arribo al final del camí,,, oh wea!

Es como una experiencia religiosa... ja ja ja, volia dir una experiencia desastrosa... ai

En fi, SALUT I FEINA A TOTHOM!!! I ÀNIMS, QUE JA ACABEM, I COMENCEM!!!

A10!

Estertxu

PD: Per cert, sorprenent he aprovat l''examen d''ahir!!! NO entiendo nada de nada perquè era el que menys havia preparat... en fin, avui i demà 2 més i acabo!!!!

Enviado el 17/02/2011 13:34Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Beatriz

Ho repeteixo aqui també: ETS UNA CRAC!!!!!

GRÀCIES PER TOTA LA FEINADA QUE FAS I PER VOLER COMPARTIR-LA AMB NOSALTRES!!!

Ens fas més fàcil la dura vida d''opositor de l''ICS!!!

Records i moltíssima sort dissabte vinent!

Estertxu

Enviado el 17/02/2011 14:58Mensajes: Usuario no registrado
J.

ei gent.

dps de llegir els criteris de seleccio q ja han confirmat a la metro nord i sud, he aprofitat la trucada d''una companya a RRHH pq em passes amb algun entendido.

no m''ha confirmat del segur q es segueixin els criteris de "continuitat i proximitat" pero m''ha dit que avui mateix els havien ensenyat un programa on cadascú, depenent de la SAP q hagi triat, escollira unes preferencies I tb et preguntaran on has treballat i quant de temps. amb aixo ultim m''ha quedat extraoficialment confirmat lo de "continuitat".

no ha comentat que s''hagi de fer a traves de l''aplicatiu de la borsa, aixo no ho sabia. tb m''ha dit el q ja s''havia dit aqui, q servira per fer moure a la gent dins de la SAP. que segur q els q triin hospital no tindran aqt problema, pero q tpc creu q es regalin gaire fent moure la gent, potser es mes aviat un tema de sancions (encobertes o no) i potser un tema de maniga ampla ara a l''hora d''enviar la gent a un lloc o altre i quedar-se els interins aprovats al lloc q ocupaven.

Enviado el 17/02/2011 17:16Mensajes: Usuario no registrado
lara

Algú sap si surt a la hora de elecció surt una pantalleta o semblant , per anar controlant nosaltres?

Enviado el 17/02/2011 17:22Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Sí, jo també porto dos dies sense connectar-me a internet i vaja, quina de missatges per llegir.

Beatrix, res acaba amb tú ni et fa afloixar. Jo també et torno a donar les gràcies per tota la informació que reculls i sobretot, per ser generosa i compartir-la amb nosaltres.

Estertxu, mira que he rigut amb els teus missatges. La bogeria està començant a aflorar en tú! deu ser que estàs fent un brot esquizofrènic, je,je!!! és brom. A aquestes alçades és millor prendre''s les coses amb ironia i gràcia que no pas estar plorant.

Pels demés, Ricard, Nef, Betty, Lluís, Monika, Tere, Joan, Lara, AV., resta de lletres i tothom, moltes gràcies pels vostres missatges, informacions i ànims!

Moltíssima sort a tothom i espero seguir llegint-vos desprès d''aquest cap de setmana.

Enviado el 17/02/2011 17:51Mensajes: Usuario no registrado
J.

acabo de veure el quadre per anar tatxant les places que s''agafen quina currada! molt bona pensada ;)

Enviado el 17/02/2011 18:11Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A veure, estic gairebé segura que ens facilitaran un paper amb les SAP, perque hi possem les que ens convenen a nosaltres, diuen que en altres ocasions hi havia panells que anaven posant el que quedava i amb el paper que donaven un va veient el que queda, espero que facin el mateix. Però com no em refio ens duem la feina feta de casa i un paper no ocupa espai, cadaescu se''l pot personalitzar i imprimir.

Buf menys de dos dies... que llaaarga se m''esta fent la setmana, interminable.

Enviado el 17/02/2011 18:16Mensajes: Usuario no registrado
J.

a mi tb!!! a mes q dma tinc l''ultim examen de la UNED i dissabte l''acte d''eleccio... diumenge estare malalt d''haver alliberat tot l''estres acumulat durant TANT de temps!!

Enviado el 17/02/2011 18:18Mensajes: Usuario no registrado
betty

m''han enviat un mail desde RRHH de la meva SAP donant-me un model de declaració jurada, i tambe un seguit de adreces de diferents SAPS que puc anar a portar-la despres d''haver triat plaça, junt amb el nom del responsable de cada SaP, a la SAP que em toqui anar a treballar. He preguntat pel certificat mèdica i m''han dit que val el del metge de capçalera.

Enviado el 17/02/2011 18:23Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si que tu estas com l''estertxu amb els exams de la UNED, buf jo m''hi vull apuntar d''aquí un temps (quan m''estabilitzi a la feina o em donara una psímcope) però primer haig de fer l''accés +25, posar-me al dia en anglès que l''he perdut del tot... buf.

De moment avui m''he apuntat a fer l''examen del D de català, el comentari de l''estertxu m''ha animat, encara que jo el veig prou dificil, sobre tot la fonètica i els vocables de català antic buf buf!!! però ho intentaré i si no surt a la primera ja ho tornarem a intentar... tot per esgarrapar puntets a la borsa d''adminsitratius per la promo interna temporal si es que la fan... amb les retallades potser ni això ens deixaran. buf buf buf i rebuf...

Sort als examens que us queden J i estertxu.

Enviado el 17/02/2011 18:26Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ei Betty molt interesant, escolta aquests documents els podries compartir per lloc web i que tothom se''n beneficés? només cal que els enviïs al correu oposiciones.ics.auxadm@gmail.com

Enviado el 17/02/2011 18:27Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo tb ho volia fer el nivell D. una de la feina el va fer a una academia, hi anava cada dissabte tot el mati i tela. de totes maneres va aprovar. i creu-me q si aprova ella, aprovem nosaltres XD

ara q dius aixo, abans a l''EPOCA (ara ATRI) hi havia 4 o 5 pagines amb una dotzena d''ofertes de promocions internes a cada una, ara nomes hi ha 4 o 5 ofertes i prou! hasta aixo retallen? uff quina tirria q els hi tinc als de ciu! i ara encara mes amb aixo q treuen vols de ryanair des de girona........ XD

Enviado el 17/02/2011 18:53Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

O sigui que la pomo interna temporal la tenim xunga oi?... haurem d''esperar temps millors... si arriben, havent aprovat els examens d''administratiu m''havia fet il·lusions de que potser hi havia alguna oportunitat per aquí ja que la plaça ni en somnis, amb els pocs mèrits que em comptaran. De totes formes per si de cas continuarem formant-nos, mai se sap.

Enviado el 17/02/2011 19:22Mensajes: Usuario no registrado
nef

aquest mail de que parla la betty el ha rebut algú més?? jo flipo... donen la informació a tongades i només a uns quants, a la resta que ens bombin! sort en tenim del foro.

Enviado el 17/02/2011 19:31Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Nef, m''ho acaba d''envia la Betty (MOLTES GRACIES BETTY), he penjat el model de declaració jurada al Site, el de les direccions i telfons de la SAP és Metro nord i hi ha els noms de contacte, estic dubtant de publicar-ho de moment (per això de les dades personals) hi he posat un avís que qui ho vulgui ens escrigui al correu del Site i el demani, i li enviem.

Enviado el 17/02/2011 19:35Mensajes: Usuario no registrado
nef

merci noia, a més a més és la meva sap. Manda cojones!!!

Vaig a tafanejar-lo ara mateix.

Betty: a quina posició estas? triaras la metro nord? m''agradaria saber quanta gent la vol per saber si tinc o no possibilitats!!!

Enviado el 17/02/2011 20:20Mensajes: Usuario no registrado

algú em pot explicar o definir que és un comissió de serveis? és la renuncia a la plaça?

Enviado el 17/02/2011 20:45Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Nef yo también quiero la norte, tú de dónde eres?

Entonces lo del certificado médico lo hacemos ya o esperamos a que nos digan algo?

Enviado el 17/02/2011 21:47Mensajes: Usuario no registrado
lara

La comissió de serveis es demana una vegada has triat plaça però aquella plaça es molt lluny de casa teva i demanes comissió de servei a on tu vols.

Desprès s''ha tindre el consentiment de les dos dirrecions la que tu tens i la que vols.

Al final ells tenen la última paraula

Enviado el 17/02/2011 21:50Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per a Nef, estic molt avall, sóc de les últimes, dubto que pugui triar la meva Sap, només hi ha 19 places, pero espero aconseguir alguna plaça de les Sap mes properes , Badalona- St. Adria per exemple

Enviado el 18/02/2011 08:49Mensajes: Usuario no registrado
j.

Yo todavía no tengo definido adonde escoger estoy entre los 100 primeros y estoy harto de Barcelona , necesito aire puro y montaña.....creo que voy a hacer un canbio de vida

Enviado el 18/02/2011 09:13Mensajes: Usuario no registrado
nef

betty, jo també ho veig magre però no perdrem l''esperança.

elisi, sóc del Maresme i tu?

Llavors amb vosaltres coincideixo diumenge,no??

Enviado el 18/02/2011 09:21Mensajes: Usuario no registrado
A

j !

Amb aquesta posició et pots quedar al mateix lloc on estés traballant ara, no? a on estas?

Enviado el 18/02/2011 09:25Mensajes: Usuario no registrado
lara

ayer llamo una chica muy mal educada a mi ambulatorio preguntando por las plazas vacantes. Yo no le pude dar la información pq no lo se, soy nueva pero solo quería decirle que si lo lee fue muy prepotente y lo hizo de muy malas maneras. O cambias de actitud o te va a ir muy mal con los pacientes.

Enviado el 18/02/2011 09:31Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Si Nef, diumenge és possible que ens veiem.

Però segur que tú tens plaça al Maresme, no et càpiga dubte. T''has mirat el llistat que ens va passar la Beatrix?.

Jo conec a bastantes persones del Maresme que han aprovat, i els he posat a la llista, només que n''hi hagi dos o tres que no conegui, em quedo fora. Però tú si mal no recordo, estas per la meitat, o sigui que , felicitats!!

De fet he treballat a tants ambulatoris que el problema meu és que no sé a quin triar , ja fa 3 anys que estic al meu, i han canviat el personal de quasi tots, llavors és difícil de decidir, el que mires, és que hi hagi un bon ambient de treball, crec que per mi és una de les coses més importants, llevar-te cada dia i tenir ganes d''anar a treballar perque hi estas a gust.

Enviado el 18/02/2011 09:57Mensajes: Usuario no registrado
Nef

No ho sé.... fins ens toca esperar a diumenge!!!

Enviado el 18/02/2011 10:09Mensajes: Usuario no registrado

mmmmm

Enviado el 18/02/2011 10:13Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

A alfuien le suena esto?

"Lluisa

¿alguien se está preparando esta oposicion? ¿donde lo haceis?"

Enviado el 18/02/2011 10:21Mensajes: Usuario no registrado
mary

pels que anem diumenge, no creieu que les que quedaran seran BCN ciutat????

avui he somniat i tot amb el dia de l´ elecció, quina angoixa¡¡¡

Enviado el 18/02/2011 10:32Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Os suena esta fecha 05/11/2008?

Enviado el 18/02/2011 10:38Mensajes: Usuario no registrado
Rosetath

a mi em sona més la del 25/11/2008

Enviado el 18/02/2011 10:43Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

La primera pregunta corresponde al primer comentario que se hizo en el foro, fue el dia 05/11/2008, hace ahora 836 dias, es decir 2 años, 3 meses y 16 dias.

Desde entonces hemos cerrado 30 hilos, estamos en el 31 y llevamos efectuados 9.299, más este 9.300 comentarios.

No se ha acabado. ¿Hasta donde llegaremos?

Enviado el 18/02/2011 10:51Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Madre mia Lluís impresionante resumen...

entonces ni os conocia, recuerdo aquellos meses en solitario... salió la convocatoria entonces ¿verdad?

suerte que di con vosotros!!

Yo creo que aún tenemos unos cuantos hilos por delante, mañana y pasado habrá actividad, y supongo que la semana que viene a la que empiezen a convocar a la gente para las entrevistas, aún queda tela por cortar...

Enviado el 18/02/2011 10:56Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Tendriamos que mirar de alojar un foro para el futuro en algun servidor, gtauito, por supuesto, no se si en este nos dejaran continuar o lo cerraran, no estoy en Face y no me hace ninguna gracia entrar, no creo que sea el único...............espero.

Enviado el 18/02/2011 11:02Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No creo que lo cerrasen,¿cual seria el motivo?

Yo he visto que incluso utilizaban un hilo que habia abierto un compañero una gente totalmente ajena a las oposiciones que hablaba en inglés... y nadie lo ha cerrado. Pero de todas formas, como queráis, tu lo dices quizà por tener un espacio más propio. No se si hay sitios donde ceden foros, me suena alguna entidad catalana que sí cedia espacios de colaboración, me suena que salia en el examen ACTIC...¿a alguien le suena eso?

Enviado el 18/02/2011 11:12Mensajes: Usuario no registrado
mjose

los del domingo, vais a quedar en algun lugar, para conocernos? o no?...yo espero que las ultimas sean bcn ciudad, sino tendré que preparar maletas, .... yo pensaba que las últimas serían las de gerona, no? porque hay menos aprobados que plazas vacantes...

Enviado el 18/02/2011 11:20Mensajes: Usuario no registrado
nef

Lluís bona idea tema foro...

sobre las places... jo havia sentit dir que les primeres en agafar-se són les de Barna ciutat. No sé sí serà veritat, però pel que vaig llegint, tothom ho creu al revés.

Jo crec que Barna ciutat ens enganxa al mig a tot Déu... sense contar els de les altres provincies.

Que ets del Maresme i s''acaben, doncs cap a Barna. Que ets de Hospitalet i s''acaben, doncs cap a Barna. Que ets de XXX i s''acaban, doncs cap a Barna. És el centre i per tant, punt comú de molts,no????

És una opinió sense gaire fundament... però no descabellada crec.

Enviado el 18/02/2011 11:39Mensajes: Usuario no registrado
anna

Lluís molt bona idea......

Enviado el 18/02/2011 11:46Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs potser és una bona reflexió nef, sobre tot perque escollim per SAP.

- Motius perque quedi BCN: és on hi ha més places, el gruix de gent no hi viu BCN ciutat sino a la zona metropolitana on també hi ha forces places. Els de lleida i tarragona i bcn central en canvi si es queden sense si que voldran BCN abans que Girona

- Motius perque quedi Girona: hi ha més places que opositors a la borsa de girona, les SAP comprenen una extensió enorme cadascuna i t''arrisques a que en girona nord per exemple et pot tocar setcases, port-bou o ripoll, hi ha més de 2 hores de cotxe entre elles... hauran de fer servir el criteri de proximitat, perque sinó la gent haurà de fer maletes com l''estertxu.

Respecte a això del forum, heu de tenir en compte que el manteniment d''administració d''un forum una mica en condicions per senzill que sigui ocupa força temps, no és com un espai web que és manté estàtic i només cal tenir arxius actualitzats, en els forums, se solen "moderar" els comentaris i s''ha d''estar pendent que els fils estiguin en contextos temàtics... creieu que algú asumiria la tasca? (a mi no em mireu, que ja m''he buscat prou feina XD).

Enviado el 18/02/2011 12:04Mensajes: Usuario no registrado
nef

abans crec que quedarà Girona que Barna... però és una opinió meva.

Enviado el 18/02/2011 12:07Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Lluís com ho farem per quedar amb tu i posar-nos al dia? Necessites el full que s''ha fet per anar tatxant places, o t''estimes més fer-ho d''altra forma?

si vols pots posar-te en contacte amb mi al mail del web i ho comentem (tampoc et vull agobiar eh?, que ja prou favor ens faràs)

oposiciones.ics.auxadm@gmail.com

Enviado el 18/02/2011 12:09Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Beatrix, no pensava cruxificar-te, en refereixo a una pàgina a on poder-lo allotjar, com ara fem en aquest, en teoria en aquest foro tambè ha d''haber un moderador, però quan hem protestat per insults, etc, no ha servit de res, sembla inexistent.

No se si hi ha alguna pàgina, es tractaria de mirar, si es que el volem. alguna pàgina potser més generalista que ens donés la posbilitat, ja veurem................tenim moltissim de temps per decidir-ho.

Enviado el 18/02/2011 12:13Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Vaig a intentar posarme al gmail. no m''agobies gens. per comntactar no es complicat, em coneix el zelador de la sala d''actes, en coneixen el cambrers de la cafeteria, ja t''explicaré.

Enviado el 18/02/2011 12:19Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Bea, de pardillo, no veo como conectar a través de la web

Enviado el 18/02/2011 12:23Mensajes: Usuario no registrado
nef

nanos tanco pc fins a altes hores de la tarda..............

espero no hi hagin moltes novetats fins llavors (que us conec) falta que no estiguis conectat perquè passi de tot!!

Sort a tota la gent de dissabte matí que no es conecti aquesta tarda.

Enviado el 18/02/2011 12:29Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Lluís, ho he fet jo també perque no m''enrecordo de fer-ho des del google normal XD

si estàs al google, pica a acceder (a dalt a la dreta) poses correu i contrasenya i ja pots entrar al gmail.

Enviado el 18/02/2011 12:38Mensajes: Usuario no registrado
Incognita

Algú em pot dir cuanta gent ha aprovat de Girona? Hi ha 108 places pel torn lliure i si hi ha poca gent aprovada ja sabem a on anirem a parar els ultims de la llista.

Enviado el 18/02/2011 12:48Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Registrada a la borsa de Girona la darrera plaça aprobada fa 88, vull dir que hi ha que sapiguem que son a la borsa de treball de girona amb plaça 88 persones... fins a 108 son 20 places!!! em sembla que si que hi quedaran de girona per les darreres places...

Enviado el 18/02/2011 12:52Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Be nois jo també hi continuaré despres, se m''ha girat feina. fins la tarda.

Enviado el 18/02/2011 12:54Mensajes: Usuario no registrado
incognita

gràcies bea

Enviado el 18/02/2011 13:02Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Jo GIRONA GIRONA GIRONA!!!!! CAP EL PIRINEU SI, SISPLAU!!!!!!!!!!

En fi, serà lo que el ICS quiera...

MOLTA MOLTA MOLTA MOLTA SORT A TOTHOM DEMÀ!!!!!!

Estertxu

Enviado el 18/02/2011 13:03Mensajes: Usuario no registrado

Entonces del certificado médico qué sabemos?

Enviado el 18/02/2011 13:08Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Han penjat un full com el de la Bea, a la pàgina dels ICS, es diu RELACIÓ ACTUALITZADA DE PLACES PENDENTES D''ADJUDICAR..........

Enviado el 18/02/2011 13:09Mensajes: Usuario no registrado

No se si la gent de la catalunya central s''ha adonat que la plaça que han afegit de via reserva, segons la ultima llista, no diu a quina sap s''afegeix, només que es treu de lleida i s''afegeix a la catalunya central.

Enviado el 18/02/2011 13:10Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

DEL CERTIFICADO MÉDICO SÓLO SÉ SEGURO QUE:

NO CAL LLEVARLO NI MAÑANA NI PASADO, Y QUE SIRVE EL DEL MEDICO DEL CAP.

PERO NO DICEN QUÉ DEBE PONER NI NADA MÁS, POR AHORA.

Siento no poderte decir nada más.

Se supone que el ICS se "manifestará" la semana que viene y nos "anunciará" qué, cómo, cuándo y dónde, etc.

Eso esperamos.

Enviado el 18/02/2011 13:14Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

NO HO SABIA, AIXÒ DEL FULL!!! MOLTES GRÀCIES LLUÍS!!!

MIREU-HO TOTS!!!

Suposo que faran lo mateix ds. tarda i diumenge, oi?

La pega és que jo no tinc internet a casa i diumenge NO tindré on mirar-ho ni imprimir-ho ABANS d''anar a l''acte d''elecció!!! BRRRR!!!

Enviado el 18/02/2011 13:23Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Estertxu si quieres te lo imprimo yo que también soy del domingo.

Es igual que el que hizo bea!

Enviado el 18/02/2011 13:23Mensajes: Usuario no registrado
lluis

Estertxu, no tens cap botigueta d''aquesta que tenen locutoris i internet i tanquen a les mil de la nit.

Enviado el 18/02/2011 13:24Mensajes: Usuario no registrado
.

Lluís, moltes gràcies per la info del web.

Quins collons que tenen! Fins a última hora penjant coses...no els dóna vengonya no...

Enviado el 18/02/2011 13:34Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Ai moltes gràcies Elisi, jo el de la Bea ja el tinc!!!

JO m''imprimiré lo del dissabte, fins i tot si ho posen a la nit, sí que hi ha un locutori aprop que tanca tard, però obre a les 10 o així, I MÉS UN DIUMENGE, peró buscaré un altre, LLuís, tot i que dg. i abans de les 8 del matí... dificil ho veig!

SI, Elisi sisplau, si publiquen EL QUE SIGUI A ULTIMA HORA DE DISSABTE O A PRIMERA DE DIUMENGE, I TU HO POTS MIRAR ABANS D''ANAR A LA VALL DE HEBRON, SISPLAU, SI QUE T''AGRARIA MOLT QUE EM PORTESSIS UNA CÒPIA.

VERGONYA, DEFINA VERGONYA????

QUÈ DEU SER AIXÒ?

ELs regalem entre tots un diccionari de sinònims, per tal que aprenguin algun mot que PREVISIBLEMENT????

I TANT QUE ÉS BEN PROBABLE QUE PUBLIQUIN EL QUE SIGUI DESP#340;ES DEL DISABTE A LA TARDA, I TANT!!!!

Enviado el 18/02/2011 13:38Mensajes: Usuario no registrado
.

Lluís, han posat que a les 15 h del dissabte publiquen de nou la llista dels pendents d''adjudicar... si no tindrem ni temps de poder-la baixar...

Pffffffffff

Enviado el 18/02/2011 13:39Mensajes: Usuario no registrado
.

Esterxu,

per la gent que anem a la tarda del dissabte, que hem de ser allà a les 16 h, com nassos ho farem per poder baixar la llista actualitzada??????????

Quines passades, ostres!!

Enviado el 18/02/2011 13:48Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Estertxu yo te imprimo lo de última hora del sábado, no te preocupes.

Enviado el 18/02/2011 14:02Mensajes: Usuario no registrado
noa

Hola nois, encara que no escric gaire us he seguit des del començament, i de veritat que ens heu servit de molt amb tota la informació que us heu currat, si fins i tot el llistat que ha fet la Bea és el que han penjat els de l''ICS, no?.

Osti Lluís si en fa de temps que van començar aquestes opos i aquest foro, només et diré que tinc un fill de 16 mesos i que quan vaig tirar la sol.licitud no estava ni embarassada!

Quines creieu que seran les últimes places que quedaran: Barcelona o Girona? Estertxu, només estic una mica abans que tú, i les places de Lleida s''esgotaran en un no res, ja veieu quin panorama!

GRÀCIES PER TOT I SORT A TOTHOM!!!!!!!!!!!

Enviado el 18/02/2011 14:05Mensajes: Usuario no registrado

No conoceis a nadie que trabaje ese día en el hospital y tengo acceso a internet en algún departamento? Os podrían facilitar aunque sea una copia de lo que salga¡¡¡¡¡

No sé si es posible lo que he propuesto¡¡¡¡

Enviado el 18/02/2011 14:09Mensajes: Usuario no registrado
Mar

Lluis, penjaran tb el dissabte a la nit les places que queden????

Enviado el 18/02/2011 14:18Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Por la cuenta que nos trae, espero que si, es de imaginar que en la parte superior del listado que publiquen el sabado por la tarde, hagan constar la hora de publiación del listado del domingo

O

eso

seria

lo

logico

Cuidado que sol las opor de Auxiliar 2008 del ICS

Enviado el 18/02/2011 14:25Mensajes: Usuario no registrado
Vero

SORT A TOTS I A TOTES !!!!

Enviado el 18/02/2011 14:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bueno bueno, estoy alucinando por un tubo... el ICS ha copiado NUESTRA HOJA, jajaja, làstima que no publiqué con copyright!!! ahora deberia cobrar un paston por el derecho a descarga..

Es broma, me encanta. Eso quiere decir que les parece útil, y que aún beneficiará a más gente, genial!!!!

Y se quieren adelantar a nosotros publicando a las tres lo que haya pasado por la mañana... eso me hace pensar que quizà tarde más el acto de elección de lo que me esperaba.

Enviado el 18/02/2011 14:29Mensajes: Usuario no registrado
A.

Em pregunto com ho farem per veure la llista actualitzada si els que estem convocats el dissabte per la tardas segur que a les 15 h ja estem a Vall d''Hebron????

Una altra cosa... Gràcies a tots vosaltres, per ser companys del mateix camí, per les alegries i les penes (moltíssimes) que hem passat junts... Ha estat un plaer compartir aquesta "aventura" amb tots vosaltres.

Enviado el 18/02/2011 14:29Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

A DESCONEGUT: ESTIL ICS!!!!! Per si encara no ens n''havien adonat!!!!

TITOL DE LA PEL.LÍCULA: Deixar per a demà passat alló que havien d''haver fet abans d''ahir...

SUBTÍTOL EN CATALÀ: TOT DEPRESA I CORRENTS, A DARRERA HORA!

Ja ens ho farem, com sempre!!!

¡¡¡MUCHAS GRACIAS ELISI!!!

BONA SORT NOA!!! Sobretot si vols LLeida, pel em sembla...

Bueeeeno, res, que em VAIG A SUSPENDRE EL DARRER EXAMEN DE LA SETMANA... suspès merescut, no he fotut ni brou... Massa temps fotent rollos al foro, potser, oi? per ex. I vosaltres santa paciència que heu tingut per a llegir-los...

En fi... aquesta també per a setembre: FISIOLOGIA DE LA CONDUCTA, GUAUUU!!! Vaya tela!!!

JA EM VA BÉ, A VEURE: Alguna cosa hauré de fer per a matar el temps en el lloc on em toqui treballar i viure, si no conec ningú: doncs, mira, estudiar més, moooolt!!! Veus que bé!!!! OSTRES, ESPERO QUE HI HAGI UNA BONA BIBLIOTECA, amb això ja en tindré prou!!!!

Veieu, ja tinc l''estiu planificat i tot!!!! A ESTUDIAR!!!!!! Com que NO ens tocarà ni un quart de paga extra per a poder anar de vacances si més no al poble del costat, doncs jo res, a estudiar!!!! ja ja ja

Ja es veu que serà com una loteria, tan tan tan difícil treure una plaça a prop de casa...

Després us explico com ha anat l''examen, PREVISIBLEMENT GLORIÓS!!!!

PER A QUE RIGUEU UNA MICA ENMIG DE TANTA "MISÈRIA"

ACUDIT DEL DIA:

PACIENT EJB

NOVA PATOLOGIA: TOC (TRASTORN OBSSESSIU COMPULSIU)

DESCRIPCIÓ: SEGONS RELATA EL MALALT PATEIX MALALTIA D''EVOLUCIO DE 2 ANYS, 1 MES I 18 DIES... QUE CONSISTEIX EN GREU ADICCIÓ AL MOT PREVISIBLE. QUE S''AGREUJA CADA DIA MÉS.

VIRUS CAUSANT DE LA PATOLOGIA: SELECCIÓ DE PERSONAL DEL ICS.

SÍMPTOMES: CONTINU I INEVITABLE I IRREFRENABLE US DEL MOT PREVISIBLE SENSE SOLTA NI VOLTA.!!!

PRONÒSTIC: GREU AMB PREVISIBLE EVOLUCIÓ A MOLT GREU.... AI JA HO HE TORNAT A DIR!!!! JA JA JA

TRACTAMENT:CAP. Justament C.A.P.!!!!

MESURES ALTERNATIVES PROPOSADES: CANVI DE FEINA A UNA ALTRE ADMINISTRACIÓ QUE NO FACI SERVIR EL MOT PREVISIBLE. N''HI HAURÀ CAP? Tb. ho he tornat a dir...

COMENTARIS: EL PACIENT PODRIA PATIR UNA SEGONA POSSIBLE PATOLOGIA: NOVA ADICCIÓ AL MOT C.A.P.

(Perdoneu, a sobre fa 2 mesos que he deixat de mossegar-me les ungles!!!! i aquesta sí que era una adiccio consollidada, igual uns 40 anys o així!!!! AI AI AI!!!)

COMENTARI DE L''EQUIP MÈDIC AVALUADOR (Jo mateixa!!!): ELEGÍ UN MAL MOMENTO PARA DEJAR DE MORDERME LAS UÑAS, BRRRRRR!!! Potser que me les torni a mossegar ja mateix!!!

APA A10!!!

Enviado el 18/02/2011 14:32Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Beatrix, t''haurien de pagar obviament. tot i que avui dia és fàcil fer una denúncia per plagi, ja que tu la vas penjar abans... jajaja, ja se que al síndic se li fot tot això, però em fa gràcia. Al registre de la propietat intelectual et podrien dir quins pasos pots fer per posar la denúncia. Clar que ja estem cremades... però això t''ho has currat tu. Sembla mentida la poca capacitat d''organització que tenen...

Enviado el 18/02/2011 14:33Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Mar, al full que ha posat l''ICS a la seva web, que és com el que ens ha facilitat la Beatrix, és on es diu que el dissabte a les 15 hores es publicaràn les places pendents d''adjudicar que restin fins aquell moment. Per lògica (tot i que l''ics no sap el que lògica vol dir), se suposa que a la nit també penjaran les places que quedin per diumenge, però de moment l''ics no ha dit res d''això, només ho suposem.

Enviado el 18/02/2011 14:34Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Estertxu: simpàticaaaaaaaaaaaaa! muaks!

Enviado el 18/02/2011 14:56Mensajes: Usuario no registrado
Javier

Tranquilos.

Por experiencia en opos del ICS se que antes de entrar cada turno te dan una lista actualizada de las plazas que quedan.

Enviado el 18/02/2011 14:58Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Y que hacen los del ics mirando nuestras cosas? hay que tener morro para pillarse el trabajo de otra persona y colgarlo en su pág! no tenian ni la intención de hacer una plantilla para facilitarnos las cosas este finde... habrán chafardeado durante todo este tiempo el face y el foro?

Enviado el 18/02/2011 15:29Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Nomes dos cosetes..

Ja que parleu de plagi a la Beatrix..jo per no ser menys..també m''apunto un que em van fer:

l''escrit que el sindicat Intersindical va adreçar al Sindic es pràcticament el mateix que vaig penjar aqui al foro i enviar també al Sindic, amb algun petitet retoc..

Unaltre cosa. BIBLIOTECA. Segons informació que m''han dit, la mes propera OBERTA a la tarda és

una que hi ha al recinte Mundet, a 2 parades de metro de V.Hebró I TENEN WIFI I LLOGUER DE PORTATILS ES VEU..

I per últim..molta sort a tots !

Enviado el 18/02/2011 15:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Nois, que no em sento ofesa... ni molt menys, l''arxiu era obert i public, ahir van haver 232 visites al web, molta gent es va descarregar/imprimir l''arxiu, així que molts saben d''on ve. Al contrari, aixó vol dir que la feina feta serveix de veritat.

I pel que he vist el que han penjat es per al primer torn, a les 3 penjaran com a quedat i se suposa que a la tarda/nit penjaran un pel diumenge... doncs mira, si s''animen a tenir la gent més informada, benvingut sigui!!!! ja seria hora no?

Enviado el 18/02/2011 15:50Mensajes: Usuario no registrado

Torno a dir que en la llista que han penjat avui falta una plaça en la gerencia catalunya central i s''ha de treure de la gerencia de lleida. É lo que deia la última diligència amb la llista definitiva renovada. Es va treure una plaça de via reserva de lleida per afegir-la a catalunya central.

Enviado el 18/02/2011 15:51Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Pregunta técnica para Lluís, ¿hay algun espacio Wifi en el recinto o alrededores?, tengo entendido que Valle Hebron tenia en urgencias, ¿algun sitio más que tu sepas?

Enviado el 18/02/2011 15:51Mensajes: Usuario no registrado
m..

nois/es ara mateix m''heu donat una injecció d''optimisme, soc del diumenge i casi de les últimes a triar i de la provincia de Girona. (al dir que Girona us sembla que seran les últimes places a triar).

Enviado el 18/02/2011 15:57Mensajes: Usuario no registrado
J.

jojojojooo quina jeta els de l''ics..... al menus els dels sindicats van dir era dels companys i companyes del forum o algo per l''estil... en fi, suposo q els papers actualitzats ens els donaran a tots els de la tarda no? jo estare tot el mati fora i no podre imprimir-lo :(

Enviado el 18/02/2011 15:57Mensajes: Usuario no registrado

Es cert el que diu la persona de les 15:50, a la catalunya central ara son 23 places i no 22.

Enviado el 18/02/2011 16:20Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Entenc que no, el que s''augmenten son les places de discapacitats en 1 plaça més a CAt central. I la treuen de lleida. el total de les places de cada lloc no es modifiquen, el que es modifiquen son la proporció de places per discapacitats i places pels altres torns. Degut a que la via reserva pot escollir la SAP que li doni la gana metre hi hagi plaçes no comporta cap canvi de números de plaça. buf no se si ho he explicat bé.

Enviado el 18/02/2011 16:24Mensajes: Usuario no registrado
eva

ultimas noticias eleccion por SAP pero nombramiento por Gerencia Territorial. Que sorpresas más nos esperan...............................

Enviado el 18/02/2011 16:31Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Eva per quina via t''ha vingut això?

Enviado el 18/02/2011 16:51Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Bona tarda,

Algú em podria dir el nom d''aquesta web que heu creat. I un altre pregunta, algú sap si alguna persona del torn de reserva vol renunciar a la plaça.

Molta sort per aquest cap de setmana.

Enviado el 18/02/2011 16:59Mensajes: Usuario no registrado
eva

Desde una sap de metropolitana nord i he trucat a una companya i m''ho a confirmat, ja que al seu cap han fet una reunió aquest migdia i també els hi han dit.

Enviado el 18/02/2011 17:04Mensajes: Usuario no registrado
eva

m''ho han dit desde una sap i una companya d''un cap avui els i han fet una reuniói també els hi han dit.

Enviado el 18/02/2011 17:15Mensajes: Usuario no registrado
silvia

Hola! he trucar a rrhh de sap Acut les paleces son torns lliscans matí/ tarda amb caps de setmana de dissabte i diumenge 12 hores. Paces a Manso, Sant Martí ,Horta, Guineueta, Mina.

Sort a tothom! I paciència!!!

Enviado el 18/02/2011 17:16Mensajes: Usuario no registrado

Que es que la gerencia territorial te nombre? A que te refieres?

Enviado el 18/02/2011 17:19Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Bea, mirat el correu de la web, si hi ha WI-FI a alguns cantons de la Vall d''Hebron, estan senyalitzats, podriem mirar demà a Trauma, és el hospital més proper al Pavelló.

Enviado el 18/02/2011 18:33Mensajes: Usuario no registrado
Vero

Però voleu dir que no ho penjaran aquest llistat a l''entrada de la sala d''actes , els que anem a les 16.00 h?????? Molta gent com jo venim de juny de casa i com podré treure aquest llistat??? Algú ho ha preguntat a l''ics???

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.