oposicions auxiliar administratiu (32è fil) (Lluís) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.629 mensajes • 20.928 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.574 • Último mensaje: 10/12/2025 18:05

Enviado el 18/02/2011 18:39Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

oposicions auxiliar administratiu (32è fil)

un més

293 Respuestas al Mensaje

Enviado el 18/02/2011 18:51Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposicions auxiliar administratiu (32è fil)

molta sort per tothom

Enviado el 18/02/2011 18:53Mensajes: Usuario no registrado
Vero

RE:oposicions auxiliar administratiu (32� fil)

Voleu dir que no ho penjaran a l''entrada de la sala d''actes. Perque jo que sòc de fora no sé com ho faré per imprimir-ho. Com ho fareu vosaltres???

Enviado el 18/02/2011 18:55Mensajes: Usuario no registrado
INJUSTICIA

Tot plegat és molt injust. Hi ha una noia que és interina i ha de triar plaça, però segurament serà lluny de casa seva. La plaça que està ocupant com a interina ha sortit afectada per l''oposició,es a dir, que no la podrà triar perquè casi segur la triarà una altre persona que tè mès punts. Té companyes interines que no han aprovat, la seva plaça no ha estat afectada per l''oposició i podran continuar tan contentes en el seu lloc de treball a prop de casa i ella que si que ha aprovat s''haurà d''anar ves a saber a on. Total que es millor continuar com a interina que fer oposicions ja que pel que es veu surten afectades les places de la gent que aprova. Si aquesta noia que conec vulgués no triar plaça i continuar amb la interinitat que té no ho pot fer perquè alguna persona triarà aquesta plaça.

Quin rollo!!!

espero que se m''entengui.

Enviado el 18/02/2011 19:01Mensajes: Usuario no registrado

no serà l''única que li pasi aixó

Enviado el 18/02/2011 19:09Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Yo sigo buscando en google como llegar a todos los caps de bcn!! y con un ataque de nervios que esta noche ya no duermo

Enviado el 18/02/2011 19:10Mensajes: Usuario no registrado
e.

els interins no afectats en aquestes oposicions tardaran en tenir les places afectades per altres oposicions....... retallades i mes retallades per la crisis. Qui sap quan tornaran a fer.

Enviado el 18/02/2011 19:11Mensajes: Usuario no registrado

Antes ha dicho una compañera que en los acut se trabajan sábados y domingos 12 horas, eso como lo pagan? sabeis donde pagan más y cuanto?

Enviado el 18/02/2011 19:22Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Elisi, ha dormir................mira

Google

ICS

A google surt la pagina del institut Catala de la Saut, i a sota en blau posa

Profesional

Usuaris.....

Cliques el enllaç d''usuaris...............y

Primera pastilla:

CENTRES I SERVEIS.

CERQUES PER AMBIT TERRITORIAL

Surt el planell i apa................, si no m''ho dius

Enviado el 18/02/2011 19:22Mensajes: Usuario no registrado
josepm

per a qui ha escrit el misatge INJUSTICIA: tens rao, pero mira la part positiva. aquesta noia que coneixes tindra desde dema una feina fixe per a tota la vida, potser una mica lluny, pero una feina fixe, amb un sou no molt alt pero unes bones condicions en general. Agafa un plaça en aquestes opos avui en dia es un luxe. qui sap quan tornaran a sortir, si es reduira palntilles o fin on i quan arribara aquesta crisi.

Que pensi en que te un feina.

El mateix li dic a qui pensa renunciar (sense voler emprenyar a qui espera renuncies). Es va presentar molta i molta gent, van aprobar poquets, heu patit molt i molt i ho heu aconseguit.

Igual ja no ho torneu a aconseguir. penseu ve aixó de renunciar; hi han trasllats, comisions de serveis, reagrupament familiar etc, crec que es millor intentat començar com siguo i arreglar-ho mes tard. Si no es ensurtiu sempre podeu deixar-ho mes endavant.

Enviado el 18/02/2011 19:30Mensajes: Usuario no registrado
pere

....es més un funcionari té carrera professional, DPO, pot participar en concursos de trasllats dins de Catalunya i fora, pot optar a comissions de serveis fins i tot fora de l''ics, no cotitza desocupació, etc. Un funcionari en relació a un interí te una multitud de ventatges.

Enviado el 18/02/2011 19:44Mensajes: Usuario no registrado
SL

Molta sort a tothom... disfruteu el moment, és únic !!

Enviado el 18/02/2011 20:00Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Per a Lluís

Haig de saber com arribar a tots els centres possibles de treball i he perdut el compte de tots els que em queden...tren, bus i si és en cotxe un temps aprox

Enviado el 18/02/2011 20:09Mensajes: Usuario no registrado
Indecisa

Hola.

Porto tota la tarda fem la llista de les SAPs per orden de preferència però no hi ha manera, estic molt indecisa, la canvio constantement, si al menys sabesim on hi són les places seria més fàcil fer-la.

Enviado el 18/02/2011 20:31Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Elisi, això és una mica més complicat i lent, però mira a veure si et pot servir:

Google

escriu Gencat Mobilitat

en blau, primera linea: Com hi vaig en trasport públic?

segona linea: Com hi vaig per carretera?

Enviado el 18/02/2011 20:37Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Es complicat si..si es volen mirar be varies opcions, sobretot si la posició que tenim no es molt bona..

però quedeuvos amb el que ha dit josepm.., tota la raó

Una cosa..ALGU SAP ALGUNA COSA DEL CERT DE ON SON ALGUNES (O TOTES..SOMIAR NO COSTA RES..) DE LES PLACES DE LA SAP GRANOLLERS - MOLLET ??

Peticio in-extremis..ja ho sé., però com alguns heu donat informacions de algunes zones..

Em farieu un gran favor

Sort

Enviado el 18/02/2011 20:44Mensajes: Usuario no registrado
albert

un consell que m`han donat un compi dels sindicats per els que teniu molts i molts dubtes:

si sou de aprop de barcelona i no teniu lloc en el vostre territori us diria que penseu de la sap esquerra de bcn.

Te al mig la estacío de sants (trens directes desde tot arreu a moltes hores).

l'' estació te al seu voltant la majoria dels centres (numancia, sants, magoria , carreras candi, montngre,manso). oferta moltes places i es una sap gran centre que sempre dona molt joc en els concursos de trasllat.

ja em direu que opineu, potser te rao.

Enviado el 18/02/2011 20:49Mensajes: Usuario no registrado

La Sap esquerra es muy buena Sap.

Me lo estoy planteando, ya que como comentas ante la duda puede ser la mejor opcion.

Enviado el 18/02/2011 21:29Mensajes: Usuario no registrado
nef

Conectada de nou...m''heu fet llegir un munt, jeje.

De les sap de barna és la meva primera opció (essquerra9 per això que dius... jo segueixo pensant però que les de barna en general seran ràpides a caure tot i haver-hi moltes. És un punt central per molts dels que tenim saps amb poquetes places. i sempre queden els hospitals que ens aporten estabilitat en quant al tema de mobilitat.

Jo m''he hagut de fer un llistat tipus el de bea i Ics amb un piló de sap''s... entre la meva posició i la promo i reserva..... no sé on aniré a parar. Quant portes més de 10 saps, ja vas a voleo total!!!

Bé gent, demà cap a les 17h. m''hi acosto a fer-vos una visiteta. Sort i anims que ja acaba la part més dura!!!!

Enviado el 18/02/2011 21:30Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Algu que treballi o sapiga que tal es un ACUT. Em podria donar la seva opinio. M''han dit que es de nit a urgencies i es cobra mes????

Sort i anims.

Enviado el 18/02/2011 21:50Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Nef,

Em vaig estar mirant a fons les sap dreta i esquerra de barcelona..i et recomano la dreta. Per tots els que venim del maresme es bastant millor que l''esquerra, que te molts centres tocant a hospitalet, sants, z.franca.

No sé, tu mateixa, però crec que es així. Inclus la sap dreta té 2 o 3 caps molt bons em quan a comunicacio amb el maresme, renfe..(cap st.joan, cap carles I, i pare claret i travessera gracia, tot i que aquests dos no tant, però molt millor que la majoria que els de l''esquerra..)

Enviado el 18/02/2011 21:51Mensajes: Usuario no registrado
lara

Bueno jo penso també que si no a prop de casa a barcelona esquerra,perô i la gerencia de barcelona?

Es bon lloc nomes sortir de l¡estació.

I algú sap si per ser gerencia es torn de mati?

Molta sort a tots?

Enviado el 18/02/2011 22:03Mensajes: Usuario no registrado
nef

collons ricard, quin follón...

ara revisava les preferències i tinc dreta abans que esquerra. Això de les saps és una gran merda. Al final estem tan indecisos que hi haurà més d''un ensurt a l''hora d''escollir, ja veuras... quan més enrrera del llistat, més saps has de mirar i més dificultats tenim per colocar l''ordre.

Enviado el 18/02/2011 22:17Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Ayayay Nef..

A veure amb calma ehh i apuntant les coses claretes i amb majuscula i fluorescent..ok? jejje

Me''n deus una...encara haguesis agafat sap esquerra

Enviado el 18/02/2011 22:21Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Y Sap Litoral que tal és?

Enviado el 18/02/2011 22:41Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Es com jugar a la loteria de nadal..amb nomes 1 decim comprat..: et pot tocar de canet de mar (que es maresme !!) fins a platja d''aro i no es broma..passant x st,feliu de guixols...(mirat la pagina del ics, info corporativa..) i agafa un mapa de catalunya..

Enviado el 18/02/2011 23:00Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Perdó..és l''estres de la nit..

em referia a sap maritim ( de g.t. girona)..he asociat litoral amb maritim tampoc es tan greu..no?

Però litoral de bcn te la zona de ciutat vella..poblenou i x aquella zona.., per qui ho tingui a prop..doncs si.

Enviado el 18/02/2011 23:02Mensajes: Usuario no registrado
l

Bueno nois bona nit demà agafo tren a las 6:30 hores direcció barcelona,per que encara que estic a tan sols 50 kilometres no hi ha un altre fins a les 7:30 mes una hora de cami,més metro,mes pujar a dalt de tot, bueno que a las 9:30 hores estaré dormida i no sabre quina escollir.

Molta sort a tots.Bona nit

Enviado el 18/02/2011 23:14Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Gràcies Ricard, a quin torn vas ? Dema o diumenge?

Enviado el 18/02/2011 23:17Mensajes: Usuario no registrado

Ricard, mira-t''ho bé, la sap dreta es correspon a centres propers a H.Sant Pau, no sé si és el que busques, no n''hi han trens propers.

Enviado el 18/02/2011 23:18Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

De res home..si tot això està a info corporativa, a la pagina del ics.

Jo vaig dema tarda.

Enviado el 19/02/2011 00:41Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

No, no es el que busco. pero en aquest sap que dius (dreta de bcn) tambe hi ha almenys dos caps propers a pl.glories i pl.tetuan.

Enviado el 19/02/2011 01:10Mensajes: Usuario no registrado
anna

molta sort a tothom

Enviado el 19/02/2011 08:00Mensajes: Usuario no registrado

molta sort ¡¡¡¡ si hi ha algú enganxat a internet a aquestes hores i hi ha d´anar avui¡¡¡

Enviado el 19/02/2011 08:57Mensajes: Usuario no registrado
bart

nef, un amic meu via a vilassar (com jo) i treballa a numancia. La estacio de sants es miolt bona per venir desde el maresme.

tambe tens rao en la sap dreta , pero hi han poquetes places, yo crec que optare per esquerra

Enviado el 19/02/2011 09:10Mensajes: Usuario no registrado
a

Tot lo que sigui a dins de Barcelona té molt bones comunicacions amb tren i metro, tant SAP esquerra, dreta o litoral. Fins i tot el Vall d''hebron, que te 105 places, el metro et deixa al costat.

Enviado el 19/02/2011 09:13Mensajes: Usuario no registrado
monika

bon dia,

estan a punt de començar, quins nervis jo vaig demà diumenge i resulta q he agafat un bon refredat i només faig q anar al lavabo ostres quins nervis...

Enviado el 19/02/2011 09:18Mensajes: Usuario no registrado
monic

tota barcelona te molt bona comunicacio. pero no es el mateix venir de fora i que el tren et deixi a sants i hagis de caminar 5 minuts fins el CAP , que hagis de agafar un metro i creuar bcn, trigas mig hora mes per anar i mig per tornar.

jo penso com el bart

Enviado el 19/02/2011 09:23Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Bon dia..

Crec que no sabem segur si donaran AVUI ja un llistat de on son les vacants de les saps que esculli cadascu..

PERO SI HO FESSIN, ESTARIA MOLT BE I SERIA UTIL, POSAR AQUI LES PLACES AFECTADES DEL MAXIM NOMBRE DE SAPS.. , ja que pot ajudar a pendre bones decisions encara que sigin a ultima hora..:

CAP XXX - POBLACIO - NUM. DE PLACES...

A MI PARTICULARMENT M''INTERESSA SABER LES DE GRANOLLERS-MOLLET, en ser algunes per informacions que he tingut ..però poques.

Enviado el 19/02/2011 09:29Mensajes: Usuario no registrado

però per la gent que ve del maresme no és millor la SAP dreta de BCN ?, baixant a ARC de TRIOMF RENFE?

Enviado el 19/02/2011 09:36Mensajes: Usuario no registrado
monika

hola Ricar,

a mí m´interessa osona pero estic molt abaix vaig demà a triar plaça llavors la meva segona opció també és granollers, vas demà?

Enviado el 19/02/2011 09:49Mensajes: Usuario no registrado

jo veig igual de bona l''opció arc de trionf de renfe que sants ,

A sap dreta tenen poques places , jo agafa diumenge mati, i espero que quedi alguna de esquerra

potser el fet d''haver mes places dona un pel mes d''aventatge a sap esquerra, tens mes ocpions de agafar un centre a prop de l''estació

sorrt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enviado el 19/02/2011 09:53Mensajes: Usuario no registrado
cashura

M''ha agafar un mal de queixal que em moro... ufff... m''acabo de prendre dos ibuprofes.

Si no aconsegueixo a la nord me''n vaig cap a girona...

Enviado el 19/02/2011 09:55Mensajes: Usuario no registrado

soy de las 10 últimas, así que como SEGURAMENTE me toca gerona SI o SI, no le estoy dando muchas vueltas...me gustaría contactar con gente que esté en mi caso (que se tenga que trasladar)...y hablar el domingo.

Enviado el 19/02/2011 09:58Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

No, vaig aquesta tarda..

Per la gent del maresme..depen anonim..el maresme es llarg i hi ha bona comunicació amb granollers ja fa molts anys pel tunel de parpers son 10 min. en cotxe desde mataro, p. exemple.

Ara si vius a montgat..masnou..premià..o mes cap a la muntanya..tiana, alella.., doncs esta mes a prop barcelona ó ja no diguem badalona..clar.

ELS QUE JA HEU TRIAT, PODRIEU AJUDAR ALS DE LA TARDA I ALS QUE VAN DEMA, PUBLICANT AQUI

EL LLISTAT DE PLACES AFECTADES DE LA SAP QUE HEU ESCOLLIT ?

SERIA DE GRAN AJUDA. !

M''INTERESA GRANOLLERS- MOLLET

Enviado el 19/02/2011 10:05Mensajes: Usuario no registrado
monika

autora de las 9:55 h yo tambien voy mañana estoy entre 800 y 900 y seguramente quizas tambien tenga q escojer gerona pero cogeria girona sud ya q soy de la provincia de barna pero me queda mas cerca gerona sud q segun q zona de barna. estoy mas cerca de gerona q de barna. mi primera opcion era osona pero con que no habran ya plazas cojeria granollers i como tercer intento girona sud.

si quieres pasame tu correo mail y acabamos de hablar

Enviado el 19/02/2011 10:44Mensajes: Usuario no registrado
mar

Que nerviiiioooooosss! A mi me toka mañana...deseando saber como ha ido a los d la mañana,les dejaran salir a cada uno cuando acaben?o se tendran q esperar hasta q acabe el acto?ainsss no puedo massssss

Enviado el 19/02/2011 10:49Mensajes: Usuario no registrado
anna

aviam quan surt el primer escrutini

Enviado el 19/02/2011 11:12Mensajes: Usuario no registrado

Hola,

Yo voy mañana y me gustaria saber si hay que estar a la hora que dicen o puedes llegar un poco mas tarde.

Soy de las ultimas en escoger.

Enviado el 19/02/2011 11:14Mensajes: Usuario no registrado
y

Hola companys i companyes,

Portava 3 anys d''interina a la gene i ahir em van fer fora el mateix dia (joder m''ho van dir a les 11 i a les 3 ja sortia amb la maleida caixa d''objectes personals), perque una persona demanava reincorporar-se ja que han suprimit departaments. Tot just comença ara l''efecte dominó aniran molts interins al carrer, però molts. No deixo de pensar que jo encara tinc sort i m''he tret les de l''ics. Aquest país va de mal en pitjor, tot s''està possant molt negre.

Jo sóc del diumenge, volia anr avui a la tarda a fer un cop d''ull amb vosaltres, prò em trobo molt malament, suposo que entre els nervis de l''ics l''acomiadament, em trobo fatal tinc un rancazo que només tinc mocs mal de cap i afonia. Tinc ganes de saber que coi passará ja d''una vegada.

Prefereixo no anar avui perque em fa por que diumenge estigui pitjor.

Sereu tan amables de penjar info aquesta nit sobre el procés d''elecció?

us estaria molt agraïda...una abrazada i sort per tothom

Enviado el 19/02/2011 11:27Mensajes: Usuario no registrado

Estic bastant intranquila, tinc ganes de plorar i això que puc triar plaça. Acabo de veure un mail de CCOO dient que es retalla la plantilla de sanitat en un 5% i que la resta haurem de treballar més. Tot plegat es depriment. Suposo que estic aixì perquè haurè de treballar lluny de casa.

Enviado el 19/02/2011 11:44Mensajes: Usuario no registrado
b

fasa

Enviado el 19/02/2011 11:53Mensajes: Usuario no registrado
anna

No petiu fins que no ho sabeu de segur a on us toca home....mai se sap, jo tambè volia anar però com que penjaran les places que queden els de l''ics per internet doncs no cal suposo ....em toca demà sort a tots

Enviado el 19/02/2011 12:58Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Que tranquilito esta ésto de momento...que cerquita lo teneis los de la tarde! mucha suerte y ojalá vayamos todos allá donde queramos, OJALÁ!

Enviado el 19/02/2011 13:03Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Yo también estoy nerviosa, me toca mañana y estoy con tanta incertidumbre! ahora me voy a comer a casa de mis padres. Hasta esta noche no sabrá cómo van las cosas!!!!

Enviado el 19/02/2011 13:12Mensajes: Usuario no registrado
joan

ja tengo plaza!!!!!!!!!!!! y donde queria!!!! a ver donde me ponen

Buena suerte a todos!!!!

Enviado el 19/02/2011 13:15Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Joan...no marxis tant rapid home..!!

t''han donat llistat amb els centres de ON SON LES PLACES DE LA SAP QUE HAS ESOLLIT ??

Enviado el 19/02/2011 13:17Mensajes: Usuario no registrado

Joan si us plau explica''ns com ha anat tot!!!!!

Enviado el 19/02/2011 13:22Mensajes: Usuario no registrado
joan

com que som el primer torn nomes han donat un llistat de les plaçes que hi havia a cada lloc.

cada cop que s''acava un sap ho diuen.

suposo que a la tarda cambiara.

et criden 3 cops i si no hi ets passa el seguent.

Enviado el 19/02/2011 13:23Mensajes: Usuario no registrado

ha habido alguna renuncia???

Enviado el 19/02/2011 13:24Mensajes: Usuario no registrado
A

JOAN, VOLS DIR LES PLACES QUE HI HA A CADA sap ??

Enviado el 19/02/2011 13:24Mensajes: Usuario no registrado

y cuántos saps tienes que elegir o dar preferencia. hombre por favor, dinos algo a los que estamos a la espera.

y por cierto, Felicidades.

Enviado el 19/02/2011 13:25Mensajes: Usuario no registrado
.

Joan, saps quins saps s''han esgotat????

Una companya que estava a la 150 més o menys m''ha comentat que ja s''han agafat 15 a sap esquerra bcn,5 hosp Viladecans, 30 vall hebron, 10 Bellvitge,4 sap Hospitalet, 10 baix llob centre, 7 sap litoral bcn,5 baix llob. Nord i les 3 de Gerència Costa Ponenet. No li he preguntat més.

Això quan ella ha marxat, després d''escullir plaça.

joan

jo crec que les plaçes de fora barcelona son les que s acabaran mes rapid.

quan he marxat nomes sabien acabat plaçes per disminuits de la catalunya central i lleida com que les plaçes son proporcionals per logica crec que son les que s''acabaran abans ....

a veure i sort...

Enviado el 19/02/2011 13:35Mensajes: Usuario no registrado

mmmm

Enviado el 19/02/2011 13:36Mensajes: Usuario no registrado
fd

quantes renuncies? aixo també ho diran ara?

Enviado el 19/02/2011 13:45Mensajes: Usuario no registrado

fd ya que no nos dicen nada sabiendo que hoy van del número tal a tal y haciendo el sumatorio de las plazas ya cogiedas sabremos si hay renuncias o no.

Enviado el 19/02/2011 13:46Mensajes: Usuario no registrado
fd

ahora tengo un lio con las plazas de reserga y tal si escogen de libre hasta el 200 y pico, cuantas deberian salirnos? ánimo a ver si hay bastantes

Enviado el 19/02/2011 13:46Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

ATENCIÓ EL MATI HA QUEDAT AIXÍ: (ens podem haver equivocat d''alguna plaça) ens han ajudat unes companyes que han agafat a Vall d''hebron. MOLTES GRACIES:

Hospital Arnau de Vilanova han agafat 7 places

SAP Segria-Garrigues han agafat 15

SAP Segarra-Noguera-Urgell-Pla d''Urgell ha agafat 5

ACUT Segrià-Garrigues no queda res

ACUT Pla d''urgell agafada 1

Hospital Universitari Joan XXIII no queda res

SAP Tarragona agafades 9

SAP Reus agafades 5

Hospital Verge de la Cinta agafades 6

SAP Terres de l''Ebre agafades 3

Hospital Universitari Josep Trueta agafades 4

SAP Marítim agafades 5

SAP Girona Nord agafades 10

SAP Girona Sud agafades 12

Hospital Universitari de Bellvitge agafades 11

Hospital de Viladecans agafades 5

Gerencia Costa de Ponent no queda res

SAP alt penedès-Garraf agafades 10

SAP Baix Llobregat Centre agafades 10

SAP Baix Llobregat Litoral agafades 8

SAP Baix Llobregat Nord agafades 5

SAP Hospitalet agafades 6

Hospital Universitari Germans Trias i Pujol agafades 13

SAP Mataró-Maresme agafades 5

SAP Badalona-Sant Adria de Besós agafades 6

SAP Santa Coloma de Gramenet agafades 6

SAP Cerdanyola-Ripollet agafades 8

SAP Granollers-Mollet agafades 10

SAP Sabadell-Rubí-Sant Cugat-Terrasa agafades 15

Hospital Universitari Vall d''Hebron agafades 40

Gerència d''Ambit Barcelona Cituat no queda res

SAP Litoral agafades 8

SAP Esquerra agafades 18

SAP Dreta agafades 12

SAP Muntanya agafades 10

ACUT Barcelona agafades 0

SAP Anoia agafades 2

SAP Bages-Berguedà-Solsones agafades 8

SAP Osona agafades 3

CENTRE CORPORATIU no queda res.

fins la nit

Enviado el 19/02/2011 13:47Mensajes: Usuario no registrado

mira en total son 925 con todas y en la relación última del ics la plantilla que ha sacado hace referencia a estas 925 incluidas rserva, discapacitados. etc....

Enviado el 19/02/2011 13:48Mensajes: Usuario no registrado
ewur

Trobat a la web de la Intersindical-CSC

ACTE D’ELECCIÓ DE DESTINACIÓ

A l’entrada del Pavelló docent de l’Hospital de la Vall d’Hebron trobareu un full amb la porta d’accés per la qual haureu d’accedir, en funció del número de classificació, a la sala d’actes on es desenvolupa l’acte d’elecció.

Us ubicaran a la sala en funció del vostre número de classificació, els que tinguin el número més baix seran ubicats més a prop de la mesa on escollireu destinació.

Al seient hi trobareu una relació actualitzada de les places pendents d’adjudicar.

Us comunicaran que no caldrà presentar de nou els originals del mèrits i que a partir de dilluns s’obrirà un període de 10 dies per lliurar el certificat mèdic oficial i la declaració jurada de no haver estat separat del servei al SAP, Hospital, ACUT o Gerència d’Àmbit escollida.

Dilluns vinent l’ICS penjarà a la seva pàgina web un model de declaració jurada i un llistat amb les adreces i els telèfons dels diferents SAP, Hospital, ACUT o Gerència d’Àmbit.

Recordeu que el certificat mèdic oficial i la declaració jurada són documents indispensables per obtenir el nomenament del Director Gerent de l’ICS.

Un cop comença l’acta d’elecció a la pantalla de la sala podreu veure el nombre total de places pendents, el torn (promoció interna, torn lliure,...) i el nom de la persona que escull destinació en aquell moment.

Us cridaran pel vostre nom de dos en dos. Mentre un escull, l’altre espera el seu torn. El president de mesa diu el nom de la destinació escollida, cosa que us servirà per anar actualitzant les places pendents d’adjudicar.

Recordeu que si després de cridar-vos tres cops no us presenteu perdreu la possibilitat d’escollir destinació.

Després d’escollir us faran signar un full amb el nom de la destinació i us donaran una còpia per a vosaltres. Després d’això podeu optar per romandre a la sala o marxar.

Enviado el 19/02/2011 13:48Mensajes: Usuario no registrado
fd

si pero en realidad son 1026 plazas y hasta ahora cuantas plazas han debido escoger?

Enviado el 19/02/2011 13:55Mensajes: Usuario no registrado
fd

ninguna renúncia? osti tu que fort

Enviado el 19/02/2011 14:14Mensajes: Usuario no registrado

¿alguien puede recordarme cuánta gente ha aprobado esta oposición, contando tb a los que no han obetnido plaza?Es que estoy buscando el listado en la web del ics y no lo encuentro¡¡¡

Enviado el 19/02/2011 14:26Mensajes: Usuario no registrado
fd

1500 y algo creo recordar, pq quieres saberlo?

Enviado el 19/02/2011 14:39Mensajes: Usuario no registrado

Pq yo aprobé sin plaza, y quiero calcular más omenos cuanta gente quedará en bolsa aprobada¡¡¡¡( por todo el tema de suplencias etc....)

Enviado el 19/02/2011 14:39Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Hola companys

On s''ha de lliurar el certificat mèdic oficial i la declaració jurada de no haver estat separat del servei al SAP, Hospital, ACUT o Gerència d’Àmbit escollida.

Enviado el 19/02/2011 14:45Mensajes: Usuario no registrado

ya ha salido la relación actualizada del ics con las plazas vacantes.

Enviado el 19/02/2011 14:51Mensajes: Usuario no registrado
fd

crees que los que no tenemos plaza nos daran un interinaje de los que la gente con plaza no se incorpore?

Enviado el 19/02/2011 14:51Mensajes: Usuario no registrado

Para los que les interesa lo de la renúnica yo creo que la gente que renuncie será mas hacia el final ya que los primeros pueden elegir lo que les va mejor.

Enviado el 19/02/2011 14:52Mensajes: Usuario no registrado
JOSEP

donde esta la relaccion no la veo?

Enviado el 19/02/2011 15:06Mensajes: Usuario no registrado
y

I això dels ACUT? els centres d''urgencia no dieien que estaven molt sol.licitats? quina classe de treball es fa als acuts? no es guanyava més?

Enviado el 19/02/2011 15:25Mensajes: Usuario no registrado

Si estas disposat/a a treballar dissabte diumenge 12 hores. Igual es guanya més.

Enviado el 19/02/2011 15:27Mensajes: Usuario no registrado
anna

moltes gràcies ewur, per cert pots entrar a la sala la teva llista, mapas, telefon movil?

Enviado el 19/02/2011 15:28Mensajes: Usuario no registrado

quin nervis

Enviado el 19/02/2011 15:30Mensajes: Usuario no registrado
nef

Bé nois que heu anat aquest matí, sabeu quan s''ha trigat en enllestir el torn del matí??

Havia quedat en baixar a les 17h. però si la gent de diumenge finalment no baixa... potser és raonable baixar més tard si la Beatrix and company s''hi quedan fins el final del torn.

Baixar, baixaré que em fa ilu coneixer-los!!!

I per cert, mirant el llistat actualitzat, de moment veig que hi ha places encara a tot arreu a excepció del centre corporatiu i serveis centrals barna (cosa que era del tot previsible)

Anims betty que encara hi haurà sort!!!!

Enviado el 19/02/2011 15:31Mensajes: Usuario no registrado
fd

creo que tenian que ir 220 personas de libre + 101 de los demas turnos, asi que ninguna recnuncia, me confundo?

Enviado el 19/02/2011 15:32Mensajes: Usuario no registrado

pero et fan escollir CAPS PREFERENTS O NO? NOMES SAP I JA ESTA? O TB CAPS CONCRETS?

Enviado el 19/02/2011 15:40Mensajes: Usuario no registrado
S

et pots comunicar pel mobil?

Enviado el 19/02/2011 16:56Mensajes: Usuario no registrado
JAume

Estic en l''acte i he sentit una queixa d''una noia per el company que aconsellava escollir sap esquerra, xq tenia por que s''esgotesin per una amiga. Es normal que cadascu miri pels seus interessos pero hem de ser honradts i aconsellar als compis que tenen dubtes. Per els que sou de fora us dire que treballo a serveis centrals de sap esquerra i teniu rao al voler escollir aquesta sap, us dire que la direccio de la sap es partidaria de concedir comissions de servei i permutas de places( encara que no sempre els hi deixen) per la gent de fora.

No volia dir res pero no m''hq agradat que he sentit, aixi que us recomano que si s''esgoten les que voleu agafeu sap esquerra que tard o aviat anireu a prop de casa

Enviado el 19/02/2011 17:02Mensajes: Usuario no registrado

el certificat mèdic el pot fer el metge de capçalera?

Enviado el 19/02/2011 17:05Mensajes: Usuario no registrado

Creo q mucha gente esta aconsejando sap para evitar q se llenen la q ellos quieren. No os dejeis engañar. Que cada uno analice sus opciones y q no se deje influenciar. La gente intenta despitar vendiendo algunas sap cuando ellos quieren otras.

Enviado el 19/02/2011 17:12Mensajes: Usuario no registrado

Yo opino lo mismo que el anonimo. Yo conozco a uno que hablaba mal de una SAP y la ha escogido esta mañana. No todo el mundo va de buena fe.

Enviado el 19/02/2011 17:26Mensajes: Usuario no registrado
kl

alguna renuncia jaume?¿

Enviado el 19/02/2011 17:37Mensajes: Usuario no registrado
nef

vaig cap a barna i aquest nit si puc perquè arribaré tard us faig cinc cèntims si no ho ha fet algu altre abans.

Sort als que encara ho tenim per decidir.

Enviado el 19/02/2011 17:45Mensajes: Usuario no registrado
Jaume

No, nem per la 388 i cap renuncia de moment.

Les renuncies venen cap el final

Enviado el 19/02/2011 17:47Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Gracies Nef per els anims.

Avui m''ha tocat guardia, tinc tanta sort!! el dia del primer examen tambe en tenia i em varen haver de canviar el dia, uffff!

Enviado el 19/02/2011 17:53Mensajes: Usuario no registrado
.

Aquesta tarda, fins aprox el núm 380, no ha hagut cap renúncia. Al matí cap. Els hospitals volen, suposo que la gent va als llocs més segurs, i com als saps et poden enviar qui sap on...

Enviado el 19/02/2011 17:57Mensajes: Usuario no registrado
.

Per cert, han comentat la qüestió del document de les places de la beatrix, li ha donat les gràcies un senyor que es diu de cognom Martí, després ho ha reiterat. És el que ha obert l''acte d''elecció.

Enviado el 19/02/2011 18:08Mensajes: Usuario no registrado
.

A les 21 h d''avui sortirà la llista de les destinacions que queden. Ho comento perquè no us poseu nerviosos. Aquesta tarda a l''acte ens han comentat que hem de portar el certificat mèdic i la declaració jurada. Suposo que dilluns mateix penjaran els models corresponents. De totes maneres, han dit que volen un certificat mèdic oficial, per la qual cosa jo entenc que és el certificat que venen a l''estanc. Tindrem de temps per portar aquesta documentació 10 dies a partir de dilluns, al corresponent SAP/ACUT/HOSPITAL que s''hagi escollit.

No sé si us he servit de gaire. Cuideu-vos.

Enviado el 19/02/2011 18:20Mensajes: Usuario no registrado
ewur

Per a anònim 17:02:00, el certificat el pot fer qualsevol metge de capçalera.

Per a Anna: só, pots entrar la teva pròpia llista, el mòbil, plànols, ...

Per a anòmim 15:32:00: tries SAP/ACUT/Hospital ... La distribució per caps, serveis,... es farà al març en un altre acte al SAP/ACUT... corresponent

Enviado el 19/02/2011 18:30Mensajes: Usuario no registrado
noi

ni tans sols uan renúncia en portem? quina merda tot plegat

Enviado el 19/02/2011 18:50Mensajes: Usuario no registrado

Les renuncies sortiran conforme es vagin acabant les places i la gent li toqui molt lluny de casa seva, ja veureu... L''Hospital de vall d''Hebron està guanyant per golejada, es deu treballar molt bé allà...

Enviado el 19/02/2011 18:59Mensajes: Usuario no registrado

quan queda per acabar els de la tarda

Enviado el 19/02/2011 19:11Mensajes: Usuario no registrado

que li passa a l''ACUT de Barcelona que no l''ha agafat ningú al matí?

Enviado el 19/02/2011 19:49Mensajes: Usuario no registrado

quins nervis!!! han acabat els de la tarda

Enviado el 19/02/2011 19:57Mensajes: Usuario no registrado
merce

i quin es el resum que podeu fer sisplau

Enviado el 19/02/2011 20:01Mensajes: Usuario no registrado

quins nervis!!! han acabat els de la tarda

Enviado el 19/02/2011 20:26Mensajes: Usuario no registrado

Quan he sortit, eren les 19h. i quedaven bastantes places de Barcelona.

Enviado el 19/02/2011 20:30Mensajes: Usuario no registrado
nef

betty i resta de gent que volia SAp Mataró Maresme, ha caigut...

Tots els que restem per escollir ens quedem fora i Can Ruti també esgotat!!

He conegut a la Bea en persona, és l''única cosa bona d''aquesta tarda... he anat cap a casa plorant dels nervis i la decepció.

Enviado el 19/02/2011 20:39Mensajes: Usuario no registrado
carles

llavors que ens queda? hi ha renúncies?

Enviado el 19/02/2011 20:56Mensajes: Usuario no registrado

YA ESTA PUBLICADO EL LISTADO PARA EL DOMINGO !!!

Enviado el 19/02/2011 21:03Mensajes: Usuario no registrado

En ocasiones veo muertos

Enviado el 19/02/2011 21:07Mensajes: Usuario no registrado

No encuentro el listado del domingo...

Tu donde lo has visto...

Enviado el 19/02/2011 21:13Mensajes: Usuario no registrado

.

Enviado el 19/02/2011 21:17Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per a Nef, què agafaras ara?

Em sembla que totes dues vivim molt a la vora.

En certa manera, ja m''ho esperava , conec molta gent de la Sap Mataro maresme que ha aprovat i amb millor nota que jo.

Esperem que puguem demanar trasllat aviat.

Enviado el 19/02/2011 21:20Mensajes: Usuario no registrado
AV

www.gencat.cat/ics/professionals/

acces/convocatoria.htm

RELACIÓ ACTUALITZADA

Places pendents d''adjudicar

Enviado el 19/02/2011 21:22Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per a anònim de les 21:07 el llistat és a la pagina de l''Ics -professionals-convocatories vigents- aux.2008-relació actualizada places pendents d''adjudicar.

Enviado el 19/02/2011 21:25Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Sabeu si la Bea ha pogut aconsseguir plaça on volia?

Enviado el 19/02/2011 21:41Mensajes: Usuario no registrado
¡¡¡

BEATRIX, PEDRO, QUIM...

com ha anat?

restem a l''espeas de notícies vostres!!!!!

Enviado el 19/02/2011 21:43Mensajes: Usuario no registrado
Quimo

Quim? Jo vaig demà i tinc mes de 200 persones davant meu. Per tant, estic acollonido.

Enviado el 19/02/2011 21:47Mensajes: Usuario no registrado

GLUPS, zzzzzpatinazo

Quim! molta sort demà!

Enviado el 19/02/2011 22:24Mensajes: Usuario no registrado
ewur

L qüestió del document de les places de la beatrix han donat les gràcies al matí, però a la tarda també?

Enviado el 19/02/2011 22:42Mensajes: Usuario no registrado
e.

si, tambe

Enviado el 19/02/2011 22:58Mensajes: Usuario no registrado
d

algu ha mirat quantes renucies?

Enviado el 19/02/2011 23:00Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola nois!!!!!!

Pels que pregunteu: si he escollit on volia, SAP Baix llobregat Nord, m''he arriscat a la meva zona, espero que no m''enviïn gaire lluny ara.

si, també han reconegut això del llistat durant la tarda, m''he mort de vergonya i durant el recés de cinc minust els he agraït personalment el reconeixement.

Buf, Tinc una barreja de sentiments trobats. NEF no paro de pensar en tu... aissss, quina rábia m''ha fet no poder-te donar bones noticies. I d''altres que se que demà es quedaran lluny de casa.

Bé espero que almenys podeu escollir el lloc que us comporti menys transtorns. Anims des d''aqui.

Us he de dir que el llistat que us he penjat aquest mati a les 15:35 aquí ha estat gracies a unes noies molt eixerides que s''han organitzat i m''ho tenien tot preparat per que tinguèssiu la informació només acabar l''acte del matí, m''han oferit una casa amb ordinador perque no m''hagués de buscar la vida. Des de aquí MOLTES GRACIES.

Ara a la nit he arrivat més tard jo que el llistat que ha penjat l''ICS, bé, no està gens malament que per una vegada l''ICS s''adelanti oi?

Per cert LLuis que tal? has pogut escollir on volies?

Enviado el 19/02/2011 23:01Mensajes: Usuario no registrado
fd

beatrix, de renuncies encara no hi ha cap ni una?

Enviado el 19/02/2011 23:17Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

De moment cap fins a on jo he estat (456), em temo que si hi ha serà demà.

Enviado el 19/02/2011 23:19Mensajes: Usuario no registrado
anna

en que consisteix l''acut? perquè ningu o agafa

Enviado el 19/02/2011 23:20Mensajes: Usuario no registrado
d

que penseu de demà? ja no queda tarragona i de lo demés està una mica malament no?

Enviado el 19/02/2011 23:22Mensajes: Usuario no registrado
S

e

Enviado el 19/02/2011 23:29Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

ACUT son els centres d''urgències, pel que comentaven ahir els companys sembla ser que no estan ubicats en un sol centre si no que hi ha un per cada districte, si no ho vaig entrendre malament.

Potser no s''agafa per por als posibles horaris nocturns, o perque ahir algú va comentar que hi havia algun CUAP (ambulatori d''atencio continuada que depen de l''ACUT) en barris de barcelona que no tenen bona fama com la Mina, encara que hi ha d''altres (la majoria) que estan ubicats en barris sense cap problema

Enviado el 20/02/2011 00:18Mensajes: Usuario no registrado
A

Moltes gracies beatrix llavors creus ke pot ser una opció també crec ke es cobra mes oi?

Enviado el 20/02/2011 00:29Mensajes: Usuario no registrado
Mary

heu quedat demà en algun lloc concret abans de començar l´aventura?

Enviado el 20/02/2011 01:27Mensajes: Usuario no registrado

mmmm

Enviado el 20/02/2011 09:17Mensajes: Usuario no registrado
Lis

BEATRIX,

MOLTES GRÀCIES per la teva feina, hi ha poques persones com tu, en una societat egoista i on tothom va a la seva... i encara menys treballant a l''administració publica!!!

Gràcies també a totes les persones que has tingut al teu costat col·laborant.

Us desitjo a tots que tingueu molta sort en aquesta nova etapa que tot just comenceu!!!

Enviado el 20/02/2011 09:36Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Beatriz, Si, em que a la Vall d''Hebron, com volia.

Jo erà el 572 de 575, de dissabte a la tarda, cap renuncia, no ha faltat ningú.

Enviado el 20/02/2011 09:44Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Enhorabona Lluís, veig que de fet encara hi ha places. A veure com els va avui, la veritat és que las possibilitats s''han reduït bastant, vaja, com esperàvem.

Jo he acabat baldada de passar tants nervis, suposo que teniu una sensació semblant, la tensió acumulada aquestes dues setmanes des de la nova modificació ha anat in crescendo fins ahir (fins avui als del tercer torn).

Be ara a descansar una mica que ens ho mereixem.

Enviado el 20/02/2011 10:16Mensajes: Usuario no registrado
Ster

Cuando son las opos de BCN?? Gracias!!

Enviado el 20/02/2011 10:31Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ster, ¿ a qué opos te refieres exactamente? ¿qué cuerpo? El ICS tiene varias oposiciones abiertas, las de los cuerpos de Gestió i Serveis (auxiliar administrativo, administrativo y celadores) el ámbito es toda Cataluña, las de enfermeria y medicos si que son ámbitos más limitados.

Enviado el 20/02/2011 11:04Mensajes: Usuario no registrado
Manuel

Felicitats als que heu obtingut plaça, sobre tot si era la que volieu.

Ara, voldria saber que pasa en la borsa. Els auxiliars administratius que heu obtingut plaça i estavau apuntats a la borsa de treball, en les categories de zelador i administratiu, us heu de donar de baixa vosaltres mateixos, o ho fa l''ics d''ofici? Quedaran reflexades les baixes en la próxima actualització de la borsa, o sencillament quan els truquin per una feina, diran que no els interesa perque ja tenen plaça?

Gràcies.

Enviado el 20/02/2011 11:07Mensajes: Usuario no registrado
cunyat

ster, sembla que arrivas tard, i mes després de les ultimes notícies que arrivan del govern, tindrem que esperar temps millors , una salutació i enhorabona als que teniu la vostra plaça ara ens tocara patir als celadors i adm. , una salutació.

Enviado el 20/02/2011 11:13Mensajes: Usuario no registrado

Algú sap quant costa el certificat médic al estanc?Gràcies

Enviado el 20/02/2011 11:18Mensajes: Usuario no registrado

entre tres i quatre euros, crec.

Enviado el 20/02/2011 11:33Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

El certificat (impres) em sembla que és que diu el company, uns tres euros i pico, però després el CAP et cobra una taxa per fer-lo, em sembla que són uns altres 11€.

Respecte a la borsa, em sembla que ens donen ells de baixa d''ofici, seria el lògic, alguns estem a més d''una borsa, suposo que això faran ells, potser ho preguntaré (si m''en recordo amb els nervis) quan em facin l''entrevista d''acollida. Continuarem informant-vos.

Enviado el 20/02/2011 11:52Mensajes: Usuario no registrado

Ma han confirmado desde seleciió de personal que bareman de nuevo ( se entiende sin la gente que ya tiene plaza) el último fin de semana de febrero.Un sindicato me ha comentado que el primero de marzo.

¡¡¡Vamos que está al caer¡¡¡¡

Enviado el 20/02/2011 11:52Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Felicitats a totes les persones que han pogut escollir plaça on volien. Pero he de dir una cosa que m''ha semblat molt greu. Les persones del torn de via reserva hem estat discriminades i no hem tingut opcions a escollir. Erem els primers i de que ha servit. Jo com altres companys del meu torn no soc ni aprop d''on volia. M'' ha tocat entre uns 90 o 130 km de la meva casa. Yo volia sap Baix llobregat nord o qualsevol de la provincia de Barcelona i ara resulta que tinc que anar a Sap maritim a girona. Si tinc una mica de sort tindre la posiblitat de dependre de renfe sino ves a saber. Una pregunta als que sabeu mes. Es pot demanar una comissio de serveis per quedarte en un cap que portes un temps fent d''eventual????

Enviado el 20/02/2011 11:53Mensajes: Usuario no registrado

Me han dicho que ha habido una renuncia de momento, el tribunal ha dicho que esa plaza se convocará para el dia23

Enviado el 20/02/2011 12:03Mensajes: Usuario no registrado

Ninguna renuncia hasta el 715

Enviado el 20/02/2011 12:03Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Opositon, puedes probar a pedir la comisión de servicios en vuestro caso está más que justificado.

Tienes un modelo en la web oposicions ics, en el apartado arxius- utilitats. Lo que está en rojo és para que pongas tus datos y la circunstáncia por la que pides la comisión. Mucha suerte!!!

para entrar el la web copia y pega esto en la barra de tu navegador:

sites.google.com/site/oposicionsics

Enviado el 20/02/2011 12:05Mensajes: Usuario no registrado

la persona que ha renunciado estaba alrededor del 750

Enviado el 20/02/2011 12:10Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ha habido alguna renuncia o no?

Enviado el 20/02/2011 12:11Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

La doy por confirmada la renuncia?

Enviado el 20/02/2011 12:20Mensajes: Usuario no registrado
nef

nois/es ja estic a casa amb la plaça sota el braç...

no puc dir com va la cosa perquè he triat de les primeres i he marxat.

Fins el moment, no ha hagut cap renúncia. Així ens ho a dit el tribunal.

he triat badalona- sant adrià i de les 8 persones que hem triat, 3 l''hem escollit. Conec molta gent que s''ha quedat fora de mataró.maresme que espero puguin arribar a triar-la!!!

felicitats als que heu triat segons la vostra preferència. Paciència i anims pels que ens ha tocat una cosa diferent a l''esperada.

Jo ahir m''ho vaig agafar fatal, perquè no he arribat a la meva sap per molt, molt poquet. Avui ho veig amb altres ulls......... ojala us pasi a tots els que esteu en una situació semblant.

Siempre positivos, nunca negativos. Som estatutaris nanos!!!!!!! ja arribarà la comissió, el trasllat o el que faci falta.

Enviado el 20/02/2011 12:29Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Digues que sí nef SOM ESTATURARIS!!!!!

Feina per tota la vida... buf, es diu aviat.

Enviado el 20/02/2011 12:33Mensajes: Usuario no registrado

¿A qué hora acababan el acto por la mañana?

Enviado el 20/02/2011 12:34Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

nef, estic d''acord amb tu, a més a més dos anys passan rapid......no.....mira les opos i ja tenim plaça, semblava que no arrivaria mai, d''aqui a dos anys conccurs de trasllat i a canviar d''aires, sempre que no ho poguis arreglar abans d''una altra manera.

ANIMS

Enviado el 20/02/2011 12:46Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Bon dia. Felicitats a tots. Ho comento una mica decebuda. Tenim destinació: NO tenim plaça. Això ve a ser una presa de pèl. Sento alegria per tots, és clar, però d''altra banda m''envaeix tristor. No m''agrada que juguin amb mi, ni amb cap ésser humà.

Ara ens destinaran a la plaça que els interins no volen, ja ho han arreglat així, potser, amb els pitjors horaris. Jo segurament hauré de deixar la carrera com a conseqüència de l''horari que tingui. Em sap greu. Obviament, s''ha de poder menjar i el treball és el primer.

Penso que l''ICS té unes maneres de treballar poc nobles, i espero de bon cor que nosaltres poguem canviar tot això, fent que els processos siguin transparents, igualitaris, democràtics, i proporcionant la informació fidel del que disposem.

Dit això, toca gaudir del que ens hem guanyat amb escreixos. Una abraçada.

Enviado el 20/02/2011 12:53Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Cashura, almenys has pogut escollir la SAP que volies? o a prop? un petó guapa.

Enviado el 20/02/2011 13:09Mensajes: Usuario no registrado

Quan jo he marxat hi havia hagut dues renúncies.

Enviado el 20/02/2011 13:18Mensajes: Usuario no registrado
nef

doncs és una bona noticia per la persona que amb el canvi de la llista definitiva es va quedar fora.

Moltes felicitats a aquesta persona!!!!!!

Enviado el 20/02/2011 13:38Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Beatrix, si, he aconseguit la sap que tinc més propera. La qúestió és que és gran, hi ha pobles als voltants. Des del meu barri no hi ha gaire transport (només bus), i m''agradaría que la plaça fos ben a prop.

Beatrix, nef, lluís, felicitats a tots, i aviam si us posen a una bona i propera plaça, i és clar, a tota la resta de persones, i a aquella que es pensava que no entraria pas i finalment entra. Salut!

Enviado el 20/02/2011 13:41Mensajes: Usuario no registrado
OFI

COPIO I PEGO del Facebook

Me parece un buenmenjage, lleno de buenos deseos, fresco, optimista y ......muy alegre.

ESPERO QUE TODOS HAYAIS TENIDO SUERTE AL COGER VUESTRA OPCION!!!!

YO ESTOY ENCANTADO.

NUEVO CENTRO, NUEVOS COMPAÑEROS/AS, NUEVAS ILUSIONES!!!!

OS DESEO TODA LA FELICIDAD DEL MUNDO.

AH!!!! Y DISFRUTAD DE VUESTRA PLAZA....!!! QUE OS LA HABEIS GANADO A PULSO!!!

SE ACABÓ EL SUFRIMIENTO.!!!

DESEO QUE PARA TODOS COMIENZE UNA VIDA LLENA DE POSITIVIDAD Y ALEGRIA!!!

Enviado el 20/02/2011 13:48Mensajes: Usuario no registrado
AV

Diuen que hi ha 2 renúncies!

Felicitats para:

DIEZ DE LOS RIOS MARTIN MARIA DEL CARMEN ........... 926

CARAVACA SANCHEZ YOLANDA .............927

Enviado el 20/02/2011 13:50Mensajes: Usuario no registrado
fd

només hi ha dos? ja ha acabat?

Enviado el 20/02/2011 13:55Mensajes: Usuario no registrado
Javier

cashura

No sea tan negativa. has cojido la sap que querias, pues tienes que estar contentisima

Los de ICS no son tan malos. Te colocaran en un sito cercano a tu casa, y podras estudiar, com lo hemos hecho todos en el ICS. Ah, y los horarios son los mismos para todos y los interino que hay (muy pocos, ya que han salido muchas plazas) no se han movido

Dime que sap has pillado?

Enviado el 20/02/2011 14:06Mensajes: Usuario no registrado
triste

Quan es pot demanar trasllat o comissions de serveis?

Enviado el 20/02/2011 14:18Mensajes: Usuario no registrado
AV

per COMISSIÓ DE SERVEIS lo millor es que et possis en contacte amb un sindicat, que aixo millor t''ho demanen ells.

CCOO, UGT, CATAC, via layetana, 14. via layetana 54.

Pel concurs de trasllat, està més cru, molt cru, el nou govern ja ha tret una diligència comunicant que tot congelat, ...la crisi

Enviado el 20/02/2011 14:31Mensajes: Usuario no registrado
joan

a partir de dema ja es poden portar la revisio medica i la declaracio jurada !!!!!

hi ha alguna posibilitat de fer algun llistat de les plaçes de cada sap....

algu sabra quan sera la incorporació.

Enviado el 20/02/2011 14:38Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Javier,

Negativa NO, simplemente REALISTA. Gracias.

Enviado el 20/02/2011 14:43Mensajes: Usuario no registrado
¡¡¡

INCORPORACIÓ ,

el Sr. FRANCESC MARTí de la taula d''elecció de la Vall d''Hebro va dir que després de la publicació al DOGC (finals de març, 30 aprox.) i va dir tb que incorporació a partir de l''1 d''abril, i que ho concretaran a la diligència que sortirà dilluns 21 a la web de l''ICS

Sorten TOTES les places de totes les SAPS a la escaleta que ens van donar a la sala d''elecció (els quadradets blancs)

Enviado el 20/02/2011 14:50Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Bé gent, l''elecció de la plaça s''ha acabatttttttttttttt!!!!. Ara només queda veure si ens posen en l''ambulatori que desitjem. Creuem dits! Jo he tingut sort i finalment he pogut escollir molt proper a casa meva.

FELICITATS A TOTHOM per arribar fins al final, que ja és molt, i moltíssimes felitats per aquells que han pogut escollir el que volien!!!!!

Ah! crec que ja s''haurà dit, però quan he marxat, que quedaven uns 50 per escollir, havien hagut 2 renúncies, felicitats a les dues persones que acompliran també el seus somnis!!!

Gràcies a tots per haver estat aquí, donant suport i ànims, i espero continuar escribint-me amb vosaltres... Ara a dinar i descansar una miqueta de tot això!!!!

Enviado el 20/02/2011 14:54Mensajes: Usuario no registrado
monika

Afirmatiu hi ha dos persones q han renunciat a la plaça i son: 753 i 777 jo ja estic a casa por fin amb la meva plaça sota el braç, volia granollers però no ha pogut ser.

Enviado el 20/02/2011 14:57Mensajes: Usuario no registrado

Ha estat un camí llarg comanys.

FELICITATS A TOTHOM

Enviado el 20/02/2011 15:12Mensajes: Usuario no registrado
...

monika !

Recordes quines SAPs pruedaban?

badalona-s. adria, sap esquerra, sap muntanya???

Enviado el 20/02/2011 15:23Mensajes: Usuario no registrado
monika

Quan jo he marxat quedava 3 de girona nord, sap muntanya 21, acut barcelona 11, sta. coloma g. 19 places, sap litoral 11 o 12 places, i jo estava a la 864 eren les 12.40h del migdia aproximadament.

Enviado el 20/02/2011 15:51Mensajes: Usuario no registrado
...

gràcies ¡¡¡

Enviado el 20/02/2011 15:53Mensajes: Usuario no registrado
fd

algu sap que ha queda al final?

Enviado el 20/02/2011 15:54Mensajes: Usuario no registrado
Ima

Y de les renuncies sep sap cuantes han sigut al final?

Enviado el 20/02/2011 16:04Mensajes: Usuario no registrado

raro, raro,

SAP Muntanya quedaven 21 places ,

està molt a prop de GRÀCIA i Pza LESSEPS amb una comunicació de BUS molt bona , moltes línies, y de METRO L-1, L-3, L-4 , Parades d''aAutocars a tota Catalunya(Concepció Arenal) , Tren Sant Andres

Enviado el 20/02/2011 16:07Mensajes: Usuario no registrado

raro, raro,

SAP Muntanya quedaven 21 places ,

està molt a prop de GRÀCIA i Pza LESSEPS amb una comunicació de BUS molt bona , moltes línies, y de METRO L-1, L-3, L-4 , PARADA d''aAutocars de tota Catalunya en Concepció Arenal (MERIDIANA), Tren -Sant Andres

Enviado el 20/02/2011 16:21Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Com ja he dit abans moltes felicitats a tots els que han triat el que volien. Pero em sembla molt injust que jo com altres persones amb discapacitat que supusadament tenim preferencia per triar plaça no ens han deixat opcions. Suficient greu i problematic es en la vida patir una discapacitat perque a sobre en una administració pública et privin de mes drets. Ho dic amb molt de respecte i sentit comú. En moltes altres oposicions els primers a triar eren el discapacitats. Pero triar amb opcions. A totes les persones de torn de reserva que els ha passat com a mi anims. I tambe a les 2 persones del torn de reserva que es van quedar sense plaça.

Enviado el 20/02/2011 16:30Mensajes: Usuario no registrado
Mar

Hola a tots,

agrairia si algú ho sap, que em pogués dir a quins caps de girona sud hi ha places lliures.

Sóc de llluny i he hagut de triar Girona Sud.

Gràcies i sort, encara no s''ha acabat el patiment.

Enviado el 20/02/2011 16:38Mensajes: Usuario no registrado
MARIA

Las últimas plazas han sido para Santa Coloma.

Me siento decepcionada pq por una persona no he cogido la plaza donde soy interina, y ahora me toca trabajar bien lejos. A los que os sentiis como yo un abrazo. Y si alguien puede aportar soluciones....

Felicidades a los que habeis cogido la sap que queríais.

Enviado el 20/02/2011 16:41Mensajes: Usuario no registrado
---

suposo que com a part interessada en aquesta convocatòtia, si truques demà a RR.HH. de la SAP de girona sud tens el dret a que et resolguin la pregunta, tb per e-mail d''aquesta SAP o a procés de selecció amb en Francesc Martí a Balmes

Enviado el 20/02/2011 16:45Mensajes: Usuario no registrado

Rosetath

Rafi:

Al final que has podido escoger???

Enviado el 20/02/2011 17:02Mensajes: Usuario no registrado

OPOSITON,

Em temo que la raó la tens de la teva part, sou els primers a elegir i precisament per això hauriau de poder elegir entre totes les SAP és obvi , sino que sentit te elegir els primers, almenys els de promoció interna ho fan amb aquesta finalitat.Segueix tots els tràmits que encara queden y agafa la plaça ...però ... posat en contacte amb serveis jurídics de algun sindicat per que et busquin alguna solució, pren contacte amb el delegat sincical de la teva zona on vius de l''ICS ATENCIÓ PRIMÀRIA O HOSPITAL i li demanes cita per poder buscar una solucio com ara.....comissió de serveis... a un cap a prop de casa vostra.Truques a via layetana, demanes el tel. del delegat AA.PP del ICS DE LA GERENCIA TERRITORIAL, PER DEMANARLI CITA per esosar-li el cas ...i si de cas t''afilies.

Espero haver-te donat alguna alternativa d''ajuda, sort

Enviado el 20/02/2011 17:14Mensajes: Usuario no registrado

penso que la discriminació d''aquesta oposició ha sigut per la gent de fora de barcelona , ja que hi han haguto molt poques plaçes, i les extencions de terreny son molt mes extenses!!.

Pel tema dels discapacitats ha sigut una injusticia distribuir les places per gerencia teritorial ho tindrien que haver fet d''una altre manera , pero clar han aplicat un 5% per cada zona i amb tanc poques plaçaes es una mica injust.

Enviado el 20/02/2011 17:15Mensajes: Usuario no registrado
Per a Monika

Hola Monika,

Has pogut triar Girona Sud?

Enviado el 20/02/2011 17:18Mensajes: Usuario no registrado

una preguta , els discapcitats hay de portar el certificat metge amb l''impres de l''estanc , o nomes fa falta la fotocopia del document que estic capacitat per fer la feina d''auxiliar administratiu.

ALGU HO SAP ?

Enviado el 20/02/2011 17:22Mensajes: Usuario no registrado
ja ho tinc

dieu que han hagut dos renuncies, per curiositat , algu sap quines dues places han sobrat?

Enviado el 20/02/2011 17:28Mensajes: Usuario no registrado

Las últimas plazas han sido para Santa Coloma.

Enviado el 20/02/2011 17:33Mensajes: Usuario no registrado

truca a rr.hh. de la sap que has demanat plaça.

en principi el certificat mèdic aficial l''ha de portar "tothom",

suposo que el que tú preguntes s''ha d''annexar, per si de cas y a mès el farà constar el metge al certificat oficial

Enviado el 20/02/2011 17:40Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Estertxuuuuu

si ens llegeixes, no ens diguis que acabes a Sta. Coloma!!! I tu amb les maletes fetes!!! va no ens tinguis amb l''ai al cor.

anonim de les 17:18

El certificat mèdic es un requisit "burocràtic" que s''exigeix a les bases i esta regulat per llei per poder accedir a la plaça triada així com la declaració jurada, o sigui que l''has de fer encara que tinguis una discapacitat i igualment aportis altra documentació, diguem que aquesta és imprescindible.

Enviado el 20/02/2011 17:56Mensajes: Usuario no registrado

HE SENTIT parlar molt be de l''ambient de treball i companys de feina de SANTA COLOMA, és bo, tant dels que hi han treballat abans com els que els ha tocat després anar-hi.

Quan la població sembla ser que ultimament es com la ONU, de tot arreu.

Enviado el 20/02/2011 17:58Mensajes: Usuario no registrado
cristi

Hola, me quede a las puertas de las plazas por muy pocos puestos (alrededor de 10...), ¿alguien sabe a ciencia cierta cuantas han sido las renuncias finalmente?¿2 o alguna mas?, felicitaciones a los que habeis tenido el merito(que no suerte) de pillar plaza, saludos y gracias.

Enviado el 20/02/2011 18:01Mensajes: Usuario no registrado
monika

hola cristi

sólo han sido dos renuncias y quedan para sta. coloma de gramanet

Enviado el 20/02/2011 18:06Mensajes: Usuario no registrado
Betty

He estat amb la Estertxu tot el mati, Bufff, quins nervis, al final em tocara anar a treballar a Barna, jo que soc del Maresme, les places que jo volia s''han acabat de seguida. Algu en sap alguna cosa del Sap Litoral? jo no conec la zona .

Enviado el 20/02/2011 18:07Mensajes: Usuario no registrado
P

mirado positivamente , eres una de las primeras candidatas para interinidades, que muchos quedaran rescindidos todos los contratos y llamaran por orden de la bolsa, mucha suerte tu tambien tienes mucho mèrito.

Enviado el 20/02/2011 18:13Mensajes: Usuario no registrado
dad

crreis que haran contratos de interinidades a los que no tenemos plaza? y cuales, los de la gente que tiene plaza y no se incorpora?

Enviado el 20/02/2011 18:21Mensajes: Usuario no registrado
N

Hola a todos¡¡¡¡

Felicidades a los que ya habeis acabado este tramo del camino....ya os queda muy poco para acabar.

Tengo una duda:

¿Se han ocupado todas las plazas que se ofertaban, exceptuando las dos renuncias?

Cómo creeis que lo tenemos los que no hemos conseguido plaza?

Enviado el 20/02/2011 18:22Mensajes: Usuario no registrado
nef

qui està a Badalona- Sant Adrià??? a veure si ens comencem a conèixer i treiem info dels caps on surten les places...

Enviado el 20/02/2011 18:24Mensajes: Usuario no registrado
N

Para Beatrix:

¿Has eliminado la plantilla de excel con las plazas que te ha copiado el Ics?

La que hay en la página del ics está actualizada con los datos tb de hoy? Tal y como está ahora, veo mucha plaza libre ¿No?

Enviado el 20/02/2011 18:28Mensajes: Usuario no registrado

los que en todes les anteriores convocatorias aprobaron y eligieron plaza en propiedad y posteriormente han aprobado de otras instituciones:gene, diba, ayuntamientos.....etc y por tanto tienen mas de una plaza en propiedad.

Tambien los que en el ICS han aprobado ademas de las de aux. adm. otras convocatorias como administrativo, gestion, superior etc.

Compañeros que por el motivo que sea tienen excedencias porque estan por ej. en el dep. de justíca de interinas pero con su plaza en propiedad en el ICS, en comision de serveis en otros CAPs, etc....

Ahora , con la nueva actualización de la bolsa , por acuerdo de la mesa sectorial de negociacion(hace unos 4 meses aprox)

muchoooos de los interinos que estan hasta la toma de posesion, que se les rescindira el contrato estan en posiciones muy proimas al 2000 de la bolsa. Animo y suerte para las proximas interinidades a partir de abril.

Enviado el 20/02/2011 18:31Mensajes: Usuario no registrado
carla

bueno eso es otra cosa ya, muchas gracias por comentarnoslo, seguro que no s levanta un poco la moral pq quieras o no este finde ha sido algo agrio par anosotros.

y aunque estemos con contratos eventuales nos llamaran no?

Enviado el 20/02/2011 18:32Mensajes: Usuario no registrado
cristi

Hola de nuevo, ls ultimas rondas de interinajes fueron dadas por ls puntos de bolsa con la nota de examen volcada, es decir, la gente que piyo dichos interinaje eran personas que claramente ivan a pillar plaza. Por tanto, estas personas cogen una plaza afectada(haciendo saltar a un interino afectado) y su interinaje ''''reciente'''' tendra que volver a ser ofrecido a las personas que se han quedado a las puertas de plaza (se supone que seremos ls primeras de las bolsas...). ¿Este proceso es asi, o por el contrario el govierno actual no permitira que se vuelvan a repartir estos interinajes que dejan vacantes ls ganadores de plaza?, saludos y gracias.

Enviado el 20/02/2011 18:34Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

por favor, confirmarme si las plazas que quedan son de Sta. Coloma. Yo soy la 927 y soy de ahí. he estado todo el día sin querer mirar el ordenador porque estaba muy nerviosa así que me he ido todo el día fuera. Gracias AV por tu felicitación y enhorabuena a todos y todas por vuestra ayuda y perseverancia.

Contestarme por favor,

Enviado el 20/02/2011 18:42Mensajes: Usuario no registrado
AV

de nada,

felicidades!

han dicho los ultimis que han elegido plaza que en f. martí ha comunicado dos que no se han presentado (sobre el 700 i pico), tambien han comentado en este foro que las ultimas plazas que han quedado son de sta. coloma.

repasa el foro

el lunes colgara el ICS la diligencia con el numero de plazas pendientes , documentacion cert. medico y declr. jurada

Enviado el 20/02/2011 18:46Mensajes: Usuario no registrado
maria

algu sap quins carrers compren sap esquerra? no soc de barcelona i no ho trobo per enlloc, tinc que organitzar-me el transport, els cangurs .... gràcies.

Enviado el 20/02/2011 18:47Mensajes: Usuario no registrado
N

No sé si con el actual gobiernoo y sus planes se ofrecerán todos los interinajes disponibles, por los recortes y eso...pero la estructura básica sí se mantendrá, es decir habrá interinajes pero menos...por lo menos hasta que se pase un poco la crisis y se creen más a lo largo del tiempo ( que no se sabe cuánto será...).Yo creo que los estemos aprobados con buena puntuación algo pillaremos...

Por cierto Carla y Cristi ¿Cuántos puntos teneis aprox?

Enviado el 20/02/2011 18:47Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

ma. carmen pues te ha tocado la loteria, sí son de Sta. coloma, me acabo de volver a conectar y Monika nos lo ha dicho si te fijas unos cuantos mensajes mas arriba. FELICIDADES!!!!!!!!

Para quien me pregunta por el sitio web, sí hoy he quitado la escaleta de las plazas porque ya no tiene sentido que esté ya, siendo que solo quedan dos plazas disponibles por renuncia y parece ser que son de Sta Coloma. Ojo esto mañana la confirmación oficial cuando el ICS lo publique. De hecho tambien he retirado el link que iba a la planilla que ofrecia el ICS a los del tercer turno porque ya no refleja la realidad. De todas maneras ellos lo mantienen colgado en su web, si alguno lo quiere chafardear, solo sirve para ver como quedaron las cosas ayer noche.

Enviado el 20/02/2011 18:52Mensajes: Usuario no registrado

be hem acabat un llarg cami i en comencem un altre, esperem que no sigui tan llarg i ens pugem colocar a prop de casa i aviat oblidar aquesta tortura que ens han fet pasar.

molta sort en aquest nou cami

Enviado el 20/02/2011 18:55Mensajes: Usuario no registrado
@

cristi,

hablas de las de navidad?

no, no, son los interinos que fueron nombrados hace año y medio, no han aprobado el examen.

de la opo y con la nueva baremacion de bolsa estan en 1700-1900

no hablamos de eventuales (de confiaza elegidos a dedo,no) hablamos de interinidades para cubrir las plazas que alguien tiene en propiedad pero que ha tenido otra oportunidad en otra institucion, otra modalidad como laboral o interino en otra categoria, ha aprobado otras opos. y tienen mas de una en propiedad etc .

"plaza-titular" de cada centro.

Enviado el 20/02/2011 18:59Mensajes: Usuario no registrado
cristi

yo tengo unos 50 puntos ya hora tengo contrato de 6 meses en vlal d''hebron. me llamaran igual si hay alguna interinidad?

Enviado el 20/02/2011 19:02Mensajes: Usuario no registrado
miap

Moltes felicitats a tots i totes.

Crec que és farà el següent:

Els interins que la seva plaça estigui afectada i no hagi pogut agafar els avaluarà a finals de febrer els hi sumaran el % de l''avaluació. Un cop trets els ue agafem plaça hi haurà un nou llistat que servirà per a cobrir interinitats, temporals, etc.

Enviado el 20/02/2011 19:03Mensajes: Usuario no registrado

si

Enviado el 20/02/2011 19:04Mensajes: Usuario no registrado
bEL

una pregunta sobre la declaración jurada.

en el apartado declaro sota................, ¿que hay que poner?

Enviado el 20/02/2011 19:05Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

pues sí Bea al filo de lo imposible parece que esta vez no me han crecido los enanos del circo. Esperaré a chillar cuando tenga la diligencia del ICS mañana. por que aún no me lo creo y encima había bajado una posición por la modificación que hubo hace pocos días. loteria total.

Por cierto, ya leí la felicitación que te hicieron de tu plantilla el Sr. Martí del ics. no es para menos.

Enviado el 20/02/2011 19:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

para maria:

SAP Esquerra, carrer numància, c. vallmajor, c. corral, c. carreras candi, c. del foc, c. amnistia internacional, c. manso, c. montnegre, c. bordeta-la magoria, c. del vapor vell. Gairebe tot està aprop de Estació de Sants (RENFE) i el que no bona combinació des d''allà amb metro. L5 i L3.

Agafa el Google maps i posa la opció "como llegar" primer la teva adreça i després la del CAP que vols veure on es, si cliques l''icon del tren et diu la combinació en transport public i temps que trigues en fer el desplaçament tenint en compte els horaris.

per veure tots els CAPS de cada SAP

Pagina de l''ICS opcio Info. Corporativa.

opció organització territorial

escolliu la Gerencia Territorial

Escolliu Atencio Primaria

opció Centres i Serveis

us surt el llistat

Enviado el 20/02/2011 19:15Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Hola Bea, avui tambe en el torn de matí t''han agraït la teva col.laboració a les opos , de part de tots, MOLTES GRACIES!! i FELICITATS!! per haver aconseguit plaça alla on volies.

Enviado el 20/02/2011 19:15Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

sap esquerra

C. de Numància, 23

C. de Numància, 23

C. Vallmajor, 34

C. Corral, s/n

C. de Carreras Candi, 99-101

C. del Foc, 112

C. Amnistia Internacional, 8

C. de Manso, 19

C. de Montnegre, 21

C. Numància, 23

C. del Vapor Vell, 44-46

ey.. la beatrix ha sigut més ràpida que jo.

Enviado el 20/02/2011 19:17Mensajes: Usuario no registrado

Sabeis como nos distribuiran en la SAP? He oido q tienen preferencia para elegir los interinos

Enviado el 20/02/2011 19:17Mensajes: Usuario no registrado
ofi

copio de fecebook

Carmen Lopez si si lo confirmo, me he quedado hasta el final, porque era de las úlitmas que elegía, y las dos plazas son en Santa coloma

Hace 17 minutos

Enviado el 20/02/2011 19:18Mensajes: Usuario no registrado
maria

beatrix, moltes gràcies ets una crac. a tots i totes gràcies ens heu fet molta companyia tot aquest temps, tinc la sensació de que us conec de sempre. FELICITATS!

Enviado el 20/02/2011 19:20Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracies Betty, ha estat un plaer ser útil als companys.

Ma. Carmen, jo he estat més ràpida, però ho has posat més clar i amb els números del carrer, que en algun cas es del tot necessari per fer-se a la idea. :)

Els que tingueu dubtes, us aconsello del tot que feu servir el google maps com he comentat al missatge anterior, a mi m''ha tret de molts dubtes dies enrera.

Enviado el 20/02/2011 19:21Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Ara tinc un dubte si entreu a la pagina de l''ics usuaris i cliqueu Barcelona et surten els caps per zones però no estan tots els caps oi?

Enviado el 20/02/2011 19:21Mensajes: Usuario no registrado
O

FELICIDADES A TODOS LOS QUE HABEIS CONSEGUIDO PLAZA!!!YO ME HE QUEDADO A LAS PUERTAS A MENOS DE 10 POSICIONES, NO HE QUERIDO MIRAR NADA EN TODO EL DIA PORQUE A ESTE PASO VOY A CAER ENFERMA CON TANTOS NERVIOS, NO SE QUE HARAN AHORA TAL Y COMO ESTA EL PANORAMA PERO ES UNA SENSACION QUE NO SE LA DESEO A NADIE LA DE HABER ESTADO DENTRO Y CON LAS ULTIMAS LISTAS NO HABER TENIDO PLAZA!!!MUCHOS ANIMOS A TODOS LOS QUE HEMOS SIDO SUFRIDORES DE ESTA OPOSICION!!

Enviado el 20/02/2011 19:23Mensajes: Usuario no registrado
maria

gràcies ma. carmen sou molt amables tots.

Enviado el 20/02/2011 19:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

O, si estas en la posicion que dices, deberias optar a un interinaje despues de las incorporaciones, no pierdas el animo. Imagino que es frustrante como te sientes hoy, pero en sanidad ya han dicho que no va a haber las restricciones que en el resto de la Generalitat...así que no pierdas la esperanza, piensa que 1026 personas desaparecen de la bolsa...¿como no vas a tener oportunidades?. Mucho ànimo y fuerza.

Anna no busquis per ICS usuaris, et faras un lio, et remeto al meu comentari de les 19:09 i segueix les passes.

Enviado el 20/02/2011 19:39Mensajes: Usuario no registrado

Cuanto tiempo ha de pasar para hacer concurso de traslado? creo que son dos años pero no estoy seguro. Para el concurso la crisis no afecta ya que no supone ningun gasto, es simplemente cambio de lugar.

Enviado el 20/02/2011 19:54Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Moltes felicitats a tots els que ja són estatutaris, als que no han pogut triar la seva sap de preferencia també !

Penseu que : tenim feina fixe segura, mes vacances que quasi nigú, complements economics com la carrera profesional, les dpo, triennis..horaris en tot cas intensius de 7h..no de 8..etc..

Jo dissabte tarda vaig patir com mai..però va valdre la pena al final: em vaig quedar amb la ultima plaça de la sap que volia, mataró-maresme.

Enviado el 20/02/2011 19:56Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Bea como ya te han comentado hoy también han reconocido tu trabajo, han dicho que les gustó mucho y que ayer pudieron hablar contigo pero que no decían tu nombre por respetar tu intimidad. Sinceramente me ha gustado que aunque ellos ya hubieran hablado contigo hoy lo volvieran a repetir y que reconozcan que eso no era de ellos. Y también quería decir que el acto ha ido muy bien y rápido, aunque sea al final hay reconocer que este finde lo han hecho bien.

Si a alguien le interesa yo he cogido el nombre y la posición de las dos renuncias.

Ahora a esperar a mañana para ver lo que cuelgan.

Ester dinos que tal te ha ido.

Enviado el 20/02/2011 19:56Mensajes: Usuario no registrado
y

He estat aquest matí, Bea t''han felicitat i també han dit que volies conservar l''anonimat que si no diuen tot el teu nom. d''aqui al "salvame"je,je,je gracies per tot!!!

jo sóc de maresme, però com disabte es va acabar he agafat vall d''ebron.

ja posat volia veure que tal a un hospital. Estic contenta.

que es el que heu agafat els de maresme ?

Enviado el 20/02/2011 20:03Mensajes: Usuario no registrado
lara

Bueno ya os dije antes del sábado que renunciaba una en el puesto 700 i pico como veis no os menti i felicite a la 926.Ahora felicidades a todos por ser estatutarios.Y yo contenta por estar en donde yo queria.

Enviado el 20/02/2011 20:06Mensajes: Usuario no registrado
sol solet vina''m a veure''m

En principio hasta ahora sí que era en teoría , cada dos años.

Bien, ahora con la eleccion por sap, lo que se pretende es lo que denominan la continuidad asistencial, que viene a ser que la gente aprobada continue en el mismo cap que está, aunque al parecer se prevee que dep. de personal si te pueda canviar a otro cap dentro de la misma sap o incluso dentro de la gerencia territorial, porque finalmente se nos asigna a una gerencia territorial.

A priori, vendria a ser un instrumento para mover, desde dentro, a aquellos que crean conveniente, mas o menos encubierto

Esta todo por ver.

Enviado el 20/02/2011 20:08Mensajes: Usuario no registrado
lara

También deciros que una de las personas que ha renunciado ha sido por que le han dado una invalidez absulta así que para ella no és muy buena noticia es una buena chica que se hace querer.

Francisca si lees esto tira para adelante que tu puedes.Un beso

Enviado el 20/02/2011 20:11Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

pues ahora si que me has dejado chafada. Siento lo que le ha pasado a esa chica de verdad, te lo digo.

ánimos y muchos besos.

927

Enviado el 20/02/2011 20:16Mensajes: Usuario no registrado
Mjose

bueno....enhorabuena a los que habéis conseguido plaza cerca de casa....yo soy del penedés y no he podido elegir, porque era de las últimas, así que no me ha quedado otra que coger Santa Coloma de Gramenet (a una hora y media, de casa)....

solo espero que sean condescendientes conmigo y me asignen algun cap cerquita de las paradas de metro de sta coloma o fondo...porque dos de los seis ambulatorios están todavía más lejos.....tambien quiero hablar con algun sindicato para preguntar sobre el tema de las comisiones de servicios porque tengo dos niños pequeñitos...en fin....tengo plaza y debo alegrarme.

FELICIDADES a todos

Enviado el 20/02/2011 20:19Mensajes: Usuario no registrado
Isabel

Se esta diciendo que no se van a dar nuevos interinajes, la razón es ahorrarse el tener que pagar vacaciones, trienios,DPO.... y que las suplencias van a ser de contratos cortos para evitar ese gasto

Enviado el 20/02/2011 20:23Mensajes: Usuario no registrado

alli el alquiler es asequible y los servicios , guarderias etc tb, que tal un traslado?

Enviado el 20/02/2011 20:29Mensajes: Usuario no registrado
IDEAS

Tengo una idea. Cuando ya hayamos cogido la plaza, es decir, salga publicada en el DOG, tendriamos que quedar todos los que estamos muy lejos y hacer presión con algun sindicato para que hagan algo y nos pongan más cerca de casa. PRESIONAR TODOS A UNA. No puede ser que una persona este a mas de hora y media de casa.

Enviado el 20/02/2011 20:30Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Els triennis computen igualment i des de el primer dia..tinguis el contracte que sigui, es cobra a partir que tinguis 3 anys treballats i no cal ser estatutari. Ara que pel que paguen per trienni..en el nostre cas.. per un menu normalet..(1 trieni)..no més.

Les dpo si que se les estalvien si fan contractes inferiors a 6 mesos.., i les vacances ..doncs suposo que

les faran fer als eventuals ( no cobrarles) i en molts casos no posaran substituts..i ho patirem tots els altres.., però això ja fa molt que es ve fent..

Ens esperen temps dificils..però la feina i el sou no ens el treuen !

Enviado el 20/02/2011 20:31Mensajes: Usuario no registrado
OFI

ISABEL

NOS PUEDES EXPLICAR UN POCO MAS,

trabajas en dep. de personal?

como funcionara, nuevas consignas???

Enviado el 20/02/2011 20:34Mensajes: Usuario no registrado

el tiempo trabajado como sustituo cuenta para trienio?

Enviado el 20/02/2011 20:39Mensajes: Usuario no registrado

.... y que las suplencias van a ser de contratos cortos.....

CONTRATOS CORTOS PERO SOLAPADOS UNA A OTRO???

asi durante años, decadas...como hacian hasta ahora con los eventuales?

Enviado el 20/02/2011 20:40Mensajes: Usuario no registrado
nef

si

Enviado el 20/02/2011 20:41Mensajes: Usuario no registrado
nef

si para 20.34

Enviado el 20/02/2011 20:47Mensajes: Usuario no registrado
cristi

per ono pueden hacer contrato scortos par asuplir interinajes no? o gente que no se va a incorporar a la plaza?

Enviado el 20/02/2011 20:50Mensajes: Usuario no registrado

Si claro, presionar todos a una como ayer... TODOS A UNA !!

Tanta gente quejándose del proceso, poniendo al ICS a parir en todos los sentidos ..diciendo que iban a denunciar, manifestarse delante del centro corporativo y toda clase de historietas...

Ayer si que vi TODOS A UNA, todos subiendo como corderitos al estrado y con cara de bueno diciendo: Sap "X" muchas gracias y sonrisita pelotera incluida !!!!!!!!

Pero no estabais tan enfadados, rabiosos y todo era tan indignanate ? pues no lo parece !!!

Estoy cansada de tanto LIRILI y tan poco LERELE !!!

Y que conste que por mi parte no tengo ninguna queja, ya que he podido elegir lo que me interesaba.

Enviado el 20/02/2011 20:54Mensajes: Usuario no registrado
AV

l''ICS como empresa puede aplicar qualquier fòrmula de gestión por el principio de autonomia de gestión, os acordais?

he oido que haran contratos de cuatro meses, pero los ultimos han sido de seis meses, seran sucesivos o como?

Enviado el 20/02/2011 21:06Mensajes: Usuario no registrado
maria

Hola, a tots i totes

Us he seguit com a simple espectadora. Però ara que ja ha passat tot , tinc la necesitat d''explicar-vos la meva experiència. M''he quedat fora per 121 centèssimes , però són les terceres opos aprobades i sense obtenir plaça. Fins ara he tret bones notes d''exàmen, la cosa eren els mèrits. Per això reivindico que podrien convocar-se unes places per aquella gent que no tenim mèrits per a no haver treballat anteriorment en una administració. Ni que fos un 10%. SEria més just. Ens desgastem estudiant i desprès no serveix per res. De totes formes, dir-vos que acabo d''aprovar unes quartes, de les que he obtingut la tercera millor nota en el primer examen i amb la nota del segon sóc la 6. Només són 21 places les convocades i s''han presentat unes 2.000 pers. Estic contenta , però falten els mèrits. El dia 21 de març sortiré de nou de dubtes. Felicitats a tots!!

Enviado el 20/02/2011 21:10Mensajes: Usuario no registrado
mary

Algú coneix com es treballa a SAP esquerra? hi ha bon ambient de treball ?, com són els centres?...

Enviado el 20/02/2011 21:12Mensajes: Usuario no registrado

són 121 mil·lèsimes

Enviado el 20/02/2011 21:22Mensajes: Usuario no registrado

Estic bastant depre nomès de pensar lo lluny que aniré a treballar.

Enviado el 20/02/2011 21:23Mensajes: Usuario no registrado
NECESITO ACLARACION

La semana pasada me avisaron de vall d''hebron para una suplencia de 42 días.Hice una entrevista y cual es mi sorpresa que me dicen que hay otra persona tb para la misma suplencia....Me quedé a cuadros ¿Cómo es posible esto?¿no funcionan por nº en bolsa?¿Si no me cogen puedo pedir que me digan el nombre de la otra persona y comprobar puntuación etc....?Es que por pitos y flautas es 4ª vez que me pasa, que me avisan y luego o se retractan pq tienen orden de no ofrecer nada largo a la gente que estamos en este proceso hasta que escogiérais plaza, o ya se lo habñian ofertado a otra persona que no habñia contestado etc...¡¡¡¡

Todo esto me parece muy raro....No sé, ¿qué pensais? Por favor ayuda, pq no he trabajado nunca en el ics y o sé si esto es normal, ni las explicaciones que puedo pedir etc.....

Enviado el 20/02/2011 21:31Mensajes: Usuario no registrado
Isabel

Segub EBEP solo se puede contratar a una persona un máximo de 6 meses dentro de un periodo de 12 meses, y es algo que ya se esta haciendo, es mas estaban esperando estas opos para quitarse de encima interinos y hacer contratos cortos e incluso se comenta que tienen intención de rescindir o no cubrir plazas que no tienen nomenclator y hasta ahora se cubrian como refuerzo o "acumulació de tasques".

En resumen, vienen tiempos difíciles

Enviado el 20/02/2011 21:43Mensajes: Usuario no registrado

Gracias Isabel!!!

Enviado el 20/02/2011 21:46Mensajes: Usuario no registrado
Para Isabel

Pero Isabel, suplencias etc...está habiendo, quizá un 50% menos ,pero hay, y las personas mejor situadas en bolsa irán trabajando ¿No?

Enviado el 20/02/2011 21:49Mensajes: Usuario no registrado

Isabel cuando dices que segun EBEP solo se puede contratar a una persona un máximo de 6 meses dentro de un periodo de 12 meses, ¿Te refieres que a esa persona no le pueden ofertar más contratos pasados otros seis meses?

Enviado el 20/02/2011 21:49Mensajes: Usuario no registrado
d

eso del ebep se lo pasan por el foror digo yo vamos

Enviado el 20/02/2011 21:55Mensajes: Usuario no registrado

Coneixo un home que porta tres anys de contracte eventual. Al començament eran contractes de 6 mesos i ara li fan de tres en tres.

Enviado el 20/02/2011 22:03Mensajes: Usuario no registrado
cristi

bueno si nos van lalmando regularmente y algun mes no tabajamos tampoco pasa nda, mirandolo por el lado bueno tenemos vacvaciones . si tenemos paro no hay problema no

Enviado el 20/02/2011 22:17Mensajes: Usuario no registrado
ab

dicen que no se van a dar más interinages,

alguien tiene alguna explicación de algun responsable

Enviado el 20/02/2011 22:18Mensajes: Usuario no registrado
df

kien dice eso de los interinajes y que van a hacer con las plazas que no se ocupen a ver

Enviado el 20/02/2011 22:26Mensajes: Usuario no registrado

Es que ahora se incorporaran 1026 con plaza

Enviado el 20/02/2011 22:55Mensajes: Usuario no registrado

A partir de ahora daran interinidades y sustituciones con cuentagotas. Hay que ahorrar.

Esperemos que dure poco tiempo esta situacion.

Enviado el 20/02/2011 23:01Mensajes: Usuario no registrado
kobe24

Vamos a ver, ls ultimos interinajes de este diciembre-enero fueron dados a personas que estaban muuuy altas en bolsa (debido a tener volcada la nota de examen), por tanto al coger ahora estas personas plaza, desplazan a un interino afectado (cogiendo dicha plaza afectada) y por tanto ''''liberan'''' su reciente interinaje. La cuestion es cuantos de estos interinajes se liberan y si esas vacantes van a querer volver a darlas como interinajes o se guardan esos sitios con contratos eventuales. Yo me inclino por la teoria de que van a soltar interiajes con cuentagotas y aprovecharan para recortar algunos puestos (esto se podria extrapolar a las demas oposicinoes pendientes de finalizar...). Resumiendo, ls que ahora os quedais a las puertas de plaza no os preocupeis que sereis los primeros en las 8 bolsas de las respectivas gerencias, pero tampoco espereis avalabnchas de interinajes ni de contratos de 12-6 meses, ls que hayan suspendido el examen lo siento por ellos pero trabajar va a ser mas bien poco, saludos.

Enviado el 20/02/2011 23:03Mensajes: Usuario no registrado
A

Bona nit

Enviado el 20/02/2011 23:36Mensajes: Usuario no registrado
noa

Hola, al final he afagat Sap Muntanya, pq he cregut que els que venim de fora ens és més pràctic agafar Barna ciutat, i la veritat, tampoc tenia gaires opcions. Que en sabeu d''aquesta Sap???

Sabeu si es pot demanar reducció de jornada o compactar jornades?

Ah!!!! quant he marxat de la sala m''ha semblat que cridaven a l''Estertxu (i jo he pensat mirate-la!), crec que ha agafat Sta. Coloma, però suposo que ja us ho contarà ella.

Enviado el 21/02/2011 01:20Mensajes: Usuario no registrado
Rafi

Para Rosetath,

La celebración por todo lo alto me imagino.

Como ya te puedes imaginar Dreta me voló y al final me decidí por Vall d´Hebrón.

Espero que sea una buena elección para mi también.

Quisiera cambiar impresiones y comentar una dudas, mi email: rgonza48@xtec.cat

Felicidades y enhorabuena!!!

ENHORABUENA ESTATUTARIS!!!

GRACIAS POR TODAS LAS APORTACIONES!!!

SUERTE PARA TOD@S!!!

ÁNIMOS Y ESPERANZAS A LOS NO AFORTUNADOS.

Enviado el 21/02/2011 04:02Mensajes: Usuario no registrado

Seria bo que els que estan euforics fessin un pensament de anar baixant a la Terra, si no us la pegareu forta. I els depredadors s''estan esmolant els ullals

Enviado el 21/02/2011 08:35Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Particularment m''agradaria saber si les llistes de l''organigrama de l''ICS dels centres/hospitals/etc estan actualitzades. Porto la mosca a l''orella. He vist que d''una zona no hi consta un cap, i em pregunto si és que aquest depèn d''altres estaments i versemblants.

Enviado el 21/02/2011 08:47Mensajes: Usuario no registrado
s

Sempre hi hauran substitucions, gent de baixa, embarassades etc...potser menys però segur que n''hi han be s''han de fer vacances oi? jo a la que pugui agafaré una accedencia, algu sap quans anys has d''haver estat treballant a la teva plaça en propietat per poder agafar una accedencia?

Enviado el 21/02/2011 09:21Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Yo vull demanar una comissio de serveis però no se a partir de quan es pot demanar. Si algú hi entén del tema agrairia que m´ho digués.

Enviado el 21/02/2011 09:42Mensajes: Usuario no registrado
kobe24

La excedencia la puedes pedir una vez tengas 5 años efectivos trabajados desde la adquisición de la plaza, la excedencia tendra que ser de un minimo de 2 años.

La comision de servicio no se el tiempo establecido para pedirla, solo puedo decirte que la gente que la solicito para volver a trabajar en mi centro, volvio a los 3-4 meses, por lo que me imagino que en cuanto empieces en tu centro ya deberas ir moviendo hilos.

PD: no os hagais muchas ilusiones con lo de las comisiones, para haceros la comision han de poner una cantidad de pasta de x medio y ya sabeis que de eso andan escasos. Ademas, si ahora se solicitan 300 comisiones, ¿para que se hacer el paripe del acto de eleccion? para eso dirian ''''que cada uno se quede en su sitio'''' y los que vienen sin interinaje que elijan dnd quieran, una mica se seny por favor.

Saludos y suerte.

Enviado el 21/02/2011 09:54Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Lo de la comisión de servicios yo lo veo justificado cuando tu destino está demasiado lejos. Es decir, pedir una comisión para moverte de 20 km de tu casa a quedarte en tu pueblo lo veo justificado pero no totalmente necesario. Pero claro si pasas a estar a unos 120 km de tu casa. Es algo totalmente necesario y más si tienes una situación personal, familiar y económica delicada. Una discapacidad, una hipoteca, una vida, una familia y un largo etcétera…

Enviado el 21/02/2011 10:00Mensajes: Usuario no registrado
kobe24

Por tanto oposition me estas dando la razon, de los motivos citados es justificable la discapacidad y problemas familiares o de salud.

Los que se hubieran hipotecado, haber tenido mas cabeza y haber estado de alquiler hasta confirmar dicha plaza, cuando uno realiza una oposicion de estas caracteristicas se expone a estos problemas, la solucion no estaba en pedir comisiiones a tuti pleni sino en haber sacado notaza en examen y haber ido con el maximo de formacion, saludos.

Enviado el 21/02/2011 10:10Mensajes: Usuario no registrado
UFFFFFF

como estamos hoy!!!

Enviado el 21/02/2011 10:13Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Perquè hi ha d''haver pasta pel mig en les comissions de servei ? No ho acabo de veure..la veritat.

Enviado el 21/02/2011 10:17Mensajes: Usuario no registrado
kobe24

Pues ha de haber pasta de por medio porque la comision representa que se ha de hacer a personas/trabajadores que no han podido consolidar plaza en su centro, dnd realizaba ''''funciones especiales'''', digamos que representa coloquialmente com un fichaje, tu tienes que pagar para recuperar a ese trabajador que tanto necesitas porque para ti es necesario en tu centro por esas X funciones. Yo solo informo, no lo estoy justificando, saludos.

Enviado el 21/02/2011 10:18Mensajes: Usuario no registrado
pepito

YO ALUCINO CON LA GENTE. RESULTA QUE AHORA ALGUNO TIENE UNA PLAZA DE FUNCIONARIO Y ES INFELIZ, QUE MAS NECESITAS. QUE TE TOQUE EL GORDO Y IRTE AVIVIR AL CARIBE. ANDA YA HOMBRE!!!!!!

Enviado el 21/02/2011 10:20Mensajes: Usuario no registrado
pere

Excedència (siempre que sea la de interés particular): haber prestado servicios los 5 años immediatamente anteriores a la petición, con indiferencia de la categoria y la administración. Efectivamente duración mínima 2 años, no hay duración máxima.

Comissió de serveis: no hay carencia previa. Duración máxima: 2 años. Es necesario voluntad de los dos ámbitos y resuelve el centro corporativo (ICS).

Enviado el 21/02/2011 10:22Mensajes: Usuario no registrado

algú em pot dir si el ICS publicarà les places vacants per SAP?

Enviado el 21/02/2011 10:26Mensajes: Usuario no registrado
kobe24

Gran explicacion Pere.

Enviado el 21/02/2011 10:29Mensajes: Usuario no registrado
pere

No veo por ninguna parte el dinero asociado a la comisión de servicios. El organo donde radica el funcionario concede una comissió de serveis, liberando una plaza que puede ser ocupada o no, pasa a pagar el organo de destino en un plaza dotada presupuestariamente, que igual es la misma que estaba ocupando la persona que no ha podido coger la plaza que tenia. Donde está el dispendio?

Ademas, lo que no puede ser es que un interino tenga más derecho que un funcionario/estatutario en el momento de trabajar cerca de su domicilio. Mientras haya interinos que esten en un sitio donde tu aspires a ir porque te va mejor, creo que el funcionario está más legitimado (moralmente, no jurídicamente) para ocupar dicho lugar.

Enviado el 21/02/2011 10:47Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

A Kobe24 veo que opinamos igual, que las comisiones de servicios deben de ser con motivos muy justificados y tienes toda la razón en respecto a las hipotecas.

Pero a Pepito le quiero decir sin ninguna intención de ofender ni crear discusión alguna, que si tu comentario “ YO ALUCINO CON LA GENTE. RESULTA QUE AHORA ALGUNO TIENE UNA PLAZA DE FUNCIONARIO Y ES INFELIZ, QUE MAS NECESITAS. QUE TE TOQUE EL GORDO Y IRTE AVIVIR AL CARIBE. ANDA YA HOMBRE!!!!!! “ Se refiere a mi queja entiendas bien el motivo. Ser funcionario hoy en día es una de las mejores cosas que te pueden pasar. Mejor que una lotería. Mi problema es mi discapacidad, mis limitaciones, mi salud. Si fuera una persona totalmente normal no me quejaría. Pero mi discapacidad es de por vida sabes. No pido el gordo ni vivir en el Caribe. Me conformo con seguir viviendo y tener un trabajo digno y la máxima salud que pueda tener.

Enviado el 21/02/2011 10:49Mensajes: Usuario no registrado
kobe24

Pues yo tampoco entiendo que se tenga que pagar dinero para realizar dicha comision, solo te informo de que es asi porque personas ''''importantes en mi departamento'''' me lo han explicado como es el proceso, tu lo has definido perfectamente pero añadele el pago de un dinero X por ese proceso.

Por desgracia si que es verdad que segun el interino (si este no esta afectado) tiene muchos derechos, puede pillar mejor turno que tu, que vendras de pillar plaza (ya que tendra pedido el horario/sercvicio con anterioridad y se te anticipa), ecnima se queda seguro en su mismo centro dnd ya es interino sin que nadie lo pueda mover, es injusto pero es asi, saludos.

Enviado el 21/02/2011 11:04Mensajes: Usuario no registrado

no han publicado todavía el modelo de declaración jurada de no estar inhabilitado para cargo publico verdad?..y otra cosa, como lo hacéis? estais contactando con la directora del SAP -por tlf, por ej- que os toca o vais directamente?

Enviado el 21/02/2011 11:10Mensajes: Usuario no registrado
A

haran entrevista?

Enviado el 21/02/2011 11:44Mensajes: Usuario no registrado

No sabemos nada de Estertxu¡¡¡¡

Anímate y cuéntanos cómo te ha ido¡¡¡

Enviado el 21/02/2011 11:46Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Estertxu, redéu, què t''has desaparegut del mapa o què??? On ets maquíssima!! Et trobem a faltar. Has pogut "escollir" el que volies? Com et trobes?

Enviado el 21/02/2011 12:11Mensajes: Usuario no registrado
Sandra

Jo ja he parlat amb el meu SAP de Sta. Coloma de Gramanet. No vaig tenir elecció pk només kedaba això. Diuen que es posaran en contacte amb mi la propera setmana per una entrevista personal. Demanaré una excedència per incompatibilitats i llavors m''explicaran com ho haig de fer. Algún interí d''aquell SAP estarà content!

Salut!

Enviado el 21/02/2011 12:15Mensajes: Usuario no registrado
miquel

pero sandra no es quedarà el mateix interí no? suposo que saltarà el seu contracte a un que hagi aprovat la opo sense plaçá. algu ens pot explicar com funciona això?

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.