oposicions auxiliar administratiu (33è fil) (Sandra) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

Enviado el 21/02/2011 12:20Mensajes: Usuario no registrado
Sandra

oposicions auxiliar administratiu (33è fil)

Doncs no ho sé Miquel. El més just seria el que tú dius, però no sé que faràn. Tinc entés que en el moment de demanar l''excedència per incompatibilitats la plaça torna a quedar vacant i si algún dia vull reincorporar-me m''ha de buscar lloc allà on sigui pq ja he perdut la destinació. Potser mantenen el mateix interí.

296 Respuestas al Mensaje

Enviado el 21/02/2011 12:37Mensajes: Usuario no registrado
e.

RE:oposicions auxiliar administratiu (33� fil)

Seria just que sigues per ordre de borsa, no per el mateix interi.......

Enviado el 21/02/2011 12:38Mensajes: Usuario no registrado
e.

seria just que sigues per ordre de borsa, no pel mateix interi......

Enviado el 21/02/2011 12:42Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposicions auxiliar administratiu (33è fil)

Yo tengo una amiga que está como interina ocupando una plaza afectada y salta en marzo, osea que este interino que comentais tb saltará¡¡¡¡Aquçi creo que saltará todo el mundo y recolocarán por orden de bolsa, me lo han comentado desde distintos ámbitos del ics y sindicatos etc...

A ver si los aprobados sin plaza podemos pillar algo que valga la pena¡¡¡¡

Suerte para todos¡¡¡¡¡

Enviado el 21/02/2011 12:45Mensajes: Usuario no registrado
sergi

tenemos 10 dias para entregar.

El certificado medico donde se puede sacar? solo en tu CAP o en tambien en otros sitios.

Enviado el 21/02/2011 12:49Mensajes: Usuario no registrado
cashura

sergi,

Cualquier médico, aunque sea de pago, puede rellenarte el certificado.

Enviado el 21/02/2011 12:57Mensajes: Usuario no registrado
nef

he preguntat a la meva nova sap i m''han dit que en el certificat no cal que hi posi res especial.

Que no patim cap malaltia i prou.

Jo m''he tirat a la picina i m''he le fet aquest matí... vull portar els papers aquesta mateixa setmana.

Enviado el 21/02/2011 13:11Mensajes: Usuario no registrado
cashura

nef, com que te l''has fet?

Enviado el 21/02/2011 13:27Mensajes: Usuario no registrado
pere

El certificat mèdic el pot elaborar qualsevol metge colegiat i necessàriament ha de ser en l''imprès oficial que es ven als estancs. El problema està en que el metge del CAP està obligat a certificar el teu estat de salut però no a fer-ho a l''imprès oficial. Això vol dir que igual no us ho farà (això passa en alguns ambulatoris) o bé que us farà pagar una quantitat que en principi és inferior a la que haureu de pagar en un lloc privat.

El text és estandar....aquello de "no padece enfermedad infecto-contagiosa que le impida desarrollar las funciones de ......etc.".

No ho deixeu per última hora, és un consell.

Enviado el 21/02/2011 13:36Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Pere, tota la raó del món.

No se si m''equivoco, però no van comentar res de que pengessin la declaració jurada aquest dilluns? O vaig errada?

Enviado el 21/02/2011 13:41Mensajes: Usuario no registrado
ELENA

Van dir que la penjarien avui,

Enviado el 21/02/2011 13:47Mensajes: Usuario no registrado
aaa

ens donen 10 dies i encara no han penjat res ....

de totes maneres tenen que penjar alguna diligencia , ja que sino no ho entenc....

Enviado el 21/02/2011 13:48Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 21/02/2011 13:56Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Gràcies Elena. No tinc ni idea perquè no fan les coses amb puntualitat. Sempre a última hora...

Enviado el 21/02/2011 14:00Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Ostres! Acaven de treure una diligència en la qual convoquen a les persones del 926 al 940, ambdós inclosos. Què us sembla? Si pensen fer interinatges als següents de la llista, MOLTES FELICITATS a aquestes persones i una abraçada fortísima!!, si no, doncs paciència. Ojala que sigui que si.

NURIA! Que tu entraras aleshores???? No et posis nerviosa. Abraçades i força!!!

Enviado el 21/02/2011 14:02Mensajes: Usuario no registrado
pere

Si, crec que es va comentar, encara que això no impedeix que es vagi agilitant el tema del certificat mèdic.

A la persona que comentava l''excedència voluntària per incompatibilitat: es un situació que no té aquest nom a l''estatut marc, encara que regula supòsits semblants a la normativa de la Generalitat. Aconsello mirar-s''ho abans. El que si és veritat es que no es té cap tipus de reserva de lloc. Quan s''acabi la situació que hi dona dret cal demanar el reingrès i si hi ha plaça, te la donen provisionalment, o bé pot reingresar directament en concurs de trasllats, si n''hi ha, és clar. Si no es demana, crec recordar que es queda en excedència voluntària per interès particular.

Enviado el 21/02/2011 14:20Mensajes: Usuario no registrado

que hay que entregar: certificado medico, certificado de no estar inhabilitado para cargo publico y ya está?? fotocopia dni o algo?? gracias

Enviado el 21/02/2011 14:25Mensajes: Usuario no registrado

Acaban de publicar el modelo de declaración jurada en la pag. del Ics¡¡¡¡

Enviado el 21/02/2011 14:31Mensajes: Usuario no registrado

Madre mía para dos plazas vacantes convocan de la 926 a la 940 ...¡¡¡¡

Los interinajes los ofrecen a través de la posición en la bolsa de trabajo, no de la calsificación de la oposición....¡¡¡

No todo el mundo tiene la misma puntuación en una lista y en otra, pq no se puntúa lo mismo en una cosa y en la otra¡¡¡

Enviado el 21/02/2011 14:35Mensajes: Usuario no registrado
Vero

A la declaració jurada on posa per sota----------------------- que s''ha de posar exactament??? Suposo que es sota la meva responsabilitat???

Enviado el 21/02/2011 14:40Mensajes: Usuario no registrado
pere

s''ha de posar si ho fas sota jurament o sota promesa.

Enviado el 21/02/2011 14:58Mensajes: Usuario no registrado

.

Enviado el 21/02/2011 15:39Mensajes: Usuario no registrado
J.

jurament=s''invoca davant de Deu (pels creients)

promesa=contracte juridicoadministratiu (pels NO creients).

Enviado el 21/02/2011 15:47Mensajes: Usuario no registrado
Isabel

Los interinos que ocupan una plaza afectada saltan de ella. En el contrato de un interino esta muy claro, ocuparán esa plaza hasta que esta sea amortizada por concurso de oposición ( no de traslado ), o por reincorporación de su titular.

Resumiendo, si el dia 1 de Abril tod@s l@s que han conseguido plaza se incorporan a ella, el dia 31 de Marzo finaliza el contrato de las interinidades

Enviado el 21/02/2011 15:53Mensajes: Usuario no registrado
Natalia

Hola! Algú té un model per al certificat de salut que poguem fer servir?

Gràcies

Enviado el 21/02/2011 15:56Mensajes: Usuario no registrado
pere

Els interins perden la seva condició quan la plaça es ocupada/proveïda de forma reglamentària. És evident que el nou funcionari pren possessió efectivament, encara que sigui per demana l''excedència. Així, doncs, i encara que el nou funcionari ho és durant dècimes de segon, ja que immediatament demana l''excedència, l''interí perd la seva condició. Una altra cosa es que algun dels 925 no pregui possessió, llavors l''interí no perd la plaça.

La diferència entre jurament i promesa, per mi, és que jurament ho fas per un ens superior (no cal que siguis creient) i promesa ho fas per la teva consciència i honor. Obviament té la mateixa validesa.

Enviado el 21/02/2011 16:02Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Si..però de totes maneres em pregunto..que els agradara mes a aquesta gent.. que jurem o prometem..jeje, és broma, ara ja amb plaça ja no "em d''agradar" tant amb segons quines coses..no J ?

Jo penso ara en serio que els 10 dies de plaç per portar el certificat i la declaracio han de comptar a partir d''una data "oficial"..vull dir en base a una diligència del tribunal..no ? i aquestes alçades encara no hi ha res publicat al respecte..a veure si d''aqui una mica quan acabin les series de TV..no?

Enviado el 21/02/2011 16:02Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola nois, no us puc seguir el ritme avui, mare meva.

Natalia, no hi ha model que et podem passar pel certificat de salut, l''has de comprar a l''estanc el model oficial sinó no serà vàlid, això és molt important, si no el presentes correcte et pots quedar sense plaça.

Enviado el 21/02/2011 16:05Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Ostres beatrix..ni fet express ehh, ens hem solapat al segon !

Lo d''esperar la diligència ho dic també perquè es probable que, en la mateixa, ens diguin quina "formula" volen que consti al certificat. Es a dir quina frase/s volen que el metge posi.., ho dic perquè penso que millor esperar i no haver de repetir-lo perquè no serà valid si no posa el que ells volen que posi..

Enviado el 21/02/2011 16:05Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Ricard!!!! ;)

Molt cert el que dius, acabo d''actualitzar el site web oposcions ICS i no m''atreveixo a posar la data límit de l''entrega d''aquests documents, no vull posar la pota, a la diligència no hi posa res. Potser demà hi truco per assegurar-me però jo vaig entendre que és a l''endemà de la diligència... o bé és a l''endemà de l''acte d''elecció i per tant comença a comptar avui?

Enviado el 21/02/2011 16:08Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Però que passa? dos cops ja !! ens solapem al segon ..jajajaj, tu creus que això te algun significat..?

Em sembla que, de paraula obviament, el del tribunal va dir 10 dies a partir de avui dilluns 21..però això ha de ser a trves de diligència..dic jo vaja!

Apart del tema que he comentat abans, lógic, d''esperar a veure com volen que s''ompli el certificat...

Enviado el 21/02/2011 16:10Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo he fet una promesa... a aqtes altures ja ho tenim tot firmat! m''es igual si els hi agrada o no :P he fet l''aclariment pq hi ha gent q potser no ho tenia clar :)

jo tb esperava alguna diligencia oficial, es molt estrany que ens ho hagin dit de paraula, pero crec q s''ha d''entregar a RRHH de la SAP, no al registre. es q precisament esperava la diligencia pq aclarissin aixo! n''estic segur q la majoria de gent no li va quedar clar el dissabte...

Enviado el 21/02/2011 16:17Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si Ricard, ja van dues vegades que escrivim alhora XD

j. jo també esperava que a la diligència d''avui digues alguna cosa... l''altra opció (lògica per altra banda) seria que els dies comptessin a partir que les dues places que queden es cobreixin i tothom tinguem el mateix plaç oi?

Es clar avui ja es tard per trucar a l''ICS, en tot cas demà truquem i que aclareixin això dels 10 dies quan començen a comptar, no?

Enviado el 21/02/2011 16:21Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Si Bea..clar..es això..tens raó, ja no pensavem en els del dia 23..menys tú.

Es perfectamen logic i just que ho facin a partir del dia que s''assignin totes les destinacions..

La diligència així fins el 24 suposo..

Enviado el 21/02/2011 16:21Mensajes: Usuario no registrado
cashura

A l''acte de destinació el que van comentar va ser que es començava a comptar a partir de dilluns, 10 dies.

Enviado el 21/02/2011 16:27Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Es que el dubte cashura és que d''acte d''elecció s''ha fet en dos dies, a mi em va semblar entendre que comptava des de l''endemà de la diligencia que es publicava avui... però la d''avui no diu res. Aquí el meu dubte.

Enviado el 21/02/2011 16:30Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Suposo que ho publicaran demà, beatrix. O dimecres 23, o dijous 24, ja... vés a saber.

Enviado el 21/02/2011 16:31Mensajes: Usuario no registrado
mam

avui he trucat a rrhh de la sap esquerra i m''han donat de temps per entregar la documentació fins al dia 28, o sigui dilluns, de 9 a 14. no arriba ni als 10 dies. jo de vosaltres trucava a la vostra sap, no us porteu una sorpresa...enhorabona a tots

Enviado el 21/02/2011 16:32Mensajes: Usuario no registrado
Elena

He trobat aquest model al servei de política lingüística:

257. A l’hora d’encapçalar un certificat, una sol·licitud, una autorització, una declaració jurada, etc., les formes normatives són el sotasignat, la sotasignada, els sotasignats i les sotasignades.

DECLARO SOTA PROMESA:

Enviado el 21/02/2011 16:37Mensajes: Usuario no registrado
J.

jo tb he pensat q sortiria alguna cosa oficial dps de cobrir les 2 places q quedaven a partir de dimecres.

pot ser q tinguin un mes per publicar? pot ser q la diligencia surti el 28/2 i a finals de març publiquen al dogc i dps un mes per incorporar-te.

sobre la incorporacio, us recomano q si podeu, sigui el primer dia, per un sol dia et poden passar al davant pel tema antiguitat, i mai se sap...

Enviado el 21/02/2011 16:39Mensajes: Usuario no registrado
ewur

Per a la Natàlia

Que (NOM i COGNOMS) amb DNI (NÚMERO) no pateix cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impossibiliti el desenvolupament de les tasques pròpies de la categoria professional d’auxiliar administratiu de la funció administrativa

Enviado el 21/02/2011 16:40Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracies mam ho tindrem en compte,

de totes formes haurien d''arribar als 10 dies o sigui com a minim el 3 de març perque solen ser hàbils i hi ha un diumenge pel mig, ho diuen les bases i les SAP si que no se les poden saltar les bases, si alguna ho fa jo crec que s''hauria de poder parlar amb el tribunal per que ho facin valer...

Enviado el 21/02/2011 16:44Mensajes: Usuario no registrado
nef

el meu consell és que feu el que he fet jo. Trucar a la vostra nova SAP (o antiga o de sempre en altres casos,jeje) i pregunteu quan heu de portar els papers i que ha de constar al certificat. S''ha d''entregar a RRHH de la SAP.

A mi, que he parlat personalment amb la persona responsable (segons el paper que van distribuir de la metro Nord) m''ha dit que tenen prou en que posi que no pateixo cap malaltia.

ja el tinc fet i al llarg de la setmana el portaré...

També m''ha dit que ells encara no saben qui ha escollit la SAP perquè l''ICS no els ha facilitat la llista definitiva de gent de cada sap. Que durant aquesta setmana la tindran i ja començaran a fer trucades i entrevistes i tal...

Crec que encara haurem d''esperar uns dies per tal de saber alguna cosa més sobre com aniran les incorporacions.

Enviado el 21/02/2011 16:46Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracies nef pel consell :)

es el millor que podem fer

ostres que haig d''anar a buscar el nano, després torno. Fins ara!!!!

Enviado el 21/02/2011 17:04Mensajes: Usuario no registrado

Tinc una pregunta en el certificat médic oficial, cal que ho certifique el col.legi oficial de metges amb el seu segell a la part del darrera del document?

Enviado el 21/02/2011 17:18Mensajes: Usuario no registrado
lara

Hola truqueu al vostre sap por que jo tinc entrevista el dia 24.

Enviado el 21/02/2011 17:23Mensajes: Usuario no registrado

Gràcies, ja trucarè demà.

Enviado el 21/02/2011 17:34Mensajes: Usuario no registrado
per a Lara

Has trucat tu o t''han trucat ells?

Enviado el 21/02/2011 17:35Mensajes: Usuario no registrado
J.

els q teniu entrevista, heu treballat mai en aquella SAP?

Enviado el 21/02/2011 17:38Mensajes: Usuario no registrado
Natàlia

gràcies Beatrix, em referia què ha de posar el metge al certificat oficial :)

Gràcies Ewur.

Enviado el 21/02/2011 17:39Mensajes: Usuario no registrado
ipg

Jo he trucat avui a la Sap, he preguntat per els caps que tinguin places i m`han dit que no ho saben. Que quan porti la documentació haure de fer un tipo test posant las meves preferències. Com volan que posi les preferències. si no sé si hi ha plaza. No ho entenc

Enviado el 21/02/2011 17:51Mensajes: Usuario no registrado

Algu ha trucat al SAP OSONA ?

Enviado el 21/02/2011 17:59Mensajes: Usuario no registrado
J.

ahhhh! aixi lo de triar els CAP de preferencia ho fem quan anem a entregar la documentacio? algu ho podra confirmar quan hi vagi?

a mi em van explicar aixo, q tenen un aplicatiu per triar els cap de preferencia dins la SAP q hem triat i tb ens faran posar-hi els llocs on hem treballat i el temps q hi hem estat.

@ipg: mira''t els CAP q hi ha dins la SAP q has triat i ordena''t els q t''interessen, suposo q quan anem alla, ja ens deixaran triar nomes dels q hi ha plaça...

Enviado el 21/02/2011 18:04Mensajes: Usuario no registrado
LULU

Han penjat els llocs de portar la documentació, pero posen tant l''adreça de la SAP com la de la Gerencia Territorial, es pot portar a qualsevol dels dos llocs?

Enviado el 21/02/2011 18:10Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

SORT QUE HAVIEN DE SOBRAR MOOOOLTES PLACES CAP A GIRONA!!!!

Doncs tots el del final de la llista cap A STA.COLOMA SÍ, O SÍ, QUINA ALEGRIA TAN GRAN, APA VINGA VA!!!!

Decebedor, un cop més!!!!

Enviado el 21/02/2011 18:15Mensajes: Usuario no registrado
nef

Que hi ha a sta. Coloma que totes les últimes s''han concectrat allà??

Enviado el 21/02/2011 18:15Mensajes: Usuario no registrado
J.

estertxu :(!

em sap greu q no hagis pogut agafar on volies! dissabte a la tarda a girona encara quedaven moltes places, quan vaig marxar jo, hi havia molt poca gent q haguessim triat girona..

Enviado el 21/02/2011 18:20Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Molt be Estertxu!!, veig que ja has trovat el fil, demà anire a portar la documentació a la meva Sap,

m''han dit que ens reuniran a tots plegats, som 50 a veure què passa.

Enviado el 21/02/2011 18:21Mensajes: Usuario no registrado
J.

ja explicaras betty!

jo he demanat hora pel metge dijous a la tarda, aixi q divendres els hi porto la paperassa.

Enviado el 21/02/2011 18:21Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

Ves a saber, què passa amb Staco. Es va omplir Hospitalet abans i tot! I no és millor, ni pitjor, no vull ofendre ningú, ojo!!!

Però 38 places, doncs apa vinga va, aprox. els 15 darrers de la llista ja no vam poder triar res de res!!! TOTS CAP A STACO SÍ O SI!

NO, si és mi sino, vaig marxar de STACO. fa 15 anys esperant no tornar, si no era de visita, i... ¿no querías sopa? ¡PUES TOMA 2 PLATOS!!!!

J: em vaig quedar sense plaça a Girona uns 40 núms. abans que em toqués. Quina m...

En fi, el cop de gràcia final d''aquesta malaurada oposició!!!

I agraits de tenir plaça, és clar, con la que está cayendo...

COM US HA ANAT A VOSALTRES? HEU POGUT "TRIAR" MÉS O MENYS ALLÌ ON VOLÍEU?

Enviado el 21/02/2011 18:23Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Crec que a Sta. Coloma hi ha mala combinació de transports públics, i difícilment es pot aparcar, només els pot interessar als que hi viuen.

Enviado el 21/02/2011 18:45Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

APARCAR ¿QUÉ ES ESO?!!! ¡¡NI DE CONYA, VAMOS!!!!

Ara bé, ara hi ha 2 línies de metro, aixó sí que està millor que quan jo hi vivia!!!

Apostes a veure quin CAP em tocara????!!!

Una de dos: o el CAP del meu pare, o el CAP on va néixer el meu germà? Què t''hi jugues? Casualidades de la vida....

ESPERO QUE NO M''HAGIN COMPRAT L''EQUIP DE''ESQUIADORA COMPLET, PORQUE ME LO VOY A COMER CON PATATAS!!!!

Imagineu-me vestida d''esquiadora per SANTACO. JA JA JA JA

En fi... ja he plorat prou de ràbia i decepció, ara toca assumir el que hi ha i prou!!!

Enviado el 21/02/2011 18:53Mensajes: Usuario no registrado
Esther

A tot això, vaig entendre q eren 10 díes a partir del dilluns, en el lloc on hem escollit.

Felicitats a tothom!!!

Enviado el 21/02/2011 18:55Mensajes: Usuario no registrado
sergi

pero a beure,

tindrien que publicar alguna cosa amb el termini...

no pot ser que ho diguin de paraula.

fins ara el proces ha anat molt lent i semba que ara porti una accelerada....

Enviado el 21/02/2011 19:09Mensajes: Usuario no registrado

algú que treballi a SAP barcelona ESquerra em pot dir que tal funciona?

Enviado el 21/02/2011 19:26Mensajes: Usuario no registrado

pero estertxu tu don ets?

moltes gracies i felicitats a la bea! no tinc paraules per descriuure el tipus de persona que es, ES UNICA!!! NO HI HA GENT AIXI AL MON!! ES UNICA! DEU SER UNA BONA MARE, UNA BONA DONA, UNA PERSONA GENIAL , UNA BONA COMPANYA DE FEINA I DE TOT!!! ETS LA MILLOR I ET MEREIXES EL MILLOR DEL MON!!! SE''T RIFARAN A TOTS ELS CAPS!!! VISCA LA BEATRIX1!!

Enviado el 21/02/2011 19:27Mensajes: Usuario no registrado

els dos documents declaracio jurada i certifcat medic no han de passar per registre oi? es presenten tal qual o amb instancia? buf quants dubtes ostres es que no informen de res jo al·lucino

Enviado el 21/02/2011 19:28Mensajes: Usuario no registrado

es a dir, hem danar a horari de registre o a horari de rrhh?

Enviado el 21/02/2011 19:46Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

A veure: sóc nascuda a Bcn, ciutat que detesto, si no és de visita. M''AGOBIA I MOLT, cada dia més!

He viscut els meus primers 25 anys de vida a Sta Coloma, que tampoc no m''agrada.

Feia 10 anys que vivia a Sabadell, que ja m''agrada més, tret del "sr" Bustos, que vaya tela...però així i tot volia marxar a una ciutat més petita, tampoc no cal que sigui un poble de 300 habitants com el del Priorat on estiuejavem, no cal, però les ciutats grans poden amb mi... NO hi puc fer-hi més, no puc!

JO CREC QUE EL MEU PROBLEMA ÉS QUE NO SUPORTO VIURE A CIUTAT I PROU!!!

NECESSITO ANAR A VIURE A UN LLOC MÉS PETIT, només és això i prou!

En fi, otra vez será!!!

Però Ripoll m''hauria agradat tant, o Olot, o Tordera, no diguem ja un CAP prop de Girona, i ja hauria la ostia a prop de Reus, o a Falset, ja ja ja, posats a somniar!!! En fi... que bonic ha estat somniar!!!!

HE TORNAT A LA CRUA REALITAT!!!

Reflexió d''una amiga meva: pensa que si l''univers ha conspirat perquè fos així per alguna cosa serà... (HI PENSARÉ, QUÈ EM VOL DIR LA VIDA, O EL DESTÍ, QUE JO NO VULL SENTIR...!)))

Em sap greu que no puguis anar a "comarques" però estic contenta de tenir-te a prop... SORT DE LES AMIGUES...

I SORT DE VOSALTRES TAMBÉ, COMPANYS EN AQUEST LLARG CAMÍ QUE S''ACABA...

Bé, com que pel que es veu ens tocarà torn de tarda... ANIRÉ A BERENAR A CASA DEL PAPI!!!!! JA JA JA

Deixem-ho córrer, que les queixes no constructives són pèssimes per a la meva salut emocional...

SI, BEA: MOLTES GRÀCIES PER SER-HI, PER COMPARTIR TANTES COSES I MOMENTS AMB NOSALTRES!!!!

ENHORABONA PER SER COM ETS!!!

Espero de tot cor que hagis pogut aconseguir una plaça a prop de casa teva!!! I ET DESITJO DE TOT COR QUE ET VAGI LA MAR DE BÉ!!!

ENHORABONA TAMBÉ A TOTS ELS COMPANYS I COMPANYES!!!!

Ara acabem un llaaaarg viatge!!! I tot just comencem un altre! MOLTA SORT!!!!

Records

Ester

NO ÉS QUE STACO. O BCN O SBD SIGUIN MALS LLOCS, SENZILLAMENT ÉS QUE JO VULL VIURE A UN LLOC MÉS PETIT I PROU!!!

Enviado el 21/02/2011 19:50Mensajes: Usuario no registrado
Jordi

A la convocatoria DOGC posa ben clarament que el termini son deu dies des de l''elecció de l''acte, cadascu que pensi quin dia a triat i quin termini té. No s''ha d''anar al registre, s''ha d''anar al departament de RRHH de cada SAP/Hospital. Beatrix va ser un plaer poder parlar un segons amb tu, i aplaudir-te. Una abraçada

Enviado el 21/02/2011 19:53Mensajes: Usuario no registrado

pero ester, si no es cap indiscrecio, tu tens familia i nens petits oi? un canvi de residencia es un marron no? que aventurera! simplement es curiositat eh? si no vols no contestis pero em sorpren pero ho respecto i fins i tot ho admiro.

Enviado el 21/02/2011 20:03Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per el primer anonim de les 19:53 la otra... era jo, passa alguna cosa???

Enviado el 21/02/2011 20:07Mensajes: Usuario no registrado
mjose

nooo ....no pasa nada, solo que sólo me acordaba del nombre de ester.....hija, la edad, y los disgustos: TENGO UNA MEMORIAAAA !!!......era para saber si ya habíais llamado y qué os han dicho, yo no he llamado todavía.

Enviado el 21/02/2011 20:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola noies de "Santa Coloma", Estertxu, Betty, mjose... no se que dir-vos, per una banda el descans de tenir plaça per l''altre, esclar escollir els últims es horrorós, et toca el que toca. Espero que amb el temps us podeu moure cap a on vulgueu anar. Molts ànims.

Si us plau l''anonim que per allà amunt em posa pels núvlols i "me eleva a los altares", nois, de veritat que no és per tant, que soc una persona molt normal. Al final m''ho creuré i em tornaré insuportable, i us empenedireu de tot el que meu dit.

Seriosament, gracies de veritat, però

primer: no és per tant, només explico el que se i faig el que se.

segon: estar pels demés m''ajuda a pensar menys en els meus propis problemes, que com tothom els tinc, i això no em fa millor que ningú. ya ta.

Enviado el 21/02/2011 20:41Mensajes: Usuario no registrado

beatrix,

ets increïble! ojala tothom tinguessim un company de feina com tu!!! seria la bomba!!! ofereixes proteccio, recolzament, generositat, informacio, suport...despertes una admiracio brutal.

Enviado el 21/02/2011 20:45Mensajes: Usuario no registrado
mjose

gracias bea...yo por encima de todo, estoy contenta, no te creas....lo de la distancia es una faena, pero bueno, tengo trabajo: ya vendrán tiempos mejores.

un abrazo y gracias por todo bea

Enviado el 21/02/2011 21:04Mensajes: Usuario no registrado
Angelines

Cuando comience a trabajar ya no tendré tiempo para mirar el foro pues me pasaré una buena parte del dia en la carretera, en fin, es lo que hay. Ojala que con el tiempo todos los que estamos lejos podamos acercarnos.

Enviado el 21/02/2011 21:06Mensajes: Usuario no registrado
dld

l

Enviado el 21/02/2011 21:06Mensajes: Usuario no registrado

Alguien ha cogido cerdanyola-ripollet? cómo se está allí?están bien comunicados?

Enviado el 21/02/2011 21:20Mensajes: Usuario no registrado

alguien de girona sud? habéis llamado sap? información al respecto? horario rrhh?

Enviado el 21/02/2011 21:26Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Una amiga me ha pedido el nombre y el telf del presidente del tribunal, lo teneis? me sonaba francesc martí, se lo he dicho bien?

Enviado el 21/02/2011 21:36Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

El president del tribunal es segun las bases el Sr. Joan Manel Rebollo Torrecillas, la comunicación deberia ser via escrito pasado por el registro. ¿Se podria probar a pedir el telefono en el ICS?

Enviado el 21/02/2011 21:56Mensajes: Usuario no registrado
A

Pere per agafar un accedencia as d''haver treballat 5 anys com estatutària o també conta com interina?

Enviado el 21/02/2011 22:02Mensajes: Usuario no registrado
pere

excedència: haver prestat serveis els 5 anys immediatament anteriors a la petició, en qualsevol administració i en qualsevol vinculació i categoria, sempre, es clar, que parlem de l''excedència voluntària per interes particular.

Enviado el 21/02/2011 22:03Mensajes: Usuario no registrado
P

Avui m'' han confirmat a Tarragona que, encara que hem triat per SAP, el nomenament sera per gerència territorial; es a dir, que si algun dia ens volen canviar a un altre SAP o hospital de la mateixa gerencia ho podran fer. Tambe m'' han dit que ens faran una entrevista durant el mes de març on podrem dir les nostres preferencies dins del SAP escollit, no m'' han dit quantes.

Enviado el 21/02/2011 22:05Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Han penjat a la pàgina de l''ICS els llocs (SAP/Hospitals) on s''ha de presentar la declaració jurada i el certificat mèdic.

Enviado el 21/02/2011 22:17Mensajes: Usuario no registrado

per ESTERXU, que vols saber que ha pasat amb les places de Girona

soc de la provincia de Girona i casi casi de les últimes de triar,´les primera hora i mitja vaig estar força tranquila sabia que habia més places que persones aprovades, desprès no sabia ques estava pasant que anavan trian les places de Girona mès depresa que el que jo hem pensava, a la mitja part en var dir que havia gent de Tarragona i Lleida que com que ja no tenien places a la seva provincia i amb por que no donarien comissions de serveis preferien viure a Girona més que a Barna per aixó es van acabar abans del previst

Enviado el 21/02/2011 22:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Angelines, cuando trabajemos, creo que no tendremos mucho tiempo tampoco de mirar el foro, no solo por la posible distancia, és lógico que entonces bajará la actividad, tendremos otras responsabilidades e iremos más cansados. Yo se que a mí me pasará, y tendrá su lògica, el foro ha sido y esta siendo genial para cubrir parte de nuestras necesidades/carencias durante el proceso, y estas poco a poco se iran solapando con nuevas necesidades e inquietudes.

Solo espero que no perdamos contacto del todo y que de tanto en cuanto nos podamos decir entre todos un HOLA.

Por lo que acabo de ver Aurelio se nos ha despedido de Facebook, los que también estáis allí sabéis que él inauguró el grupo con el afan de compartir todo lo posible la información disponible, por mi parte siempre me ha parecido una fuente de inspiración su manera de hacer las cosas.

Si nos lees Aurelio CARPE DIEM!!!! Un placer conocerte!!!

Enviado el 21/02/2011 22:59Mensajes: Usuario no registrado
noa

Et dono la raó, anònim de les 22,17, conforme la gent anava sortint de l''elecció es comentava que hi havia gent de Tarragona que havia agafat Girona Nord, quina passada no?

Ah! pel comentari de les excedències, sí que en pots fer si tens fills menors de 3 anys i et guarden la plaça, de totes formes pregunta-ho.

Hi ha alguna ànima que em vulgui dir que tal és Sap Muntanya?

Enviado el 21/02/2011 23:00Mensajes: Usuario no registrado
lara

He llamado yo.

Enviado el 21/02/2011 23:28Mensajes: Usuario no registrado
sl

Al meu certificat mèdic posa, apta per desenvolupar qualsevol feina, no diu res de la funció pública... algú sap si serà vàlid? gràcies

Enviado el 22/02/2011 00:04Mensajes: Usuario no registrado
jce

Quin cap és la millor opció?

Santa Coloma de Gramenet

• Centres d''atenció primària:

CAP Barri Llatí

CAP Barri Llatí

C. Perú, 60-62

08921 Santa Coloma de Gramenet

Telèfon: 93 468 51 90

Fax: 93 392 69 52

Correu electrònic: abs2.stacoloma.sanitat@gencat.cat

CAP Doctor Vilaseca (Can Mariner)

C. Sant Carles, 79

Telèfon: 93 466 64 53

Fax: 93 466 63 94

Correu electrònic: abs1.stacoloma.sanitat@gencat.neet

CAP El Fondo

CAP El Fondo

C. de Mn. J. Verdaquer, 118

08923 Santa Coloma de Gramenet

Telèfon: 93 468 15 64

Fax: 93 392 80 25

CAP Santa Coloma de Gramenet

C. Major, 49-53

Telèfon: 93 466 36 60

Fax: 93 466 00 76

CAP Santa Rosa

CAP Santa Rosa

C. d''Elcano, s/n

Telèfon: 93 466 57 30

Fax: 93 385 00 70

CAP Singuerlín

CAP Singuerlín

C. de Santiago Rusiñol, 64

08924 Santa Coloma de Gramenet

Telèfon: 93 468 58 00

Fax: 93 468 58 05

Correu electrònic: abs3.stacoloma.sanitat@gencat.cat

Enviado el 22/02/2011 00:05Mensajes: Usuario no registrado
jce

Quin cap és la millor opció?

Santa Coloma de Gramenet

• Centres d''atenció primària:

CAP Barri Llatí

CAP Barri Llatí

C. Perú, 60-62

Telèfon: 93 468 51 90

Fax: 93 392 69 52

Correu electrònic: abs2.stacoloma.sanitat@gencat.cat

C. Sant Carles, 79

Telèfon: 93 466 64 53

Fax: 93 466 63 94

Correu electrònic: abs1.stacoloma.sanitat@gencat.neet

CAP El Fondo

CAP El Fondo

C. de Mn. J. Verdaquer, 118

Telèfon: 93 468 15 64

Fax: 93 392 80 25

C. Major, 49-53

Telèfon: 93 466 36 60

Fax: 93 466 00 76

CAP Santa Rosa

CAP Santa Rosa

C. d''Elcano, s/n

Telèfon: 93 466 57 30

Fax: 93 385 00 70

CAP Singuerlín

CAP Singuerlín

C. de Santiago Rusiñol, 64

08924 Santa Coloma de Gramenet

Telèfon: 93 468 58 00

Fax: 93 468 58 05

Correu electrònic: abs3.stacoloma.sanitat@gencat.cat

Enviado el 22/02/2011 09:34Mensajes: Usuario no registrado

Per al de las 23:28 al meu certificat diu per realizar funcions administratives del ICS. La meva metgesa de capçalera em va demanar a on havia de treballar perque ho havia de posar en el certificat, però potser no es necesari. Si no serveix ja t''ho diran.No pateixis, el cas es que presentis un certificat.

Enviado el 22/02/2011 09:35Mensajes: Usuario no registrado
A

Pere perdona però els cinc anys anteriors com interina també val o a de ser a partir de tenir plaça en propietat, jo porto 2 anys com interina i nose si també em contarien?

Enviado el 22/02/2011 10:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A. per a la excedencia són 5 anys desde que tens la plaça en propietat, aquí els anys d''interina no compten. mira-ho a l''estatut marc, apartat permisos i excedències.

Enviado el 22/02/2011 10:16Mensajes: Usuario no registrado
y

companys això es el que ha de dir el certificat m`dic està a les bases de la convocatoria:

M''ho han dit de la vall d''ebron. copia 4.1 de les bases:

"CERTIFICO QUE FULANITO NO PATEIX CAP MALALTIA NI DEFECTE FÍSIC O PSÍQUIC QUE IMPOSSIBILITI EL DESENVOLUPAMENT DE LES TASQUES PRÒPIES DE LES PLACES A COBRIR"

d) Aptitud psicofísica per a l’exercici professional de la categoria d’auxiliar administratiu de la funció administrativa, acreditada per un certificat mèdic oficial acreditatiu de no patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impossibiliti el desenvolupament de les tasques pròpies de les places a cobrir, expedit dins els tres mesos anteriors a la seva presentació. Aquest requisit s’acreditarà mitjançant la presentació de l’esmentat certificat mèdic en el termini dels 10 dies posteriors a l’acte d’elecció de plaça, coincidint amb el termini d’acreditació de documents originals. La no presentació del certificat mèdic comportarà la pèrdua dels drets derivats d’aquesta convocatòria.

Enviado el 22/02/2011 10:34Mensajes: Usuario no registrado
A

Gracies Pere

Enviado el 22/02/2011 10:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracies y

Tots a copiar el text, no sigui cas que ens el tiressin enrere.

Una companya del Face comenta que en efecte a la intranet de l''ICS posa que el termini d''entrega de documents es fins el 28, però això seria erroni i no correspondria amb el termini de 10 dies després de l''acte d''elecció que diuen les nostres bases. De totes formes per si de cas, jo miraria d''enllestir aviat el tema, no us dormiu.

Estaria bé trucar a l''ICS directament i preguntar.

Enviado el 22/02/2011 10:43Mensajes: Usuario no registrado

Yo iré mañana a llevar los pepeles. Alguien sabe si dies de lleure es lo mismo que dies de asuntos personales. Cuantos dias o horas hay para formación. Donde puedo encontrr esta información. He buscado los estatutos y no lo se encontrar.

Enviado el 22/02/2011 11:03Mensajes: Usuario no registrado
sl

Moltes gràcies pels aclariments del certificat mèdic, per si les mosques me''l tornaran a fer...

Enviado el 22/02/2011 11:07Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola desconocido, en el Site web Oposicions ICS

aquí:

sites.google.com/site/oposicionsics

Esa informacion no la tenemos todavia pero si buscas en "ellaços sindicats/formació" veràs que hay un enlace a la sindical CSC, es un blog muy bien organizado, tiene esta información que pides, a la derecha tienen una columna con diferentes apartados y lo encontraras, yo me la miro regularmete, esta y la del CATAC pues es de donde más información saco, porque ofrecen mucha.

Enviado el 22/02/2011 11:12Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hablando de la intersindical, esta mañana me han mandado un correo diciendome que se ha puesto en contacto con el ICS para el tema del plazo:

IMPORTANTE PLAZO LEGAL ENTREGA DE DOCUMENTOS:

En efecto empieza a contar 10 dias des de el dia siguiente al acto de eleccion, por lo tanto empezaba ayer y acaba el 3 de marzo. lo del dia 28 esta equivocado

En el caso de las dos personas que cojan plaza el 23 su plazo empieza el 24 y si no me equivoco acabaría el 7 de marzo porque hay dos domingos.

Espero que esto lo aclare del todo.

Enviado el 22/02/2011 12:26Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Si son diez dias, si hay dos domingos.......pero que pasa con los sabados, os acordais que en los 30 dias para convocarnos al acto de eleccion de plaza, nos dijeron que eran inhabiles.

Bueno, yo por si acaso he presentado la documentación esta mañana, bien de hecho gace un rato.

Enviado el 22/02/2011 12:53Mensajes: Usuario no registrado
Bel

pues yo iré este viernes.

Enviado el 22/02/2011 12:56Mensajes: Usuario no registrado
joan

dejaros de tonterias de cuantos dias hay y entregar los papeles ya

YO ESTA MAÑANA YA LO HE HECHO,

Y YA ME HAN DICHO QUE AHORA LO MANDARAN PARA LA GERENCIA TERRITORIAL I QUE YA NOS AVISSARAN.

NO DEJES PARA MAÑANA LO QUE PUEDAS HACER HOY....

Enviado el 22/02/2011 13:08Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Lluís los sabados no son inhabiles, lo que pasó con los famosos treinta dias es que contaron 24 de diciembre i 31 diciembre inhábiles como la AGE... fue muy curioso.

He llamado hace un momento, tengo los impresos, el medico me hace el certificado el jueves a las 10:30 i en el SAP el responsable de RRHH (superamable, me ha dejado O.O, un trato al que no estoy acostumbrada, quizà por que la mia es una sap pequeña me parece que el trato es muy cercano) me ha citado el mismo dia a las 12, tienen ganas de acabar ya. Así que ya os diré como ha ido para los que aun no hallais pasado por el trance de la entrevista, aunque me imagino que cada SAP tendra sus pequeños matices.

Enviado el 22/02/2011 13:10Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Jo, perdonad las faltas de ortografia últimamente no voy nada fina, cuando me reeleo veo cada gazapo que qualquiera diría que he aprovado una oposición. Me duelen los "hogos" de leerme. XD

Enviado el 22/02/2011 13:34Mensajes: Usuario no registrado
Elena

He llamado al SAP que me corresponde y me ha dicho qeu vaya lo antes posible.

Enviado el 22/02/2011 13:37Mensajes: Usuario no registrado
Ll.

És millor presentar els papers abans que acabi la setmana, crec que quan abans millor. Em sembla que quan finalitzii aquest periode de deu dies ja començaran a cridar a la gent, o potser abans, depenent de la SAP, pel que han dit alguns companys.

El tema del certificat mèdic ara em planteja alguns dubtes, perquè heu esmentat allò de la no-incapacitació per a la feina... home! en cas que alguna cosa del que presentem estigués malament ens ho farien saber per tal de fer les esmenes en uns altres deu dies. Suposo que no hi ha cap model de certificat mèdic, cada metge de capçalera fa allò que creu més adient per aquest cas.

Enviado el 22/02/2011 13:45Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ll. jo també tinc la sensació que quan abans millor, jo no m''esperava que volguessin fer l''entrevista tant aviat, i se''ls veia molt interessats en quadrar la gent que tenen per ubicar-la. Suposo que també tindran pressa per saber si hi ha comissions de servei, excedències i aquestes coses. Els nostres llocs deuen estar ocupats per interins que aviat acabaran contracte i també voldran saber quan fer la rescisió de contracte i si els han de tornar a col·locar on sigui segons la borsa.

Del certificat metge no m''han especificat que calgues cap fórmula, pero jo li diré al metge si vol posar la que figuren a les bases, me la duré apuntada. De la declaració jurada m''ha dit que fins i tot ells ja tenien un model allà que el podia emplenar abans de l''entrevista, ràpid, ràpid, ja us dic.

Enviado el 22/02/2011 13:53Mensajes: Usuario no registrado
Ll.

Beatrix: efectivament, avui he trucat a la Sap i m''han recalcat allò que em donés pressa. Per això aconsello a tothom que s''afanyi. Presentaré els papers demà, el certificat mèdic ja el tenia fet des de fa uns dies , a veure què em diuen, no crec que posin massa pegues.

Enviado el 22/02/2011 14:53Mensajes: Usuario no registrado
A

Suposo que quan o vas a portar i ho agafen es que ja està bé oi? espero que sinó esta be alguna cosa o diguin en aquell moment per poder-ho rectificar abans que s’acabi el plaz, algu ja anat a portar-ho?

Enviado el 22/02/2011 15:58Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Yo he llamado hoy a la sap cerdanyola- ripollet y la chica me ha dicho que hay que presentarlo antes del 28 y hasta las 4 de la tarde. Y después que llamarán para la entrevista.

Alguien que conozca esta sap o que también vaya allí? yo tengo hora con el médico el jueves a las 9,20 y tal como salga lo entrego.

Bea ya nos contarás que tal la entrevista y las preguntas que te hacen. Ah también me ha comentado que todos los horarios de ellos son "lliscants" y que primero se quedarán los interinos con plaza y que el resto podremos decir cual es nuestra preferncia por proximidad a casa.

Enviado el 22/02/2011 16:00Mensajes: Usuario no registrado
nef

jo encara no ho he portat, però per telèfon la persona amb qui vaig parlar (RRHH) no li va donar cap importancia al contingut del certificat, vull dir, del que hagi escrit el metge, és un tramit protocolari sense més importancia.

Ningú perdrà el lloc de treball per una narració diferent, no patiu.

Enviado el 22/02/2011 16:13Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Jo he anat aquest mati a presentar els papers, no m''han dit res de l''entrevista, pero m''han dit que ens convoquen a tots (50) a un Cap de la nostra Sap (Sap Litoral) en una sala d''actes, el dia 15/03 a les 12 del migdia, haure de demanar un dia de lleure, o arrivar tard a la feina i recuperar les hores, no se el que durara, pero, començo a treballar a les dues al meu Cap, i tinc una hora de cami.

Enviado el 22/02/2011 16:44Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

Doncs jo els portaré divendres, abans no tindré el certificat.

No és indiscreció, però el fet és que no tinc nens i el meu home ja no treballa, per tant, marxar a Girona, o a on fos, era molt fàcil per nosaltres, i a més el preu dels pisos per allí és més barat!!!

I de segur que s''hi viu millor!!! Nosaltres així ho pensem, i fa anys que volem viure "lejos del mundanal ruido" pero NO ho aconseguim!!!

Així que no m''estranya que els de Lleida o Tgn hagin preferit NO venir a Bcn ni rodalies, on tot és molt més car, etc.

Decebedor, no tinc paraules!!!

Ara bé, que la culpa és ben meva per fer-me il.lusions!!!

A aquestes altures ja hauria d''haver après prou bé a NO fer-me cap il.lusió de res pel que fa a l''ICS!

Al company/a que pregunta quin cap de Staco. és millor: bona pregunta!!!

A veure, ara amb la línia 9 tots aquests CAP, tots, tenen una parada de metro a prop, a no més de 5 minuts caminant, ja sigui la línia 1 o bé la 9.

Pel que fa a venir a cotxe, ho teniu molt cru a tots pel tema aparcar. NO ho dic per a desanimar ningú, és la realitat.

Per descomptat que al cap del c/Major, en ple centre, al de Sta. Rosa i al de Can Mariner, que estan al "cogollo" de Staco. us menjareu el cotxe, em temo.

Pel que fa al del barri Llatí sempre podreu anar a aparcar potser al Continente i caminar uns 10 o 15 ms. fins el CAP, no és la millor opció però...

I el de Singuerlín éstà una mica menys malament el tema aparcar, perquè ja no és al centre, però tampoc no hi ha massa aparcament, em temo...

EM SAP GREU NO PODER-VOS DIR RES MÉS POSITIU!!!

Així que vosaltres mateixos, no se què dir-vos... a mi m''és ben bé igual a quin m''enviin, total... De moment hi aniré a peu...

A la companya que viu a 75 kms. ¡¡¡vaya tela!!! Em sap molt greu per tu!

En fi ALEA IACTA EST!!!

A alguns ja us aniré coneixent al CAP que em toqui, fins aviat, doncs!

I BONA SORT A TOTHOM AL CAP QUE US TOQUI!

Enviado el 22/02/2011 17:20Mensajes: Usuario no registrado
J.

hola gent, tinc mes info:

quan anem a presentar papers ens donaran un codi (per entrar a un aplicatiu suposo) per posar les preferencies de CAPs q tenim dins de la SAP q hem triat.

tb m''han comentat q aixo q ho hem de fer abans del 28/2 (trobo q es molt just tinguent en compte q teniem 10 dies per presentar papers).

i dps m''han dit q ens faran una entrevista amb el cap de RRHH i el del lloc que ens toqui anar, que se suposa q ha de ser un tramit merament burocratic.

tot aixo de la mateixa font, q ja te feta la primera part. una altra font m''ha parlat d''un periode de prova.

jo fins divendres no puc entregar cap paper, aixi q no puc confirmar res.

Enviado el 22/02/2011 17:39Mensajes: Usuario no registrado

Em sembla superfort que amb el que han trigat ells en tot el procés ara vinguin amb tanta presa, de que van? Jo no tindrè el certificat fins divendres a la tarda perque el meu metge de capcelera no tenia hora fins llavors i aixó que vaig demanar hora per internet tant bon punt vaig sortir de l''acte d''elecció. Hauré de anar a portar-ho dilluns al matí amb la llengua fora!!!!!!

Enviado el 22/02/2011 17:48Mensajes: Usuario no registrado
kcaray

para Betty:

No te preocupes si se solapa el horario de la reunión con tu hora de entrada en el CAP donde trabajas, entraría dentro de horas de permiso oficial.

Enviado el 22/02/2011 18:08Mensajes: Usuario no registrado
Angels

Em sembla que a cada SAP ho faran de manera diferent, de fet la manera d''organizar-se no és igual a tot arreu. He treballat fent sustitucions a diferents caps i el que és ben igual es el programa, però la manera de funcionar el personal varia d''uns caps a d''altres, encara que en línies generals es pot dir que s''assembla.

Enviado el 22/02/2011 18:40Mensajes: Usuario no registrado
noa

A la meva Sap també m''han dit que tinc fins el dilluns per portar els papers, no m''han comentat res de cap entrevista, el que si m''han dit que ens citaran a tots els de la meva Sap per assignar-nos Caps. JO no he treballat mai a l''ICS, puc demanar una comissió de serveis només entrar???? com ho he de fer o on ho puc consultar???

Enviado el 22/02/2011 18:47Mensajes: Usuario no registrado
Angels

Per demanar la comissio esperat a començar a treballar i llavors ja la pots demanar, em sembla que hi haurà molta demanda.

Enviado el 22/02/2011 18:59Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

OSTRES, JO NI HO HE MIRAT, COM QUE NO TINC ENCARA EL CERTIFICAT! Ni he trucat, val a dir que m''he quedat tan aixafada que no he tingut ànims de res...

Divendres ho durà tot el meu marit, al SAP del carrer Major de STACO. perquè jo pel matí treballo, no a l''ICS, i per tant no puc agafar-me festa. Espero que no li posin pegues i demés.

Senyor, ARA tenen pressa? QUINS COLL...

A veure quin CAP de STACO EM TOCARÀ? APOSTES: EL DEL MEU PARE POTSER? JA FORA L''OSTIA!!!!

Anem a riure!!!

Enviado el 22/02/2011 19:40Mensajes: Usuario no registrado

mmmm

Enviado el 22/02/2011 19:47Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Suposo que tot aixó que surt a la declaració jurada dels 6 anys a de ser aixi, oi?

Enviado el 22/02/2011 20:55Mensajes: Usuario no registrado
Mar

Noies i nois, a mi m''han trucat avui del meu Sap per citar-me aquest dijous, bé a tots els que hem triat la mateixa sap, diu què és per una "xerrada" general i una entrevista; m''han dit també que he de dur el certificat mèdic i la declaració jurada. Sort que avui tenia hora al metge i ja me l''ha fet!

Ja us diré alguna cosa de què ens han dit.

Enviado el 22/02/2011 20:55Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Hola Noa

A mi em pasa com a tu no hi treballant mai a l''ICS, quina SAP tens? a mi m''han dit exactament el mateix que a tu. Per cert podies explicar-me si pots demanar una comisió de serveis és per treballar en un altre lloc i com ho has de fer.

Gràcies.

Enviado el 22/02/2011 21:13Mensajes: Usuario no registrado

Mar ens podries dir de quina SAP es tracta si us plau ? a mi no m''han trucat d''enlloc.

Enviado el 22/02/2011 21:55Mensajes: Usuario no registrado
pere

Per qui ha preguntat sobre l''excedència voluntària per interès particular: s''accepten totes les vinculacions, categories i administracions. Es demanen 5 anys de serveis (els immediatament inferiors a la petició). Repeteixo que val l''interinatge (també els contractes laborals). Enlloc diu que hagi de ser temps de funcionari. Es pot mirar a l''EBEP i l''EM.

Salutacions

Enviado el 22/02/2011 21:58Mensajes: Usuario no registrado
lara

mar jo també a lo milor es el mateix sap.

Enviado el 23/02/2011 08:34Mensajes: Usuario no registrado

per la Beatrix

Bea, vaig estar en Tu el dissabte al mati i tarda a la Valle Hebrón, vaig poder tirar una foto just quan estas dalt del tribunal , si hem passes el teu correu te la envio.

Quina Saps vas triar ??? era la que volies ??? La teva tasca va estar genial i el reconeixament per part del tribunal ho vaig trobar molt correcte !!!!!! ara a veure com acaba tot,

apa records

Enviado el 23/02/2011 09:03Mensajes: Usuario no registrado
j.

Que guay Pere , Gràcies

Enviado el 23/02/2011 10:08Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Hola a tots, dues preguntes IMPORTANTS:

1) Quan heu anat a entregar el certificat mèdic i la declaració jurada: us han donat algun document conforme heu entregat tot això a modus d''aval? és que ho vaig entregar tot ahir i estic acostumada a que em donin una fotocòpia del que entrego i em posin un segell del registre, així en cas de pèrdua o el que sigui puc acreditar que ho vaig entregar. Però aquest cop NO m''han donat res i com posava a les bases que si en 10 dies no entregàvem aquesta documentació comportaria la pèrdua dels drets de la convocatòria....doncs penso que sí m''haurien d''haver donat algo,no?

2) a mi tampoc m''han fet donar-li''s les preferències del que vull, només m''han citat pel 17 de març i penso que ja serà pel segon acte d''elecció del cap específic. Us han donat un codi per accedir a l''aplicatiu com deia J. o us han fet escriure-les en algun lloc???????

Enviado el 23/02/2011 10:39Mensajes: Usuario no registrado
Lidia

Per Nadia,

Jo ho he entregat aquest mati i juntament amb el certificat i la declaració he fet un petit escrit posant les medes dades, el motiu de la presentació: (Oposicions AUXILIAR) la SAP i la documentació que adjuntava i si m''han posat un segell, així hem curo en salut que no diguin que no ho he presentat.

A mi no m''han citat encara per cap entrevista, suposo que ja trucaran, cada SAP deu tenir el seu critreri.

Enviado el 23/02/2011 10:42Mensajes: Usuario no registrado
nef

no patiu tant, és tal i com a dit un company més amunt...

A cada SAP (i dins de cada SAP, a cada centre) tenen un sistema de treball i d''organització que tot i ser semblant, no ha de seguir els mateixos pasos.

A la meva sAP vaig trucar dilluns i em van dir que portes els papers quan pugués (ja deuen donar per fet, que tots anirem ràpid, per el compte que ens té) i per l''entrevista que ja em trucarien... a veure si quan porti els papers em diuen alguna cosa més.

veig que altres ja teniu data per entrevista, d''altres ni això, només omplir un llistat amb caps de preferència..... no penseu que a tot arreu faran servir el mateix criteri.

També penso que en funció dels interins i treballadors de cada SAP que no es moguin (vull dir que ja els coneguin i estiguin treballant), tindrem més o menys possibilitats de anar a caure allà on vulguem o ens interessi!!!

A les SAPS, segons em van dir a mi, a primers de setmana encara ni sabien qui habia agafat què... ells necessiten tenir un llistat per tal de poder saber qui som, si em treballat, si estem treballant, on vivim, etç.... s''han de fer els seus calculs i després contrastar amb els nostres. A part penseu que no a tots els SAPS han sortit les mateixes places. És lògic pensar que un SAp amb 10 places s''organitzarà més ràpid que un on n''han sortit 100.

En fí, que paciència que en menys d''un mes ha de quedar tot tancat.

Enviado el 23/02/2011 11:10Mensajes: Usuario no registrado
inaudita parte- para Elisi

Elisi,

Yo también he escogido la Sap de Cerdanyola- Ripollet, aunque no he trabajado antes en esta ni en ninguna otra. No veas que miedo me da!! Preferí esta porque era la que me queda más cerca de casa. Conozco un chico que es de Ripollet que no me ha recomendado la de Badia por el tipo de gente que es de por allí y me ha dicho que si se puede escoger ambulatorio, que en el de Cerdanyola- Ripollet hay mucho curro... así que mejor los otros de Cerdanyola. Llevaré los papeles este viernes antes de las 4. Luego segun me han dicho nos llamarán para una entrevista.

Para cualquier otra cosita Elisi , ya sabes que soy una fiel más al foro...

Enviado el 23/02/2011 11:21Mensajes: Usuario no registrado
Para Nadia

Has anat a entregar els papers a Sap Muntanya ?, a mi m''han dit el mateix que tu.

Enviado el 23/02/2011 11:28Mensajes: Usuario no registrado
Elena

A mi m''han comentat que cada SAP actuen de forma diferent, depèn de les places ha ocupar, si son moltes o poques

Enviado el 23/02/2011 11:46Mensajes: Usuario no registrado
bem

Al SAP Dreta, m''han citat el dia 18 de març, a les 13.00 hores. També m''han dit que la data límit per lliurar la documentació és el 4 de març

Enviado el 23/02/2011 12:27Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Anonim de les 8:34 MOLTES GRACIES em fa molta il·lusió, em feia pena no poder tenir cap foto del moment, ja que tampoc se''m va acudir demanar-li a ningú amb els nervis de tot plegat, i a més em vaig haver d''anar sense el marit que estava malalt i m''hagués agradat compartir amb ell ni que fos la sortida d''haver escollit.

escriu aquí oposiciones.ics.auxadm@gmail.com per enviar-me-la.

Gràcies de nou... quina il·lusió, de veritat.

En quant al que diu la nef, és veritat pel que estem veient cada SAP aplicarà els seus criteris tal i com ens van dir, per això l''ICS no es va pronunciar sobre el tema a la reunió que tingueren amb els sindicats, entenc que simplement, ells no donarien cap instrucció concreta i deixarien al criteri de cada SAP, encara que en algunes Gerencies Territorials com Metropolitana Nord i Sud si que sembla que tenen uns criteris semblants: continuitat -preferencia interins que ja hi treballen-, proximitat de domicili, perfil i necessitats dels CAP

Enviado el 23/02/2011 12:52Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Para inaudita

Yo si puedo cogeré Barberá que está más cerca de sabadell pero tampoco conozco los caps, iré a todos para ver como están situados y el tema aparcamiento. Ayer no me dijeron si la entrevista era individual o conjunta. Yo tampoco he trabajado en el ics. Badia a mi me sigue quedando más cerca q cerd o ripollet y lo de la gente no me importa. Y de cerd sólo conozco por donde está el mercado y los cines. Y de ripollet no conozco nada.

Tu de donde eres?

Enviado el 23/02/2011 13:03Mensajes: Usuario no registrado

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaa.

Enviado el 23/02/2011 13:32Mensajes: Usuario no registrado
Ely

Hola compañeros,

Yo he ido esta mañana a entregar los papeles a la Sap Esquerra y me han comentado que el dia 16 de marzo hemos de estar todos a las 12 en el cap Sant Marti para realizar la eleccion de la plaza del cap. Segun me han comentado primero eligen discapacitados, luego la gente que ya estaba trabajando y por ultimo el resto de gente en estricto orden segun hayamos quedado en la lista definitiva. Y yo dijo "JA, JA y JA". Si los que estaban ya trabajando eligen antes que el resto que me digan a mi donde esta eso que dicen ellos estricto orden segun hayamos quedado en la lista. La verdad es que ya no me sorprende nada y lo peor es sentirte impotente ante este gigante porque queramos o no tenemos que pasar por el aro.

Me han comentado que hay plazas en todos los caps de esta sap y que se hara igual que en la eleccion de sap. Iremos eligiendo y se iran agotando las plazas de los caps a medida que se vaya avanzando.

Enviado el 23/02/2011 14:18Mensajes: Usuario no registrado
Robert

En la declaracio jurada no cal posar la poblacio , nomes amb el codi postal ja n''hi ha prou?

Enviado el 23/02/2011 14:59Mensajes: Usuario no registrado
laura

ely,a tu et deixen escollir per ordre, encara que no just primer els que treballan però a nosaltres ni tan sols això.Diuen que desideixen ells segons perfil.

Quin conyons perfil saps que tinc ni no em coneixes i perdó la expressió.

Aqui hi ha tongo TONGO!!!!!!!!!!!1

Enviado el 23/02/2011 15:21Mensajes: Usuario no registrado
Betty

De quina Sap ets Laura?

Enviado el 23/02/2011 15:25Mensajes: Usuario no registrado
SL

Noa, la comissió ja la pots demanar, la pots presentar a Recursos Humans de la sap mes propera al teu domicili.

Enviado el 23/02/2011 15:42Mensajes: Usuario no registrado
Angels

He anat aquest matí a portar els papers i tampoc m''han donat cap comprovant. Ara haig de entrar a un aplicatiu via internet i fer una enquesta on haig de dir las poblacions per ordre de preferència i després quan hagi fet lo del aplicatiu em trucaran per dir-me el dia de l''entrevista.

Enviado el 23/02/2011 15:49Mensajes: Usuario no registrado
Betty

A mi em varen donar la fotocopia de cada cosa amb un segell amb la data

Enviado el 23/02/2011 15:54Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Gràcies Kcaray, no t''havia llegit encara, sembla ser que hi ha molta gent que segueix el foro, es posible que a aquest pas ,continuin bastants fils.

Enviado el 23/02/2011 16:02Mensajes: Usuario no registrado

Ara estic patint perquè no m''han donat cap comprovant conforme he portat els papers.

Enviado el 23/02/2011 16:24Mensajes: Usuario no registrado
laura

Primer perdoneu per les faltes de abans però estic del nervis.

Betty perdona però es una sap petita i algú esta infiltrat per qui si no mira com van treure el llistat de la bea?

I no m''agradaria començar malament pero això funciona aqui i a altres.

Per això no ens deixen escollir per cap.

Conec a una persona que diu que ella no es mou del seu sap que ha fet una permuta, que jo sapiga això es pot fer al cap de un temps, aquesta esta de "jefilla", com es pot ser "jefilla" abans de tindra plaça l''ics es una m.

Enviado el 23/02/2011 16:33Mensajes: Usuario no registrado
Betty

No t''hi fagis mala sang, l''Ics funciona aixi, jo tambe conec alguns companys que es quedaran al centre on treballen, pero només t''ho preguntava per saber si es la meva Sap, encara no se com ho faran per donar les places a cadascú.

Enviado el 23/02/2011 16:46Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Per si us amoïna si llegeixen o no el foro, primer no ho se segur, però si se com van treure e llistat, la intersindical CSC va veure el llistat i em van demanar permís per penjar-ho al seu web i enviar a gent que hi tenien correu, entre ells hi havia que treballen al centre corporatiu, algú del centre corporatiu ho va imprimir i li va ensenyar al sr. Martí, segurament van mirar que venia del Site Oposicions ICS perque la Intersindical ho deia... així que això no ha estat per mirar (que jo sàpiga el foro aquest) del que no estic tant segura que no mirin el Face, sino que el van descobrir directament, i ho tinc contrastat perque jo hi vaig parlar amb el sr. Martí personalment.

De totes formes la prudència mai està malament.

Enviado el 23/02/2011 17:38Mensajes: Usuario no registrado
mar

hi ha algú que hagi entregat papers a la sap girona?que li han dit?

Enviado el 23/02/2011 17:40Mensajes: Usuario no registrado
inaudita parte

Para Elisi,

Yo soy de Sant Cugat, por eso los caps que más cerca me quedarían son los de Cerdanyola y Ripollet. Badia y Barberà me quedan más lejos. A ver si tenemos suerte y podemos escoger cuando nos llamen para la entrevista! Buena idea la de darse un garbeo para saber donde están los caps y sobretodo, como dices, para ver cómo está el tema del aparcamiento, desde luego para esta zona lo mejor es el coche o la motillo.. claro que a maldadas la opción de la Renfe también está. Ya nos contaremos lo que vayamos descubriendo, vale?

Enviado el 23/02/2011 18:10Mensajes: Usuario no registrado
i

nm

Enviado el 23/02/2011 18:11Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Sabemos algo de las compañeras de la tarde y su plaza de Santa Coloma.

De los infiltrados, como las meigas, no existen pero haberlas...haylas. Yo detecte algo parecido a una incursión con pregunta incluida, demasiado directa, me parece que por el hilo 15 o 20.

No necesariamente tiene que ser el ICS de oficio, sino qualquiera que trabaje en ambitos de jefaturas, y sobre todo jefaturillas, con curiosidad y tiempo libre.

Enviado el 23/02/2011 18:16Mensajes: Usuario no registrado
rgr

nef, ets sap ma#341;itim??

algú és d''aquesta sap?? què us han dit??

Enviado el 23/02/2011 18:21Mensajes: Usuario no registrado
maria

Hola,

AIXO S''HA ACABAT. Aquesta tarda he anat, per si de cas, era la 938 al darrer acte. La 926 i 927 han vingut. FELICITATS.

ANECDOTA: la 927 volia Sta. COloma. Fins i tot el president del Tribunal ho ha comenta en veu alta. Coses de la vida""" El 18 era fòra i ara ETS FUNCIONÀRIA.

Que us vagi molt bé!!!

Enviado el 23/02/2011 18:25Mensajes: Usuario no registrado

alguien sabe si te computan los años trabajados en otra administración para calcular los trienios??? es para no meter la pata

Enviado el 23/02/2011 18:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs felicitats a les companyes. Els que s''han quedat fora esperem que aviat també i hagi feina llarga per a vosaltres.

Demà faig l''entrevista, ja us diré si en se res de nou.

Enviado el 23/02/2011 18:47Mensajes: Usuario no registrado
nef

badalona - sant Adrià

Enviado el 23/02/2011 18:51Mensajes: Usuario no registrado
pere

Tema triennis: es computa qualsevol servei a totes les administracions públiques, fins i tot la militar i la comunitària europea. Valen totes les vinculacions: funcionari/estatutari, interí, laboral....

En resum: tots els periodes treballats a qualsevol administració, amb independència de la vinculació i la categoria. L''únic que està exemp són les prestacions obligatòries, tipus servei militar i sempre amb matissos.

Enviado el 23/02/2011 19:05Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Hi ha algu de Sap Muntanya?

Enviado el 23/02/2011 19:05Mensajes: Usuario no registrado
J.

Els q us han fet el certificat medic, us heu visitat?? A mi m''han dit q els hi deixi i que passi a recollir-lo dema...

Jo soc de sap girona i m''han comentat q ens donaran un codi per fer una enquesta, q ens pregunta les preferencies, llocs treballats, etc i que dilluns ha d''estar fet per començar a trucar per les entrevistes. Demà passaré a buscar el certificat i dps a sta clara a deixar els papers, a veure q em diuen.

Enviado el 23/02/2011 19:27Mensajes: Usuario no registrado
SL

Eli, jo soc de sap muntanya, vaig divendres a portar els papers, ja us explicaré

Enviado el 23/02/2011 19:39Mensajes: Usuario no registrado
Eli per a l''autor: SL

SL, jo he anat avui a entregar-los, el proper dia 17 a les 12 h. al cap de Rio de Janeiro, per triat la destinació definitiva.

Enviado el 23/02/2011 20:11Mensajes: Usuario no registrado
yy

algú de la vall d''ebrón? quines preferencies poseu? es que no se quines feines es fan...

Enviado el 23/02/2011 20:31Mensajes: Usuario no registrado
SL

Moltes gràcies Eli... vaya tela amb el nom del cap eh!! jajaja

Enviado el 23/02/2011 21:45Mensajes: Usuario no registrado

en la declaración jurada hay que firmarla?

hay k poner la fecha al lado de bcn?

Enviado el 23/02/2011 22:18Mensajes: Usuario no registrado

Asi que al final escogeran primero los interinos de la SAP. Eso ya lo sabia yo. Que sentido tenia entonces escoger por SAP, era para eso.

Enviado el 23/02/2011 22:18Mensajes: Usuario no registrado
Carmen

En el meu centre, al torn de matí, som 6 administratives, a finals de febrer es jubila una companya, be doncs ja ens ha dit que a partir de Març sols serem 5 ja que no cubriran la plaça que queda lluire. A sobre que ens han baixat el sou ara ens tocarà treballar molt mes.

Enviado el 23/02/2011 22:44Mensajes: Usuario no registrado

Hola Alguien sabe a partir de qué hora se puede entregar la documentación? A partir de las 8 ? o de las 9?

Enviado el 23/02/2011 23:24Mensajes: Usuario no registrado

De las 8

Enviado el 23/02/2011 23:31Mensajes: Usuario no registrado

No tienes q firmarla solo rellena tus datos

Enviado el 23/02/2011 23:32Mensajes: Usuario no registrado
mk

aa

Enviado el 24/02/2011 01:26Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Bona nit! la declaració jurada s''ha de signar. Si no es porta signada almenys s''ha de fer abans del moment d''entregar-la. Sí, just davant de la data s''escriu la ciutat/municipi a on es treballarà.

Lidia, moltes gràcies pel teu missatge, és molt bona idea fer el paper que tú has fet i presentar-ho juntament amb la documentació que aportem. Els he trucat i, al igual que a la Betty, diuen que em faran fotocòpia del que he presentat més un segell. És que veient tot el que m''ha passat fins ara amb aquestes oposicions....

Per a qui em preguntava ahir 23 a les 11.21 hrs i per l''Eli i S.L., jo també he escollit sap muntanya.

Per cert, jo també estic segura de que un dels motius pels que s''ha decidit amb el nou Estatut escollir per Sap és per poder escollir a dit amb qui es quedaran, a més de per poder canviar-nos de centre segons "necessitat" de l''àmbit territorial.

I de nou moltes felicitats per les nouvingudes de les oposicions!!!!! Estertxu, "sento" que t''hagis de quedar per aquí quan volies tant aquest canvi. Ànims, pensa que tenint salut, una feina de per vida i un gran home al teu costat... lo altre es pot fer esperar!!! haureu de conformar-vos fent escapades de cap de setmana i qui sap si en un temps pots aconseguir el trasllat.

Enviado el 24/02/2011 06:34Mensajes: Usuario no registrado
ELI

Pregunta per la Nadia, a la declaració jurada vaig oblidar-me d''indicar la lletra del DNI, i ara estinc patint. Creus que pot ser important?

Gràcies.

Enviado el 24/02/2011 07:07Mensajes: Usuario no registrado
mon

hola

en vuestro certificado médico que os han puesto?????????

es que cada uno dice una cosa diferente.

muchas gracias

Enviado el 24/02/2011 08:23Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Mon, llegeix-te be les bases, on parla del certificat,el meu metge ha posat: que no presento cap malaltia infectocontagiosa ni alteracions psicofisiques que li dificultin la seva activitat laboral.

Enviado el 24/02/2011 11:25Mensajes: Usuario no registrado
noa

Pels de Sap Muntanya, jo vaig presentar els papers ahir, ni cap entrevista ni res de res, et posen un segell als dos certificats conforme ho has entregat i ja està, el dia 17 al Cap de Rio de Janeiro i allí "triarem" plaça. Algú sap els horaris que es fan tant de matí com de tarda? i les reduccions de jornada de quan poden ser i que és el que et treuen del sou?

Enviado el 24/02/2011 11:53Mensajes: Usuario no registrado
estertxu

HOLA

DE LA SAP DE STACO I DE SELECCIO ICS EM CONFIRMEN QUE EL DIA 4 SERÀ EL DARRER DE PRESENTACIO DE DOCS.

CONSELL: PRESENTAR-HO AMB UNA INSTÀNCIA EXPOSANT QUE PRESENTEU LA DOC. SOL.LICITADA I DEMANANT QUE ES CONSIDERI PRESENTADA EN LA DATA I LLOC PREVIST, I POSAR A DOCS. PRESENTATS QUE PRESENTEU AQUESTS 2 DOCS!!! I FEU REFERENCIA QUE ES TRACTA DE LA CONVOCATORIA AUXILIAR . Ells ja ho saben però que quedi claríssim!!!

I SOBRETOT, DUR CÒPIA DE LA INSTÀNCIA, EL CERTIFICAT I LA DECLARACIO, ENTRAR-HO A REGISTRE I QUE US POSIN EL SEGELL AL LA VOSTRA CÒPIA DE LA INSTÀNCIA.

SEMPRE SEMPRE SEMPRE S''HAURIA DE PRESENTAR AIXÍ QUALSEVOL DOCUMENTACIÓ A QUALSEVOL ADMINISTRACIÓ. Jo és que ara treballo a registre de la Diba, deformació professional!

JA EM QUEDA POC, A LA DIBA!

SEL. DE L''ICS EM DIU QUE PREVISIBLEMENT, ECSSS!, LA PRIMERA DATA D''INCORPORACIÓ SERIA EL DIA 1 D''ABRIL, I A PARTIR D''AQUI 1 MÉS MÀXIM. EL MATEIX M''HAN DIT A LA SAP DE STACO.

El que deieu vosaltres!

COMPANYS QUE ANIREU A STACO:

EM DIUEN DE LA SAP QUE A PARTIR DEL 5 APROX. SABRAN QUAN COMENÇARAN A FER LES ENTREVISTES, QUE ES PODRAN FER MATÍ O TARDA, QUE BÉ!!!, I QUE ENS DONARAN A TRIAR 5 CAPS.

NO SE MÉS.

AH SI, BONA NOTÍCIA PELS QUE VINDREU EN COTXE:

A LA SAP DE STACO EM VAN DIR QUE TENEN UN CONVENI AMB L''AJ. I QUE PODREU PAGAR EL LLOGUER D'' UN PARKING MPAL. A PROP DE L''AJ. AMB UNA REDUCCIÓ DEL 50%. SI HI HA PLACES, ÉS CLAR, PERÒ ALGO ES ALGO. PREGUNTEU-MES A LA SAP DE STACO.

I S''ACABA LA MEVA HORA D''ESMORZAR!!! M''en torno a registrar tothom!!!

ACABO DE FOTRE''M UN CURS DE 2 HORES DE PREVENCIO DE RISCOS LABORALS.

I AQUESTA TARDE COMENÇO UN DE L''IBI!!! UFFFF!!!!! DIOS MIO!!

ENHORABONA ALS COMPANYS QUE HAN ACONSEGUIT PLAÇA A LES COMARQUES DE GIRONA!!!!!

Em feu una enveja!!!! EN fi, no es pot tenir tot a la vida!!!

Ahir la classe de creixement personal em van picar les crestes i em van posar los puntos sobre les isss, i NO em queixaré més!!!

Haig de VALORAR I AGRAIR EL QUE TINC i no posar-hi sempre un PERÒ darrera... ex. Sí, és clar, tinc plaça PERÒ COM QUE NO ÉS LA QUE JO VOLIA QUINA M.... I no deixar que els però m''amarguin la part positiva de tot!!!

Crec... no ho asseguro!!!

APA A10!!!

Enviado el 24/02/2011 11:56Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Ah ara mateix m''han trucat del CAP de Badalona per a oferir-me un contracte de 2 mesos a ginecologia a Badalona!!!

Com que encara estem a la borsa...

HO COMENTO PELS QUE ESPEREU TRUCADES: JA VEIEU QUE TRUCAR, TRUQUEN.

MOLTA SORT A TOTHOM, DONCS!!!

Ara sí, A10!

Enviado el 24/02/2011 12:12Mensajes: Usuario no registrado
Rosa

Algú ja ha fet entrevista al SAP Hospi ? Que volen? ..........................................

Feu cinq centims........................

Enviado el 24/02/2011 12:57Mensajes: Usuario no registrado
Bel

a portar papers s''ha dit abans del 4 de març

Enviado el 24/02/2011 13:42Mensajes: Usuario no registrado
a

molta sort a tots....

Enviado el 24/02/2011 14:13Mensajes: Usuario no registrado
J.

a veure...

1. avui he anat a presentar els papers, no he demanat cap copia, pero vaja. m''han donat un codi per entrar a un aplicatiu per fer una mini-enquesta on em demanen les dades, si has treballat els 6 mesos anteriors i on i 3 preferencies (se suposa q si has fet l''enquesta es q has entregat els papers correctament).

2. els q treballeu: a nosaltres ens han canviat l''intranet, ja ens han dit q aviat haurem de començar a demanar les vacances i VPs per l''aplicatiu corresponent. es veu q s''estan posant controladors amb aixo...

3. tb ens han dit q ni una substitucio per vacances, per tant, suposo q per baixes estarem igual. segurament s''haura de començar a crear una roda de torns per demanar vacances en mesos critics (juliol i agost) i denegar-ne algunes si tothom les vol fer el mateix mes...

res, q les coses van maldades, en el fons hem tingut sort...

Enviado el 24/02/2011 14:23Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Volia fer-vos una pregunta: a les bases de la convocatòria 3.11 diu que s''ha de presentar la documentació en format original en el termini de 10 dies posteriors a l''acte d''elecció de la plaça.

Sabeu si aquest apartat es refereix a la titulació del nivell C de català o bé de les titulaciones originals?

Gràcies.

Enviado el 24/02/2011 14:32Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Eli, no pateixis per la declaració jurada. La lletra del NIF és realment una identificació FISCAL, per tant si no l''has posada a la declaració jurada tampoc crec que passi res, l''important és el teu DNI.

Mon, el que ha dit la Betty de posar al certificat mèdic jo ho veig bé. Crec que és semblant al que em van posar a mi. Si no és correcte ens ho deurien dir quan ho entreguem, sinó, es dóna per entés que tot està correcte, no?

Noa, crec que els horaris dels ambulatoris són en principi de 8 a 15hrs i de 14 a 21 hrs de dilluns a divendres. No sé si s''ha de treballar algun cap de setmana cada x mesos o si això queda pels que han escollit el sap acut. Respecte a les jornades reduïdes tinc entès que el primer any que l''agafes es cobra al 100%, però no tinc clar si aquest primer any també s''ha de correspondre amb el primer any de la criatura o desprès dels 4 mesos de baixa maternal. Vull dir que no sé si agafant com a primer cop la jornada reduïda la criatura ja té 3 anys p.ex. si també et pagarien el 100 %. T''hauries d''informar molt bé als RRHH de Sant Andreu.

Enviado el 24/02/2011 14:36Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Eli, les titulacions originals i el català ja estan entregats i validats fa temps. Jo crec que es refereixen a que el certificat mèdic i la declar jurada han de ser els originals i no una fotocòpia. Si no estic en lo correcte algú ens ho pot dir? imagino que si haguèssim hagut de portar més documents ens ho hauríen avisat, oi?

Enviado el 24/02/2011 15:29Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si Nadia ho dius correcte, la documentació de mèrits no l''han de tornar a demanar, es dona per entregada per que ens la van compulsar i per tant té la mateixa validesa que un original.

avui he fet l''entrevista, en el cas de Baix llobregat Nord, no escollim res, son els caps dels EAP qui ens escullen, i per fer-ho ens fan una entrevista d''acollida per saber en què hem treballat, habilitats, on vivim, etc. D''aquí a una o dues setmanes ens diran a on ens destinen, o sigui que en el nostre cas va per perfil.

Enviado el 24/02/2011 15:45Mensajes: Usuario no registrado
LIS

hola pues a mi si m''han demanat la titulació original.

He anat avui a entrevista.

Algú em pot dir el sou sense triennis,ni res.

Un normal i amb quina reducció de irpf.

Graciès.

Enviado el 24/02/2011 15:59Mensajes: Usuario no registrado
J.

busca-ho a les taules retributives, depen d''on treballis pots tenir un complement o un altre...

Enviado el 24/02/2011 16:12Mensajes: Usuario no registrado
Elena per l''autor/a LIS

Qui t''ha demanat la titulació original? I quan l''has de portar?

Enviado el 24/02/2011 16:17Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Perdoneu, però fa ja tant temps que portem arrosegar aquesta opo, que ja no sé el que he entregat, si ho tornaran a demanar, perquè han canviat el que han volgut i quan han volgut. No sé si arribarè a incorporar-me o bé anirè a Sant Boi que em col.loquin la camisa de força.

Enviado el 24/02/2011 16:18Mensajes: Usuario no registrado
lis

Elena al meu sap la demana per tenir-la al expedient del sap.

on son les taules retributives j.?

Enviado el 24/02/2011 16:20Mensajes: Usuario no registrado

El president del tribunal el dissabte al torn de la tarda va dir que no calia presentar la documentació original perque ja havien compulsat les fotocopies, encara que a les bases ho diu, jo crec que ja estan tips de cursos, cursets, titols i titolets amb tot l''enrenou que ha portat això.

Enviado el 24/02/2011 16:23Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Lis, les taules retributives les pots mirar en el portal ATRI.

Enviado el 24/02/2011 16:28Mensajes: Usuario no registrado

1101 € amb 10% de irpf

Enviado el 24/02/2011 16:39Mensajes: Usuario no registrado
lis

gracias

Enviado el 24/02/2011 16:47Mensajes: Usuario no registrado

hay alguien de la Vall d''Hebron yo voy mañana

Enviado el 24/02/2011 17:00Mensajes: Usuario no registrado
lara

ahora nosotros que sermos grupo C o grupo D

Yo habia trabajado en el ics de suplencia como auxiliar administrattiva atención usuario y eso es un nivel D 15, sabeis si ahora somo otro grupo por que tambien existe el C1, C2 cobran más pero en la tabla retritutiva consta igualmente auxiliar administrativa.

Enviado el 24/02/2011 17:03Mensajes: Usuario no registrado

nosotros somos grupo C2, y el nivel depende del destino, atención al público, etc..

Enviado el 24/02/2011 17:07Mensajes: Usuario no registrado
y

jo aniré a la vall d''ebron, (16:47)

que portarás els documents o fas entrevista?

ja has treballat a la vall d''ebron com interí/a?

Enviado el 24/02/2011 17:10Mensajes: Usuario no registrado
lis

GRUP C

Cap de Grup 19 10.285,94 6.148,94 7.101,50 23.536,38

Cap d''Equip 17 10.285,94 5.486,88 6.937,98 22.710,80

Grup Administratiu nivell 1 17 10.285,94 5.486,88 4.974,90 20.747,72

Grup Administratiu nivell 2: 17 10.285,94 5.486,88 6.047,86 21.820,68

Atencio Usuari/Secretaries de direccio

Deliniant, cuiner, tècnic ortopèdic 17 10.285,94 5.486,88 4.974,90 20.747,72

Cuiner encarregat 17 10.285,94 5.486,88 7.808,22 23.581,04

Segons taula retritutiva atri cobrem 21.820 euro al any això es més de 1100 euros.

No entenc res

Enviado el 24/02/2011 17:12Mensajes: Usuario no registrado
nef

ja he portat els papers i encara no tinc dia per l''entrevista ni he omplert les meves preferències.

Em sembla que a la meva sap anirem a poc a poc...

M''ha nit que aniran trucant. doncs bé, esperarem, ja no ve d''aquí!!

Enviado el 24/02/2011 17:14Mensajes: Usuario no registrado

per a Y, vaig a entregar els papers, no he treballat mai a l''ics jo vinc d''una administració local on estava d''interina i van aprofitar la baixa per maternitat per a treure la meva plaça, és per això que he escollit un centre gran, potser al no ser tan "familiar"... no sé és una sensació

Enviado el 24/02/2011 17:53Mensajes: Usuario no registrado
y

hola 17:14

jo ja vaig portar els papers ahir,es veu que despres farem una entrevista amb rrhh.tu saps que ens pot tocar? quines feines fan a l''hospital?

ara ja no has de patir, ja t''has guanyat la teva plaça.

Enviado el 24/02/2011 18:01Mensajes: Usuario no registrado

per a y. no tinc ni idea les tasques que es fan, ja ens ho trobarem, la veritat que es un descans

Enviado el 24/02/2011 18:24Mensajes: Usuario no registrado
J.

un 10% no te''l treuran pq jo cobro 1 trienni i m''estan traient un 13%, q es lo minim-minim. ho he preguntat. lo mes segur es q canviin els complements. si poses taules retributives ics al google, ho trobes; sol ser mes rapid q preguntar i esperar resposta.

Enviado el 24/02/2011 18:46Mensajes: Usuario no registrado

A mi també ens treuen un 13% amb dos triennis. Ho veig molt poc un 10%.

Enviado el 24/02/2011 18:58Mensajes: Usuario no registrado
sandra

El certificat mèdic i la declaració jurada s''ha de portar directament al Sap escollit o sabeu si la podem registrar a un altre lloc i la fan arribar?

Enviado el 24/02/2011 18:59Mensajes: Usuario no registrado

a mi també un 13% amb 3 triennis.

A un hospital, hi han a planta com a secretaria, a consultes externes, a laboratoris....

Enviado el 24/02/2011 18:59Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Lis em sembla que has posat les retribucions del grup administratiu, no el d''auxiliars, que tinc entés que es grau 15 i son uns 18.000€-19.000€/any

Enviado el 24/02/2011 19:12Mensajes: Usuario no registrado
Mar

Avui ja he fet l''entrevista i he lliurat la documentació. També m''han preguntat sobre les preferències. Han dit que totes les places de la sap són de torn de tarda o lliscant. Ara a esperar a veure on vaig, no en toca un altre.

En fi, paciència...

Enviado el 24/02/2011 20:46Mensajes: Usuario no registrado
Angels

que vol dir torn lliscant? que ens faran fer el horari que voldran? no ho entenc, ens toca treballar lluny de casa i a sobre els pitjors horaris i els que no han aprovat bons horaris i a la vora de casa, doncs es millor no aprovar i seguir d''interí.

Enviado el 24/02/2011 21:25Mensajes: Usuario no registrado
lara

lliscant vol dir uns dies de tarde altres de matí

Enviado el 24/02/2011 21:26Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Tens rao Angels, sembla que ens hagin castigat per haver aconsseguit plaça, tot el procés que porto pensant-ho, primer les enveges dels companys que no han aprovat, i despres ,tots aquests despropósits que ens porten pel cami de l''amargura, JA ESTA BE!!!, JA N''HI HA PROU!!

Els Sindicats m''han dit que vigilaran que tot aixó no passi, tenim plaça i tenim més dret que els que han aprovat QUE CARAY!!!

Perdoneu l''expresió peró es que et fan encendre.

Enviado el 24/02/2011 21:28Mensajes: Usuario no registrado
lis

Es retribucions grup C, per això abans he pregutat quin nivell som.

I em sembla que som D 15.

Algú té una nomina per verificar.

Graciès

Enviado el 24/02/2011 21:29Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Perdoneu ,volia dir mes dret que els que no han aprovat

Enviado el 24/02/2011 21:31Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Si Lis, es grup D 15

Enviado el 24/02/2011 21:35Mensajes: Usuario no registrado
lis

ok betty.

Enviado el 24/02/2011 21:40Mensajes: Usuario no registrado
H

J

Enviado el 24/02/2011 22:02Mensajes: Usuario no registrado

si vull demanar excedencia ho he de fer ara o ke?

Enviado el 25/02/2011 08:57Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Estic totalment d''acord amb l''Angels i la Betty, aquestes oposicions són per surtin al Jueves

Enviado el 25/02/2011 09:30Mensajes: Usuario no registrado
Atenea

Som del grup D i cobrem aquestes quantitats en funció del lloc de treball

GRUP D NIVELL SOU MENSUAL

Auxiliar Administratiu 1r nivell: no at. usuari 15 1.339,74

Auxiliar Adm. 2n nivell:at.usuari 15 1.377,41

Auxiliar Adm. 2n nivell:secr.direcció 15 1.366,29

#65279;Respecte a l''horari lliscant, en realitat no està contemplat a l''ICS, només hi ha horari de tarda o de matí. El que passa és que us fan com a favor als que us ofereixen de tarda fer algun matí i, si cola, cola. Teniu la possibilitat de sol·licitar un canvi al matí per quan hi hagi una vacant. Lliurar la sol·licitud de canvi de torn el primer dia d''incorporació en el registre del SAP, ja que s''adjudicarà per ordre de petició. Parlar amb sindicats. Això concretament ho va comentar CCOO en una reunió.

Enviado el 25/02/2011 09:42Mensajes: Usuario no registrado
nef per sandra

Quan estava entregant la documentació a la SAP, va arrivar per correu certificat el d''una altra noia... la responsable la va agafar davant meu li va donar a un altre persona i li van registrar... fer-ho es pot fer i funciona 8com a mínim a la meva SAP)

ara bé, el meu consell és que truquis primer i ho comentis per no tenir problemes.

Enviado el 25/02/2011 11:40Mensajes: Usuario no registrado
Nadia

Mar, quina saps has escollit? a la meva no ens han comentat res dels horaris...

Enviado el 25/02/2011 14:01Mensajes: Usuario no registrado
monika

Hola a tots, tinc una gran preocupació sempre estic igual. al final acabaré malalta. algu quan va entregar la documentació certificat medic i dclaració jurada s´ha trobat q no li han donat cap justificant.

he trucat a la meva sap i m´han dit q con q no vaig redactar cap instància per això no m´ho van registrar però q no em preocupi q tenen els documents localitzats i q estigui tranquila. jo ho he entregat al personal admins. q s´encarrega d´agafar la documentació aquesta , vaig entrar al despatx i hi havia un munt de gent allà treballan.

sis us plau algu em pot dir alguna cosa si em puc quedar tranquila. ufufufuf

Enviado el 25/02/2011 14:12Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Monika..sempre pots tornar i portar-li a la persona que li vas donar els documents un escrit fet per tu on dius el teu dni..convocatoria auxiliar 2008..que vas obtenir plaça a la sap x..i que entregas els seguents documents degudament complimentats..(algo així..): certificat medic i declaracio jurada..

I que t''hi posi el segell i la data del dia que ho vas entregar..(si no ha d''entrar a registre..que penso que no..jo penso que t''ho pot fer..). I si et diu que no pot..tampoc t''hi posis malament (consell).

Et quedaras mes tranquila igualment..

Enviado el 25/02/2011 14:21Mensajes: Usuario no registrado
Auxiliar administrativa

Monika, jo també vaig portar els papers sense escrit, ho vaig portar en má i se''l van quedar amb el meu telèfon per trucar-me per l''entrevista. Suposo que a aqeustes alçades no passará res. La veritat que tenia el mateix neguit. hi encara penso en allò de l''escrit

Enviado el 25/02/2011 14:24Mensajes: Usuario no registrado
monika

ricard,

estic a temps a portar-ho fins el 4 de març oi? ostres ara haig d´ anar a 1h de camí de casa meva. serà possible ? doncs si q faig les coses malament avegades.ho vaig portar el 23 de febrer però el 22 ho havia passat per fax. tinc el comprovant. així q con q no estava tranquila vaig trucar-los i em van dir q si volia o portes personalment pero q per fax ja estava bé. o sigui q deuen estar de mi fins al moño. es pensaran q no m´hen fio. ara tinc por de donar mala imatge o desconfianca cap a ells. però amb lo q ha costat tot plegat las opos.. no vegis

Enviado el 25/02/2011 14:29Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Monika, a mi em va pasar igual que a tu, no em van entregar cap justificant, però a les hores vaig tornar ha anar hi en van entregar una fotocòpia dels documents entregats. On estic treballant no cal que ningú em demani un justificant, ja li fem sense demanar-ho. No habia vist mai una cosa igual.

Enviado el 25/02/2011 15:08Mensajes: Usuario no registrado
monika

si tot lo estrany em passa a mí. a la sap m´han dit q con q no vaig entrar cap instancia per això no ho varen registrar però q hem quedi tranquila q tenen tota la doucmentació i q no passa res. no sé q fer m´ho estic pensant perquè tinc 1 hora de camí per tornar-hi i per això m´ho penso tant.

Enviado el 25/02/2011 15:37Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Para mónica

Yo entregué la documentación el jueves y tampoco me dieron nada, yo le pregunté si me daban algo como que lo he entregado y la sra. se estrañó de mi desconfianza. Me dijo q no me daba nada y q la próxima semana ya me llamarían para la entrevista. Me he quedado con los mismos nervios q tú así q el lunes les llamaré con la excusa d la entrevista y les preguntaré por mis papeles a ver si me los localizan pronto o no.

Es k yo quise insistirle más pero como vi q parecía como ofendida pensé espera q todavía te darán el peor destino como se acuerde d mi.

Enviado el 25/02/2011 18:03Mensajes: Usuario no registrado
Iris

Nef, jo he triat la SAP Badalona-Sant Adrià, i vaig trucar per preguntar si podia enviar els papers per missatger perquè estic de baixa amb repós. No em van posar cap problema, al contrari, així que dijous va arribar la meva docuentació. Però, és clar, primer ho vaig preguntar i es van apuntar el meu nom, crec que és un motiu justificat.

Enviado el 25/02/2011 18:49Mensajes: Usuario no registrado

jo he anat avui a la Vall d''Hebron i m''han segellat les fotocòpies que jo duia, a més he emplenat un qüestionari amb la meva experiència on he treballat, torn que prefereixo (suposo que després faran el que vulguin, je, je) , etc i m''han donat un paper que s''ha d''omplir núm de compte, libre de família per a l''IRPF, fotocòpia del titol alegat... tinc l''entrevista el dia 8

Enviado el 25/02/2011 18:51Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Monika..

En el teu cas..jo em sembla que ja no faria res pel que dius..si a més ja vas enviar-ho per fax i tens el comprobant, la veritat, jo passaria. A quina sap estas ¿

El problema..i això ja mostra com funciona aquesta casa, es que acostumen a haver-hi criteris i formes de funcionar diferent a cada ambit, a cada cap..etc.., i això crea confusió i desconfiança ..és lógic.

A mi em donaba copia i amb registre nomes de la declaracio jurada i del full on posavem les preferencies ( si ! full escrit a mà..ni plantilla..ni per l''aplicatiu com sembla alguna sap fa ..).

Llavors he dit, doncs en el full on escric les preferencies, abans poso un petit text amb les dades on dic que entrego correctament els documents sol.licitats a les bases...etc etc, pq això si m''ho registraben..)

En fi..que es el "modus operandi" de la casa...no és res personal..,no veieu fantasmes encara si sou nous..que potser ja els veureu per tot arreu si no caieu en gràcia a segons qui de on treballeu...

Enviado el 25/02/2011 19:59Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Me han llamado de mi sap para hacer la entrevista el lunes, que rápido van!

Alguien más la ha hecho ya? y k os han preguntado? hay q entregar un currículum?

Enviado el 25/02/2011 20:13Mensajes: Usuario no registrado

perque us quedeu mes tranquils...jo vaig anar a la sap i la noia em volia agafar els papers dirertament i jo li vaig dir que si no mho registrava i va dir que fes el que volgues pero que no calia i li vaig dir que que havia fet laltra gent que havia vingut a portar papers i em va dir que depen, que uns registraven i altres que no...i em va ensenyar els que no van registrar i que ella havia guardat en unes fundes trnansparents dins una carpeta. jo per quedarme mes tranquila vaig registrar pero pel que em va dir no calia ni un moment...clar, en el cas que ella perdes la documentacio jo tinc el justificant que posa que si que la vaig entregar i no hi hauria negativa pero clar, depen de si perd els paper o no...

Enviado el 25/02/2011 20:21Mensajes: Usuario no registrado

a la vall d''hebron no segeigen

Enviado el 25/02/2011 20:22Mensajes: Usuario no registrado
Mar

és la sap alt penedès-garraf, allà ja han enllestit tot d''una vegada pel que veig. Com que ja varem fer l''entrevista, ja ens van agafar els papers les mateixes persones responsables del departament.

Son quatre preguntes, com una entrevista de feina però més "light", per veure el perfil de la persona, no us amoïneu.

Enviado el 25/02/2011 20:57Mensajes: Usuario no registrado

Si no estoy equivocada, después de la entrevista viene la publicación del nombramiento en el DOGC... es el siguiente paso... corregigme si estoy equivocada.. teneis idea de cuanto tiempo puede tardar?

Saluditos a todos, companys!!

Enviado el 25/02/2011 21:01Mensajes: Usuario no registrado
J.

segurament q fins al 20 i algo no sabrem res sobre la destinació concreta, la publicació al DOGC serà a final de març per començar a l''abril.

Enviado el 25/02/2011 21:58Mensajes: Usuario no registrado
sandra

mar jo també vaig estar alt penedes-garraf però no se tu,pero jo estic com al principi sense sapiguer on son las places a tu et van dir on eren?

Enviado el 25/02/2011 22:34Mensajes: Usuario no registrado
monika

gràcies Ricard i elipsi i qui m´hagi contestat, pel comentari sobre sellar els documents o no. doncs crec ara hem torno a quedar un altre cop una mica més tranquila . pensava tornar a la sap meva la setmana vinent per demanar un justificant. la veritat és q m´ho repenso ja q ho tinc a 1 hora de camí i és un pal ja q després un altre dia haig d´anar a l´entrevista, ojala pugués fer-ho tot plegat i amb l´excusa de l´entrevista demanaria un justificant . bé ho deixo en mans de deu. suposo q no hi haurà problemes perquè molts de nosaltres estem en la mateixa situació q no tenim comprovant, i no crec q vulguin tenir problemes amb tanta gent a la vegada oi?ja seria "el cuento de nunca acabar". buf llavors si q hi hauria bofetades ...jajajaja. ai deu meu sempre patint per tot. la meva impressió i per lo q veig és q cada sap funciona diferent i no per això en teoria hem de tenir problemes majors.

Enviado el 26/02/2011 09:22Mensajes: Usuario no registrado
a

Podeu estar tranquils tots els que heu entregat la documentació, i no teniu cap justificant. NO FA FALTA. Us trucaran a TOTS, els papers no es perden,i si per casualitat algú li faltés la documentació, se li tornaria a demanar perquè la portés el dia de l''entrevista.

Enviado el 26/02/2011 09:38Mensajes: Usuario no registrado
monika

tant de bó sigui així "a" l´únic q sir perdessin els papers quina gràcia tornar apagar el certficat mèdic no?

vinga doncs gràcies i mil gràcies , a tots, sort tenim d´aquest forum

Enviado el 26/02/2011 10:09Mensajes: Usuario no registrado
vero

Hola , també no m''han donat cap còpia de la documentació que vaig presentar. Però em van fer a l''Hospital Vall d''hebron fer com un questionari i posar preferències de serveis, en aquell moment no sabia quin servei posar perque no he treballat mai a l''ics, li vaig preguntar a la noia de R.R.HH i em va dir que si no habia treballat mai que no cal que posés res. Ara penso que tenia que haber posat alguna cosa, perquè no trobeu que em posaran on voldran.???

Si algú treballa a la Vall d''Hebron em podrieu dir quins serveis són els millors?? Gràcies.

Enviado el 26/02/2011 11:39Mensajes: Usuario no registrado
nef per iris

Iris pots estar tranquil·la que si van arribar dijous, jo estava allà matix quan van arribar i els estaven registrant. No van donar cap dada, només van comentar que era una noia.

De fet la responsable que parlava amb mi em va dir... mira, hi ha diferents maneres de entregar la documentació. Així que et confirmo que ja ho tens fet i ben fet!!

Enviado el 26/02/2011 11:40Mensajes: Usuario no registrado
nef

per cert iris, ets nova a la SAP o ja hi treballaves abans??

ets de Badalona mateix o t''has de desplaçar?

Enviado el 26/02/2011 12:26Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Ely, Monika.....jo vaig anar ahir a portar la documentació i tampoc em van donar cap registre conforme o havia entregat, home crec ke ja som uns quants que no ens han donat res, hem de confiar també oi? aquestes alçades ja està tot el peix venut......en el cas que o perdesin que serà que no la culpa seria d''ells per no donar-nos cap justificant d''entrega i hauriem de tornar a entregar-lo .....i ja està

Enviado el 26/02/2011 12:42Mensajes: Usuario no registrado
h

A mi tampoc em van donar res....

Enviado el 26/02/2011 15:18Mensajes: Usuario no registrado
mary

algu sap si al SAP esquerra es fa l´entrevista individual o ens citaran a tots un dia? o totes dues coses?

Merci¡¡¡

Enviado el 26/02/2011 15:35Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Hola..

Només per dir que no sóc l''anterior Ricard que ha postejat al foro.., sinó el que ha intervingut aqui des de ja fa molt mesos o anys ja..

Enviado el 26/02/2011 16:56Mensajes: Usuario no registrado
josepm

Per la mary:

a sap esquerra no fan entrevista, ens citen a tots per el dia 16 en una sala on al entrar et donen una llista amb les places de cada CAP de sap esquerra i es tria per ordre la plaça que mes t''interesi

Enviado el 26/02/2011 16:57Mensajes: Usuario no registrado
Iris per a Nef

Gracies Nef, ostres quina casualitat no? bé podrien ser d''una altre noia, pero l''agencia em va dir que dijous al mati havien arribat, aixi que el mon es petit eh?? jo soc del maresme i teballo a la Generalitat, aixi que imagino que demanare una excedencia per incompatibilitat i continuare on estic ja que em queda mes a prop que Badalona. Be, suposo que ens veurem a l''entrevista, a veure quan ens avisen.

Enviado el 26/02/2011 17:03Mensajes: Usuario no registrado
al

Habeis leido la noticia en el periodico de catalunya sobre el recorte de presupuesto en sanidad y plantilla de el ics,

Enviado el 26/02/2011 17:05Mensajes: Usuario no registrado
al

''''''''Cualquier medida que implique la contratación de menos actividad asistencial --y eso es lo que se está planteando-- pondrá el foco sobre las plantillas de los centros, advirtió ayer Ramon Cunillera, director general del Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSSC), que representa a 44 de los 54 hospitales que conciertan su asistencia con la Generalitat. "Más de un centro planteará un expediente de regulación de empleo", dijo. Esto no sucederá en los nueve hospitales del Institut Català de la Salut (ICS), cuyo personal es funcionario.''''''''

Enviado el 26/02/2011 18:22Mensajes: Usuario no registrado

IRIS, A L''ICS NO ES DIU EXCEDENCIA PER INCOMPATIBILITAT NO? CREC QUE ES DIU EXCEDENCIA PER PRESTAR SERVEIS EN EL SECTOR PUBLIC, SINO LLEGIU AQUEST DOCUMENT....NO SE SI VAIG ERRADA.

NO SE SI DIRHO A LENTREVISTA O QUE QUE VULL DEMANAR EXCEDENCIA PERQUE TREBALLO A LA GENERALITAT TB....PERO NO SE SI DIRHO A LENTREVISTA

Enviado el 26/02/2011 18:40Mensajes: Usuario no registrado
Eli pregunta per la Iris

Iris, l''excedencia per incompatibilitat es quan s''ocupen dues categories diferentes? per exemple: estàs treballan d''administrativa i aquesta plaçá que has aprovar és d''auxiliar o també és pot demanar quan les dues places són d''auxiliar? A mi també m''interessaria quedar-me en el departament de la gene on estic actualment.

Gràcies.

Enviado el 26/02/2011 22:24Mensajes: Usuario no registrado
Iris per la Nef i l''Eli

Eli es que precissament jo a la Gene estic amb un nivvell d''administrativa, o sigui mes alt que el de l''ICS pero la meva cap em va dir qe enara que ocupis el mateix nivell es pot demanar igualment.

Nef gracies per l''aclaracio, jo preguntare a l''entrevista que hauria de fer si volgues demanar aqesta excedencia, no dire res segur per si de cas, perque no se si els agradara o no, pero jo ho vull preguntar per no cagar-la, ho vull tenir tot molt clar abans de prendre una decisio.

Enviado el 26/02/2011 22:26Mensajes: Usuario no registrado
jo

Pregunta: Si demanes una excedència per incompatibilitat per estar en una categoria superior puntuaria com a mèrit en un concurs de trasllat de la categoria auxiliar?

Gràciess

Enviado el 27/02/2011 17:26Mensajes: Usuario no registrado
alex

jo,

només meriten els serveis prestats a la mateixa categoria , pel concurs de mèrits de trasllat com pel concurs oposició

Enviado el 27/02/2011 20:39Mensajes: Usuario no registrado

iris pero es complicat dir aixo de lexcedencia perque si es diu que la fas, potser pensaran de posarte en un lloc xungo perque igualment te la demanaras o al reves et posarien en un lloc xulo perque hi voldran conservar un interi, no se que fer...si dir o no que vull agafar excedencia o que no ho tinc gens clar...tu que faries beatrix?

Enviado el 27/02/2011 22:21Mensajes: Usuario no registrado
A

mmm...

esta previst reduir "l''estructura administrativa" en dos anys de tots els serveis ( gene, ICS, ...TOTS EN GENERAL) així que potser el més sensat, en aquests moments devant la previssió de canvis importants en un futur immediat, és agafar la teva plaça i ....ocupar-laaa.

Des de dins, tenen una gran feina per recol.locar el batalló dels interins cessats perque les ocupin els seus titulars.Ara es veuen obligats.

Les excedencies els hi venen fenomenal per recolocar els endollats als llocs que vulguin.

Un reingrés del titular significa que t''ubicaran al lloc que sigui de tota la SAP ( mijor dit de tota la gerència territorial) i quan ho tinguin lliure que pot ser no les vagi bé mai, per la reducció, i casualment només tinguin un lloc a 400 km.

els endollats , per difents motius, fills, favors, avui per tu demà per mi...etc , si ara ocupen una plaça de un titular en excedència ja no la deixaràn

Enviado el 27/02/2011 23:26Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Autor anònim, no se que faria, això de l''excedència és molt personal, depen molt de les circumstàncies de cadascú: del lluny que t''hagi tocat treballar, de si tens familia, del sou... son moltes variables per donar una resposta simple.

Davant d''una decisió dificil a vegades va bé fer una llista dels pros i els contres i veure que et fa més el pes, a què li dones més importancia ajuda a decidir. El que si està clar és que si ara agafes excedència si et vols reincorporar en un futur és més dificil que tinguin en compte les teves circumstàncies... però com sempre dependrà de com facin les coses cada SAP, pel que vaig veient cadascuna te estils diferents.

Enviado el 27/02/2011 23:57Mensajes: Usuario no registrado
l

si ara agafas una comisió de serveis sempre pots tornar a la teva plaça?

Enviado el 28/02/2011 10:24Mensajes: Usuario no registrado

Algú em sabria dir on puc trobar informació del que puntua en un concurs de trasllat? i si hi podrem optar en 2 anys? he de començar a posar-me les "piles"

Enviado el 28/02/2011 13:21Mensajes: Usuario no registrado
nef

per iris i els que demaneu excedència per incompatibilitat...

Jo crec que el més sentat és comentar-ho a l''entrevista. La meva opinió és que si l''agafeu, dóna igual quina plaça us reservin ja que si algún dia voleu tornar, no conservaran la plaça escollida, us posaran on vulguin. I com a minim ara aneu amb la veritat per davant. Fins i tot us poden ajudar a fer els pasos adients per tal de demanar-la...

A mi, sempre m''ha anat bé ser sincera... però és la meva opinió. És el que jo faria. Que en cap moment vol dir eque sigui el que s''ha de fer!!

Enviado el 28/02/2011 13:49Mensajes: Usuario no registrado
sese

I per comisió de serveis? creus NEF que tampoc conservaran la plaça?

Enviado el 28/02/2011 14:56Mensajes: Usuario no registrado
nef

sese, si tens la sort de que et donan una comissió de serveis, crec que la mantindran fins les properes convocatòries de trasllat, amb la qual cosa, no crec que et faci falta tornar a la antiga plaça. perquè tu mateix/a demanaras trasllat.

Això també és una opinió personal!!

Enviado el 28/02/2011 15:18Mensajes: Usuario no registrado
joan

algu ha fet alguna entrevista?

jo he portat els papers hi m''han dit que ja hem trucaran.

Enviado el 28/02/2011 15:25Mensajes: Usuario no registrado
sese

Moltes gràcies NEF!!!

Enviado el 28/02/2011 16:26Mensajes: Usuario no registrado
una altra q vol excdència x incomp.

Entenc q no em reservin la destinació (EAP), però sí em guarden la SAP, no???

Enviado el 28/02/2011 18:08Mensajes: Usuario no registrado
Pere

Sabeu a quí s''ha d''adreçar la solicitud de comissió de serveis? Al director de rrhh de l''ICS? Al gerent de l''ICS? Al director de rrhh de la SAP on vols anar a parar? Al director de rrhh de la gerència territorial on vols anar a parar?

Una altra questió, quants del que esteu per aquest foro demanareu la comissió de serveis a una altra SAP o gerència territorial per conciliació familiar? Ho dic per mirar de compartir informació de com s''ha de fer la solicitud, a qui s''ha d''adreçar, si sabeu si en el CAP on treballeu hi ha alguna plaça a la que es pogués tenir accés (pels que treballem a fora), etc.

Enviado el 28/02/2011 19:02Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per en Pere

S''ha d''adreçar al Director de la Gerencia Territorial on vols treballar i també a la Gerència de la Sap on t''ha tocat, no és segur que t''ho donin, pero per provar que no quedi, Si tot queda dins de la mateixa Gerència, és més fàcil que t''ho donin. Que tinguis sort!

Enviado el 28/02/2011 19:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Joan, jo he fet l''entrevista, no se si a tot arreu la faran igual,

A mi m''han preguntat les meves circumstàncies familiars (si tinc fills petits, més que res) i si tinc cotxe per desplaçar-me, la disponibilitat d''horari.

Després a on he treballat de l''ICS, quins llocs, amb quines responsabilitats.

Quins coneixements tinc dels aplicatius de l''ICS, i dels d''officce.

Tipus de cursets que he fet, i també quines aspiracions tinc dins de l''ICS.

També miren una mica com et defineixes en el treball, si t''agrada treballar en equip, aquestes coses.

Espero que t''ajudi.

Enviado el 28/02/2011 19:22Mensajes: Usuario no registrado
Pere

Gràcies Betty,

Tu també la demanes?

On t''ha tocat?

Enviado el 28/02/2011 20:17Mensajes: Usuario no registrado
nef

per els de les excedencies... sí et guarden la SAP, només faltaria. Però el que no guardaran serà el centre, per això deia jo de ser sincers i dir-ho a l''entrevista.

Enviado el 28/02/2011 20:27Mensajes: Usuario no registrado

Jo no hi confio gens amb les comissions de servei, no crec que en donin ens van dir que comissions de servei per motius personals no en donarien

Enviado el 28/02/2011 21:04Mensajes: Usuario no registrado

Algú em sabria dir on puc trobar informació del que puntua en un concurs de trasllat? i si hi podrem optar en 2 anys? he de començar a posar-me les "piles"

Enviado el 28/02/2011 21:58Mensajes: Usuario no registrado

Enviado el 28/02/2011 22:17Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Anónim:

el concurs de trasllat funciona semblant que una oposició per mèrits, en varis sentits:

- t''has d''esperar a que la convoquin

- el barem no és fixe, depen de les bases d''aquell concurs específic

- si hi agafes plaça després no pots penedir-te i dir que et quedes en el lloc on estaves perque el lloc a on et toca per punts (on puguis escollir) et sembla pitjor. En canvi si no et presentes a l''acte d''elecció no passa res, simplement perds el dret d''escollir destinació (s''ha de tenir en compte que els concurs de trasllats també poden ser problablement per SAP a partir d''ara, no estic segura, es pot preguntar).

Del darrer concurs de trasllat que va haver d''auxiliars va ser al 2007, el trobarás al DOGC nº4966, la resolució es deia SLT/2713/2007, de 26 de juliol. Fes-hi una ullada.

Quan el llegeixis veuràs que la forma de baremar és molt diferent a la de l''oposició, aquí el temps treballat és clau (fins a 60 punts la darrera convocatoria) puntua diferent el temps treballat com a interí o suplent i el temps treballat com a fixe, més del doble aquest últim.

Els cursos també compten molt diferent.

Espero que t''ajudi.

Enviado el 28/02/2011 23:55Mensajes: Usuario no registrado
y

jo ja he oresentat tota la documentació. algú sap si m puc apuntar a l''atur? ens donarand''alta ja? crec que si comencem a treballar a principis d''abril cobrarem a finals no? llevors puc apuntar-me i cobrar un mes l''atur o ens donaran d''alta abans?

algú ho sap?

Enviado el 01/03/2011 00:02Mensajes: Usuario no registrado
z

y

t''han fet ja l''entrevista, com ha anat?

han de publicar al DOGC, a partir d''aquesta data hi ha un mes per incorporar-nos, tot i que convé signar el contracte el día seguent de la publicació perque consti aquesta dat com antigüitat.

Enviado el 01/03/2011 08:53Mensajes: Usuario no registrado
a

Si almenys et conservan la SAP per els que volem demanar una excedència , crec que ja es molt....

Enviado el 01/03/2011 10:10Mensajes: Usuario no registrado

molt bé beatrix. Gràcies.

y, si ara no tens feina, es clar que et pots apuntar a l''atur, quan comencis a treballar deixaràs de cobrar la prestació i ja està. Crec que tens 15 dies per apuntar-te. De totes formes pregunta-ho a la teva oficina, no hi perds res.

Enviado el 01/03/2011 11:29Mensajes: Usuario no registrado
betty

Per en Pere

No sé si fer-ho, no crec que tingui gaires possibilitats.

M''ha tocat a Barcelona ciutat.

Enviado el 01/03/2011 12:15Mensajes: Usuario no registrado
nef

Algú més a part de la Bea a qui li hagin fet ja l''entrevista?

Podeu anar dient que pregunten?

A totes les SAP''s pregunten el mateix?

Quanta estona hi esteu?

Entrevita individual o grupal?

Des de que feu l''entrevista, us han dit quants dies trigaran a dir-vos el destí?

pregunto massa?????? jejejejeje.

Enviado el 01/03/2011 14:35Mensajes: Usuario no registrado

algu de la catalunya central ha portat els papers ? Que us han dit?

Enviado el 01/03/2011 15:33Mensajes: Usuario no registrado
noa

Nef, a Sap Muntanya no fan entrevistes ni res, ens citaran un dia a tots i triarem plaça per ordre interins, prom interna, vies reserva i torn lliure i ja està, almenys és el que tinc entés. Hi ha algú de Sap muntanya que hagi fet algo diferent?

Enviado el 01/03/2011 15:42Mensajes: Usuario no registrado
Elena per Noa i per Y

Resposta per la Noa, també he triat Sap Muntanya, dia 17 a les 12 h.

Resposta per Y tinc 15 dies hàbils per la tramitació de la prestació.

Enviado el 01/03/2011 16:48Mensajes: Usuario no registrado
maria

a mi em toca la sap Sabadell-Rubi-Sant Cugat Terrassa. Hi ha algú per aquí d''aquesta sap, sabeu com anirà la cosa. A mi em van dir que m''enviarien un sms al mòbil i que ens hauriem de posar en contacte amb ells i ens citarien. LLavors escolliriem, però no sé en quin ordre.

Enviado el 01/03/2011 19:30Mensajes: Usuario no registrado

aixó està molt trist

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.