oposicions auxiliar administratiu (34è fil) (Lluís) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

Enviado el 01/03/2011 20:27Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

oposicions auxiliar administratiu (34è fil)

Un altre, estic molt trist, veig qui té una plaça que no le cal i la deixa sense ocupar.............i penso en els que tot i haber fet un examen brillant, desprès d''un esforç com tots nosaltres sabem, i sense tenir mèrits, per desconeixement o per ser la primera feina, es queden fora. No puc evitar preguntar-me, És Just?

Ja se que és totalment legal, he llegit els arguments a favor, pero no se.............

299 Respuestas al Mensaje

Enviado el 01/03/2011 21:34Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

RE:oposicions auxiliar administratiu (34è fil)

Lluís això és com tot, un s''ho mira des del punt de vista que li toca.

Està clar que per al que va fer un bon examen però li faltaren mèrits és injust que no tingui ara feina, doncs s''ho va treballar i s''ho mereix.

Però i el que si te plaça però no ha aconseguit en el lloc que li vindria bé treballar i demana excedencia?.. jo conec algun cas que es per conciliació familiar... i ho entenc, potser jo en les mateixes circumstàncies faria igual.

Hi ha casos molt diferents, tants com persones, el que no entenc és l''acumulació de places perquè sí (gent que fins i tot te 3 places en propietat), tal com estan les coses, també s''ha de pensar en els altres, i encara que aquestes places les ocuparà un interí sempre en penjarà sobre aquesta persona la precarietat i la inseguretat si el propietari de la plaça torna.

Enviado el 01/03/2011 21:53Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Beatrix, per això he començat dient que era legal. Altre cosa és que el trobi ètic, el tema de que la plaça la ocuparà un interí ja ho veurem, amb les retallades que ens venen possiblement estigui coberta quan no tinguin més remi per un suplent.En algun hospital cpm ara el Trueta, els contractes de substitució els fent de 5 hores (Pàgina web de CATAC).

No sé, ja ho deia abans, jo no dic mai que això o allò es blan o es negre, sembre hi ha grissos, però en general el tema de les acumulacions de places no em sembla massa ètic. Altra cosa seria si tots els aprobats haguesin aconseguit plaça.

Enviado el 01/03/2011 22:15Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si, si t''entenc molt bé Lluís, de fet som d''un parer semblant. I la veritat que com tu dius tot plegat deixa un regust amarg, tant de bo els 1600 tinguèssin plaça, tots se la mereixen per l''esforç i el patiment de dos anys.

Sembla que hagim anat a una montanya rusa, potser el clímax va ser l''acte d''elecció oi? ara venen totes les pors de com ens anirá.

Això de les 5 hores del trueta ho vaig llegir ahir, la cosa està cada cop pitjor. el dilluns vaig passar per Bellvitge per un assumpte personal i em vaig trobar antics companys de feina, algún em va dir que a partir d''ara s''estava dient que es faria recuperar les hores en dissabte (fa moltíssims anys que no es feia), i les condicions pels suplents s''estan endurint... no venen bons temps precisament.

Enviado el 02/03/2011 08:43Mensajes: Usuario no registrado

aixó ara està uma mica trist

Enviado el 02/03/2011 09:06Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Alea jacta est. A veure què ens tocarà. Encara hem de seguir patint, no sabem on anirem a parar i, molts no coneixem la Sap que hem hagut d''escollir. Amb qui ens tocarà treballar?

Ës aquest interrogant el que ens fa por. El fet de no saber és el pitjor de tot. Dintre d''un mes tot s''haurà acabat, ja ho sabrem, però aquest mes es farà etern.

Enviado el 02/03/2011 09:22Mensajes: Usuario no registrado
ainoha

Molt bones,

Jo he aprobat auxiliar administratiu, tinc bona puntuació, i a partir de l''1 d''abril saltaré, perque el lloc on estic l''ocupa la persona amb plaça.

Voldria saber si creieu que la gent que té bona puntuació a la borsa, tenim possiblitats de que ens segueixin avissant per treballar, de manera interina, substituta o el que sigui.EStic apuntada per tot Catalunya i suposo que algun lloc necesitaran a gent.Sé que hi ha crisi etc...pero també sé que almenys els 100 primers de la borsa tindrien que continuar, perque suposo que hi hauran plaçes vacants.

gracies

Enviado el 02/03/2011 10:04Mensajes: Usuario no registrado
lara

Hola!

Algú sap quan sortira publicat el DOG.

Enviado el 02/03/2011 10:10Mensajes: Usuario no registrado
nef

fil 34, possesió i encara no sabem on collons anem a parar (a excepció d''uns quants agraciats) ..... això ja és la guinda del pastís!!

Dimecres i ni una trucada de telèfon de la meva sap... clar que acostumats a l''ICS, si van dir durant la setmana, segurament serà el divendres a les 14h,no??

Si abans semblava gili... per portar més de 2 anys amb la convocatòria quan la gent em preguntava, ara que ja he pres possesió encara ho semblo més quan em pregunten i no sé com explicar que encara no sé on aniré a parar... tot plegat és la II parte del peliculon!!

continuarà..............................

Enviado el 02/03/2011 10:12Mensajes: Usuario no registrado
ainoha

sius plau que algu em contesti.......

Enviado el 02/03/2011 10:17Mensajes: Usuario no registrado
laura

ainoha no sabem res.

Si encara com diu nef no sabem ni on collons i perdona la expressió anirem a parar.

Això es tot un misteri i no sé no m''agrada res....

Encara veig com fan contractes a gent que portaba molt anys dins la casa pero no van aprobar las opos.

I ara son cap al final de la llista de la borsa, en canvi veus com els hi fan contractes de un mes,un mes.

Aixi que injustisia pues si.

Però aixi funciona l''ics.

FAVORITISMES!!!!!!

Enviado el 02/03/2011 11:24Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Al meu CAP contracten als imprescindibles, si falta una persona no contracten a ningú, per fer suplències, els altres companys hem de fer la feina del que falta, i si en falten dues, llavors si que en contracten una.

Han de reduir el gasto un 10% això es el que ens han dit i han de treure els diners d''allà on sigui.

Enviado el 02/03/2011 11:45Mensajes: Usuario no registrado
ainoha

Llavors la gent que tenim bona puntuació, potser estem dels primers a la borsa, ens podran oferir alguna cosa?? perque si treuen a la gent que no ha aprobat, ens haurien de posar a nosaltres,no?? no tots, aixo ho sé, pero si els primers.

Enviado el 02/03/2011 11:57Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Suposo que si, encara que jo estava parlant de contractes curts, vacances, dies de lleure ...baixes curtes...etc.

Per contractes llargs, agafaran gent de la borsa per rigoros ordre, i segurament seran contractes de 6 mesos per contractes de reforç n''hi ha uns quants. la majoria de la gent que esta a dalt de la borsa ha aconsseguit plaça, aixi que ens donaran de baixa a tots, pero això pasarà per l''abril quan ens incorporem.

Enviado el 02/03/2011 12:13Mensajes: Usuario no registrado
ainoha

gracies betty,

Hi han rumors que quan sortin els que teniu plaça de la borsa, estarem els primers i ens podran oferir interinatges, a vere si es veritat.

molta sort!!

Enviado el 02/03/2011 13:56Mensajes: Usuario no registrado
Angels

He fet l''entrevista i estic igual que abans de fer-la. No se a on aniré a treballar, ni l''horari ni quan començo.

M''han demanat de tot, igual que una entrevista per buscar feina.

Paciència.

Enviado el 02/03/2011 14:07Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Angels, hi quan t''ho diran on has d''anar a treballar i l''horari que faràs?

Enviado el 02/03/2011 14:18Mensajes: Usuario no registrado
Angels

No ho sé

Enviado el 02/03/2011 15:08Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Àngels,

Què vols dir amb això de què t''han demanat de tot? Explica''ns si us plau. Jo encara no he fet cap entrevista.

Enviado el 02/03/2011 15:31Mensajes: Usuario no registrado
Angels

M''han demanat els cursos que tinc fets, els idiomes que coneixo, si he treballat al ICS i quan temps. També tots els títols oficials que pugui tenir com per exemple, BUP. diplomatures, licenciatures, etc.

És més o menys el currículum que tens.

Enviado el 02/03/2011 15:45Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Àngels,

Però els has d''entregar una altra vegada?

Enviado el 02/03/2011 15:54Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Yo hice la entrevista el lunes y fue muy rápido, 10 min aprox. Tenía 2 hojas para rellenar (el entrevistador) la 1ª eran preguntas cortas en plan tus estudios y nivel informático y la 2ª supuestos prácticos en plan si entra uno gritando qué haces?

Luego me dieron una hoja para poner por orden d preferencia 5 caps.

Ahora a la espera de la llamada para q digan donde voy, me comentó q no sabía cuando sería q podía ser la semana prox como a final de mes.

Hasta ahora se han dado prisa en recoger documentos y hacer las entrevistas , ya veremos.

Enviado el 02/03/2011 16:13Mensajes: Usuario no registrado
nef per angels i elisi

podeu dir-nos a quines sap''s esteu??

per si ens truquen a la resta, saber si ens preguntaran el mateix.

Angels la teva entrevista quan de temps va durar?? també 10 minuts aprox.?

Enviado el 02/03/2011 16:23Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Bueeeno 4 dies sense connectar-me i més de 400 missatges colapsant-me el mail!!!

Veig que heu estat molt enfeinats!

Bueno, ahir vaig entregar tota la documentació, per duplicat per tal que sí que me la registressin, com així va ser (c... que jo em passo tot el dia al registre de la Diba i ja se el que m''empipa que la gent vingui a registrar les "coses" de qualsevol manera!!) i ja està entregat tot al SAP de Staco.

Em van dir que ja ens trucaran per a fer l''entrevista i res més.

Suposo que a esperar toca!

Veig que a alguns ja us han fet l''entrevista i us han fet "triar" els CAPS que més us agraden, és un dir...

Com que dilluns és festa a Staco. suposo que cal esperar la trucada a partir del dia 7, veurem..

Pels que pregunteu si trucaran o no els interins, jo només us puc dir que a mi la setmana passada em van trucar del SAP de Badalona per a oferir-me un contracte de 2 mesos.

En fi, a esperar, continuem esperant, que deuen pensar que ja no ens ve d''aquí oi?

Total MOLTS ÀNIMS I MOLTA PACIÈNCIA A TOTHOM!!!

Enviado el 02/03/2011 17:40Mensajes: Usuario no registrado
ainoha

hola Esterxu,

Era jo qui ho preguntaba, llavors creus que els que hem aprobat sense plaça, ens avisaran despres de que s''incorporin els que tenen la plaça???

sobretot si estas en bona puntuació no???

gracies i felicitats per la plaça

Enviado el 02/03/2011 18:06Mensajes: Usuario no registrado

mmmmm

Enviado el 02/03/2011 18:24Mensajes: Usuario no registrado
m

dssddddd

Enviado el 02/03/2011 20:29Mensajes: Usuario no registrado
Bel

novetats sobre quan és publicarà al dog?

Enviado el 02/03/2011 21:09Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Els que heu fer l''entrevista a quines SAP''S esteu?

Gràcies

Enviado el 03/03/2011 08:31Mensajes: Usuario no registrado
e.

L''entrevista va durar també 10 minuts aprox i les mateixes preguntes.

Enviado el 03/03/2011 08:35Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Els que heu fet l''entrevista, a quins SAP''S corresponeu?

Enviado el 03/03/2011 10:45Mensajes: Usuario no registrado
nef

tothom qui ha fet l''entrevista a estat uns 10?

Enviado el 03/03/2011 12:17Mensajes: Usuario no registrado
y

jo la vaig fer a la vall d''ebron, 10 minuts, preferència d''horari i feines realitzades i omplir dos fulls.

Enviado el 03/03/2011 14:20Mensajes: Usuario no registrado
laura

Alguien sabe como hacer si en el supuesto caso me ponen de tarde, y a mi no me va bien soy madre de dos niños monoparental si tengo que pagar comedor y alguien que los cuide de 5 a 9:30 horas con un sueldo de 1000 euros mejor no trabajar.

Alguien sabe decirme como puedo hacer para hacer turno de mañana, si además hay gente a contratos de mañana

Gracias

Enviado el 03/03/2011 15:05Mensajes: Usuario no registrado
Vero

RE:oposicions auxiliar administratiu (34� fil)

Quin document heu aportat el que diu: comunicació familiar per irpf (fotocòpia del llibre de familia)

és exactament una còpia del llibre de familia o puc aportar un altre document??? gràcies.

Enviado el 03/03/2011 18:26Mensajes: Usuario no registrado
Olga

Hola companys,

Hi ha algu de Sap muntanya?

Enviado el 03/03/2011 19:15Mensajes: Usuario no registrado
Tere

Olga jo soc de Muntanya.

L''ultima noticia que tinc es que el dia 17 hem d''anar a Rio de Janeiro.

Enviado el 03/03/2011 19:47Mensajes: Usuario no registrado
Olga

Gràcies Tere, espero que d''aquí al dia 17, sabrem alguna cosa més. Pel que es veu cada Sap funciona diferent.

Enviado el 03/03/2011 20:54Mensajes: Usuario no registrado

algu de la catalunya central?

Enviado el 03/03/2011 21:07Mensajes: Usuario no registrado
w

w

Enviado el 03/03/2011 21:35Mensajes: Usuario no registrado
P

Yo, de la Catalunya Central, pero encara no se res. I tu?

Enviado el 03/03/2011 23:03Mensajes: Usuario no registrado
Ramon

Jo sóc de Lleida i demà divendres em toca l''entrevista+reunió conjunta amb totes les persones que han escollit la mateixa SAP.Suposo que aquesta reunió serà per menjar-nos el coco i intentar influenciar-nos per tal d''escollir(és un dir) al gust dels directius de turno.Pel que m''ha explicat una companya de l''altra SAP(SAP PUNSU),et fan una entrevista amb les teves preferències(has d''escollir 3 caps) i al mateix temps també et demanen informació curricular(pel perfil,si és l''adecuat).Per cert,és igual que siguis el primer en escollir ja que faran el que voldran i possiblement ens toqui rodar d''aqui a allà.

Per cert,jo pertanyo a la SAP SEGRIÀ-GARRIGUES i sóc el tercer de Lleida i província.

Enviado el 03/03/2011 23:19Mensajes: Usuario no registrado
Ramona

Ramon!

...com, com... que es això del perfil? i ara que hi dius home?

HEN APROBAT unes oposicions, la nostra convocatòria inclou a les seves bases l''elecció per rigurós ordre de prelació, la qual cosa significa que és per ordre de puntuació (IGUATAT, CAPACITAT I MÈRIT). Almenys en aquesta convocatòria tot i que ara és per SAP¡¡¡¡ el que ha de elegir es és l''OPOSITOR d''acord als seus mèrits i nota de l''examen.

ufff

Enviado el 04/03/2011 00:00Mensajes: Usuario no registrado
Ramon

Ramona,

Demà divendres em toca a mi i als altres companys anar a Lleida(SAP).Si vols,ja et diré el que ens han dit exactament i ho podrem comentar al foro.Espero que sigui realment com tu dius perquè si no encara pot haver més mal estar.

Enviado el 04/03/2011 07:57Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Per Ramona i Ramon.

Cada SAP o Gerencia Territorial ha decidit els seus propis criteris basant-se en la major autonomia que tenen des que l''ICS és empresa pública, per tant no us estranyi si no feu eleccio de preferencies. En el meu cas SAP baix llobregat nord, no fem cap tipus d''elecció, ens han fet una éntrevista per determinar el perfil que tenim i els caps de cada EAP son els que ens acaben escollir tenint en compte el perfil, proximitat de domicili i altres circumstàncies. De fet pel que ens han dit hi ha x places pero no en llocs determinats, faran la repartició d''acord amb les seves necessitats ara.

En canvi en altres SAP faran un segon acte d''elecció per ordre de: gent que ja hi treballa (interins), via reserva i la resta per ordre de prelació

En altres fan escollir de tres a quatre CAPs de preferencia...

Com veieu no hi ha un criteri unificat.

Enviado el 04/03/2011 08:59Mensajes: Usuario no registrado
a

La incorporació cap a quan creieu?

Enviado el 04/03/2011 09:05Mensajes: Usuario no registrado
e.

Crec que publicació al DOC finals març (31) incorporació 1 d''abril ......durant 1 mes de temps.

Informació lloc col.locació a partir del dia 20. Opinió personal.

Enviado el 04/03/2011 09:14Mensajes: Usuario no registrado
e.

Crec que publicacio al DOGC 31 de març, incorporacio 1 d''abril durant un mes de temps i informacio col.locacio a partir del dia 20. Opinio personal.

Enviado el 04/03/2011 09:45Mensajes: Usuario no registrado
para elisi

Tu havies escollit la zona de sabadell-rubi-sant cugat-terrassa? i ja has fer l'' entrevista? A mi encara ni m''han citat!

Enviado el 04/03/2011 09:57Mensajes: Usuario no registrado

quan creieu que podem començar a treballar?

Enviado el 04/03/2011 11:47Mensajes: Usuario no registrado
auxiliar

incorporaació l''1 d''abril a l''entrevista ho vaig preguntar i és el que en van garantir.

Enviado el 04/03/2011 11:55Mensajes: Usuario no registrado

1 de Abril confirmado por otro lado.

Enviado el 04/03/2011 11:57Mensajes: Usuario no registrado
Mary per la Laura

Jo em trovo amb la mateixa situació que tú. Ho vaig preguntar a la meva SAP (esquerra) i em van dir que millor m, esperés a a tenir la plaça escollida, docns són uns criteris que perl´elecció no es tindrien en comte ( al menys a la meva SAP).

Enviado el 04/03/2011 13:25Mensajes: Usuario no registrado
nef

i a mi que em van dir que em trucaven aquesta setmana per quedar per l''entrevista... va a ser que no!!!

A seguir esperant. Quina merda aquest no saber!!

Enviado el 04/03/2011 14:11Mensajes: Usuario no registrado
E

Quien espera desespera

Enviado el 04/03/2011 15:51Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Per a 9:45,

Yo vaig escollir cerdanyola-ripollet i vaig fer l´entrevista dilluns. Ara estic a l´espera de que em truquin per dir-me on aniré.

Enviado el 04/03/2011 16:18Mensajes: Usuario no registrado

me han mandado un correo de la gerencia territorial que les les envie mis preferencias . Tengo que elegir 3 pero no dicen que plazas hay. Que tengo que hacer ya que no se donde estan las plazas...

A alguien le ha pasado algo parecido?

Enviado el 04/03/2011 16:22Mensajes: Usuario no registrado
El

Dirigido al autor/a de las 16:18 que Sap elegiste?

Enviado el 04/03/2011 17:01Mensajes: Usuario no registrado

me han mandado un correo de la gerencia territorial que les les envie mis preferencias . Tengo que elegir 3 pero no dicen que plazas hay. Que tengo que hacer ya que no se donde estan las plazas...

A alguien le ha pasado algo parecido?

Sap bages-bergada-solsones

Supongo que toda la gerencia territorial funciona igual.

A alguien le han dicho algo parecido?

Enviado el 04/03/2011 17:53Mensajes: Usuario no registrado

Sap Muntanya, dia 17 a las 12h. no me han enviado ningún correo, aunque menciono que me lo enviarian, pero hasta ahora nada de nada.

Enviado el 04/03/2011 19:00Mensajes: Usuario no registrado
nef

és ben bé que a cada sap estan fent el que volen i al estil que volen!!!

sort que el funcionarat té com a caracteristica allò de igualtat, capacitat, merits, bla, bla, bla, bla.... i sobretot allò d''escollir per ordre de classificació. Estem casi igual que abans dels dies 19-20!!

Qui pugués ser interí o treballador d''algun centre de la sap que ha triat. Quants enrrenous que s''estan estalviant!!

Enviado el 04/03/2011 19:09Mensajes: Usuario no registrado
elena

CHAPEAU Nef ho has clavat tens tota la raó del món. Estem casi igual que els dies 19 i 20.

Enviado el 04/03/2011 19:11Mensajes: Usuario no registrado
Opositora

Hola Elisi, jo tb vaig triar la Sap Cerdanyola-Ripollet, quines preferencies has ficat?

t''han dit quan ens trucaran per dir-nos el CAP on em de treballar?

Enviado el 04/03/2011 19:12Mensajes: Usuario no registrado

Encara no ha sortit el nomenament publicat al DOGC, no?

Enviado el 04/03/2011 20:43Mensajes: Usuario no registrado
monika

elipsi i opositora jo també vaig triar cerdanyola.ripollet i fins a la setmana vinent no vaig a l´entrevista per tant fins q no haguem passat tots no ens diran el cap q anirem a treballar .. penso jo no?

així q paciència. han d´entrevistar a tothom i llavors decidiran q crec seria lo normal .

ànims. :)

Enviado el 04/03/2011 20:55Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Opositora vas esperar fora amb altres noies el dilluns? vaig agafar barberà i badia. Tu que has escollit?

Enviado el 04/03/2011 21:29Mensajes: Usuario no registrado
Opositora

No, dilluns no hi estava.

Jo vaig escollir Cerdanyola i Barberà.

A veure a on ens toca, suposo q fins a meitats de març no ens diran res.

Q vagi be l''entrevista monika.

Salutacions

Enviado el 04/03/2011 23:55Mensajes: Usuario no registrado
monika

gràcies opositora espero em vagi bé l´entrevista.

la meva preferència és una altre població q no pas la vostra. espero q tots tinguem el lloc q ens vagi més bé . jajaj em faria gràcia podernos conèixer en algun moment ja q tots treballarem a la mateixa sap però diferents caps així q potser ens haurem de comunicar en algun moment per la feina almenys, llavors riurem i direm mira abans parlaven pel forum i ara és tot real. tinc entès q hi ha gent de lleida, buf ... no sereu volsaltres oi? deu ni do pobresss.

sort a tothom

Enviado el 05/03/2011 14:43Mensajes: Usuario no registrado
@

Algu de Sap Litoral?

Algu sap què farem el dia 15 quan ens presentem al Cap de Sant Marti?

Enviado el 05/03/2011 18:27Mensajes: Usuario no registrado
Ramona

...SILENCI.....est@m acollonid@s...uupps¡¡¡

Enviado el 05/03/2011 19:19Mensajes: Usuario no registrado
Betty

CARNAVAL,CARNAVAL......UIIII VISCA LA FESTA I LA DISBAUXA!!!!

ja hi serem a temps a plorar...

Enviado el 05/03/2011 20:00Mensajes: Usuario no registrado

..............

Enviado el 05/03/2011 20:35Mensajes: Usuario no registrado
A

betty,

i on dius que fan la festa¿, em temo que aquesta disbuixa també me l''he perduda!

Enviado el 05/03/2011 22:58Mensajes: Usuario no registrado
Ramon

Ramona,

Tal i com et vaig comentar,aquest divendres ens han citat a la SAP SEGRIÀ -GARRIGUES per tal de fer l''entrevista,on m''han fet preguntes sobre el nivell informàtica,facturació,agendes ,etc(per buscar un perfil laboral determinat).Així mateix,també m''han fet escollir entre les 14 ABS de la SAP corresponent

sense definir-nos exactament on anirem(ho sabrem a títol particular a partir de la setmana que vé).

De moment així estan les coses.Personalment,crec que aquest procés serà una merienda de negros i faran al final allò que voldran(ho dic perquè hi han ABS on no hi ha cap plaça ofertada i això fa pudor...).

Enviado el 05/03/2011 23:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Buff, això d''haver d''esperar altre cop a que ens diguin el què....

sensació de "deja vu" això ja ho hem viscut abans...

Enviado el 06/03/2011 00:35Mensajes: Usuario no registrado
Ramona

Anem a palms, a veure que significa això

nivell Informàtica

....- No OFIMÀTICA, que aquesta dama ja la tenim aprovada TOTS amb un 8 de mitjana-

això deu voler dir que quan et falli el sistema informàtic, cosa molt freqüent ultimanent pel nou programa "piloto" SAP, es penja o es mor l''ordinador...doncs tu fas exorcisme i ...el resucites (magia potagia i marxant) .

o sigui que t''agenollis, a quatre potes ENDOLLIS-DESENDOLLIS estiris de tota la colecció de cablejats, o sigui es una qüestió de CLAVIJA , la treus i la ficas, tornes a treure i a ficar totes les vegades que calguin fins que el sistema informàtic,que ja és de reposició per la crisi FUNCIONI -RESUCITI i aqui pau i desprès gloria , weno i tu shop de suar pel shoc , pero ningú s''ha enterat, no ha pasat res... tot va bé...i tu amb un jamacuco per dins , però per fora estas "lozano" lluent i amb la mijor dels teus somriures. només es una qüestió de clavija, endolls i cablejat.

Facturació

Dons fàcil, com ara es facturaran cosetes varies, doncs apa "programar una facturació" perquè resti constància, i cobrar com al caprabo amb la caixa de caudals.

Agendes

Obrir i bloquejar agendes per programar les visites dels metges i infermeres

tot pel mòdic preu d''auxiliar i a competir entre nosaltres a veure qui es pose mijor a quatre potes per endollar quan es penji l''INFORMÀTICA, es clar...

Enviado el 06/03/2011 01:03Mensajes: Usuario no registrado
betty

A,

La festa ja s''ha acabat.... tothom a dormir, dema sera un altre dia, carrosses ,comparses....

Enviado el 06/03/2011 10:48Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ramona,

boníssima descripció del que significa tenir coneixements informàtics (alies coneixement de com funciona el hardware o com els agrada als de la Gene "maquinari"...).

Em recorda l''acudit dels 3 paios (un físic, un matemàtic i un informàtic) que es queden tirats amb el cotxe i el que és físic diu:

-això segur que és culpa de la inèrcia dels cilindres ja que la resultant és menor a la força d''empeny...

el matemàtic diu:

- Que no, que segur que ve per un problema a la matriu de rotació de les rodes.

y l''informàtic diu:

- Deixeu-vos de tonteries. Perquè no probem de sortir del cotxe i tornar a entrar?

Doncs això desconnectar/connectar és la primera sol·lució del manual del tècnic informàtic, el divertit es que és del tot cert i el 80% de les vegades funciona. XD

Això de les agendes si va com abans (fa deu anys que no en toco) suposo que quan li agafes el "truco" no te gaire història.

La facturació a tercers és el que m''amoïna. A banda que pel que sembla el programeta no és gens intuïtiu... quan factures a tercers i no és per cobrar d''una mútua d''accidents per exemple, sino directament a l''usuari, implica que ho hem de fer nosaltres?... Ramona què hi dius?

Enviado el 06/03/2011 14:45Mensajes: Usuario no registrado
nef

beatrix la facturació a tercers és la més fàcil de totes. La més curta (la que menys passos has de fer)

Al últim cap on era, ens feiem un fart de fer. I t''asseguro que no té cap dificultat.

S''afaga de seguida no patiu.

Agendes, jo he tocat alguna cosa (poquet) i per mi és més complicat. Si has d''obrir o tancar per trams o dies sencers... cambiar cites previes per expontaneas o per vac, etc. I que tot quadri...

hi ha més tecles a tocar, però res que amb unes horetes de pràctica no es pugui arreglar. Ara que amb la poca suplència que se avecina... tocar aquestes coses al taulell amb gent tocant la pera a cada moment, potser la ostia!!!!!! en fi, ja veurem.

Ara que: igual pregunten de tot a l''entrevista com excusa perfecte per dir que si no saps fer això o allò no t''han possat al cap que demanes perquè el perfil no s''ajusta... i després resulta que les factures, ambulancies, agendes i demés coses varies només les toca el/la referent i la seva mà dreta.

Que jo pel poc que he voltat he vist els dos extrems.

Un cap on ningú era prou apte per fer segons què. I un altre on era requisit indispensable tocar-ho tot i tot.

No penseu que a tot arreu tothom ho toca tot... són diferents maneres de fer i potser hi ha coses que us amoinen i després no les feu mai de la vida!!!

Amb tot, jo aposto que tanta pregunta és pura estrategia per deprés poguer rebatir les possibles queixes que algu pugui fer.

Enviado el 06/03/2011 20:07Mensajes: Usuario no registrado
Ramona

Yes¡¡¡¡ of course.

Ni més ni menys que això.

copio i enganxo

Amb tot, jo aposto que tanta pregunta és pura estrategia per deprés poguer rebatir les possibles queixes que algu pugui fer.

jijij...com l''acudit de facebook...el cirurgià li diu al pacient, en un moment l''intervendrà/operarà el zelador porque jo encara estic omplint les seves dades al sistema informàtic...ooooh¡¡¡¡

Doncs això, els que estàn endollats i camuflats d''això...reben les classes en la SAP, prèviament seleccionats pels càrrecs del CAP puntualment informats de quina cordada penja (familiar directe....que està a la ...) aquest és objecte de selecció per a que se l''informe de les classes/curset que ha de anar-hi, dies... tot en horari de feina és clar sinó no tindría cap gràcia i sobretot vía e-mail. Això sí sense cap esforç, van informant , enbotint la botifarra, perque el celador/auxiliar sense punts a la borsa, suspés a les convocatóries esté bé conectat i valorat i descansaaaat

Mentrestant els del taulell, a tota màquina amb els usuaris, sense informació ni classes de res i de un dia a altre li diuen s''ha de facturar, tipus... eplica al usuari quan se li posin els ulls de plats que li has de cobrar , perque sí perque el que habies sentit tangencialment o com un simple titular en una reunió , has de fer que l''usuari desenbolsi per no se sap que decret ni des de quan , per`escolti que ha de pagar welo¡¡¡ encara que hagi cotitzat , no se perque però ha de pagar , vite, vite,....el siguienteee de la cola.No paris, no paris....programa que a tu no t''expicaràn CAP cosa de aquestes, NOMÉS EL FARÀS tot i que al curset anirà el camuflat/da al que en aquests moments crítics amb l''usuari al devant el tindras que trucar, suplicar que t''expliqui a quins botons acarícies per conseguir això: volant ambulàncies, facturació, agendes....es clar fins ara això se li expicava al que NO ho ha de fer, un AS per fer-li necessari@ als ulls de tothom esperem que ARA canviï.

Y tots tan contents, de tan en tan en alguns CAP els auiliars que volen s''apunten a fer un viatge un pont amb aquest

fons,

a d''altres CAP NO , però els jefes estàn contents i gratificats a final d''any amb aquest..., aquest que no ha aprobat i sap aquestes cosetes , pobr@ no el treuran fora , esta valorat per tots.....en fí , molt interessant.

Ramon

copio i enganxo

De moment així estan les coses.Personalment,crec que aquest procés serà una merienda ........i faran al final allò que voldran

Enviado el 07/03/2011 08:46Mensajes: Usuario no registrado
anna

Crec que tothom a de tenir les mateixes oportunitats per aprendre qualsevol feina...sinó la gent no evoluciona. A la llarga sempre acabes fent el mateix

Enviado el 07/03/2011 09:39Mensajes: Usuario no registrado
m de la o

Explicado como dice Ramona, pinta peor que en la empresa privada aunque aquí al menos seremos mileuristas!! siempre se puede llorar por un ojo....

Enviado el 07/03/2011 10:38Mensajes: Usuario no registrado
Opositora

Hola Monika, doncs, sí, jo en sóc una d''aquestes q

som de LLeida.

Farà gràcia parlar o veure''ns un cop haguem començat

a treballar :-)

Enviado el 07/03/2011 11:50Mensajes: Usuario no registrado
m

Hi ha alguna persona més de Lleida que hagi triat la SAP L''Hospitalet ?

Enviado el 07/03/2011 13:00Mensajes: Usuario no registrado
Bel

algu que hagi sentit alguna cosa dels sindicats sobre la publicacio al dog?

Enviado el 07/03/2011 14:04Mensajes: Usuario no registrado
conveni colectiu

Voldria saber com trobar el conveni colectiu que ens afecta als auxiliars administratius. Ho he buscat per tot arreu i no trobo res que ho expliqui bé. Si alguna persona sap com trobar-lo li agrairia.

Enviado el 07/03/2011 14:16Mensajes: Usuario no registrado
.

mmmm

Enviado el 07/03/2011 14:54Mensajes: Usuario no registrado

Un funcionari de la categoria aux.adm de l''ICS,

quin salari net cobra?

Gràcies

Enviado el 07/03/2011 15:03Mensajes: Usuario no registrado
Uy uyuy..

Preguntes per a no superar unes OPOS,

- el conveni colectiu que ens afecta als auxiliars administratius

- quin salari net cobra?

Els empleats publics no en tenen de conveni colectiu, tema de les opos.

Els salaris nets depenen de les retencions del IRPF, i aquest de la situació familiar de cadascú, tema de les opos.

Enviado el 07/03/2011 15:32Mensajes: Usuario no registrado

he dit conveni colectiu com podria dir quins són els nostres dies de permís, si tenim dret a cobrar algo per desplaçament, etc. i tot això no consta al temari de les opos i, si consta potser està antiquat.

Enviado el 07/03/2011 15:34Mensajes: Usuario no registrado

Se que tenim dret a 9 dies per asumptes propis però voldria tenir tot el llistat de drets actualitzat i no se on trobar-lo.

Enviado el 07/03/2011 16:16Mensajes: Usuario no registrado
noa

La nostra estimada Beatrix va obrir al site una pàgina amb molta informació interessant, i allí ho pots trobar, el site es diu oposicions ics, i si no m''equivoco a enllaços sindicats/formació, concretament al CSC trobaràs informació d''aquest tipus.

Enviado el 07/03/2011 16:32Mensajes: Usuario no registrado
Uy uyuy

Bueno......., en www.CATAC.cat, hay un enlace con Permisos, te acceso a una guia con todos los permisos, esta en PDF y te la puedes descargar.

Enviado el 07/03/2011 17:07Mensajes: Usuario no registrado
w

wwww

Enviado el 07/03/2011 17:41Mensajes: Usuario no registrado
.

Autor anònim, pòsit 14:54 h

neto 1.100€ aprox.....casi 1.200€ amb càrregues familiars.

tema llicències i permisos etc

III ACORD DE LA MESA SECTORIAL DE SANITAT ICS,

ESTATUT MARC , LEY 55/2003

DECRET LEGISLATIU 1/1997 DE FUNCIÓ PÚBLICA DE LA GTAT

Enviado el 07/03/2011 18:26Mensajes: Usuario no registrado
monika

hola opositora,

Vidràs cada dia de Lleida?

Enviado el 07/03/2011 18:38Mensajes: Usuario no registrado
Opositora

No Monika, haurè de mirar algun piset per allí!!

Enviado el 07/03/2011 19:09Mensajes: Usuario no registrado
monika

hola opositora

et fa res donar- m´ha el teu mail? si vols? em faria gràcia intercanviar 4 paraules amb tú però potser més personalment, encara q en aquest forum la gent no té cap mena de problema a exposar les seves inquietuts i maldecaps, alegries, etc. sort en tenim de tots i totes aquí. ens anem recolzan uns als altres. és una pasada

bé ja em diràs alguna cosa doncs serem de la mateixa sap i tal com et dic m´agradaria intercanviar alguna paraula ...amb tu

merci

Enviado el 07/03/2011 19:41Mensajes: Usuario no registrado
w

Enviado el 07/03/2011 21:54Mensajes: Usuario no registrado

en quan de temps d´antelació es poden demanar els permisos?

Enviado el 07/03/2011 21:59Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

hola qui preguntava això del "conveni col·lectiu", bé realment se''n dirien les lleis que pacten les nostres condicions de treball, com molt bé t''ha descrit l''anònim de les 17:41 ho pots trobar en les lleis que t''ha indicat hi també en el II Acord de la Mesa Sectorial (resolució TRI/4240/2006 publicat al DOGC 4788 de data 28/12/2006 i que actualment segueix en vigor doncs es considera prorrogat i es considera un conveni)

També hi ha nous permisos en la llei de conciliació 8/2006, DE 5 DE JULIOL, DE MESURES DE CONCILIACIÓ DE LA VIDA PERSONAL, FAMILIAR I LABORAL DEL PERSONAL AL SERVEI DE LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES DE CATALUNYA(DOGC 4675, de 13.07.06) sento les majúscules es que he fet un copiar enganxar.

Realment tenim un batibull de llocs diferents que configuren les nostres condicions de treball.

I el sou pel que sembla cobres mes o menys (o sigui et retenen més o menys) segons cárregues familiars... aquí si que tinc menys informació, no se ven bé com es calcula.

Enviado el 08/03/2011 09:44Mensajes: Usuario no registrado
a

Algú em pot dir quan un CAP te quatre EAPS....QUE VOL DIR?

Enviado el 08/03/2011 10:07Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Els EAP (Equips d''Atenció Primària) son els equips humans que estan asignats a diferents zones dins de la SAP (una subdivisió de la SAP) els divideixen per unitats productives que els composen els:

- EAP, que solen agrupar la gent dels diferents CAP d''una sola població si és gran o varies si son zones rurals o pobles petits i propers.

- els dels ACUT (centres de 24 hores),

- els PASSIR (serveis d''atenció a la dona),

- els de Rehabilitació i

- els del SDPI (probes diagnòstiques per radiografies o altres similars).

Si t''assignen a un EAP vol dir que encara que tu treballis en un CAP el teu cap, i el teu referent poden estar al comandament de un o varis CAP, els de la zona de EAP.

Tot això ho he extret a arrel de la informació que em va facilitar la meva SAP per saber com està estructurada.

Enviado el 08/03/2011 11:24Mensajes: Usuario no registrado
mjose

han llamado a alguien de SANTACO?? cuando os dijeron que os llamarían??

Enviado el 08/03/2011 11:39Mensajes: Usuario no registrado
nef

cada dia em reafirmo més amb l''ICS.... tant costa deixar ressolt el tema de les entrevistes i destinacions?? que potser esperen al dia 31 per dir-nos on em de començar a l''endemà???

Mare de Déu!!!!!!! quanta eficiència i agilitat a l''administració...

Enviado el 08/03/2011 11:43Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Encara no has fet l''entrevista nef?

Enviado el 08/03/2011 14:05Mensajes: Usuario no registrado
Iris

Nef, jo estic a Badalona i m''han citat demà a les 9. Em van trucar ahir al matí, potser van citant de mica en mica. A tu no t''han trucat?

Enviado el 08/03/2011 14:10Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Para los cerdanyola-ripollet, sabeis si ya han terminado las entrevistas? es que no se porque tanta prisa para que entregásemos los papeles la primera semana...es verdad que viene bastante gente de lérida y tarragona?

Enviado el 08/03/2011 15:05Mensajes: Usuario no registrado
nef per Iris

ostres Iris, també m''han citat per demà a les 9h. Uff!!! quina cosa més rara... no tinc entés que siguin entrevistes com a altres SAP''s, colectives. Per mi que eren individuals. Ara si que estic fora de joc.

Apà, demà ens coneixarem!!

Enviado el 08/03/2011 15:09Mensajes: Usuario no registrado

he llamado a SAnta Coloma, me han dicho que TRANQUILOS que empezarán a llamar para las entrevistas a partir de la semana que viene, que ahora la persona que se encarga está "recolocando" al personal que hay (no comment)

un saludo

Enviado el 08/03/2011 15:35Mensajes: Usuario no registrado

Ya han actualizado la BOLSA DE TRABAJO.

Enviado el 08/03/2011 16:29Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si pero como la han actualizado...

seguimos incluidos los aprovados con plaza (mañana pienso llamar al ICS y preguntar si esperan que nos demos de baja nosotros en la categoria de auxiliares porque seguir ahí les planteará confusiones a los de RRHH y perjudica a los compañeros aprobados sin plaza)

los cursos que se nos quitaron en la opo y en la bolsa de "oficio" en la segunda lista definitiva los siguen dando por buenos en otras, ¿o es que se nos quitaron solo a los opositories?

Enviado el 08/03/2011 16:36Mensajes: Usuario no registrado

Imagino que nos quitaran de la bolsa cuando nos incorporemos. Aunque no tengo ni idea.

Habeis oido ya lo de la BOLSA PREFERENTE para interinos que se quedan sin plaza por saltar en la opo ? es muy divertido.

Enviado el 08/03/2011 16:56Mensajes: Usuario no registrado
f.

no he sentit res de la BOLSA PREFERENTE pots fer-ne una mica d''explicació

Enviado el 08/03/2011 17:08Mensajes: Usuario no registrado

INFORMACIÓ DE LA REUNIÓ DE LA MESA GENERAL

DELS EMPLEATS I EMPLEADES PÚBLIQUES

DEL DIA 3 DE MARÇ DE 2011

Ahir es va reunir la Mesa General de negociació dels empleats i empleades

públiques de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, amb presència de

la Consellera i Vicepresidenta primera del Govern la Sra. Joanna Ortega.

Va manifestar que estem vivint una situació molt greu, pel que fa al tema

pressupostari, i que les mesures presses fins ara eren necessàries.

Ens va plantejar la necessitat de reformar l’Administració Pública amb la

finalitat de prestigiar-la, ja que en aquest moment havia una crisi de confiança

envers l’administració i això, segons la Consellera, s’haurà de canviar, i per

aquesta qüestió vol tenir la complicitat de la part social.

En relació a la Instrucció publicada el passat 8 de febrer per a l’aplicació de

mesures específiques en matèria de personal, va dir que l’ICS estava fora de

l’aplicació de la Instrucció i que per tant a l’ICS no hi haurà retallada de

personal, i que no es disminuirà la qualitat del servei. També va dir que faran

una borsa preferent amb els interins que puguin quedar desplaçats. Pot ser

que s’obri una esperança per lluitar contra el Pacte de la Borsa signat per

SATSE i UGT.

També en relació a les empreses públiques, va dir que crear empreses

públiques era una forma de privatitzar, i que abans del mes de juny miraran les

necessitats actuals i que segurament algunes es suprimiran i d’altres es

reinventaran.

Nosaltres vam plantejar la necessitat de defensar el serveis públics ara més

que mai, que estem disposats a parlar de qualsevol cosa sempre que la

reforma no signifiqui retallar ni plantilles ni serveis, i que les mesures que

s’estaven prenent anaven en aquest sentit, retallar serveis i personal. A més

hem demanat que qualsevol acció que es prengui, compti amb la participació

de la part social.

Hem de tenir present que una cosa és el què diuen i una altra el que fan. Si

s’estan tancant serveis i no es contracta personal, com pensen mantenir els

serveis i el personal?

Durant la presència de la Consellera en la reunió, ens va sobtar la presència

del seu guardaespatlles. No ho havíem vist mai.

Enviado el 08/03/2011 17:17Mensajes: Usuario no registrado
iii

iii

Enviado el 08/03/2011 17:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ja sabia jo que també ho havia llegit en algun lloc. La informació la dóna CATAC... el que no tinc clar és si ho aplaudeixen, donada la frase que posen a continuació, jo pensava que volien tombar el pacte a causa de les avaluacions arbitràries que s''han donat en alguns casos.

El concepte d''interí "desplaçat" no l''entenc. Tu a la borsa de treball hi poses unes preferencies i només és en aquestes des d''on et truquen, no et vas a treballar desplaçat a altre provincia (com alguns que si han agafat plaça i ara se les veuen i se les desitgen per que en alguns casos ja diuen que comissions de servei res de res). Això sí potser et donin un contracte no a on has treballat sempre i et "coneguin", però vaja com ens passa a tots. Així que hauriem de veure que vol dir "desplaçat"

Enviado el 08/03/2011 17:51Mensajes: Usuario no registrado
Tere

Lo de interino desplaçat lo interpreto a interino que ha saltado por estar su plaza afectada.

Enviado el 08/03/2011 17:53Mensajes: Usuario no registrado
sl

Beatrix, suposo que es deu referir als interins que es quedin sense feina amb la nostra elecció de places, si és així, no em semblaria just per la resta de persones de la borsa... ho haurien d''aclarir més

Enviado el 08/03/2011 18:05Mensajes: Usuario no registrado
nef

per mi que la Tere va ben encaminada...

clar que falta veure quina enrraonada es treuen de la màniga per passar als iterins per davant a la borsa. Esperem a tenir tota la info abans de fotre més llenya al foc perquè això no és gens lògic amb tota la moguda que ha hagut de gent que ha saltat i amb l''actualització tan puntual que s''està fent. Tanta feina per a no res??? no sé, no sé. Vull tenir una mica d''esperança encara de que la cosa s''arreglarà i funcionarà.

Enviado el 08/03/2011 18:19Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si nef, per això ho dic. Va costar molt tenir la borsa "imperfecta" però que almenys valora l''examen tant com els mèrits. No se, sembla que d''un temps ençà amb l''excusa de la crisi es pugui "tocar" o saltar-te qualsevol pacte/llei sense cap consens. Haurem d''esperar a veure en què es tradueix aquesta informació.

Enviado el 08/03/2011 18:20Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Em podeu dir els horaris dels diferents torns a Vall d''hebron?

Enviado el 08/03/2011 18:21Mensajes: Usuario no registrado
Anna

Em podeu dir els horaris dels diferents torns a Vall d''hebron?

Enviado el 08/03/2011 18:57Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola

A mi també m''ha tocat STACO sí o sí i per ara NO han trucat ni res de res, en fi... ja respiraran, jo la veritat, com que ja no tinc cap ganes d''anar a treballlar a l''ICS, després de tot plegat, no penso anar-los trucant.

Avui he firmat la prórroga per 3 mesos més a la Diba, que ja voldria poder-me quedar, tot i que serà que no...

Mentre l''ICS s''ho pren amb la seva parsimonia habitual doncs jo paciència i tranquilitat, aniré treballant a la DIBA en torn de matí, que ja hi compto que a l''ICS ni de conya...

Em sap greu tenir tan poques ganes d''incorporar-me a la meva fantàstica plaça a l''ICS, però mireu, això és el que han acabat aconseguint, amb tanta m...

Jo a la borsa veig que tinc la mateixa puntuació que al desembre... tan és, però. Total...

Enviado el 08/03/2011 19:15Mensajes: Usuario no registrado
m

mmmmm

Enviado el 08/03/2011 19:29Mensajes: Usuario no registrado
laura

Si han actualizado la bolsa pero esta como ....

No sé que expresión poner por que dan pena lo fatal que lo hacen todo.

Yo estoy trabajando en la administracion pública lo cual me cuanta como puntuación tanto para la bolasa como para las oposiciones. Estoy trabajando hasta dia de hoy esperando como a todos que nos llamen para decirmos a donde vamos y cuando.

Hoy en la bolsa me cuentan el trabajo hasta el dia 31 de enero de 2009, que era hasta contaban las opos, pero no hasta dia de hoy, y como dice beatriz me cuentan los cursos que segun ellos en las opos no así, que señores de la bolsa de l''ics son unos impresentables,impresentables, basta ya que estamos hasta las narices de todo.

Y que pensais llamarnos el dia 31.

Pues que sepan señores que si hay un mes para incorporarme me incorporaré el último dia como hacen ustedes, dejarlo todo por el último dia.

Y sé que es imposible hacerlo por que hay gente que por necesidad necesita el dinero.

pero que bueno seria juntarnos todos y incorporarnos todos el último dia.Que risa me iva a dar.

Enviado el 08/03/2011 19:34Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

LAURA:

SI SENYORA, TENS TOTA LA RAÓ DEL MÓN!!!!

I M P R E S E N T A B L E S!!!!!!

Jo també el darrer dia i ni un abans!!!!! Ja s''ho faran!!! I si perdo antigüitat i tot plegat de debó que se m''en fot!

Estic farta ja abans d''entrar-hi!!!

Mentrestant treballaré a la DIBA que por Dios que son serios, i si comparem, són la reostia de seriosos!!! amb perdó!

QUINA PENA TOT PLEGAT!

Enviado el 08/03/2011 20:16Mensajes: Usuario no registrado

a ellos les dará igual que os incorporeis el último dia, con tener suplencias hasta el último dia...les dará igual, no creais que con hacer eso les jodereis.

Enviado el 08/03/2011 20:56Mensajes: Usuario no registrado
monika

Mejor dicho a los interinos q estan trabajando les dareis una alegria si os incorporais el ultimo dia del mes de abril.:)

Cada uno tiene q ver cuando le es mejor empezar a trabajar pero creo q con lo q hemos sufrido con estas opos y la gente necesitada q esta de dinero no creo q tenga muchas ganas nadie de empezar el último dia del mes.

jajaja no sé cada uno es consecuente de lo q quiera o no quiera hacer por supuesto.

Compañeros y compañeras sabeis q os digo? q cuando todos y todas empezemos a trabajar no nos vamos a rallar tanto ni vamos a calentarnos tanto la cabeza , no vamos a tener tiempo ni de rascarnos el grano del pie jajaja, espero q todos y todas estemos bastante ocupados para hacer nuestra faena lo mejor posible y estar en paz y armonia como debe ser no creis compañeros de fatiga?

mis mejores deseos para todos/as

Enviado el 08/03/2011 23:04Mensajes: Usuario no registrado
N

Ya he visto que han baremado.¿podeis aclararme los que habeis conseguido plaza si todavía constais en la bolsa de trabajo?

Es que sino, no entiendo nada, pq en vez de bajar posiciones he subido 30.No es normal si desaparece toda esa gente tendría que notarlo bastante en las posiciones¡¡¡¡

Enviado el 09/03/2011 08:18Mensajes: Usuario no registrado
hola

Hay alguien de los que empezó enero con un contrato de 6 meses que le hayan hecho la evaluación del periodo de prueba, y se la hayan incorporado a la nueva valoración ?????

Enviado el 09/03/2011 08:35Mensajes: Usuario no registrado
Betty

No hola,

las evaluaciones las hacen cuando termina el contrato , o sea a los seis meses.

N, yo he subido casi 100 posiciones en la bolsa, mis evaluaciones ultimas han sido mejores, i el tiempo trabajado tambien suma i algun que otro cursillo.

Enviado el 09/03/2011 08:45Mensajes: Usuario no registrado
hola

Es que al Pacte de la borsa he llegit que es fa en dos moments: un al finalitzar un periode de prova i després al final. De fet a la fitxa de les avaluacions de la borsa em surt un apartat referent a aquest periode de prova, però el tinc en blanc.

Enviado el 09/03/2011 09:20Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Es possible que encara no hagis acabat el període de prova, també pots demanar al teu jefe que t''avalui, jo ho vaig fer al any passat. Has de mirar si ténen l''obligació d''avaluar-te, o no.A les avaluacions ho posa, L''any passat em varen fer contractes (alguns d''un mes i de dos mesos)i no tenien l''obligació d''avaluar-me, pero a mi m''interessava que ho fèssin, i li vaig demanar, i m''ho va fer.

Enviado el 09/03/2011 09:29Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per cert, uns quants fils enrera, parlavem dels famosos DPO, que amb contractes curts no els paguen, jo no he deixat de cobrar-los, em sembla que era l''any passat, algú em va dir que no els cobraria perque m''havien fet durant l''any algun contracte curt. Doncs s''equivocava, sempre i quan no tinguis cap dia pel mig sense contracte, els cobres.

Enviado el 09/03/2011 09:32Mensajes: Usuario no registrado

Què és el DPO?

Enviado el 09/03/2011 10:03Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Son els objectius, hi ha uns barems, has d''aconsseguir unes fites, si no hi arrives no cobres el 100%

Son uns 800 i pico d''euros l''any, es una quantitat irrisòria en comparació amb el que cobren els metges i les infermeres, pero mes val aixo que res.

Enviado el 09/03/2011 10:38Mensajes: Usuario no registrado
A

Betty

quant cobren els metges i inf. aprox.?

Enviado el 09/03/2011 10:56Mensajes: Usuario no registrado
nef

Betty jo tinc entés (perquè mai els he cobrat pel tipus de contracte) que les DPO les cobres a partir del primer contracte de 6 mesos. A partir d''aquí, si són seguits, encara que siguin curts (els contractes) sí els vas cobrant.

Senyors, per fí avui he fet la entrevista. Confirmo que han sigut 10 minuts o menys. Literalment!!

Són les mateixes preguntes que algu va comentar més amunt... recacció davant pacient conflicitiu,etç.

M''han fet marcar 4 opcions en un full i fi de l''entrevista.

En principi a la meva SAP, m''han dit que volen dir destinacions finals la setmana vinent. A veure si és veritat. Que ganes em tenim tots!!

Enviado el 09/03/2011 11:09Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Nef, si, les DPO es cobren despres del primer contracte de 6 mesos. Y ... enhorabona!!! feina feta (entrevista) a mi encara em falta , ens reuniran ,la setmana vinent el dia 15 en una sala d''actes d''un CAP de Barna, a tots i encara no se el que farem.

Enviado el 09/03/2011 11:34Mensajes: Usuario no registrado
A

Gerència d’Àmbit o bé, per Servei d’Atenció Primària, han acordat , que la destinació del lloc de es farà en base als torns/criteris següents:

1r TORN: Professionals que han escollit plaça en un SAP de Barcelona i que, a la vegada, presten serveis en un Equip d’Atenció Primària/centre/unitat d’aquest SAP, sobre els quals s’ha emès la proposta que mantinguin el lloc de prestació de serveis que ocupen, per tal de mantenir l’estabilitat i continuïtat en el lloc de treball.

2n TORN: Aquelles persones que hagin escollit plaça en la convocatòria de concurs-oposició/concurs mobilitat mitjançant el seu accés per la via de reserva, en tant que tenen reconeguda la condició legal de disminuït/ida i que no estiguin inclosos en el torn anterior.

3r TORN Finalment escolliran destinació la resta de participants en l’acte pel número d’ordre de classificació assolit en la llista definitiva de la corresponent convocatòria/concurs.

Enviado el 09/03/2011 11:38Mensajes: Usuario no registrado
B

ACTE DE DESSIGNACIÓ DE LLOC DE TREBALL D’AUXILIARS ADMINISTRATIUS

(CONVOCATÒRIA – Auxiliar-2008)

Día 14 de març

CAP Manso

12 hores

ACUT

Dia 15 de març

CAP Sant Martí

12 hores

SAP LITORAL + SUPORT

Dia 16 de març

CAP Sant Martí

12 hores

SAP ESQUERRA + SUPORT + LAB.MANSO

Dia 17 de març

CAP Rio de Janeiro

12 hores

SAP MUNTANYA + SUPORT + LAB.BON PASTOR.

Dia 18 de març

SAP DRETA

13 hores

SAP DRETA + SUPORT

Enviado el 09/03/2011 11:42Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per Nef,

Y t''han dit on eren les places?, a algu dels que han fet l''entrevista li han dit on eren les places?

Enviado el 09/03/2011 12:13Mensajes: Usuario no registrado

Algú sap d¡aquelles acadèmies per fer cursos homologats del sector sanitari ???? Són vàlids per a la borsa ???? crec que una era de canàries o algo aixi

Enviado el 09/03/2011 12:18Mensajes: Usuario no registrado
Iris per Nef

Nef, crec que hem coincidit a l''entrevista. A mi em van dir a les 9 pero avui en arribar m''han dit que era a les 12, pero me l''han fet despres de tu, quina casualitat eh? a mi m''han fet escollir 5 preferencies, hi havia un llistat amb el numero de places a cada cap i els horaris, o sigui si eren de mati, tarda o lliscant. La setmana vinent ens trucaran i ens diran la destinacio.

Enviado el 09/03/2011 12:27Mensajes: Usuario no registrado

Això de SUPORT i Lab. que són? pertanyen a la sap? per què són difernts?

Enviado el 09/03/2011 12:50Mensajes: Usuario no registrado
m de la o

Hola!! Estava jo pensant que ara al començar, si s´aplica la reforma de la funció pública, tindrem un període de prova, igual de 90 dies i després les proves anuals.. sabeu si realment és així?

Enviado el 09/03/2011 13:51Mensajes: Usuario no registrado

la fantasmada de l"ACTE DE DESSIGNACIÓ DE LLOC DE TREBALL D’AUXILIARS ADMINISTRATIUS" me recorda un documental on les noietes de 18 tenien l"acte de posada de llarg.

Nomes falten els caramels

Enviado el 09/03/2011 14:06Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Sóc novata que són SUPORT i Lab. ? pertanyen a la sap? en que es diferencien?

Enviado el 09/03/2011 14:18Mensajes: Usuario no registrado

LAB es refereix a Laboratori.

Enviado el 09/03/2011 15:24Mensajes: Usuario no registrado
lis

Mar o companyia algú de alt penedes-garraf?

Us han trucat?

Enviado el 09/03/2011 17:49Mensajes: Usuario no registrado
buf!!

buf!!

Enviado el 09/03/2011 20:52Mensajes: Usuario no registrado
Mary

per a eli

tu i jo estem igual has treballat alguna vegada al ics? jo no

estic una mica perduda , per que sembla que la majoria de la gent d´aquest foro ja treballa al ics¡¡

Enviado el 09/03/2011 21:25Mensajes: Usuario no registrado
Eli per a Mary

No he treballant mai a l''ICS, estic a la Gene. i a tu on estàs?

Enviado el 09/03/2011 22:10Mensajes: Usuario no registrado
mary

jo vinc de l´empresa privada, ara no treballo¡¡¡

encara em sento més "bitxo raro"...

Enviado el 10/03/2011 09:30Mensajes: Usuario no registrado
monika

Hola Mary,

M´ha cridat molt l´atenció aquesta expressió teva "bitxo raro" ningú és un bitxo raro. Perquè no estiguis o no hagis treballat a l´adció no ets ni millor ni pitjor q ningú. Cadascú es busca la vida com pot o com vol i totes les feines allà on siguin son prou importants. Tots depenem de tots i és una cadena q no s´acaba mai ja que empreses privades necesiten les públiques i la inversa i tothom és important de cap manera despretigiar ningú , encara q estigués jo mateixa en la feina més tirada no deixa de ser una feina com qualsevol i crec q això s´ha de respectar. Vinga noia ànims i sort a tots/es.

Enviado el 10/03/2011 10:00Mensajes: Usuario no registrado
Eli

Hola Mary, he estat treballant a l''empresa privada més de 15 anys, i porto a l''administració 6 anys. No et preocupis doncs tot s''apren. Que vagi molt bé.

Enviado el 10/03/2011 10:06Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola, el que diu la Monika (hola guapa ;) ) és cert. Qui hagim treballat abans a qualsevol lloc que tingui a veure amb una oficina está preparat per treballar a l''ICS, els llocs d''administratiu no solen se complicats, si hem aprobat l''examen d''ofimatica no patiu el programa de l''ICS és només qüestió de práctica. Jo personalment penso que la qualitat més necessaria en el nostre cas sobretot els que treballem en CAPS és l''assertivitat amb els pacients, saber conduir les situacions conflictives i saber combinar la utilització del telèfon i l''atenció personal alhora per donar un bon servei. Però vaja, no us angoixeu ni us sentiu "bitxos raros" perquè ningú neix ensenyat, tot s''aprén, i depén més de les ganes que hi poseu i l''entusiasme que cap altre cosa. A mi el que més m''ajudat a sobreviure a un munt de suplencies a llocs diferents en un hospital que no tenia que veure una feina d''un lloc amb la d''un altre ha estat la actitud positiva i ganes d''aprendre, per allò que fa més qui vol que qui pot.

Enviado el 10/03/2011 10:34Mensajes: Usuario no registrado
nef per Iris i betty

Hola noies,

A veure Betty, sembla ser que sense saber-ho ni voler-ho (perquè anda que no vaig plorar en acabar-se la meva sap i haver de triar un altre) he triat una sap que a priori (perquè no la conec de res) em dona bona sensació i sembla que les coses les tenen ben ordenades i trasparents... perquè ho dic:

perquè a diferència d''altres saps (aquí puc parlar per exemple de la meva anterior) tot era secretisme absoltut i saber on sortia una plaça i a més saber el horari era com un impossible.

En aquesta d''ara, ahir a l''entrevista vaig flipar. Ens van donar el paper per triar i a part de tots els centres, hi habia horaris de tot, també de MATÍ (i no pocs, crec) estava tant nerviosa a l''hora de marcar que us asseguro que no sé ni quins centres hi habia ni quins horaris. Jo vaig anar de cap a les meves preferències de centre sense mirar ni els horaris... així que imagino que vaig fotre la gamba fins adalt perquè em donaran tarda volent com vull matí. En fi, pagaré car el tema nervis i obsesió de centre!!

Imagino que quan tu vagis a triar també tindràs un paper amb tot detallat, seria el normal!! i com diu l''Iris, la setmana vinent, ja sabrem destinació!!!!!

Iris: doncs sí!!! quina pena no caure en que eres tu. No vaig pensar en que fas servir un nick aquí. I després de veuret... imagino el perquè del nick :) bonic nom!!!!

D''haver caigut, haguessim parlat ni que fos un minutet abans de l''entrevista.

A mi molt bé, ja vas veure que vaig anar molt ràpid. Jo vaig triar només 4 centres, al anar a marcar el 5e. em va dir el home que no calia... els hi vaig preguntar si amb només els 4 podia estar tranquil·la que respectarien alguna opció i em van dir que sí. Dec haver triat diferent dels companys que han passat abans.....

A tu com et va anar???? quina sensació t''ha donat l''entrevista? que vas triar?? tot i que tu demanes excedència oi? També em varen dir que la setmana vinent ens trucaran. Que bé!!!

Enviado el 10/03/2011 11:42Mensajes: Usuario no registrado
nuria

hola, me acaban de llamar para futuros interinajes en el vall d''hebron.Yo ahora tengo contrato de 6 meses en una mbulatorio y les he dicho que si. Es para empezar el 1 de abril. Vosotros habriais hecho lo mismo? me tienen que llaman para ver que horarios y tal y me ha dicho que ofreceran batantees.

Enviado el 10/03/2011 11:42Mensajes: Usuario no registrado
noa per mary

Mary, no pateixis, jo estic igual que tú, i la veritat, això és el que menys em fa patir, anirem uns dies de cul i punto!! en aquesta vida tot s''aprén!! em fa patir més que he d''anar lluny de casa, però vaja, jo m''ho miro per la part positiva, mai més ens faltarà feina, i sovint em dic: d''aquí a 5 anys em riuré de tot el que m''està passant ara.

Enviado el 10/03/2011 12:10Mensajes: Usuario no registrado
betty

Doncs jo prefereixo horari de tarda, com ja no tinc fills petits per cuidar, ténen 35 i 30, aixi es que si em veig obligada a agafar horari de matins, mirare de canviar-m''ho amb algun company que ho volgui.

A si, jo també me''n riuré però dintre de 9 anys, quan em jubili. Si es que em deixen jubilar-me clar!! amb les lleis noves, dóna la impresió que no ens deixaran.

Enviado el 10/03/2011 12:45Mensajes: Usuario no registrado
Iris per Nef

Nef, jo vaig caure després en que eres tu, mira, vam estar al costat l''una de l''altre sense saber-ho... jo vaig trigar poquet també, em van preguntar sobre la meva feina a la Gene i jo vaig informar-me sobre l''excedència. Vaig al·lucinar també en veure les places amb els horaris, fins i tot els lliscants et posava quantes tardes i quants matins, ho vaig trobar molt correcte i van ser molt amables. Llastima que estigui lluny de casa perque vaig veure molt bon ambient...em va passar un mica com tu, pero cec que tot el que vaig escollir eren matins i algun lliscant, a veure la setmana que ve que ens diuen. Molta sort.

Enviado el 10/03/2011 13:11Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Alguien ha trabajado y no le han hecho la valoración? Tengo entendido que es obligatoria y después de actualizar la bolsa sigue sin salir ninguna valoración.

Enviado el 10/03/2011 14:24Mensajes: Usuario no registrado
m

mmmmmm

Enviado el 10/03/2011 14:47Mensajes: Usuario no registrado
mc

hola nuria, por favor podrias decirme en que posicion estas en la bolsa, es para saber si a mi me pueden ofrecer pronto, si tengo posibilidades, para que me pueden llamar par ofrecerme lo que sea, actualmente trabajo en un cap pero solo hasta el 1 de abril despues a la calle por ello mi preocupacion ,y al leer tu email me ha dado um poco de esperanza que aun ofrecer contratos para despues del 1 de abril y de la reincorporacion de los todos los que han obtenido plaza, yo por muy poco no lo he conseguido,

gracias por tu ayuda.

Enviado el 10/03/2011 17:07Mensajes: Usuario no registrado
w

Enviado el 10/03/2011 19:58Mensajes: Usuario no registrado

iris que et van dir sobre lexcedencia? quines condicions hi ha? quan et pots reincorporar? si et reincopores al cap de 4 mesos, et guardes la destinacio? fins quan te la guarden? digam tot el que than dit si us plau...jo no ho vaig preguntar

Enviado el 10/03/2011 20:34Mensajes: Usuario no registrado
lis

montse yo tinc pendent una valoració des de novembre del any 2010.Però com tinc plaça ja no reclamo pero no n''hi ha dret.

Enviado el 11/03/2011 07:48Mensajes: Usuario no registrado
hola

Montse, jo estic igual que tu. No t''han valorat el periode de prova ???

Enviado el 11/03/2011 07:58Mensajes: Usuario no registrado
nuria

mc tranqui, para algo te llamaran. Yo estoy por la posicion 320 o algo asi. MUcha suerte

Enviado el 11/03/2011 09:08Mensajes: Usuario no registrado
Iris

Desconegut, l''excedencia la demanes quan surti el nomenament al DOGC, es fa amb una instancia adjuntant el nomenament d l''administracio on treballes. La plaça adjudicada a l''ICS es perd automaticament, no hi ha reserva ni per 4 mesos. Quan vulguis reingressar ho demanes, i en principi em van dir que et recol·loquen dintre de la mateixa SAP, i si no es possible et busquen altres zones, pero tambe em van dir que mentre hi hagi una plaça ocupada per un interi, tu tens prioritat davant d''ell, aixi que imagino que no triguen a buscar-te destinacio.

Enviado el 11/03/2011 09:39Mensajes: Usuario no registrado

Hola, para pedir un cambio de la sap que me ha tocado a un hospital que tengo que hacer, donde lo he de presentar? Y que requisitos necesito y tiempo?

Gracias,

Enviado el 11/03/2011 09:44Mensajes: Usuario no registrado
sl

Tienes que solicitar una comisión de servicio en RRHH del hospital donde quieres trabajar, ellos te reclamarán a la sap, y si todos están de acuerdo y hay plazas libres, te lo podrían conceder por dos años. Lo puedes solicitar ya.

Enviado el 11/03/2011 10:50Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Les comissions de servei s''han de demanar ja, com mes aviat millor, i s''ha de fer la peticio als dos llocs, a la sap on t''ha tocat i a la sap on vols anar, no esperis , de fet t''hauries d''incorporar el 1 d''abril al lloc on tu vols si es que te la concedeixen

Enviado el 11/03/2011 11:48Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Yo trabajé en diciembre y no me han hecho la valoración.

Tengo plaza, pero me hacía gracia ver la valoración porque es la primera.

Pues igual la reclamo.

Enviado el 11/03/2011 12:21Mensajes: Usuario no registrado

una pregunta, si tenim plaça ja no cal la avaluació?

i de cara a promoció?

Enviado el 11/03/2011 12:37Mensajes: Usuario no registrado
nef

les nostres avaluacions seran per carrera professional, però no sé com funciona. Crec que van a part, només es fan quant sol·licites el nivell que et correspon, llavors entre en joc diferents aspectes:

avaluació del director del centre. Però no sé si és la mateixa que per la borsa!!

cursets fets.

resultats personals de les teves DPO''s (crec)

hores de docent...

depenent del nivell demanen més o menys requisits.

Pel primer nivell no cal gaire cosa a part dels anys treballats.

Enviado el 11/03/2011 15:31Mensajes: Usuario no registrado
noa per betty

Però Betty, per demanar una comissió de serveis primer no hauriem d''esperar a que estigui fet el nomenament i la presa de posessió? és a dir, un cop estiguis treballant, perquè realment encara no som funcionaris no???

Enviado el 11/03/2011 16:45Mensajes: Usuario no registrado
12:21h

Gràcies Nef!

Enviado el 11/03/2011 16:46Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Noa, creu-me, ho se de bona tinta s''ha de demanar ara que hi ha el moviment de tot plegat, així tothom estara colocat al seu lloc el dia 1 d''abril.

Enviado el 11/03/2011 17:01Mensajes: Usuario no registrado
SL

Noa, estic d''acord amb el que diu la Betty, demana-la ja... ara només l''has de demanar al lloc on vols anar a treballar, a RRHH... Sort !!

Enviado el 11/03/2011 17:40Mensajes: Usuario no registrado
lara

Algú sap de primera mà.

Q el dia 1 podem començar a treballar.

Jo això no ho tinc clar.

Enviado el 11/03/2011 17:57Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Es pot començar a treballar des del primer dia habil després de la publicació en el DOGC dels nostres nomenaments. Tenim 30 dies per incorporar-nos des d''aquesta data.

Enviado el 11/03/2011 18:58Mensajes: Usuario no registrado
yo

alguien sabe algo de sap girona sud

Enviado el 11/03/2011 19:19Mensajes: Usuario no registrado
nn

Per demanar comissio de serveis has d''estar treballant a l''ics o pots fer-ho igual?

Enviado el 11/03/2011 20:18Mensajes: Usuario no registrado
l

els 30 dies per incorporar-nos son de vacances en el cas que ja estiguis treballant al ICS?

Enviado el 11/03/2011 20:43Mensajes: Usuario no registrado

algú sap de SAP esquerra?

Enviado el 11/03/2011 21:56Mensajes: Usuario no registrado

segons diuen no concediran cap comissio de servei, així que no us feu moltes il·lusions!!

Enviado el 12/03/2011 12:26Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola a tothom

Jo no se els demés però a mi que em toca Santaco ENCARA NO M''HAN TRUCAT NI PER FER L''ENTREVISTA FAMOSA NI PER A "TRIAR" 5 DELS 6 CAPS QUE HI HA A STACO.

ALGÚ DE STACO EM POT DIR SI JA L''HAN TELEFONAT O ESTA IGUAL QUE JO?

Així no veig viable que ens incorporem l''1 d''abril.

Jo tinc claríssim que NO ho faré, fins el darrer dia NO hi entraré a l''ICS, i seguiré a la DIBA que hi estic la mar de bé!

I mireu, com dieu algú, millor per l''interí que estigui a la meva futura plaça, 1 mes de més que treballarà!!! Ell content i jo també. M''ho prendré així i llestos.

No ho faré per a fotre l''ICS ni ningú, no és aixó, és que ja no tinc pressa perquè tinc la gran sort d''estar treballant, a un lloc on treballo de gust, amb un bon ambient i en horari de matí, cosa que no tindré a l''ICS, em temo, i per tant em convé continuar-hi fins que pugui, que ja se que és un luxe.

Si no tingués cap feina és clar que correria a incorporar-me el primer dia i tant!

A la SAP de Sabadell a una companya del meu CAP ja li han trucat i farà entrevista la setmana vinent...

A Staco com és que no?

En fi...

JO he pensat demanar comissió de serveis però passat l''estiu, és que com que només he treballat 15 dies a l''ICS no crec que em vulguin a cap lloc, la veritat.

Per tant esperaria uns mesos a dominar mooolt millor el SIAP, i llavors miraria pels CAP de la meva zona, suposo que llavors ja tindran tothom colocadet com dieu, i no hi haurà res a fer, però el no ja el tindré...

I també és perquè estem buscant pis lluny de Bcn i fins que no sapiguem a on viurem no té sentit demanar comissió a un CAP o a un altre.

ALGÚ HA DEMANAT JA INCOMPATIBILITAT? I LI HAN CONCEDIT?

Com és això que algú comenta que fins i tot hi havia torns per a triar?!!!! Serà veritat?!!!

Jo NO voldria el torn de tarda, més que res perquè totes les classes a la UNED, arreu, són sempre de tarda, i els cursos que faig també, i llavors ja no podré estudiar res de res.

Però ja veig que acabaré tenint torn de tarda segurament.

Per a mi, i que ningú no s''emprenyi, sisplau, fora menys dolent tenir un torn lliscant, que no pas un de tarda!! Ja se que ens venen com un caramel, però almenys tindria 2 tardes lliures.

A més, si treballo sempre per la tarda, adeu quedar ni una sola tarda amb alguna amiga... i ho trobaria a faltar!!!

Potser soni frivol, perdoneu, que em queixi de NO voler treballar per la tarda, con la que está cayendo!

En fi, "carregarem" amb el que sigui: tarda, lliscant, nit...

L''IMPORTANT, NO HO OBLIDEM MAI, ÉS TENIR 1 FEINA!!!

Això sí, en condicions dignes! Això tampoc no ho oblidem!

Bé, records a tothom i BONA SORT EN LA "TRIA" DE PLAÇA!

Enviado el 12/03/2011 12:47Mensajes: Usuario no registrado
Info MN

A Metropolitana Nord ja s''han fet totes les entrevistes. La setmana que ve faran la distribució de places i la següent es posaran en contacte amb la gent per informar del CAP i l''horari.

Enviado el 12/03/2011 14:10Mensajes: Usuario no registrado
Nit

Doncs s''han oblidat de mi! que estic com la Estertxu!!!

Enviado el 12/03/2011 16:21Mensajes: Usuario no registrado

Hola

Algú em podria dir quins avantatges tenim per ser funcionaris de l''ICS?

o a on podria trobar tota aquesta informació?

M''han dit que els funcionaris de la Generalitat p.ex La Generalitat els ingressa

350 euros/any en un pla de pensions. A nosaltres també ens ho faran aquest Pla de Pensió?

Seria interessant saber de quines avantatges podem gaudir!

Salutacions

Enviado el 12/03/2011 16:29Mensajes: Usuario no registrado
Per a Info MN

A mi em faran aquesta setmana l''entrevista a la Nord. Com és que dius que les han fet totes?

Enviado el 12/03/2011 19:57Mensajes: Usuario no registrado
pere

A qui pregunta sobre els aventatges dels funcionaris de l''ics sobre els de la generalitat:

Ells no tenen carrera professional, nosaltres si.

El nivell mínim en que pot estar un funcionari es inferior al nostre.

Tota la resta que tenen ells també ho tenim nosaltres (fons d''acció social, pla de pensions, complement d''objectius, etc).

A tots els funcionaris que treballem per a la Generalitat (tb els de l''ics) ens ingressen una quantitat a una pla de pensions de La Caixa. La quantia depen del grup on estem . Es té dret amb una antiguitat mínima d''un any a la Generalitat i l''aportació és automàtica.

Una altra cosa es que ells poden accedir a nivells superiors i nosaltres, no doncs només en tenim un (15 per a un auxiliar, quan a la Generalitat es pot tenir fins a un 18).

En resum, al menys econòmicament crec que val la pena treballar a l''ics sobre la resta de la Generalitat. Pel que fa a l''horari, en còmput anual ells treballen menys hores que nosaltres.

Enviado el 12/03/2011 19:58Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Si nos incorporamos el 1 de abril sabeis cuantos dias nos tocarán de vacaciones y de asuntos propios?

Enviado el 12/03/2011 20:07Mensajes: Usuario no registrado
joan

vacances: 22 dies hàbils/any. S''ha de calcular la part proporcional entre el dia 1 d''abril i 31 de desembre, a gaudir preferentment a l''estiu. Es fa la ficció de que estarem treballant l''últim dia de l''any. Aprox. són uns 16-17 dies hàbils.

graciables: 9/any. Ens quedaran a gaudir fins al 15 de gener de 2012 uns 6-7.

Enviado el 12/03/2011 20:09Mensajes: Usuario no registrado

2,5 dias de vacaciones /mes

0,75 dias propios/mes

Enviado el 13/03/2011 11:42Mensajes: Usuario no registrado
albert

gràcies PERE,

una pregunta , sap quan rep un quan es jubila, del pla de pensions aprox.?

sembla que ningú diu una quantitat aprox,a quan puja?

Enviado el 13/03/2011 11:47Mensajes: Usuario no registrado
PARA PERE

Pere, una pregunta:

¿Todo lo que has dicho es aplicable a los interinos?

Mil gracias.

Enviado el 13/03/2011 12:01Mensajes: Usuario no registrado
nef

menys la carrera professional, de la resta en pots gaudir.

Jo ja tinc el meu pla de pensions... no rieu però només m''han ingresat 26€ des de que treballo (3 anys) ara que no feu cas d''aquest import, perquè desconec la diferència que pot haver amb un interí o fix o segons el tipus de contracte o duració del mateix.... els meus contractes han sigut bastant merdosos!!

T''el fan sense ni dir-te res... un dia obres el teu compte de la caixa per internet i veus un pla de pensions del que mai havies sentit a parlar i després t''enteres que te l''ha obert l''ICS!!

Sobre el fons social que jo mai he cobrat, els meus companys interins si que l''han cobrat igual que DPO, etç...

Sé de companyes fixes que amb uns 13-15 anys treballats, tenen un sou d''uns 200 i pico euros més alt que jo per exemple, entre unes coses i altres, sense comptar tots el complements aquests que es fan de forma puntual un cop l''any que tothom cobra en funcio d''uns parametres (DPO, fons social...)

Enviado el 13/03/2011 12:05Mensajes: Usuario no registrado
nef

osti quina gràcia... acabo d''anar a mirar el meu pla de pensions i sorpresa. Ja tinc 80€ jeje.

No tot són males noticies!!

És ben bé que no tinc idea com ho contabilitzant. Pere tu saps com funciona?

Enviado el 13/03/2011 13:34Mensajes: Usuario no registrado
Para Nef

Gràcies Nef¡¡¡

Enviado el 13/03/2011 13:53Mensajes: Usuario no registrado
J.

Se de bona font que es concediran totes les comissions de serveis que es pugui......

Enviado el 13/03/2011 14:12Mensajes: Usuario no registrado
A

NEF!

on es pot consultar el pla de pensions?

Enviado el 13/03/2011 14:16Mensajes: Usuario no registrado
pere

La Caixa us envia cada final d''any un extracte amb les operacions efectuades: aportació per part de l''Administració al pla de pensions (i les pròpies, si escau) i el rendiment aconseguit.

La pagina de funció publica incorpora el reglament del pla de pensions.

Enviado el 13/03/2011 14:19Mensajes: Usuario no registrado
A

PERE,

Quan arribes a la jubilació , quan paguen del pla de pensions ?

Enviado el 13/03/2011 15:13Mensajes: Usuario no registrado
pere

A La Caixa es pot demanar una llibreta per fer el seguiment del pla de pensions de la Generalitat. Crec que al 2010 l''Administració ha aportat 54 euros per al grup D i 4 euros per cada trienni.

Tota la informació està al reglament, però entenc que et paguen la integritat d''allò que has possat i/o ha aportat la Generalitat.

Salutacions.

Enviado el 13/03/2011 15:17Mensajes: Usuario no registrado

Gràcies Pere

Enviado el 13/03/2011 16:18Mensajes: Usuario no registrado
nef

de fet a mi m''han abonat aquests 54 que diu en Pere + els 26 que tenia... els 80 totals.

Enviado el 13/03/2011 19:18Mensajes: Usuario no registrado
---

Tinc entes que els anys previs a la jubilacio ingressan exponencialment al fons de pensions per arrodonir la quantitat previament pactada per cada categoria professional , que semba ser un misteri.

a d''altres empreses tothom sap que cobrarà un treballador del fons de pensions ( ligerament actualitzat a la data corresponent pel IPC).

A l''ICS ningú coneix algun company jubilat , que sàpiga aquest concepte?

Enviado el 13/03/2011 19:48Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Això del pla de pensions no m''agrada gens ni mica, perquè ens imposen un pla amb una entitat determinada com si fos d''allò més?

Evidentment no es que et possin diners, es que tu cobres una mica menys i aquesta quantitat la posen a la caixa (i que jo sàpiga no te cap condició d''aventatge sobre cap altre pla de pensions conegut) o sigui tenim menys poder adquisitiu ara.

En el moment que et jubiles si rescates la quantitat aporatada (que son diners que han aportat amb el teu sou) t''apliquen uns impostos exhorbitants, així que perds bastants diners, els quals tu podries haver invertit en algun producte més beneficiós.

Els plans de pensions son productes que per exemple la OCU (en soc sòcia) no els aconsella en absolut perque a la llarga perds diners, però és que a sobre la Caixa no es ni molt menys la que pot oferir millors condicions.

Si jo ara em vull fer un pla de futur ( que no ha de ser necessariament un pla de pensions) en trobo que ja part del meu sou l''aportaran a un pla que no he demanat i que potser no m''aporti aventatges, i a sobre la Caixa (de la que vaig deixar de ser clienta per la quantitat d''abusos que comet) de mentres tindrà els meus diners per fer el que vulgui, el que he dit, no m''agrada.

Enviado el 13/03/2011 20:13Mensajes: Usuario no registrado

amb la comissió de serveis tu has d´anant treballant a la plaça que t´ha tocat, fins que te la concedeixin? o no t´incorpores a la plaça, merci

Enviado el 13/03/2011 20:19Mensajes: Usuario no registrado
pere

Això del pla de pensions no va com ara s''està dient. Quan es va instaurar, fa uns 5-6 anys, del sou que jo tenia no es va treure res per aportar-ho al pla de pensions. Va ser una millora addicional. Vaig tenir el meu augment del sou en funció de l''ipc i segons determinaven les lleis de pressupostos i, a més a més, es va fer per part de l''Administració una aportació la qual es neutra a nivell fiscal.

Pel que fa als impostos exhorbitants, tot depèn com es declara aquest ingrès a la renda un cop s''ha cobrat; es pot atenuar molt declarant l''augment patrimonial en diversos exercicis o bé en compte de cobrar-ho de cop es pot elegir la fòrmula de fer-ho amb el format pensió.

A més, sense problemes es pot renunciar a aquest pla. Ho determina el seu mateix reglament.

Es evident que cadascú té la seva opinió, jo n''estic content, a més, tinc la tarja que em va donar La Caixa, lligada a aquest pla, on part de les compres que faig hi van. A més a més, tenen productes financers amb condicions bones (a mi m''ho sembla). També sapigueu, que lligat a aquest producte (la tarja del partícep es diu), fan descomptes si vas al Caixafòrum o Cosmocaixa.

Enviado el 13/03/2011 20:46Mensajes: Usuario no registrado
---

SÍ, és això ni més ni menys, una mijora addiccional , no resta la sou res.

l''enigma, quina quantitat paguen en cumplir els 65-67 anys,

tot i que es cobri de cop o en format pensió?

Un enigma?.....quant?

Enviado el 13/03/2011 21:22Mensajes: Usuario no registrado
pere

No crec que sigui un enigma. Paguen tot el que s''ha aportat per l''Administració i el que hagi pogut aportar voluntàriament cadascú, com tots els plans de pensió d''aquest país. Ara bé, amb els 50 i escaig euros per any més 4 per trienni, no crec que la quantitat que al final tinguem sigui per tirar cohets, a menys que complementem la quantitat.

El negoci de La Caixa es que fins que no ens morim o jubilem tenen en dipòsit unes quantitats amb les que poden especular.

Salutacions

Enviado el 13/03/2011 21:34Mensajes: Usuario no registrado

en las empresas en genera, la cantidad anual no tiene que ver con la final pactada, es una cantidad digamos que simbolica que ingresa en la cuenta.

es durante los 4 o 5 años prèvios a la jubilación, cuando la fnanciera hace el mayor porcentage del ingreso, del total que desconocemos.

Enviado el 13/03/2011 21:40Mensajes: Usuario no registrado

en las empresas en general, la cantidad anual no tiene que ver con la final pactada, es una cantidad digamos simbólica que ingresa en la cuenta.

Es precisamente durante los últimos 4 o 5 años prèvios a la jubilación, cuando la entidad financiera ( la caixa ) hace el mayor porcentage del ingreso, del total que nosotros los de la emprsa ICS desconocemos y mientras tanto tienen un depósito de cantidades para disponer.

Enviado el 13/03/2011 21:51Mensajes: Usuario no registrado
pere

L''ingrés que es fa anualment per col.lectiu (grup) es determina per la mateixa Administració. No es tracta de fer una aportació determinada pactada perquè és un concepte que mai s''ha negociat. A la gent que s''ha anat jubilant en els últims 3-4 anys se li ha fet exactament la mateixa aportació que a les persones que els hi falta 40 anys per cauxar baixa per aquesta causa. En qualsevol cas, no hi ha trampa: a la pagina de Governació de la Generalitat està penjat el reglament i allí ens hi podem remetre per conèixer els diferents extrems del pla. Fins i tot i ha un telefòn d''informació.

Salutacions.

Enviado el 13/03/2011 22:02Mensajes: Usuario no registrado

no , no penso en cap trampa, sino en el protocol habitual dels plans i quantitat final, en el cas general, exemple 65 anys, 35 treballats...

salutacios

Enviado el 13/03/2011 22:10Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracies pels aclariments Pere, jo no ho tenia entés així. M''acabo de llegir la informació que has aportat. L''unic dubte que em queda és si "rescates" un cop et jubiles, realment no et donen un pal, ja que normalment en tots els plans de pensions l''impost que t''apliquen fa que no sigui un producte prou interessant per a l''objectiu que en teoria ha de servir.

Enviado el 13/03/2011 22:14Mensajes: Usuario no registrado

si alguien no quiere el plan de pensiones, lo puede decir y no lo ponen.

Enviado el 13/03/2011 22:15Mensajes: Usuario no registrado

oooh, seria como decir no me pagues los trienios

Enviado el 13/03/2011 22:44Mensajes: Usuario no registrado
pere

La diferència entre aquest pla de pensions i els que tu pactes amb el banc es que en aquest tu t''adhereixes però no pot acordar res. Per això no pots determinar que al final de la teva vida laboral t''aportin més. Estas en igualtat que la resta dels funcionaris tinguis l''edat que tinguis.

Beatrix: l''impost que et refererixes és el de la renda de les persones físiques. Es evident que quan has de fer la renda de l''any que tens el guany patrimonial aquest ingrés t''ho pot distorsionar. Per això s''ha de valorar incloure el guany en diverses anualitats o sopesar l''opció de rebre una pensió amb la qual cosa afectarà menys pel que fa a la declaració de renda.

Enviado el 13/03/2011 22:56Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

ok pere gracies per la informació.

Enviado el 14/03/2011 09:15Mensajes: Usuario no registrado

Respecte al pla de pensions, en 5 anys m''han aportat 464€, però cada vegada baixa més la quantitat. Així, al 2010 m''han aportat 62€. Si ja tens un altre pla de pensions pots canviar-lo de banc. Totes les condicions les veureu al portal ATRI de la Generalitat, així com nómines, retencions, dies disponibles...

Enviado el 14/03/2011 09:19Mensajes: Usuario no registrado
a

Una pregunta es tria per CAP o per EAP?

Enviado el 14/03/2011 09:26Mensajes: Usuario no registrado

Respecte al pla de pensions, en 5 anys m''han aportat 464€, però cada vegada baixa més la quantitat. Així, al 2010 m''han aportat 62€. Si ja tens un altre pla de pensions pots canviar-lo de banc. Totes les condicions les veureu al portal ATRI de la Generalitat, així com nómines, retencions, dies disponibles...

Enviado el 14/03/2011 09:54Mensajes: Usuario no registrado
Bel

yo si quiero ese plan de pensiones.Todo lo que sea dinerito aunque no lo toquemos de momento siempre es bienvenido.

Enviado el 14/03/2011 15:25Mensajes: Usuario no registrado
nef

a veure qui em treu de dubtes...

avui m''han dit de la sap que em d''estar alerta a la publicació del dog. Un cop feta, llavors ens falta firmar la posessió. la persona que m''ho ha dit, no sap si haurem d''anar a la nostra sap o haurem de baixar a Barna...

sabeu com va aquest últim tramit? Jo pensava que ja haviem acabat!!

Tampoc m''ha sabut dir quan serà la publicació.... això és un no acabar mai!!

Per cert, a la nostra sap comencen a dir destinacions...

Enviado el 14/03/2011 15:29Mensajes: Usuario no registrado
laura

hola!

Us han trucat de alguna sap per dir destinacions o encara no ?

Enviado el 14/03/2011 23:24Mensajes: Usuario no registrado

Hola, avui he escollit plaça en acut i hem anat a Manso per escollir el centre on anirem a treballar. L''elecció ha estat seguint l''ordre, però l''elecció de l''horari es fa amb el director. Ens han explicat que la publicació al dogc serà el 31 de març i la incorporació 1 d''abril (tenim un mes per fer-la).

Tot arriba, ja està fet nois¡¡¡

Enviado el 14/03/2011 23:27Mensajes: Usuario no registrado

Hola!

A alguién que haya elegido Bellvitge le han llamado para la segunda entrevista?

Enviado el 15/03/2011 10:28Mensajes: Usuario no registrado
AM

Jo he triat Girona sud i encara no sé res de res.

Enviado el 15/03/2011 12:37Mensajes: Usuario no registrado
nef

per autor 14/03/2011 23:24:00

us han dit on haurem d''anar a signar la posessió?

Enviado el 15/03/2011 12:51Mensajes: Usuario no registrado

1/4/2011 ¿Dónde estaremos?

Enviado el 15/03/2011 13:28Mensajes: Usuario no registrado
futura aturada

si algun de vosaltres esteu al vostre lloc el dia 1/04/2011....jo estarè fent cua a la Oficina de l''Atur...:S

Enviado el 15/03/2011 14:51Mensajes: Usuario no registrado
lara

Q vol dir futura aturada?

Estas de interina i t''han dit alguna cosa?

Enviado el 15/03/2011 15:26Mensajes: Usuario no registrado

en sta coloma estamos esperando tb las entrevisas...de momento...ninguna noticia

Enviado el 15/03/2011 15:28Mensajes: Usuario no registrado
futura aturada

a lara:

encara que sembli inversemblant, sé més sobre les oposicions gracies a vosaltres que pel meu propi SAP

tinc una plaça afectada i estic pendent que surti el DOCG per replantejar-me la meva vida professional...és el que té no haver aprovat les oposicions... ;)

Enviado el 15/03/2011 15:37Mensajes: Usuario no registrado
lara

Per futura aturada, no sé quina es la teva situació però això serà un temps de adaptació per el mateix ics.

Però tot tornará a ser com abans ,contractes interins,contractes eventuals,sé que hi ha molta gent que encara estudiant a suspès si és el teu cas, ho sento!LLuita per lo que vols,i es fará realitat.Sort!

Enviado el 15/03/2011 16:14Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Sap litoral hemos elegido esta mañana. Hay un poco de caos. Para los que van mañana al mismo sitio es entrando al ambulatorio hay un pasillo de frente. Por el pasillo hasta ascensor/escaleras y bajais por la escalera.

No han hecho entrevista personal. Primero han elegido los que ya trabajan, luego discapacitados, promoción interna y libre por orden.

De horarios nada. Incorporación 1 abril y un papel para los datos bancarios. También nos han dado un cd de acogida que aún no he visto.

Enviado el 15/03/2011 16:53Mensajes: Usuario no registrado
Mary

On heu escollit els de Sap Litoral? l´adreça vull dir.

no us han dit horaris?, no és el director de cada Sap qui acepta o no la vostra solicitud de plaça?

Enviado el 15/03/2011 17:08Mensajes: Usuario no registrado

Día 14 de març

CAP Manso

12 hores

ACUT

Dia 15 de març

CAP Sant Martí

12 hores

SAP LITORAL + SUPORT

Dia 16 de març

CAP Sant Martí

12 hores

Dia 17 de març

CAP Rio de Janeiro

12 hores

Dia 18 de març

SAP DRETA

13 hores

SAP DRETA + SUPORT

Enviado el 15/03/2011 17:08Mensajes: Usuario no registrado
ofi

Día 14 de març

CAP Manso

12 hores

ACUT

Dia 15 de març

CAP Sant Martí

12 hores

SAP LITORAL + SUPORT

Dia 16 de març

CAP Sant Martí

12 hores

Dia 17 de març

CAP Rio de Janeiro

12 hores

Dia 18 de març

SAP DRETA

13 hores

SAP DRETA + SUPORT

Enviado el 15/03/2011 17:20Mensajes: Usuario no registrado
lara

Hola!Crec que la setmana que bé ja ens diran alguna cosa

Q penseu vosaltres?

Enviado el 15/03/2011 17:25Mensajes: Usuario no registrado

Algu de Sap Muntanya?

Enviado el 15/03/2011 17:30Mensajes: Usuario no registrado

per la montse,

què significa " d´horaris nada" que no heu escollit horari?

Enviado el 15/03/2011 18:18Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Publicació a l DOGC a finals de març, incorporació 1 d''abril.

Enviado el 15/03/2011 18:28Mensajes: Usuario no registrado
lis

ewur!

Això es el que diuen pero jo encara no sé on aniré a parar i desprès de ser com són a l''ics.

Jo tinc que donar 15 dies al meu treball pero encara no sé que fer.

Enviado el 15/03/2011 18:31Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

PELS COMPANYS DE STACO.

Jo hi he anat aquesta tarda, al CAP del carrer Major de STACO. amb tant mala sort que la Nuria NO hi era, estava dinant, i com que jo no em podia esperar gaire estona a veure si tornava doncs he hagut de marxar, així que m''he quedat com estava:

NO m''han pogut dir res de concret, tret que truqui jo demà, i que ells ja tenen previst trucar per a fer les entrevistes!!!!! Fantàstic!!! Això ja ho sabia!! no et fot... en fi..

Avui els de selecció de personal m''han dit que sí, que incorporació a partir de l''1 de abril, i que si de la meva SAP NO m''havien trucat encara, que hi truqués jo o que hi anés... cosa que he fet, per a no res!!!

EN SU LINEA, com sempre, tot plegat!

Demà insistiré.

SANTA PACIÈNCIA!!!

Enviado el 15/03/2011 18:47Mensajes: Usuario no registrado

MÉS PACIÈNCIA QUE UN SANT

Enviado el 15/03/2011 19:06Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Per a Lis. A mi m''han confirmat que m''incorporo l''1 d''abril.

Enviado el 15/03/2011 19:16Mensajes: Usuario no registrado
l

estertxu!

Jo he fet la entrevista pero ningú m''ha dit res de res de on vaig a parar aixi que això funciona tant malament com sempre .Lis estic com tu esperan i amb un treball per dir quin dia marxo.

I a mi també en vam dir el dia 1 però no me''n fiu.

Enviado el 15/03/2011 19:46Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Sap litoral hemos escogido en Cap Sant Martí, c/Fluvià 211.

De horario no nos han dicho nada más que hay mañana, tarde y lliscant.

Ya hemos elegido centro, ahora supongo que cada ambulatorio decidirá donde nos ponen.

Enviado el 15/03/2011 19:48Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Además nos han hecho decir el día que vamos a incorporaremos entre el 1 y el 30 de abril.

Enviado el 15/03/2011 19:59Mensajes: Usuario no registrado
elsi

Me han llamado hoy de mi sap y ya me han dicho donde voy. También me han dado los dias de curso que hay la próxima semana. Me han comentado que la previsión es que se publique el 31.03 pero que exactamente no lo saben y que llame a mi responsable.

Mi sap es cerdanyola-ripollet.

Ahora será cuestión de dias que os lo digan a todos

Enviado el 15/03/2011 20:11Mensajes: Usuario no registrado
laura

Algú de penedes-garraf que ja l''han trucat?

Enviado el 15/03/2011 22:23Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

En Baix Llobregat Nord tambien ya se han dicho los destinos, a los nuevos nos haran un pequeño curso del SIAP 4h creo, pero aun no sabemos cuando lo haremos, me comentaron que en Hospitalet seria el curso, pero nada más, de la incorporacion no estan seguros del dia, dicen que prevision (esa palabra que le gusta tanto a la estertxu :S) sigue siendo 1 de abril.

Enviado el 15/03/2011 22:40Mensajes: Usuario no registrado

Hem de fer un curs la setmana vinent???????

Enviado el 15/03/2011 23:15Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No se si tothom el farà, als de Baix llobregat nord si el fem

Enviado el 16/03/2011 08:52Mensajes: Usuario no registrado

A Barcelona, a els SAP nomes escollim centre, els horaris els assigen els centres en funcions de les seves necessitats.

paciencia

Enviado el 16/03/2011 08:55Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Suposo que es logic que els nous, fagin aquest curs, i no ens ho carreguin tot als companys, tenir una o dues o tres persones noves que no saben com va res, haver d''atendre el telefon, atendre la gent i tot plegat, es superestressant, i injust per tots, ells no aprenen com han d''aprendre, sovint per acabar mes aviat, expliques les coses i te''n deixes la meitat, veus la cua de la gent que s''espera i no saps que fer.

Pero tot va aixi al ICS, jo tambe vaig aprendre d''aquesta manera.

Enviado el 16/03/2011 10:07Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si Betty és tant estresant pel company que va saturat com per a la persona nova. Encara que ja et dic jo que un curset de 4h només (si és el que tinc entés) és tant sols una presa de contacte. El millor sempre és si et donen temps suficient passar-te pel servei (o CAP) uns dies abans i que et vagin explicant (sobre tot si vas a les hores que hi ha mes tranquil·litat) així quan aterres el primer dia no hi ha tants de nervis i els companys no t''han d''explicar tantes coses.

Enviado el 16/03/2011 10:26Mensajes: Usuario no registrado
nef

a la meva sap que també ens han dit ja els centres i horaris a casdasqu, no saben el dia exacte de publicació i per tant la incorporació. També em van dir que hem d''anar a signar el dia després de la publicació i tampoc van saber dir-me on haurem d''anar...

Pels que esteu pendents de donar quince dies a la feina i no us ve d''incorporar-vos el primer dia, el meu consell és que penseu entre la primera i segona setmana d''abril... així assegureu tirada. Està clar que ens incorporem al abril i molt segurament a partir del dia 1.

Sobre el curset, a mi no em fan fer cap. No sé si perquè ja conec el siap o perquè a la meva sap ningú el fa... com veieu un cop més cada sap treballa d''una manera.

Anims gent que ja quasi i som.

Nota: Jo trucaré al meu cap de destí demà per anar a fer una ullada i que em coneguin. De passada que em facin cinc cèntims del funcionament per tal de no anar tan perduda el dia de la incorporació.

De fet a la meva sap s''han portat molt bé. Ens van trucar a a tots dilluns-dimarts per dir-nos la destinació abans de pasasr nota als centres (és per això que encara no puc trucar al cap) (em van dir que si us plau esperes a que els arribi el llistat) no queda gaire bé que ho sapiguem nosaltres abans que ells. (ens van fer el favor de trucar-nos primer per treurens nervis i angoixa de tanta incertesa)

Començo a estar contenta del canvi de sap!!!!!!!! la d''abans no és així ni de bon troç. Alguna cosa bona he tret de tot plegat.

Enviado el 16/03/2011 11:09Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Beatrix, quina rao que tens, tan de bo mes d''un et faci cas i t''escolti.

Ahir em varen dir on haig d''anar a treballar pero encara no se l''horari, se de SAPS que donaven les places on eren i els horaris, hi ha gent que treballa en altres llocs i potser no els hi va be l''horari de la plaça que han agafat, no em sembla be.

La gent que ja hi treballava a la SAP la tenien a la pantalla marcada, i varen triar abans que tothom.

Enviado el 16/03/2011 11:16Mensajes: Usuario no registrado
mjose

y Santa Coloma nadie sabe nada?

Enviado el 16/03/2011 11:20Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ahir també em van confirmar horari 15-21 :P

bé ja m''ho esperava, i ens haurem d''adaptar, però encara tenia esperances de fer algun matí... el més fotut son les guàrdies de dissabtes les tenim cada 3 mesos... però son de 13 hores :S, no vegis quina pallissa de dissabte!!

També m''han fet saber que en la nostra zona no hi haura ni substitucions per baixes ni per vacances que ens hem de cobrir entre el personal que hi hagi... deu n''hi do!!

Enviado el 16/03/2011 11:39Mensajes: Usuario no registrado
Eli per a Beatrix

Hola maca, a quina Sap vas ?

Enviado el 16/03/2011 12:07Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

M''incorporaré a Baix llobregat nord.

Enviado el 16/03/2011 12:21Mensajes: Usuario no registrado
Eli per a Beatrix

Doncs que et vagi molt bé. Jo començo de nou ja que no he treballant mai en aquesta casa.

Enviado el 16/03/2011 12:23Mensajes: Usuario no registrado
+ paciència que un nan

De sta Coloma ningú sap res?? Avui he trucat i per a més inri els telèfons no anaven!! he trobat un telèfon on si m''han contestat i m''han dit que no me''l podia passar que havia d''anar personalment i d''on sóc jo una bastant malament, no visc al costat precisament tinc més de 3 hores de viatje!! Estertxu si us plau, a veure si ens vas informant sobre aquesta penya!! Uff!! això és un estrés total!! ningú sap res! és increible!!!

Enviado el 16/03/2011 13:37Mensajes: Usuario no registrado
Nit

Gent de SantaCo,

Ens trucaran apartir de Divendres, per entrevistar-nos la setmana vinent.

Els tel. no funcionen.

No sé si és general però a la meva SAp hi ha un ambient de tristesa ........

Ánims a tots

Enviado el 16/03/2011 13:56Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracies Eli, igualment que et vagi bé a tu també i a tots, que ja ens ho mereixem.

Vaig veient que cada SAP te un estil molt diferent. En el cas de la que he escollit sembla que he tingut sort, de moment la acollida ha estat rápida i molt eficient, ens mantenen prou informats de seguida que hi ha novetats i el tracte de moment molt amable (que m''ha sobtat i tot). No se si és per que és una SAP relativament petita, sense mases centres i potser llavors la organització també és més simple, però de moment he vist una calitat en el tracte humà molt superior a la que hi estic acostumada, bé penso que si hi veiem alguna cosa bona també s''ha de dir :)

En fi, els de SantaCo i altres que també se que esteu en el "limbo" encara sense informació, el meu ànim, sigui el que sigui el mes vinent ens hi incorporem, ara si que ja queda poc.

Enviado el 16/03/2011 15:04Mensajes: Usuario no registrado
Bel

Beatrix en tu sap empezais a las 15h. por la tarde. Pedazo de horario. eso son solo 6 horas y aunque haceis más hora s de guardia, son cada 3 meses. Esta muy bien.

Enviado el 16/03/2011 15:07Mensajes: Usuario no registrado
mjose

graciessss nit

Enviado el 16/03/2011 15:12Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Bea te han dado el cap q querías? y de 3 a 21 no te faltan horas? es q creia q son 7h. Yo no se mi horario px no he podido hablar con el responsable pero el curso q comenté es de 12 horas repartido en tres mañanas.

Cómo vas con el catalán? yo me compré los libros y voy haciendo, hay dias q digo va pues no es tan difícil y otros pienso en q lío me he metido...

Enviado el 16/03/2011 15:23Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si perdonad se me ha ido la pinza, el horario es de 14 a 21 :P 7horas no 6.

el curso no me han confirmado cuanto tiempo es, habia oido 4 horas, per no lo se seguro.

Elisi el catalán ni lo he tocado aun XD

Enviado el 16/03/2011 16:32Mensajes: Usuario no registrado
noa

Algú de dins m''ha comentat que s''estan fent moltes reduccions en general i entre elles hi ha per exemple la no compactació de jornades si tens reducció de jornada. Que en sabeu d''això? Els de Sap Muntanya sabeu res de nou apart de la tria de demà????

Enviado el 16/03/2011 16:55Mensajes: Usuario no registrado
Carme per Noa

Ets també de Sap Muntanya? doncs ets veurem demà.

Enviado el 16/03/2011 22:32Mensajes: Usuario no registrado
+ paciència que un nan

Gràciesss Nit!!! Però tinc un dubte!! a mi no em van demanar cap núm de telèfon!! Suposo que ho mirarant de l''aplicatiu sinó no se!! A vosaltres us van demanar algun núm de telèfon??? gràciesss per endavant!!

Enviado el 16/03/2011 23:00Mensajes: Usuario no registrado
w

www www www

Enviado el 17/03/2011 08:42Mensajes: Usuario no registrado
anna

enhorabona a tots ja tenim plaça

Enviado el 17/03/2011 12:10Mensajes: Usuario no registrado

que quieres decir ana? ya ha salido dogc? enhorabuena a ti tb

Enviado el 17/03/2011 13:56Mensajes: Usuario no registrado
joan

no creo que salga nada en el dog hasta que todos hayamos heco las entrevistas. ya que el dia siguiente ya nos podemos incorporar.

Enviado el 17/03/2011 14:16Mensajes: Usuario no registrado
Nit

Les de Santaco:Busquen el nostre tel. a l''aplicatiu.

Enviado el 17/03/2011 19:15Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

ALS DE STACO

Jo m''hi acostaré o demà dv. o dilluns, si no m''han trucat abans.

Però ja m''han avisat que la noia que se n''encarrega fa jornada reduida, per tant, no ens hauria d''estranyar que encara no hagi trucat...

PACIENCIA.

De seguida que en sàpiga res per descomptat que ho díré!

APA A10!

Enviado el 17/03/2011 19:18Mensajes: Usuario no registrado

Avui s''ha fet l''elecció en el Sap Muntanya, torn de tarda quina MMM. Hem de posar-me en contacte amb el centre elegit.

Enviado el 17/03/2011 21:05Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Em donen comissio de serveis, yupiiiiiiii!!!!!!

Enviado el 17/03/2011 22:44Mensajes: Usuario no registrado

el teu lloc l''ocuparà l ''aprov@t 928 com a interinitat i successius

Enviado el 17/03/2011 22:45Mensajes: Usuario no registrado
nit

Felicitats Betty, que bona noticia!

Enviado el 17/03/2011 23:07Mensajes: Usuario no registrado
sl

Moltes felicitats Betty !! Si no és molt demanar, on et quedaràs??

Enviado el 17/03/2011 23:22Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Felicitats Betty, la cosa esta super dificil, me n''alegro molt per tu. ;)

Enviado el 17/03/2011 23:54Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Em quedo a la SAP que estic treballant.

Recomano a tothom que pugui, que demani comissio de serveis, es el mes bo que ens pot passar.

Algu va dir que no en donaven, era mentida.

a la meva SAP tothom que ho ha demanat li han donat.

Enviado el 18/03/2011 00:05Mensajes: Usuario no registrado
A.

Betty,

Si no és molt preguntar a quina SAP estàs????

ÉS per anar una mica més orientats.

Enviado el 18/03/2011 01:30Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Es extraoficial encara i no ho puc dir, pero moltes gràcies a tots per les vostres felicitacions,dema es el meu aniversari, ha estat el millor regal que em podien fer, bona nit a t@ts.

Enviado el 18/03/2011 09:48Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 18/03/2011 10:54Mensajes: Usuario no registrado
nef

felicitats betty.

Enviado el 18/03/2011 13:13Mensajes: Usuario no registrado
Esperant

Algú de SAP Granollers-Mollet l''han trucat per fer interinange o eventual ??? Jo he aprovat les opos però no he agafat plaça estic d''interina i el 31 se m''acaba pq si l''1 ja s''incorporen els nous....

És normal que encara no m''hagin dit res ???

Enviado el 18/03/2011 13:37Mensajes: Usuario no registrado
AM

Quan temps fa que ests interina?

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.