oposicions auxiliar administratiu 35è. fil (Esperant) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.634 mensajes • 20.931 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.575 • Último mensaje: 16/12/2025 12:53

Enviado el 18/03/2011 13:43Mensajes: Usuario no registrado
Esperant

oposicions auxiliar administratiu 35è. fil

Doncs d''interina 2 anys i 8 mesos i treballant a la casa farà 6 anys

299 Respuestas al Mensaje

Enviado el 18/03/2011 13:45Mensajes: Usuario no registrado
Esperant

RE:oposicions auxiliar administratiu 35è. fil

Hem obert el 35è fil al mateix temps, si vols continuem en aquest.

Enviado el 18/03/2011 13:57Mensajes: Usuario no registrado
AM

De moment tot el que se és que volen reduir eventuals i interins, no vull desanimar-te, però està molt malament. Espero que tinguis sort i puguis continuar treballant. Jo he triat plaça però hauré de fer molts quilòmtres cada dia ja que he sigut de les ultimes a triar.

Enviado el 18/03/2011 14:43Mensajes: Usuario no registrado
Esperant

A qui CAP aniràs ???

Enviado el 18/03/2011 14:57Mensajes: Usuario no registrado

......

Enviado el 18/03/2011 15:26Mensajes: Usuario no registrado
AM

Algú em podria dir quines desavantatges té demanar una comissió de serveis.

Gràcies

Enviado el 18/03/2011 15:27Mensajes: Usuario no registrado
AM

Per esperant,

No sé a quin cap aniré, suposo que ho sabré la setmana que ve.

Enviado el 18/03/2011 15:28Mensajes: Usuario no registrado

A mi mi responsable me ha dicho q no se va a sustutuir a nadie.

Enviado el 18/03/2011 16:01Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si nois, les substitucions estaran fatals als CAP de la zona baix llob nord no es substituiran ni les baixes (ni tant sols les maternals) ni les vacances per ara ens haurem de cobrir entre els companys. No se com estaran els hospitals, pero la cosa pinta molt malament aquest any.

Enviado el 18/03/2011 16:15Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

AM les desavantatges de les comisions de serveis és que no son per sempre tenen un límit de 2 anys, encara que sovint no es compleix el límit.

Enviado el 18/03/2011 16:36Mensajes: Usuario no registrado

RE:oposicions auxiliar administratiu 35�. fil

Ningu sap res de Girona Sud?

Enviado el 18/03/2011 16:48Mensajes: Usuario no registrado

La setmana que ve diran alguna cosa de Girona Sud.

Enviado el 18/03/2011 16:50Mensajes: Usuario no registrado

Gracies, tenim que començar en 15 dies i res, ni centre, ni horari.

Enviado el 18/03/2011 17:05Mensajes: Usuario no registrado
Betty

M''he quedat sense internet, han tret la corrent i el modem se m''ha cascat, no és el primer cop que em passa. Llavors han de venir a canviar-lo, què hi farem! no tot pot sortir rodat.

Moltes gràcies Nef, espero que tu i tots els altres tingueu tanta sort com jo!

Enviado el 18/03/2011 19:19Mensajes: Usuario no registrado

mmmmmmm

Enviado el 18/03/2011 20:10Mensajes: Usuario no registrado
Ely

Hola chicos,

Tengo una duda y la queria exponer a ver si alguien me la puede resolver o puede indicarme algun sitio donde dirigirme para informarme.

Fui mama hace casi 8 semanas y no he generado el derecho de maternidad porque no estaba trabajando en la empresa privada ni tampoco estaba cobrando el paro porque ya lo habia agotado, con lo cual no voy a poder disfrutar de mis 16 semanas de maternidad y como necesito el dinero pues me incorporare el 1/4. Mi pregunta se refiere a la reduccion de jornada con la totalidad de la retribucion. Se supone que puede solicitar reduccion de 1/3 de la jornada cobrando el 100% para cuidado de un hijo siempre que se tenga la guarda legal y el padre y la madre trabajen con el 100% de las retribuciones. ¿Que quiere decir eso de que trabajen con el 100% de las retribuciones?. En mi caso mi marido tiene compatibilizado el paro con un trabajo de solo 8 horas semanales.

Agradeceria si alguien pudiera orientarme para saber si tengo derecho a solicitar esta reduccion.

Felicidades Betty por la CS y por tu cumple.

Enviado el 18/03/2011 20:54Mensajes: Usuario no registrado

.......

Enviado el 18/03/2011 20:58Mensajes: Usuario no registrado
pere

Ely: El articulo 24 de la LLei 8/06, de conciliación familiar dice que se tiene derecho a este tipo de reducción de jornada siempre que el otro progenitor o progenitora trabaje. No habla del 100 por 100 que comentas. Otra cosa será que se pueda entender que ya se tenga compatibilizada la vida laboral y familiar con este tipo de estructura familiar ya que tu marido prácticamente no trabaja. Entiendo que estrictamente tengas derecho, con la literalidad de la norma.

Saludos.

Enviado el 18/03/2011 21:09Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Ja el tinc arreglat, abans he hagut de fer un reset al modem, i llestos!

Gracies Ely, per lo de la reduccio de la jornada, crec que si que ho pots demanar, ves al departament de RRHH de la teva SAP i t''ho diran.

Enviado el 18/03/2011 22:32Mensajes: Usuario no registrado
lara

encara no sé res el que espera desespera

Enviado el 18/03/2011 22:32Mensajes: Usuario no registrado

La reduccion de jornada si la podras solicitar cuando te incorpores y cobraras el 100% hasta que el niño tenga 1 año de edad, luego si quieres continuar con la reduccion de jornada de 1/3 te descontaran el el 20% del sueldo, trienios, complemento de destino..etc..

Enviado el 18/03/2011 23:08Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Ely,

Per guarda legal d''un infant menor d''un any, reducció d''1/3 de jornada sense reducció de retribucions. El que vol dir això és que treballant 2/3 de la teva jornada cobraras l''import íntegre, és a dir, els 3/3.

Si vols, mira-ho al Decret L egislatiu 1/1997, de 31 d''octubre: art.97.2, segons l''apartat 2.a) de la Llei 6/2002, de 25 d''abril. També em miraria la llei d''igualtat dones i homes, i la de conciliació de la vida familiar laboral 8/2006. Ho pots plantejar a la feina quan comencis. A més, jo de tu també plantejaria "el permís de maternitat" preguntaria si el pots gaudir. Potser que el temps des de que vas tenir el teu fill fins el moment de començar a treballar, als efectes de poder gaudir del permís de la maternitat (16 setmanes), l''hagis perdut. A banda d''això, penso que no l''has perdut tot, o fins i tot, que podries a arribar a gaudir-lo sencer. Això dependrà de la interpretació que pugui fer el servei de recursos humans d''aquestes lleis de protecció, o de la interpretació de la funció pública.

No se si t''he ajudat gaire. Espero que si. Una abraçada.

Enviado el 18/03/2011 23:17Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Ely,

Fent referència a la llei que en Pere comentava,

"Article 24

Reducció de jornada amb la totalitat de la retribució

1. Les persones a les quals s''aplica aquesta llei poden gaudir d''una reducció de com a màxim un terç de la jornada de treball amb la percepció del cent per cent de les retribucions per a tenir cura d''un fill o filla, sempre que no estiguin privades de la guarda legal d''aquest per resolució judicial i que l''altre progenitor o progenitora treballi."

Dic el mateix que en Pere. La llei no especifica el percentatge de la jornada.

També et trobes el permís de lactància en la 8/2006 de conciliació de la vida laboral, familiar

"1. El permís per lactància és d''una hora diària d''absència del lloc de treball, la qual es pot dividir en dues fraccions de trenta minuts. En els casos de part, adopció o acolliment múltiple el permís és de dues hores diàries, les quals es poden dividir en dues fraccions d''una hora. El període del permís s''inicia un cop finit el permís per maternitat i té una durada màxima de vint setmanes.

2. A petició de l''interessat o interessada, les hores del permís de lactància es poden compactar per a gaudir-ne en jornades senceres de treball, consecutives o repartides per setmanes, sense alterar el moment d''inici del període de permís i tenint en compte les necessitats del servei."

Enviado el 19/03/2011 09:11Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Hola companys, m''he quedat sense plaça i em vull apuntar a més llocs, algú em podria dir on és Barcelona dreta i esquerra ??? i Girona 1,2,3,4 ??? què és el ACUT ???

Quantes preguntes, eh !!!!

Gràcies

Enviado el 19/03/2011 10:17Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Barcelona dreta i esquerra ja ho he trobat però girona 1,2,3 i 4 no. Si algú ho sap si us plau que m''ho digui. Gràcies

Enviado el 19/03/2011 10:47Mensajes: Usuario no registrado
Ely

Gracias por vuestras informaciones.

Yo escogi CAP el miercoles porque pertenecia a la Sap Esquerra y cuando nos acercabamos a elegir la plaza, nos daban unos papeles que ponian "Manual d''acollida per als nous professionals del SAP Esquerra de BCN". En ellos venia entre otras cosas los permisos y licencias a los que tenemos derecho como personal estatutario y ahi es donde ponia lo de que el padre y la madre tabajen con el 100% de les retribuciones. Mire el art. 24 de la ley 8/2006 y como bien dice Pere no dice nada de lo del 100%de las retribuciones y por eso os hice la pregunta de que significaba eso.

Al final del acto de eleccion me quede porque me pidieron que me quedara para darme un telefono al que he de llamar el lunes. Creo que es de algun departamento de servicios corporativos y me informaran de lo que debo hacer.

Cashua ojala tengas razon y me dejen disfrutar de mi hija hasta la semana 16 cobrando pero....me dijeron que seguramente el ics no se haria cargo de pagarme ese descanso. Como mucho podria solicitar un permiso especial para poder incorporarme pasadas las 16 semanas pero seguro que sin ver un duro y en la situacion en que estoy necesito el dinero cuanto antes asi que me incorporaria 1/4.

A ver que me dicen el lunes.

Gracias a todos por vuestra ayuda.

Enviado el 19/03/2011 14:55Mensajes: Usuario no registrado
pere

Ely: posiblemente lo que decia es que el padre y la madre trabajen, con el 100 por cien de las retribuciones. O sea, si ponemos la coma después de trabajen te da el sentido que en este foro se ha dicho. O sea, se tiene derecho, con el 100 por 100 de las retribuciones, siempre que la madre (trabajas en el ics) y el padre trabajen.

Saludos.

pd: lo de las 16 semanas lo dudo con fundamento dado que no se cobra del ics sino del inss. Si no tienes carencia o los requisitos para acceder a la prestación segun el inss, el ics no te la puede dar unilateralmente. Otra cosa es que se pueda prorrogar el periodo de tu toma de posesión.

También te puedes plantear la compactación de la lactancia y la guarda legal para poder estar con tu retoño antes de comenzar a trabajar.

Enviado el 19/03/2011 19:00Mensajes: Usuario no registrado

.....para los de la bolsa que estamos pendientes de INTERINIDAD,

copio y pego,

Ya se que me direis que si soy de UGT etc etc, pero de eso nada de nada ya que no soy de ningun sindicato, pero tengo que decir de ugt esta luchando para que ls contratos de mes a mes tb se den x bolsa, el ultimo mes consigio destronar de uno de esos sitios a un suplente que parecia abonado a trabajr si o si, teneis que luchar hasta el final, pasaros por ugt haber si pueden hacer algo por vosotros, cualquier intento sera positivo, saludos.

Enviado el 19/03/2011 19:09Mensajes: Usuario no registrado

no puede ser que la gente se gaste dinero en formacion, aprobar una oposición para que ahora ellos repartan los contratos como les de la gana,

asi que me dijeron que para ls contratos de abril ya contaban conmigo,

pero claro los de 6 meses ls reparten en junio,

ya sabes dales caña sino te torean, es nuestro derecho y tenemos que lucharlo,

un saludo.

Enviado el 20/03/2011 11:23Mensajes: Usuario no registrado
Mònica

Estic pensant demanar una comissió de serveis, pero no ho tinc gaire clar, m''explico, a la SAP que treballo ara no estic ni bé ni malament entre companys molt bé, pero amb la cap una mica de tivantor ja que els que hem aprovat hem desplaçat als interins que no ho han fet i per lo vist som com usurpadores.... (espero que entengueu l''ironia), i per altra banda la SAP que hem toca la tinc a 60 Km de casa meva, amb lo qual hem toca agafar cotxe, perque no tinc transport públic. La meva pregunta es: quines son les condicions de les comissions de servei respecte a durada, possibilitat de renúncia si aqui hem fan la vida impossible, etc, es que no he trobat en lloc el funcionament de les comissions de servei i m''agradaria posar en la balança els pros i contres d''aquesta decisió. En tot cas ho probaria un cop ja assentada a la plaça que hem correspon, i en uns parell de mesos de veure com va tot, si la benzina fos més barata ni m''ho plantejaba. Agrairé respostes. A10

Enviado el 20/03/2011 11:40Mensajes: Usuario no registrado
A

Yo demanaría la comissió de servei, pero ha de ser ja.....perque ja estan donant la ubicaió a tots els centres.

Quan a la USURPACIÓ , la cap ,etc....és un estat generalitzat que estem patint TOT@S els que hem aprobat més o menys disimulat.

Enviado el 20/03/2011 12:23Mensajes: Usuario no registrado
.

d

Enviado el 20/03/2011 12:39Mensajes: Usuario no registrado
sl

Mónica, t''entenc perfectament, encara haurem de demanar perdó per haver tret la plaça, suposo que això anirà passant amb el temps i tot tornarà a ser normal...el temps tot ho cura... Les comissions acostumen a ser de dos anys... pregunta a RRHH de la teva sap quant a la renúncia... ells t''haurien d''informar... Fes números, i el que més et convingui econòmicament, l''ambient segur que millorarà... Sort !!

Enviado el 20/03/2011 12:46Mensajes: Usuario no registrado
fda

a alguien le han llmado dle vall dhebron?

Enviado el 20/03/2011 15:52Mensajes: Usuario no registrado
m de la o

alguien hará el cursillo la semana que viene?

Enviado el 20/03/2011 17:20Mensajes: Usuario no registrado
s

¿ a cuantos os has llamado de santa coloma? ¿nos han llamado a los 36 para hacer la entrevista en dos dias?

Enviado el 20/03/2011 19:03Mensajes: Usuario no registrado
Elena per Mònica

Sí a tu que estàs treballant amb una SAP a l''ICS " es una usurpadora" Els que venen d''un altre organisme o de la empresa privada que són a les hores?

Enviado el 20/03/2011 19:19Mensajes: Usuario no registrado

En aquest cas, tranquils , no passa absolutament res,....sou els nous...

cap problemo, no competició, no sou perill, només hi ha curiositat i expectativa però això sí amb plaça fixa guanyada amb mèrits reals, no de fogeo.

Enviado el 20/03/2011 20:51Mensajes: Usuario no registrado
1

Que vols dir que els que venim de fora no som cap perill?? i per que els que hi treballan si? no entenc el que vols dir.

Enviado el 20/03/2011 21:40Mensajes: Usuario no registrado
Mònica per Elena

Jo fa 3 mesos que treballo en aquesta SAP, vinc de l''ajuntament, i pel que sembla he desplaçat a algú. La cap de vegades fa comentaris tipus: "Quan tenim a la gent ensenyada i son bones traballadores venen altres sense cap experiència i agafan la cadira..." no m''ho diu a mi evidentment, però aqueste coses arriben a les meves oides. El que necessitaria saber son les normes de funcionament de les comissions de servei, ja que si la demano i me la donen i aquesta cap continua amb aquesta actitud voldria saber si pur anar a la SAP que m''ha tocat. Gràcies per escoltarme

Enviado el 20/03/2011 22:13Mensajes: Usuario no registrado

Algú em pot dir a qui he de dirigir la sol.licitud de comisió de serveis. Gràcies.

Enviado el 20/03/2011 22:25Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Has d''adreçar la solicitud al cap de rrhh de la SAP on vols anar.

Enviado el 21/03/2011 00:47Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

hola a tots i totes. Pels de Santa Coloma jo també vaig demà a la tarda a fer l''entrevista.

No había escrit res en el foro des de 23F però us he llegit, tots els missatges. Vaig tenir uns dies de subidón i ja m''he "desacelerado". Ely si me lees mañana te llamo y hablamos tranquilamente.

saludos.

Enviado el 21/03/2011 10:16Mensajes: Usuario no registrado
Elena per Beatrix

El dia 17 vaig triar el Cap on volia anar, vaig trucar i em van comentar que ja em trucarien perquè la responsable no hi era, cosa que encara no han fet. Volia la teva opinió al respecte tornaries a trucar o bé esperaries uns dies.

Gràcies

Enviado el 21/03/2011 10:34Mensajes: Usuario no registrado

Hola,

volia saber una cosa. M''ha tocat una SAP i jo vull passar a un hospital horari matí. Quan puc fer la sol·licitud, i a qui l''hauré de dirigir. He d''anar previament a l''hospital a parlar amb personal?

Enviado el 21/03/2011 11:23Mensajes: Usuario no registrado
nef

increíble...

ja amb plaça, a punt de treballar i seguim escribint a saco amb mil dubtes. Això és l''ICS!!

Quines ganes de que surti ja publicat i entrem a treballar a veure ai tot acaba de recolocar-se.

L''altre dia una coneguda em deia que estava parlant amb la persona que salta perquè jo m''incorporo i que hi ha molta espectació per veure com encaixo, etç... tots els que anem a un centre on no hem estat mai, som i serem durant un temps el centre de mirades i sac arreplegador de pifies varies de tothom. (això últim m''ho conec molt bé) totes les culpes van allà mateix... prepareu una esquena ben ampla!!

Enviado el 21/03/2011 11:30Mensajes: Usuario no registrado
Beatrix per a Elena

Hola Elena, home jo trucaria interessant-me si hi ha novetats, no crec que passi res per trucar, així també et quedes tranquil·la.

Ostres nef, la veritat es que és un rotllo saber-se el blanc de les mirades. A on jo aniré som 4 persones que ens repartiran en dos CAP diferents, la direcció del CAP també s''acaba d''incorporar, o sigui que realment hi ha moltes novetats, això potser ajuda a que estiguin tantíssim pendents de nosaltres no? :P

Bé ja sabem que les primeres setmanes son dificils, la qüestió és donar el millor de nosaltres... a veure com ens reben.

Enviado el 21/03/2011 11:35Mensajes: Usuario no registrado

He de trucar al nostre centre abans de fer la presa de possessió? o no cal?

Enviado el 21/03/2011 12:42Mensajes: Usuario no registrado
Elena per Beatrix

Gràcies Beatrix, he trucat i he quedat per dimecres, com vinc d''un altre organisme m''ha preguntat com es que he fer aquestes oposicions.

Enviado el 21/03/2011 14:01Mensajes: Usuario no registrado
Vero

Jo estic a la vall d''hebron i encara no m''han trucat. Vaig fer l''entrevista el dia 9 de març i em van dir que sobre dues setmanes que em trucaran i em dirien el lloc on em tocará.

Algú li han trucat!!!!

Enviado el 21/03/2011 14:13Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 21/03/2011 16:13Mensajes: Usuario no registrado
nef

per 21/03/2011 11:35:00

no cal trucar al centre on t''incorpores, però si que és veritat que no està de més fer-ho i passar-se algún dels dies previs per tal de que et facin cinc cèntims i així de passada tu veus l''ambient.

jo sí he trucat i vaig demà a veure el meu!!

Enviado el 21/03/2011 16:34Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola de nou

ENHORABONA PER PARTIDA DOBLE BETTY!!! MOLTES FELICITATS!!!

Jo aniré demà a les 16 h a fer l''entrevista a Staco, JA ERA HORA!!!

He mirat de demanar comissió de serveis pel Vallès i pel Bages però des de RRHH D''AQUELLS SAP M''HAN DIT QUE ARA MATEIX NI PARLAR-NE!!! NO, DE CAP MANERA, quan tenen pendent la incorporació de tots nosaltres!

Ho tornaré a provar passat l''estiu, el NO ja el tenia...

DARRER DIA POSSIBLE I REAL D''INCORPORACIÓ?

Algú que ho tingui clar m''ho pot aclarir a mi, sisplau? El 29 d''abril potser, o saltaríem al 2 de maig, comptant els 2 festius de setmana santa?

RECORDS I ANIMS A TOTHOM!!!

Que ara sí que ja entrem a la recta final!!!

Enviado el 21/03/2011 16:43Mensajes: Usuario no registrado

algu sap Girona Sud quan diran alguna cosa

Enviado el 21/03/2011 20:06Mensajes: Usuario no registrado
.

Me podeis ayudar, ¿que quiren decir las siglas ASIR?

Enviado el 21/03/2011 20:14Mensajes: Usuario no registrado
pere

Estertxu: Si es publica el dia 31 de març, el termini per prendre possessió es fins el 30 d''abril, de dia a dia, tenint en compte que no existeix dia corresponent a 31 al mes d''abril. En mesos els terminis sempre son naturals.

Malgrat el dia 30 sigui dissabte, recorda que és hàbil.

Salutacions.

Enviado el 21/03/2011 20:38Mensajes: Usuario no registrado

20:06

Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva (ASSIR),

normalment es coneix con "atenció a la DONA": ginecología, llevadores...

Enviado el 22/03/2011 08:37Mensajes: Usuario no registrado
j.

algú sap cada quans dissabtes es treballa

Enviado el 22/03/2011 08:39Mensajes: Usuario no registrado
ld

A ALGUIEN LE HAN LLAMADO DE LA BORSA PARA ALGUN CONTRATO EN CONDICIONES? AHORA QUE HAY GENTE PIDIENDO EXCEDENCIAS Y TAL Y CUAL? GRACIAS A TODOS Y SUERTE EN VUESTRA INCORPORACION PORTAROS BIEN JAJAAJ

Enviado el 22/03/2011 08:58Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Gràcies Estertxu, moltes gràcies!!!

Espero que tu tinguis també molta sort, es estrany que et diguin això, precisament és ara quan va bé que ho demanis, així ja t''incorporaries al teu lloc de treball (escollit).

Cada SAP funciona diferent, sembla mentida que sigui la mateixa "casa".

Per j. , depen del Cap, es treballa un dissabte cada 2 mesos , cada 3 , cada mes i mig, depen de la quantitat de gent que hi treballi, si són 6 ,7,8, 10,12, ves contant a un company cada setmana.

Hi Ha llocs que no se''n fan, Especialistes, Rehabilitació, Assir, Recursos Humans,Rx, etc.

Enviado el 22/03/2011 09:38Mensajes: Usuario no registrado
w

www www wwwd

Enviado el 22/03/2011 10:26Mensajes: Usuario no registrado
IL

Si l''horari de feina és de 14 a 21 h. Quan es dinar ?

Enviado el 22/03/2011 10:31Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Dines a casa.

La pausa que es fa quan treballes mes de 6 hores son 20min.

Enviado el 22/03/2011 11:58Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Hi ha centres que et deixen endur la carmanyola, arrives mitja hora abans , hi ha una sala on es pot menjar, amb una taula, en bastants llocs microones, t''ho escalfes i.....voila. Es una possibilitat, no has de dinar tan aviat. Jo he vist ple de gent que ho fa aixi, i no parlo solament d''administratius.

Enviado el 22/03/2011 13:28Mensajes: Usuario no registrado
JFM

Bon dia,

Estertxu, a Santaco els caps de setmana es fan cada 10 setmanes aproximadament. Els que ja treballavem a la mateixa Sap ens van fer l''entrevista divendres passat, els que heu escollit Santaco i encara no hi estaveu la teniau ahir o avui e imagino que l''incorporació la volen fer el 1 d''abril però tot depen de quan surti publicat al DOGC. Igualment, si veniu d''un altre cap teniu 15 dies - 1 mes per incorporar-vos però tal com està la cosa imagino que tota la gent voldrà incorporar-se lo abans possible.

Salutacions a tots

Enviado el 22/03/2011 14:28Mensajes: Usuario no registrado
kcaray

per a beatrix:

Hola,

les pauses son MÍNIM 20 minuts hi han centres (la majoria) son de 30 min. Recordo aquest punt que surtia al llibre de les opos i que el profe feia conya amb això. Segons manual mínim 20 minuts.

Enviado el 22/03/2011 14:30Mensajes: Usuario no registrado
mm

hola a todos, por favor a alguien le han llamado de la bolsa para ofrecerle algun contrato, si es asi de cuanto y en que posicion esta en la bolsa?

muchas gracias

Enviado el 22/03/2011 14:50Mensajes: Usuario no registrado
AN

Quan es parla de fer guàrdies, es refereix a treballar els dissabtes 13 hores i per altra banda ja un límit d''edat per fer-les ?

Enviado el 22/03/2011 15:44Mensajes: Usuario no registrado
kcaray

Les guardies depenen de la SAP, a la que estic actualment son dos guardies de 13 hores y dos guardies de 7 hores repartides durant l''any. El total d''hores a l''any es de 1599. No hi ha limit d''edat nivell administratiu només per personal sanitari a partir dels 60

Enviado el 22/03/2011 15:46Mensajes: Usuario no registrado
JFM

AN, les guardies a caps de primària son de 9 a 17 h els dissabtes. als hospitals es diferent perque els torns tambe inclouen caps de setmana. Els descansos, per llei SON DE 20 minuts, un altre cosa és que en alguns centres es facin de mitja hora però no es lo més habitual.

Enviado el 22/03/2011 16:20Mensajes: Usuario no registrado
OFI

GUARDIAS

desde el II Pacte de la mesa sectorial de sanidad :

Quedan exentos de hacer guardias- sanitatios y administrativos- TODOS al cumplir los 55 años de edad, previa comunicacion a rrhh.

A partir de los 50 años qedaran exentos aquellos que lo soliciten-sanitarios i administrativos- previa comunicacion y segun las necesidades del servei.

Tambien aquellos que aleguen motivos de salud, embarazadas , etc, etc

repito a los 55 años , TODOS EXENTOS DE GUARDIA, ES PRECEPTIVO / OBLIGATORIO

Enviado el 22/03/2011 16:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

als CAP del poble on treballare la guardia del dissabte és de 13h. i tothom les fa ho preguntaré pero em penso que hi ha companys amb més de 55 anys. Si algú no les vol fer paga algún company perque la facin per ell.

Enviado el 22/03/2011 16:38Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

no em de confondre la guardia de dissabte amb la guardia de cap de setmana que no les solen fer els administratius si no els zeladors (quan hi ha un dissabe festiu). Tinc entes que el nostre contracte consta com dies de treball de dilluns a dissabte i per això es treballen.

Enviado el 22/03/2011 16:47Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Bueeeeno PER FI!!!!! doncs ja está fet el "tràmit" de l''entrevista i demés, diguem-ne!!!! apa vinga va.

Si més no, he pogut "triar" el CAP sabent ja quin horari trio, que ja és un què!!!

Hi havia de tot: matins (sí, increible!!), tardes i lliscant.

Jo he triat el CAP C/Major, 1 plaça de matí i 2 places de torn lliscant (igual em donen aquestes) i el CAP del barri Llatí, al costat de casa del meu pare, i que són totes 2 de matí.

Veurem lo que em cau.

Perquè la Núria, qui m''ha fet l''entrevista, m''ha dit que hi ha 3 criteris per atorgar les places: continuitat, puntuació i proximitat al centre.

En resum, jo de continuitat res de res, de puntuació quasi res i proximitat, mira, sí, com que ara estic a can Papi, em tocaria el del barri LLatí sí o sí, ja m''estaria bé, total, a esmorzar cada dia a casa del meu pare... que seria molt més baratet!!! ja ja ja...

En fi, m''ha dit que trucaran dilluns per a dir-nos quin CAP ens toca.

Pel que fa a la incorporació jo precisament m''incorporaré el darrer dia possible, o en tot cas, la darrera setmana, ja que abans de plegar de la Diba i de començar a l''ICS, faré tots els dies de gaudir que em queden i marxaré fora uns dies, i a més haig d''avisar a la Diba amb un mínim de 15 dies. I ja estem a dia 22...

Enviado el 22/03/2011 17:59Mensajes: Usuario no registrado
i

ug

Enviado el 22/03/2011 18:02Mensajes: Usuario no registrado
Irina

Alguien de Hospi le interesa Gornal, se lo cambio.

Enviado el 22/03/2011 18:06Mensajes: Usuario no registrado
kcaray

per a OFI:

Hola,

ojala tinguis rao; al meu centre (on estic treballant en aquest moment) tinc la companya amb 64 anys i paga 80 euros per la guardia llarga i 50 per la curta;

Enviado el 22/03/2011 18:26Mensajes: Usuario no registrado
JFM

Crec que les guardies son obligatories per al TOT el personal en zones on no hi hagi instaurat un QUAP (centre d''urgencies en atenció primària) doncs les hores que es fan en aquestes guàrdies es fan per recuperar la jornada laboral anual que et toca per contracte.

Me n''alegro Estertxu que hagis escollit plaça a Santa Coloma!!!!! ja veuràs com es treballa molt bé i sino busca''m que jo ja fa 10 anys que estic interí aquí i aqui seguire......

Enviado el 22/03/2011 18:34Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Exacte JFM és el que volia dir jo abans amb les guàrdies, son obligatòries perque ens toquen per completar l''horari diürn. Nosaltres les fem igualment en un CUAP, perque el CUAP entra a funcionar quan plega l''horari de CAP.

Enviado el 22/03/2011 19:30Mensajes: Usuario no registrado
lluís

El tema és que el que diem guàrdies, de fet no ho són, son recuperacions horaries, als hospitals hi ha qui recupera en dissabte (quan li toca, depenent del personal del servei) i hia ha qui treballa de 08 a 15 h. i recupera 2.30 hores una tarda a la setmana.

Calcúlen una jornada setmenal de 37.5 hores.

Enviado el 22/03/2011 19:31Mensajes: Usuario no registrado

les guardies de dissabte son per fer el total d''hores anuals 1499, (setmanalment son 37,5 hores) així que no deixaran de fer-les la gent que tingui una determinada edad, ja que han de complir les hores setmanals.

Enviado el 22/03/2011 19:43Mensajes: Usuario no registrado
lluís

Jornada laboral a l''Hospital 1.599 hores en horarí de mati/tarda, llevat que les necesitats del servei oblguin/permetin una altre distribució horaria.

Ho tinc per escrit i es d''avui.

Enviado el 22/03/2011 21:04Mensajes: Usuario no registrado
Elena per a Estertxu

Hola Estertxu

Tu estàs a la Diba i jo estic al Dep. de Telecomunicacions, del Dep d''Empresa i Ocupació. Crec que notarem el canvi, la veritat es que en fa una mica de por canviar d''organisme i per conseqüència de feina. Porto uns quantes anys d''interina i estic dubtant per si he près la decisió acertada al fer aquest canvi. Espero que tinguem sort.

Enviado el 23/03/2011 09:05Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 23/03/2011 10:10Mensajes: Usuario no registrado

Hola, algu sabria dir-me quines son les feines que fa un aux. administratiu en un Cap ?

Gràcies.

Enviado el 23/03/2011 12:23Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

ahir vaig estar en un dels dos CAP que em pot tocar, les feines de aux. administratiu principalment estar de cara al public donant dia i hora, fent parts de confirmació de baixa, tramitar "volants" per a l''especialista.. aquestes coses.

Enviado el 23/03/2011 13:17Mensajes: Usuario no registrado
...

algu de selva marítim??

us han dit quelcom?

Enviado el 23/03/2011 13:58Mensajes: Usuario no registrado
joan

pues dec se jo l''unic que no m''han cridat per fer l''entrevista?

Enviado el 23/03/2011 14:16Mensajes: Usuario no registrado

doncs jo tucaria a la teva SAP per sortir de dubtes i veure com ho tenen previst i quan.

Enviado el 23/03/2011 14:31Mensajes: Usuario no registrado
S.

Hola a todos los que hemos escogido Santa coloma. Yo hice la entrevista el Lunes y tb me dijieron que llamarían el Viernes o el Lunes para informarnos que centro nos han asignado. A mi no me ha gustado el modo de asignar las plazas pq hubiera preferido que hubiera sido en un acto común como se hizo en la SAP ESQUERRE o la SAP DRETA ya que se vería todo más claro,no a través de entrevista.

Estoy contenta de que alguien que trabaja aquí (BEATRIX) diga que se trabaja bien. Yo vengo de otra SAP y la verdad es que estoy nerviosa con este cambio.

Enviado el 23/03/2011 14:32Mensajes: Usuario no registrado
S.

Hola a todos los que hemos escogido Santa coloma. Yo hice la entrevista el Lunes y tb me dijieron que llamarían el Viernes o el Lunes para informarnos que centro nos han asignado. A mi no me ha gustado el modo de asignar las plazas pq hubiera preferido que hubiera sido en un acto común como se hizo en la SAP ESQUERRE o la SAP DRETA ya que se vería todo más claro,no a través de entrevista.

Estoy contenta de que alguien que trabaja aquí (BEATRIX) diga que se trabaja bien. Yo vengo de otra SAP y la verdad es que estoy nerviosa con este cambio.

Enviado el 23/03/2011 15:16Mensajes: Usuario no registrado
nef

avui he anat a veure el meu nou centre de treball i estic contenta. Tenía por pel canvi de SAP i en conseqüència el centre que em toqués... i mira per on que crec que estaré bé!!

Us aconsello no escalfar-vos el cap més del compte, tots tremolem amb els canvis i sempre estem a la defensiva, però penseu que aquest cop, entrem amb plaça amb propietat i de seguida serem un més de la colla. S''acabat ser l''últim mono/a!!!

Anim a tothom i sort pels que encara espereu resposta de centre i horari...

Cada cop més aprop del dia 01/04.

Enviado el 23/03/2011 15:56Mensajes: Usuario no registrado
JFM

S. Has escollit Santa Coloma? Quines preferències? Jo crec que el problema de tot ha sigut la manca de temps, i que realment aqui hi havia 36 places i intentaran que tothom estigui a la seva primera perferència per tal de fer més fàcil la vida a tothom. Igualment, toqui el que et toqui no et preocupis que segur que estàs bé, aquí a Santa Coloma fem una bona pinya entre tots (encara que en algun centre s''està millor que en altres eh?? jeje).

Ja queda menys per a tothom!

Enviado el 23/03/2011 16:04Mensajes: Usuario no registrado
Betty

ja es oficial els de SAP Mataró-Maresme sabem on ens toca cadascú.

Enviado el 23/03/2011 16:08Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Si Nef...estic amb tu 100 %..tot i que no cambio de sap..per mi sera tot com una mica nou, despres de bastants mesos..

Et confirmo el ke vaig dirte a l''espera del torn definitiu..(divendres o dilluns ho sabre)

Seguim en contacte

Enviado el 23/03/2011 18:28Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Per a JFM: Moltes gràcies pels ànims!

Jo espero estar bé a STACO.

Per a mi, que NO ho he triat, té un component emocional afegit important: és una tornada als origens, diguèssim.

Fa uns 15 anys que vaig marxar i només he tornat de visita, mai no hagués pensat ni tornar-hi a treballar ni a viure-hi, va ser un adeu difícil i dur però volgut... però el fet és que la vida et porta per camins que no són ben bé els que tu voldries... cal acceptar-ho i no donar-hi massa voltes... per alguna raó serà que ara no sabem ni podem veure-la... jo si més no.

Jo he posat només CAP C/Major i CAP barri Llatí, si tu estar per uns d''aquests dos ja ens coneixerem. I si no potser també, al capdevall a STACO. som mooolta gent però en poc espai... tot està a mà, també tots els CAPS, ja ja ja...

Per a Elena:

A mi també em feia una certa por, però és ben normal, TOTS ELS CANVIS ACOSTUMEN A FER POR, és una condició inherent de l''ésser humà, la por i la resistència al canvi!!!

Dit això, mira de canviar el sentiment lògic i normal de la por al desconegut, per curiositat i interès per la nova feina, els nous companys, el nou lloc de treball... També surten coses positives dels canvis, ja ho veuràs.

I per descomptat que te''n sortiràs, a la nova feina, pren-t''ho com un repte positiu i engrescador. ÀNIMS!!!

Per a S: et dic el mateix que a Elena, NO estiguis massa nerviosa tampoc!!

A més si tu vens d''una altre SAP vols dir que ja treballes a l''ICS i ho tindràs tot per la mà, i tant!

Pel poc que jo he pogut veure, a cada CAP hi ha petits canvis però la major part de la feina sembla que sigui igual, clar que només tinc 1 sol mes d''experiència de fer pràctiques al meu CAP de Sabadell i altres 15 dies treballant al CAP de la Betty, al Maresme... podeu comptar, no sóc la més adient per donar consells a ningú!! oi?

ÀNIMS A TOTHOM!!!

I com que serem només 36, si més no els que estem al foro i anirem a STACO. podem quedar un dia per a prendre alguna cosa i conèixer-nos.

Proposo quedar al c/Sant Carles, al costat del metro Santa Coloma i del CAP c/Major, que hi ha una pastisseria on em puja el sucre de lo bo que ho fan tot, per exemple...

Per si algú aneu al CAP de Can Mariner també queda ben a prop. Per exemple.

ÀNIMS I BONA SORT A TOTS I TOTES!!!

Enviado el 23/03/2011 18:59Mensajes: Usuario no registrado
anna

hi ha algu que no hagi fet l''entrevista?

jo he trucar a la gerencia i m''han dit que encara no saben res ?

no ho entenc cada dia els truco i diuen el mateix.

Enviado el 23/03/2011 19:25Mensajes: Usuario no registrado
interrogant

En un concurs de trasllat, les places que es convoquen han de ser les que estan ocupades per interins o no necesariament? Gràcies.

Enviado el 23/03/2011 19:31Mensajes: Usuario no registrado

Esterxu,

hi ha algo a la teva relació amb STACO amb un regust agredolç que em produeix tendresa, tb un grau de "suspense" com a les pelis de histkot....que enganxa.

Com va ser la teva infantesa a STACO? hi ha algo a les teves paraules que conecta amb la meva en una població molt propera, a la que he tornat en molt contades ocasions , tot ai això , l''univers es podría dir que s''ha confabulat perque des de fa anys fins el moment el meu home treballa i vivim de ella, és com una compensació,després de viure-hi a d''altres poblacions.

inquietant!

Enviado el 23/03/2011 19:39Mensajes: Usuario no registrado
Elena per Estertxu

Gràcies Estertxu pels teus ànims.

Una abraçada.

Enviado el 23/03/2011 20:58Mensajes: Usuario no registrado
Ely

Hola compañeros,

Hoy me han dicho que puedo alargar la incorporacion solicitando un permiso especial hasta la semana 16 para poder disfrutar del descanso maternal pero que no lo cobraria, asi que como me encuentro bien y he elegido un ambulatorio que tengo a 5-10 minutos andando desde mi casa, pues me incorporare el 1/4.

Pere, al final me han aclarado lo del 100% de las retribuciones. Se refiere a que mi marido no este disfrutando de una reduccion de jornada y sueldo por el mismo motivo y que este cobrando el 100%.

Asi que al menos podre disfrutar de la reduccion de jornada de 1/3 cobrando el sueldo completo.

Hoy he estado en el CAP que elegi a conocer a la referente y a la coordinadora y mañana voy a ir a que me enseñen a trabajar con el SIAP. Me da un poco de respeto pero tampoco creo que sea mucho mas complicado que cualquier otro programa informatico, vamos que incluso por intuicion yo creo que muchas cosas se deduciran. En el fondo estoy tan contenta de tener una plaza que hasta el simple hecho de ir a aprender me emociona.

Ahora si que ya se ve la luz.

Suerte a todos.

Enviado el 23/03/2011 22:40Mensajes: Usuario no registrado
Opositon

Hola amigos pacientes,

Leo siempre, pero comento poco.

Yo aun no se mi cap de destino y la verdad no lo entiendo. Ice la entrevista a principios de marzo y entiendo la complejidad de organizar la incorporación de tanta gente. Pero yo por ejemplo que me voy a quedar entre unos 90 y 120 km de mi casa necesito tiempo para organizarme. Saber si me podre desplazar en transporte público, dada la imposibilidad de costear el transporte privado, plantearme el mudarme y sobre todo a mi me gustaría estar unos días previos a a la incorporación aprendiendo y conociendo como funciona todo. Pero todo en esta oposición es esperar y esperar. Solo pido entrar con buen pie en mi futuro laboral.

Alguien sabe algo de la gerencia Gerona sap maritim????

Solo queda un poco más, animo y hacia adelante.

Enviado el 24/03/2011 09:00Mensajes: Usuario no registrado
d

Ja s''acosta el dia definitiu

Enviado el 24/03/2011 09:09Mensajes: Usuario no registrado
D

LA BOLSASE MUEVE O NO? A MI NO ME LLAMAN

Enviado el 24/03/2011 09:54Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

D, me da la sensacion que movimiento en la bolsa si llega a haber será cuando nos incorporemos las nuevas plazas y quede claro las comisiones de servicios y las excedencias.

De todos modos, en las SAP va haber muy muy pocas suplencias, (en la nuestra concreta Baix llobr. nord 0 suplencias, no va haber ni en verano), por eso te aconsejo que en tus opciones abras lo máximo las posibilidades e incluyas hospitales para tener más opciones a contratos... y haz cursos para ganar puntos... la cosa esta muy mal.

Enviado el 24/03/2011 09:56Mensajes: Usuario no registrado
D

POR LOQ UE LEO HAY COMISINOES DE SERVICIO Y COSAS ASI, NO SE PQ NO NOS LLAMAN A LOS QUE ETAMOS DE LOS PRIMEROS, O LO HARÁN MAS ADELANTE? NO ENTIENDO. GRACIAS POR TU OPINON BEATRIX

Enviado el 24/03/2011 09:58Mensajes: Usuario no registrado
S.

Me parece muy buena la propuesta de Anna de quedar un dia los que vamos a trabajar en santa coloma para tomarnos algo y conocernos.

Mis opciones a la hora de escoger supongo que habrán sido como casi todos. Primeros las opciones de mañana( CAP Major y CAP Llati) y después las lliscans. Yo en mi caso no he puesto tardes.

Enviado el 24/03/2011 10:04Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

D, me imagino que primero intentaran tener ubicada a toda la gente que ha ganado plaza (no la tienes hasta que no te presentas el primer dia a trabajar) y para eso tienes un mes, yo diria que el movimiento posible de llamar a gente será a finales de abril, pero es mi opinion. Las comisiones de servicio y excedencias no se aprueban automaticamente, así que tambien tendran su tiempo. Piensa que aun hay gente que ni siquiera ha hecho entrevista o ha presentado la peticion de excedencia, o tiene claro si le aprueban comision de servicios, por eso yo diria que hasta finales del mes que viene que sera cuando se acabe el plazo para incorporarse a la plaza no veran claramente los huecos que hay.

Enviado el 24/03/2011 10:25Mensajes: Usuario no registrado
sl

A mi ya me han comunicado que me conceden la comisión... aún no la he firmado pero ya es oficial. Espero que tengáis la misma suerte que yo !!

Enviado el 24/03/2011 10:33Mensajes: Usuario no registrado
AM

Para que te den una comisión de servicio es necesario que alguien te reclame y si nunca has trabajado en el ics será imposible que te la den ya que nadie te reclamara alla donde te haya tocado, ¿ estoy en lo cierto? si no es así agradeceria que alguien me lo explicara.

Enviado el 24/03/2011 10:54Mensajes: Usuario no registrado
xicaa

si han baremat aquest mes... sabeu si tarden molt atra vegada?

Enviado el 24/03/2011 11:30Mensajes: Usuario no registrado
b

Ely,

Yo de ti empezaría a trabajar, y solicitaría el permiso de maternidad una vez hayas empezado. No se cuanto tiempo hace que has sido mama, pero hay 21 dias que son de descanso obligatorio, según leí en alguna ley. Tu solicitas la maternidad y la lactancia. Si te tienen que dar una respuesta que sea por escrito.

Enviado el 24/03/2011 12:38Mensajes: Usuario no registrado
noa para sl

Donde te han concedido la comisión es donde ya estabas trabajando no? o al menos ya estabas trabajando en el ICS? Lo que te quiero preguntar es si en el ICS ya te conocen?

Enviado el 24/03/2011 14:35Mensajes: Usuario no registrado

Han trucat a algú de la SAP Sant Cugat-Rubí-Terrassa per dir-vos quin CAP de destinació teniu?

Enviado el 24/03/2011 14:55Mensajes: Usuario no registrado
sl para noa

Hola Noa, me quedo en el centro en el que trabajo, si ya me conocían...

Enviado el 24/03/2011 16:04Mensajes: Usuario no registrado

S''hauran de presentar els documents originals els 10 primers dies? em refereixo als curos, titulacions etc.

Enviado el 24/03/2011 17:27Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No cal tornar a presentar res, el tribunal ho va dir el dia d''elecció de plaça.

Enviado el 24/03/2011 17:39Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Hola nois/es

24 + 7 = 31 DOGC

Una setmana encara, no s''acaba mai.

Enviado el 24/03/2011 17:42Mensajes: Usuario no registrado

yo no tengo prisa.

Enviado el 24/03/2011 19:59Mensajes: Usuario no registrado
jp

Lluís ,

ja t''han ubicat a la Vall?

Enviado el 24/03/2011 20:04Mensajes: Usuario no registrado
lluis

jp, Sembla ser que si, m''han concedit el trasllat que vaig demanar.

Enviado el 24/03/2011 22:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Me n''alegro Lluís :)

Enviado el 24/03/2011 22:10Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

yo para hacer un café con los de santa coloma cuando queráis. haber si nos llaman entre mañana y el lunes al menos eso es lo que comentó en la reunión la Núria Sánchez, para decirnos la fecha de incorporación, el lugar que nos ha tocado y el horario.

saludos.

Enviado el 24/03/2011 23:07Mensajes: Usuario no registrado
K

M

Enviado el 25/03/2011 07:58Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Gracies, Beatrix ;-)

Enviado el 25/03/2011 09:14Mensajes: Usuario no registrado

Ahir vaig anar al cap on en toca treballar, en va comentar l''horari de 14 a 21 h. quan vaig preguntar si habia l''opció de poder-lo canviar em va respondre que era l''horari per sempre. Algu sap de vosaltres si això és habitual que no es pugui canviar mai. I per altre banda en va presentar una persona que estaba com a reforç que treballar als matins. No té cap mèrit haver aprobar o bé és el cas de ser novata en l''ICS

Enviado el 25/03/2011 09:35Mensajes: Usuario no registrado
nef

Ricard, estic molt contenta per tu... ara et falta tenir un xic més de sort amb l''horari...

Finalment els de Badalona-Sant Adrià, també farem un curs preparatori per tot aquell que no ha treballat mai i els que ho vulguem ens hi podem afegir.

És d''un sol dia i ens explicaran una mica de tot inclos el sap (programació hospitalaria) com fa mesos que no treballo, m''afegiré per posar-me al dia amb canvis i afers de la nova sap i de passada conèixer als companys que s''afegeixen a la meva sap... a més a més, el curs el fan al cap on m''incorporaré.

Enviado el 25/03/2011 09:35Mensajes: Usuario no registrado
xicaa

hola per favor algú sabria dirme cada quant baremen? moltes gràcies.

Enviado el 25/03/2011 09:39Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

a mí em van comentar que després de la incorporació al horari que em toqui, sí que tens la opció a través d''un document intern que hi hà, de poder fer un canvi d''horari. I que si queda alguna plaça no afectada podríes agafar-la.

Enviado el 25/03/2011 09:44Mensajes: Usuario no registrado
mm

per xicaa

vaig trucar a recursos humnas de la meva sap i en van dir que fins juny no tornariem a baremar, pero no crec que sigui veritat perque en el meu cap duien que sera despres de semana santa, no tinc mes informació.

Enviado el 25/03/2011 10:10Mensajes: Usuario no registrado
xicaa

mm

moltes gràcies!!

havia llegit per ací que seria a juny, jo tinc la esperança que quan entren els que han aprobat la oposició, baremen i a vore com estic situada.

Enviado el 25/03/2011 12:02Mensajes: Usuario no registrado
angels

Per als que els hi donen horari de tarda,

A mi em passa el mateix, també treballaré de 14 a 21h i a sobre amb una hora de distància. Espero que amb el temps es pugui canviar. Sembla que ens vulguin castigar per haver aprovat.

Enviado el 25/03/2011 13:52Mensajes: Usuario no registrado
c

Jo m''ho temia... horari de tarda i haig de deixar la uni... Sóc ja una mica gran i he entrat aquest any amb la prova d''accés . Els horaris de matí de les assignatures de la uni se solapen amb les de la tarda. I les de la tarda no les puc fer si treballo.

Menjar és el primer, però m''he passat la vida volent fer aquesta carrera. Porto un fart de plorar...

Enviado el 25/03/2011 14:39Mensajes: Usuario no registrado
S.

Por lo que veo hoy a los de santaco no nos van a llamar. Podían haber hecho el esfuerzo y así poder digerir la noticia durante el fin de semana, tanto si era buena como no. En fin............. esperaremos hasta el Lunes.

Saludos M. carmen ¿como estaís sin mí por allí?.

Enviado el 25/03/2011 15:00Mensajes: Usuario no registrado
Per a xicaa

Si estas apuntada a la borsa a Metrop. Sud o Nord, o al Barcelones i si em dones el teu nom et puc dir on estaras (mes o menys) una vegada descomptats de la borsa els que s''incorporen l''1 d''abril

Enviado el 25/03/2011 15:47Mensajes: Usuario no registrado
sl per a "c"

Hola c, intenta fer assignatures sueltes... ànimo!!

Enviado el 25/03/2011 17:22Mensajes: Usuario no registrado
c

sl, això feia, assignatures sueltes, mig curs.....

Enviado el 25/03/2011 18:43Mensajes: Usuario no registrado
xicaa

es poden enviar missatges privats?

si que estic apuntada a Metrop. sud i nord, pero no sé si meu podràs dir perque estic pendent de baremar, ja que he em vaig desactivar a la borsa i ara m''he tornat a activar (el dia següent que van baremar...)

Enviado el 25/03/2011 19:11Mensajes: Usuario no registrado
per a xicaa

Dons si no estas a la llista de la borsa de l''ultima baremacio del 6 de mars, t''aconsello que visitis aquesta pagina, que va crear la Beatrix,

sites punt google punt com barra site barra oposicionsics barra home (substitueix el "punt" per un "." i la "barra" per la "/")

a l''apartat de "llistats i utilitats" hi ha una calculadora de punts de la borsa de treball i calcula tu mateixa els que aproximadament tens, i m''ho dius.

Enviado el 26/03/2011 10:43Mensajes: Usuario no registrado
RRR

Per a aquells que vulgueu demanar canvi de torn al bloc de la Intersindical-CSC (Sol·licituds) hi podeu trobar

Enviado el 26/03/2011 10:44Mensajes: Usuario no registrado
RRR

Per a aquells que vulgueu demanar canvi de torn al bloc de la Intersindical-CSC (Sol·licituds) hi podeu trobar una sol·licitud de canvi de torn. L''enllaç el podeu trobar al site de la Beatrix.

Enviado el 26/03/2011 12:43Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Una pregunta..

Que pasa si no pots incorporarte el primer dia per baixa.., que s''hauria de fer ? presentar al mateix centre la baixa signada pel metge?

Ho he pensat des que em començo a trobar una mica malament..però no crec que res m''impedeixi seure a la cadira el dia 1, després ja veurem..ja haure pres possesió..

Enviado el 26/03/2011 12:49Mensajes: Usuario no registrado
c

Ricard, tens de temps 1 mes per incorporar-te

Enviado el 26/03/2011 12:52Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola a tothom

Primer de tot: ENHORABONA ALS COMPANYS I COMPANYES QUE SÍ QUE US HAN CONCEDIT EL TRASLLAT O LA COMISSIÓ DE SERVEIS!! Me n''alegro molt per vosaltres.

Als de Staco. jo vaig entendre que ens trucarien a partir de dilluns... o sia que tombem la truita:

i en lloc d''estar "dels nervis", és un dir, perquè encara no sabem el què, i com que ja no ens ha de venir d''aquí, oi que no? gaudim del preciós cap de setmana assolellat que tenim, i dilluns ja sortirem de dubtes!!

Pel que fa a quedar, doncs els qui vulgueu i pugueu, jo puc estar a Staco. a partir de les 16 h. aprox. podem quedar pel centre, a prop del metro de Staco.

Si algú/alguna teniu nens podríem quedar a una altre hora, en fi, quan ja sabrem on anem, doncs quedem per a celebrar-ho malgrat tot...

Jo tinc un dubte:

si la majoria hem posat matí o com a molt torn lliscant, com ha dit una companya jo també només he posat CAP c''Major i CAP Barrí Llatí, i penso que pel criteri de proximitat tinc més números perquè m''envïin al del barri Llatí (ja que ni per continuitat ni per puntuació no hi entro)

i si ningú o poca gent, no posa tardes ni els CAP que sols fan tardes, què?

Perquè òbviament (NO, NO, em reprimiré i NO deixaré anar cap previsiblement...) a algú li han d''encolomar el torn de tarda, oi?

Però si no els hem triat i se "suposa" que ens han de donar uns dels 5 que sí hem triat, i NO un altre... NO ho tinc clar.

En fi, paciència.

Dilluns suposo que sabrem el què.

PER A ANONIMA:

Doncs sí hi ha un punt agredolç amb la meva relació amb Staco. que hi farem!

Ara que la vida s''entesta a que hi torni, hauré de fer tot un "treball" per a mirar de canviar la meva actitud, i passar pàgina amb el meu passat, tancar el capítol de la infantesa i l''adolescencia tristes i infelices a Staco... Ja sóc gran, faré 43 en 10 dies!!!, i cal passar pàgina... i oblidar.

Potser toca pensar-hi, acceptar i assumir algunes o moltes coses i deixar enrera el passat, per tal de poder viure plenament i amb serenitat el present, que és l''única cosa segura que tenim, i encara el futur amb pau amb una mateixa... quan arribi!

Toca, doncs, fer les paus amb el meu passat! Estoy en ello. Ara, és un treball psicológic i emocional DUR!

Pel que fa al SIAP, com diu una companya, no veig que sigui més difícil que qualsevol altre programa, jo també penso que serà PRIMER de tot adquirir o tenir uns mínims coneixements -i per això el curset- i després pràctica, pràctica i pràctica!!!

A mi amb la reforma de les pensions ara em falten just 22 i anys mig per cotitzar... de pràctiquès en faré i moltes, podeu comptar!!! ja ja ja

A la DIBA treballem amb el WTP, jo tampoc no sabia què era ni com anava, i en pocs dies ja ho tens per la mà, almenys el que més fas servir.

Per tant NO ens capfiquem massa, i com diu la Ely, crec que era ella: el simple hecho de aprender emociona! Doncs sí, penso que aquesta és una molt bona actitud!!

A més, que si hem pogut aprovar aquestes opos i suportar tot aquest llarg procés, emocionalment parlant, podrem amb el SIAP i tant!!!

Jo per fi ara estic tranquila i puc posar-me estudiar pels exàmens de la UNED de maig-juny ben centrada i amb el cap clar, i amb ganes, que les havia perdudes, por Dios que lo necesitaba, recuperar la calma vull dir.

Per fi podrem planificar la nostra "vida" sabent ben bé el què.

MOLTS MOLTS ANIMS AL COMPANY DE GIRONA MARÍTIM!

A mi ja m''hauria agradar marxar cap allí, en fi, el primer trasllat que convoquin, ja ho demanaré.

Comprenc que haver-se de traslladar a 90-120 kms cada dia sigui un pal, quasi inviable.

Llavors igual et toca mudar-te, amb el pal que això suposa, i la despessa!!! i si a sobre és per obligació...

En fi, espero que aviat et treguin de dubtes i sàpiques el què. Ja ens ho diràs. MOLTA SORT!!!

Records a tothom i bon cap de setmana!

Enviado el 26/03/2011 13:07Mensajes: Usuario no registrado
dubtes

Uffff. El divendres dia 1 ja està aquí. Tinc moltes dubtes: haurem de demanar els trienis? el pla de pensions vam dir que era automàtic, oi? L''irpf suposo que no serà el normal (serà inferior) perque ho calcularan fins a final d''any, de l''1 d''abril al 31 de desembre, l''habitual serà els que ens toqui a partir de l''1 de gener de l''any que ve, crec. La paga de juny només cobrarem 2/6 parts, no?

En fi, sort a tothom.

Enviado el 26/03/2011 22:17Mensajes: Usuario no registrado

cual es el enlace de la site de beatrix para buscar la solicitud de canvio de turno

Enviado el 27/03/2011 16:27Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

hola, el documento al que te refieres lo tiene disponible la intersindical CSC en su blog, te pongo el enlace:

sanitat-icsc.blogspot.com/

busca en la pestaña "impresos i sol·licituds"

Enviado el 27/03/2011 16:32Mensajes: Usuario no registrado

Faceboox oposicions ics

Enviado el 27/03/2011 16:37Mensajes: Usuario no registrado
per a beatrix

si una plaza queda libre por jubilación o por lo que sea ¿ a quien se la dan? a una persona que ha pedido comision de servicio o es para alguien de la bolsa de trabajo.

Espero que me ayudes, tengo muchas dudas.

Gracias

Enviado el 27/03/2011 18:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Pues la verdad lo desconozco, porque ahora mismo las plazas de jubiliacion por ejemplo dicen que se amortizan y las suprimen en un porcentage bastante alto. Las que queden ahora libres por otras causas puede ser que primero tengan preferencia las comisiones de servicios (pero a su vez esa comision de servicios deja libre otra plaza), así que algun interinage/contrato de 6 meses tendran que dar. Lo que si se que esto en los CAP es muy dificil que se de, no hay suplencias por ahora, es más probable que los interinages se den en hospitales donde hay más plazas.

Enviado el 27/03/2011 19:05Mensajes: Usuario no registrado
javier

Beatrix quien te ha informado?

en algunos CAP hay màs suplentes que ... usuarios...

Enviado el 27/03/2011 19:44Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Es lo que estoy viendo en mi zona, nada de suplencias..., se van los 4 interinos y quedaremos solo los fijos y los nuevos que nos incorporamos con plaza, no nos sustituiran ni por bajas ni en vacaciones, ni siquiera bajas maternales, nos tendremos que cubrir unos a otros, y por lo que me han comentado esto es en toda metropolitana sud (puede haber alguna excepcion no digo que no, pero estas instrucciones son recientes, por lo que facilmente se pueden acabar aplicando en el conjunto del ICS). Incluso parece ser que algunos servicios centrales de SAP que son pequeñas se fusionaran con otras (esto lo tengo que verificar, pero parece ser que es así), así que los recortes alcanzan a todos los niveles, Por eso comento que es mas facil que llamen para interinage/suplencias si en la bolsa se incluye abre el abanico de zonas zona y algun que otro hospital.

Enviado el 27/03/2011 20:35Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Nef...mira el teu hotmail, diga''m algo. Gràcies

Enviado el 27/03/2011 20:44Mensajes: Usuario no registrado
marta

ei¡¡¡

d''amaga-totis oi?

no se val nens, això és trampa eh.

Enviado el 27/03/2011 22:33Mensajes: Usuario no registrado
laura

beatrix eso lo verifico yo se han fusionado saps lo cual lo directores,enfermeras y administrativos los han tenido que recolocar por que han dejado de ser jefes

Enviado el 28/03/2011 00:39Mensajes: Usuario no registrado
javier

laura podrias argumentar un poco más de lo que sabes de la fusión de SAPs y la recolocación de los jefes?

Enviado el 28/03/2011 09:01Mensajes: Usuario no registrado
a

.

Enviado el 28/03/2011 10:29Mensajes: Usuario no registrado
nef

dia 28 i res de noticies sobre la publicació??

Algú ha sentit alguna cosa?

Enviado el 28/03/2011 10:51Mensajes: Usuario no registrado
am

surtirà el dia 31 segur i la incorporació pels que vulguin el dia 1.

Enviado el 28/03/2011 13:22Mensajes: Usuario no registrado

han llamado a alguno de Santaco para decir destino?

Enviado el 28/03/2011 13:28Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

yo de santa Coloma no he recibido ninguna llamada. Y ahora otra pregunta alguien ha recibido esta mañana una carta certificada conforme hay una persona que ha interpuesto un recurso sobre nuestra convocatoria el 22 de marzo???

Enviado el 28/03/2011 13:49Mensajes: Usuario no registrado
nit

Estic esperant la trucada de Santaco i res .......

Mº Carmen no sé res d''aquest recurs t''has enterat pels sindicats?

Enviado el 28/03/2011 14:40Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

No carta certificada de esta mañana a las 11 h

Enviado el 28/03/2011 15:08Mensajes: Usuario no registrado
laura

Me refiero a metropolitana sud, de las demás no sé nada.

Enviado el 28/03/2011 15:10Mensajes: Usuario no registrado

De momento no he recibido ninguna carta certificada

Enviado el 28/03/2011 16:02Mensajes: Usuario no registrado
interina i futura parada

En mi SAP ha habido bastante sreestructuraciones, los Servicios Centrales han desaparecido y han recolocado en ambulatorios a los que alli trabajaban. A los interinos afectados por la oposicion nos han comunicado verbalmente que si no estamos bien posicionados en la bolsa nos olvidemos de trabajar...

es triste pensar que si la oposicion hubiese seguido su curso normal y se hubiese cogido plaza en junio del 2010, yo ya estari recolocada y trabajando en lugar de estar buscando mi nomenament para ir al paro el mes que viene....:S

Enviado el 28/03/2011 16:30Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Yo he recibido una carta certificada que una Sra. X ha interpuesto un recurso ordinario contra la desestimación del recurso de alzada interpuesto el dia 7 de enero 2011. por ese motivo que si lo creo conveniente puedo comparecer en un terminio de 9 días desde la recepción de la misma, delante del TSJC.

Me mosquea por que nadie comenta nada de la carta certificada recibida hoy y he llamado a una compi de las opos y me dice que ella no lo ha recibido. Y yo soy la última de la fila!!!!!!!!!!

Enviado el 28/03/2011 17:06Mensajes: Usuario no registrado

Es obligatori assistir al cursos que s''están preparant d''un sol dia? A tothom li estan fent cursos d''un dia? Puc perdre plaça per no assistir-hi?

Enviado el 28/03/2011 17:49Mensajes: Usuario no registrado
per a interina i futura parada

Debes ser de las pocas a las que le ha afectado la oposición, ja que la mayoria de las plazas afectadas están ocupadas por personas que han aprobado, con lo cual no se quedan sin trabajo, aunque tendran que ir a otros centros a trabajar dependiendo de lo que hayan podido elegir.

Enviado el 28/03/2011 18:06Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

No no es la única, donde voy a trabajar ni mas ni menos que cuatro interinos van al paro, todos ellos afectados por la opo... y tal y como se presenta el futuro os diria que hagais todos los cursos que podáis para manteneros en la bolsa y abrid mucho las posibilidades en las preferencias.

Respecto a la carta certificada pues nada, en todos los procesos hay recursos contra las bases o contra las convocatorias... es dificil que los acaben estimando. Lo que no sabemos es si el recurso es por el hecho de haver escogido por SAP o alguna cosa sobre la puntuacion que le haya afectado directamente a esta compañera... lo digo por la fecha en que se hizo el recurso de alzada. Pero vamos que no os precupéis normalmente ese tipo de recursos solo afectan a la persona que los interpone.

Enviado el 28/03/2011 18:16Mensajes: Usuario no registrado

Bé beatrix, jo pregunto lo del curs, sent una persona que he aprovat i agafat plaça. A tots els que han aprovat els fan un curs d''un matí? es obligatori? es pot perdre plaça per no assistir? Es abans de la lpresa de possessió.

Enviado el 28/03/2011 19:42Mensajes: Usuario no registrado
laura

Pues es verdad la plaça que yo cojo es de una interina que tambien va a la calle

Enviado el 28/03/2011 19:48Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Beatrix y Laura, vosotras ya trabajabais en el ICS?

La plaça que cojo no se si es de un interinage. Y a parte vengo de otro organismo

Enviado el 28/03/2011 21:11Mensajes: Usuario no registrado
pere

Sobre els cursos abans de la presa de possessió: Un és estatutari quan pren possessió, o sigui a partir del dia següent a la publicació al dogc (31 de març de 2011). Abans ets un ciutadà més, no tens absolutament cap vinculació amb l''Administració, per la qual cosa no et poden obligar a res, només faltaria, és com si obliguessin a la meva mare, a fer un curs d''informàtica. Una altra cosa es que et pugui interessar per no estar desamparat el divendres dia 1. Ara bé, obligació absolutament cap ni una.

Salutacions

Enviado el 28/03/2011 21:12Mensajes: Usuario no registrado
auxiliar administrativa amb excedència

Una pregunta per als que coneixem més bé le funcionament de l''administració, jo demano excedencia en una dministració local per incorporar-me al meu sap, i la liquidació i dies de vacances com es compte? no és com al règim laboral . Aquí no arrosegues les vacances i les pagues de juny a juny o de desembre a desembre? es genera de gener a juny i de juny a gener amb el prorrateo? i els dies de vacances endonem 6 perquè es suposa que al nova indorporació gaudiré de la resta?

Jo a la privada funcionava diferent

algú en pot informa

gràcies

Enviado el 28/03/2011 22:07Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Abans de començar a treballar el dia 1, (despres del DOGC) s''ha d''anar a signar la possessio de la plaça, a la DAP.

Enviado el 28/03/2011 22:27Mensajes: Usuario no registrado
pere

Betty: abans del dia 1 no som funcionaris, el que es signi amb data 31 o anterior no te cap efecte. Una altra cosa es que ho firmen el dia 31 amb data 1 o posterior, la qual cosa sona a "chapuza".

Sobre les pagues i vacances: liquiden la paga a l''Administració Local, que sol anar de desembre a maig a tota l''Administració Pública. A l''ICS, al mes de juny de 2011, et pagaran 2 mesos sobre 6, o sigui 1/3 de paga...i la resta 2/3 a l''Administració local. La de desembre ja serà del 100 per 100.

De vacances toquen el còmput de gener a desembre, per la qual cosa pertocaria la part proporcional de 9 mesos, d''abril a desembre, aprox. uns 23 dies naturals, a gaudir preferentment juliol i agost.

Enviado el 28/03/2011 22:31Mensajes: Usuario no registrado
laura

Yo si trabajo en el ics

Enviado el 28/03/2011 22:33Mensajes: Usuario no registrado
laura

Elena las plazas son de personas que estaban interinas, o jubilaciones

Enviado el 28/03/2011 22:50Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

hola, avui he rebut una segona carta on em diuen que a través del portal atri puc consultar la meva nòmina i el irpf de forma telemàtica.

diu que puc accedir através de:

1-lloc web ics-professionals-icona atri

2-per intranets als hospitals o als caps, però jo ara no estic treballant.

algú sap quina forma té l''icona doncs jo no sé com és i no el trobo.?

gràcies,

a per cert, sobre la carta que he rebut avui certificada he mirat la resolució que era i és sobre les bases de la convocatòria (SL/3916/2008) com li ha estat desestimada torna a fer un recurs ordinaria en el TSJC.

Enviado el 28/03/2011 23:01Mensajes: Usuario no registrado
RICARD

Hola, dos cosetes:

La paga de juny al ICS per als que ens incorporem (en teoria) el 1 de abril..voleu dir que no serà de

1/2 de la paga?: haurem treballat la meitat dels mesos que van de gener a juny, que es el que es computa per la paga d''estiu, no?

L''altre es sobre la signatura de la plaça..a veure Bety o algu altre, us han dit alguna cosa al respecte ?

de quan i on on heu de fer ? O són només suposicions de que ho haurem de fer..?

A mi ningu m''ha dit res al respecte

Enviado el 28/03/2011 23:08Mensajes: Usuario no registrado

La paga serà de 2/6 (1/3) ja que es merita de novembre a maig, pagant-se a finals de juny. Inclou totes les bàsiques i complementàries amb les corresponents retallades que ja es van van aplicar l''any passat.

Els efectes de la signatura de la presa de possessió ha de ser necessàriament desprès del 31 de març.

Enviado el 29/03/2011 08:26Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per en Ricard,

A mi, la responsable de RRHH de la meva SAP m''ha dit que el dia 1 abans de començar a treballar haig d''anar a la DAP (Dreccio d''Atencio Primaria) a signar la presa de possessio, no puc anar a treballar sense haver signat, a una amiga tambe la varen trucar ahir i li varen dir.

Enviado el 29/03/2011 09:01Mensajes: Usuario no registrado

Gràcies pere per la teva resposta sobre el tema dels cursos.

.

Enviado el 29/03/2011 09:13Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Perdó, Ricard, en el meu cas, com que m''han donat comissió de serveis, hauré d''anar a l''Ambit, a mi em toca al carrer Balmes de Barcelona.

Enviado el 29/03/2011 10:29Mensajes: Usuario no registrado
ofi

Betty,

no trobo la plantilla per sol.licitar-la, s''ha de presentar al CAP o vols treballar?

com ho has demanat

Enviado el 29/03/2011 10:30Mensajes: Usuario no registrado
ofi

Betty,

no trobo la plantilla per sol.licitar-la, s''ha de presentar al CAP on vols treballar?

com ho has demanat?

Enviado el 29/03/2011 10:44Mensajes: Usuario no registrado
Betty

La plantilla la vaig trobar a la pag. web que va obrir la Beatrix, sites.google.com/site/oposicionsics amb les 3 www davant. Per cert moltes gràcies a la Bea per tot, ens ha ajudat a tots molt.

Be doncs com anava dient la vaig sol.licitar a la SAP que volia treballar i a la SAP que m''havia tocat (que no era la mateixa) al departament de RRHH.

Enviado el 29/03/2011 11:41Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Sabeis que posibilidades hay de cambiar el horario que te asignan si no te conviene?

Enviado el 29/03/2011 12:47Mensajes: Usuario no registrado

Un poquito de porfavor para los de santa coloma que aun no sabemos nada!!!!!

Enviado el 29/03/2011 13:00Mensajes: Usuario no registrado

Hi ha l''opció a través d''un document intern de poder fer un canvi d''horari, ho has de demanar a RRHH de la teva Sap, quan hagis comencant a treballar.

Enviado el 29/03/2011 13:18Mensajes: Usuario no registrado

On és la DAP (Direccio d''''Atencio Primaria) ?

Enviado el 29/03/2011 13:51Mensajes: Usuario no registrado
anna

s''''ha de presentar al CAP o vols treballar?

Enviado el 29/03/2011 15:08Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Si Betty jo ara tambe ho se , m''ho han dit avui lo de signar la possesió..

per cert, si treballes en torn mati..es "legal" treballar totes les hores el dia 1 i anar a signar per la tarda ( si es confirma que per la tarda tambe s''hi podra anar ?..)

Lo de la paga de juny..ja m''ho mirare o preguntare, però m''estranya nolt que meriti de novembre a maig..de un any a l''altre..,segueixi pensant que ens correspondra 1/2 de la paga de juny..

Enviado el 29/03/2011 15:37Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

ALS DE STACO.

Com que no trucaven ahir, ni avui, ara he trucat jo.

He parlat amb la Nuria: M''HA DIT QUE TRUCARAN DEMÀ A TOTHOM.

I IMPORTANT: que NO em podia garantir que em toqués una de les 5 places que havia triat!!!!

Segons ella, per això no han trucat encara, perquè estan intentant que la majoria de gent sí pugui tenir la plaça i l''horari que ha demanat però... mal assumpte... veurem.

Enviado el 29/03/2011 15:39Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

gràcies per lainformació Estertxu, ara anava a trucar jo. Em veig de torn de tarde ja veuràs.

Enviado el 29/03/2011 15:45Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

De res guapi!

Jo també em veig per la tarda i a un CAP que no hauré demanat, ya te digo.

Jo també tinc molts números, sóc del final de la llista...

En fi, paciència, que encara no ho sabem del cert.

Demà sortirem de dubtes, i demà passat veurem si per fi surt tot publicat al DOGC.

BONA SORT MA.CARMEN!!

Enviado el 29/03/2011 18:03Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Gracias 13,00h

Sabes de qué depende un cambio de horario? Va por puntuación, situación familiar, etc.

Enviado el 29/03/2011 18:04Mensajes: Usuario no registrado

Segurísim!! Les pagues extras son des de 1 de desembre fins 31 maig i de l''1 de juny fins 30 novembre

Enviado el 29/03/2011 19:26Mensajes: Usuario no registrado
nef

a mi ja fa dies que em varen dir lo de la signatura després de la publicació i de fet ja havia preguntat per aquí al foro si algú sabia alguna cosa més...

De RRHH de la meva sap, no sabem a on anirem a firmar. Tampoc si és definitiu que treballem divendres. A veure que pasa entre demà i dijous...

On està la DAP?? cada SAP pertany a una diferent?? d''això vaig peix total.

Enviado el 29/03/2011 19:29Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Perdonarme que insista pero tengo un marrón importante.

Sólo cuento con mi sueldo y tengo una niña de 5 años. Trabajar en turno de tarde me obligará a dejar a la niña en el comedor del colegio y pagar canguro. Además veré a mi hija una hora al día. Tendré más gastos que ingresos. Necesito cambiar de horario como sea.

Joder! cuando salgo de la angustia de estar en paro y no saber por donde salir, me encuentro esto.

Si alguien conoce alguna manera de hacerlo le agradeceré que me lo diga. Estoy dispuesta a llegar al juzgado si es necesario.

Enviado el 29/03/2011 19:50Mensajes: Usuario no registrado
am

Lo mejor que puedes hacer es hablar directamente con el departamento de rescursos humanos de la zona deonde te ha tocado trabajar y explicar tu situación. Otra cosa es esperar a comenzar y cuando conozcas a tus compañeras intentar pactar con ellas y que al menos te dejen dos o tres dias libres por la tarde. Yo también voy a tener que pagar por trabajar, me costará por lo bajo en trasporte unos 300 €

cada mes, eso sí no tengo el problema de los hijos.

No desesperes que todo tiene arreglo.

Enviado el 29/03/2011 20:52Mensajes: Usuario no registrado
Elena per Montse

Respecte al canvi d''horari, no sé de que depèn, això no ho vaig preguntar.

Enviado el 29/03/2011 21:53Mensajes: Usuario no registrado
Betty

La DAP de Metropolitana Nord, esta al carrer Sardana cantonada Jhon Lennon de Badalona, alla es on s''ha d''anar a signar la possessio de plaça, i els que estem treballant hem de portar la fotocopia de la renuncia del contracte, sigui interi o eventual , segellada

Enviado el 29/03/2011 22:03Mensajes: Usuario no registrado
pere

Montse: la cosa està complicada. Pel fet de ser funcionaris no tenim preferència legal sobre els interins en matèria d''horaris. La llei de conciliació 8/06 no empara el canvi d''horari pel motiu que has esmentat. Et recomanaria anar a algun buffet d''advocats de tipus feminista per intentar rascar alguna cosa encara que sigui per via de pressió.

Enviado el 30/03/2011 06:31Mensajes: Usuario no registrado
y

Els mèrits del temps treballat només ha de comptar una vegada i no dos.

En les nostres oposicions el temps treballat a l''ICS compten com a mèrits, i si després hi afegim que les que eren interines poden escollir la plaça independentment de la seva puntuació total, estem parlant que els compten els mèrits doblement.

Enviado el 30/03/2011 07:08Mensajes: Usuario no registrado
duda

¿Cómo sabreis que se publica el nomenament? ¿qué día te incorporas?

Enviado el 30/03/2011 09:03Mensajes: Usuario no registrado
a

Algú sap a on està el DAP de SAP esquerra?

Enviado el 30/03/2011 09:56Mensajes: Usuario no registrado
Elena pregunta per la Betty

Betty el que indicas: els que estem treballant hem de portar la fotocopia de la renuncia del contracte, sigui interi o eventual , segellada ens refereix als que esteu a l''ICS ? o bé l''interinatge de qualsevol altre organisme.

Gràcies.

Enviado el 30/03/2011 09:56Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per a, deus haver d''anar al C/ Numancia,23. Pero de tota manera truca al telf. del CAP i demana per Recursos Humans allà et diran on has d''anar, crec que és el 93 322 70 61

Enviado el 30/03/2011 10:10Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per Elena, Si, vull dir els que estem a l''ICS. Si és un organisme oficial, crec que podeu demanar comissio de serveis, sino , mentre no es solapin les hores de treball, podreu continuar amb l''altra feina.

Enviado el 30/03/2011 10:31Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Gracias por vuestras respuestas.

Hoy hablaré con ellos y dependiendo de que me digan actuaré.

Al fin y al cabo es una decisión arbitraria de la administración. Supongo que habrá algún recurso, llegaré hasta el final.

Enviado el 30/03/2011 10:33Mensajes: Usuario no registrado

Betty,

D''on treiem la renúncia del contracte signada? com va aixó?

Núria

Enviado el 30/03/2011 11:01Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per autor 10:33, l''has de fer tu, és com una instancia, pero dient que renuncies al contracte que tens per incorporar-te a la plaça en propietat, poses les teves dades, DNI, lloc on estas treballant i categoria professional, i havent aconsseguit plaça a les opos Auxiliar-2008, renuncies al contracte...... l''endemà d''haver sortit la plaça publicada al DOGC., lloc , data i signatura.

Enviado el 30/03/2011 11:23Mensajes: Usuario no registrado
joan

dia 30 i encara no han publicat res...

pero es veu que l''incorporació es segur el 1 d''abril.

per tant dema ho publicaran!!!!! al ultim moment per variar!!!!!

Enviado el 30/03/2011 11:28Mensajes: Usuario no registrado

Venga una ola para RRHH de Santa Coloma, que aun no ha dicho nada!!!

Enviado el 30/03/2011 11:31Mensajes: Usuario no registrado

.....fumando espero la plaza que yo quiero........

Enviado el 30/03/2011 11:41Mensajes: Usuario no registrado

11.31.....que suerte....yo deje de fumar hace 87 dias.......uf.........a que vuelvo, que envidia

Enviado el 30/03/2011 11:48Mensajes: Usuario no registrado
M

QUE PASA CON LA BOLSA SE MUEVE O NO SE MUEVE, A MI NO ME HAN VUELTO A LLAMAR DESDE HACE MESES

Enviado el 30/03/2011 11:58Mensajes: Usuario no registrado

Eo SAntacos que RRHH ja m''ha trucat!!!!

Ja se a on vaigggggggg!

Sort als demes, que esperen!

Jo tampoc fumo, tabaco kk!

Enviado el 30/03/2011 12:22Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A veure si demà publiquen o no... el DOGC serà gruixudisim doncs acaben de dire que demà han de publicar tot això de la restructuració de la Gene, i no se quantes derrogacions d''altres disposicions, espero que això no retardi els nostres nomenaments.

Enviado el 30/03/2011 12:34Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

hola, algú sap com s''entra al atri que és el nou portal en comptes de epoca??

Enviado el 30/03/2011 12:42Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

DNI amb lletra, i la clau d''accés és La primera lletra del nom, la primera del primer cognom en majuscules i la data de neixament tote seguida, sense guinets ni barres.

Enviado el 30/03/2011 13:47Mensajes: Usuario no registrado

El nomenament es publicarà demà al DOGC, ja que les cartes d''acomiadament tenen data de 31/03/2011. De forma que divendres dia 1 d''abril podem prendre possessió de la nostra plaça tan merescuda.

Enviado el 30/03/2011 14:04Mensajes: Usuario no registrado
Per l''autor de les 13:47

Tens més raò que un sant, aquesta opo ha estat " como el parto de la Burra".

Enviado el 30/03/2011 15:06Mensajes: Usuario no registrado
nef

a un grup que estavem fent el curs del siap aquest matí ens han trucat i ens han dit que a firmar tot metro nord a la DAP el mateix dia 01/04 i que qui vulgui podrà treballar des de el mateix dia.

Corroboarnt la info de la betty.

Així que ja és segur. Deuen saber que sí o sí es publicarà demà.

Enviado el 30/03/2011 15:59Mensajes: Usuario no registrado
lidia

montse, ho tens malament , només pots aconseguir algun canvi si parlant-ho amb RRHH ho accepten . No hi ha cap llei amb la que et puguis recolzar . Hi ha moltes persones en la mateixa o pitjor situació que tu . Ho sento .

Enviado el 30/03/2011 16:00Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Si truqueu al ICS, la locució avui diu ,que demà surten les places publicades al DOGC.

A partir del dia 1, no m''heu de dir Betty, sino SENYORA FUNCIONARIA!!

Enviado el 30/03/2011 16:18Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

REF. SANTA COLOMA

Ja han trucat de STACO.!!!! CAP BONA NOTÍCIA PER A MI, EM TEMO.

Jo vaig demanar els CAP del C/Major i del Barrí Llatí, en 5 horaris diferents.

SABEU A QUIN DELS 2 M''HAN ENVIAT? DONCS A CAP DELS 2!!!!

Curiós oi?

M''ENVIEN AL CAP DEL FONDO I EN TORN LLISCANT. FANTÀSTIC!

No puc estar-me''n de preguntar-me perquè carai ens feien posar les nostres 5 preferències si se les pensaven passar pel forro!!! UNA PRESA DE PÈL MÉS!!! Deuen pensar que ja no ens de una!

M''han enviat al CAP del Fondo, crec, no, estic segura, perquè conec bé STACO. que és el pitjor CAP que em podia tocar a Staco. i amb diferència!

Segur que els companys que hi treballen són estupendos, però la gent que hi viu... vaya tela!

UN COP SUPERADA LA MEVA EMPRENYAMENTA INICIAL, QUE NO ÉS PAS PETITA, I DESPRÉS DE PENSAR-HO MOLT, DEMANARÉ LA INCOMPATIBILITAT I ESPERO QUE ME LA DONIN.

ESTIC FARTA I MOLT DECEBUDA, TAL I COM ENS HA TRACTAT I ENS TRACTA L''ICS, PENSO

NO VA VALER LA PENA PREPARAR AQUESTES OPOS, QUINA LLÀSTIMA!

EN FI, ENHORABONA ALS QUI ESTEU MÉS CONTENTS AMB LA PLAÇA QUE US HA CAIGUT EN SORT.

I MOLTS ANIMS ALS COMPANYS QUE ESTEU COM JO! Más se perdió en Cuba, diuen...

Enviado el 30/03/2011 16:21Mensajes: Usuario no registrado
lara

Montse, no sé quina es la teva situació però jo soc mare de dos fills, separada ,sense mare on jo visc, totalment sola i també em toca tarde.

Tinc que pagar hipoteca,gastos,etc i a més el gastos de cangur de dos,menjador de dos, suposo que jo estic pitjor que tu no creus?

Enviado el 30/03/2011 17:06Mensajes: Usuario no registrado
elisi

Estertxu entonces continuarás en la diba hasta que se te termine el contrato?

Enviado el 30/03/2011 17:23Mensajes: Usuario no registrado
cashura

lara,

Crec que el millor que pots fer és parlar amb els RRHH de la SAP que et correspongui, aviam si et poden donar una resposta més conciliable amb la vida familiar, tenint en compte la teva puntuació al llistat i sense cometre il·legalitats ni trepitjar cap persona. Jo m''enrecordo que vaig deixar els meus fills tot un estiu sols, 3 mesos. La nena gran que tenia uns 12 anys feia cura del petit de 5. El meu horari va ser de les 11 h del matí fins a les 7 h de la tarda, i jo arribava a casa cap a dos quarts de nou del vespre. Això ho portaré tota la meva vida a sobre. No van fer ni 1 dia de vacances. Els diumenges sortiem a fer un vol passejant pel barri, com decebuts de tot.

Ara el petit, que ja no és tant petit, té TDA i m''agradaria saber si puc demanar-me una reducció per poder-lo controlar a les hores del menjar, ja que no hi ha manera que ell prengui consciència, sol, de què al migdia es pot calentar al microones el menjar que li deixi fet. A més, l''horari aquest em veta que jo pugui anar a la universitat, ja que està molt avançat el curs, i si em canviés l''horari de la uni al matí, les assignatures se solapen amb el treball.

Ja veus que res és fàcil. Potser les dones hem de lluitar una mica més que els homes, tal i com estan les coses avui dia. Mira de que t''ho arreglin tot respectant els drets de la resta. Sort!

Enviado el 30/03/2011 18:39Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola Elisi

Espero que me concedan la incompatibilidad.

Primero tengo que ir a firmar la toma de posesión de la plaza, y a continuación solicitar la incompatibilidad, a ver qué pasa.

Y sí, entonces continuaría en la Diba mientras me fuesen renovando, pero como no depende mí, que me la concedan o no, para poder seguir o empezar en el ICS...

¿Tú ya sabes a qué CAP irás y en qué horario?

Espero que hayas tenido suerte.

A LOS DE STACO:

¿Os han dado alguna de vuestras 5 preferencias o ni de conya?

La verdad me gustaría saber a cuántos más nos han tomado el pelo, supongo que a bastantes, para no

variar... o igual no, y sólo nos ha tocado a los 4 o 5 del final de la lista.

En fin... copiant Espriu:

Oh que cansada estic d''aquest ICS meu i com m''agradaria d''allunyar-me''n nord, enllà, on diuen que la gent és culta, rica i feliç....

Avui ja no em queda el meu bon humor, així que em refugiaré a la poesia...

BONA SORT DE TOT COR A LES COMPANYES QUE SOU MARES EN SOLITARI!!!!

Tant de bo en el vostre cas vulguin i puguin aplicar la famosa llei de conciliació familiar amb un criteri mooooolt ampli i pogueu resoldre la vostra situació, que és prou complicada!!! ÀNIMS A TOTES!

Jo no tinc nens, però us entenc i se que deu prou difícil arribar a tot, i si a sobre et posen la "trebanqueta"... un cop més BONA SORT!

APA A10!

Enviado el 30/03/2011 18:45Mensajes: Usuario no registrado
am

No se porque la administración hace leyes sobre conciliación de la vida laboral y familiar, si despues es la primera que no las cumple. Lo exige a la empresa privada y en cambio no se lo exige a si misma.

Enviado el 30/03/2011 18:52Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Y SI SÓLO FUERA ESA LEY...

LA LEY DEL EMBUDO: MANGA MUUUUY ANCHA PARA LA ADMÓN.

Y EMBUDITO SUPERMEGA ESTRECHO PARA EL POBRE ADMINISTRADO.

Deixem-ho córrer....

A tall d''exemple:

¿LA LEY DE ELIMINACIÓN DE LAS BARRERAS ARQUITECTÓNICAS, QUÉ?

Esa es otra, en Renfe y metro se la pasan por el forro, y hará un mínimo de 15 años aprox. que se aprobó. Pobres el que van en cadira de rodes, amb crosses, o senzillament amb el cotxe del nen, o el carro de la compra, que no et passi res si has d''agafar el metro o la Renfe!!!!

NO cal dir res més oi? Només és un exemple de molts.

A ALGÚ LI HAN CONCEDIT JA LA INCOMPATIBILITAT?

O si més no li han dit que se suposa que sí que li concediran?

Quin criteri segueixen, ho sabeu?

Jo vaig perduda, no se res de res.

AGRAIRÉ QUALSEVOL INFORMACIÓ AL RESPECTE.

Enviado el 30/03/2011 18:57Mensajes: Usuario no registrado
lara

Gracias a tots.

Enviado el 30/03/2011 19:13Mensajes: Usuario no registrado
sara

demà surt segur publicat, tothom vol treballar al matí, encara que no tinguis fills que pasa que no tens drets de disfrutar amb la teva parella de las tardes , suposo que pitjor es no tenir feina oi? per tothom

Enviado el 30/03/2011 19:21Mensajes: Usuario no registrado
lidia

sara si tinguesis fills,no dirias això.

No saps el que dius.

Enviado el 30/03/2011 19:25Mensajes: Usuario no registrado
pere

Estertxu: Suposo que quan parles de la incompatiblitat vols dies l''excedencia per prestar serveis en el sector públic que es diu a l''Estatut Marc o excedència voluntària per incompatiblitat que es diu a la Generalitat.

Si es així es basa en el principi de comunicació, no està supeditat a res, per imperi de la llei te la donen i es per via resolució del gerent de l''ics. La seva duració es fins es mantingui la situació que dona dret a aquest tipo d''excedència. Quan s''acabi la vinculació amb la Diputació tindras un mes per demanar el reingrès a l''ics però al no tenir reserva de plaça caldrà que te la donguin en funció de les possiblitats existents en aquell moment. Si en el termini d''un mes no demanes el reingrès queden en la situació d''excedència voluntària per interès particular.

En definitiva crec que es una excedència que te un perill evident on s''ha de sopesar tot. També dir-te que l''Estatut Marc demana que sigui prestació de serveis en una altra categoria; encara que prestis serveis com a Auxiliar a la DIBA, no crec que es pugui considerar Auxiliar de l''ICS mateixa categoria; si és mateix grup però no mateixa categoria.

pd: Noto que en temes de conciliació familiar hi ha una certa rivalitat a veure qui ho ha passat pitjor a la vida i esperar que algú ho passi malament com jo ho he passat. No crec que sigui una postura sana, tothom ha de mirar per si mateix, reivindicar el que considera just.....i que carai, som funcionaris de carrera i això ha de marcar una diferència envers els que no ho són.

Enviado el 30/03/2011 19:43Mensajes: Usuario no registrado
a Lidia

Respecte si us plau ,que qui més qui menys te la seva pròpia història....

Enviado el 30/03/2011 19:45Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Anims estertxu, ets funcionaria i el mes segur es que et donin aquesta incompatibilitat (penso), i sempre podras demanar el reingres. Ja saps tambe que si estas treballant al ICS ,tens la opcio de canviar amb els concursos de trasllat.

Una cosa...crec que la resposat es si, però en aquest cas de la Estertxu..pot demanar la incompatibilitat sense haver pres possessió, sense incorporar-se a la feina ?

Això ho vam estudiar també..però s''olvida molt i ràpid..

Enviado el 30/03/2011 19:50Mensajes: Usuario no registrado
nuria

Hola a tots!

Yop soy nueva por aqui, pero alguien me dijo que existiais os queria hacer una pregunta soy trabajadora de ayuntamiento desde hace tres años, tengo un contrato de obra y servicio pero eso ya hace pues eso tres años casi cuatro.

He preguntado al ayuntamiento si podia pedir una excedencia y me han dicho que no.

Alguien podia verificar esto.

Gracias.

Enviado el 30/03/2011 20:00Mensajes: Usuario no registrado
pere

Ricard: La Estertxu prendrà possessió a l''ics i a la dècima de segon següent demanarà l''excedència per prestar serveis als sector públic. Així, doncs, s''haurà incorporat encara que no deixi de ser una ficció legal.

Nuria: Has de mirar l''acord o conveni del teu ajuntament. En qualsevol cas, amb aquest tipus de contracte, molt em temo que no.

Enviado el 30/03/2011 20:15Mensajes: Usuario no registrado
maria

Bueno, creo que fué estertxu quien preguntó si nos habían concedido a alguno de STKO, alguna de nuestras opciones. En mi caso fué la quinta opción...horario lliscant...sabía que escoger turno de mañana sería imposible (era un sueño)...

En fin, toca buscar canguro, mirar los transportes, porque vivo algo lejos.....y estar contentos, porque al final LO HEMOS CONSEGUIDO !!, y con la perseverancia que hemos demostrado para conseguir esta plaza, seguir luchando, porque algun día, no estaré a 75 kms de casa y seguro que no tengo que pagar canguros (o menos horas jejeje).... PACIENCIA, TODO LLEGA!!! YO NO VOY A TIRAR NINGUNA TOALLA DESPUES DE TODO !!!

FELICIDADES COMPAÑEROS!!!

pd. una consulta, no tengo que firmar la toma de posesión hasta que no me incorporé verdad? es decir, si me incorporo a finales de abril, tengo que firmar el mismo día de la incorporación o tengo que ir antes?

Enviado el 30/03/2011 21:04Mensajes: Usuario no registrado
A

tengo entendido que es mejor firmar la toma de posesion el primer dia, 1 de abril, aunque te puedes incorporar durante los 30 dias siguientes, por un motivo : computa la antiguedad.

Enviado el 30/03/2011 21:12Mensajes: Usuario no registrado

Si uno se incorpora el último dia es evidente que no cobra desde el primer dia de plazo, al igual que es imposible que se le compute a efectos de antigüedad, es sentido común.

Los efectos de una toma de posesión siempre son del dia exacto en que efectivamente se comienza a trabajar.

Tenemos que tener claro que lo que se firma no es un contrato sino la notificación de una toma de posesión derivado de un nombramiento, que solo se consuma cuando efectivamente se coge la silla, uno se sienta y comienza a trabajar, lo demás son fuegos de artificio.

En fin, si sale mañana se tiene hasta el 30 de abril para tomar posesión y los efectos económicos (también antigüedad) seran desde el dia que uno, libremente, decida ir a trabajar, que por algo es un plazo solo disponible por el interesado.

Enviado el 30/03/2011 21:37Mensajes: Usuario no registrado
A

Aquí hay un poco de confusión, 2 conceptos diferentes:

-firmar el NOMBRAMIENTO: lo mejor es el 1 de abril porque parece ser que es lo que computa ANTIGUEDAD (para posteriores concursos de traslados, etc,etc)

-TOMA DE POSESIÓN: relacionado con los efectos económicos y demàs, hay un mes para incorporarse

Enviado el 30/03/2011 22:14Mensajes: Usuario no registrado

el autor de las 21:12 tiene razon, la antigüedad empezará a contar a partir del dia que empieces a trabajar...igual que si tu pides una excedencia o un permiso sin sueldo, tampoco te cuenta de antigüedad!

Enviado el 30/03/2011 22:15Mensajes: Usuario no registrado

nuria, yo creo q si:

article 66

Excedència per prestar serveis en el sector públic

1. És procedent declarar el personal estatutari en excedència per prestació de serveis en el sector públic:

a) Quan prestin serveis en una altra categoria de personal estatutari, com a funcionari o com a personal laboral, en qualsevol de les administracions públiques, llevat que hagi obtingut l’oportuna autorització de compatibilitat.

b) Quan prestin serveis en organismes públics i no els correspongui quedar en una altra situació.

2. Als efectes del que preveu l’apartat anterior, s’han de considerar incloses al sector públic les entitats en què la participació directa o indirecta de les administracions públiques sigui igual o superior al 50 per cent o, en tot cas, quan tinguin una situació de control efectiu.

3. El personal estatutari excedent per prestació de serveis al sector públic no merita retribucions, i el temps de permanència en aquesta situació els serà reconegut a efectes de triennis i carrera professional, si s’escau, quan reingressin el servei actiu

Enviado el 30/03/2011 22:22Mensajes: Usuario no registrado
nuria

jo soc de la mateixa catagoria.

Em fan renuncia al meu contracte amb l''ajuntament.

I no estic segur de que sigui aixi.

Ells em diuen que no em pertany una excedencia

Enviado el 30/03/2011 22:32Mensajes: Usuario no registrado
luisa

entonces autor A, firma de nombramiento y toma de posesión, no es lo mismo?se puede hacer en días diferentes?....se va a incorporar mucha gente el dia 1 abril?

Enviado el 30/03/2011 23:00Mensajes: Usuario no registrado

A ver, el nombramiento no se firma, es lo que sale mañana. Lo que se firma es la recepción de la copia de la toma de posesión, que coincide exactamente con el dia que empiezas a trabajar. Es absurdo pensar que te regalen un mes a efectos de antigüedad. Quien os lo haya dicho, sobre todo no os lo creais.

Enviado el 30/03/2011 23:07Mensajes: Usuario no registrado
A

sindicatos

Enviado el 31/03/2011 06:51Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Ja ha sortit publicada al DOGC l''adjudicació de places.

"Resolc:

Adjudicar les places vacants de personal estatutari de gestió i serveis de la categoria professional d''auxiliar administratiu/iva de la funció administrativa pel sistema de concurs oposició (núm. de registre de la convocatòria Auxiliar-2008), d''acord amb la relació que figura a l''annex d''aquesta Resolució.

La present Resolució d''adjudicació complementada amb la diligència de presa de possessió tindrà la consideració de nomenament en propietat dels adjudicataris, l''eficàcia del qual restarà sotmesa a la resolució dels recursos que contra aquesta Resolució d''adjudicació es puguin interposar.

Les persones nomenades disposaran d''un termini de 30 dies naturals, comptats a partir de l''endemà de la publicació de la present Resolució al DOGC, per prendre possessió de la plaça adjudicada. Aquelles persones que no preguin possessió de la plaça adjudicada en el termini establert perdran els drets derivats de la convocatòria."

Salut!

Enviado el 31/03/2011 07:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Oeee oeee oeee oeee

XD

Per fi nois, que llarg ha estat tot. Enhorabona companys!!!!

Enviado el 31/03/2011 07:46Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

por fin ya se ve la luz.!!! (como en "Entre Fantasmas" ves la luz pues síguela te estan esperando).

ayer, cundo fuí a mi sap de santa coloma me dijeron que la mayoria de gente se incorporaba a finales de abril y que tambien había que ni se incorporaban debido a comisiones.

A mí me han dado una de las opciones que elegí. creo que la cuarta.

Felicidades a tod@s..

Enviado el 31/03/2011 08:13Mensajes: Usuario no registrado
cashura

O sigui que ara només ens queda anar a la DAP a signar la presa de possessió abans d''anar a treballar?

El fet que avui es publiqués l''adjudicació de places amb aquesta puntualitat, m''ha deixat kao, no m''ho puc creure!

Enviado el 31/03/2011 08:24Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Si la incorporació no es pensa fer fins dies més tard, igualment s''ha d''anar a signar el divendres?

Enviado el 31/03/2011 08:41Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

jaja Cashura, recorda que la publicació del DOGC no depèn de l''ICS ;)

Segons un mail que va enviar el CATAC a alguns companys deien que encara que t''incorporessis al cap del mes, la presa de possessió s''havia de signar el dia següent. Jo trucaria per assegurar-me d''això no fos cas que al darrer moment per una tonteria hi haguèssin problemes...

A on jo vaig encara no tenien gaire clar on signavem si a la SAP o a la DAP... o al CAP!! en fi avui sortirem de dubtes... espero.

Enviado el 31/03/2011 08:48Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Beatrix,

Jo vaig rebre des de la SAP un missatge al mòbil on deia que ".. a partir del dia 01/04/2011 podreu anar a prendre possessió de la plaça a la DAP, de 08:00 h a 15:00 h. amb el DNI...". Clar, llegint en text pla la cosa queda clara.... Jo hauré d''anar a Badalona, i si, per si de cas els trucaré, per si de cas. Gracies noia!

Enviado el 31/03/2011 09:16Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Segons s''enten de la diligencia d''avui, tenim 30 dies per prendre possessió. I ull!!! quan firmeu la presa de possessió heu de començar a treballar immediatament, és a dir, el dia de la pressa de possesió compta com a treballat. Si voleu començar a treballar el dia 15 heu d''anar a prendre possessió el mateix dia 15.

Enviado el 31/03/2011 09:23Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Montse, gracies per l''aclariment. La publicació s''enten com a nomenament, tot i que tindrà els seus efectes quan fem la presa de possessió. Aleshores l''únic tràmit que ens queda és aquest, signar per començar a treballar. Merci.

Enviado el 31/03/2011 09:41Mensajes: Usuario no registrado
anna

Moltes gràcies cashua per la teva informació......

Enviado el 31/03/2011 10:54Mensajes: Usuario no registrado
mjose

bueno, como ya habéis comentado algunos y como hay un poco de lío al respecto....he llamado a mi SAP y a Badalona (donde tengo que firmar), y me han confirmado que la firma es EL MISMO DIA en el que te incorporas...es decir, si te incorporas el 25 abril, firmas el 25 abril. un saludo y felicidades a todos!!!

Enviado el 31/03/2011 10:58Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracias por la información, cashura, montse y mjose, parece claro, se firma el dia que te incorporas.

Enviado el 31/03/2011 10:58Mensajes: Usuario no registrado

Jo he llamado al SAP Muntanya y me han dicho que pase a firmar el lunes.

Enviado el 31/03/2011 11:02Mensajes: Usuario no registrado
AL

Jo me incorporo mañana en el SAP muntanya me han dicho que pase a firmar el lunes.

Enviado el 31/03/2011 11:07Mensajes: Usuario no registrado
noa

autor de las 10.58 pero tu cuando te incorporas??? porque a mi no me han dicho nada.

Enviado el 31/03/2011 11:12Mensajes: Usuario no registrado
nef

si aquest procés fos una pelí... ara estaríem amb els títols de credit!!!!

Demà el fí per a molts. Quines ganes!!

Enviado el 31/03/2011 11:32Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

I jo 88 dies sense fumar.............sort que demà ja seré al meu destí

Enviado el 31/03/2011 11:38Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs felicitats Lluís, per partida doble, per la destinació i per l''esforç de voluntat amb el tabac ;)

Enviado el 31/03/2011 11:40Mensajes: Usuario no registrado
am

Se puede firmar hasta un dia despues de haberte incorporado. Por ejemplo si quieres comenzar a trabajar el dia 13, tienes desdes el dia 1 hasta el 14 para firmar. El dia 13 será el dia que te sientas en la silla y será el dia que constará en el papel que firmas.

Enviado el 31/03/2011 11:59Mensajes: Usuario no registrado
Ca

Noa jo me incorporo mañana. Tu eres también del Sap Muntanya?

Enviado el 31/03/2011 12:16Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

Hola yo he ido esta mañana a mi cap y me han dicho que tengo que ir mañana a primera hora a Badalona a firmar llevando luego fotocopias de varias cosas dni, seg. social, el banco, titulación y la firma de la plaza.

Hoy es mi cumple y que mejor regalo que salir en el dogc??? ya que el 31 de marzo es para mí una fecha especial ya que tambien firmé mi hipoteca (pues vaya regalo).

Alguien se incorpora mañana el en Cap Major de Santa Coloma???

saludos

Enviado el 31/03/2011 12:37Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 31/03/2011 13:18Mensajes: Usuario no registrado

Alguien se incorpora mañana en el Cap Horta?

Enviado el 31/03/2011 14:32Mensajes: Usuario no registrado

existe la versión impresa del DOGC o solo es on-line??

Enviado el 31/03/2011 15:08Mensajes: Usuario no registrado
joan

lo imprimes i ya esta , es lo mismo...

Enviado el 31/03/2011 15:37Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Per a l''autor de les 15:08 h.

En la resolució, a la part superior, posa "Imatge del document en format PDF".

Enviado el 31/03/2011 15:49Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Pels que ja em treballat al ICS ..imagino que nomes hem de dur dni i el paper que ens van donar el dia de la eleccio de plaça (fotocopia? )..(això es el que van dirme de rrhh de la sap meva, però es que no me''n fio, la veritat, avui no he pensat fins ultima hora per trucar a la DAP i com del meu centre tampoc m''han dit res mes..., però no voldria haver de tornar altre cop a la dap.., ho tinc a 20km.

I altre cosa es com estara el tema de colapsat a primera hora ,sobretot per tots els que comencem dema que serem majoria penso..., aixi que els que estem de mati arribarem tard el primer dia..

(els centres ja ho saben, però la DAP no ha posat cap posibilitat de fer-ho x la tarda pel que es veu...

necessitats del servei o mes retallades..)

Enviado el 31/03/2011 16:08Mensajes: Usuario no registrado
Betty

A mi m''han dit que nomes s''ha de dur el D.N.I. ,aixó a l''Àmbit de Barcelona

Enviado el 31/03/2011 16:49Mensajes: Usuario no registrado

només es necessita el DNI

Enviado el 31/03/2011 17:34Mensajes: Usuario no registrado

a mi em demanen:

DNI

fotocopia dni

fotocopia títol basic

full acte elecció

datos bancarios

Enviado el 31/03/2011 17:42Mensajes: Usuario no registrado

doncs a mi no m''han demant res, només falta que hagi de tornar un altre dia, la noia amb qui vaig parlar no em va demanar res.

Enviado el 31/03/2011 17:58Mensajes: Usuario no registrado
K

L

Enviado el 31/03/2011 17:58Mensajes: Usuario no registrado
A

Si no t''incorpores dema no cal portar els papers dema oi? O si?

Enviado el 31/03/2011 17:59Mensajes: Usuario no registrado
A

Si no t''incorpores dema no cal portar els papers dema oi? O si?

Enviado el 31/03/2011 18:12Mensajes: Usuario no registrado
lara

Ricard quin paper et van donar?

Per que jo no me''n recordo.

Enviado el 31/03/2011 19:28Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

El que posa les teves dades i la destinacio de sap assignada, te''l donaven abans de baixar del "estrado".., i de rrhh de la sap em van dir que s''ha de portar..jo el portare i fotocopia x si de cas tambe. ara, fotocopia de dni tambe ?? si ja t''identifiques abans de signar.., en fi..pero si ja tenen mes papers nostres que hisenda..

A partir de les 9 fan aquests tramits dema,ok?

Enviado el 31/03/2011 21:08Mensajes: Usuario no registrado
.

m

Enviado el 31/03/2011 21:43Mensajes: Usuario no registrado

¿estais nerviosos por mañana? yo creo que no podré dormir!

Enviado el 31/03/2011 21:59Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Jo crec que a partir de les 8 ja s''hi pot anar, però a mi m''han dit que no hi vagi a les 8, deu ser que encara no han posat els carrers, dic jo , o potser és que les mosques encara no han sortit del cau.

Aixi que hi aniré a les 9 perque no em mirin malament.

Enviado el 31/03/2011 23:19Mensajes: Usuario no registrado
lara

Gracies ricard ,ara ja sé quin paper dius.

Enviado el 01/04/2011 09:06Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Felicitats a tots avui primer dia per a molts!!!!

quins nervis XD

Que us vagi molt i molt bé i que ensopegueu amb bons companys :)

Enviado el 01/04/2011 09:15Mensajes: Usuario no registrado
xicaa

Enhorabona a tots!!

Enviado el 01/04/2011 09:21Mensajes: Usuario no registrado
dubte

Algú sap si ara q tenim plaça hem de seguir pagant atur??

En el meu cas q he demanat excedència per incompatibilitat (treballo a una altra administració) hauria de pagar atur??

Gràcies

Enviado el 01/04/2011 09:45Mensajes: Usuario no registrado

Si ets funcionari, no cotitzes per l''atur, ja que s''enten que no et quedaras sense feina.

Enviado el 01/04/2011 09:59Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 01/04/2011 12:15Mensajes: Usuario no registrado
fdsaf

una cosa que no entiendo, que pasa con los interinos de plazas afectadas que la gente no se incorpora hoy, de momento siguen? pq en mi centro marcharon ayer todos.

Enviado el 01/04/2011 12:19Mensajes: Usuario no registrado
d

y cuando crreis que empezaran a llamar otra vez de la bolsa? pq la cosa pinta tna mal que creo que cuano se acabe mi contrato de tres meses más me veo otra vez en el paro y buscando de cualquier cosa, tnato esfuerzo para nada.Los de más tmabine lo veis asi de mal?

por cierto, suerte a todos en vuestrsa plazsas

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.