oposicions auxiliar administratiu 36è. fil (cashura) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

Enviado el 01/04/2011 13:31Mensajes: Usuario no registrado
cashura

oposicions auxiliar administratiu 36è. fil

Penso que se''ns acaben els fils.

295 Respuestas al Mensaje

Enviado el 01/04/2011 15:24Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

RE:oposicions auxiliar administratiu 36è. fil

Yo m''he incorporat avui i encara no he pogut signar, diuen que ho puc fer demà amb data 1, ja començem malamanet

Enviado el 01/04/2011 16:19Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

yo he ido a firmar hoy a Badalona y estaba un poco colapsado, así que he llegado a mi cap a las 10 h, tengo la cabeza que me saca humo pero el fin de semana para reponerme. Espero que para quien halla empezado hoy halla sido al menos tan bueno como el mío.

saludos a todo@s.

Enviado el 01/04/2011 20:55Mensajes: Usuario no registrado
p

RE:oposicions auxiliar administratiu 36�. fil

todos los dias de tarde es un rollo...tendrian que ser lliscans almenos alguna tarde libre...en que se basan?

Enviado el 01/04/2011 21:40Mensajes: Usuario no registrado
sl

Un sentiment: "satisfacció" !!

Enviado el 02/04/2011 15:05Mensajes: Usuario no registrado
noa

Bon dia nois, com es nota que això s''està acabant, avui no ha escrit ningú!!! Es que tinc el "síndrome del foro" tu diràs, tant de temps....

Per qui m''ho havia preguntat, sí sóc de Sap Muntanya.

Enviado el 02/04/2011 15:32Mensajes: Usuario no registrado

Si us plau necessito la resposta més objectiva possible. Quin és el millor sindicat del nostre sector, vull dir a part de l''assessorament ofereixi cursos etc.... Sigueu objectius si us plau!!!

Enviado el 02/04/2011 17:03Mensajes: Usuario no registrado
montse

Alguien me puede decir con certeza

¿Por qué las plazas de unos interinos están afectadas y salen en la oposición y otros no solo no han salido en estas sino que viven completamente tranquilos justo en este momento de recortes?

Enviado el 02/04/2011 18:30Mensajes: Usuario no registrado
m

d

Enviado el 02/04/2011 18:35Mensajes: Usuario no registrado
para montse

Facil, cuando el ics sacó plaza a concurso dijo una cantidad, esa cantidad no eran todas las libres, asi que por eso algunas no estan afectadas, además en el tiempo (los 2 años y pico) que se lleva para la ocupación de plazas han habido jubilaciones y esas plazas no estaban afectadas en el momento de la convocatoria, piensa que con el 5% añadido tampoco se han seleccionado todas las plazas, así que es normal que queden plazas sin estar afectadas.

Enviado el 02/04/2011 18:55Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Ya, pero como se decide de un mismo centro quienes se van y quienes no.

Un interino está ocupando una plaza sustituyendo a alguien que teoricamente tiene que volver. ¿Como puedes estar 20 años de interino?

Enviado el 02/04/2011 19:20Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Aònim de les 15:32, el sindicat "millor" sempre serà una cuestio subjectiva (preferencies, afinitats, etc) depen de per a que busques un sindicat. Si vols el que sigui més influent en la zona on siguis treballant hauries de mirar el que te més representació, per exemple, pel que se a l''Hospital de Bellvitge UGT te molta influencia, però en altres llocs seran altres sindicats (en desconec quins). Hauries de preguntar als companys de la teva zona a veure si et poden aconsellar i llavors prens la decisió.

Per a la Montse, uno puede estar 20 años de interino si ocupa por ejemplo la plaza de una persona con dos plazas, quiza no se llegue a incorporar nunca a la que tiene en excedencia. Piensa que tambien las oposciones en el ICS no son precisamente seguidas, es facil que un interino se quede muchísimos años en el mismo sitio. Aunque con los recortes actualmente ya ningun interino lo tiene asegurado, por lo que se ve ahora les peligra a todos su puesto, si hay recortes de personal los eventuales y los interinos son los que salen.

Enviado el 02/04/2011 23:34Mensajes: Usuario no registrado

Sabeis cuantos dias nos tocan de vacaciones y dias de lleure? contando q nos incorporamos ayer

Enviado el 03/04/2011 00:05Mensajes: Usuario no registrado
sl

Tocan 17 días de vacaciones y 7 de lleure

Enviado el 03/04/2011 13:25Mensajes: Usuario no registrado
pere

Son 17 dias hábiles, claro está.

Enviado el 03/04/2011 13:31Mensajes: Usuario no registrado

mmmmm

Enviado el 03/04/2011 19:05Mensajes: Usuario no registrado
ofi

.......como estamos todoooos ?

que giñe, oi?

Enviado el 03/04/2011 19:16Mensajes: Usuario no registrado
am

Hola a todos,

Ahora mi preocupación como la de otros muchos es saber si convocaran pronto concurso de traslado.

Esto no supone ningun gasto adicional, ya que es canviar unas plazas por otras, por lo tanto que no se escuden en la crisis porqué no hay justificación. Espero que antes de dos años lo convoquen. Habrá que presionar a los sindicatos.

Enviado el 03/04/2011 20:00Mensajes: Usuario no registrado

Gràcies Beatrix, per la informació dels sindicats. La veritat el que més m''interessa es que tinguin un bon ventall de cursos que puntuin per fer mèrits. Quin sindicat creus docns que és el millor?

Enviado el 03/04/2011 20:14Mensajes: Usuario no registrado

No cal apuntar-se a un sindicat per poder fer els cursos que ofereix. Aquesta setmana han surtit uns a distància de CC.OO. i també n''hi han d''UGT a la pàgina web www.forumcatalunya.com. Mireu habitualment les pàgines web dels diferents sindicats.

Enviado el 03/04/2011 20:25Mensajes: Usuario no registrado
m

dkjfldksflkdfldks

Enviado el 03/04/2011 22:05Mensajes: Usuario no registrado

com anat els que us veu incorporar el dia 1

Enviado el 04/04/2011 11:37Mensajes: Usuario no registrado
Mònica

Ja he signat el nomenament, per fi sòc estatutaria, després de 8 anys d''anar per aquest mon, fent substitucions i rodant per tot arreu, ja tinc la meva cadira, tinc una sensació d''alegria contenida, ja que amb el temps que corre i el panorama laboral ho festejo en petit comitè i familiarment.

Ha estat un plaer compartir en aquest foro totes les inquietuts i conèixer a la Beatrix el dia de l''acte d''elecció, es una dona molt templada, amb el cap ben amoblat i tota generositat.

A la gent que s''ha quedat a les portes animar-les a continuar formant-se, val la pena :)!!

Enviado el 04/04/2011 16:02Mensajes: Usuario no registrado
nef

quina satisfacció la rutina de feina amb plaça pròpia!!!

Imagino que mica en mica anirem deixant d''escriure per aquí... espero que a tots ens vagi el millor possible.

Enviado el 04/04/2011 16:38Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola a tothom

Com us ha anat els que ja heu començat a treballar? Bé?

Jo demà aniré a Badalona a signar la presa de possessió i la dècima de segon després, com ha dit un company, demanaré l''excedència vol. per prestar serveis en una altre adm. pública, i a veure el què.

Sempre podré demanar el reingrés a l''ICS, oi?

Que no tindré dret a que em guardin la meva estupenda plaça i que em podran enviar a un altre pitjor? I quina n''hi ha de pitjor que el Fondo i en torn de tarda? Doncs ja us ben dic que al SAP de Staco. cap ni una, el Fondo es lo peor de lo peor!

Afortunadament i pels que us hagi tocat allí, hi haurà bons companys, segur, però aquell barri és la reòstia, amb perdó, i sento dir-ho, perquè he tingut companys d''estudis que vivien per allí i estan ben farts... ara viuen en un guetto on ser del pais és ser lo raro, quina pena... en fi... que hi farem, però és molt trist, tot plegat. Pels que hem viscut tota la vida, o quasi, a STACO... ens fa molta pena.

Jo, una de les coses bones de la Diba, que també té les seves coses, és l''horari de matí, això pesa molt en el fet de voler continuar-hi, i que als interins ens augmenten el sou 100 euros cada any, durant els primers 5 anys, fins arribar a equiparar-lo amb els funcionaris, o sia que val la pena mirar de seguir.

I també el fet que puc demanar treballar 1 o 2 tardes, 2''5 h. i guanyo més, però fora plegar "només" a les sis, no a les nou.

En fi, ja veurem què passa, igual acabo al Fondo el dia 29 d''abril, i santa paciència.

Evidentment i això jo ho tinc claríssim, pitjor és no tenir cap feina, això segur!

ÀNIMS I BONA SORT A TOTHOM!!!

Enviado el 04/04/2011 21:34Mensajes: Usuario no registrado
vero

Enhorabona a tots. I pels que heu començat com us anat???

Enviado el 04/04/2011 22:39Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

La veritat es que se''m fa estrany i em dol una mica pensar que ja no ens trobarem i compartirem tantes coses per aquest foro..ha estat molt de temps i molt per compartir..., espero que entre tots continuem mirant i escribint al foro, compartint tambe moltes coses, tan els que hem aconseguit plaça com els que no.

Si una cosa te l''ICS es l''incertesa, la confusio, els dubtes..així que entre tots podem seguir mantenint viu el foro, tot i que potser no com abans que tambe seria lógic.

Bona nit, molta sort per tothom i anims pels nous..nous, ja veure-ho com ara tot sembla una muntanya però amb interes, en 1 mes esteu al dia de quasi tot.

Enviado el 05/04/2011 08:14Mensajes: Usuario no registrado
JUANMA

HOLA A TODOS

FELICIDADES A TODOS POR LA PLAZA YO ESTOY UN POCO TRISTE PUESTO QUE ESTOY TRABAJANDO EN EL VALL DHEBRON DURANTE SEIS MESES Y YA AYER ME DIJERONQUE MI CONTRATONO SE VA A PRORROGAR. Y VEO QUE NO ME LLMAAN DE NINGUN INTERINAJE NI NADA, ASI QEU ME VEO CUANDO SE ME ACABE EL CONTRATO TRABAJANDO DE OTRAS COSAS Y EN LA CRISIS. TANTO ESFUERZO PARA NADA. ESPERO QUE TENGAIS SUERTE. SALUDOS

Enviado el 05/04/2011 08:56Mensajes: Usuario no registrado
am

No te desanimes Juanma, todo es cuestión de tiempo, ya lo dice la Biblia 7 años de vacas gordas y 7 de vacas flacas. Cuando pase la crisis volveran a contratar gente. De momento has de formarte haciendo cursos que ya ves que puntuan bastante en la bolsa.

Enviado el 05/04/2011 09:10Mensajes: Usuario no registrado
JUANMA

PARA MI NO ES SUFICIENTE, CUANTO TIEMPO TIENE QUE PASAR? YO PENSE QUE AHORA ME LLAMARINA DE SEGUIDO PARA IR TRABAJANDO Y VEO QUE SE PONEN LAS COSAS MUY FEAS. ESTOY MUY DISGUSTANDO Y NO SE SI TENGO FUERZAS PARA EMPEZAR OTRA VEZ A TRABAJAR DE OTRAS COSAS COMO ANTES. QUE DECEPCION

Enviado el 05/04/2011 09:31Mensajes: Usuario no registrado
am

Jo si estuviera en tu lugar iria a presentar el currículum a centros sanitarios privados que seguro que necesitaran gente puesto que ahora con la crisis en el sector publico mucha gente ira a la privada. No te dará puntos en la bolsa pero tendrás un sueldo, ahora has de pasar de trabajar en el sector público proque está muy mal.

Enviado el 05/04/2011 09:35Mensajes: Usuario no registrado
JUANMA

PERO SOY DE LOS PRIMEROS DE LA BOSLA PARA ALGO APROVÉ. TAN MAL LO VEIS TODOS?

Enviado el 05/04/2011 09:53Mensajes: Usuario no registrado
am

ahora de momento está mal porque estan sacando interinos. Está claro que hay un relevo generacional y si la gente se jubila pues se tendrá que sustituir. Tendrás que tener paciencia.

No quiero desanimarte sino que veas la realidad, hay gente con 15 años de trabajo que han ido a la calle.

Enviado el 05/04/2011 11:46Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Juanma la verdad que pinta mal, pero los que habéis aprobado teneis más posibilidades que el resto de trabajar, aunque sean contratos de mes a mes. mucho ánimo.

Ultimamente escribo poco, la verdad que como dice Ricard estos primeros dias se hace una montaña, muchas cosas nuevas, y la primaria para mi punto de vista es más complicada que cualquier servicio de hospital, hay muchísimos detalles a tener en cuenta, esperemos adaptarnos pronto y no meter mucho la pata.

Enviado el 05/04/2011 15:11Mensajes: Usuario no registrado
Marc

Ha salido en TV3 que Vall Hebron NO van a sustituir a nadie, ni por vacaciones ni nada, y que en Bellvitge tienen intención de hacer lo mismo.

No puedo mas, necesito trabajar yaaaa

Enviado el 05/04/2011 15:12Mensajes: Usuario no registrado
JUANMA

MARC TU APROVASTE LAS OPOS?

Enviado el 05/04/2011 15:57Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

No oblideu els que no heu aprovat que, quan tornin a actualitzar la borsa i ens treguin de la mateixa als aprovats, molts o quasi tots pujareu posicions i potser bastantes, amb lo qual aleshores si tindreu mes opcions encara de que us contractin.

Pel que he vist del meu entorn, han fet contrates de 3 mesos ha eventuals que segueixen treballant (fins juny).

Imagino per donar contractes mes llargs i algun interinatge tambe a partir de juliol (de 6 mesos) ja amb la nova baremacio de Borsa. No desespereu.

Enviado el 05/04/2011 17:50Mensajes: Usuario no registrado
H

L

Enviado el 05/04/2011 22:57Mensajes: Usuario no registrado
alba

Supongo que ya podemos pedir dias de lleure, verdad??

alguien sabe explicar como funciona lo de la carrera profesional?

Los títulos obtenidos a partir del 31/12/2008 supongo que ahora ya pontuaran, ¿verdad?

Enviado el 05/04/2011 23:12Mensajes: Usuario no registrado
sl

Em sap molt greu, però la veritat és que em sembla que pinta molt malament a tota Catalunya... de moment no estan substituint ningú...

Enviado el 06/04/2011 08:07Mensajes: Usuario no registrado
noa

Hola, bon dia!!! Com que m''ha tocat plaça lluny de casa, m''estic plantejant demanar una excedència per cura d''un fill ja que m''han dit que puntua com a temps treballat per a concursar, la veritat es que sóc un mar de dubtes, no sé si faig bé o no!.

Per tant m''he de posar les piles per a fer mèrits, hi ha algú que em pugui informar sobre el nivell D, sé que ara han tret les matrícules per fer-lo al País Valencià, però sabeu a quins altres llocs el fan que sigui, "bueno, bonito y bararo", ja m''enteneu. Es difícil aprovar-lo?

I pels llibres, a part dels de la junta permanent hi ha algo penjat a internet, la veritat es que fins al nivell C hi ha moltes coses, però per al D no trobo res.

Gràcies, sort i salut a tothom.

Enviado el 06/04/2011 15:09Mensajes: Usuario no registrado
K

K

Enviado el 06/04/2011 21:01Mensajes: Usuario no registrado
monika

Hola Noa,

Dir-ta q per demanar-ta una excedència has d´estar en una altre adció pública, sinó no pots fer-ho. S´anomena excedència per incompatibiliat per treballar a un altre adció pública. Inclús has d´aportar el contracte o nomenament de l´empresa pública q estiguis per tal de demostrar-ho com ho hagut de fer jo. Si tens la ocasió de fer l´excedència i no et bé d´uns mesos a començar demana-la t´ho dic perquè jo també tinc 2 fills petits i la meva plaça està una mica lluny , tinc l´oportunitat ara de poder-ho fer i més endavant ja es veurà . Lo de q puntua el temps treballat desde q agafis possessió no sé què dir-ta no ho sé algú hens o sabria dir si us pla?. M´hagués agradat començar a treballar ja q economicament ho necesito i la veritat és que és molt dur però també he valorat altres com son els meus fills petits q hem necessiten a "toda costa", quins sacrificis hem de fer les mares oi?

Enviado el 06/04/2011 22:01Mensajes: Usuario no registrado
pere

Per demanar l''excedència voluntària per tenir cura d''un fill només cal tenir un fill menor de 3 anys. La situació computa a efectes d''antiguitat i concursos i es te reserva del lloc de treball. En cap cas cal treballar en una altra administració, el que s''ha dit abans no té res que veure amb el que planteja l''altra companya. A més, no cal cadència, es pot entrar a treballar i immediatament demanar-la. La seva concessió es obligatòria per part de l''Administració.

Enviado el 06/04/2011 22:32Mensajes: Usuario no registrado
ma. carmen

hola jo vaig començar el día 1 a treballar, però sé que acabo de començar però voldria sapiguer quins són els meus drets, ja que els deures me''ls deixen bastant clar, però no sé com funciona, per ex. lo de la carrera, en quina pàgina del ics puc veure el meu expedient que suposo que hi haurà. quins dies tinc de vacances i si ja s''han escollit sapiguer quin torn em toca i totes aquestes cosetes que t''haurien de dir en una primera reunió de "benvinguda" i que no me l''han fet.

gràcies.

Enviado el 06/04/2011 23:17Mensajes: Usuario no registrado

//wsa.ics.gencat.net/sgrh/

vacances : 23 díes hàbils+ 9 díes lliure disposició(PG)

Enviado el 07/04/2011 08:53Mensajes: Usuario no registrado
Toni

Hola companys de patiments i alegries (hi ha hagut de tot una mica)

Us vull demanar informació sobre la carrera professional, he mirat a la pàgina de l''ICS i explica una mica el tema de periodes, imports a percebre, etc, però no explica res sobre les coses que s''avaluen ni com, vull dir que no diu ni com es puntuen els cursos, ni el temps treballat ni les avaluacions, i això crec que es essencial per saber si assolim o no els diferents nivells. No si si d''un nivell a un altre s''ha de començar de nou o serveixen els merits ja presentats. En fi que sòc un mar de dubtes sobre això si algú pogués explicar aqueste coses ens serien molt útils a tots.

Salutacions

Enviado el 07/04/2011 08:55Mensajes: Usuario no registrado
ma

Per demanar una excedència per assumptes propis quans anys tens que haver treballat a l''ICS?

Enviado el 07/04/2011 11:16Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola

Avui per fi aniré a firmar la presa de possessió i tot seguit demanaré la excedència vol. per incompat. per prestar serveis actius en una altre ADM. pública, que llarg!!!

Perquè vaig anar a Badalona a signar dimarts però no va poder ser perquè NO tenia la prórroga original de la Diba, BRRRR!!!

Un altre viatge, però avui sí!!! Això espero.

PELS COMPANYS DE LA BORSA:

ANIMS, TRUCAR TRUQUEN!!!

Us ho dic perquè just avui m''han enviat un sms de Sabadell per a cobrir una baixa al CAP NORD, torn de tarda!!!!

Com que encara estic a la borsa.

Potser truquin menys, però sí que ho fan, i pel que veig algunes baixes si que les deuen cobrir.

BONA SORT A TOTS!!!

Enviado el 07/04/2011 12:37Mensajes: Usuario no registrado
josepmaria

per TONI, no et preocupies molt per la carrera profesional :

Tens 4 nivells, el primer el tens assolit quan portes 5 anys treballant i el segon quan portes 11 anys treballant.

En aquests nivell no cal cursos ni curriculum ni res, al final de cada any s''obre un periode de sol.litud de nivell on dius el nivell al que optes i aportes la documentació (en aquest cas el temps treballat que ja ho miren ells mateixos)

El tercer nivell l''assoleixes quan tens 18 anys treballat i en aquest cas a mes del temps treballat es puntua el cursos que tinguis el % de objetius assolits els ultims anys i una valoració del teu cap. El quan als cursus no et preocupis perque nomes has de tenir unes poques hores de curs en els ultims sis anys (no se si 20 o 40 o por ahi), i la part de objetius i valoració es molt petitia i facil de assolir

El quart nivell es als 24 anys i et demanen un mica mes de tot.

Els nivells un cops assolits ja els tens per sempre.

Ja et dic, no t''amuinis molt perque els dos primers van per temps i tens 18 anys per aprendre com van

Amb el primer nivell cobraras cada any uns 840 euros bruts anuals mes

AMb el segon uns 1350 (ojo :totals, no 840+1350)

amb el tercer uns 1700

amb el quar uns 2300

espro que aixó aclari els teus dubtes de la carrera profesional

Enviado el 07/04/2011 13:16Mensajes: Usuario no registrado
Toni

Moltes gràcies josepmaria!!

Enviado el 07/04/2011 17:32Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Beatrix, t''he reenviat al teu gmail el correu que ha enviat avui CATAC, sobre les retallades, per si vols penjar-lo.

A Vall d''Hebron, hi ha concentracions cada dia contra les retallades, que entre d''altres coses, està suposant la NO renovació de cap contracte de suplència i/o interinatge, i evidement la instrucció a totes les unitats de CONTRACTACIÓ "0".

Enviado el 07/04/2011 18:59Mensajes: Usuario no registrado
ISC

Pels dos primers nivells de carrera també cal tenir uns mèrits mínims: cursos, DPO... Van ser les primeres campanyes transitòries les que no ho exigien. Tota la informacio la podeu trobar al II acord. A finals d''any obriran la campanya perquè els que complim les condicions puguem demanar el primer nivell, un cop resolt, a mitjans de l''any vinent es començarà a cobrar mensualment amb caracter retroactiu de gener 2012.

Enviado el 08/04/2011 21:43Mensajes: Usuario no registrado
.

dwe

Enviado el 10/04/2011 09:20Mensajes: Usuario no registrado

¿alguien está contento de los que están trabajando en santa coloma¿. Yo estoy arrepentidísima de haber escogido aquí. Pensé que iría a mejor pq vivo aquí; pero no,al revés. Ahora supongo que sólo que queda esperar el concurso de traslado que espero que sea lo más pronto posible. Estoy incluso pensando en coger excedencia .

Enviado el 10/04/2011 11:45Mensajes: Usuario no registrado
monika

autor de 10/04/02 9.20h

Puedes decir un poco porquè estàs tan arrepentida? entonces q zona te interesa tu residencia debe ser en otro lugar no? tranquila no hace falta q des muchos detalles, lo entiendo, el foro es publico y hay q ir con cuidado para no perjudicar a nada ni nadie , es simplemente saber que pasa un poco ya q no eres la primera q dice q no esta muy bien staco.

en fin a esperar un concurso de traslado si te sirve de consuelo yo no he ni empezado , he pedido una excedencia de directo pues mi lugar de residencia esta a 1,30 h de camino.

Me preocupa porque no tendre tiempo trabajado y entonces no tendre puntos. Solo me queda hacer cursillos pero no veas q mandra con lo q hemos llegado a estudiar no tengo ni xispa de ganas. buffffff.

salut a todos

Enviado el 10/04/2011 12:48Mensajes: Usuario no registrado
C''EST LA VIE

Por la idea perseguida.

Por los golpes recibidos.

Por aquel que no resiste.

Por aquellos que se esconden.

COPIO Y PEGO

Por el miedo que te tienen.

Por tus pasos que vigilan.

Por la forma en que te atacan,

y por los hijos que te ...

yo te nombro, Liberdad.

Enviado el 10/04/2011 19:14Mensajes: Usuario no registrado

Para monika.

La zona que me interesaba era ésta (santaco) pq vivo aquí . Lo que no me imaginaba era otras cosas, que no voy a explicar (por lo menos de momento). Sólo espero que la situación que tengo se me resuelva.

A veces es mejor lo conocido que lo bueno por conocer. Yo en mi caso he estado mejor de interina que la semana que llevo de Estatutaria.

Enviado el 10/04/2011 19:34Mensajes: Usuario no registrado

COPIO Y PEGO

ahora todo está en sus manos... esperemos que los de mes a mes sean los que menos den porque si no seguirán contratando a los enchufados de siempre.

Hasta que no se normalice un poco la situación actual, no se limpiará toda la mierda que queda, que te aseguro que es mucha.

suerte chicos!

Enviado el 10/04/2011 19:37Mensajes: Usuario no registrado
am

Lo dices porque sientes mas la responsabilidad o porque no te tratan bien.

Enviado el 10/04/2011 19:40Mensajes: Usuario no registrado
am

la pregunta era para la de santa coloma

Enviado el 10/04/2011 19:56Mensajes: Usuario no registrado

SANITAT és un pastííísss de xocolata, tots volen un troç !!!

ENSENYAMENT de moment no la volen repartir, no és tan gulafre...

Enviado el 10/04/2011 22:36Mensajes: Usuario no registrado
Pepito Grillo

Està clar que tanquen serveis d''hospitals i CAPS per poder-los derivar a consultes privades. No deixaran de donar el servei a la gent que ho demana, simplement el faran fer a empreses privades.

Es una manera de desmantellar tot alló públic que pot ser rentable i posar-ho en mans privades. Però no us penseu que així resultarà més barat, tot el contrari, resultarà més car. Per això necessiten reduir personal tot el posible, per a que els números a posteriori surtin.

Respecte a ensenyament, de moment , no es fa res per que ja ho va fer Felipe Gonzalez als anys 80 fent els concerts amb el col.legis privats. Ara resulta que la major part del pressupost d''ensenyament va a parar a col·legis privats. Ara diuen que treuran la sisena hora en els col·legis públics, així els privats ja tonen a tenir l''excusa de cobrar diners als pares per un servei que ja cobren de l''estat.

Això és el que s''intenta fer ara amb la sanitat pública. Per a què fer una radiografia en un centre públic amb un cost de 110€ si derivant al pacient a un centre privat a fer la mateixa radiografia costarà 250€ que pagarà l''ICS. La diferència de cost la supliran amb menys personal i això anirà a la butxaca d''algú que podrà comprar-se el Ferrari a costa de tots. Els costos anteriors m''els he inventat, però la cosa anirà en aquest camí, sino temps al temps.

Enviado el 10/04/2011 22:41Mensajes: Usuario no registrado

pues yo estoy muy bien por ahora en santa coloma. espero que no cambie.

Enviado el 10/04/2011 22:44Mensajes: Usuario no registrado
m

mmmm

Enviado el 10/04/2011 22:47Mensajes: Usuario no registrado
noa

Tinc la sensació que la gent no està contenta amb les places que ocupa, no m''equivoco oi?? Pel que veig es van treure a les opos les pitjors places i a més, no he sentit a ningú que digui que té una plaça de matí.

Us agrairia, si us plau, informació nivell D català, on es pot preparar via internet, apunts penjats a la red, i que tal es l''exàmen.

Enviado el 11/04/2011 16:32Mensajes: Usuario no registrado

yo el nivel D me lo saque a través de la UB. Está en la calle Melcior de palau de sans,justo detrás del cap de Numància.Hay intensivosde verano ( junio, Julio y septiembre)

Enviado el 11/04/2011 22:50Mensajes: Usuario no registrado
maria

hola, yo voy a incorporarme a santaco, pero a final de mes, por curiosidad: os habeis incorporado todos ya?

y otra cosa, los que no estais a gusto en Santaco, podeis explicar, un poco, por qué? gracias.

Enviado el 12/04/2011 07:51Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola noa, jo no em queixo de la plaça, l''horari és de tarda, però s''hi està bé.

Aqui han fet fora tots els interins perque hi ocupem les nostres places... així que realment no és que ens hagin deixat les pitjors places, sino les úniques que no ocupaven fixes, i els interins van a l''atur. Està canviant tot molt ràpid, fa por i tot... molts companys estan anant al carrer.

En quant al català, en teoria me l''estic preparant per lliure, amb material que suggereix la pagina de Gencat, si busques a gencat "certificats de català" tambe hi pots veure un model d''examen i llibres que pots comprar per preparar-te''l (cursos complerts)

A la llibreria catalonia que esta al davant del corte ingles de plaça catalunya hi pots trobar molt bon material per l''estudi, inclus models d''examens.

De totes formes el proper examen és el 21 de maig, si no t''hi has inscrit ja no et a temps, hauràs d''esperar a l''any que ve.

L''opció de fer-ho a traves de la UB me l''han comentada companyes de feina com una molt bona opció i més senzilla de superar (et fan ells l''examen i et convalida amb el titol oficial).

A la pàgina de Gencat també hi ha un apartat de recursos que t''indica llocs on pots consultar dubtes, fer exercicis, dictats etc, on line.

Enviado el 12/04/2011 09:54Mensajes: Usuario no registrado
cashura

beatrix, per què no te''l treus per la generalitat valenciana? És una mica més fàcil perquè no entra fonètica.

Enviado el 12/04/2011 10:23Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gràcies Cashura, en prenc nota, de moment m''hi he inscrit al oficial d''aqui pel dia 21, però amb la incorporació i tot plegat no estic estudiant, amb prou feina m''estic posant al dia amb la nova feina, a més el nostre EAP ha de pasar la ISO aquest mes, i també ens preparem per si podem passar-la malgrat que ens acabem d''incorporar, si més no ho intentarem. Així que el que faré serà presentar-me a l''examen i veure què tal va. Si no el supero, que serà el més probable, probaré això de la UB o bé el que em dius.

Enviado el 12/04/2011 11:06Mensajes: Usuario no registrado
cashura

beatrix, més que res ho comentava perquè el preu del de València res té a veure amb el de la ub, que suposo que s''anirà cap els 300 euros o així. Aquest és de 10 euros vàlid per a dues convocatòries. Jo ho provaré... a més faré el menjar allà amb les amigues.

Enviado el 12/04/2011 11:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Cashu, i com funciona? a on t''has d''inscriure? l''examen es fa aquí o a Valencia? buf quantes preguntes XD

Enviado el 12/04/2011 13:47Mensajes: Usuario no registrado
cashura

beatrix, a final de mes comencen les inscripcions a les diverses proves. Les proves normalment es fan al mes de juny i l''examen de l''altra convocatòria em sembla que al novembre. Pot escollir dins de la comunitat valenciana. Jo aniré a Vinaros, està gairebé tocant Tarragona. edu.gva.es/polin/val/jqcv

Enviado el 12/04/2011 13:48Mensajes: Usuario no registrado
cashura

beatrix, posa-li www. és que m''ho detectava com a spam

Enviado el 12/04/2011 14:43Mensajes: Usuario no registrado
MARY

el telèfon de la ub de Barcelona quin és? el del carrer Melcior de Palau a sants

Enviado el 12/04/2011 15:35Mensajes: Usuario no registrado
noa

Noies, no us equivoqueu, a finals d''abril s''acaba el termini per matricular-se, mireu-ho bé a la pàgina que diu la cashura, i ´fan 2 examens en 2 dies diferents, només fas el segon si superes el primer, i són al juny. El que no sabia es que amb una sol·licitud tens dret a 2 convocatories. També havia sentit a dir que es més fàcil, jo encara no he estudiat res, i la veritat tinc el català una mica rovellat, però igual faig la sol·licitud i provo sort. I lo que s''ha dit més amunt, que no entra fonètica doncs millor.

Enviado el 12/04/2011 15:53Mensajes: Usuario no registrado
cashura

noa... no, només és un examen, el que passa és que hi ha la part horal, la part de morfosintaxi i lèxic, etc, no en dos dies distints, el que passa és que si suspens al mes de juny, tens la possibilitat d''anar un altre cop el mes de novembre, sense haver de pagar altra vegada.

Jo vaig anar el mes de juny de l''any passat i em vaig quedar bloquejada a la part oral. El mes de novembre em va coincidir amb una cita, així que no vaig anar. Tot i que em van suspendre (oral, brurhhhhhhhhhh), tota l''altre part de l''examen em va sortir molt bé, amb la qual cosa ja vaig quedar molt contenta. Aquest any aniré a buscar el D... jejeje

Si voleu fem "caravana lingüística" xDDD

Enviado el 12/04/2011 15:54Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Noa, tens raó en el calendari matrícules...

Termini de presentació de les sol·licituds

Primer període any 2011

de l''1 al 26 d’abril

Enviado el 12/04/2011 16:54Mensajes: Usuario no registrado
noa

Cashura m''estic liant, mira si us plau al calendari de proves: el nivell D és N4 i hi ha dos dates diferents, per àrea 1 i 2, el 4 de juny i àrea 3 i 4 el 18 de juny, si no superes el del 4 de juny no faràs el del dia 18. Ho dic correcte o no m''entero.

Enviado el 12/04/2011 17:18Mensajes: Usuario no registrado

El del nivell D de catálan de la UB de melcior de palau es 934035478. Hay dos oportunidades que son a final de septiembre y si se suspende la repesca en abril. El precio es de casi 300euros, pero es una inversión. Hay dos examenes uno escrito y otro oral, pero son asequibles si se estudio un poco. a mí me fué bien.

Enviado el 12/04/2011 23:12Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Noa,

Mai l''havien fet així, en dos dies. Ostres.. sembla que la cosa ha canviat... inclús han canviat el preu a 15 €

Maquiavèlic...Es nota que hi ha la crisi... pffff Gràcies noa...

Enviado el 12/04/2011 23:43Mensajes: Usuario no registrado
al

no esteu cansats d''estudiar......

Enviado el 13/04/2011 13:40Mensajes: Usuario no registrado
monika

Hola,

Estic una mica perduda 15 euros val fer l´examen del nivell d?

Enviado el 13/04/2011 14:31Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Cert Monika, i tens la posibilidad de dos examens (cada examen com deia Noa consta de dos proves)

Enviado el 13/04/2011 16:25Mensajes: Usuario no registrado
monika

cashura ,

doncs on es pot fer l´examen nivell d de català hi ha algun curs per poder fer o és per lliure.

perdona ya veus q vaig perduda doncs no em miro el foro cada dia i potser ja ho heu comentat. bé em pots doncs dir la contesta sobre això?

per cert tu ja has començat a treballar a l´ics?

Enviado el 13/04/2011 16:59Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola de nou companys

Ja torno a poder entrar al foro, ho enyorava i tot!!!

Bueeeeeno doncs ja fa 1 setmana que:

1. Vaig signar la pressa de possessió... però no tinc el paper signat per la cap de RRHH... o sia, me da muy mala espina. Al CAP del c/Sardana de Badalona, a algú més li ha passat?

2. Vaig demanar l''excedència vol. per incompatibiliitats per prestar serveis a una altre adm. pública.

I tampoc NO he rebut CAP RESOLUCIÓ, ni estimatòria ni desestimatòria, per part de l''ICS.

Així que ja no se ben bé què haig de fer.

Si no rebo res de res ABANS DEL DARRER DIA POSSIBLE D''INCORPORACIÓ QUÈ SE SUPOSA QUE HAIG DE FER?

A selecció de personal em diuen que ells no ho saben... fantàstic!!!

ALGÚ HA DEMANAT LA EXC. VOL. PER INCOMPATIBILITATS I EM POT DIR SISPLAU COM ESTÀ LA SEVA SOL.LICITUD?

A mi al CAP del c/Sardana em van dir que me la concedien automàticament, però de paraula, no tinc cap paper...

Pinta malament o me''n puc refiar? Ja no se què creure...

HO SENTO PELS COMPANYS QUE NO ESTEU BÉ A STACO. Es veia a venir, em temo.

I me n''alegro molt pel company que diu que ell/ella sí que ho està, fantàstic!!!

Jo a aquest pas acabaré havent d''anar a la meva plaça del CAP del Fondo el dia 29, si no rebo cap notícia del ICS...

ALGÚ EM POT ACLARIR SI EL FET DE DEMANAR LA INCOMPATIBILITAT JA ÉS EL TRÀMIT QUE LLAVORS NO M''OBLIGARIA A PRENDRE POSSESSIÓ FÍSICA DE LA PLAÇA, no se dir-ho millor, DINS ELS 30 DIES NATURALS? Sinó fins que rebi una resolució estimatòria o desestimatòria, vull dir, que si aquesta sol.licitud se suposa que atura el temps màxim d''1 mes o què, no ho tinc gens clar, que malament, estic dels nervis, altre cop.... BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Enviado el 13/04/2011 19:13Mensajes: Usuario no registrado
pere

Estertxu: El que entenc és que el dia que vas anar a fer l''acte de presa de possessió equival a dur a terme aquest acte físic i jurídic. El que vas fer es que de manera simultània a la presa de possessió, i ja tenint la condició d''estatutària fixa de l''ics, vas posar en coneixement que estaves prestant serveis en un altre àmbit de l''Administració.

O sigui, tu ja has pres possessió.

La resolució que emetrà l''ics (té un mes si agafem la normativa de funció pública) ha de ser invariablement estimatòria si compleixes els requisits. El silenci, obviament, és també positiu.

Aixi, doncs, no em preocuparia gens.

Enviado el 13/04/2011 19:14Mensajes: Usuario no registrado
pere

Estertxu: El que entenc és que el dia que vas anar a fer l''acte de presa de possessió equival a dur a terme aquest acte físic i jurídic. El que vas fer es que de manera simultània a la presa de possessió, i ja tenint la condició d''estatutària fixa de l''ics, vas posar en coneixement que estaves prestant serveis en un altre àmbit de l''Administració.

O sigui, tu ja has pres possessió.

La resolució que emetrà l''ics (té un mes si agafem la normativa de funció pública) ha de ser invariablement estimatòria si compleixes els requisits. El silenci, obviament, és també positiu.

Aixi, doncs, no em preocuparia gens.

Enviado el 13/04/2011 20:15Mensajes: Usuario no registrado
.

No al desmantellament de la sanitat pública!!

Ni retallades de serveis, ni acomiadaments!!

No a la privatització dels serveis públics!!

La salut no és un negoci!!

Concentració, dijous 14 d''abril, a les 6 de la tarda, a la Plaça Sant Jaume de Barcelona

Enviado el 13/04/2011 20:31Mensajes: Usuario no registrado
J

L

Enviado el 13/04/2011 21:18Mensajes: Usuario no registrado
noa

Seguint amb el que diu d''Estertxu, algú em sabria dir si es pot fer el mateix tràmit amb l''excedència per cura de fill? o sigui fer la sol.licitud d''excedència abans de la presa de possessió i incorporació, perquè a mi m''han dit que no, que ho he de fe després, i això vol dir que he de treballar uns dies fins que m''acceptin la sol.licitud.

Enviado el 13/04/2011 21:46Mensajes: Usuario no registrado
pere

Si, és clar, l''excedència voluntària per tenir cura d''un fill o d''un familiar és una cas radicalment diferent. Generes el dret per treballar a l''ics. L''altre cas, l''excedència per incompatibilitat, el generes per treballar en un altre lloc del sector públic ( a més en aquest cas hi ha una presa de possessió ficticia). La resolució haurà de ser obligatòriament estimatòria si compleixis els requisits i el silenci és positiu, encara que jo esperaria a que la tinguessis de forma expressa.

Així, es pot demanar l''excedència ja a partir del primer dia en servei actiu a l''ics però mai abans doncs no formes part de la plantilla de l''ics.

Enviado el 14/04/2011 08:01Mensajes: Usuario no registrado
cashura

monika, és per lliure

Enviado el 14/04/2011 09:21Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Hola Estertxu,

Jo, amb aquest, és el segon cop que demano l''excedència per serveis en el sector públic (incompotibilitats) i un cop demanada no cal cap resolució, la mateixa sol·licitud registrada ja és prou, ja que depèn de tu, no cal que ells te l''a concedixin.

Enviado el 14/04/2011 10:08Mensajes: Usuario no registrado
noa

Pere, es que no sé si t''he entés, així m''he d''incorporar al meu lloc de treball i no puc afagar l''excedència fins que no tingui la resolució? De fet això seria el més lògic, però per aquesta regla de tres, la gent no pot fer una comissió de serveis fins que no s''hagi incorporat al seu lloc de treball ja que si no no és funcionari, però en realitat tots sabem que no ha estat així tothom ho ha demanat abans.

Enviado el 14/04/2011 16:38Mensajes: Usuario no registrado

Sabeis si hay en santaco aux.adm que tengan reduccón de jornada por el cuidado de un hijo y no les hallan puesto impedimentos?

Enviado el 14/04/2011 20:53Mensajes: Usuario no registrado
pere

La comissió de serveis només es pot demanar un cop és funcionari. Una altra cosa es que ja estiguis dins de l''administració i per operativitat i de manera alegal es facin aquestes coses. Em ratifico en l''opinió que no es pot demanar l''excedència per cura d''un fill fins que no es pregui possessió efectiva.

Per una altra banda la reducció de jornada per cura d''un fill (guarda legal) és un dret del funcionari, que la comença quan vol. Una altra cosa es que posin algun inconvenient en la forma com es disfruta (moment de la jornada). Aleshores, en aquest cas no hi haurà més dret que anar al contenciós previ recurs.

L''excedència voluntària per incompatibilitat l''han de dictar. Encara que sigui només a efectes declaratius és necessari que ho facin doncs les situacions adminsitratives han de ser expresses.

Enviado el 14/04/2011 23:51Mensajes: Usuario no registrado
Y

I

Enviado el 15/04/2011 16:37Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Pere i Ewur: MOLTÍSSIMES GRÀCIES PELS ACLARIMENTS!

Ja em quedo més tranquila, perquè després de consultar-ho amb selecció de personal em vaig començar a posar moooolt nerviosa, ja que ells, en su linia, lluny d''aclarir-m''ho encara van embolicar més la troca, la veritat!

Ells van i em diuen que si no tinc cap resolució abans del dia 29, que no la tindré previsiblement,

coi, ja ho he dit!!!, doncs que es podia entendre que si jo no anava a treballar a l''ICS renunciava a la meva plaça!!! NO cal que us digui que em van posar dels nervis!!

Entenc, doncs, que tot i que aquesta excedència sigui un acte adm. que l''ICS ha de dictar i comunicar en el termini d''1 mes, en teoria, mentre no ho faci, en un sentit o un altre, i M''HO COMUNIQUI, jo no haig de fer res més, I NO HAURIA D''INCORPORAR-ME A L''ICS, OI QUE ES AIXÒ?

Al CAP de Badalona on vaig anar a firmar la presa de possessió i tot seguit em van registrar la instància demanant l''excedència em van dir que en principi SÍ que complia els requisits per a què me la concedissin, i que s''entenia que sent així, i a falta de document per escrit, la tenia concedida automàticament i QUE NO, NO havia d''incorporar-me al meu CAP.

Però van i els de selecció de personal em diuen que ells pensen que no és així...

Quin rotllo amb ells, tota la opo igual, no t''aclareixen mai res de res, ans al contrari...

En fi, paciència.

Esperaré notícies de l''ICS, a veure el què. Em quedaria mooolt tranquila si es dignessin dir-me el què abans del dia 29, però suposo que no caerá esa breva...

COM US VA A TOTS ELS QUE JA HEU COMENÇAT A TREBALLAR?

A ON ESTEU?

VAAAAA, EXPLIQUEU-NOS UNA MICA QUÈ TAL...

Millor o pitjor que no us pensaveu?

Us resulta molt difícil el WTP o a hores d''ara ja ho teniu per la mà?

Jo treballo devant la seu de la conselleria de salut i cada dia hi ha acte de protesta contra el nostre "benvolgut" conseller, i amb tota la raó del món!!!

Així que em penso que justament ara deu ser el pitjor moment per incorporar-se a l''ICS, mira que tenim mala sort, tant de temps esperant a començar i apa vinga va, ara a començar a treballar just amb les p... "retallades"!!!

Ai perdó, seré políticament correcta i diré millor "estalvis" tal com demana el nostre molt honorable president Mas... politics!!!

En fi deixem-ho.

BON CAP DE SETMANA A TOTHOM!

Enviado el 15/04/2011 21:21Mensajes: Usuario no registrado
EL

Hola companys, sabeu quina és l''adreça d''internet per poder fer proves amb el SIAP?

Enviado el 16/04/2011 06:59Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

hola, per si hi ha algun despistat, han sortit el llistat provisional de mèrits d''administratius.

EL, no tinc coneixement de cap adreça on es puguin fer aquestes proves, el SIAP funciona en una intranet i per tant no s''hauria de poder accedir-hi, ni que sigui que hi hagi una versio per a apendre/fer proves. De fet quan ens van fer el curset a alguns haviem de tenir molt de compte perque feiem les proves sobre la plataforma real.

Enviado el 16/04/2011 09:59Mensajes: Usuario no registrado
ISC

Crec que no hi ha una adreça de proves, sino un usuari de proves donat ue treballa en entorn dec formacio. L''hauries de demanar als teus informàtics ja que cada zona treballa contra una màquina diferent (base de dade de persones), per això quan no trobes algun usuari has de clicar consultar IMP i el va a buscar a una altra màquina

Enviado el 17/04/2011 10:00Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola, ja estem desapareixent de la borsa de treball d''auxiliars, atents els que heu quedat sense plaça per saber com esteu a la nova borsa, encara no l''han acabat de polir doncs al costat del nom encara figura la posició antiga, pero la ubicació del nom ja es la correcta.

Enviado el 17/04/2011 11:29Mensajes: Usuario no registrado
N.S.C

Hola a todos¡¡¡

Necesito saber dónde encontrar los méritos que puntúan en bolsa de cada categoría profesional.En su momento los encontré., pero me estoy volviendo loca buscándolos y no los encuentro¡¡¡

¿Alguien me puede ayudar?

Muchas gracias.

Enviado el 17/04/2011 11:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

www.gencat.cat/

ics/

professionals/

barems.htm

junta les parts

Enviado el 17/04/2011 12:52Mensajes: Usuario no registrado
N.S.C

Muchas gracias Beatrix¡¡¡

Enviado el 17/04/2011 13:16Mensajes: Usuario no registrado
vero

Bon dia a tots!!

Algú em pot pasar el llistat d''admesos i exclosos de l''administratiu-2009, a

l''adreça verope2@gmail.com ,

Moltes gràcies

Enviado el 17/04/2011 14:25Mensajes: Usuario no registrado
El

Jo tampoc tinc encara el paper signat per la cap de RRHH... vaig dir-me que ja m'' avissarien

Enviado el 17/04/2011 20:09Mensajes: Usuario no registrado

He estat treballant durant 6 anys en la Generalitat, sabeu si haig de fer alguna gestió respecte als triennis perquè mel''s paguin en l''ICS?

Enviado el 17/04/2011 21:00Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Beatrix, jo encara surto a la llista de Auxiliars, i la meva possició no s''ha mogut, es a dir la que tenia el dia 06-03-2011, a la llista de Barcelona d''on estant treient "els nous estatutaria"? :-)))

Enviado el 17/04/2011 23:07Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs la de Metropolitana sud la primera posició era la que estava cent i pico... encara conserven el numero de la posició antiga, pero ja els han promocionat. En la llista per ordre alfabetic si que hi surto pero m''han tret tots el punts suposo que sera per que no sortim al llistat i després ens treuran... estatutari ;-)

Enviado el 18/04/2011 14:14Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Beatrix, es cert, realment són ben complicats aquest de l''ICS, al llistat alfabètic estem amb 0 punts, i al numèric quan acaben tots als número 11.000 i més, estem els aprovats per ordre de possició del 001 en devant. mare de deu i això que soc ateu!!!!!!!!

A LA BORSA HI HA UN AVIS QUE DIU:

AVÍS IMPORTANT:

Calendari de baremacions 2011

El calendari previst per a per 2011 és el següent: baremacions els mesos de maig, juny, setembre i desembre.

Les baremacions es faran sempre la primera quinzena del mes.

El problema de tot això és el següent, ja fa dies, molts, que els pocs contractes de substitució que es fan, es fan en teoria, per estricte ordre de la llista de la borsa, però com que encara estem nosaltres, aquesta llista, la pública, esta desvirtuada, i els de RRHH tenen la definitiva i podria ser, hi ha qui diu que es, que estan jugant a plaer amb les dues, qualsevol cosa, segons la nota que han posat a la borsa seguira així fins la primera quinzena de Maig, coses de la casa. :-(

Enviado el 19/04/2011 12:04Mensajes: Usuario no registrado
noa

Cashura, Beatrix o el qui sigui!!!

Estic intentant fer la sol.licitud per a les proves del D de Vinarós, he omplert l''imprés amb les meves dades i per portar-lo al banc per pagar la taxa, quan l''he d''imprimir no em deixa, estic a la pantalla de "crear document" i al clicar em surt l''error. I només tinc temps fins al dia 26!!!!! Si heu fet la sol.licitud us ha sortit bé?????

Enviado el 19/04/2011 13:29Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A veure si això t''ajuda noa (jo no l''he fet per aquí, ho faig al de la junta permanent)

Instruccions per a matricular-se de les proves de la JQCV per Internet:

1.En fer clic en la icona de matrícula, s''obri una finestra on cal omplir els camps; quan acabe, polse el botó “Envia dades personals”.

2.En la finestra següent, senyale la casella del nivell o nivells dels quals vol matricular-se, i en el desplegable de la dreta, seleccione la localitat que preferisca; després, polse el botó “Continua”.

3.Apareix una pantalla amb les característiques del document PDF; faça clic en el botó “Crea document”. Important! Conteste que sí a la pregunta “¿Desitja continuar?” de l’alerta de seguretat.

4.A continuació, s''obri una nova pàgina amb l’esmentat document PDF, amb totes les dades introduïdes prèviament; polse sobre el botó “Acceptar” de la part superior esquerra del model.

5.Ara, anote i guarde les dades que hi apareixen i polse el botó “Acceptar”.

6.Finalment, apareix el model PDF definitiu. Faça clic en el botó "Imprimir per a còpies necessàries". S’imprimixen tres còpies que ha de portar a l’entitat financera (consulte l’apartat “D” del model imprés o més avall en l''apartat "Taxes"). Una còpia és per a l’entitat financera; l’altra, és per a l’interessat, i la tercera, s’ha d''enviar, per correu certificat (en sobre obert perquè la instància siga datada i segellada abans de ser certificada), a l''adreça següent:

Conselleria d''Educació

Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià

Av. Campanar, 32

46015 València

Enviado el 20/04/2011 00:35Mensajes: Usuario no registrado
Josep

Esteu segurs de que el nivell superior de Valencià és equivalent al nivell D d''aqui? Hi ha algun lloc on estigui publicat que te''l convaliden a nivell D o que te l''acceptaran com nivell D en les oposicions?

Es que jo no ho tincs tant clar.

Això és el que hi ha escrit en les intruccions per fer el pagament (com a exemple):

LLIJA MOLT ATENTAMENT LES INSTRUCCIONS DELS PASSOS QUE HA DE SEGUIR

Faça clic en "Entrar amb el meu certificat", seleccione el seu certificat i introduïsca les dades que li demane. Accedirà als 3 passos que ha de realitzar per a la inscripció i el pagament.

Si escrius així en el nivell D, penso que directament et suspenen, ja que, em dona la sensació que temps verbals com LLIJA o FAÇA o SELECCIONE o INTRODUÏSCA o DEMANE en el català de la Junta Permanent de Català no són vàlids.

Enviado el 20/04/2011 07:16Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

no em deixa copiar-lo íntegre perquè me''l dona com a spam, però si busqueu aquest DOGC hi veureu les equivaléncies vàlides al nivell D de català, i l''ICS les ha d''acceptar perque ho diu la llei:

ORDRE VCP/491/2009, de 12 de novembre (DOGC 5511, del 23), per la qual es refonen i s''actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística Modificada per l’Ordre VCP/233/2010, de 12 d''abril (DOGC 5610, del 19)

5. Certificat de nivell superior de català (D)

(..)

Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (Generalitat Valenciana): - Certificat de grau superior de coneixements de valencià.

(...)

Universitat d''Alacant: - Certificat de grau superior de coneixements de valencià. - Certificat de nivell C2 (superior).

(...)

Universitat Jaume I de Castelló: - Certificat de grau superior de coneixements de valencià. - Certificat de nivell C2 (superior).

(...)

Universitat de València-Estudi General: - Certificat de grau superior de coneixements de valencià. - Certificat de nivell C2 (superior).

Enviado el 20/04/2011 13:33Mensajes: Usuario no registrado
noa

Gràcies nois, ja he pogut fer la sol.licitud. Si poseu al google "equivalencies nivell d" els primers resultats que us donarà serà un enllaç a Gencat, allí hi posa ben clar.

Enviado el 20/04/2011 16:11Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola a tothom

Fa dies que no podia mirar el foro.

BONES NOTÍCIES, per a mi si més no:

L''ICS JA HA DICTAT LA RESOLUCIÓ CONCEDINT-ME LA EXCEDENCIA VOL. PER INCOMPATIBILITATS.

Estic molt contenta, més que res i sobretot pel tema seguir treballant de matí.

BONA SORT ALS QUI PREPAREU EL NIVELL D DE CATALÀ!!!

ANIMS, que no és tan difícil com sembla!

I BONES VACANCES!

Enviado el 21/04/2011 10:39Mensajes: Usuario no registrado
cashura

Estertxu, què t''han fet una comissió de serveis? Perquè no entenc bé, ja que si et finalitza el nomenament, després crec que ho tens una mica cru. Aviam, segurament estic equivocada...

Enviado el 21/04/2011 15:52Mensajes: Usuario no registrado
betty

Felicitats Estertxu!!

Me n''alegro molt per tu, t''ho mereixes. He rebut el teu correu. De mica en mica anem tots posant-mos en el lloc que ens toca.

Jo tambe estic molt be ara, quin canvi!!

Esperem que duri! (toco fusta).

Bon cap de setmana a tothom!!

Enviado el 22/04/2011 11:54Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 22/04/2011 21:45Mensajes: Usuario no registrado
noa

Ara que estic veient que també s''està resolent la opo de administratius, m''imagino que hi deu haver molts auxiliars que les hauran aprovat i que per tant deixaran les places que tenien a auxiliar, que passa amb aquestes places, ens les poden oferir als auxiliars amb comisió de serveis? o només les poden oferir a interins, que creieu??

Enviado el 22/04/2011 23:29Mensajes: Usuario no registrado
ISC

No se sap exactament que pasarà amb aquestes paces, però tal i com estan les coses amb les retallades, a veritat és que segurament la majoria es quedin sense cobrir.

Enviado el 26/04/2011 14:26Mensajes: Usuario no registrado
H

J

Enviado el 26/04/2011 21:05Mensajes: Usuario no registrado
Mònica

Hola a tots

M''han concedit la comissió de serveis, i crec que a mesura que la gent de les opos d''administratiu s''incorporin aniran omplint el forats amb més comissions de servei d''auxiliar. Tinc horari lliscant 4 matins i 1 tarda i 1 dissabte cada 9. Estic super contenta

Anims a totsssssss

Enviado el 26/04/2011 22:37Mensajes: Usuario no registrado
Pere

Tinc un dubte,

algu sap quin dia acostumen a fer l''ingrés de la nómina?

Gràcies.

Enviado el 27/04/2011 02:04Mensajes: Usuario no registrado

día 28-29/mes

Enviado el 27/04/2011 09:07Mensajes: Usuario no registrado
dadf

a alguien mas le acaban de llamar dle val hebron? per un contracte?

Enviado el 27/04/2011 09:38Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Felicitats Mònica. Tot arriba ;)

Noa, hi ha rumors que almenys als administratius de promo interna els amortitzen les places, això vol dir que no es mouen del lloc i els passen a categoria d''administratiu eliminant la plaça d''auxiliar... ves a saber que faran amb les d''auxiliar que deixin els del torn lliure que s''incorporin a administratiu...

També potser que alguns administratius la deixin en excedencia si tenen plaça d''auxiliar que els convigui més... així que poquetes places es podran aprofitar penso.

Enviado el 27/04/2011 12:20Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Hola Mónica,

on te l''han concedit la comissió?

Enviado el 27/04/2011 13:16Mensajes: Usuario no registrado

Beatrix, això no és ben bé així, ja que tothom que vulgui pot demanar excedència a la plaça d’auxiliar i prendre possessió a la d’administratiu. Això és el que s’hauria de fer per tal de conservar la plaça i que aquesta la ocupi un interí (mai se sap si et convindrà més algun dia, per exemple per un canvi de lloc de treball). Però clar, si tu no ho demanes expressament quan prenguis possessió (des del mateix dia fins a un mes), a recursos humans no t’ho diran.

Jo mateixa vaig informar a molts zeladors que no ho sabien el dia de pressa de possessió d’auxiliar administratiu i ho van fer per no perdre mai aquesta plaça, ja que ells estaven convençuts que havien perdut la plaça que van guanyar per oposició. De forma que us animo a tots els qui agafeu plaça d''administratiu a fer-ho.

Enviado el 27/04/2011 23:05Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Sí bé el que comentes és el que fins ara "sempre" s''havia fet, deixar una de les dues places en excedència i agafar la que més convenia... al que hem referia al meu comentari és que als de torn de promoció interna segurament no els mouran del lloc promocionant la categoria i així de cop suprimeixen places d''auxiliar... d''això no hi havia antecedents que jo sàpiga... son 98 places.

Enviado el 28/04/2011 00:28Mensajes: Usuario no registrado

No crec que puguin fer axò, ja que a les bases de la convocatòria diu expressament que han d''escollir una de les places ofertades i dotades pressupostàriament. No diu que es quedaran al mateix lloc.

Recordo fa uns anys que va sortir una convocatòria d''administratius per promoció interna que establia expresament que els aprovats es quedarien al seu lloc d''auxiliar administratiu.

Enviado el 28/04/2011 08:36Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si bé, això de les bases.... en fi que et diré, a la convocatòria d''auxiliar les bases no s''han complert varies vegades, pel que hem vist pot ser relatiu. Hi ha auxiliars que s''han quedat al lloc de sempre encara que hagin escollit una plaça... si això ho han pogut fer abans qui et diu que no ho facin ara amb l''excusa de les retallades. De totes formes encara és un rumor. Ho veurem al el temps si és així o no.

Enviado el 28/04/2011 11:30Mensajes: Usuario no registrado

M''agradaria que algú explqués quina diferència hi ha entre un estatutari i un funcionari, vull dir si uns tenen més drets que els altres... Jo creia que era més una forma d''anomenar-ho diferent, però m''he adonat que a l''ICS hi han funcionaris i estatutaris.

Enviado el 28/04/2011 12:34Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

L''estatutari és un funcionari que te regulada la seva relacio laboral a més de l''EBEP també l''Estatut Marc que està feta com una llei especifica per als treballadors de l''àmbit sanitari que treballen a l''administració. La diferencia es que tenim aquest estatut que inclou coses especifiques al nostre tipus de treball, a més hi ha certs articles (part del 20) de l''EBEP que no ens apliquen doncs prevaleix l''EM per aquesta raó d''especifitat.

Enviado el 28/04/2011 22:20Mensajes: Usuario no registrado
monika

autor de 28/04/11 22.07h q risa me das jajajaj con los privilegios, ni q fueramos los reyes de matusalen, jajaja es broma. bien seguro q si q hay cosas pregunta en los sindicatos o RHH de LICS quizas

Enviado el 28/04/2011 22:26Mensajes: Usuario no registrado

Por supuesto que tenemos privilegios (trato más favorable) en muchos ámbitos. Solo hay que mirar la plataforma OBIS a la que se puede acceder a través de lo que antes era EPOCA y ahora ATRI.

Además, últimamente La Caixa ha presentado algunas ofertas (hipotecas y préstamos personales, entre otras) ligadas al plan de pensiones que tenemos los funcionarios y estatutarios con dicha entidad financiera.

Enviado el 29/04/2011 00:05Mensajes: Usuario no registrado
H

J

Enviado el 29/04/2011 08:13Mensajes: Usuario no registrado

la Seat si que fa descontes per comprar un cotxe nou

Enviado el 29/04/2011 11:29Mensajes: Usuario no registrado
NO SE QUE HACER

HOLA TENGO UN PROBLEMA A VER SI PUEDEN AYUDARME. RESULTA QUE ME HA SALIDO UN INTERINAJE PERO EL TRABAJO QUE HARIA ES MUY ABURRIDO, GTRABAJO DE OFICINA Y AMI M EGUSTA ESTAR EN CONTACTO CON LA GENTE NO SE QE HACER. ME VEO MURIENDOME DE ASCO EN ESE TRABAJO. SI LO ACEPTARA, PODRIA CAMBIARME A OTRO INTERINAJE? SEGUIRIAN LLAMANDOME DE LA BOLSA O LUEGO CUANDO ERES INTERINO YA NO TE LLMAAN. ME QUEDAN DOS MESES DE CONTRATOEN UN CAP Y NO SE SI ARREISGARME GRACIAS

Enviado el 29/04/2011 12:21Mensajes: Usuario no registrado
cashura

mira, NO SE QUE HACER,

La verdad es que nadie puede decidir por tí, hoy en día en todos los empleos se corre riesgo. No explicas si el interininaje que te ha salido es en la misma administración. En todo caso, guíate por tu intuición, acertarás más y tomarás la decisión sabiendo mejor los pros y los contras.

En sanidad, nuestro señor "President" (valgame dios tanta retallada), ha decidido posponer nuevas retalladas hasta que se apruebe el presupuesto, que será en mayo. Tu decides.

Enviado el 29/04/2011 13:23Mensajes: Usuario no registrado
Pregunta

El personal de la Generalitat quan és funcionari en la nómina apareix el seu Núm de matrícula. el personal de l''ICS també ho ha de tenir ?

Gràcies

Enviado el 29/04/2011 14:59Mensajes: Usuario no registrado

¿trabajo de oficina en el ICS?

¡Vaya suerte!

Yo he cogido plaza ahora y es de cara al público y para mi es una auténtica pesadilla. Yo solo pienso en hacer mi trabajo y punto. ¿en que sap es? lo digo por si podemos hacer una permuta.

Enviado el 29/04/2011 20:30Mensajes: Usuario no registrado
l

Alguien puede decirme cuanto a cobrado yo empeze más tarde y aun no sé cuanto se cobra exactamente

Gracias

Enviado el 29/04/2011 21:22Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

I con la retencion normal del 7,85 irpf 1150 €

jo, que ilu, el primer sueldo del ICS!!!!! XD

Enviado el 29/04/2011 21:29Mensajes: Usuario no registrado
NO SE QUE HACER

es en el vall dhebron te lo cambio si quires yo al reves prefiero estar en contacto con la gente, la oficina me aburre mucho

Enviado el 29/04/2011 21:41Mensajes: Usuario no registrado
Elena

La retenció normal és del 7,87%? A mi abans en un altre departament de la Gene la retenció era del 13%. No em donaran després un pal Hisenda.

Enviado el 30/04/2011 08:55Mensajes: Usuario no registrado
Mar

Pues no lo entiendo. A mi me retienen un poco mas del 11% y tengo 2 hijos.

Enviado el 30/04/2011 09:13Mensajes: Usuario no registrado

Es facil: A la persona de 7''87 le han cogido retribuciones de abril (toma de posesión) a diciembre. Es un irpf no real, en enero se regularizará al alza. El impacto en la declaracion de renta solo se dará si en este caso hay obligación de hacerla. De todas maneras, si le interesa, puede pedir que le retengan más. La persona del 11 por ciento ya seguramente trabajaba en enero y lo hará sin solucion de continuidad hasta diciembre, es el irpf real y en enero seguirá siendo prácticamente el mismo.

Enviado el 30/04/2011 10:04Mensajes: Usuario no registrado

Hola NO SE QUE HACER:

Yo tb estoy como en la vall d''hebron pero de cara al usuario, y preferiría justamente lo contrario.

¿Ya has aceptado el interinaje?¿Te has incorporado ya?Podríamos mirarlo, a ver si nos conceden una permuta¡¡¡¡

Enviado el 30/04/2011 10:06Mensajes: Usuario no registrado
NO SE QUE HACER

EL LUNES TENGO ENTREVISTA NO SE SI ENTREVISTARA N A MAS GENTE O SOLO A MI, SABES COMO FUNCIONA? YA TE DIRE ALGO ENTONCES

Enviado el 30/04/2011 12:45Mensajes: Usuario no registrado

Cuando me incorporé como interina había más gente, pero el interinaje va por puntuación de la bolsa, aunque haya más gente no importa pq si te toca interinaje te lo darán igualmente¡¡¡¡

Enviado el 30/04/2011 13:40Mensajes: Usuario no registrado

para anónimo 30/042011 12:45:00

eso no es cierto, si te toca interinaje por orden de la bolsa pero no les iteresas, simplemente con decir que no reunes el perfil para el puesto de trabajo te quedas fuera

Enviado el 30/04/2011 15:43Mensajes: Usuario no registrado

Yo hablo de mi experiencia¡¡¡¡¡

Enviado el 30/04/2011 15:44Mensajes: Usuario no registrado
NO SE UQE HACER

MUY MAL SE TE TIENE QUE DAR LA ENTREVISTA PAR QUE NO TE COJAN NO, SOLO FALTABA SI TE TOCA POR NUMERO DE BOLS ES TUYO

Enviado el 01/05/2011 00:12Mensajes: Usuario no registrado
PREGUNTA

Las retribuciones del ICS del atri para el 2010 aparecen estos conceptos y en mi nomina no se parecen ninguno de ellos Sabeis a que puede ser debido?

Auxiliar Administratiu 1r nivell 15 sou base 600,75 c. destinació 344,67 c.especific 394,32 Total: 1.339,74

Auxiliar Adm. 2n nivell:at.usuari 15 600,75 344,67 431,99 1.377,41

Auxiliar Adm. 2n nivell:secr.direcció 15 600,75 344,67 420,87 1.366,29

Enviado el 01/05/2011 08:38Mensajes: Usuario no registrado
lara

Autor pregunta a lo mejor es por lo de las retalladas, ese cuadro es de antes de hacer las retalladas.

Su pongo que a ti te pone menos cantidad.

Enviado el 01/05/2011 08:54Mensajes: Usuario no registrado
injusto

Solo informaros que en primaria de barcelona han recolocado un interino que no aprovo las opos y que en consecuencia perdio su plaza de auxiliar y que esta entre el puesto 980 al 990 en la bolsa de aux. y entre el 2000 al 2010 en la de zeladores

Por lo tanto eso de que se se sigue rigurosamente el orden de la bolsa y que lo sindicatos estan muy pendientes de que asi sea no es cierto

Señores de sindicatos, con los datos que os he dado eso es facil de ratificar, alguno lo denunciara? o todos estan compinchados con el ICS?

Enviado el 01/05/2011 13:01Mensajes: Usuario no registrado
am

No es de estrañar. En el cap en el que he comenzado a trabajar estoy viendo cosas muy injustas pero que puedo hacer, yo acabo de aterrizar y además espero no estar mucho tiempo. Está claro que en cada centro de trabajo mandan los directores del mismo y son ellos los que deciden que gente se queda y quien no.

Enviado el 01/05/2011 13:16Mensajes: Usuario no registrado
AAA

Para "injusto"

Per què no fas arribar aquesta informació als senyors dels sindicats donant nom i cognoms de la persona en concret a veure si hi fan alguna cosa.

Si no ho saben (o ningú es queixa) no hi poden fer res.

Enviado el 01/05/2011 13:25Mensajes: Usuario no registrado
ZZZ

AAA

jajajja......jejeje.....jijiji.....en fin

que "am" acaba de aterizar!

porque no lo localizas tu AAA en la bolsa y das tu la informacion con tu nombre y apellidos?

Enviado el 01/05/2011 16:30Mensajes: Usuario no registrado
AAA

Per a "injusto"

Doncs no ho faig per què no tinc accés a la borsa de zeladors.

Enviado el 01/05/2011 19:12Mensajes: Usuario no registrado
Alibaba y lo siguiente

injusto,

en Atención Primària BARCELONA es muy frecuente, todos conocemos continuas irregularidades.... "casos ".....y los primeros los "responsables" de aux. administrativos, luego los jefes de equipo ...

Gracias por explicarlo en el foro, es un paso adelante.

Enviado el 02/05/2011 15:07Mensajes: Usuario no registrado
L

K

Enviado el 03/05/2011 11:31Mensajes: Usuario no registrado
lalala

sabeis si se gana lomismo en un hospital que en un cap? me dicen que en hospital se gana un poco mas, es verdad?

Enviado el 03/05/2011 16:36Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Feia dies que no em podia connectar!!

Us he trobat a faltar.

COM US VA A TOTS ALS VOSTRES RESPECTIUS CAPS?

ESPERO QUE MOLT BÉ!... Malgrat el "senyor" Boi Ruiz.

Cashura: jo el que tinc concedit és 1 excedència voluntària per incompatibilitats per prestar serveis en una altre adm. pública.

Si no em renoven doncs demanaré el reingrés a l''ICS i en teoria me l''han de concedir en 1 mes, en teoria, això sí, a una plaça que no ha de ser necesariàment al meu CAP sinó dins l''àmbit.

Arribat el dia, santa paciència! i a anar allà on em toqui i vulguin enviar-me i en l''horari que em toqui.

Però espero seguir a la Diba, perquè quan portem 1 any sencer ens apugen el sou algo més de 100 €/mes nets, i així durant els primers 5 anys fins a equiparar el nostre sou amb el dels funcionaris de carrera.

I si us pregunteu si la gent arriba a l''any, o la fan fora abans, la veritat és que si que hi ha la majoria d''interins de la darrera borsa, que ja porten de 2 a 3 anys.

Ja espero amb delit la següent renovació, us ho ben asseguro, ja em falta poc. Aquí, per ara, van renovant tothom.

Jo, a més, per a guanyar més peles, he demanat allargament de jornada, 1 o 2 tardes, que es pot fer, i suposa de 100 a 200 € més cada mes, la pela és la pela!

Comprendreu que això a l''ICS amb les punyeteres retallades dels pebrots, i perdoneu el llenguatge, ni de conya!

Per raons com aquesta i sobretot per l''horari també he preferit quedar-me a la Diba, mentre pugui, és clar.

Obviament tampoc no és tot de color de rosa, a la DIBA. Es clar, ni enlloc.

Bé, records i ànims a tothom

Enviado el 09/05/2011 17:35Mensajes: Usuario no registrado
.

Jo

Enviado el 10/05/2011 18:55Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

La trobaré a faltar, tant de temps junts, tantes hores mirant-la, no es pot imaginar la importància que tenia per a mi.

Va haver moments en els que va ser el més important per al meu futur, més que qualsevol altre cosa.........i......ara, he deixat de ser important per a ella.........m’ha deixat, de cop, de sobte, aquest matí encara contava amb mi........encara era a dins seu, però aquesta tarda ja no soc ningú per a ella, ja no compta amb mi.

No m’ha dir ni adéu, adéu Borsa de Treball de l’ICS, adéu desagraïda.

Així m’ho paga la borsa de Auxiliars Administratius/ives, menys mal que encara ens queda la d’Administratius/ves.......però......per quan de temps?

Enviado el 10/05/2011 21:53Mensajes: Usuario no registrado
A

Lluís

Que vols dir realment?

Enviado el 10/05/2011 22:04Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Per a A

Que ja m''havia acostumat a mirar cada dia com anava el tema de la Borsa i......... que aquesta tarda ens han eliminat definitivament de la Borsa de Treball d''Auxiliars Administratius.

Si ara volguesis saber la teva teorica puntuació actual o/i el lloc que ocaparies a la Borsa d''Auxiliar ja no pots fer-ho.

Els ha costat per això!!!!!!!!!!!!

Enviado el 10/05/2011 22:53Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Aiii Lluís i que em dius d''aquelles jornades maratonianes gastant l''F5 del teclat?... el meu està una mica descolorit, és la petjada testimonial d''un sofriment compartit per tants companys que hem patit alhora i que hem compartit un bocí de la nostra existència...

Doncs res DEP borsa auxiliars....ja hi som a la meta.

Enviado el 11/05/2011 18:16Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Beatrix, to ho has dit, DescansEM En Pau...que ja era hora.

Enviado el 11/05/2011 22:29Mensajes: Usuario no registrado
sl

Doncs si, la veritat és una sensació estranya la de no sortir a la borsa després de tant de temps... però millor és tenir feina, que está la cosa muy mal...... Per mi ha estat un plaer poder haver compartit amb vosaltres tot aquest procès, moltes gràcies !!

Enviado el 11/05/2011 23:55Mensajes: Usuario no registrado
C.

Algú em sabria contestar, quan és el temps mínim de l''excedencia per incompatibilitat ?

Gràcies!

Enviado el 12/05/2011 15:40Mensajes: Usuario no registrado
monika

Hola C,

No té límit l´excedencia per incomp. és a dir aquesta dura mentres estigues al altre lloc públic, q és també el meu cas. Llavors l´excedència existeix mentres estiguis en l´altre administració pública treballant.

Espero haver-m ´ha explicat

Enviado el 13/05/2011 09:20Mensajes: Usuario no registrado
C.

Moltes gràcies, Monika

Enviado el 13/05/2011 14:08Mensajes: Usuario no registrado
Josep

He estat mirant lo de la carrera professional a la página de l''ICS, però no diu concretament que es el que compta, a veure si m''explico: formació, avaluacions, etc, pero no concreta a que es refereix i com puntua, si son els cursos que tenim fets com compten, etc, si algún pot indicar-me més concretament com funciona el 1r nivell ho agrairé.

Enviado el 13/05/2011 21:22Mensajes: Usuario no registrado
betty

Vaig estar mirant el segon Acord de la Mesa Sectorial de l''any 2006 i crec que ho explica bastant be. De fet crec que el primer nivell d''auxiliar administ. s''assoleix només amb 5 anys treballats,esta tot molt ben explicat al D.O.G. del 28/12/2006.

Ja som FUNCIONARIS DE CARRERA!!!!! ENHORABONA A TOTS!!!!

Enviado el 14/05/2011 20:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola, son 5 anys treballats, però has de assolir certa puntuació (amb cursets) i és veritat que és molt dificil de trobar com baremen el cursos i demés, el II acord explica només es totals que pots assolir per nivell i categoria pero el detall per a cada nivell i com es barema de moment per a mi ha estat "misión imposible" no ho trobo enlloc. Si algu ho troba que ho digui que ho publicaria al web d''oposiciones ics.

Enviado el 15/05/2011 00:57Mensajes: Usuario no registrado
d

a finals d''any ja podrem sol.licitar el primer nivell.......

Enviado el 15/05/2011 09:06Mensajes: Usuario no registrado

¿pero no decis que son 5 años de servicios? ¿hay que solicitarlo este año? pero si solo llevaremos meses trabajando. no lo entiendo.

Enviado el 15/05/2011 11:22Mensajes: Usuario no registrado
EL

Son cinc anys treballant només en l''ICS on es compta si vèns d''algun altre organisme? I aquest nivell repercuteix en el sou?

Gràcies

Enviado el 15/05/2011 18:17Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Autor desconocido, son 5 años de servicios, algunos hemos hecho suplencias anteriormente y van sumando ese tiempo. Una vez haces los cinco años ya te puedes apuntar a la campaña que se haga ese año.

El sueldo viene en la tablas retributivas, creo. Sí repercute en el sueldo, por supuesto... no es mucho pero un poco de aqui otro de allá...

Enviado el 16/05/2011 17:11Mensajes: Usuario no registrado

Gracias Beatrix. Es que como el autor "d" comentaba que ya se podia pedir a finales de año no lo entendia. o sea que cuando lleve 5 años, será el momento de solicitar el primer nivel.

Enviado el 16/05/2011 22:35Mensajes: Usuario no registrado
Kkkk

K

Enviado el 18/05/2011 22:50Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Per desgracia però,l''antiguitat ha de ser de la mateixa categoria de la que es té la plaça, sinó no computa ni per triennis ( a no ser que es tingui algun trienni ja complert d''unaltre categoria), ni per

carrera professional.

Això, per als que tenim antiguitat com zelador (havent fet les mateixes tasques que un auxiliar, com les d''atenció al públic), penso que és injust...però bé, una més cortesia de la casa.. tot i així ara sembla que no ens podem queixar de res..i tampoc és això.

I per cert..la borsa que descansi on i quan vulgui..però lluny..ben lluny..us aseguro que no la trobaré a faltar, per a molts ha estat..jo ho definiria com la "plasmació legal" d''un malson.

Espero que els que ara esteu eventuals sigueu tractats mes justament, per dir-ho breument.

Ens llegim !

Enviado el 19/05/2011 01:09Mensajes: Usuario no registrado
Pere

Ricart

Pels triennis computa el temps treballat total a qualsevol categoria, segur, és el meu cas i m''ho han comptat.

La meva pregunta és si per la carrera professional també computa el temps total en qualsevol categoria, algú ho sap del cert?

Enviado el 19/05/2011 08:37Mensajes: Usuario no registrado
Betty

No, no computa en qualsevol categoria, cada categoria te la seva carrera professional , el primer nivell, son 5 anys treballats en una mateixa categoria, en el cas d''auxiliars administ. nomes compten el temps treballat,(primer nivell) ho se per algun company que treballa amb mi i ho esta cobrant.

Y crec que el segon nivell, tambe nomes computa el temps treballat, es a partir del tercer nivell que demanen cursos ,docencia...etc.

De tota manera, no m''extranyaria que amb els retalls, aixo ens ho traiessin de la nomina.

Enviado el 19/05/2011 17:59Mensajes: Usuario no registrado

algú sap quantes hores de formació continuada són necessaries per al 1er nivell de carrera professional

Enviado el 19/05/2011 19:47Mensajes: Usuario no registrado
ISC

Per la carrera computa el temps treballat a qualsevol categoria del mateix grup professional, els aux. Adm. pertanyen al grup de funció administrativa, juntament amb els administratius, gestió i tècnics. En canvi els zeladors són un altre grup professional, malgrat que sobretot a primària fan les mateixes tasques que els aux. adm.

Pels triennis computa el temps treballat de qualsevol categoria de qualsevol grup, però el cobraràs sempre segons la categoria de la plaça on eres en actiu quan el vas complir.

Enviado el 19/05/2011 21:49Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

A veure...si per exemple tens 2 anys i mig treballats com zelador (no es un trienni complert) i ja et reconeixen un trienni com auxiliar (acabat de complir), voleu dir que d''aqui mig any em pagaran 2 triennis ??

En cas que sigui així..tambe computa el trienni de la categoria on es va treballar anteriorment - zelador en el meu cas-(diferent de l''actual) de cara al nombre de triennis necessaris per l''obtenció de mes dies

graciables..?

Ho torno a preguntar, perquè un delegat sindical em va dir que l''antiguitat en altres categories no computava per l''actual (en elcas que fos auxiliar i ara administratiu potser si, pel que dieu. però zelador versus auxiliar ,no).

No computava, i es continuaba cobrant si ja va ser reconegut en el seu moment, però si ens quedava 1 dia per completar el trienni de zelador i ara es pasaba a auxiliar, aquesta antiguitat es perdia tan per trienni com per carrera professional. Això es el que va dirme.

Si algu pot aclarirho del cert, agrait.

Enviado el 19/05/2011 22:13Mensajes: Usuario no registrado
pere

Tema antiguitat: tot això està superat des de la llei 70/78 (fa 33 anys¡¡¡). Resumint: Segons en la categoria que estiguis el dia concret de perfeccionar un trienni, el cobraras. Si primer has estat 2 anys i 10 mesos d''auxiliar i desprès dos mesos de técnic superior, el cobraras tot d''A.

Es computa qualsevol prestació de serveis a qualsevol administració pública, amb independència de la categoria i el tipus de vinculació (funcionari, estatutari, interí, laboral, contractat administratiu, eventual....).

Enviado el 20/05/2011 01:14Mensajes: Usuario no registrado
???

Carrera professional,

¿computa tot el temps en qualsevol categoria (A,B,C,D,E) i en GRUPS diferents (sanitari i administració) bareixats per sumar el comput dels 5 anys?

Tinc dubtes, algú ho sap segur?

Enviado el 24/05/2011 22:28Mensajes: Usuario no registrado
anna

Per poder demanar un mes de permis sense sou tens que haver treballat 2 anys em plaça minim?

Enviado el 24/05/2011 23:54Mensajes: Usuario no registrado
pere

La llicència per assumptes propis sense retribució té una durada màxima de 6 mesos cada dos anys. Això no significa que hagis de tenir una antiguitat de dos anys al sistema, simplement que durant un període de dos anys a partir del primer dia de llicència, que por ser avui, en podras fer màxim 6 mesos.

O sigui, que no hi ha carència prèvia.

Enviado el 25/05/2011 20:59Mensajes: Usuario no registrado
cristinita

bon dia a tothom!!!

Us volia fer una consulta que no m ha quedat clar.Al gener de 2011 s em va reconeixer un trieni com a celadora i ja em va venir la carta a casa dient que estava reconegut.Això vol dir que s em pagarà també a la nòmina d auxiliar administratiu ara que ja tinc plaça en propietat???Algú m ho pot aclarir.

I una altre cosa ha m he incorporat a la feina.Sempre havia treballat de zelador i la feina d auxiliar la trobo super aburrida, m agradaria com es fa per demanar una comisió de servei i que s ha d alegar ????

Enviado el 25/05/2011 22:03Mensajes: Usuario no registrado
pere

Es poden cobrar triennis de diverses categories. Si hi ha un trienni de zelador es continua cobrant encara que s''estigui en una altra categoria, però amb el preu de zelador.

La comissió de servei en cap cas es pot donar entre categories. Així, si la feina es tediosa, màxim que es pot fer és anar a una altra feina de la mateixa categoria.

Enviado el 25/05/2011 22:08Mensajes: Usuario no registrado

Si, si se pueden cobrar trienios de diferentes categorias.

Enviado el 25/05/2011 23:01Mensajes: Usuario no registrado
cristinita

Gràcies per les vostres respostes

he entés que es pot demanar una comisió de servei per a la mateixa categoria de aux administratiu però com es fa????i que es pot alegar?????

gràcies

Enviado el 26/05/2011 15:49Mensajes: Usuario no registrado
Isabel

Sabeu com es pot accedir a la promoció interna temporal.

Enviado el 26/05/2011 16:28Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

A veure si algu em respon amb seguretat al que ja he preguntat..:

si tens antiguitat d''unaltre categoria que NO es l''actual (amb plaça),- en el meu cas uns 2 anys de zelador tot i fer les mateixes tasques que aux.administratiu-, i ja tinc 1 trienni reconegut de auxiliar (recent)...

se''m sumara aquesta antiguitat de zelador i d''aqui 1 any aprox. tindre 2 triennis ? (imagino que no, per desgràcia, però he sentit tambe veus de que si..).

I pel tema de carrera professional..tampoc computa..no?

Enviado el 26/05/2011 17:40Mensajes: Usuario no registrado
betty

Et puc dir amb seguretat i coneixement de causa, que un trieni es cobra al cap de tres anys cotitzats a la casa, sigui de la categoria que sigui, jo personalment tenia temps cotitzat de celadora i temps d''aux. administrativa, tot barrejat, quan va fer els tres anys, (aixo si, vaig haver de demanar-ho amb una instancia,) vaig començar a cobrar el primer trieni, ja que es cobra una mica cada mes, al arrivar el segon trieni, em varen donar un full on havia de firmar i donar el consentiment perque me''l paguessin, i he continuat cobrant.

Respecte a la carrera professional, penso demanar-ho a finals d''any, has de tenir en el primer nivell 5 anys cotitzats en la mateixa categoria.

Enviado el 26/05/2011 23:01Mensajes: Usuario no registrado
ISC

Pels trienis et computarà tot.

Per la carrera compta el temps treballat a qualsevol categoria del mateix grup professional. Els zeladors i els aux. Administratius són de diferents grups, independentment que fessis les mateixes tasques. Aquest tema només es va tenir en compte a la 1ª "convocatoria" de carrera del persona GIS

Enviado el 26/05/2011 23:19Mensajes: Usuario no registrado
NINA

Betty,

és a la mateixa categoria, exemple C,D? o és al mateix grup ( sanitari , no sanitari) ?

Enviado el 27/05/2011 10:26Mensajes: Usuario no registrado
Betty

Per a NINA

Es a la mateixa categoria, ja que per cada categoria es cobra una quantitat diferent.(carrera professional).

Enviado el 27/05/2011 15:50Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

OK Betty i ISC..perfecte..tant de bo sigui aixi (ho dic pq un delegat sindical va dirme que com eren categories diferents el preu del trienni era diferent..i si no estaba el trienni complert, perfeccionat o reconegut..digueu com vulgeu.., aquella antiguitat es perdia a efectes de trienni..,

Tambe algu altre m''havia dit que si em computaria..així que pensare que si..

El que no em quadra es..si algu (com jo) te antiguitat part de zelador i part de auxiliar i arriba a complir el trienni, que li pagaran a preu de auxiliar o a preu de zelador..?

Enviado el 27/05/2011 19:01Mensajes: Usuario no registrado
pere

Ricard: Es indiferent on estiguis durant part de la meritació del trienni. Exemple: Estas dos anys i 11 mesos de zelador i un mes d''auxiliar. Quan et venç el trienni, estas, doncs, d''auxiliar. Cobraras, per tant, TOT d''auxiliar. I si és al reves, o sigui dos anys i 11 mesos d''auxiliar i un mes de zelador quan et venç el trienni, cobraras TOT de zelador.

Això és absolutament impepinable. Es abolutament falsa qualsevol altra versió.

Si algú no s''ho creu pot mirar la Llei 70/78.

Enviado el 27/05/2011 20:41Mensajes: Usuario no registrado
PAULA

Bon dia a tothom

algú em pot explicar com es solicita una comisió de servei???

algú dels companys del foro ha tret plaça a l Acut de Barcelona???em podria explicar quins horaris fan????

salutacions i salut

Enviado el 29/05/2011 11:53Mensajes: Usuario no registrado
anna

Els que em aprovat les opos aquest any crec que a finals d''any ja podrem sol·licitar el primer nivell de carrera professional algú sap els requisits?

Enviado el 29/05/2011 16:17Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Anna el requisit es tenir 5 anys de serveis prestats al ICS. No és automàtic.

Enviado el 29/05/2011 18:37Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Gracies Pere.

A efectes,`però, de carrera professional, l''antiguitat que es demana de 5 anys ha de ser de la mateixa categoria en la que s''està quan es demana ?

Si jo tinc una mica mes de 3 anys de auxiliar i 1 i mig aprox. de zelador, i ara tinc plaça de auxiliar,

podre demanar el primer nivell a finals d''any si ja tinc els 5 anys ??

Enviado el 29/05/2011 19:24Mensajes: Usuario no registrado
pere

Per demana la carrera professional (primer nivell) has d''haver prestat serveis 5 anys al mateix grup professional. Es dona la circumstància que auxiliar i zelador no són del mateix, per la qual cosa no es sumen els temps.

Enviado el 29/05/2011 21:16Mensajes: Usuario no registrado
elena

aux de enfermeria y aux administrativa son del mismo grup profesional?

Enviado el 29/05/2011 21:53Mensajes: Usuario no registrado
pere

Aux. d''Infermeria i Aux. Administratiu no són del mateix grup professional. En qualsevol cas, teniu tota la informació al II Acord de condicions de treball del personal adscrit a l''ics.

Enviado el 29/05/2011 22:22Mensajes: Usuario no registrado
elena

pere, pero no son del grup D las dos?

Enviado el 30/05/2011 11:52Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Una cosa es la categoria (grups A,B,C,D...) altre cosa és el grup professional.

Aux infermeria es grup professional assistencial i Aux. administratiu no assistencial. Com diu molt bé en Pere mireu-vos el II Acord, sortia al nostre temari per aprovar opos. També el Estatut Marc defineix els grups professionals i les categories.

Enviado el 30/05/2011 17:45Mensajes: Usuario no registrado
JOANA

BONA TARDA A TOTHOM, ALGU QEU TREBALLI A UN HOSPITAL EM POT DIR QUE COBRA DE COMPLEMENT ESPECIFIC? PENSO QUE AL CAP ES COBRA MÉS. JO PENSABA QUE NO ERA AIXI MERCI QUE VAGI BÉ

Enviado el 30/05/2011 18:33Mensajes: Usuario no registrado
Pepi

Si vols cobrar més diners , demana el trasllat a un ACUT. En el meu cas, treballo alguns festius i algunes nits, però mai he cobrat menys de 1400€ nets. Endemés com els torns de festius i nits són de bastantes hores, hi ha setmanes que he treballat 3 dies i he tingut els altre 4 de festa. Ara bé, tot s''ha de dir, és bastant "durillo" fer 12 i 13 hores seguides.

Enviado el 30/05/2011 22:14Mensajes: Usuario no registrado
auxiliar administratiu nou a l''ics

hola, tornant a mirar el foro i veient les consultes tinc un dubte

Per demanar la carrera professional si tens anys treballats d''aux. adm. en altre administració et serveix o nomès ha de ser tems treballat a l''ICS

Enviado el 30/05/2011 22:52Mensajes: Usuario no registrado
lara

hola!Jo també pregunto la mateixa pregunta

Enviado el 30/05/2011 23:24Mensajes: Usuario no registrado
pere

Torno a remetre al II Acord. Només computa a efectes de carrera el temps prestat a l''àmbit sanitari.

O sigui, si es vàlid a efectes de triennis el temps prestats en altres escenaris, però a nivell de carrera només el temps prestats al sanitari.

Enviado el 31/05/2011 10:18Mensajes: Usuario no registrado
vero

Bon dia,

Treballo a la vall d''hebron fa 1.5 mes . He sentit comentar algo d''una paga d''objectius. Que en sabeu alguna cosa??? Sabeu si a qualsevol departament de la Generalitat es cobra aquesta paga???

Enviado el 31/05/2011 21:27Mensajes: Usuario no registrado
pere

La paga d''objectius és la DPO que a l''ICS es cobra cada abril en funció dels objectius que has assolit. A la Generalitat es cobra, al desembre, el complement de productivitat, amb unes quantitat, pels cossos administratius, força homologables.

Enviado el 01/06/2011 15:22Mensajes: Usuario no registrado
A

K

Enviado el 01/06/2011 17:17Mensajes: Usuario no registrado
vero

Pere, pel tema dels DPO , vols dir que l''ics ho cobra a l''abril i a la Generalitat és el que es diu el complement de productivitat que es cobra al desembre o gener , no??? o sigui que a l''ics aquest complement de productivitat no es cobra?

Enviado el 01/06/2011 19:23Mensajes: Usuario no registrado
pere

Si, a la Generalitat es cobra al desembre (se l''anomena bufanda popularment i legalment complement de productivitat) i a l''ics a l''abril (la DPO). Al menys pels cossos administratius, les quantitats són molt semblants.

Enviado el 02/06/2011 07:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Atencio pregunta:

A algu li han reduït la jornada setmanal?

Una companya (no dic qui per si vol conservar l''anonimat) m''ha enviat un correu explicant que ella i altres companyes al seu CAP ara fan 30h setmanals amb l''excusa de que "s''han passat d''hores" i han de fer menys... però repercutint en el sou... estic parlant de gent que ha agafat plaça!! Estan molt sorpresos i no saben ben bé a on preguntar ni com assessorar-se. Jo això ho veig com una reducció de sou, han cobrat bastant meny i esta clar que si van fer hores de mes no les van pas cobrar, i el correcte és que si et deuen hores, te les cobris amb dies de vacances com s''ha fet sempre per no dir que si ens hem incorporat a l''abril dificilment pots haver-te passat d''hores en dos mesos oi?. Que en dieu? Algu que tingui bones relacions amb sindicats pot donar un cop de mà i preguntar si això és normal?

Enviado el 02/06/2011 23:17Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Perdó però...no fotis Beatrix ! ja imaginok no es cap broma..però es que es molt fort..

Estem parlant de gent amb plaça que no ha sol.licitat cap reducció de cap tipus..??

De quina gerencia territorial es el Cap ? Trucare a ccoo a veure que en saben..ja nomes faltaria això..

que dubto que sigui legal amb els estatutaris..: tenim un conveni..una jornada i un sou i complements estipulats per llei.., estic flipant.

Enviado el 02/06/2011 23:42Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Malauradament Ricard, no és cap broma, aquesta companya nostra em va escriure ahir per preguntar-me perque li estranyaba molt que li diguèssin que com havien fet hores de mes, a partir d''ara en endavant farien 6 hores diaries.... al·lucinant, en dos mesos no pots haver fet hores de més si no has doblat jornades o has fet tots els dissabtes guardies de un munt d''hores. I tinc molt clar que si dobles una jornada, doncs t''agafes un dia de festa per compensar i llestos, pero que el sou no es toca, les hores extres no es cobren pero tampoc pots treballar de menys...i tot això sense cap paper ni res per mig. La companya hem demanava saber a on es podia assessorar i jo ho he publicat perque em sembla prou greu com per saber si és o no un cas aïllat. De ella no penso dir res perque m''ha enviat un correu a mi directament i no em sembla bé dir res més de totes formes, tampoc se a on està treballant, però no em semblaria correcte publicar-ho.

Enviado el 03/06/2011 09:45Mensajes: Usuario no registrado
Ricard

Evident Bea, deia nomes saber la gerència però es igual..

Estaria be saber això, si es un ca aillat, pero per aillat que sigui NO ES POT PERMETRE. S''HA DE DENUNCIAR.

Es el que dius, si has fet de mes o doblat jornada, t''ho compensen amb dies de festa. isi es fan mes guardies es perque els hi fas a companys que et paguen per fer-lis la guardia..això de sempre

Bea, jo soc afiliat a ccoo, ja saps qui soc,si voleu puc traslladar-ho al sindicat però sabent algunes dades mes ( si voleu ehh, llavors com saps qui soc m''ho passes privadament), com vulguis

Enviado el 03/06/2011 19:04Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Gracies Ricard, en tot cas li proposaré a ella, a veure que hi diu, sembla pel que veig que és un cas aïllat no ho fan amb tot el personal del seu CAP sino només a tres persones i he cregut entendre que precissament son les tres persones de nova incorporació... Moltes gracies per l''oferiment li ho diré ;)

Enviado el 07/06/2011 11:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Per a qui li afecti: avui han tornat a actualitzar barems de les borses de treball.

Digueu si teniu problemes per descarregar-les, jo no he pogut.

Enviado el 07/06/2011 13:48Mensajes: Usuario no registrado
1988

Com es pot saber per quina puntuació més o menys criden o estan cridant per treballar?

Enviado el 07/06/2011 16:10Mensajes: Usuario no registrado

Ningún problema para descargar los listados Beatrix.

Enviado el 07/06/2011 19:33Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

OK. amb el Explorer 9 :P, ho he hagut de fer amb el Chrome.

Enviado el 07/06/2011 20:56Mensajes: Usuario no registrado
FLORETA DEL MARESME

Bon dia

Jo les he pogut descarregar però unicament utilitzant Internet Explorer amb el Mozzilla no podia

Una coseta a preguntar-vos: vaig aprobar les opos Aux 2008 i m he incorporat a primers dAbril de 2011.Sabeu si ens podem presentar a les ofertes que hi sorten publicades a la pagina de l ATRI on s oferten comissions de servei a diferents departaments de la Generalitat???

Salutacions i salut!!!

Enviado el 07/06/2011 21:44Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Floreta :)

Em fa l''efecte que les ofertes de l''ATRI son per la gent funcionaria de la Gene, nosaltres a ser estatutaris som un cos diferent... però tampoc estic al 100% segura del que et dic. Algun company havia comentat que era possible passar de una administració a una altra, per això et dic que no estic 100% segura.

Enviado el 07/06/2011 23:06Mensajes: Usuario no registrado
FLORETA DEL MARESME

Gracias Beatrix

aunque eso es lo que yo pensaba pero no estoy del todo segura

Agradeceria que si alguien lo sabe a ciencia cierta....me lo comunique

Llamé al ICS pero ----sorprendentemente nadie sabia si se podia o no

Animo a que si hay algun compañero que tenga contactos con algun sindicato y nos pueda echar una mano

Saludos

Enviado el 08/06/2011 00:20Mensajes: Usuario no registrado
FLORETA DEL MARESME

Gracias Beatrix

aunque eso es lo que yo pensaba pero no estoy del todo segura

Agradeceria que si alguien lo sabe a ciencia cierta....me lo comunique

Llamé al ICS pero ----sorprendentemente nadie sabia si se podia o no

Animo a que si hay algun compañero que tenga contactos con algun sindicato y nos pueda echar una mano

Saludos

Enviado el 08/06/2011 15:55Mensajes: Usuario no registrado
???¿¿¿¿¿

Últimament no paren de recordar-me que no sóc funcionària sinó estatutària, vull dir com si fossim d''un nivell inferior, ja que sé ens regim per l''estatut marc, però no acabo d''entendre que és el que tenim nosaltres de dolent. Algú m''ho pot contestar si us plau?

Enviado el 08/06/2011 15:56Mensajes: Usuario no registrado
???¿¿¿¿¿

Últimament no paren de recordar-me que no sóc funcionària sinó estatutària, vull dir com si fossim d''un nivell inferior, ja que sé ens regim per l''estatut marc, però no acabo d''entendre que és el que tenim nosaltres de dolent. Algú m''ho pot contestar si us plau?

Enviado el 08/06/2011 17:13Mensajes: Usuario no registrado
????????????

Sembra que els funcionaris de la Gene tenen mès avantatges com la movilitat entre departaments.

Enviado el 08/06/2011 17:37Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola els meus compis de taulell em comenten que SI podem accedir-hi a les ofertes de l''aTRI :)

El que demanen normalment que siguem funcionaris del mateix nivell de la plaça que oferten, per exemple nosaltres som un nivell 15, doncs podem optar a aquestes places. Si el que demanen és titulació llavors el que oferten es un interinatge.

Enviado el 08/06/2011 18:30Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

Hola compis

Com us va per l''ICS?

Jo ara estic d''exàmens i darrerament i ja no miro tan el foro, però m''he quedat de pedra pel que explicava una compi de que estaven reduint jornades a 30 hores setmanals sí o sí, amb la corresponent reducció de sou. I no he estat capaç d''entendre com és possible, tot i que amb el conseller que tenim sembla que tot sigui possible, en fi...

Jo de moment continuaré a la DIBA 6 mesos més, que m''acaben de renovar, i després ja veurem, espero continuar a la Diba, si no hi ha canvis o retallades, és clar, amb el nou cap que serà de CIU.

Ai perdo que calia dir "ajustaments" o "aprimaments", retallades NO, Deu nos en guard!!! de no dir els termes políticament correctes!!!

I si no doncs res, hauré d''anar a treballar al ICS, i llestos, que al final per això havia fet les opos, oi? i al CAP on vulguin enviar-me i en l''horari que vulguin, en fi, moltes ganes no en tinc, però es lo que tocarà, arribat el cas. Em vaig fent a la idea, per si de cas...

RECORDS I ÀNIMS A TOTHOM!!!

Estertxu

Ja sabeu que el "senyor" gerent de l''ICS ha dimitit oi? FANTÀSTIC!!! PER LO MALAMENT QUE VA GESTIONAR LES NOSTRES OPOS, PER EXEMPLE!

Tampoc no acabo d''entendre això que comenteu de que com que som estatutaris sembla que siguem menys que funcionaris, no em quadra gens ni mica!!!

Enviado el 08/06/2011 21:06Mensajes: Usuario no registrado

Hi han ofertes a l''Atri, com per exemple les del Dep. D''Empresa i Ocupació, que demana adjuntar el currículum que genera el portal de l''atri, i el personal estatutari de l''ICS no disposa d''aquesta opció.

Enviado el 09/06/2011 22:39Mensajes: Usuario no registrado
FLORETA DEL MARESME

Es decir que con eso que somos estatutarios somos como de segunda division, verdad????

Pero por el tema del curriculum nosotros podemos adjuntar el de la bolsa de trabajo (formato pdf) donde consta toda la formacion y experiencia profesional con el logotipo del ICS arriba.

Alguien sabe a ciencia cierta si nos podemos presentar????

saludos

Enviado el 10/06/2011 22:22Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Floreta, que sí, que uno se puede presentar siempre y cuando tengas plaza del mismo nivel que el que ofertan. Si eres un aux administrativo (eso suele ser un nivel 15) pues te puedes presentar si lo que ofertan es de ese mismo nivel. Lo que me comentaban los compañeros es que si te piden titulacion y no dicen nada del nivel de funcionario entonces lo que te ofertan es un interinage o un contrato que puede tener una duracion determinada.

Enviado el 10/06/2011 22:34Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Mireu que acabo de trobar, i tot plegat em fa una mica de por sobre tot al que es refereix a que ara volen "facilitar" el pas de treballadrors estatutaris a laborals, això és una proposta per a la mesa:

copio i enganxo, ho he trobat penjat a la pagina del CATAC:

Proposta de modificació del Pla d’ordenació de recursos humans de l’Institut Català de la Salut per tal de regular la jubilació forçosa, el perllongament en la situació de servei actiu, la jubilació parcial, la integració voluntària del personal estatutari en la plantilla de personal laboral i la pròrroga de la vigència del Pla actual.

I. Mesures adoptades en el marc del Pla d’ordenació de recursos humans sobre jubilació forçosa, perllongament en la situació administrativa de servei actiu i jubilació parcial del personal de l’Institut Català de la Salut.

1. Jubilació forçosa

L’edat de jubilació forçosa del personal de l’Institut Català de la Salut és els seixanta-cinc anys, tal i com disposa l’article 26.2 de la llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’Estatut Marc del personal estatutari dels Serveis de Salut.

2. Perllongament en la situació administrativa de servei actiu.

El perllongament en la situació administrativa de servei actiu serà autoritzat o denegat per l’Institut Català de la Salut mitjançant resolució individual i motivada, previ informe emès per la direcció del centre hospitalari o de la direcció d’atenció primària on estigui adscrit la persona interessada o, en el seu cas, quan una comissió creada “ad hoc” declari el reconegut prestigi de la persona interessada, als efectes de proposar el seu perllongament.

L’informe favorable o desfavorable al perllongament emès per la direcció del centre hospitalari o per la direcció d’atenció primària ha de contenir una motivació específica referida, entre altres, als següents supòsits:

a) Si la persona interessada pertany o no a una categoria o especialitat que siguin deficitàries en l’àmbit geogràfic al que està adscrita.

El dèficit de professionals en una categoria professional o especialitat es podrà acreditar pel baix nombre de participants en les últimes convocatòries de selecció i pel baix nombre d’aspirants en la borsa de treball temporal de l’àmbit geogràfic concret interessat.

Temporalment, i fins l’aprovació completa i actualitzada del nou Pla d’Ordenació de Recursos Humans, les especialitats que van ser declarades deficitàries en aquest Pla es presumeix que tenen un dèficit de professionals, si bé s’admetrà la prova en contrari en cada cas.

b) Una valoració econòmica i qualitativa de la proposta de perllongament o no del professional.

c) Una valoració en relació amb les dificultats i garantia de la cobertura de l’atenció continuada del servei, i la seva previsió temporal en un futur mediat, tenint en compte les dades d’edat, gènere, absentisme i d’altres contingudes en aquest PORH.

d) La previsió de reemplaçament i les necessitats i possibilitats de fidelitzar o no altres professionals, bé sigui de forma immediata, a mig o més llarg termini, que garanteixi en qualsevol cas la millor prestació pública del servei.

e) El reconeixement i la possible promoció interna que la decisió de perllongar o no la jubilació pot comportar en cada unitat o servei assistencial, i el seu previsible impacte sobre les prestacions públiques.

f) La necessitat de mantenir la cobertura del lloc ocupat, la conveniència de la seva amortització o la decisió de fer front amb aquest recurs a una altra necessitat assistencial que es considera prioritària. S’entendrà, entre d’altres supòsits, que no hi ha necessitat de mantenir la cobertura del lloc ocupat quan la plaça o la categoria del professional que sol·licita perllongar està declarada a extingir o a amortitzar.

En el supòsit de professionals mèdics de reconegut prestigi, i que es considera per aquest motiu necessari el seu perllongament més enllà de l’edat de jubilació forçosa prevista legalment, serà la Gerència Territorial qui faci la proposta motivada, prèvia conformitat de l’interessat, i una comissió creada “ad hoc” valorarà aquests mèrits i en proposarà o no el seu perllongament.

Aquesta comissió estarà formada per:

- Presidència: director gerent de l’ICS,

- Vocalies:

1. Un representant del Consell de Col·legis de Metges.

2. Un representant de l’Institut d’Estudis de la Salut.

3. Un representant de la direcció competent en matèria assistencial de l’Institut Català de la Salut.

4. Un representant de la gerència territorial proposant.

La constitució de la Comissió i l’adopció d’acords s’ajustaran a allò que determinen per als òrgans col·legiats la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i la Llei 26/2010, de 3 d''agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

La manca d’informe favorable o la manca de declaració del reconegut prestigi de la persona interessada comportarà la denegació de l’autorització de perllongament en la situació administrativa de servei actiu.

Enviado el 10/06/2011 22:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Segueixo amb el document:

"3. Jubilació parcial

L’ICS impulsarà i afavorirà l’accés a aquest tipus de jubilació al personal que ho sol·liciti i compleixi els requisits legalment previstos, d’acord amb el que disposa l’Estatut Marc i la legislació en matèria de seguretat social, i contribuirà amb la contractació del personal de relleu necessari, respectant sempre el principi de sostenibilitat econòmica i qualitat de les prestacions, com una forma activa d’oferir una contractació estable a uns professionals que, dins dels sistemes de selecció temporal de l’ICS, esperen accedir al mercat de treball en uns moments especialment difícils.

II. Mesures adoptades en el marc del Pla d’ordenació de recursos humans sobre laboralització del personal estatutari de l’Institut Català de la Salut.

L’activitat de les entitats de dret públic que han d’ajustar la seva activitat al dret privat s’ha de sotmetre a les normes de dret civil, mercantil i laboral, sens perjudici de les matèries en relació amb les quals s’aplica l’Estatut de l’empresa pública catalana, de les matèries exceptuades per la llei de creació o pel decret de desenvolupament i, en general, de les matèries referents a les seves relacions de tutela amb l’Administració pública (art. 22 del Decret Legislatiu 2/2002, de 24 de desembre, pel que s’aprova el Text refós de la Llei 4/1985, de 29 de març, de l’Estatut de l’empresa pública catalana).

El principal objectiu a l’hora de decidir crear una empresa pública és guanyar agilitat en el seu funcionament i la principal eina per aconseguir-ho és un canvi en les normes que el regulen.

L’actual redacció de l’article 19 de la Llei 8/2007, de 30 de juliol, de l’Institut Català de la Salut, possibilita a hores d’ara la convivència de personal estatutari, laboral i funcionari, el que dóna eines als gestors de l’empresa per gestionar més adequadament els seus recursos mercès als avantatges que disposen un o altre tipus de vinculació.

La redacció originària de l’art. 19 de la Llei 8/2007, de 30 de juliol, de l’Institut Català de la Salut, circumscrivia el personal laboral als càrrecs directius, al personal amb funcions de comandament, al personal en formació, als professionals de prestigi reconegut, i al personal en que per circumstàncies acreditades degudament no fos possible el nomenament de personal estatutari. Aquestes limitacions al personal laboral de l’Institut Català de la Salut han estat totalment eliminades amb nova redacció donada a l’article 19 de la Llei de l’ICS pel Decret Llei 4/2010, de 3 d’agost de 2010, de mesures de racionalització i simplificació de l’estructura del sector públic de la Generalitat de Catalunya.

Per tal de fer més viables els objectius que van portar el legislador a constituir l’ICS com una empresa pública i incrementar el nombre de relacions de serveis sotmeses al dret privat, sempre amb total respecte a la voluntat dels treballadors que tenen una relació de serveis sotmesa al dret públic, es considera adequat efectuar ofertes d’integració voluntària del personal estatutari en les plantilles de personal laboral de l’Institut Català de la Salut.

1. Integració voluntària del personal estatutari de l’Institut Català de la Salut en la plantilla de personal laboral de l’Institut.

1.1 El personal estatutari de l’Institut Català de la Salut que ocupi un lloc de treball que d’acord amb la relació de llocs de treball de l’Institut pugui ser ocupat per personal laboral podrà optar voluntàriament per integrar-se en la plantilla de personal laboral de l’Institut.

1.2 La integració en la plantilla de personal laboral de l’Institut Català de la Salut no comporta el canvi de lloc de treball.

4

Grup Treball Mesa Sectorial Negociació Salut document treball 14/6/2011

Al personal estatutari que opti per la integració en la plantilla laboral de l’Institut restarà en la seva vinculació estatutària en la situació de serveis sota un altre règim jurídic, i durant els tres primers anys disposarà del dret per a la reincorporació al servei actiu en la mateixa plaça que ocupava. Així mateix, mantindrà en la nova vinculació el model retributiu i les condicions del lloc de treball ocupat.

Anualment l’Institut Català de la Salut convocarà un procés d’integració voluntària en el qual el personal estatutari de l’Institut que reuneixi els requisits establerts en el punts anteriors podrà participar per a integrar-se en les plantilles de personal laboral.

Excepcionalment, i pel que fa a l’any 2011, el personal estatutari i el personal a que fa referència el paràgraf anterior pot presentar en els registres de l’ICS, des de l’endemà de la publicació d’aquesta modificació del Pla d’Ordenació de Recursos Humans en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i fins al dia 17 de juny de 2011, les sol·licituds d’integració en les plantilles de personal laboral sense la convocatòria d’un procés específic.

III. Mesures adoptades en relació amb la vigència de l’actual Pla d’ordenació de recursos humans de l’Institut Català de la Salut.

1. Les mesures adoptades en aquesta modificació del Pla d’ordenació de recursos humans substitueixen en matèria de jubilació, de perllongament en la situació administrativa de servei actiu, de jubilació parcial i de vigència les que figuren en el Pla d’ordenació de recursos humans de l’Institut Català de la Salut aprovat pel Consell d’Administració en data 17 de juny de 2008 i en la seva modificació aprovada per la Mesa sectorial de Negociació de Sanitat en data 17 de juliol de 2008.

La vigència de l’actual Pla d’Ordenació de Recursos Humans de l’Institut Català de la Salut, i les seves modificacions, vistos els estudis que s’estan realitzant i davant la necessitat d’una anàlisi més acurada, es prorroga per un període de 4 mesos comptadors a partir de la finalització de la seva vigència actual, període durant el qual haurà de continuar negociant-se a la Mesa Sectorial de Negociació de Sanitat, d’acord amb el que preveu l’article 13 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’Estatut Marc del personal estatuari dels serveis de salut, el nou Pla aprovat pel Consell d’Administració de l’Institut Català de la Salut que el substitueixi."

No m''agrada gens la pinta que te aquest document... que hi penseu?

Enviado el 10/06/2011 22:39Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

Hola!

Jo vaig aprovar les opos d''''auxiliar administratiu de l''''ICS i ara tinc plaça a les d''''auxiliar de la Generalitat.

Tinc claríssim que si el dia que hi vagi a triar plaça agafo alguna més a prop a de casa o amb millor horari me''''n vaig a la Gene i demano excedència a l''''ICS.

Si us plau, algú que ho hagi fet, em podria dir els passos que he de seguir i quin escrits, quan i a on els he de presentar?

Moltes gràcies i ànims, jo amb la Gene només portaré 2 mesos de retard en tot el procés, o sigui, comparat amb l''''ICS una meravella....

Enviado el 11/06/2011 10:16Mensajes: Usuario no registrado
noa

No sé Beatrix, sembla que anem un pas enrere. El que passa si t''ho mires des d''una altra perspectiva a lo millor si ens apuntem a aquesta llista igual ens donen feina prop de casa i com que tenim reserva de plaça jo per ara no patiria massa, que en penseu??

Enviado el 11/06/2011 10:19Mensajes: Usuario no registrado
noa

Ara que m''ho llegeixo més detingudament, que significa "La integració en la plantilla de personal laboral de l’Institut Català de la Salut no comporta el canvi de lloc de treball. "

Enviado el 11/06/2011 13:09Mensajes: Usuario no registrado

Por fafor, alguien puede explicar porque alguien con plaza estatutaria de propiedad se va a cambiar ''voluntariamente'' a ser personal laboral ??

No tiene ni pies ni cabeza !! vamos digo yo.... quizá no lo he leido bien.

Enviado el 11/06/2011 17:05Mensajes: Usuario no registrado
monika

Hola crispeta,

Jo tinc una situació semblant a la teva i t´explico les passes q he fet jo en aquest tema de l´excedència.

En primer lloc t´aconsello q no deixis cap de les places q has obtingut vull dir les de l´ics i la gene.Ja saps q optaràs per una i l´altre les deixaràs amb excedència oi?. Es diu excedència per incompatibilitat per prestar serveis en un altre administració pública. Actualment jo treballo a l´adció. i he tret plaça també a l´ics. El dia q vaig anar a fer la presa de possessió de l´ics vaig entregar un full sol.licitant l´excedència a l´ics i aportant a la mateixa vegada el contracte q tinc de la meva feina actual en l´administració ja q ho has de demostrar que estàs en l´adció pública sinó no podries demanar aquesta excedència.. Al cap d´uns dies o setmanes t´haurien de comunicar desde l´ics la resolució d´aquesta sol.licitiu i en aquest cas acceptant-la ja q tens tot el dret a demanar-la. L´excedència per suposat la tindràs mentre duri la incompatibilitat és a dir mentres estiguis en l´altre adció q també es el meu cas .Espero t´hagi pogut ajudar de totes maneres a RRHH de qualsevol de les dues administracions t´acabaran d´assessorar per tal q ho facis tot correctament ja q és un tema q has d´estar una mica al lloro i fer-ho tot bé.Amb lo q consten unes opos oi?

Enviado el 11/06/2011 17:30Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Doncs aquesta és la trampa: t''ofereixen canviar a laboral amb "les mateixes condicions" o sigui, mateix sou i en el mateix lloc on eres... però tachan!!! ja no ets funcionari, et poden fotre al carrer quan la cosa ja no vagi bé. Com pot arrivar a passar? Doncs molt fàcil, l''ICS esta enmig d''un procés privatitzador, el més evident són alguns CAP que estant passant a ser autogestionats, se''ls denomina EBAS, en aquests CAPS ja no son de l''ICS. Els diners se''ls autogestionen entre tots els treballadors (no se com ho fan, encara tinc poca informació al respecte), la qüestió és que quan es pren la decisió que un CAP es transformi en un EBAS ja no hi poden treballar estatutaris, llavors t''ofereixen passar a laboral... si just treballes en un CAP a prop de casa, més d''un s''ho pensarà, no creieu?

Ah per cert, també tinc entés que quan et fan un oferiment d''aquests, pots estar fins a 3 anys com a laboral sense perdre la plaça d''estatutari i llavors decideixes si renuncies o t''incorpores a un altre lloc.

Si algu en sap alguna cosa més s''agraïria més info.

Enviado el 11/06/2011 17:37Mensajes: Usuario no registrado
matrICS

Andan ansiosas las fuerzas vivas tras el relevo de JM en la dirección del ICS. Piden en todos los foros en los que tienen voz, que son muchos, que se siga privatizando la sanidad pública. Lo ha hecho el Colegio de Médicos de Barcelona, desde tiempos del pujolismo, del que son correa de transmisión.

Lo están pidiendo algunos médicos-empresarios o viceversa, que montaron su EBA (equipos de base asociativa), con la inestimable ayuda del Colegio de Médicos y del régimen de entonces.

Raca, raca, con la cantinela de que lo hacen mejor que las ABS públicas (que de momento son del ICS). Es verdad que estas EBAs son mejor negocio, sobre todo para los empresarios-médicos ó viceversa; pero no han demostrado que mejoren a las ABS públicas sino más bien lo contrario.

Se trata de la conocida estrategia de repetir una cosa hasta la saciedad, para que quede como verdad absoluta. Algo que aprendieron del ICS, y de la empresa pública en general, que vio en el autobombo y el maquillaje la oportunidad de crecer.

De todo ello podríamos sacar varias conclusiones:

1- los médicos somos tontos, porque si montáramos EBAs, haríamos un buen negocio.

2- los pacientes también lo son, porque cada vez les dan menos por más.

3- las lágrimas de cocodrilo vertidas por JM, nos señalan el mercado.

4- la cuestión no es si pública o privada, sino mejor o peor; pero pública.

5- el mercado lo corrompe todo y, como por desgracia estamos viendo, sus vicios los paga el Estado (o sea todos).

Y así podríamos seguir hasta que los monos dejaran de darse capones....Continuará..

Enviado el 11/06/2011 18:32Mensajes: Usuario no registrado
monika

Hola Beatrix,

q tal guapa? no vegis lo q esteu dient per aquí al foro se m´estan posan els pels de punta i em començo a esgarrapar hasta la cara , sisi privatització, de l ´ics? ufff. personal laboral? estatutaris no?uf això ja està confirmat o és un projecte . uf és q no tinc ganes de llegirma tota aquesta parrafada q han penjat els del CATAC doncs no m´atraveixo a veura la realitat pròxima . Ja és segur ? o és un projecte?

Enviado el 11/06/2011 22:16Mensajes: Usuario no registrado

malo, malo, ufff..

esto significa que hay muchisima prisa para el reparto .....empezamos a repartir el "PASTÍS". ... un tros del pastís

Enviado el 12/06/2011 00:30Mensajes: Usuario no registrado
crispeta

GRACIES MONIKA!

La veritat és que no pensava renunciar a la plaça de l''ics, on treballo actualment, encara que agafi l''altre. Imagino que per demanar l''excedència ho hauré de fer abans de la presa de possessió un cop surti publicat al DOCG, ja que a la gene hauré de portar el paper conforme he demanat l''excedència en el lloc de feina actual per passar al nou lloc, no? Em penso que jo hauré de fer un preavís de 15 dies tan bon punt surti publicat., no puc marxar del meu CAP d''un dia per l''altre.

Veient com s''està privatitzant la sanitat i que aquest agost a la meva SAP no es cobreix res de res, excepte que agafi la plaça a prendre pel sac de lluny de casa, tinc clar que em canvio.

Al meu CAP haurem de doblar dies a l''agost que es tornaran després a la que puguin per poder marxar de vacances, perquè no hi ha cobertutres d''administratius ni per les baixes de maternitat. Increible! Ah, i tenim 7 infermeres de baixa i només han enviat 3 amb contractes reduits per cobrir les 7 que falten...

Enviado el 12/06/2011 10:36Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Monika ;) guapa... si la cosa no va gens bé, la realitat és que més a poc a poc o més de pressa sembla que vulguin privatitzar pel que he vist i he pogut llegir aquests dies.. algunes propostes que gairebé és seguríssim que tiraran endavant:

1r. espais d''hospitals (quiròfans per exemple) llogar-los o cedir-los (això no em queda clar) a la sanitat privada.

2n Convertir les ABS en EBAS, la qual cosa es facilita molt si s''aprova aquesta proposta de proposar a qui vulgui el pas (de moment "voluntari") d''estatutaris a laborals. Bé això ja ha passat en alguns casos a Barcelona i rodalies, però prodria generalitzar-se. De fet des que l''ICS és una empresa pública s''està induïnt a l''auto gestió dels ABS en termes d''organització, ja gairebé és una realitat, ja només falta que sigui en l''aspecte econòmic... o hem vist en una cosa tant simple com en l''adjudicació de plaça: en algunes SAP qui ha tingut la última paraula de a on anavem a treballar han estat les direccions dels CAP, això és el resultat d''aquesta tendència a l''autogestió.

Jo tinc molt clar que si m''oferisin passar a laboral perque on treballo es convertís en EBA no renuncio a ser estatutari per res del mon, si m''envien a un altre lloc, que m''enviïn, però passar a laboral res de res, amb el que ha costat la opo com per llençar una plaça vitalicia pel fet de treballar més a prop... doncs no. Perquè a la llarga et pots quedar també sense el lloc a prop de casa si l''EBA acaba no funcionant.

Altre cosa que s''ha de saber però, que si us ho ofereixen passar a laboral també ho podeu acceptar com si fos una excedència durant tres anys com a màxim, i al cap d''aquests temps demanar la reincorporació com a estatutari i llavors anireu a parar a un lloc "d''estatutari".

El que em fa por són les pressions que puguin haver per convertir-nos a laborals... s''obre una porta que no m''agrada gens, poden haver-hi molts abusos amb tot això.

Enviado el 12/06/2011 11:19Mensajes: Usuario no registrado
matrICS

Ara entenc per que hi posen metges al front dels SAPS, CAPS, Hospitals i endemés: per que no son gestors, son metges, i és la forma més fàcil de demostrar que una empresa pública no funciona i que s''ha de privatitzar. La majoria de metges no saben gestionar una empresa, i els que ho saben son els que estan a la privada, que volen posar les garres al sector públic. En el CAP on estic, la gerenta pren les decisions més arbitràries que et puguis pensar, i sempre per beneficiar a un sector del personal, que son els "allegados".

Del que es tracta es de tenir a la gent descontenta, per vendremos fins a la sacietat que la solució està en privatitzar-ho, que tot serà més eficient i més econòmic, però us enrecordeu del motiu que van donar per alliberar el preu de la benzina? Que la competènciala faria baixar de preu. Que ha baixat de preu? NO, però hi ha algú que s''ha fet molt més ric a càrrec nostre. El mateix passarà amb la sanitat, i si no temps al temps. Estarem pitjor servits que ara, molt pitjor, i ens costarà molt més cara (el metges continuaràn guanyant el mateix, el manteniment dels serveis i locals continuarà costant el mateix, però ara haurem de pagar la part que seran els beneficis dels gestors. I no us equivoqueu , les empreses no estan per ajudar a la gent ni per crear ocupació, estan per guanyar diners, contra més millor i aquesta és la seva darrera meta.

Enviado el 12/06/2011 11:24Mensajes: Usuario no registrado
monika

Bon dia a tothom,

Beatrix estic amb tú, amb lo q han costat unes opos per tornar a ser personal laboral oi?. Quina gràcia passar un calvari per ara estar com una persona normal i corrent . ei !!amb tots els respectes per la gent q treballa a l´empresa privada però bé ja m´enteneu, unes opos és entre cometes per estar una mica més bé a tots nivells no? encara q tal com s´està possant la cosa ja no sé q val més la pena. Pronto me voy a vender xurrros al mercao ajajaja. Bé fora conya doncs això de privatitzar pregunto jo desde quan ha sortit perquè llavors m´ho hagués pensat de fer unes opos. És el cas dels treballadors de correus doncs ara ja no són perosnal funcionari sinó laboral i suma i sigue ja no serveis doncs d´estudiar tant per a no res. Prefereixo doncs posar- m´ha a estudiar una carrera q em servirà suposo per algu o potser no?...:(

Enviado el 12/06/2011 13:18Mensajes: Usuario no registrado
montse

Los trabajadores de correos que han querido ser estatutarios han acabado en otras Administraciónes públicas estatales.

Enviado el 12/06/2011 14:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Si, es cierto Montse, pues yo no tengo ningún problema si me acaban cambiando de administración, las condiciones laborales de los trabajadores de correos no han mejorado precisamente de un tiempo a esta parte, tengo varios amigos que trabajan allí y aunque no son fijos ven a diario como sus compañeros no se congratulan precisamente de su suerte.

Enviado el 12/06/2011 20:25Mensajes: Usuario no registrado
plebey@

Apa!

en 4 anys de legislatura del govern tot enllestit, cordat i privatitzat i encara que vingui altre govern, ja tot tindra amo...i la marxa enrerra serà impossible.

tot estava preparat para que des de el primer día no fer res mes que privatitzar i mutis pel foro, dit amb les seves paraules, que els plebeyos no s''''assaventin de res fins que tot estigui venut (CAPs, SERVEIS...) o regalat i les butxaques plenes, uiiiiiiii

moltes presses !!!!! vots, necessitaven vots per ficar la zarpa al pastís desde el primer día, ja estava preparat en 4 anys com govern a la oposició....tanta pressa com va tindre el anterior per treure convocatòriies de tot tipus per situar al la gent , abans d''''acabar la legislatura.

danzar m...continuem votan pera que es privatitzi

Enviado el 13/06/2011 10:55Mensajes: Usuario no registrado
C.

Hola gent! Fa molts dies que no entrava per aquí i m''acabo de quedar glaçada. Beatrix, com sempre, gràcies per la informació.

Enviado el 13/06/2011 21:34Mensajes: Usuario no registrado

Está claro que hay fondos de inversión internacionales que están muy interesados en la sanidad (todavía pública) española. A los que seáis del sistema catalán os va a tocar vivir desde dentro el proceso privatizador y el reparto del pastel entre unos pocos grupos. Si hubiera resistencia, ya se encargarán los medios de repetir hasta la saciedad de que hoy la sanidad (pública) está en bancarrota -esto es, crean un problema y que lo sepa todo el mundo- y que la única solución - a ese falso problema creado- es la privatización. Y si hubiera más resistencia, ya se encargaría Puig de sacar las porras y las pelotas de goma.

Desde el punto de vista social, se desatenderá a amplias capas de población (qué sé yo,demora en las pruebas, colonoscopias que tardan una año, como en Alicante), justo cuando lo que hay que hacer es dotar de más recursos humanos y públicos al sistema.

Desde el punto de vista laboral, un foco de tensión permanente e in crescendo, como ha sucedido en correos.

Esto es lo que hay.

Saludos.

No es pesimismo, es, repito, lo que hay.

Ah, y disfruten de lo votado.

Enviado el 13/06/2011 22:42Mensajes: Usuario no registrado

I ....con que motivacion va a trabajar un medico que cobra 2000€/mes, 7 horas cada dia y saturado de clientes .....

si el dueño del chiringuito, tienda, CAP, centro o lo que quiera que sea al final, que conocera con nombre y apellidos obtendra millones de €uros ....

se limitara a recetar paracetamol para todo el mundo y ya te apañaras, es lo que has votado

Enviado el 14/06/2011 10:29Mensajes: Usuario no registrado

Hola companys, algú ha fet cursos a la Escuela de Gestión Sanitaria i li han comptat els cursos a les opos d''aux 2008, m''agradaria fer-ne, però no sé si seràn vàlids. No m''agradaria perdre ni diners ni temps. Gràcies.

Enviado el 14/06/2011 13:57Mensajes: Usuario no registrado
A

k

Enviado el 15/06/2011 23:05Mensajes: Usuario no registrado

COPIO I PEGO

No hi ha res com solventar un problema (la crisi) creant un altre problema molt més gran (desmantellar part de la sanitat pública) per després proposar que la solució és desviar càrrega de treball dels centres públics cap als privats .

(que tenen "amos" afins al partit que mana) .

És una manera indirecta de posar-hi la mà als fons destinats a la sanitat pública sense tenir que fer grans inversions.

Enviado el 16/06/2011 08:32Mensajes: Usuario no registrado
aclariment

Un moment, us esteu precipitant, ningu cambiara la seva plaça de estaturari (que no et poden fer fora) per una de laboral (que t''indemnizen i et poden fote al carrer)

Aixó ho fan xq el persnal estatutari encara no te definida la llei de la jubilacio parcial o anticipada.

L''ICS vol treures gent i personal

Ofereix la possibilitat de pasar de estatutari a laboral mantenint lloc i sou a qui vulgui. pero en principi s''acullira la gent de mes de 60 anys o que els faran en breu i compleixen els requisits per poder fer la jubilacio parcial ja que com a personal laboral si que ho poden fer i aixi l''ics pot jubilar un bon grapat de personal (jo no se si aquestes jubilacions les voldran cobirir....)

Enviado el 16/06/2011 09:35Mensajes: Usuario no registrado

uf!!!

canvis d''estatutaris a ...LABORAL,

expedients de regulació d''empleo ...ERE,

JUBILACIÓ anticipada,

PRIVATITZACIÓ

això, tot plegat pinta molt malament

Enviado el 16/06/2011 10:09Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Anònim del 14/6 10:29

Jo he fet cursos de la EGS, però com no tinc encara els titols no els he introduït a l''aplicatiu, si me''ls comptèssin ho faré saber. D''altres companys en principi els va comptar en la opo d''auxiliars i a la borsa, no tinc noticia de que això aixi canviat.

Per a Aclariment,

tal i com diu la proposta de la mesa:

copio i enganxo

"L’actual redacció de l’article 19 de la Llei 8/2007, de 30 de juliol, de l’Institut Català de la Salut, possibilita a hores d’ara la convivència de personal estatutari, laboral i funcionari, el que dóna eines als gestors de l’empresa per gestionar més adequadament els seus recursos mercès als avantatges que disposen un o altre tipus de vinculació.

La redacció originària de l’art. 19 de la Llei 8/2007, de 30 de juliol, de l’Institut Català de la Salut, circumscrivia el personal laboral als càrrecs directius, al personal amb funcions de comandament, al personal en formació, als professionals de prestigi reconegut, i al personal en que per circumstàncies acreditades degudament no fos possible el nomenament de personal estatutari. Aquestes limitacions al personal laboral de l’Institut Català de la Salut han estat totalment eliminades amb nova redacció donada a l’article 19 de la Llei de l’ICS pel Decret Llei 4/2010, de 3 d’agost de 2010, de mesures de racionalització i simplificació de l’estructura del sector públic de la Generalitat de Catalunya.

Per tal de fer més viables els objectius que van portar el legislador a constituir l’ICS com una empresa pública i incrementar el nombre de relacions de serveis sotmeses al dret privat, sempre amb total respecte a la voluntat dels treballadors que tenen una relació de serveis sotmesa al dret públic, es considera adequat efectuar ofertes d’integració voluntària del personal estatutari en les plantilles de personal laboral de l’Institut Català de la Salut.

1. Integració voluntària del personal estatutari de l’Institut Català de la Salut en la plantilla de personal laboral de l’Institut.

1.1 El personal estatutari de l’Institut Català de la Salut que ocupi un lloc de treball que d’acord amb la relació de llocs de treball de l’Institut pugui ser ocupat per personal laboral podrà optar voluntàriament per integrar-se en la plantilla de personal laboral de l’Institut. "

Potser comencin amb les jubilacions com tu dius, però la voluntat es oferir-ho a tothom, es una manera d''aprimar la l''administració. La tendencia de convertir els CAPS en EBAS cada cop és més forta i si la gent s''hi vol quedar no pot continuar sent estaturaria per tant ells t''ofereixen la solució. Això la nef fa molt temps que ens ho deia i ningú (jo inclosa) no ens ho voliem creure, però ja està aquí.

De fet també s''està parlant d''ERES... fa por

Enviado el 16/06/2011 10:54Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Mireu aquesta noticia que en fa ressò CCOO al seu blog:

"CCOO exigeix la readmissió dels treballadors del servei de toxicomanies de l''Hospital de Calella, acomiadats després de subrogar el servei a una empresa privada

CCOO exigeix a la Corporació de Salut del Maresme i la Selva que readmeti els treballadors del servei de toxicomanies de l’Hospital de Calella, acomiadats després que la corporació subrogués al servei a l’empresa privada Comunitat Terapèutica de Malgrat.

La corporació va assegurar que l’operació no suposaria cap pèrdua de llocs de treball ni retallada en la qualitat dels serveis. Però tres dies després es van acomiadar cinc dels tretze professionals que componien el servei, cosa que suposa el 40% de la plantilla, a més de reduir la jornada d’altres treballadors.

CCOO denuncia que s’ha negat als representants dels treballadors la informació sobre les condicions econòmiques del negoci entre la corporació i la nova titular del servei de toxicomanies i l’explicació de com es garantirà el manteniment de la qualitat assistencial a la població. El sindicat també destaca que es pretén desmantellar els serveis pagant les indemnitzacions amb diners públics i sense tenir en compte si s’envia famílies a l’atur"

Així és com es privatitza, no ho fan de cop sinó serveis puntuals... els treballadors si son funcionaris es recol·loquen a altre lloc, o si modifiquen la llei de l''ICS es reconverteixen en laborals... ja veieu què ràpid han acomiadat a aquesta gent... ja se que l''hospital de Calella no pertany a l''ICS, que potser és d''un consorci... però amb la nova llei de l''ICS i la intenció que s''ha declarat de permetre que dins els hospitals la privada faci servir els seus recursos (quiròfans, etc), doncs és el primer pas.

Enviado el 16/06/2011 11:26Mensajes: Usuario no registrado

Com es possible que només les retallades es concentrin en els departaments de salut i educació i uns altres departaments que semblem intocables com es el cas del Servei d''Ocupació de Catalunya?

Enviado el 16/06/2011 11:51Mensajes: Usuario no registrado
Estertxu

CARAI COM ESTÀ EL PATI PER L''ICS I PER LA SANITAT FUTURAMENT EX-PUBLICA, PEL QUE SEMBLA!!!!

No he entrat gaire pel foro, darrerament, perquè estava d''exàmens, i ara que hi entro i veig això que expliqueu de que el personal estatutari volen que deixi de ser-ho i passi a ser laboral.

MALAMENT, MOLT MALAMENT!!! Ja se sap què podem esperar de la dreta, per això!

Tot i que la mal anomenada esquerra doncs també fa política de dretes, ho tenim clar doncs!

Pel que fa a lo de que el personal funcionari passi a ser laboral, doncs jo vaig viure el precedent a Correus fa anys, i semblava que allò no fos possible, que no es pogués fer, i mira, sí que ho van fer, o sia que MAMA POR!!!!

Pel que fa al SOC, i tant que també els retallen: JA NO ES FAN CURSOS PER A ATURATS!!! O es convoquen poquíssims!

S''HA RETALLAT AQUESTA PARTIDA A LO BÈSTIA!!! I després tenen el morro de dir que CAL QUE ELS ATURATS NO PERDIN EL TEMPS I QUE ES FORMIN!!! Però alhora deixan de fer cursos de formació!!!

Què volen, que se''ls paguin ells quan mols cobren molts menys del SMI, o ja ni cobren res? PER FAVOR!!!

En canvi, CONTINUEN I CONTINUARAN CONVOCANT PLACES DE MOSSOS, I NO, MAI DE LA VIDA, LES PARTIDES PEL DEPARTAMENT D''INTERIOR NO ES RETALLEN NI ES RETALLARAN!!! I ARA! AIXÒ SÍ QUE SEMBLA QUE ÉS INTOCABLE!!!

I LA FACTURA DELS VERGONYOSOS VIATGES EN HELIPCOTER D''AHIR LES PAGAREM TOTS!!

Podeu comptar, no se les pagaran el "senyors" Mas o Puig de la seva butxaca, ni les pagarà el seu partit, nooooo, i ara....

JO TAMBÉ ESTIC INDIGNADA, CADA DIA MÉS!!!

El meu home que va viure els finals del 60 i principi dels 70 estudiant a la Universitat central de Bcn, i que va haver de córrer sí o sí devant dels grisos i fugint d''ells, diu que estem tornant a alló mateix, a un estat policial, jo ho vull creure però... que llavors els grisos entraven a la uni a fotre ósties a tort i a dret, a tothom indiscriminadament, tothom era culpable si o si, i que ara ja hi tornem a ser, democràcia això??? I que sembla que ara ja només la diferència és el color de l''uniforme i prou, i que li sap molt greu, haver de viure i veure això, la seva generació, que va patir la dictadura, esperaven tant de la democràcia, i 35 anys després, resulta que NO ERA AIXÒ, COMPANYS, NO ERA AIXÒ.... que cantava en Llach.

I mentrestant, 500.000 desnonaments ja des del 2007, i ara en vindran moltíssims més, i a tant, a bona part dels 5 milions d''aturats que han de triar senzillament entre: MENJAR I SOBREVIURE, O PAGAR EL PIS!!! FANTÀSTIC!!!

Però el goven sí que en té, de diners pels bancs, per a ells NO HI HA RETALLADES!!!

En fi... millor deixo el tema, millor, aquest evidentment NO és un foro per a parlar d''això, US DEMANO DISCULPES, en fi... aquests dies TOT em fa tanta ràbia tot plegat!!!

Bueno, jo ara que faig vacances, he aprofitat per anar a visites amb la metge, la infermera i la llevadora del CAP del meu nou poble, i m''han atès estupendament bé, m''han dedicat mooolta estona, m''han fet revisións a fons, fins i tot m''han donat un nou "sucròmetre" nou de trinca i més modern que el meu, i tot això, a més, amb un tracte fantàstic, i els companys de atenció a l''usuari doncs també!!! Malgrat les retallades i "la que está cayendo" (¡¡¡ODIAMOS TANTO A BOI RUIZ!!! Si més no, jo!, que a sobre treballo al devant de la conselleria de salut, i el veig, sovint, amb el seu gran cotxàs oficial, que d''aquí no, que no retallen!) jo com a usuària NO he notat res de res, ans al contrari, i ja té mèrit!!! Raons per estar farts i cremats no els deu faltar, no.

ENHORABONA AL PERSONAL DEL CAP DE SANT VICENÇ DE CASTELLET!!!

Bé, compis, aquí ho deixo.

Un cop més em disculpo si m''he anat "por los cerros de Ubeda".

ESPERO QUE A TOTS I TOTES US ESTIGUI ANANT MOLT BÉ ALS VOSTRES CAPS I HOSPITALS!

Records

Estertxu

Enviado el 16/06/2011 12:20Mensajes: Usuario no registrado

No em refereixo als cursos que evidentment els han retallat, sino a personal del SOC, contractació de 300 orientadors que atenen a 5 persones diaries, per orientar-los a fer que? si no hi han cursos ni feina. Organisme que només ha realitzant la contractació d''un 3 % en front d''un 14% de les ETT.

Enviado el 16/06/2011 13:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

noticies de e-periodico, us poso un tros:

"Más de la mitad de los Centros de Urgencias de Atención Primaria (CUAP) que funcionan actualmente en Catalunya durante las 24 horas del día reducirán sus horarios de apertura, limitarán los servicios que ofrecen o bien cerrarán por completo, según anunció ayer el Departament de Salut de la Generalitat. La medida espera ahorrar unos 50 millones de euros anuales, fundamentalmente en sueldos, pero «en ningún caso afectará a la atención de los enfermos», garantizó Josep Maria Padrosa, el director del Servei Català de la Salut (SCS). Con el mismo objetivo del ahorro, en este caso 15 millones anuales, Padrosa también avanzó que se reducirá el número de hospitales que realizan determinadas intervenciones quirúrgicas muy complejas.

Aunque algunos capítulos ya están en marcha, el plan que afecta a ambas medidas se completará en los dos próximos años. Como ejemplo actual, Padrosa citó el caso del CUAP de la calle de Manso, en el distrito barcelonés del Eixample, que ha asumido parte del trabajo que antes ofrecían el dispensario de la calle de València y el CAC Numància.

Concretamente, según el plan anunciado, 73 de los 185 CUAP actuales no estarán siempre abiertos, sino que cerrarán en fin de semana o algunas horas por la noche, dependiendo del caso. Otros 24 atenderán telefónicamente y 17 desviarán sus urgencias a otros centros. Padrosa también insistió en que los CUAP abiertos las 24 horas podrán variar en función de las necesidades, especialmente en invierno. «No se toca la cartera de servicios», insistió. El ahorro de 50 millones se obtendrá fundamentalmente porque no harán falta tantos sustitutos para cubrir vacantes y, en menor medida, al cerrar algunas instalaciones. "

S''ha de ser cínic per dir: «en ningún caso afectará a la atención de los enfermos», garantizó Josep Maria Padrosa, el director del Servei Català de la Salut (SCS)", ja s''està notant la no substitució de metges, infermeres i demés, ja està afectant als usuaris... o sino que es passin alguna tarda que no tenim pediatre al poble i li expliquin als pares que venen amb el fill malalt i li has de dir que se''n vagi d''urgències a l''Hospital més proper o que s''esperi a un altre dia. :(

Enviado el 16/06/2011 18:39Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Pel que vaig veien a la feina, si segueixen així el Vall d''Hebron semblarà "El Valle de los Caidos".

Beatrix, Catac m''ha enviat avui un e.mail, on entre altres coses diu aixó:

L''ICS ofereix la jubilació parcial previ pas voluntari d''estatutaris a laborals... Demana la signatura urgent d''un acord de modificació del Pla d''Ordenació de Recursos Humans. CATAC-CTS/IAC està consultant si ha de signar-lo o no. Clica l''enllaç per mes informació.

L''enllaç porta a l''informació que dona Beatrix, per no en deixa enganxar-lo.

Evidenmnt els he dir que de firmar res de res.

Apa, adeu

Enviado el 16/06/2011 21:43Mensajes: Usuario no registrado
monika

El Tribunal Constitucional ha admès a tràmit la qüestió d´inconstitucionalitat contra l´article 26.a Llei de conciliació (relatiu a la reducció de jornada per cura de fill menor de 6 anys), si el TC estima finalment inconstitucionalitat, desapareixerà aquesta possibilitat.

No puc entrar la direcció web per tal q ho veigueu però si aneu al BOE d´avui 16 de juny trobareu la notícia

nOMÉS FALTAVA AIXÒ,

Enviado el 17/06/2011 07:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Monika ;)

en quan al que comentes de la qüestió d''incostitucionalitat es tracta de tombar l''article 26 ja que és clarament perjudicial per a nosaltres... sí no al·lucinis, perquè ho dic: doncs per que l''EBEP diu clarament que la reducció de jornada la pots demanar per guardia y custòdia d''un fill menor de 12 anys y no menor de 6 com diu la llei catalana. Aqui ens timen 6 anys dels nostres fills... per tant per mi que ho declarin inconstitucional, de moment l''EBEP es una llei estatal i una llei autonòmica com la de conciliació no pot empitjorar les condicions del ciutadà enfront a la resta del estat, i és el que ha estat passant fins ara. De fet hi ha una sentència d''una companya de l''ICS que va guanyar un judici per aquest mateix tema... suposo que qui sigui haurà arribat fins al final al tribunal constitucional... a veure si ho guanyen.

Enviado el 21/06/2011 10:47Mensajes: Usuario no registrado

Uns tan poc i uns altres tants diners......

Enguany el Departament d’Empresa i Ocupació ha aprovat a través del SOC convocatòries de formació valorades globalment en 98,5 milions d’euros de les quals es podran beneficiar 177.000 persones en situació d’atur. En total s’han programat més de 10.200 accions formatives.

En concret, s’han aprovat sis convocatòries de formació: la formació d’oferta en àrees prioritàries per a centres col·laboradors; la formació d’oferta en àrees prioritàries per a entitats locals; la formació en Centres d’Innovació i Formació per a l’Ocupació (CIFO 2011); el programa Forma i Contracta; el Projecte CerTIC, i la formació a distància 2011 (e-Formació

Enviado el 23/06/2011 09:44Mensajes: Usuario no registrado
Marta

Hola a tots!

i moltissimes felicitats!

Que em podrieu fer el favor d''enviar-me si teniu, el llistat dels aprovats d''aux adm a l''Ics? es que tinc un amic que no sé si ha arribat al final i m''agradaria veure-ho!

Merci!

El meu mail es mindiano@yahoo.es

Enviado el 26/06/2011 12:33Mensajes: Usuario no registrado
carles

COPIO I ENGANXO

Beatriz, en los grandes hospitales como la vall d´hebron entan dando intinerajes de horario completo te lo digo porque yo conozco a dos chicas y una de ellas no ha trabajado nunca.

COPIO I ENGANXO

Sí,

en la Vall d''''Hebron han dado interinajes con el 400-500 de la bolsa de trabajo de auxiliar administrativo, es cierto.

Enviado el 27/06/2011 12:39Mensajes: Usuario no registrado
a

aaaaaaaaaaaaaaa

Enviado el 27/06/2011 22:19Mensajes: Usuario no registrado
Elena

Vaig aprovar les opos d''auxiliar ( no habia treballant mai a l''ICS) i actualment estic treballant en horari de tarda. M''he assabentat que hi han dos interins un fa horari lliscant i l''altre de matins. no té prioritat un estatutari a un interi?

Enviado el 28/06/2011 09:04Mensajes: Usuario no registrado

Hola Elena, els interins, una vegada que ho són, no se''ls pot canviar de condicions fins que no acabi el seu interinatge. Si vols canviar al matí, hauries de fer un escrit i presentar-lo al registre de la teva DAP, ja que l''ordre de prioritat està en funció de la data de sol·licitud.

Enviado el 28/06/2011 09:16Mensajes: Usuario no registrado
Per l''autor de les 9:04:00

Però aquest interí actualment fa horari lliscant i vol fer horari nomès de matí. Ja presentarè l''escrit.

Gràcies.

Enviado el 28/06/2011 10:14Mensajes: Usuario no registrado
Enrique

TEMA PERSONAL LABORAL:

El personal estatutario tiene la opcion personal y voluntaria de pasar a personal laboral y durante un periodo de 3 años, puede reconsiderar volver a ser estatutario.

Esta pensado para la gente de más de 60 años que se quiera jubilar antes de los 65 / 67 años, asi podran hacerlo y el ICS amortizara esas plazas, interesa a la empresa y puede interesar a la persona. Como es voluntario cada uno debe analizar su situación. Para los que hemos aprobado estas opos y somos "jovenes" no nos interes

Enviado el 28/06/2011 19:21Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

TEMA PERSONAL LABORAL

SUPOSSIT (Sense cap mala intenció, i amb un centre inventat)

A) El CAP d''Horta passa a dependre d''una entitat de gestió privada (Consorci sanitari)

B) Hi ha 10 treballadors, tres interins, tres suplents que van variant i quatre estatutaris.

C) Els suplents, que estiguin molt, però que molt... be mirats, passan a personal laboral.

D) Els interins passan a personal laboral, si n''han fet alguna de grossa, com pot ser caure malament al cap que segueix al front del CAP (Cobrarà dos vegades més).

E) Dels quatre estatutais, dos passan a personal laboral i segueixen al CAP d''Horta, a costat de casa seva, els altres dos decideixen seguir com a estatutaris i els destinan al CAP del Bon Pastor.

F) Passat un any i mig, sobre personal al CAP d''Horta (Ara consorci sanitari), van al carrer un interin i els dos suplents que s''han quedat.

G) Quatre anys més tard el Consorci sanitari d''Horta no és rendible. S''ha de tancar, van al carrer els dos ex-estaturari i l''altre interí que quedaba.

MAL ROTLLO

Enviado el 28/06/2011 21:34Mensajes: Usuario no registrado
Visionario

És cert Lluís, no sembla gaire irreal el que suposes. Crec que es tracta de una estratègia a llarg termini (una mort a càmara lenta) perquè serà de desgast i ens la vendran com a una eutanàsia, encara que també podrien aplicar "el divide y vencerás". Percebo que el marc legal estatutari patirà canvis importants, d''acord amb els interessos crematístics dels "grups sanitaris" que vulguin fer grans inversions. Tot plegat fins a 2012-2013.

Enviado el 29/06/2011 16:20Mensajes: Usuario no registrado

Fa molts dies que estic llegint el que escriviu sobre el que per vosaltres sembla una privatitzacio de la sanitat que es va fent poc a poc.... Però creieu que realment, despres de fer una sanitat pública ara deu fer uns 40 anys, la bona propaganda que se n''ha fet a la resta del món (el senyor ZP aconsellant a Obama).... Ara ho volen privatitzar tot?? que només hi hagi clíniques privades i que la gent que no tingui recursos es quedi al carrer com a EEUU??? voleu dir que no n''esteu fent un gra massa?? poder només és una estratègia del govern per optimitzar i no malbaratar els recursos en temps de crisi. Deixeu de banda la ideològica política, el govern català tampoc deu tenir tota la potestat per fer i desfer sobre sanitat, al cap i a la fi depenem d''Espanya i nosaltres, els estatutaris, depenem de la sanitat espanyola. No creieu que tinc una mica de raó i ara s''està tot sobredimensionant?

Enviado el 29/06/2011 19:36Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

La dreta (econòmica) si voldria privatitzar-lo tot, altre cosa és que gossi fer-ho a curt plaç, amb la resposta de la societat. Tot i que ara han trovat l''excusa, LA CRISI.

No cal que les cliniques siguin privades, es pot provatitzar la gestió.

Has llegit la nova normativa d''atenció sanitaria per a nouvinguts de la llei Onnibus del govern?.

Les competencies en sanitat estan totalment traspassades a les comunitats autonomes.

El Sr. ZP traspasarà a l''ICS la titularitat dels edificis de 7 hospitals públics (Entre ells Bellvitge i Vall d''Hebron) que el gover vendrà al millor postor, quedant-s''hi de lloguer. En aquesta operació esperen aconseguir uns 400 millions d''Euros.

No, no crec que tinguis ni una mica de raó i ara s''''està tot sobredimensionant, però m''agradaria pensar com tu, estaria molt més tranquil, socialment parlant.

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.