Administratius 2009 4a part (beatrix) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

Enviado el 23/09/2011 08:13Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Administratius 2009 4a part

Bon dia a tots.

Felicitats als que teniu plaça, molts ánims als que no.

Durant el mati penjaré els llistats complerts per categories al Site.

A alguns els han baixat mèrits a la definitiva... no ho entenc (ja va passar amb auxiliars), però també es veritat que a molts els han acceptat reclamacions.

Be, a mig matí em tornaré a connectar per intercanviar impressions.

140 Respuestas al Mensaje

Enviado el 23/09/2011 08:33Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

RE:Administratius 2009 4a part

Bon dia Beatrix!

Doncs sí, jo soc una de les "damnificades" m''han tret 4 punts "by de face" i no ho entenc.... perquè a l''aplicatiu a la "gestió de curriculum" em surten més cursos amb "- C Correcte. Validat i classificat positivament. " Això no volia dir que dónen per bons els cursos, han comfirmat amb els titols que he entregat que són veritat i han considerat que estan relacionats amb el lloc d''administrativa i, per tant, dónen punts?? (es que m''he quedat de pasta!)

A més.... es dediquen a revisar mèrits sobre els que no has reclamat?? llavors perquè serveix la llista provisional??

En fi... que estic mooooolt desconcertada.... Algú em pot dónar una opinió??

Gràcies per avançat!

Enviado el 23/09/2011 08:45Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

Tampoc no acabo d''entendre com funciona l''ordre i el número de places.

He fet aquests números:

Places ofertades de promoció interna: 125 de les que es cobreixen 98 (per tant passen 27 a torn lliure)

Places ofertades de torn lliure: 48 + 27 acumulades sobrants de promoció interna: 75 (entra fins la número 75 més les del 10% addicional)

Placers ofertades de discapacitats: 9

Total: 182 + 10% addicional (12)

Són correctes? (perdonaeu si no m''entero gaire però es que no ho vaig molt clar tal com ho informen)

Enviado el 23/09/2011 09:11Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Bon dia a tots! Us dic el mateix... felicitats als que teniu plaça i ànims a la resta... això és una loteria.

Curiositat, t''explico el que m''ha passat a mi: jo no vaig fer cap reclamació, però tot i així m''han revisat els mèrits i m''han tret 4 punts (això vol dir que han repassat tots els expedients, hagin reclamat o no). Els cursos que vaig presentar eren correctes, la documentació presentada com dius tu amb "C"; hi havia 3 cursos de Logoss, en els certificats de dos d''ells sí que posava, a més de ser avalats per l''Escola de Serveis Sanitaris i Socials de Canàries, eren avalats per la Universitat Camilo José Cela, però en el tercer no, i era el de més hores, així que 4 punts menys.

Tot i haver baixat tantes posicions sembla que aquest cop tindré plaça, ara falta saber on aniré a parar, a Tarragona només hi ha 13 places i no sé com anirà... suposo que no tinc massa possibilitats de quedar-me a prop.

Algú té controlat el tema de les gerències territorials o pot saber aproximadament com es distribuirà la gent que té plaça? Beatrix, la llista de la que parles té a veure amb això?

Gràcies

Enviado el 23/09/2011 09:21Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

Gràcies Ester, el meus curs era de més de 120 hores i per tant un total de 4 punts i estava avalat pe la UPC. Potser es que no els agrada que amb un sol curs tinguis de cop i volta 4 punts??

Es que estic feta un lio per l''arbitrarietat dels mèrits i la poca transparència... no sé què fer...

Enviado el 23/09/2011 09:44Mensajes: Usuario no registrado
Darkguardian

Ester por lo que dices, solo te han contado los dos cursos de logoss acreditados por camilo jose cela,no?

si se confirma eso que dices, se va a montar una buena...

Enviado el 23/09/2011 09:51Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Tenían que ser cursos avalados por universidades o por los gobiernos de las Comunidades Autónomas, y el curso que no me han contado no era ni una cosa ni otra, aunque hasta ahora en la bolsa de trabajo sí que contaba y por eso lo asocié como mérito. Lo veo correcto, de acuerdo con las bases de la convocatoria.

Enviado el 23/09/2011 10:03Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Curiositat i Darkguardian: o potser el problema és la temàtica? perquè en teoria, l''Escola de Serveis Sanitaris i Socials de Canàries forma part del Govern de Canàries, o no?

Enviado el 23/09/2011 11:08Mensajes: Usuario no registrado
Darkguardian

Ester los cursos de la Essscan estan acreditados por el govierno de Canarias pero impartidos por una academia/escuela privada por lo que segun ellos no son baremables para la opo.

Suerte!

Enviado el 23/09/2011 11:13Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Gracias Darkguardian! Y suerte a ti también!

Enviado el 23/09/2011 11:26Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Gracias Darkguardian! Y suerte a ti también!

Enviado el 23/09/2011 12:40Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

He penjat el llistat al Site:

//sites.google.com

/site

/oposicionsics

l''arxiu es diu llistat administratiu DEF amb GT. Millor es que el descarregueu doncs la visualització amb Google DOCS es dolenta, ja ho miraré d''arreglar.

Fins la nit

Enviado el 23/09/2011 12:56Mensajes: Usuario no registrado
ycc

Si vols canviar-me la Regió, no sóc de Metropolitana Sud, sinó Ebre. Gràcies pel llistat

Enviado el 23/09/2011 13:20Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

gracies ycc, anire canviant el que veieu malament, per cert si algu es de catalunya central o pirineus, etc que m''ho comenti que ho aniré afegint, doncs no tinc les borses d''administratiu d''aquests llocs.

Enviado el 23/09/2011 13:22Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

algú té encara a gestió de curriculum cursos que ha associat a la convocatòria amb les sigles PVA/PCL?? No haurien d''estar totes amb C els cursos que he associat a la convocatòria?

Beatrix, tu que sembla que saps millor com va... és normal??

Perdoneu la ignorància però que és no entenc res...

Enviado el 23/09/2011 13:38Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Home jo crec que haurien de ser C validats, no pendent de validar com posa. si ho has entregat tot i els cursos no son "d''acadèmies" no hauria d''haver problema. Mira m''en vaig al treball, per que no m''escrius al mail i ho comentem amb calma a la nit?

Enviado el 23/09/2011 13:53Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

gràcies Beatrix!

intentaré fer-te un resum al mail (però estic feta un lio)

Enviado el 23/09/2011 17:15Mensajes: Usuario no registrado
María Jesús

Bona tarda! Fa temps que llegeixo el foro però mai havia participat fins ara. Tinc el número 120 al llistat definitiu de torn lliure. Veig que han convocat fins al 150 torn lliure, però no em surten els comptes perquè en total hi ha 200 places i s''ha de tenir en compte tota la gent de promoció interna...

Si us plau, em podrieu ajudar a entendre com funciona? Gràcies.

Enviado el 24/09/2011 09:16Mensajes: Usuario no registrado
jgp

Hola Maria Jesus, de les 200 places has de truere 10 per els de via reserva i 98 de promocio interna, per la qual cosa queden 92 per el torn lliure

Convoquen mes gent per si algu renuncia no es quedin amb places lliures i hagin de fer una altre convocatoria per escollir

No sol renunciar molta gent per la qual cosa convocar 58 persones mes ho trobo un pel excesiu ,pero aquesta gent fa les coses a la seva manera

Enviado el 24/09/2011 15:16Mensajes: Usuario no registrado
xavier

Hola de nou a tothom,

Ara feia temps que no em pronunciava. Enhorabona a tots els que teniu possibilitats, i que tingueu sort en l''elecció.

Per la meva part, em puc considerar un "convidat de pedra" a l''acte d''elecció (134 torn lliure). Segurament faré el viatge per res, però vaja, baixaré a Barna encara que només sigui per felicitar-vos.

Beatrix, m''hauries de modificar a "catalunya central", i també hauries de modificar la fórmula de les caselles de Girona al llistat del site, ja que hi has posat "Ginora" i per això no compta bé.

Apa, fins aviat.

Enviado el 24/09/2011 17:16Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Moltes gracies Xavier per l''avís, em vaig adonar ahir nit i ja l''estic modificant, ara el penjaré al Site amb Google DOCS, amb les esmenes que m''heu dit i un nou full amb l''escaleta per al dia de l''elecció.

Penso que això que dius de convidat de pedra és totalment cert, jo em sentiria igual 58 persones més convocades em sembla exagerat i fer passar una mala estona, la veritat, ho veig un trangol haver superat els examens i anar allà sabent que es molt dificil que et toqui plaça. En fi, tot el meu suport.

Enviado el 24/09/2011 17:41Mensajes: Usuario no registrado
María Jesús

Gràcies Beatrix. Quina desil·lusió...vaig quedar-me a les portes d''auxiliar i ara em passarà igual...

Enviado el 25/09/2011 11:41Mensajes: Usuario no registrado

Quin tipus de recurs es pot posar, si penses que han comès un error? D''alçada ? contenciós-administratiu? Extraordinari de revisió? A quin òrgan ? Com es fa? Help!

Enviado el 25/09/2011 11:48Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

És d''alçada, estic esperant que em passin un model, també ho podeu demanar als sindicats, solen facilitar models. L''organ es el superior al tribunal de la opo, en aquest cas seria el Cap de RRHH de l''ICS, el nom l''heu de consultar a la página de l''ICS, em penso que ja no és el Sr. Saballs. L''empleneu i l''heu de presentar al Registre de l''ICS en el termini de 10 dies hábils que es compten des de l''endemà de la publicació de la diligència.

Enviado el 26/09/2011 11:28Mensajes: Usuario no registrado
María Jesús

Bon dia! Vull disculpar_me amb jgp. L''altre día vaig agraïr la resposta a la meva pregunta a una persona que no era l''adequada. Gràcies un altre cop!

Enviado el 26/09/2011 11:48Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

Algú sap si algun altre recurs d''alçada que s''hagi presentat contra la llista definitiva de mèrits ha prosperat i hagi suposat que aquesta persona hagi obtingut plaça??

Estic mirant de fer-ne un però ho veig força complicat.

Moltes gràcies

(sort d''haver trobat el foro... estas tant perdut quan fas opos i mires de treure''n l''entrellat....)

Enviado el 26/09/2011 12:03Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Curiositat en concret dues de les deus persones que els van donar la raó van aconseguir plaça per la via del recurs d''alçada, però també haig de dir que sobretot va ser perque s''havien tornat a equivocar en no comptar el catala i temps treballat a altres administracions, tambe algun curs, però no et puc dir si això va passar amb aquestes dues persones.

Teniu ja el model? Jo encara no el tinc. No se si per internet us podeu baixar algun model d''aquests standars i modificar-ho per a la vostra petició.

Enviado el 26/09/2011 12:39Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

No tinc el model, encara no sé on trobar-lo. Si me''ls pots enviar si el trobes?? gràcies!

Enviado el 27/09/2011 08:34Mensajes: Usuario no registrado
xavier

Bon dia a tothom,

Amb tantes retallades de sous, encara els hauré d''agraïr no tenir possibilitat d''agafar plaça !!!!!

Algú sap quins és actualment el sou mensual aproximat d''un administratiu de l''ICS ?

Apa, salut

Enviado el 27/09/2011 10:26Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

uns 1300 nets em sembla

Enviado el 27/09/2011 10:30Mensajes: Usuario no registrado

hola beatrix, al llistat que has penjat, els que no tenen gerencia escollida, són de fora de Barcelona?

Gràcies

Enviado el 27/09/2011 10:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Això que dius de les retallades és ben cert. Ja han dit que els metges d''hospital que fan jornada partida els treuen el complement que cobren per aquest concepte des d''octubre fins desembre... ja veurem quan triguen en tocar el sou de la resta, no m''estranyaria, cada cop les retallades són més bestials, es nota molt als hospitals, però ja estan arribant a la primaria, ens espera un hivern mogudet.

Enviado el 27/09/2011 10:42Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola anonim,

els que no posa res, simplement no els hem trobat a cap borsa, penseu que em falta pasar catalunya central, però també pot ser que siguin de barcelona i no estiguin apuntats a la borsa (no és un requisit imprescindible estar a la borsa) Si algú veu que la preferencia que he posat no es la seva m''ho pot dir al correu del site oposiciones.ics.auxadm@gmail.com i ho corregirem, especifiqueu el torn i la posició final junt amb la Gerencia que us interessa. Gracies.

Enviado el 28/09/2011 08:42Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Bon dia,

A mi m''interessa quedar-me a Tarragona, però només amb la promoció interna segurament ja es cobreixen les 13 (12) places que hi ha. Sabeu com està el tema de les comissions de servei? Penseu que les concediran aquest cop? I quin horari fan els administratius? Fan horari de matí amb alguna tarda fins a les 5 o també hi ha torn de tarda com els auxiliars?

Moltes gràcies.

Enviado el 29/09/2011 07:47Mensajes: Usuario no registrado

Hola Ester. Com funcionen les comissions de servei?

Enviado el 29/09/2011 08:31Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Hola anònim, doncs es tracta d''agafar la plaça que més et convingui del que quedi lliure, però si no és la que a tu t''interessava, després pots presentar un escrit al.legant els motius pels quals et convé un treball més a prop de casa, a les opos d''auxiliars sé que les van concedir. I quan facin concurs de trasllats t''hi has de presentar per tal que la plaça sigui teva.

Enviado el 29/09/2011 08:32Mensajes: Usuario no registrado
Ester

Hola anònim, doncs es tracta d''agafar la plaça que més et convingui del que quedi lliure, però si no és la que a tu t''interessava, després pots presentar un escrit al.legant els motius pels quals et convé un treball més a prop de casa, a les opos d''auxiliars sé que les van concedir. I quan facin concurs de trasllats t''hi has de presentar per tal que la plaça sigui teva.

Enviado el 29/09/2011 23:57Mensajes: Usuario no registrado

Hola Beatrix

Quantes renúncies penses que pot haver?

Moltes gràcies

Enviado el 30/09/2011 09:45Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

En quant a les comissions de servei: no s''han concedit totes les que s''han demanat, cada cop és mes dificil, no es tracta només de demanar-ho, s''ha de fer tota una odisea als llocs on et convé estar per que et demanin, i si no et conéixen es prou dificil, i des de Balmes et solen dir que no te la donaran.

Sobre les renúncies, és molt dificil de saber, amb els auxiliars només hi va haver 2 renuncies en 928 places, ara hi ha 200... però també s''ha de tenir en compte que la primera tria és per gerencies territorials, quan s''acabi la gerencia que t''interessa, que farà un?, anirà a una altra que segur que et fara desplaçar un munt de quilòmetres?... penso que hi ha més possibilitats de renúncia, però potser ens donem una sorpresa, no ho se.

Enviado el 30/09/2011 16:21Mensajes: Usuario no registrado

En la categoria d''administratiu es molt díficil que et conceteixin una comissió de serveis, o sigui que qui agafi una plaça sap que li tocara anar a treballar allá, encara que estigui a cents de quilometres de casa seva. Per això hi hauran més renuncies que amb els auxiliars.

Enviado el 30/09/2011 16:24Mensajes: Usuario no registrado

m''olvidava de dir que per aquest motiu, han convocat als 150 primers del torn lliure, quan nomes hi ha noranta i pico places.

Enviado el 30/09/2011 16:38Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Jo penso que de renúncies poques. Amb el que costa de guanyar una plaça d''Administratiu.

Si ja tens una altra plaça (fixa o interina) et pots demanar una excedència per prestar serveis en el sector públic i en el primer concurs de trasllat agafar plaça a prop de casa.

Enviado el 03/10/2011 08:59Mensajes: Usuario no registrado
Maria

Es un poco dificil. Los concursos de traslados salen cada ciertos años, y en la categoria de administrativo, todavia más.

En nuestro CAP nos han comentado que quien ya trabaje en el ICS por ejemplo de auxiliar y coja plaza de administrativo, la plaza de auxiliar se amortizará para que nadie pueda cogerla, ni el interesado con una excedencia, ni otra persona por interinaje o eventual. Es una forma de reducir personal eventual.

Enviado el 03/10/2011 23:52Mensajes: Usuario no registrado
ramon

Maria,

Si no es mucho preguntar,en que centro estás??Lo digo porqué no sé si es legal hacer esto ya que en un futuro si te quisieras pasar de una plaza a otra por motivos personales,por ejemplo, tu plaza en excedéncia no la pueden eliminar asi como asi ya que es una plaza ganada por concurso oposición.

Enviado el 04/10/2011 09:10Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

S''ha parlat molt aquí dels cursos que entren i no entren. Personalment continuo sense tenir clars els criteris que fan que un curs siqui o no puntuable (excepte el nivell D de català i l''experiència professionals sempre que al certificat posi exactament les paraules "administrativa"...).

Molts pregunteu si entre els cursos de logoss i els de CIFO i altres comenten que els del formació ocupacional sí que entren, alters que no.... en fi... continuo pensant que és completament arbitrari i que, en funció de la persona que "li toqui" validar els mèrits els dónen o no per bons. Jo he aplicat al currículum força cursos de FO i alguns han comptat i altres no i començo a pensar que és perquè en el títol que em van fer al seu moment, en alguns posa "les paraules clau" (les que posa a les bases) i en altres no. Tot i que m''han tret un curs que sí que esta organitzat per una universitat tal com diu les bases que sí es valora...

Alguns cursos ja ni s''han molestat a mirar-los i cotejar la documentació que vaig aportar en el seu moment i, per tant, ja ni es poden haver tingut en compte en el procès...

Resultat.... una loteria i tots com bojos pensant si val la pena gastar-se els diners i el temps o si els cursos han estat justament valorats o no (és a dir, si per tothom hi ha el mateix criteri).

En fi... que em sento molt incompresa i amb un munt de dubtes que no sé si mai tindran resposta. C''est la vie?

Enviado el 04/10/2011 16:18Mensajes: Usuario no registrado
Maria

Estoy en la SAP Cerdanyoa-Ripollet, ahora agrupada con Sabadell. Este proceso no es ilegal, se llama tecnicamente "amortizacion de la plaza". De momento, solo son rumores, pero ya nos han avisado.

Enviado el 04/10/2011 21:37Mensajes: Usuario no registrado
pere

Obviamente que es legal eliminar (amortizar) una plaza. Diferente es que una persona que está en excedència por incompatibilitat quiera regresar a una plaza de su categoria. Recordemos que no existe nunca ningún tipo de reserva de plaza, solo se reserva la correspondiente vinculación de estatutario. Así, si alguien quiere reingresar lo puede hacer en el caso de existencia de vacante.

Enviado el 05/10/2011 09:56Mensajes: Usuario no registrado
c

Hi ha algú que, després de la llista definitiva, encara tingui alguna dada (curs o experiència) del sistema informàtic amb PVA/PCL?

No haurien d''estar ja totes amb C?

Enviado el 05/10/2011 12:42Mensajes: Usuario no registrado
xavier

Hola a tothom,

Jo em sento estafat pel resultat de la llista de mèrits. Vaig aportar un munt de cursos realitzats en acadèmies de formació, que paguen un IAE com centres de formació continuada i ocupacional, que organitzen cursos avalats per la Generalitat, que cumpleixen criteris de qualitat amb certificacions, etc, ... i no me n''han comptat ni un !!!! Vaig fer el recurs pertinent i no se''l deuen haver ni mirat.

Cursos d''ofimàtica (imagino que matèria principal per un administratiu) que no m''han servit per sumar cap punt, i en canvi veig altra gent amb molts punts, i que han tret pitjor nota que jo a la prova d''ofimàtica. Doncs segurament els cursos d''ofimàtica els hi han comptat, però potser els cursos els organitzava l''ICS, encara que fossin un xurro.

Vaja, que porto un cabreig monumental !!!!

Salut,....malgrat l''ICS !!!

Enviado el 05/10/2011 13:46Mensajes: Usuario no registrado
c

hola xavier,

a mi m''ha passat com a tu i a sobre encara tinc cursos pendents de validar. Com poden treure una llista definitiva de mèrits quan encara hi ha cursos pendent de validar?? i per acabar-ho d''arreglar, m''han tret un curs a la llista definitiva que no havia reclamat....

I quan he trucat a l''ics per preguntar no tenen ni p idea i es passen la pilota entre ells i no t''aclareixen res de res... no tinc paraules per descriure com em fan sentir... és una situació de completa indefenssió.

Pensava que hi hauria més moviment al foro però feig que tampoc hi ha tanta gent que té el mateix problema que jo i encara tinc menys clar com haig d''actuar o què puc fer per saber si hi ha més gent com jo o si el que m''ha passat "és normal"....

Enviado el 05/10/2011 14:41Mensajes: Usuario no registrado
vero

Una pregunteta pel tema de l''excedència per incompatibilitat si l''agafes per l''auxiliar administratiu és per a sempre, vull dir que si al cap de 15 anys vulgués tornar podria fer-ho????

Enviado el 05/10/2011 18:33Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Per a la Vero

Aquesta excedència és indefinida. Hi pot tornar per concurs de trasllat o demanant el reingrés.

Enviado el 06/10/2011 11:40Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Per a C. el problema que tens sí que el te més gent, el que passa és que proporcionalment en aquest procés som menys opositors i per tant no hi ha tants companys que s''expressin aquí al foro. Malgrat tot et diré que el que ha passat ara no és diferent del que va passar amb la convocatòria d''auxiliars, a mi i a més gent ens van treure cursos a la llista definitiva sense haber reclamat res, simplement ho van "repassar" tot de nou. També vaig presentar i compulsar cursos a Balmes aprofitant la presentació de mèrits, i encara que a l''aplicatiu em posen que estan essent tinguts en compte en un procés de RRHH (suposo que la baremació de la borsa de treball) encara els tinc PVL, el perquè no ho entenc, però és així en general... també hi ha altres companys que comenten això que dieu.

Enviado el 06/10/2011 13:09Mensajes: Usuario no registrado
C

Moltes gràcies per contestar-me beatrix. Dedueixo pel que dius que no hi ha res a fer, més a resignar-me...

Enviado el 06/10/2011 16:15Mensajes: Usuario no registrado
ac

Hola. Com que han concovat a tanta gent, pot ser que hi ha hagi tanta gent que renunciïn a la plaça. Els que tenen plaça d''auxiliar poden agafar la plaça i demanar exedència o hauran d''anar-se a la gerència que li toca. gràcies

Enviado el 07/10/2011 09:49Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Per a ac

Ho fan per cobrir-se les espatlles.

A la convocatòria Auxiliar-2008 van fer el mateix i al final vam marxar cap a casa sense plaça.

Enviado el 17/10/2011 10:42Mensajes: Usuario no registrado
Darkguardian

avisad si se producen cambios en vuestra diligencia que alomejor pasa como con los aux.admin.2008 y a falta de una semana para firmar la plaza, sacan una nueva diligencia con algunos recursos aceptados a trámite.

Suerte a tod@s

Enviado el 19/10/2011 12:13Mensajes: Usuario no registrado

Atención a lo que sale hoy en "El País": "Cataluña planea trocear la sanidad pública para abrirla al capital privado: Un informe propone crear 20 de empresas con afán de lucro"

Hay varias perlas; una de ellas: "El modelo actual de contratación de la sanidad pública, basado en el habitual sistema de oposiciones, que configura sectores donde los sindicatos adquieren una fuerza notable, está abocado a cambios de calado en Cataluña. Es el objetivo de la Generalitat, que en el documento interno para reorganizar la sanidad pública admite que "un punto clave de motivación de este cambio es modificar el modelo contractual para flexibilizar la gestión de recursos humanos".

Y otra: "La hoja de ruta que marca el documento supone ejecutar ese proceso en un periodo de entre tres y cinco años, aunque se empezaría por una prueba piloto en la que se quiere implicar a "profesionales, equipos de dirección y grupos de interés". El documento incluso recuerda que deberá realizarse un plan de comunicación para "controlar el mensaje", hallar "los mejores portavoces" y "reclutar líderes de opinión"."

Disfruten de lo votado.

Enviado el 19/10/2011 12:30Mensajes: Usuario no registrado

Por cierto: el término "gobernanza" aplicado al ICS tiene unas connotaciones claramente fascistoides, muy al estilo de estos pájaros neocom o de los antiguas asociaciones verticales franquistas.

Disfruten de lo votado.

Enviado el 25/10/2011 10:03Mensajes: Usuario no registrado

Pujo el fil

Enviado el 26/10/2011 12:19Mensajes: Usuario no registrado
mb

Una pregunta el dia 12 quan anem a agafar plaça en aquell moment es tria primer gerencia i despres sap no?i l''ambulatori quan?gracies

Enviado el 26/10/2011 14:04Mensajes: Usuario no registrado

jo també tinc aquest mateix dubte!

Algú ho sap com serà, només gerència o també SAP?

Enviado el 26/10/2011 21:24Mensajes: Usuario no registrado
yy

Be, segurament ho faran com els aux. administ. ,us donaran un dia i una hora determinada ,o surtira a la pag. de l''ICS dient quan i on heu d''anar. Jo personalment vaig escollir Gerencia i SAP a Barcelona i despres vaig rebre un @mail de la mateixa SAP on em deia el lloc, dia i l''hora que ens haviem de trovar per escollir el CAP , va ser un acte similar al de la SAP, (en una sala amb un ordinador, una pantalla gran i 49 persones que escollien com jo), l''ordre de preferencia, es otro cantar,tenen preferencia els que ja hi treballen.

Enviado el 27/10/2011 18:06Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bé en el nostre cas tindrem segur dos actes d''elecció i segons qui tres, m''explico:

El dia 12 només escollim Gerencia Territorial. Llavors en una altra data s''escollirà SAP/Hospital cadascu a la Gerencia triada. Un cop amb la SAP triada ja dependrà de cada SAP com s''asigna la plaça, hi ha SAPS que fan una altra tria amb diferents criteris (alguns per ordre de plaça, altres donaran preferencia si ja hi treballen), en canvi hi ha SAPS que en absolut esculls res, et fan una entrevista i t''assignen la plaça segons el teu perfil, lloc residencia, etc.

Enviado el 27/10/2011 19:07Mensajes: Usuario no registrado
josep

Disculpa, per crec que el dia 12 escollirem ja la SAP dins de la gerencia territorial, al menys a Bercelona ciutat ens han dit que escollirem la SAP

Enviado el 27/10/2011 20:17Mensajes: Usuario no registrado
l

Estas segú, Josep?

Enviado el 28/10/2011 08:33Mensajes: Usuario no registrado
josep

Si si, estic segur, la Cap de RRHH de barcelona va comunicar a la gent que ha tret plaça i que ja esta traballant a alguna de les seves SAP que han d''escollir tal o tal SAP per mantenir el mateix lloc.

Segon ens ha dot s''escollira gerencia i sap el dia 12

un saludo

Enviado el 28/10/2011 19:50Mensajes: Usuario no registrado

sembla que no està molt clar , que s''esculli SAP el 12, no?

Enviado el 28/10/2011 20:26Mensajes: Usuario no registrado
ffff

primer deien que s''escolliria per gerencia, pero jo tambe he sentit que ho farem per gerencia i sap.

de fet el sindicat CSC penja una plantilla com la que va fer beatrix per escollir i penja primer una amb les places per gerencia pero a continuacio una amb les places per gerencia i sap

aixo es un pel significatiu

Enviado el 29/10/2011 10:57Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Bé jo no tinc cap noticia en aquest sentit, la veritat que a on soc estem força aïllats de noticies. De totes formes si hi ha algun canvi ho haurien de publicar abans, doncs a la diligència explica molt clarament que serien dos actes en dies diferents. No tindria sentit que primer fem gerencia i despres SAP en un sol acte, si ho fan en en una sola sessió hauria de ser directament per SAP... no creieu? Bé si teniu més noticies comenteu siusplau... vaig a investigar ;)

Enviado el 29/10/2011 11:08Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Ho poso com a recordatori, el que deia la diligència:

"4t. Convocar les persones aspirants incloses a la llista que figura a l’annex 2 d’aquesta

diligència, al primer acte d’elecció de destinació que es realitzarà per rigorós ordre de

classificació final obtingut, perquè facin l’elecció de destinació d’una gerència

territorial, d’acord amb les dades que es detallen a l’annex 4 d’aquesta diligència.

5è. Les persones que obtinguin destinació d’una gerència territorial en el primer acte

d’elecció seran convocades, en el decurs del primer acte d’elecció, a un segon acte

d’elecció que es desenvoluparà en cadascuna de les gerències territorials."

Si ho fan diferent ja es tornen a saltar les seves propies bases... i em pregunto, que passa si no pots escollir la teva GT, si ja estas treballant... es que no ho veig clar.

Enviado el 29/10/2011 19:00Mensajes: Usuario no registrado
mina

I el dia 12 a més del dni o document identificatiu, hem de tornar a presentar el títol acadèmic o alguna altra cosa ? I el certificat mèdic quan el demanaran?

Enviado el 30/10/2011 10:31Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Mina només el DNI, tot el demés ho demanen més endavant. El certificat mèdic després d''haver escollit... pensa que té una validesa de tres mesos, és millor fer-ho com més just millor (val peles, son uns 3€ l''imprés i 11,80€ el que et factura l''ICS per fer-lo). El títol no recordo haver-lo presentat en les opos d''auxiliar després d''haver presentat mèrits ja que els vem compulsar. aquesta vegada també els hem compulsat oi?... de totes formes el dia de l''acte d''elecció el president del tribunal comenta aquests detalls, no patiu.

Enviado el 30/10/2011 17:19Mensajes: Usuario no registrado
mina

Moltes gràcies Bea! no sé que fariem sense tu...

Enviado el 31/10/2011 10:14Mensajes: Usuario no registrado

....si pots elegir a la teva GT, tens dret de continuitat al teu centre, o te envien a altra SAP?

Us ha explicat algo la direcció del centre?

Enviado el 31/10/2011 22:14Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Confirmat, només escollim GT, després cada Gerencia Territorial designa un dia especific per escollir SAP, ho se perque a Metropolitana Sud serà a l''Hospital de Bellvitge el dia 26 crec.

Anonim de les 10:14, per poder continuar en el teu centre t''han d''oferir això. Suposo que en cas dels de promoció interna s''ha comentat que escollisin el que escollisin tenien la possibilitat de quedar-se on son amortitzant la plaça d''auxiliar. En el cas dels que anem al torn lliure pero ja estem treballant des d''abril com a fixos, no ho se, suposo que dependrà de cada centre que t''ho ofereixi o no. Si no ho ofereix evidentment vas a la SAP que has escollit o bé has de deixar en excedència la plaça per no pérdre-la. En el meu cas no m''han comentat res.

Enviado el 01/11/2011 21:25Mensajes: Usuario no registrado
10:40

Gràcies Beatrix!

Tampoc m''han dit gaire cosa.

Els torns d''administratiu seran de tarde o potser els administratius són de matí la majoría?

Vaig de torn lliure.

Enviado el 03/11/2011 19:24Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Dels torns no en sabem res, dependrà del lloc, a primària suposo que matins, ja que administratius a primària els volen per secretari/a del CAP o bé referent que van de mantins (encara que aquest últim només ho pot ser després d''haver passat per una entrevista personal on es convoquen diferents candidats i es valora tenir força experiencia a primària doncs el referent coordina la GIS del tot el CAP), també és pot donar el cas que a un auxiliar amb plaça d''administratiu li facin "ascens horitzontal" i cobri com a administratiu fent la mateixa feina i horari que feia amortitzant-li la plaça d''auxiliar -penso que d''això hi haurà força, sobre tot en el cas de la promo interna-. A un Hospital la cosa canvia força, els administratius solen estar en llocs de l''administració (personal, nòmines o similars), aquests solen treballar de matins.

Enviado el 06/11/2011 21:12Mensajes: Usuario no registrado

No es cierto que las plazas sean de referente o en oficina.Creo que quieren que la gente que la esta trabajando de auxiliar se quede en el mismo sitio(mostrador) pero como administrativo.

Enviado el 06/11/2011 21:17Mensajes: Usuario no registrado

Alguien sabe exactamente quien te puede decir exactamente que tipo de trabajo desarrollas en cada ambulatorio de las ofertadas (es decir si es mostrador,referent,despacho... )y el número de plazas antes de ir a la 2 reunión

Enviado el 06/11/2011 23:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

A ver en primaria es dificil de decir a donde meteran los administrativos. Cuando hice la entrevista con RRHH de la SAP donde estoy para incorporarme como Auxiliar y pregunté donde metian a los administrativos me explicaron que el perfil de administrativo se guardaban exclusivamente para los referentes y secretarios/as del director del CAP... pero eso fue antes de los recortes brutales que hay, mi opinion es que donde puedan los pondran, si toca mostrador, pues mostrador, y olvidaos de horarios fijos, lo normal es hacer mañanas, tardes, lliscants, o incluso doblar para suplir a los compañeros que hacen vacaciones o IT. Es lo que hay ahora mismo, yo aun no he hecho un mes normal desde que me incorporé en abril.

En cuanto a saber el numero de plazas por CAP, pues está dificil... no lo dicen porque realmente no lo saben en todos los sitios, es una cosa que se "negocia" cuando tienen claro cuanta gente se incorpora de verdad después de saber cuantos cogen excedencia, si hay comisiones de servicio etc. Entonces ya deciden a cuantos ponen en cada sitio, y en que sitios, ya que al ser de administrativo evidentemente no habran demasiados CAPS con demanda de ese perfil... hablo desde la experiencia de mi SAP, quizá en alguna otra lo tengan más claro.

Enviado el 06/11/2011 23:46Mensajes: Usuario no registrado

Alguien sabe si hay mucha gente que coje plaza que viene de la calle, es decir, que no ha trabajado nunca en el ics? es una simple curiosidad.

En Barcelona creo que si la persona quiere se va a mantener en el mismo sitio que trabaja....supongo que es para poder amortizar las plazas de auxiliares, hemos cojido la peor fecha para aprobar la oposición.

Suerte a todos el Sábado!!!!

Enviado el 08/11/2011 23:01Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

a la pregunta anterior, ni idea, pero supongo que seran pocos de fuera.

En otro orden de cosas, si alguno necesita un escrito para delegar la eleccion de plaza en alguien porque no os podeis desplazar el dia del acto de eleccion hay modelos para ello, los teneis disponibles en el site web de google:

sites punto google punto com barra site barra oposicionsics barra home (lo pongo así porque si no el foro no me deja publicarlo, lo da como spam)

en la seccion "axius d''interes" apartado "llistats i utilitats", espero que os sea util. Es el modelo que se utilizo para la opo de auxiliares solo hay que canviar el nombre de la convocatoria.

Bueno mucha suerte a todos!! nos vemos el sabado

Enviado el 09/11/2011 09:55Mensajes: Usuario no registrado

molta sort a tots el dissabte!! Jo vindré però... només "d''espectadora" perquè amb la llista definitiva de mèrits m''he quedat fora

Enviado el 10/11/2011 09:12Mensajes: Usuario no registrado
VERO

Bon dia,

Ahir vaig anar a recursos humans de l''Hospital Val d''Hebron i em van dir que ens tornaran a citar per al dia 15 novem. per saber si SAP o hospital.

Enviado el 10/11/2011 09:39Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola Vero, ;)

Bé doncs ja sabem que a la GT de Barcelona sera el dia 15 (estrany que sigui un dia de cada dia, se sol fer dissabte i just un dia de vaga de metges, han fet una convinació complicada), jo puc dir que a GT Metropolitana sud serà a l''Hospital de Bellvitge el dissabte 26 de novembre per triar SAP o Hospital, la info tambe prove de RRHH.

Enviado el 10/11/2011 12:09Mensajes: Usuario no registrado
VERO

Beatriz a veure si ens veiem a l''acte. Però jo ja estic molt contenta, he agafat plaça de la Gene al mateix poble on visc!!!!!! I m''incorporaré el mes que bé i deixaré excedència a la plaça d''aux. de l''ics a la Vall d''Hebron. Ara a veure aquesta,`però crec que no tinc posibilitats!!!

Salutacions,

Enviado el 10/11/2011 14:11Mensajes: Usuario no registrado
ofi

VERO,

gràcies per la informació.

com te va per la Vall d''Hebron, ''es per tindre una idea pel dissabte.

Estàs contenta de canviar a la Gene?

sort!

Enviado el 10/11/2011 14:29Mensajes: Usuario no registrado
vero

Estic molt encantada de la Vall d''Hebron. He trobat molta gent molt agradable i he estat super bé. Per lo del canvi ha sigut perquè on visc és a uns 200 km i és per això que vull marxar a la Gene. Pots triar perfectament Vall d''Hebron!!!

Enviado el 10/11/2011 21:00Mensajes: Usuario no registrado

Bona nit,

Teniu informació certa, o més o menys certa, de quina serà la data d''incorporació dels administratius?

Gràcies!!

Enviado el 10/11/2011 23:47Mensajes: Usuario no registrado

La incorporació és el dia 1 de febrer, segons les cartes de cessament de les persones que tenen afectada la plaça treballaran fins el 31 de gener

Enviado el 11/11/2011 06:50Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

gracies per la info. Doncs ho podem donar per bo, ja que en el cas de les opos d''auxiliars la data de cessament des afectats també va coincidir amb la data de publicació al DOCG i per tant la incorporació va començar el dia següent.

Enviado el 11/11/2011 11:02Mensajes: Usuario no registrado
Mordes

Queria dar las gracias a todos lo que habeis participado en este foro, no teneis ni idea de lo que habeis ayudado a superar las incertezas a las que nos tiene acostumbrados el ICS. Ojalá todos vosotros hubieseis podido pillar cacho! Felicidades a los afortunados y a los que no, nos iremos encontrando en alguna otra opo, yo, de momento espero que se resuelva la de Zelador. Un abrazo.

Enviado el 11/11/2011 12:07Mensajes: Usuario no registrado

I tant, moltes gràcies per la info!!

Enviado el 11/11/2011 12:14Mensajes: Usuario no registrado
Tar

Que tinguessiu molta sort dema els que aneu agafar plaça, que us toqui una bona destinació i la resta a continuar intentant-ho. Jo també estic a l''espera de les de zelador.

Enviado el 11/11/2011 12:45Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Mordes, Tar y resto de compañeros, esto es para lo que sirve un foro, compartir informacion y ayudar en lo que podamos, todos ponemos nuestro granito de arena. Suerte mañana a los administrativos, a los zeladores, ánimo que ya queda un poco menos... todo llega!!

Enviado el 12/11/2011 09:35Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Primer dia d''eleccio de plaça... sort a tots!!!

Enviado el 12/11/2011 15:49Mensajes: Usuario no registrado
ofi

Hola a tothom!

Com anat?

Heu pogut demanar la vostra GT? jo he tingut que demanat un altre però weno...

Enviado el 12/11/2011 21:50Mensajes: Usuario no registrado

Creo que ha ido bien más o menos a todo el mundo. Lo que me ha sorprendido es que el propio tribunal ha dicho que las opos de admin y de zeladores seran las últimas que se hagan elijiendo gerencias y sap. Las próximas (si es que algun dia hay...) seran elijiendo ambulatorios, creo que es más justo. Además ahora elejimos sap (pero en que ambulatorios hay plazas ...es un misterio)..

Enviado el 12/11/2011 22:17Mensajes: Usuario no registrado

Ahora nos queda elegir SAP,

lo bueno es no tener que presentar la declaración jurada y el certificado médico, otra vez todo el papeleo oficial

No ha habido ninguna renúcia ?

Enviado el 12/11/2011 22:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

hola nois!!

Bé ara amb la resaca dels nervis i tot plegat oi? els que em sabia greu els 56 que han fet venir per no res, ja que no hi ha hagut renúncies (es veu que es preveia una, pero al final no ha estat així) crec que hagués estat més lògic convocar a entre 10 i 20 més. Potser el que ho ha tingut pitjor ha estat el darrer que ha agafat Catalunya Central, si era de Barcelona al pobre li tocarà ben lluny.

El que han comentat no és que es tornarà a escollir per ambulatori sino per SAP, per ambulatori oblideu-vos, això ja no serà mai més. El que s''han adonat que escollir primer per Gerencia i després per SAP és un error per que et poden interessar SAPs de diferents gerències com a prioritat i tot i tenir dret a escollir aquesta per la posició en la llista definitiva et pots quedar fora per aquesta forma d''elecció. A banda que és dilatar sense motiu el procés.

Bé recordem algunes coses:

Els que ja tenen plaça a l''ICS d''altre categoria no cal que presentin el certificat mèdic ni la declaració jurada al pendre possessió.

Tampoc tornaran a demanar cap document de títols ni cursos.

Preveuen la incorporació al gener tot i que crec que no han dit data concreta oi?(encara que teniem noticies que seria al febrer).

Bé doncs de moment és això ara des de la setamana vinent fins a final de mes anirem a escollir la SAP als les nostres respectives gerències. Que hi hagi molta sort a tots!!!

Enviado el 13/11/2011 11:10Mensajes: Usuario no registrado
vero

Beatrix, ho has dit tal qual!!!! MOLTA SORT!! També a tots!!!!

Enviado el 13/11/2011 20:17Mensajes: Usuario no registrado
m

Els que hem de presentar el certificat mèdic i la declaració jurada, ho hem de fer el mateix dia del segon acte d''elecció, oi?

Enviado el 13/11/2011 21:25Mensajes: Usuario no registrado

Bona nit! m, jo crec que el certificat mèdic i la declaració jurada s''han de presentar més tard, abans d''incorporar-te però no el mateix dia del segon acte d''elecció. O algú sap si m''equivoco?

Què sabeu del cert referent a les comissions de servei? Sempre diuen que no les donaran, però aquest cop, com anirà? Pels que venim del carrer i no coneixem ningú que ens pugui reclamar, tenim possibilitats o no?

L''escrit demanant la comissió de serveis, quan i on es presenta? Suposo que quan saps quin SAP et tocarà ja es podrà presentar, però cal que sigui al SAP on hagis obtingut la plaça o ho pots presentar a RRHH del lloc on vius i ells ja ho tramiten?

Quants dubtes...!! Moltes gràcies.

Enviado el 13/11/2011 22:44Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

en el cas dels auxiliars ens van fer presentar el certificat mèdic i les declaracions quan vam fer les entrevistes amb RRHH abans d''incorporar-nos-hi, uns 15-20 dies abans de començar a treballar. Quan sapigueu la SAP el millor és trucar per informar-se''n, recordeu que cada SAP funciona diferent, així que el que jo us comento pot no complir-se igual a tot arreu.

Les comissions de servei... tema peliagut. Si no et coneixen es molt molt dificil d''aconseguir, no la demanes tu si no els "jefes" del lloc a on et voldries incorporar. Jo conec de molt poques que s''hagin concedit en el cas d''auxiliars i solament d''una que la persona fos de fora de l''ICS que just començava a fer suplències, però li ha costat sang suor i llàgrimes que la reclamessin per fi... li havia tocat una destinació de 200Km de casa seva. El tema papers el mateix ICS ha d''informar com funciona... el que sí us dic que si li pregunteu als de la central de l''ICS si les concedeixen per defecte us diran que no. Aquí no se si els sindicats us poden ajudar en el tema de com es fa.

Enviado el 15/11/2011 07:16Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

us deixo un missatge d''una companya de la opo d''auxiliars potser us pot interessar si no heu agafat plaça:

Per a qui pugui interessar: han obert la borsa d''''interins de la Dìputació de Barcelona. (auxiliar administratiu)

"PRESENTACIÓ D''''INSTÀNCIES FINS DV. 18 INCLOS. CONVOC. 3/2011.

DOC. IMPRESCINDIBLE A PRESENTAR: INSTÀNCIA (es pot descarregar de la pàg. web de l''''ORGT), C.VITAE, FOTOC. DNI, FOTOC. TITOLS, FOTOC. NIVELL C SI ES TÉ, I FOTOC. MÈRITS SI ES TENEN. Per a les compis que han estat interines crec que tindrien moltes opcions, pel tema tenir mèrits.

HO PODEN PRESENTAR A QUALSEVOL DE LES OF. DE LA ORGT, PER TOTA LA PROVINCIA DE BCN.

I TAMBÉ ES POT PRESENTAR TOT AL REGISTRE CTRAL. DE LA ORGT, a trav. Corts 131-159, al costat del Camp Nou"

Gracies Ester!!!

Enviado el 15/11/2011 17:15Mensajes: Usuario no registrado
júlia

Hola,

Com us ha anat la elecció de SAP als que haveu demanat GT Barcelona?.

haveu elegit la vostra SAP desitjada?

Enviado el 15/11/2011 18:01Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Sí, jo he pogut triar el SAP que volia, però era el SAP amb més places. Per tant ho tenia més fàcil.

Ens han citat per al 14 i 15 de desembre, en funció del SAP, a l''acte d''acollida a la SAP. Hi haurà l''acte d''elecció de destinació seguint els mateixos criteris que van seguir en les d''auxiliar (continuïtat assistencial,...)

Enviado el 15/11/2011 18:15Mensajes: Usuario no registrado

Enhorabona Ewur!!!

Sí, és el més lògic, la continuïtat assistencial.

Enviado el 15/11/2011 18:16Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Enhorabona Ewur!!!!! ;)

Enviado el 15/11/2011 19:35Mensajes: Usuario no registrado
A

La continuïtat assist. és d''aplicació només els de prom. interna o també pels de prom. lliure.

Tinc el dubte, avui ho han aclarit si és per a tothom?.

sort!

Enviado el 15/11/2011 19:44Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

Jo entenc que és per a tothom que treballa l''ICS i al seu centre hi ha una plaça d''Administratiu

Enviado el 15/11/2011 19:53Mensajes: Usuario no registrado

però les places però les places que nosaltres coneixem són per SAP, dels centres(CAP) no sabem,oi?.

Enviado el 15/11/2011 19:54Mensajes: Usuario no registrado

però les places que nosaltres coneixem són per SAP, dels centres(CAP) no sabem,oi?.

Enviado el 15/11/2011 20:06Mensajes: Usuario no registrado
Ewur

No, de moment no en sabem res. en principi no ho sabrem fins al dia d''acollida al SAP (14 o 15 de desembre).

H ha la possibilitat que els SAPs o l''Àmbit de Bcn publiquin uns dies abans les places disponibles, però tampoc és del tot segur. Els ho sentit dir a dues noies en sortir de l''acte després de parlar amb la Cap de RH de Bcn.

Enviado el 15/11/2011 20:13Mensajes: Usuario no registrado

Gràcies Ewur,

Enviado el 18/11/2011 10:48Mensajes: Usuario no registrado
Lluís

Com ha anat a Metropolitana Nord, haveu escollit Sap , acollida, CAP....?

Enviado el 20/11/2011 21:25Mensajes: Usuario no registrado

Disfruten de lo votado.

Vayan ustedes preparando vaselina y toda suerte de adminículos para la ocasión.

Enviado el 25/11/2011 22:02Mensajes: Usuario no registrado
.

.

Enviado el 09/12/2011 18:44Mensajes: Usuario no registrado
jjijaja

No me digas que no es fino!!!..............

Llega un hombre, joven, buen mozo, varonil, atlético , en un lujoso coche deportivo a una tienda.

Se le acerca una mujer madura y le dice:

- ¿No te llamarás Google?

- No. ¿Por qué?

- Porque tienes todo lo que busco

Enviado el 12/12/2011 12:34Mensajes: Usuario no registrado
anonim

akgu sap on son les places de sap esquerre? hi ha molta gent que ja treballa?com que tenen preferencia....gracies

Enviado el 23/12/2011 11:04Mensajes: Usuario no registrado

Teniu novetats d''administratiu? Heu començat a fer entrevistes?

Bon Nadal a tothom

Enviado el 25/01/2012 07:36Mensajes: Usuario no registrado
curiositat

Encara m''enrecordo dels que heu aconseguit plaça a les opos d''administratiu. Moltes felicitats!!! Beatrix, espero que hagis pogut anar a un cap prop de casa i que estiguis bé a la feina. T''ho mereixes!!

Enviado el 25/01/2012 13:55Mensajes: Usuario no registrado
adm

se sap quan faran la publicació de les places al DOGC?

Enviado el 25/01/2012 17:24Mensajes: Usuario no registrado
vero

Crec que cap a final de mes

Enviado el 26/01/2012 07:52Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Hola nois, la publicació dèien que estava prevista pel dia 31 de gener, per fer l''incorporació 1 de febrer. Ja sabeu tots el vostre destí? com us ha anat?

Enviado el 27/01/2012 17:30Mensajes: Usuario no registrado

Però no hi havéa 1 mes de temps per l''incorporació?.

Enviado el 27/01/2012 17:39Mensajes: Usuario no registrado

Sabeu a on hem de demanar l''excedència per incompatibilitat?

el día que ens incorporem o abans....

Salutos

Enviado el 27/01/2012 19:30Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

si, tenim un mes, però el normal és incorporar-se com abans millor. l''excedència per compatibilitat te la pots fer tu o bé demanar que et facilitin un model i s''ha de signar en el moment de signar la possessió. MIraré de penjar un model al site oposicions ics.

Enviado el 27/01/2012 19:53Mensajes: Usuario no registrado

Beatrix!

...però s''ha de demanar abans al lloc on estàs treballant com auxiliar adm. amb la data d''incorporació o bé al nou centre de treball al que te incorpores d''administratiu, el mateix día?

Salutacions.

Enviado el 27/01/2012 20:08Mensajes: Usuario no registrado

A mi m''han dit a RR.HH. que la tenía que presentar on tenim la plaça d''auxiliar, amb la data de la pressa de possessió.

Enviado el 28/01/2012 13:37Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

L''excedencia la demanes a la Gerencia o a la SAP a on vagis a signar el nomenament i es fa alhora que signes la incorporació a la nova, es una cosa simultània. De fet a on siguis treballant tant els fa, es una cosa que depen nomes d''un, tu et reserves el teu dret a seguiir tenint una plaça d''auxiliar que vas guanyar, el que faci el teu centre amb la vacant que els queda és cosa d''ells i a nosaltres no ens ha d''afectar per res.

De totes formes aquesta és la informació que m''han donat des de Metropolitana sud, no se si altres gerències tenen una forma diferent de fer les coses.

Enviado el 28/01/2012 20:22Mensajes: Usuario no registrado

Gràcies Beatrix!.

Salutacions.

Enviado el 28/01/2012 22:44Mensajes: Usuario no registrado
m

Quan i on s''ha de signar la pressa de possessió?

Enviado el 30/01/2012 10:25Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

M la pressa de possessio es signa a partir del dia que es publiqui al DOCG el nomenament (en teoria és demà dia 31 de gener), se sol signar o be a la SAP o bé a la gerència, si no t''han trucat dient''ho truca tu i pregunta, a cada lloc pot ser diferent. Tens tot un mes a partir de l''endema de la publicació per incorporar-te, pero això si t''incorpores el dia que signis.

Enviado el 30/01/2012 18:55Mensajes: Usuario no registrado
m

Gràcies, aquest matí m''han trucat de la meva gerència, Metropolitana Sud, per dir-me on s''ha de signar( Hospital Duran i Reynals).

Enviado el 30/01/2012 20:55Mensajes: Usuario no registrado

Sabeu del cert quan publicaran al DOGC?

Enviado el 31/01/2012 00:53Mensajes: Usuario no registrado

Ja han sortit publicades al DOGC¡¡¡¡¡¡

Enviado el 31/01/2012 10:31Mensajes: Usuario no registrado
beatrix

Enhorabona a tots.

podeu descarregar models de declaració jurada, d''excedència per incopatibilitat per servei public al site web de google oposicions ics:

sites.google.com/

site/oposicionsics/

arxius-d-interes

/llistats-i-utilitats

Enviado el 31/01/2012 14:11Mensajes: Usuario no registrado

ENHORABONA !

Enviado el 16/02/2012 19:19Mensajes: Usuario no registrado
Administratius

.

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.