OPOSITORA TREBALLADORA DEL ICS (OPOSITORA06) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.642 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.548 • Último mensaje: 15/09/2025 19:54

Enviado el 10/11/2009 10:20Mensajes: Usuario no registrado
OPOSITORA06

OPOSITORA TREBALLADORA DEL ICS

BON DIA A TOTHOM, PER LES PERSONES QUE NO CONEIXEU l''ICS. JO QUE TREBALLO FA GAIRABÉ 9 ANYS US DIRÉ: JO EM VAIG APUNTAR A LA BORSA DE TREBALL AL 97 I NO EM VAN TRUCAR I PER SORT, FINS AL 2001. NO TINC CAP FAMILIAR A DINTRE, HE VIST DE TOT. I LA VERITAT SI FA 9 ANYS ESTIGUÉS TREBALLANT A UNA EMPRESA PRIVADA, POT SER ARA, ESTARIA A L''ATUR PERÓ AMB LA BUTXACA PLENA. SI JO NO APROVO LES OPOS. QUE NO ES EL CAS PERÓ QUE TINC MOLTES COMPANYES QUE HAN SUSPÉS, M''EM VAIG AL CARRER AMB LA BUTXACA BUIDA. I SI HA LLOC EM POSEN EN UN ALTRE, PERÓ POT SER SI NO HI HA TAMBÉ M''EM VAIG A L''ATUR. I NO PASSA RES. DE 10 PERSONES QUE ENS EM PRESENTAT EM APROVAT 4. PERSONES AMB FAMÍLIA, AMB TEMPS TREBALLAT, AMB ALGÚ O SENSE NINGÚ A DINTRE. QUE SIGUI O NO AIXÍ LA BORSA DE TREBALL ES PER TOTHOM, I JA QUE EVIDENTMENT LA BORSA EL LLIURE, LES OPOS ENCARA QUE SIGUI UNA MICA HAURIEN DE MIRAR PELS SEUS TREBALLADORS I NO PER TOTES AQUESTES PERSONES QUE PER DESGRÀCIA ESTAN A L''ATUR I TENEN TOT EL TEMPS DEL MON PER ESTUDIAR. COM DIEM EN CASTELLÀ ADEMAS DE JODIOS APALEAOS. PERDONEU PER L''EXPRESSIÓ PERÓ SAP MOLT GREU SENTIR QUE EREN UNA PANTOMIMA QUAN HA APROVAT MÉS GENT QUE NO HA TREBALLAT MAI QUE GENT QUE HI TREBALLA. GRÀCIES

1 Respuestas al Mensaje

Enviado el 10/11/2009 10:29Mensajes: Usuario no registrado
Carme

RE:OPOSITORA TREBALLADORA DEL ICS

Jo estic amb tu, de pantomima res que el primer examen va ser molt difícil i la prova es que del 300% que esperaven aprobar només ha estat del 200%, la prova d''ofimàtica no va ser massa difícil, pero es que som auxiliars administratius i no es pot demanar més. Jo porto 4 anys fent substitucions i a disposició de l''entitat, ara et truquen, ara no.... i aixó també s''ha de valorar, el que hem sembla molt injust es que FP no es compti, trobo que es un estudi reglat i que mitjançant examen s''ha d''aprovar no com els cursos presencials que no requereixen cap nivell i només amb l''assistència tenen certificat. Però a les bases ja ho deia així que ara la gent no es posi les mans al cap amb el tema de merits, afavoreixen a uns en decriment dels altres, però són les regles del joc desde el primer dia. Per cert l''espera hem desespera.

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.