Enviado el 14/11/2009 17:08Mensajes: Usuario no registrado
Barem mèrits
Hola. Tinc un dubte en el còmput de mèrits. Jo sóc diplomada en empresarials. Em donen el dos punts que es dóna a l''apartat de FP I Administratiu o equivalent?
Gràcies i sort a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enviado el 14/11/2009 22:46Mensajes: Usuario no registrado
RE:Barem mèrits
En teoria no donen 2 p. Donen 0,5 per cada excel.lent obtingut en FP I Administratiu o equivalent (o superior es suposa), fins a un màxim de 2 punts
T''ho dic pq jo en aquest apartat ,a la Borsa, que funciona igual, tinc 0,5 per un excel.lent obtingut en estudis equivalents, en el meu cas superiors a FPI admin...
Enviado el 18/11/2009 12:21Mensajes: Usuario no registrado
Hola Alfons, gràcies per la informació.
Jo, concretament, tinc trtes excel.lents a la diplomatura. Pel que tu em dius m''haurien de donar 1,5 punts. Però a la Borsa no me n''han donat cap.
I per cert, què vol dir equivalent a FP I administratiu?
Gràcies i fins una altra.
Enviado el 18/11/2009 23:16Mensajes: Usuario no registrado
Crec que t''haurien de donar 1.5 p. tambe a la Borsa, si ho vas presentar clar,jo reclamaria
BUP, p exemple es equivalent a FPI, COU seria superior o equivalent a FPII...crec que va així, el que no es diu o especifica es si els estudis (la tipologia), també ha de ser equivalent...això si que no ho tinc clar...
Enviado el 19/11/2009 14:44Mensajes: Usuario no registrado
Jo també ho entenc així. Ara estic esperant que m''ho contin i a veure que em donen. Moltes gràcies per la teva ajuda. Que vagi be.