Barem mèrits (Cristina) - Foro Oposiciones Administrativos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.634 mensajes • 20.931 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 27.575 • Último mensaje: 16/12/2025 12:53

Enviado el 14/11/2009 17:08Mensajes: Usuario no registrado
Cristina

Barem mèrits

Hola. Tinc un dubte en el còmput de mèrits. Jo sóc diplomada en empresarials. Em donen el dos punts que es dóna a l''apartat de FP I Administratiu o equivalent?

Gràcies i sort a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 Respuestas al Mensaje

Enviado el 14/11/2009 22:46Mensajes: Usuario no registrado
Alfons

RE:Barem mèrits

En teoria no donen 2 p. Donen 0,5 per cada excel.lent obtingut en FP I Administratiu o equivalent (o superior es suposa), fins a un màxim de 2 punts

T''ho dic pq jo en aquest apartat ,a la Borsa, que funciona igual, tinc 0,5 per un excel.lent obtingut en estudis equivalents, en el meu cas superiors a FPI admin...

Enviado el 18/11/2009 12:21Mensajes: Usuario no registrado
Cristina

Hola Alfons, gràcies per la informació.

Jo, concretament, tinc trtes excel.lents a la diplomatura. Pel que tu em dius m''haurien de donar 1,5 punts. Però a la Borsa no me n''han donat cap.

I per cert, què vol dir equivalent a FP I administratiu?

Gràcies i fins una altra.

Enviado el 18/11/2009 23:16Mensajes: Usuario no registrado
Alfons

Crec que t''haurien de donar 1.5 p. tambe a la Borsa, si ho vas presentar clar,jo reclamaria

BUP, p exemple es equivalent a FPI, COU seria superior o equivalent a FPII...crec que va així, el que no es diu o especifica es si els estudis (la tipologia), també ha de ser equivalent...això si que no ho tinc clar...

Enviado el 19/11/2009 14:44Mensajes: Usuario no registrado
Cristina

Jo també ho entenc així. Ara estic esperant que m''ho contin i a veure que em donen. Moltes gràcies per la teva ajuda. Que vagi be.

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.