Enviado el 17/11/2009 12:25Mensajes: Usuario no registrado
ME han dicho que hay quien se dedica hacer listas "paralelas"
Hola, me han comentado que hay gente que se dedica ha hacer listas puntuando aproximadamente a la gente con los méritos que tienen en bolsa y dando finalmente una nota aproximada de dónde se quedaría el corte para plaza... Alguien sabe algo de esto?
Enviado el 17/11/2009 19:34Mensajes: Usuario no registrado
RE:ME han dicho que hay quien se dedica hacer listas
MS
Al principio yo entendí eso, pero es que en la bolsa les suman las valoraciones a los interinos y personal que trabaja en el ICS, por lo que si se descontasen puntos.. puede que hayan hecho eso. Lo que si que he leido por estos mundos es que hay gente que se ha dedicado a ir buscando al personal que ha aprobado el primer examen en la aplicacion de la generalitat, para obtener un cálculo estimativo de la gente que tiene experiencia y la que no. Puede que acierten, puede que no. Lo real lo veremos en las listas.
Claro que yo podría comprarme una bola de vídrio, pero creo que será después de ver las publicaciones en web, salud!!
Enviado el 18/11/2009 00:01Mensajes: Usuario no registrado
A l''aplicatiu de la borsa l''accés és personal..només faltaria, només poden entrar persones molt concretes de la central de RRHH, així que això és materialment impossible..però en realitat algú s''ho pot imaginar, que algú de dins se la jugui tant per una tonteria tan gran com aquesta ??
No us mengeu tant el coco, feu-me cas...
Enviado el 18/11/2009 00:21Mensajes: Usuario no registrado
No, Alfons,
Es poden treure els llistats de les persones que participen per optar a la borsa de treball de l''ICS, i pots veure la puntuació que tenen els participants. Hi ha una majoria que ja són treballadors de l''ICS.
Enviado el 18/11/2009 23:26Mensajes: Usuario no registrado
Pots veure la puntuacio global que tenen a la Borsa..clar que si, però per exemple, ara ja s''estan sumant, a la gent amb contractes mes o menys llargs ,les puntuacions de les avaluacions que els hi han fet els seus caps...(recordo que les avaluacions signifiquen un 50 % de la nota global, per la gent que ja té alguna avaluacio feta !!;
Aquesta gran cosa, que significa donar un juguet molt perillos a molts adjunts o caps incompetents o favoritistes... la van pactar els sindicats majoritaris....
Això vol dir que pots veure una persona que faci menys d''un any que treballa i que ara ja tingui un contracte de 2, 3 o 6 mesos ...i ja tingui feta 1 avaluació...i que li hagin posat un 45, pe, sobre 50...
més alguns puntets de merits i te 50 i pico de nota global...
Això portarà a errors, pq a les opos nomes li contaran els merits i la antiguitat que tingui...m''explico ?
I tu llavors no saps de que es composa la puntuacio d''una persona..