Academies Girona, quina aconselleu? (petronius) - Foro Oposiciones Auxiliares Administrativos Locales y Autonomicos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

435.575 mensajes • 21.291 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 2.051 • Último mensaje: 10/03/2026 19:17

Enviado el 21/06/2010 23:30Mensajes: Usuario no registrado
petronius

Academies Girona, quina aconselleu?

Em vull preparar unes opos al cos administratiu de la generalitat, o a ajuntaments si no arribo a les de la gene d''aquest any. He mirat a les tres acadèmies de Girona i no sé quina triar (Formativa, Orbita, Master-D). Formativa és la única en la que no et compromets a pagar tot el curs, només una matrícula i mensualitats, pero em sembla la més fluixa de les tres, amb només 1 tutoria per mes... Tant a Orbita com a MasterD et donen la "garantia" de que en 3 anys / intents (O/M) aconsegueixes plaça o et tornen els diners, que no son pocs! Però segur hi ha trampa...

He buscat pels forums i només trobo opinions de MasterD i no són gaire bones que diguem, tot i que a mi em va agradar el seu sistema, fins i tot t''entrevisten abans d''acceptar-te i si no et consideren apte et tornen la matrícula, o al menys aixó diuen, que després del que he llegit...

Orbita em va agradar pel tracte directe, tenen classes presencials i seguiment setmanal, igual que a MasterD

A veure si algú té alguna experiéncia recent amb alguna d''elles o sap d''alguna altra o un grup d''estudi...

Merci

6 Respuestas al Mensaje

Enviado el 24/06/2010 12:14Mensajes: Usuario no registrado
Pedro

RE:Academies Girona, quina aconselleu?

Hola,et volia demanar una cosa si t''apuntes a una acdemia em podries passar algun test es q m''ho estic preparant per la meva banda pq no tinc pelas,i nomes tinc el temari.

Et deixo el meu mail

opo77@hotmail.es

Moltes gracies.

Enviado el 03/03/2011 12:18Mensajes: Usuario no registrado
NURIA

Hola Petronius, estic pensant de fer aquestes oposicions, he mirat l''academia Orbita Gironina però no tinc referències i tinc por ja que es bastant car... necessito AJUDA!!! T''has preparat en alguna acadèmia al final? Has aprobat? Quant temps has necessitat? Gràcies!!

Enviado el 04/03/2011 10:25Mensajes: Usuario no registrado
petronius

NURIA, al final em vaig matricular a Orbita, estic molt contenta amb el servei que donen. No he tingut ocasió de presentar-me encara a cap oposició pq tot i estar matriculada a locals i gene només vaig anar a classes de gene i no vaig ser a temps de preparar-me bé per a les opos. Aquest any he començat de nou amb els dos cursos en vista que les de la gene s''endarriran moltíssim. Pel que he sentit als que es van presentar els hi va anar bastant bé, ara falta que surtin les notes de la darrera prova per veure quants aconsegueixen plaça.

PEDRO, no tinc tests a casa pq els tenen a la acadèmia i els faig allà. A la web de la gene estan publicats els de les últimes convocatòries i per la xarxa se''n troben bastants. Si et passes per "buscaoposiciones" trobaràs més informació.

Enviado el 04/03/2011 10:57Mensajes: Usuario no registrado
NURIA

Moltes gràcies petronius, tinc un altre dubte, com puc saber les places per exemple que es van ofertar l''any passat a nivell local i quanta gent es va presentar? o les places que s''oferten aquest any? es per saber si i han possibilitats o la demanda es molt alta o d''ofertes n''hi han poques... gràcies de nou!!!

Enviado el 07/03/2011 22:28Mensajes: Usuario no registrado
cris

bones gent,

vull donar la meva opinió sobre acadèmies, pq vaig anar a orbita gironina i posteriorment he anat a adams. Jo ja treballo a l''adm.

A mi personalment no em varen servir de gaire les acadèmies, orbita gironina la trobo una mica fluixa. Em vaig apuntar i per horaris no podia anar a classe, així que només anava a fer test els dissabtes, però no em resolvien els dubtes pq sempre hi havia molta gent i a més a més, no hi havia professors, només les auxiliars adm. Així que vaig aprovar plaça, però estudiant pel meu compte. Vaig demanar si em feien un preu especial per tonar-hi a anar per preparar les opos d''aux de la gene de 2010 i si que em feien un bon preu, però vaig anar a classe i no em va agradar gaire, només llegien i llegien... i els supòsits pràctics no em va agradar gaire la forma de preparar-los. Així que me''n vaig anar a ADAMS.

Pots trobar llibres per preparar cada prova: el temari, els supòsits pràctics... jo t''aconsello l''editorial adams. La MAD és la pitjor de totes. I la CEP està bé també.

Jo estudiaria amb un bon temari poc a poc, fent resums i esquemes. L''esforç l''has de fer tu, a l''acadèmia et vénen el rotllo de que si en dos anys no aproves et tornen els calers, pq així et doni la sensació que t''has de treure les opos, sembla que perquè vagis a acadèmia has de treure plaça a la força i això és mentida, t''hauràs d''esforçar com qualsevol altre persona.

Quan s''acostin les dates de l''examen, a l''acadèmia adams preparen el supòsit pràctic per auxiliars adm. o adm. de la gene. T''hi apuntes 1,5 mesos i pagues poquíssim i pots aprofitar per aclarir tots els dubtes abans de l''examen.

És la meva opinió..

NURIA les places que es varen ofertar l''any passat, ho podries trobar a la web E-MAGISTER, convocatorias, aux. adm., ect..

jo t''aconsello que a diari miris les convocatories de places a : www.ddgi.cat/bop

i a :www20.gencat.cat/portal/site/DOGC

Per cert, ara que m''enrecordo, pots mirar la web de adams i si volguéssis fer un curs on-line, pots registrar-te i provar-ho gratuïtament durant 7 dies, hi ha un foro, et donarien els llibres... jo no ho he provat, però sé de gent que ha estudiat així i els hi ha anat bé i més barato que anar a l''acadèmia.

sort!

Enviado el 08/03/2011 01:20Mensajes: Usuario no registrado
Petronius

Quan vaig decidir preparar-me per oposicions tenia molt clar que volia academia, en primer lloc perquè feia molt que no agafava un llibre i sabia que si no em marcaven el ritme desde fora no me''n surtiria i en segon lloc perquè m''és més fàcil aprendre si algú m''ho explica que només pel meu compte, per aixo vaig acabar descartant MasterD, perquè no oferien clases presencials. Sobre pagar mensualitat o curs... tot depen, si falta poc per les oposicions està bé pagar només mensualitat però si es retrasen un cop has fet la despesa inicial ja no has de pagar més. Si em tingués que matricular ara, em plantejaria el que diu la Cris, però perquè ja he recuperat l''hàbit d''estudi i no em fan tanta por les lleis com al principi. Però clar, per això han calgut mesos de reciclatge i d''"aprendre" a interpretar el llenguatge judicial i administratiu i sense l''ajut de les professores no sé si ho hauria aconseguit. I amb la perspectiva actual o t''obligues a anar a clase totes les setmanes o personalment no agafaria el llibre fins d''aquí uns mesos. Potser peco de pesimista, però veient que les de la gene s''endarriran fins no se sap quan i amb eleccions municipals d''aquí poc més l''endeutament dels ajuntaments, no espero optar a plaça fins l''any vinent, així que xino xano a clase totes les setmanes i ja hi haurà temps d''apretar quan toqui.

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.