NOTES AUXILIAR ADMINISTRATIU GENERALITAT (Rosa) - Foro Oposiciones Auxiliares Administrativos Locales y Autonomicos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.071 mensajes • 20.641 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 2.025 • Último mensaje: 15/09/2025 19:55

Enviado el 14/03/2011 09:50Mensajes: Usuario no registrado
Rosa

NOTES AUXILIAR ADMINISTRATIU GENERALITAT

Han sortit les notes de les proves! Algú es troba a la llista dels que ''diuen'' em posat el nom a l''examen? Jo no ho recordo i de fet vaig seguir rigorasament les indicacions... Així que si vaig posar el nom es perquè algun funcionari va dir-ho!!!

Jo penso consultar un advocat. Si algú vol afegir-s''hi deixo email: perenevat@terra.es // Rosa

8 Respuestas al Mensaje

Enviado el 14/03/2011 13:58Mensajes: Usuario no registrado

RE:NOTES AUXILIAR ADMINISTRATIU GENERALITAT

Jo també em trobo en aquesta situació i no em sembla legal que ni tan sols et mirin la resta de l''examen per identificar-te en la trucada, quan la llei justament diu que ho has de fer

Enviado el 14/03/2011 15:52Mensajes: Usuario no registrado
Rosa

Aquest matí he anat a Governació i m''han dit que pot demanar-se l''examen i també pot sol.licitar-se parlar amb el tribunal. Jo no recordo si vaig posar el nom o no (han passat 4 mesos...) però si recordo que hi havia alguna cosa malament a les etiquetes, en general, i estic seguríssima que si vaig posar el nom és perquè algú ens ho va dir i potser ho van dir referint-se a les etiquetes i jo i altres ens ho vàrem agafar al peu de lletra... El cas és que no són les primeres opos que faig i es impossible fer una errada d''aquest tipus sinó es per indicació dels funcionaris que hi ha a l''examen.

Penso que ens hauriem d''organitzar!! Es molt sospitos que quasi 300 persones fassin la mateixa ''cagada''! Això fa pudor d''alguna cosa!

Enviado el 15/03/2011 00:29Mensajes: Usuario no registrado
Rosa

Increible, però suposo que sí que vaig posar el nom al diàleg de la primera pregunta...

Al veure les notes ho he entés malament (suposo) i m''he trencat el cap pensant si algú va indicar alguna cosa que em fes pensar de posar el nom a l''examen i amb el negit finalment ho vaig fer!

Jo, la veritat, no recordo clarament sí a l''exercici vaig posar el meu nom¿??¿ suposo que el més fàcil és que sí!! Encara que no veig clar que posar el meu nom i primer cognom sigui motiu per no corregir l''examen hi ha altres persones que tenen el mateix nom i cognom. Cas de posar el nom i dos cognom seria altra cosa però això és pot recòrrer i jo penso fer-ho. Tot plegat em sembla una excusa barata per treure''s opositors de sobre.

Enviado el 16/03/2011 09:12Mensajes: Usuario no registrado
veronica

Hola, jo també em trobo a la mateixa situació que vosaltres. Vaig posar el nom a la primera pregunta, la de l''atenció telefonica...

La veritat es que es una pressa de pel, q despres d''un any i mig estudiant i anant a classes de suposits desde 6 mesos abans... ara ni es mirin el meu examen.

Ahir vaig anar a la direcció de funció Publica a posar un recurs d''alçada per aquest tema... algú mes ho ha fet... teniu idea com podem fer força per a que ens corregeixin l''examen?

Us deixo el meu email: badenillas@hotmail.com

Veronica

Enviado el 16/03/2011 22:47Mensajes: Usuario no registrado
Mary

En relación a los exámenes no calificados, comentar que al Tribunal no le hacia falta vulnerar la confidencialidad para saber si los nombres coincidían, solamente era necesario cotejar los nombres que aparecían en el examen con los nombres del listado de aspirantes convocados a la prueba, en caso de coincidencia, se anula el examen. Por eso es importante que las personas a quienes no le revisaron el examen recuerden si efectivamente pusieron sus nombres o no, porque si el nombre es muy común es posible que se trate de una coincidencia con un nombre inventado. En ese caso eso tendría fácil solución. No se si me explico bien.

También creo que esta es la única defensa posible, todo lo demás es fácilmente rebatible por parte de Funcion publica.

Enviado el 21/03/2011 13:01Mensajes: Usuario no registrado
Jordi

Crec que treuríeu més benefici si la demanda la poseu a les meravelloses acadèmies que us han indicat que quan un funcionari respon el telèfon s''ha d''identificar. No hi ha cap llei que així ho digui, només cal identificar-se quan l''altra persona t''ho demana o si hi haurà continuitat en la relació.

Crec que les bases de l''examen, i no només de l''examen, sinó de tots els procesos selectius de la Genralitat són bastant clares en aquest sentit quant a la identificació personal en un examen.

A més a més, si volíeu identificar-vos en la trucada sempre tenieu la possibilitat d''escriure "Bon dia, us atèn (nom)" i ja està.

Més trist és lo meu que he suspès sense haver posat el nom.

Enviado el 22/03/2011 16:30Mensajes: Usuario no registrado
cris

Bones,

la 1a prova de test, ja va ser un exercici difícil i varen eliminar molta gent.

La 3a on han acabat de treure la gent que sobrava.

Però el meu plantejament és si un dia treballeu a l''adm. i et diuen que facis una feina i vagis en compte amb tal cosa, què?? si la cagueu a qui li donareu les culpes? no veieu que és una cagada monumental posar les dades personals en un examen d''opos?

Hi ha oposicions que et demanen que posis el teu DNI, a la generalitat havies de posar l''etiqueta i prou.

Oi que en l''examen de test no vareu posar les dades personals? perquè ja us varen avisar en la convocatòria i instruccions, doncs al segon teníeu que fer el mateix.

No culpeu als altres dels vostres errors.

Salut

Enviado el 22/03/2011 17:59Mensajes: Usuario no registrado

crec que deu ser com a trampa per eliminar gent

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.