oposiciones de persoal de servicios xerais (montse) - Foro Oposiciones Educador Social

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.272 mensajes • 20.700 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 6.250 • Último mensaje: 19/09/2025 17:11

Enviado el 26/05/2008 22:58Mensajes: Usuario no registrado
montse

oposiciones de persoal de servicios xerais

ola alguien podria darme informacion de como encontrar los temas que hai que estudiar para la oposiciones del consorcio .estoi interesada en el de galescolas y centros de dia muchas gracia

monpoufiss@yahoo.es

115 Respuestas al Mensaje

Enviado el 09/07/2008 13:41Mensajes: Usuario no registrado
Greta

RE:oposiciones de persoal de servicios xerais

Hola chicas/as,

Os mando este e-amail para deciros que eso de las Galescolas es un chanchullo. Está más que dado, sobre todo en algunos ayuntamientos fachillas que yo conozco. Ya me dareis la razón

Enviado el 10/07/2008 01:23Mensajes: Usuario no registrado
Andrea

Greta, no se a que ayuntamientos te refieres, podrías ser más esplícita. En los únicos ayuntamientos que resulta en los que hay servicios sociales ya reservados y transfieren personal. Ya tengo experiencia en este sector. Tu crees que puede pasar esto a estas alturas? Yo creo que ya no se lleva lo de hacer trampitas, a no ser que se justifique con pruebas. Además así se desmoraliza a todo el personal...hay que dejar que cada una coja su camino y si se aplica uno, es muy difícil que no salgas adelante. Con dos pruebas eliminatorias es muy difícil hacer "chanchullos", no crees???

Enviado el 10/07/2008 09:41Mensajes: Usuario no registrado
Greta

Al revés, no quiero desmoralizar porque cada uno tiene que hacer lo que quiera pero pregunta a gente que ya ha ido y si conocen a quien finalmente ha conseguido la plaza. Yo animo a todo aquel que quiera algo y luche por él pero si ya es jodido aprobar una oposición, si te lo ponen dificil sin empezar ya... mal rollo. Hombre no se quien me contesta y si ha ido a muchos exámenes simplemente de auxiliar administrativo de ayuntamientos, por poner un ejemplo. Pues alguien conoce a una persona que conseguiera plaza en un ayuntamiento, por decir un partido político, del PP, y que no tenga ideales de derechas...

Pues yo no. Y ya tengo mi edad, mi experiencia en oposiciones. No digo que sea en todos los ayuntamientos, seguro que en los grandes no, pero no me digan a mi que en los ayuntamientos pequeños no hacen "chanculladas", porque que se lo digan a otro que no lo vivió. De todos modos es mi opinión, yo no quiero desmoralizar, al revés hay que luchar y cada uno que haga lo que quiera. Mucha suerte a todos. Un saludo y perdonad si en algún momento he molestado.

Enviado el 10/07/2008 13:49Mensajes: Usuario no registrado
Andrea

Bueno ánimo a todas, pero lo que dice Greta no va mal encaminada, si hay ejemplos de ayuntamientos pequeños en los que los principios rectores ni los conocen y esto no está bien; es muy triste que estés luchando por tu futuro y te estén poniendo un muro delante para que sea imposible sobrepasarlo... que mal funciona la administración. En fin seguiremos luchando y si no es posible pues al paro que esto genera mucha emoción entre los partidos políticos que tenemos y que no dan un duro por nosotros.

Enviado el 10/07/2008 15:41Mensajes: Usuario no registrado
montse

gracias chicas por todo pero como bien dice Greta por mala suerte esos puestos si que estan a dedo yo en mi ayuntamiento ya lo vivi pero en estos momentos me encuentro de baja y por eso queria preparar algo un beso a todos

Enviado el 12/07/2008 00:54Mensajes: Usuario no registrado
maria

Hola, he leido vuestros comentarios, yo estoy interesada en las oposiciones de persoal de servicio xeral. Pero estuve buscando informacion y no me queda muy claro que funciones desempeñarias en una galescola, os agradeceria mucho si alguien que estuviera enterado del funcionamiento me pudiera dar mas informacion, saludos

Enviado el 12/07/2008 17:29Mensajes: Usuario no registrado
Nuria

Las funciones de un psx en la Galescola son meramente administrativas, atención público, gestión almacén, mantenimiento limpieza, conocimientos funcionamiento cocina y comedor y todo lo relacionado con manipulación de alimentos gestión comunicaciones tanto externas como internas y alguna que te soliciten desde dirección.

Enviado el 13/07/2008 22:19Mensajes: Usuario no registrado
Xoan

Para cuando las fechas de examen, alguien tiene conocimiento?. Se comenta que no será hasta fin año, será posible? Me refiero a Galescolas, si alguien tiene algún conocimiento por favor que comente. Gracias

Enviado el 16/07/2008 22:09Mensajes: Usuario no registrado
cristina

me presento a oposiciones de psx galescola, el temario en editorial MAD, me pregunto si alguien de mi zona (morrazo), pontevedra estaría dispuesto a adquirirlos o conseguirlos entre varios y compartir gastos, incluso a mantenernos en cpntaco para prepararlas.

muchas gracias a quien me quiera pueda responder.

Enviado el 17/07/2008 12:41Mensajes: Usuario no registrado
Susi

Hola, os recomiendo que no compreis los libros de MAD. Hicieron el temario a toda prisa y recopilando temas que tenían ellos de limpiadora.

Os recomiendo que la parte de legislación la busqueis por vuetra cuenta y la parte específica busqueis otra editorial porque lo que ha hecho MAD a última hora para quitar el dinero de la gente no está bien.

Enviado el 17/07/2008 19:30Mensajes: Usuario no registrado
Juan

Los libros de MAD vienen con muchos errores, pero vienen diciendo lo mismo que otras editoriales ya que lo he consultado tema por tema y vienen exactamente igual. Hay que fijarse mucho y leer con atención cada tema. Está bien ir comparando con otros libros en librerías para conocer el estado actual de los conocimientos.

Hay apuntes redactados en academias que también vienen diciendo lo mismo, puede variar el enfoque pero acaban en lo mismo.

Cual es el problema de MAD? que se forraron porque fue la única editorial que sacó antes que nadie los temarios pero con muchísimos errores, cuidado con los test, vienen fatal y con muy simples para todo el temario.

Enviado el 17/07/2008 20:32Mensajes: Usuario no registrado

qué otra editorial aparte de mad ?

Enviado el 31/07/2008 11:33Mensajes: Usuario no registrado
ana

Todos los temarios específicos dicen más o menos lo mismo, son muy generales y no especifican el trabajo a desempeñar en una galescola. Se refieren más al personal de servicios generales de los hospitales. Al ser un puesto de reciente creación, no hay un temario específico dedicado esclusivamente a las galescolas. tenemos que coger un poco de aqui y de alla y buscarnos la vida. Suerte

Enviado el 31/07/2008 13:04Mensajes: Usuario no registrado
Ali

Hola. ¿Sabe alguien cuando serán más o menos los exámenes de psx? Dicen que serán todos el mismo día. Serán en Santiago o cómo hacen ¿alguien sabe?? Espero que sean un sábado o domingo sinó tengo que pedir en el trabajo. No se como sería antes.

Otra duda que tengo es la de los concellos: si alguien del concello está en el tribunal eso es una mierda no?? Yo soy del PSOE y el concello es del PP y sabe que yo soy de izquierdas. No creeis que eso me perjudicará a mi y será bueno para los que ellos saben que son sus votantes??? Agradecería mucho si me podeis ayudar en alguna de mis mil dudas. Un abrazo

Enviado el 01/08/2008 12:11Mensajes: Usuario no registrado
Nica

Los exámenes de la zona de Vigo y alrededores serán la próxima semana o la siguiente y supongo que el resto será igual. Otros años se realizaron en fin de semana pero este año dicen que será por la semana cualquier día caerá. De todas formas está atenta a la página web del consorcio porque están al caer los listados definitivos y las fecha definitivas.

En cuanto a los partidos políticos, vete segura de ti misma y a coger el toro por los cuernos, porque sabes que todas estamos en el mismo caso, no dejes que te pisen esos pensamientos, muchos ánimos y confia en tus conocimientos el resto es todo paja.

Espero te haya ayudado, muchas fuertas y muchos ánimos para seguir estudiando

Enviado el 01/08/2008 12:57Mensajes: Usuario no registrado
Nica

A qué ayuntamiento te vas a presentar? Cuentame y te confirmo el día que ya sale publicado.

Enviado el 01/08/2008 13:51Mensajes: Usuario no registrado
Ali

Al de SOUTOMAIOR. Gracias. ¿Sabes si son por las tardes o en fines de semana? Es que estoy sola en el trabajo e igual acabo no pudiendo ir al examen.

Enviado el 01/08/2008 16:06Mensajes: Usuario no registrado
Nica

Hola Ali, te cuento salió la convocatoria para los ayuntamientos de: Ourense (Barrocás), Lalín, A Laracha, Rois, Santiago e Toén e as probas de galego e primeiro examen son o día 5 de Agosto por la tarde. Tu creo que no entras dentro de este grupo. Tendremos que esperar a que publiquen los siguientes grupos. De todas formas si sale algo te comento por este mismo medio, vale!!.

Enviado el 01/08/2008 18:21Mensajes: Usuario no registrado
ana

El dia 5 de agosto empiezan las pruebas para el primer grupo de galescolas. Ejercicio 1 (gallego) y ejercicio 2 (temario común). En la semana siguiente o proximos 15 días nos tocará a todos.

Por favor no tengo muy claro donde encontrar lo relacionado a "Vicepresidencia da Igualdede e benestar" ( viene en el punto dos del temario "Estatuto de autonomía de Galicia...." ). ¿Alguien podría aclararme este punto? gracias

Enviado el 01/08/2008 19:36Mensajes: Usuario no registrado
Nica

Hola Ana, corregirte que el ejercicio 1 es gallego el ejercicio 2 es temario común y temario espefícico con 40 preguntas tipo test y el ejercio 3 el supuesto práctico. A cual te presentas tu?. Yo pienso que no pasará de esta semana que entra que lo hagan todos el primer y segundo examen y en la siguiente el último, ya que tiene caracter urgente. Hay galescolas que tienen ya el aviso de abrir en Septiembre como son las del Sur de Galicia, por lo que en la primera quincena de Agosto tiene que quedar todo resuelto. Esperemos sea así y que podamos tener unas vacaciones.

En cuanto a tu duda de Vicepresidencia de Igualdade e Benestar tengo la misma duda y yo creo que todo el mundo porque no está nada claro. Yo me estoy leyendo todo lo que encuentro por delante relacionado con este tema en internet ya que otra cosa no se puede hacer. Habrá que estar al día en relación a la Vicepresidencia. Es un poco "caca" esta pregunta. Mi mayor problema está también el el punto número 5 del temario común Persoal Laboral ao servicio das administración Públicas, este si que es un rollo, porque tienes que verte todo lo relacionado con el personal laboral, y es complicado. Tu este cómo lo viste??

Y el temario específico qué tal? Como lo llevas, tienes alguna duda en relación a ellos, por donde lo estás preparando?. Yo los peores son los dos últimos Suministros y Comunicación, el resto más o menos bien.

Bueno seguimos hablando, ya te contaré novedades en relación al año pasado que me informarán esta noche. Un saludo

Enviado el 02/08/2008 13:10Mensajes: Usuario no registrado
ana

Necesito intercambiar test y supuestos practicos para psx galescolas. Yo tengo los de la editorial MAD.

Enviado el 02/08/2008 22:57Mensajes: Usuario no registrado
Nica

Hola Ana, yo he consultado test y supuestos prácticos de otros libros de MAD y temas relacionados en internet y son siempre las mismas preguntas y los mismos supuestos prácticos. Es más en la última publicación de MAD las preguntas están ampliadas con relación a otras publicaciones. Saludos y muchos ánimos

Enviado el 03/08/2008 00:19Mensajes: Usuario no registrado
Ali

Hola,

Yo no dispongo de ningún test y supuesto práctico. Supongo que controlais mucho o llevais mucho tiempo preparando. A mi con el agobio ya me da ganas de no ir. Alguien puede decirme donde conseguir test sin pagar mucho o así??? Alguien que ya fué el año pasado puede contame como es todo? ¿Como es la entrevista personal o si se pasa muy mal?? ¿Es muy muy dificil? ¿Se pasan? ¿Eso de que en el tribunal va uno del concello pa enchufar es cierto?? Bueno, ya veis... soy la mil preguntas. Supongo que hay gente que lleva más de una año preparando.... Bueno os doy mi mail particular porfa alguien que me pueda animar un poco o echar una mano. No se nada desto.

Mi mail es greta26@terra.es

Muchas gracias

Enviado el 03/08/2008 01:20Mensajes: Usuario no registrado
Nica

Los test de la parte espefícia están en un libro de la editorial MAD que cuesta sobre unos 13 Euros. Yo no fuí el año pasado, pero conozco a gente que si y me cuenta. Yo soy novata también, llevo unas semanitas preparando todo y voy con tranquilidad pero sin atropellarme. Del temario común hay test en internet muy buenos para hacer "on line" o bajartelos al ordenata. Este año en el tercer examen además de escrito puede ser oral y entre medio te pueden preguntar cualquier cosa de tu curriculum o ponerte en situación de resolver algún problema. Por lo general no te lo hacen pasar mal, es todo muy rápido. No es difícil, y menos este año que piden conocimientos. Y lo de los enchufes, depende como lo mires; pero vamos a pensar que será todo limpio. Tu sigue tranquila estudiando y a tu ritmo, lee y lee y lee hasta que te canses, pero no decaigas, el NO lo tienes seguro vete a por el sí. Animos venga

Enviado el 03/08/2008 20:50Mensajes: Usuario no registrado
Ali

Eso sí. Gracias. Y como pagué las tasas... por intentarlo que no sea. Mucha suerte!!!

Enviado el 04/08/2008 18:00Mensajes: Usuario no registrado
cristina

los exámenes para bueu, ponteareas como mucho en quince días.alguien me podía dejar echarle un ojo al temarrio mad? yo tengo muchos apuntes que podría también prestar, gracias

Enviado el 05/08/2008 22:10Mensajes: Usuario no registrado
tata

O exercicio 2 e só temario común ou inclúese o temario específico?polo q teño entendido só é o común e o específico é para os supostos prácticos. podeme alguén aclarar esta dúbida?

a xente q xa fixo o exame pode decirme se é moi difícil e se realmente caen os dous temarios?

moitas grazas e sorte a tod@s

Enviado el 05/08/2008 22:30Mensajes: Usuario no registrado
augamar

Hai alguen que fixese hoxe as probas pola zona de Santiago,LAracha,Rois ou Toén que nos poida decir como foi???para ter unha referencia.eu presentome en Salceda,ke nervios!!!!!!!!

Enviado el 06/08/2008 02:08Mensajes: Usuario no registrado
opositora

O exercicio 2 son o temario común e o espefícico, do temario común cairán moi poucas preguntas (10% aproximadamente), pero contan claro está. Os exámenes non son moi difíciles. Eu son novata pero teño información de xente do ano pasado que dí que son fáciles de pasar.

Sorte para Salceda!!!! e as demáis tamén. MOITA SORTE

Enviado el 06/08/2008 09:52Mensajes: Usuario no registrado
ana

Ya ha salido la fecha para el segundo grupo (día 7) y yo voy en el grupo tercero que seguro que va el 9 sabado o el lunes 11. Que nervios.

Alguien del grupo 1 que ya hizo el examen el día 5 que nos cuente como le fue porfa... Los que no tenemos que hacer el primer ejercico de gallego ya no tenemos que presentarnos hasta la hora del segundo ejercicio del temario comun y el específico ¿no?. Estoy atacá

Enviado el 06/08/2008 11:02Mensajes: Usuario no registrado
opositora

A las que nos toca PSX quedamos para el final. Las horas que marcan en la publicación de la convocatoria. La verdad es para atacarse de los nervios esperar tantas horas, a última hora. Bueno al terminar unos vinitos para desahogar las penas, vamos a pensar así... Suerte a todas

Enviado el 06/08/2008 11:36Mensajes: Usuario no registrado
augamar

cando pode ser o exercico 3?por que eu marcho de viaxe este venres 8 e non volvo ata o xoves 14 ,ainda me vai coincidir coa a viaxe .....

Enviado el 06/08/2008 14:42Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Pode ser sobre 10-15 dias mais ou menos, pero este ano seguen un orden distinto, até un mes pode ser mais ou menos. Non creo que che pille de viaxe, seguramente terás tempo aínda de preparalo ben. Sorte e boa viaxe

Enviado el 06/08/2008 17:49Mensajes: Usuario no registrado
augamar

grazas pola resposta!!!e sorte para ti tamén.

Enviado el 07/08/2008 00:41Mensajes: Usuario no registrado
Ali

Alguén pode dicirme cando serán os da zona de Soutomaior e si sempre os fan polas tardes?? Tamén o 3º exercicio de caso práctico??

O temario de MAD este non me ten moi convencida. Alguén que xa fixo o exame ou de outros anos non nos podería pasar algunha pregunta ou darnos algunhas pistas....

Axuda para novata, please.

Enviado el 07/08/2008 02:01Mensajes: Usuario no registrado
ana

Para saber a data do exame de Soutomaior so teis que chamar o Consorcio e xa che dicen cando sairá publicada a convocatoria. Este ano estan a facelos todos polas tardes, seguirán así.

Respecto o temario de MAD é igual a outras publicacións, simplemente hai que coller as ideas xerais que son compatibles con todos.

Boa Sorte

Enviado el 07/08/2008 14:19Mensajes: Usuario no registrado
Ali

Chamas pero non che din. Din que tes que esperar a que saia publicado. No te jode. E dígolle ao jefe que me substitúa no choio e que o vou a avisar con 24 hrs... Non entendo porque non o publican igual. Poñerse de acordo e xa está porque tamén temos a nosa vida. Despois para 1 praza soa e 78 persoas anotadas.

Bueno, moitas grazas pola información de todos modos.

Enviado el 07/08/2008 21:13Mensajes: Usuario no registrado
augamar

Bueno,eu xa fixen o exame hoxe en Salceda.non vaiades con medo por que non é para tanto, as preguntas son pouco rebuscadas.As do temario común só son 4 ou 5 como moito.Agora toca esperar a nota,a ver qué pasa!!!sorte para tod@s!

Enviado el 08/08/2008 18:50Mensajes: Usuario no registrado
ana

Hola a tod@s. Ya salió la convocatoria para el tercer grupo (bueu, carral,etc...) es el miercoles 13 de agosto y como en las anteriores por la tarde. Las de psx las últimas a las 19 horas.

Alguna de las que ya hizo el examen puede animarnos y contarnos como le fue...porfiiii. suerte

Enviado el 08/08/2008 20:56Mensajes: Usuario no registrado
Patri

Ola, non é para desanimar pero esta é a miña experiencia. Polo que eu vin alí está máis que dado. O exame está co teu nome polo cal o tribunal sabe de quén é cada exame... Dende cando??? Falan da Xunta, isto é peor. Así aínda que fomos a metade dos que nos anotamos que? Aínda que vaian 5 (con exames nominativos) si a persoa a que lle queren dar a praza está alí... entre os 5. Todo feito. Pareceume unha chancullada. Pérdida de tempo e cartos. Estou descontentísima. Pensaba que ía ser doutra maneira. Coma no cole, o profe mira o exame de fulanito que lle cae ben e tate ¿Ao ser nominativo onde está a transparencia e imparcialidade? ¿Cómo nos aseguran a nos que ao ver o tribunal o nome da persoa que fixo o exame vai ser imparcial??? Eu só vou ver quen collen ao final e xa vos direi. A parte o exame en galego que non había DIos que entendera nada. Sintoo desanimar e ojálá non fora así pero isto e coma todo. Leva a praza quen mellor xamón deu antes.

Saudos

Enviado el 09/08/2008 15:35Mensajes: Usuario no registrado
ana

Patri, quedo de pedra despois do que dis sobre a túa experiencia.Eu examinome o mercores, espero que non o vexa todo tan negativo, pero o detalle de por o nome no test xa me fai dudar da imparcialidade do tribunal. Ainda así espero que se fixen nas respostas e non nos nomes.

Procurarei enterarme quen pasa as probas (espero ser eu...jejeje. a esperanza é o ultimo que se perde) animo.

Enviado el 10/08/2008 20:23Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Eu xa fisen o exame, e a verdade pareceume todo normal. Será que son novata. De todas formas, xa vos diren, eu presenteime a un concello no cal non teño nin raíces, é dizer non son nativa dél, e veremos que pasa, o exame non me saio mal, bastante ben, tamén pasei 4 meses pegadas os libros e os apuntes durante 8 horas diarias, e teño marido e filla, pero saquei as horas de onde puiden. Estou moi cansa, pero xa este fin de semana recuperei o perdido. Agora a esperar os resultados e xa vos contarei os resultados. Hai as que non tocaron libro, entón veremos qué pasa, porque sería mui curioso isto. O do nome a min non me asusta porque como dixen, non son coñecida no concello que me presentei, son de bastante mais lonxe.

Por iso esperemos ter sorte!!!. Como di Ana a esperanza é o último que se perde, e haverá mais oportunidades, de seguro. Saudos a todas e que teñades moita sorte

Enviado el 10/08/2008 23:45Mensajes: Usuario no registrado
Patri

Eu digo o do nome non polos que non nos coñezan, senón porque se teñen a alguén a quen queren "meter", van ter o seu exame co seu nome. Escollen ese e quen di que non é a persoa que fixo o exame 10.

Xa está. 3º exame mestura de entrevista na cal che pregutan supostos prácticos. Esa persoa xa pasa, o tribunal xa a coñece polo seu nome. Comeza o exame: ola, son fulanito de tal e tate... E que non é por desanimar pero non me digades que sentido ten que o fagan así. Nin en selectividade. Cutre cutre. É como nos concellos que teñen alí unha persoa de toda a vida que a enchufaron e vai logo publican no BOP que se nombra a fulanito "Personal laboral....." Eu flipo en serio. Ou hai que ser rico ou lamber o que todos sabemos ou senón estamos apañados/as. De todos modos eu como cante moito o chancullo vou montar a de San Quintín. Aínda non me coñecen a min ben!! Ao final no poder son todos o mesmo. Todos teñen amigos e familia que queren meter... Favor por favor.. É moi triste pero a cousa está asi.

Enviado el 11/08/2008 22:23Mensajes: Usuario no registrado
ana

cada vez que leo os teus mensaxes, Patri, quedo abraiada e custame creer a negatividade que presentas. Todo o ves negro e non creo que isto sexa o mais oportuno se estas metida no mundo das oposicións porque ti mesma te desanimas e daste o non por resposta antes de intentarlo. Eu sei que non e doado, que coma min outros tantos preparanse para o mesmo. Eu vou intgentar fecolo o mellor posible. Se non son a elexida, de frente e a por outra, esta sirveme para aprender. Se salgo elexida, cambia a miña vida e a da miña familia para mellor e convencereime de que quen a sigue a consigue. Mirao así e non te desanimes. Eu examinome o mercores, estou atacada, pero non me desanimo.

Enviado el 12/08/2008 00:16Mensajes: Usuario no registrado
Patri

Oxalá teñas razón. Eu simplemente contei a miña experiencia e o que me pareceu. Pero oxalá oxalá... Moita sorte a todos os que merezan aprobar si é así. A esperanza é o último que se perde.

Enviado el 12/08/2008 06:45Mensajes: Usuario no registrado
Maruxa

Yo me presenté ayer a la de PSX de un centro de dia,y la verdad,en este foro casi nada coincide con la verdad.

En primer lugar,nadie comprobó nuestra identidad,nadie pidió el dni.

Y sobre el test,no hay 5 preguntas del temario común sino muchas más.

Además la hoja de tests estaba muy mal redactada en cuestión de espacios,costaba diferenciar cuando acababa una pregunta y empezaba otra.

Bueno,chic@s,no os desanimeis,aqui ya sé quién entra,y por cierto Patri,comparto todo lo que dices.

Enviado el 12/08/2008 09:57Mensajes: Usuario no registrado

Cada examen é distinto e cada proba é distinta. As probas de Centros de Día levarán outro orden que non é o de Galescolas, pero en xeral do temario común caen mui poucas preguntas, porque así pasou en todas as convocatorias de Galescolas.

Despois do libro de editorial MAD que moitas adiantaben que non merecia a pena estudar por él, é errado, porque o 75% das preguntas do temario específico cairon dese libro.

E por último a que estudiou levará a súa recompensa, un examen de sobresaliente non vai quedar atrás por temas políticos, enchufes, e chorradas, así que todas tranquiliñas porque non vai pasar. A que non estudiou pois levará o seu fracaso, pero por isto non tes que votar a culpa a organización, os exámenes, etc, etc.

Esperanza hai que ter

Enviado el 12/08/2008 19:21Mensajes: Usuario no registrado
ana

Grazas por este mensaxe que acabades de enviar, é moi de agradecer os datos que dis sobre as preguntas, sobre todo para as que ainda nos vamos a examinar.Tes razón, ante unha boa nota non creo que poidan os enchufes e se é así hay que reclamar. Grazas polo que contas xa que eu estudei polo temario específico de MAD e non as tiña todas conmigo.

Enviado el 13/08/2008 01:06Mensajes: Usuario no registrado
Elida

Ola. Unha preguntiña a ver si alguén me pode respostar. ¿Canto tempo antes hai que estar da hora do exame???

É que eu vivo un pouco lonxe e teño que atopar aínda quen me leve.

¿Alguén sabe a que hora empezan a chamar??

Enviado el 13/08/2008 07:09Mensajes: Usuario no registrado

Moi puntual. Procura estar a lo menos 15 minutos antes da hora que che corresponda. Non esperan por ti; pasan lista para proceder a entrar na aula revisando o DNI que corresponda contigo. Saudos

Nota: Por certo contestarlle a Maruxa que no noso grupo si pediron a identificación co DNI antes de entrar a aula de realización exame pasando lista (Galescolas)

Enviado el 13/08/2008 09:34Mensajes: Usuario no registrado
Maruxa

Pues aquí pasaron lista pero a mí no me lo pidieron,y por cierto,sed puntuales,que una se tuvo que quedar sin poder realizar el examen por llegar tarde.Por lo demás,aunque haiga opiniones para todos los gustos,suerte a todos.

Enviado el 14/08/2008 09:59Mensajes: Usuario no registrado
ana

Hola a tod@s: xa está feito!!!! onte foron as probas do 1º e 2º ejercicio.Pensei que moita xente da que se anotara non apareceria, pero de 78 so fallaron 5 (para un posto de psx!!!). Eu deixei algunha sen cubrir. avisaron que ante a dúbida non cubriramos a casilla porque por dous respostas mal quitabante un punto. Eu estudiei por o temario de MAD, he podo decir que a malloria viña no libro, pero algunhas non aparecen (unhas 8 de 40). En canto o temario común so foron 4 o 5 preguntas, pero algunhas moi rebuscadas. eu fallei nunha.

Tes que conseguir 10 puntos para pasar, eu creo que os teño. Agora a estudar os supostos. ¿que tal o levades? . ¿Como vai ser a proba?. ¿ escrita o entrevista persoal co tribunal ?. Sorte e animo que xa falta pouco

Enviado el 14/08/2008 18:28Mensajes: Usuario no registrado
Elisa

Ola por favor. Eu querría saber si alguén me pode oritentar tamén como son os supostos prácticos. ¿Que tipo de cousas tes que facer??

Alguén que xa o fixo ou de outros anos me pode dicir por favor.

Moitas gracias

Enviado el 16/08/2008 09:54Mensajes: Usuario no registrado
ana

A mín tamen me interesaría coñecer a alguén que xa tivese esperiencia con supostos prácticos. Eu teño os de MAD, alguén teñe de outra editorial ou os de examenes anteriores?.

Enviado el 18/08/2008 22:10Mensajes: Usuario no registrado
Lidia

So por curiosidade ¿hai alguén que saiba canto cobra unha persoa de psx? Si as galescolas abren desde 7:30 ata as 21:30 se hai nenos e so hai unha praza para psx. ¿Iso supón que a persoa que esta a traballar vai estar no seu posto todas esas horas???

Enviado el 19/08/2008 00:58Mensajes: Usuario no registrado

Os supostos prácticos de exámenes anteriores non hai, porque é a primeira vez que fan este exercicio. O ano anterior foi concurso-oposición e fixeron entrevista, polo que non tiveron que traballar de novo e estudar de novo todo o temario. As preguntas eran sinxelas.

En cuanto a pregunta de o que gana o PSX e o mínimo, non creo que sexa mais dos oitocentos euros si e que chega ahí. O horario será de 8 horas, non sei como se fará nas galescolas con un horario tan amplo, o primeiro e aprobar e despois xa virán os euros e mailo horario, pero non é unha maravilla, está claro!!.

Enviado el 19/08/2008 10:38Mensajes: Usuario no registrado
Leli

Menuda merda 800 €... non cho creo. Un pouco máis. Iso nin mil eurista nin collóns. Ben, pois a ver como son esos supostos. Si son 800 € non sei eu tanta xente peleándose por unha praza.

Eche o que hai nesta crise

Enviado el 19/08/2008 11:34Mensajes: Usuario no registrado

IV Convenio colectivo único do Persoal Laboral da Xunta de Galicia, Grupo IV ou V (Nivel Graduado Escolar, non é necesario presentar ningún coñecimento mais), está claro, non!!!!.

Enviado el 19/08/2008 15:38Mensajes: Usuario no registrado
ana

estamos a facer as contas da leiteira!. Ainda nos falta o tercer exercicio. que é o dos supostos prácticos de psx galescolas e xa estamos a preguntar canto vamos a cobrar...jajaja.Hay que centrarse no importante neste momento. Contar como os enfrentades aos supostos practicos e que sistema utilizades para estudar. Eu estou bloqueada. Non fago mas que leer e non me queda nada. Axudaaaa.....

Enviado el 19/08/2008 16:56Mensajes: Usuario no registrado
Ángeles

Pues personal laboral del grupo IV es mi compañera de trabajo y ganará 800 euros de base (que no digo yo que no) pero al final acaba cobrando un poco más de mil euros, las cosas hay que decirlas como son. Y hacen bien preguntar cuanto se cobra pues Ana, mucha de la gente se presentó a examenes muy lejos de donde viven y es normal que quieran saber eso ¿o a ti no te parece razonable? ¿Escogerías tu un trabajo que no te permitiera llegar a fin de mes?

No tengo ninguna información respecto a los supuestos de la 3ª prueba pues la información que he obtenido por ahora es que es el primera año que lo hacen. Intentaré informar en cuanto los primeros de la criba lo hagan.

Un saludo a todos los del foro

Enviado el 19/08/2008 22:27Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Salvada, xa estou cun pé dentro, agora a preparar o seguinte. Menos mal!!!. Para o seguinte hai que estudar muitísimo, pero que muitísimo para conseguir chegar a muito, que non é pouco. Que contenta estou,jajajajaj. Bueno e como preparamos os supostos prácticos, qué dificil isto, eu perdida e media...teremos que centrarnos. Estamos en contacto para darnos novidades e tratar de axudarnos ao menos as de grupos distintos, guapas todas

Enviado el 20/08/2008 08:32Mensajes: Usuario no registrado
ana

Tes toda a razón Angeles, non o vira desde opunto das que vos presentades en localidades lonxe da vosa residencia.Eu son de preto das que me presento e podería ir e vir todos os días (en caso de que me colleran), é mais, sodes moi valentes as que vos presentades lonxe da vosa cidade xa que iso representa un cambio radical.En canto a maneira de estudar os supostos... eu teño 34 supostos, pero é moi complicado xa que o que tes que facer é desarrollar unha resposta o mais detallada posible a unha o varias preguntas que pode ter o suposto. Un lio... Eu estou volvendo leer o temario específico para ter unha base para poder responder calquera pregunta, pero..... se me fan unha pregunta sobre algo que non ven no temario que eu teño.....terei que votar man da miña imaxinación...jejeje

Enviado el 20/08/2008 10:29Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Pos non queda mais remedio que estudar outra vez e con mais gañas porque os supostos poden cair de cualquera forma, e non creo que nos poñan supostos xa feitos por editorial MAD, sería moi fácil. A ver qué pasa, de todas formas o primeiro grupo xa ten que estar a cair o exame polo que haberá que estar atentas a ver por onde tiran, e ter unha idea.

A seguir estudando. Eu paso todo o día diante do libro, xa cheira...Vou quedar torta desta, pero con ganas...a tomalo. Ánimo para todas do foro

Enviado el 20/08/2008 17:08Mensajes: Usuario no registrado

hola a tod@s!!gustaríame saber como é o 3º exame, estiven lendo outra vez as bases e non me quedou claro, polo q pon o suposto práctico pode ser tanto do tema común como do específico e despois haino q ler dianter da comisión, isto ven sendo a entrevista? alguén me pode aclarar como é isto do 3º exame? moitas grazas.

sorte a tod@s.

Enviado el 20/08/2008 19:47Mensajes: Usuario no registrado
Leire

Hola. Pues tenemos que esperar a ver los 1os que lo hagan pues es el primer año que es así. Yo he hablado con una PSX que trabaja desde el año pasado en una Galescola pero a ella solo le hicieron una entrevista personal. Ahora el tribunal designa 2 temas, tu eliges uno y lo desarrollas en 1 hora por escrito. Luego oralmente en 20 min. pueden estar haciendote preguntas sobre el mismo. (Creo yo que es así) pero realmente como es no lo sabremos hasta que los 1ºs vayan. A ver si nos cuentan. Si consigo información la publico.

Un saludo a todas (porque me da a mi que chicos por aquí no hay)

Enviado el 20/08/2008 19:51Mensajes: Usuario no registrado
Amanda

Ei.... iso de que xa sabedes quen vai quitar a praza en Lalín. ¿Que pasa hai chanchullada ao final? Eu coñezo a unha rapaza que superou o primeiro e non é do Concello nin nada o que pasa que estudou bastante e está acostumada a exames de oposición... pero polo menos ela pasou 1º. ¿Dicides que hai tongo?? A ver quen me pode dar aí datos... que pasa a jicha e do Concello?? Mecachi en diez... como haxa tongo montamos un cristo de aupa, que se reboque todo o proceso e a comezar de novo. Que carajo e isto. Polo menos que nos devolvan as pelas das taxas que eu non son rica

Enviado el 21/08/2008 00:34Mensajes: Usuario no registrado
ana

A mín iso de que os examenes levaran o nome xa me mosqueou. O normal é que non leven ningun nome, só un número. Ten que quedar o que maís puntos teña, pero ¿ quen di que non teñen a folla có nome da que lles interesa desde antes do examen he a cubren eles ?. Se nos ponemos a pensar mal.....esperemos a saber quen sae en Lalín e esperemos que non sexa a tal Marta Vilariño Pallares, por que se sale ela a reclamar todos, non só os de Lalín,TODOS....

Enviado el 21/08/2008 00:42Mensajes: Usuario no registrado
Patricia Gómez

Ahí está. Falábamos que co PP había chancullada non sei eu si co BNG todo vai ser igual porque ao final todos terán alguén que meter: primos, coñecidos. Xa sabedes= favor x favor.

Imos agardar. Se ao final hai tongo faremos un escrito dirixido ao Consorcio e publicaremos nos difernetes xornais a movida. A min non me importa dar da cara. Hai que loitar polos nosos dereitos e que leve a praza quen máis o mereza e quen máis estudou.

Enviado el 21/08/2008 00:51Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Que non hai tongo, todas as rapazas que coñezo e están a traballar nas Galescolas, e son bastantes, non entraron con tongo, entraron polos seus coñecementos. Si estudian e aproban, que se lles vai fazer, estades a publicar un nome dunha rapaza e non hai dereito, si a rapaza estudiou, qué culpa ten de aprobar, qué maldade!!. Eu aprovei o primeiro examen e nadie me axudou, e o segundo veremos como sae, pero desde logo estou a preparalo con muito esforzo, e si vale a comisión, perfeito. Pero non merece a pena estar a discutir estas cousas, falemos de cousas mais interesantes que é o que nos interesa, OS SUPOSTOS PRÁCTICOS...mais comentarios sobre este asunto, posibles preguntas e esas cousiñas. Veña ánimo a todas e vamonos a axudar unhas a outras, a loitar polo aprobado. Boas Noites

Enviado el 21/08/2008 10:20Mensajes: Usuario no registrado
Puri

Por favor, os primeiros que fagan algún suposto práctico e non lles importe que nos oriente un poudo aos demais de como poden facer PLEASE

Enviado el 22/08/2008 13:10Mensajes: Usuario no registrado
ana

Adeus a tod@s, sairon as listas do segundo grupo e non pasei, que magoa, co que levo estudiado, que se lle vai facer. Pero quédame a duda por non poder comprobar as respostas. Borrón e conta noma, xa me apuntei as de subalterno da xunta, así que volta a estudar e a tirar para adiante. Sorte para @s que superaron o 2º exercicio e que gane @ mellor. De todas formas gostariame saber como son as probas dos supostos prácticos. Seguirei conectada co voso foro para enterarme de como os foi, grazas e sorte...animo

Enviado el 22/08/2008 13:17Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Animo Ana para as seguintes, ademais van seguir saindo probas para as Galescolas, está atenta porque os seguintes intentos son os mellores, xa teis a tua experiencia. Sigue atenta as noticias da páxina de igualdade porque en breve haberá mais oportunidades. Xa coñecerás os novos resultados e como nos foi. Moitas forzas para as seguintes convocatorias, na próxima terás mais sorte seguro. Isto e como un tren, nos subimos e non saltamos en marcha, seguimos até o final do recorrido sin medos coma ti. Na próxima parada tocaranos baixar a algunha de nós, pero seguiremos collendo outro tren como ti. Abrazos

Enviado el 25/08/2008 11:29Mensajes: Usuario no registrado

Hai alguén de Santiago, Ourense, Laracha...do primeiro grupo por este foro??? Graciñas

Enviado el 25/08/2008 18:39Mensajes: Usuario no registrado
noa

alguen sabe si as persoas que non superan o test quedan nas listas para sustitucions??

Enviado el 25/08/2008 20:37Mensajes: Usuario no registrado
Telmo

Non estás nas listas de substitucións ata que te anotas nelas e terás ao anotarte a puntuación dos méritos que presentes. Ao non aprobar o exame non che sumará nada +

Enviado el 27/08/2008 01:53Mensajes: Usuario no registrado
panew

pero bueno,entro no foro para saber algo dos exames e atopome cun par de lerchas q. so saben desanimar,porque non nos centramos e pensamos no que pode caer no exáme práctico, seamos obxectivas,tedes supostos practicos? Eu teño alguns para pasar.

Enviado el 27/08/2008 10:33Mensajes: Usuario no registrado

hola panew.Eu teño os supostos prácticos de MAD, nn dou atopado +, agradeceríaxe se me poideses pasar os q ti tes, se xe interesan os meus, pásochos. o meu correo é: tanhia_82@hotmail.com.

moitas grazas.

Enviado el 27/08/2008 10:39Mensajes: Usuario no registrado
Lara

Ola

Eu tamén teño os do Map pero non sei se vai ser algo así ¿vos pensades que si? ¿Non será máis desenrolar un tema?

¿Alguén me pode dicir???

Agradeceríao moito

Saudos para todos/as

Enviado el 27/08/2008 14:04Mensajes: Usuario no registrado
PANEW

Eu penso q. caera un suposto de desenrrolar un problema tipo:

-Se un neno cae e sangra polo nariz q. faremos?

-Temos q. facer unha limpeza da cociña da Galescola como a ferenos,tecnicas,productos, aparellos,orde de limpeza.... baños,tipo de chan e producto adecuado.

-Cheganos a comida do catering para os nenos como preparariamos as mesas, como se serviria....

-Temos un neno celiaco como seria o menu deste

-Hai q. enviar a lavanderia a matelaria do comedor .¿Como se fai?

-Definicion de termos. gueridon, marmita,muleton, mise en place,hepatite,sarampelo,papeiras,nutricion, alimentacion, lito.etc

Enviado el 27/08/2008 14:37Mensajes: Usuario no registrado
ly

si supoñemos q os supostos son de ese tipo.

É obrigatorio contestalos en galego??

Todos os do foro estades dacordo coas notas?? A min nom me da o q me puxeron.

Gracias a todos por participar

Enviado el 27/08/2008 14:44Mensajes: Usuario no registrado
panew

A verdade e q. non sei como puntuaron, os dos deciamais .... Pero como non sabemos a orde das preguntas supoño q. fixeron o corte de modo q. soamente quedasen 5 para o 3º exame.

Supoño q. o mellor e contestar en galego,seguramente o teran en conta,a verdade e q. esta moi dificil pero hai q. intentalo.

Tedes supostos compartideos .

De momento non saiu nada no consorcio de fechas ,supoño q. sairan pronto.

Enviado el 27/08/2008 19:41Mensajes: Usuario no registrado
Anita

Eu preguntei a persoas do consorcio sobre este asunto e din moi claro que os temas debemolos conocer moi ben porque estarán moi atentos as relacions, interpretacions, análises, comparacions, mais que a propia definición. Está claro que nos porán nun aprieto e teremolo que resolver o mais rápido posible analizando os pros e contras da situación. Eu sigo a estudar punto por punto até chegar a conclusións.

Eu teño os supostos de editorial MAD, busquei de outras oposicións, e o que mais preguntan e de limpeza, cociña, comedor, lavandería, o 90% das preguntas son de estos temas o resto pouco teñen. Ademais nos dan 2 temas a escoller un e de ese un aparecerán seguramente unha serie de preguntas relacionados co tema para desarrollar, estas son as noticias que teño.

Animos para todas/os...

Enviado el 27/08/2008 19:44Mensajes: Usuario no registrado
Anita

O das puntuacións é analizando as preguntas, fácil, dificil, complicada e ahí sacarán os resultados. Esta semana xa acaba o prazo de reclamación polo que na próxima semana espero saian os novos listados e datas exámenes xa, porque isto é un sin vivir, a ver si podemos disfrutar un pouquiño de verán, ao menos unha boa sardiñada no campo cun bo viño.

Enviado el 27/08/2008 23:23Mensajes: Usuario no registrado
Paula

Iso. Eu non teño nin pajolera de como estudar. Isto é tan subxentivo ¿de verdade que creedes que poden caer definicións???

Eu non sei, estou tentando facer resumenes e buscar información pero e que supostos supostos non sei onde localizalos. A ver como fago. Estoume agobiando un pouco demasiado si vos digo o certo e xa sei que é imposible que sexa para min porque a 1ª persoa xa me leva dous puntos de ventaxa co cal moi mal tería que facelo ela para non conseguir a praza e non creo porque senon non quedaba de 1ª no tipo test. Alguén me pode dar algún consello de como estudar ou decirme como están a facer elas/es??? Agradeceríao moito

Un saudiño

Enviado el 29/08/2008 00:42Mensajes: Usuario no registrado
Carmen

COMPRO SUPUESTOS PRÁCTICOS PSX GALESCOLA

Compro supostos prácticos para o examen de Persoal de Servizos Xerais das Galescolas. Xa teño MAD. O meu mail é greta26@terra.es.

Enviado el 29/08/2008 09:54Mensajes: Usuario no registrado

Anita non te agobies, no tires a toalla porque as demais tamén estamos a muitos puntos da primeira e non quere dicir nada. O segundo examen hai que pasalo tamén e a puntuación é de 0 a 20, as últimas poden ser as primeiras, por outros exámenes de outros anos, foi así. Podes facelo mellor que todas as que están por riba de ti.

Un suposto práctico é para desenvolverte na Galescola, teis que explicarlo o mellor posible e saber cómo terias que resolver cualquer tarea que che adxudiquen, e iso non é difícil. Cómo limpiar, cómo por unha mesa, cómo organizarias o correio, e todo o que ten que ver coas funcións de PSX. Si utilizamos a lóxica podemos sair adiante.

Enviado el 01/09/2008 13:14Mensajes: Usuario no registrado
ROSS

Bos dias a todos, hay alguen que se presentara as oposición para psx de laracha.

Eu pasei e a verdade e que me pareceu un pouco complicado o examen.

dicides que nalguns concellos hai chachulladas, na laracha tamén?

Eu estou a estudiar, pero no me concentro... non sei que caera no segundo estou moi perdida.

sorte a tod@s

Enviado el 01/09/2008 17:00Mensajes: Usuario no registrado
Ana

Hola Ross, non te preocupes por iso non hai chanchulladas,

cando teis o examen, xa o sabes?, a qué grupo perteneces?

Si queres podemos estar en contacto por mail e axudoche a preparar o examen como poidamos!!. Saudos

Enviado el 02/09/2008 14:36Mensajes: Usuario no registrado
ROSS

Moitas grazas, Ana.

A verda e que me agradezo que me digas que non hai chanchulladas, non sabes canto, porque así animame mais a loitar pola praza.

Moita sorte a ti tamén.

Enviado el 02/09/2008 14:37Mensajes: Usuario no registrado
ROSS

Moitas grazas, Ana.

A verda e que agradezo que me digas que non hai chanchulladas, non sabes canto, porque así animame mais a loitar pola praza.

Moita sorte a ti tamén.

Enviado el 02/09/2008 14:42Mensajes: Usuario no registrado
ROSS

Non sei ainda cando e o examen, preguntei no consorcio e din que estemos atentos que o poden por 24 horas antes.

Sabe dios espero que non tarden moito, porque estou deseando pasalo xa para ben ou para mal. (oxala para ben, claro)

presentome a psx.

A verda e que me anima escoitar que non hai chanchulladas.

Sabes si o examen hai que facelo en galego?

Moita sorte para ti tamén.

Enviado el 02/09/2008 14:53Mensajes: Usuario no registrado
Ana

Si, eu penso que cairá entre esta semana e a que ven, xa que en concellos do meu grupo (Baiona, Nigrán,Gondomar, Vigo,Salceda), comentaron que sería sobre a segunda semana de Setembro. Eu tamén estou deseando que sexa para poder disfrutar uns días tranquila que levo desde o mes de Abril sin ver día nen desfrutar a gusto, e tranquila. Seguramente será para ben, sigue con muitos ánimos e non desistas. Eu tamén presentome a psx pero do segundo grupo arriba nomeado.

E non penses nas chanchulladas porque si o levas ben preparado nadie che vai quitar a praza, seguro. Animos moitos.

O examen seguramente haberá que facelo en galego, non vai quedar outro remedio, non creo nin que den a oportunidade dos dous idiomas, ademais seguramente os "castelans" miraranos con otro ollo. Realmente a ser unha galescola, non van permitir o castelán. Dame bastante medo porque o meu galego é bastante malo, pero é o que hai, os meus coñecementos non mos quita ninguén.

Xa sabes si necesitas algunha coisiña mais: supostos, axuda e teis mail envioche todo o que necesites, para isto estamos para axudarnos. Moita sorte

Enviado el 03/09/2008 10:20Mensajes: Usuario no registrado
Laura

Por favor, alguén que me poida deixar algún suposto práctico que non sexa o do MAP ou si quere vendermo please. Por favor, eu non estou no primeiro grupo, se alguén fai primeiro o suposto práctico que nos diga como é para ir preparando algo porque andamos perdidos.

Bicos

Enviado el 03/09/2008 11:47Mensajes: Usuario no registrado
panew

Hola¡¡ saliu no Consorcio a listaxe provisional para a contratacion temporal de psx nas Galescolas.E un pouco rara eu pensaba q. ian a ter en conta a puntuacion q. sacaras no 2º exercicio pero non e asi .A xente q. esta na lista de 1º e a que esta a traballar ,e dicir os q. traballan seguiran a facelo e os q. estamos a estudiar non o faremos na vida ,hai xente q. ten ata 22 ptos e eu pobriña de min menos de 1 (0.40).Penso q. esto non esta claro.

A persoa q. saque a plaza traballara de seguro ,pero se lle fai falla outra de que lista tiran?, desta ou da xente que sacou maior puntuacion no exame ,como tiren desta lista a xente q. esta a rompelos cornos estudando e non saque a plaza non lle vai a servir para nada o esforzo q. esta a facer.Q. inxusto ¿entendedesme? ,alguen mo pode explicar¡¡¡.

Enviado el 03/09/2008 12:12Mensajes: Usuario no registrado
Laura

Eu penso que non tiveron en contan aínda as notas dos exames. Ten en conta que ese tema aínda está sen pechar. Haberá un momento no que finalizados os exames e finiquitado todo, actualizarán as listas de Agarda. Ou iso espero eu... senon... a ver. Para que traballen os de sempre que non fagan listas!!!

Enviado el 03/09/2008 14:25Mensajes: Usuario no registrado
panew

Os rapaces xa teñen q. empezar a ir as galescolas compre contratar o personal q.fai falla para atender os rapaces ,teñen q. busca-lo persoal dalgun modo e desgraciadamente tiraran destas listas.

Chamei o consorcio e nin eles o teñen moi claro.O 3º exame saira convocado a semana q. ven sobre o xoves,foi o q. me dixeron ali.

Bueno non se pode sen tan pesimista ,pero visto o visto non e para menos¡¡¡¡¡¡¡ seguimemos estudiando e vos tamen eh¡¡¡¡ a esperanza e o derradeiro q. se perde.¡¡¡¡bicos.

Enviado el 03/09/2008 14:38Mensajes: Usuario no registrado

Eu xa non entendo nada. Isto é moi raro. Ademais todos os que están nas listas de aprobados do 2º exame, de primeiros, tanto mestres como educadores como psx xa están a traballar nalgunha galescola ou nalgun centro de día, si comprobades é así. É dicir que si na vosa lista (na nosa) hai algún que esté xa a traballar, será o que entre os demais so faremos montón, creo que é a realidade, porque en todas as listas aparecen de primeiros os que están a cumprir contrato temporal, e non nos van deixar na rua, penso eu, algunha solución ten que ter. En fin vamos a seguir a estudar ao menos para sacar unha boa nota e quedar tranquilas/os, isto é o importante agora, o demais vamolo deixar de lado. SORTE A TODAS

Enviado el 06/09/2008 12:17Mensajes: Usuario no registrado
ana

Hola, bos dias: Se algun dos que entrades neste foro, vai ao tercer exercicio do grupo que lle toca hoxe dia 6 , por favor, en canto podades, entrar neste foro e contarnos como os foi a proba dos supostos prácticos e a lectura ante o tribunal.

Animo, eu estou fora desde o segundo exercicio pero interesame saber como foi o tercero porque penso seguir presentandome nas proximas convocatorias.

A verdade é que isto foise alargando no tempo moitísimo e xa estaredes desexando rematar.

O anterior mensaxe deisoume preocupada. Se é verdade isto... é unha magoa. As que están como temporal teñen o mesmo dereito que os demáis a presentarse, con mais razón xa que quererán pasar a ter un posto fixo. O raro é que sexan sempre as primeiras que van quedando nas selección...que lle vamos facer...Animo a estudar que ante unha boa nota non poderá adiantaros ninguén. adeus

Enviado el 08/09/2008 08:24Mensajes: Usuario no registrado
marori

hola

El sabado a las 18 me toco examinarme del 3 exercico para Psx de la galescola de lalín. Al principio contaba un poco de como iba a ser la galescola y despues habia 2 supuestos para escoger. El primero era según sus funciones como PSX como organizaria las tareas que le corresponden, y el segundo la alimentación.

A mi no me salió muy bien pq tenia muy estudiado la cocina, limpieza, comedor y no la alimentación así que hice el supuesto uno muy a mi bola. Lo peor es que aun hay que volver el jueves a leerlo. Yo no se paque pq esta claro que no pasaré pero bueno como no pierdo nada.

Espero que os ayude esta información. Un saludo y suerte a todas.

Enviado el 08/09/2008 19:55Mensajes: Usuario no registrado
Mónica

Moitas grazas pola túa axuda; non era sencillo, ademais contas con moi pouco tempo de actuación polo que no primeiro necesitarías unhas cuantas horas para resolver o acertixo porque non é nada fácil redactar, pensar e acertar en tan pouco tempo. O segundo era mais sencillo pero con trampa porque dentro da alimentación entrar moitos conceptos que debes ter tambén moi claros. Bueno xa sabemos por onde van os tiros, a dar forte. Eu teño o exame esta semana polo que xa vos contarei como me foi e intentar axudar as foro-nautas.

MOITA SORTE PARA TODAS ( e para Marori toda a sorte do mundo!!! para esa lectura, ánimo que aínda vas no "tren" queda por baixar, moitos abrazos)

Enviado el 09/09/2008 08:19Mensajes: Usuario no registrado
marori

Gracias mónica. Ti no primeiro suposto que lle porias??

Enviado el 09/09/2008 09:02Mensajes: Usuario no registrado
Paula

Eu non entendín moi ben iso de como foi o exame: primeiro fixéronlle unhs preguntas xerais de como é unha galescola e logo déronlle a escoller 2 temas???¿ Alguén me pode explicar un pouco?? O cert ae que son novata e non teño nin idea de como e isto

Gracias

Enviado el 09/09/2008 10:15Mensajes: Usuario no registrado
marori

Non paula perdo se non me expliquei ben quero decir que o principio do exame comentaba como iba a ser a nova galescola ( por exemplo a galescola de lalin conta con 12 nenos de 0-1 anos..van traballar x mestres... e un psx. Ten comedor e un parque exterior...) a modo de introducción e despois na mesma folla poñia.

Suposto 1: +- ti PSX como organizarias as tuas tarefas.

Suposto 2: a alimentación.

Preguntar non preguntaron nada teño que volver o xoves a expoñer e xa vos contarei.

Espero que che axudara Paula.

Un saudo.

Enviado el 09/09/2008 11:03Mensajes: Usuario no registrado
mariña

Mis notas mal.saco un 9.5 con 26 bien,12 mal y 2 en blanco,la nota de corte son 20 respuestas bien.Cómo se cálculan las preguntas en blanco?

Enviado el 09/09/2008 11:16Mensajes: Usuario no registrado
Mónica

A Marori, o problema é que no primeiro suposto tes que falarlle de todas as funcións, moi resumido para que che de tempo, e telas todas moi claras (que eu non o teño). A verdade é complicado de redactar, e centrarse, pero ti foches valiente e escribiches, pensa que na mesma situación ca ti hai outras que seguro non sabían por onde tirar polo que até chegar o final, pensa que o teu é o mellor. Eu sigo estudando para mañá, xa cos nervios a flor de piel. Moita sorte para a tua lectura

Enviado el 09/09/2008 11:55Mensajes: Usuario no registrado

algún educador infantil?????

para q nos dixese como é o suposto práctico.

moitas grazas

Enviado el 09/09/2008 16:22Mensajes: Usuario no registrado
mylolei

MIRADE NAS ENTRADAS DO FORO PARA AS DISTINTAS CATEGORIAS

Enviado el 15/09/2008 12:14Mensajes: Usuario no registrado
ana

Non se anima ninguén a comentar os supostos prácticos neste foro?

O tercer grupo (Bueu, etc), ¿como os foi có suposto práctico?.

Animadevos e comentalo neste foro, porfiii....

Enviado el 15/09/2008 13:19Mensajes: Usuario no registrado

¿Alguén me pode dicir como son os supostos prácticos? Estou acojonada.

Please...............

Enviado el 29/09/2008 11:00Mensajes: Usuario no registrado
ana

Onde estades metidos. Ninguén contesta e aínda non rematou este lío.

Non vos apetece comentar como foi todo?. Os do grupo terceiro (Bueu, etc.) xa coñecedes quen foi o elexido?. Por favor contestade

Enviado el 29/09/2008 12:46Mensajes: Usuario no registrado

Ola,

Aínda non publicaron as listaxes definitivas de todos os concellos co cal algúns saben xa e outros aínda non. Logo danche 20 días para aportar certa documentación: certificado médico, título... que a todo isto ¿Alguén sabe se esa documentación pode entrar por rexistro da Xunta ou hai que presentalo na sede do Consorcio en Santiago?? Teño esa dúbida. Eu estou esperando se alguén reclamou, senon penso que a praza é miña... ou iso espero. Hai un tema que quería debater: moita xente me comenta (non sei si con boa ou mala leche) que cando o BNG se vaia da Xunta (se se vai... que moitos xa se adiantan) que igual a xente que contratan as Galescolas agora podería non ter a praza definitiva. ¿Pode chegar a pasar iso? ¿Poden pechar as Galescolas e aínda que aprobes unha praza de persoal laboral fixo deixarte logo na rúa por ex... porque sobra persoal ou porque desaparece o organismo en concreto??

Agradecería opinión

Un saúdo

Enviado el 01/10/2008 17:50Mensajes: Usuario no registrado
PANOJO/A

Boas tardes.

O/a fulano/a que recrimina a esa moza o da plaza... ¿probaches a estudar pro exame?

de que quedaches??? 2,3,4,5.... pampano/a

estudia se queres conseguir as cousas

Enviado el 01/10/2008 17:57Mensajes: Usuario no registrado
barnizador de labios

HOLA GUAPA PICADA POR NO CONSEGUIR LA PLAZA.....

Sigues barnizandote la cara con mierda... igual tu naturalidad fue lo que les llevo a no contratarte a ti....

patetica.... por cierto los niños mucho mejor contigo por supuesto....

será por la pinta de esquizofrenica que tenias

Enviado el 11/10/2008 10:32Mensajes: Usuario no registrado
Elida

Hola:

Querría preguntaros si sabeis cuanto cobra un PSX a fin de mes y cual es el horario que suele tener en las Galescolas. Te ponen un uniforme tipo bata señora de la limpieza? Alguien me puede dar algo de información.

Gracias

Elida

Enviado el 31/03/2009 12:37Mensajes: Usuario no registrado
damian

Hola bos dias:

Alguen me pode vender os temarios para psx do sergas para este ano.

Que tal os parece as 117 prazas.Donde podo conseguir un temario bo.

ou dondeo podo atopar.

Moitas grazas

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.