Baiona Nigran Gondomar .- GALESCOLAS (opositora) - Foro Oposiciones Educador Social

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.272 mensajes • 20.700 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 6.250 • Último mensaje: 19/09/2025 17:11

Enviado el 26/06/2008 02:06Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Baiona Nigran Gondomar .- GALESCOLAS

Alguén preparando esta convocatoria?? Alguén sabe de qué vai a pergunta de Vicepresidencia de Igualdade e Benestar?? e outras cousiñas para comentar

23 Respuestas al Mensaje

Enviado el 29/07/2008 17:43Mensajes: Usuario no registrado

RE:Baiona Nigran Gondomar .- GALESCOLAS

SI EU TAMEN ESTOU A ISO, AINDA QUE NON DOU UN PESO POR QUE ME VAI A SAIR BEN, XA QUE O TEMARIO COMUN ABURREME UN MONTÓN E PARECE UNHA PERDA DE TEMPO ESTUDIAR COUSAS QUE SIN UNHA BASE MÁIS SINXELA É IMPOSIBLE COMPRENDER.

EN CANTO A TUA SEGUNDA PREGUNTA NON SEI MOI BEN A QUE TE REFIRES.

ÁNIMO PA TI TAMEN :)

Enviado el 02/08/2008 22:15Mensajes: Usuario no registrado
opositora

O temario común é suficiente leer; non creo que poñan muito sobre él, o que hai que dominar e o especifico, porque realmente é o que lles interesa, digo eu!!!.

A pregunta que facía no meu anterior correio era qué se pode estudar relacionado co punto número 2 do temario común que dí a última frase Vicepresidencia de Igualdade e Benestar. Non sei nin de onde sacar apuntes nin qué estudar, nin ná de ná, é un rollo.

Bueno non perder os ánimos e a seguir que xa queda pouco para o exame, esta semana xa o temos enriba, después a descansar (si temos sorte seguiremos outra semaniña a estudar para o segundo...) e despois si que a descansar moito, moitísimo a disfrutar do verán.

Animos amiga/o e que teñas moita sorte...

Enviado el 05/08/2008 15:14Mensajes: Usuario no registrado
tiny

cando e o examen de nigran?

non logro atopar-las fechas dos exames.

un bico es sorte

Enviado el 05/08/2008 15:54Mensajes: Usuario no registrado
tiny

cando e o examen de nigran?

non logro atopar-las fechas dos exames.

un bico es sorte

Enviado el 05/08/2008 17:43Mensajes: Usuario no registrado

Eu tamen me presento a nigrán. o exame é o día 7. non teño nin unha esperanza de aprobar xa q o temario é un rollo e non hai por donde pillalo para estudar.

moita sorte e a seguir estudando estos dous dias.

sorte (eu vou necesitar moitísima)

Enviado el 05/08/2008 18:20Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Pois alí nos miraremos todas, eu tamén opto por Nigrán. Eu xa mirei o temario específico e común, levo uns temas mellor que outros pero non é fácil ordenar as ideas na cabeza. A ver como se portan!!

Por onde o estades a preparar? Eu por MAD e apuntes de academias prestados e outros libros de CEP, Grupo Adams, Internet ... Qué sabedes da Vicepresidencia de Igualdade e Benestar? e a Lei da función pública? Menudo rollo

Enviado el 05/08/2008 18:24Mensajes: Usuario no registrado

eu estouno preparando por libros da editorial mad. pareceme todo un rollo, x máis q leo os temas non hai maneira de q me queden.

hai alguen q sepa como son os test? alguén q xa se presentara noutras galescolas? para ter unha idea de que piden e como son de difíciles

Enviado el 05/08/2008 18:28Mensajes: Usuario no registrado

Polo q parece levades moi ben preparados os temas. Eu xa perdo tódalas esperanzas, só me queda presentarme para saber como é o examen para próximas convocatorias....

Enviado el 05/08/2008 19:17Mensajes: Usuario no registrado

Polo q parece levades moi ben preparados os temas. Eu xa perdo tódalas esperanzas, só me queda presentarme para saber como é o examen para próximas convocatorias....

Enviado el 06/08/2008 02:03Mensajes: Usuario no registrado
opositora

Eu son novata tamén, pero o que se di e que non son moi difíciles de superar. O que pasa e que este ano engaden a parte común que é complicada de reter. Pero ánimo a todas que o NO temolo seguro hai que ir polo SI. Sorte

Enviado el 07/08/2008 18:58Mensajes: Usuario no registrado
uno que sabe

Esto es un politiqueo del Quintana y el resto de la prole, que son unos trepas,Yo soy gallego y hablo gallego, desde hoy, me niego a hablarlo, porque no me van a decir estos dictadores de izquierdas en que idioma educar a mis hijos.

Enviado el 11/08/2008 14:40Mensajes: Usuario no registrado
ReBe

Ola, ¿como estades?

Eu preséntome á convocatoria de Gondomar, pero non logro atopar as datas dos exames!!

¿¿Poderiadesme axudar??

Moitísimas grazas e sorte

Enviado el 12/08/2008 09:47Mensajes: Usuario no registrado
Ana

Sinto o muito Rebe, pero os exámenes de Gondomar xa foron o pasado 7 de Agosto. Saudos

Enviado el 26/08/2008 17:12Mensajes: Usuario no registrado

hola a tod@s!gustaríame q me dese alguén algún dato sobre os supostos prácticos xa q non sei por onde empezar. agradezovolo moito.

grazas.

Enviado el 26/08/2008 22:28Mensajes: Usuario no registrado
andrea

Digoche o mesmo, porque ninguén creo que ten datos, xa que é o primeiro ano que salen. A estudiar o temario e que sea o que dios queira. En qué grupo estás? Eu en ningún, xa que me presentarei nas próximas, pero do que me entere digoche?. Intenta localizar a alguén do primeiro grupo que foron as primeiras en facelo.

Enviado el 30/08/2008 01:05Mensajes: Usuario no registrado
santi

¡Hola a todos!,sabría alguien decirme ... Los que aprobaron el día 7 en

Nigrán. ¿Cuándo vuelven a examinarse?

--GRACIÑAS.

Enviado el 31/08/2008 18:54Mensajes: Usuario no registrado

Na primeira quincena de setembro, no pode pasar de ahí, a non ser que teñan algún problema interno, pero as datas de apertura Galescolas son firmes polo que entre a semana que entra e a seguinte semana caerán. Por min que sexan mañán porque eu xa terminei co temario, xa o teño bastante ben preparado, teño que ir a polo sobresaliente e creo que o vou conseguir, porque sei o temario de carrerilla, xa non me queda mais por estudar. Sorte a todos/as

Enviado el 02/09/2008 11:04Mensajes: Usuario no registrado
Anita

Xa so queda unha semana para preparar, estar a cair as datas; a nos dixeronnos que sería a segunda semana de setembro, polo que sorte a todas para a próxima semana.

MOITA SORTE!!!!!

Enviado el 03/09/2008 12:14Mensajes: Usuario no registrado

hola a tod@s!!!!

alguén me podería explicar o das listas de agarda do Consorcio???nn me queda nada claro ese tema en nn sei como vai. hai xente q esta na lista e ten aprobado o 1º e 2º exame. e tamén hai persoas que estan en varias provincias.

nn sei como vai esto. agradecería q alguén mo explicase.

grazas.

Enviado el 03/09/2008 22:21Mensajes: Usuario no registrado

Hola!!

Eu tampouco entendo esa lista q sacaron hoxe.Eu aprobei o examen e non salo na lista e en cambio xente q non pasou a segunda proba si q sae.A min q mo expliquen!!Mañan penso xamar o consorcio pa saber q pasa con esa lista.

Enviado el 10/09/2008 23:00Mensajes: Usuario no registrado

Abro o debate. Opinións, suxestións, queixas, e demáis sobre o "noso proceso selectivo"

Crees foi un proceso xusto??

Enviado el 11/09/2008 22:19Mensajes: Usuario no registrado

Bueno a sorte está botada, xa non podemos facer moito máis. Deséxovos sorte a todas!!

E a mociña esta que pretendia sacar o sobresainte, xa nos contarás tamén se se cumpliron as tuas expectativas de "arrasar" ou non mereceu moito a pena chaparse o temario despois dos supostos tan prácticos que nos puxeron.

Enviado el 18/09/2008 21:58Mensajes: Usuario no registrado

A mociña aprobou!!! e con moi boa nota!!! Boas noites a todas

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.