SUPOSTOS PRACTICOS E O GALEGO (opositora) - Foro Oposiciones Educador Social

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.985 mensajes • 21.081 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 6.261 • Último mensaje: 04/01/2026 13:41

Enviado el 21/08/2008 20:16Mensajes: Usuario no registrado
opositora

SUPOSTOS PRACTICOS E O GALEGO

Como levadas a combinación supostos prácticos e o galego?. Menuda combinación e unha bomba!!!. Todo o temario especifico ten un montón de vocabulario novo, e realmente difícil tratar de reter todo e además estudar vocabulario en galego, é un montón.

Eu estou a piques de estoupar e solo levo dous temas, más o menos por riba, ainda o que me queda...e demasiado, non sei como concentrarme, meu deus...que lío este.

Como estades a preparar os supostos, algunha idea nova, eu xa as teño todas esgotadas!!!!

2 Respuestas al Mensaje

Enviado el 07/09/2008 18:37Mensajes: Usuario no registrado
mylolei

RE:SUPOSTOS PRACTICOS E O GALEGO

ola, penso que os nervios son normais, pero debes estar tranquila e segura do que xa sabes. Pararte a pensar uns minutos antes de comezar a escribilo examen é algo recomendable, pq unha hora non é moito tempo para desenvolver todo o que seguramente poderías dicir en máis tempo. Coas ideas mínimamente claras, escribe a túa proposta práctica procurando rematala aínda que non entres en tódolos detalles, pero non a deixes a medias, administra o tempo; e redacta o mellor que poidas no sentido de claridade, pq na exposición oral terás que leelo en voz alta e responder as preguntas que che faga o tribunal. Valeriana e valentía e a por todas con coherencia.

Moita sorte!!!

Enviado el 07/09/2008 18:38Mensajes: Usuario no registrado
mylolei

RE:SUPOSTOS PRACTICOS E O GALEGO

ola, penso que os nervios son normais, pero debes estar tranquila e segura do que xa sabes. Pararte a pensar uns minutos antes de comezar a escribilo examen é algo recomendable, pq unha hora non é moito tempo para desenvolver todo o que seguramente poderías dicir en máis tempo. Coas ideas mínimamente claras, escribe a túa proposta práctica procurando rematala aínda que non entres en tódolos detalles, pero non a deixes a medias, administra o tempo; e redacta o mellor que poidas no sentido de claridade, pq na exposición oral terás que leelo en voz alta e responder as preguntas que che faga o tribunal. Valeriana e valentía e a por todas con coherencia.

Moita sorte!!!

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.