Enviado el 21/08/2008 20:16Mensajes: Usuario no registrado
SUPOSTOS PRACTICOS E O GALEGO
Como levadas a combinación supostos prácticos e o galego?. Menuda combinación e unha bomba!!!. Todo o temario especifico ten un montón de vocabulario novo, e realmente difícil tratar de reter todo e además estudar vocabulario en galego, é un montón.
Eu estou a piques de estoupar e solo levo dous temas, más o menos por riba, ainda o que me queda...e demasiado, non sei como concentrarme, meu deus...que lío este.
Como estades a preparar os supostos, algunha idea nova, eu xa as teño todas esgotadas!!!!
Enviado el 07/09/2008 18:37Mensajes: Usuario no registrado
RE:SUPOSTOS PRACTICOS E O GALEGO
ola, penso que os nervios son normais, pero debes estar tranquila e segura do que xa sabes. Pararte a pensar uns minutos antes de comezar a escribilo examen é algo recomendable, pq unha hora non é moito tempo para desenvolver todo o que seguramente poderías dicir en máis tempo. Coas ideas mínimamente claras, escribe a túa proposta práctica procurando rematala aínda que non entres en tódolos detalles, pero non a deixes a medias, administra o tempo; e redacta o mellor que poidas no sentido de claridade, pq na exposición oral terás que leelo en voz alta e responder as preguntas que che faga o tribunal. Valeriana e valentía e a por todas con coherencia.
Moita sorte!!!
Enviado el 07/09/2008 18:38Mensajes: Usuario no registrado
RE:SUPOSTOS PRACTICOS E O GALEGO
ola, penso que os nervios son normais, pero debes estar tranquila e segura do que xa sabes. Pararte a pensar uns minutos antes de comezar a escribilo examen é algo recomendable, pq unha hora non é moito tempo para desenvolver todo o que seguramente poderías dicir en máis tempo. Coas ideas mínimamente claras, escribe a túa proposta práctica procurando rematala aínda que non entres en tódolos detalles, pero non a deixes a medias, administra o tempo; e redacta o mellor que poidas no sentido de claridade, pq na exposición oral terás que leelo en voz alta e responder as preguntas que che faga o tribunal. Valeriana e valentía e a por todas con coherencia.
Moita sorte!!!