Enviado el 07/09/2008 18:53Mensajes: Usuario no registrado
QUEIXAS OU SUXESTIÓNS - PROBAS GALESCOLAS
Propoño esta entrada para deixar constancia das opinións sobre os exames para opositar ás Galescolas. Comentade as vosas impresións e así poderemos sentir se algo que nos pareceu ben ou mal é cousa propia ou lle pasou a alguén máis.
Se non se vos ocorre nada lanzo unha pregunta..¿que vos parece a organización das oposicións a nivel informativo? as convocatorias prácticamente dun día para outro tras semanas de espera para saber algunha novidade??
Saúdos e sorte!!
Enviado el 12/09/2008 04:49Mensajes: Usuario no registrado
RE:QUEIXAS OU SUXESTIÓNS - PROBAS GALESCOLAS
O que eu non chego a entender é COMO poder estar unha persoa na lista de aprobadas (por ex mestras san roque) ao tempo que está/estivo por exemplo na comisión de valoración doutras galescolas,ao mirar as listas ves nomes que te soan de algo e resulta que está tamén como secretaria doutras probas e como membro da comision valoración.
A Comisión de Valoración do proceso de
selección da Galescola de A Fonsagrada, aproba a
publicación da listaxe de persoas que superan a
Fase de Oposición, e a listaxe de persoas que
non a superan, para a Galescola de A
Fonsagrada.
Santiago de Compostela a 27 de abril do 2007
Asinan:
A Presidenta
Sra. Dna. Pilar Candocia Pita
A Secretaria
Sra. Dna. María Sandra Dios Suárez
COMISION VALORACIÓN GALESCOLA A FONSAGRADA
· PRESIDENTE: Pilar Candocia Pita
· SECRETARIO: Mª Sandra Dios Suárez.
· VOCAL 1: Antonio Sampaio Flores
· VOCAL 2: Isabel Cuesta Villamayor
· VOCAL 3: Jesús Tallón García
COMISION DE VALORACION DA GALESCOLA DE VILABOA
· PRESIDENTE: PILAR CANDOCIA PITA
· SECRETARIO: MARÍA SANDRA DIOS SUÁREZ
· VOCAL 1: FRANCISCO XABIER VEREA ARGIBAY
· VOCAL 2: FRANCISCO TORRES BARCALA
· VOCAL 3: CÉSAR POZA GONZÁLEZ
ETC...ETC...
Eu...penso que con cousas así non teño nada que facer...dimito
Enviado el 22/09/2008 16:17Mensajes: Usuario no registrado
RE:QUEIXAS OU SUXESTIÓNS - PROBAS GALESCOLAS
eu pasei o proceso de seleccion, estou moi contenta e antes de criticar hai que informarse. as convocatorias son dun día para o outro pola urxencia do procedemento e todos sabemos que si opositamos a algo temos que estar pendientes e neste caso con ter aberta a páxina do consorcio xa está arranxado. é unha oportunidade única para xente sin experiencia e sempre está ben que haxa galescolas para os nosos fillos e tamén centros de día.deixando aparte a política estou encantada de ter unha escola infantil cun gran proxecto educativo onde levar os meus fillos vexo cartos ben invertidos.