QUEIXAS OU SUXESTIÓNS - PROBAS GALESCOLAS (mylolei) - Foro Oposiciones Educador Social

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

435.526 mensajes • 21.249 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 6.265 • Último mensaje: 13/02/2026 10:34

Enviado el 07/09/2008 18:53Mensajes: Usuario no registrado
mylolei

QUEIXAS OU SUXESTIÓNS - PROBAS GALESCOLAS

Propoño esta entrada para deixar constancia das opinións sobre os exames para opositar ás Galescolas. Comentade as vosas impresións e así poderemos sentir se algo que nos pareceu ben ou mal é cousa propia ou lle pasou a alguén máis.

Se non se vos ocorre nada lanzo unha pregunta..¿que vos parece a organización das oposicións a nivel informativo? as convocatorias prácticamente dun día para outro tras semanas de espera para saber algunha novidade??

Saúdos e sorte!!

2 Respuestas al Mensaje

Enviado el 12/09/2008 04:49Mensajes: Usuario no registrado
mariole

RE:QUEIXAS OU SUXESTIÓNS - PROBAS GALESCOLAS

O que eu non chego a entender é COMO poder estar unha persoa na lista de aprobadas (por ex mestras san roque) ao tempo que está/estivo por exemplo na comisión de valoración doutras galescolas,ao mirar as listas ves nomes que te soan de algo e resulta que está tamén como secretaria doutras probas e como membro da comision valoración.

A Comisión de Valoración do proceso de

selección da Galescola de A Fonsagrada, aproba a

publicación da listaxe de persoas que superan a

Fase de Oposición, e a listaxe de persoas que

non a superan, para a Galescola de A

Fonsagrada.

Santiago de Compostela a 27 de abril do 2007

Asinan:

A Presidenta

Sra. Dna. Pilar Candocia Pita

A Secretaria

Sra. Dna. María Sandra Dios Suárez

COMISION VALORACIÓN GALESCOLA A FONSAGRADA

· PRESIDENTE: Pilar Candocia Pita

· SECRETARIO: Mª Sandra Dios Suárez.

· VOCAL 1: Antonio Sampaio Flores

· VOCAL 2: Isabel Cuesta Villamayor

· VOCAL 3: Jesús Tallón García

COMISION DE VALORACION DA GALESCOLA DE VILABOA

· PRESIDENTE: PILAR CANDOCIA PITA

· SECRETARIO: MARÍA SANDRA DIOS SUÁREZ

· VOCAL 1: FRANCISCO XABIER VEREA ARGIBAY

· VOCAL 2: FRANCISCO TORRES BARCALA

· VOCAL 3: CÉSAR POZA GONZÁLEZ

ETC...ETC...

Eu...penso que con cousas así non teño nada que facer...dimito

Enviado el 22/09/2008 16:17Mensajes: Usuario no registrado
clamalu

RE:QUEIXAS OU SUXESTIÓNS - PROBAS GALESCOLAS

eu pasei o proceso de seleccion, estou moi contenta e antes de criticar hai que informarse. as convocatorias son dun día para o outro pola urxencia do procedemento e todos sabemos que si opositamos a algo temos que estar pendientes e neste caso con ter aberta a páxina do consorcio xa está arranxado. é unha oportunidade única para xente sin experiencia e sempre está ben que haxa galescolas para os nosos fillos e tamén centros de día.deixando aparte a política estou encantada de ter unha escola infantil cun gran proxecto educativo onde levar os meus fillos vexo cartos ben invertidos.

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.