EXCEL.LENT PROGRAMACIÓ PER PRIMÀRIA + AJUDA () - Foro Oposiciones Profesores Educacion Primaria

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.832 mensajes • 20.799 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 64.453 • Último mensaje: 20/10/2025 12:34

Enviado el 26/01/2010 21:44Mensajes: Usuario no registrado

EXCEL.LENT PROGRAMACIÓ PER PRIMÀRIA + AJUDA

Hola, venc la meva programació didàctica aprobada a la última convocatòria amb un 9.03 de nota. Està adreçada a alumnes de 5è de primària i l´àrea és coneixement del medi .Envio per correu electrònic. Molt bona presentació, redacció i continguts molt treballats. Ofereixot tb tota la meva ajuda per qualsevol dubte sobre les oposicions.

Molta sort i ànims per a tots!

contacte: evutxi@hotmail.com

1 Respuestas al Mensaje

Enviado el 08/02/2010 16:33Mensajes: Usuario no registrado
Nuria

RE:EXCEL.LENT PROGRAMACIÓ PER PRIMÀRIA + AJUDA

Hola em dic Núria i necessito ajuda per fer la meva unitat de programació. Si vulguessis em podries acessorar sobre les feines que vai ga fent.

El meu cas es que estic embarassada i he de fer repos absolut i no puc soritr de casa i necessito ajuda. El que et proposo es que a canvi d''uns diners que podem acordar, tu em pots corregir i acessorar sobre la programació via e meil.

Si estas disposada a judar-me contesta.

Gràcies.

Si pel que fos no puguessis i saps d''algú que pot estar interessat en fer aquesta feina estaria molt agraida si em donessis el contacte.

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.