PROGRAMACIÓ PRIMARIA CATALUÑA (Marisa) - Foro Oposiciones Profesores Educacion Primaria

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.834 mensajes • 20.799 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 64.453 • Último mensaje: 20/10/2025 12:34

Enviado el 22/07/2008 10:03Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

PROGRAMACIÓ PRIMARIA CATALUÑA

Venc programació primària catalunya de primer curs de CI, àrea medi natural, social i cultural. Del 2007 actualitzada a la LOE i inclou compet. bàsiques. (programació, 9 unitats, annexos, guió, defensa, material extra.

Interessats a thiskiss23@hotmail.com

82 Respuestas al Mensaje

Enviado el 23/07/2008 09:10Mensajes: Usuario no registrado
Susana

RE:PROGRAMACIÓ PRIMARIA CATALUÑA

Estaría interesada en tu programación para la próxima convocatoria, ya que este año tampoco he aprobado. También me gustaría que me asesoraras un poco porque ya no se que debo hacer para aprobar. Mi mail es susi_cast@hotmail.com

Enviado el 23/07/2008 09:13Mensajes: Usuario no registrado
Jordi

Inclou les comptencies bàsiques? El proper any seran obligatòries a totes les programacions i m''agradaria saber si la teva les inclou perquè no sé com fer una programació així.

Enviado el 23/07/2008 12:17Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Sí, inclou les competencies bàsiques que com tú ben saps són obligatòries. Qualsevol pregunta a thiskiss23@hotmail.com

Enviado el 23/07/2008 12:39Mensajes: Usuario no registrado

Em podries enviar una mostra de la programació? margali2@hotmail.com

Enviado el 24/07/2008 12:06Mensajes: Usuario no registrado

Jo també vull una mostra si us plau. fechuco@yahoo.es

Enviado el 25/07/2008 09:14Mensajes: Usuario no registrado

yo tampoco he aprobado este año. Soy novatillo y necesito una buena programación para el 2009. Quisiera que me informaras. Gracias.

Enviado el 25/07/2008 19:27Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Si us plau, poseu-vos en contacte amb mi a thiskiss23@hotmail.com

Enviado el 29/07/2008 08:48Mensajes: Usuario no registrado
Noa

Jo també estic interesada en adquirir la teva programació. Si ets tan amable, agrairia una mostra per veure com està realitzada. n_suau5@hotmail.com

Enviado el 31/07/2008 14:10Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Estic rebent molts mails de gent interesada en la programació, ho dic per si veieu que trigo a contestar.

Salutacions

Enviado el 01/08/2008 12:34Mensajes: Usuario no registrado
Juanjo

Em sembla de molt bona qualitat la teva programació! Per quant la vens? Com fas l''enviament?

Enviado el 05/08/2008 10:05Mensajes: Usuario no registrado
Lidia

Me gustaría prepararme las oposiciones 2009 para Cataluña, yo soy de Valencia y agradecería que me explicases un poco el proceso y me hablaras un poco más de tu programación. El precio no importa.

Enviado el 08/08/2008 11:21Mensajes: Usuario no registrado
Anabel

Quisiera comprar la programación pero tengo varias dudas. Escríbeme a mi mail y mándame una muestra de lo que quieras para aclarar mis dudas. Gracias.

Enviado el 11/08/2008 10:07Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Si us plau, heu d''escriure a thiskiss23@hotmail.com o deixar el vostre mail per poder contestar-vos.

Enviado el 17/08/2008 08:27Mensajes: Usuario no registrado
Esther

HOla Marisa, agrairia m''informasis de la teva programació per Catalunya i que m''enviesis una petita mostra de la part que volguis per veure si està bé.

Jo també porto varies convocatories presentant-me a infantil i no hi ha manera. Ara he decidit que provaré per primaria al 2009, però es clar! no se com fer una programació així i tot això de les competències... el meu mail es estherhugos@yahoo.es

Gracies

Enviado el 25/08/2008 14:25Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Hola a tots, he estat ausent perquè fa pocs dies he sigut mamà. Aniré responent els vostres mails tan aviat com pugui.

Us recordo que el meu mail es thiskiss23@hotmail.com

Animeu-vos a adquirir la programació lo més aviat posible i no ho deixeu tot per l''últim moment. El millor és adquirir-la i anar-la adaptant a les vostres necessitats mica en mica.

Animeu-vos a presentar-vos a les opos 2009 i adquirir una plaça per tota la vida! És el millor que hi ha.

Enviado el 28/08/2008 11:46Mensajes: Usuario no registrado
Xavi

Gracies pels ànims que falten fan! Estic interessat en comprar una programació del cicle inicial. Vaig perdut amb la Loe i no se com s''ha de fer. La teva estaria bé ja que la meva intenció es adaptarla. El meu mail es xaviwaki@hotmail.com

Enviado el 29/08/2008 10:55Mensajes: Usuario no registrado
Xavi

Bones Marisa,

Moltes gràcies per les mostres. M''agrada molt la teva programació, està super bé. Com es fa l''enviament i el pago? M''interessaria tenir-la ja per començar a adaptar-la. Espero la teva resposta.

Enviado el 31/08/2008 21:36Mensajes: Usuario no registrado
Jesús

Hola Marisa, em podries enviar una mostra de unitat i l''índex?Sóc de Barcelona i esaría interessat en comprar la teva programació si m''agrada la mostra. El meu correu es jsantos@yahoo.es

Enviado el 03/09/2008 13:14Mensajes: Usuario no registrado
Lidia

Marisa necessito que em diguis el numero de compte per fer-te l''ingrés de la programació. Gràcies

Enviado el 04/09/2008 09:43Mensajes: Usuario no registrado
Paqui

Jo també voldria una mostra de la programació per veure què tal. Em presento a Lleida, has venut moltes a LLeida?

Enviado el 04/09/2008 14:05Mensajes: Usuario no registrado
Cris

Em podries enviar una mostra a mi també? Estaría interessada en presentar-me a Tarragona. cristi_bisbal@hotmail.com

Enviado el 05/09/2008 22:06Mensajes: Usuario no registrado
willi

Hola Marisa, enviame la información que consideres oportuna sobre la programación que vendes. Mi mail es awilli@yahoo.es

Enviado el 08/09/2008 13:47Mensajes: Usuario no registrado
willi

Te escribo para darte las gracias por la muestra de unidad que me has enviado y comentarte una dudas. En el precio se incluye todo el material complementario? Como se haría la forma de pago y envio? Muchas gracias.

Enviado el 09/09/2008 15:10Mensajes: Usuario no registrado
Vicki

Hola, soy de Mallorca y me gustaría ver una muestra de una unidad y que me explicaras más sobre la programación. Escríbeme a lasarte_v@hotmail.com

Enviado el 11/09/2008 10:25Mensajes: Usuario no registrado
Sara

Bon dia Marisa, en què consisteix el material extra? Podries enviar una mostra de unitat? Moltes gràcies. Saritapanocha@hotmail.com

Enviado el 12/09/2008 10:39Mensajes: Usuario no registrado
Esther

Sóc de LLeida i em presento l''any vinent per primària. Podries enviar mostra d''unitat i l''índex de la programació? Vens el temari? estherilla_suau@hotmail.com

Enviado el 15/09/2008 15:26Mensajes: Usuario no registrado
Silvia

Hola Marisa! Primer de tot felicitar-te per la plaça. En segon lloc et voldria demanar informació i mostra de la programació o unitats que vens. Sóc de Tarragona i em presento la pròxima convocatòria per primer cop. Ofereixos assessorament amb la programació? silvita85@iespana.es

Enviado el 17/09/2008 14:10Mensajes: Usuario no registrado

Bona tarda Marisa,

envia''m informació del que vens al correu andoni_sarda@yahoo.es. Necessitaria comprar la programació i el temari resumit si el tens. No importa el preu.

Enviado el 19/09/2008 12:51Mensajes: Usuario no registrado

Bon dia, enviam una mostra i tota la informació que puguis sobre la programació. Em presento a Barcelona i aquest serà el tercer any que em presento a primària i busco una bona programació. francesc_queralt@hotmail.com

Enviado el 22/09/2008 17:21Mensajes: Usuario no registrado

Hola, tengo una duda. Serviría tu programación para Mallorca?

Enviado el 23/09/2008 13:06Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Si, no hay ningun problema. De hecho, el año pasado se la vendí a una chica de Mallorca que aprobó. Lo unico que allí piden 15 unidades didácticas, pero te puedo pasar más ejemplos si los necesitas. Saludos

Enviado el 24/09/2008 19:10Mensajes: Usuario no registrado
Esther

Hola, em presento a primària pel 2009 per tercer cop. M''agradaria m''enviesis informació per tal de comprar-la. Salutacions

Enviado el 26/09/2008 11:26Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Esther deixa''m el teu mail per poder-te escriure. Gràcies.

Enviado el 26/09/2008 12:48Mensajes: Usuario no registrado
Esther

Sóc Esther, el mail es aries_saturn@hotmail.com

Enviado el 27/09/2008 09:53Mensajes: Usuario no registrado
sUSANA

Estic molt interessada en la teva oferta. Enviam informació a susi_cast@iespana.es

Enviado el 01/10/2008 16:21Mensajes: Usuario no registrado
Jorge

Hola, soy de Valencia y me interesaria ver una muestra de la programación y recibir informacion al respecto sobre todo lo que me puedas explicar de ella.

Jvalle_alonso@hotmail.com

Enviado el 06/10/2008 11:37Mensajes: Usuario no registrado

Hola Marisa,

el año pasado compré una programación con la que no aprobé. Me gustaría ver una muestra de la tuya para comparar. Por favor, enviame información y me asesoras un poquito. Gracias.

susana_obon@yahoo.es

Enviado el 06/10/2008 17:58Mensajes: Usuario no registrado
Carles

Bona tarda, voldria informació de la teva programació ja que em sembla molt complerta. Si us plau, estic interesat en comprar-la aviat per adaptar-la una mica. Escriu al carlesmas_57@hotmail.com

Enviado el 08/10/2008 15:52Mensajes: Usuario no registrado
Paco

Soy Valenciano y necesitaria una programacion para mi comunidad. La tuya me serviria? Espero tu respuesta.

Enviado el 09/10/2008 18:16Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Hola Paco, claro que sí. Necesitarias mas UD, pero no te preocupes que tengo más.

Enviado el 12/10/2008 22:26Mensajes: Usuario no registrado
Vanesa

Hola Marisa, soy de Barcelona, en concreto de Hospitalet. Necesito una programación para este año ya que me presento por primera vez a opos y no se como va. Por favor, escríbeme a duran-vanessa@gmail.es

Enviado el 15/10/2008 09:40Mensajes: Usuario no registrado

Envia''m informació i mostres a pep-suau8@hotmail.com

Enviado el 17/10/2008 15:42Mensajes: Usuario no registrado
Rossend

Bona tarda Marisa,

estic interessat en comprar-te la programació, envia''m una mostra, forma de pagament i envio. Si ho podem fer tot per la propera setmana seria perfecte. Gràcies.

super-sendet@hotmail.es

Enviado el 20/10/2008 12:50Mensajes: Usuario no registrado
Yessi

Bon dia, m''agradaria veure una mostra d''unitat. Em presento a Tarragona i es el primer cop. Estaria interessada en el teu assessorament. Moltes gràcies.

Enviado el 21/10/2008 19:24Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Hola Yessi,

m''has de deixar el teu mail a l''apartat "mensaje" sino no surt. Gràcies

Enviado el 23/10/2008 11:14Mensajes: Usuario no registrado
Yessi

Si, escriu a yessica_solsona@hotmail.com

Enviado el 24/10/2008 12:30Mensajes: Usuario no registrado
Rossend

Bones Marisa, estic super content amb la mostra enviada. La setmana vinent ho fem tot. Merci

Enviado el 28/10/2008 17:17Mensajes: Usuario no registrado
Beli

Hola Marisa, voldria que m''escriguisis i informesis de la programació i condicions. Moltes gràcies. beli_bcn5@hotmail.com

Enviado el 28/10/2008 17:18Mensajes: Usuario no registrado

Tens el temari?

Enviado el 28/10/2008 17:19Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Hola anònim. Si, disposo dels resums dels temes de forma personalitzada amb els que vaig aprobar el 2007. El preu són 50€.

Enviado el 29/10/2008 11:32Mensajes: Usuario no registrado

Envia''m una mostra a piscolabi@hotmail.com

Enviado el 30/10/2008 12:53Mensajes: Usuario no registrado
Robert

Voldria informació i mostres si us plau. robertjp_78@hotmail.com

Enviado el 31/10/2008 15:01Mensajes: Usuario no registrado
Willi

Hola Marisa,

gràcies per solucionar-me els dubtes tan ràpid. La teva programació és molt bona i està molt ben explicada però tinc molts dubtes. Espero ho entenguis i gràcies per l''assessorament.

Enviado el 01/11/2008 14:04Mensajes: Usuario no registrado
Adrià

HOla Marisa, voldria veure una unitat de mostra si no es inconvenient. El meu mail es adri_chillout@hotmail.com

Enviado el 03/11/2008 13:46Mensajes: Usuario no registrado
Paco

Hola, soy Paco de Valencia. Quisiera ver como esta estructurada tu programación y ver el indice. paquito98@yahoo.es

Enviado el 03/11/2008 19:08Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Bona tarda Willi. És molt normal que tinguis dubtes i també és normal que me''ls preguntis per això estic. Estic contenta perquè t''estàs preparant poquet a poquet i molt bé.

Enviado el 05/11/2008 18:53Mensajes: Usuario no registrado
Salazar

Hola, ante todo y sobre todo ENHORABUENA por tu nene o nena,no sé lo que será. Espero que lo estés disfruntando a tope. Que crecen muy deprisa. Ya tendrás tiempo de trabajar ;-) Yo por lo menos, eso es lo que estoy haciendo con el mío que acaba de cumplir 8 meses y medio.

Te comento, a mí tb me interesa el temario en catalán de primaria. Me puedes explicar un poco?.

Tú vendes los resúmenes hechos y tb la programción, no?

Me imagino que ya las habrás aprobado tú, así que te habrás quitado un buen peso de encima.

BUeno, espero tu respuesta.

Muchas gracias.

Enviado el 05/11/2008 19:03Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Hola Salazar, si no me dejas tu mail no te puedo responder. Lo has de escribir en el apartado mensaje. Gracias

Enviado el 13/11/2008 10:58Mensajes: Usuario no registrado
Criss

Hola, enhorabona pel teu fill/a. M''agradaria que m''informesis de la teva programació, preu i demés. El meu mail es criss-blue@hotmail.com

Enviado el 14/11/2008 16:37Mensajes: Usuario no registrado
maite

Hola Marisa!!, estoy interesada en comprar tu programación. ¿Podrias enviarme una muestra?. Gracias

Enviado el 14/11/2008 17:32Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Si us plau, deixeu el vostre correu a l''apartat "mensaje" de lo contrari no surt i no us puc respondre.

Enviado el 17/11/2008 16:04Mensajes: Usuario no registrado
David

Hola Marisa,

estic interessat en la teva programació. M''escrius? davidsanchez-5@hotmail.com

Enviado el 18/11/2008 13:55Mensajes: Usuario no registrado
SALAZAR

Soy Salazar

Mi mail es el siguiente:

txintxarri8@hotmail.com

Muchas gracias.

Un saludo

Enviado el 19/11/2008 15:08Mensajes: Usuario no registrado

Moltes gràcies per la programació! Estic super ilusionada.

Enviado el 24/11/2008 13:19Mensajes: Usuario no registrado

Hola,

pots enviarme una mostra? castillodelmundo@yahoo.es

Enviado el 24/11/2008 13:29Mensajes: Usuario no registrado
Maite

Hola Marisa,

m''ha arribat tot super bé, moltes gràcies!!

Me la estic mirant i veig que està molt currada.

Enviado el 25/11/2008 18:47Mensajes: Usuario no registrado

Hola Marisa,

voldria que m''enviesis informació al meu mail, gràcies.

fruitofcolor@hotmail.com

Enviado el 27/11/2008 12:39Mensajes: Usuario no registrado
Candi

Estic intrigadisima per veure com és la teva programació ja que tothom parla tant bé d''ella. Pots informar-me?

candiii005@hotmail.com

Enviado el 29/11/2008 18:19Mensajes: Usuario no registrado
Manel

Bona nit,

vaig estar apunt de comprar-te la programació l''estiu passat. La veritat és que m''empenedeixo un munt de no haber-ho fet perquè he tingut la posibilitat de veure la mostra i realment és molt bona i molt ben feta.

Et passo el meu mail i ens posem en contacte perquè estic interessat en la compra i el meu cosí que es vol presentar a les de Lleida també en vol un altre.

Per cert, he sentit que la gent diu que això és com si fos un negoci. Doncs, ja et dic jo que no!. Hi ha per aqui persones mal parlades que les estan venent a 100€ dient que en té moltes diferents i en realitat li passa a tothom la mateixa i la gent no ho sap.

El deixo el meu mail i el del meu cosí:

mjsoldiu@yahoo.es

fede_lapau@msn.com

Enviado el 29/11/2008 18:31Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Hola a tots/es,

us escric per dir-vos que el que estigui interessat en comprar la programació li regalo el temari.

La programació val 150€ i el temari 80€, o sigui que les dues coses us quedaria per 150.

Escriviu a thiskiss23@hotmail.com

Enviado el 29/11/2008 20:16Mensajes: Usuario no registrado
Ivan

Hola Marisa,

que em podries enviar a mi els resums dels temes. Te la vaig comprar fa una setmana i no sabia d''aquesta oferta.

Per cert, el paio aquest que diu que regala la programació i els temes es per flipar, perquè la gent s''ho creu! Jo estic super content d''haber-me gastat els calers i ara puc estar tranquil perquè ja tinc la feina feta.

Enviado el 02/12/2008 10:02Mensajes: Usuario no registrado
Biel

Bon dia Marisa,

de casualitat he trobat aquest anunci de venda de programació primària i estic molt interessat. Passa''m la informació que creguis oportuna a biel_marti@gmail.es

Moltes gràcies

Enviado el 02/12/2008 10:03Mensajes: Usuario no registrado
Oriol

Si comprem la programació regales els resums dels temes? Jo m''apunto! Tot per quant? 150? Si us plau, si es així informa''m a o_l_profe@yahoo.es

Enviado el 02/12/2008 20:03Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Aixi es. Regalo els resums als que comprin la programacio

Enviado el 05/12/2008 10:34Mensajes: Usuario no registrado
Pilar

Hola Marisa, estic super interessada en tot el material. Envia''m una petita mostra per acabar de decidir-me gràcies.

frecbjta@gmail.com

Enviado el 07/12/2008 12:41Mensajes: Usuario no registrado
Pilar

Hola Marisa,

he rebut la mostra i la veritat és que està molt bé. Has venut alguna per a Girona?

Enviado el 09/12/2008 13:42Mensajes: Usuario no registrado
salazar

Hola :-)

Buenos días! Soy Salazar, siento haber tardado tanto en contestar, pero he tenido un problema con el correo, y el mail que me enviaste lo he perdido tb. Así que no te he podido contestar a tu dirección. Decirte que estoy interesada en tus resúmenes. ¿Podría contactar contigo telefónicamente? Si me das tu tf nos ponemos en contacto ¿ok? Mi dirección es txintxarri8@hotmail.com .

Muchísimas gracias.

Espero que tu niño/a esté muy bien y tú disfrutando de él/ella.

Salazar

Enviado el 10/12/2008 11:52Mensajes: Usuario no registrado
Marisa

Hola Salazar,

te he enviado un correo a la dirección que me especificas, en el te doy mi mobil para cuando me quieras llamar.

Saludos

El peque genial.

Enviado el 13/12/2008 21:22Mensajes: Usuario no registrado
Jaume

Bona nit Marisa,

estaria interessat en saber més de la teva programació.

El meu mail es jestartit@xtec.cat

Gràcies

Enviado el 16/12/2008 10:36Mensajes: Usuario no registrado
Miquel

Què tal? Jo també dessitjaria que m''informesis a msapedro@gmail.com.

Enviado el 21/12/2008 20:09Mensajes: Usuario no registrado
Jordi

Hola noia, envia''m a mi també aquesta mostra a veure si està tant bé com diuen. El 100% dels que l''han comprat han aprobat? Jo em presento a Barcelona. N''has venut moltes?

Enviado el 18/11/2009 14:55Mensajes: Usuario no registrado

Encara està disponible la programació+ el temari?

apuntes@hotmail.com

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.