Iniciar sesión
433.832 mensajes • 20.799 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 64.453 • Último mensaje: 20/10/2025 12:34
TEMARI OPOSICIONS LLENGUA CATALANA I LITERATURA
VENC ELS 71 TEMES DE LLENGUA CATALANA I LITERATURA AMB QUÈ VAIG SUPERAR L''ANY 2007 LA CONVOCATÒRIA A OPOSICIONS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA. SÓN UN RECULL DE MATERIAL DIVERS I ESTAN PENSATS PER A PODER-SE DESENVOLUPAR EN DUES HORES. 70€
ENVIO TEMA DE MOSTRA A QUI L''INTERESSI
POSSIBILITAT D''OBTENIR TAMBÉ LA PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA (PROGRAMACIÓ+APÈNDIXS+MATERIAL COMPLEMENTARI). PREU A NEGOCIAR
26 Respuestas al Mensaje
RE:TEMARI OPOSICIONS LLENGUA CATALANA I LITERATURA
Hola, estic interessada en tenir els temes i la programació. Si t''interessa encara vendre''la em pots contactar al correu.
Gràcies,
Hola,
Efectivament, venc el temari amb els 71 temes. Es tracta de temes resumits (entre 10 i 20 pàgines aproximadament) i pensats per a poder-se estudiar bé i desenvolupar eficaçment en les 2 hores de temps que se''ns dóna a oposicions. El preu per cada tema és d''1,25 euros (mínim 10 temes); si te''ls quedes tots 71 el preu és 70 euros.
Quant a la programació, es tracta d''una programació de 3ESO (LOGSE) molt completa: hi ha un primer volum amb la introducció, les unitats didàctiques desplegades i uns annexos força útils i interessants (sobretot els que serveixen pel tractament de la diversitat i la concreció de les activitats de cada unitat); el segon volum és de material complementari. Se''m va valorar molt positivament l''originalitat de tot plegat. El preu és de 30 euros (pels 2 volums).
El mètode és el següent: tu m''indiques allò que t''interessa, jo et dic el preu i el número de compte on has de fer l''ingrés i, un cop hagi jo verificat que s''ha efectuat, t''envio per mail tot el material.
Per a qualsevol altre dubte o mostres: dgm.oposicions@gmail.com
Cordialment,
dgm
T''he contestat per correu.
Fins ara,
Bon dia,
suposo que ja no tens els temes de llengua catalana i literatura?
Si els tenc, estic ben interessada
Bon dia,
Jo també hi estaria interessada, però abans de comprar m''agradaria saber si és possible tenir algun tema de mostra. Abans de fer la "inversió" m''agradaria estar-ne segura.
Moltíssimes gràcies.
Gemma
Hi estic interessat. Ja t''he enviat un email, però com les teves respostes són del 2015 intentaré que el missatge t''arribi d''una manera o altre.
Jo hi estaria molt interessat et deixo aquí el meu mail perquè et posis en contacte amb mi. josep99.fr.traductor@gmail.com
Jo hi estic interessada. Et deixo el meu correu electrònic merifolch@hotmail.com.
Jo també hi estic interessada en els temes i en la programació.
Em pots enviar un e-mail?
martacampst@gmail.com
moltes gràcies!
Hola,
Jo estaria interessada en els temes. Et deixo el meu correu perquè contactis amb mi si encara estàs interessat en vendre''ls.
marta.saura1@gmail.com
Hola,
Jo estaria interessada en els temes. Et deixo el meu correu perquè contactis amb mi si encara estàs interessat en vendre''ls.
marta.saura1@gmail.com
Bon dia,
estic buscant el temari que ofereixes i voldria adquirir-lo. Podries, si et plau, contactar amb mi per correu? Gràcies.
meritxellmartinez@yahoo.es
M''interessa. Contacta''m a balsellsprincepmarta@gmail.com
Bona vesprada, estic ineressat a comprar el temari i la programació didàctica per a preparar les oposicions de secundària de llengua catalana. Hi hauria cap possibilitat d''aconseguir-los?
Gràcies de bestreta
El meu tlf és 636323307
Hola,
Tinc interès a adquirir els 71 temes que psoposes.
Agrairé una resposta per saber si és possible i, en cas afirmatiu, les instruccions per fer-ho.
Gràcies,
Eva
He oblidat afegir el meu correu en el misstge anterior
evamassaguerdenin@gmail.com
Hola,
Tinc interès a adquirir els 71 temes que psoposes.
Agrairé una resposta per saber si és possible i, en cas afirmatiu, les instruccions per fer-ho.
Gràcies,
Eva
Hola,
Estic interessada en el temari. Em podries enviar un tema de mostra?
Moltes gràcies
Hola,
Estaria interessada en obtenir aquest temari. El meu correu és mjcasig87@outlook.es.
Merci
Bon dia,
També m''interessaria adquirir els 71 temes desenvolupats de l''especialitat de llengua i literatura catalanes. El meu correu electrònic és r.estrada.roig@gmail.com
Moltes gràcies per avançat!
Hola,
Estaria interessada en obtenir aquest temari. El meu correu és margalida81@hotmail.com
Salutacions,
M''interessa comprar el teu temari. El meu correu jplanag2@xtec.cat
Hola! També estic interessada en el teu temari. Contacte: anna.gs@gmail.com
Gràcies
Bon dia,
Estic interessada en el temari d’oposicions de Llengua Catalana i literatura.
La meva adreça electrònica és helenapamies1503@gmail.com
Gràcies
RE: TEMARI OPOSICIONS LLENGUA CATALANA I LITERATURA
Hola, si encara està vigent estaria interessat. Evidentment, primer m''agradaria veure un tema de mostra. El meu correu és davidrguezt@gmail.com
Gràcies.
RE: TEMARI OPOSICIONS LLENGUA CATALANA I LITERATURA
Jo també hi estaria interessat.
El meu correu és joandanielnavarro0@gmail.com
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.