PSICOLOGOS PERSOAL LABORAL DA XUNTA DE GALICIA (moka) - Foro Oposiciones Psicologos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

434.154 mensajes • 20.847 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 7.310 • Último mensaje: 10/11/2025 15:40

Enviado el 06/02/2010 18:14Mensajes: Usuario no registrado
moka

PSICOLOGOS PERSOAL LABORAL DA XUNTA DE GALICIA

ola!

gustaríame saber de xente que estea preparando as oposicións para persoal laboral da xunta de galicia da categoría de psicólogos

grazas

2 Respuestas al Mensaje

Enviado el 13/02/2010 18:15Mensajes: Usuario no registrado
lorena

RE:PSICOLOGOS PERSOAL LABORAL DA XUNTA DE GALICIA

ola eu teño pensado preparalas. non teño ainda o temario, pero teño pensado compralo de mad.

Ti como estas facendo, vas a academia? eu tamen pensei en ir a premir, pero non sei como facer.

O malo destas opos e que san cada 4 anos mais ou menos.

tes idea de cantas prazas sairan e en que mes???. pon que saen 126 para persoal laboral, pero de ahi seguro que para psicologos non hay moitas.

Gustariame manter contacto contigo, para asi ir informandonos da opo

Enviado el 03/03/2010 11:05Mensajes: Usuario no registrado
B

RE:PSICOLOGOS PERSOAL LABORAL DA XUNTA DE GALICIA

Ola

eu estou tamén pensando en preparalas; no dog do 18 de decembro saíu que para psicologo haberá 5plazas, polo que me dixeron en PREMIR.

Chamei para informarme dos horarios que teñen e prezos; son 100euros a matricula e 150 cada mes se non recordo mal e o temario a parte; o horario sería os mercores pola tarde simplemente.

Eu por ahora non sei nada máis, quería saber cantas plazas haberá para persoas con discapacidade. se me entero de algo máis direivos.

saúdos

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.