Psicòlegs Ajuntament de Barcelona (weindigo) - Foro Oposiciones Psicologos

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.272 mensajes • 20.700 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 7.307 • Último mensaje: 08/09/2025 22:40

Enviado el 13/03/2008 06:59Mensajes: Usuario no registrado
weindigo

Psicòlegs Ajuntament de Barcelona

Hola,

Estoy buscando el temario para la convocatoria de Psicólogos que recientemente ha publicado el Ayuntamiento de Barcelona, y tengo problemas para encontrar información de la parte específica de la rama de los Eaia.

No encuentro ninguna publicación al respecto, ni información suficiente a través de la red.

G`racias de aqntemano por vuestra ayuda

32 Respuestas al Mensaje

Enviado el 25/03/2008 16:54Mensajes: Usuario no registrado
Rakel

RE:Psicòlegs Ajuntament de Barcelona

Jo també hem presento però porto 2 mesos buscant temari i no tinc res, no sé com ho farem.

A veure que passa, sort...

Enviado el 31/03/2008 06:38Mensajes: Usuario no registrado
weindigo

Suposo que acabaré anant a algun eaia, o al departament de benestar i familia. "Accio social i ciutadania" ara. Segueixo sense res

Enviado el 14/04/2011 14:50Mensajes: Usuario no registrado

Sabeu si es presenta molta gent?

Enviado el 20/04/2011 11:10Mensajes: Usuario no registrado
ederra

teniu informació sobre el temari específic dels EAIA?? No se on trobar-la... Moltes gràcies!!!

Enviado el 20/06/2011 21:41Mensajes: Usuario no registrado
Anaïs Barcelona

Vendo libro totalmente nuevo de la parte común para Técnico Superior del Ajuntament de Barcelona.

El precio de venta en ADAMS son 45 euros. Lo vendo por 35 euros.

Contactar con: anais_barcelona@hotmail.com

617958535

Enviado el 05/07/2011 19:51Mensajes: Usuario no registrado
Merxe González

Hola!

Yo también me presento, y no tengo todos los temas pero la mayoria, los podeis encontrar en la pagina gencat, benestar i familia, dgaia, pagina del ayuntamiento, y en la biblioteca del dixit del palau del mar.

Espero haberos ayudado.

Enviado el 05/07/2011 23:42Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

RE:Psicòlegs... i pedagogs Ajuntament de Barcelona

Hola Merxe... ja t''he trobat ;) Per cert, ojala tinguis raó i l''examen sigui al setembre.

Ei, si algu coneix algun pedagog que es presenti, si us plau digueu-li que "foregi" amb nosaltres.

Jo tinc alguns dels temes, a nosaltres també ens entra info de violència de genère i he trobat coses al Cendre de Doc de l''Institut Català de la Dona.

Algu sap onpodem trobar algun exemple d''examen, de les convocatòries anteriors ?

Seguim!

Enviado el 05/07/2011 23:44Mensajes: Usuario no registrado
Maontserrat

RE:Psicòlegs ... i pedagogs Ajuntament de Barcelona

Perdó, volia dir ojalà que l''examen sigui al desembre... al de-sem-bre.

Enviado el 06/07/2011 00:00Mensajes: Usuario no registrado
ederra

eiiiiiiiiiiiii menys mal que hi ha gent x akí!!!Kina alegria!Jo soc pedagoga i m''estava preparant per a aquestes places, però la veritat és q porto un mes sense fer res pq com no sortia la data em vaig desanimar una miqueta...bueno, a veure si amb les que estem aquí ens podem anar ajudant una mica!! Han dit que l''exàmen sortiria al desembre???

Enviado el 06/07/2011 00:27Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Hola Ederra... ja començava a pensar que estava més sola que un mussol.

Estic com tu. Com vas de temari ? Jo sóc de Barna i tu?

Lo de la data, és el que comenta la Merxe...

Algú coneix a algú que treballi als EAIA, suposo que ells, des de dins, tenen més informació ???

Enviado el 06/07/2011 00:30Mensajes: Usuario no registrado
ederra

eiiiiiii, a mi no em surt cap missatge de la merxe...

Jo també soc de Barna. Tue ts psicòloga o pedagoga?

De temari doncs em vaig fer uns quants de l''apartat de l''específic (Uns 16 o 20 temes aprox) i per la part comú em vaig comprar un llibre q no se si serveix de gaire, però en teoria és el temari comú dels A1. I tu???

Enviado el 06/07/2011 09:31Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

A la Merxe la tenim una mica més a munt al mateix Foro... per cert, Merxe eu mirat quins temes son iguals les 2 titulacions. A veure si podem fer un poti poti.

Ederra, jo sóc pedagoga. Veig que vas avançar força amb el temari. Jo tinc un llibre del temari comú però el d''ed. socials... encara no m''ho he mirat gaire i no sé si serveix. De la resta he tret força informació del web.

Jo estic pel barri de Sant Antoni, vosaltres per on pareu ?

Enviado el 06/07/2011 11:08Mensajes: Usuario no registrado
Olga

Hola, jo em presento a psicòleg de Serveis Socials. Per lo que m''he informat el temari específic t''ho has de buscar tu i pel que fa al temari comú, Adams edita un llibre de Tècnic Superior per Aj de BCN que se suposa contè tot lo que poden preguntar. Algú es presneta a Serveis Socials??

Enviado el 06/07/2011 12:42Mensajes: Usuario no registrado
ederra

Jo visc a prop de l''hospital clínic. Un dia podriem quedar i compartir informació, no? que us sembla?

Enviado el 06/07/2011 16:04Mensajes: Usuario no registrado
merxe gonzalez

ufff.... que bé ja veig que es va animant aixó.

Per mi cap problema de quedar, jo visc tambè a barna, al nou barris. El rotllo d''aquestes opos és que t''has de montar el temari com puguis, o sigui que si cadascú porta el temes que tingui, amb sort completent els 70 temes, no?

La informació que he donat és de dintre dels EAIA, ja que tinc una amiga que ha treballat allà un any, tambè tinc casos pràctics de la vessant mès educativa però que no m''importaria compartir i fer-los.

Enviado el 06/07/2011 20:18Mensajes: Usuario no registrado
ederra

em sembla perfecte!!Jo crec que entre totes podem ajuntar uns quants temes, seria interessant. Que us sembla si quedem la setmana vinent? Quina disponibilitat teniu? Proposo donar-nos els mails i concretar via mail, que us sembla?

Enviado el 06/07/2011 20:22Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Hola sòcies !

Per mi quedem un dia i parlem del que tenim. Jo puc dur el llibre que tinc del temari general per ed. socials i el comparem amb els dels A2 ? a veure si val la pena comprar-l''ho.

Jo no tinc masses temes en concret però pel que veig gairebé tot està als web varis i gran part a les lleis: LDOIA, LOE... ho podem comentar.

A.. i de casos pràctics no tinc res de res... de fet no en tinc ni idea ;)

Què us sembla si quedem a la Facultat Pere Tarrés (Santaló, 37) a prop de casa teva Ederra, no és que em vagi massa bé però hi ha espai amb connexió a internet, i també per corre... és que tinc criatures i pot ser he de vindre amb ells ;)

Ara, també podria un dimarts o un dimecres sense nens però a partir de les 18.30h.

Com ho veieu ?

Enviado el 06/07/2011 20:54Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Perdó el meu @: mrogerpalau@hotmail.com. Pel que fa a la disponibilitat (la setmana vinent): tots els matins i la tarda de dijous (amb nens) i les tardes de dimarts i dimecres a partir de les 18.30h (sense nens)... semblem ministres !

A, Olga no sé de ningú que es presenti a SS, ho sento.

Enviado el 06/07/2011 21:03Mensajes: Usuario no registrado

perfecte!!!A mi em va bé a la pere tarrés!Jo a partir de la setmana que ve ja estic de vacances, així que m''adapto al que a vosaltres us vagi bé! Em va millor matins, però si ha de ser a la tarda doncs també podria. Montserrat, ara t''envio un correu i així tindràs el meu mail, d''acord? Ara falta la Merxe, quan ens digui el seu correu ja ens podem comunicar via mail.

Olga, jo tampoc se de ningú que es presenti a SS....

Enviado el 06/07/2011 21:04Mensajes: Usuario no registrado
ederra

ai...q abans no he posat qui era...jejej, soc la ederra la del missatge d''abans, eh??

Enviado el 06/07/2011 21:06Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Ok doncs, ara ens "emiliem".

Merxe... on ets ?

Enviado el 06/07/2011 21:10Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Ok doncs, ara ens "emiliem".

Merxe... on ets ?

Enviado el 07/07/2011 17:06Mensajes: Usuario no registrado
merxe gonzalez

Hola sóc la merxe, per mi quedar ok a veure així si m''animo tambè, el meu mail és merchegcanton@gmail.com, la meva disponibilitat seria el dilluns matí- tarda o dijous tarda però acabem de concretar per mail.

Quedar a la facultat em sembla bè ja que jo tinc molts temes en format digital, i així o podem pasar i gravar.

Estem en contacte. Fins llavors

Enviado el 07/07/2011 17:09Mensajes: Usuario no registrado
merxe gonzalez

Hola sóc la merxe, per mi quedar ok a veure així si m''animo tambè, el meu mail és merchegcanton@gmail.com, la meva disponibilitat seria el dilluns matí- tarda o dijous tarda però acabem de concretar per mail.

Quedar a la facultat em sembla bè ja que jo tinc molts temes en format digital, i així o podem pasar i gravar.

Estem en contacte. Fins llavors

Enviado el 09/07/2011 03:56Mensajes: Usuario no registrado
paty

Hola!!!

Sort que us he trobat... Jo sóc una noia que també es presenta a les opos de l''Ajuntament de Bcn, a les de psicòleg de l''EAIA. Tinc el llibre del temari comú de l''Adams i després bastants temes buscats per mí de la part específica...

M''agradarïa poder quedar amb vosaltres també, si no us fa res, per intercanviar impressions i informacions d''aquestes opos ja que, tal i com he vist que també us ha passat a vosaltres, vaig una mica perduda i "sola"!!!

Moltes gràcies noies, espero la vostra resposta,

Paty.

Enviado el 09/07/2011 12:05Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Hola Paty, en principi cap problema, t''hi pots afegir... Ens dones el teu @ i t''expliquem...

Enviado el 09/07/2011 12:35Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Hola Paty, en principi cap problema, t''hi pots afegir... Ens dones el teu @ i t''expliquem...

Enviado el 10/07/2011 11:08Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Paty... que em quedat demà al matí!

On ets?

Enviado el 10/07/2011 11:11Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Perdó... que "m''ha marxat el dit" abans d''acabar el missatge.

Res, que ens donis el @ perquè hem quedat demà al matí... a veure si no hi seràs a temps!

Ja ens diràs.

Enviado el 10/07/2011 13:39Mensajes: Usuario no registrado

Ey hola!!!

Que fins avuí no he llegit el missatge :-S El meu mail és patricia.vaporllonch@gmail.com

Heu quedat aquest matí?? Ostres... No sé en què heu quedat, si quedareu un altre dia, o què fareu. Please, si em podeu informar per e-mail... Moltíssimes gràcies noies.

Paty.

Enviado el 10/07/2011 21:03Mensajes: Usuario no registrado
Montserrat

Hem quedat demà dia 11....

Ja t''he "emiliat" amb tooootes les explicacions!

Enviado el 15/11/2011 19:52Mensajes: Usuario no registrado
Alba

Ei, jo tambe em presento a les opos, heu vist que al final son al Febrer, genial oi???

Jo em presento a la Branca de Serveis Socials, de la seccio psicologia. Jo no fa gaire em vaig presentar a les opos per Psicolegs de la Generalitat, i es podria dir que mes o menys tinc casi tot el temari especific en els llibres d''aquestes oposicions, pero potser em faltarien els temes mes concets. El temari comu esta en un llibre, aixi que suposo que a ningu li preocupa.

Em faltaria mes info sobre el tema 10 (recerca aplicada als serveis socials), els temes que tenen mes relacio amb la poblacio concreta de Barcelona (del 29 al 32), tots els que tenen a veure amb marc pragmatic d''accio social (del 36 al 39), els temes de xarxes (45 i 46), i del 62 al 70 no tinc res de res.

Ofereixo intercanvi d''informacio!

Salutacions i molta sort, per que ja us dic que amb les poques plaçes que hi ha, estan mes que donades...

Alba

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.