Iniciar sesión
434.154 mensajes • 20.847 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 7.310 • Último mensaje: 10/11/2025 15:40
PSICOLEGS GENERALITAT DE CATALUNYA 2010
Hola,
buscant al foro no he trobat ningu que es presenti a les oposicions de Psicolegs de la Generalitat. si hi ha algu, mes que res, seria per anar compartint una mica d''informacio, etc.
Merci!
299 Respuestas al Mensaje
RE:PSICOLEGS GENERALITAT DE CATALUNYA 2010
Quería pregunterte si se necita tener el PIR y el mitjá de catalá.
Si no hace falta podría mandarme la orde , si aún está abierto el plazo.
Saludos ,
Cinta
Hola,
jo tinc pensat prepararme per a aquestes oposicions. Si me les vaig estar preparant fa uns anys, però com que estava previsible que no es convoquessin doncs ho vaig deixar. Ara tinc entès que aquest any surtiran: algu sap alguna cosa?? sabeu quin temari surtirà o alguna inforamció?
Podeía llamar a los sindicatos. En cada Hosìtal hay sindicatos.
Saludos,
Cinta
Lena,
esta previst que surti la convocatoria a finals d''any i la primera prova entre gener i març. Es la previsio, pero no se sap. El temari especific encara està en revisio, no l''han publicat. Si entres a Gencat, oposicions, previsio, cossos especials 2010, veuras la publicacio de Psicologia.
El PIR no fa falta i el catala si no tens el nivell C has de fer examen.
Sort!
Hola a tots. El temari ja ha sortit, si aneu on indica el missatge anterior cerqueu psicologia i ja veureu el temari, tant part general com específica. Però tinc una pregunta: quins llibres es fan servir per preparar la prova? El temari ja està, però i els llibres?
Gràcies!
Hola!
El temari ho està preparant Adams, però encara no ha sortit. També preparen les oposicions on line i fan classes presencials.
Qualsevol dubte podeu trucar
Salutacions.
Hola!
Algú em podria dir quins centres de Girona preparen les oposicions?
Gràcies!
hola!
estic estudiant Psicologia i m''agradaria saber si em podeu explicar quines són les proves que es realitzen per les oposicions (part general+específica+examen català) i si hi ha convocatòries tots els anys o pel contrari n''hi ha poques?
Gràcies!
Hola!
algu de barcelona que es presenti a les opos??? per anant intercambiant cosetes??? em vaig presentar a les penúltimes i fins ara no m''he enterat que surt la convocotària. vaig preparar.me a la academia adams però aquest any ho faré pel meu compte.
Fins aviat!!!!
Hola!
estic interessada en fer oposicions per la generalitat, però no acabo de veure l''enll´ç on es dona tota la informació ( nosé si es k no ho trobo o funciona malament l''accés), ¿alú em podria passar el link? haig de decidir si finalment les faig o no...no sé que fer!!!!
gràcies!!
Bon dia, Olga jo començo ara a preparar-me (igual ja vaig tard però igual que tu fins ara no m''he enterat). No sé si et podré ajudar gaire però si neessites qualsevol cosa. Jo tinc temari adams i m''ho preparo pelmeu compte, el que no sé és si anar a més a més alguna academia. Les penúltimes com van ser? els exàmens? complicat? i la part oberta com funciona?
Moltes gràcies!
Bon dia a tots!! algú em podria dir en quina data está fixada la convocatòria?? despres decidiré si la faig o no...................moltes gràcies!!
Hola vero, si vols podem contactar via email i parlem més detingudament. olga.garoig@gmail.com
D''acord Olga!
D''acord Olga, aquest és el meu email veroarte@msn.com.
Hola buenos dias, alguien sabe en cuantas pruebas consiste el examen? muchas gracias
Hola, estoy interesada en compartir los gastos de compra de temario para estas oposiciones. Ya he gastado un montón en academias... si a alguien le interesa que me escriba un mensaje a
vineet026@yahoo.es.
Muchas gracias
Hola noies!
Jo també m''estic plantejant fer les oposicions. Pel que m''han comentat el temari especific és nou, i per aquest motiu no se quines acadèmies tenen el temari actualitzat i si val la pena pagar el dineral per a anar a l''acadèmia.
També voldria preguntar a les que ja heu realitzat opos anteriorment com és l''examen genèric i el comú, també per a saber si m''he de saber l''estatut o és de tipu test i amb uns coneixement més generals en tinc prou.
Gràcies per tot!
Hola Helena, lo prepara adams y cuesta 170 al mes mas 200€ de libros.... yo no puedo permitirmelo, por eso estoy buscando alguien con quien compartir gastos... bueno si que necesitaria algo de orientacion, pero seria para el ejercicio práctico que no tengo ni idea de como se ha de hacer.
Gracias (no contesto en catalan porque no lo domino todavia)
Hola Ana, yo también estoy interesada en compartir gastos con el temario, así que si quieres podemos pedirlo, Nos damos los telefonos así serà más fàcil.
yo soy de Reus (tarragona) no se si estamos cerca però es cuestión de organizarse para luego pasarnos los temas.
mòvil; 607267851
mail:encina@copc.cat
Hola a tots! Jo m''estic preparant les opos pel meu compte. Volia preguntar si sabeu on es poden trobar models d''exàmens d''altres anys. Gràcies!
hola! sembla que molts estem una mica igual, buscant exàmens d''altres anys per poder saber com funciona una mica. jo em trobo a la mateixa situació, per més que busco no trobo. imagino que a les acadèmies si deuen tenir exàmens, però a banda que són molt cares, i jo no m''ho puc permetre, estant a Barcelona, i jo sóc de Reus. si algú sap on puc trobar models estaria molt agraïda.
gràcies!!
Hola!
Algú sap quines per a quins llocs de treballs son les oposicions de psicologs de la generalitat d´aquest any? o quines solen ser les places q s´ofereixen?
Gracies.
jo la veritat no en tinc ni idea, sé que són 57 places i prou. tu saps com són els exàmens?? t''hi has presentat mai?
No m´hi presentat mai, nomès se que es un examen tipus test de la part general, de la part específica hi ha un tipus test i un altre obert...
i desprès està la part de mèrits
La veritat es que fins q no surti la convocatòria no hi ha més informació.
moltes gràcies.
Hola,
Doncs em sembla que algunes de les coses que comenteu probablement seran diferents. Més que res perquè a Adams (acadèmia) posen com a exemple la convocatòria anterior de psicòlegs (del any 2005). Però si mireu les convocatòries recents d''altres cossos especials totes segueixen el mateix patró, prova tipu test per la part general, i dos proves diferents per la part específica una de 10 preguntes obertes amb preguntes curtes i una altre amb un supòsit pràctic. Aquest últim canvi a mi em sembla un fastidi, més que res perquè són 75 temes i amb un tipu test només has de "recordar" però amb l''obert...
Hola a tothom, no se si arribo a temps però a mi també m''interessaria compartir despeses per comprar el temari.
Si a algú encara li interessa, os deixo el meu correu: mariona_moli@hotmail.com
Hola, ma''gradaria saber si em poso a estudiar a partir d''aquestes dates, si em donarà temps per presentar-me als exàmens. Quan es realitzen?
No tinc el material per preparar-ho. També estaria interessat en compartir-lo.
Moltes gràcies!
Hola, a mi m''interessaria compartir temari amb algú. He vist que la Mariona també. Ja em direu quelcom
annarc15@mixmail.com
Hola Mariona i Anna. Doncs ja en som 3 per compartir el material. si esteu interesades digueum-he alguna cosa per correu: albert.sanchezramos@gmail.com
Hola nois i noies!
Jo he fet la solicitud avui ràpid i corrents i ja ser que tinc poques possibilitats d''optar a plaça perquè ja he anat veient que hi ha gent que porta temps estudiant per les oposicions, però ho intentarem. Estic bastant perduda en general. Els llibres només es poden adquirir per l''acadèmica Adams o hi ha alguna altra forma? Quin preu tenen? Perquè jo segurament també estaria interessada en comprartir el material. Bé, ja em direu. Gràcies!
Hola a tothom!!! jo ahir vaig fer la solicitud... i com alguns de vosaltres estaria interessada en compartir material. Pel que fa la part general jo la tinc em faltaria la part específica.laiams9@gmail.com
Hola!
Jo sóc de Lleida. Si ha ha algú d''aquà que també prepari opos, pot contactar amb mi per mirar el tema del material o ajudar-nos a estudiar.
jucacali@gmail.com
els llibres a adams m han costat 234 euros pq estic colegiada...
jo nomes fare una llegida i mirare com van aixo de les opos, no hi ha temps a mes, i el temari esta molt condensat
si algu vol compartir informacio olgalluna@hotmail.com
si algu te examens d altres anys doncs...
Hola,
Tinc el llibre 4 del cos de psicòlegs de l''any 2010 d''Adams. He pensat en que si algú vol comprar-se el volum 2, jo li presto el volum 4 si em presta el volum 2. Deixo el meu mail perquè contactin els interessats: kombolois@gmail.com
Bones,
Em dic Mercè i també em presento a les oposicions. Pel que m''han explicat les places no estan gens venudes, així que és més fàcil agafar-s''ho amb ànims. Jo encara no he estudiat res, però almenys ho intentarem.
Em sembla molt bona idea la de compartir el material. Us passo el meu correo: cotocroc@hotmail.com
Salut!
Mercè
Hola,
m''agradaria compartir despeses de material amb algú, no sé com s''hauria de fer. La part general està a la web però la específica??
el meu mail carolinarm78@yahoo.es
Hola,
Em dic Jessica i per variar també em presento a les opos.
Els llibres del temari específic es poden comprar a la llibreria de la Generalitat de Catalunya (són 54 euros, a la Adams també costa el mateix i al Corte Inglés també), són 4 volums, vaig estar mirant el temari i pel meu gust la informació que surt és massa esqüeta, massa esquemàtica, m''esperava més explicacions. A Barcelona hi ha una llibreria de la Generalitat, que està per les Rambles, per on està la botiga Nike i Custo. També he vist que estan al Corte Inglés, així que suposo que en qualsevol llibreria que tinguin material per les oposicions hi deuran de ser.
La part general està a la pàgina web de la Generalitat en format pdf. Vaig preguntar a la llibreria de la Generalitat si tenien el llibret de la part general (que segons la pàgina web de les opos estava a la venta per 9 euros) i em van dir que ja no l''editen, com la versió era del 2006 o anterior, i no l''havien actualitazat no han tret més edicions, llavors les opcions per la part general es baixar-ho des de casa o comprar el llibre de la Adams que són uns 60 euros.
I si algú sap alguna pàgina web per p0oder mirar models d''exàmens...
Anims amb l''estudi.
Salutacions
HOLA!
ja veig q estem tots igual... jo tmb m''he enterat a última hora, jo tmpoc sé si apuntar-me a l''academia, estic mirant els llibres dl temari, algú saps exactament les places per quin lloc seran a ocupar i a on? tot plegat em sembla una bogeria!
Hola!!
no es sap per on seran les places, però pel que fa el numero son 57+ 5 asicionals, aquestes últimes son per aquelles persones que tenen alguns discapacitat.
Algu sap on podem trure exemples de proves? conec amics que s''han presentat a altres oposcions i han trobat examens d''altres anys, però jo no n''he trobat cap.
hola soy cristina
estoy un poco perdida me gustaria que me ayudarais..
sabeis si hay algun foro ..
me gustaria compartir gastos en cuanto al temario aunque sea un poco tarde .. otra cosa la parte practica alguien sabe como sera ....
sabeis si se hara los examenes juntos..
por favor si alguien le interesa compartir los gastos , yo tengo el primer libro ... me faltan los tres restantes mi email es cryysvillena@hotmail.com
HOLA HE CREADO UN FORO EN "WWW.FORONUEVO.COM"
SE LLAMA oposicionpsicolegsgeneralitatcatalunya
ASI PODEMOS COMPARTIR DUDAS SOBRE ESTA OPOSICION
HOla he pogut arribar fins a FORO "WWW.FORONUEVO.COM" pero no trobo el grup...per cert enhorabona per la iniciativa.
Hola!
jo també he pogut entrar a la pàgina, però no trobo el grup...
Gràcies i ànims a tot/es!!
Bones,
Vaig parlar amb Governació i em van dir que el previst és que les llistes provisionals d''ademsos i exlosos surti abans del 13 de gener. El què pot passar és que pel canvi de govern, això es retardi. En sabeu alguna cosa?
Hola,
he començat a mirar-me el temari A i el trobo un rotllo monumental. Com us va a vosaltres?
Per cert que les llistes d''admesos sortiran a la segona quinzena de gener
Hola a tothom! Jo també em presento a les opos. M'' ha semblat molt bona idea el foro, però no l''he trobat!! Algú hem pot ajudar?? Entro a la web, però el cercador no troba el grup... Gràcies!
sembla ser que tindrem que continuar comunicant.nos per aquí....molts ànims companys
Oposicionpsicolegsgeneralitatcatalunya es el foro sin poner el www en la pagina así tal cual ... Lo que pasa que no se como va ...
Si al cercador de google poseu "oposicionpsicolegsgeneralitatcatalunya" sense les cometes, surt un enllaç que t''envia directament al foro. Jo ja l''he trobat!
Hola! Sóc nova al foro. Fa molt poc que vaig començar a preparar-me les opos (any nou...vida nova), però tenint en compte els anys que fa que no es convoquen, s''ha d''intentar.
He vist que la Generalitat ha penjat exàmens d''altres cossos especials, pero de Psicòlegs no hi ha res.
Mai m''he presentat a unes opos de Psicologia i no tinc ni idea de cóm són els exàmens, bé el de dret és tipo test, els que em preocupen més són les preguntes curtes i sobretot el pràctic. Algú podria orientar-me una mica amb el pràctic?
Per cert, he provat de posar al google "oposicionpsicolegsgeneralitatcatalunya", però a mi no em funciona. Cóm puc accedir al foro?
Moltes gràcies i ànims amb l''estudi!
Hola! Sóc nova al foro. Fa molt poc que vaig començar a preparar-me les opos (any nou...vida nova), però tenint en compte els anys que fa que no es convoquen, s''ha d''intentar.
He vist que la Generalitat ha penjat exàmens d''altres cossos especials, pero de Psicòlegs no hi ha res.
Mai m''he presentat a unes opos de Psicologia i no tinc ni idea de cóm són els exàmens, bé el de dret és tipo test, els que em preocupen més són les preguntes curtes i sobretot el pràctic. Algú podria orientar-me una mica amb el pràctic?
Per cert, he provat de posar al google "oposicionpsicolegsgeneralitatcatalunya", però a mi no em funciona. Cóm puc accedir al foro?
Moltes gràcies i ànims amb l''estudi!
Hola!
Com va l''estudi? Algu está anant a l''academia? Què tal son les classes allà?
M''ho sembla a mi o el temari dels llibres no és gaire bò?
Desordenat, informació important esqüeta i informació no rellevant més extesa.... Què enpenseu?
Salut
Mercè
Hola Mercé, són uns llibres que costa molt esutdiar, he conviat de tactica per motivar.me d''altres maneres per estudiar. Molts ànims a tots
Olga
Hola sóc la noia nova, que ha enviat el missatge per duplicat, disculpeu, ha estat un error.
Mercè, jo tb. m''he comprat els llibres de l''Adams i penso el mateix que tu, massa extens en algunes coses i d''altres que jo considero importants nomès les toca de passada.
No he anat a cap academia a preparar-ho, pq fa poquet que m''hi he possat i pel que he vist la gran majoria d''academies només prepara la part dels 25 temes de Dret. Pel que jo he pogut veure, només l''Adams prepara l''oposició sencera, pero crec que costa uns 171€ al mes i a sobre a mi em cau bastant lluny.
Reitero la meva pregunta anterior, al final hi ha foro per compartir dubtes i comentaris?
De nou ànims amb l''estudi!
Hola a tots/es!!
jo estic amb vosaltres. Els temes que surten als llibres de la Adams tenen una distribució extranya del material. A més, he trobat parts repetides (parà grafs) en alguns temes (i fins i tot, dintre d''alguns temes!!).
Estaria molt bé tenir un foro per compartir dubtes, comentaris, i fins i tot apunts. Jo m''ofereixo!
Ànims a tots!!
Clara.
se posa al google "oposicionpsicolegsgeneralitatcatalunya" sense comilles y aparece el quart... el foro no hi ha res escrito , pero podeu escribir per a ver si funciona..
Hola a tots!!
com va l''estudi? teniu alguna novetat?
ànims a tots!!
Clara.
Hola a tots!
Ja estan les llistes d''admissió provisional!
Sort a tots,
Clara.
Hola!
De la part general tinc el llibre d''Adams, és força extens i no sé si és millor mirar-me els pdfs que surten penjats a gencat. Que en penseu?
Algú sap com es poden trobar exàmens de convocatòries anteriors?
Estic d''acord en que aniria bé muntar un foro on poder compartir informació i docs.
Gràcies i ànims!
Hola Mireia!
Jo ho estava preparant amb el llibre d'' Adams, però com dius és molt extens i penso que no em donarà temps a tot... per tant he decidit preparar-ho amb els pdf i en cas de dubte miro el llibre. Suposo que és bastant més resumit... del tema exàmens no ppuc ajudar-te, jo no he vist cap model anterior enlloc!! Si algú sap on podem trobar-los, ens faria un favor!!
Merci! i ànims amb l''estudi!
¿alguien puede decirme si el examen tipo test y el de las 10 preguntas cortas serán el mismo día o en días distintos? y si es en diferentes días ¿cuánto tiempo transcurre entre uno y otro?
Si consulteu l''estat del tràmit, identificant-vos amb el DNI i data de naixement, us surt el català i el castellà com a no convalidats???
Sí, a mí también me apareece así. Supongo que hasta que no tengamos que llevar los papeles y justificantes aparece así.
¿habéis visto que la fecha es el 2 de abril?
¡ánimo a todos!
Buenos dÃas a todos!
cómo llevais el estudio?
Yo tengo una propuesta, cambio los temas del 36 al 75 (correspondientes a los volúmenes 3 y 4 de la ADAMS), por los temas 1-35 (correspondientes a los volúmenes 1 y 2 de la ADAMS). ¿A alguien le interesa?
Gracias y ánimos, que ya queda apenas 1 mes!
Clara.
hola ... como lo cambias en resumenes...
Hola! Pues si, tenía pensado cambiarlos en resúmenes, vía email. Te interesa?
Gracias,
Clara.
hola
pq no poneis precio a esos resumenes? a mi me podrian interessar.
Hola,
¿precio? hombre...no es más efectivo intercambiar resúmenes, así todos podemos salir ganando más pragmáticamente? Si es por que no se tienen los libros, vendo los resúmenes por 60€ (teniendo en cuenta que cada volumen vale 55€ y contando el esfuerzo que resulta hacer los resúmenes, me parece más que razonable). Sin embargo, sigo pensando que lo mejor es el intercambio de resúmenes.
Saludos y ánimos a todos,
Clara.
estoy de acuerdo contigo clara, pero es que tengo los libros y no he podido mirar nada, necessito algo mas corto ym as o menos efectivo para ir con almenos el temario leido
60 euros cada resumen?
Hola!
no! 60€ cada resumen es una barbaridad. Los temas del 36 al 70. ¿Y si te cambio los resúmenes por las fotocopias de los dos primeros tomos?
Clara.
Hola!
no! 60€ cada resumen es una barbaridad. Los temas del 36 al 70. ¿Y si te cambio los resúmenes por las fotocopias de los dos primeros tomos?
Clara.
de donde eres clara?
fotocopiar los dos tomos!!! es una locura, piensa que son mogollon de paginas...
Hola!
yo soy de Mataró. Yo tengo las fotocopias de los dos segundos tomos y me salieron por 40€...En caso de que decidieras enviarme las fotocopias, puedes enviarlas contrarreembolso...
¿De dónde eres tu?
Clara.
clara yo soc de mataro tambe!!!
quan vulguis quedem!!
En serio? jejejeje
Treballes a Mataró també? Jo és que treballo a Barcelona i arribo a Mataró cap a les 7 de la tarda. A partir d''aquella hora, quan vulguis!
si curro a mataro plego tard pero el divendres podria quedar
olgalluna@hotmail.com
escriume per aqui i mirem de quedar
Hola a tots,
jo tb em presento pero la veritat es que els llibres de l''adams tenen tela...
alguna idea de la part pràctica?
Hola a tots!
He vist que la previsió és el 2 d''abril i gairebé em serà impossible assistir a l''examen aquest dia!! Algú sap si hi ha probabilitats de que canviïn la data?? Com q posa previsió... Quina mala sort!!!
Doncs en principi és una previsió, així que la possibilitat de que canviïn el dia sempre existeix, tot i que quan possen data no la solen canviar. Creua els dits!!
Per cert, com porteu l''estudi!? Jo enfeinada amb el temari específic, que per cert el de la Adams no m''acaba d''agradar, però no hi a temps per més... aisss...
Algú té alguna idea de com serà el supòsit pràctic? A mi és la part que més preocupada em té...
Gràcies Tatiana! La part pràctica no tinc gaire idea de com serà...
No sabreu pas l''horari? Si és al matí de 9 a... ?? Mil gràcies!
Quan surtin les llistes definitives ens informaran sobre els horaris i el lloc on ens convoquen per fer els exàmens. Sobre els horaris, jo espero que sigui pel matí!
Compta que l''examen pot durar mínim 3h, 1h per cada prova. Per cert, no tens gaire idea de com serà la part pràctica, però tens alguna, encara que sigui petita?? jajaja
Sabeu on puc trobar examens anteriors de les oposicions de psicoleg de la generalitat
Jo pensava que el es feien les proves en dies diferents!!! UOOOO!! Primer la part general, després l''específica i finalment la pràctica, ja que creia que cada prova era eliminatoria, es a dir, que si no superes la part comuna ja no pots fer la part específica i així amb l''altra també. Algú m''ho pot aclarir??? També agrairia, com la Georgina, saber on es poden trobar examens de convocatòries anteriors.
Moltes gràcies!!
Lo habitual en les oposicions és fer totes les proves el mateix dia. El fet de que siguin eliminatòries, només implica que si no aproves una de les tres proves, el Tribunal no té perquè qualificar les següents i quedes automàticament exclós de la convocatòria.
Jo ni idea d''examens anteriors, si algú en té...
Si noies, el mateix dissabte totes les proves, i són eliminatòries entre elles: és a dir, si corregeixen la primera i no està aprobada ja no corregeixen les altres. Si la segona no està aprobada no corregeixen la tercera, i si la última no està aprobada el resultat final és suspés .
Per altre banda, he estat buscant i buscant i no he trobat CAP convocatòria anterior de psicòlegs...si algú en trobés alguna que ho digui, ens seria a tots de gran ayuda!
Ànims a tots!!
Esteu segur de que són totes les proves el mateix dia!?!?!?
Hola, sí són totes les proves al mateix dia.... (solen ser entre matí i tarda).
Ja estan les llistes definitives! Data d''examen el dia 2 a les 8:30!!
Algú té idea de a quin "material i documentació en suport paper" es refereixen quan diuen que en podem disponsar per a fer la el supòsit pràctic? Representa que podem portar els 4 llibres de l''Adams? je je.
Doncs jo tampoc sé lo del suport paper del supòsit pràctic.
Sí, 8:30 a la Facultat d''Economia i Empresa, Av. Diagonal 696 Barcelona.
La veritat és que vaig totalment perduda. Mai m''he presentat a unes opos i això del suport paper no entenc a què es refereix... A veure si algú ens dóna una pista.
Clara, em vendries els resumens del 36 al 70?
Gracies!
Hola! Si, clar que te''ls venc! Com ho fariem?
Ànims a tots!
Clara.
Clara, et deixo el meu correu: cuxa21@hotmail.com... escriume un correu, diguem si prefereixes que et faci una transferència o com ho vols fer.
Està previst que aquesta segon quinzena publiquin les instruccions per a la realització de la prova. Esperem que aclarin això del "material en suport paper"
Hola!!! algu te algun material per a preparar els casos pràctics? Ànims a tots!!!
Hola a tothom, ja sabeu q als supòsits pràctics tb hi entra la part general? al·lucino am aquestes opos? quin sentit té q en posin un cas pràctic de dret administratiu? no busquen psicòlegs?
som 1100 persones, l''examen de la part general serà un "mero trámite" o faran una neteja de la ostia? tela si s''han de llegir tots els exàmens, no?
Tinc els colzes q no me''ls sento
salutacions
A veure, si mires els exàmens de les altres opos molt rarament fan preguntes del temari general a les preguntes obertes, i en el cas del supòsit pràctic crec que no ho han fet mai.
Teniu examens anteriors? D''on els heu aconseguit? Espero q hem pogueu ajudar! Gràcies!!!
Em sembla que els nervis estan podent amb nosaltres xD, em referia a exàmens d''altres oposicions als cossos superiors de la generalitat, que avaluen de la mateixa manera que a nosaltres. No hi ha exàmens anteriors entre altres coses perquè el temari era diferent i la forma d''avaluar també.
Instruccions realitzacio prova
¿alguien sabe si ya han salido las instrucciones para el práctico y si los exámenes serán todos por la mañana o los dividirán entre mañana y tarde (que espero que no)? Estoy mirando en la tabla donde viene todo el proceso y no veo nada. Me parece que , siendo el examen el día 2, que todavía no haya salido la instrucción del práctico me preocupa un poco.
¿Pordría informarme alguien? quizás han salido y estoy mirando en el sitio equivocado.
¡ánimo!
locomia mirate este link
www.gencat.cat/diari/5761/103
Muchas gracias Toñi por la información, pero he copiado el link y me da error. Después he mirado "manualmente" el DOGC con el número 5761, y vienen las bases generales de toda la oposición, pero no veo las instrucciones del examen ni los horarios del segundo y tercer examen.
Gracias Toñi
HOLA!
JO TAMBÉ HE INTENTAT ENTRAR AL LINK D''EN TONI I EM SURT ERROR.
SUPOSO SERÀ NOMÉS DURANT MATI, NO??
Jo calculo que fins les 14 aproximadament estarem amb l''examen
Por fin han salido los horarios...Menos mal que son todos por la mañana
Suerte!!!!
lo q sigo sin saber si "suport paper" se refieren solo a hojas, o sirven libros, fotocopias... ?¿?
Yo creo que si no especifican puedes llevar todo: libros, fotocopias...lo que quieras. Ante la duda, mejor lleva todo lo que quieras y, si allí te limitan algún material, siempre tendrás tiempo de guardártelo.
ya eso pensaba hacer aunque no se si ir con una maleta de esas de ruedas jejeje
El "suport paper" me parece muy claro, todo lo que NO sea digital y esté hecho de papel (hojas, libros, fotocopias etc.) se puede llevar. En caso contrario lo dirían. Además sería un poco absurdo hacer limitaciones teniendo en cuenta que los libros de adams se pueden "romper" para tener las hojas sueltas xD.
Pels que no som gaire optimistes amb l''exàmen... sabeu si en el cas de no treure plaça estàs en alguna llista d''interinatge o alguna cosa similar??
Hola a tots i sobre tot molts ànims!!!
Com que al final no he pogut estudiar gens no em presentare, però el que no tinc clar es cada quan es convoquen les oposicions de psicòlegs de la gene, son bianuals? algu sap com va?
Moltes gràcies!!!
Bon dia!!! jo tampoc he estudiat res de res... però aniré a veure com son els examens. Tornaran a fer una altra convocatoria aquest any?
MOLTA SORT PER AQUELLS QUE HEU ESTUDIAT I US PRESENTEU
Hola...
Jo tampoc he estudiat gaire, no he arribat al 50% del temari, però aniré a veure si hi ha sort.... I si no veure com són els exàmens........
Aquest any les convocatòries crec que estan molt malament....Està tot parat.... I aquestes han sortit perquè havien estat publicades abans de que treguessin l''Acord de Govern famós.......
O sigui, que fins d''aquí 2 anys crec que res de res......
Ànims
Si les tornéssin a convocar en 2 anys firmaria ara mateix!! Quant temps feia ara que no les convocaven les de psicòleg? Jo no he estudiat gens la veritat, però hi aniré a veure com és l''examen, i això q no sóc de Barcelona i hauré de dormir en un hotel, però m''ho agafo com una aventura, a veure què... aquesta és una altra, no entenc perquè els exàmens s''han de fer a Barcelona. Això pot provocar que molta gent de la resta de Catalunya no pugui venir per diferents motius... en moltes altres opos s''habiliten aules almenys en les 4 capitals. En fi, què hi farem.
Si Nuria, opino el mateix que tu......... No entenc com no han pogut fer els exàmens en les 4 capitals (però suposo que és pel tema de pressupost, així no han de pagar tantes dietes ni desplaçaments per una banda, i per l''altra, una forma de fer una mica de criba).
Bueno a l''aventura.......i a veure què tal.....
hola a tothom, la veritat jo tampoc ho porto gaire bé, només fa dos mesos q mo estic preparant, imagineu. si no recordo malament, les últimes van ser al 2004, però si que en faran altres en un parell d''anys com a molt, penseu q degut als ajustos econòmics q estan fent a la administració, estan contractant molta menos gent de la q realment necessiten, així q si aquesta vegada no ens hi surt no hem de perdre l''esperança i tornar a provar en ela següent.
Jo avui ja plego, demà tranquil·litat i relax, passejada amb en Mako i la meva filla, un bon dinar, millor migdiada una visita a una exposició a la meva ciutat, una birreta abans d''anar a sopar, a dormir d''hora i a les 6 en peu, dutxeta un bon esmorçar i cap a Barcelona.
Ens veiem dissabte, col·legues.
Toni
a veure si teniu rao i ens surten unes altres en 2anys!!! Jo si algu que aprobi em vol vendre el material... Jeje. Anims!!!
Me ha entrado una duda estúpida de última hora. Si estamos convocados en la Facultad de Economía hacemos los tres exámenes allí ¿no?
Es que hoy he pensado, con los nervios ¿será que la Escuela de Administración Pública es para hacer el práctico?
Estoy de los nerviossss
¡suerte!
No, por lo que he entendido lo de la Escuela de la Adm es para los que han alegado discapacidad que en las listas les sale otra aula...
Yo tb estoy de los nervios!! jejeje
hasta mañana!!
mira en el llistat que hi ha publicada que posa on et toca...
Hi ha algú que hagi estudiat? je je je.
Doncs jo porto des de desembre estudiant, m''ha donat temps a llegir-me tota la col·lecció de llibres d''Adams comú, específics i casos pràctics una vegada, ja veurem si és suficient per a ser seleccionat o no.
Quins casos pràctics??
casos practics?¿?
Quan he dit casos, volia dir "supòsits", és l''últim que va sortir fa només 15 dies, la veritat que quasi al límit que no els donés temps a publicar-lo...
A on estant publicats els supòsits?
A on estant publicats els supòsits?
Em referia al llibre d''Adam , l''asterisc és per no dir la última lletra perquè en teoria no puc donar publicitat, no és res que s''hagi publicat a nivell de web de la Generalitat. Sort per demà, encara no estic nerviós, suposo que ja hi haurà temps de posar-s''hi.
HOLA!
Sortint amb tren de girona, algú sap a quina parada haig de baixar?
Així que els de la Adams han publicat un llibre amb supòsits i casos pràctics per aquesta opo? Osti tu, lo q faltava... n''hi ha que ens els hem comprat els 4 i se''ls ocurreix publicar aquest ultim llibre 15 dies abans de l''examen... deu ni do! En fi...
Sii jo m''acabo d''enterar.. i no entenc com ho poden publicar només 15 dies abans...
La parada de tren és Sants i d''allà linia verda fins zona universitària!
Molta sort a tots!!
¿Qué tal? ¿Qué os pareció el examen?a mi me pareció el tipo test muy difícil y los otros dos no tanto, pero no sé si compartís la misma opinión.
Ahora a descansar
Sí, comparteixo la opinió.
Doncs a mi l''últim exercici em va semblar el més complicat. Em va fer la sensació de que si no ets ja psicòleg a la Generalitat poca cosa pots fer per treure una bona nota...
Hola!
Espero que us anés bé l''examen. Jo havia pagat les taxes, però com ja vaig dir x aquí, el dia 2 m''era impossible assistir-hi, així que finalment no vaig poder fer l''examen. Tampoc havia estudiat gaire, especialment perquè l''últim mes o així ja sabia que no hi podria anar, així que ho vaig deixar estar. Us volia preguntar com era l''examen, que us va semblar i si voleu penjar, escriure o explicar una mica les preguntes ja que de cara a propers anys puguin servir a nous psicòlegs que s''hi vulguin presentar, ja que com tots sabem la informació sobre aquest examen és escasa. Gràcies! I molta sort amb els resultats!
Jo comparteixo la opinió de la Ka, també.
El tipus test em va semblar molt difícil, i les preguntes eren una mica amb trampa, per fer neteja, vaja. Crec que no l''he passat. Els altres 2, em van anar molt bé........ L''últim exàmen, jo no vaig veure pas que fos adreçat a persones que treballen a la Gene.
Jo hi porto molts anys a la Gene, i la veritat és que el fet de conèixer l''administració no em va servir de gaire per resoldre les preguntes, a part, eren molt variades, i si estàs a la Gene en un Derpartament, no saps ni coneixes detingudament els passos de l''altre.....
O sigui que lo més segur, que me''n vagi al carrer (sort que els interins cotitzem per l''atur)................... Bueno, a esperar les pròximes opos a veure si hi ha sort...
Ara a esperar les properes....a veure quan es convoquen!!! Molta sort a tothom amb els resultats!!
La majoria de gent diu que li ha anat bé a l''obert. Conclusió: preguntes massa genèriques i la opo serà una loteria, potser injust fins i tot pels que més hagin estudiat.
estic d''acord am tu perque jo no havia estudiat GENS i la segona proba la vaig trobar facileta... La mes dificil la primera proba!!! MOLTA SORT PER AQUELLS QUE VAU ESTUDIAR!
Per qui pregunta com va ser l''examen, a la web de la Generalitat els penjan tots. El primer va ser l''examen més dificil de la part general per un cos especific que he vist mai!! i he vist molts! ja era d''esperar que seria difícil perque ens vam apuntar 1090 persones i voldrien de deixar molts pel camí, pero van demanar un nivell com si fos per treballar al departament d''Economia i Finances!! es van passar molt. El segon era per aquells que havien acabat la carrera feia poc, però no per una oposició de psicòlegs de la Generalitat. El normal hauria sigut que fos com el tercer, preguntan sobre les funcions que fa un psicoleg als diferentes departaments, sobre els diferents col·lectius, sobre la cartera de serveis,etc... sense cap intenció d''ofendre a ningú, però algú que li ha semblat fàcil parlar de la validesa i el trastorn limit sap que és la cartera de serveis? o els graus de la dependència i com ho valoren els EVO? i qué és el centre Sirius i els àmbits de comunicació que té? la diferència entre un PMM i un POI? etc.... El tercer com a cas pràctic va tenir poc, però va estar bé. Una mica frustant, però ja sabem que els pressupostos estan fatal i s''ha de retallar per tot arreu. Felicitats al que aprovin, de veritat, si aproveu sou uns cracks.
Estic totalment d''acord amb tu!
Doncs sembla que no he tingut massa bona sort amb les que dubtava al tipus test i no he arribat a encertar la meitat, així que adéu opos, ha sigut una experiència més que espero que a molts ens serveixi per a futures opos. Sort a la resta!
Ja podeu autocorregir el vostre primer examen al web de la Generalitat que ja han sortit les plantilles de correció. Jo al menys he aprovat aquest, però justet.
I aprofito per fer correció d''errada del mail anterior: els EVO valoren el grau de discapacitat i els de la dependència el SEVAD...... aiii que amb la mala llet que tinc des de fa 3 dies ja no se el que dic....
Hola a tots
He suspès el test, per no gaire. Bé, m''ha animat el comentari de la companya dient que era dels difícils. Es clar, havien de polir-se molta gent ja d''entrada amb els que érem...
Als que hagueu passat, molta sort i ànims dins al final. I per cert, si algú de vosaltres passa, ens podreu explicar en quins departaments i llocs de treball donen les places? Penso que ens serà útil i ens animarà per una propera convocatòria als que en aquesta ens hem quedat pel camí.
Per cert, els que us heu preparat en acadèmia, què en penseu? Creieu que val la pena? Jo ho he fet pel meu compte i he de dir que la part A m''ha sigut molt feixuga i m''ha encallat molt en l''avenç de l''estudi. Us ha passat el mateix a vosaltres?
Anna
La acadèmia ha sigut el pitjor d''aquesta opo, temaris molt mal preparats (alguns són copy-pastes de la segona o tercera búsqueda a google), simulacres d''examen acumulats tots en l''últim moment i molt mal fets. En definitiva la meva recomanació es clara, no t''apuntis. Només valen per explicar-te el temari general (i en el fons aquest l''únic que necessita es paciència). I el pitjor de tot és el temari específic perquè no hi ha un altre...
Yo también he suspendido. Tengo 24 aciertos, por los pelos,...y no sé si tengo ánimos para dedicar otro año a estudiar. Estoy de acuerdo con Anna en que los que obtengáis plaza (¡felicidades!) nos podiais aconsejar, decir en qué puesto os ha tocado, en fin, cualquier información del proceso posterior nos vendrá bien.
Gracias y enhorabuena a los aprobados
Hola a todos,
Vendo el material para las oposiciones de Psicòled de la Genaralitat, el libro general de la editorial Adam, más los 4 libros específicos más resumenes impresos de los 25 temas generales 220 euros. Todavia no estan ni estrenados y vale mucho la pena! Dependiendo de donde estes te lo puedo llevar a casa. Urge mucho vender para ocmprar apuntes de PIR. Mi mai: gisela.rodriguezhansen@gmail.com
aprovat molt rascat, +de 500 nopresentats, + de 300 suspesos i només 255 hem passat la 1a prova. Ho trobo tot una mika injusts. q els assegura q els q hem passat la 1a prova som mijors psicolegs q els q s''han quedat al camí. L''unic segur es q sabem més de dret adm. quin sentit té? l''xamen de dret no hauria de ser eliminatori, no haurien de fer mitja aritmètica, sino ponderada, per mi no pesa igual una prova q altra.
Molta gent ha anat a veure "si sona la flauta", només amb la xifra de que de 1100 s''han presentat 580... crec que molts no han tingut en compte que és una oposició a un cos superior i això significa que el temari és molt difícil. Conec a molta gent que portava 1 mes i escaig estudiant, amb això no és suficient. De totes maneres a mi el sistema en general no em sembla just, primer et fan estudiar 100 temes i després només hi ha 10 preguntes (a l''obert), que evidentment cadascuna toca només un tema, et poden tocar els 10 temes que millor portes o els que pitjor portes, a més que avaluaran coses bastant subjectives com la qualitat del redactat (a mi personalment no em va donar temps a repassar gaire). Per un temari tan llarg que facin tipu test i si no que redueixin temari. I en quant al temari general els últims 4 temes són senzillament un calaix de sastre per on fer-te tot tipus de preguntes, de fet havia preguntes impossibles de contestar que em sembla venien d''aquests temes.
Toni, d''on has tret aqusta informació? Perquè a Internet només es pot consultar la informació d''un mateix, no?
A internet està tot, a consulta ficas el DNI i surten les notes pròpies, però a sobre hi ha la data 11.04.11 on es poden veure totes les llistes, la dels aprovats amb les notes, la dels no aprovats, i la dels no presentats.
aprovat molt rascat, +de 500 nopresentats, + de 300 suspesos i només 255 hem passat la 1a prova. Ho trobo tot una mika injusts. q els assegura q els q hem passat la 1a prova som mijors psicolegs q els q s''han quedat al camí. L''unic segur es q sabem més de dret adm. quin sentit té? l''xamen de dret no hauria de ser eliminatori, no haurien de fer mitja aritmètica, sino ponderada, per mi no pesa igual una prova q altra.
Quin despiste!! No ho havia vist... Gràcies!
Toni, potser no és del tot just però no es tracta de treballar a una consulta privada, parlem d''unes oposicions i s''ha de saber una mica a on et fiques, drets i deures dels funcionaris, com funciona l''Administració, un minim sobre els poders del Estat, etc... En cas d''empat amb els punts si que compte més la nota del segon i tercer examen que la del test.
El que ha passat amb aquesta convocatòria és que s''ha apuntat massa gent a veure si sonaba la flauta, sense saber realment com van les opos i sense tenir realment ganes, i per això i per altres raons totes respectables, després una gran majoria ni s''han presentat, més de 500 persones..... Aixó ha influit molt per que el primer examen que normalment no és molt difícil per un cos específic, per nosaltres ha sigut una "escabechina". A més, el test es corregeix de forma automàtica però els altres dos no i que siguin eliminatoris ajuda a descartar molts i així corregir menys a cada fase. Del segon no volien corregir més de 200-250, i per aquí a anat, però imagina que ens presentem els 1090 i no és eliminatori, haurien de corregir 1090 examens de respostes breus i no tindriem les notes ni per nadal.... Ara al Juny imagino que deixaran a la meitad dels que quedem i d''aquests 100 i poc sortiran als afortunats amb plaça.
Vendo el material para las oposiciones de Psicòleg de la Genaralitat, el libro general de la editorial Adam, más los 4 libros específicos más resumenes impresos de los 25 temas generales 220 euros. Todavia no estan ni estrenados y vale mucho la pena! Dependiendo de donde estes te lo puedo llevar a casa. Urge mucho vender para comprar apuntes de PIR. Mi mai: gisela.rodriguezhansen@gmail.com
HOLA A TODOS! TENGO UNA DUDA A VER SI ALGUIEN ME LA PUEDE RESOLVER:
Me gustaría presentar un recurso por no haberme admitido en una de las pruebas de la convocatoria, pero no sé a dónde tengo que enviarlo ni que escribir.
¿Alguien me podría ayudar??
Muchas gracias a todos!
A ver, llama a la oficina de convocatorias, no creo que aquí nadie sepa seriamente como interponer un recurso administrativo. Eso sí los terminios nos los tenemos que saber de memoria... xD
No me deja poner el enlace porque dice que es SPAM, pero vamos si escribes en San Guguel: "oficina de convocatories" te sale.
Muchas gracias, ya veré a ver como lo puedo hacer.
Alguien sabe cuando serán las próximas convocatorias? XD
un saludo!
VENDO LOS 4 LIBROS ESPECIFICOS MAS EL GENERICO DEL ADAMMS ESTAN SN USAR.
PRECIO NEGOCIABLE
quina tela, només han passat el segon examen 32 persones? i si no passen el 3er ex? plaçes desertes? tornaran a convocar?
El segon examen l''han passat 82... 32 és el català. En totes les opos a la gencat el cribat és el segon exercici però en el nostre van fer fora molta gent al primer.
Hola!!! Escric perquè m''agradaria saber com us ha anat l''examen i què us sembla que passarà al tercer exercici...jo he passat el segon pro el tercer no em va anar gaire bé...no tenia gaire material per consultar i la veritat es que vaig deixar preguntes en blanc així que no hi confio gaire......tb us volia fer una pregunta: el certificat de serveis prestats l''has d''anar a demanar al lloc on vas treballar en cas que no sigui a la gene?és que a mi em queda una mica lluny...i una altra: el dissabte es poden anar a entregar papers? és que com posa que és fins al dia 11...
Moltes gràcies!!
com saps q han passat 82 persones?
A veure les oposicions de psicòleg tenen una pàgina de referència a la web de la gencat, allà està tot, incloent un pdf amb la relació d''aprovats... En realitat per ser exactes han passat 83.
Jo he passat el segon exercici però el tercer no el tinc clar, ja veurem.
A veure si algú em pot ajudar...m''està resultant molt difícil que m''omplin totes les dades que em demanen al model de certificat de serveis prestat a altres administracions...he vist que si no el pots presentar almenys has de presentar la sol·licitud conforme demanes a "x" adm. que t''emeti aquest informe. Aquesta sol·licitud sabeu si s''ha de presentar a l''oficina de la Generalitat?si em podeu dir alguna coseta, el que sapigueu us ho agrairïa molt, pq m''estic trobant motles dificultats...
Hola!
Jo em vaig presentar a les opos, i he aprovat tots 2, el problema és que em vaig bloquejar i vaig deixar en blanc el 3er, ara em penedeixo,... sabeu si com que hem aprovat 2 fases estem en llista de sustitucions, jo amb això ja em conformo,... i on he de preguntar, o si he d''entregar els famossos papers. Gràcies.
Ho intentarè per la pròxima.
Quina sort teniu els aprovats, jo després d''estudiar un any he suspes el segon... encara que no acabo tenir clar com han corregit i per això he possat un recurs d''alçada.
Per la Merxe, has d''aprovar els 3 i quedarte sense plaça per que t''apuntin a la llista per posibles interins, no es suficient aprovar el primer ni els dos primers. I els papers i documents són per aconseguir merits i tenir més punts però amb el tercer exàmen en blanc no cal perdre el temps perque els merits no valen res si no tens els tres exàmens aprovats, ho sento.
Qui ha aprovat el segon.que vau respondre en el cas practic?ho podriem comparar i parlar.....
Hola, com l''has posat el recurs? Com s''ha de fer? Quin casos s''han de seguir?
Espero q hem pogueu ajudar!! Gracies
T''ho explico, és molt fàcil. Has d''escriure com una carta (breu) amb les teves dades, el número de convocatoria que és la 199 i dir que no estàs d''acord amb la nota, que vols veure la correcció del teu exàmen i els criteris de valoració. Això has de portar-ho a qualsevol registre amb una fotocopia, per exemple a Via Laietana num. 26 que és on està el dept. de Governació i ells et donen la fotocopia amb un segell i envien l''original al dpt. de convocatòries. Hi ha nomès 1 mes per interposar el recurs des de que es van publicar les notes. Per més info el tel. del dept de convocatòries és 935566090. Felicito als aprovats però tot plegat ha sigut molt injust, gent molt ben preparada que ha quedat fora, i unes notes en general molt baixes....no entenc res. Ja veurem del 83 quants queden després del 3r... a mi és el que em va anar millor però ja no importa.
Moltes gracies per la informacio!
Que vau posar en tercer exercici quan preguntaven per la dona treballadora de la residencia.quin diagnostic tenia?i sabieu com es feia la prevencio de drogues en escoles?els programes?jo aquesta no la sabia i la vaig deixar en blanc
Hola, hi ha algú que hagi fet allò de l''ACTIC?
si, jo tinc l''actic2, per?
Vendo libro totalmente nuevo de Temario común para Técnico superior del Ajuntament de Barcelona.
En ADAMS cuenta 45 euros, lo vendo por 35 euros.
Contactar con:
anais_barcelona@hotmail.com
617958535
hola a tots, quina és la nota q has de treure per passar a la seguent fase? és q no em queda del tot clar!!!
hola a tots, quina és la nota q has de treure per passar a la seguent fase? és q no em queda del tot clar!!!
Hola Gistonic, les puntuacions són sobre 5, es a dir que amb 5 punts tens una nota de 10, un excel·lent.
Per aprovar has de treure com a mínim la meitat, osigui un 2''5 que equival a suficient, o dit amb carinyo que ja m''hagues agradat que fos el meu cas, un 5 pelat.
Per el que va preguntar per l''Àctic, jo també el tinc, si vol li venc el comprobant d''apte a meitat de preu, je,je
Visca les opos que al menys serveixen per fer amics!!
Ahora quedan 64 para 62 plazas, cómo estáis de méritos?
Hola...
mmmm... jo també a veure qué passa amb els mèrits. Jo no tinc serveis... vosaltres com aneu?
Hola,
Però pel que fa als serveis només conten si s''ha ocupat un càrreg de la mateixa categoria d''aquell al que aspires,no?
No crec que hagin de tenir massa pes. Penso que la cosa es quedarà si fa no fa com està.
Per altra banda, a l''oficina de convocatòries em van dir que no sortia cap plaça de justícia. Sabeu si això és cert?
Hola!!
Sí, és així, només compten serveis prestats al grup A i a l''administració...per això costa tenir serveis si no ets dins! encara que crec que hi ha molta gent que ja hi treballa i que això deu ser que surt la seva plaça. Tota una incògnita! Tinc zero informació dels mèrits que poden tenir els demés...
En fi, ara és un neguit esperar als mèrits... espanta que pugui canviar molt la cosa. De debó creus que no variarà massa? buufff... si tinguessis raó!
Pel que fa a l''examen, el primer era difícil i, el segon tampoc m''esperava aquest tipus de preguntes (també havia previst preguntes més específiques de la tasca del psicòleg de la Generalitat) i, el tercer, que era el que millor m''havia anat, doncs... així ha estat. I per a algú que deia que estava pensat per gent que està treballant... et dic jo que no!
Bona nit, algú ha presentat recurs d''alçada respecte al ex de resposta breu? ja us has contestat? si és aixÃ, ha valgut la pena?
XAO
Hola Gistonic, jo i unes quantes persones més que conec ho em presentat i ja ens han contestat. Si ha valgut la pena per veure que els barems eran molt subjectius (concepte 0''30, explicació 0''50, 4 àmbits 0''40, etc) i fan que cada evaluador corregeixi coses diferents amb puntuacions diferents i tirant a baix, amb puntuacions que no estan ben sumades i part de la resposta sense mirar perque hi ha informació que contesta als barems però a la correció hi ha un 0. Una mica fort tot plegat jugar així amb la gent, creia que per aprovar unes oposicions els criteris eran igualtat, merit i capacitat, no tindre una potra com una casa. No dic que els aprovats no s''ho mereixin però es que amb aquests barems i aquesta correció qualsevol podria estar aprovat o suspes. Per tant si ha valgut la pena per acabar de pensar en lo injust que ha sigut tot el procés i per poder fer al·legacions. Alguns vam demanar correcció presencial però d''això no volen sentir a parlar, no m''extranya veien les correccions.... Per què ho preguntes??
OSTRES, JA HAN CONTESTAT ELS RECURSOS? En quina data els vau posar?Jo estic fora de casa i no ho he pogut mirar. T''han enviat una còpia de l''exàmen corregit? i la plantilla de correcció? t''han donat peu a contestar? Estic d''acord amb l''arbitrarietat dels critèris de correcció i espero que no s''adjudiquin places mentres hi ha recursos alçada en procés. Gràcies
Ho vam presentar pocs dies després de saber les notes. És una carta certificada osigui que igual quan arriivis a casa tindras el justificant per anar a buscarla a correus. T''envien una còpia de l''examen i una fulla amb els barems de correcció i les puntuacions dels dos evaluadors que et van corregir. Segurament fliparas quan ho vegis. No expliquen res de com han aplicat els barems ni de com procedir si no estàs d''acord, però es poden fer al·legacions. Per més info pots trucar al dept de convocatories. Lo més just seria esperar a que tot estigues clar però no crec que esperin res per adjudicar les places. Sort!
Doncs començo a estar nerviosa, tb. vaig presentar el recurs d''alçada l''endemà mateix de saber les notes i encara no m''han contestat!!!! grwwwwwwwwwwwwww!! i pels comentaris que estic llegint uf!!!! personalment, hagués preferit que els 3 exàmens fossin tipus tests, és el més objectiu!!! això de ser escrit no m''ha agradat mai...quantes vegades ha passat que un mateix treball un té un notable - excelent i l''altre està suspens!! res, a esperar una mica més!!!!
Eugeni, d''això de les places de justícia ni idea. Has trucat i t''ho han dit allà?
I això que dieu del tipus test.. home, potser també està bé que s''examini amb redacció i expressió escrita i sí, sembla menys objectiu però el tipus test també és només reconeixement i no recuperació de la informació... No sabria què dir-te!
I la correcció la fan dues persones? Tampoc ho sabia.
Ara a esperar! quina paciència s''ha de tenir, eh?
Hola Eugeni i hola a tots. Les places de justicia han de sortir però es poden retrasar fins el 2013! Això és el que en principi està previst.
Per corregir com ho han fet hauria sigut més just tot tipus test, i si volien un examen de redacció i expressió que per altre part, com diu el company també està bé, que tinguin uns criteris moooolt clars per les puntuacions, que no doni peu a confusions i errors com ara i amb uns correctors que es mirin bé tota la resposta, si no tan se val l''expressió i la redacció.
La correcció la fan dos persones per intentar que sigui més just, perquè saben que és bastant subjectiu i així no t''ho jugues tot a 1 sola carta, que potser et toca un corrector més dur o més tou. Però em van dir que la majoria de vegades no eren ni psicòlegs, si això és així encara amb més rao s''haurien de detallar els criteris o fer-ho tipus test.
Hola!
Quan dius les de justícia tu et refereixes a les d''execució penal que estan "temporalment" paralitzades? Jo havia entès que parlàvem de places a justícia en aquesta convocatòria..
Jo no tinc informació però imagino que les que s''havien aprovat han de sortir una dia o altre.. en el cas d''aquestes mesures extraordinàries, sabeu si tenen un temps límit? 110 places més 11 addicionals fan goig!
I això de l''examen, és veritat que només amb bona redacció no s''hi val (no fotem!) i que els criteris de correcció haurien d''estar ben establerts! Sembla mentida... i si em dius que no són psicòlegs ja sí que no entenc res!!!!
.........................
Jaaaa, és difícil d''entendre tot plegat...
Si, les places de justícia que estan paralitzades són les d''execució penal. En aquesta convocatòria no hauria d''haver places de justícia, perquè són departaments diferents i temari bastant diferent, i per això és fan a part, però qui sap,
Estic d''acord amb això que dius però he vist que les opos que hi va haver al 2005 ( les que ara donen un punt de mèrits si vas aprovar-les) sí es van adjudicar places a justícia.. i crec que a presons... encara que potser no com a psicòleg pròpiament...
és un embolic!!!
Tard o d''hora surten les d''execució, oi? no es pot perdre la fe!
Potser tens rao, la lógica i les opos no van sempre de la ma per el que es veu, je,je
I tan que sortiran. La fe maaaaaai l''hem de perdre. :)
Hola,
no, de veritat.a mi em van dir que sortirien places de tot menys de justícia .
Que no sortiria justicia o Presons?? Perquè també hi ha equips d''assessorament tècnic judicial,per exemple...
Si truques et donen informació de les places?
HOLA PSICOLEGS, EM PODEU AJUDAR ?
Hola a tothom,
Sóc pedagoga i em presento a les opos de l''Aj de BCN per entrar als EAIA. Sabeu d''algun foro on pugui trobar gent de la meva "espècie" ;)
Gràcies
Hola!!
Jo sóc psicóloga i tambè em presento a les de l''EAIA de BCN, coneixo 2 companyes mès, si vols podem fer un foro perquè jo tampoc he trobat cap, així podem fer grup de treball que podria estar bè i preguntar coses que no entenem.
si t''interessa m''ho dius i concretem.
UNa salutació
Hola Merxe, per mi perfecte !
Tens idea de quan serà el 1r l''examen ?
Vale, ho creo en aquesta mateixa pàgina, li dic a les meves companyes pq s''apuntin i a veure si algu s''apunta mès.
La llista d''admesos sortirà cap a l''estiu i el primer examen al desembre, això és lo que es parla, a veure si es veritat.
Parlem.
holaaaaa
em podeu donar informacio sobre aquestes places de EIAIA, o em passeu un link amb l info?
gracies
Hola Montserrat!
Ya me he apuntado a un grupo, pone oposiciones psicólogos, y es el último grupo que pone psicólogos ajuntament barcelona, de pedagogos no hay ninguno creado pero creo que nos podemos ayudar mutuamente y puede estar bien.
Lo de las oposiciones del EAIA, son unos papeles que presentamos en marzo para el ayuntamiento, , esta en BCN, pero la convocatoria ya esta cerrada. Lo siento
Bones,
Avui he rebut la contestació al meu recurs im''ha sorprès veure que no concreta quins son els critèris de correcció. Al full de contestació diu que cada corrector anota les seves notes en cada columna, en el meu cas les llestres d''ambdues columnes son iguals. A vosaltres us ha passat el mateix?
em sembla que tothom diu el mateix... queda algú que hagi aprovat?
Bon dia, a mi m''ha arribatarriat
abrivat
arxivat
arravat
arribat
Editar... la notificació avui. Aquesta notificació no és el recurs, el recurs encara s''ha de resoldre. El que ens han enviat és: el nostre examenexàmens
examen
Editar... corregit per dos "examinadors" i els baremsbarems
Editar... de correcció. Cada examinador ha anotat les seves puntuacions a la columna corresponent i d''allí ha sortit la mitja (la nota) que es va publicar el dia 31 de maig al gencat. Ara cal esperar la resolució del recurs que pot ser negativa o positiva, en cas de positiva sabrem la nova nota.
Personalment, no estic massa d''acord amb les correccions , la diferència entre els 2 correctors és de quasi 1 punt!!!! I si fos per mi aquesta diferència encara seria major!!! Penso que els baremsbarems
Editar... de correcció són molt poc específics!!!!! Estic totalment d''acord amb què no és tracta d''una prova objectiva...el millor hagués estat un examen tipus test!!!
Bé, sols ens queda esperar la resolució, a veure si hi ha sort!!!
Bon dia, a mi m''ha arribat la notificació avui. Aquesta notificació no és el recurs, el recurs encara s''ha de resoldre. El que ens han enviat és: el nostre examen corregit per dos "examinadors" i els barems de correcció. Cada examinador ha anotat les seves puntuacions a la columna corresponent i d''allí ha sortit la mitja (la nota) que es va publicar el dia 31 de maig al gencat. Ara cal esperar la resolució del recurs que pot ser negativa o positiva, en cas de positiva sabrem la nova nota.
Personalment, no estic massa d''acord amb les correccions , la diferència entre els 2 correctors és de quasi 1 punt!!!! I si fos per mi aquesta diferència encara seria major!!! Penso que els barems
de correcció són molt poc específics!!!!! Estic totalment d''acord amb què no és tracta d''una prova objectiva...el millor hagués estat un examen tipus test!!!
Bon dia, a mi m''ha arribat la notificació avui. Aquesta notificació no és el recurs, el recurs encara s''ha de resoldre. El que ens han enviat és: el nostre examen corregit per dos "examinadors" i els barems de correcció. Cada examinador ha anotat les seves puntuacions a la columna corresponent i d''allí ha sortit la mitja (la nota) que es va publicar el dia 31 de maig al gencat. Ara cal esperar la resolució del recurs que pot ser negativa o positiva, en cas de positiva sabrem la nova nota.
Personalment, no estic massa d''acord amb les correccions , la diferència entre els 2 correctors és de quasi 1 punt!!!! I si fos per mi aquesta diferència encara seria major!!! Penso que els barems de correcció són molt poc específics!!!!! Estic totalment d''acord amb què no és tracta d''una prova objectiva...el millor hagués estat un examen tipus test!!!
Holaa!!! Sabeu alguna cosa dels recursos?? Sabeu com va el procés??
...... ara fins setembre..... :/
Fins setembre, jo crec que s''han anat de vacances... xD
Si si... está claríssim, l''Agost com a mes ja no existeix però amb això de la crisi i no substituir... moltes vacances a fer.. conclusió: re de re fins setembre! (i ja veurem)
A mi en el registre m,han dit q una cosa es demanar correccio i revisio d,examen i l,altre interposar un recurs d,alçada.La revisio es enviar-te l,examen i barems a casa, pero si vols un altre revisio m,han dit q has de fer un reurs d,alçada explicita,ent,cosa q he fet.tenen 3 mesos per contestar.M,han dit qu si demanes revisio es nomes enviart-te examen.
Pero no s,enten pq si interposes recurs alçada et demanen q justifiquis perque i a que concretament i si no tinc abans l,examen i barems, com ho faig?be no crec q serveixi de res.
Algu coneiz q hagin canviat alguna nota algun cop en un examen preguntes obertes? Jo no.
Bon dia,
Algú sap si s''ha resolt algun recurs d''alçada????????? El termini màxim per resoldre el recurç és de 3 mesos...!!! i ja no queda res...les notes del 2n exercici van sortir el 31 de maig...jo per exemple, vaig posar el recurs l''1 de juny però encar no tinc resposta!!!
Bé, haurem d''esperar uns quants dies més!!!
;-)
Hola a tots i totes!
Ningú no sap res de res? Seguim pendents igual, oi?
Si no diuen res en 3 mesos que? Es considera que no et canvien la nota i ja està? A algú li han dit res?
.......
Hola!
A mi em caduca avui el recurs, he trucat a convocatòries per preguntar sobre el seu estat i sols m''han dit que durant el mes d''Agost el tribunal ha estat de vacances i que avui es posaven a treballar! així que no sé! Diuen que ja ens arribarà una notificació a casa! .........
Al respecte d''execució penal, Adams acaba de treure el temari específic de la part de penal. No sé, però em fa l''efecte de que aquests estan molt bé informats ( aquesta última de psicòlegs generalitat van treure el temari just per començar a estudiar si no m''equivoco) i tenen molt bones fonts per assabentar-se. LLavors, vol dir això que sortiran el 2012? Algú al foro ha dit que poden allargar-se fins 2013!!
Algú que s''apunti a sumar esforços??
Hola!
Alguna novetat de la resolució del recurs??????????????????????????????????
HolAa! Algú sap alguna cosa?? Això comença a ser una mica deseperant!! Els que heu presentat recurs heu rebut alguna resposta?
Jo estic a lo Eduardo Mendoza, o sea, Sin Notícias de Gurb.
Sí, sí... això comença a posar nerviós!!!!
Dels recursos ningú ha dit res, oi?
Tot igual que fa tres mesos....
Holaaa!!
Tenéis muchos méritos??
Yo ni másters ni he trabajao en la administracion!!
Con el Actic rondaré los 15 puntos en total Vosotros?
Saludos
Hola!!!
Jo ja estic negre de tan esperar.... he passat per un munt de fases diferents!!!
Jo no tinc experiència però sí formació.... suposo que tindré algo més de 16 en total....
Vaig trucar la setmana passada quan van treure allò de les previsions i em van dir que els mèrits provisionals continuaven previstos per setembre (falta aquesta setmanaaa!!!!)...
Com porteu l''espera????
Home,
Espero que no donin cap plaça mentre no hi hagi una resolució definitiva als recursos. Sería molt injust pels que estem reclamant.
Hola,
Jo també estic fart d''esperar, però suposo que surtiran aquesta setmana les últimes notes, ja que no van fer canvis la setmana passada (i dic jo que sino ho haguessin canviat). En quant a mèrits no tinc experiència laboral, només un master per el que em donaran uns tristos 0,5 punts i l''ACTIC clar. Al final em sembla que hauria de quedar en 15 i mig o algu així. Com sóm tan pocs en l''última fase espero que no hi hagi problemes, però ja de per si no em fiu de res.
Jo tampoc em refio de res, fins que no ho vegi... no diguis blat fins que no sigui dins del sac i ben lligat!
Ara... jo espero que amb els mèrits provisionals la cosa quedarà bastant definida.. diuen que les reclamacions dels mèrits no solen propsperar massa... suposo que ja s''ho miren tot molt bé.
I això dels recursos.... tracto de fer-me una idea de quantes persones debeu haver reclamat i imagino que un munt! Suposo que si hi ha alguna modificació ho diran aviat, vull dir si han estimat algun recurs no poden tardar en publicar-ho.. no eren tres mesos? a algú li han dit res? Pel que he vist a les altres convocatòries són molt poques les persones que els canvien la nota... mentre siguin justos!
Hola, avui he rebut la notificació del meu recurs d''alçada. Al meu recurs vaig demanar l''explicació del barems utilitzats x corregir, els quals ja me''ls han facilitat juntament am una còpia del meu ex i les correccions de cada pregunta. Hi ha un mÃnim de tres preguntes on valoren aspectes no presents en l''enunciat de la pregunta, per tant, possiblement impugnables, per tant, poder hem de tornar a fer tots l''exà men.
Juntament am els barems, tb vaig demanar la revisió de l''ex. i d''aixó tic pendent de resolució.
Ja us anirè informant.
Podries posar algun exemple de casos en que es valoressin aspectes no presents a l'' enunciat? Ho dic xq es perfectament possible que estiguis pixant fora de test . De fet, dona molt la impressió que és aixi.
tornar a fer l''examen???!!!!!
sobre el tema dels recursos no ho acabo d''entendre que passa però en principi la tramitació dels recursos no suspèn el procediment (d''algo ha servit estudiar dret administratiu), ara bé, no entenc perquè triguen tant...
sobre els mèrits crec que hi haurà molta gent que té experiència així que creuem els dits a veure com queda al final la cosa...
en uns dies sortirem de dubtes.... quins nervis....
Si... Jo tambe crec q hi haura molta gent amb experiencia...
Quines ganes de q surtin!
Aixo dels recursos tampoc ho entenc...
Segons les instruccions q vam rebre durant l''ex, (concisió i respondre exclusivament al q preguntaven), hi han 3 preguntes on puntuen am un .75 sobre 1 l''explicació de la pregunta, aspecte q en cap moment surt reflectit a l''enunciat de la pregunta. adjutori, entenc la teva resposta, xo el q està clar es q jo no soc responsable del mal redactat de les preguntes, sino ells, per tant, si considerem q les preguntes no estan realitzades de forma clara i concisa, tenim tot el dret tant d''impugnar tant les preguntes com impugnar els barems de correccció. Si no ho fessim, no seria just q accedissin a la plaça persones q inicialment tenen meny puntació q d''altres.
Adjutori,recordes quins son els principis inspiradors de l''Administració Pública? Repasa el tema i ja em diras
Hem sembla que quan es fa un examen s''ha de dir de que s''està parlant. Si hi diu tipus de validesa primer tindràs que dir el què és per poder explicar diferències entre els tipus... No sé si acabo d''entendre el que vols dir... I per què hi va haver gent que sí va entendre com ho volien?
A veure no vull entrar en polèmiques absurdes, però per mi és evident que a qualsevol oposició avaluada amb exàmens oberts hi haurà gent recurrent i cabrejada. Des de que tinc memòria estudiantil recordo alumnes queixant-se d''exàmens oberts perquè tenen una alta subjectivitat, aquests perills me''ls imaginava molt abans de fer l''examen. A mi la cosa m''ha sortit bé, però continuo opinant que aquests exàmens haurien de ser tipu test, però no ho són.
A més aquest tipus d''oposicions a cossos superiors són totes més o menys iguals i en algunes semblants en número de places és habitual que sobretot al segon examen suspengui molta gent. El que no és habitual és el número de suspesos al tipu test del temari admnistratiu, que a mi personalment no em va semblar tan difícil.
Sí, tens raó.. és el que tenen els exàmens de preguntes obertes.... però és el que hi ha.... jo imagino que segons les places pugen el barem i demanen més per aprovar, de manera que quedin menys persones aprovades al final... però no crec que triin a l''atzar els que aproven i els que no, com sembla que s''estigui plantejant...
I com molt bé has dit... són polèmiques absurdes... sempre hi ha qui no està d''acord!
No per mi està clar que qui no hagi estudiat fort no haurà passat aquesta opo (o tingut la possibilitat al menys), una altre cosa es que opini que no hi ha cap sistema perfecte, fins i tot en els tipu test hi ha cert component d''atzar encara que s''et penalitzi pels errors. Et poden tocar els temes que més domines o els que menys, pots posar-te molt nerviós i bloquejar-te o relaxar-te, pots cometre un error tonto i penalitzar tota la prova, interpretar bé o malament el que et pregunten... I dins de tot aquests problemes a mi em sembla que els tipus oberts sol passar més tot això, ara bé als exàmens oberts també tenen les seves avantatges com és el fet de saber si una persona entén el que diu o no, més enllà de la simple memorització.
Entenc que la majoria que heu presentat recurs no esteu inclosos a la llista dels 64 aprovats?. El que no entenc Gistònic, és el criteri de justícia que apliques. Què vol dir això? no seria just q accedissin a la plaça persones q inicialment tenen meny puntació q d''''altres. Perquè és més just que entris tu que els altres? El que veig és que si l’examen t’hagués anat bé ara no estaries parlant d’impugnacions. Repetir tots l’examen? Ni hablar.
Molt bé, com tot, els exàmens de preguntes obertes tenen pros i contres, però està clar que tot el que pot passar en un examen és la realitat, la vida mateixa: quedar-se en blanc, que et surti un tema que dominis més o menys, que hagis dormit millor o pijtor... Això són tots aquells factors incontrolables (o no tant....) però... no són impugnables! Així que... uns vam tenir més sort i d''altres menys però, estant d''acord amb aquest últim comentari, el criteri aquest de justícia que es comenta de que han de tenir plaça els inicialment suspesos i no sé que de tornar a fer l''examen.... està bastant fora de lloc.
Bones,
Uf!! a veure això que es comenta que "NO han de tenir plaça els inicialment suspesos"...ho veig fora de lloc!! per això es presenten els recursos pq un no està d''acord amb la correcció i per tant, pot ser que una persona que està suspesa s''estimi el recurs i al final tingui plaça!!
Estic d''acord amb què no s''hauria de repetir l''examen...però tb. que els barems deixen molt de desitjar...no són concrets, ni clars, ni concisos....!!! I tampoc pot ser que entre els 2 correctors hi hagi més d''1 punt de diferència...aquí és on entra el joc d''haver fet un exàmen obert i no pas tipus test!!! El factors quedar-se en blanc, que surti un tema que més o menys dominis, etc. estan en un exàmen tipus test, obert, etc. Per tant, personalment, el més adequat és un tipus test que segur que és molt més OBJECTIU.
Porto més de 3 mesos esperant el recurs i penso que això ja s''està allargant massa...fa desesperar!!!! fa uns dies que vaig trucar a convocatòries i em van dir que durant el mes d''agost el tribunal estava de vacances...suposo que s''han paralitzat els recursos! Espero que diguin alguna cosa ben aviat...així quedarem tots més tranquils!!
Ànims
Hola gistònic,
En primer lloc recordar-te que, tot i haver aprovat, el criteri emprat per corregir el meu exàmen era tan merdós com el que es va aplicar en la correcció del teu. Inderterminacions en l''enunciat? Potser sí; però prou indeterninació com per a justificar un suspens? Ni de broma. I si emcara a sobre m''adono ara que estàs parlant de la segona prova... Encara menys.
Crec que quan prepares un exàmen amb 2 parts tan clarament diferenciades l''equilibri és un grau. i crec que va haver-hi molta gent que en va preparar prou be una i que amb l''altra... va creure que podria defensar-se amb el que encara recordava de la carrera. Amb això, ha de passar gent que va treure pitjor nota a la primera part? Doncs si, diferència de tu, van aprovar la segona... La resposta és si.
Sobre els tipus test... Els trobo força més injustos que els de rollo. El factor potra hi té molt més pès.
Como apuran!
Creo que tenemos que ir llamando a la Oficina de Convocatoria para presionarles para que hagan su trabajo ... sino me veo en navidad sin lista de méritos ni nada...Así que a llamar
Saludos!!
Bon dia,
Jo acabo de trucar per preguntar què tal els recursos i encara estan resolent-los!!! Així que paciència!
I han dit quan pensen dir algo?
Tot el mes de setembre esperant... De totes maneres a mi em sembla que deuen estar a punt d''acabar perquè si no la setmana passada haguessin canviat la previsió de les notes al calendari (dic jo).
També acabaré trucant si no surten demà per fer pressió com dieu, però de totes maneres la experiència em diu que qui es posi al telèfon no sabrà res i segurament no té res a veure amb el tema.
hola!
jo vaig trucar ahir a l''àrea de selecció per veure com estava el tema i després de que fessin la consulta pertinent em van dir lo mateix que posa al web, que si posa setembre encara queden dos dies... o sigui que em vaig quedar igual....
Ui... jo no em crec res... falta que demà ho canviïn i posin "octubre" i es quedin tan amples perquè serà divendres i ningú els podrà emprenyar!!!
Espero equivocar-me....
Pacièeeenciaaaa (més??!!!)
Visca la llei de murphy...
M''ha perjudicat una mica mèrits perquè no tinc experiència però estic content igualment.
jajajajajaj!!!!
Siiii, semblava que havia de ser mentida que els pengessin avui!!!!!!
A mi no m''han contat el màster, presentaré l''al·legació i la documentació corresponent.... he baixat una mica també per mèrits però... estupenduuuuuuu!!!!!
Enhoraboooonaaaa!!!! :)
Heu vist que una noia no s''ha presentat a català? Jo no hi comptava... només una persona fora... quin pal, pobre...
Als dels recursos us han dit res?
perdona EM PODEU PASSAR EL LINK D ON CONSULTEU AIXO?
No em deixa posar el link, diu que es spam.
Tu posa a google:
psicolegs 199 governació
i és la pàgina de gencat que surt la primera... Alli dins trobaràs els pdfs si cliques a les dates.... a la d''avui tens el pdf amb els mèrits ben explicadets....
ON HO MIRES TU?????
S''ha fet esperar, però ja la tenim aquí!! Enhorabona a tots i totes!!
Us plantejo un dubte sobre la convocatòria, a veure si me''l podeu resoldre. El nombre de places és 62 (57 + 5 addicionals). Què vol dir això de les "places addicionals"? Podem comptar amb que el nombre de places és realment 62, a tots els efectes?
Gràcies!!!
S''ha fet esperar, però ja la tenim aquí!! Enhorabona a tots i totes!!
Us plantejo un dubte sobre la convocatòria, a veure si me''l podeu resoldre. El nombre de places és 62 (57 + 5 addicionals). Què vol dir això de les "places addicionals"? Podem comptar amb que el nombre de places és realment 62, a tots els efectes?
Gràcies!!!
SSSSiiiiiii!!!!
A la convocatòria hi posa que s''afegeixen 5 places addicionals si hi ha més gent que supera el procés selectiu que places inicials hi ha (57). En aquest cas, com hem aprovat 63 doncs s''afegeixen aquestes 5 places i el total és de 62. La diferència és que la destinació serà definitiva en les 57 primeres i provisional en aquestes 5 places addicionals.
Em sembla que t''ho dic bé. A la convocatòria al DOGC ho explica!
I enhorabona a tots i totessss!!!!! :)
Si, si. És així, són 57 places amb destinació definitiva i 5 provisional, que per tant, hauran de concursar en el concurs de trasllats quan es convoqui.
Sobre el tema dels masters a mi tampoc me l''han reconegut, vaig trucar i em van dir que només es reconeixia si eren de centres universitaris.
Teniu idea de les plces que sortiran? si n''hi haurà moltes per Tarragona, Lleida i Girona....?
No tinc ni idea de q sortirà ni a on ni re de re.. és una gran incògnitaLa gent preferiu Barcelona o altres províncies?
El meu màster és de la universitat i oficial... a veure que em diuen....
No han dit res de cap recurs??? .. jo pensava que potser ara deien alguna cosa o afegien algú... :?
Doncs jo prefereixo Girona, suposo que cadascú escollirà per proximitat, encara que a mi personalment m''agradaria saber quines tasques es fan a cada plaça, espero que informin bé.
Jo Tarragona.... a veure, està clar que també dependrà del que es faci en cada lloc de treball. A veure...
hola!!
no acabo d''entendre això que expliqueu de les 57+5! què voleu dir amb que les 5 persones tenen plaça provisional?
Jo sincerament prefereixo Barcelona, perquè visc aquí, però aniré on hagi d''anar!
I això de que hauriem de tornar a fer tots l''examen si els recursos prosperen??!
Hola! Doncs això: són 57 places amb destinació definitiva i 5 addicionals de destinació provisional. És a dir, passats 2 anys a fer concurs de mèrits i capacitats! De les 57, 2 estan reservats per persones amb discapacitat. Aquests decideixen plaça de forma preferent xq són places reservades. Del tema de repetir l''examen tots, res de res.
El comentari de tornar a fer l''examen, a veure ho va dir una persona que està enfadada perquè ha quedat fora, recursos i queixes en una oposició n''hi ha moltes i són freqüents.
En quant al tipus de places, l''únic que he trobat és al temari administratiu (p18-41) que diu que aquestes places s''hauran de convocar en el termini màxim d''un any i alguna cosa més.
se sabe algo de los recursos?
Bon dia,
Sols que hi ha molts recursos per corretgir per això estan trigant tan...Però que no ens preocupem pq diran alguna cosa aviat i en cas de què algun sigui estimat deixaran el temps necessari per enviar mèrits, etc.
pels q hagueu aprobat: jo estava preocupada per totes les persones q han fet recursos, i vaig trucar. m''han explicat que si a algu se li estima el recurs, no es treurà gent de la llista de persones proposades pel nomenament, un cop hagi sortit aquesta llista.
Pel que heu presentat recursos del segon exercici...aquesta setmana rebreu la notificació a casa...He trucat aquest matí a convocatòries i és el que m''han dit!
Hola, com que la resolució de recursos és previa a la proposta de nomenament, si alguna persona se li estima el recurs clar que entra a la llista i per tant aquesta serà modificada a la llista definitiva. Els que estem ara a la llista podem quedar fora tranquil·lament!
Sabeu per quan està previst que surti la llista definitiva de mèrits?
segons la previsió posa que surtirà aquest mes d''octubre, així que jo crec que serà el dia 28 (com van fer amb la provisional que la van treure l''últim dia de setembre) o sinó ja ens n''anem al novembre.....
Uixxx...espero que ttinguis raó. Jo ja compto que canviaran la previsió i serà pel novembre. :/
Crec que si no han canviat la previsió ja, es que la setmana vinent diran alguna cosa, o si no forçant molt el dia 31 (dilluns). A les altres opos ha sigut habitual que es readmetés a alguna persona a la llista (sense canvis molt "traumàtics") i fins hi tot hi ha hagut canvis després de la proposta de nomenament, això no se sap mai. El que significaria tornar a esperar 10 dies, etc.
En realitat el ritme de la oposició ha sigut bastant ràpid per com solen se aquestes històries, un altre cosa es que ens desesperem esperant cosa que és normal...
Per cert, ho havia de dir i no vull ofendre ningú, però hi ha gent que encara no sap anar al calendari de la oposició a la web de la gencat?
Si poseu a google "oposicions gencat" sortirà a la quarta opció més o menys, la que comença per www20 (aquest foro no permet posar enllaços).
Vols dir que qui preguntava quan surten els mèrits definitius no accedeix a la pagineta que ens va donant les novetats??? ho faaas??? ...... potser ho preguntava per si algú ha trucat a convocat`roies i tenia més informació...
Em sembla massa ràpid que els mèrits definitius surtin en poc més de 15 dies... sembla que solen tardar més. I sí, pot ser que afegeixin algú o canviïn coses.. però crec que no massa, com deieu.
si que ho preguntava per si algú en sabia alguna cosa. Entro a la web de la convocatòria, però com la gent sembla que sap més coses de les q apareixen allà! (per això ho preguntava).
Jo és la primera convocatòria que m presento i no sé ben bé com funciona tot això. Estic de les últimes en la suma examen+mèrits i estic neguitosa per saber! gràcies igualment
Ja deia jo! Tranquil·la... ja entenc que estiguis neguitosa!
Jo no he trucat a convocatòries ni sé res més del que posa a la pàgina, però calculo que fins novembre no sortiràn. A veure què passa.
Molta sort! :)
A algú li ha arribat la resolució del recurs del segon exercici?????????????????? a mi si - pròxim pas....recurs contenciós administratiu!!!!!!! tants mesos d''espera pq comprovin si la suma aritmètica està ben feta...és increïble!!!! doncs bé, esgotarem els recursos!!!
Han posposat la valoracio definitiva dels merits a primera quinzena de novembre... Sabeu per que pot ser?
No sé, però ja han comentat que solen trigar més de 15 dies en donar la valoració definitiva, m''imagino que han volgut apurar i no han arribat a temps.
era d''esperar..... i jo crec que lo del desembre acabarà sent el gener perquè el desembre son males dates, no creieu?
bueno, a esperar altre cop....
tan ràpid que havien anat anteriorment durant tot el procés i ara....
Si,previsible...era massa ràpid però havia arribat a pensar que els penjarien avui!
Imagino que com a molt aviat nomenaments al gener,per aixo de les males dates festives.
A veure com va..
A algu li han estimat el recurs?
Inacceptable!!!! He començat a escriure una carta i la setmana que vé anirà de cap a la vanguardia i a la conselleria exigint explicacions a la senyora Vilert i que no es retribueixin els serveis del tribunal. Em sembla totalment impresentable que es trigui mig any per donar solució a una cosa així. Algú s''hi apunta?
A veure, m''imagino que et refereixes a que has posat un recurs i t''han contestat ara. En quan resolució que t''han donat jo no tinc res a dir, però en el tema del temps... a mi em sembla que és bastant normal i insisteixo la nostre oposició ha anat més ràpid que les altres oposicions a cossos superiors en general. Per posar un exemple els metges avaluadors han estat esperant des de març fins a setembre per passar de la fase de "mèrits provisionals" a "llista definitiva".
A veure, ni he presentat recurs ni m''ha falta. La veritat, no sé que és pitjor, si que un organisme públic trigui mig any en donar resolució a un procés selectiu... O que tu ho trobis tan ... "normal" (magnífica generació de nous funcionaris estem criant!,estem apanyats;el problema es perpetua!). He vist crear equips de directius a empreses de sector financer en menys d''un mes i generàvem beneficis passats 6. Troba-ho normal que jo seguiré trobant normal que 1 de cada5 catalans sigui a l''atur ( has llegit el diari darrerament? Quan feu afirmacions d''aquest tipus... Esteu segurs de tocar de peus a terra?) . NO es normal, no ho ha sigut mai ni ho serà mai i si realment penses el contrari ... serà que aquest procés selectiu ha fallat. Es indignant que les coses es facin obertament malament i de la forma més ineficient possible i que encara hi hagi gent que reaccioni com una vaca indú; es ridícul. Però be, així ens va i així ens anirà. Jo seguiré pensant que hi ha 10 paios que no han de cobrar per la merda de feina que han fet!
Crec que m''estàs faltant al respecte i no sé si hauria de contestar. De totes maneres seré explícit perquè m''entenguis amb total claredat:
La paraula normal desgraciadament se sol interpretar de dues maneres una es sinònim de bo o adequat i l''altre que ve de la paraula "norma" que seria sinònim de freqüent. Ara tornem al nostre tema és normal que triguin tant ? Sí és normal en el sentit de que és habitual. A mi no es que em sembli bé, m''agradaria que es resolgues abans però si ho comparem amb els altres processos selectius semblants resulta que estem surtin bastant ben parats (a més hem d''afegir que al nostre examen es van presentar més persones que a totes les altres oposicions). Què et vols queixar? Queixa''t , però les coses com són.
Es més puc continuar amb el teu exemple, és normal que hi hagi 1 de cada 5 persones a l''atur? Doncs sí és normal, tenint el tipus de meravellosa economia que tenia Espanya és normal que qualsevol dia la cosa explotés. En tot cas s''ha de treballar perquè no sigui normal, però normal ho és.
"He vist crear equips de directius a empreses de sector financer en menys d''''un mes "
Exemples al sector privat pots trobar de bons i dolents, a mi això ja em sembla divagar, i no tinc intencions de discutir anècdotes amb ningú perdent el temps absurdament. Centrem-nos si el que vols es que el procés actual vagi més ràpid no veig que aconsegueixis res queixant-te als polítics però si tu veus una via clara endavant no crec que ningú estigui en contra teva.
Hola,
de veritat que tota la teva disertació referent a la normalitat m''ha semblat ... meravellosa. Si posar un exemple per explicar el que viscut a la feina al llarg dels darrers vuit anys et sembla "divagar" ... això teu francament ja no sé que és.
En primer lloc et diria que el fet que altres processos hagin estat duts a terme de forma encara més lamentable que aquest a mi personalment m''importa poc. Només se que en el món real, si hom trigat prop de set mesos en acabar una cosa així, aquest algú va de pet a l''atur a mig procés (cosa que no cal dir que no passarà en el cas que ens ocupa) . Per tant, aquest procés de bo, freqüent o adequat en té ben poc.Divagacions ... Les justes; aquí sí que les coses són com són.
Per altra banda, dir que al sector privat hi ha exemples bons i dolents em sembla una obvietat. Procura no oblidar que els dolents acaben a l''atur tal com cal i al cas que ens ocupa... ni déu patirà les cosenqüències dels seus mals actes. Normalíssim. Súpernormal que la teva economia faci aigües quan conviu amb ineficiències d''aquest tipus. Seguirem empassant-nos un sector públic que fa pena mentre els vividors de sempre segueixen a la seva. Model econòmic de pena? Cert un altre cop! Sector públic de merda que ha esdevingut un llast inassumible gràcies a les tonteries dels paràsits de sempre? També. Procura no oblidar que el privat ja purga les seves culpes. Entretant el públic, tant o més culpable de tot plegat, segueix de vacances. Normal.
És intolerable i obviament s''ha de fer saber. I... sí, el fet que s''assumeixi aquesta suposada normalitat tan fàcilment em sorprèn.
"això teu francament ja no sé que és"
Molt fàcil era per explicar un malentès, a partir d''aquí crec que no hi ha res més a dir perquè s''ha entès perfectament aquest punt. A mi em sembla que estàs enfadat/da i simplement vols descarregar a algun lloc, em dona igual però el que t''he dit era per clarificar com ha anat el procés en comparació amb altres, si opines que aquests processos en general haurien d''anar més ràpid, i per tant el nostre, estic completament d''acord amb tu.
Sobre el que comentes del mon privat no estic gens d''acord, però no entraré en aquest tema perquè crec que seria un debat per veure qui té raó i passo.
Els que heu aprovat no se de que us queixeu, heu tingut molta sort així que disfruteu la dolça espera que ja no falta molt, els que vam posar recurs tenim dret a expressar el que sentim per fer el nostre procés de dol, o no? Jo ja ho tinc bastant superat, però prefereixo no entrar gairé per aquí per no llegir comentaris que em poden ferir la sensibilitat o que poden provocar que jo la fereixi a algú, que els aprovats no tenen culpa de la inaptitud del tribunal. Només faré referència a dos frases: 1. a la privada no només van al carrer els que no fan bé la feina, lamentablement. I 2. si, van anar ràpid amb la resta del procés..., per suposat! perquè en el primer exercici es van carregar a la meitat i en el segon van corregir amb el cul així que quasi no van tindre feina amb el tercer. I no penseu que han perdut temps amb els recursos, no van admetre revisions presencials (perquè haurien d''haver admés més aprovats), i no es van molestar ni a enviar els criteris de correció complerts. Volem i ens mereixem una administració millor així que animo als que aconsegueixin plaça a no caure en el conformisme i la ineficiència. Una salutació cordial a tothom, que igual algun dia ens trobarem a l''administació!!
Doncs "cada dia millor, gràcies" tens tota la raó del món...el segon exercici el van corretgir amb el cul...i els recursos ha estat perdre el temps...desprès de 4 mesos d''espera s''han dignat a comprovar que la suma aritmètica estigues correcta...sense comentaris...!!! personalment, vaig demanar que tornèssin a corretgir l''examen i preferiblement un psicòleg...però bé, ja veus tants mesos d''espera per res... per si fóra poc no han admès revisions presencials... això si que mereix un escrit al diari...presentes un recurs i la resposta és que la suma aritmètica és correcta...jo penso presentar un recurs contenciós -administratiu....tinc tot el dret, a què em revisin l''examen....!!!!Així va el país!!
Hola,
Jo no he suspès i no em queda més remei que donar la raó a tots aquells que es queixen del funcionament de l''administració. La lentitud amb que es mouen és impresentable; no m''extranya que la gent s''emprenyi.
És cert que, com ha dit algú, al privat hi ha gent bona que tb acaba al carrer i és injust i tot el que tu vulguis però el que passa al públic.... és patètic. Penseu-hi. Surt a les notícies que un paio de no sé on cobra el pirmi bo estar treballant i ens escandalitzem ,però ningú es para a preguntar qui i xq li va atribuir i xq després no es va revisar que encara l''hagués de cobrar. Els exemples son tants i tan diversos que diria que no hi ha cos públic que es pugui lliurar de la critica.
Us ho creieu o no em sap greu dir això però... hi ha colectius que s''han guanyat la fama que tenen a pols.
Per mi el problema, malgrat la diversitat d''expressions, sempre es el mateix: el treballador públic no te cap mena d''incentiu, ni positiu ni negatiu, per fer les coses mínimament be. I la implicació, per desgràcia, és , per terme mig, nu#320;la. Em sap greu dir-ho però... s''hi ha de fer alguna cosa.
També estic d''acord en que aquest problema sigui una bona manera d''exemplificar el que ens esta passant a nivell econòmic. Ningú pot lliurar de culpa al privat; és obvi que les coses fèia molt temps que es fèien malament però, com be algu ha dit, el privat ja s''ha menjat bona part del que li tocava. En canvi el públic... Segueix igual. Sembla que tot passi per retallar i retallar però... quan tindrem una generació de polítics que tingui el que s''ha de tenir per demanar explicacions als que realment mouen el sector públic? Quan exigirem eficiència? O no en treurem res de positiu d''aquesta puta crisi? (perdó!:))
Per tot plegat me sembla coherent que hi hagi gent que es queixi. De fet, així ho espero!!!
Però sabeu exactament qui porta tot aquest procés? Són simplement els membres vocals del tribunal o hi ha més gent? Alguns em sembla que eren coordinadors d''àrea o coses així, han abandonat els seus llocs de treball per només fer això? Ho pregunto perquè no ho se i com a mínim em pica la curiositat després de toooot aquest temps.
Dono suport a aquest últim comentari, la veritat és que m''entristeix veure com la gent s''ha anat barallant en aquest fòrum. Els què hem suspès estem enfadats, amb nosaltres mateixos per pensar que ho haguéssim pogut fer millor i amb el jurat per com ha anat tot el procediment. No li trobo sentit a aquestes acusacions de tipus personals i faltes de respecte de les que hem estat testimonis.
Enhorabona als que heu entrat i espero que sigueu conscients que teniu una feina que molts desitjem i que pogueu vetllat pels altres companys i no caigueu en aquestes coses que s''han anat veient per aquí.
Per desgràcia la psicologia és una disciplina en la que no hi ha el col·leguisme o corporativisme d''altres professions del camp, sinó ben el contràri hi ha força.
Hola,
El tribunal és públic, de manera que es pot saber qui en forma part. Suposo que sí deixen el seu lloc de treball per fer de tribunal i, vull pensar que aquest és un dels motius per a que el procés vagi tan lent. El tribunal ha d''enviar a l''escola de funció pública el que decideix i aquest paper cap aquí i aquest cap allà i bé... un procés llarg i costós pel que es veu. No vull semblar una vaca hindú ni mostrar resignació (està clar que així no anem bé) però a vegades es produeix una espècie d''indefensió apresa.
Moltes gràcies pels comentaris conciliadors i crec que heu explicat molt bé com ens sentim més o menys tot, haguem aprovat o suspès.
He trobat que a la resolució GRI/873/2011, cessaven a la Sra. Vilert.... Subdirectora de RRHH.... :O
Què tal? La persona que deia que havien tractat d''apurar amb allò dels definitius a l''octubre i no havien arribat a temps... sembla que tenia raó! :)
hola!
algú sap a on es pot fer el certificat mèdic oficial?
Es compra a l''estanc i te''l fa un metge de família...
doncs jo he anat amb el certificat comprat a l''estanc al CAP i m''han dit que allà no me´l poden fer... que haig d''anar a un centre mèdic d''aquests de pagament.....
Ei doncs te l''haurien de fer i cobrar (no és gratuït) encara que sigui un hospital públic, això si fan un preu públic. Però la realitat es que es solen negar... De totes maneres si vas a la privada els metges no solen saber de que va el tema i potser et pregunta que què volen jo li vaig portar la frase de les bases generals: "e) Certificat mèdic oficial acreditatiu de no patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impossibiliti el desenvolupament de les tasques pròpies de les places a cobrir, expedit dins els tres mesos anteriors a la seva presentació." i amb això que s''aclareixin.
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.