Iniciar sesión
433.272 mensajes • 20.700 usuarios registrados desde el 29/11/2005
Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 4.568 • Último mensaje: 25/08/2025 15:13

Vendo programación orientación educativa
Vendo programación orientación educativa elaborada junto con preparador y aprobada en Catalunya. 100€.
opos-orientacion@hotmail.com
46 Respuestas al Mensaje

RE:Vendo programación orientación educativa
Estaría interesada en comprar la programació. Me podrías decir si incluye las unidades didácticas y en qué zona de Catalunya las aprobaste y qué año?
Gracias

Aprobé en Barcelona, en 2009 y obtuve plaza. Si, incluye las 9 unidades didácticas desarrolladas.
opos-orientacion@hotmail.com

RE:Vendo programaci�n orientaci�n educativa
jo tambien estaria interessada en comprarla, xo primer m''agradaria veure de que va una mica. Hem podries enviar l''index.
també voldria saber si esta elaborada per competencies??
gracies

Si les unitats didàctiques estan desenvolupades i estan incloses les competències bàsiques m''interessa.
Salutacions

Hola, jo també estaria molt interessada. Vull presentar-me aquest any a Catalunya i necessite tindre com a referència una programació didàctica per a saber com es fa i elaborar la meva pròpia. Em podries enviar l’index i explicar-me com puc fer-te el pagament? Gràcies!

Si em passes el teu correu, t''envio un exemple d''unitat i l''index. Gràcies.

T’enviat un correu a la direcció que indiques a aquesta pàgina. Però per si no era correcte aci et deixe el meu mail vasazar@postal.uv.es. Gràcies, un salut!

Hola, me interesaria saber en que año fue aprovada la programació y si incluye las unidades de intervención.
Gracias

Hola, si me pasas tu correo te mando la información y una muestra. Saludos.

Hola, estaria interessat en la teva programació, però està al dia amb competències bàsiques?
Bé, si em poguessis passar l''ìndex per poder-ho veure? la veritat és que estic molt interessat perquè em vull presentar aquest any i encara vaig una mica perdut.
Espero rebre resposta,
Gràcies

Hola, diguem el teu correu i així puc respondre els teus dubtes i envier-te una mostra.
Salutacions.
El meu correu: opos-orientacion@hotmail.com

estoy interesado quisiera ver antes algún tema de muestra relacionado con Pedagogía y alguna unidad relacionada con orientación profesional.

Hola em vull presentar aquest any però estic molt desvinculada ja que fa temps que treballo de mestra i el món de la psicopedagogiam l''he deixat de banda. El temari teòric no el vens?Em passaries una mostra de l''index i em deixaries veure cinc cèntims d''alguna unitat
Moltes gràcies.
el meu mail és afbove@tinet.org

Hola estic interessat
Podries siusplau enviar-me una mostra del programa i d''una unitat didàctica per que ho pugui valorar?
Merci

Yo también estoy interesada en la programación y las unidades didácticas, ya que es la primera vez que me presento en Catalunya y voy bastante perdida. Pero antes me gustaría tener, también, alguna información, como un guión de alguna unidad didáctica, saber si la legislación está actualizada, si incluye las competencias básicas...
Mi mail es: vecamon306@hotmail.com. Gracias

este año me presento en cataluña y estoy volviendome loca con la programación, por favor podrias vendermela?????????? contestame por favor, gracias tistis23@hotmail.com, es urgente

Me interesa el temario, podrías mostrarme algun ejemplo y el índice de dicha programación.
Gracias

Hola, si me pasas tu correo te lo envío. Saludos!

M''interessa, em pots enviar e-mail al nsolerroncero@yahoo.es. Puc veure alguna mostra?

Me gustaría que me enviaras el index y una muestra de unidad didactica. si esta con competencias me interesa.

estic interesada en la programació d´orientació educativa, voldria saber si está en català i si es tracta de la programació d´un departament o EAP.
gràcies, espero la teva resposta

Hola, la programació està en català, està ubicada a un IES no a un EAP. Si vols que et passi un exemple, dona''m el teu correu i te''l passo.
Salutacions

si estic interesada, el meu correu és
lolacosblas@hotmail.com

em podries passar l''index del treball i exemple d''alguna unitat didàctica.
moltes gràcies

Hola Mireia,
Dona''m el teu correu i et passo la informació.
Salutacions.

el meu mail es mireiakas3@hotmail.com,
moltes gràcies.

Hola, em podries passar l''índex del treball i exemple d''alguna unitat didàctica, vaig bastant perduda. Moltes gràcies.

Hola, em podries comentar una mica i indicar forma de pagament?
Moltes gràcies.

Hola, doncs si em passes el teu correu et puc passar un exemple d''una unitat i l''index per a que et facis una idea.
Salutacions

Hola, el meu correu es mabadd@gmail.com
Salutacions,
Montse

Hola,
estic molt interessat!!!
Seria possible enviar l''índex i una petita mostra de les unitats didàctiques per tal que ho pugui veure?
Deixo correu: vinyi10@hotmail.com
Moltes gràcies

Busco programació orientació educativa
Hola,
busco programació orientació educativa ja que és el primer cop que em presento a aquestes opos i vaig bastant perduda. Algú podría passar-me alguna unitat didàctica o l''índex de la programació per tenir una idea? També estaria disposada a comprar-la...
Gràcies per endavant.
Txell

Hola de nou,
et passo el meu correu per si em pots passar un exemple d''una unitat i l''índex per fer-me una idea, tal i com comentes més amunt.
txellext@gmail.com
Merci

Hola, estic interessada en comprar la programació, ja que vaig molt malament de temps i necessito ajuda urgent,
Voldria saber si hi ha les competències bàsiques, a on ho vas presentar i la nota que vas treure. També mirar-ne una mostra (índex, unitat, ...)
roserarmangue@yahoo.es

Hola
Aquest any estava interessat en presentar-me a oposicions, la veritat és que casi tinc fet tot el treball, pero em perdo i no sé què escriure-hi, em podries enviar una mostra i a on s''hauria de fer el pagament?
El meu correu es vicensmarina@gmail.com
Merci.

Bona tarda,
Estic interesada en la programació, per poder-me presentar quan hi tornin haver opos, perquè aquesta vegada no ha sigut possible. Així començaré a preparar-me. Em pots enviar un unitat d''intervenció, i l''índex de la programació. Gràcies. al psicologia20052010@hotmail.es

Bona tarda,
He vist a un foro que venies la programació d’orientació educativa, la qüestió és si també tens desenvolupat els temaris d’alguna manera i quin preu tenen
Gràcies i salutacions

vendo programación orientación clm

loan offer 2016
Apakah Anda membutuhkan pinjaman ??
Apakah Anda mencari bantuan keuangan, Apakah Anda sangat membutuhkan bantuan keuangan? angsa liar Keuangan Piagam sini untuk memberikan Anda jumlah pinjaman yang diminta Anda asalkan Anda akan dapat membayar kembali pinjaman. Kami memberikan pinjaman pada tingkat bunga 2%, untuk menerapkan email kami di hoopergeogefinance@gmail.com,
Anda dapat menghubungi kami untuk setiap jenis pinjaman seperti pinjaman sekolah, kredit mobil, pinjaman rumah, pinjaman usaha, kesehatan / medis pinjaman, dll
Untuk rincian lebih lanjut atau untuk menerapkan, email kami di hoopergeogefinance@gmail.com

loan offer 2016
Apakah Anda membutuhkan pinjaman ??
Apakah Anda mencari bantuan keuangan, Apakah Anda sangat membutuhkan bantuan keuangan? angsa liar Keuangan Piagam sini untuk memberikan Anda jumlah pinjaman yang diminta Anda asalkan Anda akan dapat membayar kembali pinjaman. Kami memberikan pinjaman pada tingkat bunga 2%, untuk menerapkan email kami di hoopergeogefinance@gmail.com,
Anda dapat menghubungi kami untuk setiap jenis pinjaman seperti pinjaman sekolah, kredit mobil, pinjaman rumah, pinjaman usaha, kesehatan / medis pinjaman, dll
Untuk rincian lebih lanjut atau untuk menerapkan, email kami di hoopergeogefinance@gmail.com

Buenos días. Estoy interesada en tus materiales de Orientación Educativa, ¿podrías enviarme algunas muestras? Gracias,
Chary

Halo, Adakah anda sedang mencari Kewangan / Pemberi Pinjaman yang sah dan dipercayai? Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan bantuan kewangan segera? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat dalam terma dan syarat yang jelas dan difahami. Kami menyalurkan apa-apa jumlah pinjaman ke mana-mana destinasi jadi hubungi kami hari ini untuk mendapatkan pinjaman segera hari ini. Hantarkan e-mel kepada kami: (williamssmithfirm@gmail.com)

Bona tarda. Com ho fem?

Hola, estoy interesada en tu programación didáctica, pero me gustaría saber si están elaboradas teniendo en cuenta las competencias básicas.
Gracias

Me interesa

Hola, estaría interesado. Me podrías enviar más información a este email?oliveto69@gmail.com
Tu correo me da error.
ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.