Vendo programación orientación educativa () - Foro Oposiciones Psicopedagogia

Busca aquí tu oposición

Indícanos tu Email

433.272 mensajes • 20.700 usuarios registrados desde el 29/11/2005

Foro creado el 29/11/2005 10:01 • Mensajes (Incluyendo respuestas): 4.568 • Último mensaje: 25/08/2025 15:13

Enviado el 03/10/2010 12:21Mensajes: Usuario no registrado

Vendo programación orientación educativa

Vendo programación orientación educativa elaborada junto con preparador y aprobada en Catalunya. 100€.

opos-orientacion@hotmail.com

46 Respuestas al Mensaje

Enviado el 10/10/2010 14:28Mensajes: Usuario no registrado

RE:Vendo programación orientación educativa

Estaría interesada en comprar la programació. Me podrías decir si incluye las unidades didácticas y en qué zona de Catalunya las aprobaste y qué año?

Gracias

Enviado el 10/10/2010 15:31Mensajes: Usuario no registrado

Aprobé en Barcelona, en 2009 y obtuve plaza. Si, incluye las 9 unidades didácticas desarrolladas.

opos-orientacion@hotmail.com

Enviado el 22/10/2010 09:38Mensajes: Usuario no registrado

RE:Vendo programaci�n orientaci�n educativa

jo tambien estaria interessada en comprarla, xo primer m''agradaria veure de que va una mica. Hem podries enviar l''index.

també voldria saber si esta elaborada per competencies??

gracies

Enviado el 26/10/2010 11:01Mensajes: Usuario no registrado
nuria

Si les unitats didàctiques estan desenvolupades i estan incloses les competències bàsiques m''interessa.

Salutacions

Enviado el 02/11/2010 14:04Mensajes: Usuario no registrado
valeria

Hola, jo també estaria molt interessada. Vull presentar-me aquest any a Catalunya i necessite tindre com a referència una programació didàctica per a saber com es fa i elaborar la meva pròpia. Em podries enviar l’index i explicar-me com puc fer-te el pagament? Gràcies!

Enviado el 02/11/2010 14:41Mensajes: Usuario no registrado

Si em passes el teu correu, t''envio un exemple d''unitat i l''index. Gràcies.

Enviado el 02/11/2010 20:40Mensajes: Usuario no registrado
valeria

T’enviat un correu a la direcció que indiques a aquesta pàgina. Però per si no era correcte aci et deixe el meu mail vasazar@postal.uv.es. Gràcies, un salut!

Enviado el 08/11/2010 08:53Mensajes: Usuario no registrado

Hola, me interesaria saber en que año fue aprovada la programació y si incluye las unidades de intervención.

Gracias

Enviado el 08/11/2010 10:02Mensajes: Usuario no registrado

Hola, si me pasas tu correo te mando la información y una muestra. Saludos.

Enviado el 22/11/2010 18:38Mensajes: Usuario no registrado

Hola, estaria interessat en la teva programació, però està al dia amb competències bàsiques?

Bé, si em poguessis passar l''ìndex per poder-ho veure? la veritat és que estic molt interessat perquè em vull presentar aquest any i encara vaig una mica perdut.

Espero rebre resposta,

Gràcies

Enviado el 22/11/2010 20:37Mensajes: Usuario no registrado

Hola, diguem el teu correu i així puc respondre els teus dubtes i envier-te una mostra.

Salutacions.

El meu correu: opos-orientacion@hotmail.com

Enviado el 27/12/2010 11:45Mensajes: Usuario no registrado

estoy interesado quisiera ver antes algún tema de muestra relacionado con Pedagogía y alguna unidad relacionada con orientación profesional.

Enviado el 04/01/2011 09:58Mensajes: Usuario no registrado

Hola em vull presentar aquest any però estic molt desvinculada ja que fa temps que treballo de mestra i el món de la psicopedagogiam l''he deixat de banda. El temari teòric no el vens?Em passaries una mostra de l''index i em deixaries veure cinc cèntims d''alguna unitat

Moltes gràcies.

el meu mail és afbove@tinet.org

Enviado el 13/01/2011 00:16Mensajes: Usuario no registrado
PEP

Hola estic interessat

Podries siusplau enviar-me una mostra del programa i d''una unitat didàctica per que ho pugui valorar?

Merci

Enviado el 06/02/2011 12:34Mensajes: Usuario no registrado

Yo también estoy interesada en la programación y las unidades didácticas, ya que es la primera vez que me presento en Catalunya y voy bastante perdida. Pero antes me gustaría tener, también, alguna información, como un guión de alguna unidad didáctica, saber si la legislación está actualizada, si incluye las competencias básicas...

Mi mail es: vecamon306@hotmail.com. Gracias

Enviado el 15/03/2011 01:30Mensajes: Usuario no registrado

este año me presento en cataluña y estoy volviendome loca con la programación, por favor podrias vendermela?????????? contestame por favor, gracias tistis23@hotmail.com, es urgente

Enviado el 15/03/2011 08:41Mensajes: Usuario no registrado

Me interesa el temario, podrías mostrarme algun ejemplo y el índice de dicha programación.

Gracias

Enviado el 15/03/2011 08:45Mensajes: Usuario no registrado

Hola, si me pasas tu correo te lo envío. Saludos!

Enviado el 15/03/2011 19:24Mensajes: Usuario no registrado

M''interessa, em pots enviar e-mail al nsolerroncero@yahoo.es. Puc veure alguna mostra?

Enviado el 21/03/2011 14:05Mensajes: Usuario no registrado

Me gustaría que me enviaras el index y una muestra de unidad didactica. si esta con competencias me interesa.

Enviado el 22/03/2011 15:14Mensajes: Usuario no registrado
lola

estic interesada en la programació d´orientació educativa, voldria saber si está en català i si es tracta de la programació d´un departament o EAP.

gràcies, espero la teva resposta

Enviado el 22/03/2011 16:30Mensajes: Usuario no registrado

Hola, la programació està en català, està ubicada a un IES no a un EAP. Si vols que et passi un exemple, dona''m el teu correu i te''l passo.

Salutacions

Enviado el 23/03/2011 10:53Mensajes: Usuario no registrado
lola

si estic interesada, el meu correu és

lolacosblas@hotmail.com

Enviado el 23/03/2011 14:51Mensajes: Usuario no registrado
mireia

em podries passar l''index del treball i exemple d''alguna unitat didàctica.

moltes gràcies

Enviado el 23/03/2011 15:03Mensajes: Usuario no registrado

Hola Mireia,

Dona''m el teu correu i et passo la informació.

Salutacions.

Enviado el 24/03/2011 18:36Mensajes: Usuario no registrado
mireia

el meu mail es mireiakas3@hotmail.com,

moltes gràcies.

Enviado el 25/03/2011 19:29Mensajes: Usuario no registrado
Sílvia

Hola, em podries passar l''índex del treball i exemple d''alguna unitat didàctica, vaig bastant perduda. Moltes gràcies.

Enviado el 04/04/2011 17:57Mensajes: Usuario no registrado
Montse

Hola, em podries comentar una mica i indicar forma de pagament?

Moltes gràcies.

Enviado el 04/04/2011 20:23Mensajes: Usuario no registrado

Hola, doncs si em passes el teu correu et puc passar un exemple d''una unitat i l''index per a que et facis una idea.

Salutacions

Enviado el 04/04/2011 21:51Mensajes: Usuario no registrado
montse

Hola, el meu correu es mabadd@gmail.com

Salutacions,

Montse

Enviado el 11/04/2011 02:02Mensajes: Usuario no registrado
Alex

Hola,

estic molt interessat!!!

Seria possible enviar l''índex i una petita mostra de les unitats didàctiques per tal que ho pugui veure?

Deixo correu: vinyi10@hotmail.com

Moltes gràcies

Enviado el 11/04/2011 09:38Mensajes: Usuario no registrado
Txell

Busco programació orientació educativa

Hola,

busco programació orientació educativa ja que és el primer cop que em presento a aquestes opos i vaig bastant perduda. Algú podría passar-me alguna unitat didàctica o l''índex de la programació per tenir una idea? També estaria disposada a comprar-la...

Gràcies per endavant.

Txell

Enviado el 14/04/2011 09:09Mensajes: Usuario no registrado
Txell

Hola de nou,

et passo el meu correu per si em pots passar un exemple d''una unitat i l''índex per fer-me una idea, tal i com comentes més amunt.

txellext@gmail.com

Merci

Enviado el 28/04/2011 19:12Mensajes: Usuario no registrado

Hola, estic interessada en comprar la programació, ja que vaig molt malament de temps i necessito ajuda urgent,

Voldria saber si hi ha les competències bàsiques, a on ho vas presentar i la nota que vas treure. També mirar-ne una mostra (índex, unitat, ...)

roserarmangue@yahoo.es

Enviado el 14/06/2011 16:24Mensajes: Usuario no registrado
Vicenç

Hola

Aquest any estava interessat en presentar-me a oposicions, la veritat és que casi tinc fet tot el treball, pero em perdo i no sé què escriure-hi, em podries enviar una mostra i a on s''hauria de fer el pagament?

El meu correu es vicensmarina@gmail.com

Merci.

Enviado el 21/06/2011 18:21Mensajes: Usuario no registrado

Bona tarda,

Estic interesada en la programació, per poder-me presentar quan hi tornin haver opos, perquè aquesta vegada no ha sigut possible. Així començaré a preparar-me. Em pots enviar un unitat d''intervenció, i l''índex de la programació. Gràcies. al psicologia20052010@hotmail.es

Enviado el 25/08/2013 17:34Mensajes: Usuario no registrado
juli

Bona tarda,

He vist a un foro que venies la programació d’orientació educativa, la qüestió és si també tens desenvolupat els temaris d’alguna manera i quin preu tenen

Gràcies i salutacions

Enviado el 03/05/2015 17:41Mensajes: Usuario no registrado
susani84

vendo programación orientación clm

Enviado el 10/01/2016 12:39Mensajes: Usuario no registrado
hooper geoge

loan offer 2016

Apakah Anda membutuhkan pinjaman ??

Apakah Anda mencari bantuan keuangan, Apakah Anda sangat membutuhkan bantuan keuangan? angsa liar Keuangan Piagam sini untuk memberikan Anda jumlah pinjaman yang diminta Anda asalkan Anda akan dapat membayar kembali pinjaman. Kami memberikan pinjaman pada tingkat bunga 2%, untuk menerapkan email kami di hoopergeogefinance@gmail.com,

Anda dapat menghubungi kami untuk setiap jenis pinjaman seperti pinjaman sekolah, kredit mobil, pinjaman rumah, pinjaman usaha, kesehatan / medis pinjaman, dll

Untuk rincian lebih lanjut atau untuk menerapkan, email kami di hoopergeogefinance@gmail.com

Enviado el 10/01/2016 12:41Mensajes: Usuario no registrado
hooper geoge

loan offer 2016

Apakah Anda membutuhkan pinjaman ??

Apakah Anda mencari bantuan keuangan, Apakah Anda sangat membutuhkan bantuan keuangan? angsa liar Keuangan Piagam sini untuk memberikan Anda jumlah pinjaman yang diminta Anda asalkan Anda akan dapat membayar kembali pinjaman. Kami memberikan pinjaman pada tingkat bunga 2%, untuk menerapkan email kami di hoopergeogefinance@gmail.com,

Anda dapat menghubungi kami untuk setiap jenis pinjaman seperti pinjaman sekolah, kredit mobil, pinjaman rumah, pinjaman usaha, kesehatan / medis pinjaman, dll

Untuk rincian lebih lanjut atau untuk menerapkan, email kami di hoopergeogefinance@gmail.com

Enviado el 18/01/2016 13:11Mensajes: Usuario no registrado
Chary

Buenos días. Estoy interesada en tus materiales de Orientación Educativa, ¿podrías enviarme algunas muestras? Gracias,

Chary

Enviado el 25/09/2017 03:08Mensajes: Usuario no registrado
williams smith

Halo, Adakah anda sedang mencari Kewangan / Pemberi Pinjaman yang sah dan dipercayai? Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan bantuan kewangan segera? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat dalam terma dan syarat yang jelas dan difahami. Kami menyalurkan apa-apa jumlah pinjaman ke mana-mana destinasi jadi hubungi kami hari ini untuk mendapatkan pinjaman segera hari ini. Hantarkan e-mel kepada kami: (williamssmithfirm@gmail.com)

Enviado el 25/12/2017 21:02Mensajes: Usuario no registrado
Pau

Bona tarda. Com ho fem?

Enviado el 09/01/2018 13:02Mensajes: Usuario no registrado
Mónica

Hola, estoy interesada en tu programación didáctica, pero me gustaría saber si están elaboradas teniendo en cuenta las competencias básicas.

Gracias

Enviado el 05/03/2018 13:17Mensajes: Usuario no registrado
Julián

Me interesa

Enviado el 01/05/2018 10:11Mensajes: Usuario no registrado
oliveto

Hola, estaría interesado. Me podrías enviar más información a este email?oliveto69@gmail.com

Tu correo me da error.

ATENCIÓN: Cualquier mensaje que se salga de la dinámica de la que trata cada foro será eliminado sin previo aviso. Antes de participar en nuestros servicios tal como este foro, debe leer y aceptar la POLITICA DE PROTECCIÓN DE DATOS, el AVISO LEGAL y las NORMAS DE USO DEL FORO.